VIDEO Titus Corlatean a demisionat din functia de ministru al Afacerilor Externe si a anuntat ca infiintarea de noi sectii de vot in strainatate ar fi ilegala

de Red. stiri     HotNews.ro
Luni, 10 noiembrie 2014, 10:28 Actualitate | Esenţial

Titus Corlatean
Foto: Agerpres
Titus Corlatean si-a anuntat demisia de la conducerea ministerului Afacerilor Externe intr-o conferinta de presa, spunind ca infiintarea de noi sectii de vot in strainatate ar fi ilegala. "Nu pot accepta ca MAE sa incalce legea pe considerente electorale ale domnilor Basescu si Iohanis", a motivat Corlatean. "MAE isi mentine integral pozitia potrivit careia nu exista baza juridica legala pentru suplimentarea sectiilor de vot din strainatate", a spus Corlatean, care a adaugat ca Hotararea Biroului Electoral Central de marti, 4 noiembrie, nu ofera solutia legala pentru deschiderea de noi sectii de vot in strainatate. De remarcat ca Titus Corlatean a refuzat dialogul cu ziaristii, plecand imediat dupa ce si-a rostit declaratia.

Titus Corlatean a spus ca desi BEC a emis un comunicat de presa vineri noaptea, 7 noiembrie, in care arata ca nu exista impedimente legale pentru deschiderea de noi sectii, acest comunicat nu este sustinut de Hotararea aceluiasi BEC din 4 noiembrie.

Corlatean a dat vina pe Traian Basescu si Klaus Iohanis pentru presupuse interese electorale in scandalul votului din diaspora.

Reamintim ca votul din strainatate de la turul 1 al alegerilor prezidentiale a fost marcat de probleme majore - mii de romani nu au putut vota din cauza cozilor uriase formate la sectiile de vot din orasele cu mare densitate de romani.

Prima masura luate de BEC a fost sa elimine obligativitate completarii in sectia de vot a declaratiilor pe proprie raspundere. Astfel, declaratia a fost pusa pentru descarcat pe site-urile MAE si BEC, astfel incit votantii din strainatate sa o poata completa in afara sectiilor de vot pentru a cistiga timp. De asemenea, MAE a anuntat ca in toate sectiile de vot va fi marit pina la maximul admis de lege, 7, numarul de stampile si de cabine de vot.

In paralel, organizatiile romanilor din strainatate, Opozitia si presedintele Traian Basescu au cerut suplimentarea sectiilor de vot din strainatate. Si aici au inceput problemele majore.

MAE a sustinut inca de luni, 3 noiembrie, ca nu are baza legala pentru acest lucru. Biroul Electoral Central (format din 5 judecatori) a emis o Hotarare pe 4 noiembrie, dupa consultari institutionale cu MAE. Hotararea 4H/4.11.2014 arata, in esenta, ca se pot deschide sectii noi. Titus Corlatean si conducerea PSD au continuat insa sa sustina ca nu au baza legala pentru deschiderea de noi sectii in strainatate si au blamat BEC si legislatia pentru lipsa bazei legale. BEC a revenit cu un comuncat de presa vineri seara (7 noiembrie) in care comunica faptul ca nu exista "impedimente legale" fata de deschiderea de noi sectii. Titus Corlatean a continuat sa sustina ca nu are baza legala inclusiv astazi, in ziua demisiei.

  • Hotnews.ro a transmis principalele LIVE TEXT si LIVE VIDEO declaratii ale ministrului

Declaratii Titus Corlatean:

MAE a informat in ultimele zile, inclusiv in weekend, despre masurile suplimentare pentru sprijinirea organizarii turului 2 al alegerilor. 

Am informat in acest weekend inclusiv ca MAE a pus la dispozitia Biroului Electoral pentru Strainatate o echipa de aproximativ 800 diplomati (din centrala si din ambasade), BES - singura autoritate care organizeqaza alegerile

Anterior, am informat in legatura cu toate masurile necesare in conformitate cu legea si deciziile BEC si BES.

Declaratia pe propria raspundere este deja disponibila, poate fi descarcata de pe siturile MAE si BEC

Am anuntat cresterea numarului de stampile si de cabine de vot pina la numarul maxim de 7

Intotdeauna MAE a facut si va continua sa faca tot ce e necesar si legal pentru exercitarea votului

  • Problema noilor sectii de vot:

Dupa hotarirea BEC de martea trecuta, am fost informati de un al doilea comunicat al BEC in nopatea de vineri spre simbata, la ora 23.58, am primit la sediul MAE un comunicat si o adresa in care BEC ne comunica "inexistenta unui impediment legal privind deschiderea de noi sectii in strainatate".

Imediat, simbata, MAE a demarat "un proces intern de evaluare consolidata". Iata concluziile:

MAE isi mentine integral pozitia potrivit careia nu exista baza juridica legala pentru suplimentarea sectiilor de vot din strainatate.

Nici Hotararea BEC din 4 noiembnrie nu permite tragerea acestei concluzii potrivit careia MAE ar putea deschide noi sectii.

Iata cele doua acte oficiale: Hotararea BEC si Comunicatul BEC. Hotararea BEC nu prevede nimic in acest sens, si hotararea are forta juridica. Comunicatul nu are forta juridica.

Ca ministru, am obligatia sa asigur respectarea legalitatii.

L-am informat pe premierul Romaniei ca am decis sa-mi depun mandatul de ministru.

Nu accept sa incalc legea si legalitatea, nu pot accepta ca MAE sa incalce legea pe considerente electorale ale domnilor Basescu si Iohanis

Pentru ca doresc sa respect legea, am decis sa-mi depun mandatul de ministru




La sfarsitul saptamanii au avut loc mai multe proteste, atat in tara cat si in strainatate, pentru alegeri libere si cresterea numarului de sectii de votare pentru romanii din diaspora.

Duminica, MAE a anuntat, intr-un comunicat de presa, ca aproximativ  800 de angajati ai Ministerului Afacerilor Externe, din centrala MAE si din misiunile diplomatice, sunt pusi la dispozitia Biroului Electoral pentru Strainatate (BES) pentru completarea birourilor sectiilor de votare din afara tarii, unde va fi cazul.

Masura a fost decisa in urma unei intalniri avite vineri de ministrul Titus Corlatean cu unii ambasadori romani, acesta anuntand, insa, ca nu va suplimenta si numarul sectiilor de votare.













Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
48657 vizualizari
  • +80 (84 voturi)    
    Lasa-ma sa ghicesc (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:38)

    CatalinBanu [anonim]

    Nu mai este timp sa se facă alte secții de votare.
    • +75 (75 voturi)    
      nu! isi da demisia daca va sta lumea la cozi (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:11)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      sau nu vor putea vota toti...


      who the f*ck cares?! nici macar tie nu-ti pasa, nici lui ponta nu-i va pasa...

      important e ca voi v-ati atins scopul comunist, opresionist si antidemocratic de a nu lasa tot poporul sa voteze!
      • +67 (69 voturi)    
        hehe (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:35)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        isi da demisia ca oricum dupa alegeri nu o sa mai fie ministru...

        aici ar trebui sa se lase cu dosare penale, excluderi din viata politica, refacera alegerilor etc... asa se pedepseste, daca si faptul ca furi dintr-o banca s-ar pedepsi cu demisia... ce misto ar fi...
        • +35 (37 voturi)    
          Ponta, DEMISIA!!! (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:52)

          roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Si apoi reorganizarea alegerilor! Complicitatea pesedisto-securista la obstructionarea votului diasporei TREBUIE pedepsita. Unde e societatea civila romaneasca? Cine o reprezinta, in afara de fostii securisti ai lui Racanel??? Care racanei tac malc, oare de ce? Dar ne-au reprezentat ieri la Berlin, oare cine i-a trimis si pe banii cui se plimba? Voiau sa-l felicite personal pe Gorbi ca i-au lasat pe drumuri? Racanel a primit azil politic in Germania in 90, apoi s-a imbogatit legal in Ro...Dragi jurnalisti, faceti recherche, sa stie lumea cine sunt "ei" si ce ne paste!
          • +11 (11 voturi)    
            Ponta, INTERIMAR ? (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:32)

            boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

            :))))
          • +19 (19 voturi)    
            Chiar asa,PESEDISTO-SECURUSTA (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:43)

            Venier [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

            Acest PSD este cel mai TOXIC partid dupâ '90.
            Din 1946 este o continuitate FARA INTRERUPERE a toxicitâtii acestei clici malefice ce duce Romania în hâurile râului.
          • +8 (10 voturi)    
            cine naiba-i "Racanel"? (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:44)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

            ???
            • +5 (5 voturi)    
              cauta si vei gasi... (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:04)

              roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              Dan Turturica si Nasul.tv au cateva articole interesante. Vezi FSCR si-l vezi in poza fluturand tricolorul in Berlin, am crezut ieri ca fac atac...auzi, Racanel si societatea civila! A fost securistul lui Ceasca, in 90 se lauda ostentativ ca el ca securist a primit azil in Germania...E bun priten cu Dogaru, l-am vazut la "diversiunea" Pungesti, etc. mai vrei Codruta...? .Chiar daca si-ar fi "reciclat" mentalitatea, ar trebui sa-i lase pe tineri in fata, te apuca scarba nu alta.
          • +12 (12 voturi)    
            Avocatul poporului (Luni, 10 noiembrie 2014, 14:14)

            bfc [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

            Avocatul poporului este in continuare in bezna, cautand luminita de la capatul tunelului in care se afla.
        • +29 (29 voturi)    
          DISPERARE... (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:53)

          titiacs [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          numele tau e : pacalici-din-carti !
          Tata-socru, dragneo , olgutzo ce ne facem , muica ? Hrebe , pendiuc, cozma & co nu ne pot ajuta, deja in puscarii am castigat cu 98% voturi, ei si-au facut treaba !
          • +19 (19 voturi)    
            din nou Basescu (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:35)

            oilman [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

            Imediat a sarit cu papagalul ca nu incalca legea pentru Base si Iohanis. Dar nici macar un argument serios ca ar inclca legea nu a adus. Singura lege pe care nu vrea sa o incalce e cea a mafiei PSD pe care continua sa o reprezinte. Am senzatia ca chiar le e frica si as fi pregatit sa riste cu masuri disperate sa nu piarda. Atentie la judetele cu multi plimbareti si la primarii de pe la sate . Vor fura peste tot
          • +7 (7 voturi)    
            disperare mare... (Luni, 10 noiembrie 2014, 14:04)

            mistydo [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

            nici Mazare nu mai poate...
            • +1 (1 vot)    
              un pumn de viagra (Luni, 10 noiembrie 2014, 16:34)

              titiacs [utilizator] i-a raspuns lui mistydo

              si sa vezi plajele pline in 16 noiembrie. Mai ceva ca in August ! 16598,3458 % prezenta la vot !
        • +6 (6 voturi)    
          si mai este ceva ! (Luni, 10 noiembrie 2014, 14:15)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Daca legea spune ca este de ajuns ordinul de ministru pentru infiintarea de noi sectii de votare,
          inseamna ca CCR s-a facut de bafta pentru ca, in ciuda legilor in vigoare si a faptului ca prin neaplicarea acestora s-a incalcat CONSTITUTIA, totusi, a validat rezultatul turului intai.

          Ce pacat ! CCR ramasese singura noastra speranta pentru inlaturarea dictaturii parlamentare in care suntem tinuti captivi.

          Deh, acesta este sistemul parlamentarist ! Mincinos, corupt, perfid si dusmanos la adresa poporului.
        • +4 (4 voturi)    
          Incalcare grava a Constitutiei (Luni, 10 noiembrie 2014, 15:09)

          Ferry [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Plagiatorul a incalcat grav Constitutia chiar inainte de a fi ales. A impiedicat cetateni sa voteze. Dupa ce e validat ca presedinte saptamana viitoare trebuie suspendat!!!
      • +31 (31 voturi)    
        Secomunisti (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:50)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        si marionetele lor au executat prima operatiune electorala turul 1. Pe Corlateanu il sacrifica ca sa dezamorseze demonstratiile.Nu se asteptau la demonstratii.Se obisnuisera cu un popor roman supus si ne revendicativ.mai au de executat operatiunea electorala turul 2. Daca nu le iese ramane cu a spus Ponta:Scapa cine poate.Daca le iese hotii vin la putere si vai si amar de tarisoara asta si de bietul popor.
        • +10 (10 voturi)    
          Se lucreaza puternic la diversiuni (Luni, 10 noiembrie 2014, 14:10)

          Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

          Corlatean zice ca obligatia lui este sa apere fatada de la Ministerul de Externe unde este tencuit un prestigiu. Obligatia de a asigura dreptul de vot al romanilor din diaspora este neinsemnata si nesemnificativa .Zidaria de pe fatada Externelor este scopul pentru care exista acest minister.Un minister fara fond avand forma unei institutii care se preface ca se ingrijeste de problemele romanilor din diaspora.Diaspora de care este vinovat tot statul Roman care prin hotia de guvernare i-a obligat pe romani sa migreze sa caute castiguri pentru o viata mai buna.
    • +51 (53 voturi)    
      fuga sobolanului (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:23)

      Inuka [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      Isi va da demisia, ca un functionar fara nume sau femeia de serviciu sa fie responsabili de proasta organizare din turul 2.
      Isi baga picioarele in tara si romani, un fel de Stanculescu 2.0 la 25 ani de la revolutie.
      • +46 (46 voturi)    
        Hihi (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:47)

        marinar.basist [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

        Corlatene bum bum bum/ Esti doar o perdea de fum/ Lu ponta sa-i dam un sut"

        Continuam protestele in strada. Nu facem un pas inapoi ! Ei asta urmaresc prin demisia lui ! Nu va lasati pacaliti !

        Hai Bucurestiul in actiune in seara asta !!!
      • +29 (29 voturi)    
        evident (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:54)

        Inuka [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

        Deci am avut dreptate...
        Mizerabilul ordinar vine cu scuza ca Hotararea BEC nu e Comunicat si nu are valoare juridica.
        Si cam ce lege interzice deschiderea de noi sectii de votare daca tot ar fi "ilegala"??
        De mentionat ca doar pentru interesele "lui Basescu si Iohanis" s-ar dori deschiderea de noi sectii, romanii ce sunt stabiliti in strainate nu au nicio importanta pentru neocomunistii de rit nou.
        Iar ca sa punem si bomboana pe coliva prevad ca de minister se va ocupa varu' de la Justitie pana la turul 2, asa ca sa evitam si orice risc de cercetare penala a infractiunii de refuz a dreptului la vot.
        Mandri ca suntem romani, nu-i asa albanezule ViVi Naum?
    • +34 (34 voturi)    
      are tipm (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:30)

      a7064303 [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      pentru mai multe cabine/sectii se vot.

      Dar va reduce numarul de stampile.
    • +10 (10 voturi)    
      SCANDALOS!!! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:29)

      cosminbut [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      Gasiti aici comunicatul BEC la care face referire aceasta proptea PSD-ista, comunicatul contine baza legala pentru deschiderea de noi sectii de votare. Ne fura astia cum ne-au furat comunistii in 19 noiembrie 1946 !!!
      http://www.bec2014.ro/wp-content/uploads/2014/11/Comunicat30.pdf
    • +9 (9 voturi)    
      Blat pe fata (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:42)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      Evident este o intelegere cu vonta. Pare a fi o miscare electorala sa mai intoarca din voturile celor din afara sau din tara. Isi dau seama ca nu ii pot opri sa voteze (prea sunt toti cu ochii pe ei). Cotarleanu este slabist rau de tot.
    • 0 (0 voturi)    
      mai este timp (Luni, 10 noiembrie 2014, 20:58)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      sa pice destui -- incepand (nu neaparat) cu Ponta.
  • +59 (63 voturi)    
    UN MINISTRU PENIBIL.... (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:45)

    cetatean in RO [utilizator]

    D-le ministru, felicitari pentru inca o palma data romanilor! Faceti parte din politrucii cu care ne este RUSINE...Nu ne reprezentati, d-le, sunteti penibil si sunteti de rasul intregii europe!!! Nu indraznesc sa va cer demisia, deoarece acest gest este doar pentru cei care au coloana vertebrala sau un strop de demnitate!!. prin urmare nu va cer demisia, ca oricum o sa plecati...lasa-ne, lasa-ne...
    • +13 (13 voturi)    
      un ministru PENAL , mai precis (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:21)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui cetatean in RO

      " nu exista baza legala pentru suplimentarea sectiilor de vot " .

      Pai bai infractorule de corlatean toate legile ordinare se supun articolelor si spirtului CONSTITUTIEI RO . Cine te-a obligat sa incalci Constitutia ? Prin cea ce ai facut ai incalcat drepturile fundamentale cetatenilor RO si locul tau e la PUSCARIE .

      Oricum manevra aasta era prevazuta in program , schimbam un pitigoi si ne vedem mai departe de treaba si la anul il bagam iar in guvern .
    • +7 (7 voturi)    
      Nasol... (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:22)

      Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui cetatean in RO

      O alta taraganare in locul masurilor necesare.... O sa fie iar haos, dar acum o sa dea vina pe faptul ca n-au avut ministru in exercitiu, pentru ca saracu' om n-a mai rezistat hartuirilor "basistilor".

      Bine... mai ramane de vazut daca Ponta ii va accepta demisia, dar asa mai au ce discuta ca s-o intinda pana duminica, ca altceva mai de fond nu mai aveau de zis in microfoane.
  • +70 (70 voturi)    
    sincer... (Luni, 10 noiembrie 2014, 10:59)

    Alalalt [utilizator]

    eu intr-un fel ma tem ca nenea o sa isi prezinte demisia... ce motiv mai bun de ambrambureala si zapaceala, decat sa fentezi iarasi alegerile in strainatate si apoi sa zici... "nu aveam cum sa mai organizam ceva... ca nu era ministru..." un motiv foarte pueril, si fals, dar la masele otravite ale lor functioneaza, mai ales daca mai zici ceva de basescu... iti sar toti in aparare
    • +43 (43 voturi)    
      Aveți dreptate (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:07)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Alalalt

      Am accesat articolul ca să spun același lucru, aceasta este și temerea mea.
      • +35 (35 voturi)    
        Da (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:18)

        Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Da, pe alte siteuri este confirmata demisia deja.
        Si uite asa situatia e "rezolvata"...
    • +34 (34 voturi)    
      o opinie interesanta... (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:37)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Alalalt

      o sa fie ministru probabil ponta...
      adica fix conflict de interese... lumea o sa se prinda , dar va fi prea tarziu
      • +17 (17 voturi)    
        ministru Melescanu (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:53)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Haita de sacali asupra tarii.Il baga pe ilustru Melescanu sa continue hotiile.
      • +15 (15 voturi)    
        Nu, o sa fie ministru interim. Cazanciuc (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:11)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ca sa dea o aparenta de legalitate magariei;

        cele 3 lumini ale stiintelor juridice, Ponta, Corlatean si Cazanciuc vor exprima un punct de vedere unitar: NU SE POATE.

        o sa mai iasa si Sova pe RTV si pe A3 sa spuna acelasi lucru - ca purtator de cuvant si avocat - iar peste 48 de ore oricum va fi prea tarziu.

        Sobolani rosii!
        • +10 (10 voturi)    
          nu! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:37)

          outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          sper ca Basescu nu il va accepta. Va trebui sa mai incerce odata.
          • +2 (2 voturi)    
            treaba e gata (Luni, 10 noiembrie 2014, 16:49)

            outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

            Base l-a accepta pe Melescan. S-a spalat pe maini, acum, organizarea turului al doilea e doar responsabilitatea PSD. :)
    • +10 (10 voturi)    
      Ma tem... (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:18)

      c. codreanu [utilizator] i-a raspuns lui Alalalt

      ca ai dreptate... la fel gandim si noi.
  • +25 (25 voturi)    
    declaratie peproprie raspundere??? (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:05)

    epicur [utilizator]

    Nu inteleg de ce se semneaza declaratie pe proprie raspundere numai in strainatate, in tara nu poti merge sa votezi la mai multe sectii ?? Sunt practic aceleasi conditii de vot.
    In declaratia de presa n-or sa puna nimic nou, ca eiindeplinesc legea, ca au facut tot posibilul etc. etc.
    • +18 (20 voturi)    
      . (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:34)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui epicur

      Declaratiile pe proprie raspundere au mers de la sectiile de votare direct la topit. Rolul lor s-a terminat.
      • +12 (12 voturi)    
        hmm (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:03)

        doe.john [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

        fara sa verifice CNP-uri? Pai atunci la ce s-au mai scris???
    • +12 (16 voturi)    
      ... (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:49)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui epicur

      si-n tara completezi declaratie pe proprie raspundere daca votezi pe liste suplimentare.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Luni, 10 noiembrie 2014, 14:57)

        epicur [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        Atunci nu ar fi nici un pedimend verificarea listelor suplimentare din locurile cu suspiciune de turism electoral.
  • +32 (32 voturi)    
    . (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:22)

    Marius Muntean [utilizator]

    Sa se faca mai multe sectii de votare si sa se voteze si sambata in diaspora.
    Se poate face dar nu au interes. Daca ar avea interes ar da o ordonanta azi si maine la 7 e in monitorul oficial.
    • +23 (25 voturi)    
      cum sa se dea ordonanta pentru asa ceva? (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:58)

      xpromache [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

      Ordonante de urgenta sa dau numai pentru chestiuni cu adevarat urgente precum modificarea legii invatamantului. Sau demiterea presedintelui.
  • +34 (34 voturi)    
    Interes (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:23)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Cu cat interes as astepta o conferinta identica din partea lui viorel mincinosul...!!!
  • +18 (18 voturi)    
    previzibil (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:33)

    RaoulTrifan [anonim]

    Speram sa tina suficient de mult la acolitul lui incat sa nu-l sacrifice pt a arunca si mai multa propaganda in cursa electorala.
    Speram degeaba. :)
  • +28 (30 voturi)    
    hmmmm (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:34)

    liviu_ [utilizator]

    demisia?!?!?!?! adica organizare dezastruoasa... dai cu stangu-n dreptu cand spui ca nu poti deschide sectii noi, da BEC te contrazice.... urmarea logica ar fi demisia...

    pe de alta parte stim cu cine avem de-a face o sa fie o declaratie menita sa linisteasca apele ca sa poata fura in liniste si-n turu 2
  • +19 (19 voturi)    
    Depun mandatul ? (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:38)

    DragosCiofu [anonim]

    Imi spune si mie cineva ce inseamna "sa imi depun mandatul de ministru" ?
    • +6 (6 voturi)    
      fara legatura cu politica (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:13)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui DragosCiofu

      E din seria cu "evaluare interna consolidata"...:-))

      Acest personaj a dus lingua lemnosa pe cele mai inalte culmi ale civilizatiunii...

      Daca nu ar fi tragic ar fi comic.
    • 0 (0 voturi)    
      sinonime (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:57)

      Inuka [utilizator] i-a raspuns lui DragosCiofu

      Cam acelasi lucu cu "a luat o optiune importanta la victorie"
  • +22 (22 voturi)    
    nu exista baza juridica... (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:42)

    demaGOGU [utilizator]

    ...ca (sic!) romanii din strainatate sa voteze!

    capisci?
  • +27 (27 voturi)    
    Hahaha (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:43)

    marinar.basist [utilizator]

    Corlatene fugi acum/ Esti doar o perdea de fum!

    Daca va pasa, iesiti din casa !!!
  • +19 (19 voturi)    
    Damage control (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:45)

    st.d. [utilizator]

    O să fie protest pe 14, nu mai știu cum să aducă pensionari ca să pară totul echilibrat și Titus își anunță o demisie de onoare - pare că presiunea crește și nu mai știu cum să-și peticească imaginea.

    Titus, noi te vrem la DNA.
    • +1 (1 vot)    
      la DNA cu voi! (Luni, 10 noiembrie 2014, 15:29)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui st.d.

      Corlatean si Ponta sa fie judecati! Duminica seara ne-au sfidat iar azi Ponta ne-a mai dat o palma: in Ro alegerile s-au organizat "ireprosabil" ...? Pai DE CE au ramas atatia studenti NEVOTATI, MINCINOSULE??? Nu se poate sesiza nimeni, sau ei au voie sa se amuze pe spinarea noastra in detrimentul tarii? Nu si-au facut datoria pentru care sunt platiti din banii nostri! E f. simplu.
  • +20 (20 voturi)    
    ministrul de externe va fi candidatul vvp. (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:47)

    ouyang [utilizator]

    genial.
  • +15 (17 voturi)    
    demisia? (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:48)

    villa [utilizator]

    pai daca se considera nevinovat si conform legii, care este baza corecta pt demisie? sau nu poate rezista stress-ului? in acest caz cum a ajuns sa fie ministru de externe?
  • -38 (40 voturi)    
    ... (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:48)

    klaudyuxxx [utilizator]

    puneti-l domnilor pe Iohannis ministru MAE sa faca el sectii si-n varful turnului Eiffel
    • +16 (16 voturi)    
      ?! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:12)

      Null [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Dar de ce te deranjeaza daca s-ar face sectii de votare si acolo? Te deranjeaza ca ar vrea cineva sa voteze? Te-ar deranja daca am decide arbitrar sa se inchida sectia de votare unde esti tu arondat? Sau ai tipa ca din gura de sarpe ca e abuz?

      Se respecta drepturile constitutionale doar celor care voteaza cu cine trebuie?
    • +7 (7 voturi)    
      E suficient (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:22)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Sa faca atatea cat sa permita oricarui Roman sa-si exercite dreptul legal de a vota. Sau pentru unii voturile betivilor analfabeti ai lui Dragnea sunt bune (cate 3 sectii de votare intr-un sat de 60 persoane dar culmea inca 400 de "studenti" poe liste suplimentare) iar a celor din strainatate nu (a se vedea scrisoarea profesorului Universitar din Franta ce se considera prost dupa cum a fost "tratat" de ponta si acolitii lui)
      • -5 (11 voturi)    
        ... (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:12)

        klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        In judet la mine din cate stiu nu s-au deschis sectii de votare pentru alegerile din SUA de exemplu. Si sunt cativa americani. Asa ca?! Va inflamati aiurea, tehnic e imposibil sa ai cate o sectie pentru fiecare pui de romanas.
        • +5 (5 voturi)    
          Judetul tau mai are pana la Paris (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:33)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

          Ori esti prost ori rau intentionat. Nu in toate satele din Franta/Anglia/Germania/Spania este o sectie de votare dar acolo unde sunt sa poata vota toata lumea. Americanii sunt sigur ca au votat fara probleme la Bucuresti si nici un imbecil cocotat ministru nu si-a batut joc de ei.
        • +6 (6 voturi)    
          Hai sictir! (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:43)

          Null [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

          Tu cred ca ai probleme grave legate de matematica si logica simpla!

          Ia adu tu toti romanii din Franta/Anglia/Italia si baga-i in doar 7 cabine de votare si sa si termine toti de votat in 12 ore. Si vezi cam cati ar trebui sa voteze pe minut/cabina de votare. Si apoi intoarce-te si spune-mi ca e normal ce regurgitezi tu acolo...
  • +25 (25 voturi)    
    Orice jurist stie ca ce nu e interzis e permis (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:53)

    Excelsior [utilizator]

    Mars de aici incompetentule, ati distrus tara din 90 si continuati la fel...teleguvernati cu o mana (sic) si furati cu cealalta!
    • +7 (7 voturi)    
      Problema "de fond" (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:28)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      este aceea de A SE ASIGURA TUTUROR CETATENILOR ROMANI DREPTUL FUNDAMENTAL DE A VOTA!!! Faptul ca asigurarea acestui drept ar veni in contradictie cu formalismul unor norme nu inseamna ca forma are prioritate fata de continut, inseamna sa urmaresti spiritul iar nu litera legii.
      • +3 (3 voturi)    
        Subscriu (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:41)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

        Subscriu
  • +25 (25 voturi)    
    Cocalartean (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:54)

    verid [utilizator]

    Faptul ca a fost demis e benefic,dar in acelas timp este o stratagema a lui Ponta de a nu deschide sectii noi in diaspora.Cu atat mai mult trebuie sa iesim in numar mare la vot,noi cei din tara,pentru a suplini voturile interzise celor din diaspora.
  • +20 (20 voturi)    
    Ce sa zic!!! (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:57)

    Mirobo [utilizator]

    Abila miscare.
    Dar ea nu a fost gandita de PM sigur, ci de seniorii PCR.
  • +18 (18 voturi)    
    interimar... (Luni, 10 noiembrie 2014, 11:59)

    outside_the_wall [utilizator]

    Victoer Viorel Poanta. Mizerabililor!
  • +17 (17 voturi)    
    Mda (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:00)

    electron [utilizator]

    Nu exista timp legal sa faca sectii noi.
    si noi stim ca PSD respecta in tocmai litera legii, Domnule Ponta cand a trebuit sa racolati niste primari s-a putut da o lege care pur si simplu a suspendat o alta lege. Acuma de ce nu se poate face asta? Va zic eu de ce acuma PSD nu are nici un interes sa faca asa ceva.
    Demisioneaza asta saracul, ace pe victima, inca o mutare pe tabla de sah a alegerilor, credulii o sa creada ca da PSD ii pasa ca ii asculta pe oameni, da de unde. Asa nu mai este nici un vinovat pentru cozile de duminica, si PSD mai scapa o data cu fata curata
  • +17 (17 voturi)    
    Ponta interimar la MAE!!! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:01)

    Iocan [utilizator]

    Deci tunul este pregatit la nivel de votare dar si numarare a voturilor din diaspora.
    Vina va cadea pe un amarat de secretar si daca iese Ponta presedinte il vor da afara prin avansare.
    Dca nu iese Ponta sau daca iese scandal mare va fi ascuns si apoi linsat mediatic pana trece furtuna.
    Acum nu mai trebuie sa iesim in strada pentru vot dar sa si cerem demisia imediata a lui Ponta din PM si interimate!!!
    As cere si observatori internationali la sectiile de vot din tara.
    Numai cand te gandesti ca la Cocarjatii din Deal si la Cocarjatii din Vale sate ale comunei Cocarjati sunt 2 sectii de votare la 100 de electori si distanta dintre sectii e de vreo 800 metri. Dimineata a votata Dealu in Vale si Valea in Deal pe liste suplimentare si dupamasa au votat normal! Doamne .... mare-i gradina ta!!!
  • +16 (16 voturi)    
    :)) (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:01)

    omezu [utilizator]

    Fuge si asta de raspundere ca Ponta de dezbateri. Si incompetenti si lasi. Pune-l pe Sova la Externe, fa ponta, ca numara 1000 de sectii de votare in diaspora fara sa infiinteze vreuna. Hai sictir, comnistilor!
  • +23 (23 voturi)    
    my 2 cents opinion (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:02)

    doe.john [utilizator]

    Fantastic ! D vreo 7-8 zile o frecati la rece ca nu e baza legala. Dati dom'le o ordonanta de urgenta imediat si maine dimineata e publicata in Monitorul Oficial si veti mai putea repara cate ceva. Macar cate 5=10 sectii in fiecare tara si tot e ceva.

    Dar nu se doreste!

    Stiti ce ati merita? Sa ne luam toti concedii din Romania si sa mergem sa votam in diaspora in turul 2 ( Londra, Paris, Madrid etc) astfel incat sa aveti international imaginea pe care o meritati.

    Suntem o natie de handicapati daca nici asta nu ne va scoate in strada.
    • -7 (7 voturi)    
      huh (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:34)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui doe.john

      Stai puțin! Nu tot tu ziceai că e rău ca legea să fie modificată prin ordonanțe de urgență după cum ne convine?
      • +4 (4 voturi)    
        Bai omule (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:28)

        Gelum [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        asta chiar e urgenta!!!

        Uita-te si tu la celelalte ordonante si vezi daca au caracter de urgenta! 95% nu au ce cauta ca OUG, ci poate HG sau Lege.
  • +16 (16 voturi)    
    Sper ca Basescu sa NU accpte un nou ministru (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:05)

    outside_the_wall [utilizator]

    Astfel ca Ponta sa fie interimar si sa fie un conflict de interese, iar Curtea Constitutionala sa iamane turul doi! Ah, am uitat, in Romania CC a tacut malc, astfel fiind complice la mizeriile lui Ponta, Dragnea si Corlatean-Meltean. Si asa, s-a apalat pe maini, nu va raspunde pentru faptele penale de obstructionare a exercitarii dreptului de vot.
    • -1 (1 vot)    
      done (Luni, 10 noiembrie 2014, 16:50)

      outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui outside_the_wall

      basescu l-a aprobat pe melescanu. fostul sustinator al lui ponta. asta nu e tot conflict?
  • +20 (20 voturi)    
    plagiatorul va fi seful MAE si responsabil (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:05)

    fosta zoezoe [utilizator]

    direct de votul diasporei ! CEVA NOU : PSD NU INCALCA LEGEA ! Mandra ca imi este jignita inteligenta ! Ordinari pana la capat ! In 2012 s-au priceput si de atunci incoace sa indoaie legea, sa faca acest parlament inutil (chit ca chiar este) ...Care onoare corlatene, aia ca esti ordinar ? Arunci pisica la BEC,Iohannis si evident Basescu , ca n-ai voie sa spui 5 cuvinte fara o galeata de laturi pe el ! Adica luni nu putei sa te intalnesti cu BEC si sa-i intrebi : Cum facem sa inzecim sectiile in macar 5-6 state ? Uite, resursele materiale disponinile sunt astea , cum facem legal asta ?
  • +21 (21 voturi)    
    solutia e simpla (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:05)

    The Great Cornholio [utilizator]

    guvernul asta care a facwut carare prin ordonante de urgenta, ar putea modifica legea cat ai clipi.
    de ce nu o face?
    PENTRU CA II ESTE FRICA!!!
    HAHAHA, si are si de ce, Ponta are sanse mari sa nu iasa presedinte iar asta inseamna naruirea castelului de nisip.
    a, si puscarie pentru multi dintre ei.
  • +13 (13 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:06)

    hot news [utilizator]

    Din moment ce Nu se infiinteaza alte sectii, deci votul Diasporei este in continuare blocat, Corlatzeanu putea accepta si o condamnare la moarte: are certitudinea ca pe 16 iese Ponta, iar pe 17 da aministia generala!
    Este totusi o kestei de invidiat, sa nu mia trebuiasca sa tii cont de critcile ce vin de la UE sau din SUA ...
    • +1 (3 voturi)    
      nu are cum! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:51)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Mandatul se preda / preia - asta dureaza niste zile!
  • +16 (16 voturi)    
    Magarie!!! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:06)

    marmota carcotel [utilizator]

    Adica Ponta isi va organiza singur alegerile....
    si 800 de pitecantropi platiti din banii nostrii se vor duce sa produca voturi pentru el!!!!
    Chiar ne cred imbecili... si noi.. societatea civila suntem idioti daca inghitim asta!
    • +6 (6 voturi)    
      Pai... (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:30)

      urbanie [utilizator] i-a raspuns lui marmota carcotel

      ...CHIAR le-a organizat ! Nota : doar Ponta si Nastase si-au organizat, din postura de PM, alegerile la care au candidat : dupa mine, si asta e o incalcare a legii - cel putin a unei legi MORALE, nu ?)...
    • +5 (5 voturi)    
      Crezi ca (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:39)

      SKLR87 [anonim] i-a raspuns lui marmota carcotel

      exista vreo diferenta intre Ponta organizandu-si singur alegerile sau un ministru subordonat lui facand asta ? S-a tras si se va trage in continuare de timp.

      Cinismul maxim ar fi sa se propuna joi sau vineri un ministru din partea unui partid nearondat PSD, din considerente de "fair play", cand va fi deja mult prea tarziu.

      Situatia nu s-a schimbat cu absolut nimic. Voturile din diaspora sunt deja duse, accentrul trebuie pus pe prezenta la vot in tara.

      Daca ACL-ul nu este in stare decat sa reactioneze la jocul impus de PSD, vor pierde. Pastrarea prezentei la vot in jurul valorii de 50% este jocul PSD.
      • +5 (5 voturi)    
        acum (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:02)

        marmota carcotel [utilizator] i-a raspuns lui SKLR87

        situatia e si mai cretina ...ca trimit si "ajutoare"... ce crezi ca vor face cei 800 de angajati mae?
        ca nu-ti imaginezi sincer ca o sa fluidizeze procesul??...
        au gasit cum sa fure si voturi din diaspora...
        p.s nastase a avut macar ministru de interne... prim-idiotul e atat de convins ca o sa castige ca-l doare in cur sa mai pastreze macar o urma de aparenta democratica...
  • +12 (12 voturi)    
    MEDIOCRU! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:08)

    deville2010 [utilizator]

    Un ministru de externe mediocru la fel ca si seful lui Tonta!
    Puie Monta!
  • +15 (15 voturi)    
    Corlatean nu are demnitate. (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:11)

    vali47 [utilizator]

    Daca Corlatean(cacofonia este recomandata in cazul acesta),isi dadea demisia fara a acuza pe altii de incompetenta lui,putea-i sa crezi ca are demnitate."El a vrut,dar nu a avut cu cine".Din pacate,Corlatean isi sfarseste jalnic mandatul de ministru de externe.Sa comportat ca un catelus a lui Ponta si cei din spatele lui Ponta,chelalaind,crezandu-se dulau.Singurul ministru de externe de dupa 1989 folosit ca pres de Ponta si pupandu-i talpile acestuia.Corlatean este un om fara demnitate si se crede mandru ca-i roman ca Ponta.Adica smecher si hot.
  • +12 (12 voturi)    
    Mai este timp, (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:13)

    Dan1492 [utilizator]

    ca fiecarui participant la vot ,sa i se inmaneze doua stampile: una pe care sa scrie VOTAT,iar pe a doua PLAGIATOR,cu obligatia sa fie utilizate ambele. Aceasta regula va fi aplicata,inclusiv in zona controlata de dna.Lia Olguta Vasilescu.
  • +9 (9 voturi)    
    Frauda e acum certitudine (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:18)

    Bogdan_100 [utilizator]

    PSD urmareste sa limiteze voturile diasporei, evident defavorabile. Infatuatul ministru corlateanu nu demisioneaza din demnitate - ar fi trebuit sa o faca cu a saptamana in urma- ci pentru a nu fi nimeni responsabil de gravele incalcari ale legii din turul 1 si probabil amplificate in turul 2. Toate acestea pentru ca un grup infractional sa puna mana pe toata puterea in stat in timp ce populatia urmareste inerta. Ne meritam soarta atat timp cat lasam infractorii sa puna mana pe stat.
  • +6 (6 voturi)    
    Oare ? (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:19)

    Toataziua [utilizator]

    "MAE isi mentine integral pozitia potrivit careia nu exista baza juridica legala pentru suplimentarea sectiilor de vot din strainatate"

    Am citit ca totusi in Republica Moldova ( acolo unde Ponta avea de luat voturi ) s-a suplimentat nr sectiilor de votare .

    Poate ne explica cineva care stie cum sta problema ca sa intelegem si noi ceva....
    • +2 (2 voturi)    
      mentine integral pozitia" (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:45)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Toataziua

      "MAE isi mentine integral pozitia"

      Lingua lignosa pana la capat- auzi "mentine integral pozitia"... Ar putea sa-si mentina pozitia altfel decat integral?! Adica sa se schimbe pozitiia, dar numai pe ici pe colea...
  • +9 (9 voturi)    
    Presedintele trebuie sa intervina! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:20)

    analiza [utilizator]

    Domnule Presedinte Basescu,
    Sunteti Presedintele Romaniei pana in ultima zi a mandatului dumneavoastra!
    In prezent, prin tot felul de tertipuri, Guvernul actioneaza deliberat pentru impiedicarea cetatenilor in exercitarea dreptului constitutional de vot.
    Guvernul actioneaza deliberat in acapararea tuturor parghiilor de putere in Romania, prin desconsiderarea dreptului democratic, elementar si stabilit prin Constitutie de a-si desemna Presedintele.
    Domnule Presedinte, nu puteti amana interventia pentru respectarea Constitutiei, mai ales in conditiile in care tot mai multe voci - neinformate sau rau intentionate - afirma ca "nu le permite legea". Legea nu poate interzice dreptul fundamental al unui popor.
    Nu trebuie sa ajungem poporul sa trebuiasca sa-si apere drepturile legale in strada!
  • +6 (6 voturi)    
    demisie (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:25)

    Ariona [utilizator]

    In conditiile astea ar trebui sa-si dea demisia si avocatul poporului. Ar fi trebuit sa fie primul care sa-i sustina pe cei din diaspora. A preferat sa bage capul la cutie, si sa nu se faca nici macar vazut.
  • +8 (8 voturi)    
    Yo zic ca... (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:27)

    urbanie [utilizator]

    ...o solutie ar fi sa imputineze sectiile de votare SI din puscarii : prea sunt pline de pesUdisti ;o)...
  • +10 (10 voturi)    
    DNA trebuie sa se autosesizeze (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:31)

    area51rmc [utilizator]

    Astept ca DNA-ul sa se autosesizeze in ce priveste aceste actiuni deliberate, intentionate ale d-lui Corlatean, de impiedicare vadita a cetatenilor romani sa-si exercite dreptul constitutional la vot.

    De asemenea, astept ca aceeasi institutie sa se autosesizeze in privinta d-nei Olguta Vasilescu pentru instigarea vadita la revolta, in conditiile in care a scris cu manuta dumneaei pe blogul personal, dar adresandu-se publicului, ca numai la Craiova s-ar putea strange vreo 20.000 de activisti ca si contrapondere la cei care manifesta pe strazile Romaniei, precum si ca daca Iohannis nu participa la dezbateri va fi razboi civil.

    Aceste fapte nu trebuie sa ramana fara o solutie legala, iar romanii ar trebui sa inteleaga ca exista o limita in toate, mai ales in cazul in care vorbesc politicienii.
  • +10 (10 voturi)    
    Copy/paste (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:35)

    arabelle [utilizator]

    Plagiatorul Ponta cand isi da demisia?
  • +1 (1 vot)    
    INFORMATI-VA!!! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:35)

    cosminbut [utilizator]

    luati si cititi si cautati sa gasiti asemanari:

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Alegeri_generale_%C3%AEn_Rom%C3%A2nia,_1946
  • +11 (11 voturi)    
    Noroc cu Corlatean, ca habar nu aveam (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:37)

    ofCAER [utilizator]

    ca Traian Basescu si Klaus Iohannis conduc guvernu' dr. Ponta! Pai da, are dreptate dr. Ponta sa se lupte vitejeste cu astia doi, ce mama dracului, daca astia decid, de ce ii mai zice "guvernu' dr. Ponta"?
  • +7 (7 voturi)    
    2 observatii: (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:44)

    greenforest [utilizator]

    1. Din nou membrii acestui guvern nu au nici o vina pe ce nu merge bine. Altii sunt de vina. In cazul de fata Basescu si Iohannis.
    2. Este foarte interesanta propozitia:
    "Pentru ca doresc sa respect legea, am decis sa-mi depun mandatul de ministru".

    Eu zic ca nu il impiedica nimeni sa respecte legea. Dar cred ca ii este frica. Ii este frica sa faca ce ii cere partidul.
    Si Rus a demisionat dupa referendum pt ca i s-a cerut sa vina cu alte liste permanente.

    Numa bine,
    PS: daca nu reusesc sa voteze toti romanii care sunt in afara tarii, tot Basescu o sa fie de vina:) Or sa dea vina, ca nu au avut ministru care sa se ocupe de treaba asta, dar sa nu uitam ca ar putea sa se ocupe Ponta, ca el poate sa faca cati 3 ministri.
  • +5 (5 voturi)    
    Două intrebări (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:49)

    ploiesteanu [utilizator]

    1. Unde scrie in legea electorală că alegătorii din străinătate trebuie să completeze o declarație pe propria răspundere că n-au votat de mai multe ori ?
    2. De ce nu se aplică și pentru cei din țară ?
    Conform Legii Electorale, dacă votează de mai multe ori, alegătorul este pedepsit cu închisoarea de la 6 luni până la 3 ani, indiferent dacă este din România sau din diaspora. De ce numai cei de afară să completeze o astfel de declarație ? Nu e un abuz sau o discriminare ? Unde scrie în legea electorală așa ceva, domnule ministru ? Te întreb pe dumneata care, cică, respecti această lege, ad litteram.
    Singurul scop al inventării acestei tâmpenii este incetinirea procesul de votare. Demisia duminate, un sacrificiu minor în comparație cu scopul măreț, acela de a vota cât mai puțini români din străinătate.
    • +3 (3 voturi)    
      declaratia (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:31)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      e necesara si in tara, daca votezi pe liste suplimentare, adica nu in localitatea sau sectia de votare unde esti arondat.
  • +8 (8 voturi)    
    Ponthausen e ministru de externe interimar! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:49)

    Arthemisa [utilizator]

    Hopa ! Deci nu mai avem min. de externe ! Asta inseamna ca interimar e chiar Tonta. Cum gurita lui de mitoman si plagiator a spus ca daca organizarea turului II in diaspora nu va fi ok. , atunci min. de externe va plati cu functia, asteptam pe 16 nov sa-si de demisia baronul ponthausen !
  • +4 (4 voturi)    
    Iesiti la vot impreuna cu familiile si prietenii s (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:50)

    bunicul [utilizator]

    Este singura solutie de a pune stavila ciumei rosii. Diaspora este blocata. Cine-i va lua locul credeti ca va infiinta mult-doritele sectii de votare? Sigur nu. Demisia lui Corlatean? Si ce-i cu asta? Este sacrificat un pion pentru apararea regelui. Daca tonta castiga (fereasca Dumnezeu) il vedeti pe Corlatean recompensat cu un post caldut pentru "verticalitatea" lui.
  • +8 (8 voturi)    
    in strada! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:51)

    Itsoc [utilizator]

    tabloul presiunii politice ar fi superb colorat de proteste masive in tara si in strainatate, televiziunile occidentale aduse sa relateze obiectiv despre ce se intampla in Romania.
    practic, asistam la fraudarea masiva a alegerilor si impunerea unui presedinte comunist! ca in tarile din lumea a 3-a...
  • +6 (6 voturi)    
    S-a sacrificat pentru binele propriu (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:54)

    alnimanui [utilizator]

    Alesul Garcinului( pentru necunoscatori , nume emblematic pentru etnia roma din jurul Brasovului) a facut exect ce trebuie ca sa fie imposibil de acuzat ponta de reavointa si sa evite cresterea numarului de sectii de votare.
  • +5 (5 voturi)    
    era de asteptat! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:55)

    Codruta N [utilizator]

    Acu' or sa spuna ca "au tinut cont de dorintele protestatarilor - ce mai vreti?" :P

    Oricum: ciumetele de Corlatean sa faca bine sa spuna CARE e legea (articol, paragraf) care INTERZICE explicit deschiderea unor noi sectii de votare?!!

    Sunt curioasa ce post bun, caldutz si bine platit i se va asigura, in continuare, lingaului! >:
    • +4 (4 voturi)    
      pai da (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:29)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Dreptul la vot nu I se paote lua nimanui. nici macar prin lege, ci doar prin hotarari ale instantei exclusive in cazuri individuale, in urma aplicarii legii penale.

      Prin urmare, nu e nevoie de nici o baza legala, e suficienta Constitutia.

      Cred ca tocmai din acest motiv legiuitorul nu a pus in legea electorala o interdictie de acest fel, pentru ca ar fi insemnat lipsirea de drept de vot -adica incalcarea Constitutiei.

      Pe scurt - nici macar nu e nevoie de baza legala in acest caz.
  • +9 (9 voturi)    
    demisia ca si demisia, dar mai este ceva! (Luni, 10 noiembrie 2014, 12:58)

    ..13 [utilizator]

    trebuie sa suporte consecintele legii pentru proasta organizare a alegerilor.

    In mod normal alegerile din turul I trebuiau reluate, cel putin pentru sectiile din strainatate.

    In Ro s-a furat pe listele suplimentare - oare cine o sa investigeze si aceasta situatie?
  • +9 (9 voturi)    
    Cum iti asterni asa vei dormi... (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:05)

    Ferry [utilizator]

    Ma asteptam sa spuna macar ca motivul demisiei este ca nu vrea sa faca parte dintr-un grup infractional organizat. Parca asa a spus actualul ministru al transporturilor in 2012, cand a demisionat din functia de ministru de interne (evident ca acum a uitat ce a afirmat atunci). Joc murdar... adica cainii latra, caravana trece. Nu conteaza legea, demonstratiile cetatenilor, plagiatorul trebuie sa iasa presedinte.
    Mai am o singura speranta: intr-o buna zi sa fie alungat cu pietre, ca in vremurile biblice (la figurat ) adica sa fie suspendat cu 30%, ca asta va fi regula daca am inteles eu bine. La primavara sper ca bucurestenii care se vor "plimba" in jurul palatului Cotroceni sa urle cat de tare pot: "Iesi afara, JAVRA ordinara"
  • +11 (11 voturi)    
    Ce am inteles ... (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:08)

    VictorS [utilizator]

    Am inteles ca Basescu si Iohannis au facut presiuni ca si romanii din dispora sa poate vota.
    Acest lucru insa este ilegal si de neacceptat pentru guvernul actual. De ce, nu ni se explica... doar se arunca pisica dintr-o parte in alta.

    Nu inteleg cum de a ajuns prostia sa conduca Romania (nu era de ajuns coruptia, lacomia, grobianismul...).
    Acum e evident (daca era nevoie) ca marea calitate a lui Basescu e ca este a fost atacat de acesti indivizi incompetenti, corupti si (macar aparent) foarte prosti.

    Cine zicea de generalul Stanculescu 2.0 are mare dreptate.
    • +2 (2 voturi)    
      egzista o esplicatzie! (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:57)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

      Iti spun eu cum, exact asa cum orice natie poate fi distrusa, fara a trage un glont: prin system de educatie catastrofal.

      Timp de peste 20 de ani, invatamantul romanesca tot continuat sa se prabuseasca, de mirare fiind ca in fiecare an mai gaseste un niel mai jos unde sa cada...

      Cetatenii unei tari sunt exact la fel de educati si competenti cat a putut sistemul de invatamant sa faca din ei.

      Iti spun - asteapta- nu ai vazut inca tot...

      :-((
  • +3 (3 voturi)    
    Este ilegal sa votezi? (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:09)

    vali47 [utilizator]

    Cum nu cred ca MAE si Corlatean,nu aveau o estimare a romanilor din strainatate,toti cu drept de vot,cred ca cacofonul de Corlatean(ce sa-i fac de are si numele proscris!)a blocat intentionat votul romanilor.Cum nu a putut sa le arate romanilor din diaspora ca Guvernul Romaniei se ocupa si de problemele lor si vazand ca nu voteaza cu Ponta,a blocat votul.Este bun de puscarie?Este atat de prost ca nici nu a inteles ca la turul I,nu contau prea mult voturile respective.Nu avem nevoie de ministru de, externe,un prost,fudul,care insulta romanii considerandu-se "roman mandru",furand romanii.
  • +6 (6 voturi)    
    Consitutia (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:27)

    Dedalus [utilizator]

    In acest caz nici macar nu e nevoie de baza legala, deoarece prevaleaza Constitutia, unde scrie ca nici un roman nu paote fi lipsit de dreptul sau de vot.

    Ori, prin faptul ca sunt mai multi votanti decat este posibil fizic sa voteze in sectiile existente, rezulta cu claritate ca, in mod necesar, unii cetateni - si nu putini - vor fi lipsiti de dreptul de a-zi exercita dreptul de vot.

    Se face aplicare direct Constitutiei - desi e neobisnuit, nu e imposibil si nici lelgal - si se decide cresterea numarului de sectii de vot.

    Clar.

    Dar sa te ascunzi dupa "lege" cand de fapt nu vrei sa deschizi mai multe sectii de vot penru ca ii dezavantajeaza pe ai tai - asta nu e UE, ci Ucraina din preajma maidanului...
  • +6 (6 voturi)    
    minte in continuare!!! (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:30)

    liviu_ [utilizator]

    nu l-a contrazis deza BEC?!?! o tine cu minciuna?!
    oamenii astia ar trebui anchetati penal!!!
    este /INADMISIBIL!!!
    pe langa asta d c face campanie electorala chiar si cand isi da demisia?!
    • +3 (3 voturi)    
      miciuna are picioare scurte (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:42)

      bunicul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Minciuna sta cu tonta la o masa.
    • +4 (4 voturi)    
      minciuna are picioare scurte (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:48)

      bunicul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Minciuna sta cu Tonta la o masa
      Dar asta-i cam de multisor poveste.
      De cand sunt tontzi, de cand minciuna este,
      Duc laolalta cea mai buna casa.
      (dupa Al. Vlahuta "1907").
      In 1907 a explodat mamaliga. In 2014 tara se trezeste: "Hristosi sa fiti, nu veti scapa nici in mormant". Cu totii la vot, cat mai multi, votati Iohannis !
  • +7 (7 voturi)    
    MAE a incalcat deja grav legea (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:31)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Cand nu a permis exercitarea dreptului la vot de catre mii de cetateni Romani aflati peste hotare. orice minciuna venita de la infatuatul ministru de o crasa incompetenta este inutil. poate fara ministru de externe vom fi mai bine reprezentati international decat de catre acest incompetent din galeria ponta sova vanghelie
  • +4 (4 voturi)    
    E cusuta cu ata alba... (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:36)

    Cuca [utilizator]

    Motivul pentru care a plecat nu poate fi acesta. Nu avea decit sa faca ce trebuie, si ce este legal.

    Si daca ai o disputa de legalitate cu altcineva, nu iti dai demisia, ci iti sustii punctul de vedere.

    Cred ca motivul real este dat de nevoia da a gasi o justificare plauzibila pentru organizarea dezastruoasa care va urma duminica.

    Si dlui Corlatean i se va gasi, desigur, o alta intrebuintare in partidul-stat, vreo sinecura calduta, banoasa, si fara bataie de cap.
  • +5 (5 voturi)    
    numai conteaza acum, (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:42)

    Ponta [utilizator]

    ca avem un cacanar mai putin.
    Comunistii au fost peleagra societatii in intreaga lor istorie.
  • +5 (5 voturi)    
    solutia este simpla si poate fi devastatoare (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:43)

    b.acd [utilizator]

    Hadeti sa ne trezim, ca nu suntem prostii lor! Ponta sacrifica tot ... cauta sa-si pastreze si imaginea, drept pt care il demisioneaza pe acest Corlatean ... si vrea sa blocheze in continuare voturile din diaspora lansand in eter falsa problema a legalitatii. Prin acelasi om de paie ... Corlatean. Dragilor, orice am face, probleme vor fi la votul de duminica, in diaspora. Oricata mobilizare va fi, nu se va putea vota ... demisionatul Corlatean anticipeaza acest rezultat. Fratilor din diaspora ... solutia este simpla si poate fi devastatoare pt Ponta si ai lui ... solutia este sa ii contactati pe cei dragi ramasi in tara ... parinti, bunici, frati, surori si sa-i convingeti, sa le explicati, sa dati la o parte valul negru intins de acest partid stat pe toata tara. Un singur lucru poate fi mai puternic decat propaganda rosie ... dragostea si increderea celor ramasi in tara pentru cei plecati afara, de nevoie, nu de placere. In loc sa stati la coada ore in sir si sa constatati ca nu puteti vota, mai bine dati telefoane in aceste zile catre toti cei dragi din tara. Vorbiti cu ei si explicati-le cum este la voi si cum ar putea fi si in Romania. Daca fiecare roman din diaspora convinge alti trei din tara, efectul se va propaga ca un tavalug peste orice Ponta, Corlatean, Hrebenciuc, Olguta, Vadim, Diaconescu, ...
  • +2 (2 voturi)    
    Inca (Luni, 10 noiembrie 2014, 13:52)

    victor L [utilizator]

    un grajdan sacrificat.
    Dar mai au multi , sa nu credem ca e o cedare; tai un cap si apar zece in loc :P
  • +3 (3 voturi)    
    Smecherul !!! (Luni, 10 noiembrie 2014, 14:02)

    Basile [utilizator]

    Simte procuratura pe urme si incearca sa scape cu fuga !!!
  • +2 (2 voturi)    
    vorbe fara continut (Luni, 10 noiembrie 2014, 14:11)

    mugurel_ptr [utilizator]

    Deci diseara se stringe lumea la protest ? ... Sau mai bine facem ca iei. vorbim si ne dam cu parerea ......
  • +2 (2 voturi)    
    Vot (Luni, 10 noiembrie 2014, 14:26)

    meandmyfriends [utilizator]

    S-a dat de gol prin afirmatia ca deschiderea de sectii noi ar fi in interesul lui Iohanis, ..si Basescu.
    -----------------------------------------
    Nu face referire la miile de romani care nu au votat.
    In loc sa gaseasca solutii, a marit numarul de stampile si si-a dat demisia.
    Nota 4.
  • +2 (2 voturi)    
    rezumat (Luni, 10 noiembrie 2014, 14:43)

    alip [utilizator]

    Asta nu vede padurea de copaci. Adica este ilegal ca romanii din strainatate sa poate vota, asta spune el in rezumat.
  • +1 (1 vot)    
    Teatru eftin (Luni, 10 noiembrie 2014, 15:25)

    GigelStrainu [utilizator]

    Teatru second hand,scurteaza timpul sau chiar anuleaza timpul de a se organiza pentru amplasarea sectiilor de vot. Am descarcat formularul de pe "mae" sal am in "buzunar" in caz de nevoie.Eventul am sa sacrific un top de hartie numai bun de impartit la votanti.
    Cred ca deja i sa promis lui domnu titus un alt locusor cald pentru "sacrificiul" facut. Rusine domnle Titus, Rusine PSD
  • +1 (1 vot)    
    Corlatene, (Luni, 10 noiembrie 2014, 15:37)

    John M. [utilizator]

    Tu esti un "hard core" comunist. Cu alte cuvinte cand tu esti la putere, masele trebuie sa-ti asculte ordinele si sa execute.
    La inceput am crezut ca esti securist sub acoperire, dar acum am inteles ca nu esti decat un militian fara acoperire.
    Am fi tampiti sa nu intelegem ca asta nu-i decat o manevra comunista de-a lui Ponta. Cum asa? Foarte simplu. Va spune ca a fost prea tarziu sa mai faca ceva pentru Diaspora si vor vota numai 20% din cei ce se prezinta la vot acolo.Sunt sigur ca un post de consilier al premierului cu 8000 de euro pe luna se va gasi si pentru tine, o lepadatura, la fel ca ceilalti de mafia voastra.
  • +1 (1 vot)    
    Foarte bine (Luni, 10 noiembrie 2014, 15:48)

    1586 [utilizator]

    Oricum s-au adunat deja 29 de mii de oameni care ii cer demisia demisia.
    http://www.petitieonline.com/demisia_titus_corlatean

    Si spunand ca din cauza lui Basescu si a lui Iohannis demonstreaza ca este corupt politic.

    Daca era cu adevarat acesta motivul demisiei sale, spunea "Nu incalc legea."

    Dar asa isi da demisia pentru a trage de timp, si pentru a da vina pe cineva.

    Si daca e sa ne uitam pe pagina de fb a lui Ponta observam ca si el sustine infintarea de noi sectii de vot ...
  • +1 (1 vot)    
    Victor Viorel, (Luni, 10 noiembrie 2014, 15:48)

    John M. [utilizator]

    Cati lideri comunisti sunteti de fapt care va bateti joc in contiunuare de tara asta?! As zice maximum 20. Ti-aduci aminte ca Ceausescu avea 10 milioane si a fost spulberat in 3 zile?!
    Baietica, asta nu mai e politica. Asta e scapa cine poate, cum tu singur ai zis acum cateva luni.
  • +1 (1 vot)    
    Asta ne ia de prosti! (Luni, 10 noiembrie 2014, 16:05)

    AndreiSe [utilizator]

    Daca ar fi asa de simplu de ce nu isi da dl. Ponta demisa ca urmare a presiunilor la care este supus de catre Basescu si Johanis? Mi se pare absolut penibila scuza lui Corlateanu! Intrebare: ce se va intampla in Paris unde deja sectia de votare avea numarul maxim de cabine, numarul maxim de stampile si unde oricum declaratile s-au completat si in afara sectiei? Cum sa voteze 10 000 oameni intr-o sectie? De ce nu fac 4 sectii, una langa alta, asa cum avem si noi in localurile scolilor, 10 sectii una langa alta! Asa nu era vorba de faptul ca trebuie spatii noi sau ca trebuie securizat acel spatiu sau ca trebuie autorizatie noua d ela statul gazda! Nu cred ca Parisul ar fi zis "NU! O sectie ajunge!"
  • +1 (1 vot)    
    intrebare pentru guvern: (Luni, 10 noiembrie 2014, 16:06)

    TDB [utilizator]

    dar pentru ordonanta traseistilor a existat baza legala?!
    Onoratul si stimabilul Corlatean, citez "Nu accept sa incalc legea si legalitatea", nu s-a simtit lezat in onoare cand guvernul a emis acea ordonanta? Eu propun, prin similitudine, urmatoarea OUG : prin derogare de la prevederile Codului Fiscal, in urmatoarele 45 de zile agentii economici au dreptul sa aleaga, o singura data, daca platesc impozite catre bugetul de stat sau nu.
  • +2 (2 voturi)    
    Baza legala (Luni, 10 noiembrie 2014, 16:09)

    Kevi [utilizator]

    Aici e baza legala. Orice alte comunicate, hotarari, decizii, ordonante, legi trebuie sa se raporteze la ce doua prevederi.


    Constitutia Romaniei:

    ARTICOLUL 36
    (1) Cetăţenii au drept de vot de la vârsta de 18 ani, împliniţi până în ziua alegerilor inclusiv.

    Codul Penal

    Art. 385
    (1) Împiedicarea, prin orice mijloace, a liberului exerciţiu al dreptului de a alege sau de a fi ales se pedepseşte cu închisoarea de la 6 luni la 3 ani.
  • 0 (2 voturi)    
    strans cu usa (Luni, 10 noiembrie 2014, 17:53)

    rados [utilizator]

    Drum bun si cale batuta sau du-te invartindu-te!Da' nu uita sa-l iei si pe Stanoevici cu tine, sa-ti tina de urat. Va vine randul la toti, curand, curand! Si nu Basescu (obsesia si cosmarul vostru) e de vina ci noi, capetele limpezi din tara si din diaspora! Voi sunteti (inca) la putere, da' noi suntem multi, din ce in ce mai multi! O demisie e prea putin ca venirea lui Melescanu se potriveste cu zicerea: a plecat dracu', si-a veni tata-sau!
    Om mai vedea....
  • 0 (0 voturi)    
    Daca iarasi va fi mascarada (Marţi, 11 noiembrie 2014, 3:40)

    rollotomasi [utilizator]

    Am inteles, nu se infiintează. Însă dacă vor fi iarasi oameni care nu vor putea vota si in numar decisiv, atunci Curtea Constitutionala ar trebui sa anuleze turul II.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version