Victor Ponta: Presedintele si prim-ministrul au salarii mai mici decat cel al unei secretare de companie

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 20 februarie 2015, 13:14 Actualitate | Esenţial

Victor Ponta
Foto: Agerpres
Premierul Victor Ponta a afirmat ca salarizarea in sectorul bugetar este un "dezastru" si a exemplificat cu salariile presedintelui si prim-ministrului, care sunt mai mici decat salariul unei secretare de la o companie privata.

"Stiti foarte bine ca e un dezastru cu salarizarea in sistemul bugetar, incepand cu presedintele tarii si primul-ministru, care au salarii mai mici decat secretara de la orice companie. Si nu mai vorbesc de ce se intampla in autoritatile locale, unde cred ca toti deja sunt cu salariul minim sau aproape toti sunt cu salariul minim. Tocmai asta incearca Ministerul Muncii, sa reaseze macar un pic lucrurile. Si in invatamnant acum s-a ajuns, s-au comasat nu stiu cate categorii. Asta-i problema pe care am incercat s-o rezolvam doar de jos in sus, adica ridicand salariul minim, dar n-am reusit altfel, dar sper sa gasim resursele si mai ales solutia", a spus Ponta, citat de Mediafax.

La inceputul anului, dupa o intalnire cu presedintele Klaus Iohannis, Ponta a relatat ca i-a spus acestuia ca, dupa majorarea recenta cu 85% a veniturilor salariale pentru functionarii care gestioneaza fonduri europene, atat seful statului, cat si prim-ministrul sau ministrii au cele mai mici salarii.

De asemenea, in urma cu trei saptamani, Ponta afirma ca saracia este o cauza a coruptiei, iar angajatii din sistemul public sunt prost platiti spre deosebire de cei din institutiile care ii controleaza pe acestia, aratand ca se va ajunge la situatia in care vor ramane doar "cainii de paza", deoarece "oile" mor de foame.

Premierul si-a argumentat afirmatia prezentand si o serie de cifre din care rezulta ca functionarii din ministere, pe care i-a denumit plastic "oi", sunt remunerati sub media din sistem, in timp ce angajatii din institutiile de control, denumiti de premier tot metaforic "caini de paza", au salarii care depasesc cu mult media salariala, din aceasta categorie facand parte inclusiv soferii, secretarele si dactilografele.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

12329 vizualizari

  • +29 (37 voturi)    
    Salarii (Vineri, 20 februarie 2015, 13:20)

    Soljenitin [utilizator]

    Ce salarii va trebuie voua cand voi furati de nu va mai satura al' de sus? Cand ai burta plina de cozonac cred si eu ca faci mofturi la paine!
    • +25 (29 voturi)    
      Nu ne intereseaza salariile ci VENITURILE (Vineri, 20 februarie 2015, 13:41)

      ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Si depozitele. Hai Victore, sa auzim povestea cu Rovinari si arabii din Gorj, spune-o inainte sa o recite DNA.
      • +3 (5 voturi)    
        politica si salariile (Vineri, 20 februarie 2015, 14:19)

        eu [anonim] i-a raspuns lui ABetterWorldWithoutVladimir

        cine ar mai face politica daca ar fi dupa salarizare?! probabil doar cei care ar vrea sa faca ceva... preferabil bogati sa nu renunte repede... deci nimeni :)))
    • +6 (24 voturi)    
      Gandire de looser (Vineri, 20 februarie 2015, 13:43)

      And [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Este Ok ce zice ponta aici. Nu ai cum ca si functionar ce lucreaza cu fonduri europene sa nu faci matraseli cand tu castitgi 1500 de RON. La fel ca medic sau profesor si asa mai departe.

      Problema este CUM putem rezolva situatia, din moment ce toate sectoarele de stat sunt vraiste. Sa zicem ca te apuci sa maresti salariile tuturor profesorilor. Se pune astfel problema CUI maresti, avand in vedere ca in ultimii 15 ani cei care au ramas in invatamant sunt doar ciurucuri. Practic s-a facut profesor doar cine n-a reusit sa gaseasca un loc de munca cat de cat OK.


      P.S. Nu am culoare politica
      • +16 (16 voturi)    
        privat (Vineri, 20 februarie 2015, 14:44)

        privat [anonim] i-a raspuns lui And

        Care nu se poate abtine...puscarie. Cui nu-i convine, la privat! E ca si cum ai spune ca o casiera de banca sau angajata de casa de schimb valutar trebuie remunerata mii de euro, ca sa nu fure.
        • 0 (6 voturi)    
          Nu e vorba doar de abtinere (Vineri, 20 februarie 2015, 15:19)

          And [anonim] i-a raspuns lui privat

          Nu e vorba doar de abtinere, e vorba de valoare si competenta.
          Cat de bine crezi tu ca iti poate scoli copilul un profesor care castiga minim pe econimie? Sau cat de bine te poate trata un doctor cu burta goala?
          • +5 (5 voturi)    
            Prostii (Vineri, 20 februarie 2015, 16:19)

            Encounter [utilizator] i-a raspuns lui And

            Asta e o scuză tâmpită! Atunci şi muncitorul privat care îţi face sistemul ABS (ce-ţi salvează viaţa) ar trebui să-şi facă treaba doar pe jumătate, că doar are salariul mai mic decât un profesor. Sau în cazul lui mucles că e la privat???
      • 0 (0 voturi)    
        realitatea (Duminică, 22 februarie 2015, 14:12)

        ravi [utilizator] i-a raspuns lui And

        Presedintele si primul ministru trebuiau sa aibe grije de avutia tarii intr-o tara normala. Cum la noi ciorditul si instrainarea avutiei tarii au fost principalele ocupatii postdecembriste, cei doi trebuiau sa vina cu bani foarte multi de acasa.
        Nu l-a oprit nimeni pe Viorel Ponta sa faca o lege a salarizarii asa cum a promis in campania electorala, lege in care limita minima sa fie de 1000 de lei si limita maxima sa fie de 7000 de lei , raport enunt de el in campanie. Nenorocirea este ca a avut dreptate Lenin cand a zis: "sa ne fereasca Dumnezeu de burghezia proletara!"
        http://www.ziare.com/victor-ponta/premier/ponta-vrea-salarii-intre-1-000-si-7-000-de-lei-pentru-bugetari-1248150
    • +12 (12 voturi)    
      Noroc ca tov Ponta nu sta in salariu ... (Vineri, 20 februarie 2015, 14:03)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Insa poate la un mom dat o sa clarifice DNA-ul ...
    • +13 (15 voturi)    
      ,,Ponta minte cum respira" (Vineri, 20 februarie 2015, 14:07)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Lucrez in banca de 16 ani, pe post de studii superioare, am si masterat (luat pe bune, nu cu plagiat) si am salariul mai mic decat al lui Ponta si al lui Johannis. Secretara noastra are salariul si mai mic decat al meu..ceva la 2500 ron (salariu mare pt o secretara din Ro)....cum poate sa spuna Ponta ca un prim-ministru are salariul mai mic decat o secretara? Este fals!
      In min Finante au salarii mari cei care administreaza fonduri europene, undeva la peste 6000 RON/luna, dar ei sunt o mana de oameni, restul sunt varza. Dl Ponta ar trebui sa stie ca al lui salariu, de 6000 ron net/luna, este mult peste media Romaniei.
      Daca firmele private ar da secretarelor salariu mai mare decat al lui Ponta, am intra in faliment.
      • +3 (5 voturi)    
        salariul la privat (Vineri, 20 februarie 2015, 15:33)

        dece [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Dupa 25 de ani de inginerie, atat eu cat si sotia avem cele mai mari salarii de la serviciile unde lucram: 2500 lei, respectiv 2800 lei!
        Ponta mananca c.c.t cu polonicul! Majoritatea colegilor au sub 2000 lei, toti cu studii superioare, masterate, unii cu mba in inginerie!
        Salarii de 6000 de lei, ca plagiatorul sau ceilalti parlamentari, ministri, generali si prefecti - nu sunt prea des intalnite in economia reala!
        Pentru conformitate, vorbesc de salarii nete in Bucuresti, 2015, studii superioare efectuate la stat, pe bune, nu plagiate si cumparate pe banii furati de coruptii Romaniei!
      • -2 (4 voturi)    
        6000 lei?? (Vineri, 20 februarie 2015, 16:11)

        Joseph Porta [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        E un salariu mare? Atat castiga un amarat de junior intr-o firma de consultanta sau de audit. Cum vreti sa faca statul performanta daca nu are specialisti? De ce ar sta de ex. un contabil senior pe 1200-1300 euro pe luna la stat, la MF bunaoara., cand ar face usor de trei-patru ori mai mult intr-o companie privata? Dincolo de faptul ca o spune mizerabilul de ponta, problema e reala si ii dau dreptate. Statul trebuie "sa se privatizeze" daca vrea sa faca performanta. Abia cand va folosi oameni la fel de bine pregatiti, motivati si platiti ca cei din sectorul privat va deveni cu adevarat performant. Si asta e valabil in orice domeniu. Doar ca, vazand comentariile celor mai multi, realizej ca vitejii capitalisti de pe-aici n-au inteles nimic din capitalism, de fapt. Poate cand campania DNA va da roade si peste cativa ani nu vom mai avea ministri si politicieni hoti abia atunci veti realiza cat e de ridicol ca un ministru, pe care nu il vom prezuma automat a fi un hot, sa castige 1200-1300 euro pe luna.
      • +3 (3 voturi)    
        Dar are si dreptate (Vineri, 20 februarie 2015, 16:13)

        antrax [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Pe vremuri, la anumite companii (detinute de stat, sau cu actionar majoritar statul), existau soferi si femei de serviciu care castigau peste 2000EUR/luna. Ce sa mai zici de ceva directorasi...
        Dupa aia au bagat ei grila asta de salarizare pt bugetari.

        Dar deh, cu 1500EUR/luna nu poti sa justifici costume Armani, ceasuri elvetiene si 4-5 case, nu?

        Pe de alta parte, secretara la firma privata primeste salariu cat considera patronul ca merita. Ca d-aia e firma privata! Sau poate solutia e sa dea o lege sa bage plafonari de salarii si la privati, sa fie toti nefericiti...
    • +5 (5 voturi)    
      Pai de unde... (Vineri, 20 februarie 2015, 15:08)

      Asterix [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Pai de unde mai Pontache salarii decente la halul in care ati jefuit tara asta voi toata sleahta de politicieni "onorabili"
      Hai, demonstreaza tu ca vrei sa schimbi lucrurile si propune ca cel care este dovedit ca a furat peste 100.000 de euro din banii publici/fonduri europene sa fie incadrat la subminarea economiei nationale si condamnat direct la inchisoare pe viata cu confiscarea averii extinsa pana la stranepoti si sa vezi ce val de cinste se asterne peste Romania...
    • +5 (7 voturi)    
      Ar fi culmea (Vineri, 20 februarie 2015, 15:14)

      mgu [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      dupa ce ca esti plagiator,mincinos,cel mai prost PM ai vrea si un salar mai bun?Nu ti-au spus romani,de mai multe ori,ca este cazul sa cam pleci si sa ne lasi in pace?Sau te faci ca nu intelegi?La cite timpenii ai facut
      te-am plati cu virf si indesat.
  • +20 (26 voturi)    
    Dacă nu-i convine,să plece. (Vineri, 20 februarie 2015, 13:21)

    vali47 [utilizator]

    Nu este obligat Ponta să fie prim ministru.Nu-i place leafa să plece.Să se ducă secretară dacă îl angajează cineva.O secretară la o companie muncește și știe și carte,are maniere,ceia-ce nu putem spune despre puturosul nostru de prim ministru.
    • +9 (9 voturi)    
      Nu am auzit de vreun bugetar (Vineri, 20 februarie 2015, 14:02)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      fie el si prim ministru sau presedinte care sa fi murit de prea multa munca. La privat da am auzit.
      ponta se refera la salariile celor de la intreprinderile de stat cu salarii foarte mari si cu pierderi uriase?
  • +14 (18 voturi)    
    bibescu (Vineri, 20 februarie 2015, 13:21)

    gIGI [anonim]

    Si totusi, fiecare pereche de pantofi sau fiecare costum de pe ei costa mai mult decat salariul acelei secretare pe un an... DE CE OAREEEEEE? GHICI CIUPERCA CE E? Jenant....
  • +17 (21 voturi)    
    De unde stii tu, mai, viorel.. (Vineri, 20 februarie 2015, 13:21)

    dandra [utilizator]

    ...cat are o secretara intr-o companie privata?
    Cunosti multe secretare care ti-au spus cat castiga?
    Iti spune eu cat castiga o secretara in mediul privat: nu mai mult de 1500-2000/luna.
    Salariul poate fi mai mare doar daca vorbim de companii foarte mari, gen companii din industria bauturilor racoritoare, tutun sau IT.
    Nu mai incerca sa lingusesti pe nimeni si da-ti demisia. Nu mai amana acest deznodamant inevitabil.
  • +14 (20 voturi)    
    gandire socialista (Vineri, 20 februarie 2015, 13:23)

    mihay [anonim]

    Domnul Ponta nu intelege ce inseama mediul privat si ca nu ai cum compara veniturile din privat si de la stat.
    In plus postul de premier si de presedinte nu au fost varate pe gat. Daca nu ii place salariul poate sa plece!
    • +3 (5 voturi)    
      pai ca si tine (Vineri, 20 februarie 2015, 15:22)

      And [anonim] i-a raspuns lui mihay

      Practic si gandirea ta e tot socialista. Nu e vorba doar de privat si de stat, si nici de bagat pe gat posturi.

      E vorba de COMPETENTA. Cat de competent crezi ca este unul care lucraza pe salariul minim pe economie?
      • 0 (0 voturi)    
        ma faci sa rad.... (Miercuri, 25 februarie 2015, 15:55)

        mihay [anonim] i-a raspuns lui And

        1. as vrea sa aflu cum ai tras tu concluzia ca gandirea mea este socialista din ce am exprimat mai sus.

        2. In Romania exista diferentiere pe criterii de competenta doar in mediul privat.
  • +11 (13 voturi)    
    serios?! (Vineri, 20 februarie 2015, 13:23)

    liviu_ [utilizator]

    ce secretara are monta salariu mai mare decat presedintele (6000) parca?
    sa fim seriosi... poate or fi si astfel de secretare (neveste, amante etc) dar media este MULT sub suma asta
    un exemplu prost, dat de un elev de care iliescu sunt sigur ca este mandru
    • +8 (8 voturi)    
      din cate stiu eu, (Vineri, 20 februarie 2015, 14:10)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      prim ministru are 6000 ron net, si presedintele bate spre 8000 ron/net.
      Muuult peste nivelul secretarelor din Ro. Mult si pt mine.
  • +5 (9 voturi)    
    Dar fata de al unei asistente? (Vineri, 20 februarie 2015, 13:32)

    Martinezu [utilizator]

    O " secratare de companie" cu salariu mai mare decit al unui prededinte? La ce fel de " companie" s-o fi referit?
    Daca zicea ca premierul cistiga mai putin decit o asistenta tv era mai clar.
  • -3 (9 voturi)    
    "saracia este o cauza a coruptiei" ??!! (Vineri, 20 februarie 2015, 13:35)

    lili [anonim]

    Bravos natiune!
    Coruptia = acele fapte limitative reglementate de lege, precum luarea si darea de mita, primirea de foloase necuvenite, traficul de influenta etc.; constituie activitatile ilicite desfasurate in scopul obtinerii de avantaje materiale sau morale, a unor pozitii SOCIALE sau POLITICE inalte.
    Adica, "onorabilii" care lucreaza in institutiile statului, saracii de ei cu salarii amarate au o scuza sa ia mita, sa faca trafic de influenta, sa faca abuz in serviciu !!
    Adica, dna Udrea si acolitii ei bogatasi si toti politicienii de la toate partidele si acolitii lor pe care-i vedem acum defiland la DNA sau prin aresturi si corupti pana-n maduva oaselor sunt cumva saraci si d-aia au luat mita?!!
    NU, dle Ponta, ADEVARUL este exact invers, CORUPTIA este cauza SARACIEI milioanelor de romani cu adevarat saraci, din cauza HOTIEI voastre, a celor care lucreaza in institutiile statului roman, mai ales a celor cu functii inalte de care depinde BANUL public!
    Banul public care va face cu ochiul, furat de voi politicienii si acolitii vostri este ADEVARATA cauza CORUPTIEI!!
    Sila!!
  • 0 (8 voturi)    
    leafa bugetarilor (Vineri, 20 februarie 2015, 13:40)

    jidoveanu [anonim]

    aşa e, dottore! subscriu;
    aţi putea să măriţi la toţi bugetarii cu 30 %, ce crezi??!!
    • +1 (5 voturi)    
      Nu mai bine pe baza de merit decat la gramada ? (Vineri, 20 februarie 2015, 14:24)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui jidoveanu

      Nu de alta, dar mediul privat suporta cheltuielile de la buget ...

      Statul nu prea produce mare lucru - si ceea ce produce ajunge "subventionat" (oare din banii cui ? ) la baietii "destepti " - vezi contractele preferentiale la energie electrica, gaz etc ...

      Ca urmare, STATUL per ansamblu NU este profitabil ...

      Intelegem sa-l "sponsorizam" totusi in schimbul unor servicii mai mult sau mai putin iluzorii (din pacate) :
      Sanatate (!), Infrastructura (!), Educatie (!), Aparare (!) ...

      Corect ar fi ca :
      1 - Angajarile la stat - sa se faca pe bune, nu pe pile
      2 - Angajatii de la stat sa fie (la fel ca cei din privat) evaluati anual dpdv al performantei - iar majorarile de salariu, bonusurile si alte premii sa fie acordate in functie de aceste evaluari ...

      Sunt de acord de ex ca un medic / profesor eminent sa fie platit si cu 5000 de EUR / luna (atunci ai avea dreptul sa-l iei de motz daca ia spaga ! )

      Insa nu mi se pare deloc ok ca vreun bagator de seama pe la vreun minister sa ia de ex 5000 de RON pt a plimba 3 hartii si sa plece la ora 3 (pm) acasa ...

      Asa cum iar, nu mi se pare deloc OK ca Regiile Autonome sa fie "stat in stat" ...
      CE mare beneficiu aduc aceste RA (avand manageri numiti politic ! ) - ca sa poata ei stabili de ex nivelul de salarizare / bonusuri etc ??

      Mi-aduc aminte cand Metrorex, care avea energia electrica subventionata, au dat prime substantiale la angajati ca "erau pe profit" !
      NU ZAU ?
      Daca nu ar fi avut energia subventionata ar fi fost intr-o mare PIERDERE ...
      Si totusi, in conditiile astea baietii s-au gandit ca niste bonusuri se impuneau ...
  • +11 (13 voturi)    
    tonta si secretarele (Vineri, 20 februarie 2015, 13:40)

    bogdan1477 [utilizator]

    Nush ce secretare de companie stie tonta, dar o secretara, in general are 1500-2500 de lei, nu 5000-6000. Acu, la companiile prietenilor politici unde banii curg de la stat riuri, riuri, or fi si secretare cu 6000 de lei salariu. Dar in mediul privat ala care trebuie sa munceasca pentru a se intretine, car enu primeste contracte preferentiale cu statul, 6000 de lei e un salariu mare.
  • +7 (13 voturi)    
    ce papitoi :) (Vineri, 20 februarie 2015, 13:41)

    za_omu [utilizator]

    stiam ca presedintele are in jur de 7000 lei salariul...daca atat are salariul o secretara la privat, atunci ma las de programare si ma fac secretara iar pe copii mei am sa-i indrum la fe ca nu se mai merita efortul facultatii si cativa ani dupa pe un salariu mic. Nu spun ca 7000lei e ok pentru un presedinte de tara...dar hai sa nu o dam in balarii ca de obicei acum :))
  • +7 (13 voturi)    
    Chiar ? (Vineri, 20 februarie 2015, 13:41)

    Hâtru [anonim]

    Plânge ca și când eu l-am rugat, sau l-am obligat să fie prim-ministru și nu l-am lăsat să fie secretară la o companie privată !!! Du-te frate !
    Dar de ce nu compari munca și rezultatele ? Vrei tu doar salariile !?
  • +6 (10 voturi)    
    pm (Vineri, 20 februarie 2015, 13:46)

    menumorut [anonim]

    Pai atunci sa se angajeze primul ministru secretara la o companie privata
  • +4 (8 voturi)    
    Yeah, well... (Vineri, 20 februarie 2015, 13:48)

    sile [anonim]

    Salariul bugetarilor e legat de performanta economiei. Creaza tu ca prim-ministru cadru pentru o economie in dezvoltare si o sa vezi ca o sa ai si de unde sa-ti iei salariu.
    Sau poate VVP se simte inspirat de alegerile din Grecia si vrea s-o ia pe alte cai?
  • +5 (9 voturi)    
    Salarizare dupa performanta! (Vineri, 20 februarie 2015, 13:51)

    Andor74 [utilizator]

    De acord! Sa-si stabileasca un program de guvernare si daca-l respecta este platit. Daca nu, e dat afara!
    Asa-i cu mediul privat....
  • +8 (10 voturi)    
    Ponta (Vineri, 20 februarie 2015, 13:54)

    nimrod [utilizator]

    Ce tupeu nemarginit... Habar n-are ce salarii sunt in sectorul privat, pe care-l birjareste cu impozitele ca sa-si traga banii de rezistat la guvernare. Ne... Doamne iarta-ma...
  • +9 (13 voturi)    
    Aaaa!!Am Inteles! (Vineri, 20 februarie 2015, 13:54)

    Theduke [anonim]

    Si asta sa inteleg este un motiv serios pentru a face diverse combinatii cu statul si pentru a fura.Pai atunci de ce nu lucrati intr-o multinationala 12 ore pe zi? Ca sa va dau eu raspunsul...pentru ca va place nativ sa furati si nu sa lucrati in companii ca secretara sau pe un alt post
  • +7 (13 voturi)    
    E proportional cu munca (Vineri, 20 februarie 2015, 13:55)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Frecatul de menta si calatoriile pe banii nostri sunt o compensare suficienta, unde mai pui oportunitatile de furt imense. I-a secat izvorul din familie de bani de la stat si vrea marire de salariu ?
  • +5 (5 voturi)    
    Sa-ti zic de garsoniera ta (Vineri, 20 februarie 2015, 13:59)

    OmulNou [utilizator]

    pe care ai luat 80.000 de euro in plina criza acum cativa ani? Daca aia n-a fost spaga nu stiu ce a fost.

    Sa zic ceva de Land Rover-ul Dacianei?

    Ai luat la spagi Ponta, sa-ti pui si in cap.

    E ca si cum preotii s-ar plange de salariu, nepunand la calcul si spagile primite de la prostime, pe care nu se da bon fiscal...

    Propun infiintarea Biroului de Comisioane si Spagi, care sa tina evidenta spagilor primite de alde Ponta.
  • +3 (3 voturi)    
    Beneficii (Vineri, 20 februarie 2015, 14:01)

    Gotal [anonim]

    Ma cam indoiesc eu dar sa zicem ca asa e ...doar ca o secretara la privat nu are aceleasi "bonusuri" pe cere le insusesc functionarii publici, cum ar trebui sa fie si prim-ministru.
    Legat de metaforele facute de V.V. Ponta: cum a facut o lucrare de doctorat foarte bine redactata si la nivel academic, nu a putut folosi acolo metafore. Asa ca le foloseste acuma. Functionar public="oi", institutiile de control="caini de paza", asa ca deduc eu ca noi cei ce platim impozit pe toate lucrurile posibile si imposibile si fara sa beneficiem de nimic de la stat, am fi in catogoria lui Ponta de "boi".
  • +9 (9 voturi)    
    Și atunci... (Vineri, 20 februarie 2015, 14:04)

    marki [utilizator]

    Cum se explică neconcordanța uriașă între salariile mici și averile voastre nesimțite? Am să-mi răspund singur: nu mai e un secret pentru nimeni că a „face politică” (cel puțin pe malurile Dâmboviței) este sinonim cu „a jefui”, a te îmbogăți rapid din bani publici, din afaceri murdare cu șpăgi de milioane.
    Mai aveți și nerușinarea să vă plângeți de salarii mici!
  • +7 (7 voturi)    
    Ia zi bre (Vineri, 20 februarie 2015, 14:11)

    IancuJianu [utilizator]

    Daca ai salariu mic, de unde bani de alergat in curse de masini, tu si ala micu', excursii private in afara atunci cind avem musafiri din NATO, Daciada face cumparaturi curente la Paris. Sau toate astea se fac din "atentiile" primite, nu?
  • +8 (8 voturi)    
    secretara?! (Vineri, 20 februarie 2015, 14:27)

    catelu [utilizator]

    Daca ar fi vreo secretara asa obraznica, puturoasa, mincinoasa si nesimtita ca dl Ponta ar fi concediata de maine. Asta, desigur, daca n-ar lucra "la stat".
  • +7 (7 voturi)    
    Da, dar ala e ocupat prin concurs (Vineri, 20 februarie 2015, 14:30)

    fdaniel [utilizator]

    Inteleg frustrarea Dvs dar problema e ca un post de secretara intr-o socetate privata e ocupat prin concurs,pe baza de merite individuale, deci nu veti putea accede la asemenea posturi nici Dvs.nici un alt om politic, obisnuit cu genul de conscursuri "bugetare".

    N-o sa credeti dar chiar si femeia de serviciu e angajata "pe bune", deci... ramaneti acolo, la buget ca-i bine.
  • +5 (5 voturi)    
    Salarii :de profesor !de medic ! de inginer (Vineri, 20 februarie 2015, 14:32)

    andreesanu [utilizator]

    Astia sunt baza societatii astia sunt cei care trebuie motivati in primul rand pentru ca in societate sa existe acea forta motrice .Scoala pe primul plan,sanatatea tuturor este necesara si ingineri care sa refaca economia tarii pe baze sanatoase.
    Cei care prefera birocratii este treaba lor, sunt necesari si birocratii dar in limite rezonabile !!!
  • +5 (5 voturi)    
    Dmisia ba! (Vineri, 20 februarie 2015, 14:46)

    Xerses [utilizator]

    DAca e asa greu, demisia!
    Daca e dezonorant, seppuku...
    Galaxie, care esti tu galaxie...
  • +3 (5 voturi)    
    nu ma mai agitati (Vineri, 20 februarie 2015, 14:51)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    ca are si el dreptate o data in viata.
    Este aberant ca un ministru sa aiba 1000 de euro salariu.
    Nu e vorba ca daca are 5000 nu mai fura 5 milioane dar da posibilitatea unor oameni de calitate sa se poata implica fara sa faca foamea.
  • +7 (7 voturi)    
    al tau este foarte mare oricum (Vineri, 20 februarie 2015, 14:52)

    serban [anonim]

    o secretara de companie este mai eficienta ca tine
  • +4 (4 voturi)    
    Sa intelegem ca... (Vineri, 20 februarie 2015, 15:05)

    BPM [utilizator]

    .... din salariul tau de bugetar nu te puteai duce in cluburi de fitze din Dubai...atunci poate ne spui si pe banii cui te-ai dus acolo (a facut cinste pretenu' Ghita?) si eventual publici in declaratia de avere personala si restul surselor de venituri ... te-ar ajuta si ulterior cand o sa-ti scrii lucrarea de doctorat la Parchet
  • +3 (3 voturi)    
    las ca premieru' are mama, sora, cumnati! (Vineri, 20 februarie 2015, 15:29)

    ouyang [utilizator]

    la ce-i mai trebuie salariu? nu au furat rudele suficient sa-i ramana de-o pita?
  • +3 (3 voturi)    
    Asa e, viorele (Vineri, 20 februarie 2015, 15:55)

    Gg [anonim]

    dar explica-ne tu , cum , din salariul ala mai mic decat al unei secretare, muuuulti bugetari au vile si masini de jdemii de euro.O fi un secret si noi nu-l stim.Poate-l stie Polichinelle?Hai, nu te supara, nu te-am injurat, e doar o vorba!
  • +1 (1 vot)    
    nu ca n-ar avea dreptate (Vineri, 20 februarie 2015, 16:04)

    dorin bretan [anonim]

    dar e tarziu. cand s-o cerut primministru n-a zis . dar nu-i tarziu sa-si dea demisia
  • +2 (4 voturi)    
    Viorele baga-te ''doctor" in privat(a) ! (Vineri, 20 februarie 2015, 16:17)

    Plagarus [utilizator]

    La cat esti de (ne)calificat nu meriti nici un salar de secretara, mai draga !
  • +3 (3 voturi)    
    Corect (Vineri, 20 februarie 2015, 16:29)

    MirceaIo [utilizator]

    Un presedinte de tara are o responsabilitate ENORMA. Eu consider ca dupa un mandat de 10 ani lejer ar trebuii sa aiba in cont 1 milion de euro. Dar aceasta suma sa ii revina in mod legal. Cum poti convinge un om sa treaca prin ce a trecut Basescu si sa ii asiguri un salariu de 5700 Ron lunar. Corectitudinea trebuie sa plece si de aici.
  • +2 (2 voturi)    
    Paradoxal (Vineri, 20 februarie 2015, 16:35)

    aaa [anonim]

    Paradoxul este ca prim ministrul si presedintele au salarii mai mici ca o secretara dintr-o companie dar au averi mai mari ca multi directori / presedinti de companii.
  • +2 (2 voturi)    
    Viorele, (Vineri, 20 februarie 2015, 16:35)

    John M. [utilizator]

    Noul Prez n-a zis nimic de salariul sau pana acum. Asta grija te ....pe tine?! La cat a furat PSD in 25 de ani imi inchipui ca ai cel putin 1 mil la saltea. Si Daciana la fel. Cu ce bani si-a luat apartamentul din Sinaia?! Poftim?! A, ala a fost cadou?! Pai cine poate sa dea, ma, cadou un apartament decat unul care a capatat un contract cu statul?!
  • +5 (5 voturi)    
    perfect de acord cu Ponta (Vineri, 20 februarie 2015, 16:40)

    MirceaIo [utilizator]

    Ar fi o decizie inteleapta: salarii mai mari si sa nu mai fure.

    Prin aceasta declaratie Victor Ponta a recunoscut urmatorul lucru:
    Orice politician care are o avere mai mare decat al unei secretare de companie este un hot. Acesta a fcaut averea in mod fraudulos. El, presedintele, senatorii au din cate se pare salarii comparabile cu al unei secretare dar averi muuuuuult mai mari. Concluzia!?
  • +3 (5 voturi)    
    secretare cu 1500 euro salariu . (Vineri, 20 februarie 2015, 16:48)

    alin [anonim]

    Domnul Ponta traieste in alta lume e clar.

    Poate ne spune domnul Ponta unde sunt secretare care castiga 6700 Ron ( 1500 Euro) pe luna, Poate la firma cumnatului dumnealui. Foarte putini romani au salariu atat de mare - poate ii reaminteste cineva care e salariul mediu pe economie.
  • +4 (4 voturi)    
    Tara minciunii (Vineri, 20 februarie 2015, 22:19)

    EuIoan [utilizator]

    Ei de fapt , nu au 2000-6000 de lei salariu . Cei ce lucreaza in anumite posturi au cateva sute de mii pe luna in realitate . Asa cum nu exista nici sanatate gratuita , nici invatamant gratuit , nici ajutor de somaj , nici fond de pensii pentru cei ce au acum 40 de ani , nici extrem de multe lucruri . Noi suntem mintiti pentru voturi . Treaba merge asa cum merge. Pana cand nu o sa mai mearga . Si atunci poate o sa apara adevarul , adevarat .
    Frumos ar fi , sa ceara la investire , salariul de 100000 de euro lunar . Sa ii dam daca vrem sau sa incercam sa gasim unul mai apt si mai ieftin . Pana acum nu am auzit de politician ajuns la sapa de lemn . Toti , in secunda doi de cand ocupa un post public de interes major devin megabogati .
  • +1 (1 vot)    
    salarizare (Sâmbătă, 21 februarie 2015, 11:02)

    timpitul [utilizator]

    E simplu de rezolvat.In primul rind este nevoie de o grila de salariu de 1/6 sau macar de 1/8,ca baza, criteriile de incadrare stabilindu-se specific fiecarui domeniu. Ceea ce nelinisteste este puterea de cumparare si numarul precis al banilor.Acest aspect se autoregleaza conform nivelului general european mediu.Concret stabilim daca avem o economie medie ,sub medie sau peste medie si categoria top.Cifra rezulta instantaneu. Este reasezare viabila si pentru faptul ca se poate stabili anual, nivelul de eficienta economica,chiar trecind dintr-o grupa in alta raportul se poate aplica fara alte legi sau normative bulversante.
  • +1 (1 vot)    
    grila de salarizare (Sâmbătă, 21 februarie 2015, 11:12)

    timpitul [utilizator]

    Normal ca in varianta aplicata azi haotic,cei cu 200 de salarii medii / o luna,nu vor vrea schimbarea [ca au credite in derulare si alte motive puerile,chipurile],in timp ce mare parte a populatiei este in subnutritie. Orice masura s-ar lua, trebuie urgent aplicata,situatia prezenta NU poate continua,decit cu asumarea de catre guvernanti a politicii de '"GENOCID"! Cind se moare efectiv ,de foame,nici un motiv ce stopeaza o reasezare a salariilor,NU STA IN PICIOARE !
  • 0 (0 voturi)    
    incompetenta (Sâmbătă, 21 februarie 2015, 15:34)

    julien [anonim]

    la cat te pricepi tu in ale guvernarii,cred ca nu meriti nici jumatate din salariul pe care-l ai.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă