​Articol actualizat

Scandalul votului in Diaspora. Parchetul General a inceput urmarirea penala in rem cu privire la impiedicarea dreptului la vot. Dosarul a fost deschis abia pe 18 noiembrie

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 20 noiembrie 2014, 9:19 Actualitate | Esenţial

Procurorul general al Romaniei, Tiberiu Nitu, a anuntat, joi, ca dupa turul intai al alegerilor prezidentiale a fost deschis un dosar in care a inceput urmarirea penala in rem, fata de fapta de incalcare a dreptului la vot, ca urmare a problemelor la scrutinul din diaspora, prevazuta de articolul 385 din Codul penal.


UPDATE 14.17: Un comunicat al Parchetului General arata ca dosarul a fost deschis abia pe 18 noiembrie, la mai bine de doua saptamani dupa turul 1 al prezidentialelor: "Pe rolul Secţiei de urmărire penală şi criminalistică  din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie se efectuează cercetări în cauza constituită ca urmare a conexării unui număr de şase dosare penale ce vizează plângeri privind modul de desfăşurare a votului din diaspora, faptele sesizate fiind prevăzute de dispoziţiile art. 297 Cod penal (abuzul în serviciu), art. 298 Cod penal (neglijenţa în serviciu), art. 385 Cod penal (împiedicarea exercitării drepturilor electorale)".

Sesizarile sunt indreptate impotriva ministrilor care, in opinia petitionarilor, au avut atributii in organizarea alegerilor.

"Au fost foarte multe sesizari depuse de diferite persoane. S-a inceput urmarirea penala cu privire la fapta si s-au solicitat relatii la alte autoritati si ancheta se va desfasura in continuare cu privire la fapta, impiedicarea exercitarii dreptului la vot, prevazuta de articolul 385 din Codul penal. Sesizarile sunt indreptate impotriva ministrilor celor care, in opinia petitionarilor, au avut atributii de a organiza alegerile", a afirmat Nitu, adaugand ca au fost foarte multe sesizari inca din primul tur de scrutin, transmite Agerpres.

Procurorul general a aratat ca sesizarile sunt venite din partea diferitelor institutii, dar cele mai multe sunt din partea unor persoane si au fost trimise pe email, la care sunt anexate plangeri, inclusiv din diaspora.

El a subliniat ca nu poate sa spuna care este numarul sesizarilor trimise si nici sa dea un termen exact cu privire la primele rezultate ale cercetarilor, deoarece procurorul de caz isi va face un calendar si un plan de ancheta.

Intrebat daca pe legea actuala se puteau infiinta alte sectii de votare, Tiberiu Nitu a mentionat ca din punct de vedere legal procurorul va aprecia daca a fost incalcata legea.

La randul sau, presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, Livia Stanciu, a declarat joi, legat de problemele din diaspora de la scrutinul prezidential, ca "strict pe lege" se putea da o ordonanta de urgenta a Guvernului pentru infiintarea unor noi sectii de votare in turul al doilea.

"Strict pe lege, sigur ca se putea da o ordonanta de urgenta", a spus Stanciu, inaintea sedintei plenului Consiluului Superior al Magistraturii, citata de Mediafax.

Livia Stanciu a mai spus, din postura de "cetatean", ca se impun verificari privind problemele aparute la votul din strainatate. "Ca cetatean, mi se pare firesc ca pe orice problematica ce are impact, sigur trebuie sa se efectueze verificari, cercetari, pentru a se transmite un raspuns care sa satisfaca interesul pe care poporul l-a manifestat fata de acest subiect", a spus ea.

Problemele de votul din diaspora au dus la demisia ministrului de Externe, Titus Corlatean. Inlocuitorul lui, Teodor Melescanu, a facut apel, inaintea turului 2, ca romanii din diaspora sa vina la vot devreme, el mentionand ca daca declaratiile pe propria raspundere sunt completate din timp si daca cei sapte membri ai sectiei sunt prezenti, numarul celor care vor vota se va dubla.

Dupa scrutin, Melescanu si-a cerut scuze romanilor din diaspora care nu au putut vota si a declarat ca trebuie identificate solutii legislative pentru a asigura conditiile ca romanii sa-si exercite dreptul de vot oriunde s-ar afla in strainatate.

La doua zile dupa turul 2, si Melescanu a demisionat, el precizand ca face acest lucru pentru ca nu toti romanii din diaspora au putut vota si ca a luat aceasta decizie ca "om de onoare", "intr-o tara in care nimeni nu prea-si asuma responsabilitatile".

Teodor Melescanu a declarat ca singurul lucru pe care nu a reusit sa il realizeze a fost suplimentarea numarului sectiilor de votare, intrucat, desi a solicitat Biroului Electoral Central (BEC) acest lucru, Biroul "nu a putut oferi clarificarile necesare privind existenta unei solutii legale, in acest sens".

Potrivit lui, exista, in cazul modificarii numarului sectiilor de votare intre cele doua tururi de scrutin, riscul contestarii alegerilor.

Melescanu a mai spus ca solutia prelungirii programului de vot nu a putut fi pusa in aplicare, intrucat contravine prevederilor legale in vigoare, iar Biroul Electoral pentru Strainatate a atras atentia asupra acestui lucru, intr-o adresa, prin care se preciza ca inchiderea tuturor sectiilor se va face la ora 21.00.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

27056 vizualizari

  • +52 (54 voturi)    
    Dar mai trebuie ceva... (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:32)

    BEDE [utilizator]

    Dar ar mai trebui cercetate si comunele din Teleorman, Giurgiu si Calarasi care au fost fruntase la voturile pe piste suplimentare. Si asta cu scopul clar de a baga ceva persoane la inchisoare pt fraude electorale, ca sa mai intre frica in hotzi si sa nu mai faca asaceva. Fara aia probabil ca Ponta ar fi avut in primul tur numai vreo 35-37% in loc de 40%, iar in al doilea ar fi avut Johannis probabil vreo 57% doar din tzara fara diaspora.
    • +20 (20 voturi)    
      in plus (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:28)

      doe.john [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      corect unde sunt cele 1 mil de CNP-uri de le listele suplimentare din turul 1 analizate?

      idem pt turul 2?

      In secolul XXI inca se mai scriu listele cu pixul pe tabele !?
    • +3 (5 voturi)    
      daca as fi Victor Ponta (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:29)

      cosminbut [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      pentru a spala rusinea alegerilor pe care tocmai le-a organizat si pentru a indeplini CU ADEVARAT DROINTA POPORULUI, as face tot posibilul in calitate de sef de partid si prim ministru pentru a limita numarul de parlamentari la 300 si o singura camera. doar asa se pot reabilita Victor Ponta si PSD-ul.
      • +15 (15 voturi)    
        Cu respect (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:53)

        Calinul [utilizator] i-a raspuns lui cosminbut

        dar acest partid p$d nu mai are ce cauta pe scena politica.Odata pentru totdeauna trebuie sa scapam de ei,stersi de pe fata pamantului la cosul de gunoi al istoriei.Sa nu lasam sa se cosmetizeze sa isi schimbe parul,deoarece naravul va fi acelasi.Deci atentie si nu mai aplecati urechile la ei.
        • +1 (3 voturi)    
          cu mult calm (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:11)

          cosminbut [utilizator] i-a raspuns lui Calinul

          si responsabilitate trebuie tratata si problema adn-ului din psd. multe boli se vindeca prin inocularea de virusi. una peste alta , extremismul nu a ajutat niciodata.
        • +9 (9 voturi)    
          daca (Joi, 20 noiembrie 2014, 13:23)

          taicapareza [utilizator] i-a raspuns lui Calinul

          se adopta votul prin corespondenta si cel electronic nu o sa mai auzi niciodata de psd
    • +13 (13 voturi)    
      Subscriu. (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:33)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Nu stiu ce ar trebui sa facem pentru a se declansa si aceasta ancheta: cea a "turistilor" electorali.
      Trebuie sa ii opreasca cineva.

      In ceea ce priveste noi sectii de vot in strinatate, Ponta si ai lui nu si-au dat seama ce declanseaza; pana si Moldova traditional rosie a devenit mai echilibrata pentru ca cei de afara luau legatura cu cei de acasa si ziceau "eu stau ca prostul in ploaie de 4 ore sa votezi iar tu, cu sectia de vor la 100m stai cu telecomanda in mana?". Si iata asa au iesit la vot sute de mii de oameni care nu votasera niciodata, oameni de dreapta.
    • +22 (22 voturi)    
      16,11.14 Duminica Neagra a P$D (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      ora 20.58..iese Dragnea..si spune ca e bine spre foarte bine..in fapt in alte camare la sediul P$D se injurau reciproc pentru ce s a intamplat in diaspora...mai exact..de ce Digi24 a transmis TOATA ziua mizeria din Strainatate
      1..Domnul care a tinut degetul sus, cel din Noua Zeelanda...il felicit pentru gest, pentru vot si spirit civi...a fost Primul Chibrit care a Aprins Roamanii..(Desteaptata te Romane a Functionat)
      2. Cozile din strainaatet au transmit un semnal clar in Romania ca..NU potae fura USLamul cat voteaza Lumea
      3. Impresia mea este ca la ora 15..se stia..si de Preasfintia Sa Daniel ca Dottore a cazut
      4. Impresia mea ca Dottore a ordonat ca Ambasadele sa fie handicapate in Ziua Votului...Duminica Neagra pentru United Shpagas Of Democracy ...dupa Martzea Neagra din 2013..a venit Duminica Neagra pentru P$D..Sa le fie de Bine la Brutarie !!!
    • +10 (10 voturi)    
      technica lui Vlad Tzepes (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:40)

      Wildschwein_007 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      (nu tzepe, ci inchisoare, ca doar suntem in secolul 21, nu?) este OBLIGATORIU de aplicat. Nesimtitii si hotii nu stiu decat de frica, clar, va dau totala dreptate.
    • +12 (12 voturi)    
      tavalugul s-a pornit..... (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:44)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      .......si va strivi o gramada de escroci din actualul sistem politic dar sa nu ne imbatam cu apa rece pentru ca adevarata infectie este insusi sistemul si atata timp cat el va exista, escrocii politicianisti si gastile lor isi vor gasi un mediu propice continuarii jafului.
      Forta de reactie a escrocherimii s-a facut vizibila ieri, in senat, unde "alesii neamului" nu s-au sfiit sa isi apere privilegiile, ba chiar ne-au insultat, ca de obicei, cu aroganta si nesimtirea lor.

      Asa ca, urmasi ai "bampirilor", nu trebuie sa lasam garda jos ci trebuie sa ne amplificam actiunile de dizolvare a acestei gasti ticaloase, precum si de aplicare a vointei noastre exprimate deja prin referendum.
      • +5 (5 voturi)    
        bine ar fi, insa (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:56)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        procurorul NUP le va inchide, pe motiv ca alegerile au fost organizate conform procedurii.
        e vina alora care au venit in numar asa mare la vot :)
        • +2 (4 voturi)    
          Corect!!! (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:57)

          MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

          Procurorii parchetului general vor transpira in REM o vreme, apoi va iesi Tibi Nupu si va da un mare NUPu.

          Cit de naivi pot fi romanii? Pina unde merge entuziasmul votului antipartidul stat? E asa de greu de acceptat ca nu a fost invins sistemul care functioneaza de generatii, ajuns acum la nepotii comunistilor, ci doar zguduit nitel?

          L-a "demisionat" Johannis pe Hellwig? Nu. Si n-au trecut decit citeva zile.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:08)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

          le va inchide !Vor fi dosare penale. Vor ajunge in instanta si se va lasa cu sentinte.
    • +11 (11 voturi)    
      Ii e frica lui Nitu de furia tinerilor din strada! (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:48)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Scapa cine poate!!! :)
    • -5 (17 voturi)    
      Iohannis cistiga si fara voturile din strainatate (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:54)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Calcule simple arata ca romanii de peste granite nu au contat esential la victoria lui Klaus Iohannis. Chiar daca acestia votau toti cu Ponta, neamtul cistiga.

      Turul II, 16 Nov. 2014:
      - Prezenta in strainatate: 378 811
      - Total buletine valabil stampilate: 11 553 152

      Concluzie: Voturile din strainatate nu au reprezentat decit 3.27% din intreg, considerind ca toti peste granite au aplicat stampila valida pe candidat.

      Iohannis a cistigat cu 54.5%. Chiar daca cei 3.27% votau cu Ponta si neamtul tot lua 51.23%, iesind presedinte.

      Saltul de 24.13%, de la 30.37% in turul I la 54.5% pentru runda II nu poate fi explicat nici pe baza votului din strainatate nici al ungurilor.

      Prezenta externa mare a intarit doar victoria lui Klaus Iohannis, nefiind insa de importanta capitala. O jumatate de milion daca votau in strainatate, toti pe Ponta, si inca cistiga Iohannis cu 50.17%.
      • +8 (8 voturi)    
        si o sa mai spui ca.... (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:52)

        XTribut [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        ....in Romania era mobilizare si daca noi aici nu pateam ce am patit cu statul la cozi si cu alerte ,poze si filmultete de la cozi pe la cunozìscutii din Romania indemnandu-i la vot....hai ca fiuri curent
      • +13 (13 voturi)    
        Gresit... (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:03)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Voturile din strainatate nu au contat in sine, dar diaspora a contat ENORM ca si catalizator. Umilintele prin care au trecut cei din diaspora, incapatanarea lor de-a vota, toate astea i-au scos din casa pe cei nehotarati.
      • +9 (9 voturi)    
        Da, dar... (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:13)

        Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Da, dar nu numarul de voturi din diaspora a fost important, ci mesajul cat se poate de puternic si de clar trimis de acesti oameni: ne-am saturat de hotie si minciuna!
      • +12 (12 voturi)    
        nu vreau sa te jignesc (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:29)

        DenisV [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        dar trebuie sa fii orb sa nu vezi ca importanta votului din diaspora nu a stat in numarul de votanti de acolo, ci in declansarea iesirii la vot a celor 1 milion de romani din tara ce au vazut ce se intampla peste granite sau au fost anuntati de rude, prieteni , cu privire la asta.
        Desteapta-te romane! Arunca ochelarii de cal, dand doar cifre cazi in mania lui Ponta de la dezbateri
    • +11 (11 voturi)    
      Corect! (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:13)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Nu trebuie sa uitam de turistii sudisti!

      Si, daca nu au cei sapte ai de acasa si respect pentru principii sau lege, atunci trebuie invatati the hard way ce inseamna legea.
      Fara mila!
      • +10 (10 voturi)    
        Colonesti, Olt.... (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:52)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

        Seful sectiei de votare si primarul s-au gandit sa numere voturile acasa la primar ca era mai comod. Ghinionul ca un observator independent VOLUNTAR (cinste lor!) a chemat politia. Ce s-o fi-ntamplat acolo unde n-au fost voluntari?? Primarii PSD au zis: NOI NE-AM FACUT TREABA! Asta nu inseamna ca ei ar fi convins-o pe mama sa voteze PSD, ci ca a votat chiar tata mort de 10 ani, Dumnezeu sa-l ierte... si ca s-au bagat buletine false in urne. Unde sunt votantii lui Ponta din turul 1 din Moldova? Si acolo au fost voluntari, stiai viorele?
    • +7 (7 voturi)    
      o lozinca ptr Ponta (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:58)

      Liviu_Mihoc [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Ponta Judecat!
      Pentru votul ce-a furat!!!!
    • -2 (2 voturi)    
      alegeri (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:52)

      RodicaOtelea [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      Ar trebui anchetate in rem si abuzurile de la alegerile din diaspora 2009 ? Sau acolo nu e voie ?
    • +4 (4 voturi)    
      M-am prins! (Joi, 20 noiembrie 2014, 17:56)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      De aia militeaza Frunda pentru amnistia micilor infractori..... ca ai care apar pe mai multe liste de vot, par example. Dragut cum se ingrijesc de oamenii lor.
    • 0 (0 voturi)    
      sunt curios (Vineri, 21 noiembrie 2014, 15:22)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      cine ti-a dat voturi negative?
  • +36 (38 voturi)    
    Se strange funia la par ! (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:36)

    adrian88000 [utilizator]

    Ponta este primul vinovat. Ordonanta de Urgenta trebuia sa o dea guvernul ,la initiativa si sub semnatura lui.
    A imbulinat-o ! Nu cumva a fugit in Coreea ?
    • +7 (7 voturi)    
      nu e prea sigur (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:28)

      Inuka [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Mda, daca a inceput Nitu cercetarea de ochii lumii ca raspuns la sutele de reclamatii ma astept la un mare NUP sau sa taraganeze procesul precum cele de la referendum.
      Daca incepea DNA cercetarea era ceva dar asa sunt de asteptat magarii de la cumnatu lui Pinochio.
    • +9 (9 voturi)    
      Procurorul "NUP" (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:53)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      va avea nevoie de exact 30 sec. sa scrie fraza aia cu "nu exista elementele constitutive ale infractiunii"

      Mitomanu' sta linistit cu burta la soare pt. ca probabil luminile democratiei din parlament n-au prevazut in lege nicio sanctiune explicita pt. neasigurarea dreptului constitutional la vot;

      Nitu o sa spuna ca cetatenii din diaspora n-au fost propriu- zis "impiedicati" sa voteze, ca nu s-a dus Ponta cu briceagul la ei sa-i ameninte/impiedice si ca in general nu exista nicio infractiune, a fost doar un feng shui nasol.
      • +2 (2 voturi)    
        ba e infractiune penala... (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:03)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        impiedicarea exercitarii dreptului la vot. Trebuie doar sa se ajunga de la "in rem" la "in persona",adica sa arate ancheta concret cine a facut asta.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu ai dreptate (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:19)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        In noul cod penal este trecuta ca si infractiune impiedicarea " prin orice mijloace " a dreptului la
        vot. Si e trecuta si sanctiunea: intre 6 luni si trei ani de PUSCARIE!
        Iar in Constitutie este trecut dreptul inalienabil la vot al oricarui cetetean( carese pierde doar in situatii speciale )
        Comisiaa European , Parlamentul European ,s-au sesizat.
        Nu mai e loc de intors pentru Nitu !
    • +8 (8 voturi)    
      Ponta a fugit in Brazilia (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:21)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      la hotelul lui Mazare.Ca nu este extradare cu Brazilia.
      Fiind doctor Ponta o sa practice acolo si se descurca el.
    • +10 (10 voturi)    
      Nu pateste nimic (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:28)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      De ce crezi ca l-a pus pe Nitu acolo? Pentru a ingropa orice dosar la fel cum a facut cu plagiatul, procurorul de caz ales special va constata ca nu exista nici un vinovat, la fel cum a facut la plagiat, a spus ca datorita faptului ca este font diferit nu se poate determina daca e copiat sau nu, si acum va spune ceva de genul.
      Singura speranta este DNA, dar se pare ca nu este de competenta DNA
  • +33 (35 voturi)    
    asa mai baieti!! (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:36)

    cristi_an [utilizator]

    nu poti sa bagi pumnu in gura democratiei si sa scapi bazma curata!!
    astia si-au batut joc de noi si merita sa ajunga la puscarie! si de data asta nu mai e ca in 89 cand dupa o luna am fost ocupati cu altele sa ne mai pese cine a tras!! NU! De data asta mergem pana la capat! CA NE-AM SATURAT!
    • +9 (9 voturi)    
      DAAAA, vreaun din nou in strada :) (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:55)

      NameInFlame [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      A inceput sa imi placa energia multimii care lupta pentru un scop civic :)
  • +14 (16 voturi)    
    ,,,si dupa turul doi urma sa se inchida, nu? (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:38)

    ernst [utilizator]

    da' n-a fost sa fie.
  • +22 (24 voturi)    
    ca si dovada (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:46)

    Wildschwein_007 [utilizator]

    ca au impiedicat votul sa-si aduca aminte si de faptul ca autoritatile altor tari au oferit spatii si tot ce trebuie pt vot, si cu toate astea ministrii de externe nu au facut nimic; au refuzat ofertele.
  • +26 (28 voturi)    
    Aha! (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:46)

    Daenerys [utilizator]

    De aceea si-a luat onorabilul prim-ministru Ponta concediu :D Cred ca i-a dat cineva un pont. Ce pacat! Chiar am fost dezamagita. Am urmarit stirile foarte mult zilele acestea nu doar ca sa vad ce prestatie va avea Iohannis dar si sa ma bucur in mod, recunosc, sadic, de paloarea lui Victor Ponta, de umilinta lui si de frica lui ca actiunile marsave il vor ajunge din urma.
    Daca pana si cel mai mare mitocan din Romania a putut sa zica "e timpul sa tacem toti din gura" ma simt razbunata pentru umilinta si manipularea la care am fost cu totii supusi. Doar ca nu ma mai satur de faze din astea :)) Voi savura 6 luni infrangerea lui Victor Ponta!
    • +8 (10 voturi)    
      Au tacut 2 zile (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:35)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Daenerys

      dupa aceea a aparut un senator PSD care a zis in linii mari ca presa e cea care a vrut sa vada sange nu ca asa e normal sa se lucreze in parlament. Nu au inteles nimic.
    • +9 (9 voturi)    
      Ponta a ajuns de poveste. (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:11)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Daenerys

      Asul cursei electorale, iepurele Ponta, a fost învins de țestoasa politică Iohhanis. Geoană a pierdut onorabil în fața unui adversar redutabil dar Ponta s-a făcut de râs în fața tuturor.
  • +16 (18 voturi)    
    La cat mai multi cu multi ! (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:48)

    Excelsior [utilizator]

    Infractori condamnati cu fara suspendare
    :))
    PS:Nu ca am sperante daca dosarul e mosit de Nitu P$Distu.
  • +4 (18 voturi)    
    Incepe (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:49)

    BennyBenois [anonim]

    Pe modelul Nastase, se incepe o noua "exterminare politica" sub noul regim Iohannis :)))))
    • +5 (7 voturi)    
      E NECESARA (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:37)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui BennyBenois

      Deparazotarea Romaniei de Capushele Tradatoare de Neam, denigratoare de Neam..vezi pupilul lui Oprisan care a Spus Despre poporul roman ca e manelar..in fapt el s a uitat in oglinda si s a speriat..e real..acel manelar de Vrancea, pupilul lui Oprisan
  • +14 (16 voturi)    
    cine putea da acea ordonanta? (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:55)

    snowflake [utilizator]

    dar nu avea niciun interes sa o faca pentru ca il dezavantaja?
    • +3 (5 voturi)    
      Mah, a meu (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:54)

      Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

      Io la asta mai uit de cateva zile bune: Stim ca se putea da ordonanta, dar guvernul tace si nu zice nimic, probabil in ideea ca societatea mai uita si mai lasa.

      Nici BEC-ul - nici BES-ul nu au dat exemplu clar despre cum se poate rezolva situatia: ori li s-a spus clar sa isi tina gura (sa tacem o perioada cu totii) - ori chiar nu stiau cum sa-l sfatuiasca pe Ponta.

      DAR................. au dat OG la referendum, au dat OG la primari - Cum minune sa nu poata OG si la alegeri???????????????????

      Trebuie sa fi tembel de-a binelea sa spui ca nu ai avut solutii.
  • +16 (18 voturi)    
    oops! (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:55)

    Thomas_chase_Jerald [utilizator]

    Melescanu scapa mai usor, insa cred ca numitul Corlatan Titus nu se simte prea bine.
    Dl Corlatan trebuie sa aleaga intre doua variante:
    1. se capatuieste cu dosar penal "pe persoana fizica" si ia asupra sa totul;
    2. "da pe goarna" si-l trage la remorca si pe numitul Ponta Victor Viorel, ca sa nu se plictiseasca singur si sa depene impreuna amintiri "pe camera", la facultatea unde e internat si "profesorul" Voiculescu.
  • +21 (23 voturi)    
    In sfirsit o veste BUNA (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:55)

    mnicku [utilizator]

    io zic sa-i luati pe toti la gramada ca sigur nu gresiti . Sigur exista inregistrari, documente, probe, martori sint cu miile ...

    Mai mult raman la opinia multor romani ca totul a fost premeditat cea ce sporeste gradul de vinovatie a celor in cauza, respectiv:
    chistocul mincinos
    zgorlatean
    telescan
    +.....ceilalti.
    Nu doresc raul nimanui dar pt cea ce au facut romanilor din afara tarii pedeapsa trebuie sa fie una exemplara 100 ani+ bonus 500 de ani de inchisoare.

    Sint ferm convins ca toti romanii sustin demersul desi putin cam tardiv
  • +23 (25 voturi)    
    puscaria va mananca (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:56)

    verid [utilizator]

    Ponta,Corlatean,Melescanu,Stanoevici,luati-va haine groase nenorocitilor.
    • +5 (5 voturi)    
      eu sincer le as face transferul ca salariati (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:38)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui verid

      ai ambasadei uresese..pe kiselef..doua immobile nitzel mai jos..de sediul USLamului
    • -11 (11 voturi)    
      eh (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:47)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui verid

      Vezi că și dreptul la educație este „garantat” prin Constituție. Folosește-l!
      • +7 (7 voturi)    
        wow! (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:49)

        fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Credeam ca esti in vacanta cu Tonta...In Madagascar la Mazare. Sau nu-ti mai dau bani de distractie si te plictisesti ?
      • +6 (6 voturi)    
        He he (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:11)

        SKBjull [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Dar tăcut ai fost duminică și luni.

        Gata? V-au strâns deja la ședință și v-au dat direcțiile pentru perioada următoare?

        Recunoaște că ai avut emoții vreo două zile că-ți vei pierde pâinea.
      • +2 (2 voturi)    
        Mazeto ! (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:28)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Nu ti-e mila de tine? Hai, da-ti macar tu un plus. ca prea esti ciuca batailor pe aici.
  • +21 (23 voturi)    
    Raspundere, nu fuga... (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:56)

    Johanis [utilizator]

    trebuie sa raspunda cineva, exact ca sin in cazul unui viol. Daca victima scapa cu viata nu inseamna ca cel care a comis violul nu trebuie sa plateasca.
    Si in acest caz cineva a fost violat: un drept constitutional. Numai ca violul s-a produs cu tupeu maxim, in vazul lumii, a intregii lumi, prin capitale europene, pe toate posturile TV.
    Cu totii stim cine este violatorul. Acesta trebuie sa plateasca asa cum toti care au violat tara asta timp de 25 de ani trebuie sa plateasca!
    Doamne ajuta!
    • +8 (8 voturi)    
      Dottore Poate Vrea Rolul (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:39)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Procurorului Panait ? sa se faca si despre el un film ? cine stie...
  • +18 (20 voturi)    
    Jos Guvernul Ponta. (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:01)

    vali47 [utilizator]

    Nu stiu ce sanctiuni sunt pentru impiedicarea romanilor sa voteze,dar Guvernul Ponta sa comportat tot timpul de parca ei erau stapanii si noi sclavii lor.La vot a fost vizibil ca nu vroiau sa voteze toti si acuzau tot pe cei care stateau la coada.Daca analizam toate masurile luate de guvernul Ponta,toate au fost luate pentru favorizarea unora si tranmiterea de mesaje prin care criticii sa se simt frustati.Umilirea si ingenuncherea adversarilor este telul lor suprem,in scopul ajungerii la partidul stat,unic,brutal si analfabet.Inteligenta a ajuns un delict pentru Guvernul Ponta.Te fura,te umileste si-ti zambeste sfidator.
  • +15 (17 voturi)    
    atentie (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:03)

    doe.john [utilizator]

    Impiedicarea dreptului la vot nu consta doar in evitarea unei ordonante de urgenta ci si in premeditarea luarii oricarei atitudini. Ca atare ne asteptam sa nu exista nici un fel de circumstante atenuante si sa ia pedeapsa maxima. Atentie, aveti 2 minsitri pe teava: Corlatean si Melescanu. Sa se invete minte amandoi sa mai asculte de partid pe pielea lor.
  • -17 (23 voturi)    
    :))) (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:05)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    Adica e ceva de genul: Sunteti vinovati ca nu ati modificat legislatia. Sunt curios ce lege penala poate fi invocata pentru ca baga in inchisoare pe cineva vinovat ca nu a schimbat legea prin ordonanta de urgenta.
    • +7 (7 voturi)    
      Asta chiar era o urgenta (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:38)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      nu migrarea primarilor si consilierilor ci ingradirea dreptului la vot este o urgenta.
      Daca poti intelege ce inseamna ingradirea unui drept stipulat explicit in constitutie!
      • -8 (8 voturi)    
        aha (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:34)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Păi și dreptul la sănătate este garantat de Constituție. Ponta să dea urgent o OUG să redeschidă spitalele închise de FMI & Băsescu.
        • +3 (3 voturi)    
          Cine l-a oprit? (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:16)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          E de 2 ani si jumatate la guvernare. Sa dea.
        • +2 (2 voturi)    
          Mazeto, (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:44)

          AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          n-o mai ţine langa cu spitalele închise de Băsescu ! Spitalul de la Bălăceanca nu este închis, şi ţi-a rezervat un loc chiar nen'tu Vadim !
    • +5 (5 voturi)    
      CORECT (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      asa se face..si asa ar fi gandit si P$D daca ar fi cashtigat alagerile...te rog spune mi in lipsa lui Hrebe...cine va baga banii pe card ?
    • +5 (5 voturi)    
      hai sa vedem ... (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:48)

      Jaj [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      1. Nu au facut datoriat
      2. Au facut datoria cu rea vointa
      3. Manipularea votului
      4. Nerespectarea constitutiei
      5. Incercarea (si reusita la mii de romani) de a le impiedica sa voteze
      6. cred ca un jursit ar stii sa enumire mai multe ...
    • +7 (7 voturi)    
      colonele, logica A3 e buna pt telespectatorii ei (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:05)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      constitutia spune ca statul trebuie sa-i asigure cetateanului dreptul la vot; daca nu i-l asigura statul e vinovat;

      deci nu vinovatia statului si a reprezentantilor lui e neclara, e neclar daca parlamentarii nostri semianalfabeti au stabilit o raspundere legala concreta care sa sanctioneze aceasta vinovatie si daca au stabilit, e neclar daca procurorii d-lui Nitu, prietenul d-lui Ponta, vor aplica o asemenea prevedere legala.
    • +5 (5 voturi)    
      A fost data o lege (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:52)

      LoveRomania [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      A fost data o lege prin care au fost mutate sectiile de votare din orase cu multi roamni in orase cu prezenta redusa, au refuzat sa corecteze situatia cand le-a fost atrasa atentia
    • +3 (3 voturi)    
      Nu, nu trebuia modificata legislatia ci respectata (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:49)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      De ce in tara ai o sectie de votare la 1000 votanti iar in strainatate una la 50000??? Sau legea e lege pentru unii nu si pentru altii? S-a dovedit clar ca ce au spus, ca pot fi organizate sectii NUMAI in ambasade, consulate, sunt MINCIUNI, in binecunoscutul stil pontist.
      Iar pentru unii ca "mazete" (nu pentru el, ca deja toata lumea stie ca pe el nu-l duce capuil), Sa vad un singur ordin de inchidere a unui spital (prin extensie scoli, etc.) semnat NUMAI de FMI sau Basescu, fara semnatura unui ministru. Deci sa fie clar: NU CONTRASEMNAT, ci semnat (deci semnatura principala) si FARA alte semnaturi. Daca vad asa ceva, trebuie trimis urgent in judecata, pentru ca e ilegal ca un presedinte sa inchida un spital, o scoala...
  • -14 (24 voturi)    
    Dupa razboi... (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:09)

    taticutu [utilizator]

    Dupa razboi multi viteji se arata...Eu stiam pana acuma ca judecatorii trebuie sa aplice legi, nu sa le propuna, chiar daca se dau " simplii cetateni " !!!
    • +5 (5 voturi)    
      Bine ca le stii tu pe toate! (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:23)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      Cand ai fi dorit sa se puna in miscare institutiile statului?
      E bine ca s-au autosesizat.
      In primul tur, organizatorii alegerilor au spus ca vor face tot posibilul sa nu se repete faza in al doilea tur; hai sa zicem ca e de inteles, au promis ca se remediaza.
      Nu s-au tinut de promisiune si asta e, s-a deschis ancheta la nici 72 de ore de la inchiderea urnelor.
    • +4 (4 voturi)    
      sa se rupe in doua daca trebuie (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:50)

      Jaj [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      Da, si legea zice ca ai dreptul fundamental la Vot, care nu a fost respectat (nu conteaza prin ce mijloace, legi noi sau nu ) dar guvernul trebuie sa-l asigure, la fel cum nu le pasa cum iti platesti tu taxele, dar trebuie sa le platesti ... acum a venit momentul rapsunderii (si tu raspunzi daca nu ai platit ... )
    • +3 (5 voturi)    
      Dupa Razboi (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:10)

      GEugen [anonim] i-a raspuns lui taticutu

      Teoretic aveti dreptate, dar nu e cazul aici, judecatorul nu propune legi ci doar le aplica. Numai ca, dna judecatoare nu a propus ceva ci doar a specificat ca - din punct de vedere legal, se putea, ca exista posibilitatea ca guvernul sa emita o OG care sa rezolve problema numarului de sectii , practic a facut doar o analiza ( comentariu) pe baza legislatiei in vigoare, iar in calitate de cetatean, poate sa-si expime opinia de incredere in justitie, de necesitatea analizei si a cercetarilor legale - in cazul incalcarii masive a unor drepturi fundamentale ale cetatenilor Români.
      Nu - sa antepronuntat , nu a stabilit vinovat idinainte, a spus doar ca e normal sa se cerceteze. Ori cercetarea unor fapte este un act normal intro tara normala. Ce vor decide procurorii , ce incadrare dau , ca incep o urmarire penala sau nu e decizia lor a procurorilor.
  • +12 (16 voturi)    
    Melescanu la brutarie! (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:18)

    plumbix [utilizator]

    Poate prinde loc si fripturistul...
  • +22 (24 voturi)    
    daca nu se face dreptate (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:22)

    lute_ipse [utilizator]

    ne trezim intr-o zi ca sectiile de vot din Cluj vor fi mutate in Teleorman.(reducere la absurd)
    • +5 (5 voturi)    
      prin prisma USLamului (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:41)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui lute_ipse

      e la fel de Posibil ca si autostrada Bucuresti Alexandra..poate de aceea intentioneaza sa faca autostrada..sa duca TOATA Roamnai la vot acolo...recunosc ca nu m am gandit...dar corecta remarca !
  • +5 (5 voturi)    
    faptul e simplu (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:27)

    scepticu [utilizator]

    romanii din diaspora au fost impiedicati sa voteze. Asta e caz penal.
    De ce nu s-a putut vota , e o alta problema care trebuia rezolvata de guvern. Guvernul care n-a rezolvat problema e penal (asa zice legea).
    As fi inteles daca ar fi venit un taifun/cutremur care ar fi distrus orase si sectii de votare. DAR N-A FOST!
    Bancurile cu nu ne lasa lagea sunt argumente facute de si pentru retardati. Noi nu suntem.
  • +3 (3 voturi)    
    Capete de acuzare :premeditarea ,uzul de forta (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:28)

    andreesanu [utilizator]

    Solicitarile ambasadorilor au fost ignorate cu rea credinta,au premeditat Ponta ,Dragnea ,Corlatean limitarea votului romanilor din diaspora,au solicitat interventia politiei la Torino si la Paris,au chemat fortele de ordine in incinta ambasadei din Paris in 2 noiembrie.
    Toate acestea sunt realitati ,s-au vazut in direct,martorii sunt cu sutele de mii.
    Se asteapta materializarea raspunderii guvernamentale prin intermediul justitiei.
  • +5 (5 voturi)    
    Uau (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:34)

    OmulNou [utilizator]

    "Intrebat daca pe legea actuala se puteau infiinta alte sectii de votare, Tiberiu Nitu a mentionat ca din punct de vedere legal procurorul va aprecia daca a fost incalcata legea."

    Uau, ce fuga de raspundere! Ce inseamna fuga de raspundere a PSD!
  • +1 (5 voturi)    
    ,,STRICT PE LEGE......” (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:37)

    marki [utilizator]

    ......ar trebui si d-na Livia Stanciu sa-si dea demisia, pentru ca nu a iesit intre cele doua tururi sa spuna ca este legal sa se dea ordonanta de urgenta. Incepe iar cu ineptia dedublarii intre presedinte a ICCJ si cetatean, a la Ponta. Aceasta doamna nu a inteles nimic in urma acestor alegeri.Curatenia se impune urgent si in domeniul justitiei.Esti competent si hotarat sa aplici legea, ramai in justitie, nu esti, scrii povesti pe Hot News.
  • +5 (5 voturi)    
    NITU ii face rechizitoriu lui PONTA? (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:40)

    mihnea2012 [utilizator]

    de fapt despre asta e vorba. E vorba de autori si complicitate. Putem face o lista oricat de mare dar oricum am intoarce-o sus e Ponta. Nitu e pus acolo unde e ca sa tina capacul pe oala. Incepe sa creasca presiunea NITULE!
  • +1 (3 voturi)    
    poate raspunde cineva...? (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:04)

    Constino [utilizator]

    Tinand cont de faptul ca incalcarea dreptului la vot este este un act total nedemocratic,ma intreb cum de ..."onor" institutiile europene nu au luat masuri inca din primul tur ?
    Vorbim totusi de un drept fundamental !
    • 0 (0 voturi)    
      pentru ca... (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:23)

      Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui Constino

      Organizarea alegerilor nationale nu intra in atributiile intitutiilor europene. Doar daca se dovedeste in justitie intentia guvernului de a obstructiona procesul electoral, s-ar putea lansa o procedura la nivel UE... Dar asta nu inseamna ca partenerii nostri europeni nu se uita cu atentie la ce se intampla in tara noastra si ca nu trag concluzii!
  • +1 (3 voturi)    
    Torino si Paris (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:00)

    C.C. (Cinste Coposu) [utilizator]

    Daca toti ambasadorii au cerut suplimentarea sectiilor de vot, sunt exonerati. Dar interventia cu gaze lacrimmogene - cine a ordonat-o?
    • 0 (2 voturi)    
      Un papă lapte este exonerat. (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:36)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui C.C. (Cinste Coposu)

      Mic fiind indentific problema, fac cerere țipând în gura mare, după care astept să-mi fie băgată țâța în gură să fie rezolvată problema. Suntem sau nu ambasadori plenipotențiari?
  • +5 (5 voturi)    
    asa (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:46)

    Point [utilizator]

    tata.corect,sa le tatie putin curu sforarilor cara au matrasit votul.parca zicea cineva ca Gunther Krichbaum inceput sa bata toba.hai cu faina ca se fac alte brutarii.
  • +1 (1 vot)    
    sa nu fie ca deobicei (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:56)

    Nevermind [utilizator]

    tambal cu batista peste
  • 0 (0 voturi)    
    BEC si MAE (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:57)

    Un cetatean neturmentat [utilizator]

    Toata nenorocirea a aparut datorita interactiunii dintre MAE si BEC. Personal, imi miroase:

    - din partea MAE - a decizii politice la nivel inalt (de ministru), caci functionarii din minister (diplomati de cariera) nu se puteau risca in momentul in care s-a vazut clar anvergura dificultatilor si se putea presupune ca vor fi turbulente majore;

    - din partea BEC - daca nu a decizii politice, CEL PUTIN a o lipsa de imaginatie si o inflexibilitate incredibile, care au impiedicat raspunsul eficient la problemele aparute. Si, din pacate, BEC-ul a impiedicat si alte institutii sa raspunda imperativelor momentului.

    Ori, toate institutiile statului trebuie sa functioneze in interesul cetatenilor, nu pentru alte cerinte.

    Deci: CINE a sabotat procesul de vot??? ASTA CHIAR CA VREAU SA STIU !!
  • +2 (2 voturi)    
    De ce abia pe 18??? (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:26)

    cristi_an [utilizator]

    asteptau mai multe probe sau asteptau sa iasa mincinosul suprem??
    asteptam o explicatie!!
    • +3 (3 voturi)    
      justitia in dependenta (Joi, 20 noiembrie 2014, 16:36)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      astepta sa se stabilizeze vantul si mai ales directia


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri