Cererea lui Dan Voiculescu de anulare a pedepsei, analizata pe 6 ianuarie de un complet de divergenta

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 9 decembrie 2014, 21:09 Actualitate | Esenţial

Dan Voiculescu
Foto: Mediafax
Cererea lui Dan Voiculescu de anulare a pedepsei primite in dosarul ICA va fi analizata pe 6 ianuarie de un complet de divergenta, la Curtea de Apel Bucuresti (CAB). Acest complet s-a constituit intrucat cei doi judecatori din completul caruia i-a fost repartizata contestatia nu au putut sa cada de acord asupra unei decizii, potrivit Mediafax.

Cei doi judecatori din complet sunt Viorica Costiniu, al carui sot e condamnat definitiv pentru coruptie, si Dan Lupascu.

Urmatorul complet care va judecat contestatia va fi un complet de trei judecatori, Viorica Costiniu, Dan Lupascu si un al treilea judecator.

Fostul judecator Florin Costiniu a fost condamnat la 4 ani de inchisoare cu suspendare in dosarul Catalin Voicu.


In cadrul judecarii pe fond a acestei cereri, avocatul lui Voiculescu, Gheorghita Mateut a cerut anexarea la dosar a inregistrarilor sedintelor de judecata in dosarul ICA, intrucat, sustinea aparatorul, se va putea observa comportamentul completului, "care fost constant de rea credinta".

"Se observa pornirea instantei orientata clar in obtinerea unei solutii de condamnare, de la primul la ultimul termen de judecata", a spus Mateut in sala de judecata.

Pe de alta parte, procurorul de sedinta a aratat ca nu i se pare normal ca in sala de sedinta sa se faca aprecieri cu privire la capacitatea unui judecator.

"Completul de judecata din dosarul ICA a dat dovada ca a lecturat dosarul. Suntem pe un domeniu pur speculativ, iar legea nu ne permite asa ceva. (...) Petentul discuta chestiuni ce tin nu doar de incompatibilitate, ci si de procedura de solutionare a incompatibilitatii, chestiuni total diferite. In faza contestatiei in anulare nu se discuta procedura", a spus procurorul DNA.

Curtea de Apel Bucuresti urmeaza sa continue dezbaterile si in cazul contestatiei in anulare formulata de Sorin Pantis, condamnat si el in acelasi dosar la sase ani de inchisoare, urmatorul termen fiind fixat pentru 6 ianuarie 2015.

In cazul sau, instanta urmeaza sa decida daca va cita Curtea de Apel Bucuresti, intrucat aceasta este institutia unde s-a format completul de judecata care a solutionat dosarul ICA, complet cu privire la care avocatii lui Pantis au adus mai multe acuzatii.

In 15 octombrie, Curtea de Apel Bucuresti a admis in principiu judecarea cererilor de anulare a pedepselor formulate de Dan Voiculescu si Sorin Pantis, condamnati la zece, respectiv sapte ani de inchisoare, in dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare (ICA).

Curtea de Apel Bucuresti a respins cererea formulata de Dan Voiculescu de anulare a condamnarii la zece ani de inchisoare, pe care a primit-o in dosarul privind fraudarea Institutului de Cercetari Alimentare.

Instanta a analizat fiecare cerere separat, acestea fiind depuse de Dan Voiculescu si de Sorin Pantis. Instanta a stabilit, ca in principiu, ele sunt admisibile.

Avocatii lui Dan Voiculescu au depus, in 18 august, la Curtea de Apel Bucuresti, o contestatie in anulare cu privire la pedeapsa primita de acesta in dosarul ICA, iar imediat dupa acest demers au formulat o cerere de stramutare a cauzei la o alta curte de apel din tara. Motivele invocate de avocatii lui Voiculescu au fost legate de mediatizarea excesiva a dosarului, dar si de faptul ca magistratii Camelia Bogdan si Alexandru Mihalcea nu ar fi fost impartiali atunci cand au dat sentinta in cauza.

Cererea de stramutare a procesului in care Dan Voiculescu solicita anularea pedepsei a fost insa respinsa ca nefondata de catre judecatorii de la Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ), care au dispus astfel ca acest proces sa fie analizat in continuare de magistratii de la Curtea de Apel Bucuresti.

In 8 august, completul de judecata de la Curtea de Apel Bucuresti format din magistratii Camelia Bogdan si Alexandru Mihalcea i-a condamnat definitiv, in dosarul privatizarii ICA, pe Dan Voiculescu la 10 ani de inchisoare, pe Gheorghe Mencinicopschi, fost director al ICA, la opt ani, si pe fostul ministru Sorin Pantis la sapte ani de inchisoare.

In acelasi dosar, fostul director al Agentiei Domeniilor Statului (ADS) Corneliu Popa a fost condamnat la opt ani de inchisoare, iar Jean Catalin Sandu, fost sef al Directiei Juridice din ADS, a primit sase ani de inchisoare. Tot la sase ani de inchisoare a fost condamnat Vlad Nicolae Savulescu, fost sef al Directiei de Privatizare-Concesionare din ADS.

Flavius Adrian Pop, fost sef de serviciu in ADS, a fost condamnat la cinci ani cu executare. Gheorghe Sin si Constantin Baciu au primit patru ani de inchisoare cu suspendare, iar Vica Ene si Grigore Marinescu, trei ani, tot cu suspendare.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

10944 vizualizari

  • +10 (16 voturi)    
    sunt de-a dreptul surprins (Marţi, 9 decembrie 2014, 21:24)

    derblauereiter [utilizator]

    ca unul dintre cei doi serpi veninosi care fac parte din acest complet are totusi ceva instinct de conservare si se opune unei solutii a carei nerusinare ar scoate efectiv lumea in strada;

    judecandu-i dupa "palmares" ii credeam pe amandoi in stare sa admita contestatia, faptul ca unul dintre ei n-are totusi tupeul e oarecum incurajator.
    • -15 (19 voturi)    
      cui sa-i pese ca iese lumea in strada ? (Miercuri, 10 decembrie 2014, 0:59)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      Justitiei ? Mai nou justitia se face prin vointa majoritatii ? Democratia este o necunoscuta mare pentru tine. Judecatorii nu trebuie sa se uite la cati zombie sunt in strada, ci sa judece drept!
      • +4 (8 voturi)    
        Acei zombie te vor fragezii pe 22 luna (Miercuri, 10 decembrie 2014, 7:30)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Aceasta, cu zombies marca uresese , adica ...ca time am defiant 25 de ani...AJUNGE
        • -7 (7 voturi)    
          sari la gatul justitiei (Miercuri, 10 decembrie 2014, 9:16)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          si ia armata de zombie cu tine.
      • +7 (7 voturi)    
        Justitia nu este scop in sine (Miercuri, 10 decembrie 2014, 8:57)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Ci slujeste societatea. Asta e democratia, pe care se pare ca nu o stii decat de la "cursul scurt pentru activistii de partid"
      • +7 (7 voturi)    
        o decizie (Miercuri, 10 decembrie 2014, 9:55)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Definitiva si irevocabila .a luat 10 ani atunci sa execute pedeapsa. Avem judecatori corupti si legi subrede facute tot de acesti penali care iau azi 10 ani pt milioane furate. Sub presiunea strazii aceste lucruri se pot corecta
    • +7 (7 voturi)    
      se pare ca a fost un singur "sarpe veninos" :) (Miercuri, 10 decembrie 2014, 6:52)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      la primele termene din dosar al doilea judecator din complet era sotia infractorului Costiniu, prietenul lui Costica Voicu de la ICCJ;

      inteleg ca din fericire asta a facut parte din complet doar temporar, inlocuind-o pe Isabelle Tocan;

      la termenul de ieri a intrat probabil Tocan, ceea ce explica f. clar "divergenta";

      sper sa nu ne trezim cu Costiniu pe 6 ianuarie al treilea judecator in complet, pt. ca in acest caz Felix e liber si cu banii in buzunar.
  • +9 (17 voturi)    
    e clar (Marţi, 9 decembrie 2014, 21:32)

    mavi [utilizator]

    Parca era vorba ca sentinta e definitiva, sau in zilele noastre definitiv mai inseamna si temporar, sau atacabil. Pai ptr asta am stat in Birmingham 3 ore la coada de era sa expire si parcarea (fara griji, nam votat, am plecat injurand)? Praf in ochi, numa pedepse de 3 ani suspendare, un an la domiciliu, 5 ani cu executare din care fac un an ca scriu carti in celula. Basca ca nu le ia niciun ban. Iohaniseee toaleta neai facut cand ai vrut sa il pui pe Mihalache (in vino veritas, nu se uita). Iar tu Ponto as da zile de la mine sa te vad o zi in puscarie. hai pa gunoaielor
    • +12 (16 voturi)    
      din pacate... (Marţi, 9 decembrie 2014, 23:41)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui mavi

      ar fi nevoie de mobilizare la vot si la parlamentare! Legile astea care dau condamnari ca cele de mai sus, sint facute de parlamentari, care au reusit sa ajunga in parlament, mai ales din cauza celor care sint indiferenti si nu merg la vot! Nu ajunge sa schimbam presedintele!
    • -9 (17 voturi)    
      nu ai stat pentru asta la coada (Miercuri, 10 decembrie 2014, 1:01)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui mavi

      Ai stat ca sa votezi presedintele. Acum lasa justitia sa judece corect dupa legi. Justitia nu se influenteaza din strada.
  • +10 (18 voturi)    
    sunteti nebuni!!! (Marţi, 9 decembrie 2014, 21:41)

    Acasa [utilizator]

    Mega infractorul Lupascu, cunoscut ca vadit incompetent la un pas sa il elibereze pe Varan
    Daca era tot in complet cu baba de Costiniu il scotea liber.
    Incredibil.
    Fratilor puneti presiune pe mega infractorul Lupascu care a inteles sa SE Piii pe voi
  • +1 (7 voturi)    
    Sfaturi pentru varan....cu umor (Marţi, 9 decembrie 2014, 21:48)

    lucadd [utilizator]

    Eu am zece degetele,
    Eu am zece degetele.
    Ce-am voie sa fac cu ele?
    Ce-am voie sa fac cu ele?

    Sa le bag in nas?
    Nuuu!
    Sa le pun inele?
    Daaa!
    Sa te pisc de-obraz?
    Nuuu!
    Sa pictez cu ele?
    Daaa!

    Eu am zece degetele,
    Eu am zece degetele.
    Ce-am voie sa fac cu ele?
    Ce-am voie sa fac cu ele?

    Sa le bag in sos?
    Nuuu!
    Sa mangai pisica?
    Daaa!
    Sa le-ntep cand cos?
    Nuuu!
    Sa ajut bunica?
    Daaa!

    Eu am zece degetele,
    Eu am zece degetele.
    Ce-am voie sa fac cu ele?
    Ce-am voie sa fac cu ele?

    Sa manjesc pereti?
    Nuuu!
    Sa cant la pian?
    Daaa!
    Sa ma joc in balti?
    Nuuu!
    Sa duc un ghiozdan?
    Daaa!

    Stiu cu zece degetele,
    Stiu cu zece degetele,
    Ce-am voie sa fac cu ele,
    Ce-am voïe sa fac cu ele.

    Sursa www.versuri.ro
  • +15 (17 voturi)    
    Ticalosii nu se opresc (Marţi, 9 decembrie 2014, 21:58)

    MPopa [utilizator]

    Viorica Costiniu si Dan Lupascu ... cei doi judecatori chemati sa se pronunte asupra condamnarii lui Dan Voiculescu. Insusi faptul ca "nu s-au putut pune de acord" inseamna ca unul dintre ei a fost de parere ca dom' profesor a ajuns pe nedrept la inchisoare. Cred ca daca nu le-ar fi fost frica de consecinte l-ar fi eliberat.
    • +6 (6 voturi)    
      se pare ca n-a fost Costiniu (Miercuri, 10 decembrie 2014, 7:05)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      si eu am fost in confuzie, Costiniu a intrat in complet temporar in locul lui Isabelle Tocan;

      ieri a fost Tocan, asta explica "divergenta", n-am absolut nicio indoiala ca cel care a incercat sa-l scoata pe Felix e Lupascu.
  • +12 (14 voturi)    
    Free Felix (Marţi, 9 decembrie 2014, 22:04)

    Klaus_CT [utilizator]

    In secunda in care mizeria asta va fi eliberata vor aparea zeci de mii de romani in strada pentru a aplauda la scena deschisa decizia justitiei.
    Vor fi pichetate sediul Antena 3, Ministerul Justitiei, al Guvernului.
    • -11 (13 voturi)    
      si alti zeci de mii de romani (Miercuri, 10 decembrie 2014, 1:03)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Vor iesi in strada in ziua in care se va judeca pentru a pune presiune pe justitie, pentru ca asa inteleg ei statul de drept.
      • +7 (7 voturi)    
        Da si nu (Miercuri, 10 decembrie 2014, 9:26)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Ai dreptate privind statul de drept. Dar cazul Voiculescu e special. Daca ar fi eliberat, ar curge singe. Fara gluma. O asemenea sfidare nu poate fi acceptata. Voiculescu e un infractor vechi, foarte cunoscut. Eliberarea lui ar fi in afara ratiunii. Cineva ar trebui sa plateasca repede.
      • +5 (5 voturi)    
        mizerie (Miercuri, 10 decembrie 2014, 10:10)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Vorbim de parlamentari anchetati ~40, majoritatea din psd, care fac legi? Vorbesti de democratie cand acei parlamentari vor sa voteze legea amnistiei in loc sa construiasca puscarii ?justia este plina de cozi de topor pusi acolo sa-i scape pe infractorii de parlamentari .iesitul in strada e necesar
  • +14 (16 voturi)    
    "Curentul si motorul" (Marţi, 9 decembrie 2014, 22:21)

    derblauereiter [utilizator]

    domnul magistrat care astazi a vrut sa-l elibereze pe Felix, sa-l scape de sechestre si sa-i restituie cele 60 de milioane de euro manglite este un fost sef al CSM;

    am fost curios sa-i vad si eu cv-ul: impresionant.

    la 4 ani de la terminarea facultatii a devenit vicepresedinte al Judecatoriei Sect. 5, in 3 ani presedinte al Tribunalului Bucuresti, in 2 ani presedinte al Curtii de Apel Bucuresti si "membru ales" al CSM - pe vremea lui Nastase, bineinteles;

    in 2005 inca mai avea suficienti "simpatizanti" ca sa fie ales presedinte al CSM;

    azi "curentul si motorul" nu mai functioneaza ca in vremurile de glorie ale lui Costica Voicu dar la ceva scurt-circuite cred ca ne mai putem astepta multi ani de acum inainte.
  • +4 (4 voturi)    
    Lămurire (Marţi, 9 decembrie 2014, 22:24)

    mono61 [utilizator]

    În completul de astăzi a fost Viorica Costiniu sau Isabelle Tocan?
    • +4 (4 voturi)    
      inteleg ca a fost Tocan (Miercuri, 10 decembrie 2014, 7:09)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui mono61

      daca era Costiniu ieri aveam dansul pinguinului la antene cu Felix cap de sir.
  • +13 (15 voturi)    
    Sarbatori (Marţi, 9 decembrie 2014, 22:37)

    rokoz [utilizator]

    Cu ocazia sarbatorilor de iarna, ca orice bun roman cu inima mare, ii urez La multi Ani varanului, disctractie placuta in oricare dintre statiunile de odihna prelungita din Rahova, Jilava, Poarta Alba samd. Sa nu isi faca griji, pentru ca incet incet o sa i se alature si fosti tovarasi de hotie.
  • +10 (12 voturi)    
    alo hotnews (Marţi, 9 decembrie 2014, 22:40)

    marmarin [utilizator]

    Daca era Viorica Costiniu in completul de judecata, voiculescu ar fi fost liber. Doamne fereste ca asta, Viorica , sotia judecatorului condamnat, sa apara pe 6 ianuarie in completul de judecata.
    • +9 (9 voturi)    
      cititi cu atentie... (Marţi, 9 decembrie 2014, 23:46)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui marmarin

      Nu doar ca sotia jud. Costiniu a fost in complet, dar vor fi aceeasi si in 6 ian... Totul depinde de cel care vine !
      • +4 (4 voturi)    
        unde scrie ca a fost Costiniu? (Miercuri, 10 decembrie 2014, 7:18)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

        in articolul asta nu.

        am facut si eu aceeasi confuzie dar se pare ca "titulara" in complet e Isabelle Tocan, ea a intrat ieri;

        evident ca Lupascu si Tocan raman in completul de divergenta, problema e cine / cum il desemneaza pe al 3-lea;
        • 0 (0 voturi)    
          citat din articol... (Miercuri, 10 decembrie 2014, 22:42)

          Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          " Cei doi judecatori din complet sunt Viorica Costiniu, al carui sot e condamnat definitiv pentru coruptie, si Dan Lupascu.

          Urmatorul complet care va judecat contestatia va fi un complet de trei judecatori, Viorica Costiniu, Dan Lupascu si un al treilea judecator." Poate nu am inteles eu bine... Bine ar fi!
    • +8 (8 voturi)    
      Pai a fost! (Miercuri, 10 decembrie 2014, 0:34)

      civism [utilizator] i-a raspuns lui marmarin

      Completul este format din Viorica Costiniu si Dan Lupascu. Nu stiu care din ei a vrut sa il elibereze, dar l-as banui mai degraba pe Lupascu pentru ca madame Costiniu a patit-o deja si nu a ajutat-o nimeni. N-ar avea de ce sa se ploconeasca in fata lui Voiculescu... dar nu se stie niciodata.
      • +4 (4 voturi)    
        a fost Lupascu 100% (Miercuri, 10 decembrie 2014, 7:20)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui civism

        nimeni altcineva nu cred ca ar mai fi avut atata tupeu, nici macar Costiniu (dar repet, n-a intrat ea ieri).
  • +9 (11 voturi)    
    Despre prestatia (Marţi, 9 decembrie 2014, 22:47)

    European [utilizator]

    Judecatorului Lupascu, nici un comentariu? Mai ca nu a jucat rolul de aparator a lui Voiculescu. Vreau sa cred ca nu va fi trecuta sub tacere.
  • +10 (12 voturi)    
    1 Construiti puscarii ! (Marţi, 9 decembrie 2014, 23:08)

    fosta zoezoe [utilizator]

    2 Mafia din justitie (servanta a mafiei politice) pare sa se revigoreze .
  • +9 (9 voturi)    
    mai stai ca a fost putin (Miercuri, 10 decembrie 2014, 0:14)

    burebista [utilizator]

    Ai furat prea mult ca sa scapi ,nu voi crede ca te vor ierta in 6 ianuarie .Va fi rau pt toti .Poporul va iesi pe strazi pt aceasta mare nedreptate .
  • +15 (15 voturi)    
    Dan Lupascu a primit o promisiune de la Felix ! (Miercuri, 10 decembrie 2014, 0:50)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Promisiunea are 6 zerouri si a primit-o printr-un prieten comun !
    Trebuie pusa presiune pe acesti judecatori corupti....si pe Maior de la SRI,in cazul de fata....stie el de ce!
    • +6 (6 voturi)    
      pe 22 luna aceasta dreptatea poporului (Miercuri, 10 decembrie 2014, 9:09)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      le rezolva prin Ordonanta De Urgenta a Strazii !
    • +5 (5 voturi)    
      Dan Lupașcu a fost coleg de birou cu Mustață ! (Miercuri, 10 decembrie 2014, 14:05)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      Deci legatura cu Voiculescu ,este usor de dovedit......
  • +6 (6 voturi)    
    ... (Miercuri, 10 decembrie 2014, 2:36)

    rocknum [utilizator]

    Cainele face "ham ham" pisca face "miau miau" iar varanu face "băăăseescu" :))
  • +7 (9 voturi)    
    Imoralitatea unor judecatori de rang inalt! (Miercuri, 10 decembrie 2014, 6:10)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ce te poti astepta de la fariseii Lupascu si, mai ales, Viorica Costiniu - duplicitara care, pe de o parte mima linrolarea in lupta societarii civile pentru libertate, adevar si dreptate, ajunsese sefa magistratilor, iar pe de alta parte isi impartea viata personala si averea cu un magistrat borfas (Florin), condamnat pentru mita luata de la un infractor?
    Desi in democratiile autentice primeaza regula fundamentala a neinterferentei in "secretele" celor doua mari puteri ale statului - judecatoreasca si legislativa (in SUA, exista, totusi un control prin 'check and balance') -, se simte nevoia ca, in tarile democratiei primitive, cum este cea din tara noastra (cea damboviteana), constitutia sa dea dreptul presedintelui ales de popor, singurul cu drepturi constitutionale absolute de decizie), sa dizolve parlamentul si sa corecteze alienarile unor judecatori cu functii inalte in magistratura, atunci cand acestia 'isi fac de cap', aparand infractorii, lasandu-se mituiti, etc.
    Pare nedemocratic sa se dea un astfel de drept (putere) unei singure persoane in stat, cu iz de dictatura, dar, in imoralitatea si cvasi-debandada care troneaza acum in tara noastra, care au cuprins pana si institutiile care ar trebui sa faca legi drepte si sa alice aceste legi (sa faca dreptate!), o asemenea putere data presedintelui este benefica, ca 'ultima speranta'.
    Degeaba isi fac treba onorabil procurorii, ale caror merite sunt recunoscute in tara (DNA este speranta oamenilor cinstiti!), in UE si in SUA, daca unii judecatori sunt corupti, iau decizii discretionare, dupa simpatii/antipatii si interese personale.
    • +4 (4 voturi)    
      riscant (Miercuri, 10 decembrie 2014, 7:24)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Iliescu a fost presedinte 3 mandate, toate date de "poporul suveran" - nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost daca ar mai fi avut si niste atributii in plus :)
  • +4 (4 voturi)    
    Intrebare (Miercuri, 10 decembrie 2014, 6:52)

    coor [utilizator]

    Daca dintro eroare ii dau drumul , ii restituie si sumele confiscate ?
    • +3 (3 voturi)    
      Da (Miercuri, 10 decembrie 2014, 10:07)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui coor

      decizia de condamnare & recuperare a prejudiciului va fi anulata, dosarul se intoarce spre rejudecare la CAB iar Voiculescu e liber si cu banii in buzunar, nu cred ca se pot dispune nici macar masuri asiguratorii intr-o cale extraordinara de atac.
  • +7 (7 voturi)    
    eu sunt de acord sa-l elibereze (Miercuri, 10 decembrie 2014, 8:10)

    catelu [utilizator]

    Cu conditia ca procesul sa treneze cel putin 8 ani, cat a luat si pana l-au bagat la intuneric. Fair and square.
  • -6 (6 voturi)    
    Voiculescu va fi eliberat, (Miercuri, 10 decembrie 2014, 8:49)

    xrogo [utilizator]

    dupa un proces regizat,cu complet numit nu ales aleatoriu,cu termene de la o zi la alta,culmea,in vacanta judecatoareasca,cu neanalizarea cererilor avocatilor,mai vreti ilegalitati flagrante...
    • +3 (3 voturi)    
      asta ruleaza la Multiplex Moscow (Miercuri, 10 decembrie 2014, 11:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      acolo ai vazut trailerul ?
  • +5 (5 voturi)    
    Ce mai cauta in magistratura Costiniu ??? (Miercuri, 10 decembrie 2014, 9:35)

    andreesanu [utilizator]

    Cit timp v-a mai fi Costiniu in magistratura nu se termina
    brambureala.
    Cind o hotarire este definitiva asta inseamna ca nu mai este nici o cale de atac.Cine-si permite sa rastalmaceasca legea si pentru cine ???.
    Ati uitat repede incalcare reglementarilor de catre judecator Costiniu ???,atunci CSM daca facea ordine azi nu se repeta povestea .
  • +6 (6 voturi)    
    De ce (Miercuri, 10 decembrie 2014, 9:52)

    Wildschwein_007 [utilizator]

    trebuie sa se analizeze din nou eliberarea, anularea, blah? Nu e clar ca e un talhar de ultima spetza? Ne streseaza pe toti galagia asta pe care o fac toti porcii care si-au batut joc de noi si de tzara. Exact din cauza oamenilor ca asta, Romania s-a scufundat in mizerie, saracie, LIPSA DE SPERANTA. Omul de rand vrea sa munceasca si sa aiba un trai decent. Din cauza acestor scarnavi, MILIOANE DE ROMANI NU AU NICI O SANSA LA O VIATA DEMNA. Si ei se cc pe ei ca-s bolnavi si nu suporta degimul de detentie, sau ca justitia se inseala, etc. Ordinar. Eu imi doresc sa fie toti hotii astia, mici si mari sa fie bagati la puscarie si sa le fie confiscate averile nejustificate. O merita cu varf si indesat, si odata condamnati definitiv (din pacate cateodata dupa lungi ani de procese, ar trebui sa mearga lucrurile foarte repede de fapt), sa-si tina gura; ce atata gargara cu anularea sentintei? Bullshit! NOI, OAMENII OBISNUITI, avem dreptul la o tzara CURATA si FUNCTIONALA, IN SFARSIT.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă