VIDEO Valeriu Zgonea: Votul prin corespondenta pentru prezidentiale, peste cinci ani. Acum vorbim de parlamentare

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:10 Actualitate | Esenţial

Valeriu Zgonea
Foto: Agerpres
Presedintele Camerei, Valeriu Zgonea, a precizat, miercuri, ca votul prin corespondenta pentru prezidentiale va fi discutat peste cinci ani, cand va fi viitorul scrutin, el aratand ca in acest moment prioritara este elaborarea unei legi pentru alegerile parlamentare care sa includa acest tip de vot, transmite Mediafax.

"Am stabilit cu liderii grupurilor parlamentare ca votul prin corespondenta este important pentru alegerile pentru Camera Deputatilor si Senatului din 2016. Saptamana viitoare convocam comisia pentru modificarea legii si vom discuta acest capitol si aceasta initiativa parlamentara (privind votul prin corespondenta, n.r.) si vom gasi solutia oportuna ca in cel mai scurt timp sa avem o lege de alegere a Camerei si Senatului care sa includa votul prin corespondenta", a spus Zgonea.

Potrivit lui Zgonea, aceeasi comisie de modificare a legii va discuta "la momentul oportun" daca este util sa se introduca votul prin corespondenta si in Legea alegerilor locale.

"Pentru alegerile prezidentiale discutam peste cinci ani. Prioritatea noastra este ca niciun om sa nu fie blocat sa voteze viitorul Parlament al Romaniei", a spus Zgonea, care a subliniat faptul ca votul prin corespondenta este definit diferit in functie de tipul de alegeri - locale, parlamentare, prezidentiale - in toate statele europene.

Zgonea a facut aceste precizari in replica la solicitarile reprezentantilor opozitiei de a modifica ordinea de zi de miercuri si de a discuta cu prioritate un proiect de lege privind votul prin corespondenta.



Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

10091 vizualizari

  • +39 (39 voturi)    
    zgonea asta e cel mai mare mafiot (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:16)

    qwerasdf [utilizator]

    bosorogule, sa speram ca peste 5 ani o sa fii oale si ulcele si lasi locul altuia mai destupat la minte.

    votul atat pentru parlament cat si prezidentiale trebuie stabilit acum, nu peste 5 ani - in ultima zi de campanie cand o sa puteti voi sa ziceti ca nu se mai poate face nimic

    'tu-le muma'n c*r! vineri iesim din nou in strada!
    • +14 (14 voturi)    
      eu cred ca mafia italiana daca citeste (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:18)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      se va simti jignita...aia se rafuiesc cu ai lor..nu cu Oamenii de Rand...chiar ca au facut de ras si termenul de mafiot..ai dreptate...poate vin si ne asigura de Mani Pulite pe GRATIS...sa isi spele din pacate !
    • +1 (1 vot)    
      numai o minte psd-ista (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:23)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      poate concepe legi diferite in functie de scrutin. intre formatul alegerilor parlamentare si cele prezidentiale nu pot exista diferente de procedura.
  • +25 (25 voturi)    
    electronic (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:17)

    Vok [utilizator]

    Nu uitati de votul electronic
    • +20 (20 voturi)    
      timp (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 15:06)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Vok

      Eu cred ca este o problema de cel mult 6 luni pentru ca o echipa de programatori sa puna la punct un sistem securizat de vot electronic. Basca faptul ca ar face-o pentru mai putin de jumatate din banii dati pomeni la biserici anul acesta. :)
    • +2 (2 voturi)    
      Lasa-ne, Zgonea (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:14)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Vok

      La estonieni se poate, dar sculer-matriterul Zgonea iubeste cincinalul.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_voting_in_Estonia

      http://blogs.lse.ac.uk/europpblog/2013/10/04/the-estonian-experience-shows-that-while-online-voting-is-faster-and-cheaper-it-hasnt-increased-turnout/
  • +7 (9 voturi)    
    ceva imi scapa (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:21)

    mrcarlos [utilizator]

    ceva s-a intimplat in seara de 16 noiembrie. ceva ce i-a speriat de moarte. nu pot sa cred ca doar votul din 16 noiembrie a determinat o schimbare atat de rapida in mentalitatea psd-istilor. ceva imi scapa. graba cu care s-a votat respingerea legii amnistiei si gratierii, ridicarea imunitatii unor senatori /deputati si acum proiectul asta cu votul prin corespondenta ma face sa cred ca ceva/cineva i-a speriat de moarte. oare sa aiba legatura cu disparitia lui Ponta intre orele 21-22, in seara zilei de 16 noiembrie? ceva imi scapa. oare ce?
    • +21 (21 voturi)    
      poate doar... (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:34)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      se repliaza. arunca niste "balast" peste bord si atit, sa ia fata unora.
      unde s-a mai vazut reformarea unor asemenea borfasi?!
      • +15 (15 voturi)    
        cred ca da (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:50)

        mrcarlos [utilizator] i-a raspuns lui brita

        da..poate doar se repliaza..nici eu nu am incredere in ticalosii astia...
    • +21 (21 voturi)    
      proteste (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:37)

      AnnaStan [anonim] i-a raspuns lui mrcarlos

      iti spun eu ce i-a speriat... PROTESTELE. Frica ca oamenii sa nu iasa iar in strada si sa ceara cadearea guvernului. Dar orice minune tine 3 zile... dupa 2-3 saptamani isi vor reveni la vechile obiceiuri (furaciuni pe fata, legi pe sest, dispret fata de cetateni, taxe noi, minciuni etc.)
    • +6 (6 voturi)    
      pai probabil (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:21)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      ca ei stiu adevarul... adica cat au furat si au in fata numerele reale...
    • +1 (1 vot)    
      Atentie ! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:59)

      Xevin [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      Observatia Dumneavoastra este potrivita. Asa este, se remarca o oarecare graba in actiunile parlamentarilor, mai ales in cadrul coalitiei majoritare.

      Credeti ca urmatorul scenariu ar putea avea loc?
      Recursul ANI va fi admis si Domnul Iohannis va fi declarat incompatibil. Avand in vedere ca parlamentarii penali au fost astazi expusi justitiei, imediat PSD si aliatii lui vor actiona pentru a-l declara incompatibil pe Domnul Iohannis si a determina repetarea alegerilor prezidentiale.
      Ei vor cere domnului Iohanis sa se retraga din functie asa cum si parlamentarii penali PSD au fost expusi justitiei.
      Toate acestea se vor desfasura fulgerator, pana la depunerea juramantului de presedinte.
    • +5 (5 voturi)    
      nu, nu sunt speriati deloc (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 17:30)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      L-am vazut la TV si inca nu m-am linistit. Declaratia pe viu suna cu totul altfel decat textul frumos aranjat pe care l-au dat la ziar. Ar fi bine daca televiziunea care transmitea, nu mai stiu care, ar pune-o pe site si ne-ar da link-ul. Trebuie sa vezi, trebuie sa auzi cu urechile tale cum suna NERUSINAREA SI SFIDAREA PE FATA!
      NU au de gand sa modifice legea pt. ca ii dezavantajeaza. La primul tur, Ponta a luat 3.300.000 de voturi. La alegerile precedente, PSD-ul luase peste 4.500.000. Electoratul lor scade in mod natural, deci nu au niciun interes sa introduca alte forme de votare. Ei supravietuiesc datorita votului de tip Dragnea.
      • +2 (2 voturi)    
        Bine spus! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:16)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Da, aveti perfecta dreptate.
  • +20 (20 voturi)    
    nu iepuras (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:22)

    AntonPann [utilizator]

    Acum trebuie discutat votul prin corespondenta, sa fie gata pentru urmatoarele alegeri parlamentare.
    • +14 (14 voturi)    
      Daca nu, iesim in strada ! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 15:34)

      ionescu_ion [utilizator] i-a raspuns lui AntonPann

      Astia nu stiu decat de frica.
    • +4 (4 voturi)    
      Votul prin corespondenta... (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 17:11)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui AntonPann

      ...trebuie pregătit din timp. Aici nu e vorba de un sediu, o cabina de vot și o comisie. Se pare ca PSD-ul a uitat lecția de pe 16. Cât despre ieșitul în stradă, statul la coadă la vot e mai efectiv decât o manifestație - și tot ieșit în strada e.
  • +17 (17 voturi)    
    Lacatusul de Dolj (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:26)

    un domn [utilizator]

    Nu a priceput ce spune Strada !!!! Un Lantz Uman la Parlament Trebuie In Acest week end !!!!
  • +22 (22 voturi)    
    iar incepeti? (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:28)

    Reshape [utilizator]

    Votul prin corespondenta SI votul electronic. Pentru toate tipurile de alegeri, chiar si pentru alea care nu s-au inventat inca.
    • +16 (16 voturi)    
      Curatenie de primavara (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:43)

      SKLR87 [anonim] i-a raspuns lui Reshape

      Si toate gata pana la anticipatele din primavara. Nu mai vreau sa aud de Teleorman, marele centru academic, turistic, comercial si izvor tamaduitor al vietii fara de moarte in ziua alegerilor cat timp o mai exista Romania pe vreo harta.
      • +6 (6 voturi)    
        acolo la Teleorman sa fie Asezamantu (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:17)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui SKLR87

        Academiei Natzionale P$D de Reeducare prin Brutarie !
  • +15 (15 voturi)    
    ....legea privind votul electronic ACUM (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:29)

    Jupanu1970 [utilizator]

    ... De data asta ma intorc in Romania si va iau capul de la brau !..Zgonea ia ti chilotii si tuleste-o !!!!!!
  • +15 (15 voturi)    
    legi modificate pe genunchi (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:34)

    goto [utilizator]

    cu alte cuvinte vreti sa faceti acum o jumatate de lege, care bineinteles va avea lipsuri si va lasa portite de fraudare, decta sa faceti o lege unitara, fara probleme, care sa acopere toate tipurile de alegeri.
    si de fapt acum aceasta initiativa e praf in ochi ca sa aratati electoratului ca va e frica de ultimele pozitii. dupa ce trece o perioada in care se linistesc apele si credeti ca se uita, veti face modificarile necesare astfel incat sa va convina celor de la putere.

    totusi sper sa vad in lege cel putin cateva reglematari:
    - inainte cu 1 an sau macar 6 luni, legea nu poate fi modificata decat de BEC si decat in situatii grave
    - bugetarii sau cei care lucreaza in institutii controlate totl sau partial de stat, sa fie automat suspendati din orice functie pe care o detin in astfel de institutii in momentul in care isi depun candidatura si pina cand acesta termina campania electorala
    - introducerea votului electronic, sau macar verificarea cnp-ului sa se faca electronic (deci sincronizarea cu baza de date de la evidenta populatiei) astfel incat sa se blocheze votul multiplu.
  • +18 (18 voturi)    
    WTF (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 14:35)

    gugurila [utilizator]

    De ce pusca mea trebuie sa ai legi separate? Tot alegeri sunt, desteptule. Mai bine du-te la azil si lasa pe unul care sa simplifice lucrurile in locul tau...
  • +13 (13 voturi)    
    Asta tot spera ca lumea o sa uite.... (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 15:20)

    sergiupanait77 [utilizator]

    Nesimtitul asta de Zgonea nu se dezice de spiritul lui de PSD-ist mincinos... Pe de-o parte afirma ca au inteles mesajul electoratului, dar pe de alta parte vin cu abureli din astea ieftine, doar-doar o uita lumea subiectul in timp...

    Bai nesimtitule, trebuie sa creati tot cadrul legal pentru vot prin corespondenta si vot electronic, pentru ORICE tip de proces electoral!

    Astia chiar merita sa ii scoata lumea din parlament, de urechi si sa ii calce in picioare
    • -2 (2 voturi)    
      cu ce deranjeaza? (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:31)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui sergiupanait77

      Omul a spus doar ca sunt trei legi separate si ca vor fi facute pe rand, in ordinea prioritatii.

      Si cu ce deranjeaza ca sunt 3 legi diferite? Fiecare va fi gata la timpul ei.

      Tocmai ca daca te repezi sa le faci pe toate deodata sau intr-o singura lege totul devine mai complicat si chiar ca se poate intarzia.
  • +11 (11 voturi)    
    totusi? (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 15:28)

    doe.john [utilizator]

    Sa ne iertati dragi parlamentari dar de ce trebuie legi diferite pentru locale, parlamentare, prezidentiale ???
    Cu totii ne dorim aceeasi lege pe care voi toti va doriti sa o amanati din nou
    • +2 (2 voturi)    
      Am ingrasat porcii, pe banii nostri 25 de ani. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:23)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui doe.john

      http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_voting_in_Estonia

      Parlamentul trebuie sa cada si sa revina dupa alegeri intr-o formula de maximum 300 parlamentari/bicameral.
  • +11 (11 voturi)    
    Valerica, pai asa ne-a fost vorba? (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 15:29)

    nicmi [utilizator]

    Adica de la oltean la oltean, vrei ca prea placut urechilor voastre chiuituri de pe strada sa se mute in Parlament? Chiar nu intelegeti ca oamenii s-au saturat de voi, ca acolo este sediul borfasilor si a legitimarii marlaniei, coruptiei si saraciei din tara asta? Vrei sa-ti spun pe olteneste o varianta la
    "Quo usque tandem abutere, Catilina, patientia nostra"? Pune mana pe Cicero, mai lasa strungul si o sa intelegi ca si romanii (aia anticii, nu rromii , vezi sa nu faci confuzii) erau atenti la rabdarea poporului. Altfel, chiar daca vei citi gresit o consoana, o sa intelegi ca "Box populi, box Dei", pardon am vrut sa spun "Vox populi, vox Dei", dar sunt convins ca intelegi mai bine varianta "corupta", mai populara.
  • +8 (8 voturi)    
    ... (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 15:38)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Ati auzit de sobalanul cu elice???
    Asta este!
    Un sobolan de 2 lei, romanii care cat de cat gandesc nu vot vota Pcr nici peste 50 de ani, dar aia cu turismul in TR nu au nevoie de vot prin corespondenta pentru ca ei nici macar locuinta unde sa vina corespondenta nu au...
  • +5 (5 voturi)    
    vot (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:20)

    ime [utilizator]

    Nu trebuie să așteptăm cinci ani! Trebuie să punem legislația la punct acum! La cât de lenți și uituci sunt funcționarii noștri publici, la cât de neinteresați de problemele adevărate sunt parlamentarii trebuie să presăm în fiecare zi ca să putem avea legea în cinci ani. Avem nevoie de vot prin corespondență și de vot electronic la toate tipurile de alegeri: parlamentare, locale și prezidențiale, dar și pentru referendum. Nu trebuie să avem șapte mii de legi pentru vot. Trebuie să fie o lege pentru toate tipurile de alegeri; cât mai simplă; cât mai ușor de pus în practică, cu cât mai puțin efort și resurse financiare și fără a implica firme de casă care să livreze nu știu ce aparatură de doi bani la nu știu ce zeci sau sute de milioane de euro. Ne interesează să votăm simplu, decent, centralizarea să se facă decent și transparent.
  • +6 (6 voturi)    
    Bey iZgonitule, dar alegerile anticipate ?! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:25)

    Plagarus [utilizator]

    La posibilele alegeri anticipate trebuie vot electronic, mai "draga " Valerica !!
  • +9 (9 voturi)    
    IESIM IN STRADA !!! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:29)

    _CK_ [utilizator]

    ===================================

    In weekend, TOATA LUMEA in strada !!!

    E INADMISIBIL !

    Aceasta masura trebuie discutata URGENT !

    La parlamentare, TREBUIE sa putem sa votam prin corespondenta si electronic ! Nu peste 5 ani (+ inca 1-2 ani implementarea) ca asa vrea Zgonea si PSD.

    Acest individ este un nesimtit. Cum sa faca el planuri ? Gata, deja se pare ca PSD si-a reluat vechile obiceiuri! Incredibil !

    Votul prin corespondenta si (ATENTIE, mult mai important:) Votul Electronic, trebuie rezolvate URGENT, pana in alegerile parlamentare !!! Putem lua softul deja facut de la alte state.

    Eu ies in strada !!!! Acest guvern trebuie demis !!! Am crezut ca si-a invatat o lectie duminica, dar se pare ca a durat doar o zi (cat au respins legea gratierii).

    Hai in strada sa ne cerem dreptul de a avea un sistem de vot modern. PSD incearca sa traga si sa castige alegerile fara sistem prin corespondenta si electronic. Daca acela ar exista, ei ar avea zero sanse sa mai fie alesi. Si ei stiu asta. Si incearca sa ne fraiereasca iar.

    Ies in strada !!!

    ===================================
    • -2 (2 voturi)    
      nu inteleg de ce ai sarit asa (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:32)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      Pai, inainte sa te aprinzi asa, fii atent ca Zgonea fix asta a spus: ca va fi facuta mai intai si cu prioritate legea pentru alegerile parlamentare.
    • +2 (2 voturi)    
      Ies in strada. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:23)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      Da.
  • +6 (6 voturi)    
    sa dispara turistii electorali (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:29)

    barba-neagra [utilizator]

    Poate se gandesc sa scoata din lege turismul electoral. Te duci frumos la posta, iti iei formularul cu semnatura si CNP, il completezi si il trimiti, din nou, prin posta.
    Inca astept dosarele fraudelor. Blaga se batea cu pumnul in piept ca va anunta cine ce si cum a facut inainte de turul doi. A cazut la pace cu pretinul Oprea. Procuratura General a lui Nitu parca nu mai exista.
    Exista insa societatea civila, ONG-urile. Nu putem lasa lucrurile asa, in doru lelii.
  • +7 (7 voturi)    
    Romania trebuie sa aiba vot electronic (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:50)

    _CK_ [utilizator]

    Cu atatia IT-isti romani, trebuie facut un sistem de vot electronic.

    ESTONIA cum reuseste ??? :

    " La alegerile parlamentare estoniene din 2011, 24% din alegǎtori au votat prin internet. "

    PSD incearca sa duca in directia votului prin corespondenta. NU ! NOI VREM SI VOT ELECTRONIC ! Nu doar vot prin corespondenta.

    Nu mai spun cate avantaje am avea:
    - Vot rapid
    - Liste de vot usor verificabile
    - Rezultat instant
    - Cheltuieli infime (ganditi-va cati bani se cheltuie acum cu votul traditional: sectii de votare, oameni platiti pentru asta, tiparire de buletine, etc. )
    • +3 (5 voturi)    
      Acuma, no (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 16:58)

      Budd [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      Ma multumesc si numai cu votul prin corespondenta daca se aplica pentru toate alegerile. Inteleg ca cel electronic nu poate fi implementat intr-un timp atat de scurt. Macar votul prin corespondenta dar PENTRU TOATE TIPURILE DE ALEGERI !
      • +1 (1 vot)    
        Eu nu ma multumesc cu putin (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:29)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui Budd

        pentru ca vine unul si zice aia... Se poate face orice, daca ne dorim in mod real ceva. Politicienii sunt platiti din banii contribuabilului roman, dar ei s-au apucat de afaceri grase si asta fac de 25 de ani. Ma intreb cate firme de publicitate vor sufla in iaurt dupa marea campanie a lui Ponta.

        Domnule, in Romania nu s-au dorit chestiuni normale pentru sec.21, in democratia originala a lui Ilici Iliescu cu prespalatatii la butoane, cu toata mafia securistoida, cu sa traiti sefu'.

        Si Politia trebuie reformata in Romania si serviciile.
  • +7 (7 voturi)    
    furie si ura (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 17:24)

    revo [utilizator]

    Am vazut din intamplare luarea de pozitie a magarului astuia la TV. Nu seamana nici pe departe cu textul frumos periat care apare aici. Daca aveti unde s-o vedeti cred ca veti reactiona la fel ca mine: o furie si o scarba de nedescris. Atata dispret si obraznicie si rea intentie si minciuna! Si asta la doar doua zile de la revolta oamenilor!
    N-au auzit nimic, n-au vazut nimic, n-au inteles nimic, acelasi autism si dispret fata de cetatenii care le platesc privilegiile nemasurate.
    Credeti-ma, tonul face muzica iar tonul lui indica clar ca nu vor face absolut nimic, o vor amana pana la calendele grecesti. Pe ce se bazeaza? Instinctul de fiare nesatule nu le spune nimic?
  • +4 (4 voturi)    
    Ar face bine sa gasesasca o solutie (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 17:27)

    zyk [utilizator]

    pana la viitoarele alegeri, indiferent care sunt alea, parlamentare, locale sau prezidentiale! Ai inteles Zgonea
    • +3 (3 voturi)    
      IQ-ul lui Zgonea de dupa 16 noiembrie (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:33)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui zyk

      Zgonea trebuie sa dispara din scaunul in care sta, nu este reprezentativ, nu este calificat, el e acolo datorita faptului ca a fost ridicat cu crick-ul politic. Dulaul perfect pentru partid.

      Ma intreb cata legislatie internationala stie Zgonea si cat se informeaza dincolo de ordinele partidului.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri