Hoyt Yee, adjunctul Victoriei Nuland: Tarile din regiune, inclusiv Romania, trebuie sa reziste oligarhilor si companiilor care pot folosi absenta unor institutii puternice ca sa castige controlul asupra statului

de I.C.     HotNews.ro
Marţi, 29 aprilie 2014, 20:51 Actualitate | Esenţial


Hoyt Yee
Foto: Lucian Crusoveanu / Ambasada SUA
Tarile din Europa Centrala si de Est, inclusiv Romania, trebuie sa fie capabile sa reziste oligarhilor si firmelor care, in lipsa unor institutii puternice, pot cumpara infrastructura vitala, presa sau politicieni pe care sa ii foloseasca pentru a castiga control  asupra institutiilor sau asupra statului, a declarat, intr-un interviu pentru Mediafax, asistentul adjunct al secretarului de stat pentru Europa si Eurasia, Hoyt Yee.
 
Intrebat daca secretarul de stat John Kerry se referea si la Romania atunci cand a vorbit, recent, despre oligarhii care cumpara politicieni si institutii media in Europa Centrala si de Est, asistentul adjunct al secretarului de stat pentru Europa si Eurasia, Hoyt Yee, a precizat ca tarile cu institutii slabe si fara o justitie complet independenta sunt "vulnerabile" la tipul de actiuni pe care Rusia le desfasoara in Ucraina.

"Secretarul de Stat Kerry vorbea de regiune, se referea la mai multe tari din Europa, nu numai din Europa Centrala, ci si din Balcani, tari care au institutii slabe, care au un stat de drept slab, care au institutii juridice care nu sunt complet independente, care au institutii media care nu sunt complet independente. Motivul pentru care secretarul a mentionat aceste institutii este acela ca secretarul de Stat, Guvernul SUA considera ca tarile care nu au un stat de drept puternic, care nu au o justitie independenta, institutii democratice puternice sunt vulnerabile la tipul de actiuni pe care Rusia le desfasoara in Ucraina", a declarat Hoyt Yee.

Oficialul american a subliniat ca este important ca "tarile din aceasta regiune, inclusiv Romania, Bulgaria, alte state din aceasta parte a Europei sa fie capabile sa reziste oligarhilor, companiilor sau persoanelor bogate care pot folosi absenta unor institutii puternice fie pentru a cumpara infrastructura vitala, sau institutii media, sau politicieni pe care-i pot folosi pentru a influenta, pentru a castiga controlul asupra institutiilor sau chiar a statului".

"Credem cu tarie ca lucrand impreuna, UE si SUA, SUA si Romania, putem sa intarim institutiile si sa prevenim acest tip de coruptie, de crima organizata, acest tip de influenta asupra statului democratic care duce la probleme de genul celor pe care le vedem in Ucraina", a mai spus Hoyt Yee.

Intrebat daca a discutat aceste aspecte cu autoritatile si oficialii romani, diplomatul american a precizat ca astfel de discutii au loc cu totii aliatii SUA.

"Discutam cu toti aliatii nostri. Credem ca nu doar in aceasta parte a Europei, ci in intreaga Europa trebuie sa cautam modalitati de a intari abilitatea noastra de a lupta impotriva crimei organizate, a coruptiei astfel incat sa avem institutii mai puternice. Este important pentru NATO ca Alianta ca tarile membre sa fie puternice, sanatoase, sa aiba capacitatea de a actiona impreuna, fara a fi vulnerabile la acest tip de actiuni pe care Rusia le intreprinde in Ucraina sau, in general, la coruptie si crima organizata", a precizat asistentul adjunct al secretarului de stat pentru Europa si Eurasia.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4845 vizualizari

  • +32 (40 voturi)    
    deci asta da mesaj (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:05)

    sucaa [utilizator]

    Mai clar de atat cred ca nu se poate. Felix turnatorule, ai auzit? Jos labele de pe institutii! :)
    • +23 (25 voturi)    
      tonta cretiponta (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:50)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ei iata de ce victor-otrava TONTA CRETIPONTA a evitat participarea la aceasta intalnire. Nu ii convine acestui nenorocit. O putoare de prim-ministru, cel mai mare nemernic din istoria tarii.
      • +17 (17 voturi)    
        tonta (Marţi, 29 aprilie 2014, 22:50)

        dezer [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

        evita orice intalnire.Se mai scarpina la ochelari pe la PC .Si niciodata nu stie nimic,noroc cu presa ca ii mai spune.Tonta,fii barbat: declara razboi americanilor ca emigram toti cu baba cu purcel cu pisica si cerem azil in state. Se ofera la schimb antena3 , voiculescu ,baronii...Fii prost,dar hotarat!
    • +22 (24 voturi)    
      Noroc (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:55)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Noroc ca ne fac altii curat in curte, ca de ar fi dupa noi.. noroc bun!
      • +10 (12 voturi)    
        E clar! (Marţi, 29 aprilie 2014, 22:37)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Ai inteles, fa?...
  • -18 (22 voturi)    
    astia din zona se numesc oligarhi .. (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:08)

    adrian8 [utilizator]

    dar aia din america cum se numesc ?

    (aia cu petrolul , industria de armament , bancile ...)
    aia cu 'lobby-ul' .
    • +14 (14 voturi)    
      aia (Marţi, 29 aprilie 2014, 22:29)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Nu si-au turnat membrii familiei. Aia nu cer anchetarea procurorilor.
      Aia doar fac afaceri. Nu si-au facut trust media sa ne bombardeze zilnic ce bune sunt firmele lor si ca fracturarea hidraulica este buna.
      Nu incearca sa puna mana pe televiziunea publica.
      Aici este vorba de acapararea institutiilor media ca sa atace institutiile statului.
      Spune-mi o singura firma americana ce a incercat asta si apoi vb de comparatii stupide.
    • +12 (12 voturi)    
      E clar ca esti habarnist (Marţi, 29 aprilie 2014, 22:36)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Mai vezi cum e cu bursa, legile si economia la americani si dupa aia baga o parere...ca esti off.
    • +9 (9 voturi)    
      Aia din America se numesc (Marţi, 29 aprilie 2014, 23:27)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui adrian8

      Rothschild, Morgan, Merrill Lynch, Rocleffeler, Ford, Gates, samd!
    • +11 (11 voturi)    
      da (Miercuri, 30 aprilie 2014, 0:21)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ma ruralule recent urbanizat, in america e oligarhie si in rusia democratia cea mai valabila de la cea greaca antica pina in zilele noastre. Chiar, in ce vs plateste ma ruralule, in ruble defavorizate si basamac, ca actiunile la gazprom nu-s de nasul vostru, este?
    • +4 (4 voturi)    
      Nu va inteleg.. (Miercuri, 30 aprilie 2014, 8:40)

      Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      astia care tineti partea rusilor...de ce nu scrieti in limba rusa?..oricum romanii nu sunt de acord cu voi (se vede din +/- acordate), asa ca intre voi puteti vorbi in limba materna....
      • -3 (3 voturi)    
        -15 voturi ... (Miercuri, 30 aprilie 2014, 10:24)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Mao2

        da .. ai dreptate , 'romanii' nu sunt de acord ... asa putin au ramas ??
        • +2 (2 voturi)    
          Da... (Miercuri, 30 aprilie 2014, 14:38)

          Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          "putin" a ramas...din pacate
    • +4 (4 voturi)    
      Oameni de afaceri (Miercuri, 30 aprilie 2014, 9:16)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Care se tem ca daca incalca legea sunt pedepsiti. Coruptie exista si in SUA dar legea este suverana. De IRS (ANAF-ul lor) se teme si mafia. Justitia la ei e cu adevarat un arbitru si chiar marile companii (cu venituri de 2/3 ori cat PIB-ul Romaniei) se tem si respecta hotararile justitiei. La noi daca nu esti corupt si nu te integrezi intr-o gasca politico-economica nu ai sanse sa treci de nivelul unui magazin de cartie sau atelier cu 4 angajati.
  • -19 (23 voturi)    
    văleu (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:08)

    Mazeta [utilizator]

    Domnul Hoit este american? Pare că face parte din trupele Viet Cong.
    • +16 (16 voturi)    
      nota 3, stai jos (Marţi, 29 aprilie 2014, 23:44)

      Stars_and_Stripes [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Wow, l-ai facut zob cu asta, ai dreptate, nu e rasa pura ca tine. Ia zi, caror rase te mai simti superior?
      • +6 (6 voturi)    
        NUUU, el este de stanga (Miercuri, 30 aprilie 2014, 9:29)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui Stars_and_Stripes

        Cei de stanga NU sunt rasisti!
        NUUUUUU....UUUUUUU!

        Doar aia rai, fascisti, de dreapta!

        Dictionar:
        DE DREAPTA = Basisti + Merkelisti + Obamisti + "Maidanezii" din Ucraina

        DE STANGA = CEI BUNI = Ponta + Iliescu + Nastase + Mazare + Ceausescu + (mai ales ) PUTIN....

        Ai inteles bai Obamistule (Stars & Stripes)!
    • +13 (13 voturi)    
      dA (Marţi, 29 aprilie 2014, 23:53)

      Babilou [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Fa Mazeto.... aici in America se practica meritocratia.... spre deosebire de.
    • +3 (3 voturi)    
      /// (Miercuri, 30 aprilie 2014, 9:18)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Poti fi lider de partid de extrema dreapta, tot se poarta acum in Europa. Poate te pune PSD pe lista la Europarlamentare. Ha ha ha....
  • +16 (18 voturi)    
    Aha acum am inteles... (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:13)

    ursucu [utilizator]

    de ce a fost saltat judecatorul Stan Mustata.
    Felix e un pisoi pe acoperisul fierbinte
  • -16 (24 voturi)    
    cat (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:16)

    evoque [utilizator]

    de jos a ajuns "clasa politica" din romania, auzi mai la ei, au fost la intalnire cu: asistentul adjunct al secretariatului de stat.
    Doamne, oare portarul de la ambasada cand ii convoaca? :))
    Mai sunteti ingrozitori, jalnici si penibili.
    Pe deasupra au fost si mandri ca au fost invitati si mai vin si cu discursuri fasaitoare despre coruptie si bla, bla, bla.
    • +12 (14 voturi)    
      haha (Marţi, 29 aprilie 2014, 22:33)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cand n-o sa mai votezi turnatori de familie atunci poti sa ai pretentii. Pana atunci, pana si portarul de la ambasada sua este mai cinstit si corect decat majoritatea politicienilor de la noi.
      Nu functia iti da dreptul sa ai tupeu, ci ceea ce faci ca om.
      Sper ca de data asta americanii sa se tina de cuvant si sa ne scape de toti turnatorii, hotii, plagiatorii, mincinosii pe care i-ai votat.
    • +10 (10 voturi)    
      Bine spus in ghilimele clasa politica (Marţi, 29 aprilie 2014, 22:38)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      la asa borfashi cine vrei sa vina, ala de spala budele la Casa Alba ar fi fost mai indicat...ca se pricepe la igienizare.
      Bucura-te ca te baga americanul in seama...altfel faceai supe din coaja de copac la ora asta.
    • +9 (9 voturi)    
      Ca sa glumesc oleaca! (Marţi, 29 aprilie 2014, 23:07)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Am sa spun ca "portarul", care este rezidentul eNeSeA, este cel care-i convoaca si discuta(numai) cu sefii "serviciilor" noastre!
    • +10 (10 voturi)    
      asa s-a dictat de la centru? (Marţi, 29 aprilie 2014, 23:49)

      Stars_and_Stripes [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Da ma, stiu ca nu esti obisnuit, dar asa e prin lumea libera, statul e reprezentat de mai mult decit 1-2 persoane, nu iti vorbeste liderul suprem despre orice, de la geopolitica pina la tunsoarea regulamentara in sezonul care vine.
  • +8 (10 voturi)    
    In Romania (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:18)

    Kepler [utilizator]

    exista atit oligarhi cit si baroni.
    Trebuia sa spuna ceva si de baroni!
  • -7 (11 voturi)    
    oligarhii? (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:22)

    demaGOGU [utilizator]

    se refera probabil la multi-nationale si trans-nationale care au guvernele perifieriei la "degetul mic" !
    • +11 (11 voturi)    
      Incearca cu etimologia nea'Gogule! (Marţi, 29 aprilie 2014, 23:10)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      Si poate te dumiresti!
      • -7 (11 voturi)    
        dumireste-te tu prima data (Miercuri, 30 aprilie 2014, 1:28)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Dumireste-te tu prima data

        ce Oligarh Multinational a trimis 1600 de jandarmi la Pungesti ?

        Intrebare de 5 puncte pentru aplaudaci chevronsiti ca tine

        Nu cumva il cheama Chevron si-l controleaza pe

        Ponta cu degetul mic?
    • +11 (11 voturi)    
      nu (Miercuri, 30 aprilie 2014, 0:22)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ma, se refera la varanul la care prestezi tu cu hidrantul, nu te mai preface ca nu intelegi.
  • +13 (15 voturi)    
    Viorel nu mai calca pe pamant american-never (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:37)

    Plagarus [utilizator]

    Nuland spunea recent ca in unele tari din centrul, estul Europei si Balcani se observa o "tendinta ingrijoratoare ca aspiratiile cetatenilor sa fie calcate in picioare in interesul oligarhilor corupti", care "isi folosesc banii si influenta pentru a inabusi opozitia politica, pentru a cumpara politicieni si mass-media, pentru a slabi independenta justitiei si drepturile ONG-urilor".
    "Coruptia afecteaza profund competitivitatea companiilor din mediul privat. Exemplele ultimelor luni, in care spaga e ceruta de la obraz de inalti functionari de stat (vezi cazul Hidroelectrica sau cazul APIA), arata ca fenomenele de coruptie au ajuns pana la nivelul Guvernului, iar reactia premierului e descurajanta: continua atacurile la procurori si judecatori si isi apara colegii anchetati"
    Coruptia duce la o si mai mare foame de bani din evaziune. Duce si la un apetit extraordinar pentru contracte publice paguboase pt stat.
    Coruptii nu isi doresc o diminuare a coruptiei. Ei nu doresc decat sa dea comenzi justitiei ca sa fie lasati in pace. toate partidele, fara exceptie, au facut asta
    Coruptia sistemica care exista in RO ar trebui combatuta SI cu camere de supraveghere in spitale, judecatorii, spitale, primarii, prefecturi, unitati militare, vami, etc, etc. 1 milion de camere. Mai este nevoie de un software specializat pentru a interpreta imaginele si a sintetiza evenimentele relevante ptr. procuratura.
    Dam de lucru si la softisti.
    "Cea mai mare sursa de "coruptie" in Romania este AUTOCORUPTIA si nu banii sau mita primita de uscaturile aferente ori carei paduri. Autocoruptia este acel act exercitat de un magistrat impotriva vointei si constinei sale si mai presus, impotriva legii, cauzat de pseudo santajul efectuat de toti cei ce se afla la putere prin intermediul institutiilor statului subordonate politic precum servicii secrete, procuratura, ANI, CSM, etc. Teama magistratului de ce ar putea pati daca emite decizii neconforme cu vointa puterii politice genereaza in cazul celor
  • -7 (13 voturi)    
    Despre ce fel de companii este vorba? (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:42)

    Nyk1 [utilizator]

    Cumva de cele precum Bechtel? Sau poate Gabriel Resources? Sau Chevron?

    Dacă da, atunci nu pot decât să fiu de acord!
  • -2 (2 voturi)    
    "ca să câștige" (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:43)

    Mihail_AD [utilizator]

    N-ar fi rău să corectați eroarea din titlu. Uneori, lipsa acronimelor face mai grea verificarea. Scăpările nu mai sar imediat în ochi.
  • -8 (14 voturi)    
    Secretarul de Stat pentru Europa și Ce? (Marţi, 29 aprilie 2014, 21:56)

    Mihail_AD [utilizator]

    Doamna profesoară ce mi-a predat geografie în școala generală înțelegea prin Eurasia continentul format din Europa și Asia.
    Îmi închipui că titlul d-lui Hoyt e o prescurtare. Într-adevăr, e mai scurt să spui "Eurasia" decât "former Soviet Union".
    Totuși, mi se pare cam neinspirat, politic vorbind.
  • -12 (18 voturi)    
    ... (Marţi, 29 aprilie 2014, 22:11)

    klaudyuxxx [utilizator]

    chiar asa ? citam de acuma orisice nimenea din anturajul lui Nuland, cea cu f*** the EU? Hoit...
  • -7 (13 voturi)    
    Cât tupeu! (Marţi, 29 aprilie 2014, 22:19)

    kasandra [utilizator]

    Vine acest sub-sub-șef a Washingtn să ne povestească despre ”rezistenta împotriva oligarhilor”? Să se uite mai bine în ograda americana. Nu a trecut o luna de la aparitia unui studiu care demonstrează clar că americanii obișnuiți nu mai au nicio influență asupra politicilor statului federal, doar cei mai bogați fiind capabili sa influențeze politica. oligarhii americani au capturat statul american d emult.
    ”The estimated impact of average
    citizens’ preferences drops precipitously, to a non-significant, near-zero level. Clearly the
    median citizen or “median voter” at the heart of theories of Majoritarian Electoral Democracy
    does not do well when put up against economic elites and organized interest groups. The chief
    predictions of pure theories of Majoritarian Electoral Democracy can be decisively rejected. Not
    only do ordinary citizens not have uniquely substantial power over policy decisions; they have
    little or no independent influence on policy at all.”

    http://www.princeton.edu/~mgilens/Gilens%20homepage%20materials/Gilens%20and%20Page/Gilens%20and%20Page%202014-Testing%20Theories%203-7-14.pdf

    Studiul a apărut în 9 aprilie 2014!
    Distinsul american să rezolve problema intâi la el acasă, în SUA, și doar după aceea să dea sfaturi.
    • +4 (10 voturi)    
      Lasa internetul ca e plin de propaganda (Miercuri, 30 aprilie 2014, 1:08)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

      si la astia ca tine prinde, chiar excelent; fara a trai in America nu poti sa-ti dai cu parerea..pt ca e alta lume...nu se compara nici cu Europa macar.
      Ceea ce tu vezi "problema" nu are sens in America, un Phoenix care renaste mereu din propria cenusa.
      • +2 (2 voturi)    
        Exact asa, mai zi-i, mai zi-i! (Miercuri, 30 aprilie 2014, 12:04)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Bag-o si pe aia ca aici, in America, toata lumea stie ca aia care-au facut studiul sunt niste propoagandisti kaghebisti nenorociti si ca, in general, tot Prinstonu' e un cuib de sobolani rosii.
        N-o uita si pe aia cu apa curata...
  • +10 (12 voturi)    
    Numai Ponta nu a inteles, ca e vorba de Voiculescu (Miercuri, 30 aprilie 2014, 0:23)

    Matrafirefox [utilizator]

    in povestea asta. Americanii ne-o spun in fata ca mafioti ca Voiculescu ne fac vulnerabili fata de Rusia. Probabil Ponta va aparea la A3 si ne va minti ca de fapt americanul a venit sa-l felicite pe P$D-ist ca transforma Romania in Coreea de Nord.
    • -7 (13 voturi)    
      Voiculescu ii nimen' drum pe langa Chevron (Miercuri, 30 aprilie 2014, 1:35)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

      Voiculescu ii nimen' drum pe langa Chevron

      Tu pe ce lume esti? Daca crezi ca fraierul ca lumea e condusa de Voiculescu si nu de Chevron, Exxon, Shell, Total, chiar OMV pe plan regional si altii ca ei....

      Voiculescu e baiat de cartier pe langa Chevron care are armate de politruci sub control....vezi la noi Cazul Pungesti si propaganda presedintelui si a plagiatorului pentru gazele de sist in ciuda opozitiei populatiei Romaniei care este impotriva daca n-ai aflat...

      Voiculescu e baiat de cartier pe langa OMV care l-a avut lobbist pe Nastase prin acre ne-a furat tot petrolul care il are acum pe Ponta prin acre pune si un director OMV ca ministru al economiei...


      Tu ai face ceva impotriva vointei majoritatii poporului tarii tale (cianuri gaze de sist) daca ai fi presedinte sau prim-ministru in tara ta?

      Doar daca ai servi intereselor altora....ai face-o, nu?

      Sau daca ai fi nebun...ceea ce nu e cazul la noi....
      • +4 (4 voturi)    
        Ce tare esti la aberatii (Miercuri, 30 aprilie 2014, 10:08)

        Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        Daca am vreodata nevoie de cineva care sa ma ajute sa deviez de la subiect o sa te contactez.
  • -2 (16 voturi)    
    Pai de ce nu scrii tu dleHoyt o scrisoare catre Ch (Miercuri, 30 aprilie 2014, 1:24)

    alex1234 [utilizator]

    Pai de ce nu scrii tu d-l Hoyt o scrisoare catre Chevron
    caci ea e compania de care la ora asta asculta si Prim Ministru acestei tari si Presedintele ei (doi lobbisti consacrati atat ai lui Chevron, Exxon si OMV cat si ai lui Gold...

    Pai nu e nimeni mai tare ca Chevron in Romania daca Janadarmeria (platita din bani publici) i-a batut pe taranii din Pungesti la cererea Chevron folosind 1600 de jandarmi timp 6 luni...(vezi declaratia primului ministru Victor Ponta legata de Chevron care i-a cerut calmarea taranilor din Pungesti otraviti pe propriul lor pamant)

    Da ai drepatate:
    "Tarile din regiune, inclusiv Romania, trebuie sa reziste oligarhilor internationali si companiilor multinationale care pot folosi absenta unor institutii puternice ca sa castige controlul asupra statului: ca Chevron care ne-a luat pe nimic gazele de sist si la presiunile careia guvernul controlat a trimis jandarmii sa-i bata pe tarani la Pungesti, ca OMV care ne-a luat pe nimic tot petrolul si 50% din gaze, ca GOLD care ne-a luat pe nimic tot aurul etc...etc... companii pentru care presedinti si prim-ministrii controlati dupa cum ne zici tu au facut si fac un lobby desantat :

    - Vezi vinderea OMV pe nimic de catre Infractorul Nastase,

    Vezi casca de miner fictiv a lui Ponta care a coborat intr-o mina fictiva la Rosia
    Vezi legea cu dedicatie scrisa de Gold si data de Plagiator in parlament care ar expropia in interes privat pamanturile taranilor romani

    Vezi-l si pe Basescu acum 2 ani care urla efectiv la taranii din Rosia Montana sa-si vanda pamanturile si-i facea Bolsevici pe pamantul lor...dupa care initia si o lege a minelor ca sa le ia pamantul cu japca daca cu amenintarile acestia nu cedasera..."

    Ai vazut d-le Hoyt cum au fost batuti si tinuti in teroare Taranii din Pungesti la presiunile Chevron asupra Plagiatorului

    Ma bucur d-le Hoyt ca esti la curent cu presiunile pe care multinationalele le fac asupra guvernantilor nostri care au devenit simpli lobbisti ai acestora...
  • +2 (4 voturi)    
    Lovitii (Miercuri, 30 aprilie 2014, 8:14)

    Sani [utilizator]

    Bai frate, dar toti postacii PUPU s-au trezit.

    Simt sobolanii de unde le vine ....FINALUL!

    PS: Biletele de avion spre Moscova se vor da la liber pentru cei "stiu ei care"!
    • +1 (1 vot)    
      Bai nu tu votai tu in 90 mai smechere cu ciuma ros (Miercuri, 30 aprilie 2014, 14:41)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Bai nu tu votai in '90 mai smechere cu toata familia ta de la bunci pana la nepoti cu ciuma rosie numita Ion Iliescu?

      Ca noi aia care l-am votat atunci pe Ratiu si Ochiul (care nici macar nu stii ce-nseamna) am fost DOAR 3% Da? Si voi nu faceati parte dintre noi...

      Deci sa faci parte dintre aplaudacii lui Iliescu care ne-au sufocat cu 97% (ca si Campeanu era un fel de marioneta a lui care a si intrat mai tarziu la guvernare cu ei)
      si sa te dai azi rotund pe-aici e jenant

      Dar De' unii "sobolani" rosii de atunci (ca sa te citez ca nu-mi place sa vorbesc urat) au naparlit si au azi culoarea pielii rozalie-portocalie-roscata....dar tot rosii au ramas in suflet dupa cum vorbesc de urat ca si Iliescu in 90

      AU schimbat doar lozincile lozincile (ua pus Moscova in loc de Washington) DAR profereaza acelasi limbaj suburban de tip FSN care incita la violenta si intoleranta...
  • +3 (3 voturi)    
    Mitomanul panicat fuge de manaca pamantul! (Miercuri, 30 aprilie 2014, 8:48)

    hotnewsfil [utilizator]

    Hotul moralitatii din Romania _-Mitomanul plagiator a fost prevenit de ex-preotul Ilie-Sarbu - socrul lui, ca vizita reprezentantului american este un pericol de gradul zero pentru el, saltimbancul politicii dambovitene.
    Tata socru i-a spus : fa-ti repede valijoara si cara-te pe undeva, pe la (F)Leanca), da-te ocupat cu inspectarea lucrarilor de pe traseul conductei de gaz, fugi asa cum ai fugit in Africa de Sud, ca sa scapi de intalnirea cu pacatoasa aia de Nuland, cea mai mare dusmanca a domnului Putin, ocrotitorul nostru, al PCR-FSN-PDSR-PSD.
  • +1 (3 voturi)    
    Interesant (Miercuri, 30 aprilie 2014, 9:01)

    Patton [utilizator]

    Interesant......pericolul acapararii puterii legislative si executive de catre oligarhi este probabil ceea ce tine lumea moderna departe de ideala democratie ateniana.

    Insa nu pot sa nu ma intreb, cum se face ca tocmai americanii ne dau acest mesaj? Nu e un pic...... imoral?

    http://www.infowars.com/princeton-researchers-conclude-us-political-system-has-been-almost-completely-usurped/
  • +2 (2 voturi)    
    aha (Miercuri, 30 aprilie 2014, 9:42)

    garco [utilizator]

    A-ti inteles de ce fuge Ponta de intalnirile cu delegatiile americane ?????
  • 0 (2 voturi)    
    USA (Miercuri, 30 aprilie 2014, 10:10)

    Gigi Kent [utilizator]

    Daca e vreun impact pozitiv al evenimentelor nefericite din Ucraina atunci acesta este interesul SUA pentru zona.

    Temele aduse in fata insa sunt partial ridicole. Am avea mult mai mult ajutor din partea SUA daca ne-ar ajuta cu dezvoltarea economiei. E o vesnica discutie legata de cine a fost primul, oul sau gaina, doar ca la noi se poarta in termen de "coruptia sau saracia". De la Ion Iliescu incoace nimeni nu mai crede in conceptul de "sarac si cinstit".

    Incercand sa fac o paralela (chiar daca nu ma astept ca multi sa intelega) sa ne spuna domnul Hoyt daca maine vreo cateva zeci sau sute de maghiari din Harghita / Covasna, finantati si inarmati de guverul Ungariei ar incerca sa ocupe niste institutii locale, sa declare autonomie etc, cum ne-ar putea ajuta ca stat sa oprim "razmelita" daca nu mai are Voiculescu antenele si nu mai cumpara judecatori. Adica vreau si eu legatura logica dintre fenomenul A si cauza B.

    Eu cred ca nici pana acum americanii nu au inteles ca in Ucraina sunt foarte multi rusi, ca Ianukovici (corupt sau cinstit, cumparat de oligarhi sau nu, la pachet cu televiziunile si cu justitia sau nu) e rusofon si a fost "agentul" lui Putin. E prea greu sa spui adevarurile astea in termeni diplomatici si atunci o arzi cu "mogulii" ca tot e un termen vag si nu se va simti nimeni jignit.
  • +2 (2 voturi)    
    Indicatii, de sub patrafirul parintelui Ilie! (Miercuri, 30 aprilie 2014, 10:20)

    hotnewsfil [utilizator]

    Tata-socru, ex-preotul Ilie Sarbu catre ginerica- domnu' Mitomanu Plagiatoru':
    Asculta aici, ba baietas, nu te duce la intalnirea cu americanu' ; daca are ceva de spus Obama safaca bine sa vina aici, sa ti se destainue la 'strict-secret', in biroul tau securizat de la Min. Apararii; trimite-o la intalnirea cu americanu' pe una de rangul lui, pe Corina (Cretu, nu Chiriac!), ca sa fie linistit domnu' Putin, sa nu cumva sa creada ca te-ai dat cu americanii, ca nu-ti vine sa scuipi pe perteneriatul pe care l-au icheiat nelegiuitii astia de capitalisti cu Basescu ; spune-i Corinei sa-l priveasca de sus, sfidator, pe american, sa inteleaga ala ca nu dam doi bani pe el si pe Obama, sa evitam orice urma de banuiala ca l-am putea trada pe Domnu' Putin, sa iti dea dansul aviz favorabil pe care ti l-a promis pentru postul de presedinte, sa dispuna ca spionii kaghebisti care impanzesc tara sa faca propaganda in favoarea ta; momentul este de importanta cruciala pentru intreaga nostra familie, nu numai pentru Daciana si pentru tine, pentru copilasii vostri, dar si pentru mine si nevasta-mea, hirotinisiti tainic chiar de catre Inalt Prea Sfantul Patriarh al Moscovei.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by