Medicii de familie refuza sa distribuie cardurile de sanatate ramase nedistribuite. CNAS: Este vorba de sub un milion de carduri la nivel national, adica mai putin de 100 de carduri per medic de familie

de MVA     HotNews.ro
Luni, 5 ianuarie 2015, 15:21 Actualitate | Esenţial


Protest al medicilor (arhiva)
Foto: Agerpres
Cardurile de sanatate fara de care din acest an nu vor mai putea fi accesate servicii medicale au fost deja distribuite, conform datelor Postei Romane, catre 95% din populatia Romaniei. In privinta cardurilor care nu au ajuns inca la asigurati, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate a precizat ca acestea vor fi trimise medicilor de familie care ar urma sa le inmaneze pacientilor. Dar reprezentantii medicilor de familie anunta ca “resping ferm activitatea de distribuire a cardurilor”.
 
“Ideea de a ne pune pe noi sa distribuim cardurile ramase nedistribuite este inacceptabila deoarece creeaza premiza pentru activitati birocratice fara numar”, a declarat Rodica Tanasescu, presedintele Societatii Nationale de Medicina Familiei, pentru HotNews.
 
“Un numar extrem de mic de carduri au ramas nedistribuite pacientilor, sub 1 milion la nivel national” a explicat presedintele CNAS, Vasile Ciurchea, pentru HotNews.

“Asta inseamna sub 100 de carduri de distribuit de catre fiecare medic de familie, ceea ce e foarte putin. Mi se pare inutil sa punem pacientul pe drumuri, sa fie nevoit sa mearga la sediul Casei de Asigurari de Sanatate pentru a-si ridica cardul. Nu sunt ingrijorat de refuzul exprimat oficial de organizatiile medicilor de familie. Sunt convins ca fiecare medic, individual, va avea grija de pacientii lui”.

Reprezentantii medicilor de familie refuza si inscriptionarea cardurilor cu datele despre grupa de sange a pacientului sau acceptul de a dona organe dupa moarte. “Inscriptionarea cardurilor este o activitate birocratica, cronofaga si inutila”, mentioneaza un comunicat al organizatiilor medicilor de familie. “Ce rost are cand, peste cateva luni, va intra in functiune dosarul electronic care va fi deschis chiar de cardul de sanatate?”, intreaba Rodica Tanasescu, presedintele SNMF.

“Inscriptionarea se face la cererea pacientului si, daca pacientul o cere, banuiesc ca nimeni nu va refuza acest serviciu”, raspunde presedintele CNAS, Vasile Ciurchea, intr-o precizare pentru HotNews. “Eu nu pot sa inteleg acest refuz, pana la urma este pacientul tau. In urma serviciilor acordate, medicul este remunerat.”

Conform unui proiect de lege, de la 1 februarie 2015 cardul de sanatate va deveni obligatoriu pentru accesarea serviciilor medicale. Introducerea in functiune a acestui card va face imposibila prescrierea de retete false sau fara stiinta asiguratului medical. Pacientii nu vor mai fi nevoiti sa obtina adeverinte de la angajatori pentru a-si dovedi calitatea de asigurat.

Fara acest card de sanatate nu va putea fi deschis dosarul electronic al pacientului, instrument care va contine toate informatiile si istoricul medical al unei persoane. Se preconizeaza ca acest dosar electronic va deveni functional pana la finalul lui 2015.

Cardul de sanatate devine functional prin introducerea acestuia de catre medicul de familie in cititorul de carduri si modificarea pinului 0000 din fabricatie cu o combinatie la alegerea pacientului. Aceasta operatiune nu dureaza mai mult de un minut, conform presedintelui CNAS, Vasile Ciurchea.

Inscriptionarea cardului este un proces diferit prin care medicul de familie poate inscrie pe card, la cererea pacientului, grupa de sange sau acceptul pentru donarea de organe dupa deces. Cardul nu este necesar pentru accesarea serviciilor medicale in regim de urgenta, el fiind insa obligatoriu in toate celelalte cazuri in care pacientul interactioneaza cu medici sau spitale aflate in contract cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si nu doreste sa plateasca integral consultatia in regim privat.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13097 vizualizari

  • +3 (7 voturi)    
    Sa ne rugam la Dumnezeu (Luni, 5 ianuarie 2015, 15:46)

    Intermezzo [utilizator]

    Sa ce ? Sa ne dea o bruma de prosperitate ca sa n-avem nevoie in vecii vecilor de sistemul public de sanatate . Cu sau fara card acele servicii ramin tot HORROR .
  • +6 (10 voturi)    
    Sunt curios (Luni, 5 ianuarie 2015, 15:54)

    banateanul. [utilizator]

    daca nehalita Rodica Tanasescu &companii ar primi dupa fiecare card 100 de Eu, tot ar refuza aceasdta operatiune ?
    • 0 (10 voturi)    
      curiosului (Luni, 5 ianuarie 2015, 17:32)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

      Da, 100 de euroi, si asa ar fi normal sa fie platita munca unui medic. Casa de asigurari a folosit bani europeni pentru carduri, a dosit banii pentru distribuire, undeva prin alegeri, dupa ceva scandal a hotarat sa dea contractul postei si pe urma s-a gandit sa faca medici de familie gratuit treaba de postareala. Nicaieri in lume nu este folosita munca supracalificata de medic, dupa atatia ani de studiu, pentru distribuire acte. Mai ales ca sunt mult mai multe carduri nedistribuite decat afirma cei de la casa de asigurari. Dar asa ecand nu inveti cat medicii, incepi sa-i scuipi
    • +2 (2 voturi)    
      cardurile ramase (Marţi, 6 ianuarie 2015, 13:39)

      j [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

      Cardurile ramase sunt chiar cele cu care pot face smecherii medicii . Adica apartin in majoritate persoanelor plecate in strainatate, celor care au murit intre timp, sau ale celor care stau in varful muntelui, care nu vin vreodata la cabinet si care nu pot sa faca verificari. Daca se dau cardurile astea suspecte medicilor inseamna ca s-a facut sistemul degeaba si s-au irosit fondurile publice. Care doctor/farmacist s-a riscat inainte de a exista cardurile, se va risca si acum mai ales daca primeste cardurile astea pe mana.
  • +9 (9 voturi)    
    Eu nu inteleg (Luni, 5 ianuarie 2015, 15:59)

    antrax [utilizator]

    Este card pt asigurati sau trebuie folosit de "tot boborul"? Eu de exemplu nu mai stau in Romania de 5 ani, deci sigur nu-s asigurat, si totusi am primit acest card prin posta. Oricum as plati pt serviciile medicale efectuate in tara, desigur insa ca evit sistemul de stat ca pe ciuma, si atunci la ce imi foloseste acest card? Medic de familie nu am, deci nici nu are cine sa mi-l initializeze...Oare cate milioane de carduri au fost emise pt ceilalti cetateni adulti emigrati din tara?
    • +6 (6 voturi)    
      Acum poate intelegeti (Luni, 5 ianuarie 2015, 16:46)

      SorinP [anonim] i-a raspuns lui antrax

      Il primesc si cei asigurati si cei neasigurati. Dupa activare sistemul iti va spune ca nu poti sa-l folosesti cit timp nu esti asigurat. Daca la un moment dat te decizi sa te asiguri - prin statutul de salariat, pensionar sau voluntar, la utilizarea cardului sistemul va confirma statutul tau la momentul respectiv.
      • +1 (1 vot)    
        Daca citesti ce zice... (Luni, 5 ianuarie 2015, 18:14)

        antrax [utilizator] i-a raspuns lui SorinP

        Peste tot prin articol se repeta termenul "asigurati".

        Daca doar medicii de familie pot face inscrieri pe acel card si il pot activa, atunci se aplica doar asiguratilor. Chiar si cei asigurati s-ar putea sa nu aiba un astfel de medic (eu m-am inscris la vreo 4 ani dupa ce m-am angajat, de exemplu).

        Eu ca neasigurat, cum il pot activa altfel? Poti sa-mi explici?
        Daca nu-i activat, cum poate fi folosit mai departe???
        Daca nu-l pot activa, atunci de ce l-am primit acuma (si repet, probabil sunt vreo 3 milioane de astfel de carduri inutilizabile, calculeaza costul daca poti...)? Banuiesc ca se vor mai si pierde din carduri in timp, deci va exista si o procedura pt a emite alte carduri mai tarziu. Pt cei plecati afara si care se vor intoarce candva se putea lasa aceasta optiune, de emitere LA CERERE.

        Dupa care, e obligatoriu de prezentat, daca eu tot sunt neasigurat si voi plati? Da sau nu? Daca da, inseamna ca vor sa urmareasca toate serviciile oferite oricui, caz in care ar trebui sa se aplice PESTE TOT (adica si in sistemul medical privat), mai ales ca se vorbeste si despre un dosar electronic pe acolo pe undeva... dar articolul nu da lamuriri.
          ()
  • -1 (11 voturi)    
    Opinie (Luni, 5 ianuarie 2015, 16:30)

    Adrian Popescu [anonim]

    Cardul de sanatate este un instrument cu care multa lume nu e de acord . De ce guvernantii nu se gandesc si la acesti oameni ? De ce sa fie obligatoriu acest card ? De ce nu li se ofera acestora o alternativa la acest card ? Sunt cetatenii tarii obligati , pe banii lor , sa accepte orice gaselnita a guvernantilor ? Banii pentru bugetul asigurarilor de sanatate stie guvernul sa ii ia dar sa ofere alternative celor ce trebuie ( si au dreptul ) sa beneficieze de acesti bani nu . DE CE ? De ce in alte state poti sa intri in posesia banilor virati la asigurarile publice de sanatate daca nu ai beneficiat de astfel de servicii si in Romania nu ? DE CE S-AU INVATAT GUVERNANTII ASTIA SA INVIRTA BANI PUBLICI NUMAI IN FOLOSUL LOR SI A ACOLITILOR LOR ?
  • +3 (15 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 5 ianuarie 2015, 16:40)

    polonyca [anonim]

    • +4 (10 voturi)    
      mari nesimtiti (Luni, 5 ianuarie 2015, 17:26)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui polonyca

      te trezesti vorbind degeaba. Nu medicul de familie te fura, e platit cu trei firfirici pt consult, de furat te fura spitalul, casa de asigurari si ministerul de finante, bugetul propus de parlament si tot asa. Fa tu munca neplatita, cu borderouri si drumuri zilnice si cozi la casa de asigurari cu toate cardurile anulate si gresite, prin zapezi, sa vedem daca esti de acord. Nu este serviciu medical, e treaba de postas dupa 6 ani de facultate si 5 ani de rezidentiat. Nicaieri in lume nu distribuie un medic carduri, suficient ca sunt pusi sa cumpere cititoare si sa initializeze cardurile. Treaba medicului este sa faca medicina si sa fie platit corect pentru asta. Si ii mai si jignesti. invata tu cat ei si sa vedem ce parere ai dupa aia
    • +5 (9 voturi)    
      Eu n-as da vina pe medicii de familie (Luni, 5 ianuarie 2015, 17:31)

      sile [anonim] i-a raspuns lui polonyca

      Atata vreme cat nu intra in atributiile lor sa intermedieze intre CNAS si pacienti, de ce s-ar baga in treaba asta? Daca te duci, ca medic de familie, la CNAS, ridici "mai putin de 100 carduri" si ti le fura cineva in autobuz? Cine raspunde?
      INstitutiile statului trebuie inteleaga ca atunci cand ai un buget sa faci o treaba, o faci, nu te milogesti de altul sa ti-o faca pe gratis.
    • 0 (2 voturi)    
      Nesimtiti (Marţi, 6 ianuarie 2015, 13:04)

      SorinP [anonim] i-a raspuns lui polonyca

      Este total nedrept sa critici medicii ca nu vor sa faca o activitate care nu este in sarcina lor si pentru care nu primesc nici un leu. Daca CNAS ar fi decis ca primul pacient din lista medicilor de familie, ordonati alfabetic, are obligatia sa stea cite o ora pe zi sa distribuie cardurile celor care nu le-au primit ce ati fi avut de comentat?
  • -1 (7 voturi)    
    carduri (Luni, 5 ianuarie 2015, 17:57)

    CARMEN [anonim]

    Populismul este la putere, practic medicii de familie sunt obligati sa faca ceea ce in mod firesc nu fac alte institutii specializate ale Guvernului. Ce legatura are asistenta medicala primara cu operatiunea CARDURILE DE SANATATE !? Si daca se poate asa ceva, de ce medicii de familie nu ar fi obligati sa faca si niste autostrazi sau alte obiective politice marete asumate de domnul prim ministru PONTA si gasca de @DUBAI@!?
  • +6 (6 voturi)    
    frauda (Luni, 5 ianuarie 2015, 18:00)

    acasa [anonim]

    pai frauda cu medicamente a atins sumele colosale. SA INTELEG CA FRAUDA DE 5 ANI INCOACE A FOST AMNISTIATA?
    Cand umpleti puscariile cu ei?
  • +2 (4 voturi)    
    stim cu totii cum e la medicul de familie (Luni, 5 ianuarie 2015, 18:04)

    patitul [anonim]

    Cu totii vor sa traga cat mai mult de pe urma pacientului. Nu te fura toti medicii de familie, doar cei in cardasie cu farmacisti. Dar toti deconteaza tot ce este legal posibil de pe urma fiecarui pacient, asa ca vor deconta si munca 'birocratica'. Amintiti-va ce scandal a fost si cu reteta electronica, tot dna Tanasescu, ca vor da faliment, ca trebuie sa-si cumpere PCuri si internet, ca n-ar cine sa scrie la tastatura etc. Sau acum cateva luni, ca o sa-i coste prea mult cititoarele de carduri, si acestea costa cativa zeci de euro maxim.
    • +2 (2 voturi)    
      stim cu toti... (Luni, 5 ianuarie 2015, 18:42)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui patitul

      Din bugetul pentru sanatate 11.000 de medici de familie primesc tot atat cat primesc casele de asigurari, care sa zicem au 3000-4000 de angajati. Deci 11000 de specialisti cu ani grei de studiu primesc cat 3000-4000 de angajati, in mare parte cu studii medii. Despre proportia asta de ce nu comentati? Pai daca angajatii casei primesc atatia bani, sa faca ei munca de distribuire. Cat despre frauda, pana acum au fost condamnati oncologi din spitale, specialisti in diabet si boli de nutritie, endocrinologi, chirurgi, ginecologi, n-am prea auzit de marea frauda la medicii de familie,. A, am auzit ca au dat bani inapoi pe retetele eliberate in timpul spitalizarilor pacientilor care habar n-aveau ca erau internati, (deci frauda e la spitale care faceau internari fictive), au dat bani inapoi la retete pensionarilor care declarasera ca aveau venituri sub 700 lei, si declarasera fals, si pensionarii aceia n-au patit nimic, au dat inapoi banii pe retete de oncologie scrise conform scrisorii oncologilor, care n-ar fi trebuit prescrise decat de oncologi, dar aia nu aveau chef sau erau cate unul pe judet si nu faceau fata... de fraudele astea ce ziceti?
  • +1 (3 voturi)    
    Lipsa de informatii masiva (Luni, 5 ianuarie 2015, 18:05)

    lel [anonim]

    Scrieti articolele complet chit ca sunt mai plictisitoare ca se cearta lumea degeaba.

    Cum vor da doctori cardurile se duc la om sau i le dau cand ajunge la un consult ? Ca intr-o situatie cam doctori ar fi de vina intr-alta CNAS-ul.

    Legat de inscriptionare sunt de acord cu doctori.
  • +1 (1 vot)    
    Nesimtire!! (Luni, 5 ianuarie 2015, 19:04)

    ladybug [utilizator]

    Ca si acum 4 ani cand s-au distribuit acel cupon pentru analize nici de aceasta data nu am primit cardul desi cotizez din 2003 la CAS. Atunci nu mi s-au facut analize pentru ca nu aveam cuponul iar acum probabil ca o sa ma plimb ca iar eu sa ridic cardul. Nesimtitilor CAS-ul stiti de la ce adresa il luati dar pentru card nu mai stiti adresa. Ar trebui sa fiti trasi la raspundere, nu este de vina posta ci voi sunteti ineficientilor si hotilor. Nu stiu de ce trebuie atatea carduri ca toti neasiguratii si betivii sunt la urgente iar prostii care cotizeaza isi platesc cu bani foarte grei analiza hemoleucogramei, ca dioar atat se poate face pe CAS, restul din buzunar sau la ...URGENTA!!
  • +2 (2 voturi)    
    cardul (Luni, 5 ianuarie 2015, 19:16)

    omul2 [anonim]

    Consiferatiuni pe tema cardului:
    1.Daca sunt asa de putine carduri nedistribuite le poate "rezolva" Casa!
    {Apropos,bugetul caselor este egal cu bugetul medicinei de familie.In plus angajatii caselor sunt bugetari asa ca li se poate modifica "fisa postului" de azi pe maine!Medicii de familie sunt 100% privati si lucreaza pe baza de contracte individuale-scrie in contract-bine,nu scrie-LA REVEDERE!].
    2.Cardul nu dovedeste calitatea de asigurat!Cardul serveste la localizarea prezentei pacientului "undeva candva"!
  • +3 (5 voturi)    
    serios? (Luni, 5 ianuarie 2015, 19:16)

    mihai [anonim]

    daca un medic pierde 10 minute cu fiecare , trebuie activat si ma indoiesc ca pleaca vreun pacient fara ceva lamuriri : 10x100=1000/60=16.6 la un program de cabinet de 6-7 ore pierzi deci trei zile ca asa vrea cineva.Eternul hei-rup, eterna munca patriotica la sfarsitul careia putem raporta recorduri la hectar! asta stiu asta fac ,da parca dupa 25 de ani s-a cam plictisit toata lumea de ei.
  • +2 (4 voturi)    
    Sunt de acord cu medicii (Luni, 5 ianuarie 2015, 19:48)

    denvarel [utilizator]

    Pai daca sunt asa putine iar problema e minora oare de ce fuge Casa de Asigurari de ea?

    BTW, nu mi-am schimbat adresa de 30 de ani dar nu am primit nici un card.

    Abia astept sa vad cum le explodeaza in fata contractul cu SIVECO si legislatia prost gandita.

    Mai e un pic pana in februarie cand, cu o inconstienta nebuna, intra legea in aplicare.

    Sper sa nu ma imbolnavesc de nimic grav vreo cateva luni in 2015 pentru ca sistemul va colapsa rapid la ce fundatie legata cu sarma i-a construit incompetenta si spaga.

    Sistem national facut de Siveco... Muhahaa, Stai sa intre in exploatare... Ca asta nu-i APIA sa te rastesti la bugetari ca sunt prosti desi e vina interfetei sau serverul are alta treaba....

    Ori merge ori va ia mama dracu pe aia de ati semnat acceptanta... Abia astept.
    • +1 (3 voturi)    
      sunt de acord... (Luni, 5 ianuarie 2015, 20:36)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui denvarel

      Ok, la asta nu m-am gandit. Probabil ca pute si afacerea aia. Ai dreptate
  • +1 (1 vot)    
    CNAS (Luni, 5 ianuarie 2015, 20:58)

    Vox_Dei [utilizator]

    Casa nu dorește sa se aglomereze cu toate ca dacă vor pune doctorii sa facă și acest serviciu ei știu foarte bine ca vor lua din timpul efectiv al consultului dar acest aspect este mai puțin important decât timpul domnilor foști medici(*cei care lucrează la casa nu mai sunt de mult medici ori nu ai fost medici adevărați niciodată asa cum se întâmplă și în minister).
    Este o mare harababura cu acest sistem, a fost încercat în doua state fără succes : IT și GE).
    Medicii au fost obligați sa cumpere cititoare care costa aprox) 550 lei. Un medic de fam cu vechime mare castiga aprox 2500lei /lună). Pacienții trebuie sa introducă singur codul în cititor, medicul nu are dreptul sa ii ajute.încercați cu un bătrân de 80 de ani sa vedeți dacă reuseste. ca și la simuri pt tel gsm la 3 introduceri gresite acesta se blochează. Odată blocat nu mai poți emite rețeta.
    O mare mizerie în condițiile în care sistemul de emitere rețete era oricum online (Siveco sa trăiască pt ca oricum mai mult nu merge decât da).
    Cum dracu sa le explici unor oameni bolnavi ca nu le poți da medicamente??? Toate se sparg în capul medicului de familie,, pacienții stau 10-12 ore în cabinet în fiecare zi și mulți dintre medici lucreaxa mult mai mult decât simplul act medical pt ca evidenta scrisa a rămas obligatorie dar a fost adăugată în paralel și evidenta electronica... O nebunie din care ambele părți( medici și pacienți pierd) iar câștigătorii licitatiilor sunt beneficiarii reali ai acestor experimente.
  • +3 (3 voturi)    
    De ce nu mi-au dat cardul? (Luni, 5 ianuarie 2015, 22:21)

    AdrianCiobotaru [anonim]

    Dar de ce nu s-au distribuit toate cardurile de sanatate? Spre exemplu, EU DE CE NU AM PRIMIT NENOROCITUL ALA DE CARD? Nu a vrut posta romana sa mi-l livreze, sau ce ???!!!
  • +2 (2 voturi)    
    card (Marţi, 6 ianuarie 2015, 7:03)

    gina [anonim]

    Despre card,tangential...

    Scandal mare,distribuim/nu distribuim,declaratii,interviuri,talk-show...

    "Cardul functioneaza! Cardul intra obligatoriu de la 01 februarie 2015!"
    Faaas! Un mare fas!

    E 05.01.2015,ora 8 dimineata si...e-Rp (reteta electronica) nu functioneaza! IN TOATA TARA!!!! Superb,sau,ce?! Deci,la inceput de luna,de an,dupa atatea zile libere,cand pana si la usa unui cabinet cu o lista nesimtit de mica e puhoi de lume (sunt toti pacientii din zilele de 01/02/03/04/05),e-Rp nu functioneaza...Har Domnului ca va intra cardul,parca mi se mai ia o piatra de pe inima!

    In ultimile zile ale anului 2014 a fost iarna! Neasteptat (iar!),dar,a fost iarna! Cu viscol,cu drumuri inzapezite,inaccesibile...Scenariul cunoscut!In aceste zile,doua femei,tinere,au murit in Salvare.Dupa lungi ore de asteptare. Una dintre ele era gravida.In luna a 8-a. De la inaltimea functiei, un distins Secretar de stat explica populatiei ca femeia respectiva suferea de o complicatie grava a sarcinii,eclampsie,ca nu fusese luata in evidenta,ca nu o vazuse niciodata un medic...Amarata,era dintr-o comuna situata in Moldova,intr-un judet sarac (Vaslui,parca...).Eu vreau sa sper ca soarta a avut totusi un pic de blandete fata de ea si a murit cu cardul in mana...Asa,sa stie si ea,in ultima clipa,ca statul roman n-o chiar abandoneaza,are totusi grija de ea...

    S-o fi intrebat careva dintre potentatii vremii de ce n-a mers gravida respectiva sa fie luata in evidenta la un medic? Or fi stiind ei cati km are de parcurs un om de la tara ca sa ajunga intr-un oras sa-si faca analize? Or fi stiind ca analizele se fac cu programare,ceea ce inseamna alt drum la oras? Or fi aflat ca rezultatele nu se dau pe loc,ci e necesar alt drum? I-o fi ducand mintea sa inteleaga faptul ca toate aceste drumuri inseamna de fapt,bani?bani pe care populatia nu mai are de unde sa-i scoata?De infrastructura,or fi auzit? Dar de educatie pentru sanatate? Cu ce o fi mai bine pentru populatia (de altfel,votanta!): cu card
  • 0 (2 voturi)    
    anti card (Marţi, 6 ianuarie 2015, 13:51)

    nae [anonim]

    Deoarece mulţi români au refuzat cardurile de sănătate se încearcă distribuirea lor prin intermediul medicilor de familie.,(aşa cum acum câţiva ani s-a încercat ca vaccinările elevilor să fie trecute la medicii de familie)considerându-se că acestia au mijloace mai eficiente de presiune.Se încearcă prin toate metodele să se impună acte biometrice şi asta în contra voinţei cetăţenilor.Finalitatea va fi guvernarea electronică.
  • 0 (0 voturi)    
    Strig la cer! (Marţi, 6 ianuarie 2015, 23:06)

    Mircea [anonim]

    Sunt unul dintre asiguratii la CNAS, am verificat asta pe Platforma Informatica a Asigurarilor de Sanatate. Membrii familiei mele, colegii mei de serviciu si-au primit prin posta cardurile nationale de sanatate. Eu nu! Fac probabil parte fie din categoria asiguratilor pentru care nu se emit carduri (nimeni nu vorbeste despre acestia), fie din categoria celor ale caror carduri vor fi trimise medicilor de familie, care vor refuza sa le primeasca si deci sa le distribuie. In ambele cazuri, cei care sufera –fara sa fie de vina- sunt asiguratii. Nu e strigator la cer?
    La legislatorii birocrati as striga degeaba. La medici nu strig, ci ma plang – probabil in zadar... Tot la cer strig: Pedepseste-i, Doamne pe birocrati !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by