Gyorgy Frunda, consilierul lui Ponta, nu se lasa: Trebuie redactata alta lege a gratierii, dar nu pentru corupti, ci pentru cei care au comis gainarii

de RFI     RFI Romania
Joi, 20 noiembrie 2014, 13:38 Actualitate | Esenţial

Gyorgy Frunda
Foto: AGERPRES
Gyorgy Frunda spune la RFI ca "in mod calm, trebuie redactat un alt proiect de lege de gratiere a infractiunilor mici, a infractorilor primari, care au comis gainarii". Un document de acest gen ar rezolva problema suprapopularii penitenciarelor, crede consilierul onorific al premierului.

Gyorgy Frunda considera ca legea amnistiei si gratierii trebuia respinsa in contextul actual: "Cred ca nu era politic alta solutie decat respingerea acestui proiect de lege, pentru ca populatia il interpreta ca un proiect facut in favoarea reprezentantilor PSD care sunt in puscarie, a baronilor locali, a oamenilor politici care au fost condamnati. De aceea, aceasta lege trebuia respinsa, e o decizie politica corecta".

Consilierul onorific al premierului atrage insa atentia ca "penitenciarele romanesti sunt suprapopulate si ca aceasta problema trebuie rezolvata. In mod calm, trebuie redactat un alt proiect de lege de gratiere a infractiunilor mici, a infractorilor primari, care au comis gainarii, infractiuni mici, cotidiene si care fiind la prima condamnare, poate statul sa le intinda o mana de eliberare, de reeducare sociala si prin asta sa rezolve si problema suprapopularii penitenciarelor".

Continuarea pe www.rfi.ro

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

13680 vizualizari

  • +50 (50 voturi)    
    Solutia e alta (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:41)

    _CK_ [utilizator]

    Facem mai multe inchisori, ca sa ii tinem in puscarie pe infractori. Nu ii dam afara din inchisoare mai devreme ca sa eliberam locuri pentru altii.
    • +25 (25 voturi)    
      Cred ca... (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:49)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      ...daca cineva ar avea interes si s-ar pune sa faca un proiect solid, asa cum scrie la carte si ar cere de la UE 50 milioane de euro pt construirea a 10 puscarii, ultramoderne si cu toate standardele cerute, UE ne-ar da, nu 50 ci 250 de milioane, numai sa avem unde sa-i bagam pe toti infractorii. :)
      • +20 (20 voturi)    
        interesul este amnistia în sine (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:05)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        S-au desființat atâtea unități militare, puteau folosi acele spații, de ce nu o fac?!
        Avem și acuma pedeapsa cu suspendarea, dle Frunda, câte mâini să mai întindă statul infractorilor?! Pe spatele siguranței noastre, desigur.
        • -19 (21 voturi)    
          din cauza costurilor (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:09)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

          E usor sa spunem ca deschidem inchisori noi. Angajatii si utilitatile o sa coste mult. Acesta a fost scopul legii mistificata de pdl pentru a-si asigura campania electorala. Sunt curios cati dintre votantii lui Iohannis aveau habar care era scopul legii, ca ei se informeaza doar de pe facebook din articolele de campanie.
          • +7 (7 voturi)    
            Avem (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:38)

            Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Avem pedeapsa cu suspendarea. După codul nostru penal infractorul execută doar pedeapsa cea mai mare. Ce mai trebuie să facem pentru infractori?!
            Da, angajații și utilitățile o să coste mult. Se poate scurta pedeapsa și prin muncă, da? Cine vrea în libertate să muncească.
          • +5 (5 voturi)    
            Costa bani? (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:39)

            KostasP [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Pai cine-a zis ca o sa traiti mult in inchisori, ma?
            • +4 (4 voturi)    
              ha ha ha ! (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:54)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              sa traiti bine ~!
              ma refer la ..ei.
          • +5 (5 voturi)    
            las' ca se fac noi locuri de munca ;-) (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:18)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Se fac noi locuri de munca: in constructii, in protectie si paza, in servicii de curatenie. Care e problema. Las' ca daca nu mai sunt hotii la putere o sa mearga si economia si o sa fie si bani. Pana atunci se pot face proiecte cu bani europeni.
          • +8 (14 voturi)    
            Votantii lui Iohannis sunt ... (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:22)

            math [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            ... cei mai neinformati oameni care traiesc pe Pamant. Spre deosebire de babele din Teleorman care se informeaza constant si precis de la Antena3 si RTV.

            Si nu numai. Campania PSD reincepe in forta. Sa vedeti si pe marele filozof de stanga Costi Rogozan de la Realitatea ce aberatii emana. Este plin de spume, ca si Ciuvica.

            Ideea e simpla. "dreapta a manipulat mai bine ca noi". Adica s-au mai cizelat micii comunisti cleptocrati. Nu mai spun ca "dreapta a furat mai bine".
            • +7 (7 voturi)    
              Era ironic (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:31)

              Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui math

              nu-i mai dati minusuri
          • +2 (2 voturi)    
            mai draga (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:52)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Solutia e simpla. munca elibereaza :)
            puscaria tre' sa asigure subzistenta minima a delincventului.
            parca in japonia se procedeaza asa, vrei o mancare mai buna, vrei sa inveti o meserie, vrei televizot in celula, platesti.
            mergi la munca, castigi si platesti pt. confort.
            diferite ateliere in incinta puscariilor.
            si sa mai foloseasca si metoda Americana cu bratzara la picior.
            este un...gadget al vremurilor moderne, inlocuieste clasica ghiulea a ocnasilor de acum doua sute de ani :)
            detentie ls domiciliu cu traseu aprobat de judecator si munca in folosul comunitatii.
          • +3 (3 voturi)    
            DETINUTI LA MUNCA (Joi, 20 noiembrie 2014, 17:04)

            NickNickart [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            sa-si castige existenta, afara de unde si-ar castiga existenta, din furturi si hotii? Clasa asta politica trebuie sa inteleaga ca hotia nu trebuie sa fie o stare de fapt in Romania.
          • +1 (1 vot)    
            pai cat ne costa sa ii lasam pe strada (Vineri, 21 noiembrie 2014, 0:17)

            g01an [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            intrebarea trebuie sa mearga in ambele directii. cat ne costa daca acesti oameni sunt pe strada. si raspunsul ar trebui sa fie evident, nerespectarea legilor este printre cele mai mari probleme cu care ne confruntam. cu orele de munca si banii cheltuiti de politisti, procurori, judecatori si alti magistrat si personal din sistem, pentru prinderea si judecarea acestor criminali, te-ai gandit?

            nu putem sa ne batem joc. daca voiau sa reformeze ceva, era ponderea pedepselor. un gainar, cum li s-a zis, face puscarie mai multa decat unul care a furat milioane de dolari de la statul roman sau care a prejudiciat diverse persoane cu sume importante. nu e normal. un tanar prins pentru infractiuni electronice primeste mai mult decat un violator. nu e normal.
      • -5 (7 voturi)    
        poate (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:10)

        doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        Nu stiu daca sint atit de timpiti. UE se bazeaza mai mult pe politici sociale de integrare, spre deosebire de SUA, care se bazeaza pe inchisori.
        • +4 (4 voturi)    
          mai corect... (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:20)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui doru001

          Si UE si SUa sunt pentru democratii si economii puternice, iar asta se face cu penalii la inchisoare, nu la putere sau la stat.
          • 0 (0 voturi)    
            nu intelegeti (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 19:54)

            doru001 [utilizator] i-a raspuns lui fit

            Majoritatea penalilor sint creati de societate. Cu reguli sociale si relatii sociale potrivite, toti sint penali. Iata Romania, unde pina si ultima femeie de serviciu este interesata sa fure detergentul si sa primeasca slujba sustinindu-l pe Ponta. Invers, in Suedia multe inchisori sint goale, si au fost cazuri cind un hot a fost trimis in vacanta dupa ce furase de la firma la care lucra, sau tineri turbulenti au fost scosi din inchisoare si invatati sa navigheze cu pinze ca o echipa, pe post de tratament. Aceste politici sint cercuri vicioase sau virtuoase si trebuie sa acordati atentie acestor fenomene.
    • +21 (21 voturi)    
      Ptr ungurul paralel (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:54)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      Dar n-ar fi mai bine sa se termine cu mentalitatea asta de gainarie, de mici infractiuni?

      Ia sa nu mai fure nimeni, ia sa vedem, mai refuleaza puscariile? Cred ca nu.

      Daca ai furat, atunci n-ai decat de zaci in puscarie pana la adanci batraneti, cu inca 40 de "colegi" in camera, ca sa nu-ti mai trebuiasca sa mai furi si a doua oara.

      Hai, mai faceti si treaba serioasa, ca pana la eliberat de gainari mai sunt multe de facut si mai importante.
      • -6 (14 voturi)    
        usor de spus (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:11)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        dar iti convine sa platesti bani puscariasilor pentru ca puscariile nu respecta normele europene si suntem dati in judecata anual la CEDO si pierdem ? Mie nu imi convine. Platesc unui hot mancarea, cazarea, doctorul si ii mai dau si penalitati ca nu are loc in camera.
        • +5 (7 voturi)    
          Da ma turcescule (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:41)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Eu sunt de acord sa dau jumatate din salariu sa-i vad pe toti in puscarie, ai inteles? Si ca mine sunt multi, asa ca n-o sa scapati usor.
          • -1 (3 voturi)    
            tu esti intreg ? (Joi, 20 noiembrie 2014, 22:18)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

            Cum adica "n-o sa scapati" ? Ma santajezi cu ceva ? Spune-mi, sa depun plangere. E totusi spatiu public.
          • 0 (0 voturi)    
            cam superficial (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 19:56)

            doru001 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

            Parca-ar vorbi Vadim. E nevoie de politici sociale.
        • +5 (5 voturi)    
          Dar sa-ti dea in cap pe strada iti convine? (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:47)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Sa iti intre noaptea in casa? Sa nu poti pleca nicaieri ca te prada hotii?
          Voi comunistii mereu ati fost prieteni cu hotii...
          • -3 (3 voturi)    
            auzi nenea (Joi, 20 noiembrie 2014, 22:19)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            stii ce inseamna infractiuni minore ? "Voi comunistii" arata cat de putina logica ai. Eu nici nu eram nascut cand "voi comunistii" ati facut revolutie.
          • 0 (0 voturi)    
            da, dar care e solutia? (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 19:57)

            doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            Comunistii au fost prieteni cu hotii, si se intimpla si la alte case mai mari, dar solutia nu este sa ii inchizi pe toti. Poate mai intii te asiguri ca exista o asistenta sociala, cu asistenti calificati, cum a fost in Vest cind le-a mers.
        • +6 (6 voturi)    
          Pai platesti! (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:12)

          Andradda [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Si stii de ce?
          Pt ca Dragnea in loc sa bage 10 milioane de euro in modernizarea puscariilor, a preferat sa bage 10 milioane in modernizarea paradisului de la Cornu, 100 de milioane in spagi electorale si juma' de miliard in"proiecte de fezabilitate" absurde si fara nicio finalitate.
          E drept ca nu doar Dragnea a procedat asa. Nici cei dinaintea lui n-au fost mai buni, si se pare ca clasa politica incearca cu tot dinadinsul sa mentina pe tapet legea amnistiei cu gandul ca, cine stie, poate o sa le foloseasca si lor, candva, cand o fi sa descalece DNA in ograzile lor.
        • +4 (4 voturi)    
          cand vor incepe sa gaseasca ... (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:25)

          math [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          .. si sa confiste averile uriase ale politicienilor pe care alde tine ii apara pana la ultimul dinte si ultimul neuron vor fi bani sa facem suficiente puscarii.
          • -1 (3 voturi)    
            eu nu apar pe nimeni (Joi, 20 noiembrie 2014, 22:21)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui math

            De ce te iei de mine ? Nu ma cunosti, nu ai habar cu cine vorbesti, dar faci pe desteptul si-mi spui ca apar pe cineva. Poti sa intelegi rationamentul acestei legi ? Arunci cu o piatra dupa gaina vecinului si te baga la puscarie, asta e infractiune minora pentru care poti fi gratiat. Arunci a doua oara (Adica recidivezi) si nu mai esti gratiat.
            • +3 (3 voturi)    
              Nu te cunosc dar citesc (Vineri, 21 noiembrie 2014, 2:32)

              math [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

              ... ce prostii scrii. Minciuna gogonata: esti Dogaru nu Turcescu. Arunca pietre cate vrei, nu vei ajunge la puscarie. Exista metode de a reduce pedepsele nu trebuie o lege a amnistiei din laboratoarele Voiulescu/Hrebenciuc.

              Voluntar sau involuntar ii aperi pe mafioti. Cand te enervezi uita-te trei ore la Ciuvica si Madalin Voicu. Te va unge pe suflet si te vei calma imediat.
        • +2 (2 voturi)    
          las ca se rezolva si asta (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:25)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Usor, usor se vor rezolva toate... Alde Visinescu sau Ficior nu ,ai lucreaza la puscarie, desi astia ar fi fost numai buni pe acolo pentru hotii astia aroganti.
        • +4 (4 voturi)    
          ok (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:46)

          Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Avem 4700 de scoli si 18300 de biserici. Nu mai construim biserici și construim pușcării. Fostele cazărmi dezafectate le transformăm în pușcării.
          Dar legea trebuie să fie lege și cei tențați să fure trebuie să învețe că există pedepse.
          Nu suntem noi vinovați pentru că pușcăriile nu respectă normele europene. Amnistia ar fi o lege care ar ascunde incapacitatea guvernanților de a rezolva problema, dar ar face-o pe liniștea noastră. Adică au bani de dat la biserici, la popi, dar când e vorba de liniștea noastră guvernul nu mai are bani?!
          • -1 (3 voturi)    
            In sfarsit cineva care gandeste (Joi, 20 noiembrie 2014, 22:22)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

            Felicitari pentru raspuns!
        • +3 (3 voturi)    
          acasa (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:51)

          hollow [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Primeste-i la tine in cotet, prietene, daca vrei, ca inapoi pe strazi n-au ce sa caute.
        • +2 (2 voturi)    
          aburesti (Joi, 20 noiembrie 2014, 19:55)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Tov Frunda a mentionat primari..problema e la judecatori.pedepse f mari pt alesi si mici pt gainari..amenzile UE ar fi si mai usturatoare daca ar sti de minele de uraniu lasate de rusi in urma si musamalizate de romani
      • -8 (8 voturi)    
        nu merge (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:11)

        doru001 [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        Ca sa se termine cu micile gainarii ar trebui ca cetatenii sa ii integreze in clasa de mijloc pe cei care nu au din ce sa traiasca in loc sa intre in conflict cu ei.
        • +6 (6 voturi)    
          Nu ar trebui sa-i integreze (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:42)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui doru001

          Ar trebui sa-i izoleze complet. Da ce sa-i faci cand astia sunt fratele, sora, unchiu, matusa, etc.
          • 0 (0 voturi)    
            nici nu e posibil (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 19:59)

            doru001 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

            Asemenea politici cad automat in fascism, ca in SUA in timpul segregarii, ca in Africa de Sud in timpul segregarii, ca in Germania sub Hitler. Dreptatea Dv. nu este absoluta, ca sa justifice masuri absolute. Asa ceva se plateste.
      • +3 (3 voturi)    
        corect (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:22)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        Daca justitia functioneaza de acum inainte si cei care ajung la inchisoare acum, se va da un exemplu f puternic si gainarii se vor gandi de doua sau zece ori pana sa mai fure.
        • 0 (0 voturi)    
          fals, absolut fals (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 20:01)

          doru001 [utilizator] i-a raspuns lui fit

          Se vede in toate exemplele ca nu merge aceasta politica. Oamenii vor preferea sa fure mai degraba decit sa moara de foame si frig pe strada, vor prefera sa isi riste vietile in lupta mai degraba decit sa fie omoriti fiindca au calcat legi. Ce dai aia primesti. Verificati din nou Noul Testament.
    • +9 (9 voturi)    
      E simplistic (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:05)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      Oamenii odata iesiti din puscarie trebuie sa stie cum sa traiasca fara sa comita noi infractiuni. Gratierea nu rezolva problema asta.
    • +3 (5 voturi)    
      din contra (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:08)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      Solutia este sa cream o societate in care sa nu fie nevoie de atitea inchisori.
      • +1 (1 vot)    
        Pe termen foarte lung si indepartat, da (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:35)

        _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui doru001

        Dar pe termen scurt si mediu, nu cred ca infractorii trebuie sa fie incurajati sa comita infractiuni. Ei trebuie sa stie ca daca gresesc, vor face parnaie grea. Nu ca vor sta cu burta in sus si vor bea sampanie. Eu cred ca solutia ta se poate aplica intr-o societate viitoare, lipsita de infractiuni, sau cu infractiuni putine si minore. Atunci da, trebuie sa ii reeduci. Si in felul acela, reduci si numarul de inchisori. Dar la cum se prezinta societatea astazi... se impune pedepsirea si incarcerarea infractorilor.
        • 0 (0 voturi)    
          fals (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 20:03)

          doru001 [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

          Nu exista termenul lung. Pe termen lung sintem toti morti, cum a zis John Maynard Keynes. Sau o facem, sau nu. Si cei care vor sa traiasca demn vor schimba taberele, iar ceilalti vor putea fi arestati pe termen scurt si apoi paziti sa nu repete.
    • -2 (2 voturi)    
      Taxe (Joi, 20 noiembrie 2014, 22:16)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      CK este de accord sa plateasca cota unica 20% in loc de 16% pentru a se face mai multe puscarii. Eu sunt de acord. Cine mai vrea mai multe puscarii sa ridice mana...
  • +20 (20 voturi)    
    sunt alte probleme mai importante de facut (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:43)

    fit [utilizator]

    lasa-ne in pace.... si acum se gratiaza, e suficient!.... sau asta vrea toti gainarii sa fie afara?? Las ca stau bine acolo unde stau... Si pe langa gainari sa iasa si baronii??? Nee, ne, ne!
  • +23 (23 voturi)    
    Da, da (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:44)

    Soljenitin [utilizator]

    Pentru cei ce au comis gainarii. Iar apoi incadram cumva coruptii la gainari si ii facem scapati. i see... How about no?
    • +8 (8 voturi)    
      Mi-ai luat cuvintele din gura. (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:47)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      nu mai am nimic de adaugat!
      bravo
    • -4 (6 voturi)    
      asa este (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:16)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      romanii nu pot guverna. Nu pot decit sa astepte sa vada ce li se mai intimpla. Chiar pe acest site am fost calificat de pontist pt. ca am sugerat timid ca Iohannis ar trebui votat numai dupa ce negociem in detaliu unele legi importante pe care sa le sustina impreuna cu unele partide.
      • +4 (4 voturi)    
        Bai visatorule (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:45)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui doru001

        N-ai inteles ca nu exista alternativa? Era ponta sau johannis. Ce e asa de greu?
        • 0 (0 voturi)    
          grosolania si ignoranta (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 20:05)

          doru001 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          Merg bine impreuna. Poate ca Dv. nu sinteti invitat sa va concentrati asupra unor detalii care, intr-adevar, pot fi plictisitoare; dar cei care o vor face vor cistiga.
          • +1 (1 vot)    
            Iti place polemica (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 23:43)

            KostasP [utilizator] i-a raspuns lui doru001

            Deci sa o iau de la inceput: cine ar fi trebuit sa "negocieze" cu candidatul johannis?
            In alta ordine de idei nu ai cum sa "integrezi" gunoaiele si omul prost. Nu cu vorba buna, in nici un caz. Cat despre exemplele tale pot sa spun ca sunt cel putin prost inspirate. Uita-te la ce a ajuns sua acum. Populatia de culoare se bucura de aceleasi drepturi cu ceilalati cetateni si totusi in 90% din tre crime sunt implicati cetateni de culoare. Africa de sud e terminata ca stat de cand populatia bastinasa a preluat puterea. Te-ai uitat la parlamentul lor? Eu te-am facut visator dar acum cred ca esti de-a dreptul naiv. Si sti cu cine e sora naivitatea.
            • -1 (1 vot)    
              raspunsuri (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:44)

              doru001 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              1. Noi ar trebui sa negociem, dupa ce cadem de acord asupra unor puncte, fireste.

              2. Nu poti integra decit oameni, si numai cu oameni. Vorba buna nu stiu ce inseamna. Trebuie sa te ingrijesti de la inceput ca au o copilarie normala si apoi ca au sansa de a avea o viata normala alaturi de noi: slujba, afaceri, corect potrivit calitatilor si muncii depuse de fiecare. Trebuie sa stie ca se pot baza pe noi cind sint la nevoie, poate someri sau bolnavi, mai mult decit pe clan sau trib. Aceste fapte, nu vorbe, nu sint garantate prin legi ci prin insasi faptele respective.

              3. Din nou, egalitatea in fata legii e vorba goala cita vreme reteaua sociala densa care controleaza avutia ii va percepe pe acei oameni ca dusmani. Razboiul va continua. In SUA este stiut ca politicile sociale sint de a aresta someri si de a-i pune la munca in inchisori, ca drogurile si armele sint oferite ieftin in cartierele de saraci pentru a sabota comunitatile respective. Ce oferi aia primesti. In Vestul Europei, tiganii nomazi au scoli in rulote, si macar nu omoara pe albi ca pe muste. Unii isi cistiga chiar piinea. Pina si tiganii romani, am vazut un documentar, au fost vizitati de asociatii civice si convinsi / educati sa se angajeze. Fireste, ceva fara viitor, dar s-a intimplat, si chiar au muncit. Asta este diferenta dintre francezi si romani, nu conducatorii, ci oamenii ca Dv.
            • -1 (1 vot)    
              nu imi place polemica (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:45)

              doru001 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              Imi plac discutiile rationale si bine intentionate, dar asta e tot ce primesc.
            • 0 (0 voturi)    
              exemple (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:10)

              doru001 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              Dar Dv. ce exemple aveti care sa sustina politica pe care o propuneti, poate Germania in '45?
  • +13 (13 voturi)    
    Bla bla bla (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:45)

    mitg [utilizator]

    Hai sictir.
  • +22 (22 voturi)    
    inchisori noi (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:45)

    Prezan [utilizator]

    Suprapopularea inchisorilor vechi se rezolva si prin constructia de noi inchisori. De abia de acum incep de fapt sa fie condamnati cei ce meritau - cand a fost construit ultima oara un penitenciar?

    Asa cum investitiile in autostrazi se vad in economie imediat, prin injectia de capital, la fel cea in penitenciare prin limitarea "pierderilor".

    Iar de dat drumul...Cui vreti sa dati drumul? Hotilor de buzunare care au impanzit toate mijloacele de transport in comun? Care baga spaima in batrani si copii? (si nu numai)

    Bun, bagam politicieni, dar eliberarea celor de la nivel mai mic poate crea mari probleme sociale.
    • +4 (4 voturi)    
      corect (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:29)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Prezan

      Si cand nu o sa mai fie nevoie de ele, s-o gasi ce sa se fac din ele, asa cum s-a facut si pe afara. Am vazut in unele documentare ca au ajuns sa fie folosite in interes comunitar sau pur si simplu ca motel.
  • +15 (15 voturi)    
    mai bine investeste in puscarii (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:48)

    scepticu [utilizator]

    astfel incat toti infractorii sa aiba posibilitatea sa-si ispaseasca vina in mod civilizat.
    Altfel dupa cum le zice Frunda , in mod practic vom constata ca Voiculescu, Nastase, Becali,etc sunt doar gainari - dragii de ei.
  • +22 (22 voturi)    
    Puscariile sunt suprapopulate (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:52)

    Mihai_Silas [utilizator]

    Sa nu te-aud bai consilierul lu' peste, daca sunt suprapopulate construiti altele, nu biserici. Bine ca ati bagat o gramada de bani in "Catedrala Vietii" si in Mercedesuri AMG la popi. Sa va fie rusine !
    • +3 (3 voturi)    
      Ha ha (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:30)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Mihai_Silas

      Pana platesc pe lumea ailalta, sa raspunda si aici pe pamant!
  • +22 (22 voturi)    
    Domnule Frunda o intrebare (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:53)

    un domn [utilizator]

    Buna Ziua
    va rog sa imi spuneti daca actiunea gaterului domnului Atilla verestoy este o gainarie ? cum adica ? taierile massive de padure in favoarea Dansului au produs modificari..in plan cinegetic..in plan forestier...si mai ales climatic...acestea sunt gainarii ?
  • +13 (13 voturi)    
    (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:54)

    harapalb [utilizator]

    Pai cine a crezut pentru o clipa ca se vor schimba?

    Astia nu se pot salva, nici nu pot fi salvati, nici macar reciclati. Ei reprezinta un cadavru urat mirositor si ma bucur ca au inceput, in sfarsit, sa simta duhoarea si cei cu nasul infundat. Singurul lucru bun pe care il pot face - neintentionat - e sa devina ingrasamant pentru solul pe care l-au facut - intentionat - arid.
  • +11 (11 voturi)    
    Soluția (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:56)

    Tescovin [utilizator]

    ...este evident construirea de noi penitenciare. Propun să se construiască în același ritm ca și autostrăzile. Înțelegem cu toții că e criză și Guvernul n-are bani, așa că încercăm să facem față situației cum putem: noi, șoferii, ne înghesuim pe șoselele care există, ei, infractorii, să se înghesuie în paturile care există.
    • +3 (3 voturi)    
      gainarii mici si mari (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:51)

      Johoman [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      te completez:
      ”noi, șoferii, ne înghesuim pe șoselele care există, ei, infractorii, să se înghesuie în paturile ...”, pentru că, găinarii mari au furat banii pt. autostrăzi ?!
      • +1 (1 vot)    
        E buna! (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:32)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui Johoman

        Da, mi-a placut ideea!
    • +2 (2 voturi)    
      Vanghelie ar fi spus (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:09)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      "...Sa se inghesuieste !"
  • +7 (7 voturi)    
    constructia unor noi penitenciare (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:57)

    RMihai8 [utilizator]

    prietene dar de constructia unor noi penitenciare nu ai auzit ??? mai mult decat atat, daca detinutii din toate aceste penitenciare ar fi pusi la munca, sistemul ar putea sa se sustina singur ... reducand numarul coruptilor si confiscarea banilor cu care au frudat statul permite construirea multor puscarii ... asa ca decat sa te gandesti cum sa gratiezi gainari, primari, corupti si asa mai departe, mai bine dezvolti un proiect de lege prin care construim mai multe penitenciare ...in 2012 in statele unite erau 707 adulti incarcerati din 100.000 ... deci tinand cont ca suntem 18 mil in ro si mergem pe un sistem care e dovedit eficient ar trebui sa avem undeva la 130.000 de locuri libere in puscarii
  • +10 (10 voturi)    
    Gigi .... (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:59)

    NicolaeA [utilizator]

    SOV a dat solutia: investiti in viitorul vostru, investiti in puscarii ! Cred ca se poate si cu fonduri europene !
    • +4 (4 voturi)    
      SOV pro penitenciare.. (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:55)

      Johoman [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Așa-i, ”investiți în viitorul vostru”, este asta o aluzie pt cei ce vor elibera băncile parlamentului ?
      • +1 (1 vot)    
        Da. (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:57)

        NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui Johoman

        Sfatul a fost dat de SOV politicienilor !
    • +1 (1 vot)    
      eu zic asa: (Joi, 20 noiembrie 2014, 17:23)

      NickNickart [anonim] i-a raspuns lui NicolaeA

      sa investeasca singuri in confortul lor sa-si construiasca puscarii si sa-i impozitam pentru a doua casa
  • +5 (5 voturi)    
    NU ! De ce ? (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:59)

    Luke1 [utilizator]

    De ce ne mai obosim atunci sa ii aducem in justitie ?
    De ce nu se lasa la latitudinea judecatorilor sa aprecieze gravitatea faptelor si sa decida ei daca respectivii merita condamnati cu / fara executare ?

    DE CE TREBUIE SA SE IMIXTIONEZE POLITICUL IN ACTUL DE JUSTITIE ???

    CE COMPETENTE AU MAJORITATEA POLITICIENILOR care sa ii califice sa isi dea cu parerea referitor la vinovatia cuiva ?
  • +8 (8 voturi)    
    Deci statul are o problemă (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:01)

    Con_stan_tin [utilizator]

    cu suprapopularea pușcăriilor.Degeaba tratezi efectul așa cum vrea Frunda, la cauză trebuie acționat adică la Educație.
    • +2 (2 voturi)    
      Educatia in scoli superficiala, dupa politic (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:40)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Las ca la Educatie au grija doar sa ii incoloneze pe copii prin impresii de fatada (sa dea bine!), fara sa se umble la fondul problemelor! Sunt multi profesori bagati in fatza (acum se fac numiri de la inspectorate, nu pe baza de CV cum era pe vremea lui Boc/Funeriu!), care fac iad viata copiilor, fara sa fie buni profesionisti, tinand lectiile superficial ca sa incurajeze meditatiile la domiciliu. Pe fatza! Sper ca odata cu venirea liui Johannis si inlaturarea politicului din deciziile scolilor sa avem cu adevarat parte de EDUCATIE in scoli.
  • +16 (16 voturi)    
    gainarul Frunda bacs (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:02)

    geocrin [utilizator]

    Gainar ai fost, si gainar vei ramane, toata viata ai fost un lingau, folosind vorbe mari la fel ca poanta.
    Sa fii om e lucru mare, nu conteaza natinalitatea, si nici religia, fundamentul, temelia este caracterul omului.
  • +9 (9 voturi)    
    Rezolva problema suprapopulari? Dar problema... (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:02)

    Excelsior [utilizator]

    ...noastra, a victimelor recidivistilor in "gainarii" scosi iarna in strada prin aceste gratieri cine o rezolva?
    Bugetul subdimensionat, proasta organizare si incompetenta nepotismului din Ministerul de Interne?
    La cat ati furat puteti sa dati niste bani pt puscarii noi. Sau in loc sa donati imobile BOR srl pt voturi sa le transformati in inchisori.
    • +6 (6 voturi)    
      Asta e "spaga" pt votul proPinochio din puscarii? (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:27)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      Intreb si eu...
  • +10 (10 voturi)    
    Dar de ce ... (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:04)

    chess [utilizator]

    ...nu faci tu o lege prin care sa cresti numarul de puscarii???
    Din cate se pare o sa avem nevoie.

    Si nu ne mai ameti ca vrei sa ii scoti din puscarie pe cei care au facut gainarii mici pentru ca ei oricum nu stau foarte multe.
  • +12 (12 voturi)    
    Rezolvare (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:06)

    Martinezu [utilizator]

    Construirea unor noi spatii. Arest la domiciliu, munca fortata in folosul comunitatii. Deportare.
    Altfel ne vom trezi ca cei care iti fura portofelul sint considerati demni de libartate.
    Sotiei mele i s-a furat portofelul cu toate documentele.
    Nu va spun prin ce trece un om caruia i se fura acte, carduri bancare , bani permise, talon masina.
    Si vine un politician care merge in masini cu girofar si imi spune ca nenorocitul ala este gainar si trebuie s astea afara sa mai jefuiasca 100 de insi.
    • +7 (7 voturi)    
      munca in folosul comunitatii (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:04)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      fostul Senator Iosif Secasan a primit 90 zile munca in folosul comunitatii la Primaria Resita. L-a vazut cineva ? Ce face, sta la poarta primariei si isi imparte carti de vizita, avand in vedere ca are si cabinet particular, "marele" medic urolog ? Astia-s gainarii, 90 zile munca-n folosul comunitatii? Lasati-i la mob, sa-i vada intreaga comunitate, JEGURILE nu trebuie spalate asa usor. Ne-au furat destul. Secasan a furat din '90 intr-una, si-a sfidat concetatenii, lasati-l sa fie scuipat ca merita, cand te plangi ca pensionarii au pensii mici si nu pot sa-ti dea mita sa-ti cumperi casa nu esti decat un gunoi! Mi-a spus-o in 90 si de atunci i-am urmarit evolutia politica, s-a imbogatit, dar tot jeg a ramas. Mi-e scarba...
  • +9 (9 voturi)    
    Frunda. (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:06)

    MirceaGeorgescu [anonim]

    Urmati sfatul luiS.O.V.!
  • +6 (10 voturi)    
    ungur balcanizat (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:07)

    banatul e fruncea [utilizator]

    A stat prea mult in Bucuresti intre mitici...
    • +6 (6 voturi)    
      Frunda.... (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:58)

      Johoman [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      Să nu uităm, că tovul... este moștenire încă de la Ceașcă și acolo era printre primii.....
  • +9 (11 voturi)    
    Nu inteleg (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:07)

    rakkone [utilizator]

    Daca tot avem niste gainari care stau la caldura, mancare, haine si adapost pe banii statului dar se plang de aglomerare si spatiu mic, de ce nu ii folosim sa construim cu ei niste penitenciare noi? Adica le dam drumul unora si gata, nu or sa mai existe alti gainari? Nu ajungem iar in aceeasi situatie peste 1-2 ani? Lipsa spatiului in puscarii face ca anumite infractiuni asa zis "minore" sa devina nepedepsibile? Cine fura azi un ou, maine va fura un bou, nu exista infractiuni mici.
  • +11 (11 voturi)    
    traim zile in care (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:08)

    Absurdistanul [utilizator]

    vesticii sunt bucurosi cand vad ca la noi, infractorii sunt bagati in puscarii si tinuti acolo in conditiile specifice.

    la ei, sunt eliberati pentru "gainarii" ( si nu doresc dlui Frunda sa i se petreaca vreo gainarie romaneasca ) sau tinuti ca la hotel de 4 stele.

    daca trebuie sa ne aliniem altor state? sa o facem, dar copiind ce scrie la aceia, in legislatia lor.

    Dle Frunda, credeti-ma si pe mine si pe ceilalti johanisti, puscariasii si puscariabilii PSD scapau nepedepsiti daca legea trecea de parlament.

    si nu poti sa ii lasi si liberi si cu averea pe care au furato! ne suprapopulau pe noi astia din libertate!
  • +12 (12 voturi)    
    Definiti va rog (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:16)

    Berzelius [utilizator]

    Definiti va rog, dle Frunda, ce inseamna in viziunea Dvs "gainarii"?
    Defrisarea neautorizata a sute de hectare de padure? Retrocedarea ilegala a mii de hectare de teren? Sau trafic de influenta la nivel ministerial/parlamentar? Sau poate trucarea unor licitatii cu anumite firme "abonate" la bani publici?
    Astea sunt "gainarii", nu-i asa?
  • +10 (10 voturi)    
    mai frundo (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:17)

    xanti [utilizator]

    Nu ai inteles ca NU vrem ca hotii sa circule liberi,in romaneste se pare ca nu intelegi.
    As dori sa scape cativa hoti cu o astfel de lege si sa-i fure pe domnii politicieni,sa le sparga casele sa le fure portofelele sa inteleaga ca nu e de gluma cu gratierea.
    Daca vreti puscarii decente construiti-le.
  • +12 (12 voturi)    
    Da (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:17)

    Cnut [utilizator]

    Sunt de acord cu o singură condiție: pentru fiecare găinar amnistiat/grațiat să intre la pușcărie un baron/parlamentar/sef de consiliu județean/primar/consilier/ministru/secretar de stat/.... continuați voi lista.
  • +10 (10 voturi)    
    da (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:19)

    dum_i [utilizator]

    Asa e, puscariasii sunt prioritatea romaniei

    Nu spitalele mizere, nu scolile insalubre, nu gradinitele inexistente

    Puscariile si puscariasii, ca doar ei sunt votantii regimului ponta

    Regimul ponta trebuie sa dispara! Destul cu tupeul si coruptia!
  • +10 (10 voturi)    
    daca s-ar face cheta publica (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:21)

    subcultura [utilizator]

    "10 lei la derbedei" s-ar strange sigur vreo 11 milioane de doritori sa contribuie, adica vreo 110 milioane lei. Ma gandesc ca numai asta ar asigura vreo cateva mii de locuri de "cazare".
    Alternativa ar fi sa se mai renunte putin la coruptia din sistem si usor s-ar debloca vreo cateva sute de milioane de Euro.

    Sa amnistiezi si sa gratiezi in masa doar pt ca nu ai loc unde sa ii tii inchisi pe infractori este ca si cum ai avea casa indundata si darami jumatate ca sa ai mai putina apa de scos.
  • +7 (7 voturi)    
    Sunt alte solutii ! Investiti ! (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:22)

    LegatusAugusti [utilizator]

    Distinse Domnule Gheorghe !

    Investiti in noi puscarii ! SOV a fost profet !
    Se vor crea multe locuri de munca pentru popor caci necesarul este imens ! Se vor face si drumuri de acces cu 4 benzi ( multe familii ale "locatarilor" au masini scumpe - desigur daca nu sunt sub sechestru asigurator, sau daca nu si restul clanului e la "mititica") !
    Daca tot sunteti sensibili la dramele din puscarii - puteti aloca (prin OUG) cele mai moderne puscarii persoanelor cu pedepse mici ("gainarilor"). Alea vechi si uzate pot fi alocate pentru "corruped political class" !
    La asa "political" asa "class" ! -:)

    Cu dragoste,
    al Dvs..........

    PS: Dl. P. tot in concediu este ? Face calcule de analiza matematica si astrologie pentru 2016 ? Eu zic sa se grabeasca ! Decembrie nu-i ca Noiembrie !
  • +6 (6 voturi)    
    Corect (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:22)

    Pasarea_PuieMontix [utilizator]

    Gheorghita asta fiind un gainar vrea si el o lege a lui si un colt de covasna sa-l defriseze
  • +8 (8 voturi)    
    gratiere (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:24)

    ime [utilizator]

    Nu trebuie redactată nici o altă lege a grațierii! Trebuie redactată o altă lege a educației. Să învățăm de mici ce este drept și ce nu este drept, ce este bine și ce este rău; trebuie să învățăm să dăm de o parte mitocănia, mârlănia, agresivitatea, furăciunea, șmecheria, înșelăciunea... În școală trebuie să învățăm ceea ce ne trebuie în viață! Școala trrebuie făcută făcută în folosul copiilor, nu în folosul profesorilor; medicina trebuie făcută în interesul pacienților, nu în interesul sistemului...
    Dacă redactăm o altă lege a grațierii, stilul românesc lasă diverse portițe de care mă tem!!!
    • +3 (3 voturi)    
      De acord (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:13)

      _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui ime

      Iar in loc de Religie sa fie o alta materie, sa o denumim generic "Etica si Morala in viata". Iar aceasta materie sa se tina pe bune, nu cu profesori suplinitori de religie. Cu exemple concrete.. .ce se intampla in societate cand esti corupt, cand furi banii de spitale si distrugi padurile, cand minti si iti bati joc de popor (poate fi folosit exemplul Ponta, 16 noiembrie :) ), etc.
    • +1 (1 vot)    
      si cu profesori cu morala! (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:44)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui ime

      Educatia se poate face nunmai cu profesori care cred in etica!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Construiti penitenciare, nu eliberati hotii Mr. F. (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:28)

    Gigi77 [utilizator]

    Legea e lege si trebuie aplicata ad-literam!
    Si asa sunt unii cu 3-4 condamnari de cate 2-3 ani fiecare si fac doar 2 ani din 8 sau 10 cati ar fi trebuit sa faca.
    Ce lege e asta? Daca celelalte condamnari erau date dupa ce iesea din penitenciar nu mai facea puscarie ca a facut deja 2 ani? Mi se pare o tampenie!
    Ai 3 condamnari de 3 ani primite in decurs de 6 luni, atunci faci 9 ani!
    Schimbati legea si construiti mai multe facultati (pardon... puscarii) ca sunt destui care au nevoie de loc de munca si am inteles ca detinutii de documenteaza in puscarie asa cum fac studentii la facultate.
    Nu este corect sa chelutim lunar pe un caine comunitar sau pe un detinut mai multi bani decat pt un copil mai mare de 2 ani (42 lei pe luna). Ar ajunge banii daca ai cumpara numai paine!
  • +8 (8 voturi)    
    dle Frunda, dle Ponta, DE CE ne AMENINTATI? (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:36)

    neagoe [utilizator]

    Gainariile se fac fara intentie? Hai sa fim seriosi!

    Gratierile astea colective sunt niste aberatii. Unde in lumea civilizata s-a pomenit asa ceva? Le dam drumul pe strazi, sa ce? Sa se apuce de gainarii din nou? Sa umpleam iar tara si Europa de infractori? Pe bune!

    Eu, om m-as simti pus in pericol daca puscariasii mici sau mari ar fi pusi in libertate. Cine va da voua voie sa ne puneti in pericol pe noi, cetatenii corecti ai acestei tari? Ati fost trimisi in parlament sa
    scoateti infractorii din puscarii sau vrei sa aveti asigurate cele 20.000 de voturi ale lor? Pentru dvs sau pentru Ponta...

    E suprapopulare in inchisori? E treaba guvernului! Sa dezvolte educatia (fara diplome fara valoare) si sa lupte eficient impotriva saraciei si in timp numarul infractorilor va scadea.

    UDMR ar trebui sa se uite in propria ograda si sa intelega ce le-a transmis propriul electorat.

    Si ca voi toti parlamentarii PSD, UDMR, PC, PNL & Co ar trebui sa pricepeti odata: lucrati pentru tara, nu in folos propriu!
  • +8 (8 voturi)    
    gandim si noi cu capul? (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:51)

    FlorinPopescu1 [anonim]

    Mergand pe aceeasi idee a domnului Frunda putem introduce scaunul electric ca sa scapam si de aia care au pedepse mari >15 ani, ca sa eliberam penitenciarele.
  • +9 (9 voturi)    
    Frunda ungurul sovietic (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:55)

    anaana [utilizator]

    Frunda e doar un mic spion sovietic cu citeva conturi pe care nu le poate justifica si despre care ziarele au scris.
    El ii apara pe hotii UDMR-isti sau nu , dupa un plan de destabilizare a Romaniei , bine pus la punct la Moscova: "hotie-coruptie-salvarea vine de la Putin". Noi dorim justitie si puscariasi maghiari, romani si de alte nationalitati fara nici o discriminare.
  • +3 (3 voturi)    
    Urmarea (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:06)

    Ccoto [utilizator]

    Dupa asta, o sa mai dea o lege in care vor incadra coruptia la gainarii si au rezolvat problema. Cred ca ar trebui ca voi, toata gasca asta care acum se numeste parlament sa zburati acasa si sa vina altii, vreo 300 doar, cinstiti care sa fie chiar in slujba poporului nu doar a detinutilor sau a coruptilor.
  • +5 (5 voturi)    
    na ca astai buna (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:10)

    GigelStrainu [utilizator]

    si daca sunt pline inchisorile trebuie sa le dati drumul?Astia sunt prosti sau isi bat joc de noi? nu este de ajusca suntem plini de huligani care merg inca liberi pe strada?? Sa ajungi sa "ochesti" strada daca este libera sa dai fuguta sa cumperi o paine in amiaza mare. Faceti draqu inca 5-10 inchisori dara fara standarde europene ...hotel de 5 stele si'un colt, ca sa se stie ca daca ai gresit te duci la bulau, dublate sau chiar triplate pedepsele,ce este asa greu??? Mult nu mai este si daca asa zisii parlamentari nostri dragi mai vin cu idei din astea idioate, poate ar trebuii sa se faca o vizita in fata parlamentului (gen Ungaria")
  • -3 (3 voturi)    
    nu e clar (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:14)

    doru001 [utilizator]

    Mi-e teama ca micii gainari au mai multi ani decit cei mari si atunci cum ii diferentiezi? In plus, cetatenii chiar vor pedepse mai aspre pentru micii gainari decit pentru cei mari (pentru care simt totusi o atractie ... cum sa nu dai bacsis la medic, care-i asa de dragut?), asa ca nu m-astept la o schimbare.
    • 0 (0 voturi)    
      rezumat (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 20:07)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui doru001

      -3 voturi dar fara raspuns. Nu e clar, nu va pasa de detalii, dar stiti bine ce vreti.
  • +5 (5 voturi)    
    Puscariile nu-s statiuni de odihna ,reeducare !! (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:14)

    andreesanu [utilizator]

    Puscariile nu-s statiuni de odihna si nici biblioteci universitare,ele-s destinate reeducarii si nicidecum
    distractiei,odihnei.
    La munca ,educarea prin munca,sa -si plateasca prin munca patul unde doarme,mincare,paza,apa,canalul,gazul ,doar asa nu recidiveaza !!!.
    Cind scrie povesti !!!,i se reduce pedeapsa la unul ca SOV care a recidivat de n ori ,sute de milioane furate si-ii dati citeva luni de puscarie ce-i asta ???.
    Aroganta lui Nastase cu care a iesit din puscarie este reeducare !!!,acum isi cheltuie milioanele furate in Germania la Freiburg or Nurenberg !!!.
    Reeducarea prin munca ,munca in schimburi de zi si noapte ,un pat la doi condamnati ,cind munceste unul ,celalalt doarme,atunci v-a iesi reeducat.
    Muncesc pe rupte romanii pe un salar de te mir ce 250-300 de euro,traiesc pensionari cu 100 de dolari /luna platesc taxe si impozite sa-i tineti pe derbedei ,hoti,criminali la odihna,la caldura iarna,la racoare vara,trei mese /zi ,iar romanul ce munceste se culca flamind !!!.
    Terminati cu amnistie si pomeni pentru hoti ,or va ginditi ca la ce-ati facut in 25 de ani va vine rindul !!!
  • +5 (5 voturi)    
    Asta-i ca Furo,ungurul din PRM,esuat in PSD (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:23)

    Plagarus [utilizator]

    Cautati-l la contractele cu CNASS ,sa vedeti un grof (al tranzitiei) gainar,acest ''patriot" al penalilor, omul care a căsăpit Agenția Națională de Integritate
    Cei care au nevoie de o proteză se adresează Casei Județene de Asigurări de Sănătate în raza căreia pacientul are domiciliul și primește unul dintre produsele firmei deținute de Frunda. .
    Legea de funcționare a ANI, în varianta susținută de Frunda, prevedea că demnitarii pot fi cercetați la avere numai în intervalul de un an de la expirarea mandatului.
    Încă din 2005, cînd a fost inițiată prima lege ANI, udemeristul György Frunda s-a opus vehement. Argumentul forte al senatorului era că nicăieri în cele 26 de țări membre ale UE nu există o agenție similară și că demnitarii ar trebui să fie controlați de instituția pentru care lucrează. Senatorul se simțea hăituit de Agenție, era tot timpul ca o rață în bătaia puștii. Fostul ministru al Justiției, Monica Macovei, cea care se luptă pentru ANI încă de la înființare, i-a bătut obrazul lui Frunda pentru amendamentele propuse și adoptate de colegii senatori.
    Numai că ungurul o dă înainte că a făcut foarte bine și că este spre binele tuturor să nu se mai poată uita peste tot ce mișună prin declarațiile de avere ale demnitarilor.(kamikazeonline.ro)
  • +2 (2 voturi)    
    Frunda este un gainar. (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:30)

    vali47 [utilizator]

    De ce sa incurajam hotia?Maghiarii nu erau printre cei care sunt prieteni cu hotii.Frunda asta sigur este maghiar?
  • +3 (3 voturi)    
    noaptea mintii in capul lui (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:42)

    som3one [utilizator]

    Omulețul suferă de autism, nu a înțeles nimic din ce s-a întâmplat în ultima săptămână.
    Cum domnule sa scutești un infractor, (cât o fi el de mărunt), ce facem aici? Colcăie țara asta de hoți și voi vreți să-i incurajați scoțând alții din pușcării?
    Si ce dacă sunt supra-aglomerate pușcăriile? Sa doarmă în picioare, în mama lor, ca nu sunt în stațiune sa aibă pretenții la confort, mai primesc și mâncare degeaba.
    Puneți mana și construiți penitenciare ca asta vad ca e prioritar, pe urma mall-uri, centre de afaceri și biserici.
  • +2 (2 voturi)    
    Puscariasii la munca (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:04)

    dadan [utilizator]

    Pai daca sunt prea multi pushcariasi , nu ar fi mai bine sa se autosustina, sa-si castige prin munca mesele zilnice? Si aceasta forta de munca ar putea fi folosita tocmai pentru a-si usura situatia locativa, adica sa nu mai stea gramada in camere suprapopulate si sa isi aduca aportul la constructia de noi cladiri... adica investesc in viitorul lor.
    lasand utopia la o parte - Frunda asta merita alegat putin din tara, expulzat sau ceva de genul caci pe langa discursul separatist suparator mai vine si cu apararea coruptilor si a penalilor... rusine
  • +2 (2 voturi)    
    scăpare freudiană (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:12)

    ValiK [utilizator]

    A infractorilor primari, aha! A pus greşit articolul, voia să zică primari infractori.
  • +2 (2 voturi)    
    Şi cum rămâne cu... (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:35)

    gabbi [utilizator]

    "Dreptate până la capăt"....
  • +2 (2 voturi)    
    Doresc din inima Tovarasului FRUNDA (Joi, 20 noiembrie 2014, 17:21)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Doresc din inima Tovarasului FRUNDA si familiei sale sa beneficieze din plin de talharii, violuri, etc
    si apoi sa planga de mila celor care si-au batut joc de el si de familia lui
    Asa sa-i ajute Dumnezeu !
    • 0 (0 voturi)    
      Subscriu (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:25)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      si celorlalti tovarasi din UDMR.
  • +3 (3 voturi)    
    Defrisarea (Joi, 20 noiembrie 2014, 17:25)

    Zalmoxis [utilizator]

    si daca se poate defrisarea sa fie trecuta la sectiunea gainarii. nu, d-le frunda? ca asa poate scapi si mata!
  • +1 (1 vot)    
    Dar "eliberatii" ce locuri de munca vor gasi (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:26)

    Maniu [utilizator]

    la eliberare? Sau la asta nu v-ati gandit tovarasi?
  • 0 (0 voturi)    
    Poza (Joi, 20 noiembrie 2014, 23:36)

    CititorulComentator [utilizator]

    Foarte relevantă!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version