UPDATE Robert Turcescu la RTV, primele declaratii dupa deconspirare: Explicatiile pe care trebuie sa le dau le voi da in fata unui judecator

de R. Mihailescu     HotNews.ro
Miercuri, 24 septembrie 2014, 17:07 Actualitate | Esenţial

Robert Turcescu, interviu pentru RTV
Foto: Captura RomaniaTV
"Am avut un rucsac de pietre in spinare pe care l-am carat cat l-am carat si din moment ce l-am dat jos ma simt un om impacat, foarte impacat", a declarat miercuri Robert Turcescu la RTV, in primele declaratii dupa auto-deconspirarea de duminica. "Zilele din urma sunt cele mai fericite din viata mea, daca nu iau in calcul nasterea copilului", a mai spus Turcescu, care a refuzat sa faca insa sa raspunda la orice intrebare pusa de reporter. Turcescu a folosit doar de doua ori referinte la Dumnezeu sau la alti termeni religiosi, spre deosebire de varianta de duminica.
 
"Imi doresc judecatori drepti. Doar in fata judecatorilor voi spune totul, nu la televizor", a mai spus Turcescu, care a precizat ca nu a fost cautat de duminica pana acum de niciun reprezentant al autoritatilor statului.

"Ca sa nu ne complicam in decalaratii, ceea ce am avut de spus, de aratat, am aratat (...) Tot ce imi doresc este sa existe judecatori drepti. Eu o sa spun ce stiu dar in fata celor indrituiti", a spus Robert Turcescu, intr-un interviu acordat in fata locuintei lui.

Intrebat despre veridicitatea documentelor publicate pe blog, Turcescu a spus: "E ceea ce detin eu. Le voi arata in fata judecatorilor. Nu are nici un fel de importanta ce spun eu in fata opiniei publice, ci ceea ce spun in fata unui judecator, sub juramant. Explicatiile pe care trebuie sa le dau le voi da in fata unui judecator".

Intrebat daca atunci cind a moderat dezbaterea finala la prezidentialele din 2009 intre Basescu si Geoana a avut anumite ordine ca ofiter acoperit, Turcescu a spus: "judecati voi daca am favorizat pe cineva, vedeti din nou inregistrarea. Nu am ce sa spun in fata opiniei publice".

Iata cele mai importante declaratii facute de Robert Turcescu:

  • Ceea ce am  avut de spus, de aratat, am aratat. Nu sunt eu in masura s judec lucrurile acestea
  • De acum inainte nu la mine este responsabilitatea judecatorii acestui lucru. Nu stiu nici la cine este
  • Nu fug de nimic, m-ati gasit acasa, am stat de vorba. Nu vreau nici sa comentez ce se scrie in documentele respective, ce nu se scrie. E nevoie din punctul meu de vedere de judecatori drepti. cine sunt aceia, in ce masura se va intampla lucrul acesta, numai Dumnezeu stie
  • Am avut un rucsac de pietre in spinare pe care l-am carat cat l-am carat si in momentul in care am hotarat sa-l dau jos din spanare ma simt un om impacat, foarte impacat
  • Zilele din urma sunt cele mai fericite din viata mea, daca nu iau in calcul nasterea copilului
  • Ma simt impacat, ma simt linistit, nu fug nicaieri, dar mai mult de atat nu am ce sa spun
  • Ce am avut de spus, am spus, ce am avut de aratat, am aratat. Repet, judecatori drepti
    Nu m-am uitat la televizor, nu stiu ce intrebari ar putea sa fie, dar nu cautati la mine raspunsurile acum
    (intrebat daca se poate considera ca a manipulat dezbaterea de la alegerile prezidentiale din 2009) As vrea, repet, sa existe judecatori drepti, punct. Mai mult de atat nimic. Eu nu am ce sa spun mai mult de atat in momentul de fata
  • Nu vreau sa mai impart lumea in alb si negru, nu vreau sa ma justific in fata opiniei publice in momementul de fata
  • Daca e nevoie sa spun ceva o voi spune in fata celor care trebuie sa judece lucrul acesta
  • Daca va exista aceasta decizie a unui judeactor, in fata lui voi spune absolut tot, sub juramantul pe Biblie, voi spune ceea ce a intrebat judecatorul
  • (Consideri ca ai afectat viata cuiva?) Eu nu ma judec in momentul de fata pe mine. Daca tie ti se pare ca Robert Turcescu a afectat viata altor oameni inseamna ca e punctul tau de vedere
  • Eu nu ma pot pune in situatia de a judeca opinia publica, in niciun caz. Nu judec nici oamenii care sunt de partea mea, nici impotriva mea
  • Oamenii au pareri, si eu am pareri, sunt convins ca de multe am gresit, poate din prostie, habar nu am. Imi doresc judecatori drepti
  • (Ai fost santajat?) Nu vreau sa intru in niciun fel de dezbatere, nu sunt la un talk-show, am facut talk-show, stiu ce inseamna
  • Imi dau seama cat de mare curiozitatea ta, o inteleg, dar in aceasta speta tot ce am avut de spus pentru opinia publica am spus, tot ce am avut de aratat pentru opinia publica am aratat. Restul lucrurilor nu pot fi spuse decat in fata unui judecator
  • Eu vreau sa existe o judecata in legatura cu acest lucru, atatat tot
  • Spun inca o data, ma simt ca si cand as fi dat jos un rucsac din spinare. Nu imi e frica nici de ceea ce se va intampla, sunt un om care a spus partea lui de adevar, nu am nimic de ascuns, m-ati gasit aici, la fel ma poate gasi...
  • (Intrebat despre semnele de intrebare legate de documentele prezentate pe blogul sau) Ceea ce detin si ceea ce am pus pe blog sunt lucrurile pe care le detin
  • Daca vine vrea sa le vada in original, dintre cei care au dreptul, chemandu-ma la judecator, voi face acest lucru. Restul, repet, judecatorul drept. Sa spun eu ca sunt intr-un fel sau altul nu are niciun fel de importanta in momentul de fata ce spun eu. Ceea ce spun in fata unui judecator sub juramant este cu totul alta situatie
  • Explicatiile pe care trebuie sa le dau in aceasta chestiune le voi da in fata unui judecator in masura in care va exista acest lucru

Robert Turcescu, interviu pentru B1 TV: Nu sunt fugar deocamdata/ Traiesc cele mai frumoase zile de dupa nasterea copilului meu













VIDEO Reactia cercetatorilor din Buzau atunci cand au gustat "legumele viitorului": rosia-banana si rosia-ananas

Ce ati spune despre o bucata de branza noua cu o rosie ca o banana langa? Sau de niste slanina cu o rosie... ananas. In acest moment suna mai degraba ciudat decat tentant, insa acestea sunt legumele viitorului.
20547 vizualizari
  • +8 (36 voturi)    
    Dubios ... (Miercuri, 24 septembrie 2014, 17:19)

    ipsilon [utilizator]

    Pai daca tu spui asa, dom' Turcescu, care erai un mare om de presa, care descosea oamenii publici si-i strangea cu usa pana spuneau tot ... acum vii si ne zici ca n-ai nimic de declarat decat in fata judecatorilor, nu a colegilor tai de breasla ... cum vine asta ?!
    Atunci toti care ti-au venit in emisiuni, incepand cu alba-neagra aia a ta, ar fi trbuit sa-ti raspunda la fel: "nu vorbim decat in fata judecatorilor!" Si atunci, ce emisiuni "dure" mai faceai tu ?, ma intreb ...
    • -2 (2 voturi)    
      Trebuie sa recunoastem ca e cam penibil (Joi, 25 septembrie 2014, 10:11)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui ipsilon

      Nu stiu dar dezamageste profund omul asta. Nu atat ca a fost agent ( mai ales daca ca si agent nu s-a ocupat de activitati ce amintesc de vechea securitate) ci atitudinea lui de acuma.
      • -2 (2 voturi)    
        Sa nu uitam de contextul cu Rusia (Joi, 25 septembrie 2014, 10:40)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        Si daca RT a fost tradat? Tot ce putea sa faca RT, era sa recunoasca. Deci 1-0 pentru Ponta, ca a decribilizat presa care ii statea in coaste si a contracarat miscarea lui base de a deconspira prezidentiabilul 007. Oricum stim cu totii cine e. Problema e al cui e Ponat? Al serviciilor noastre, al americanilor sau al rusilor. Dupa voizitele facute pe la rusi si chinezi ale lui ponta, as zice ca Ponta e agent infiltrat al rusilor.
      • +3 (3 voturi)    
        bravo ... (Joi, 25 septembrie 2014, 10:45)

        jorea [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        lui. daca toti acoperitii ar marturisi si si-ar da jos rucsacul, am trai mai bine.
        n-au murit oamenii in '89 ca nu mai suportau securistii ?
        baietii cu ochi albastri ne incaleca iar. incet si sigur.
  • +17 (25 voturi)    
    nenea (Miercuri, 24 septembrie 2014, 17:25)

    neurino [utilizator]

    cine-i domle' nenea care se uita asa de nedumerit din stanga?

    In rest, R(NS)T nu a aratat pana acum ca ar fi neprofesionist si daca ar fi fost ofiter sub acoperire, ma bucur ca macat pe acolo ar fi ceva oameni capabili. Succes si vorba lui, sa vedem un judecator corect si afla mai multe (se pare ca omul are multe pe suflet).
    Succes.
  • +8 (22 voturi)    
    cine spera ca (Miercuri, 24 septembrie 2014, 17:33)

    petre22 [utilizator]

    Va dezvalui ceva se inseala,s-a dat la fund.
    A fost probabil santajat sa-si tina gura in timpul campaniei.
    • +6 (12 voturi)    
      pai... (Miercuri, 24 septembrie 2014, 19:28)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      corect...documentele prezentate sunt fabricate, nu se stie inca in ale cui laboratoare, si probabil cineva are o copie cu care "La un caz iar... pac! la «Răsboiul»"...totusi, "„trădare să fie, dacă o cer interesele"...", dar s‑o ştim şi noi!..”.
    • +10 (14 voturi)    
      sau invers (Miercuri, 24 septembrie 2014, 19:54)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      Daca a fost santajat sa vorbeasca? Ma tot gandesc la referirea la Iuda-vanzatorul-tradatorul. Daca s-au facut presiuni asupra lui sa desconspire pe cineva si pe buna-dreptate el nu vrea? De ce ar fi treaba lui sa se expuna, incalcand legea? Nu e treaba superiorului individului respectiv si al serviciului din care face parte sa-l aduca la ordine? Si daca un serviciu secret vrea sa-si planteze un om la presedentie, si alt serviciu secret vrea sa scoata castanele din foc cu mana lui Turcescu, el de ce ar accepta? Mai ales ca din ultimele emisiuni se vede cat este de dezamagit si de scarbit de politica si de politicieni si de emisiunea pe care trebuia sa o faca: "Nu vreau sa mai impart lumea in alb si negru".
      • -2 (4 voturi)    
        Haida de. Autocompararea cu Iuda e de bilă neagră. (Miercuri, 24 septembrie 2014, 22:56)

        ionv [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Păi Iuda a luat doar 30 de arginți, pentru a-l vinde pe Mântuitor,
        Numai dacă adunăm sumele de pe fluturașii ăia, dă mai mult , în cazul lui E.T., pardon, am vrut să zic
        în cazul lentului colonel RT, ăla de dădea cu bilele pe la tv.
        • +4 (4 voturi)    
          alegeri (Joi, 25 septembrie 2014, 9:41)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui ionv

          Nu pentru arginti a facut-o, daca a facut-o... ci si pentru ca asa a ales.... asa cum facem toti alegeri. Argintii pot fi si de la Antena 3 sau de la B1. Si noi facem alegeri cand ne uitam la B1 sau Antena 3.
    • +8 (8 voturi)    
      sau le-a luat obiectul santajului (Miercuri, 24 septembrie 2014, 22:10)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      si le spune in public ca are verde sa spuna ce trebuie la momentul potrivit - de acolo disperarea socrului Sarbu sa il atace, acu' a ramas cu buza umflata
  • +14 (16 voturi)    
    concluzia (Miercuri, 24 septembrie 2014, 17:40)

    dum_i [utilizator]

    Tine subiectul cald pana cand il dezbracam pe pontanac de secrete

    In continuare, ceea ce mi se pare grav este ca un individ ca ponta e material de 'spion' pentru serviciile romanesti
    • +7 (7 voturi)    
      cea mai corecta remarca... (Miercuri, 24 septembrie 2014, 22:30)

      nova [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      deci.... cu putina intuitie deducem urmatoarele :
      Turcescu spune : documentele prezentate mi s-au inmanat...
      Ofiterul acoperit nu are documente deci "CINEVA" I-a dat hartiile si I-a spus "vezi ca stim cine esti - daca nu faci (sau taci)...... te-am ras" Turcescu se uita la sumele de pe fluturasi si zice in sinea lui "corect, banii mi-au intrat in contul acoperit"
      Cine putea stii toate astea? Omul lui de legatura. Cine l-a recrutat? Gabriel Oprea ca sa-l aiba la mana. Cine este superiorul direct? Ponta !
      Santajul la Turcescu vine boomerang la Ponta!
      • +2 (4 voturi)    
        avantaj Ponta, din pacate (Joi, 25 septembrie 2014, 9:46)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui nova

        Pana una alta Ponta si ai lui au intors-o in favoarea lor.... dupa ultimele declaratii ale lui Ponta de miercuri seara. Acum pare ca nici presedintele nu mai poate sa faca nimic pentru deconspirarea prezidentiabilului 007. Deci cred ca mutarea asta cu santajul lui Turcescu pare sa fie a lui Ponta si a rusnacilor.
      • +1 (3 voturi)    
        Nu stiu serious cum poti avea atatea plusuri (Joi, 25 septembrie 2014, 10:13)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui nova

        Atatea supozitii, sa inteleg ca Turcescu ataca pana acuma de fatada la b1 pe Ponta, cand de fapt era sefu lui.

        Frumos, meriti toate plusurile de la fanaticii pro base.
    • +3 (3 voturi)    
      problema (Joi, 25 septembrie 2014, 9:41)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      problema e sa nu fie de-al rusilor!
  • +9 (19 voturi)    
    E santajat (Miercuri, 24 septembrie 2014, 17:44)

    Daniels22026 [utilizator]

    Santajul a inceput din 2012 cind i-a fost divulgat numele de catre Dobrotoiu. Poate fi numai asta, iar omul si-a facut procese de constiinta si a cedat sufleteste.

    Dar nu cred ca e numai asta. PSD-ul l-a mai santajat cumva in ultimele zile. Ceva ceea ce noi nu vom afla curind. Pentru ca RT nu ne va spune. Poate ca le va spune procurorilor tot ce stie.
    • +5 (11 voturi)    
      ca sa "santajezi"... (Miercuri, 24 septembrie 2014, 19:06)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Trebuie sa ai FAPTELE care sa fie subiect de santaj!
      CARE ar fi faptele alea care l-ar face pe RT "santajabil"?
      Asta CHIAR ca ar fi interesant de aflat >:)
      • +2 (2 voturi)    
        de luat in calcul (Joi, 25 septembrie 2014, 9:54)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        A fost santajat chiar cu deconspirarea sau cu amenintari la familie... ca RT a facut referire la nasterea copilului... De aia vrea judecata, sa raspunda cei care l-au deconspirat, santajandu-l.
  • +7 (13 voturi)    
    mascarada (Miercuri, 24 septembrie 2014, 17:47)

    rz_ [utilizator]

    Nu cred un cuvant, totul e teatru, parte a unui plan. Observati va rog ca evita sa spuna orice ar putea sa-l "incrimineze" ca ofiter acoperit. Daca spunea ca nu a influentat dezbaterea din 2009 era un fel de recunoastere ca a fost ofiter acoperit dar nu a influentat acea dezbatere.

    Daca ar spune acum ca de fapt nu a fost ofiter acoperit al vreunui serviciu secret - precizare pe care nu o face nicaieri, ofiter a fost chiar acoperit, atat de acoperit ca nici el nu stia, vezi gradul de lt-col acordat onorific in 2010, retras in 2012 - nimic din ce a spus nu l-ar face mincinos. Nu a spus ca a fost acoperit AL UNUI SERVICIU SECRET, documentele sunt irelevante, fum doar. Serviciul de informatii al armatei nu avea motive sa infiltreze presa, cel mult sa foloseasca informatori. A insistat in emisiuni pe jurnalistii care dezvaluie informatii clasificate.

    Singurul lucru care imi scapa este nevoia gestului sau, pentru ce si-ar periclita cariera - pentru ca chiar daca revine si spune ca totul a fost o farsa, sunt foarte putine argumente pe care sa le aduca pentru a-si putea continua carierea de jurnalist.
    • +2 (2 voturi)    
      atentie (Joi, 25 septembrie 2014, 9:59)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui rz_

      Evita sa dea amaniunte, ca altfel nu ar mai avea valoare declaratiile lui in tribunal, dar mai ales pentru ca cei care au pus la cale deconspirarea/santajul sa nu isi modifice strategia, prelucrand dovezile..
  • +7 (9 voturi)    
    neaparat (Miercuri, 24 septembrie 2014, 17:48)

    fit [utilizator]

    cititi neaparat pe evz. fata-hidoasa-a-adevarului-dubla-comanda-a-romaniei.
  • +3 (9 voturi)    
    cristian sima -brokerul (Miercuri, 24 septembrie 2014, 18:00)

    petre22 [utilizator]

    Domnul Sima pe pagina de facebook face referire la deconspirarea unor ziaristi printre care Dan Tapalaga,asteptam clarificari.
    • +3 (3 voturi)    
      . (Miercuri, 24 septembrie 2014, 20:35)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      sima?? mai traieste - adica mai e in libertate?! ciudata mai e si justitia asta.
  • +3 (11 voturi)    
    o observatie (Miercuri, 24 septembrie 2014, 18:06)

    DinuD [utilizator]

    R. T. a fost pana acum jurnalist la B1.
    Acum, prima declarație de "după" o da la RTV.
    Daca stau sa ma gândesc la orientările vizibile ale celor doua posturi vad o "schimbare de macaz".
    Poate ca ma înșel eu dar cred ca ne așteaptă surprize și mai mari decât pana acum (dacă se poate spune asa ceva).
    • 0 (6 voturi)    
      Tolomacule (Miercuri, 24 septembrie 2014, 18:44)

      Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui DinuD

      Tu ai citi ca astia de la RTV l-au cautat acasa????

      Ceilalti nu au avut interesul sa il caute.

      Omul spune foarte clar: NU MA ASCUND DE NIMENI!
    • +1 (1 vot)    
      pai n-a fost numai la Be1 (Miercuri, 24 septembrie 2014, 19:09)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui DinuD

      Inainte de Be1 a fost la Realitatea; si, de fapt, s-a "cnsacrat" la EuropaFM
  • +11 (13 voturi)    
    suna a limbaj criptat (Miercuri, 24 septembrie 2014, 18:12)

    AlexRatoi [utilizator]

    Daca tot a fost spion, prea des repeta "judecatorul drept" si "Dumnezeu de sus", poate au o semnificatie pentru retea.
    • +1 (9 voturi)    
      o fi vrand sa zica "Zeus" (Miercuri, 24 septembrie 2014, 19:10)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui AlexRatoi

      :D
      • +6 (6 voturi)    
        daca zicea "cugetul liber"... (Miercuri, 24 septembrie 2014, 21:20)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        ne-am fi gandit la Ilici, nu?
    • 0 (2 voturi)    
      normal (Miercuri, 24 septembrie 2014, 23:22)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui AlexRatoi

      glorie milelului!!!! =)))))))))))
  • -3 (17 voturi)    
    mission accomplished (Miercuri, 24 septembrie 2014, 18:14)

    Mazeta [utilizator]

    Acu Băsescu poate să spună de dimineața până seara că Ponta este ofițer acoperit. Deja nu mai contează. Turcescu a fost sacrificat pentru un (interes) superior.
    • +4 (4 voturi)    
      Ponta este beneficiarul sacrificiului (Miercuri, 24 septembrie 2014, 21:40)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      asta insinuezi?
  • +3 (9 voturi)    
    ... (Miercuri, 24 septembrie 2014, 18:16)

    dragos234 [utilizator]

    Nu inteleg de ce tot zice de judecator. Din cate stiu si serviciile se supun legilor tarii si Constitutiei.
    Sau se stie vinovat in adevar de comiterea de fapte in afara legii.
    • -1 (7 voturi)    
      mai sa fie (Miercuri, 24 septembrie 2014, 19:00)

      Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      si cand militarii fac prostii, cine aplica legile si constitutia tarii ??????? bunica?

      scrii ca sa nu taci
  • +1 (13 voturi)    
    Aiurea! (Miercuri, 24 septembrie 2014, 18:16)

    DanCanada [utilizator]

    Iarasi barbi si chestii "ezoterice": ceva Dumnezeu, liniste, fericire, iar Dumnezeu.
    Nea Turcescu, mai lasa-ne! Deci ai fost fortat sa faci asta, acuma taci bre! Ascunde-te undeva si iesi doar daca te cheama la Tribunal.
    Trebuia ca toti jurnalistii sa se intoarca cu spatele la el si sa nu-l intrebe nimic. Pentru ca a facut un deserviciu URIAS breslei asteia.
  • +6 (18 voturi)    
    Circ (Miercuri, 24 septembrie 2014, 18:23)

    cian [utilizator]

    Ce circ ieftin face si turcescu asta ... asa cum a facut mai mereu prin emisiunile lui tv ... turcescule, mai tii minte cand dadeai bile negre invitatilor? cate bile negre meriti tu acum ca te dai aiurea in spectacol fara sa explici nimic??
  • +1 (7 voturi)    
    Bine că ţineţi oamenii (Miercuri, 24 septembrie 2014, 18:40)

    Kute [utilizator]

    preocupaţi de "cazuri" ca acesta. Despre demonstraţia de protest din faţa Palatului Victoria nu suflaţi nicio vorba? Vreau să văd cât de neacoperiţi sunteţi domnilor decidenţi de la HotNews!
    • 0 (0 voturi)    
      intrebare intrebatoare (Joi, 25 septembrie 2014, 10:03)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Kute

      pai cum sa fie acoperiti cei de la HN... ca doar protestele ar fi impotriva guvernului nu ptr sustinerea guvernului...?
  • -2 (12 voturi)    
    Incepe sa semene a circ !! (Miercuri, 24 septembrie 2014, 19:16)

    gica43 [utilizator]

    Il credeam mai inteligent pe Robert Turcescu dacat sa ne prezinte aceasta "drama" a omului care a indurat groaznice chinuri morale (poate si fizice)pana ce a reusit,in sfarsit,sa se autodeconspire.Poate, cine stie,vom mai afla ca tot ceea ce a facut a fost sub presiunea"maleficului dictator" Basescu.
  • +3 (9 voturi)    
    Ce tot o da cu Judecatorul ? (Miercuri, 24 septembrie 2014, 19:37)

    adrian88000 [utilizator]

    Ce Lege a calcat ? Cine il va aduce in fata Justitiei ?
    Procuratura se poate sesiza din oficiu. Judecatorii nu se pot sesiza din oficiu ! Ca sa fie judecat trebuie sa i se intocmeasca mai intai un dosar penal. Si va da declaratii mai intai in fata Procurorilor. Sa o lase mai moale ci Judecaorul.
    Sa spuna mai bine ca e bucuros ca cei ce i-au rapit fetita si l-au santajat cu asta s-au tinut de cuvant si dupa ce a recitat la B1discursul dat de ei , s-au tinut de cuvant si i-au dat fata inapoi.
  • +1 (9 voturi)    
    temporizare (Miercuri, 24 septembrie 2014, 19:39)

    revo [utilizator]

    RT tot spera sa fie chemat in fata unui judecator, pentru a putea sa-si duca pana la capat misiunea pe care si-a asumat-o (adica sa dezvaluie incalcarea legii de catre un ofiter acoperit si de catre superiorii lui), sau pentru a se disculpa ca nu a mai putut duce un ordin pana la capat (vezi referirea la Iuda; nu poate sa desconspire un alt ofiter acoperit, coleg de serviciu cu el).
    Nu cred ca se va intampla acest lucru, autoritatile il vor ignora cel putin pana dupa alegeri, il vor denigra in fel si chip pt. a-i distruge credibilitatea, serviciile vor face tot felul de declaratii pentru derutarea publicului, sau il vor ascunde dupa modelul moscovit, sau ii vor face felul dupa modelul tatucului Putin, "de la care conducatorii occidentali ar avea ceva de invatat", dupa umila parere a lui Marga.
    Pentru ca daca este adevarat ca unul dintre candidati este sau a fost ofiter acoperit si a activat intr-un domeniu interzis prin lege, nu doar acel individ este in culpa, ci si superiorii lui, care-i cunosteau identitatea. Asta ar fi dovada clara ca serviciile secrete incalca legile statului de drept, pe care ar trebui sa le apere. Pelteaua asta ameninta sa se intinda mult.
    • +7 (7 voturi)    
      ! (Miercuri, 24 septembrie 2014, 22:40)

      Miagasag [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Ai dreptate. RT nu va ajunge in fata judecatorilor decat dupa terminarea alegerilor. Iar atunci nu va mai conta.Im pare rau ca nu o sa-l mai vad la B1
    • +2 (2 voturi)    
      nu uitati de Rusia (Joi, 25 septembrie 2014, 10:07)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui revo

      RT a fost tradat de servicii. In servicii se duce o lupta intre cei care sunt cu fata catre vest si cei care sunt fata catre Rusia, care il sustin pe Ponta.
  • 0 (0 voturi)    
    bratu.violeta1975@gmail.com (Miercuri, 24 septembrie 2014, 21:13)

    BratuVioleta [anonim]

    https://www.youtube.com/watch?v=waTm6ElVMZA
    DECLRATIA LUI ROBERT TURCESCU de pe youtube
  • +5 (5 voturi)    
    cam deshi :) (Miercuri, 24 septembrie 2014, 21:49)

    liviusmaximus [utilizator]

    1. Cristian Sima face apel pe facebook la mai multi "formatori de opinie" si politicieni sa recunoasca faptul ca, sunt "acoperiti". Ei se fac, ca ploua :).
    2. Dinescu a povestit momentul „recunoaşterii” lui Neţoiu drept securistul care-l urmărea: „În 2005 m-am reîntâlnit cu el. Am băut un pahar cu vin şi i-am zis <Domnule, eu te cunosc pe dumneata!>. Mi-a răspuns <Şi eu vă cunosc>. Normal că mă ştia, lucrase pentru Securitate, la filaj”. Azi, fac afaceri impreuna in agricultura :).
    3. Ponta a anchetat la inceputul carierei, prima tzeapa mare din Romania. Afacerea Megapower. A dat NUP. In 2012, cel care a scapat atunci i-a oferit-o pe o doamna pentru postul de ministru al JUSTITIEI :). Respectiva doamna ii fusese studenta in SUA, iar cel cu tzeapa este inca profesor acolo.
    4. Sunt astfel de "coincidente" stranii cu nemiluita. Nu prea inteleg ce ne mira. Sunt 300.000 de angajati in "servicii" in Romania ! Oficial. Ingrijoratoare sunt costurile cu salarizarea "multipla" a acestora, nu faptul ca exista. Normal ca exista, dar cam deshi :) Unii incaseaza salariul de bugetar + banii de la servicii + participari prin consilii de administratie in regiile statului + afacerile "instrainate" catre prieteni, familie, etc. Cam mult pt vremurile astea grele...
    5. Turcescu: posteaza pe twitter "Tic-tac, tic-tac...". Ziua urmatoare apare o poza cu turcescu "batut" la rtv. ziua 3, apare turcescu cu docomentele. Poza este identica. Pe blog, apoi in faza cu bataia are niste vanatai in plus pe poza, a doua zi e curat ca lacrima, dar are aceeasi poza xeroxata pe livret :) O fi un nou serial de desene animate ? Si cine e "judecatorul drept" si "dumnezeu" caruia ii tot transmite mesaje subliminale ?
  • +5 (5 voturi)    
    Judecata dreapta :) (Miercuri, 24 septembrie 2014, 22:55)

    Airwaves [utilizator]

    Turcescu are tot interesul sa ajunga in fata instantei. Doar asa are dreptul si poate deconspira un alt nume. Tot ce spune in afara cadrului unei instante in legatura cu acest subiect, poate si va fi folosit impotriva lui.

    Pe de alta parte, ceilalti implicati in poveste, nu au niciun interes ca Turcescu sa ajunga in fata justitiei. Poate asa se explica si lipsa de reactie a unor... organisme. :) Oricum o sucesti, Turcescu si-a pus capat "carierei", oricare ar fi fost aceasta.
  • +6 (8 voturi)    
    Base .. (Joi, 25 septembrie 2014, 5:16)

    mionut [anonim]

    Basescu a spus la un moment dat o chestie. Faptul ca stie ca un jurnalist este in slujba unui serviciu secret, si prin pozitia acestuia in jurnalism si in serviciul secret, a "influentat" cumva anumite "directii" in procuratura si/sau alte activitati politice. Nu prea se mai vorbeste de asta in ultima vreme (ma intreb de ce). Toate au impins, la inceput, catre Tolontan, dar saracu ala e prea naiv/prostovan sa fie "jurnalistul" vizat de Basescu.

    Fiecare dintre noi are o parere despre rahatul aruncat in ventilator de Turcescu. Dar daca toata chestia asta face cumva sa nu iasa Ponta presedinte, sunt de acord cu ea. Asta e parerea mea.
  • +3 (3 voturi)    
    Alaturi de Robert Turcescu! (Joi, 25 septembrie 2014, 10:36)

    Miky60 [utilizator]

    Ciuma rosie il santajeaza, el nu are cum sa fie agent sub acoperire, este un jurnalist formidabil!
    Alaturi de Robert Turcescu!
  • 0 (0 voturi)    
    Un Fals (Joi, 25 septembrie 2014, 15:00)

    PARSOR [utilizator]

    Un Fals


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică