Alegeri Prezidentiale 2014

Biserica Adventista de Ziua a Saptea: Alegerile din acest an se refera la alegerea Presedintelui Romaniei si nu la alegerea Patriarhului Bisericii Ortodoxe Romane

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 11 noiembrie 2014, 17:42 Actualitate | Esenţial

Biserica Adventista de Ziua a Saptea reactioneaza la "implicarea in lupta politica a unor preoti apartinand Bisericii Ortodoxe". Intr-o scrisoare deschisa "adresata cetatenilor Romaniei", Biserica Adventista de Ziua a Saptea avertizeaza ca "transformarea apartenentei religioase in criteriu electoral eliminatoriu" in alegerile prezidentiale "este inadecvata si periculoasa". "Alegerile din acest an se refera la alegerea Presedintelui Romaniei si nu la alegerea Patriarhului Bisericii Ortodoxe Romane. Conform Constitutiei, presedintele Romaniei este presedintele tuturor romanilor, indiferent de culoarea pielii, de etnie sau de religie", se arata in comunicatul remis HotNews.ro.

Reactia vine dupa ce presa a relatat ca parintele duhovnic Sebastian de la Manastirea Teghea a tinut, duminica, o predica la biserica din Moftinu Mic (Satu Mare) in care ii indeamna pe credinciosi sa mearga la vot pe 16 noiembrie "si sa voteze un presedinte ortodox, pe Victor Ponta". Potrivit stiripesurse.ro care citeaza nordvest-tv.ro, si PS Iustin Sigheteanul, episcop-vicar al Episcopiei Maramuresului si Satmarului, le-a dat ordin preotilor ca in ziua votului, direct de la biserica si in tinuta de slujba, sa mearga direct la votare si sa se asigure ca enoriasii voteaza un ortodox (adica pe Victor Ponta pentru ca Klaus Iohannis este crestin de confesiune lutherana). Citeste aici pe larg Cum a devenit corporatia pastorita de Daniel cel mai eficient agent electoral pentru PSD

Biserica Adventista de Ziua a Saptea din Romania face parte dintre cele 18 culte recunoscute oficial in Romania.

Comunicatul integral remis HotNews.ro de catre Biserica Adventista de Ziua a Saptea

"Scrisoare deschisa,
adresata cetatenilor Romaniei, patria tuturor romanilor


Biserica Adventista de Ziua a Saptea din Romania a luat act, cu ingrijorare, de cazurile evidente de implicare in lupta politica a mai multor preoti si a unui episcop vicar apartinand Bisericii Ortodoxe Romane precum si de presiunile unor politicieni asupra acestora. Acest lucru este in opozitie atat cu hotararile publice ale Sinodului Bisericii Ortodoxe, cu bunul simt al oricarui politician, dar mai ales abate o umbra a neincrederii asupra tuturor confesiunilor prezente pe teritoriul Romaniei si sugereaza ca Biserica si constiintele oamenilor pot fi cumparate cu amenintari, fonduri, pozitii si promisiuni.

Dincolo de acest aspect, care este necesar a fi sanctionat imediat si in mod public de catre cei responsabili, in conformitate cu hotararile proprii, consideram ca readucerea intentionata in spatiul public a temei sensibile, referitoare la oportunitatea alegerii unei persoane de alta confesiune religioasa decat cea ortodoxa in functia de Presedinte al Romaniei si transformarea apartenentei religioase in criteriu electoral eliminatoriu este inadecvata si periculoasa.

Este necesara o distantare publica de aceste practici atat din partea Bisericii Ortodoxe Romane cat si a candidatilor la functia prezidentiala. Acceptarea unor asemenea presiuni, amenintari sau slugarnicii este neconstructiva, manjeste credinta crestina si ii indeparteaza pe oameni de Dumnezeu.

Aceasta separare artificiala, habotnica si inadecvata timpului in care traim nu face decat sa desparta cetatenii romani, sa produca tensiuni interreligioase si atitudini lipsite de iubire frateasca si intelegere a pluralismului religios.

Alegerile din acest an se refera la alegerea Presedintelui Romaniei si nu la alegerea Patriarhului Bisericii Ortodoxe Romane. Conform Constitutiei, presedintele Romaniei este presedintele tuturor romanilor, indiferent de culoarea pielii, de etnie sau de religie.

Alegerea unui candidat trebuie sa aiba la baza alte criterii decat cele ale apartenentei confesionale. Credem ca nevoile reale ale cetatenilor si situatia generala a Romaniei ofera mult mai multe oportunitati de teme importante si criterii de alegere care pot aduce atat pacea sociala cat si bunastarea cetatenilor ei indiferent de etnie sau apartenenta confesionala a acestora.

Roman nu inseamna ortodox dupa cum ortodox nu inseamna roman. Credinta ortodoxa nu este a neamului romanesc ci doar a credinciosilor ortodocsi.

Xenofobia, ura pe criterii confesionale, fundamentalismul, introducerea pe agenda publica in acest mod a unor teme periculoase, ce pot aduce atingere pacii sociale din tara augmentand tensiunile si polarizarile politice deja existente, nu au ce cauta intr-o Romanie moderna. Constitutia Romaniei ne reaminteste tuturor, si nu intamplator, ca orice cetatean al acestei tari este roman indiferent ca este adventist, ortodox, catolic, musulman, maghiar, german, turc sau rrom. Iar acest lucru ar fi bine sa aiba acoperire si in realitate.

In acest context, Biserica Adventista de Ziua a Saptea adreseaza tuturor liderilor confesiunilor religioase prezente in Romania dar si candidatilor la functia de presedinte al Romaniei sa se distanteze in mod real, faptic, nu doar la nivel de discurs, de aceasta tema polarizanta a apartenentei confesionale si indeamna la constientizarea faptului ca Romania este a tuturor romanilor, ca presedintele Romaniei este al tuturor romanilor si ca intoleranta religioasa este un factor de instabilitate sociala, dezavuat de toate cancelariile occidentale.

Va asiguram de intreaga noastra pretuire si de faptul ca ne vom ruga pentru binele patriei noastre Romania, pentru neamul nostru romanesc si pentru conducatorii ei asa cum ne invata Biblia in Intaia Epistola catre Timotei, capitolul 2: 'Va indemn, deci, inainte de toate, sa faceti rugaciuni, cereri, mijlociri, multumiri pentru toti oamenii, pentru imparati si pentru toti cei ce sunt inaltati in dregatorii, ca sa putem duce astfel o viata pasnica si linistita, cu toata evlavia si cu toata cinstea. Lucrul acesta este bun si bine primit inaintea lui Dumnezeu, mantuitorul nostru, care voieste ca toti oamenii sa fie mantuiti si sa vina la cunostinta adevarului.'

Pastor Marius Munteanu,
Presedinte
Biserica Adventista de Ziua a Saptea din Romania"

Citeste si:


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

9783 vizualizari

  • -26 (28 voturi)    
    daca tacea ... (Marţi, 11 noiembrie 2014, 17:46)

    avalahul [utilizator]

    filosof se numea.
    • +13 (13 voturi)    
      de ce sa taca? (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:03)

      outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      Adevarul doare. Conform Constitutiei (aia pe care o calca in picioare Ponta), Romania e stat secular. BORmasina a intrecut orice limita de bun simt. Corporatia lui Daniel nu doar ca nu ar mai trebui finantata de la bugetul de stat (banii nostri), ci ar trebui IMPOZITATA!
    • +11 (11 voturi)    
      nu se alege patriarhul.....se alege mincinosul (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:22)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      Asta nu o spun doar eu, o spun aliatii lui :

      http://webtv.realitatea.net//vadim-despre-ponta-esti-o-carpa-in-fata-poporului-roman_917930.html?p=#video

      http://www.youtube.com/watch?v=nrP5uegiElg

      http://www.youtube.com/watch?v=tW9711nOz5o

      http://www.youtube.com/watch?v=LuhGQfu6X5w

      Asa arata un crestin adevarat.....si un candidat care pretinde ca este OMUL care uneste romanii.
      Rad si curcile de noi, pentru ce fel de oameni si de crestini suntem.
      Ponta crede ca romanii au uitat teatrul facut de el ani in sir, in timp ce romanii abia o duc de pe o zi pe alta.
    • +9 (9 voturi)    
      Intarziata dar corecta! (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:29)

      PERIFERIGERI [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      Asta e alta fata a democratiei pe care hotii astia nu vor s-o inteleaga! BOR nu are ce cauta in politica ( e impotriva Constitutiei) ca sa nu mai vorbim de discriminarea cetatenilor pe criterii religioase. Promovarea pe criterii valorice e singura cale spre prosperitate!
    • +8 (8 voturi)    
      Pai (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:40)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      atunci voteaza tu PSD pentru ca-ti spune biserica ,iar dup-ai fi mandu ca esti roman! sa traiesti bine!
    • +10 (10 voturi)    
      Daca nu comentai, (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:41)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      nu ne dadeam seama ca esti inapoiat.
      Toate tarile protestante si neoprotestante au cel mai ridicat nivel de trai, spre deosebire de evul Mediu timpuriu concretizat in nivelul de trai al tarilor ortodoxe!!! cred ca de la stepa si de la siberia vi se trage!!!
    • +10 (10 voturi)    
      Ca bine zici, bre crestine! (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:53)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      Ca biserica neamului, a' ortodoxa, e plina de filosofi. Si ce mai opere de valoare, toate consemnate la vremea lor la Secu'!
    • +3 (5 voturi)    
      Daca taceai (Marţi, 11 noiembrie 2014, 19:20)

      Ambalezu [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      nu stiam ca existi, si ne era mai bine noua tuturor.
    • +5 (5 voturi)    
      adica... (Marţi, 11 noiembrie 2014, 19:41)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      ciocu mic, sa iasa presh pinocchio Ponthausen, ai???
    • +2 (2 voturi)    
      Sau las (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 9:36)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      Cei ce nu au curajul sa isi spuna parerea in sptiul public atunci cand vad o incalcare nerusinata a oricaror norme legale si de bun simt se numesc lasi nu filozofi.
  • +7 (7 voturi)    
    FRUMOS (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:01)

    falcoind [utilizator]

    BOR ar putea lua aminte , nu inteleg de ce nu se poate si la noi ca la nemti , biserica sa fie sustinuta doar de cei care vor , nu de toti .
  • -10 (10 voturi)    
    Rade ciob de oala sparta (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:02)

    rerenenegate [utilizator]

    Sa ne mai lase "bisericile" astea in pace, ca nu suntem bolovani sa punem botu' oricum s-ar numi: ordodocsa, catolica, adventista, musulmana, etc.

    Chiar nu vrem sa avem de-a face cu voi!

    P.S. Ptr adventisti parca venea apocalipsa acum un secol ?!
  • +9 (9 voturi)    
    Din pacate... (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:06)

    valy_74 [utilizator]

    ...verticalitatea este mai remacabila la culturile si religiile minoritare.
    Biserica ortodoxa ar trebui sa fie motorul pentru renasterea acestei tari.
    Si a inteles rolul asta prin a primi 'daruri' si a intra in jocuri politice periculoase. Vor fi responsabili din toate punctle de vedere pentru dezastrul la care au fost parte. Sper din suflet sa fiu doar un ortodox care greseste.
  • -8 (10 voturi)    
    doar o fumigena... (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:16)

    baimarean [utilizator]

    pentru a-l acoperi pe "confratele" Gadea.
    Murdariile si stilul lui de injosire a oricarui oponent nu-i deranjeaza?
    Chiar fac cinste "valorilor" adventiste?
    Zi, fr Munteanu!
    • 0 (0 voturi)    
      Gadea nu e adventist (Joi, 13 noiembrie 2014, 18:11)

      Sorin. [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

      Gadea nu mai face parte din biserica adventista, si cand a fost era un adventist spoit
  • +13 (17 voturi)    
    Salutăm această intervenție! (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:19)

    marki [utilizator]

    Tot respectul pentru reprezentanții „Bisericii Adventiste de Ziua a Șaptea”, care se disting radical de „frații” lor ortodocși prin raționalitate, imparțialitate, omenie și mult bun simț .
    Din păcate, din „România” Prea Sfinției Sale Iustin Sigheteanul și a altora ca el (care n-au nimic sfânt în ei!) fac parte, în general, cei mai săraci cu duhul și, prin urmare, mai ușor de „îmbrobodit”...
  • +10 (14 voturi)    
    Felicitari Bisericii Adventiste (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:20)

    MichiuStefan [anonim]

    Necesara si bine venita aceasta reactie a Bisericii Adventiste; pe cand reactia celorlalte culte, inclusiv "certarea "clericilor BOR pentru incredibilele lor abuzuri?
    • -11 (11 voturi)    
      tie si lui Mihai I (Marţi, 11 noiembrie 2014, 22:36)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan

      sunteti din aceeasi biserica cu Gadea ? Nu purtati voi de grija altor culte/secte/grupari religioase sau religii minoritare.
      se pare ca voi cititi usor pe cei care "n-au nimic sfant in ei" .
      Cum sa ai TOT respectul pt. cei ce tolereaza pe cel ce nu are respect fata de lucrarea Creatorului?
  • +5 (11 voturi)    
    E ok (Marţi, 11 noiembrie 2014, 18:28)

    batmanss [utilizator]

    O remarca , Gâdea , e adventist . Nu s-a autosesizat ?
    • +7 (7 voturi)    
      Cred ca nu mai e demult. (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 6:46)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      De-aia i se zice raspopitul.
    • +1 (1 vot)    
      nu mai e (Joi, 13 noiembrie 2014, 1:36)

      MocanuGeorge [anonim] i-a raspuns lui batmanss

      Gadea a fost adventist. Nu mai este membru al bisericii adventiste de ani buni.
  • +6 (6 voturi)    
    Asa e... (Marţi, 11 noiembrie 2014, 19:05)

    nelloti [utilizator]

    Corect!
  • +9 (11 voturi)    
    Ma mir ca nu s-au sesizat si alte biserici/culte! (Marţi, 11 noiembrie 2014, 19:35)

    RespectRomania [utilizator]

    Bine punctat! Nu mai suntem in evul mediu! Rasismul si discriminarea sunt cele mai mari pericole la adresa democratiei! O campanie ar trebui construita pe idei pozitive care sa puncteze viziunea pentru viitor a fiecarui candidat. Ceea ce a facut BOR e, din perspectiva unui ortodox, cel putin rusinos!
  • -4 (12 voturi)    
    Statul trebuie sa interzica zeciuiala. E ENORM. (Marţi, 11 noiembrie 2014, 21:16)

    D-or [utilizator]

    Ar trebui interzisa prin lege aceasta zeciuiala, si mai ales virarea banilor la bisericile-mama din alte tari. Impozitul meu, in loc sa faca viata mai buna aici, ajunge in buzunarul unor pastori sau in America.

    Fiecare adventist - si majoritatea sunt saraci - da bisericii 10% din tot ce cistiga sau primeste. Se mai platesc si diverse chete, se mai trece si cu cosuletul in timpul adunarilor. ESTE ENORM. Noi, ca societate, nu ne permitem aceasta spoliere.
    In comparatie, un ortodox cheltuie citiva lei pe an cu luminari si acatiste. De citeva ori in viata mai plateste servicii speciale pt botez, cununie, inmormintare. Atit. Dar serviciile speciale le platesc si adventistii separat.

    Statul ar trebui sa-si protejeze cetatenii de orice estorcare. Banii sociali trebuie sa ajunga in hrana, sanatatea si educatia cetatenilor.
    • +1 (1 vot)    
      what??? (Marţi, 11 noiembrie 2014, 22:34)

      mendax [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      de ce nu te botezi in religia ortodoxa?
      • 0 (8 voturi)    
        Sunt ortodox, dar nu putem asista indiferenti (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 0:55)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui mendax

        la spolierea unor naivi. E imoral. E prea mult, e prea de tot. Iar noi nu avem nevoie de saracie, pentru ca e toxica tuturor.
        • +7 (7 voturi)    
          alegerea proprie (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 2:08)

          tith [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Daca esti ortodox atunci ar trebui sa-ti pui niste intrebari, pentru ca in timp ce la celelalte culte credinciosul alege daca sa dea si cat sa dea (zecimea este o contributie voluntara si anonima), la Biserica Ortodoxa i se iau pur si simplu banii fara sa fie intrebat. BOR ii ia bani chiar si fara sa fie ortodox. Motivul? E roman, iar BOR se declara biserica nationala, sprijinita din taxe si impozite. Asta-i realitatea.

          Este contrar drepturilor omului si demnitatii umane sa pretinzi dreptul de a alege in locul altuia, sustinand ca e naiv si nu are discernamantul de a-si administra veniturile proprii. Nu cred ca sustii idei care au nascut deja in istorie abuzuri si regimuri totalitare.
    • +8 (8 voturi)    
      si? (Marţi, 11 noiembrie 2014, 23:04)

      lukuss [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      prietene, fiecare isi cheltuie banul cum vrea, fiecare il da cui vrea.

      Te obliga biserica sa-i dai zeciuiala? Nu.
      Iti baga cineva mina in buzunar pentru zeciuiala? Nu.
      Iti da cineva in cap daca nu dai? Nu.

      Zeciuala nu inlocuieste impozitul. Nu stiu de unde ai ideea asta, evident, eronata.
      • -7 (11 voturi)    
        Nu sunt deloc adventist, (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 0:41)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui lukuss

        Dar cunosc atmosfera. Cine nu da zeciuiala, e exclus. Isi urmaresc unii altora veniturile si se pirasc.
        Bineinteles ca zeciuiala data la biserica nu are treaba cu impozitul pe care il percepe statul. E basca. Ma refeream la faptul ca acesti saraci primesc bani de la stat sub diferite forme (pensii, alocatii, somaj, etc. ) iar ei dau o parte mare din acesti bani la biserica. Deci statul roman sustine indirect aceste fonduri. E incorect fata de restul societatii.
        poate am explicat mai clar acum.
        • +6 (6 voturi)    
          Hmm (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 1:01)

          lukuss [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Da, dar la fel de eronat, mai ales referitor la "acesti saraci". Eu nu sunt adventist, dar cunosc persoane adventiste care au ce eu probabil n-o sa am vreodata, ma indoiesc ca marea parte a venitului lor vine din pensii sau alocatii.

          Iar daca nu esti adventist, poti spune orice, dar nu cunosti atmosfera.

          La fel si in cazul studentilor: poti sti din auzite, poti vedea multe, dar atmosfera de student o simti daca esti student.
        • +3 (3 voturi)    
          asigurarile sociale (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 1:28)

          tith [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Eu stiu ca orice salariat plateste contributii la stat din salariul sau. Una din contributii este la asigurarile sociale, fondul din care i se va plati pensia atunci cand va ajunge pensionar. Deci pensia nu este o pomana de la stat, ci banii omului, pe care i-a economisit o viata (avand obligatia legala sa participe la acest sistem de asigurari). Fiind banii lui, atunci ii poate cheltui in mod legitim, asa cum iti cheltui si tu banii tai. Deci de retinut: fondul de pensii nu reprezinta banii statului. Statul este doar un administrator temporar.
        • +4 (4 voturi)    
          Zeciuala si sustinere financiara (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 9:40)

          Laumi [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Falsa perceptia cu zeciuala. Esti incurajat, dar nu obligat si nimeni nu e obligat sau exclus din biserica pe aceasta baza.

          Recomand sa cercetezi cum se sustin bisericile (Romania si Germania de pilda).
    • +7 (7 voturi)    
      zeciuiala (Marţi, 11 noiembrie 2014, 23:53)

      tith [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Nu reusesc sa inteleg ratiunea comentariului tau desi m-am straduit foarte mult (nefiind un om greu de cap). De aceea presupun ca e ceva ce ai inteles gresit.

      Exista culte crestine in Romania (si in tarile civilizate dealtfel) care primesc zeciuiala, adica a zecea parte din veniturile membrilor care aleg sa ofere acesti bani. Repet, care aleg. Este vorba de venituri personale ale membrilor bisericii. Nu este vorba de bani de la stat, din taxe sau impozite. Nu inteleg de unde ai aceasta idee. Zeciuiala are radacini crestine bine definite, iar caracteristica ei consta in faptul ca omul respectiv alege sa faca aceasta contributie. Cu alte cuvinte, nimeni nu ii impune asta, nimeni nu ii ia bani din buzunar, el contribuie pentru o cauza care e aproape de sufletul lui. Asta e modelul pe care ar trebui sa mearga orice biserica.

      E foarte diferit de ceea ce face Biserica Ortodoxa, pentru care fiecare cetatean al Romaniei, dar fiecare, este donator implicit, fara sa fie intrebat. Fara sa poata sa ALEAGA (oare Biserica Ortodoxa nu are incredere in capacitatea lui de a alege?). O parte din banii lui ajung la Biserica Ortodoxa, chiar daca omul nu si-a dat acordul pentru asta si chiar daca e de alta religie. Nu e o metoda crestina. Crestineste e sa dai daca doresti, nu sa ti se ia.

      Ce model din cele doua alegi, daca ti se permite sa alegi?
    • +6 (6 voturi)    
      Ce aiureli scrii! (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 6:51)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Da si tu mai putin la inmormantari, nunti si botezuri, parastase si alte procesiuni de 'ciolane' din jurasic, triasic si cretacic si vei avea multumire sufleteasca. Nu mai astepta vreun duhovnic sa te ameteasca si sa-ti spuna ca vei fi salvat platind bani la biserica. Adventistii nu-si platesc mantuirea , zeciuiala nu e obligatorie, da cine vrea si banii nu ajung la pastor.Pastorii nu iau un sfantz pt. inmormantari, nunti, botezuri sau alte evenimente.Cine vrea sa fie in rai, n-are nevoie sa-si plateasca drumul!!!!'Toate lucrurile, cerurile si pamantul sunt ale mele" , zice Dumnezeu.
  • +5 (5 voturi)    
    facts. (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 9:41)

    0_Gandalf [utilizator]

    M-am nascut intr-o familie adventista si am fost crescut si educat in aceasta cultura, deci pot sa spun exact despre ce se intampla acolo.
    1. Nimeni nu iti impune sa oferi 10% din venit.
    2. Aceste sume de bani sunt gandite sa ofere independenta bisericii fata de stat. (mai exact pastorii adventisti nu sunt platiti din banii statului roman si nici pensiile lor).
    3. Chiar daca nu mai frecventez constant biserica, trebuie sa recunosc ca sunt placut surprins de initiativa luata. Aveam senzatia ca aceasta biserica se va pierde cumva printre paginile istoriei.
    4. Pentru o biserica minoritara si cu foarte multe complexe acumulate in perioada comunista. E chiar curajoasa miscarea.
    5. Personajul, ruda cu familia Thénardiers, pe numele lui complet Gadea Mihai, este cel mai mare gunoi moral din TV si cu cateva exceptii de deplasati psihic pe care ii gasesti peste tot; toata lumea din biserica e de acord cu asta.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică