Premierul Victor Ponta a cerut Ministerului Educatiei, din postura de "parinte", sa analizeze subiectele si numarul de ore ale elevilor, aratand ca, in opinia sa, copiii fac multe lucruri care sunt inutile si nu fac altele care sunt utile, iar uneori acestia mai mult sunt "chinuiti" decat invatati.

"Eu personal cred ca trebuie sa lucrati la minister, sa vedeti totusi daca subiectele si numarul de ore chiar sunt adecvate la realitate - vorbesc ca parinte acum, nu ca prim-ministru, si eu cred ca se mai poate lucra, cred ca inca fac copiii multe lucruri care le sunt inutile si nu fac lucruri care le sunt utile. Stiu ca e un proces dificil, nu ceva ce se poate face peste noapte, dar chiar cred ca uneori ii chinuim mai mult decat ii invatam si poate ca asta e un semnal pe care il receptioneaza Ministerul Educatiei si toata comunitatea din educatie", a spus Ponta, sambata, in sedinta Executivului, potrivit Mediafax.

Interventia lui Ponta vine in urma apelului lansat de Federatia Nationala a Parintilor, care au enumerat, intr-o scrisoare deschisa adresata ministrului Remus Pricopie, nemultumirile legate de subiectela la limba romana. Scrisoare este facuta publica, potrivit semnatarei ei - Mihaela Guna, presedintele federatiei -, in contextul afisarii, vineri, a rezultatelor la examenele de Evaluare Nationala 2014.