Socialism de caviar: Jumatate din banii dati de Liviu Dragnea pentru satele din Prahova s-au dus spre Cornu, comuna unde au case de vacanta familia Ponta, Adrian Nastase, Serban Mihailescu si Mircea Cosma

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 10:39 Actualitate | Esenţial

Nastase, Ponta si Dragnea, uniti de pasiunea pentru dezvoltarea comunei Cornu
Foto: AGERPRES
Ministerul Dezvoltării Regionale, condus de Liviu Dragnea, a alocat judeţului Prahova circa 40 de milioane de lei  in 2014 prin Programul National de Dezvoltare Locala, potrivit ph-online.ro. Numai prin subprogramul "Modernizarea satului românesc" din PNDL s-au alocat circa 29 milioane lei (6,4 milioane de euro). Aproape jumătate din aceasta sumă - 12,3 milioane lei - ajunge la Cornu, comuna unde elita PSD are terenuri si case de vacanta, potrivit observatorulph.ro. Printre locuitorii celebri in Cornu se numara Adrian Nastase, Daciana Sarbu - sotia premierului Ponta, Mircea Cosma (seful CJ Prahova), Serban Mihailescu, familia Ioanei Petrescu (ministrul Finantelor) sau Misu Negritoiu (seful ASF). Judetul Prahova are 90 de comune.



Proiectele din Cornu care au primit finantare sunt:

 - Extindere canalizare satul Cornu de Jos etapa II: 4.505.177 lei
 - Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in comuna Cornu. str. Murs Erigne, str. Petrolistului, str. Aleea Bujorului; 1.218 km: 1.088.710 lei
- Reparatii si modernizare drumuri str. Valea Oprii-etapa II, km. 0+364 - km 1+175; 0,81 km: 1.042.272 lei
- Reabilitare si modernizare drumuri pentru srt. Cristea Stanescu, Aleea Veteranilor, aleea Plopilor-tronson I, Aleea Campinitei-tronson I, str. Morii-tronson II, str. Muscelului, din comuna Cornu: 1.619.526 lei
- Extindere retea de canalizare comuna Cornu, sat Cornu de Jos: 4.077.168 lei


Europarlamentarul PSD Daciana Sârbu, soţia liderului PSD Victor Ponta, deţine o casă de vacanţă în vecinătatea fermei de la Cornu a lui Adrian Năstase. Imobilul a fost achiziţionat în 2001, dupa cum scrie Adevarul.

Mircea Cosma, presedintele CJ Prahova, detine in comuna Cornu doua terenuri, unul de 700 mp si unul de circa 4000 mp, ambele mostenite de la parinti unul in 2005 si unul in 2012, potrivit declaratiei de avere. Pe cele doua terenuri sunt doua case, una de 480 mp si una de 130 mp.

Senatorul Serban Mihailescu (suspectat de DNA de spalare de bani in dosarul MIcrosoft) detine si el  un teren de 2156 in comuna Cornu cumparat in 1995 si doua case dobandite in 1998 si 2005, potrivit declaratiei de avere.

Misu Negritoiu, presedintele Autoritatii de Supraveghere Financiara, are in comuna Cornu, judetul Prahova un teren de circa 11.000 mp, dobandit impreuna cu sotia intre 1995-2009, potrivit declaratiei de avere pe anul 2014. El a fost deputat al PSD (fost PDSR) in legislatura 1996-2000m demisionind dupa numai un an din Parlament.

Adrian Nastase este cel care a dat tonul mutarii la Cornu, cumparandu-si aici o ferma si o casa in anii 2000, pe cand era premier si presedintele PSD.

Comuna Cornu este condusa neintrerupt din 1992 de Cornel Nanu, membru PSD.

Potrivit Observatorul de Prahova, Cornu arată ca o comună din Elveţia: străzile sunt impecabile, toate instituţiile publice au fost renovate, iar locuitorii beneficiază de toate utilităţile, inclusiv canalizare. Bugetul generos al comunei i-a permis în acest an primarului Corneliu Nanu să finanţeze cu 80.000 de lei echipa ACS Cornu la care joacă fotbalişti împrumutaţi de la cluburi importante, printre care se numără şi Rapid.

In urma negocierilor purtate de catre vicepremierul Liviu Dragnea cu presedintii Consiliilor Judetene in zilele de 6 si 7 octombrie, a fost emis Ordinul 1825/8.10.2014 privind finantarea unor obiective de dezvoltare a infrastructurii prin OUG 28/2013, scrie Ph-online.ro. Suma totala alocata pentru judetul Prahova pentru acest an este de 39.431.021 lei, iar banii vor fi investiti in lucrari de dezvoltare si modernizare a oraselor si comunelor, dar si in infrastructura judeteana.

Precizare importanta: toti banii alocati sunt din bugetul national, nu din fonduri europene.

Potrivit Ph-online.ro urmatoarele obiective de investitii au primit bani:

 
OBIECTIVE DE INVESTITII IN CONTINUARE - 39.431.021 lei

 

1. SUBPROGRAMUL - MODERNIZAREA SATULUI ROMANESC 29.090.189 lei

1.1 ARICESTII ZELETIN - 2.100.000 lei
-Modernizare DC 161, limita comunei Surani-centru Aricestii Zeletin

1.2 BALTA DOAMNEI - 3.713.335 lei
-Infiintare sistem de alimentare cu apa (tratare, inmagazinare, pompare, retea de distributie si bransament), realizata in comuna Balta Doamnei (satele Curcubeu, Balta Doamnei, Lacu Turcului si Bara)

1.3 BALTESTI - 1.800.000 lei
- Modernizare si extindere retea de distributie apa, comuna Baltesti

1.4 CORNU - 4.505.177 lei
- Extindere canalizare satul Cornu de Jos etapa II

1.5 CORNU - 1.088.710 lei
- Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in comuna Cornu. str. Murs Erigne, str. Petrolistului, str. Aleea Bujorului; 1.218 km


1.6 CORNU - 1.042.272 lei
- Reparatii si modernizare drumuri str. Valea Oprii-etapa II, km. 0+364 - km 1+175; 0,81 km

1.7 CORNU 1.619.526 lei
-Reabilitare si modernizare drumuri pentru srt. Cristea Stanescu, Aleea Veteranilor, aleea Plopilor-tronson I, Aleea Campinitei-tronson I, str. Morii-tronson II, str. Muscelului, din comuna Cornu

1.8 CORNU - 4.077.168 lei
- Extindere retea de canalizare comuna Cornu, sat Cornu de Jos

1.9 COSMINELE 200.000 lei
- Alimentare cu apa comuna Cosminele, sat Cosmina de Sus

1.10 COSMINELE 256.000 lei
- Alimentare cu apa comuna Cosminele, sat Poiana Trestiei

1.11 FANTANELE - 1.800.000 lei
-Extindere alimentare cu apa si sistem centralizat de canalizare

1.12 FILIPESTII DE TARG - 1.500.000 lei
- Reabilitare si extindere retea de alimentare cu apa

1.13 GHERGHITA - 2.728.000
- Alimentare cu apa in comuna Gherghita

1.14 PODENII NOI - 410.000 lei
-Lucrari in continuare aferente obiectivului de investitii Pod beton armat pe DC 45A peste paraul Oghiza

1.15 PREDEAL SARARI - 1.300.000 lei
- Reabilitare drumuri comunale si locale in comuna Predeal Sarari

1.16 SOIMARI - 700.000 lei
- Infiintare retea de distributie apa potabila in comuna Soimari

1.17 STEFESTI - 250.000 lei
-Construire pod in punctul Biserica Baptista si pod in punctul Parvulescu, comuna Ctefesti

2. SUBPROGRAMUL - REGENERAREA URBANA A MUNICIPIILOR SI ORASELOR - 7.340.831 lei

2.1 BAICOI - 1.980.000 lei
-Sistem de alimentare cu apa in orasul Baicoi-zona periurbana-cartier Tufeni, Tintea si Dambu

2.2. BUSTENI - 43.000 lei
-Retele de apa pentru modernizare strazi: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora

2.3 BUSTENI - 481.000 lei
-Retele de canalizare pentru modernizare strazi: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora

2.4 BUSTENI - 1.821.242 lei
- Lucrari de modernizare str. Palanca

2.5 BUSTENI - 1.800.000 lei
-Modernizare strazi 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora

2.6 BUSTENI - 400.000 lei
- Modernizare drumuri - strazile Poiana Marului, Prundului, Dumbrava Rosie, Mihail Sadoveanu, 9 Mai, Democratiei, Aleea Odobescu si Alei fara nume din Carierul Zamora

2.7 BUSTENI - 364.321 lei
- Modernizare retele de apa pe strazile Poiana Marului, Prundului, Dumbrava Rosie, Mihail Sadoveanu, 9 Mai, Democratiei, Aleea Odobescu si Alei fara nume din Carierul Zamora

2.8 MIZIL - 451.267 lei
- Reparatii terasament si bordurare 4 strazi oras Mizil

3. SUBPROGRAMUL - INFRASTRUCTURA LA NIVEL JUDETEAN

3.1 CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - 3.000.000 lei
- Sistem microzonal de alimentare cu apa potabila a comunelor Cerasu, Drajna, Batrani, Starchiojd si Posesti

 

OBIECTIVE DE INVESTITII NOI - 11.295.000 lei

1. SUBPROGRAMUL - MODERNIZAREA SATULUI ROMANESC - 9.120.000 LEI

1.1 ALBESTI PALEOLOGU - 100.000 lei
-Sistem de alimentare cu apa in satul Cioceni

1.2 ALBESTI PALEOLOGU - 100.000 lei
-Sistem de canalizare si epurare ape uzate menajere in sat Cioceni

1.3 ALBESTI PALEOLOGU - 100.000 lei
-Infiintare sistem de canalizare si epurare ape uzate in saltul Albesti Paleologu

1.4 ALUNIS - 500.000 lei
- Infiintare distributie alimentare cu apa in comuna Alunis

1.5 APOSTOLACHE - 100.000 lei
- Infiintare sistem de canalizare in comuna Apostolache

1.6 BABA ANA - 100.000 lei
- Extindere canalizare, sat Baba Ana, sat Conduratu, sat Ciresanu, comuna Baba Ana

1.7 BERTEA - 100.000 lei
-Modernizare DC 142, km 0+000 - km 1-205, comuna Bertea

1.8 BREBU - 600.00 lei
- Extindere retea alimentare cu apa, sat Pietriceaua

1.9 CEPTURA - 50.000 lei
-Asfaltarea drumurilor de interes local Ceptura de Jos

1.10 CERASU - 460.000 lei
- Retea distributie apa potabila in comuna Cerasu

1.11 DUMBRAVA - 100.000 lei
-Infiintare retea de canalizare si statie de epurare ape uzate

1.12 GORNET - 150.000 lei
-Asfaltare si modernizare drumuri de interes local in comuna Gornet

1.13 GORNET CRICOV -150.000 lei
-Asfalatre si modernizare drumuri de interes local in comuna Gornet Cricov

1.14 GURA VITIOAREI - 1.000.000 lei
- Modernizare drumuri in comuna Gura Vitioarei

1.15 IZVOARELE - 100.000 lei
-Asfaltare strazi in comuna Izvoarele

1.16 LAPOS - 200.000 lei
- Alimentare apa in comuna Lapos

1.17 LIPANESTI - 100.000 lei
- Reabilitare si extindere retea de alimentare cu apa

1.18 MANECIU - 100.000 lei
-Aductiune apa potabila in sistem gravitational din sursele Grohotis-Bobu

1.19 MANECIU - 100.000 lei
- Modernizare DC 22A, sat Cheia

1.20 MANECIU - 100.000 lei
-Modernizare DC 22 in sat Cheia-Muntele Rosu

1.21 MANECIU - 100.000 lei
-Extindere sistem de canalizare a apelor uzate menajere in sat Maneciu-Ungureni

1.22 MANESTI - 600.000 lei
- Alimentare cu apa in sistem centralizat, comuna Manesti

1.23 OLARI - 1.000.000 lei
-Infiintare sistem de alimentare cu apa, comuna Olari

1.24 PODENII NOI - 700.000 lei
-Reabilitare drum local Podu lui Galben, IBU si reabilitare DC 45 si drum local DL 1, DL2, DL 3

1.25 POIANA CAMPINA - 100.000 lei
- Realizare retea de canalizare, amplasare statie de epurare in zona Garii

1.26 POIENARII BURCHII - 100.000 lei
- Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in satul Poienarii Rali

1.27 POSESTI - 160.000 lei
-Retea de distributie apa potabila

1.28 PROVITA DE JOS - 100.000 lei
-Sistem de alimentare cu apa comuna Provita de Jos si Provita de sus

1.29 RAFOV - 500.000 lei
-Alimentare cu apa in sistem centralizat

1.30 SANGERU - 150.000 lei
- Infiintare sistem de alimentare cu apa potabila

1.31 SIRNA - 50.000 lei
-Ranforsare DC106, Habud-Bratesti, km 2+1170km 3+372

1.32 STEFESTI - 700.000 lei
-Imbunatatirea capacitatii de filtrare a statiei de tratare a apei

1.33 STARCHIOJD - 100.000 lei
-Retea de distributie apa potabila

1.34 SURANI 50.000 lei
- Modernizare drumuri locale

1.35 TARGSORU VECHI - 100.000 lei
-Modernizare drumuri de interes local

1.36 VADU SAPAT - 100.000 lei
- Retea de canalizare menajera

1.37 VARBILAU - 200.000 lei
-Retea distributie alimentare cu apa comuna Varbilau

2. SUBPROGRAMUL - REGENERAREA URBANA A MUNICIPIILOR SI ORASELOR -1.675.000

2.1 AZUGA - 650.000 lei
-Reabilitare si modernizare strazi oras Azuga, etapa I

2.2 BAICOI - 165.000 lei
-Sistem de canalizare si statie de epurare a apelor uzate in orasul Baicoi, zona periurbana-cartier Tufeni, Tintea si Dambu

2.3 BAICOI - 160.000 lei
-Modernizare drumuri si strazi de interes local in orasul Baicoi, zona periurbana-cartier Tufeni, Tintea si Dambu

2.4 BREAZA - 500.000 lei
- Modernizarea si reabilitarea drumurilor de interes local in orasul Breaza

2.5 COMARNIC 100.000 lei
- Modernizare tronsoane de drum din orasul Comarnic

2.6 PLOPENI - 100.000 lei
-Modernizare strazi localitatea Plopeni


3. SUBPROGRAMUL - INFRASTRUCTURA LA NIVEL JUDETEAN 500.000 lei


3.1 CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - 100.000 lei
-"Reabilitare sistem microzonal alimentare cu apa (sursa Crasna)
- Inlocuire conducta de transport apa potabila si reabilitare constructii hidrotehnice aferente, de la statia de tratare Schiulesti, la rezervorul de inmagazinare Gogon

3.2 CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - 100.000 lei
-Aparare mal zona podului peste raul Teleajen, DN 100N, Slanic-Drajna, km 9+633

3.3 CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - 100.000 lei
-Reabilitare DJ 102 Slanic-Izvoarele

3.4 CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - 200.000 lei
-Amenajare nod rutier (acces) intersectia A3 cu DN 100B, km 14+354, comuna Gherghita

 La inceputul anului 2014, potrivit cifrelor prezentate pe site-ul MDRAP, pentru localitatile din judetul Prahova au fost alocati 9.826.000 lei. Din acest total, 3.100.000 a fost alocat Comunei Cornu, suma defalcata pentru cinci proiecte diferite, respectiv circa 31% din total.  Ca alocatii bugetare doar pentru comune, in Prahova au fost alocati 8.526.000 lei, din care pentru Cornu au fost alocati 3.100.000 (adica 36,36%).

Ordinul dat in urma cu doua zile reprezinta o actualizare a acestor cifre.












Citeste pe Stirile ProTV​

VIDEO Suparat ca educatoarea i-a batut copilul, un barbat din Galati si-a facut singur dreptate. Ce i-a facut femeii, la gradinita

Incident grav intr-o gradinita din Galati. Suparat ca a aflat ca educatoarea i-a agresat copilul, un tata a vrut sa ii dea o lectie femeii.
23000 vizualizari
  • +64 (64 voturi)    
    Bun si asa (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 10:48)

    Soljenitin [utilizator]

    Macar scapi de ei relativ rapid cu un bombardament, daca tot sunt asa adunati.
    • +58 (58 voturi)    
      Localitati de melci (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 11:05)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      conduse de borfasi cu 2 clase primare, dar cu 'dottorat"!!!
      • +47 (47 voturi)    
        Va asteptati la altceva??? (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 15:29)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Pentru prostii care ii voteaza - firimituri, pentru sefii de partid - Cornul Abundentei...
        • 0 (0 voturi)    
          dar asta nu e bine de loc! (Luni, 13 octombrie 2014, 10:40)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          vreau sa zic, vezi bine ca ii explici bizonului electoral ca guvenul Ponta ii fura pe EI, dar degeaba, ei tit de sacosa rosie si galeata sunt hipnotizati!
    • +37 (39 voturi)    
      Slabe sperante (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 11:17)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Din doua motive: 1. exista precedent fara astfel de urmari, inainte de '89 toti erau masati in Primaverii; si 2. cine sa fie impotriva lor daca in curand vor conduce Romania in totalitate?
      • +41 (43 voturi)    
        Stati linistiti. (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 13:25)

        Interlop [anonim] i-a raspuns lui finutza

        Cine ridica sabia de sabie va pieri.
        Legea referendumului în noua formă, cu un cvorum redus la 30%, a fost publicată pe 16 decembrie 2013 în Monitorul Oficial. Conform deciziei Curţii Constituţionale, legea intră în vigoare la un an de zile de la publicarea în Monitorul Oficial, prin urmare după alegerile prezidenţiale din noiembrie 2014.
        ----
        Deci il putem demite usor pe mitoman (slabe sanse sa ajunga presedinte, prea prost pentru functia asta). Guvernarea slaba, recesiunea, pomenile, noul prim ministru va pune taxe pe care populatia/firmele nu le accepta usor. Deci nu-i vad sa reziste mai mult de 2016.Cum mitomanul pierde atunci vor umple puscariile, scape cine poate (scopul plagiatorului e sa conduca el DNA-ul). He, he ... se reface universul singur dupa ciuma asta rosie, care se autodistruge
        • +20 (20 voturi)    
          Ai dreptate si nu prea (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 14:31)

          Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

          Chiar daca e 30% prezenta minima la vot, atat timp cat Parlamentul nu il suspenda un referendum nu va avea loc. Si cum Parlamentul poate fi dizolvat doar de Presedinte.... E un fel de modus vivendi. I scratch your back and you scratch my back.
        • +5 (5 voturi)    
          pentru stabilitatea necesara (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 17:59)

          Dr.Man [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

          nu ar fi mai economic si mai den sa aegem pe cineva pe care sa nu ne gandim ca-l vom demite anul urmator ? Ponta nu este cel mai rau candidat posibil dar cert nepotrivit pentru a tine cumpana Romaniei, in primul rand pentru ca insusi este insuficient bine definit si pentru ca nu va putea fi altceva decat reprezentantul intereselor greior PSD al caror produs este.
          • +5 (5 voturi)    
            Ba foarte corect! Dar ... (Duminică, 12 octombrie 2014, 10:21)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Man

            Cum speri tu sa alegem pe cineva pe care sa nu ne gandim sa-l dam jos dupa doi ani, cand peste 40% din populatia cu drept de vot vrea sa-l voteze pe unu' care minte cum respira, care dac-ar zice un adevar cre' c-ar face comotie cerebrala?

            Am tot repetat-o-n ultimele zile: avem conducatorii pe care ii meritam. Prea putina lume in tara asta vrea sa sa traiasca intr-o societate cinstita.
          • +1 (1 vot)    
            stabilitate la rau? (Luni, 13 octombrie 2014, 10:44)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Man

            Si eu regret lipsa de stabilitate, a proiectelor pe termen lung.
            Dar nu ar fi de loc bine ca Presedintel, indiferent care ar fi, sa devina extrem de greu de dat jos!
            Democratia asta insemna: libera algere, posibilitatea ca atunci cand nu imi place un "produs", sa nu mai fiu nevoit sa il cumpar, sa existe alternative!
        • +3 (3 voturi)    
          Mai bine il faceau 6% (Duminică, 12 octombrie 2014, 10:54)

          MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

          Sa voteze aia cu UDMRu sau nationalitatile conlocuitoare aia mai creoli

          Cel putin aia se duc la vot!
        • +2 (2 voturi)    
          Ar trebui o completare (Luni, 13 octombrie 2014, 9:52)

          BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

          Daca la referendumul de demitere a presedintelui iese ca presedeintele sa ramana in functie, atunci, in termen de 2 luni de la rezultatul referendumului pt demiterea presedintelui sa se organizeze alegeri parlamentare. Asta pt ca sa nu fie un razboi continuu intre presedinte si parlament, cum a fost cu Basescu.
    • +13 (13 voturi)    
      ne pisam (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 17:45)

      AndreyTanase [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      pe voi alegatori, muncitori si sarantoci, va dispretuim, sunteti prosti va consideram niste sclavi.... semnat PSD+ restul
      • -7 (7 voturi)    
        restul egal (Duminică, 12 octombrie 2014, 1:29)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui AndreyTanase

        Videanu + restul PDL
    • +11 (11 voturi)    
      bine gandit (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 17:53)

      AlexRmF [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      acum daca i-am putea convinge pe americani sa piarda o racheta la cornu cand sunt toti adunati la vreo sarbatoare... ne-ar scapa de o mare problema
      • -9 (9 voturi)    
        nici o sansa (Duminică, 12 octombrie 2014, 1:30)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui AlexRmF

        USA a declarat deja- "nu ne intereseaza cine o sa fie presedinte, important e sa iubeasca America"...
        Ponta iubeste America!

        Deci sperantele voastre- FAIL!
        • +1 (1 vot)    
          relativ corect (Luni, 13 octombrie 2014, 10:50)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

          Atitudinea SUA este corect descrisa, din "fericire" Tonta este cu ruznacii, nu cu amricanii, si minte tare prost, or sa isi dea sema ...
    • +6 (6 voturi)    
      O idee interesanta (Duminică, 12 octombrie 2014, 6:20)

      quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      O idee cu adevarat interesanta.

      Pina una alta, comuna Cornu este noul Scornicesti.
    • +5 (5 voturi)    
      Votati, fraierilor! (Duminică, 12 octombrie 2014, 9:47)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Votati P$D - ca sa va alegeti barem cu firmiturile, ca alelalte partide va pun la munca, si munca este periculoasa. Este adevarat ca prea putini au murit datorita muncii, dar de ce sa riscam?
    • +1 (1 vot)    
      De unde (Duminică, 12 octombrie 2014, 12:12)

      yvon [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      dracu avioane?
  • +45 (45 voturi)    
    PLINI DE INFRACTORI (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 11:11)

    Interlop [anonim]

    Nastase un puscarias si viitor puscarias in dosarul EADS. Cel mai mare hot, trei condamnari va avea.
    Ar avea mai multe, poate ii gasim si miliardul ascuns din vanzarea Petrom

    Cosma, UN hot ordinar, impreuna cu toate familia lui de analfabeti, nu vor scapa oricate poezii dedica mitomanului.

    Miki Spaga, de el se stia ca este cel mai mare spagar, nu scapa de puscarie in dosarul Microrosft, e un nesatul
    • -17 (23 voturi)    
      rabdare, wait and see (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 14:25)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

      Punem pariu ca, peste un an-doi, vine challengerul din urma si-l bate in ani de condamnare?
      • +16 (16 voturi)    
        Eu il vad pe Ponta la racoare (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 17:35)

        Interlop [anonim] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        Ponta va ajunge la puscarie in cazul Duicu, Microsoft si Tariceanu in cazul biletelului roz, pentru trafic de influenta.

        De Baseleu ce ai auzit, ca eu nu stiu? Aia cu flota e fumata si afumata.
        • -3 (3 voturi)    
          interesant cum il vezi ajuns acolo? (Duminică, 12 octombrie 2014, 1:33)

          mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

          Nu a reusit sa faca Base cat e la putere si o sa faca asta Ponta?
          Visezi tovarase, visezi,///
      • +8 (10 voturi)    
        Zici ca ponta pune mana pe justitie (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 21:13)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        si incep procesele politice? Doar Rusia ne asteapta cu bratele larg deschise.
      • +4 (4 voturi)    
        rabdare, zici?.. (Duminică, 12 octombrie 2014, 10:59)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        in cazul in care nu v-ati prins, cateva luni de inchisoare pentru un Nastase sau Ponta inseamna doar iesirea temporara din jocul politic. voi credeti ca stau intr-o celula cu alti detinuti? Nastase a avut parte cu siguranta de mai mult lux decat 95% din cei care voteaza PSD si sunt 'liberi'. faptele au ramas, consecintele le traim toti, ei se duc 1-2 ani intr-o aripa de 'vedete' la Rahova sau unde s-or mai duce, apoi se retrag la Cornu, intr-un orasel care deja poate concura cu cartierul Primaverii..

        trebuie sa implementam directiva UE pentru care a luptat Monica Macovei - confiscarea extinsa a averii!.. cand e condamnat Ponta sa i se poata confisca toata avera si sa ne explice el cum le-a platit din salariul de bugetar, nu ca Nastase, care ne punea sa-i numaram ouale.
    • 0 (2 voturi)    
      vanzarea Petrom (Luni, 13 octombrie 2014, 9:06)

      Cristi_B [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

      Cica miliardul ala de la vanzarea Petrom Nastase l-ar fi obtinut "legal", sub forma unei prime date de OMV pentru facilitarea privatizarii Petrom!

      L-ar fi inhatat astia demult pentru vanzarea Petrom, dar se pare ca este acoperit, nu pentru ca Nastase ar fi destept, ci pentru ca cei de la OMV au fost isteti!

      Interesanta prima: 1 miliard pentru Nastase si doar 600 milioane pentru companie!... Asa, ca la romani!
      • 0 (0 voturi)    
        prima (Luni, 13 octombrie 2014, 11:04)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Cristi_B

        prima pentru inlesnirea acestei afaceri (nu vad de ce trebuie prima, ca doar asta era treba lui, pentru asta era platit de poporul roman) ar fi putut insemna 10.000 de euro fiscalizati si un abonament de 50 de litri de motorina saptamanal pentru tot restul vietii.

        cand insa prima e mai mare decat pretul afacerii ceva pute rau si indiferent ce declara partile trebuie investigat si condamnat.
  • +37 (39 voturi)    
    mai bine ii redirectiona la Rahova, (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 11:19)

    __alex__ [utilizator]

    ca acolo vor sta mai mult decit la Cornu.
    • -5 (5 voturi)    
      corect (Duminică, 12 octombrie 2014, 1:34)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Si Base sef de celula
  • +33 (33 voturi)    
    guvernul ponta (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 11:20)

    Ania81 [utilizator]

    Asta a facut guvernul ponta...a furat legal si a pacalit romanii cu niste bani dati inapoi pentru pensii si salariile bugetarilor. A dat cu o mana si a luat cu 100!!!Rusine!!!
  • +32 (32 voturi)    
    arde-l pe taran! (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 11:25)

    xan [utilizator]

    Ai dreacu au primit jumate si tot nu-s multumiti! Sa zica mersi ca nu a mers tot la Cornu, si sa tina minte ca si-au primit deja portia cand au primit kilu de faina ca sa voteze. "Macar astia ne dau ceva...", kilu si galeata de plastic va ajunge, acuma ciocu mic si joc de glezne inca 10 ani.
  • +32 (32 voturi)    
    Votati! (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 11:26)

    AndreiSe [utilizator]

    Mergeti la vot daca nu va convine! Daca va place, stati acasa!
    • +2 (8 voturi)    
      Ti-am dat un +.... (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 20:41)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui AndreiSe

      ...pentru optimism, INSA;

      Realitatea e 'putin' diferita:

      "N-are importanta citi voteaza, conteaza cine numara voturile"

      Iosif Visarionovici Stalin, 1953
      • +4 (4 voturi)    
        Nu-i chiar asa, cel putin pe moment (Duminică, 12 octombrie 2014, 10:42)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

        PSD a tot fost acuzat ca fraudeaza alegerile. Drept e, mai si fraudeaza, pe unde are primari analfabeti si excesiv de zelosi, da' aia e frectie, fata de mecanismul prin care PSD isi asigura cu regularitate o cantitate consistenta de voturi.

        La tara, PSD se bazeaza pe faina, galeti, ulei etc. ca sa motiveze lumea sa voteze PSD, si cum cultura politica la tara e aproape nula, dar oamenii in mare sunt relativ cinstiti, aproape nimeni nu se gandeste sa puna stampila altundeva decat unde-i spune primarul dupa ce si-a luat plasa cu faina si ulei. In plus, in sate de munte sau de deal, care-s foarte imprastiate, un avantaj semnificativ vine din faptul ca PSD asigura transportul.

        La oras, PSD are o retea foarte bine organizata, chiar daca nu foarte vizibila, in majoritate de de pensionari, care si primesc ceva ciubucuri (nu mult) pentru munca pe care o fac, care cunosc bine preferintele electorale ale vecinilor, si efectiv bat la usi, daca e cazul, ca sa mobilizeze votantii pro-PSD sa mearga la vot, cand e cazul. Eventual le asigura si transportul.

        Nici unul din partidele de dreapta n-are nimic de genul asta. De-aici vine diferenta majora, nu din falsuri. Asa ca daca dreapta reuseste sa se mobilizeze comparabil cu electoratul PSD, cine stie, poate avem o sansa sa scapam de mincinos.
      • +1 (1 vot)    
        De la numaratoarea voturilor i s-o fi (Duminică, 12 octombrie 2014, 12:04)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

        tras si moartea in acelasi an ?
  • +5 (31 voturi)    
    doamne fereste (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 11:27)

    MateescuAlexandru [anonim]

    Nu pot sa cred , mafia PSD loveste din ce in ce mai des si mai variat , pai , unde sunt acum protestatarii de o injurau pe doamna Udrea?Macar ea a facut 100 de mii de locuri de munca , a renovat spitale , scoli , nu ca astia sa isi sponsorizeze baronii!Pot face pariu ca este la fel peste tot in tara din cauza ciumei asteia de care Romania scapa doar dupa 2 noiembrie!!!
    • -11 (15 voturi)    
      ha! (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 14:23)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui MateescuAlexandru

      Udrea "a renovat spitale, scoli"?
      CARE "spitale, scoli"? alea pe care le-a inchis colegu-so, Boc? :P

      BAI! cat TUPEU au unii!!
      • +7 (9 voturi)    
        logic (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 22:17)

        SlyK [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        deci vrei sa spui ca daca ceilalti n-au facut nimic astia au tot dreptul sa fure ca-n codru. Pai hai sa le acceptam asta si sa nu spunem nimic. Eventual le dam si un vot, merita, sunt destepti ca stiu sa fure (nici macar asta nu stiu, o fac pe fatza, iar voi "cei 7 milioane" sunteti in extaz - ca sa citez: "prosti, da' multi")
      • +4 (6 voturi)    
        P:Oate.. (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 22:24)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        colegul vostru nicolaescu!
        Ce la voi sunt buni, cand sunt la atii sunt rai?
        Daca nu faci diferenta, mars in codru(tza)!
      • -2 (2 voturi)    
        care? (Duminică, 12 octombrie 2014, 1:35)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Pe alea din Cornu!
      • +1 (1 vot)    
        Codruto, (Duminică, 12 octombrie 2014, 10:43)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        ce-ai face tu cu niste scoli care nu mai au elevi,cu niste spitale darapanate si fara medici,cand ai spitale alaturi cat de cat dotate tehnic si avand si medici?!
      • +3 (3 voturi)    
        tanti (Luni, 13 octombrie 2014, 8:10)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Boc a inchis o parte din spitale tocmai pt ca nu puteau tine atat de multe intr-o stare de functionare satisfacatoare si mie mi s-a parut o solutie foarte buna, doar populistii prosti au putut spune ca nu e buna. PSD a urlat ca ei le vor redeschide, sunt la putere de 2 ani si ceva, au redeschis mai nimic din ce-au promis iar acolo unde au redeschis este exact ceea ce a vrut Boc sa evite: lipsa echipamente, lipsa consumabile, alea nu sunt spitale decat cu numele.
        • +1 (1 vot)    
          PSD (Luni, 13 octombrie 2014, 12:49)

          Cristi_B [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          PSD (sau USL) au promis inainte de alegerile parlamentare ca vor readuce TVA-ul la 19%. A vazut careva dintre voi vreun TVA de 19%? Ca mi se pare ca tot 24% este!...

          Se pare ca ii aranjeaza si pe ei TVA-ul marit, asa ca de ce uslasii il mai injura inca pe Boc?

          Si as mai putea da si alte exemple: de exemplu, blocarea posturilor in sanatate, codul muncii... Toate promisiuni USL!....
    • 0 (2 voturi)    
      si cine e vinovat? (Duminică, 12 octombrie 2014, 1:35)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui MateescuAlexandru

      Cine merge/nu merge la vot?
      PSD-ul e la putere ca asa a vrut romanul si punctum!
  • +23 (23 voturi)    
    Foarte bine! (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 11:38)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Se vede treaba ca taranii din satele alea sunt foarte saraci!
    Ce de subventii pe capul taranilor alora!
    Poate vad si chioretii de votaci rosii unde le sunt banii!
    Dar la cat de prosti sunt, inghit pe nerasuflate zoaiele de pe latrine!
    Sa aibe pofta si sa le fie de bine!
    Groapa de gunoi scrie pe ei, toti!
    Latrine!
  • +25 (25 voturi)    
    Visul oricarui politician (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 12:43)

    Milka Man [utilizator]

    Aceasta nu este decat inca o dovada ca dragii nostri asa-zisi oameni politici au o singura motivatie: interesul propriu. Cand li se cere sa faca bilantul a ceea ce au facut pentru tara, bajbaie si incep sa povesteasca despre Feti-Frumosi dupa care dau vina pe cei din opozitie, dar care intre timp au si migrat in propriul partid. Si din moment ce toti fac la fel, indiferent de nuanta de "gri" politic, situatia va continua si pe viitor. Sacalii astia nu se ataca intre ei!
  • +13 (13 voturi)    
    LA GHERGHIȚA, la cîteva zile după 23 august 1944 (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 12:50)

    pointless man [utilizator]

    UN colonel român, împreună cu un pumn de militari, au convins să se predea coloana germană ce se retrăgea dinspre Otopeni spre Ardeal.

    CINE știe mai multe despre subiect ? Că oricum Dragnea nu merită nici să-i lingă cizmele acelui colonel.
  • +21 (21 voturi)    
    a treia oara (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 12:59)

    IpseAnton1 [anonim]

    Este a treia oara cind se baga apa la cornu. macar de s-ar inneca an&co cu ea ...
  • +15 (17 voturi)    
    Un candidat la prezidentiale (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 13:19)

    hic sunt leones [utilizator]

    ar putea merge prin sate cu imagini din Cornu, aratandu-le oamenilor simpli ce inseamna sa voteze dupa cum zice popa sau primarul, aratandu-le cat isi bat joc de ei oamenii politici de la putere, aratandu-le ca doar schimbandu-si modul de a gandi si conducatorii pot ajunge sa traiasca bine.
    • +1 (9 voturi)    
      n-are rost! (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 14:24)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Nu impresioneaza! Cel mult ii convinge sa voteze PSD, ca "or sa arate si satele lor la fel" >:)
    • +2 (2 voturi)    
      alte poze (Duminică, 12 octombrie 2014, 10:53)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Nu poze cu Cornu, ci poze cu gropile si darapanaturile de la ei si alaturi de comparat cati bani a primit satul lor (zero sau mai nimic) cu cat a luat satul unde are casa Daciana Sirbu.
  • +8 (10 voturi)    
    Dacă banii s-ar duce (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 13:51)

    ploiesteanu [utilizator]

    în mod corect (fără prețuri umflate de 3 sau 4 ori) pe tot ce înseamnă drumuri școli canalizări smd, atunci ar fi corect. Prahova contribuie zdravăn la PIB-ul României. Mi-e teamă însă să nu se ducă pe căpătuiala primarilor și a consilierilor locali, pe campania electorală prezidențială, pe așa zise cursuri de pregătire a membrilor primăriilor care sunt de fapt excursii și concedii gratis pentru membrii acestor primării, atât vara la mare cât și iarna la munte. De aceste, așa zise, "cursuri de perfectionare" nu se interesează nimeni? DNA-ul, curtea de conturi și celelalte instituții de control ale statului n-au nici un cuvânt de spus?
  • -13 (17 voturi)    
    tras la indigo (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 14:23)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Ati uitat cum whoodrea pompa bani in Calarasi - zona Nana - iar pe amaritul de Boc l-au prins ca misculase si el niste bani prin satucul lui natal din Apuseni. Imi amintesc o scena de poveste de prin 2000, cind lucram intr-o autoritate centrala a Statului, intr-o sedinta de impartire a banilor se facuse o lista prioritara cu toate "parohiile" inaltilor functionari din autoritate (sat natal, comuna cu locul de veci al familiei, satul cu casa de vacanta si tot asa, primsrul de unde venisera porcul si bradul de Craciun...). Nimic nou sub soarele arzator al Romaniei!
    • +3 (7 voturi)    
      Acum imi explic... (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 21:27)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Esti un ex-bugetar, actual pensionar plecat dintr-o functie oarecare dintr-o "autoritate centrala a Statului". De-aia iei atatea minusuri, ca inca gandesti ca un bugetar.
    • +6 (8 voturi)    
      e doar o impresie (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 22:23)

      SlyK [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Puteam sa jur, esti bugetar, deci impresia e ca astia de la tine nu fura, doar de la noi, cei care platesc taxe si impozite. Daca ai participat la sedinte, asta nu te face complice?
      • +1 (1 vot)    
        o fi participat semiadormit la sedinte... (Duminică, 12 octombrie 2014, 1:41)

        .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui SlyK

        ...n-a realizat nimic. Acum, la pensie, s-a trezit curat fostul functionar de la autoritatea centrala statului. Comenteaza si el...
    • +1 (1 vot)    
      asa, si? (Duminică, 12 octombrie 2014, 9:20)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      daca chiar e adevarat, e la fel de ilegal si revoltator. daca ai si dovezi du-te cu ele la dna si sa-i bage la puscarie pe toti... si pe aia si pe astia.
    • +1 (1 vot)    
      nenea (Luni, 13 octombrie 2014, 8:12)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      poti veni si cu niste cifre concrete despre povestea asta cu Calarasi/Nana? In cazul PSD/Cornu avem cifre clare, la leu, tu ce ai? Nu ai nimic decat vorbe, vino cu cifre si o bagam si pe Udrea langa Ponta si Dragnea, pana atunci te-as ruga sa te indignezi pe Ponta si PSD, nu poti compara comuna Nana cu comuna Cornu nici daca esti cel mai plin de tupeu om din tara asta, tot n-ai putea ca iti crapa o vena de rusine, e prea mare diferenta.
  • +12 (16 voturi)    
    de verificat! (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 14:28)

    Codruta N [utilizator]

    Cornu era ORICUM "modernizat", inca de acum cel putin 15 ani! De verificat daca nu s-au decontat ucrari gata facute ;)

    In afara de asta... pai in Cornu poti sa dai si cu tunul - ca NU mai gasesti "sateni" originari de acolo! TOT satul acela e "locuit" de mahãri, de prin Bucuresti si din alte partzi! Pana si "menajul" la casele "boierilor" sau lucrul pe la ferme e facut cu oameni care vin din ALTA parte (cei mai multi, din Breaza).

    Programul NU a adus acolo nici o "dezvoltare rurala" - ci cel mult o "destramare a comunitatii rurale"!
    • 0 (2 voturi)    
      N-am eu atatea plusuri cate meriti! (Duminică, 12 octombrie 2014, 9:52)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Si imi pare rau ca nu ti le pot da!
  • +11 (11 voturi)    
    /// (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 15:43)

    StanIoana [anonim]

    Atatia bani pentru campanie numai unde au baronii palate si terenuri sa isi puna si in cap !!! O singura intrebare am fratilor: /// Ca sa demonstrati ca sunteti spijiniti ? //// mutati banii dintr-o parte in alta ca sa demonstrati ca sunteti mari cocosi. sunteti niste hoti fara coloana vertebrala si d-aia nu mai aveti nicio sansa sa ajunga vreunu presedinte !
    • +1 (1 vot)    
      As vrea sa ai dreptate, ... (Duminică, 12 octombrie 2014, 10:46)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui StanIoana

      ... dar mi-e frica. E foarte multa prostie int ara asta, si prea putina lume judeca mai departe de-un kil de faina si-o sticla de ulei. Personal, ma pregatesc sa lucrez in strainatate in urmatorii 4-5 ani.
  • +19 (19 voturi)    
    DNA (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 16:37)

    Frankie [utilizator]

    asteptam DNA sa se autosesizeze
  • +11 (11 voturi)    
    la ce sa te astepti.. (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 18:33)

    akillies [utilizator]

    ..de la un grup infractional?!?!?! Banii se duc spre centru si in cazul grupurilor infractionale.. marca inregistrata in Romania...
  • +1 (3 voturi)    
    la ce sa te astepti.. (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 18:33)

    akillies [utilizator]

    ..de la un grup infractional?!?!?! Banii se duc spre centru si in cazul grupurilor infractionale.. marca inregistrata in Romania...
  • +6 (6 voturi)    
    Marea Baroneala (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 18:35)

    ZamfirescuIonut [anonim]

    Unde sunt politicieni, personalitati influente, relatii politice, acolo sunt si interese materiale si economice.
    Ati vazut cum s-au facut rost de bani pentru dezvoltarea unei zone, contructii de drumuri, realizarea unor retele de apa, modernizarea si renovarea institutiilor, unde salasluiesc diferiti politicieni, pentru a le oferi un stil de viata pe masura lor.
    Sa nu isi strice minunatele limuzine de lux, sa dea cu ele in gropi, sa aibe apa potabila, mai ceva ca in Elvetia.
    Si-au vazut doar interesul lor personal.
  • +6 (6 voturi)    
    e o practica mai veche... (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 19:50)

    anau [utilizator]

    sunt nenumarate sate unde nu vezi asfaltata decat ulita care duce de la primarie la casa primarului; vorba ceea: sa-si rupa ei jeepanele in noroaie?
  • +6 (6 voturi)    
    ESITI LA VOT CU TOTI (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 21:26)

    burebista [utilizator]

    Astia nu au scrupule ,FURA PE FATA .NU stati acasa mergeti la vot .iar acest derbedeu de psdist sa nu intre nici in turul 2 .Asa ar trebui sa se intample ..Demisia tu USTUROI nu ai ce cauta l afinante .
  • +6 (6 voturi)    
    Penal? (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 21:42)

    UsLamistul [utilizator]

    Sa nu imi spuna nici macar "mama justitiei" din tara asta ca asa ceva nu poate fi anchetat! Suntem totusi in 2015, ce naiba. "Iepoca" zambaretului a trecut totusi. Asa ca, zic eu, sa faca bine vreun procuror sa se autosesizeze si sa se apuce de cercetat. E strigator la cer! Ce , tara si bugetul tarii e feuda astora? Sa fim seriosi, "tovarasi"!
    • -1 (1 vot)    
      cam deplasat discursul tovarase (Duminică, 12 octombrie 2014, 1:40)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui UsLamistul

      si defazat... suntem totusi in 2014
      Procurori sa se autosesizeze nu au fost nici in "era PDL" si nici nu o sa fie!
      Coruptia pe teritoriul romanesc e mai veche decat Romania!
      Daca toti coruptii o sa dispara in pamant- o sa rasara altii...
  • +4 (4 voturi)    
    Print YM E-mail Mai mare|Mai mic Comentarii Soci (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 22:08)

    singur.prin.noapte [utilizator]

    pai doar nu va asteptati ca acele investitii sa ajunga in alta parte .... doar nu putea sa ii lase pe domnii Baroni sa isi strice masinile prin gropi in timp ce se duc in vacanta ... ar fi trebuit sa modernizeze si penitenciarele de maxima siguranta unde vor fi trimisi sa isi petreaca vacantele ....
  • +5 (5 voturi)    
    Socialism DE caviar? (Sâmbătă, 11 octombrie 2014, 23:19)

    GRadu007 [utilizator]

    sau
    Socialism caviar???

    Eu cred ca prepozitia "DE" nu are ce cauta acolo.

    Expresia vine din franceza (gauche caviar), e peiorativa si are sensul de Stinga Ipocrita si Aristocratica. Una vorbeste (egalitate in saracie - pentru toti) si alta fumeaza (lux fara frontiere - pentru ea, elita).

    Caviarul din "socialism caviar" cred ca se numeste substantiv adjectival, adica trebuie folosit ca un adjectiv. Prin urmare, daca nu spui "socialism de ipocrit", ci "socialism ipocrit", nu spui nici "socialism DE caviar", ci "socialism caviar".

    Vreun filolog pe-aici sa ma confirme/infirme?
    • 0 (0 voturi)    
      Poti fi foarte linistit.... (Duminică, 12 octombrie 2014, 5:59)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      ...vis-a-vis de confirmarea sau infirmarea celor spuse de tine; explicatia ta e prea solida ca sa poate fi contestata de vreun comentator 'elevat' de pe-aici...

      In ceea ce ma priveste, sint convins ca Doamna Elena Didu - profesoara mea de Limba si Literatura Romina - se rascoleste-n mormint....

      Citind comentariile multora, imi este greu sa accept faptul ca locul unde m-am nascut are cel mai ridicat procentaj de analfabeti pe centimetru-patrat din Univers.
    • +3 (3 voturi)    
      Mais caviar sans champaigne? Ca ne vas pas! (Duminică, 12 octombrie 2014, 9:55)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      Caviar fara sampanie? Nu merge, frate! In Cornu extinderea retelei de sampanie curenta este in lucru!!! Sa bem sampanie de la robinet, ca doar meritam!
  • +1 (1 vot)    
    Cine se aseamana, se aduna. (Duminică, 12 octombrie 2014, 1:43)

    .416Barrett [utilizator]

    .
  • 0 (0 voturi)    
    DESPRE SEMNIFICATIA (SI EFECTELE) CRUCII DIN CURTE (Duminică, 12 octombrie 2014, 4:19)

    the cricket [utilizator]

    Toronto, 10 Octombrie, 2014

    D-na si D-le Nastase,

    Poate vag ati mai auzit vorbindu-se despre mine pe la vreo masa privata sau tovarasasca (recunosc ca pe vremea epocii socialiste m-am intalnit cu activul UASCR, eu fiind un biet Greieras student sau altfel spus Bufon la curtea Printisorului as putea spune, si mai apoi cu tov. Nicu Ceausescu chiar la ziua lui de nastere pe data de 2 Septembrie 1986 la Izvorul Muresului, dl. Copos, dl. Ursache, dl. Rus, dl. Bostan, d-na Ciocan chiar si dl. Dumitru Farcas taragotistul va pot confirma) cu multa vreme in urma sau poate deloc pentru ca pozitia cat si treburile de stat cat si cele mai putin legate de stat v-au ocupat timpul si toata atentia.
    Pe scurt, nu am fost eu pe agenda dumneavoastra particulara ca sa zicem asa.
    Cu mai multi ani in urma prin... (sa vedem ce zice hartia atasata) da, prin toamna lui 2003 am trimis o scrisoare recomandata catre dumneavoastra ce continea o rugaminte crestineasca: sa fiti nasul meu de cununie religioasa.
    Desi "delegatul" a semnat de primirea scrisorii dupa cum se vede (chiar cine va era delegat la acea data?), nici pana in ziua de astazi nu am primit un raspuns cat de mic.
    Stiu din ce imi aduc aminte ca dumneavoastra la momentul respectiv erati Prim Ministru al Romaniei.
    Poate va intrebati daca cineva a transmis mesajul meu pana la urma (apropos dl. Nanu cel ce a fost pus de mine pe lista CFSN local Cornu la momentul Revolutiei, pentru ca eu am fost initiatorul sau km 0 cu cativa oameni de isprava, la cererea surorii dumnealui de altfel o femeie de toata increderea) pentru ca la data la care fac referire imi promisese ca va lua legatura personal cu dumneavoastra pentru a fi prezentat si recomandat ca un om de onoare si cu principii crestine bine definite.
    Acum trebuie sa va fac o destainuire pentru ca eu consider ca a sosit momentul: nu doream la acea data ca neaparat dumneavoastra sa imi fiti nas de cununie ci doream sa va transmit un mesaj, lucru pe care nu puteam sa-l devoalez in acele
  • 0 (0 voturi)    
    continuare... (Duminică, 12 octombrie 2014, 17:21)

    the cricket [utilizator]

    momente. De ce? Pentru ca "filtrele" au si ele interese...
    Incercasem sa va mai trimit niste mailuri pe la Guvern dar din pacate absolut nimeni nu raspundea la ele sau sa va informeze cel putin de existent lor. Mailurile aveau ca tema in principal iubirea crestina adica iubirea de aproapele si de indatoririle noastre ca simpli trecatori pe Pamant (cred ca le mai pastrez dar sunt undeva pe la Cornu depozitate, cand ajung le voi arata negresit chiar si la Haga daca este nevoie...*:) happy sper sa nu fie nevoie).
    Daca am vazut ca absolut nimeni nu va informeaza am crezut ca prin aceasta "cerere locala" sa ii spunem, vom putea intra in contact direct si nemijlocit. Nu a fost sa fie sau cum se spune, D-zeu stie de ce...Nu pot acuza pe nimeni atata timp cat nu stiu cine a hotarat sa nu fiu bagat in seama sub nicio forma.
    A trebuit sa parasesc Romania in anul 2004 ca o forma de protest fiind victima unui abuz care nici in ziua de astazi nu s-a elucidat (de fiecare data se asteapta prescrierea...*:) happy) facut cu binecuvantarea politiei locale Cornu si cu participarea indirecta a unor "oameni de bine". Sper ca pe ultima suta de metri “oamenii de bine” sa isi ceara macar iertare crestineasca.
    Au mai trecut ani si cu parere de rau (pentru ca in Cartea Sfanta scrie sa nu te bucuri de raul altuia) am aflat ca atat dumneavoastra cat si sotia ati suferit condamnari penale.
    Va inteleg supararea pentru ca si eu culmea in Canada fiind, am fost urmarit penal 7 luni pentru faptul ca as fi zis eu ca am un pistol indrepatat de la mare distanta, impotriva Guvernatorului General al Canadei, denunt facut de niste persoane cam ratacite prin jungla Banului, nu cel al Craiovei normal. La final am reusit cu ajutorul Lui Dumnezeu sa fiu achitat pentru ca nu existau probe, totul fusese o inscenare pentru faptul ca firma la care lucram MMM Group nu respecta contractul de munca si mai mult nu respecta nici drepturile omului pentru ca era in conexiune cu prim ministrul Canadei.
  • 0 (0 voturi)    
    continuare (Duminică, 12 octombrie 2014, 17:23)

    the cricket [utilizator]

    Isi permitea sa faca orice dorea...ca pe vremea cui Doamne? Na c-am uitat...
    Ce este mai rau pe lumea aceasta este sa fii acuzat pe nedrept.
    Printre alte lucruri ce doream la data respectiva sa vi le prezint era faptul ca acea cruce donata de dumneavoastra catre biserica Cuvioasa Paraschiva din Cornu si comunitatii implicit ( https://www.google.ro/maps/@45.1525602,25.7043257,3a,61.2y,81.71h,84.34t/data=!3m4!1e1!3m2!1s33w20KNozcL4WdU5r0KLlw!2e0 ) nu isi indeplineste pe deplin functia datorita faptului ca si in ziua de astazi anul de garatie 2014, la 7 ani de la intrarea in Uniunea Europeana, gradinita de copii se afla gard in gard cu turnatoria de metale neferoase ( poate trebuia sa ma exprim invers pentru ca turnatoria, cioplitorie de piatra fiind la inceput si apartinand de Marmura Bucuresti s-a “lipit” de gradinita).
    De ce spun asta? Din doua motive:

    1. Stiu ca legal nu aveti nicio legatura cu turnatoria de metale neferoase din Cornu dar dl. Vasiliu propietarul turnatoriei este finul dumneavoastra si ca o legatura crestina stabilita intre dumneavoastra ca nas si dumnealui ca fin m-am gandit ca poate il determinati sa redea terenul inapoi Primariei Cornu pentru a face un parc de distractii pentru copii si cu ajutorul fondurilor europene pentru depoluare dl. Vasiliu sa fie despagubit pentru a putea achizitiona un teren tot la Cornu dar in zona unde se desfasoara activitati economice (pe langa DN1 sunt cateva societati deja) plus toata cheltuiala aferenta mutarii.
    Aceasta idee i-am comunicat-o personal si d-lui Primar Nanu Cornel intr-o intrevedere privata (el fiind finul de cununie de data asta al d-lui Vasiliu...imi vine in minte expresia d-lui Iliescu cu "capitalismul de cumetrie"...perfect demonstrata...*:) happy) dar vad ca nu se misca absolut nimic.

    2. Pe de alta parte in toate reclamele apare comuna Cornu fiind cotata ca prima comuna din Roamnia la standarde europeane. Corect, dar cum ramane cu turnatoria? Pentru ca in comunitatea europeana nu exista asa c
    • 0 (0 voturi)    
      continuare (Luni, 13 octombrie 2014, 1:28)

      the cricket [utilizator] i-a raspuns lui the cricket

      Pentru ca in comunitatea europeana nu exista asa ceva. Ar fi un scandal monstru daca s-ar intampla asa ceva pe la ei. Pe la Cornu insa au ramas decat votanti P.S.D. daca nimeni nu sesizeaza anomalia altceva nu pot sa imi explic… Ceva imi spune ( http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18282099-socialism-caviar-jumatate-din-banii-dati-liviu-dragnea-pentru-satele-din-prahova-dus-spre-cornu-comuna-unde-case-vacanta-familia-ponta-adrian-nastase-serban-mihailescu-mircea-cosma.htm) ca aceasta comuna incepe sa se apropie de regimul preferential pe care il avea comuna Scornicesti daca va aduceti bine aminte si eu unul nu as vrea sa fiu urat de ceilalti cetateni romani doar pentru faptul ca mostenesc casa bunicului meu amic cu Gheorghe Gheorghiu Dej pentru ca amandoi s-au intalnit pe la atelierele Grivita in tinerete. Sa fiu sincer eu am alta orientare politica decat a avut bunicul...adica ce naste din pisica a fost membru de partid respectiv tatal meu dar uite ca la a doua generatie a iesit altceva, un "tradator ideologic"...*:) happy

      Am uitat sa va spun ca si acest aspect m-a determinat sa plec in afara granitelor tarii pentru ca absolut nimeni nu avea si inca nu are simtaminte crestinesti sa inteleaga ca trebuie mutata aceasta turnatorie intr-un loc adecvat. Plecarea mea s-a facut datorita temerii perspectivei de a avea un copil si de a il trimite la gradinita din Cornu. Dumneavoastra v-ati fi trimis copilul la acea gradinita sau toti domnii din Bucuresti sau de aiurea care locuiesc in Cornu in weekenduri si vacante in locul meu? Sunt un om care nu face compromisuri de dragul compromisului si pentru mize de asemenea ordin. As spune ca este o rusine pentru comuna mea natala ceea ce se intampla inca. Am o istorie a comunei de aparat si o memorie colectiva care depaseste micimea acestor lucruri.
      Nu doresc sa intru in detaliile afacerii sa-i zicem "Afacerea Turnatoria Orion Cornu" (cu instrainarea terenului ce apartine de drept Primariei, cu OUG-ul etc. etc. etc. etc. etc. etc.
      • 0 (0 voturi)    
        continuare (Luni, 13 octombrie 2014, 4:07)

        the cricket [utilizator] i-a raspuns lui the cricket

        pentru ca firele sunt incalcite dar pot fi descalcite cu usurinta iar vremurile fiind foarte tulburi am ajuns si eu la vorba maestrului Toma Caragiu: "mai as avea eu o minge de servit dar mai bine nu o dau ca cine stie cui i-o dau si cine o primeste...". Iar finalul daca imi aduc bine aminte era..."c-asa e in tenis..." si ceva legat de "fileu" parca.
        Vreau sa inchei cu o nota de optimism (adica gand la gand cu bucurie) si sa va spun ca am si eu o propunere legislativa (cu tenta crestina as spune) care vine in intampinarea propunerii dumneavoastra pentru ceea ce se numeste amnistierea fiscala. Acest lucru va determina cu siguranta crearea km-lui 0 al democratiei veritabile si toata lumea va respira in sfarsit usurata de povara acumularilor mai neortodoxe sa le numim deocamdata. Daca nu se va purcede la asa ceva cineva imi spune ca "razboiul" nu se va termina niciodata si vom disparea ca stat. Si revenind tot la vorba maestrului Toma Caragiu; “ Naiba sa ma ia daca inteleg ceva…” este clar ca daca nici creatorul de anarhie, prin definitie nu mai intelege nimic atunci nu prea mai e nimic de facut.
        Astept un mic raspuns de confirmare din partea dumneavoastra intr-un interval de timp rezonabil pentru ca eu sper ca la Craciun sa revin in tara si poate cu ajutorul Lui Dumnezeu de data asta si nu prin interpusi (caci stiti cum se spune " pana la D-zeu te mananca sfintii") sa putem avea un mic dialog cu hartiile pe masa plus carti de sezon cum ar fi: cartile de tarot sau de joc.

        Cu deosebita stima,
        ing. Gheorghe Barbu
  • +1 (1 vot)    
    pfui (Duminică, 12 octombrie 2014, 21:04)

    N-joy [utilizator]

    pai normal ca si-au facut canalizari si strazi frumoase... doar nu era sa-si umple de praf sau de noroi pantofii scumpi, atunci cand se dau jos din masinile scumpe :D
  • +1 (1 vot)    
    comentriu (Marţi, 14 octombrie 2014, 7:50)

    LiviuDrula [anonim]

    Fura si ei cat mai mult pe ultima suta de metri deoarece pana in decembrie nu mai e mult cand Ponta Dragnea nastase Mihailescu vor fi amintiri negre ale romanilor Ei stiu ca Ponta va pierde alegerile si ingrasa porcul ( si asa ingrasat timp de 3 ani din banii romanilor ) in ajun


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri