Vladimir Putin, despre Transnistria: Oamenii trebuie sa aiba dreptul sa-si decida singuri soarta

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 17 aprilie 2014, 12:28 Actualitate | Esenţial


Presedintele Rusiei, Vladimir Putin, a afirmat joi, vorbind despre solicitarea Transnistriei de integrare in Federatia rusa, ca "oamenii trebuie sa aiba dreptul sa-si decida singuri soarta", scrie Reuters.

"Oamenilor trebuie sa li se permita sa-si determine propriul lor destin. Pentru acest lucru vom lucra cu partenerii nostri", a spus acesta, intr-o sesiune televizata de intrebari si raspunsuri.

Sovietul Suprem de la Tiraspol (legislativul) a cerut oficial miercuri autoritatilor de la Moscova, inclusiv presedintelui Vladimir Putin, sa recunoasca independenta Transnistriei, relata Agerpres.

Solicitarea va fi de asemenea transmisa Dumei de Stat ruse (camera inferioara a parlamentului rus), Consiliului Federatiei (camera superioara a parlamentului rus), Misiunii OSCE si ONU, potrivit agentiei oficiale de stiri de la Tiraspol Novosti PMR.

In document, deputatii de la Tiraspol fac referire la prevederile Cartei ONU cu privire la dreptul popoarelor la autodeterminare si la rezultatele unui referendum desfasurat in Transnistria in 2006 (considerat ilegal de comunitatea internationala n.red), la care peste 97% dintre participanti s-au pronuntat pentru independenta Transnistriei, cu anexarea ei ulterioara la Federatia Rusa.

Presedintele nerecunoscut al Sovietului Suprem, Mihai Burla, a spus ca declaratii similare au fost adoptate si transmise anterior din partea autoritatilor locale si a societatii civile.

Solicitarea respectiva a fost sustinuta si de liderul separatist de la Tiraspol, Evgheni Sevciuk, potrivit Novosti PMR.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11886 vizualizari

  • +42 (44 voturi)    
    Corect! (Joi, 17 aprilie 2014, 12:34)

    Un cititor [utilizator]

    Lucru valabil si pentru ceceni si pentru români. D-le Putin, nu uitati ca rusii au ucis prin infomatare organizata 20 milioane de ucrainieni in anii 20. Ei cum sa-si mai decida soarta?
    • +9 (21 voturi)    
      Atentie (Joi, 17 aprilie 2014, 13:06)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      nu uitati ca rusii au ucis prin infometare si chiar mai direct, 40 de milioane de rusi.
      Nu rusii sunt cei care au ucis, ci politica lor.
      Ganditi logic. Va reprezinta parlamentul Romaniei? Va reprezinta taxele si impozitele? Va reprezinta jandarmeria si politia tot mai prezente si mai aservite intereselor politice in detrimentul poporului?
      • +11 (11 voturi)    
        un euro (Joi, 17 aprilie 2014, 14:50)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        daca ar plati fiecare cetatean din UE , si eu vorbesc serios am putea plati un commando israeleano-american sa il faca pe Putin..."mai bun" evitam Conflagratia Mondiala
        • +3 (5 voturi)    
          hehehe (Joi, 17 aprilie 2014, 17:09)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          aia ar face'o si gratis, numai sa'i lase guvernul socialist amerrican, al lui o'banana.
          • +3 (3 voturi)    
            spuneam ca daca au motivatia (Joi, 17 aprilie 2014, 17:20)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            eu dau un euro cu sau fara chitanta ..sa facem un cetatean mai bun..culmea..se pretinde cetateanu..ca e European..nu de stepa..
    • +22 (22 voturi)    
      Da, raspuns ca la radio Erevan (Joi, 17 aprilie 2014, 13:49)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Pot oamenii sa-si decida singuri soarta?
      Da, dar numai atunci cand le permitem.
    • +16 (20 voturi)    
      cu arma in mana (Joi, 17 aprilie 2014, 14:06)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      O mana de oameni cu arma in mana nu inseamna un popor intreg.
    • +6 (6 voturi)    
      mă întreb (Joi, 17 aprilie 2014, 15:41)

      Fu Thien Zbang [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      ce va face putin pentru rusii din SUA?după logica lui...
    • +6 (6 voturi)    
      dar nu si... (Joi, 17 aprilie 2014, 16:05)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      pentru ceceni, baltici, ukrainieni, moldoveni, azeri, tatari si ce mai urmeaza!
      Pe baza rationamenului lui Putin daca estonienii ZVARL afara pe rusofoni spre Rusia este OK!
    • +1 (3 voturi)    
      logica invadatorului! (Joi, 17 aprilie 2014, 18:50)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      maine, pe aceeasi logica, Putin instiga lipovenii si anexeaza Delta Dunarii!
      Ia mai zbiara mazeta, evoque, patton, adrian8 etc!
  • +40 (42 voturi)    
    Intai lasa-i pe rusi sa-si decida singuri soarta.. (Joi, 17 aprilie 2014, 12:34)

    EMC2*2/2#@4 [utilizator]

    si apoi arunca-ti privirea si in ograda altora.
    halal om Putin asta.
  • +36 (38 voturi)    
    e valabil si pt "catei" dreptatea ? (Joi, 17 aprilie 2014, 12:40)

    strelka [utilizator]

    E valabil si pt. cei din Cecenia, Daghestan ?
  • +31 (37 voturi)    
    Putin: "Oamenii trebuie sa aiba dreptul ... (Joi, 17 aprilie 2014, 12:44)

    Herodot [utilizator]

    ... sa-si decida singuri soarta".

    Asta este valabil si pentru ceceni, sau cecenii nu au dreptul sa-si decida singuri soarta ci doar rusii aflati in afara frontierelor Rusiei?
  • +35 (37 voturi)    
    ... (Joi, 17 aprilie 2014, 12:44)

    a.nonim [utilizator]

    Deci cecenii nu sunt oameni...
    • +10 (10 voturi)    
      Ei sunt.. (Joi, 17 aprilie 2014, 14:19)

      Rogue [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      ...sunt doar cetaceni rusi...
  • +26 (28 voturi)    
    oleeee (Joi, 17 aprilie 2014, 12:44)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    kaghebistul tot kaghebist...mr. putzin vrea brusc mai mult :)) si cica tot homosexualii sunt de vina! populatie de bocanci rupti in talpa rusnacii astia :))
  • +21 (23 voturi)    
    Singuri (Joi, 17 aprilie 2014, 12:47)

    Soljenitin [utilizator]

    Singuri. SINGURI. Da, bolsevila? SINGURI. Adica fara amestec al mujicilor. SINGURI. Adica tu stai in troaca ta de rusie si ii lasi pe altii in pace.
  • +25 (27 voturi)    
    Si in Cecenia ... (Joi, 17 aprilie 2014, 12:48)

    terkos [utilizator]

    ... nu-i asa dle. Putin? Oamenii au drepturi cu conditia sa nu ceara dreptul asta in vreun teritoriu al Rusiei. De cata ipocrizie au dat rusii mereu dovada.
  • +18 (20 voturi)    
    SERIOS? (Joi, 17 aprilie 2014, 12:50)

    Francisc 1 [utilizator]

    si rusii de pe riviera sau chinezii din chinatown sa-i apere patria muma? du-te ba relicva la gunoiul istoriei unde ti-e locul!
  • +22 (24 voturi)    
    hmm (Joi, 17 aprilie 2014, 12:52)

    bucurflorin [utilizator]

    gata, incepe. ce se banuia doar, faptul ca transnistria va fi punct de plecare spre adevarata invazie a ucrainei, capata contur. Din pacate ucraina, cu o timosenko, gata oricand sa isi vanda tara oricui plateste mai bine (de vazut negocierea directa cu putin), cu o armata care dezerteaza masiv, are soarta pecetluita. Din pacate doar o mana de oameni indrazneti, iubitori de libertate si dreptate nu poate urni o tara ingropata in coruptie, clientelism, feudalism. Atat timp cat oamenii voteaza si accepta rusia, mai mult, tanjesc dupa bocancul rusesc, isi merita soarta.

    nu seamana cumva cu romania? o populatie indobitocita care voteaza masiv aceiasi stapani in judete, care accepta sa fie scuipati, batjocoriti, furati.
    • +1 (1 vot)    
      doua aspecte (Joi, 17 aprilie 2014, 20:25)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui bucurflorin

      1. Ucraina este constituita artificial, cu tot nationalismul feroce al unei parti a ei. Stiind ca ai primit Crimeea cadou, ca estul este plin de rusi, ca in vest ai teritorii furate de la romani, polonezi, cehi, nu este definit un nucleu clar pentru care sa lupti.
      2. Chiar si in acest context, Rusia este un agresor. Nu poate avea credibilitate un stat care garanteaza in 1994 integritatea Ucrainei, iar in 2014 ii ocupa teritoriul.
      • 0 (0 voturi)    
        nu te supara (Vineri, 18 aprilie 2014, 10:03)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

        nu te supara, dar la punctul doi ucrainenii sunt de vina 100%!!!
        Cit de prost trebuie sa fi ca sai ai incredere in ruznaci?
        Cit de limitate poti fi ca sa iti dai de bunavoie armele nucleare in schimbul unuie petic de hartie, care se vede ca nu valoareaza absolut nimic?!
  • +12 (16 voturi)    
    si cu cecenia (Joi, 17 aprilie 2014, 12:54)

    chiuariu [utilizator]

    cum ramine, tavarisci? sau autodeterminarea nu e si pentru catei, numai pentru dulai.
  • +15 (17 voturi)    
    Ipocritule, toti sa-si decida destinul, (Joi, 17 aprilie 2014, 12:54)

    Matrafirefox [utilizator]

    inafara de ucrainieni, nu? Aia de la Kiev trebuiau sa taca din gura, sa nu faca nimic si sa sufere sub Ianucovici, fiindca era pionul Rusiei si tot ce atinge Rusia se transforma in aur?
  • +26 (28 voturi)    
    am trait sa o vad si pe asta (Joi, 17 aprilie 2014, 12:59)

    un oarecare [utilizator]

    democratia vine de la rasarit mai nou ...
    ce gluma
    • +5 (9 voturi)    
      „LUMINA VINE DE LA RĂSĂRIT” (Joi, 17 aprilie 2014, 13:17)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      cf. MAAARELUI scriitor naționale Sadoveanu.

      Trei-Nasuri ”maestre” ?

      Nu-i uitați pe trădători ! Nu amărîții flămînzi, ci borțoșii gata să-și vîndă mama pentru un milimetru de slănină pe abdomenul propriu.
  • +11 (13 voturi)    
    Intrebare pentru Putin (putina=butoi) (Joi, 17 aprilie 2014, 13:08)

    Frank777 [utilizator]

    Dl. Butoi . Cu privire la nobila gandire "Oamenilor trebuie sa li se permita sa-si determine propriul lor destin" se poate aplica si etnicilor de alta nationalitate decat rusa din teritoriul ocupat de Rusia?
    Cecenii de exemplu au dreptul asta ? Siberienii au dreptul asta?Ca ar vrea ei sa isi incheie singuri contractele de petrol.Ca asta e destinul lor propriu.
  • +15 (17 voturi)    
    :)) (Joi, 17 aprilie 2014, 13:27)

    federal [utilizator]

    în logica lui gospodin Putin, exista una bucata enclava popor rus intre 2 tari numite Ucraina si Moldova.
    Deci, rusii din Transnistria vor acasa cu pamint cu tot.
    I-auzi .

    Si tovarasul Putin ar vrea sa ii ajute.Suflet mare.

    Dar daca ar pleca ei in Rusia cu mainile in buzunare si ar lasa pamintul si tot ce au acolo ( asa cum au facut si ei cu moldovenii si ucrainenii acum ceva timp in urma) cum ar fi?
    Asta ca sa revenim la normal.
  • +8 (10 voturi)    
    Crimeea, (Joi, 17 aprilie 2014, 13:40)

    Ion.C.G.90 [anonim]

    .Ei au musamalizat si voturile din Crimeea&din Moldova,acolo s-au facut sondaje mincinoase care erau opusul adevarului cand toate sondajele lumii spun ca pana si in Transnistria ,nu mai vorbim de partea cealalta a Moldovei,sunt mai multi romani,si ei spun ca 90 la suta au votat pentru Rusi etc etc... Asa a inceput si cu Crimeea ! "oamenii trebuie sa aiba dreptul sa-si decida singuri soarta" . RUSI-ne ! sa va fie . NATO&U.E. Impreuna vom biruii ! Asa sa ne ajute Dumnezeu .
  • +6 (6 voturi)    
    Ce vrea să spună Putin ? (Joi, 17 aprilie 2014, 13:55)

    Fisherman [utilizator]

    Ne transmite să nu-i deranjăm pe transnistrenii filoruși când vor pune jugul rusesc pe gîturile moldovenilor pe care i-au prins vremurile pe malul greșit al Nistrului.
    Mai vrea să spună Putin că Transnistria nu e pământ moldovenesc. Probabil că în mintea lui nici Moldova dintre Nistru și Prut nu este. Nu m-ar mira dacă peste vreo câteva zile vom afla că și voroninii sunt majoritari pe acolo deci ar trebui lăsați să-și facă de cap...
  • +3 (5 voturi)    
    Ce vrea să spună Putin ? (Joi, 17 aprilie 2014, 13:55)

    Fisherman [utilizator]

    Ne transmite să nu-i deranjăm pe transnistrenii filoruși când vor pune jugul rusesc pe gîturile moldovenilor pe care i-au prins vremurile pe malul greșit al Nistrului.
    Mai vrea să spună Putin că Transnistria nu e pământ moldovenesc. Probabil că în mintea lui nici Moldova dintre Nistru și Prut nu este. Nu m-ar mira dacă peste vreo câteva zile vom afla că și voroninii sunt majoritari pe acolo deci ar trebui lăsați să-și facă de cap...
    • -4 (6 voturi)    
      Pai (Joi, 17 aprilie 2014, 15:42)

      Patton [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Transnistria nu a fost niciodata pamant romanesc. Despre ce vorbim?
      • +2 (4 voturi)    
        agentii KGB (Joi, 17 aprilie 2014, 16:28)

        vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        Suntem in secolul XXI nu la inceput de secol XX cand nebunii faceau razboaie si trimiteau milioane de oameni la abator. Pai dupa cum puteti problema atunci jumatate de Ucraina dispare deoarece a luat teritorii de la Polonia, Cehoslovacia, Romania, Sudul Basarabei. Poate mine poimine Rusia o sa ceara si Alaska de la americani. Cine pune acum in discutii granitele unor state dupa un razboi in care au murit 50 milioane de oameni este un nebun. Daca tot purtati numele unui general American poate stiti ca a fost cel care ia urat cel mai tare pe rusi. Multi au rupt din teritoriul Romaniei si e pacat ca noi Romani sa ne dam singuri la picioare. Oricum pe acest site poate intra si sa isi dea cu parerea orice inclusiv si agenti ai KGB, aruncand in mediul virtual pareri prin care poate testa opinia publica din Romania. Deci atentie dusmanul asculta.
        • -2 (4 voturi)    
          Clarificare (Joi, 17 aprilie 2014, 17:16)

          Patton [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

          Republica Moldova nu a fost un stat creat in urma unui "razboi". Republica Moldova a fost creata de URSS prin alipirea mai multor teritorii luate de la alte state, printre care si Romania. Transnistria nu a fost parte a Romaniei niciodata. La ce va referiti cand spuneti ca "ne dam singuri la picioare" daca am cere RM sa renunte la ea?!

          Eu nu sugerez sa ne intoarcem la starea de fapt de acum 50-100 sau 200 de ani. Eu vorbesc de situatia actuala: Transnistria este de facto un stat independent. Daca vrem sa facem pasi pentru unificarea cu RM trebuie sa acceptam acest lucru: cetatenii transnistrieni nu ne vor pe noi sau pe moldoveni, ii vor pe rusi. E suficient de simplu?
          • +3 (3 voturi)    
            Ukraina (Joi, 17 aprilie 2014, 18:57)

            IonFilip [anonim] i-a raspuns lui Patton

            Da, Ivane, "asa e" !
          • 0 (2 voturi)    
            mai multor state? (Joi, 17 aprilie 2014, 20:34)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Patton

            Sustii in comentariul tau ca Rep Moldova nu a fost creata in urma unui razboi ci a fost creata de duhul sfant al URSS-ului prin "alipirea mai multor teritorii luate de la alte state, printre care si Romania"
            Poti sa ne precizezi care sunt celelalte state? Poti sa ne spui daca statele respective si-au dat acordul pentru luarea unor teritorii?
            Din cate imi aduc aminte motivul pentru care Romania a intrat in razboi impotriva Rusiei a fost exact furtul teritorial comis de Stalin deci putem spune ca rep Moldova a luat fiinta in urma unui razboi fiindca intre 1941-1944 a fost teritoriu romanesc.
            Transnistria e doar cuiul lui Pepelea bagat de rusi intre Ucraina si Moldova.
            • +1 (1 vot)    
              Informeaza-te (Vineri, 18 aprilie 2014, 2:14)

              Patton [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Informeaza-te! Citeste istorie nene!

              Republica Moldova nu este urmasa Basarabiei Romanesti, este urmasa republicii sovietice Moldovenesti, care, asa cum am spus mai sus, ingloba atat Basarabia cat si teritorii care nu au apartinut niciodata Romaniei, cum ar fi Transnistria.

              Nu vad ce mai e de comentat.

              Daca vrem sa ne unim cu fratii moldoveni trebuie sa acceptam faptul ca Transnistria nu a fost, nu este si nu va fii niciodata a noastra. Nu inteleg aceasta inversunare de a tine in RM un teritoriu ai caror locuitori nu vor sa aiba de-a face cu etnia romaneasca!
      • 0 (0 voturi)    
        baaannnn (Vineri, 18 aprilie 2014, 10:29)

        albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        nu i se poate da un ban lui tov propagandist ivan paton ?

        duhneste a propaganda de la o posta
  • +9 (9 voturi)    
    Da, Vladimir !! (Joi, 17 aprilie 2014, 14:00)

    capitan [utilizator]

    Oamenii au dreptul să-şi decidă singuri soarta. Aşa că stai la Moscova, nu mai interveni.

    Apropo, nu uita să spui la fel şi cecenilor, georgienilor, etc.
  • +12 (12 voturi)    
    Hitler= Putin (Joi, 17 aprilie 2014, 14:03)

    vodatepes [utilizator]

    Asa a inceput al doilea razboi mondial. Un nebun a cerut protectie pentru toti vorbitorii de limba germana si alipit Austria, zona Sudeta, . Apoi a prins curaj si a atacat vecini. Asta a fost Hitler si acum e Putin. Politica de segregare a distrus viata a milioane de oameni. Un nebun pe care Europa ar trebui sa il trimita la ospiciu. Un imperiu care se va prabusi. Credeti ca si China va suporta un razboi in zona? Lumea sa saturat de razboi.
  • +13 (15 voturi)    
    EXACT... CA IN CECENIA ! (Joi, 17 aprilie 2014, 14:11)

    marianos [utilizator]

    subscriu antecomentatorilor mei.Tovarase Putin , cantarim cu 2 masuri ???
    eheeee pana una alta am luat decizia sa nu mai alimentez benzina de la rusi si kazakhi
    Astia de pe urma pentru ca am vazut bilantul lor ca exporta profitul in Kazakhstan, platind statului roman ... praful de pe toba.
    l'as ca i-a ajutat ponta destul renuntand la o droaie de milioane (de euro) din averea noastra
    ce sa-i faci unii AU CAP DOAR CA SA NU LE PLOUA IN GAT !
    si mai si decid destinele noastre. OFFFF
    • -3 (5 voturi)    
      Interesant (Joi, 17 aprilie 2014, 15:41)

      Patton [utilizator] i-a raspuns lui marianos

      Interesant, mai nou ii sustinem pe teroristi. Aia din Cecenia erau pasnici, n-au ucis vreo 500 de oameni in atentate :))

      Sunteti ridicol.
      • +2 (4 voturi)    
        Cine i-a provocat? (Joi, 17 aprilie 2014, 16:15)

        Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        Atacurile in stil cecen sunt un act de disperare. Nimeni nu recurge la asemenea atacuri daca are o alternativa. Dar cand esti mic si atacat de colosul rusesc, alternativa nu ai.
        • -2 (4 voturi)    
          Haha (Joi, 17 aprilie 2014, 17:17)

          Patton [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

          Cine a atacat pe cine?!

          Citeste un pic de istorie! Cum a izbucnit conflictul din Cecenia?

          Ma lupt cu morile de vant!
          • +1 (1 vot)    
            Pai dute-n Cecenia (Joi, 17 aprilie 2014, 17:51)

            Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Patton

            unde o sa capeti intelegere, numai ai grije.
  • +10 (10 voturi)    
    Corect! (Joi, 17 aprilie 2014, 14:18)

    DaniAndi [utilizator]

    Sa fie lasati, in pace sa-si decida singuri soarta.

    Odata ce aduci in ecuatie tancuri si bocanci militaresti in ecuatie, principiul autodeterminarii e aruncat in veceu si trasa apa !

    Acum ca s-a vazut cu sacii-n caruta, Putin vrea solutia diplomatica, pentru ca incep sa-l traga de urechi domnii cu buzunarele doldora care il sustin.
  • +9 (11 voturi)    
    Cecenii (Joi, 17 aprilie 2014, 14:29)

    valentin99 [utilizator]

    Da' cecenii nu sunt tot oameni?...z
    • -5 (7 voturi)    
      Nu (Joi, 17 aprilie 2014, 15:40)

      Patton [utilizator] i-a raspuns lui valentin99

      Nu, sunt teroristi.
      • +4 (6 voturi)    
        De ce? (Joi, 17 aprilie 2014, 16:14)

        Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        Ca asa ti s-a zis sa spui de la CC al PSD ?
        • -2 (4 voturi)    
          Spre deosebire de tine (Joi, 17 aprilie 2014, 17:20)

          Patton [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

          Spre deosebire de tine eu nu emit judecati pe baza spuselor altora, ci pe baza faptelor.

          Am vazut cum cecenii au ucis sute de oameni nevinovati in atentate. Am vazut ce "societate" ar fi vrut ei sa instaureze in Cecenia. Parerea mea e ca acel grup de rebeli care au pornit razboiul sangeros impotriva Rusiei lui Eltin erau si sunt teroristi.

          Informatiile sunt la liber acum in epoca internetului. Va sugerez sa va educati inainte de a emite elucubratii!
  • +4 (4 voturi)    
    Despre dreptul la autodeterminare (Joi, 17 aprilie 2014, 15:10)

    Ady2015 [utilizator]

    In ceea ce priveste situatia concreta a Transnistriei, este complet eronat sa sustii ca locuitorii acestei regiuni au dreptul la autodeterminare.Ce ar insemna ca fiecare sat, fiecare comuna din zonele de granita sa organizeze referendum privind independenta si eventual alipirea la alta tara?
    Ar rezulta un haos total atat in ceea ce priveste respectarea si aplicarea dreptului international cat si a ordinii si sigurantei cetatenilor, privita inclusiv sub aspectul social, economic saui de alta natura.

    Un al doilea aspect extrem de important pe care doresc sa il mentionez: cum poti vorbi de autodeterminare in prezenta trupelor rusesti care ocupa Transnistria de peste 20 ani? Cine da garantii ca aceste trupe pastreaza echidistanta in cazul unui referendum?

    Rusia va iesi in pierdere dintr-o posibila confruntare cu Occidentul intrucat a avea la baza teze si argumente false si a te folosi exagerat de forta (economica, politica, armata) nu poate asigura o victorie sustenabila ci doar mici succese trecatoare...
  • +8 (8 voturi)    
    Manciuria la China, Karelia la Finlanda !!! (Joi, 17 aprilie 2014, 15:11)

    neagoe [utilizator]

    Pe principiul enuntat de Putin, s-ar putea ca Manciuria sa ceara revenirea la China, Karelia la Finlanda etc. Nici Siberia nu le-a ramane rusilor :-)
    • -3 (5 voturi)    
      Sigur (Joi, 17 aprilie 2014, 15:40)

      Patton [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Sigur ca da, atat timp cat locuitorii acelor teritorii doresc asta. Intrebare: cati chinezi traiesc in "Manciuria" rusa?
      • +2 (4 voturi)    
        Cati chineji au macelarit bolshevicii? (Joi, 17 aprilie 2014, 16:11)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        Asta e intrebarea. Cati au fugit in China si cati au fost deportati. Invata istoria aia adevarata nu fituicile de la Moscova.
        • -3 (5 voturi)    
          Istoria (Joi, 17 aprilie 2014, 17:27)

          Patton [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

          Istoria imi spune ca Rusia si China au incheiat in 2001 tratatul de prietenie ruso-chineza. In urma acestui tratat cele doua parti au convenit ca nu au pretentii teritoriale de la cealalta parte.

          Cat despre "Manciuria" ruseasca, adica Khabarovsk si Vladivostok, aceasta a trecut la rusi pe la jumatatea secolului 19. Tot de-acolo, in timpul celui de-al doilea razboi mondial, comunistii au pornit lupta de eliberare a Chinei de sub ocupatie japoneza.

          Este haios sa observi ca romanasii nostrii au pretentia sa "rezolve" dispute la mii de km de Ro., dispute care de fapt nu exista.

          Noroc bun!
      • +2 (4 voturi)    
        Hei, tovarasi din Kiseleff, v-ati activat? (Joi, 17 aprilie 2014, 17:31)

        neagoe [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        He, he, he! V-a pus la treaba comitetul de partid? V-a sunat tovarasul Putin? :-)))))
        Duhniti de la 3 poste, pen'ca numai niste rusi ar veni cu o astfel de afirmatie. :-))))

        Tavarisci de la ambasada din Kiseleff, nu exista Manciuria rusa! Exista Manciuria chinezeasca sub ocupatie rusa! (Si prosti nu o sa fie chinezii sa nu-si ia tara inapoi daca s-ar pune pe masa.)

        In Karelia cum e? Toti rusii de acolo ar vota sa scape de nazisto-bolsevicii Moscovei si sa treaca la Finlanda.


        Kiseleff, putina fantezie nu strica. Cand cineva isi ia numele generalului Patton, e clar din tabara opusa! Hai, ganditi si voi Putin, Putin! (Putin cu virgula sub T).

        He, he, he!
        • 0 (2 voturi)    
          Esti strain de realitate (Joi, 17 aprilie 2014, 22:49)

          Patton [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

          Esti strain de realitatile istorice.

          Ma astept sa ne explici tu care este acea manciurie chinezeasca ocupata de rusi! Sau probail esti sponsorizat de regimul de la Taipei? Nu-mi spune, in afara de RP China, Honk Kong, mai aveti cumva si pretentii asupra Mongoliei?!
  • +3 (3 voturi)    
    Un porc kaghebist (Joi, 17 aprilie 2014, 15:38)

    Dalinar [utilizator]

    Autodeterminare la comanda lui Putin. Piticania o sa aiba de furca cu chinejii si aia din Daghestan, curand.
  • -6 (10 voturi)    
    Un Basescu (Joi, 17 aprilie 2014, 15:39)

    Patton [utilizator]

    Un Basescu inteligent s-ar intalni cu Putin si ar cadea de acord ca RM sa treaca la noi, iar Transnistria la ei. Desigur, daca si RM doreste aceasta.

    Din pacate, dupa declaratiile gen "axa Washington-Londra-Bucuresti", Putin probabil ca nici nu poate sta la masa cu el...
    • +2 (4 voturi)    
      cu un nebun nu (Joi, 17 aprilie 2014, 17:06)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui Patton

      Cu un nebun nu ai cum sa stai la masa adica cu Putin.
      • -3 (7 voturi)    
        :) (Joi, 17 aprilie 2014, 17:31)

        Patton [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        Din pacate campania asta de demonizare a Rusiei si a lui Putin face multi prozeliti!

        Putin este probabil cel mai realist lider mondial al momentului, alaturi de Angela Merkel. Restul au motive ascunse, evita sa spuna lucrurilor pe nume si ne aburesc cu gargara ieftina si populista.
    • +2 (2 voturi)    
      AUZI BAI PALTON... (Joi, 17 aprilie 2014, 17:30)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Patton

      Rusii din Transnistria sunt mai putin decat moldovenii.
      De ce sa treaca la rusi?
      • 0 (2 voturi)    
        PAi (Joi, 17 aprilie 2014, 22:46)

        Patton [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        Pentru ca au castigat un razboi la inceputul anilor '90, pentru ca asa au votat la referendumul recent in proportie covarsitoare, pentru ca Transnistria nu a fost niciodata pamant romanesc, pentru ca Republica Moldova va fii mai bine fara balastul transnistrean.

        Nu zice nimeni sa treaca la rusi, sa treaca la cine vor ei, numai sa nu mai blocheze parcursul RM catre reunificarea cu Romania. Atat timp cat situatia Transnistriei este neclara, ea va fii un ghimpe in coasta RM si al nostru. Ma rog, al celor care inca viseaza la reintregirea neamului.

        Intelegi? Unii dintre noi inca ne dorim o Romanie dodoloata. Altii in schimb, cum vad pe-aici, i-ar si scuipa in fata pe moldoveni doar de-ar avea o viata mai "buna" si mai "bogata" in interiorul actualelor granite; ca vorba aia, doare rau la buzunar daca mai luam vreo 3 milioane de romani...

        Mi-e sila!
  • +5 (5 voturi)    
    TOV PUTIN... (Joi, 17 aprilie 2014, 15:50)

    schroedinger [utilizator]

    Rusii tai din Transnistria sunt mai putini ca numar decat romanii care locuiesc acolo. Mai sunt cca. 28% ucraineni, asa incat nu stiu cum pot niste minoritatri sa hotarasca pentru toti.
    Ia mutata-ti armata de-acolo sa sa vedem ce se va intampla!
    • -3 (5 voturi)    
      Minoritarii (Joi, 17 aprilie 2014, 17:32)

      Patton [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Minoritarii aia care au votat in proportie covarsitoare sa se alature la Rusia?
      • +1 (1 vot)    
        vot cu ocupatie ruseasca (Joi, 17 aprilie 2014, 20:37)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        am vazut si noi in '46
        Rezultatele s-au vazut si le platim inca.
        • +1 (1 vot)    
          Intr-adevar (Vineri, 18 aprilie 2014, 2:17)

          Patton [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          De fapt transnistrienii viseaza sa fie alipiti la Romania!

          :)) Sa fie cu iertare....
  • +3 (5 voturi)    
    Asta-i un nesimtit ! (Joi, 17 aprilie 2014, 15:59)

    Cindrel [utilizator]

    Putin, un mare nesimtit si mare falsor. El nu mai poate pacali nici pe rusi in totalitate, cu atat mai putin LUMEA LIBERA.
    I-a strivit pe ceceni, i-a atacat las pe georgieni, i-a ocupat in mod marsav, in parte pe ucrainieni si acum mai are fata sa-si prezinte ingrijorari fata de pacea lumii.
    Pe la noi doar W. Ponta si gasca lui ar avea tendinte de ai da dreptate, desi inca chinezii nu au exprimat pareri.
    • -1 (5 voturi)    
      Fir-ar el sa fie (Joi, 17 aprilie 2014, 17:39)

      Patton [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      Al naibii Putin, ce nesimtit! El ar trebui de fapt sa propuna trupelor americane sa organizeze apararea Moscova si Kremlinului!

      1. Razboiul din Cecenia a fost declansat de grupari teroriste cecene; mai tarziu, acestea au comis atentate soldate cu sute de morti; mai nou, cecenii au comis un atentat chiar in SUA, la Boston

      2. In Georgia, daca te-ai informa, armata georgiana impreuna cu peacekeepers georgieni au atacat pe peacekeepers rusi in Osetia de Sud, cu scopul de a elimina elementele separatiste din regiune. Asta dupa ce in prealabil au eliberat zona de etnici georgieni si au incercat sa dinamiteze tunelul Roki, singura legatura terestra cu Osetia de Nord (parte a Federatiei Ruse). Sakashvili, presedinte la acea vreme, a crezut ca sustinerea lui Bush va fi suficienta pentru a face un pic de purificare etnica in regiune. Ei bine, nu i-a iesit! Si si-a mancat cravata :))
  • +2 (4 voturi)    
    Cu cata ardoare posteaza patton (Joi, 17 aprilie 2014, 17:55)

    Dalinar [utilizator]

    si-l preamareste pe tampitul pitic si kaghebist Putin. Sa fie coincidenta doar sau brainwashing?
    Schimba-ti nicul in Ivan sau Putton ca nu meriti general american.
  • +3 (3 voturi)    
    Transnistria pamant romanesc (Joi, 17 aprilie 2014, 18:01)

    Koczka [utilizator]

    Pentru cine nu stie pe malul stang al Nistrului au fost numai sate moldovenesti timp de sute de ani ocupate vremelnic de Polonia, Lituania si chiar Suedia. Numai dupa 1818 au ocupat rusii zona dar populatia tot moldoveneasca a fost majoritara. Stramutarea unui numar mare de moldoveni in soatiul tarist si mai ales sovietic ulterior in paralel cu colonizarea masiva a unor populatii slave a determinat o scadere dramatica a populatiei moldovenesti si ce este mai dureris o desnationalizare a populatiei de origine moldoveneasca intensificata in ultima perioada prin sistemuk de invatamant, inrokarea fortata a tinerilor in armata transnistreana, etc .
    Daca Romania va ceda fara a face zgomot acest nou rapt rusesc vor urna si alte actiuni 'democratice' coordonate de Kremlin. Ma gandesc la autonomizarea Harcov sia Partium practic pregatirea dezlipirii Ardealului de Nord. Si Dobrogea e expusa prin jocul probulgar al Kremlinului.
  • +1 (1 vot)    
    Rusii (Joi, 17 aprilie 2014, 21:10)

    terkos [utilizator]

    Conducatorii rusi, incepand cu tratatul de la Andrusovo, din 1667, nu au facut altceva decat sa incerce sa se extinda inspre/peste Europa. Ca au fost tari, secretari de partid sau presedinti "democrati", politica externa a fost aceeas: intimidare, agresiune, ocupare.
    Daca au semnat vreodata ceva cu cineva, oricum nu a contat. Semnatura lor mereu a fost una pe care n-au dat doi bani ...
    Din punctul meu de vedere, invecinarea cu rusii a daunat mai mai mult natiunii romane decat invecinarea cu otomanii, ungurii, austriecii si bulgarii la un loc. Cred ca totul vine de la faptul ca au fost un popor in general inapoiat care nu si-a putut infrana frustrarea si si-o exprima prin ura si agresivitate fata de tot ce nu este rus.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by