Traian Basescu a decorat mai multe personalitati, printre care Horia Roman Patapievici si Gabriel Liiceanu

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 9 mai 2014, 17:15 Actualitate | Esenţial

Horia-Roman Patapievici
Foto: Arhiva personala
Traian Basescu a decorat mai multe personalitati culturale si ale societatii civile, printre care Horia Roman Patapievici si Gabriel Liiceanu.

Printre personalitatile decorate de Traian Basescu s-au mai aflat scriitorul si criticul literar Dan C. Mihailescu si regizorul Calin Peter Netzer.

Potrivit Agerpres, Horia Roman Patapievici a fost decorat cu Ordinul National Serviciul Credincios in grad de Cavaler, iar Gabriel Liiceanu cu Ordinul National ''Steaua Romaniei'' in grad de Ofiter.

Ceremonia de vineri vine dupa ce presedintele Traian Basescu a sesizat miercuri Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) cu privire la un posibil conflict de natura constitutionala generat de refuzul premierului Victor Ponta de a contrasemna decrete prezidentiale privind decorarea unor personalitati care au asigurat conducerea Institutului Cultural Roman in perioada 2005-2012, printre care si Horia Roman Patapievici.

"Imi dau seama ca sunt in fata unei parti a intelectualitatii romane pe care tot timpul am incercat sa o inteleg in exigentele ei chiar daca nu am inteles-o intotdeauna in scrisul ei, in opera ei", a spus, dupa ceremonie, Traian Basescu, inainte de a preciza: "Nu e vina lor, e a mea".

"Cu toate acestea nu am niciun complex fata de intelectualitatea din Romania pentru ca sunt convins ca niciunul dintre ei nu ar conduce un vapor de 300 de metri", a continuat seful statului.

Basescu a subliniat ca, prin aceste decorari acordate, "presedintele doar recunoaste merite, nu in numele lui, ci in numele natiunii".

"Va asigur ca am constiinta faptului ca nu numai dvs ati fost decorati azi, ci ceea ce mi-as dori, as dori ca intaplarea de azi sa fie un semn catre toata intelectualitatea din Romania, pe care si noi, oameni politici, dar si foarte multi romani nu se straduiesc sa o tina aproape, (...) trec pe langa ea fara sa realizeze ca trec pe langa ce are mai valoros natiunea romana", a continuat el.

Traian Basescu a precizat ca, din discutiile cu reprezentanti ai intelectualitatii romane, au rezultat doua actiuni care "au lasat o amprenta extrem de puternica" a mandatelor sale: condamnarea comunismului si predarea arhivelor fostei securitati.

In cadrul ceremoniei care a avut loc la Palatul Cotroceni, presedintele i-a conferit Ordinul National "Steaua Romaniei" in grad de ofiter profesorului universitar doctor Gabriel Liiceanu "in semn de inalta apreciere pentru intreaga sa activitate, pentru capacitatea manageriala dovedita prin care a deschis iubitorilor de carte noi posibilitati de a avea acces la cultura, fiind un model pentru tanara generatie", potrivit agentiei Mediafax.

Presedintele Traian Basescu a mai acordat Ordinul National "Serviciul credincios" in grad de cavaler scriitorului Horia Roman Patapievici "in semn de inalta apreciere pentru contributia avuta in domeniul istoriei ideilor, pentru talentul si originalitatea dovedite in cercetarea marilor teme ale culturii contemporane contribuind pe aceasta cale la animarea vietii intelectuale romanesti si la promovarea libertatii de gandire si exprimare in acord cu principiile democratiei".

Un decret de decorare a lui Patapievici cu Ordinul National "Serviciul Credincios" in grad de Cavaler a fost publicat in Monitorul Oficial in octombrie 2010. Potrivit decretului publicat la acel moment in Monitorul Oficial, decoratia i-a fost acordata lui Patapievici la propunerea ministrului Culturii, "in semn de inalta apreciere pentru contributia avuta in domeniul istoriei ideilor, pentru talentul si originalitatea dovedite in cercetarea marilor teme ale culturii contemporane, contribuind, pe aceasta cale, la animarea vietii intelectuale romanesti si la promovarea libertatii de gandire si exprimare in acord cu principiile democratiei".

Horia-Roman Patapievici era la acel moment presedintele ICR.

Presedintia nu a confirmat ca decoratia care i-a fost inmanata vineri lui Patapievici este cea conferita in 2010.

In cadrul ceremoniei de vineri de la Palatul Cotroceni, seful statului l-a decorat de asemenea pe regizorul Calin Peter Netzer cu Ordinul National "Serviciul Credincios" in grad de Cavaler, "in semn de inalta apreciere pentru exceptionala sa daruire artistica incununata prin premierea filmului ￯Pozitia copilului￯ cu Trofeul Ursul de Aur la cea de-a 63-a editie a Festivalului de Film de la Berlin, pentru activitatea regizorala si contributia remarcabila in promovarea cinematografiei romanesti atat in tara, cat si in strainatate, ca exponent al tinerei generatii de regizori romani".

Presedintele Traian Basescu i-a mai conferit directorului Muzeului National Cotroceni, Adina Rentea, Ordinul National "Serviciul Credincios" in grad de Ofiter "in semn de inalta apreciere pentru competenta si profesionalismul dovedite de-a lungul timpului in conservarea si patrimoniului cultural national, pentru implicarea activa in organizarea unor evenimente culturale de inalta tinuta la Palatul Cotroceni".

In cadrul aceleiasi ceremonii, seful statului i-a conferit Ordinul National "Pentru Merit" in grad de Comandor scriitorului si criticului literar Dan C. Mihailescu, Ordinul National "Pentru Merit" in grad de Cavaler criticului muzical Dumitru Avakian si realizatorului de programe Radio Romania Cultural Teodora Stanciu, "in semn de inalta apreciere pentru competenta si profesionalismul dovedite de-a lungul timpului in promovarea valorilor perene ale culturii romanesti, pentru implicarea directa si constanta in organizarea si promovarea actiunilor organizate la Palatul Cotroceni in cadrul programului ￯Cotroceni - porti deschise culturii￯".


Citeste mai multe despre   






















12957 vizualizari

  • -31 (59 voturi)    
    Societate civilă? (Vineri, 9 mai 2014, 17:20)

    Un cititor [utilizator]

    Ce e aia societate civilă? Lozinci contemporane.
    • -8 (30 voturi)    
      societate civila is aia care sustin (Vineri, 9 mai 2014, 18:14)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      "societate civila" is aia care sustin la greu politic pe cineva dandu-se independent
      • +1 (1 vot)    
        ! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 17:53)

        melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        Inteleg sa nu-ti placa politica, dar cu Gramatica ce ai?( Reciteste-ti textul, poate gasesti gresala)
    • +18 (24 voturi)    
      definitia (Vineri, 9 mai 2014, 19:52)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      a ceea ce tu numesti "lozinci contemporane":

      - ansamblul formelor de organizare care asigură "o solidaritate și o capacitate de reacție spontană a indivizilor și a grupurilor de indivizi față de deciziile statului și, mai în general, față de tot ce se petrece în viața de zi cu zi a țării."(Nicolae Manolescu)
      - totalitatea organizațiilor și instituțiilor non-guvernamentale care exprimă interesele și voința cetățenilor
      - indivizii și organizațiile din societate independente de guvern

      prin urmare, mishtocareala ta la adresa altor cetateni decat cei inregimentati, azi, sub poala popii pontace si al sau partid al hotilor, psd, e caduca, la fel ca si efemeritatea functiilor si pozitiilor de frunte, mai mult sau mai putin, conducatoare actuale si atat de ravnite de tonta et. co.
      daca nu ai inteles, sa nu crezi ca te-am injurat. pune mana si citeste, cititorule, si ai sa vezi ca nu vei gasi nicio urma de jignire in ceea ce ti-am scris. nu te-am facut nici "fa", nici "fascist batran", nici "antiroman".
    • +9 (11 voturi)    
      Acea Societate civila.. (Vineri, 9 mai 2014, 22:40)

      flyngangel [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Care e formata si din asemenea persoane de bun simt, care au avut rabdarea sa iti dea explicatile de mai jos, si crede-ma ca nu sunt doar "lozinci " dar ma tem ca atat reprezinta pentru tine, nimic mai mult.
  • -50 (82 voturi)    
    pai, (Vineri, 9 mai 2014, 17:25)

    Cezy [utilizator]

    a aparut motivatia, toata opera personalitatilor in cauza, precum si activitatea lor in slujba Romaniei, au fost de fapt facute in folosul lui Basescu!
    • +37 (59 voturi)    
      kk (Vineri, 9 mai 2014, 17:43)

      mike13 [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

      Esti jalnic!!Dak tu asta vezi cu ochii aia mici, cu mintea aia putina, chiar dak ai vedea mai mult ,nu ai pricepe!!Pupa-l undeva pe idolul tau Ponta, ca poate-ti mai da ceva la salariu!!!Ca sa ai ce manca!!
      • -31 (47 voturi)    
        scuze, (Vineri, 9 mai 2014, 18:04)

        Cezy [utilizator] i-a raspuns lui mike13

        se pare ca am fost prea adanc pt. tine, asa!
        • +6 (10 voturi)    
          Nu, bre, ai fost jalnic ! (Vineri, 9 mai 2014, 21:12)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

          Ce ai citit din Liiceanu ?!
        • +7 (9 voturi)    
          kk (Sâmbătă, 10 mai 2014, 9:57)

          mike13 [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

          Da, asa de adanc, ca nici nu te mai vezi...mai bine ai iesi la suprafata, da cu mare grija, sa nu te vada Ponta cand trece cu barca, pt ca te-ar putea accidenta!!!
        • +5 (7 voturi)    
          ai fost adanc, (Sâmbătă, 10 mai 2014, 12:48)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

          in putul gandirii !

          mai draga, pai liiceanu, patapievici si toti acei intelectuali decorati, au inceput sa ...slujeasca, inainte de base.
          cred ca, daca n'a facut'o, ilici isi reproseaza ca nu i'a decorat si el.

          astia merita decorati de fiecare presedinte in functie, chiar si dupa ce nu vor mai fi.

          in putul gandirii, acolo, in adanc, ai auzit vreodata de perenitatea creatiei ?!
          caci, astia, toti au creat ceva, lasa ceva in urma.

          asa cum milu si alti fosti p.m sunt vagi in amintire, curand disparuti, asa fi'va si cu dottore, palgiator, mincinos si imatur.
          cu adevarat, imberb...
      • +25 (31 voturi)    
        E suparat ca nu e decorata plagierea (Vineri, 9 mai 2014, 18:12)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui mike13

        :))
    • +30 (36 voturi)    
      Cezy, demonstrati (Vineri, 9 mai 2014, 18:16)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

      ca habar nu aveti cu ce se mananca opera personalitatilor decorate. Dumneavoastra probabil admirati extatic opera Biancai Dragusanu, a Oanei Zavoranu si a altora de nivelul lor.
    • +6 (12 voturi)    
      :( (Vineri, 9 mai 2014, 23:02)

      flyngangel [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

      Si daca ai decora Pontanel, tot asa reactionai?

      Cata saracie in mintea ta ( si iti cer iertare, dar chiar asa e ) sa crezi ca aceste decorari sunt facute in folosul lui basescu, care de fapt nu e doar basescu sau gigel, ci un Presedinte de stat, deci nu il chemi basescu, si nu te tragi cu el de sireturi, si apoi sa intelegi, sunt datorate ( decorarile ) unor merite deosebite!!
      Crezi ca poti sa asimilezi aceste informatii ? Sau preferi sa dormi un pic poate..
  • -10 (54 voturi)    
    Bine... pana la un punct (Vineri, 9 mai 2014, 17:38)

    transalpinarum [utilizator]

    Nu e rau ca acesti domni intelectuali au fost decorati, au merite mari, macar pentru simplul fapt ca gandesc cu alta viteza decat restul Romaniei.

    Totusi, nu pot sa nu-l remarc pe Basescu si cum numai el stie cum sa dea cu mucul in fasole. Deci sigur nu era cazul sa ne spuna ca nici unul dintre decorati nu poate sa conduca un vapor de 300m, sincer, de unde stie el asta? E maestru in a transforma orice comparatie intr-un pissing contest, ba nu, eu o am mai mare!
    • +27 (33 voturi)    
      Traducem? (Vineri, 9 mai 2014, 18:19)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      Adica fiecare cu meseria lui, cu meritele lui, fara imixtiuni de atoatestiutor.
      Iar ca sa intelegi ce inseamna "a conduce un vapor" incearca o vizita macar, de la sala masini pina in timonierie, ca sa ai idee cum este pe dinauntru (o adevarata uzina) nu numai pe dinafara, asa cum le vezi in poze. A fi marinar este o meserie foarte complexa, trebuie sa stii mult mai multe decit iti imaginezi.
    • +19 (23 voturi)    
      ai dreptate, (Vineri, 9 mai 2014, 18:22)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      nu e obligatoriu sa ai si simtul umorului.
      Poate fi si vina jurnalistului care nu te-a atentionat :P
    • +21 (27 voturi)    
      a vrut sa spună ... (Vineri, 9 mai 2014, 18:51)

      DePourcelis [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      că fiecare om își are ”pătrățica” lui într-o societate.
      Dar să și-o ocupe și să-și facă treaba la standarde cât mai ridicate și cu demnitate ..
      Oare, omul fără nicio meserie (probată), Ponta, ce pătrățică o fi ocupând?
      Însă, și eu cred că remarca putea lipsi .... deși demnitatea ”pătrățicilor lucrative” (prin contrast) nu trebuie să fie mai puțin respectată ....
      • +7 (11 voturi)    
        Bucatica.. (Vineri, 9 mai 2014, 23:07)

        flyngangel [utilizator] i-a raspuns lui DePourcelis

        Iti spun eu ce bucatica ocupa pontanel, e acea bucatica din romanie pe care o vinde in fiecare moment baronilor, inchizand ochii la coruptie!! E bucatica de plagiat pe care a adus-o culturii romane prin lucrarea sa de doctorat de " ferentari" !!

        Se chiama bucatica ineficientei la locul de munca, bucatica indiferentei si lacomiei impinsa la maxim,
        mai bine ma opresc aici..
        • +1 (5 voturi)    
          bucatica?! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 8:27)

          crackporta [utilizator] i-a raspuns lui flyngangel

          poate vrei sa zici BUCATA
          • 0 (2 voturi)    
            Mda.. (Sâmbătă, 10 mai 2014, 14:45)

            flyngangel [utilizator] i-a raspuns lui crackporta

            Ai dreptate, incercam doar sa fiu mai delicat asa un picutel ..:)))
    • +8 (12 voturi)    
      e greu de priceput (Vineri, 9 mai 2014, 19:11)

      cim [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      asta se numeste ''sa ai verbul cu tine''...
    • +2 (6 voturi)    
      ts (Sâmbătă, 10 mai 2014, 10:02)

      mike13 [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      Ma, poate o fi si vreo lovitura de imagine in campania asta, dar chestia asta cu flota si cu alte cateva sabloane,in care v-ati impotmolit cu totii, mi se pare ca exprima o limita in gandire cu care zau ca nu ma pot impaca!!!Oameni, buni, chiar acceptam tot ce ni se ofera asa fara sa facem un efort al mintii???
  • +36 (48 voturi)    
    felicitari! (Vineri, 9 mai 2014, 17:38)

    ..13 [utilizator]

    Un semnal important!

    Felicitari celor decorati!
  • -35 (55 voturi)    
    Băsiști (Vineri, 9 mai 2014, 17:42)

    Nyk1 [utilizator]

    Mă întreb ce au făcut atât de grozav pentru România acești băsiști pierde-vară care se cred mari filozofi. De ce nu o premiază Băse și pe Ioana Petrescu, singura absolventă de Harvard pe care România a avut-o ministru de la Revoluție încoace?
    • +15 (19 voturi)    
      un pic mai la urma... (Vineri, 9 mai 2014, 18:21)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ...sa-i vedem rezultatele mai intai si apoi ridicat in slavi..
    • +23 (27 voturi)    
      Nyk1, probabil (Vineri, 9 mai 2014, 18:23)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      v-ati dumiri daca, inainte de a va da cu parerea, ati pleca de la televizor si ati mai citi o carte, doua... ati mai merge pe la teatru, concerte, ati mai asculta si alta muzica decat manele... Daca ati face macar cate ceva din ce am insirat mai sus, nu v-ati mai pune intrebari de felul celei pe care ati postat-o mai devreme.
    • +19 (27 voturi)    
      esti de coma, (Vineri, 9 mai 2014, 18:25)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ce legatura are decorarea unor intelectuali cu absolvirea unei facultati, chiar prestigioase?
      Cei decorati au fost rasplatiti pentru opera lor; bine, tu te intrebi ce au facut "atit de grozav" basistii!
      Nu e cazul sa te preocupe, e greu de inteles.
    • +18 (22 voturi)    
      saraca ... Ioana ("apciza") (Vineri, 9 mai 2014, 18:39)

      PETROV [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Pt. ca din cauza "basistilor" la Harvard a invatat notiunea de "apciza" !!! sic ! ...si acum a invatat sa o si aplice majorand-o cu 7 centi...la indicatiile unui plagiator ! sic ! ... oare nu este si ea o plagiatoare ? ...la fel ca cel care o "calauzeste" in ale finantelor ! saraca tara bogata pe mana cui se "dezvolta" ???...macar daca si aceasta Ioana ar plagia finantistii germani !!!
      • +3 (7 voturi)    
        asa e cu beizadelele.... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 9:18)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui PETROV

        Cautand o retete de prajitura am dat peste daciana ponta, care-i face lui Viorel prajituri cu fructe "DEZHIDRATATE". Sau D-na Adina Valean care la emisiunea lui Dinescu o lauda pe soacra-sa ca face maioneza cu o furculita (una de metal, biensur...). Mama, o femeie de la tara ma intreba ce vrea sa zica Adina: s-o blameze pe soacra sau sa arate cat e ea de gospodina? Cred ca oricine stie ca la maioneza folosesti o lingura de lemn... Dar noi asteptam cam mult de la asazisele "vedete" de carton. Acesti indivizi nu vor recunoaste niciodata valoarea lui Liiceanu, Plesu sau Patapievici, pentru ei nu exista decat Vanghelie-goagale, Victor-fa si mai animalule...Ii jignesti daca le ceri mai mult.
    • -15 (25 voturi)    
      aia nu e basista. (Vineri, 9 mai 2014, 18:48)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      pentru ce se da o decoratie? ce servicii notabile, care vor ramane in istorie au facut acesti oameni?
      • +6 (8 voturi)    
        O decoratie se da pentru ce ai facut pentru tara (Vineri, 9 mai 2014, 21:17)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Istoria ii va consemna doar pe cei meritorii...
      • +7 (11 voturi)    
        Daca ajunge Ponta presedinte (Vineri, 9 mai 2014, 23:25)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        are de unde alege oameni care au facut servicii notabile pentru tara: Tariceanu, Voiculesci, Mazare, Duicu, . . .
    • +5 (11 voturi)    
      intai sa-i (Vineri, 9 mai 2014, 19:59)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      vedem rezultatele muncii ei de ministru al finantelor si daca base va mai fi presedinte la acel moment (deci, sa precizez pt. adulatorii lui "jos basescu"- dec. 2014) iar d-ra petrescu o va merita, cu siguranta ca o va premia.
      eu unul credeam ca vei face referire la funeriu, ca fiind singurul absolvent de la sorbona care a fost ministru in Romania.
      sau asta nu trebuie luat in seama pt. ca nu si-a luat bacul in Romania?
      dar d-ra petrescu, dumneaei si-a luat bacul in Romania?
    • +8 (12 voturi)    
      Aiurica (Vineri, 9 mai 2014, 20:28)

      Eucris [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      "Basisti pierde-vara" - tu ce scoli ai? Dupa cum gandesti, m-as mira sa ai BAC-ul.
    • -10 (16 voturi)    
      si-au injurat bine tara (Vineri, 9 mai 2014, 20:40)

      popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      asta au facut atat de grozav.
      • +3 (9 voturi)    
        cu mintea ta putina (Sâmbătă, 10 mai 2014, 7:15)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

        a injura tara inseamna a spune adevarurile dureroase pe care le vede orice om fara ochelari de cal ? inseamna a baga gunoiul sub pres ? inseamna a ne mandri ca suntem romani? dar de ce ar trebui sa ne mandrim asa mult, cand de fapt ar trebui sa fim mai modesti, mai onesti , mai corecti ,mai muncitori? daca nu s-ar fi furat totul in tara asta poate ca am fi avut un mic motiv de mandrie,dar asa las-o balta...
    • +13 (15 voturi)    
      Hahahah (Vineri, 9 mai 2014, 20:50)

      ctrlm [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Concret ce a facut Ioana Petrescu pentru a merita o decoratie? A mancat to ce i-a pus mama in farfurie? A absolvit la Harvard, si pentru asta a primit o diploma. De acum incolo e mai greu...
      • +2 (8 voturi)    
        A absolvit-o ca e din Cornu, satul lui nastase. (Vineri, 9 mai 2014, 21:31)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

        Pe bani se mai trece cu vederea si cate un mediocru din estul Europei daca se pluseaza cu ceva bani la cercetare.
      • -7 (11 voturi)    
        Oho (Vineri, 9 mai 2014, 21:45)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

        Dar Patapievici sau Liiceanu nici măcar pe atât n-au făcut pentru a primi decorația.
        • +2 (8 voturi)    
          mda (Sâmbătă, 10 mai 2014, 0:36)

          ctrlm [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          Mai documenteaza-te inainte de a da cu mucii in fasole. Mi se pare ca tu ai scris mai mult decât ai citit...
        • +2 (6 voturi)    
          cred ca (Sâmbătă, 10 mai 2014, 7:17)

          vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          nu ai absolvi nici macar clasele gimnaziale!
        • +2 (6 voturi)    
          raspuns Niki (Sâmbătă, 10 mai 2014, 7:56)

          LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

          Prostia din capul tau si inciultura te fac de ras asa ca mai bine citesti o carte decat sa postezi idiotenii pe internet.Idioti ca tine au adius la putere hiena rosie PSD si ii pupa in pe Ponta Dragnea Voiculescu Mazare care pt tine sunt mai buni decat adevaratii oameni care fac cinste Romaniei.
    • -2 (4 voturi)    
      raspuns Nyki (Sâmbătă, 10 mai 2014, 7:48)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

      Daca nu sti ce au facut pt Romania oameni ca Patapievici Liceanu si alti este numai vina ta deoarece incultura de care dai dovada te face de ras. Acesti oameni au scris carti pe care le gasesti in toata lumea si a militat pt independenta atat pe plan intern cat si extern.Daca te mai uiti mult la incultii de la A3 sau RTv vei ramane prost si vei gandi la fel.Trezestete ca sa poti deosebi mincoiunile ordinare de realitate.
      • +3 (3 voturi)    
        Brrr... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 16:45)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuDrula

        Liviutule, esti varza, mai ales la disciplina gramatica.
        Dar tot raul spre bine: Liiceanu si-a gasit in sfarsit un aparator de nadejde, votant de dreapta, bineinteles.
        Mai completeaza ceva si despre Ponta, Putin, si hidrantul varanist ca mi-ai trezit interesul.
  • +32 (40 voturi)    
    Aici exista o motivatie... (Vineri, 9 mai 2014, 17:44)

    denvarel [utilizator]

    Firea a fost decorata de Constantinescu, la propunerea lui Isarescu, fara nici o motivatie!
    Exact! Fara nici o motivatie. Cautati decretul...
    Era purtator de cuvant al Guvernului...
  • +13 (21 voturi)    
    Si semnatura lui Ponta? (Vineri, 9 mai 2014, 17:47)

    Unu-2 [utilizator]

    Pai mai era nevoie de contra-semnatura primului ministru s-au s-a trecut peste? Sau a semnat in final? Ca nu inteleg.
    • +2 (6 voturi)    
      raspuns Unu-2 (Sâmbătă, 10 mai 2014, 7:59)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Unu-2

      Deoarece Ponta precum Ceausescu ii este frica de oamenii inteligenti si de cultura nu a contrasemnat nici nu era nevoie. Ponta prefera mascarici ca Mazare sau puscariabili - astia sunt prienenii lui - halal premier care mai vrea sa devina si presedinte.
  • -24 (44 voturi)    
    vai ce penibil ... (Vineri, 9 mai 2014, 17:50)

    adrian8 [utilizator]

    va apreciez foarte mult ..nu va inteleg , dar totusi eu sunt mai tare ca voi : am condus un vapor de 300m !
    • +10 (18 voturi)    
      nici slugile USListe (Vineri, 9 mai 2014, 18:13)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      nu inteleg se pare
      LOL
    • +10 (20 voturi)    
      Si daca presedintele (Vineri, 9 mai 2014, 18:19)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      a vrut doar sa spuna 'mai baieti, Patria recunoscatoare, decoratii, va respect si in acelasi timp chiar daca nu va-nteleg intru totul nu am complexe. Fiecare este buna in ale lui. Eu am condus un vapor de 300m'?
      Dar cind e vb.sa vrei cu orice pret s-arunci o flegma in directia Basescu chiar dac-o iei vizibil langa, asta e.
      • -8 (12 voturi)    
        pai nu prea are cum ... (Vineri, 9 mai 2014, 20:50)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Kappa

        nu asta se intelege ... oricat ai vrea tu sa fortezi sensul celor spuse .

        ps. nu arunc cu nimic , doar am spus ce a declarat basu ... sau poate e vreun pixel albastru prin articol ..si nu l-am vazut eu
        • +4 (8 voturi)    
          Arunci pixeli. E suficient de grav... (Vineri, 9 mai 2014, 21:20)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Pana la urma, in articol era vorba despre decorarea unor oameni merituosi, asa ca lasa diversiunile... !
    • +14 (20 voturi)    
      mda, (Vineri, 9 mai 2014, 18:26)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      esti penibil cu lipsa ta de umor.
    • +21 (29 voturi)    
      Profesionistii recunosc profesionistii.... (Vineri, 9 mai 2014, 18:52)

      Hauca [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      si din alte domenii. Cam asta era ideea. Adica le recunoaste valoarea de intelectuali fara sa isi asume el valente de mare intelectual, fara frustrari sau invidii. Nici macar nu se compara cu ei. El pur si simplu a avut alt job.
      • -5 (9 voturi)    
        LOL (Vineri, 9 mai 2014, 20:50)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Hauca

        e doar extrem de complexat .. si pan asi in discursul de lauda al slugilor a tinut sa arata ca el e mai tare ! .. atat .
        • +7 (9 voturi)    
          Razi degeaba... (Vineri, 9 mai 2014, 21:24)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Eu sunt mai tare in IT decat Basescu, el e mai tare decat mine in marinarie.
          Nu suntem dusmani, suntem parteneri: daca el nu-si poate configura perfect calculatorul, nici eu nu-mi pot conduce perfect salupa...

          Ne ajutam si castigam amandoi. E clar ?
          • +1 (5 voturi)    
            amuzant ... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 9:05)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            si atunci in 'replicile' tale , de pe aici , unde il lauzi pe bas ... de ce nu scri de fiecare data :'dar nu ma coplexeaza ..ca eu sunt IT-ist si el nu poate sa fac ce fac eu" ...? (sau ceva de genul asta ) .
            • 0 (2 voturi)    
              ! Adrian8 (Sâmbătă, 10 mai 2014, 18:11)

              melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              De cate ori ai incercat sa iei Bacalaureatul ? De mai multe ori, este?Daca nu te apuci serios de carte n-o sa-l iei niciodata. Incearca cu Gramatica, e fascinanta,crede-ma.
              • 0 (0 voturi)    
                Sa fii analfabet si sa invoci Gramatica? (Duminică, 11 mai 2014, 14:44)

                alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

                Sa fii analfabet si sa invoci Gramatica si Morala?

                I-a analizeaza cum e sa ai un tata Boslevic-Notoriu si ca Fiu de Bolsevic sa-i injuri pe cei pe care taica-tau cu gasca de agenti sovietici i-a ucis si nenorocit?
    • +5 (7 voturi)    
      pacat ca (Vineri, 9 mai 2014, 20:06)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      prostia nu doare
      si nici rautatea gratuita
      si nici ipocrizia
      si nici minciuna
      si nici lipsa de responsabilitate
      si nici..., ca mai sunt multe "calitati" pe care le aperi tu si colegii tai atat in numele vostru cat mai ales al tuturor tontolacilor, aflati la guvernare sau nu.
      • -1 (5 voturi)    
        atat ai inteles tu ... ? (Sâmbătă, 10 mai 2014, 9:07)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        poti sa pui ,te rog, un citat unde eu apar 'tontolaci' ?

        sau ce ai scris tu ramane valabil pentru tine ?
  • -11 (17 voturi)    
    ceva firesc (Vineri, 9 mai 2014, 18:24)

    demaGOGU [utilizator]

    orice gheneral isi decoreaza soldatii loiali.
    • +7 (9 voturi)    
      Cultura (Vineri, 9 mai 2014, 20:30)

      Eucris [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ai citit si inteles ce a scris d-l Patapievici sau d-l Liiceanu?
  • -13 (21 voturi)    
    Firea decorata de Iliescu Patapievic de Basescu (Vineri, 9 mai 2014, 18:27)

    alex1234 [utilizator]

    Firea si Andronescu decorate de Iliescu desi nu s estie pentru ce merite...

    Patapievic si Liiceanu decorati de Basescu
    (pe Pleshu cum si de ce l-a uitat Basescu?)

    Pentru cei care nu stiu la unele decoratii se iau si niste BANI/Lunar - stipendie "de la ai nostri pentru ai nostri ca bine le zic cum le zic"

    DECI Fiecare partid cu "tovarasii lui de drum"
    slujbasi darji ai propagandei de partid
    astazi recompensati pentru serviciile aduse diversilor politicieni care au dus Romania in ultimii 25 d eani "asa cum stiti" pe "cele mai inalte culmi de Prosperitate"

    -------------------------------------------------
    Ca de' vin alegerile si parca vad cate un editorial
    Liichean, Patapievician si Pleshian
    (ca de' decoratiile le-au primit nu-i asa?)
    care o vor lauda la greu
    pe Marea Noastra Intelectuala,
    Femeia intre Femei Tov. Elena ....

    (doar nu va gandeati la altcineva din trecut nu?
    cand suntem contemporani cu
    Prima Parasutista a Tarii)

    .....Udrea

    Viitoarea presedinta PMP si de ce NU chiar a Patriei Noastre Republica PMP-ista Romania
    -------------------------------------------------
    • -2 (6 voturi)    
      o sa vezi . (Vineri, 9 mai 2014, 20:51)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      fac pariu .. pe orice.
    • +3 (7 voturi)    
      Preferi (Sâmbătă, 10 mai 2014, 3:41)

      ctrlm [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      republica Pontanista Romania? Iti doresc success. Sau la Moscova e favorizat scenariul asta si tie nu-ti pasa?
  • -10 (20 voturi)    
    Pai zi asa frate (Vineri, 9 mai 2014, 18:36)

    Parol [utilizator]

    Esti prost dar esti smecher, nu citesti, chiuleai la scoala dar le ai cu carma si bisnita pe mare.
    Un lucru totusi ai invatat: ca tre sa ii rasplatesti p-aia care te slujesc cu credinta ca s-o faca si mai tarziu.
    ///Recomand cartea lui Boia despre intelectualitatea romana in perioada 20-50. Nimic nu e nou sub soare...
  • -8 (16 voturi)    
    personalitati?! (Vineri, 9 mai 2014, 19:44)

    evoque [utilizator]

    ce personalitati? daca ai ajuns sa fii decorat de personajul basescu nu mai esti personalitate, esti subpersonaj.
    • -1 (7 voturi)    
      Culmile pro ....gresului (Vineri, 9 mai 2014, 20:31)

      Eucris [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cu asa logicieni, nu ma mir ca tara noastra e pe culmile progresului.
    • +4 (8 voturi)    
      Dar daca ai ajuns sa fii decorat (Vineri, 9 mai 2014, 20:51)

      ctrlm [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      de seful tau, Vladimir Vladimirovici Putin, ce esti? Submonstru?
    • -4 (8 voturi)    
      ce sa zic .. si tokes (Vineri, 9 mai 2014, 20:52)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      a fost decorat de personajul sinistru ... si uite cat de 'roman' si patriot e .
  • -6 (10 voturi)    
    ah (Vineri, 9 mai 2014, 20:02)

    popescu_dtru [utilizator]

    Pana la urma, n-au scapat nedecorati.

    Totusi, cum naiba poti sa fii decorat dupa ce ti-ai facut poporul c*at (v. Pata)?
    • +3 (7 voturi)    
      Prostii n-au ce cauta la biblioteca! (Vineri, 9 mai 2014, 21:35)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      Ei sa se uite la pozele de la almanahe, sa vorbeasca despre bere, despre shit-uri de la antene, despre inferioritatea multimii de analfabeti ai socialismului.Asta au facut comunistii: au bagat in puscarii cele mai luminate minti ale tarii, de-aia azi stau in mizerie pana la gat, cu mana la cersit, furat, cu gura la facut delatiuni, intr-un cuvant Diavoli.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu mă îndoiesc că Pata (Sâmbătă, 10 mai 2014, 1:18)

      popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      va refuza această decoraţie, deoarece poporul de fecale pe care l-a descris atât de bine în operele sale nu-l merită pe Pata.
      • 0 (2 voturi)    
        ! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 18:13)

        melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

        Pai n-are dreptate Patapievici? Uita-te in oglinda...
        • 0 (4 voturi)    
          Pai sa se uite Patapievic in Olginda (Sâmbătă, 10 mai 2014, 23:43)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

          Pai sa se uite Patapievic in Oglinda
          ca mai fleasca ca el eu nu vad pe nimeni pe strada
          Zici ca-i de la circul cu contorsionisti
  • -7 (11 voturi)    
    Al dracului presedinte mai avem: (Vineri, 9 mai 2014, 20:48)

    Gustav666 [utilizator]

    "Nu vrei tu, Ponto, sa-mi contrasemnezi decretul de azi, las' ca-l decorez eu cumva pe Patapievici, tocmai am gasit in sertar o medalie de acum patru ani cu tot cu decret si cu toate semnaturile".
  • -1 (11 voturi)    
    citate din decoratul Patapievici (Sâmbătă, 10 mai 2014, 1:51)

    popescu_dtru [utilizator]

    Absolut jenante:

    Radiografia plaiului mioritic este ca a fecalei: o umbră fără schelet, o inimă ca un cur, fără şira spinării.” (pag.63)

    - “Un popor cu substanţă tîrîtă. Oriunde te uiţi, vezi feţe patibulare, ochi mohorîţi, maxilare încrîncenate, feţe urîte, guri vulgare, trăsături rudimentare.” (pag.34)

    - “Românii nu pot alcătui un popor pentru că valorează cât o turmă: după grămadă, la semnul fierului roşu.” (pag. 64)

    - “Româna este o limbă în care trebuie să încetăm să mai vorbim sau… să o folosim numai pentru înjurături…”
    • +3 (7 voturi)    
      Patapievici are dreptate (Sâmbătă, 10 mai 2014, 8:07)

      utug [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      Nu crezi ca ar trebui schimbat si imnul national + eliminat din manualele de scoala Andrei Muresanu (1816 - 1863) care a zis de romani ca sunt niste putori ce nu se pot trezi "din somnul cel de moarte" ?

      Desteapta-te, romane, din somnul cel de moarte,
      In care te-adancira barbarii de tirani!
      Acum ori niciodata croieste-ti alta soarta,
      La care sa se-nchine si cruzii tai dusmani!

      Acum ori niciodata sa dam dovezi la lume
      Ca-n aste mani mai curge un sange de roman,
      Si ca-n a noastre piepturi pastram cu fala-un nume
      Triumfator in lupte, un nume de Traian!

      As vrea sa ma faci sa inteleg pentru care motiv in Romania nu a fost folosit alfabetul latin pentru scrierea limbii romane pana la Decretul lui Cuza din 1862 care impune pentru prima data folosirea alfabetului latin ? Lasand la o parte ca alte natii au folosit scrierea cu milenii in urma primul document in limba romana dar scris cu alfabet chirilic este Scisoarea lui Neacsu la 1521. Patapievici are dreptate.
      Un motiv pentru exilarea lui Cuza a fost si Decretul de folosire a alfabetului latin.
      • -2 (6 voturi)    
        Logica de gaga (Sâmbătă, 10 mai 2014, 11:15)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui utug

        Logica de gaga

        Ia citeste-le la copiii tai cum "urineaza Patapievici"
        pe ei etc..etc..

        Le citesti?

        Daca nu , macar taci din gura
        • -1 (3 voturi)    
          Sa avem curajul de a privi raul in fata (Sâmbătă, 10 mai 2014, 17:53)

          utug [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          Cartea lui Patapievici nu este o carte de povesti pentru copii. Este un strigat disperat care indeamna sa privim raul in fata. Suntem un popor ramas in urma altor natii, inapoiat, dormind un somn greu, de moarte. Nu ne respecta nimeni si toti care au trecut prin partile acestea au urinat pe noi. "Cînd i-au lasat romanii pe daci în forma hibrida stramoseasca, ne-au luat în urina slavii: se cheama ca ne-am plamadit din aceasta clisa, daco-romano-slava, ma rog. Apoi ne-au luat la urinat la gard turcii: era sa ne înecam, asa temeinic au facut-o.
          Demnitatea noastra consta în a ridica mereu gura zvîntata iar ei reîncepeau: ne zvîntam gura la Calugareni, ne-o umpleau iar la Razboieni, si asa mai departe, la nesfîrsit. Apoi ne-au luat la urina rusii, care timp de un secol si-au încrucisat jetul cu turcii, pe care, în cele din urma, avînd o basica a udului mai mare (de, betiile…) i-au dovedit.”
          Sa privim raul in fata. Un proverb din sanscrita, cea mai veche cultura a lumii spune; "Raul privit in fata inceteaza a mai fi rau" [in traducere libera din germana "Wen man einem Ubel ins Gesicht sieht, hort es auf, ein Ubel zu sein."
          Cand nu urineaza strainii pe noi ne urinam unul pe altul, intre noi. Ce altceva vedem mereu la televizor ? Si ne mai si amuzam.
          Cum s-au amuzat unii urinand si pe cadavrele celor planificat ucisi la Ministerul Apararii Nationale in Drumul Taberii in Decembrie '89.

          http://www.petitiononline.com/icrgds/petition.html

          Die funfundzwanzig Ehrzehlungen des Totendaemons (Vetalapankavimschatika) - Eva Ritschl und Maria Schetelich. Verlag Philip jun. Leipzig, 1989
          _____

          Off Topic
          Felicitari autorului articolului, dl R.M., pentru poza exceptionala a dlui Patapievici. Poza m-a facut sa imi amintesc de Prefata la Portretul lui Dorian Gray - Oscar Wilde.
          " ...Diversity of opinion about a work of art shows that the work is new, complex, and vital. When critics disagree, the artist is in accord with himself. ."


          __________________________________
          • +1 (5 voturi)    
            Intreaba-l pe patapievici de taica-sau (Sâmbătă, 10 mai 2014, 19:49)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui utug

            Trimite-i-o lui Patapievici

            si Intreaba-l de taica-sau

            bolsevicul stalinist Patapievici-senior

            daca a putut sa-l priveasca in fata
            ------------------
            sau crezi ca Bolsevicii lui Stalin
            care au omorat si bagat la inchisoare
            prin politica lor
            sute de mii de oameni de la noi o fi fost Binele?
    • 0 (4 voturi)    
      pai vezi ca merita decoratii ? (Sâmbătă, 10 mai 2014, 9:09)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      in aceeasi masura ca si tokes ... doar nu crezi ca basu da decoratii degeaba ...?

      sau ca promoveaza 'colonei' degaba ...
    • +3 (5 voturi)    
      Cnad te uiti la multimea de prosti (Sâmbătă, 10 mai 2014, 13:42)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

      de la antene, din 'adunaturile' psd, pc si unpr, ti se pare ca 'prea bland e vulturul cu Prometeu'! Adica Patapievici a fost elegant in exprimare!!!Lumea buna interbelica a murit la canal, in puscarii. A ramas 'patibulimea' socialista, cu burta, ceafa groasa, ranjetul tamp, holbandu-se la fantomele fabricilor si uzinelor devastate de oligarhii lor.
      Si-apoi de unde pana unde ponta e roman????E uzbek!
      Sau hrebengiuk?? E ukrainean. Sau ceausescu? tigan ceaus!!Sau Ilici? E rus. Sau antonov? E rus lipovean!
      Si mai vedeti-i voi! mazariche? rus lipovean. vanghel?? guess what? hahahhah! O inima ca un koor fara sira spinarii! Foarte adevarat!
      Cand iesiti in strada la proteste, toti strigati, 'hotii, hotii'!!
      • -2 (2 voturi)    
        Erata: (Sâmbătă, 10 mai 2014, 13:48)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        'Cand".
      • 0 (4 voturi)    
        Esti Dezinformat (Sâmbătă, 10 mai 2014, 19:50)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Esti Dezinformat

        Tatal lui patapievici a fost UN BOLSEVIC NOTORIU

        despre ce vorbesti?

        Informeaza-te
  • +1 (5 voturi)    
    comentariu (Sâmbătă, 10 mai 2014, 7:35)

    LiviuDrula [anonim]

    Dl Presedinte Basescu dovedeste inca o data ca apreciaza oamenii de cultura - oamenii inteligenti care fac ceva pt Romania. Patapievici, Liceanu sunt personalitati cunoscute in afara tarii cartile acestora le gasesti in librariile din strainatate fiind foarte apreciati Nu vei gasi in niciun caz carti ale lui Ponta ( chiar si plagiate ) Antonescu ( care nu a scris nimic) sau Iliescu. Inculti ca Ponta se aliaza ca bufoni tip Mazare .fiindca le este frica de oamenii inteligenti precul Ceausescu la fel de lipsit de cultura ca si Ponta sau Antonescu.
  • +1 (3 voturi)    
    chestie de bun simt (Sâmbătă, 10 mai 2014, 10:43)

    Wladislav [utilizator]

    Ceea ce apreciez la Basescu, dincolo de grobianism si incapacitatea de auto-control lingvistic (ce e-n gusa e si-n capusa) e simplitatea discursului si acceptarea inferioritatii sale culturale.
    Dincolo de "sinergia faptelor", de "situatia complexa si complicata", de alinierea unor tablouri de doi bani pe pereti, alaturi de closete si pitici, dincolo de afisarea insistenta a unui titlu universitar si publicarea unor carti deja prafuite cu caracter memorialistic si iz de grandomanie, recunoasterea rolului intelectualilor romani de catre un presedinte lipsit de veleitati culturale si apucaturi de prima dona, dar care a dorit sa reformeze si sa modernizeze institutiile statului mi se pare un lucru demn, de bun simt.
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 13:15)

    utug [utilizator]

    "Dimitrie Cantemir (în Descriptio Moldaviae) sustine ca moldovenii ar fi scris cu litere latine – potrivit traditiei – pâna la conciliul de la Florenta (1439). Alexandru cel Bun, afirma Cantemir, ar fi poruncit arderea tuturor textelor scrise pâna atunci cu caractere latine, introducând alfabetul chirilic si slavona, ca reactie la prozelitismul romano-catolic. "Teoctist ... pentru a dezradacina din Moldova samânta catolicismului si sa ridice pentru totdeauna tinerilor putinta de a citi sofismele latinilor, a încredintat pe Alexandru cel Bun sa surghiuneasca din tara pe oamenii de alta credinta si sa scoata literele latine din toate scrierile si cartile si sa introduca în locul lor, pe cele slavone". Scrierea cu alfabetul chirilic a fost în uz pe teritoriul României de astazi pâna în a doua jumatate a secolului al XIX-lea ... Înlocuirea integrala a alfabetului chirilic cu cel latin a fost decretata în 1862 de domnitorul Alexandru Ioan Cuza.
    Cel mai vechi text redactat în limba româna si cu alfabetul chirilic ... este scrisoarea lui Neacsu din Câmpulung adresata în 1521 ... "

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Alfabetul_chirilic_rom%C3%A2n
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Alfabetul_chirilic_moldovenesc
  • 0 (4 voturi)    
    Ipocritul care a luat decoratia fecalelor (Sâmbătă, 10 mai 2014, 23:49)

    alex1234 [utilizator]

    Ma daca te cheama Patapievici
    si zici ca poporul asta e o "fecala" pe care
    "au urinat toti"

    tu de ce esti
    Ipocritul
    care te repezi cu doua maini sa iei
    DECORATIA "fecalelor" si a "urinatilor"

    Si mai ales de ce esti doar PARAZITUL
    "fecalelor" si a "urinatilor" de NOI
    de ai trait TOATA
    viata ta din banii publici ai
    "fecalelor" si "urinatilor" de NOI

    Cum se numesete Parazitul "fecalelor" si "urinatilor"?
    Iti spun eu
    Tocmai a primit numele stiintific de PATAPIEVICI


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi