UNPR, partidul lui Gabriel Oprea - "interesul national", cere sustinerea Guvernului pe proiectul de taxare a marilor averi

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 2 decembrie 2014, 11:23 Actualitate | Esenţial

Gabriel Oprea
Foto: AGERPRES
UNPR a prezentat marti, intr-o conferinta de presa, un proiect de lege pentru taxarea marilor averi, pe care l-au prezentat ca o taxa de solidaritate, necesara pentru a se investi in consum. Gabriel Oprea, seful partidului, cunoscut prin sitagma "interes national" pentru migratiile succesive dintr-o coalitie in alta, a cerut sprijinul Guvernului pentru proiect.

Eugen Nicolicea a precizat ca taxa va fi de 1% pentru cei care au averi de peste 450.000 de euro - persoane fizice - si pentru cei care detin un bun - "automobil de lux, elicopter" - de peste 50.000 euro.

Taxa a fost anuntata de vicepremierul Gabriel Oprea si apoi prezentata de Neculai Ontanu, care a repetat cuvintele "solidaritate" si "dezvoltarea societatii".

Declaratii Ontanu:


  • Intr-o societate normala, se realizeaza asa numite dreptate sociala. pentru asigura trainicia, dezvoltarea, toti membrii ei trbeuie sa participe in mod soldiar la dezvoltarea societatii.
  • Cei care dezvolta afaceri importante, trebuie sa participe impreuna cu ceilalti cetateni.
  • UNPR a promovat si promoveaza o lege prin care sa se realizeze un efort comun la efortul de dezvoltare.
  • Efortul pentru traversarea crizei afost suportat doar de salariati si pensionari.
  • Adoptarea unei asemenea legi reprezinta un semn de solidaritate a oamenilor de afaceri.
  • Daca exista solidaritate trebuie probata in special de partidele de dreapta. din pacate nu exista o pornire ca sa promoveze o asemenea lege.
  • Adoptarea ar contribui favorabil la asigurarea profitului pe termen lung
  • Pentru a fi cumparate prodsele, serviciile , oamenii de afaceri trebuie sa investeasca in cadrul societatii, in cei care cumpara.
  • Aceasta lege se incadreaza intr-una din teoriile economice care este dezolvata la nivel european - pentru a realiza profit sid ezvoltare trebuie sa investesti in consum
  • Taxarea marilor averi poate asigura cresterea salariilor si pensiilor deci investitii in consum si investitii in educatie, social.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

7611 vizualizari

  • +18 (18 voturi)    
    /// (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:23)

    hmara [utilizator]

    Pai pe DD l-ati intrebat? Acum cand s-a aliat cu voi ciocoii. El ce zice?
    • +13 (13 voturi)    
      Si Voiculescu cerea asta! (Marţi, 2 decembrie 2014, 12:17)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Amintiti-va ca Varanul cerea acest lucru. Populisme de 2 lei iar noi ar trebui sa credem.
  • +14 (14 voturi)    
    Solidaritate? (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:27)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Taxa de solitaritate cu cine? Cu mafiotii sorii psd si cu complicii lor din punr, pc, etc? SIngurul lor scop a fost si este sa fure cit mai mult.
  • -18 (22 voturi)    
    Bravo UNPR (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:29)

    lulu1 [utilizator]

    Nu mi-a placut niciodata UNPR, dar daca reusesc in acest demers, au stima mea si cred ca ii reevaluez
    • +25 (25 voturi)    
      a aparut si publicul tinta (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:55)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      Lulu draga, tu crezi ca marile averi vor sta cu picioarele desfacute in asteptarea fiscului care sa le impoziteze? Sau se vor muta instantaneu in alte tari? Au incercat francezii haiduceala asta, si tot ce-au obtinut a fost sa le plece de tot averile prin alte zari. Adica bogatanii sa nu-si mai cheltuie averile in Franta, ci prin Belgia, Germania, UK, etc.

      Bogatanii trebuie ademeniti sa cheltuie banii in Romania, nu alungati cu taxe si impozite.
      • +1 (3 voturi)    
        mi-a placut (Marţi, 2 decembrie 2014, 22:18)

        LukeThe Nuke [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Mi-a placut cum ai raspuns. Impresia mea este totusi ca publicul tinta este cel care crede nu intelege ca un procent este diferit de o suma fixa.
        Pentru lulu1 o sa dau un exemplu.
        La un salariu de 2000 de Ron, un 1% inseamna 20 RON, un nimic pt stat. Dar hai sa ne gandim ce inseamna acelasi 1% dintr-o avere mare/sau dintr-un salariu mare ca sa pastram proportia. Unul care are salariu de 2000 de euro sa zicem o sa scoata 20 euro pt 1% acesta. Deci el contribuie deja cu mult mai mult la stat, nu da acelasi 20 de RON ca un salariu mai mic.
        Acum statul vine si zice ca eu nu vreau 20 de euro de la al doilea; eu vreau 40 de euro. Adica primul sa contribuie cu 20 de ron si al doilea cu aproape 180 RON (deci de 9 ori mai mult).
        Normal ca nu e fair. Fiindca pt acei 2000 de euro deja se platesc si multe alte contributii proportionale statului.
        Dar omul simplu zice ca daca ambii platesc 1% inseamna ca ambii platesc la fel. El vrea ca sa plateasca mai putin decat cel mai bogat desi asta se si intampla.
        " toti membrii ei trbeuie sa participe in mod soldiar la dezvoltarea societatii" spune Dragnea. Solidar inseamna ca toti platesc acelasi procent. Problema este ca smecherii nu il platesc de loc. Acolo este problema...
    • +6 (8 voturi)    
      ia aminte de la italieni (Marţi, 2 decembrie 2014, 13:28)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

      asa au facut si ei prin anii 50-60 si nici pina in ziua de azi nu i-au convins pe toti cei bogati sa revina cu banii in italia.
  • +13 (15 voturi)    
    Pretextul continuitatii la ciolan (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:32)

    Daniels22026 [utilizator]

    Taxarea suplimentara a averilor, pe linga imbecilitatea viziunii comunistoide, nu e decit un pretext pentru UNPR.

    UNPR forteaza de fapt schimbarea lui Ponta, sau vrea sa se alature viitorului guvern PNL.Sau si una si alta si altele, in jocul continuitatii la ciolan.
    • +12 (12 voturi)    
      La ce sa te astepti (Marţi, 2 decembrie 2014, 12:13)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Pai astia (unpr) ce sunt decit comunisti, securisti si neamuri dea-le lor?
    • +1 (3 voturi)    
      Cred... (Marţi, 2 decembrie 2014, 15:42)

      tenismenul [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      ca ai pus punctul pe "i". Mai mult ca sigur unpr-ul devine calul troian al guvernarii pnl-iste ulterioare.
  • +7 (17 voturi)    
    ce, ati innebunit ? (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:34)

    akanom [utilizator]

    am facut si eu si toata familia mea credite pentru un Porshe Caien, acu vreti sa mi-l luati ?
    vreti sa murim de foame cu totii, de unde sa dau eu unu la suta pe an ?
    asta e atentnta la proprietate, huaaaa, comunistilor !
  • +13 (13 voturi)    
    Pe moment am crezut... (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:35)

    valy_74 [utilizator]

    ... ca nu vad bine. UNPR ? Lege? propuneri? munca? S-au trezit parazitii? Nu am mai auzit de ei decit prin trocuri politice. Hai sa vedem ce stiu sa si faca 'traseistele' pentru banii pe care-i primesc...
  • +11 (11 voturi)    
    ... (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:37)

    cartograful [utilizator]

    unde naiba ii culege pe astia? El crede ca exista elicoptere "pa persoana fizica" in Romania? Plavanul nu-si da seama ca la o chestie ca asta tot statul s-ar impusca in picior la fel cum a facut-o si cu "taxa pe stalp"? Cele mai multe elicoptere si cele mai scumpe le au Armata si MAI-ul.
    • +6 (6 voturi)    
      hahaha! (Marţi, 2 decembrie 2014, 12:21)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Ai dreptate! La cat sunt de prosti, ce te mai miri. Vor zice: oups! nu ne-am dat seama. Reducem la asta, asta si asta (cum zicea Ponta ca va reduce taxa pe stalp) iar dupa aceea se vor lauda ca au redus o taxa!
      Niste idioti.
  • +17 (17 voturi)    
    taxarea marilor averi... (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:41)

    bogdan1477 [utilizator]

    Asta e o gaselnita care da bine la public si rau la buget... Au incercat si francezii sa taxeze marile averi si tot ce-au reusit sa faca a fost sa le vada cum emigreaza spre alte zari.

    Daca cineva crede ca detinatorii marilor averi vor face coada la fisc pentru a da statului bani, se inseala amarnic. Vor migra toate spre tari mai pritenoase cu oamenii bogati.

    Daca vreit dezvoltare, opriti furtul, intariti statul, combateti evaziunea fiscala. De exemplu, doar la TVA, statul colecteaza doar 54%, conform studiilor UE. Daca ar ajunge la media UE, adica 80%, ar insemna inca vro 20 mld lei in plus la buget. Si mai ales, daca vreti modernizare, nu taiati investitiile si atrageti fondurile europene.

    E penibil sa ai 25% absorbtie de fonduri europene si sa vorbesti despre lipsa de bani penbtru dezvoltare.
  • +17 (17 voturi)    
    Confiscarea averilor ilicite (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:41)

    scepticu [utilizator]

    e mai eficienta decat o taxa noua.
    Si nici nu trebuie vre-o lege noua.
    Iar voi parlamentarii , daca n-aveti ce face - votati o lege antihotie a padurilor de exemplu. Aveti destule legi de votat. Doar trebuie scoase din sertar.
  • +11 (13 voturi)    
    din nou? (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:44)

    fuscustm1 [utilizator]

    din nou taxe de solidaritate? din nou vrem sa mentinem si sa crestem numarul de asistati sociali buni de munca? la munca cu cei in putere si nu vor sa munceasca (vezi cazul comunei din Botosani)
  • +14 (16 voturi)    
    Suna a comunism (Marţi, 2 decembrie 2014, 11:53)

    Picsius [utilizator]

    Taxarea cu 1% a marilor averi? Teoretic alea au mai fost taxate o data prin taxa pe venit. Eu zic sa le luam cu totul si sa facem si o cooperativa.

    Ce facem acum, gonim capitalul din Romania? Si asa si marile companii au sucursale prin Cipru si alte paradise fiscale pentru a evita tot felul de taxe. Mai bine v-ati gandi sa relaxati sistemul fiscal si sa controlati frate economia subterana. Doar prostii care muncesc legal sa plateasca?
  • +6 (8 voturi)    
    Comunistii in actiune (Marţi, 2 decembrie 2014, 12:25)

    Robert M [utilizator]

    Cand scapam odata de acesti indivizi, cati ani trebuie sa mai treaca pentru ca sa dispara ?
    Bunatatea comunista se bazeaza pe furtul de la cei instariti si redistribuirea catre votantii asistati.
    • +1 (1 vot)    
      nu cred ca e vorba de ani (Marţi, 2 decembrie 2014, 15:36)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      mai degraba de gun control :D
  • +4 (4 voturi)    
    Tot poporul plătește ! (Marţi, 2 decembrie 2014, 12:47)

    imoldy [utilizator]

    Din text reiese că toți care au un bun cu o valoare mai mare de 50000 euro vor fi impozitați. Adică marea majoritate a amărâților care au în proprietate in apartament în bloc!!! Oare ăsta este sensul ascuns al legii, se dorește obținerea de noi venituri la buget tot pe spatele poporului? Pentru că marii îmbogățiți vor găsi cu siguranță căi de evitare !!!!
  • +3 (3 voturi)    
    dar de ce nu 3%? (Marţi, 2 decembrie 2014, 14:37)

    DorinSavu [anonim]

    dar de ce nu cu 3%, de ce se opreste la 1%...sa fie 3 mi s-ar parea mai frumos..eu care am o firma de 11 ani si platesc mereu sume la stat, abia ma descurc, cei cu firma mari au datorii mari, imense...nu inteleg cum se poate asa ceva...muncitorii si firmale mici jap, sa plateasca, cei mari nu. Nu este delok corect...da, ia vedeti ce datorii au Vodafone si Orange..da de ce asa ceva? si pana cand?

    Multumesc,
    Dorin
  • +2 (2 voturi)    
    proiectul de taxare a marilor averi (Marţi, 2 decembrie 2014, 15:24)

    joshotii [utilizator]

    De ce nu propune desfiintarea marilor averi??? Acestea, in mod sigur au fost facute prin FURTUL din avutul romanilor! O avere mare nu se face peste noapte (in 25 de ani) cetatene Oprea!: vezi pe mucosul de ghita si multi, multi alti bosorogi din toate partidele (cei mai multi din psd), de data asta, care sunt PROFITORI!!!
    • +4 (4 voturi)    
      Nu taxare ci CONFISCARE ! (Marţi, 2 decembrie 2014, 19:14)

      zobar [utilizator] i-a raspuns lui joshotii

      Stimate domn,orice avere pe care posesorul nu o poate justifica este o avere dobandita ilicit !! Ce este atat de complicat ? Nu vedeti cum fug ca Satan de tamaie de acest termen ? Un singur leu pe care nu-l poti justifica este confiscabil !!Subscriu opiniei domniei voastre in totalitate !S-auzim de bine !
      • +3 (3 voturi)    
        Nu taxare ci CONFISCARE ! (Marţi, 2 decembrie 2014, 19:54)

        joshotii [utilizator] i-a raspuns lui zobar

        Multumesc frumos! Suntem multi care gandim asa. S-a vazut la vot! :) Hotii se vor autodevora, intr-un final! Au si inceput deja. Doamne-ajuta!
        Un amanunt: sunt o doamna, de varsta a 3-a! :)))
        • +2 (2 voturi)    
          AUTODEVORARE (Miercuri, 3 decembrie 2014, 19:16)

          zobar [utilizator] i-a raspuns lui joshotii

          Ei bine ,atunci, stimata doamna ,dorindu-va multa sanatate voi adauga la cele de-abia scrise de domnia voastra faptul ca AUTODEVORAREA se numeste de fapt ,,fenomenul RATOPOLIS".Sobolanii se mananca intre ei atunci cand resursele sunt limitate !
          Numai bine va doresc !
  • +3 (3 voturi)    
    Banul este ochiul generalului... (Marţi, 2 decembrie 2014, 15:29)

    cronicarul dupa ureche [utilizator]

    Nu stiu ce partid este UNPR. Este mai mult o halta pentru traseisti, un fel de UDMR al banului bugetar. La cati bani a invartit vicepremierul general, si se pare ca mai are o foame grava, in curand poate va juca table cu Bercea Mondialu si Gigi.
  • +5 (5 voturi)    
    Poftim?! (Marţi, 2 decembrie 2014, 15:56)

    hot news [utilizator]

    Sigur ca elicopterul este de lux, dar 50.000?!
    Pai asta este o suma ridicola!
    Eu am, impreuna cu nevasta, DOUA apartament, fiecare face mai mult de 50.000!
    Asta este lux?!
    Ar tebui sa le vindem si sa stam cu chirie?!
  • +3 (3 voturi)    
    luxemburgul te asteapta (Marţi, 2 decembrie 2014, 16:28)

    oximoron [utilizator]

    Io cred ca Oprea asta e la curent cu "scanalurile" europene. Tocmai ce a aflat si el a poate sa isi plasesze averea bine mersi in Lux si cu taxa micsorata, sa faca si el un ban cinstit, nu doar tzepe date statului.
  • +3 (3 voturi)    
    abureala psd-ista (Miercuri, 3 decembrie 2014, 3:24)

    cris333 [utilizator]

    ce abureala de 1% ? sunt multi miliardari si milionari in euro in romania care nu pot dovedi averile facute. Majoritatea sunt facute prin evaziune fiscala si coruptie.
    Confiscat tot prin DNA si dat bugetului, sa vezi cum o sa faca statul bani de mici investitii pe ici colo si asta ar fi un bun inceput.
    Majoritatea in guvern au firme locale care repara strazi in tara si scot milioane prin licitatii trucate.
    S-au deturnat fonduri si s-a pagubit statul de sume imense pe care nu o sa le afle nimeni in totalitate ca inca continua sifonarile si ei o fredoneaza cu 1% ?
  • +2 (2 voturi)    
    Daca vrei ca banii sa lucreze (Miercuri, 3 decembrie 2014, 7:27)

    John M. [utilizator]

    pentru binele comunitatii faci legi ca sa le facilitezi investirea, nu-i "confisti" de la persoane private in folosul statului care se stie de cand lumea ca e cel mai prost gestionar de valori, ori din cauza copruptiei, ori pur si simplu din ignoranta.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri