Olguta Vasilescu, despre raportul Comisiei de Etica a Universitatii Bucuresti privind suspiciunea de plagiat: Semnatarul fie nu a citit lucrarea, fie e ingramadit rau de cercurile politice ale vremurilor noastre

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 24 decembrie 2014, 14:00 Actualitate | Esenţial

Lia Olguta Vasilescu
Foto: Agerpres
Primarul municipiului Craiovei, Lia Olguta Vasilescu, scrie, intr-o postare pe Facebook, ca persoana care a semnat referatul prin care se arata ca teza sa de doctorat este suspecta de plagiat, "fie nu a citit lucrarea, fie e ingramadita rau de cercurile politice ale vremurilor noastre".

"Am primit referatul de "plagiat", semnat de o persoana, nu de doua cum prevad normele si de un comic total. Se insista pe faptul ca am plagiat un intreg capitol de pe internet, desi am demonstrat in fata presei ca sursa de pe internet nu e autor necunoscut, ci sunt chiar eu si pe paragrafe "preluate" din Pareto. Lucrarea fiind, evident, despre Pareto. Ca si cum, daca scrii un comentariu la "Doina", nu ai voie sa citezi versuri, ca il plagiezi pe Eminescu. In plus, dincolo de multe alte gafe, se spune, de exemplu, ca nu l-am mentionat in bibliografie pe Pio Rajna, in conditiile in care l-am amintit in lucrare doar ca fiind unul dintre cei care frecventau aceleasi cercuri sociale ca Pareto, dar nu am preluat nimic din el. Nici nu aveam ce, ca persoana nu era sociolog, ci doar vedeta a vremii. Concluzia: fie nu a citit lucrarea, fie e ingramadita rau. De cercurile politice ale vremurilor noastre. Daca eu va spun ca va fi festival... Mai studiati copii, poate mai invatati si voi cate ceva", scrie Olguta Vasilescu pe Facebook.

Comisia de Etica a Universitatii din Bucuresti a facut public marti referatul de expertiza privind suspiciunea de plagiat si alte abateri de la normele academice in cazul lucrarii de doctorat a Olgutei Vasilescu, din care reiese ca primarul Craiovei "a preluat identic sau aproape identic formulari din lucrari care nu ii apartin, fara a indica, prin utilizarea ghilimelelor, faptul ca nu sunt formularile sale".

Raportul prezinta o analiza a tezei de doctorat "Contributia lui Vilfredo Pareto la dezvoltarea sociologiei moderne", elaborata de Lia Olguta Vasilescu sub conducerea prof. univ. dr. Dumitru Otovescu, in ceea ce priveste normele de buna practica de autorat stiintific in lucrarile academice, transmite Agerpres.

Potrivit raportului publicat pe site-ul Universitatii Bucuresti, exista in lucrarea de doctorat a Olgutei Vasilescu "continuturi problematice in ceea ce priveste raportarea la normele de buna practica in autoratul stiintific" printre care propozitii, intre ghilimele, fara informatii complete privind sursa de provenienta. - pot lipsi una sau mai multe din urmatoarele informatii: autor, lucrare, pagina; propozitii ale caror formulari apartin autoarei si care contin descrieri ale unor evenimente istorice sau ale unor persoane la care autoarea nu a avut acces direct care nu sunt insotite de sursele de unde au fost preluate; expuneri ale unor idei (definitii, teorii) atribuite unor autori cunoscuti, mentionati in text (nu numai Vilfredo Pareto), care nu sunt insotite de sursele de unde au fost preluate, dar la bibliografie apar lucrari despre care se poate presupune ca reprezinta sursele respective; formulari preluate identic sau aproape identic de autoare din lucrari care nu ii apartin, fara a indica, prin utilizarea ghilimelelor, faptul ca nu sunt formularile sale.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

10702 vizualizari

  • +52 (62 voturi)    
    Tu Olguta draga, (Miercuri, 24 decembrie 2014, 14:30)

    potaissa [utilizator]

    de fiecara data cand iti vad mufa aia de taranca ma napadeste asa un dor dupa vremurile trecute , in care escrocii erau trimisi la Canal. Aceeasi greata ma cuprinde si vazandu-ti seful , celalat doctor ,sau compatriotul tau Dragnea.Nu-ti doresc sarbatori fericite ca nu meriti ,dar un an nou plin de surprize (judecatoresti) tot iti doresc.
    • +17 (19 voturi)    
      Serios? (Miercuri, 24 decembrie 2014, 16:29)

      filip77 [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Ma tem ca nu escrocii erau trimisi la Canal, ci dimpotriva, ei ii trimiteau pe cei onesti acolo...
    • +8 (10 voturi)    
      coruptia e mai usor de dovedit (Miercuri, 24 decembrie 2014, 16:31)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      pe la liniile de tramvai, pe la parcarea de la teatru, pe la termoficare, etc, etc...
    • +23 (25 voturi)    
      Eu n-am să mă aventurez in comentarii (Miercuri, 24 decembrie 2014, 17:21)

      CiprianNicolae1 [anonim] i-a raspuns lui potaissa

      dar am niste intrebări .
      Asta are DOCTORAT ? Asta este PRIMARUL unui oras ? Declaratiile ăstei sunt PRELUATE de către presă ? Eu unul , pe asta , o văd cel mult tractoristă sau mulgătoare la o fermă de vaci .
    • -1 (3 voturi)    
      Cine tí-a dat minusuri (Joi, 25 decembrie 2014, 5:02)

      batmanss [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      de minusuri sa aibe parte in 2015 ! Trădători de patrie , apărătorii borfasilor .
    • +2 (2 voturi)    
      minciuni inepte (Joi, 25 decembrie 2014, 13:10)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      cum adica: "acel capitol de pe internet A FOST POSTAT DE MINE"!?
      acel capitol, despre care madama pretinde ca ar fi rezumatul tezei este, de fapt, un capitol distinct din teza respectiva!! adica, cum ar veni, ea a bagat in teza si rezumatul acesteia?!?

      dar pentru una care a trecut pe la romania mare si a ajuns primar in tara prazului rasare, orice aberatie e buna. oricat de nerusinata s-ar dovedi ea.
  • +39 (43 voturi)    
    Adica , vezi doamne..... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 14:46)

    polonyca [utilizator]

    ......... o fi ...Basist !!!!:)) Esti o hoata ca seful tau !!! Asta este...:)
    • -18 (22 voturi)    
      sunteti inapoiati (Miercuri, 24 decembrie 2014, 18:58)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      E de ajuns sa vi se vanda o gogoasa si sariti toti sa apucati o gura din ea. Este evident ca cineva are legaturi acolo in universitate. Se "auto-sesizeaza" numai impotriva celor din PSD, desi atat Udrea cat si Kovesi au plagiate evidente. Dar daca nu e nimeni sa va toarne in cap informatiile prin stiri bomba si "universitati de prestigiu" voi nu-i vedeti pe iubitii vostrii. Pun pariu ca nici cei din comisie nu au lucrarile perfecte, dar nu are cine sa se autosesizeze impotriva lor, evident.
      • +3 (5 voturi)    
        te pomenesti (Miercuri, 24 decembrie 2014, 21:48)

        coor [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        ca matale esti un fel de " europa libera " , care le stii mai bine ! fugi tare ...! daca oameni au o opinie contrara tie inseamna ca sunt zevzeci ? imi vine sa borasc cand intalnesc specimene de genul tau , mhai 'escu ! lasa-ne in plata Domnului de arian ce esti !
  • +31 (35 voturi)    
    Tipic (Miercuri, 24 decembrie 2014, 15:03)

    hipster [utilizator]

    Hotul striga hotul, prostul crede ca e singurul care a inteles, politicianul il suspecteaza pe tert de "interese" politice...
  • +43 (47 voturi)    
    Plagiat (Miercuri, 24 decembrie 2014, 15:06)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Ca sa dovedesti un plagiat nici nu e nevoie sa citesti toata lucrarea. Este suficient sa gasesti un pasaj de jumatate de pagina necitat. Atat.
    • -6 (12 voturi)    
      superficial (Miercuri, 24 decembrie 2014, 17:31)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      AAA, Da? Asa merge? Sa ai flerul sa "pici" pe pasaj, capitol copiat? Extraordinar! Daca aceasta cruda superficialitate apartine si celui/celor din comisia de etica? Nu vreau sa-i apar pe Victor, Codruta, Sorin, Olguta si, cu certitudine, multi politicieni cu titlu de doctor. Dar cercetarea care sta la baza constatarii plagiatului trebuie sa fie mai serioasa de atit. Am insa intrebari: indrumatorii de doctorat sint la fel de "necititori de bibliografie" precum aspirantii la doctorat, ca nu pot descoperi plagiatele din teze inaintea sustinerii? Stiind ce munca asidua iti trebuie pentru parcurgerea studiilor doctorale, ma intreb cum s-or fi descurcat Victor, Codruta, Sorin si Olguta, la vremea respectiva politicieni sau profesionisti cu functii?
      • +13 (15 voturi)    
        Nu intelegeti (Miercuri, 24 decembrie 2014, 19:06)

        Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        Intr-o lucrare de asa magnitudine NU AI VOIE sa ai pasaje necitate! Asa cum cand pleci din casa nu ai voie sa lasi gazul pornit la aragaz, asa nu ai voie sa ai texte necitate. Eu insumi am respins o teza de la sustinere exact pentru ca am gasit asa ceva si studenta a trebuit sa refaca teza. Si eram oponentul nu indrumatorul.

        Datoria indrumatorului este una singura in cazul plagiatului. Sa isi informeze studentul ca nu are voie sa faca asa ceva. Atat. Daca il prind sau nu cu pasaje copiate, e jocul hazardului. Tezele insa sunt publice si oricine gaseste copiate pasaje are dreptul sa ceara anularea titlului. Asta este inclusiv pentru propriile mele titluri si lucrari. Stiam asta si mi-am luat toate masurile. Nu am pasaje necitate corect in teza.

        Este ca la matematica. Daca scrieti o teorie care merge pe 300000 de cazuri si nu merge pe unul (numit contraexemplu), teoria nu e corecta. Asadar o teza de doctorat care se bazeaza pe 1001 surse si care din 1001 nu citeaza corespunzator 1% (sa zicem) nu este acceptata. Studentul trebuie sa constientizeze acest lucru.

        Am chiar acum la diploma un student pe care l-am mirosit ca nu a scris singur teza. Ce voi face? La comisie il voi plimba prin teza (pe care am citit-o) in sus si in jos. Daca nu ma convinge ca stie ce anume e scris acolo, pica. Simplu ca buna ziua. Indiferent de cat timp el sau altul au petrecut asupra tezei (e teza de master, nu doctor, ca doctorand nu l-as fi acceptat niciodata).
        • +3 (3 voturi)    
          Mult respect ! (Joi, 25 decembrie 2014, 5:05)

          batmanss [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

          Admir oamenii corecti .
          • +1 (1 vot)    
            Impartialitate (Joi, 25 decembrie 2014, 13:38)

            Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

            Este greu sa fii impartial, uneori imposibil. Dar macar ma straduiesc. Daca fac si greseli? Binenteles. De asta ma sfatuiesc cu altii ca sa gasim calea cea mai buna sau eficienta. Chiar si in spatele catedrei este un proces de invatare si care nu se opreste niciodata. Daca ai impresia ca esti cel mai bun, tocmai atunci ai fost depasit.
      • +8 (10 voturi)    
        Dle Anonim (Miercuri, 24 decembrie 2014, 19:37)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        Singurul dvs argument este capra vecinului, adica si ceilalti au copiat, toti sunt la fel, etc.
        Cat despre ideea cum ca mediul academic ar avea inclinatii anti-PSD ma cam indoiesc avand in vedere rezistenta pe care au opus-o reformei lui Funeriu si veseliei cu care au aderat la modificarile aduse legii de PSD.
        Daca va referiti doar la mediul academic real aka Universitatea Bucuresti sunt de acord ca acei domni sa se fi saturat de impostura generalizata a politicienilor.
        PS Codruta Kovesi si-a facut Doctoratul in timp ce profesa ca procuror asa cum il fac 90% din doctoranz nu vad care-i paralela?
  • +39 (41 voturi)    
    Sapati mai adanc! (Miercuri, 24 decembrie 2014, 15:23)

    alexjecu [utilizator]

    Nu am caderea a ma pronunta asupra tezei duduii. Dar dintr-o experienta de viata lunga petrecuta pe meleaguri mioritice, recomand autoritatilor adancirea cercetarilor asupra profesorului care a condus teza. Asta daca vrem sa devenim tara lucrului bine facut!
    • +10 (12 voturi)    
      Asa este... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 18:47)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui alexjecu

      asta trebuie sa fie etapa a doua in demascarea plagiatului ce dospeste la umbra conducatorului de doctorat ce motaie linistit....
      • +5 (9 voturi)    
        Plagiatul (Miercuri, 24 decembrie 2014, 19:08)

        Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui minus

        Am mai scris asta, plagiatul cade 100% pe umerii studentului prin declaratia legala initiala care se afla la inceputul fiecarei teze (de bachelor, master sau doctor). Pe acea declaratie (nici la noi si nici la Oxford sau Sorbona) nu apare semnatura indrumatorului ci a studentului aspirant.
        • +7 (7 voturi)    
          asa este... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 21:49)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

          ca fapta, plagiatul cade 100% pe umerii faptasului; ar fi ridicol sa pui indrumatorul sa semneze ca lucrarea altcuiva NU este plagiata.

          Dar la "Oxford sau Sorbona", in afara cadrului legal, indrumatorul s-ar discredita definitiv. Pentru ca asta ar demonstra ca nu a indrumat nimic din moment ce nu a observat nimic anormal in anii de elaborare a tezei.
          • +2 (4 voturi)    
            Coordonarea (Miercuri, 24 decembrie 2014, 23:42)

            Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui minus

            Poti coordona cat vrei insa in teza finala studentul poate adauga ceva ce pe draft nu era. Vezi forma finala doar cand e in forma finala. Nu va dati seama ca pentru a discredita un profesor ar fi suficient ca sa aiba un student ce copiaza?!? E treaba studentului ce pune. Profesorul poate avea dubii daca studentul a lucrat corect sau nu. Dar daca nu are (sau nu vrea sa aiba), studentul poarta raspunderea finala pt materialul livrat.
              #showComment()
    • +2 (2 voturi)    
      Dumitru Otovescu (Joi, 25 decembrie 2014, 14:09)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui alexjecu

      Doctor la Stefan Gheorghiu in 1987, arde etapele si din asistent asociat in 1989 ajunge profesor in 1997. Are 28 de carti scrise(mama- a scris mai mult decat a citit), deci cineva care are timp are camp larg de descoperiri interesante. Este titular la vreo 10 discipline la facultatea de sociologie (il bate de departe pe Iorga). Inca o observatie: a facut facultatea de filosofie (de fapt era facultatea de marxism-leninism rebotezata) unde se intra doar cu dosar si cu aviz de la primul secretar de partid al judetului. Deci, cum e turcul si pistolul. (P.S. daca va veti obosi sa faceti un calcul al timpului necesar sa scrie cele 28 de carti, va rezulta cca 3 ani continui, fara sa tina ore si sa faca nici un fel de alta activitate)
  • +12 (14 voturi)    
    Olguta, Olguta ! (Miercuri, 24 decembrie 2014, 15:46)

    NicolaeA [utilizator]

    Ce limbaj elevat ai ! De ce nu te-ai facut sociolog ?
  • +13 (15 voturi)    
    tara de doctori (Miercuri, 24 decembrie 2014, 15:55)

    Francisc 1 [utilizator]

    tot prostul care s-a cocotat intro pozitie repede si-a tras un doctorat , o tara de prosti cu diploma!
  • +10 (12 voturi)    
    "Mai invatati copii" (Miercuri, 24 decembrie 2014, 16:01)

    Dacii [utilizator]

    Cu citatul de mai sus, din Olguta, ne-am lamurit cum o duce mintea pe primarul cu capu rosu, dar gol. Doar citind raportul se poate vedea ca sunt texte luate din alte carti, uneori putin adaptate, dar fara ghilimele. Saraca.
  • +8 (10 voturi)    
    bineintels (Miercuri, 24 decembrie 2014, 16:23)

    Manes [utilizator]

    ca e lucratura politica, basisti nene, de altfel doamna se exprima si se comporta ca un academician de inalta tinuta morala si stiintifica...probabil ca in curand va fi nominalizata pt premiul Mobel oferita de prestigioasa universitate Caracal...
  • +1 (9 voturi)    
    Prostul pana nu/i fudul, (Miercuri, 24 decembrie 2014, 16:24)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    parca nu/i oltean destul!
    (Oltean = in marea majoritate a cazurilor, 85%, egal prost! Daca e gorjan, merge pana la 98%!)
    • 0 (4 voturi)    
      Gresesti imens oricine ai fi... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 19:48)

      delacerbi [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      cateva exemple de olteni celebrii..
      de la gorj : Brancusi, Vladimirescu .... Arghezi..si inca f multi de care tu nu ai habar din Dolj Mihai Viteazul, Traian Vuia, Marin Sorescu, Balcescu..si lista este imensa... nu o apar pe madam de nici un fel este o eroare a momentului dar sa compari oltenia cu aceasta persoana denota de mare PROSTIE....
      • +5 (5 voturi)    
        Da, stiu! (Miercuri, 24 decembrie 2014, 21:38)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui delacerbi

        Si mai sunt exemple cu sutele.
        Dar, din pacate sunt milioane de prosti pe langa care sutele din elita sunt apropae nesemnificativi.
        Sunt eclipsati de masa amorfa de cretini care gandesc doar cu micu', cu kilu'de malai si tzuica...
        Cum iti explici ca suzeta aia de sub masa lui vadim va conduce?
        Si inca mai sunt cu sutele, miile!
        Lasa/ma cu patriotismul localnic!
        Intre cei care merita sa fie amintiti si cei care aleg, e o diferenta mare!
        Multi si prosti!
        De ce nu e asa in Ardeal?
        • -3 (3 voturi)    
          Sincer imi place Ardealul dar.. (Miercuri, 24 decembrie 2014, 23:35)

          delacerbi [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Da m-am nascut in Oltenia si traiesc de cateva decenii in Germania si am cunoscut multe feluri de oamani mai buni si mai rai dar te asigur ca nu am intalnit oameni mai buni la suflet decat oltenii, poate ca este un defect al lor multi dintre ei s-au nascut saraci si sunt usor euforici si usor de manipulat, departe de afi un patriot localnic dar Oltenia este bine cotata si reprezentata in universitatile lumii, oltenii au o iscutime deosebita si un mod special de a trece de momentele grele, daca stau bine si ma gandesc un oltean trecea peste munti carti romanesti cand ardealul era ocupat, oltenia nu a avut nici norocul dar nici ginionul sa fie civilizata de alte natiuni ocupante si scuze sa faci milioane de olteni prosti este mai mult decat grosolan este de prost gust si da dovada de putina cunoastere.........
          • +1 (1 vot)    
            Vezi cum esti?! (Joi, 25 decembrie 2014, 22:56)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui delacerbi

            Cartile alea duse peste munti erau parca tiparite in Ardeal de... Scoala ardeleana?!
            TE rog, nu ma insulta!
            Admir faptul ca iti aperi obarsia, dar ar fi cazul ca sa accepti si faptul ca sunt putini cei care sunt elita si multi cei care sunt... asa cum i/am numit!
            Sunt eu de vina?
            Ati fost sub imperiul Austro-Ungar doar 20 ani. De ce doar atat?!
            Si cuceriotorii se mai uita la cuceriti; daca merita sa fie civilizati, ok; daca nu, ii lasa in plata Domnului!
            Si asa ati fost!
            Ce e si mai rau este ca, asa veti ramane!
            Asta va este felul!
            Si poate este bine, poate este rau!
      • +2 (2 voturi)    
        epsilon.... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 21:44)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui delacerbi

        pai au si ei de un epsilon, acolo! Nu a zis nimeni de 100%.

        Bine ca nu l-ai pus pe lista si pe Mircea Geoana, om mare de felul lui- ambasador, ministru de externe, inalt reprezentant si ce a mai picat....
  • +10 (12 voturi)    
    Daca nu ai fi in cardasie cu Pontac (Miercuri, 24 decembrie 2014, 17:10)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    ..te-as mai crede. Dar esti complicea lui Pontac, deci esti si tu o hoata ca el. Ma indoiesc ca ai citit tu macar u nsfert decit a citi dna conf. Rughinis. Faptul ca habar nu ai sa dai citate si trimteri la bibliografie denota ca esti incompetenta. Total incomptenta, demagoga si politruca. Despre fabricile de doctorate, nu e cazul sa discutam. Mai devreme sau mai tirziu, se va afla.
  • +7 (9 voturi)    
    dar pozaaaa... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 17:35)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Poza pe care hn a postat-o este foarte interesanta: in spatele Olgutei se iteste dl Frincu, liberal penal care acum se afla la bulau fiindca a cerut spaga unor arhitecti, iar in stinga 'mneaiei este fostul sef de sala din anii ceausisti, dl Prioteasca, acum mare pesedist si presedinte de consiliu judetean inca neprins cu "nota umflata"....
  • +11 (13 voturi)    
    Dumnezeule, ce toparlanca.... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 17:43)

    cartofil [utilizator]

    La un referat facut profesionist, fara invective, fara ca autoarea referatului sa o faca plagiatoare, sau proasta sau mai stiu eu cum, toparlanca ii raspunde"asta e ingramadita rau". Asta este argumentul PSD-istei la frazele reci si logice ale referatului. La atitudine il plagiaza pe copy-lotul Copy-Paste. Sunt aproape sigur ca si conducatorul de doctorat este un dinozaur fara contributie stiintifica dar cu nenumarate titluri academice si cu multa maculatura tiparita in edituri din Caracal, fabricata exact in stilul olgutei.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Vineri, 26 decembrie 2014, 9:25)

      vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Profesionist doar dupa capul tau. Se cerea sa se aprecieze plagiatul, iar referentul se apuca sa aprecieze teza (lipsesc nu stiu ce capitole, etc). Apoi, nu poate stabili cune este autorul unui capitol, dar este de pe internet. Daca este pe internat fiind a olgutei? Daca era profesionist mergea pana la capat, doar cu ceea ce i se ceruse. Nu cred ca se ceruse o recenzie a tezei.
  • +7 (9 voturi)    
    Politica românească (Miercuri, 24 decembrie 2014, 17:49)

    CititorulComentator [utilizator]

    Toate scursurile societății s-au adunat în politica românească. Oare ce spune asta despre alegători?
  • +10 (12 voturi)    
    olguta, olguta.... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 17:55)

    eli.the.gambler [utilizator]

    din ce scrii tu aici, io inteleg ca intr-adevar nu ai plagiat in lucrarea ta... de ce? pentru ca nu ai fi fost in stare.... foarte probabil, ai facut precum foarte multi altii ce si-au luat doctoratul pe plaiul mioritic.... ai platit pe cineva sa-ti scrie lucrarea... iar acel cineva a scris-o asa cum s-au scris pana acum poate peste 80% (poate mai putin, desi io nu cred) din lucrarile de doctorat din Romania....
  • +11 (13 voturi)    
    Exprimare academica! (Miercuri, 24 decembrie 2014, 18:16)

    vali47 [utilizator]

    Numai auzindo pe L.O.vasilescu si intelegi ca nu are multa carte,dar doctorate nici atat.Daca ar avea un doctorat in matematica sau fizica as spune ca-i mai bolovanoasa in vorbire.L.O.Vasilescu este parasutata in viata publica,direct de sub biroul lui Vadim.Vadim sustine ca acolo a studiat sarguincios individa.
  • +5 (7 voturi)    
    Rectorul si senatul UB - responsabilitati directe (Miercuri, 24 decembrie 2014, 18:27)

    unu-altu [utilizator]

    Universitatea Bucuresti sa ii retraga diploma, folosind dreptul sau natural si pe cel inscris in legea 1/2011. art. 146: rectorul o poate face, cu incuviintarea senatului. A facut rectorul demersul? S-a impotrivit senatul? Cine altcineva se impotriveste?
  • +11 (13 voturi)    
    E... sofisticata, ma! (Miercuri, 24 decembrie 2014, 18:45)

    minus [utilizator]

    Neste țărani, draga. Nu te vrea si pace! Ce-o fi cu ei?
  • +4 (6 voturi)    
    La PSD... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 20:00)

    7imist [utilizator]

    ... nu DNA-ul, ci Ecarisajul mai poate face curatenie.
  • +3 (5 voturi)    
    Olguta Vasilescu are dreptate... (Miercuri, 24 decembrie 2014, 20:17)

    mdionis [utilizator]

    ... cel putin in ceea ce priveste partea relativa la capitolul 7: link-ul indicat in referatul de expertiza (http://www.scrigroup.com/educatie/sociologie/CONTRIBUTIA-LUI-VILFREDOPARET11115.
    php) conduce la rezumatul unei teze de doctorat in sociologie, deci este cu maxima probabilitate vorba de o autocitare normala. Insa greselile de redactare nu pun intr-o lumina prea favorabila autoarea textului: in afara de un typo pasabil necorectat ("Vilfredo Pareto (1848-19234)" sic!) care reproduce probabil textul original scris in grabal, o proba incontestabila de sfertodoctism este scrierea romanizata a numelui "Émile Durkheim" care apare in rezumat "Emil Durcheim". Un doctor in sociologie nu are voie sa isi bata joc in asa hal de inaintasii ilustri.
  • +4 (6 voturi)    
    Olguta (Miercuri, 24 decembrie 2014, 22:58)

    freejack [utilizator]

    "E sofisticata ma
    Tu nu vezi cum se-mbraca ma
    Nu ai bani zice lasama
    Tipa asta e o paguba
    Nu e de tine
    Ca-i sofisticata ma
    Prea sofisticata ma
    E sofisticata ma
    O fi stricata ma"
    Maximilian - E sofisticata ma
    Am pus si ghilimele si am scris si de unde e citatul. Deci nu e plagiat... dar se potriveste.
  • +1 (3 voturi)    
    Nu puteai sa-ti vezi de treaba?! (Joi, 25 decembrie 2014, 9:08)

    John M. [utilizator]

    Te-ai dat in stamba in timpul campaniei si tu si Firea ca va era dor de basmalele pe care le purtati inainte de a fi parasute PSD.
    Dupa ce ati pierdut lamentabil, toata lumea care va astepta la cotitura s-a napustit la beregata voastra.
    Asta-i numai inceputul, Olgutzo. Stai sa vezi cand te ia DNA la puricat: contracte cu dedicatie, retrocedari ilegale, etc etc. Stii tu...
  • +2 (4 voturi)    
    conducatorul doctoratrului (Joi, 25 decembrie 2014, 9:53)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    este un vajnic oltean, doctor la academia stefan gheorghiu
  • +2 (4 voturi)    
    Nu stiu de ce . . . (Joi, 25 decembrie 2014, 11:22)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . . dar cand ma uit la fiinta sta o vad pe coana Leana! Aceiasi fafna aceiasi blana si incultura crasa!
  • +1 (3 voturi)    
    ce naste din pisica soreci mananca (Joi, 25 decembrie 2014, 12:56)

    corneliu1950 [anonim]

    Tovarasa Olguta,fosta PRM-ista,actual PSD-ista este normal sa fie si "doctore" mai ales intr-un fief SUPER ROSU
  • 0 (2 voturi)    
    partid nou (Joi, 25 decembrie 2014, 19:26)

    likurici [utilizator]

    Plagiatori Shutzi Dovediti
  • 0 (0 voturi)    
    Bleah (Sâmbătă, 27 decembrie 2014, 16:16)

    tddrg [utilizator]

    Ce tot bate campii asta? Cu cercurile politice... Asta ne crede prosti pe toti?
    Pai madam Olguta daca nu stii iti spunem noi: Partidul din care faci parte controleaza tot in tara asta. Hai spune-ne cine te ingramadeste rau de tot? Basescu? Iohannis? Vai si-amar de capu' tau. Doctori de gara. Tu, Ponta si alte glume proaste.
    De fapt poate ca ai dreptate... Eu cred ca Paretto te-a plagiat pe tine. La Laussane. Pe la 1895.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version