VIDEO Teodor Melescanu demisioneaza de la conducerea MAE: Imi asum responsabilitatea si imi voi depune azi in sedinta de guvern mandatul de ministru

de Red. stiri     HotNews.ro
Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:26 Actualitate | Esenţial

Teodor Melescanu (foto arhiva)
Foto: HotNews.ro
Ministrul de externe, Teodor Melescanu, a anuntat marti, intr-o conferinta de presa, ca isi asuma responsabilitatea pentru faptul ca nu toti romanii din diaspora nu au reusit se voteze in turul al doilea al alegerilor prezidentiale si isi va depune mandatul de ministru in sedinta de guvern de astazi, la opt zile dupa ce a fost investit. El si-a cerut scuze public romanilor care nu au reusit sa isi exercite dreptul de vot.

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile ministrului:

Am preluat aceasta repsonsabilitate a conducerii MAE la 10 nov 2014, cu doar 5 zile inainte de turul al doilea in conditiile in care exista deja o situatie de criza din primul tur de scrutin

Obiectivul meu a fost ca in timpul ramas la dispozitie sa aducem conditiile de vot la un nivel cit mai apropiat de asteptari

Am identificat si adoptat o serie de masuri: descarea online a formularului, cresterea numarului de stampile si cabine la maximum, asigurarea de personal suplimnentar de la MAE care sa asigure sprijin pentru derularea fluida a votului

La nivel de conducere a MAE, eu si ceilalti ne-am deplasat in ziua votului in toate sectiile unde au fost dificultati

Singurul lucru pe care nu l-am putut realiza a fost suplimetarea sectiilor, pentru ca BEC nu a putut oferi clarificari legale. A existat riscul contestarii alegerilor

S-a inregistrat un numar record de voturi: 378.000 de voturi

Nu au fost semnalate incidente grave privind corectitudinea procesului electoral in exterior
Au existat exceptii pe care le regretam: Paris, Londra, Munchen, Torino, Stuttgart, unde nu toti romanii au votat

In mod cu totul regratabil, in unele cazuri au existat incidente care au generat interventia fortelor locale de ordine

BEC ne-a atras atentia intr-o adresa ca nu se poate prelungi orarul sectiilor de vot

Regret aceste disfunctionalitati din al doilea tur. Imi cer public scuze tuturor cetatenilor romani care, dind dovada de spirit civic, au stat la coada ore in sir

Responsabilitatea apartine rigiditatii cadrului legislativ.

Legea 370/2004 nu mai corespunde realitatilor demografice si tendintelor de libera circulatie in spatiul european. Fara o modificare a legii, de tip inregistrare prealabila, vot prin corespondenta, nu se vor putea organiza alegeri care sa permita exercitarea votului fara discriminare

Vreau sa continui aceasta idee si sa o promovez

Vrea sa le multumesc colegilor din MAE si sprijinul primirt din partea comunitatilor romanesti, care au trimis voluntari

Ramine insa un fapt: nu toti cetatenii romani din strainatate au votat. Si acesta trebuie asumat

Intrucit traim intr-o tara in care nimeni nu-si asuma responsabilitattile, eu imi asum responsabilitatea si imi voi depune azi in sedinta de guvern mandatul de ministru.

In momentul in care au aparut incidente dupa inchiderea sectiilor de vot, autoritatile din tarile respective au actionat conform propriilor lor legi.

Intrebat despre excursiile in strainatate, asa cum declarase duminica: Ce am spus duminica se baza pe informatii neverificate. Nu am probe

Voi prezenta o informare azi in sedinta de Guvern.
























Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

32619 vizualizari

  • +41 (41 voturi)    
    un cuvant trebuie si atat (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:32)

    ValentinV [utilizator]

    "Demisionez"
    • +88 (88 voturi)    
      sigur (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:49)

      CateluPirat [anonim] i-a raspuns lui ValentinV

      Cu ce ma incalzeste pe mine ca demisioneaza dintr-un post doar ca sa-l ia in primire pe urmatorul?

      Eu vreau sa-l dau in judecata pe dansul, am stat mai mult de 12 ore la coada si n-am votat desi autoritatile germane le-au oferit solutii sa deschida mai multe sectii. E clar ca lumina zilei ca e rea-vointa. Decat daca se preda autoritatilor cu o declaratie de vinovatie nu ma intereseaza ce are de spus.
      • -35 (41 voturi)    
        ce te oprește? (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:36)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat

        Dă-l în judecată!

        În 2009 cat ai stat la coadă?
        • +17 (17 voturi)    
          2009 (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:03)

          Ahha [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          In 2009 nu i-a PROMIS nimeni ca: CITAT 1: "Toţi cei din ţară şi din afara ţării vor putea sa voteze.Vreau să fim serioşi, să ştim despre ce vorbim”. CITAT 2: ”domnul Meleşcanu a discutat cu cei de la BEC toate procedeele prin care toţi românii să poată să voteze pe 16 noiembrie, şi asta se va întâmpla”. Adica AU MINTIT CU PREMEDITATRE, desi stiau ca nu va fi asa. Nenorocitii
      • +29 (29 voturi)    
        Melescanu pleaca ca au votat asa multi in turul II (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:58)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat

        Melescanu ar avea de ce sa fie mindru deoarece in turul II au votat semnificativ mai multi oameni din strainatate, de peste doua ori, ca in runda I.

        Mai degraba isi depune demisia intrucit nu a fost capabil sa opreasca votul masiv din 16 Nov. 2014, unul din motivele datorita caruia a pierdut Ponta alegerile. Melescanu a fost numit ministru de externe dupa turul I tocmai pentru a-l ajuta pe actualul premier sa cistige presedintia lucru ce avea sanse sa se intimple cu atit mai probabil cu cit votau mai putini romani de peste granite.

        Citat: "Ministrul de externe, Teodor Melescanu, a anuntat marti, intr-o conferinta de presa, ca isi asuma responsabilitatea pentru faptul ca nu toti romanii din diaspora nu au reusit se voteze in turul al doilea al alegerilor prezidentiale si isi va depunde mandatul de ministru in sedinta de guvern de astazi."
      • +32 (32 voturi)    
        Raspundere penala (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:00)

        Daniel_Constantin [anonim] i-a raspuns lui CateluPirat

        Sa raspunda penal nu doar simplul "imi pare rau".

        Acest comunist vorbeste rar si apasat sa confere un aer de superioritate falsa si fortata dar discursul lui este extrem de gaunos, fara substanta si lemnos.

        Nu are idei - doar o aroganta ieftina de teleorman la o varsta cand ar trebui sa fie in alta ipostaza a vietii.

        Sa-si petreaca aroganta la racoare pentru ca a atentat la cel mai fundamental drept democratic - si anume obstructionarea votul miilor de cetateni romani care trimit bani in tara pentru ca sa i se plateasca salariul lui de bugetar necalificat.
        • +7 (7 voturi)    
          Felicitari si succes (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:56)

          Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

          Cineva trebuie sa le dea o lectie ca " ASA NU SE MAI POATE " !!
      • +29 (29 voturi)    
        CEDO (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:18)

        mmx23 [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat

        Dragilor ce ati indurat frigul si oboseala pt a vota, nu mai spun cei ce nu au apucat sa votati. Vi s-a incalcat un drept fundamental. Nu stati degeaba si faceti plangere pe unde puteti, la curtea europeana pt drepturile omului spre exemplu. Oameni dinastia care in spatele demisiei isi bat joc de noi trebuie sa raspunda in fata justitiei. Va urez mult succes si nu abandonati.
      • +8 (8 voturi)    
        normal.... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:47)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat

        isi depune mandatul ca sa poata fi cercetat penal, asa scrie la lege... sper ca dna sa se sesizeze, sau poate sunt romani care vor depune plangere penala... altfel, fosila si-a dus misiunea cu bine trasata de pacalici....
      • +10 (10 voturi)    
        poti face o plangere penala (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:46)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat

        cu declaratiile autoritatilor germane, care au oferit solutii, legislatia in vigoare, care permite o gramada de solutii, e clar ca Melescanu a actionat premeditat.. deci tot ce trebuie sa faci este sa depui o plangere penala... http://www.romaniacurata.ro/iii-cum-se-depune-o-sesizare-penala-plangere-si-sau-denunt/

        Cu cat vor fi mai multe, cu atat mai greu le va fi sa va ignore.
        • +5 (5 voturi)    
          plangere penala (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:58)

          Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui pehash

          multumim pentru site.. sa ne cautam dreptatea
      • +6 (8 voturi)    
        Melescanu este un cersetor de functii (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:06)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat

        si-a vandut onoarea (daca mai avea vreo urma) pentru functia de ministru de externe.
        Imi pare rau de dansul, pt ca in anii 1990 a facut cariera cu Alianta pt Romania....dar acum, din dorinta de a ramane pe esicherul politic, s-a vandut celui pe care il considera odata dusman de moarte: PSD-ul.
      • +10 (12 voturi)    
        Melescanu (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:22)

        Ahha [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat

        Om batran si fara minte. Putea sa ramana un Domn onorabil cu cv-ul SIE, dar s-a compromis acum la batranete. Si pentru cine? - pentru niste mincinosi mafioti. Inca un personaj care iese din scena pe usa din dos.
      • +4 (4 voturi)    
        Melescanu (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:52)

        Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui CateluPirat

        si numai el - PONTA & company - trebuie sa raspunda pentru umilirea miilor de romani care nu au reusit sa voteze..S=a incalcat flagrant, evident si dureros pentru noi, un drept FUNDAMENTAL! Cucces celor ce vor sa se faca dreptate! Numai asa se va ajunge la schimbarea legislatiei si vot prin corespndenta !
    • +20 (20 voturi)    
      exact (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:30)

      goguleana lugojana [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      asta vroiam sa comentez si eu inainte sa deschit articolul. in rest nu ne intereseaza absolut nimic din ce va spune.
      DEMISIA!!!


      a, s-ar putea sa ma intereseze doar daca isi pune cenusa in cap si recunoaste ca a fost pus de Ponta & CO sa faca ce a facut.
    • +20 (20 voturi)    
      incredibil (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:30)

      tearoftime [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      un discurs atat de comunist nu am mai auzit de mult.. D E M I S I A ! ! ! ! ! ! !!
      • +6 (6 voturi)    
        ... cea mai buna aparare ... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:32)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui tearoftime

        .... este pitirea dupa lege .... !
    • +12 (12 voturi)    
      MINCINOSII !!!! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:34)

      tearoftime [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18492967-biroul-electoral-central-ministerul-externe-putea-deschida-noi-sectii-vot-strainatate-pentru-turul-doi-dar-nu-facut.htm
    • +19 (19 voturi)    
      Diversiune (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:54)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      Melescanu a fost de la inceput folosit la sacrificiu sa tranteasca alegerile disapora.
      Acum nu face decat sa ridice responsabilitatea de pe Ponta/PSD si sa o dea pe Melescanu/PNL
    • +9 (9 voturi)    
      agentul de paie (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:31)

      criii [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      ..pai asta a si fost rolul maimutoiului de paie, sa faca figuratie cinci zile si sa incaseze. inca ne cred prosti !
    • +7 (7 voturi)    
      Stafeta comunista, de la o generatie la alta! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:46)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      Da, un sigur cuvant, in stil iohannesian, ar fi fost de ajuns!
      Dar, in stilul comunist, deprins bine de Melescanu (i-a intrat in sange!), acesta a servit generos scuze, justificari, ca inlocuitoare ale accesului liber la vot, pentru toti romanii din diaspora.
      Pe nefericitii care au fost 'condamnati' sa stea patru, cinci ore in frig, fara ca unii sa fi reusit sa voteze, justificarile fostului comunist uns cu toate unsorile ii jignesc o data in plus, suna a 'bataia de joc a celui ce se considera puternic'.
      Este ca si cum, in loc sa ii dea o bucatica de paine unuia lihnit de foame, detinatorul brutariei ii da decat o vorbarie cu justificari preluate din arsenalul limbajului de lemn comunist : disfunctionalitati, conditii obiective, s-au depus toate eforturile, ii integem pe cei care au suferit in frig, ne cerem iertare, problema se va examina cu celeritate si se vor lua cele mai potrivite masuri ca data viitoare lucrurile sa se desfasoare excelent, etc., etc.
      Co-pilotul Viorel are trebui plece vajaind din postul de premier, sa nu mai auzim de el.
      Mincinosul promisese ca 'va zbura toata conducerea Ministerului de Externe daca fie si 'un singur roman' nu va avea asigurate conditii sa voteze.
      Intrebat de ziaristi de ce nu ii zboara pe vinovatii din ME, iresponsabilul mitoman a raspuns : 'Pai ce? Voi chiar m-ati luat in seris? M-ati crezut? Nu ma cunoasteti inca?
    • +5 (5 voturi)    
      altul e cuvantul corect (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:39)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      DNA
    • +1 (1 vot)    
      un papagal, mai putin......... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 19:06)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      ......lichea nativa, un cripto-comunist sadea.............e plin psd-ul de jeguri.......si-a incheiat misiunea, acum se retrage la mosioara lui din ardeal,mostenita prin defuncta gospodarie de partid(pcr) si-si va scrie in tihna , cugetand curat si nepartinic,.............memoriile.
  • +40 (42 voturi)    
    GUVERNUL LOVESTE PE LA SPATE IN DNA! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:32)

    fit [utilizator]

    In timp ce atentia ne este pe Melescanu, guvernul (Ponta) actioneaza! Vor sa treaca mascatii care ridicau penalii pentru DNA sa treaca la ordine publica. Nu o sa mai ridice penalii, o sa ridice manifestantii de pe strazi!!!! Cautati stirea pe comisarul.ro.
    • +3 (3 voturi)    
      sper sa nu ai dreptate! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:26)

      toleranta [utilizator] i-a raspuns lui fit

      n-am verificat, dar voi verifica. nu cred ca intentia se va realiza. oricat de putine prerogative are presedintele, nu cred ca va sta cu ochii inchisi si cu mainile in san. nu este "tatucul nostru", dar...trebuie sa existe parghii sa nu lase guvernul sa faca ceva gen "martea neagra".
      • +2 (2 voturi)    
        cu o ordonata de urgenta nu e nevoie de presedinte (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:54)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui toleranta

        poate sa se dea OU.
    • +2 (2 voturi)    
      Melescanu, noul sef? (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:27)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui fit

      ca doar are experienta in diversiune. In strada copii, dar acum, in fata guvernului! De fiecare data cand sunt semnale de derapaj TREBUIE facut "priveghi" in fata guvernului. Duceti-va sa-i salvati de duhuri rele!
      Numai asa veti dovedi solidaritatea pentru votul nostru impotriva IPOCRIZIEI. Respect pentru vigilenta, Comisare. ro!
    • +3 (3 voturi)    
      Ce vrei sa insinuezi ? (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:31)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui fit

      Că știe Guvernul că vor urma demonstrații anti-guvernamentale care nu vor putea fi controlate decât prin prestația unor caftangii profesioniști ?
      • +4 (4 voturi)    
        diversionisti acoperiti (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:30)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

        cred ca vor sa se asigure ca demonstratiile vor fi sigur deturnate. Pomana electorala se va dirija catre DOGARI si vor spune ca in piata demonstrau golani care trebuiau pusi la punct. Fiti vigilenti, si asta e o forma de patriotism.
        • +3 (3 voturi)    
          Ponta a fost avertizat ! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 14:19)

          Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

          Dacă folosește violența contra protestelor pașnice atunci nu se va deosebi de Ceaușescu.

          Tinerii români au câștigat un mare respect în străinătate prin demonstrația din 16 Noiembrie.

          Trebuie să fii nebun să-ți asumi riscul unei vărsări de sânge.
    • +1 (1 vot)    
      Cum ?? (Marţi, 18 noiembrie 2014, 14:04)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui fit

      Mascvatii mutati ?? Nu este posibil .. Domnule Presedinte , actuakl ! Domnule Presedinte , viitor .. cum comentati ?? Este adevarat ??
  • +31 (31 voturi)    
    o viata in slujba comunistilor&securistilor (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:40)

    rov [utilizator]

    pacat de om. caracter josnic!!!

    Sa ne amintim:

    APR- destinul distrus al miilor de tineri in anii 2000!;
    Intrarea ingrata in PNL ;
    Tradarea din functia de la SIE;
    Si ultima mizerie spalarea mafiotilor de azi din PSD.

    Si astea doar in spatiul public.
    • +7 (7 voturi)    
      molusca securisto-comunista (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:29)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui rov

      iata profilul moral intruchipat de acest individ.
  • +33 (33 voturi)    
    Mission Accomplished (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:40)

    gechi [utilizator]

    o sa ne spuna cat de rau ii pare de oamenii care au asteptat ore intregi la coada si in final nici n-au putut vota si au mai fost si batuti/gazati de jandarmi. O se ne spuna ca el a factut tot posibilul, dar ca n-a putut incalca legea, ca n-a avut suficient timp, ca ambasadele nu l-au informat in legatura cu numarul de romani care vor veni la vot s.a.m.d., si prin urmare isi prezinta demisia.

    in relaitate, Melescana a raportat deja Misiune Indeplinita.
    • +28 (28 voturi)    
      Problema nu e daca legea e incalcata. (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:59)

      coco04 [utilizator] i-a raspuns lui gechi

      O lege e inerent imperfecta.Ea se perfectioneaza pe masura ce realitatea demonstreaza limitele legii.Ceea ce e cu adevarat important e SPIRITUL LEGII, adica principiul constitutional care arata pentru ce se emite legea.
      Nu poate fi incalcat un DREPT FUNDAMENTAL de catre stat in baza legii.
      Doar in baza FURTULUI PRIN LEGE.
      In Romania FURTUL PRIN LEGE a devenit LEGE.
      Aceasta e problema.
      • +5 (5 voturi)    
        daca se dorea, se gaseau solutii (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:33)

        toleranta [utilizator] i-a raspuns lui coco04

        sunt de acord cu tine. ce zic ei este un motiv bagat in fata. chiar si o ordonanta de urgenta ar fi fost inteleasa daca se invoca rezolvarea problemei stringente de a vota toti romanii. legile sunt perfectibile si nu poti sa vii cu argumentul ca "e tarziu", nu ne aflam in "termenul legal" pt a modifica legea.
      • +3 (5 voturi)    
        ... ceea ce NU s-a respectat ... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:46)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui coco04

        ... este SPIRITUL LEGII !
        Daca Nae betzivanul a stat toata ziua la crisma si seara la 9 s-a trezit , sorry ! ( Nu o sa tzin deschis o sectzie de votare pt un betzivan adormit ! ?)
        DAR daca seara la 9 mai este o coada de sute de metri cu sute de cetatzeni si sectzia de votare a lucrat " la foc continu " atunci mielescanu ca ministru plin trebuia sa dea ordin " TOATE SECTZIILE RAMIN DESCHISE PINA CE VOTEAZA ULTIMUL OM ! " ( ce puteau sa-i faca ? sa-l spinzure? sa anuleze voturile ?
        [ sarea Europa in aer ! ] Ar fi intrat in inima oamenilor cu fruntea sus si pe usa din fatza ! Asa a mai pus inca o pata pe numele lui .
        • 0 (0 voturi)    
          Sunt absolut de acord ca ... (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 8:28)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

          ... prin proasta organizare a alegerilor in strainatate, in mod particular prin subdimensionarea semnificativa a sistemului de vot (prea putine sectii, prea putine stampile, prea putine cabine), s-a refuzat in mod voit dreptul la vot unei bune parti a romanilor ce traiesc in strainatate.

          Totusi, ca roman care-si doreste o Romanie guvernata de lege, nu de bunul plac, nu mi-as fi dorit ca votul in strainatate sa fie facilitat prin incalcarea legii.

          Nu cunosc suficient de bine legislatia ca sa ma pronunt, nu sunt nici in masura sa o aplic. Dupa ce s-a intamplat, mi se pare absolut normal si-mi doresc ca procuratura sa investigheze situatia, iar daca se constata ca limitarea votului in strainatate s-a produs prin incalcarea legii, responsabilii sa fie pedepsiti (dupa cum la fel de important mi se pare ca cei responsabili de fraude electorale in tara - vot multiplu, persoane prezente pe liste care n-au fost acolo, semnaturi false pe liste - sa fie pedepsiti).

          Mi se pare insa absolut anormal, si mi-ar fi frica sa traiesc intr-o tara in care chiar daca intentia e buna un ministru poate scapa de pedeapsa in urma unei ilegalitati - cum ar fi de exemplu un ordin care sa prelungeasca programul sectiilor de votare daca legea nu permite asa ceva.

          O vorba veche romaneasca spune ca unde-i lege nu-i tocmeala. Scuzarea si nepedepsirea unei incalcari a legii, indiferent de context, tocmai asta face: inlocuieste legea cu tocmeala. Cu alte cuvinte, adio statul de drept. Cred ca cei care au stat la coada la vot, chiar si cei care n-au ajuns sa voteze, tocmai pentru ca asa ceva sa nu se intample au stat la coada.
  • +39 (39 voturi)    
    ieftin (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:44)

    verid [utilizator]

    Acest individ sinistru nu trebuie lasat sa place onorabil prin demisie .Trebuie dat afara.Atat el cat si Corlatean trebuie sa mearga la puscarie deoarece au impiedicat Romania din diaspora sa voteze(6luni la 3ani).
    • +10 (10 voturi)    
      Ar trebui arestat (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:13)

      sirb [utilizator] i-a raspuns lui verid

      Eu am fost observator independent al Societatii Timisoara la una din sectiile din Italia. Nenorocitul asta era in stare sa trimita presedintele de sectie si doar 3 membri la una din sectii. Desi ceilalti membri de comisie au anuntat inca de la primul tur ca nu vor mai venii la al 2-lea tur , ei nu au inlocuit oamenii , l-au trimis pe presedintele de sectie, doar cu ceilalti ramasi . Noroc ca omul avea cateva cunostinte ce i-au sarit in ajutor!
    • +7 (7 voturi)    
      de-aia l-au si pus (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:43)

      toleranta [utilizator] i-a raspuns lui verid

      nu mai este o piesa importanta in joc. si el si ei stiau ca nu vor rezolva treaba schimbandu-l pe corlatean cu altcineva. si se asteptau, deopotriva, ca melescanu sa esueze si sa fie apoi demis sau sa demisioneze. omul si-a facut suma/are o cariera in spate, nu putea sa mai aiba o cariera in fata...ce mai conteaza daca isi demisia?

      si el si corlatean au fost doar niste executanti. sa nu trecem acum la vantoarea de vrajitoare si la utilizarea excesiva a expresiei " sa-l bagam la puscarie!". da, au obstructionat procesul de votare. se poate deschide dosar penal, bazat pe probe si martori, in care sa fie adusi in judecata TOTI cei care au participat la chestia asta. si in functie de aport sa isi primeasca pedeapsa.
  • +27 (27 voturi)    
    isi da demisia securistu' (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:45)

    qwerasdf [utilizator]

    dupa ce a servit interesele psd-ului si si-a batut joc de fratii nostri de peste hotare

    nu exista nicio raspundere in tara asta, ei nu se trag la raspundere intre ei, asa ca ar fi bine sa nu dam inapoi cu iesirile pe strazi! Mi-ar placea sa vad o multime de 50-60.000 de oameni cum il iau de urechi pe acest individ si pe restul si-i arunca in sala de judecata, unde tot se respecta conform legilor.

    Obstructionarea dreptului fundamental la vot - bang 15 ani de puscarie, etc...
    • +8 (8 voturi)    
      asta... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:49)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      si-a facut "datoria" fata de sistem - al lor, de aia pleaca linistit. inca un GRAJDAN.
  • +17 (17 voturi)    
    Ar face bine sa demisioneze. (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:46)

    vali47 [utilizator]

    Daca vine sa ne abureasca cu declaratii de genul cat a muncit el si Ponta ca sa asigure ca romanii sa voteze,mai bine pleaca.Este mincinos ca Ponta si de aceia se si inteleg.Ii leaga caracterul de oameni cu tupeu si fara scrupule.Nu au scuze ca nu se puteau organiza sectii suplimentare.Legea alegerilor,nu-i o lege a lui D-zeu sa nu poata fi modificata in interesul populatiei.Ponta si Melescanu cand spuneau ca nu pot modifica legea alegerilor,parca vorbeau de modificarea Legii Atractiei Universale,care,sincer vorbind,nici aceia nu-i de neschimbat.
  • +11 (11 voturi)    
    Demisia (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:07)

    micul_licurici [utilizator]

    DEMISIA!

    Sper sa nu aibe tupeul de a spune altceva in afara de anuntul demisiei sale.
  • +10 (10 voturi)    
    Ponta, DEMISIA !! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:11)

    lp [utilizator]

    melescanu nu inseamna nimic, trebuie sa raspunda primul ministru. Totul a fost premeditat, Melescanu a fost numit special sa execute ordinul: nu-i lasati sa voteze. Ponta, e prea putin chiar si demisia ta, ar trebui sa fii anchetat
  • +10 (10 voturi)    
    melescanu a fost doar un paratraznet (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:12)

    lp [utilizator]

    ca sa fie protejat adevaratul vinovat - ponta
  • +27 (27 voturi)    
    Nu-mi spune! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:12)

    Monday [utilizator]

    Ieri declara cu aroganta ca nu are "niciun fel de apasare" in legatura cu cate neajunsuri a pricinuit miilor de oameni care au vrut sa-si exercite un drept constitutional de baza, in afara tarii.
    Sa i se fi subtiat, brusc, soriciul peste noapte si acum sa simta ceva...apasari?
    E suficient de "apasat" ca sa demisioneze?
    Si ce crede ca rezolva cu asta: arunca niste "praf in ochii prostilor" (de afara si din tara) ca sa abata atentia de la probleme si sa isi scape seful si guvernul "basma curata"??
    • 0 (0 voturi)    
      Asa e Melescanu nost', (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 1:11)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Monday

      ieri "nici o apasare nu avea", azi isi asuma raspunderea!
      Din doua una: e ramolit. ori e spion scolit!
  • +28 (28 voturi)    
    ar face bine sa fie ultima (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:14)

    clint [utilizator]

    declaratie, inainte sa intre la puscarie
  • +7 (7 voturi)    
    tupeul (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:28)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Dat afara si aplicat legea ..este incredibil ca individul asta inca mai tine conferinte
  • +7 (7 voturi)    
    PUSCARIE e numele tau (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:32)

    mnicku [utilizator]

    scuzele sint tardive.

    Sinteti niste INFRACTORI .
  • +9 (9 voturi)    
    cum se cere o demisie ? (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:36)

    andrei31 [utilizator]

    Astia nu demisioneaza decat daca folosim metoda "Ceausescu" pentru eliberare definitiva din functie ! Dar de data asta ne multumim si cu inchisoare pe viata si confiscarea averii !
  • +6 (6 voturi)    
    haideti sa ne organizam! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:37)

    cristi_an [utilizator]

    sa ii dam toti in judecata!
  • +8 (8 voturi)    
    MINCIUNA (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:37)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    BEC a specificat CLAR ca se pot infiinta sectii noi de votare.
  • +8 (8 voturi)    
    FRECTIA PICIORULUI DE LEMN... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:37)

    Johanis [utilizator]

    DEGEABA. Absolut NIMIC nu rezolva aceasta DEMISIE.
    Bataia de joc ramane. De cand a fost numit se putea anticipa ca este omul de sacrificiu. Maniera este tipic PSD-ista si, din fericire, aceste practici 100% comuniste sper sa dispara din tara noastra odata cu partidul invocat.
  • -6 (8 voturi)    
    2009 vs. 2014 (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:39)

    king david hotel [utilizator]

    în 2009 au votat 140.000 și au rămas pe dinafară.....(câți oare?)


    îm 2014 au votat 450.000 și au rămas pe dinafară ...(câți oare?)


    Ceva scandal in 2009? Baconski si-a dat demisia atunci?
    • +3 (3 voturi)    
      1984 vs 2014 (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:40)

      BokassaOficial [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Daca ai cifre exacte, spune-le. Daca ".....(câți oare?)" e tot ce stii, mai bine lasa-i pe ei sa vorbeasca. Nu de alta, dar nu te vad in stare sa-i spui aceeasi ineptie, fata in fata, unuia dintre cei care au stat 10 sau 12 ore in ploaie si tot n-a apucat sa voteze.
    • +6 (8 voturi)    
      Vezi tu... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:42)

      Malone_M [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Atunci nu m-a interesat, a iesit basescu, asa cum mi-am dorit.
      Acum ma intereseaza pentru ca vreau sa-i f..t pe comunistii astia vechi si noi.
      De-asta as vrea sa fie alde melescaru si pontea trasi la raspundere si baconski lasat in pace.
      Esti multumit cu raspunsul meu cat se poate de sincer?
      • -3 (3 voturi)    
        Lui Malone si celor ca el. (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:31)

        Tristul [utilizator] i-a raspuns lui Malone_M

        Dupa limbajul nemotivat trivial si agresiv, se vede clar din ce grota vii.
      • +2 (2 voturi)    
        LOL! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 15:51)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Malone_M

        desi de regula nu sunt de accord cu limbajul (oricum cenzurat printr-un fel de beep in cazul de fata) mi-a placut naduful! Subscriu!
    • +1 (1 vot)    
      cum ramane (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 4:37)

      vezi [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      cu acuzatia lui Baconski ?!
      Ati tot urlat pe la Haznaua3 ca s-a votat prea mult la Paris, ca s-a furat.
      Acum s-a demonstrat ca nu s-a furat, ca s-a votat !
      La ambasada din Paris, pe vremea lui Baconski nu au fost atacati oamenii de politisti sa plece de la coada.
      Minciuna are picioare scurte !
  • +7 (7 voturi)    
    Nu! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:42)

    Soljenitin [utilizator]

    Nu, libarca comunista! Ramaneti in functii pana reparati distrugerile iar apoi demisionati si puneti-va la dispozitia anchetatorilor. Sleahta de puscariasi si de penali ce sunteti!
  • +6 (6 voturi)    
    MINCINOSULE!!!!! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:44)

    oho [utilizator]

    mai dar cat ii mai rabdam pe nemernicii astia mai!!!!!

    un arogant mincinos. te-a contrazis BEC de enspe orii...ti s-au aratat din enspe parti ca se poate marii numarul sectiilor de votare!!!!

    ti-ai batut joc nemernicule!!!! sa zici multumesc ca nu ai fost jupuit de viu la paris, ca asta meritai!!!!!

    demisia e prea putin pentru tine!!!! puscaria si tu si toata cloaca care continuati de 25 de ani sa va bateti joc de noi!!!!

    am ajuns la concluzia ca romanul are o rabdare de fier, rabda sa fie umilit ani si ani de zile....dap-oi si cand ii ajunge ii ajunge!!!!

    sa va dea dumnezeu cat mai multi ani in zabrele!!!!
  • +9 (9 voturi)    
    Scenariu ieftin... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:46)

    doi si-un sfert [utilizator]

    Sobolanii incerca sa-si salveze pielea sacrificand pionii... Pentru incalcarea dreptului constitutional la vot toti cei responsabili, in frunte cu Poanta, trebuie sa raspunda penal!
  • +8 (8 voturi)    
    Bun (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:47)

    omezu [utilizator]

    Si-a dat demisia, iar acum sa raspunda si penal pentru ingradirea dreptului la vot! Cativa ani de puscarie ar trebui sa fie un semnal destul de serios.
  • +11 (11 voturi)    
    oare cati or sa mai cada pentru Mincinosul Suprem? (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:47)

    cristi_an [utilizator]

    DEMISIA PONTA! Si inainte..vino oadata cu bugetul pe 2015!!
  • +5 (5 voturi)    
    Dati in judecata (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:47)

    fecoka [utilizator]

    Va rog pe toti care se simt lezati de activitatea acestui domn , numit ministru de externe, sa-l dati in judecata ori pe cont propriu, ori organizati. Daca se gasesc avocati, care sa va spuna daca exista temei legal pentru aceasta actiune, va rog sa semnalizeze cumva in mediul online. Odata si odata trebuie cumva sa trezim la realitate toti politicienii, ca nu au dreptul sa faca orice cu acest popor.
  • +12 (12 voturi)    
    un cuvint: (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:47)

    victor L [utilizator]

    GRAJDANULE
  • +7 (7 voturi)    
    ticalosul de serviciu, mentalitate de (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:49)

    __alex__ [utilizator]

    coada de topor.
    Nu vrem scuze, vrem sa fii judecat pentru obstructionarea procesului de vot.

    375.000 de oameni au stat cite 6-8-10 ore la coada, unii in ploaie, unii cu copii, ca sa-ti salvezi penalii. Scuzele nu tin. La puscarie.
  • +6 (6 voturi)    
    joc politic (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:50)

    ToXRM [anonim]

    stiti ce mi-a "placut" la dinozaurul asta politic ? cand a spus ca romanii s-au dus in excursie sa voteze in Diaspora, pt ca a vazut-o el pe Udrea si Macovei, iar reportera a spus: "domnul Melescanu, astea sunt doar 2 persoane" iar el a raspuns: "pai ce, credeti ca eu le stiu pe toate". pai mai prietene, pana acum 2 saptamani ai fost seful SIE, si din banii mei platit, iar fira postului cam spunea ca trebuie sa stii multe lucruri, dar nu chiar pe toate. in ce tara traim fratilor ?
  • +6 (6 voturi)    
    hai sictir (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:51)

    cosminbut [utilizator]

    esti doar o coada de topor...asteptam demisia adevaratilor responsabili
  • +7 (7 voturi)    
    Nu e OK (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:51)

    Lime&Coconut [utilizator]

    Ce fac astia acum, tot sacrifica pioni, vine unul, face boacana, isi face mea culpa, isi da demisia si cu asta basta, restul s-au spalat pe maini?

    Melescanu este un front man al unui sistem, nu zic ca nu trebuie sa demisioneze, dar nu e suficient.

    In plus minte de stinge, BEC le daduse din timp toate asigurarile pentru deschiderea de sectii suplimentare.
  • +9 (9 voturi)    
    noua strategie PSD (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:52)

    roman29 [utilizator]

    Am observat ca dupa pierderea alegerilor PSD-ul are o noua strategie. Declaratii la 180 de grade fata de cele de dinainte de turul 2, aceasta "demisie" si fel de fel de nimicuri simbolice pentru a incerca sa arunce praf in ochi oamenilor. Chiar si Latrina 3 nu mai este atat de virulenta in atacuri. Probabil au discutat o noua strategie de a fraieri oamenii cand au vazut ca cea veche nu mai tine.
    • +2 (2 voturi)    
      Au devenit pisicuți ! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:34)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui roman29

      Au ascuns oala cu smântână și acum ne privesc candid în ochi, miaună alintat și cer de mâncare, nevinovații.
      • +1 (1 vot)    
        pisicuti...ce frumos suna! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:43)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

        Chiar si numai pentru umor, l-as propune la Nemurire pe Basescu. Pe mine umorul sau, mai ales in momente grele m-a mobilizat mai mult, m-a-ntarit. IMI VA LIPSI, si umorul si omul politic. Am simtit protectia si curajul pe care ti le da un bunic, atunci cand afara fulgera si tuna. M-am simtit in siguranta, ceea ce nu inseamna ca ne-am culcat pe-o ureche. Descretirea fruntilor:
        -Ponta n-a lasat o icoana nepupata
        -Da, sunt bolnav, am boala pe hoti
        -Adriane nici nu stii...
        -Calin Po... Co... Tari...inima zburdalnica
        etc etc Dac-as fi Divertis, as face rating cu el.
        • +1 (1 vot)    
          umorul (Marţi, 18 noiembrie 2014, 14:20)

          Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

          este atributul omului inteligent si curajos..Domnul Presedinte Basescu ne-a oritejat ....si ne-a descretit fruntile ..
  • +8 (8 voturi)    
    Doar demisia? (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:55)

    DumitruCiobotaru [anonim]

    Lasam sa scape atat de usor acest securist?Nu-i face nimeni lui si lui corlatean plangere penala?Acei romani adevarati din strainatate care au stat ca niste animale in ploaie pentru a vota nu trebuie sa li se dea satisfactie>?La puscarie securistilor.
  • +7 (7 voturi)    
    Nu e suficient! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:56)

    xrn [utilizator]

    Ponta & Co, DEMISIA, urgent!
  • +7 (7 voturi)    
    asteptam toate demisiile promise (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:56)

    usernou [utilizator]

    parca, trebuia sa plece multa lume; despre ce onoare vorbra dl melescanu? asteptam nu raportul cu rezultate ci simplu: trebuia sa ne spuna cat a fost de nesimtit si arogant; DL PONTA pana plecati ar trebui sa imputati cheltuielile de deplasare pentru cei care s-au plimbat pe banii nostri; sa se intoarca in buget;
  • +10 (10 voturi)    
    ... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:57)

    pathfinder [utilizator]

    Nu ajunge!
    Corlatean, Melescanu si Ponta dati in judecata pentru ingradirea dreptului la vot!
  • +7 (7 voturi)    
    iuda (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:57)

    Point [utilizator]

    si-a facut treaba,acum se poate retrage linistit.bani de pensie are destui...el nu are nici o apasare,parca asa zicea nu?poanta cand urmeaza?
  • +9 (9 voturi)    
    Capul lui PONTA, vrem!!! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:59)

    Orsay [utilizator]

    OK, şi-a dat demisia, dar nu-i destul!!!
    Aşa cum Codul Fiscal suferă modificări de pe-o zi pe alta prin OUG,(deşi legea spune că intră după 6 luni în vigoare-orice modificare) aşa putea da guvernul o OUG, ca să suplimenteze secţiile de votare.
    Dar, NU s-a vrut, din motive prea bine ştiute.
    • 0 (0 voturi)    
      capul lui, ultimul! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 16:11)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Orsay

      Intai sa ni-i livreze pe ceilalti pe rand: Sarbu, Nastase, Dragnea, Mazare, etc etc , pe Iliescu-criminalul Revolutiei si cand va crede ca si-a curatat partidul sa-l ia si pe el. Vreau sa-l mai vedem ca pisicut asa ca ieri si azi...sa vedem cum trece tara prin iarna fara proteste si fara "mineri". Minerii fb-ului.
      Razbunarea cea mai cruda este cand PISICUL tau e silit a recunoaste, ca esti bun si dansu-i rau...Iar cu "LUCRUL" de la Cotroceni cred ca v-ai convins ca nu merge...Vreau ca psdistii pentru greselile lor sa plateasca cu functia si sa despagubeasca corespunzator pana ajung saraci asa cum au intrat in politica. Noi vom fi vigilenti...
  • +8 (8 voturi)    
    Un (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:59)

    soringusar [utilizator]

    Un mandat scurt si semnificativ.
  • +8 (8 voturi)    
    doar atat (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:00)

    nocomment [utilizator]

    Guvernul Kamikaze.
    (fac prostii si apoi isi dau demisia fara nici o remuscare, asa au facut de la inceput)
  • +11 (11 voturi)    
    Melescanu (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:13)

    nimrod [utilizator]

    "Ce am spus duminica se baza pe informatii neverificate. Nu am probe."

    Nenea ăsta a fost şef la SIE?
  • +7 (9 voturi)    
    să meargă la pușcărie, acolo e locul lui (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:15)

    visio [utilizator]

    se vede că e securist! meleșcanu, voiculescu, iliescu...toți au fost la revoluție, și tinerii au murit! duminica trecută guvernul Plagiator și-a bătut joc de români! dacă aveau funcțiile astea în china, acum erau executați!
  • +9 (9 voturi)    
    un prim pas (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:20)

    goto [utilizator]

    demisia lui e doar un prim pas spre normalitate. asteptam si ceilalti pasi spre a ne apropia de normalitate: demisia guvernului pentru modul in care s-au organizat alegerile, investigarea de catre autoritati (spre a vedea daca a fost abuz , legi imperfecta sau oameni incapabili) si tragerea la raspundere a celor vinovati, modificarea legilor electorale astfel incat sa poata vota toata lumea si pentru a evita abuzurile (atat a guvernului si a celor care organizeaza alegerile, cat si a celor care organizeaza turism electoral sau se ocupa de alte fraude); pedepsirea prin lege a celor care nu vor sa organizeze corect alegerile.
    Asteptam introducerea votului electronic, astfel incat sa nu se poata vota cu acelasi cnp de mai multe ori. De asemenea baza de date de la evidenta populatiei sa fie sincronizata din timp cu lista de alegatori, astfel incat sa nu mai voteze mortii.
  • +14 (14 voturi)    
    PSD prins in propria capcana (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:24)

    Razvan002 [utilizator]

    PSD-ul s-a faultat singur si apoi din frica viscerala de Basescu a ajuns sa piarda alegerile.
    Sa aruncam o privire in urma:
    1. Corlatean impreuna cu Ponta si toata gasca din PSD gasesc ca e cool sa faca mici ajustari procesului de vot din diaspora in sensul ca sa nu mai voteze atatia oameni care le sunt ostili. Pun sectii de votare in zone fantoma si nu vor sa mareasca numarul sectiilor de vot in sensul cerut de ambasadorii din tarile respective. Corlateanu era sigur ca "am organizat alegerile cu acelasi numar de sectii de votare ca in 2009" va fi scuza perfecta pentru musamalizarea acestei situatii.
    2. Vine votul in primul tur, ceea ce era de asteptat se intampla, dar la o scara mult mai mare decat era prevazut chiar si de ambasadorii respectivi - pun pariu ca daca numarul sectiilor de vot ar fi fost acela cerut de ambasadori si tot ar fi fost probleme.
    3. Criza devine acuta intrucat mica gainarie se transforma sub presiunea strazii in marea sarlatanie. Scuza deja pregatita de Corlatean nu poate acoperi nimic, ea nu mai pacaleste pe nimeni.
    4. PSD-ul luat pe nepregatite nu are solutii, nu are un plan B, ar vrea sa indrepte situatia ca sa puna capac pe oala care a dat in foc, dar aici se loveste de o problema neasteptata - legea. Legea nu-i permite decat intr-o maniera extrem de alambicata si printr-o interpretare partizana sa faca acest lucru. Prin urmare, MAE incearca sa obtina de la BEC fortarea legii, BEC, sub presiunea strazii da comunicate dar nu da si decizii, adica lasa MAE sa se spele pe cap cu situatia.
    5. Ponta poate schimba legea dar ii este frica de Basescu. Poate da o ordonanta de urgenta ca sa modifice paragraful de lege buclucas, dar nu stie daca schimbarea legii in timpul jocului o vor inghiti cei de la Curtea Constitutionala. Prin urmare, nu vrea sa riste ca alegerile sa fie invalidate si Basescu sa ramana la Cotroceni pana se vor repeta alegerile.
    6. Ponta se crede deja invingator si merge pana la capat.
    Urmarea o stim cu totii.
    • 0 (2 voturi)    
      O mica copletare (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:40)

      Razvan002 [utilizator] i-a raspuns lui Razvan002

      Eu sunt sigur ca daca situatia era inversa ACL-ul ar fi facut exat la fel ca PSD-ul in aceasta situatie particulara.
      Problema cea mare este modul in care politicienii - adica toti politicienii de la toate partidele - trateaza cetateanul.
      Pana cand asemenea comportamente, mici gainarii, mici spagi, fortarea unuia sau altuia prin diferite aranjamente ca sa faca ce vor ei nu vor inceta, nimic nu se va schimba in tara asta.
      Oamenii astia sunt angajatii nostri si noi trebuie sa ne trezim si sa invatam sa le cerem. Trebuie sa invatam ca democratia inseamna ca noi sa cerem ce vrem si ei sa ne dea, pentru ca ei sunt angajatii nostri si nu invers.
      Te nemultumeste ceva, fa o petitie, fa cat mai multa lume sa o semneze si du-te cu ea la cel pe care l-ai ales. Spune-i ca daca mai vrea acel post si in viitor, trebuie sa-ti rezolve problema, daca nu, va veni altul in locul lui.
      Aceasta este Romania in care vreau sa traiesc, nu cea in care oamenii se duc cu spaga la alesul lor ca sa le rezolve problema. Acea Romanie trebuie sa moara ca sa se nasca una mai curata, mai civilizata si in respect fata de mine ca cetatean.
      • +2 (2 voturi)    
        completări și adăugiri :) (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:44)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui Razvan002

        1. clasa politică românească trebuie schimbată; ce vedem acum este un comunism travestit; eu aș lua studenți eminenți și i-aș numi miniștri; mai puțin la economie unde trebuie unmanager dela privat, cu echipa și salariul dorit de el;
        2. în ACL găsim turnători la poliția politică: quintus, nicolai, câmpeanu, etc; toți ăștia trebuie băgați la pușcărie;
        3. când mergi cu petiția de care spui, într-o mână ai petiția ți în cealaltă mână ai sfoara dată deja prin săpun;
        4. avocatul poporului trebuie numit de popor, prin alegeri libere; parlamentarii trebuie lăsați fără imunitate, asemenea celui care îi plătește salariul; pedepsele pentru parlamentari să fie înzecite din start; adică, dacă un oarecare ia 3 ani de pușcărie, adrian năstase să ia 30 de ani și confiscarea integrală a averii; desigur, Țara merge bine, omul e mulțumit, e corect ca parlamentarul să fie plătit pentru munca lui, și să fie plătit bine; dacă parlamentarul a furat, pe lângă înmulțirea pedepsei, se adaugă și anularea tutror drepturilor sale și a familiei lui; adică, dacă adrian năstase fură, sau face România de râs, este obligatoriu ca fiului lui să nu îi mai fie recunoscută diploma de studii și singura muncă pe care ar putea să o facă est esă măture străzile sub supravegherea poliției; sau, cel mai clar, luăm exemplul lui Ponta Plagiatorul: copii lui să fie măturători, tot așa cum copii noștri au fost bătaia de joc a acestor nenorociți!
        • +2 (2 voturi)    
          4 Avocatul poporului ales direct ! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 14:44)

          Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui visio

          Da !
          Ăsta este un adevărat pas înainte.

          Propun și eu:
          5 - Dizolvarea Parlamentului dacă populația a respins prin referendum Suspendarea Președintelui.

          Justificare: Un Parlament de corupți se va gândi de trei ori înainte de a-și bate joc de Președinte.
          • 0 (0 voturi)    
            scrieti o petitie (Marţi, 18 noiembrie 2014, 17:01)

            roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

            postati-o pe internet si pe toate spatiile publice care au servit ca publicitate electorala. Acum , cat fierul e cald. Ar trebui infiintata o casuta postala electronica de sugestii si sesizari pe care tineri studenti sa o administreze si directioneze unde trebuie, noi i-am putea sustine prin mici donatii in semn de voluntariat. Ar fi o pepiniera buna pentru politicienii de maine. Avem nevoie de intarirea atitudinii civice si sunt destui pensionari care online pot sa-i indrume. in spatiul virtual sunt atatea idei bune care ar fi pacat sa nu fie fructificate.
  • +1 (1 vot)    
    O marioneta! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:25)

    EkoPatrobas [anonim]

    O marioneta care si-a jucat perfect rolul pentru care a fost bagata pe scena.
    Ministru pentru o saptamana! Cred ca cea mai nociva saptamana din istoria noastra!
  • +2 (2 voturi)    
    Mai există oare un stat (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:25)

    Fisherman [utilizator]

    care își schimbă Ministrul de Externe ca pe șosete ?
  • +3 (3 voturi)    
    DEMISIA ! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:26)

    nicola269 [utilizator]

    ASOCIATIA "ROMENI DI PADOVA"
    Dle. Prim-Ministru Ponta , va cerem cu fermitata DEMISIA !
    Sunteti , in prima persoana , RESPONSABIL DE UMILINTA ADUSA MILIOANELOR DE EMIGRANTI ROMANI aflati in pribegie - consecinta politicii dusa de mafia politica in fruntea carei a va aflati .
    De la Padova
    Ing. Die Nicolae Alexandru-Presedinte.
  • +5 (5 voturi)    
    securist batran.... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:28)

    un oarecare [utilizator]

    a servit bine cauza.
    daca castiga stanga ramanea in functie sau mai mult.
    acum...isi asuma responabilitatea si isi da demisia....si gata. PSD-ul s-a spalat pe maini...
    cine plateste penal pentru privarea de drepturi a cetatenilor?
  • +2 (2 voturi)    
    Responsabilitatea (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:33)

    hic sunt leones [utilizator]

    trebuie tradusa si prin raspunderea in fata legii penale.
    Odata recunoscuta una, e clar ca trebuie demarate procedurile pentru ca dl ministru sa fie pedepsit si penal pentru fapta sa.
  • +3 (3 voturi)    
    e pe naibii (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:48)

    Reshape [utilizator]

    Pai ce, ma, daca dai peste un om pe strada e suficient sa te dai jos de la volan ca sa fii absolvit de orice vina? Gata, ne dam demisia si am scapat? Ia-te cu Corlatean de mina, duceti-va la procurori si incercati sa le explicati ca nu v-a pus Ponta sa incalecati -- a cita oara? -- statul de drept.
  • +2 (2 voturi)    
    Melescanu vopseste rahatul. (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:49)

    vali47 [utilizator]

    Melescanu crede ca rahatul de care sa umplut,daca-i vopsit nu mai pute.Nu demisioneaza pentru-ca este ingrijorat de soarta lui Ponta,alt mincinos cu tupeu obraznic si imbecil.Daca mai avea ceva bun simt venea si anunta ca si-a depus demisia,nu ca si-o va depune.Scurt si restul intelegeam ca-i constient si--i pare rau.Asa,a dovedit icapatanarea batranului senil care vrea sa moara ultimul.Adica intai sa murim noi.
  • +3 (3 voturi)    
    MInciuni (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:51)

    UnCetateanRoman [utilizator]

    Si faptul ca la Stuttgart oamenii au fost inghesuiti in cladire pana la refuz iar consulul le-a dat asigurari ca toata lumea care e in cladire voteaza, ca pe urma la ora 21 acesta impreuna cu membrii comisiei de votare sa dea bir cu fugitii protejati de gardieni, iar toti oamenii aceia din cladire, care au stat si 13 ore la coada, sa fie alungati ca niste caini fara a mai fi lasati sa voteze - acest fapt cum il mai explicati domnule Melescanu?
  • +2 (2 voturi)    
    hai (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:56)

    dum_i [utilizator]

    Hai cu dosarele penale pentru organizarea unui sistem de impiedicare a dreptului de vot a diasporei.

    Hai dna ca ai de unde pescui. Incepand cu paiata aia de monta si continuand cu cei cu care a conspirat.
  • +3 (3 voturi)    
    Pe banii nostri (Marţi, 18 noiembrie 2014, 11:57)

    MarCos-2000 [utilizator]

    Eu tot nu inteleg cum o persoana la 74 ani, vizibil obosita si depasita poate ocupa functii in sistemul bugetar si nu orice functie ci chiar in SIE, MAE, MAPN, etc. Nu inteleg de ce banii din impozitele mele cu care este platit acest domn, se duc pe apa sambetei.
    Ne putem imagina si prestatiile (de altfel secrete) la MAPN, SIE. De ce nu se poate bucura un astfel de personaj de bucuria vietii si linistea senectutii?
  • +5 (5 voturi)    
    "Nu am probe" (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:06)

    Berzelius [utilizator]

    "Ce am spus duminica se baza pe informatii neverificate. Nu am probe"

    Cum naiba poti sa deschizi gura in calitate de ministru de externe si sa spui ceva fara o baza reala???
    Cu atat mai grav cu cat ai fost si director al unui serviciu de informatii!

    Demisia e primul pas. Pasul doi e cercetarea si pedepsirea vinovatilor pentru cele intamplate: impiedicarea exercitarii dreptului la vot de catre cetatenii romani prin ne-luarea masurilor adecvate. Legea permitea deschiderea de noi sectii de votare (BEC a confirmat acest lucru); autoritatile din tarile respective isi confirmasera Ministerului Roman de Externe disponibilitatea de a veni cu sprijin logistic pentru aceasta, dar au fost ignorate. Ambasadele aveau din timp informatii ca afluxul de votanti va fi considerabil mai mare in turul doi, atat din informatiile publice vehiculate in mass-media, in social-media, cat si din informatii ale serviciilor de specialitate.
    Tratamentul umilitor aplicat cetatenilor romani din strainatate a fost un abuz evident si care trebuie pedepsit prin aplicarea LEGII in cazul celor vinovati!
  • +4 (4 voturi)    
    Nu ne incalzeste demisia (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:07)

    Daniel05 [utilizator]

    Pai cum domnule Melescanu v-ati dat demisia pentru o organizare "ireprosabila" ?!?!?!?! Pai in cazul acesta daca v-ati dat demisia pentru o organizare "ireprosabila", pentru faptul ca eu am stat 9 ore la coada la Paris si nu am votat (adica din punctul meu de vedere ceva ce nu intra in categoria "ireprosabil") ce ati spune sa vi se faca un dosar penal??????
  • +6 (6 voturi)    
    Damage control (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:23)

    cwnchckn [utilizator]

    In engleza ceea ce face Melescanu se cheama "taking one for the team". In cazul lui, data fiind virsta si apetitul pentru implicare in viata politica si publica in urmatorii ani repercusiunile sint minime spre nule. El este paratrasnetul menit sa canalizeze antipatia publicului pe pista gresita.
    • +1 (1 vot)    
      Asa cum s-a vazut si aici, in loc de jos Ponta (Marţi, 18 noiembrie 2014, 15:54)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cwnchckn

      jos Melescanu? Jos Ponta!
  • +2 (2 voturi)    
    Alo, domnu' de la DIE (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:43)

    bilbofil [utilizator]

    Responsabilitatea ai asumat-o cînd ai preluat mandatul. Acum așteptăm asumarea răspunderii. Și politică, și penală!
  • +3 (3 voturi)    
    Un simplu pion (Marţi, 18 noiembrie 2014, 12:57)

    Metec [utilizator]

    A fost mereu folosit ca haina de vreme rea, de toate regimurile. Tariceanu l-a pus ministru peste toate ministerele care-si pierdusera ministrii, din cauze penale (Aparare, Interne, Justitie, etc.). Basescu l-a pus sef la SIE, ca sa arate cat e el de democrat si cum numeste sefi ai serviciilor secrete din opozitie. Cand a vazut ca mandatul lui Basescu se termina, pionul si-a schimbat culoarea si a tras pentru "ceilalti". Acum a ramas cu buza umflata. Asta e soarta pionilor.
  • +2 (2 voturi)    
    Adevărata misiune a d-lui Meleşcanu (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:32)

    OneaLelia [anonim]

    Aha!! M-am prins de ce a câştigat dl. Iohannis şi de ce a demisionat dl. Meleşcanu. Pentru că, citez din articol: ..''nu toţi românii din diaspora NU au reuşit să voteze''. Grea Limba română, grea detot...
    • +1 (1 vot)    
      Misiunea lui era sa impiedice! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 15:56)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui OneaLelia

      a trimis lumea la Nancy unde a fost un centru Art Nouveau? Nu-i crapa obrazul???
  • +2 (2 voturi)    
    egoism (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:51)

    mariocp [utilizator]

    sunt dezamagit de el,tot un batran incapatanat si egoist a ramas,sa-i fie rusine,ai mei de afara nu au putut vota le-au zis cai mai fumos in alt oras...tot lingau psd -ului ramane...
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta sa-si dea demisia! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 13:59)

    Maniu [utilizator]

    avea in mana instrumentul OUG si nu l-a folosit. Sa nu vina cineva sa spuna ca nu se putea! Cum s-a putut "suspenda" legea (daca ati mai auzit asa ceva) in cazul primarilor? Ei bine, trebuia suspendata si acum!
  • +1 (1 vot)    
    Ziaristi ? (Marţi, 18 noiembrie 2014, 16:26)

    MihaiFaget [anonim]

    nu toti romanii din diaspora nu au reusit se voteze ?
  • +1 (1 vot)    
    atat de simplu (Marţi, 18 noiembrie 2014, 17:08)

    adiior [utilizator]

    Tu chiar crezi ca demisia si scuzele tale sunt suficiente?

    Puscaria sa te manance!
    Raspunde in fata legii pentru ce ai facut.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu nu nu (Marţi, 18 noiembrie 2014, 17:22)

    laurs [utilizator]

    Acest om trebuie sa fie anchetat pentru subminarea dreptului la vot si va trebui sa raspunda in fara legii. Acum 2 zile nesimtitul declase ca "nu are nicio apasare", ca diaspora face turism electoral, deci submina dreptul fundamental al oricarui cetățean: votul. Nu mai este de competența lui să facă afirmații după ce și-a pierdut și ultima urmă de credibilitate.Va trebui anchetat, inclusiv cu privire la transportul Desului din Franța în România când și-a dat seama că nu poate să voteze. Iar faptul că a declarat că s-a dus în România ca să lase locul unui om să voteze Este total inacceptabil. Aceste lucruri nu mai merg, este prea târziu. Aștept anchetele.
  • +2 (2 voturi)    
    Praf inochi (Marţi, 18 noiembrie 2014, 18:45)

    Belbek [utilizator]

    Cat de parsiv pot sa fie "ponta"asta.Melescanu a fost pus ca sa-l si demita dupa alegeri ca era constient ca nu-si poate onorapromisiunea de a vota toti din diaspora.Da si asta om batran se preteaza la smecherii de astea.TIGANI
    • 0 (0 voturi)    
      . (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 9:47)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Belbek

      Ce sa faca daca asta era misiunea, e vreunul de capul lui? Nu i-ar fi convenit sa fie directorul SIE in continuare decat sa fie un papitoi de candidat de 1% si acum un neica nimeni? Dar daca asa au hotarat ai mari...
  • +1 (1 vot)    
    eu as dori (Marţi, 18 noiembrie 2014, 21:30)

    Ellias [utilizator]

    sa il ia si pe tonta cu el. Ca de nu, isi asuma interimatul si la externe, la cat e ala de avid de functii. Acum are cu ce isi umple CV-ul tontalache. Cine e de vina, sa plateasca...cei de la BEC, ori PM-ul, toti sa plateasca. Asa ceva numai in tarile din lumea a 3-ea se mai intampla.Si de ce nu se schimba legea, daca nu mai corespunde? Ca vad ca tonta cu ai lui au dat legi la foc automat, de ce nu schimba si aceasta lege? Or nu interesa pe nimeni acest aspect, or cineva ( partide) au interesul sa mentina aceasta lege, si sa promoveze altele gen : gratiere, amnistie, etc. Toti, de la PM pana la ultimul ministru implicat sa isi dea demizia. Ca doar sa isi dea astia demisia dintr-un minister si sa primeasca altul, nu e normal. Nu esti bun la externe, nu mai primesti nici o sarcina de ministru: inseamna ca esti incapabil. Si sa si plateasca. Ca daca eu fac o prostie la servici, platesc si ma da si afara. Acesti ministrii sunt platiti din banii nostrii asa ca NOI, poporul, ii DAM AFARA-javre ordinare.Sa vina altii mult mai capabili decat shleahta asta de hotzi.
  • +2 (2 voturi)    
    astia (Marţi, 18 noiembrie 2014, 21:50)

    gopo111 [utilizator]

    politicieni peste 70 de ani ar trebui sa fie in parc cu nepoti nu sa doarma in parlament, trebuie pus prag pina la cit sa stea acolo pe bani romanilor, ca de aia e virsta de pensionare, sa fie respectata, aaa si pe urma sa le dea pensia medie ca la orice muritor nu alea speciale, sa vada ce bine le e
  • +2 (2 voturi)    
    Ai fost ori un prost (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 2:49)

    John M. [utilizator]

    ori un nemernic.
    Oricum, o sa ai ce povesti pe lumea ailalta. Sper ca stii ce a zis Mark Twain, "La Rai te duci pentru clima. La Iad, pentru anturaj".


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri