CNADNR: Restrictia pentru vehiculele comerciale cu masa mai mare de 7,5 tone pe DN7, intre localitatile Pitesti - Ramnicu Valcea, va fi ridicata incepand cu 15 octombrie

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 1 septembrie 2014, 17:36 Actualitate | Esenţial

Indicator interzis camioane DN7-Pitesti-Valcea
Foto: UNTRR
Restrictia pentru vehiculele comerciale cu masa mai mare de 7,5 tone pe DN7, intre localitatile Pitesti - Ramnicu Valcea, va fi ridicata incepand cu 15 octombrie, potrivit unui raspuns adresat de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania la solicitarea HotNews.ro. Reprezentantii companiei spun ca atunci se vor finaliza lucrarile de reabilitare a drumului, artera fiind afectata de inundatiile din perioada 23 - 29 iulie 2014.


Reprezentanti CNADNR spun ca au inchis drumul pentru vehiculele comerciale de marfa peste 7,5 tone pentru ca drumul sa nu fie si mai rau afectat.

"Urmare a cedarii  terasamentelor cauzata de precipitatiile abundente cazute in perioada 23 - 29 iulie 2014, s-a constatat ca pe sectorul Pitesti - Ramnicu Valcea, km 153+100 - km 153+160 este periclitata siguranta circulatiei rutiere si s-a luat masura restrictionarii circulatiei pentru vehiculele cu masa totala maxima autorizata mai mare de 7,5 tone in vederea diminuarii riscului de extindere a degradarilor. Lucrarile de reparatii au demarat pe data de 14 august 2014 si au o durata de doua luni", se arata in raspunsul trimis de CNADNR.


Firma care executa aceste lucrari este SC MARISTAR COM SRL, iar valoarea acestora este de 3.260.653,97 lei, termenul de finalizare al lucrarilor fiind 15 octombrie 2014. Singura ruta pusa la dispozitie de CNADNR pentru vehiculele comerciale este:

- Pentru ruta Pitesti - Ramnicu Valcea: Pitesti - DN 65 - Slatina - Ganeasa - intersectie DN 64 - Dragasani - Ramnicu Valcea.

- Pentru ruta Ramnicu Valcea - Pitesti: Ramnicu Valcea - Dragasani - intersectie DN 64 - Ganeasa - Slatina - DN 65 - Pitesti.


Reamintim ca saptamana trecuta, Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania (UNTRR) a solicitat solicita CNADNR urgentarea lucrarilor si deschiderea traficului pentru vehiculele comerciale pe DN7 intre localitatile Pitesti - Ramnicu Valcea. Transportatorii spun traficul a fost deviat pe o ruta ocolitoare cu 100 de km mai lunga, prin Slatina, iar asta le aduce prejudicii grave.

"Asociatia noastra atentioneaza asupra faptului ca restrictia de circulatie pentru acest sector de drum national si european, comunicata de CNADNR pe 31.07.2014 si mentinuta prin comunicatul din 02.08.2014 pentru vehiculele comerciale de marfa peste 7,5 tone, aduce grave prejudicii atat transportatorilor rutieri de marfa, cat si economiei nationale avand in vedere faptul ca orasul Pitesti este un centru economic important pentru Romania, o adevarata capitala a exportului romanesc si a industriei auto. Cumulat, primele 10 firme din Arges (dintre care 7 companii din industria auto) au avut o cifra de afaceri de aproximativ 24,3 miliarde de lei, contribuind cu aproape 4% la Produsul Intern Brut al Romaniei in anul 2013", se arata intr-un comunicat emis de Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania saptamana trecuta.

Transportatorii sustin ca cei circa 100 de km pe care trebuie sa-i faca in plus pe singura  ruta ocolitoare pusa la dispozitie conduce la o majorare a costurilor de transport - circa 35 l de motorina pe cursa - dar si la nerespectarea timpului stipulat in contracte.

"Diferenta foarte mare, de peste 100 km intre ruta uzuala si varianta ocolitoare indicata de CNADNR pentru vehiculele comerciale de peste 7,5 tone pe sensul Pitesti-Rm. Valcea, respectiv Pitesti - DN 65 - Slatina - Ganeasa - intersectie DN 64 - Dragasani - Ramnicu Valcea, conduce la o majorare semnificativa a costurilor directe ale firmelor de transport rutier cu motorina  (35 litri suplimentar minim) si cu uzura vehiculelor, ca si la o crestere cu pana la 2 ore a timpului de deplasare intre cele 2 localitati, in conditiile in care durata de condus zilnica a unui sofer profesionist in UE nu depaseste 9 ore. De asemenea, lipsa spatiilor de parcare pentru efectuarea pauzei obligatorii de 45  min. de catre soferii profesionisti poate conduce la amenzi usturatoare pentru depasirea perioadei maxime de conducere neintrerupta, de pana la 8000 RON, pentru firmele de transport nevoite sa urmeze aceasta ruta ocolitoare", se mai arata in comunicatul transportatorilor.

Mai mult, reprezentantii organizatiei sustin ca transportatorii rutieri care activeaza in aceasta zona sunt direct afectati, pentru ca nu se admite nici accesul camioanelor catre propriile puncte de lucru ale firmelor din Judetul Arges (situate in zona restrictionata).

Pentru a evita DN7 intre Pitesti si Ramnicu valcea, transportatorii spun ca mai este disponibila o ruta ocolitoare, prin Curtea de Arges, cu doar 10 km mai lunga decat artera principala, insa si aici sunt restrictii pentru vehiculele comerciale de peste 7,5 tone. UNTTR cere CNADNR sa le permita accesul macar pe aceasta artera.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1110 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    O fâșie de 50 de metri (Luni, 1 septembrie 2014, 17:51)

    AdrianCalin [anonim]

    Este vorba de o fâșie de 50 de metri de stradă surpată. Timp de trei săptămâni nimeni nu a lucrat, se formează cozi de mașini pe kilometrii întregi. Este incredibil însă că le ia atât de mult să rezolve o asemenea problemă. Nu știu cine este responsabil pentru toate lucrurile astea dar trebuie să mai înceapă să mai plătească și cei care ne țin în loc cu lucrările de infrastructură.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri