Corespondenta din Paris

VIDEO Mic incident de protocol la aterizarea presedintelui Klaus Iohannis in Paris

de DT     HotNews.ro
Marţi, 10 februarie 2015, 12:49 Actualitate | Esenţial

Iohannis in momentul in care si-a trantit haina pe masina
Foto: stiripesurse.ro
Un mic incident de protocol a avut loc marti, chiar la aterizarea aeronavei prezidentiale la Paris. Klaus Iohannis a avut un rar moment de enervare in momentul in care a coborat din avion si s-a dus spre limuzina oficiala care il astepta langa scara aeronavei: presedintele a ajuns singur la usa limuzinei, fara sa-l secondeze vreun membru al delegatiei sau organizator, si-a scos singur haina si, dupa ce a asteptat cateva secunde sa i-o ia cineva, a trantit-o pe capota masinii. Potrivit unor surse diplomatice, e vorba despre o gafa a protocolului francez.

Sotia lui Iohannis, care a primit un buchet de flori la aterizare, la randul sau s-a urcat singura in limuzina oficiala, fara a fi secondata de vreun aghiotant.

La scurt timp, haina a fost luata de pe capota de un membru al delegatiei, care i-a dat-o generalului Lucian Pahontu, seful Serviciului de Paza si Protectie (SPP).

UPDATE: O sursa din delegatia oficiala a declarat pentru HotNews.ro ca presedintele Iohannis a reactionat in acest fel dupa ce ofiterul francez care se afla langa el nu a schitat nici un gest pentru a-i lua haina

Reamintim ca presedintele Klaus Iohannis a ajuns marti in Franta, unde are loc prima sa vizita bilaterala oficiala. Klaus Iohannis se va intalni cu omologul sau, Francois Hollande.

Tot marti, Comisia pentru politica externa din Senat a propus chemarea de la post a ambasadorului Romaniei in Franta, Bogdan Mazuru, precum si a directorului ICR Paris, Yvette Fulicea, si a unei functionare, ca urmare a incidentului cu invitatiile pentru receptia ocazionata de vizita presedintelui Klaus Iohannis la Paris, anunta Agerpres.













Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Locul din Romania care l-a fascinat pe Printul Charles si l-a "facut" sa se plimbe prin ploaie. "Nici nu mi-a venit sa cred"

Ploaia torentiala nu l-a impiedicat pe Printul Charles sa se plimbe pe pajistile lui preferate din Romania. Sosit de luni seara in Valea Zalanului din Covasna, unde are un conac, mostenitorul tronului britanic si-a dedicat ziua plimbarilor prin natura.
76074 vizualizari
  • +25 (31 voturi)    
    Paris.. (Marţi, 10 februarie 2015, 12:58)

    adrian_rolland [utilizator]

    Nu e aceeasi ambasada care acum citeva zile spunea de niste romani ca sunt indezirabili si scirbosi ?
    • +14 (24 voturi)    
      Se referea la delegația cu Johannis! (Marţi, 10 februarie 2015, 15:00)

      vali47 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

      Dacă era Ponta,membrii ambasadei și alți funcționari ar fi fost foarte prompți și eficienți.După gafe,am impresia că nu l-au recunoscut pe Johannis,ei crezând că Ponta este președinte.Că a câștigat alegerile,că de aceia au făcut tot posibilul ca adversarii lui Ponta să nu poată vota și acum îl așteptau pe Ponta cu sacoșa de euro să-i plătească.Și ghinion,a sosit Johannis!Cine o fi?Și nu era nici Daciana!Cu Mihalache-șeful cancelariei,nu-i de mirare ce se întâmplă.Mihalache este mai interesat să se răzbune pe adversari și să arate că cei din UE nu-l respectă pe Johannis.Nici Franța.Johannis sa înconjurat de oameni care îl vor penibil.
      • +18 (20 voturi)    
        penibilitati... (Marţi, 10 februarie 2015, 18:50)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui vali47

        protocolul la coborarea din avion se asigura de catre gazde.. francezii au trimis niste ageamii.
        • +2 (10 voturi)    
          ageamii sunt toti... (Marţi, 10 februarie 2015, 21:46)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          frantujii cu presedintele in frunte.......dovada poz. penibila a frantei in lume, pana si niste amarati de musulmani isi fac de cap in franta.
          • +5 (7 voturi)    
            Zi-le, soro (Marţi, 10 februarie 2015, 22:51)

            muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

            Niste amarati de musulmani au daramat si turnurile gemene, au omorat o gramada de civili in Rusia, Anglia sau Spania (ca sa nu punem la socoteala tarile musulmane)
          • -1 (9 voturi)    
            Voi stiti ce spuneti? (Miercuri, 11 februarie 2015, 0:10)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

            Nu era mai diplomatic sa ii dea haina lui Pahontu dovedind eleganta decat sa o arunce dand o palma gazdelor? Nationalismul asta idiot a facut o tara tandari, Serbia, urmeaza Ungaria si Grecia! Voi ati innebunit? E vina unui idiot numit Iohannis care nu stie sa se comporte...Punct!!!
      • -1 (1 vot)    
        Consilierii & Seful cancelariei. (Miercuri, 11 februarie 2015, 11:20)

        Bunicul [anonim] i-a raspuns lui vali47

        Si eu cred ca seful cancelariei , si unii consilieri, prin tot ce au facut, a fost pentru discreditarea presedintelui. Interesant ca desi a fost avizat, se"incapataneaza" sa-i pastreze. Pana cand va fi prea tarziu.
      • 0 (0 voturi)    
        orchestra... simfonica , (Miercuri, 11 februarie 2015, 17:48)

        ViR [utilizator] i-a raspuns lui vali47

        romano-franceza interpreteaza "Ticalosii eterni" - spectacol in direct la Paris ! Presedintele este tratat precum in comicariile facute de pontalau cu base , sau poate este strigatul de lebada al reprezentantilor de la Paris instigati de fratele nostru cel Mare ! Nu mai este armonie si pace pe pamant ! Fiecare pentru el, toti par a fi niste tradatori neloiali ! Se poate incerca o convietuire de la distanta, fara ambasada inutila pentru romani si pentru tara ?
  • +5 (43 voturi)    
    Deja au inceput.... (Marţi, 10 februarie 2015, 12:58)

    gica43 [utilizator]

    ...sa-l lase nervii ? Cam devreme ! Sau nu era Mahalache prin apropiere >!
    • -27 (55 voturi)    
      să ne imaginăm că începe războiul... (Marţi, 10 februarie 2015, 14:13)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      Cum se va comporta Iohannis, comandantul suprem al forțelor armate, dacă pe el îl lasă nervii când n-are vreun valet prin preajma?
      • +24 (26 voturi)    
        gandeste-te (Marţi, 10 februarie 2015, 15:44)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ca putea fi ponta in scenariul de care spui.
        • -13 (17 voturi)    
          Ponta (Marţi, 10 februarie 2015, 18:47)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          Ar fi reactionat altfel. Are umor si diplomatie. Probabil l-ar fi mustrat cu o gluma pe un valet caruia ii dadea haina.
          • +8 (10 voturi)    
            Diplomatul Ponta (Marţi, 10 februarie 2015, 19:38)

            noman [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Sau ar fi furat ceva din diplomatul aluia ?
          • 0 (0 voturi)    
            pontalaul (Miercuri, 11 februarie 2015, 17:58)

            ViR [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            poate ca a vrut sa mearga el la Paris, ca stia locurile si aranjamentele mai bine
      • 0 (2 voturi)    
        ... buna ... (Marţi, 10 februarie 2015, 23:12)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ... intrebare !
      • -2 (6 voturi)    
        oare dece iti sint servite minusuri? (Marţi, 10 februarie 2015, 23:22)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        oare nu putem gindi decit total partizan? Nu avem capacitatea de a recunoaste si admite greselile la persoanele de care ne simtim legati?
        Si ne miram de ce educatie primesc copiii de azi.....
    • +15 (25 voturi)    
      Nu e vorba de nervi (Marţi, 10 februarie 2015, 15:08)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      Nu are treaba cu nervii, ci cu protocolul diplomatic si ce inseamna fiecare gest si fiecare raspuns. Daca nu vrei sa lase o impresie foarte proasta francezilor atunci lasa-l sa joace cu regulile jocului.
    • -22 (36 voturi)    
      Vrea SERVITORI? (Marţi, 10 februarie 2015, 18:03)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      Nu stie sa lege doua vorbe pentru problemele Romaniei, dar vrea SERVITORI!

      Chiar daca cei de la protocol ar fi gresit, eu stiam ca avem ales un presedinte, nicidecum un rege sau imparat cu slugi! Asta mi-aduce aminte de vorbele bunicii copiilor vanduti care s-a dus la inspectorat sa intrebe de ei, iar Johannis a si injurat-o si i-a dat si un sut in fund, Cautati filmuletul de la Antena 1 pe youtube.
    • +8 (32 voturi)    
      adaugare (Marţi, 10 februarie 2015, 18:13)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      Daca mi-a placut ceva foarte mult la Base a fost umilinta si modestia, chiar daca are un caracter foarte puternic. Niciodata Base nu ar fi facut asa ceva!
    • +1 (9 voturi)    
      Complet inadecvat! (Marţi, 10 februarie 2015, 23:20)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      E acolo ca reprezentant absolut al Romanilor! Care l-au votat masiv si i-au pus in miini toate sperantele lor.
      Coroborat cu mutenia cunoscuta pare a indica o carenta grava in a se purta in societate.
      Pacat! PACAT!
      Ar trebui ca Parlamentul sa ii atraga atentia ca se afla acolo OFICIAL! pe Base pt chestia asta l-ar fi suspendat deja - ca pericliteaza viitorul tarii!
      Oare asa reactioneaza in orice situatie? Apucaturi de profesor obisnuit sa vorbeasca numi elevilor si acesti asa nu aiba puterea sa ii raspunda?
      Ne-a jignit pe toti cu gestul ala!
      Si DA, l-am votat in ambele tururi de scrutin de frica ca iese tonta.
  • +15 (23 voturi)    
    ? (Marţi, 10 februarie 2015, 13:03)

    tirolez [utilizator]

    Rar? Abia e de 2 luni presedinte. Mai vorbim peste 5 ani.
    • 0 (22 voturi)    
      NU stie in ce s-a (Marţi, 10 februarie 2015, 14:09)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      bagat Iohannis, tare ma tem ca bunul simt si rabdarea sa nu rabufneasca pana la sf mandatului si sa inceapa si el sa vb ca Base...cu asa diplomati ce vrei?
  • +29 (31 voturi)    
    Generalii si protocolul... (Marţi, 10 februarie 2015, 13:08)

    Johomann [anonim]

    No, ca avem atatia generali, ca sigur s-au impiedicat unii de altii... asa uitand si de protocol si de manta...
  • -7 (23 voturi)    
    dar vai (Marţi, 10 februarie 2015, 13:10)

    boogiewoogie [utilizator]

    .. il insotesc si la toaleta?
    • 0 (2 voturi)    
      nu! (Miercuri, 11 februarie 2015, 0:27)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

      Insa verifica toaletele si locurile prin care se trece spre ele!
      • +1 (3 voturi)    
        eram ironic (Miercuri, 11 februarie 2015, 10:11)

        boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        ma refeream daca la toaleta ii tine cineva ceva...

        mi se pare destul de deplasat, mai ales ca este vorba de "diplomatie" si oarecum bun simt, sa nu reactionezi asa ca nu ti-a luat cineva haina din mana.. mai ales ca barbat

        putea bine merci sa mai astepte sau sa intre cu haina in masina
  • +17 (49 voturi)    
    Ce ... ? (Marţi, 10 februarie 2015, 13:11)

    Adrian [anonim]

    Acum câteva luni primarul Parisului care mergea lângă Regina Angliei îl avea pe unu' care-i ținea umbrela pe când Regina își ținea singură umbrela. Nu înțeleg gestul președintelui, sunt puțin mirat și dezamăgit dacă lucrurile chiar stau așa cum sunt prezentate în acest articol.
    • 0 (12 voturi)    
      Da (Marţi, 10 februarie 2015, 18:13)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Curios daca asa este cum se prezinta in articol. Pai sta ca mutu sa i se ia haina si pe urma se enerveaza tot ca mutu? :)
    • +14 (20 voturi)    
      Nu ce ci poftim (Marţi, 10 februarie 2015, 18:47)

      dr dre [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      tre sa stii ca la un astfel de nivel exista PROTOCOL . si - de necrezut - in protocol se specifica exact cum se face . citeste ce spunea plesu despre protocol cat timp a fost ministru de externe , in fine . se calculeaza si cati pasi se fac . evident pt cei care respecta protocolul. berlusconi de exemplu nu avea iq-ul sa poata tine minte un protocol . dar presedintele se astepta la altceva . si eu ma asteptam sa vad protocol la francezi . dar uite ca nu e. si e normal sa se enerveze . vizitele astea sunt pregatite . adica nu mergi ca la un meci pe stadion cu golanimea .
    • 0 (10 voturi)    
      Ai dreptate ! (Marţi, 10 februarie 2015, 19:00)

      noman [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Sta ca milogu' sa-l duca aia cu masina ! Ce dracu era asa complicat sa ia RATA (sau IRTA ce au frantujii) ?
    • -1 (1 vot)    
      inteligenta observatie (Marţi, 10 februarie 2015, 23:01)

      Hermione [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Bine punctat. M-ati ajutat sa imi formez o parere (corecta) asupra celor intamplate.
  • +1 (49 voturi)    
    modestie (Marţi, 10 februarie 2015, 13:12)

    gigi1 [utilizator]

    In campanie parea asa modest si chibzuit acum si haina trebuie sa i-o tina un sclav, pact cu ponta, vizite la picnic si biserici, lupta anticoruptie doar cu gura, e total opus fata de ce a parea in campanie.
    • +23 (35 voturi)    
      Bai nu i vb de haina (Marţi, 10 februarie 2015, 14:18)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      si nici de umbrela cum zice cineva.
      Un presedinte, chef de stat nu se poate plimba intr-un aeroport asa de capul lui (nu, nici macar 5 m). Eu cred ca au avut un moment: si acum ce facem, unde ne ducem? Iar in poze nu l vad trantind haina si mi se pare ca nu i deloc ok ca poze din astea sa apara in presa, facute pe sestache din avion! Cine a facut poza ar trebui sa plateasca cu jobul. Protocolul daca exista nu este facut doar sa se simta ei importanti ci sa le poata fi si securitatea asigurata. Dar unde erau minunatii diplomati de la ambasada? Ei ce au facut? De la ei trebuia delegat cineva care sa se ocupe de protocol.
      • +10 (26 voturi)    
        oamenii nu au inteles inca... (Marţi, 10 februarie 2015, 16:25)

        marinel [anonim] i-a raspuns lui t_roxx

        ...de ce mergea Basescu cu Loganul (si fara politie) prin tara si cu (avioane) curse regulate in afara...
        • +3 (11 voturi)    
          Diferenta (Marţi, 10 februarie 2015, 18:03)

          ionescu_ion [utilizator] i-a raspuns lui marinel

          mare, mon cher
          • +6 (20 voturi)    
            Da, este o diferenta... (Marţi, 10 februarie 2015, 18:45)

            IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui ionescu_ion

            Johannis (pe care l-am si votat) va fi izolat si va pierde pulsul strazii. Basescu pastra mereu contactul si stia daca are sustinere sau nu pentru o anume idee/actiune.
        • -6 (18 voturi)    
          sa-i duca de nas pe aia ca tine (Marţi, 10 februarie 2015, 19:01)

          dr dre [anonim] i-a raspuns lui marinel

          poftim intrebare de 2 neuroni : de ce mergea basescu ? poi basescu era seful manipularii in care ii ducea de nas pe oligofrenii de romani ca el merge cu loganul. si gasca lui delapida tara . ui la nutzi ce masini si posete are . pe acelasi model va ducea de nas becali : el un golan si un pungas , ca doar nu o avut bani ca avea fabrica de caramida , cu bagaboante cu din alea , mergea la inundatii si dadea cu bani in sinistrati si redusii de romania : uite cum ajuta el . ajuta din banii tai tembelex .
          • -1 (3 voturi)    
            Daca tot umbli aiurea prin papusoi... (Miercuri, 11 februarie 2015, 7:08)

            IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui dr dre

            ...nu iesi in drum ca sa te usurezi, ca te vede toata lumea.
      • +8 (16 voturi)    
        doar poza ... (Marţi, 10 februarie 2015, 20:48)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

        O sa va lamuriti daca vedeti filmuletul... nu e vorba doar de o poza, era filmat, si veti vedea ca a dat destul de aiurea cu haina, nici macar nu a asezat-o pe capota, ci a azvirlit-o! Ma gindesc ce zicea lumea daca dadea un pic mai tare si pica haina in cealalta parte... Putea linistit sa o dea celui de linga el, a preferat sa o trinteasca... Asta se vede din filmul video. Din pacate!
    • +14 (22 voturi)    
      E protocol, nu moft (Marţi, 10 februarie 2015, 15:09)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      Astea sunt regulile diplomatice, nu le face el si nu are puterea sa le schimbe. E ca si cum ai incepe sa ragai zgomotos la masa si sa spui ca e ok pentru ca asa vrei tu.
      • +12 (18 voturi)    
        cam mult.... (Marţi, 10 februarie 2015, 18:09)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        Cu toate astea pana si regina Angliei, dupa cum a mai spus cineva, trece peste. Stiti ca Michelle Obama a imbratisat-o pe regina si a fost ditamai scandalul in presa britanica (e interzis de protocol). Ce-ar fi trebuit sa faca regina dupa logica lui Iohannis? Sa-i dea un branci lui Michelle?! Ca na, protocol incalcat. Nu, i-a zambit si a fost draguta!!!!!! Fara iesiri nervoase.
    • 0 (14 voturi)    
      Varule esti praf (Marţi, 10 februarie 2015, 18:55)

      dr dre [anonim] i-a raspuns lui gigi1

      vizitele de presedinti de stat nu e mers la o tabla si seminte in parc. astea se organizeaza in detaliu si exista protocolul de care tu nu ai auzit in viata ta de faci asemenea aberante afirmatii . nu are nici o treaba cu modestia . e ca si cum ai merge la inmormantare imbracat in galben si ai striga ca ceilalti in negru sunt imbracati neadecvat . nu stii , nu ai auzit , deci fara suparare taci ca te faci rau de ras . protocolul tocmai pt aia e : sa se creeze niste reguli si niste obiceiuri potrivite cu gradul intalnirii . se intampla peste tot in lume . de ce li se deschide usa oficialitatilor ? ca au aia hipotrofie musculara ? daca nu stii nu te trezi vorbind !
      • +8 (16 voturi)    
        ma intreb... (Marţi, 10 februarie 2015, 20:50)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui dr dre

        o fi regula de protocol sa dai asa cu haina...?!
  • +17 (19 voturi)    
    sabotat (Marţi, 10 februarie 2015, 13:13)

    demaGOGU [anonim]

    de aghiotant?
    • +14 (18 voturi)    
      Din pacate da (Marţi, 10 februarie 2015, 14:31)

      RRP [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      E ostentativ.
  • +28 (30 voturi)    
    Personal de protocol sau gloata de strinsura ? (Marţi, 10 februarie 2015, 13:30)

    andreesanu [utilizator]

    Cum peste tot in servicii in ambasade s-au strecurat si indivizi fara nici o chemare doar cu pile si relatii asemenea disfunctionalitati sunt tot mai evidente .
    Fara curatenie generala nu se face primavara.
    • -1 (1 vot)    
      .... da ... (Marţi, 10 februarie 2015, 23:20)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      ... " intre moashe multe moare pruncul " ...
      ( zicala la romani )
  • +14 (20 voturi)    
    corect este... (Marţi, 10 februarie 2015, 13:35)

    Gheorghescu [utilizator]

    pe capota masinii, nu masinei.
  • +13 (19 voturi)    
    cine (Marţi, 10 februarie 2015, 13:45)

    claudiu [anonim]

    Cine pune pe piata astfel de informatii? Cineva din cadrul SPP se joaca cu informatiile si cu imaginile?
  • +4 (20 voturi)    
    groaznic! (Marţi, 10 februarie 2015, 13:51)

    catelu [utilizator]

    S-a scos singur haina?! Dar lui madam Iohanis cine i-a scos-o? Nu a fost macar un colonel acolo...
    • -7 (27 voturi)    
      în ritmul ăsta (Marţi, 10 februarie 2015, 14:05)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Iohannis va ajunge să-și lege singur șireturile.
      • +3 (7 voturi)    
        hmm (Marţi, 10 februarie 2015, 19:25)

        englez [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        crezi ca o sa aiba dureri de burta?
  • +15 (19 voturi)    
    PROTOCOLUL FRANCEZ? (Marţi, 10 februarie 2015, 14:09)

    t_roxx [utilizator]

    Dar de la Ambasada Romaniei nu l-a asteptat nimeni?
    :o
  • +10 (20 voturi)    
    Cum spunea dom' presedinte? (Marţi, 10 februarie 2015, 14:15)

    A B [anonim]

    Ghinion
  • +8 (18 voturi)    
    La fel s-a procedat si cu ocazia vizitei efectuate (Marţi, 10 februarie 2015, 14:44)

    ty [utilizator]

    la aia cu dosarele. S-a apropiat de masina, si-a scos singur haina care a fost luata (de persoana care ulterior s-a asezat in dreapata conducatorului vehicolului), i s-a deschis usa, s-a asezat, s-a inchis usa, a fost depusa haian in portbagajul masini.
    Evident arata cu totul altfel decat Basescu.
  • +23 (43 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 10 februarie 2015, 14:47)

    yep [anonim]

    Nu e vorba de fita ci de protocol si respect. Francezii nu ar fi facut o asemenea gafa niciodata daca in locul lui Iohannis era Obama, Putin, Merkel sau oricine altcineva. Francezii s-au obisnuit sa ne priveasca de sus si sa nu ne respecte. Foarte bine a procedat! In urma cu cateva zile romanii din lista de protocol a Presedintelui erau catalogati drept scarbosi sau indezirabili.
    • +10 (20 voturi)    
      raspuns pentru yep (Marţi, 10 februarie 2015, 15:42)

      cineva roman [anonim] i-a raspuns lui yep

      esti singurul care ai avut dreptate, Daca imi respecta presedintele ma respecta pe mine, un nimeni,un roman.
      Ne-am obisnuit milogi si fara mandrie,oare trebuia sa isi ia mancare la pachet, sa nu cheltuie banii tarii, ca frANCEZII, nu ii dadeau?
    • +4 (22 voturi)    
      in absolut toata istoria lor... (Marţi, 10 februarie 2015, 16:28)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui yep

      ...francezii au fost numai neam de c.u.r.v.e.
      • +2 (4 voturi)    
        hehe (Marţi, 10 februarie 2015, 23:07)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        Se vede ca n-ai nicio treaba cu istoria, ce sens are sa sugerezi ca ai avea?
    • +10 (22 voturi)    
      O singură problemă... (Marţi, 10 februarie 2015, 17:51)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui yep

      ...românii din lista de protocol a Președintelui era catalogați scârboși sau indezirabili de către românii de la Ambasada din Paris, nu de către francezi.

      Cât despre gafa de protocol de astăzi, sunt convins că președintele Iohannis putea să atragă atenția asupra gafei într-un mod mai puțin ridicol, fără să pară a face mofturi de adolescentă. Dacă vrei să fii tratat ca un domn, comportă-te ca un domn, fără răbufniri inutile.
      • +5 (13 voturi)    
        ar mai fi o problema (Marţi, 10 februarie 2015, 18:40)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Unde erau acesti demni romani cand un presedinte francez a intors spatele unui presedinte roman? Cand televiziunile noastre nationale terfeleau un presedinte roman caruia un presedinte francez i-a intors spatele? Atunci vorbeau despe altceva nu despre demnitate.
        • +1 (3 voturi)    
          Vorbesti de hAntene? (Miercuri, 11 februarie 2015, 7:14)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Acolo anormalul a devenit obisnuinta.
      • +1 (5 voturi)    
        nu (Marţi, 10 februarie 2015, 22:13)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        nu putea sa-i traga de urechi sau sa le faca vreo observatie francezilor ce se ocupau de protocol.
        Nu se face asa ceva, ar insemna sa insulti tara gazda.
    • -1 (9 voturi)    
      ce griji au unii (Marţi, 10 februarie 2015, 18:54)

      gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui yep

      Eu as prefera sa ne lase sa intram in shenghen, sa nu mai expulzeze romani etc dar ce sa ii faci unora le pasa de haina, ei asa se simt respectati.
      • +2 (4 voturi)    
        "sa nu mai expulzeze roman"? (Miercuri, 11 februarie 2015, 7:17)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

        pe cursele de Air France am vazut numai colorati si infractori returnati de politie (ma rog, Jendarmerie).
    • +6 (10 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 10 februarie 2015, 19:12)

      englez [anonim] i-a raspuns lui yep

      dovada este locul unde a fost primit
      si m-a impresionat foarte tare covorul rosu
      mi s-a parut ca e covorul de la intrarea in toaleta de la protocol
    • +4 (10 voturi)    
      absolut corect ! (Marţi, 10 februarie 2015, 22:11)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui yep

      este vorba de demnitate, de respectul aratat de gazde iar aici a lipsit. Johannis a procedat corect din pozitia lui de presedinte al statului.
    • 0 (0 voturi)    
      Cea mai buna reactie a unui presedinte Roman (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:11)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui yep

      Citesc si inca mai raman surprins... Oameni buni, (astia care criticati gestul si vorbiti ca pe maidane) nu aveti habar ce inseamna cuvantul DEMNITATE , una din cele mai grave probleme in tara asta este lipsa valorilor morale. Era o vizita oficiala, Dl. Iohannis este un sef de stat, protocoalele sunt facute cu un motiv. Pentru multi dintre compatriotii nostri RESPECTUL si DEMNITATEA sunt ceva necunoscut, ne plafonam la "am dat un tun, sunt sukar si maneaua e viata mea" Dar cum se zice, "Cu o floare nu se face primavara" schimbarile adevarate au plecat si vor pleca de la poporul acestei tari, asadar haideti sa fim putin mai civilizati si mai demni de statutul nostru de roman ( cel putin in afara granitelor) si o sa vedem rezultate pozitive .
      Respect Dl. Iohannis .
  • -6 (20 voturi)    
    iar am reusit sa ne facem de cocoa (Marţi, 10 februarie 2015, 15:22)

    mcris [utilizator]

    de, au trecut vremurile cu Ceausescu in caleasca Reginei Angliei si in masina lui Nixon...
    • +1 (1 vot)    
      ...da ... (Marţi, 10 februarie 2015, 23:30)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui mcris

      .... " fost-ai... lele " .
  • +12 (30 voturi)    
    mi se pare foarte ok reactia (Marţi, 10 februarie 2015, 17:05)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Le-a batut obrazul si meritau
  • +9 (15 voturi)    
    Protocolul francez (Marţi, 10 februarie 2015, 17:31)

    JuliaP [anonim]

    Aroganta franceza tipica pe care o cunosc de la ei de acasa, ei sunt cei mai destepti ii critica pe englezi, pe germani, pe italieni si considera est europenii primitivi in timp ce cartierele lor sunt pline de mizerie umana. Si Ambasada Romana are probabil o vina. Sunt gelosi ca de la De Gaulle incoace nu au mai avut un presedinte sa le apere interesele...
  • +3 (19 voturi)    
    Mesaj (Marţi, 10 februarie 2015, 17:48)

    Taifun Balt [anonim]

    Îmi pare rău, dar informaţia e cu punct ţintit, punct lovit, adică transmite mesajul că Preşedintele este tot mai izolat, tot mai marginalizat, nici SPP nu-l ia în seamă, darmite Parlamentul, care ieri avea cu totul şi cu totul alte probleme, strict dâmboviţene, de îmbăiat, îmbălsămat, coafat şi pudrat SRI şi circul mediatic cu nasul lui Udrea! Mai important mesajul mafioto-ciocoiesc-golănesc al Udrei decât discursul lui Iohannis! Q.e.d., adică ceea ce mă temeam mai mult: izolarea completă a lui K W J, cu aparenţe prefăcut protocolare de "Să trăţi, şefu' ", dar cu gesturi obscene pe la spate şi chicote înfundate de râs!...
  • +7 (25 voturi)    
    Bine a procedat Iohannis! (Marţi, 10 februarie 2015, 18:11)

    adi [anonim]

    Iohannis a aratat ca are demnitate si ca nu se lasa calcat in picioare de francezi. Haina trebuia sa o i-a acel achiotant pt ca asa e protocolul dar lu ala nu i-a pasat de ca si cum cine mai e si romanul asta chiar de e el presedinte! Bravo Ionhannis! Da-le peste nas! Fii demn ca nu sunt cu nimic mai presus ca noi! Si ei au furat din toate coloniile!
  • +5 (7 voturi)    
    domnul general Pahontu (Marţi, 10 februarie 2015, 18:36)

    StefanB52 [utilizator]

    "Esti atent la domnul presedinte, da? Nu la mine!"
  • +3 (9 voturi)    
    Nu-i o catastrofa! (Marţi, 10 februarie 2015, 19:43)

    EllenaS [utilizator]

    Eu cred ca francezii nu si-au revenit in urma atentatelor recente. Sunt crispati si frica de noi atentate creeaza sincope. Haideti sa-i intelegem si sa nu mai fim carcotasi! Iohannis inca nu a invatat protocolul si a crezut ca gestul sau ii dojeneste doar pe romani.
  • 0 (6 voturi)    
    Decizie inteleapta a Comisiei senatoriale (Marţi, 10 februarie 2015, 19:59)

    Azra [utilizator]

    Bogdan Mazuru se cam tot plimba ca ambasador, de la un post la altul, de vreo10-15 ani.I s-au atrofiat simturile responsabilitatii.Ambasadorul raspunde pentru intreaga activitate a ambasadei si a personalului acesteia.El este dator sa-si verifice si controleze putinii subalterni pe care ii are la dispozitie, pentru ca asemenea greseli, ca cea comisa se rasfrang imediat si direct asupra tarii.
  • +1 (13 voturi)    
    pareri (Marţi, 10 februarie 2015, 20:56)

    marcel [anonim]

    In primul rind putea cei 2 l....i sa ia paltonul si in al doilea rind putea presedintele sa fie un om normal sa intre cu paltonul in masina sau sa il dea celor doua statui .Fite de ROMANI
  • +4 (8 voturi)    
    o fi (Marţi, 10 februarie 2015, 23:17)

    Hermione [utilizator]

    o greseala de protocol, dar parca gestul a lasat o impresie de penibil, astepta ca o mireasa sa i se ia voalul...Avem complexe?Cand suntem stapani pe noi si stim ce reprezentam, complexele nu mai incap ....Basescu nu o trantea. Si-o punea singur in masina si cu asta basta.
    • +1 (3 voturi)    
      Neamtul e un pic mai rigid. (Miercuri, 11 februarie 2015, 7:20)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Hermione

      Se va vedea asta si in continuare. Nu ma refer doar la protocoale...
  • +4 (6 voturi)    
    iohanis (Miercuri, 11 februarie 2015, 3:04)

    seby [anonim]

    eu cred ca nu ati inteles bine ce sa intimplat pe aeroport uitativa si ascultati ce se intreaba aia …………eu cred ca ei nici nu stiu ca base nu mai e presedinte ramasi cu memoria criptata bine tiparita cu imagiea lui base in minte ei il asteptau pe base uitinduse si intrebinduse undei ca ei nici nul cunosteau pe iohanis eu cred ca ei il cautau pe base si doamna maria ea uitativa bine ca sunt foarte zapaciti s.p.p. ul .eu cred ca nu stiu cu cine au votat cauta pe alcineva fratilor si asata e uitativa la ei francezii sigur il asteptau pe base.
    • 0 (4 voturi)    
      sau pe Poanta... (Miercuri, 11 februarie 2015, 7:22)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui seby

      ca tot se ducea el sau Daciada saptaminal pe acolo...
  • +1 (5 voturi)    
    hainele regelui (Miercuri, 11 februarie 2015, 8:31)

    migdal [utilizator]

    asa presedinte asa maniere
    are nevoie de scalvi
    nu stie sa iasa dintr-o mica incurcatura dar sa conduca o tara??????????????/
  • +2 (4 voturi)    
    Constatare, (Miercuri, 11 februarie 2015, 9:38)

    flo_666 [anonim]

    Da asa e viata de roman,dintr-un obscur primar al unui orasel ajungand ditamai seful(presedintele),nu isi mai poate scoate si pune paltonul fara argati,de fonctia nu-l lasa.Cum statea si facea pe inocentul in campanie usor,usor o sa-si arate adevarata fata,stati au trecut numai 2 luni de la instalare si o sa mai vedem,vedeti multe cu nealui klaus,marele boss.Mai bine ar incerca sa nu mai citeasa cateva randuri,si sa se exprime liber,nu?
    • +1 (1 vot)    
      ca si cand ... (Miercuri, 11 februarie 2015, 18:42)

      ViR [utilizator] i-a raspuns lui flo_666

      toti shparlamentarii care s-au ajutat si aparat intre ei zeci de ani, desi erau teoretic, dar mai ales declarativ, opozanti inversunati, toate aparatele ministeriale in frunte cu sefii lor, toti conducatorii judeteni se stat si de partid, toti conducatorii de unitati economice mai mult sau mai putin importante si toti ceilalti care se dadeau "de-ai lor" indiferent de spatiu si timp - intr-un cuvant, toata sleahta cea vestita de rromanasi balcanici - ar fi avut o educatie inalta, culturala, tehnico-conomica sau bun simt mai mult decat Johannis ! s-au condus doar dupa mirosul banilor si calcand pe cadavre cum se zice ! toti au fost si sunt niste ticalosi cu instincte primare acerbe !
  • +1 (3 voturi)    
    eleganta (Miercuri, 11 februarie 2015, 10:42)

    alb_rosu_in_VN [anonim]

    Poate ca este o gafa a protocolului francez, insa dl. Iohannis ar fi dat dovada de eleganta si diplomatie daca ar fi pasat hainele cuiva din spatele lui sau pur si simplu ar fi intrat cu ele in masina. S-ar fi trecut neobservat peste un moment stanjenitor si ar fi dovedit ca e un gentleman. Daca la nici doua luni de la preluarea mandatului face astfel de gesturi, nu stiu ce va fi peste 5 sau 10 ani.
  • 0 (0 voturi)    
    lipsa creierului organizator (Miercuri, 11 februarie 2015, 19:11)

    ViR [utilizator]

    se filma cu alte intentii, aparea un flux invers de parca ar fi trebuit sa urce in avion, nu e clara jalonarea, care sunt unii si care ceilanti, nesiguri cu totii in gesturi si dupa figurile afisate, dar mai ales foarte multi timpi morti ! din videoclip nu reiese cand si cum s-a ajuns la masina, care a fost fluxul , Johannis a stat langa usa - afara din masina - prea mult , s-a plictisit si in cele din urma s-a debarasat de parpalac ca si cand l-ar fi lasat in tufis sau cum lasi umbrela cu spita rupta dupa ploaie la cosul din statie si urci in tramvai ! Gestul a aparut aproape intamplator , spre finalul videoclipului, filmat de la sold - nu a dat prea bine dar nicidecum nu a parut ca un gest nervos ci doar unul datorat de plictiseala asteptarii ! Foarte mult timp de asteptare, de obicei se obseva niste gesturi pripite - cred ca phutinel i-ar fi trimis in regiunile separatiste sa invete ce ar trebui facut in asemenea situatii !
  • 0 (0 voturi)    
    Cel mai nobil gest (Miercuri, 11 februarie 2015, 20:13)

    Cora Stefan [anonim]

    Citesc si inca mai raman surprins... Oameni buni, (astia care criticati gestul si vorbiti ca pe maidane) nu aveti habar ce inseamna cuvantul DEMNITATE , una din cele mai grave probleme in tara asta este lipsa valorilor morale. Era o vizita oficiala, Dl. Iohannis este un sef de stat, protocoalele sunt facute cu un motiv. Pentru multi dintre compatriotii nostri RESPECTUL si DEMNITATEA sunt ceva necunoscut, ne plafonam la "am dat un tun, sunt smecher si maneaua e viata mea" Dar cum se zice, "Cu o floare nu se face primavara" schimbarile adevarate au plecat si vor pleca de la poporul acestei tari, asadar haideti sa fim putin mai civilizati si mai demni de statutul nostru de roman ( cel putin in afara granitelor) si o sa vedem rezultate pozitive .
    Cea mai buna reactie pentru dezinteresul francezilor, in sfarsit e cineva care sanctioneaza umilirea si nu sta in genunchi, sta in picioare.
    Respect Dl. Iohannis .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version