VIDEO Aproape 500 de politisti locali, cu masti Anonymous pe fata, au protestat in Piata Constitutiei

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 16 februarie 2015, 15:21 Actualitate | Esenţial

Protest al politistilor in Piata Constitutiei
Foto: Agerpres
Aproximativ 500 de de politisti locali, majoritatea avand pe fata masti Anonymous, au protestat luni in Piata Constitutiei din Capitala, nemultumiti de intentia guvernantilor de a reduce cu aproape o jumatate alocatia pentru norma de hrana, transmite Mediafax.

Politistii locali s-au strans in Piata Constitutiei, la protestul organizat de Sindicatul Pro Lex, fata de hotararea de Guvern privind norma de hrana, care, spun ei, va fi discutata in sedinta de miercuri a Guvernului.

Sindicalistii spun ca, potrivit hotararii de Guvern, norma de hrana a politistilor locali ar urma sa fie stabilita in functie de numarul de ore lucrate, si nu in functie de numarul zilelor lucratoare, asa cum se intampla la Politia nationala.

"Zilele acestea, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a elaborat un proiect de hotarare de guvern prin care prevede reducerea normei de hrana la jumatate. Daca HG va fi adoptata in aceasta varianta, vom asista la o taiere a veniturilor mai mare decat cea a Guvernului Boc", a declarat Vasile Lincu, presedintele Sindicatului Pro Lex.

Protestatarii se considera nedreptatiti de aceste schimbari, in conditiile in care politistii locali au preluat o parte din atributiile Politiei nationale.

Acestia au pe fata masti Anonymous si scandeaza "Domnul Oprea, nu uita, si Locala e a ta", aceeasi lozinca fiind adaptata si pentru premierul Victor Ponta si ministrul Liviu Dragnea.

Protestatarii au bannere pe care scrie "SOS politistul roman", "Mai bine nu mai furati, decat hrana sa ne-o taiati", "Nu ne putem risca viata, integritatea si libertatea pentru 700 de lei pe luna" si "Semanati taieri, culegeti haos".

O delegatie a Sindicatului Pro Lex a intrat pentru negoceri la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice.

La mitingul din Piata Constitutiei participa si politisti locali din alte orase ale tarii.






















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

35904 vizualizari

  • +26 (28 voturi)    
    politia locala ? (Luni, 16 februarie 2015, 15:44)

    CGR [anonim]

    Adica analfabetii fara bac , care au dreptul sa-mi ceara buletinul pe strada, cu masca anonymous pe fata ?

    Asta ca sa va dati seama cat de prosti sunt , tin pe fata ceva ce reprezinta orice numai nu politia si statul :)))))))))))))
    • +11 (13 voturi)    
      amuzant (Luni, 16 februarie 2015, 15:52)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui CGR

      Amuzant este faptul ca politia facea garagata si scandal la Cotroceni acum 2-3 ani cu largul sprijin al pontissimului. Iete ca s-a intors roata.
      • +2 (2 voturi)    
        nu confunda (Luni, 16 februarie 2015, 16:20)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        politia cu gardienii astia. Si nu laud politia aici, ca au si ei procentul lor de lepre, insa astia sunt niste chestii facute la norma si pentru interesul (sau mai bine zis puterea) primarilor.
        • +3 (3 voturi)    
          blasfemie....... (Luni, 16 februarie 2015, 19:55)

          polilocal [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

          Toate rebuturile din militie, secu, si alte structuri ale statului politienesc au fost ,,absorbiti'' cu titlul de rasplata de politiile locale, aceste tomberoane ale sistemului si structura paramilitara la cheremul primarilor.
          Toti gardienii din ,,politia comunitara'' (a se citi paznicii cu 4 clase) au fost rasplatiti cu avansarea in grad de politist (!!!!) local si acum, bineinteles, au pretentii de structura de ordine publica si alte aberatii definite de statul de drepti...
          O lege a fizicii despre energie spune ca, ,,in natura nimic nu se pierde nimic nu se castiga, ci totul se transforma''.
          Pe scurt, aceasta este definitia statului politienesc de dupa '89!
        • -1 (1 vot)    
          raspuns (Marţi, 17 februarie 2015, 10:37)

          nicolae [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

          Esti un ignorant(daca nu stii ce inseamna cauta in DEX) Inainte sa scrii tampenii informeaza-te. La fel ca toti ceilalti care au critici negative despre , ai fost sanctionat si acum refulezi in anonimat ca nu ai curajul necesar s-o faci altfel
          • +1 (1 vot)    
            serios? (Marţi, 17 februarie 2015, 17:19)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui nicolae

            Nu m-a sanctionat nimeni, dragule gardian. Ca le-am dat cu legea peste bot si le-am aratat tarcul in care au voie sa se joace.

            Copiati uniformele, insemnele si culorile Politiei Romana, in dispretul legii si cu incalcarea totala NESANCTIONATA a acesteia. Si mai aveti si tupeu sa comentati. Baliti la banii care se fac la rutiera si incercati ca poate-poate... vezi gardianul care a oprit un dn prin blocare iresponsabila a acestuia, in campania electorala ca sa treaca un convoi electoral psd. Despre ASTA vorbesc. Tu despre ce?

            Sa mai zic de strada Vulturilor din Bucuresti ocupata de minoritari? Picior de gardian nu calca, doar politistii de sectie. Nu va da voie primarul sa-i deranjati votantii?

            Sezi bland, ca atunci cand cer raspuns scris in 30zile si fac referiri la articole din codul penal, nu o fac sub anonimat. Ce mai mielusei deveniti... Brusc, va descoperiti valoarea talentului.
    • +12 (12 voturi)    
      asta mi-a atras si mie atentia... (Luni, 16 februarie 2015, 15:58)

      un om [utilizator] i-a raspuns lui CGR

      si am fost cateva secunde in dubii, ma gandeam ca imi scapa ceva...nu imi veanea sa cred ca sunt atat de prosti... politia anonymous :))
    • +10 (10 voturi)    
      Asa-i! (Luni, 16 februarie 2015, 16:03)

      trsitul [anonim] i-a raspuns lui CGR

      Acesta-i nivelul politiei locale in toata tara. Cel cu initiativa purtarii mastii - mintea unei bibilici - iar restul - turma. Trecerea unor atributii ale politiei nationale la politia locala este un esec. Ultimii ar dori, fara o calificare anume - sa aiba atributiile politiei traditionale.
      • 0 (2 voturi)    
        S-a incercat o reforma (Luni, 16 februarie 2015, 17:32)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui trsitul

        Prin asta s-a incercat reformarea sistemului. Pregatire anume au, de fapt legea ii obliga acum sa faca 3-6 luni scoala de Politie. Care daca e sa fim sinceri e cam la fel de mult cat face orice cap de creta.

        Reforma consta in reducerea coruptiei. Politia nationala e atat de corupta incat orice agent bun se tireaza sau se "adapteaza".

        Dar cu salarii de 700 lei orice reforma care ar trebui sa stimuleze omul cinstit e sortita esecului si orice tentativa de a gasi om capabil la fel. La 700lei gasesti doar disperati sau oameni care vad asta ca o afacere - scot bani din spagi. Idem pentru orice institutie romana cu "politia" in nume.
        • +1 (1 vot)    
          Uitati-va la filmulet ca sa intelegeti mai mult (Luni, 16 februarie 2015, 20:19)

          irinapop [anonim] i-a raspuns lui Close

          Nu ati urmarit filmuletul? Pacat. Pentru ca in filmulet se spunea ca "ratia de hrana" a fost redusa de la 700 lei la 300 lei. Eu nu am nici bonuri de masa. Voi aveti bonuri?
          Oare cati dintre functionarii publici, asa cum se vaita ei ca sunt, au alocatie de hrana de 300 lei? Problema lor, este ca datorita faptului ca tin de Consiliile locale, fiecare Consiliu le aloca bani dupa cat de mult primesc de la maretul Guvern condus de Ponta si, vezi Doamne, nu se respecta OG-ul care spune ca pot fi tratati ca si politaii MI.
          Cat despre masti, mie nu mi se pare prostie, ci tupeu si lasitate. Cum, Doamne iarta-ma, sa porti tu masca unuia pe care-l vanezi pe toata linia?! Ba s-o porti, nu cumva sa te vaza sefu' cu salariu' de trei ori cat tine, ca te da afara. Si oricat de putin este, 300 lei tot e mai mult decat nimic.
          • -3 (3 voturi)    
            vb prostii (Marţi, 17 februarie 2015, 9:21)

            robert [anonim] i-a raspuns lui irinapop

            Tu stai cumva pe strazi 12 ore?? la munca?
            Cand nu o sa mai patruleze plitia locala. o sa-ti vina nevasta violata acasa sa vezi atunci cum reactionezi

            cand vaneaza politia ? cred ca esti un tovaras cu ponta altfel nu ai vb asa
            • 0 (0 voturi)    
              Incredibil (Joi, 19 februarie 2015, 12:11)

              Vlad [anonim] i-a raspuns lui robert

              Gardienii locali, ca nu sunt politisti adevarati nici o data nu apara pe cineva de bataie sau de viol, stai linistit, dau amenzi la copii fara bilet si daca arunca cineva ceva pe jos. pentru batai si violuri suna si eila politie sau la jandarmerie. Deci nici aia 700 de lei nu ii merita
    • -1 (3 voturi)    
      Politia locala (Luni, 16 februarie 2015, 17:29)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui CGR

      Eu nu fac nici o deosebire intre cele doua politii cu mici exceptii. Sunt la fel de (ne)educati, la fel de ignoranti, indiferenti si (in)competenti. Practic le difera doar uniforma. Si aici apar deosebirile.

      Uniforma de politist national atrage dupa sine un salariu mai mare, conditii mai bune de lucru, pensie mai mare, o incadrare care le ofera mult mai multe drepturi fata de puricosii de la locala care sunt functionari publici si nu in ultimul rand SPAGA SI CORUPTIE mai mari.
      Deci astia de la locala sunt considerati exact ca tanti Floarea de la ghiseu doar ca ei trebuie sa patruleze toate ungherele societatii romane si sa o faca fara nici un fel de sutoritate sau parghii de a pune in aplicare legea. Si toate astea pe, ati ghicit, 700-1000lei.
      Nu le iau apararea dar cand vad pe cineva cum apara cu tarie Politia Nationala si rade de locala nu pot sa nu ma gandesc ca el probabil nu ar fi bun nici de Locala ;).
    • -2 (4 voturi)    
      mai studiaza (Luni, 16 februarie 2015, 20:24)

      Daniela [anonim] i-a raspuns lui CGR

      un politist local nu poate fi angajat daca nu a absolvit liceul cu diploma de bacalaureat.
      mai intereseaza-te putin inainte de a spune baliverne pe aici, pentru ca numai un prost ca tine poate crede ce aiurezi
    • -1 (1 vot)    
      gresesti (Marţi, 17 februarie 2015, 9:19)

      robert [anonim] i-a raspuns lui CGR

      Cand le vor taia astora si altora ca ei din salarii cate 300 400 lei. sunt cateva mii de politisti are nu vor mai cumpara anumite lucruri. Si patronul tau va da faliment si ghici ce. o sa stai acasa pe 470 le/luni somaj.

      Se vede ca nu gandesti deloc.
    • 0 (0 voturi)    
      ytyty (Marţi, 17 februarie 2015, 10:11)

      angelica_gela91 [anonim] i-a raspuns lui CGR

      vai mama ta daca erai si tu poltist local numai aruncai vb ,aveti salarii de nesimtiti
      si va ganditi doar la voi rusine sa va fie
  • +19 (19 voturi)    
    Cantareti la bor (Luni, 16 februarie 2015, 15:47)

    IPSu [anonim]

    Ar putea sa intre part-time cantareti la bor, ca au si fluierase, caci papa oprea cu papa danutz sunt pretini prin contract oficial de colaborare duhovniceasca MAI-BOR, deci s-ar putea... si in plus o masa calda, o sarma, o fasole cu ciolan se gaseste la biserica, sa compenseze norma de hrana a organului.
    Zic si io, nu dau cu bulanu'...
    Politia e cu noi, biserica e cu voi, deci D-nu Ponta, D-nu Dragnea, D-nu Gabitza : aaajutaaatziiiii !
  • +14 (14 voturi)    
    astia (Luni, 16 februarie 2015, 15:52)

    lucyan [utilizator]

    au norma de hrana cat un salariu minim pe economie...
    asa primesc toti salarioatii din romania? sau numai o parte din bugetari? xca am intalnit si pe unii care lucrau la protectie sociala, care aveau venituri mici, pan la 1000 lei dar veneau cu o norma de hrana si imbracaminte de 700 lei... dar cand ii intrebai ziceau ca au salariul de 1000 lei... ca mie imi da cineva norma de hrana sau de tigari... mai sa fie...
    • +2 (2 voturi)    
      de aceea le-am recomandat ... (Luni, 16 februarie 2015, 16:54)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      ...sa isi castige painea in mediul privat din RO...

      Dar, din nefericire, nu mai este zmeul cel rau, FMI, sa le reduca anvelopa salariala caci astfel multi ar fi fost popiti...

      Dar vreme trece, vreme vine...
      Ce este pentru mine astazi,maine o sa fie si pentru ei - politistii lui ...(auto-cenzurat)
  • +13 (17 voturi)    
    norma de hrana? (Luni, 16 februarie 2015, 16:08)

    Gheorghe [anonim]

    eu nu pricep asta cu norma de hrana? nene, da' noi restul, nu mancam, ca nu avem la privat "norma de hrana"! reatzi ai naibii, de putori. trec papagalii pe rosu pe pasaj, la 10 metri de voi si intoarceti curu'!
    • +3 (3 voturi)    
      Ups! (Luni, 16 februarie 2015, 16:38)

      Emil-FlorinPaun [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

      Am da " - " din greseala,sunt total de acord cu tine,gardienii astia sunt o rusine!
    • -4 (6 voturi)    
      Ghitza (Luni, 16 februarie 2015, 17:36)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe

      Tu ala la privat ai pauza de masa ;). Si daca nu ai esti un prost care s-a lasat calcat in picioare. Ala daca cascheta ala de la comunitara iti spune ca nu-si face treaba ca e in pauza de masa te plangi. Ala isi ia masa unde-apuca.

      Ca sa vezi cum e cu romanul fomist: se plange orice ar primi.

      E un cerc vicios: sunt slabi si incompetenti pentru ca sunt prost platiti (si asta nu e ceva de dezbatere, chiar asa este) si sunt prost platiti pentru ca sunt slabi si incompetenti.
      Dar ma intreb care e cercul vicios prin care oameni ca tine au ajust frustrati si neinteligenti ;).
      • +3 (5 voturi)    
        bingo (Luni, 16 februarie 2015, 18:15)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Close

        Esti sau ai rude ex-gardieni?

        Daca la tine pauza de masa = bani pentru hrana... Logica vad ca o posezi. Ce grad ai?

        Sa intram in detalii cu ce fac EXACT ex-gardienii cu multe clase? Sau cum sufera de sindromul bodyguard-ului cu pix cand vin in control la societati pe nimic, pentru nimic?
        • 0 (0 voturi)    
          De fapt nu am nici o legatura cu ei (Joi, 19 februarie 2015, 13:45)

          Close [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Dar cand "argumentul" este "nu ai dreptate pentru ca <insulta>" stiu clar ca s-a ajuns la fundul sacului logic.

          Unii particulari au o cantina (poate subventionata), iar cei mai multi au un loc anume in care se pot duce sa manance. Cand esti numai pe alergatura si nu poti sa iei pauza de masa mananci unde apuci si platesti cat e nevoie ca sa o faci.

          Nu trebuie sa ai grade ca sa realizezi asta, trebuie doar sa iti folosesti mintea.

          Si daca maine particularul tau iti mai ia niste bani din salariu o sa protestezi. Dar ei nu au voie sa protesteze pentru ca nu-ti place tie. Ce ne mai place sa fluturam democratia cat timp ne serveste propriile interese.

          Acum ca au protestat ca acum cativa ani cu "javra ordinara" sau civilizat e alta problema. Sa ignori problema de baza pentru ca nu-ti convine tie e demn de un ignorant care intr-adevar nu-si merita bonurile alea de masa.
  • +4 (4 voturi)    
    Suportati baieti si fete... (Luni, 16 februarie 2015, 16:11)

    dandra [utilizator]

    mai un salamior, mai un pateu, caci statul are grija sa dea fonduri pentru a construi catedrala prostimii neamului.
    Acolo sunt banii care ar fi trebuit sa fi se cuvina, acolo sunt toti banii acestei tari:(
  • +6 (6 voturi)    
    Mda (Luni, 16 februarie 2015, 16:17)

    tudor74 [utilizator]

    Politia Locala, bodiguarzii primarilor corupti ! Tot serviciul asta de fosti puscariasi cu 8 clase ar trebui desfintat !
    • -1 (1 vot)    
      raspuns (Marţi, 17 februarie 2015, 10:50)

      popescu [anonim] i-a raspuns lui tudor74

      Tu cred ca ai 8 clase si avut aceasta discutie cu colegii de celula, altfel nu-mi explic de ce nu citesti legea ca sa vezi cerintele? sau ai fost respins si acum refulezi?
      • +1 (1 vot)    
        of, literatule inteligent (Marţi, 17 februarie 2015, 17:25)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui popescu

        Se scrie defulat, dar am facut scoli diferite. Las' ca te culturalizezi in timpul programului. Incepe cu dex-ul, pana la legi. Si cand ajungi la legi, vezi cam cat NU trebuie sa fie confundate insemnele gardienilor cu ale Politiei. Pe tema asta: Gardieni=INFRACTORI (cu exceptiile de rigoare, ca nu toti vor sa se dea politisti)
  • -2 (2 voturi)    
    mai ganditi-va si la adevar (Luni, 16 februarie 2015, 16:17)

    CopaceanuDan [anonim]

    vad ca sunt acuzati politistii locali pentru acest protest. Ok, dar hai sa ne gandim la urmatoarele aspecte: in Romania, daca iti aperi drepturile, si asa mici, exagerat de mici, o iei; daca ai probleme cu vreun vecin mai recalcitrant, sau daca te jefuieste cineva, sau daca te ataca careva, ai pretentia ca, la reclamatia facuta de tine, sa intervina imediat, politia locala, dar, as acum bine sustin si ei, pentru acest lucru isi risca viata lor si a familiilor lor, pentru 700 de lei pe luna. Chiar credeti ca mai sunt motivati ? O sa ziceti "dar cine l-a pus sa se faca politist" ? Pai daca nu era el, atunci cine ? Altul, iar acela la fel, va fi nevoit, obligat sa-si riste viata si familia pentru niste amarati de 700 de lei. Adica noi sa avem pretentii la salarii pentru ce facem, dar ei nu, si mai ales pentru acest risc. Daca lucreaza la ROSAL si tot are mai mult salariu, ba, pardon, mai are si spor de rusine, pentru ca spor de periculozitate si risc se pare ca nu-ti mai da nici tata'mare. Deci, cum e ? Eu zic ca au dreptate, nu mai priviti doar in ansablu. Daca vrei sa judeci un om, mai intai fii OM si acorda-i circumstante atenuante, cauta daca ar fi avut motive si care ar fi acelea, ca sa procedeze asa.Altminteri, suntem niste animale care actioneaza doar la ceea ce vad, nu si gandesc.
  • +3 (3 voturi)    
    Mafioti in uniforme (Luni, 16 februarie 2015, 16:22)

    ss [anonim]

    Da politia nu-si cumpara hrana ca toata lumea de la magazin.....ei au salariu + salariu de hrana? Saracutii spagari si mafioti in uniforme, cum mai plang ei cu salariul lor micut!
    • -1 (1 vot)    
      raspuns (Marţi, 17 februarie 2015, 10:51)

      popescu [anonim] i-a raspuns lui ss

      Confuzi institutiile!
  • +3 (5 voturi)    
    Politia locala trebuie desfintata. (Luni, 16 februarie 2015, 16:42)

    rov [utilizator]

    De banii astia trebuie specializati politisti adevarati care sa stie legile si sa aiba atitudine.
    Jumatate din numarul actual, dar cu salariul dublu.
    Atunci chiar s-ar face treaba.
    Nu tu pile, nu spagi, nu incompetenta, nu prostie.
  • +2 (2 voturi)    
    este loc pentru ei la privati... (Luni, 16 februarie 2015, 16:51)

    ..13 [utilizator]

    Nu vad de ce se plang acestia - cred ca este timpul sa fie redusi si domnii si doamnele sa intre in sfera privata,. sa muste din painea cea de toate zilele a mediului privat din RO.

    Si ANI te rog ai grija de unii care, ma rog, stii tu mai bine ce si cum fac...
  • +1 (1 vot)    
    ooh ironia! (Luni, 16 februarie 2015, 16:55)

    paranoid_android [utilizator]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes

    e naspa rau sa fi ignorant.
  • +2 (2 voturi)    
    comic (Luni, 16 februarie 2015, 17:15)

    mircea [anonim]

    Masca anonymous? Poate masca Guy Fawkes stimati junalisti. Felul in care este folosita nu are nici o legatura cu grupul de activisti.
    Ironia este ca masca aceea a fost prima data folosita in contextul unei tentative de asasinat, dar daca distinsii domni care le poarta ar pune mana pe o carte si nu pe Cancan/Libertatea samd., poate ar sti asta.
  • +1 (1 vot)    
    Din pacate au dreptate (Luni, 16 februarie 2015, 17:38)

    autor_necunoscut_84 [utilizator]

    Politistii profesorii doctorii si militarii trebuie sa aiba salarii la nivelul salariului mediu pentru ca ei indeplinesc cele mai importante functii ale statului. Fara ei stautul nu-si mai are rostul de redistributie a avutiei.

    Stim cu totii ca la noi calitatea acestor servicii este cu mult sub standardele normale, dar ganditi-va cum ar fi cu salarii si mai mici.
    • +1 (1 vot)    
      nu aveti dreptate de loc (Luni, 16 februarie 2015, 20:21)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui autor_necunoscut_84

      norma de hrana este de aproximativ 900 ron, un bon de masa e putin peste 9 ron asta inseamna ca un gabor primeste de 5 ori mai mult decat ceilalti fraeri din sistem....mananca cu 5 guri?...la cat se ingrasa toti dupa ce intra in politie probabil ca e justificat aportul nutritiv....ar fi mai indicat sa le dea probe sportive la fiecare 6 luni...cu eliminare...sa vedem cati mai raman. Chestia cu declaratul doar al salariului de baza...fara sporuri..si alte beneficii...e specifica bugetarilor care sunt functionari publici...nu intra in categorie...sistemul sanitar si invatamantul...de asta nici nu au vrut o salarizare unitara a bugetarilor...pentru ca unii sunt mai bugetari de cat altii...
  • +1 (1 vot)    
    Coruptie pe fata (Luni, 16 februarie 2015, 17:46)

    Udrea [anonim]

    Si coruptia din MAI?
    http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-19287534-doi-generali-alte-95-persoane-condamnati-pentru-fraudarea-unor-concursuri-unitati-mapn.htm
  • +1 (1 vot)    
    Adevarul e ca Guvernul ii trateaza pe (Luni, 16 februarie 2015, 17:52)

    BobMuller [utilizator]

    politisti ca pe pioni de 2 lei.

    Asa cum sunt, cu toate problemele de rigoare, ei ajuta sa tina putin haosul din tara asta in frau.

    Dar Guvernul e P$D, te pui cu coruptia?
  • +2 (4 voturi)    
    Anonymous ??? (Luni, 16 februarie 2015, 18:02)

    ss [anonim]

    Astia nu au voie sa foloseasca simbolul Anonymous ! Anonymous e impotriva politiei :)))
    • +2 (2 voturi)    
      asta-i dovada ca astia nu-s politisti (Luni, 16 februarie 2015, 20:48)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui ss

      qed...
  • -1 (3 voturi)    
    au dreptate! (Luni, 16 februarie 2015, 19:20)

    violeta [anonim]

    Dupa ce ca au niste salarii extrem de mici, le mai taie si indemnizatia de hrana? E rusinos! Fiti solidari cu ei, nu-i mai luati peste picior! Politia locala va aduce un plus de siguranta in viata, voua si copiilor vostri. Teminati cu mesajele pline de ura si fals umor, e jenant.
    • 0 (2 voturi)    
      tu pe ce lume traiesti ? (Luni, 16 februarie 2015, 19:56)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui violeta

      chai nu ti-e rusine ? astia( politia comunitara) sunt doar o alta institutie care nu-si merita banii, absenta lor e totala. nu are rost sa continui, ar trebui sa reiau ceea ce scriu si altii mai sus.
  • +1 (1 vot)    
    Ceee? (Luni, 16 februarie 2015, 22:35)

    Alex [anonim]

    Macar "oamenii" respectivi au idee cine a fost Guy Fawkes? Vad ca si site-ul declara mastile gen "Anonymus"....Dragilor, mai stuidiati putina istorie inainte de a cataloga un cliseu. Cautati cine a fost Guy Fawkes si ce a vrut el sa faca....si poate mai vorbim....
  • -1 (1 vot)    
    da (Luni, 16 februarie 2015, 23:27)

    rosu adrian [anonim]

    anonimule, vezi ca au bac. daca nu ai bac te da afara, nu fi smecher pe net
  • 0 (2 voturi)    
    lol:) (Luni, 16 februarie 2015, 23:57)

    ionut [anonim]

    eu cred ca voi toti sunteti cam idioti... daca ati pune mana si v-ati informa ati putea ramane mirati ca majoritatea au facultatea.. iar in al doilea rand fara liceu nu e nimeni pentru ca nu permite legea.. asa zisii gardieni nu sunt toti gardieni.. au intrat doar cei care au avut cel putin liceul.. analfabetilor
    • +1 (1 vot)    
      rotfl :D (Marţi, 17 februarie 2015, 1:44)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui ionut

      Si eu cred ca esti politist local. Stiu ca pare si este realitatea, dar nu incerc sa te jignesc. :D

      Un os bun de ros, recte "slujba" vostra, nu inseamna ca nu ati fost facuti din flori, pentru si din interes.

      PS: recte, nu are treaba cu rect. Ca am retinut ca fabet nu esti.
  • 0 (0 voturi)    
    statul vs. cetateani sai (Marţi, 17 februarie 2015, 9:47)

    Edi [anonim]

    Ca inca o dovada cat pretuieste statul roman siguranta cetateanului si ce grija ii poarta, acum se loveste intr-o structura noua ,care structura a fost ceruta si impusa de statele civilizate de mult timp in raport cu reformarea obligatorie a vesnicului Minister de Interne , in prezent numit M.A.I. Cum era de asteptat multi inca nu realizeaza faptul ca odata cu scaderea unor drepturi salariale a unui politist ( chiar si unul local ),a unui medic , profesor, jandarm ,politist ( Politia Nationala ), pompier, dar si altor categorii , acest lucru o sa genereze efecte resimtite tot de catre cetateanul de rand . Unele din efectele cele mai cunoscute la noi sunt coruptia, nivelul tot mai slab a serviciului destinat cetateanilor , abuzul in aproape toate formele sale cunoscute , dar si neicrederea in reprezentanti ai autoritati publice de la aproape orice nivel, ca o consecinta a unor asemena masuri . Cum este posibil ca foarte multi bani ,de ordinul miliardelor de euro sa fie pierduti de stat in afacerile cu diversele,, firme de familie" care au detinut, detin si vor detine contracte directe ( si atentie directe cu statul ) decat prin directa complicitate a unor oameni cu functii respectabile in societate din guverne, parlament , servicii secrete de tot felul ( aservite nu tarii si cetatenilor care le platesc lefurile incredibile pentru ce fac sau au uitat ca trebiue sa faca atunci cand au depus juramantul in acest sens). Personal va spun doar ca privim de foarte multi ani in alte directii decat cele de interes national, care pot foarte rapid aduce ( cu oamenii potriviti in stat ) sume uriase care sa asigure conditii decente unor cetateni ,care in tara lor au munti si zone cautate de straini in alte tari , mare , terenuri agricole fertile , oportunitati imense de afaceri pentru multi investitori straini, RAMANE INSA PROBLEMA CARE NE MACINA DE ANI LA RAND SOCIETATEA ROMANEASCA . IAR PROBLEMA SUNTEM NOI , SI MODUL CUM GANDIM LA NENUMARATELE SOLUTII POSIBILE !!! Salutare.
  • 0 (0 voturi)    
    si ce treaba are masca aia?! (Marţi, 17 februarie 2015, 9:54)

    liviu_ [utilizator]

    cu protestul lor?!
    nu e nici o legatura... probabil tine de inteligenta...
  • +1 (1 vot)    
    Norma de hrana (Marţi, 17 februarie 2015, 10:45)

    Andreescu Octavian [anonim]

    Politia Locala NU ESTE POLITIE.
    Este UN SERVICIU in cadrul primariei, in aparatul de specialitate al primarului si doar atat. Asa cum este Directia Impozite si Taxe Locale, protectia copilului, etc.
    Gardienii nu fac parte din sistemul national de aparare, ordine publica si siguranta nationala, asa ca de ce sa beneficiezi de acest spor?

    Omeni buni, faceti diferenta.
    Ei NU SUNT POLITISTI. Sunt gardienii publici angajati ai primariilor.

    Pai cum vor drepturi egale cu politistii?

    Ce pregatire au ei pentru a cere asa ceva?
    • +1 (1 vot)    
      Good point (Marţi, 17 februarie 2015, 16:14)

      Cucubau [anonim] i-a raspuns lui Andreescu Octavian

      Bine zis, dar bineinteles ca retarzii nu fac diferenta intre aceste institutii!
      • +1 (1 vot)    
        nu mai spune adevarul, chiar daca asta e (Marţi, 17 februarie 2015, 17:28)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Cucubau

        Mie mi-au blocat un ip pentru "jigniri", in conditiile in care am fost mai finutz :D Se pare ca cenzura din tura de noapte este asigurata de lucrazari part time labor srl.
    • -1 (1 vot)    
      replica (Marţi, 17 februarie 2015, 21:30)

      unul [anonim] i-a raspuns lui Andreescu Octavian

      Politia locala nu este politie spui tu dar cand asa zisa politie adevarata are nevoie de ei si le solicita ajutorul sunt buni .De vina suntem noi ca acceptam sa lucram in patrule mixte cu voi ca sa va puteti lua libere si concedii.Cand am vrut sa nu mai lucram cu voi ai vostrii au venit disperati la usa primarului ca nu pot face serviciul fara noi.La aceleasi riscuri avem si noi pretentia sa fim platiti macar jumatate cat voi.Nu la salariul vostru caci voi sunteti scoliti iar unii dintre voi nu stiu sa inchie un pv iar la cate un scandal stau in masina de frica.itispun asta in cunostinta de cauza.Voi aveti niste salarii nesimtite in comparatie cu prestatia pe care o aveti.
  • -1 (1 vot)    
    sa va plateasca Oprescu si ASPA (Miercuri, 18 februarie 2015, 13:27)

    Cetatean [anonim]

    Sa va plateasca Oprescu, ASPA si Bancescu ca pe ei ii aparati in crimele pe care le fac! Cum? Ce? Nu v-a iesit socoteala cu ASPA la 219lei/caine capturat sau furat? Rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    V (Miercuri, 18 februarie 2015, 18:25)

    Prostia e mare..... [anonim]

    Defapt masca vine din filmul V from Vendeta, dar asa-i omu, prost


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version