Universitatea din Bucuresti organizeaza in perioada 7-8 noiembrie 2014 colocviul international "Cartea-Obiect. Istorie culturala, strategii de marketing si tehnologii multimediale". La eveniment vor participa peste 100 de profesori universitari, cercetatori si profesionisti din industria cartii, marketing si PR, informeaza Universitatea. Invitat special este Dennis Wilcox, Professor emeritus la San Jose State University, unul dintre cei mai cunoscuti profesori de relatii publice din Statele Unite ale Americii.

Colocviu international organizat de Universitatea din BucurestiFoto: unibuc.ro

Deschiderea colocviului international va avea loc vineri, 7 noiembrie 2014, in Aula Bibliotecii Centrale Universitare Carol I, incepand cu ora 9:30, iar lucrarile in sectiuni paralele se vor desfasura in localul Facultatii de Litere, in zilele de 7 si 8 noiembrie. Reprezentantii Universitatii au declarat pentru HotNews.ro ca, in limita locurilor disponibile, oricine poate lua parte la aceste conferinte.

Profesorii universitari, cercetatorii si specialistii din industria cartii, marketing si relatii publice invitati sa ia cuvantul isi vor prezenta contributiile in cadrul celor trei axe principale: Istoria culturala a cartii, a lecturii si a practicilor, comportamentelor si sensibilitatilor adiacente; Relatii publice si strategii de marketing in domeniul editorial si Biblioteci digitale si tehnologii contemporane construite in jurul cartii.

Evenimentul il are ca invitat special pe Dennis Wilcox, Professor emeritus la San Jose State University si Doctor Honoris Causa al Universitatii din Bucuresti (2009), unul dintre cei mai cunoscuti profesori de relatii publice din Statele Unite ale Americii si reputat comentator, in randul profesionistilor domeniului, al directiilor majore dezvoltate in marketingul de continut.

Conferinta sustinuta de Dennis Wilcox in dimineata zilei de 7 noiembrie 2014, intitulata Public Relations & Content Marketing: Strategies for Selling Books in a Digital World, va pleca de la constatarea ca tacticile traditionale de marketing si advertising nu mai au efect intr-o era dominata de Internet si Social media. Noi tehnici, precum storytelling-ul sau marketing-ul de continut, sunt astazi necesare pentru a transmite mesajul editorilor si al librarilor, prin platforme media complexe, catre potentialii consumatori, anunta Universitatea.

Colocviul international este organizat de Departamentul de Stiinte ale Comunicarii din cadrul Facultatii de Litere a Universitatii din Bucuresti si face parte din seria evenimentelor de aniversare a 150 de ani de la infiintarea Universitatii din Bucuresti si ai celor 20 de ani ai specializarii de Comunicare si Relatii Publice din Facultatea de Litere (primul for de invatamant superior cu acest profil din spatiul romanesc).

Descarca de aici programul colocviului international "Cartea-Obiect. Istorie culturala, strategii de marketing si tehnologii multimediale"