Ionel Boeru, membru in plutonul de executie al sotilor Ceausescu: Sunt inca agitat cand vorbesc despre asta/ Toata lumea voia sa fie atunci in locul nostru. Acum, nimeni nu mai vrea

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 7 decembrie 2014, 17:05 Actualitate | Esenţial

Ionel Boeru, capitan voluntar in comandoul care i-a impuscat pe Nicolae si Elena Ceausescu, acum colonel in rezerva, a povestit pentru The Observer cum i-a marcat viata executia fostului cuplul prezidential.

"Inca devin agitat cand vorbesc despre asta", spune colonelul in rezerva, tinand in mana un pahar cu alcool: "Am curmat doua vieti. E lucru mare. Intr-un razboi e ok, insa atunci cand omori oameni neinarmati, este mai dificil. Nu i-as dori asta nimanui, chiar daca e slujba mea sa omor oameni".

Solid, cu mustata si foarte alert in inregistrarea de la proces, Ionel Boeru a capatat un aer de bunic, si nu regreta ca a incheiat definitiv regimul de teroare a lui Nicolae Ceausescu.

"Bunicul a fost preot si liberal, si-a petrecut in inchisoare o buna parte din viata. A fost foarte bucuros dupa cele venimente, fericit ca regimul s-a schimbat, ca Ceausescu a murit, si mi-a spus: <<Nu iti face griji, nu lua toate pacatele asupra ta>>", isi aminteste Ionel Boeru.

Renumele de unul dintre cei mai cunoscuti calai ai secolului a venit cu un pret greu, l-a costat viata privata, pacea interioara si casnicia.

Boeru crede ca gloanetele trase de el au sfarsit soarta cuplului Ceausescu pentru ca, isi aminteste acesta, cand a inceput sa trada, un membru al plutonului de executie - format din tre persoane - a inghetat timp de mai multe secunde iar al doilea a uitat sa isi seteze arma pe foc automat asa ca a tras doar cateva gloante individuale.

Nicolae si Elena Ceausescu, "inca foarte indragostiti unul de celalalt", au cerut sa moara impreuna, in pofida unei sentinte care ordona executii separate. Ultima lor dorinta a fot implinita, iar Boeru se consoleaza cu faptul ca i-a omorat inainte ca acestia sa isi piarda stapanirea de sine, scrie The Observer.

"I-am impuscat foarte repede. Simt ca i-am ajutat sa moara cu demnitate", spune Ionel Boeru, amintindu-si, de asemenea, ca s-a asteptat ca in secunda urmatoare sa simta gloante in spate, de la o mitraliera instalata in spatele plutonului, care sa "scape" autoritatile de oamenii responsabili pentru ingrozitoarea executie.

Capitanul Ionel Boeru, pe atunci in varsta de 31 de ani, s-a oferit voluntar, in decembrie 1989, pentru o misiune misterioasa de Craciun. Si-a primit ordinele doar cu cateva minute inainte de a se intalni fata in fata cu dictatorul Nicolae Ceausescu. "Ministrul m-a intrebat: <<Capitane, poti sa faci asta?>>. Am raspuns: <<Da>>. Ce altceva as fi putut zice?", isi aminteste acesta.

Pe 21 decembrie, intreaga unitate din care facea parte Boeru a trebuit sa depuna un juramant de loialitate fata de omul pe care acesta urma sa il omoare o saptamana mai tarziu: "Ne-au pus sa semnam o declaratie in care spuneam ca nu suntem de acord cu ce se intampla si juram sa sprijinim si sa ii protejam pe Ceusescu".

O doua zi au vazut, in stare de soc, cum cladirea Comitetului Central a fost ocupata de protestatari si cum Ceausescu si sotia sa au fugit cu elicopterul.

"Soldatii plangeau de bucurie, oameni despre care ai fi crezut anterior ca tin cu regimul explodau de fericire. Ne-am scos alcoolul ascuns, o tuica foarte proasta, si am baut", povesteste colonelul in rezerva.

Apoi, timp de mai multe zile, au asteptat in baraci, plictisiti dar in stare de alerta. "Imagineaza-ti cum ar fi sa il pot impusca pe Ceausescu. Doar daca as putea pune mainile pe el, ce as face?",  i-a spus un prieten lui Boeru in Ajunul Craciunului. Este vorba despre Dorin Cirlan, iar a doua zi acesta se numara printre cei care s-au oferit pentru misiunea secreta de Craciun.

Dorinta a fost insa de rau augur, pentru ca la intoarcerea de la Targoviste, unde a fost pusa in practica sentinta Tribunalului Militar Exceptional, elicopterul era plin cu procurori, judecatori si sefi militari: "Nu mai era loc in elicopter, asa incat Cirlan a trebuit sa stea pe cadavre, si el e cel mai traumatizat", povesteste Boieru, adaugand: "Toata lumea voia sa fie atunci in locul nostru. Acum, nimeni nu mai vrea."





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

14221 vizualizari

  • +15 (17 voturi)    
    01842 (Duminică, 7 decembrie 2014, 17:16)

    valpel [utilizator]

    el nu era baiat rau dar a fost doar o biata unealta. Fiecare- si duce crucea!
    • +1 (13 voturi)    
      01842 (Duminică, 7 decembrie 2014, 18:11)

      valpel [utilizator] i-a raspuns lui valpel

      Capitane, s-au folosit de naivitatea ta si a noastra! Meseria ta nu era sa omori oameni, ci sa-ti apei tara si sa-i protejezi pe amariti aia doi pe care i-ai impuscat. Parca eram armata a doua a lui Ceausescu, dupa securitate.
      borfasul ala batrin de Iliescu ne-a pacalit pe toti, mai ales pe voi care l-ati impuscat pe Ceasca. iti mai aduci aminte cum ne dadeau salam de Sibiu doar in zilele cind aveam misiuni?
      Cred ca e timpul ca fiecare sa spuna adevarul!!!
    • +10 (16 voturi)    
      pai.... (Duminică, 7 decembrie 2014, 19:08)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui valpel

      Ceausestii au fost tradati si impinsi la moarte de cei din spatele lor, nu de acest capitan.

      Iar despre crucea de care vorbesti... daca vrei sa nu păcătuiesti trebuie sa stai ascuns de lume; daca vrei sa nu omori trebuie sa nu ai de-a face cu armele!

      Adevarul este ca diavolii aia doi au ajuns la locul lor; anii care au trecut nu i-au facut deloc altfel decat erau atunci! Cine ii plange, nu are decat sa se duca in Republica Populară Democrată Coreeană si sa-si duca zilele ca atunci "cand era bine".
    • +9 (17 voturi)    
      da (Duminică, 7 decembrie 2014, 21:15)

      amedeo [utilizator] i-a raspuns lui valpel

      Imi doresc mereu sa se intoarca timpul si sa am eu ocazia sa apas pe tragaci! Cine le gaseste scuze este ori prea tanar si nu stie prin ce treceau parintii lui, ori aveau alte posibilitati si de mulutmeau cu putin.
      • +6 (16 voturi)    
        Un moment (Duminică, 7 decembrie 2014, 21:14)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui amedeo

        Meritau executaţi, dar nu aşa.
        Trebuia să existe un proces ca la carte, nu o maimuţăreală de juma' de zi. Dar probabil că ştiau prea multe...
        • +4 (14 voturi)    
          meritau impuscati (Duminică, 7 decembrie 2014, 23:01)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

          si asta este rezumatul.
          • +9 (15 voturi)    
            Da (Duminică, 7 decembrie 2014, 23:39)

            war4peace [utilizator] i-a raspuns lui minus

            Dacă eşti un taliban, gândeşti aşa.
            Asta e anarhie. Sunt de acord că s-ar fi ajuns la execuţie şi cu un proces real, corect, mai de durată.
            DAR!
            S-ar mai fi aflat multe alte lucruri. Poate Ilici n-ar mai fi ajuns nimic, fiindcă s-ar fi aflat lucruri despre el pe care l-ar fi putut aduce de asemenea în faţa plutonului de execuţie. Poate Năstase ar fi fost distrus. poate Dan Voiculescu ar fi înfundat puşcăria cu 25 de ani mai repede. Etc., etc.

            Împuşcarea Ceauşeştilor în viteză a băgat, indirect, România în groapa în care e de atâţia ani încoace.
            • +1 (1 vot)    
              aiurea.... (Luni, 8 decembrie 2014, 20:20)

              minus [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

              Romania este "in groapa în care e de atâţia ani încoace" datorita NOUA. Daca eram oamani zdraveni la cap nu ne jefuiam tara. Ce mare branza facea un proces corect cu acelasi deznodamant? Ne purifica gandirea?

              Iar despre "poate"... mizeriile umane de care vorbesti nu ar fi avut nicio sansa intr-o adunare de oameni zdraveni la cap. Dar ce sa mai vorbim daca in 2014 "doar Victor Viorel Ponta va da pensiile" si ia pe chestia asta aproape 50% din voturi?
              De la mizeria aia de proces ni se trage, zici?

              Mai omule, repet.
              Ceausestii meritau impuscati.
              Si adaug..
              Noi nu meritam o soarta mai buna!
        • +5 (11 voturi)    
          trebuiau lasati in deplina libertate (Duminică, 7 decembrie 2014, 23:25)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

          10 min. pe Calea Victoriei; atat; daca ramanea din ei un nasture e mult.

          sunt un mare adversar al pedepsei cu moartea, am crezut totdeauna ca singurul lucru bun pe care l-a facut Iliescu in toata cariera lui ticaloasa a fost eliminarea acestei atrocitati din codul nostru penal - a facut-o intr-o nisa de oportunitate f. ingusta, nu mai conteaza din ce ratiuni, e meritul lui;

          presupun ca motivele pt. care Ceausescu trebuia eliminat sunt multe, poate pe cele cu adevarat relevante n-o sa le stim niciodata;

          exista insa o evidenta de bun simt: pana pe 7 ianuarie '90 pedeapsa cu moartea era inca in vigoare, la fel o multime de articole in codul penal carora le era aplicabila pedeapsa capitala, de la infractiuni impotriva umanitatii la subminarea economiei nationale;

          presiunea populatiei era enorma, era exclus, de neimaginat sa incerci sa elimini pedeapsa cu moartea in decembrie '89 si sa-l judeci pe Ceausescu dupa aia;

          ar fi putut organiza un proces rapid urmat de o condamnare la moarte ceea ce ar fi ingrozit tot fostul establishment care ar fi fost convins ca ii asteapta aceeasi soarta: armata care trasese in populatia civila, serviciile, fostul CPEx., structurile de activisti de partid, militia - toti astia erau oricum terorizati si nu stiau pe unde sa se ascunda de furia populatiei in zilele alea.

          daca il judecau pe Ceausescu si il condamnau cu orice alta pedeapsa presiunea populara ar fi fost atat de mare incat regimul lor n-ar fi rezistat nici o saptamana;

          in ambele variante am fi avut convulsii aproape de un razboi civil iar regimul lor n-ar fi rezistat; mai aveam si servicii straine din toate directiile care asteptau sa intervina;

          pe scurt trebuiau sa scape de Ceausesti, la Targoviste au incercat sa le improvizeze un "accident" dar nu le-a iesit.

          parerea mea este ca in decembrie '89, cu o arma in mana si cu Ceausescu in fata 7 din 10 romani n-ar fi rezistat, adica vreo 15 milioane ar fi facut ce-au facut si baietii din pluton.
  • -18 (28 voturi)    
    Omul sfinteste locul! (Duminică, 7 decembrie 2014, 17:16)

    hotnewsfil [utilizator]

    Voluntarul Boeru avea 'stofa' care sa fi justificat alegerea lui pentru o asemenea infaptuire crestineasca.
    • +10 (12 voturi)    
      pai (Duminică, 7 decembrie 2014, 19:06)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Omul era militar.... Ce voiai sa puna in pluton, un cizmar?

      Plus ca daca iti aduci aminte 90% din romani au fost de acord cu executia in momentul respectiv. Deci el doar a dus la indeplinire vointa populara.
    • +6 (10 voturi)    
      .... a-u cre(s)tine !!! (Duminică, 7 decembrie 2014, 19:24)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      ... dupa mintea ta , cu un "mea culpa " , se putea sterge cu buretele din mintea unui popor , 25 de ani de " trai " dupa " sfaturi de inestimabila valoare " al unui calfe penale de cizmar si a unei " pasarici " second hand ajunsa academician dr inginer savant de renume mondial ?
  • -16 (22 voturi)    
    Boerule.... (Duminică, 7 decembrie 2014, 17:37)

    transpenibilus [utilizator]

    ....vei plati cu sange! Niciunul dintre cei cu ajutorul carora s-a ajuns ca tara aceasta sa fie cotropita de escroci si romanii sa fie prostiti de escrocheria perfida cunoscuta drept "democratie parlamentara" nu va scapa de mana lunga a poporului insetat de dreptate. Teme-te!

    Gustav 333, nelino, miguelito, Hazlieta aveti legatura.

    ws
    • +8 (10 voturi)    
      raspunsul tau intra in sfera penalului. (Duminică, 7 decembrie 2014, 22:36)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      Cred ca indivizii ca tine trebuie sa ingoase randurile la parchet dand explicatii in dosare penale deschise pentru amenintari. Eu inteleg ca esti de o penibilitate fara margini, dar ai intrecut masura.
    • +3 (3 voturi)    
      I/ai indicat pe cei care (Duminică, 7 decembrie 2014, 22:51)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      urmeaza dupa cerasca?
  • +3 (13 voturi)    
    omul (Duminică, 7 decembrie 2014, 17:49)

    Snitzelvienez [utilizator]

    N-a stiut ce face si a executat ordinele unui alt criminal raspunzator de 1600 morti si 3 mil de romani pribegi prin lume
  • +3 (9 voturi)    
    A executat un ordin. (Duminică, 7 decembrie 2014, 18:17)

    vali47 [utilizator]

    Militar fiind a executat un ordin.Nu era el era altul.vina,care nu sa spus,apartine sefilor.celor care au dat ordinul.Boeru a fost un executant care ar vrea sa pretinda "ceva remuneratie"!
  • -6 (14 voturi)    
    Penibil...o simpla unealta... (Duminică, 7 decembrie 2014, 18:48)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    "E slujba mea sa omor oameni"...oare la atat se reduce meseria lui? Numai atat a inteles din ea? A trecut degeaba prin viata...
    • +3 (3 voturi)    
      Da,la atat se reduce meseria lui. (Luni, 8 decembrie 2014, 10:24)

      vali47 [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      Hai sa gandim.De ce te faci militar?Sa omori oameni.Si,daca ai ghinion sa fii omorat.Este pregatit un militar pentru altceva?Sa lasam romantismele vietii de militar.In Dec.1989,In Romania a fost un mic razboi.O lovitura de stat de care,autoritatile,inca le este frica sa spuna.
  • +2 (10 voturi)    
    Nu puteau sa mai astepte 1-2 zile? (Duminică, 7 decembrie 2014, 19:51)

    gabistoian [utilizator]

    De ce oare a fost atata graba? Ca nu aveau unde sa fuga. A fost o executie in zi ce trebuia pastrata pentru alte lucruri, mai sfinte. Dar...le-a fost frica sa nu spuna cumva niste lucruri despre tov. iliescu, lucruri care nu trebuiau sa ajunga la urechile multimii. Poate ca de asta a fost Romania asa greu incercata cu "capitalismul de cumetrie" si "original" si nu am fost si noi ca celelalte tari din blocul CAER. Si cine stie cat o sa mai platim pentru ca nu am facut ca celelalte tari, Cehoslovacia de ex. Sau, ma gandesc, daca iesea Ratiu de ex presedinte, cum ar fi aratat acuma Romania.
  • +11 (17 voturi)    
    Stai linistit domnule Boeru (Duminică, 7 decembrie 2014, 20:33)

    Primul [utilizator]

    As fi tras (si as trage) in locul dvs. in orice moment in asemenea excremente umane.
    Sotii Ceausescu au primit prea putin din cate ar fi meritat...

    Inca o data, BRAVO! pentru curaj si pentru ca ne-at scapat de ei.
  • -2 (12 voturi)    
    A fost urit... (Duminică, 7 decembrie 2014, 20:40)

    Cadillac [utilizator]

    ...dar foarte bine regizat si mascat sub numele de 'revolutie'

    Ce se poate spune despre un popor care-si asasineaza presedintele - indifferent cit de rau - in ziua de Craciun!

    Trebuia intemnitat, judecat si condamnat impreuna cu toate slugile....

    Dar tocmai aceste slugi s-au grabit sa-i inchida gura, ca nu cumva sa apuce sa 'ciripeasca' numele borfasilor de azi care se ascund dupa "om de afaceri" sau "politician".

    Vede cineva un alt 'scenariu' al acelei perverse lovituri de stat 'platita' cu singele nevinovat al unor copii?

    Eu unul, nu.
    • +5 (9 voturi)    
      nu, zau...!? (Duminică, 7 decembrie 2014, 22:51)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

      ... adica, l-ati votat pe iliescu atitia ani, pt ca vezi doamne ceausescu a fost omorit si nu a apucat sa lumineze acest popor cu adevaruri despre iliescu si ai lui !!!??? Eu zic ca romanii l-au ales pe iliescu in cunostinta de cauza, ba chiar atasamentul de comunism a fost motivul succesului sau! Sa nu mai tot punem vina pe altii,ca nu ne-au spus, ca nu ne-au explicat...Despre Ponta, cine v-a ascuns adevarul? Ca a luat 40% in primul tur, si daca nu se intimpla ca in diaspora sa se mobilizeze oamenii, cistiga Ponta detasat! Numai noi singuri sintem vinovati decum arata tara asta in ultimii 25 de ani.
      • -1 (5 voturi)    
        Din pacate...... (Luni, 8 decembrie 2014, 4:33)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

        ...am o veste proasta pentru tine:

        Am plecat din Rominia in '84, iar lovitura de stat am urmarit-o pe CNN...
  • +9 (17 voturi)    
    Tot respectul (Duminică, 7 decembrie 2014, 20:44)

    Puiu Vladare [utilizator]

    Stimate Ionel Boeru,

    Nu stiu daca veti citi vreodata acest mesaj. Tot ce vreau sa va spun este ca nu trebuie sa va fie vreodata rusine de ce ati facut executandu-i pe Ceausesti. Exact cum spuneti, sunt milioane de romani care ar fi vrut sa fie in locul dumneavoastra atunci!

    Tot ce trebuie sa stiti este ca intreg poporul a apasat pe tragaci atunci si nu ati fost decat cel ce a avut norocul sa indeplineasca vointa acestui popor. Intr-o lume plina de judecati relative, nu este niciun dubiu ca Ceausestii si-au meritat soarta pe deplin. Daca mai e ceva de spus este doar faptul ca trebuiau acompaniati de multi alti acoliti care au pus umarul din greu la nenorocirea romanilor.

    Capul sus, ne-ati eliberat de un cosmar. Pentru asta va vom fi mereu indatorati!
  • +8 (12 voturi)    
    Ordinul se executa (Duminică, 7 decembrie 2014, 20:54)

    batmanss [utilizator]

    Nu înțeleg de ce trebuia facut public numele celor trei militari , ordinul a venit de sus , cineva trebuia sa apese pe trăgaci . Probleme de constiinta sa-si faca cei care au dat sentinta la o adica pt ca procesul a fost penibil . Înțeleg ca era criza de timp si problema trebuia rezolvată urgent . Sper sa aflu adevarul din decembrie '89 intr-o buna zi . Cheia e la "bunicuța " roșie care ar trebui torturata pana recunoaște tot.
  • +7 (13 voturi)    
    Au facut ce trebuia (Duminică, 7 decembrie 2014, 21:08)

    Dodel540 [utilizator]

    Ceausescu a meritat-o din plin. Si astazi daca as putea m-as oferi voluntar in acel pluton de executie.... Oricum, au scapat prea usor raportat la cate vieti au distrus in tara asta ..
    • +6 (10 voturi)    
      ...macar (Duminică, 7 decembrie 2014, 22:05)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      si pentru aia care au fost impuscati ca nu voiau sa intre in "colectiva".
      Am suferit 50 de ani cu regimul comunist si ne mai trebuie 50 de ani ca sa ne revenim.
      Adica,pana dispar astia de mai sus si cei ca ei.
  • +7 (7 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 8 decembrie 2014, 0:50)

    redmc [utilizator]

    Cine zice ca nu a rasuflat usurat dupa ce ceausestii au fost executati, ori minte, ori are memoria scurta, ori era prea tanar sa-si aduca aminte, ori era din categoria foarte subtire de profitori ai regimului si statea cu spaima la ce i s-ar putea intampla. O spaima ce n-a durat.
  • -4 (6 voturi)    
    un boier bizar (Luni, 8 decembrie 2014, 2:33)

    the [utilizator]

    "Bunicul a fost preot si liberal, si-a petrecut in inchisoare o buna parte din viata."

    Adica bunicul a fost preot, liberal si detinut politic,
    nepotul a fost gradat intr-un comando MAI, trupe de securitate...
    Of, si voi vreti sa inghit eu bazaconia asta...

    nici cu ajutorul unui pahar de tuica de cluj nu trece...
  • +7 (7 voturi)    
    ... (Luni, 8 decembrie 2014, 3:35)

    rocknum [utilizator]

    Ilici a abrogat pedeapsa cu moartea te teama da nu o aibe si el candva
    • +5 (5 voturi)    
      corect (Luni, 8 decembrie 2014, 7:24)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui rocknum

      dar teama asta o impartasea cu toata armata, securitatea, militia si nomenclatura, adica cu toti cei care in momentul ala aveau in mana statul;

      Iliescu le-a garantat nu numai supravietuirea dar si pastrarea puterii in noul context - asta a fost evident de la bun inceput, dar numai pt. 15% din populatie :)

      "poporul" ar fi putut incerca sa le ia sau sa le limiteze puterea prin vot; din pacate in '90 pe Iliescu l-au votat 14 milioane de romani, probabil pt. ca desi il urau pe Ceausescu, in inima lor nu-si doreau o schimbare ci doar o "ajustare" de regim;

      cei care au stat 2 ani in Piata Universitatii, cei care si-au dorit cu adevarat stat de drept, democratie si economie de piata au fost doar 15% - nu uitati ca in 2014 PSD inca mai e votat de peste 5 milioane de romani iar dintre ei cel putin 3-4 milioane sunt sustinatorii tatucului Iliescu - sarac, cinstit si kgbist.
  • +4 (4 voturi)    
    "...Ionel Boeru (Luni, 8 decembrie 2014, 8:19)

    Gladiatorul [utilizator]

    s-a asteptat ca in secunda urmatoare sa simta gloante in spate, de la o mitraliera instalata in spatele plutonului care sa "scape" autoritatile de oamenii responsabili pentru ingrozitoarea executie". Infioratoare fraza, infiorator tip de gandire al acestui neam. Chiar: ce rasa de oameni suntem noi romanii?! Si mai uitati-va la tot ce s-a intamplat in faza imediat urmatoare (Marin Ceausescu - Viena - Dan Voiculescu - Conturi) si in toata devalizarea si prabusirea acestei tari facuta de o mana de borfasi ageamii care cu o televiziune si cu exagerat de multa gargara au prostit un popor quasi intreg, l-au legat la ochi si si-au facut mendrele cu nerusinare. Pana unde vor merge si unde se va ajunge cu Apocalipsa Romaneasca nu stie nimeni, nimic.
  • +4 (4 voturi)    
    executie (Luni, 8 decembrie 2014, 9:41)

    nimrod [utilizator]

    Inteleg că nostalgicii lui Ceaşcă dar mai ales urmaşii lui din PSD se pregătesc de răzbunare: vor să împuşte feisbuc-ul!
  • +3 (3 voturi)    
    trebuia un milion (Luni, 8 decembrie 2014, 10:37)

    revo [utilizator]

    D-le Boeru, nu ai de ce sa-ti faci mustrari de constiinta. Dumneata nu te-ai deosebit cu mult de arma cu care ai tras. Pur si simplu cineva trebuie sa manuiasca acea unealta.
    NOI TOTI l-am omorat, zilnic, in gandurile noastre. In fiecare zi, ma gandeam cum l-as fi schingiuit. Si-mi pare rau ca nu am putut sa-l omoram decat o singura data.
    Daca am invatat ceva in anii aceia de teroare si foamete si frig comunist a fost ura. O ura atat de profunda si de dureroasa, incat acum cand scriu o simt din nou, asa cum o simteam in fiecare dimineata cand mergeam la servici, pe Cal. Dorobantilor, si vedeam securistii si militienii in fasuri inchise la culoare, plantati langa fiecare pom. Si mai tare o simteam in fiecare seara, cand ma bagam in patul inghetat si nu stiam cum sa ma incovrig de frig sub plapuma rece, peste care puneam si paturi si ce mai aveam. Si in fiecare zi cand ii auzeam vocea sau il vedeam debitandu-si ineptiile si minciunile. Si la fiecare coada (stii ce insemna coada pe vremea aceea? Nu cred; voi ati fost privilegiati), la care imi trecea os prin os, topindu-ma de caldura sau inghetand de frig.
    Problema c ea mai mare este ca suntem prosti din nastere. Ne-am lasat prostiti si hipnotizati de sloganul "fara violenta"! TREBUIA SA-I OMORAM PE TOTI!!!
    Oh, daca as putea da timpul inapoi! Milionul acela de care spunea Doru Braia...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version