VIDEO Cum l-au luat mascatii pe Radu Mazare dintr-un restaurant bucurestean

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 8 aprilie 2014, 15:58 Actualitate | Esenţial


Radu Mazare, primarul Constantei, a fost dus de politisti marti la sediul central al DNA pentru a fi audiat intr-un dosar de coruptie legat de construirea unui cartier de locuinte sociale. Marti dimineata, procurorii DNA au facut perchezitii la domiciliul din Constanta al lui Mazare, in timp ce edilul se afla in Bucuresti. Marti dupa-amiaza, Radu Mazare a fost luat de politisti dintr-un restaurant bucurestean si dus la DNA. Un cititor HotNews.ro a surprins momentul cu telefonul mobil.

Vezi mai jos imaginile:

Cititorul a reprodus si dialogul care ar fi avut loc intre Radu Mazare si politisti:

Radu Mazare: Pentru ce ma luati?
Politist: Pentru luare de mita

Radu Mazare: Dar nu am apucat sa mananc
Politist: Asta e, ne pare rau









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















47766 vizualizari

  • +92 (108 voturi)    
    Se muta PSD (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:06)

    CatalinPetrica [anonim]

    Curand cea mai mare oganizatie PSD - USDL - USL va fi la rahova

    Multumim DNA
    • +13 (33 voturi)    
      ... (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:35)

      johnel [utilizator] i-a raspuns lui CatalinPetrica

      pacat ca cei de la pdl raman risipiti prin tara..sarmana tara
      • +5 (5 voturi)    
        S-a terminat!!! (Marţi, 8 aprilie 2014, 19:09)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui johnel

        Pentru prima oara lui Mazare i-a disparut zambetul cand a fost saltat de cei 8 mascati de la restaurant...Nici macar o fasole n-a mai ranjit la noi!...
        Adio, Madagascar! Bine te-am gasit, Rahova!
      • +1 (1 vot)    
        Nu zi hop! pana nu sare (Marţi, 8 aprilie 2014, 20:02)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui johnel

        Daca iti mai aduci aminte de "adio PDL, azi ne despartim ..." si daca PDL-ul mai insista mult sa fie condus de Blaga si sa-l aiba pe Predoiu candidat nu se stie ce se va intampla in continuare. Nuti Udrea insa s-a pus la adapost ...
      • +1 (1 vot)    
        Toti coruptii (Marţi, 8 aprilie 2014, 23:35)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui johnel

        la brutarie...sa se jefuiasca intre ei nu pe noi sau pe prostii care i-au votat si acum au saracit si mai mult!
      • 0 (2 voturi)    
        ei da (Marţi, 8 aprilie 2014, 23:56)

        goguleana lugojana [utilizator] i-a raspuns lui johnel

        ca aia de la pdl or fi usa de biserica toti. e drept, psd a furat mai mult, mult mai mult, cel putin asta e impresia generala, dar nu cred ca nimeni, dar nimeni de la pdl nu a sutit nimic. oare videanu cu bordurile are licitatiile alea perfect curate?

        eu zic ca mai e mult pana sa le plangem de mila pdl-istilor.
        in cel mai bun caz, PDL = idee buna, management romanesc
  • -66 (94 voturi)    
    bravo (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:07)

    Mazeta [utilizator]

    Felicitări cititorului Hotnews. Sper că va fi avansat la gradul de cititor-șef.
    • +36 (46 voturi)    
      Intr-adevar, (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:43)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      felicitari omului, pentru ca a surprins un moment de mare importanta, as spune istorica. Un primar important ca Mazare a fost arestat pentru coruptie, un om care se credea de neatins si la adapost de justitie in sanul P$D. Incet-incet, un al doilea stat va rasari la Jilava, si va contine senatori P$D-isti, deputati P$D-isti, primari P$D-isti si cu putin noroc, ministri P$D-isti, astfel destructurand o retea care a secat tara de resurse de la '89 incoace si ne-a tras inapoi decenii intregi, prin lacomia lor si lipsa totala de principii.
      • +11 (11 voturi)    
        ha ha ha (Marţi, 8 aprilie 2014, 22:57)

        george [anonim] i-a raspuns lui Matrafirefox

        uite asa, cu pasi marunti dar repezi se ajunge la un parlament de 300. ar putea sa mute intreg senatul la jilava
        bravo JUSTITIEI
    • +31 (41 voturi)    
      Titushky (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:12)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mazeto, tu te ocupi si de uselistul Mazare? In ultimile saptamini erai la divizia Rusia. Sau te pomenesti ca e acelasi lucru?
    • +7 (15 voturi)    
      ar merita ! (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:14)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...................

      ia zi mazeto. nu'i asta strigator la cer ?!
      pai se zicea, din batrani (!) cum ca nici regale nu te poate ridica de la masa.

      n'am vazut clar, daca i'au pus bratzari....

      in fine, poate'i dau sa manance acolo.
      neeee, ca precurorii n'are manere !
    • +14 (18 voturi)    
      martie din post... (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:25)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Se putea sa lipsesti ??!! Nu pierzi prilelejul de a mai lua niscai suturi !!!! Nu te-ai saturat baietica ??!!
    • 0 (2 voturi)    
      /// (Miercuri, 9 aprilie 2014, 10:35)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Iar tu de lacheu sef.
  • -51 (61 voturi)    
    asta este tare (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:09)

    evoque [utilizator]

    "Un cititor HotNews.ro a surprins momentul cu telefonul mobil" :)), mdaaa, in rest nimic spectaculos nimic, nimic, toate echipele propagandiste bat toba pe subiectul acesta, care ar putea fi o chestiune oarecare, sa vedem cum se finalizeaza, tare cred ca este o alta perdea de fum.
    • +32 (38 voturi)    
      Este oare? (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:39)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cand primarul Constantei este arestat in plina zi de mascati, nu cred ca este doar fum. Perdea de fum a fost cand Ponta a acuzat-o pe EBA de ilegalitati cu terenul, corpul de control a gasit un spanac pe varza.
      • -19 (27 voturi)    
        cred (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:56)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

        ca este matrafox, nu am auzit ca ponta sa fis spus ceva despre EBA si terenul de la nana. Oricum tot ce descopera corpul de control se dovedeste apa de ploaie pentru ca justitia in romania este unidirectionala desi stim cu totii ca nu doar cei de la psd au bagat mana in borcanul cu miere.
        • +10 (20 voturi)    
          cred ca e invers (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:12)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ce descopera corpul de control e apa de ploaie, de asta nici nu se face mare scandal pe tema asta, ca ar fi cu usurinta demontate. daca ar fi descoperit ceva serios fii sigur ca DNA ar fi anchetat (cum au anchetat si alte cazuri din sfera PDL/Basescu: primarul Clujului, al Craiovei, Ritzi etc).
          • -12 (22 voturi)    
            ce se mai (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:20)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            omoara dna-ul cu anchetele in directia aia, mama, mamaaa, in schimb citeste mai atent si incearca sa intelegi.
            • -1 (1 vot)    
              bre, asta am zis si eu (Marţi, 8 aprilie 2014, 22:41)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              ca nu au de ce sa se omoare, nu au nimic, asta o zici tu dar nici in presa nu e nimic concret, doar fitile asa, generale, ai ceva clar?
        • +17 (25 voturi)    
          Va cam fuge pamantul (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:16)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          de sub picioare!
          E, trebuia sa fie si asta!
          Ati calarit prea mult poporul asta!
          Pasol in rusia, ivane!
        • 0 (2 voturi)    
          Deci (Marţi, 8 aprilie 2014, 19:17)

          Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ce zici este ca acest Corp de Control nu gaseste nicio dovada solida pentru ca... e manipulat politic? Explica-mi, te provoc, cum este Corpul de Control al lui Ponta (!!!) manipulat politic. Ai dat-o in ridicol rau de tot.
    • +28 (32 voturi)    
      pai da (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:40)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      perdea de fum a fost si la nastase si la voicu si la toti aia de joaca barbut prin puscarie acum :)
      propagandisti sunt si cei ce incearca sa minimalizeze astfel de subiecte importante pt cei ce muncesc si-si platesc taxele.
      nu este o chestiune oarecare. sunt primari platiti din banii nostrii care se plimba prin tari exotice, au masini de zeci de mii de euro din salariu de primar, care crede-ma este mai mic ca al meu. iar eu n-am iesit inca din europa :(
      • -16 (26 voturi)    
        mazare (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:01)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        a mai trecut prin asa ceva, nu ma surprinde sa aflu ca este retinut pentru 24 de ore si apoi eliberat, la un om care se stia de multi ani sub ochii procurorilor ma surprinde sa nu isi fi sters urmele banilor.
        Insa nu cred in coincidente de ce acum? si de ce doar la psd? Cei din pdl, sau mai nou pmp sunt atat de cinstiti, eu stiu ca nu este asa.
        Din punctul meu de vedere as face vreo trei canale cu toti politicienii de dupa '89 si neamurile acestora pana la gradul 7.
        • +7 (11 voturi)    
          stii..... (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:28)

          asada [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          stii pe nichipercea sa te pieptene !!!!!
        • +16 (18 voturi)    
          capra vecinului... (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:40)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          De ce nu si ceilalt...?
          Cel mai bun exemplu este raportul corpului de control al guvernului legat de terenurile din Nana. Nicio acuzatie clara la dresa fam Basescu. Doar ca niste primari (sigur psd) au facut retrocedari ilegale.
          Sunt de 2 ani la guvernare si n-am vazut nici macar o sesizare serioasa la adresa ministrilor din guvernele anterioare. Aici sunt trei ipoteze, ori uslul este incapabil sa aduca in fata instantelor hotii. Ori sunt bagati si ei si nu-si permit. Ori nu au cu ce sa-i prinda.
          In plus eu n-am vazut primar de la pdl atat de bogat precum cei eterni din psd. Spune-mi macar unul.
          Intrebarea "De ce acum?" o aud de cativa ani incoace, de cand au inceput anchetele adevarate. Au fost si anul trecut cand nu au fost alegeri. Trebuie sa se opreasca in preajma alegerilor?
          Stai linistita, mazare a sters urmele pt multe ilegalitati. Dar ii mai scapa cate una..
          Mazare numai pt comportament si limbaj trebuie scos din politica.
          Asa ca nu ii mai luati apararea ca va faceti de ras singuri
          • 0 (0 voturi)    
            urmele nu se pot sterge in acte (Marţi, 8 aprilie 2014, 20:50)

            IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            insa au semnat directorii de departamente, dupa consultatii cu juristii. El doar a contrasemnat, putind arunca usor vina pe altii, nu tocmai calificati in munca cu hirtiile insa nu tinta DNA-ului. Retrocedari ilegale au fost cu miile, iar beneficiarii au fost proprietari doar citeva ore, loturile fiind imediat vindute potentatilor zilei, contractele fiind semnate imediat, unul dupa altul...
            Iar multe proprietati le are prin interpusi. De pilda Strutinski, alt mafiot din famiglie, taie panglica dupa panglica la clinicile si hotelurile lui, putind fi vazut prin poze cam peste tot, insa in acte sint altii...
        • 0 (0 voturi)    
          Despre ce... (Marţi, 8 aprilie 2014, 20:17)

          Rilu [anonim] i-a raspuns lui evoque

          ...bani vorbesti? Si de ce ar fi vrut prea-cinstitul domn Mazare sa stearga urmele? Aud?
          • 0 (0 voturi)    
            presupusi (Miercuri, 9 aprilie 2014, 7:58)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Rilu

            bani presupusi, inca nu a dovedit nimeni ca ar fi luat spaga. de unde naiba apareti asa?! Ipotetic vorbind, pricepusi?
            Dincolo de asta politica este o afacere, nimeni in tara asta nu vrea o functie publica, fara sa se gandeasca la cati bani scoate din asta, in rest pe fiecare cum il taie capul, dupa cum ii permite scaunul si inteligenta.
        • +2 (2 voturi)    
          De ce tii cu mazare? (Marţi, 8 aprilie 2014, 22:26)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Ca e rus lipovean?
          • 0 (0 voturi)    
            am spus (Miercuri, 9 aprilie 2014, 7:59)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

            ca tin cu mazare? am spus, o singura data, ca mazare este nevinovat?
        • 0 (0 voturi)    
          din pmp si pdl (Marţi, 8 aprilie 2014, 22:43)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ai tu pe cine compara din PDL (ca in PMP sunt chiar niste copii toti) cu Mazare sau Nicusor Constantinescu? Bre, tu te auzi? Mazare este CLAR exponentul coruptiei in RO, doar Nastase a fost mai corupt decat el. Iar din PDL au fost si arestari si judecari cu condamnare (Solomon si ala din Cluj)
    • +14 (20 voturi)    
      care e problema (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:44)

      pewpew [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Unde este propaganda ?

      Ti se pare o chestiune oarecare faptul ca un personaj EXTREM de controversat este arestat ?

      Sau consideri ca astfel de evenimente ar trebui cenzurate ?
      • -15 (21 voturi)    
        extrem de controversat, (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:03)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui pewpew

        o fi. Extrem de versat, o fi, insa extrem de dovedit este?
        • +11 (13 voturi)    
          domnule postac (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:37)

          pewpew [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Pai atunci ce ar fi sa lasi justitia sa decida daca e vinovat in loc sa strigi ca e o "perdea de fum" fara sa ai vreun argument.
          • -1 (1 vot)    
            pai (Marţi, 8 aprilie 2014, 20:24)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui pewpew

            tocmai asta zic si eu sa fie justitie, dar pentru toti. pewpew nu era delfinul adus de mazare si decedat??
            • 0 (0 voturi)    
              pai... (Miercuri, 9 aprilie 2014, 2:17)

              pewpew [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Pai ce inseamna justitie pentru toti pe planeta ta ?

              Pentru cine nu e justitie ?

              Daca ai de spus ceva concret, coerent si argumentat ilumineaza-ne in loc sa vorbesti despre delfini morti.
        • +9 (11 voturi)    
          pe asta va bazati? (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:47)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          voi infractorii? ca sinteti greu de prins?
          Pe faptul ca avocatii vostrii sunt mai destepti si mai experimentati decat procurorii? Cred ca de vreo 4-5 ani incoace raportul de forte juridice nu mai e acelasi.
          Sper sa-l vad pe "versatul" Mazare exact unde ii este locul.
    • +16 (22 voturi)    
      Fratii de cruce (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:02)

      marty70 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Eu credeam ca sinteti doar unul cind colo sinteti doi.
      Sa va duceti voi frumos si sa le duceti hirtie si ziare la brutarie.
      Dacamai avetiun pic de rabdare poate facei acelasi drum si pentru Voiculescu
    • +13 (17 voturi)    
      Ai gresit... (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:48)

      Iulian_c [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Basescu a filmat cu telefonul mobil al lui Mazare
      • -15 (21 voturi)    
        maaai (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:04)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Iulian_c

        nu m-am gandit la asta, era telefonul de la "tiganca imputita"?
        • +1 (1 vot)    
          Da. (Marţi, 8 aprilie 2014, 22:28)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Ai vreo problema? Cine era imbracat in costum natzi???Mazariche cu plodu'!
    • +9 (13 voturi)    
      Se mai intampla! (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:15)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Mazare... la racoare!
      Lui ii place la soare!
      Sper sa stea la macerat cat mai mult timp!
  • +43 (51 voturi)    
    ce film de Oscar (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:09)

    hanscecantalamitraliera [anonim]

    cu Nicushor, cu Mazare...urmeaza Oprisan..si in noiembrie dottore..faina distributie !
    • -18 (30 voturi)    
      nu zii vorba mare (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:49)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui hanscecantalamitraliera

      s-ar putea sa urmeze si Basescu de la anul, cand nu va mai fi presedinte. Si el a luat spaga cand era primar general al Buc, mai ales de la Puiu Popoviciu....nimic devedit deocamdata, dar DNA nici nu a avut voie sa investigheze din cauza imunitatii presedintelui. De la anul nu va mai avea imunitate, s-ar putea sa fie investigat, si atunci sa te tii...surprize, surprize, cine mai merge la rahova?
      • +17 (21 voturi)    
        pssst (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:01)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Domnu' bancher, eu vă știu bine pe dumneavoastră, aveți 2 violuri la activ și 3 sechestrări de persoane. Știu eu, mi-a spus o păsărică. Aaa, nimic dovedit deocamdată, dar știu eu mai bine.
        Sună bine, nu? Sau nu cumva ar fi mai normal să îmi argumentez afirmațiile și să prezint niște probe în loc de ce-am auzit de la un taximetrist?
        • -1 (1 vot)    
          un caz de mita luata de Basescu il (Miercuri, 9 aprilie 2014, 10:39)

          bancher [anonim] i-a raspuns lui hollow

          stiu chiar eu: era primar general, si un prieten de-al meu, care avea firma de costructii, s-a apucat sa construiasca blocuri, ca apoi sa le vanda catre persoane fizice, ca si locuinte.
          Era prin 2003, cand incepuse boom-ul imobiliar si primar general era Basescu; prietenul s-a lovit de reticenta primariei generale, care nu i-a acordat autorizatie de reparatie...asa ca a ajuns in audienta la Basescu, care pe fata 1-a cerut 10 000USD, varsati in cont. Prietenul a ezitat (era la prima spaga din viata lui), apoi i-a varsat banii in cont, asa cum a cerut Basescu, si a primit autorizatia de constructie.
          Alt caz de mita luata de Basescu il stiu de la Bodo, fostul ginere al lui Basescu. Bodo, in cerul de prieteni, a declarat de mai multe ori cum Basescu a luat mita de la Puiu Popoviciu, cu cartierul lui de locuinte si cu Mall-ul din Baneasa.
          Eu cred ca, daca va fi santajat si strans cu usa de procurori, Puiu Popoiviciu va marturisi. Si, cum in sistemul bancar nimic nu se arunca, se va merge din cont in cont, si se va demontra ca beneficiarul final al banilor era Basescu.
      • +17 (19 voturi)    
        Nu-i nici o problema (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:01)

        Electorul [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Daca este vinovat va face si el puscarie. Care-i treaba?
      • +11 (11 voturi)    
        le uram cale batuta (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:14)

        strongbox [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        tuturor care au probleme cu justitia!
      • +11 (15 voturi)    
        Am mai vazut eu pe unul (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:19)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        care manca... spanac!
        "Acum sunt ai meei la putere"
        Culmea, in vremea alor lui este la racoare!
        Sper sa/l vad pe pompa la racoare cat mai repede.
        Si copii lui tot acolo; nu de alta, dar sunt stricati rau!
        L/am vazut pe tanarul nascase; e bucatica din tac'su! POate vrea la Rahova, mai stii!
        As vrea ca astia sa fie starpiti cu tot cu pamantul pe care stau; sa le dispara neamul, urma, samanta!
        Si lor, si adoratorilor lor!
        (E un fel de arat al pamantului de neghina!)
      • +10 (14 voturi)    
        Vad ca tristetea e mare la voi. (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:25)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Cum mai cade un hot de-al vostru in plasa DNA, cum sariti cu "Basescu" in gura. La voi (ca si la alde evoque) e bucurie numai cand Basescu e arestat si ceilalti lasati in pace. Ma repet: cand erau anchetati cei de la PDL erau fie "praf in ochi" fie "mafia portocalie". Cand sunt cei din PSD, este "justitia politica, dosare politica". Atata stiti, mai hotilor.

        Voi ii votati pe hoti, voi ii plangeti pe-aici pe site-uri si nu numai.
  • +22 (30 voturi)    
    Cool (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:10)

    dandra [utilizator]

    Give that guy a medal:)
  • +28 (36 voturi)    
    Uniunea Sociala a Infractorilor (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:11)

    I [utilizator]

    .
    • +4 (4 voturi)    
      USD (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:53)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui I

      Uniunea Săltaților de DNA
      • 0 (0 voturi)    
        si varianta in engleza (Miercuri, 9 aprilie 2014, 13:49)

        hanscecantalamitraliera [anonim] i-a raspuns lui ipolitic

        United Shpagas of Democracy !
  • +37 (41 voturi)    
    rautate (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:12)

    victor L [utilizator]

    ce sinteti, mai mascatilor, nu lasati uomul sa manince.
    - "Dar nu am apucat sa mananc".
    Nu- nimic, de platit o sa platesti daca ai comandat :P
  • +47 (51 voturi)    
    Foarte frumos (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:15)

    UncleBob [utilizator]

    Foarte frumos,

    Multi nu au apucat sa manance din cauza ta, scursura ce esti!
  • +9 (33 voturi)    
    Exista un Dumnezeu! (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:16)

    Itsoc [anonim]

    Sa-si fi intors licuriciul privirea spre noi? sa fie oare un pact la nivel european pentru a scapa Romania de toti borfasii astia care o capuseaza?
    Sau e doar mana lui Basescu?
    • +17 (23 voturi)    
      Nu! (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:37)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Este mana justitiei, care in sfarsit a mai prins o lichea din reteaua de trafic de influenta a P$D-ului. Astept ca cei platiti de P$D sa raspunda la acest comentariu cu "nu, ca Mazare a facut atatea pentru Constanta".
    • +7 (13 voturi)    
      Bineinteles (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:52)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      ca exista un pact european in privinta asta. Ca nu se mai putea. O astfel de situatie degenereaza intotdeauna in ceva necontrolat. Iar lu'tanti UE si lu'nenea NATO nu le trebuie asa ceva chiar aici si chiar acum.

      Iar cei care v-au pus minusuri sint ori postaci ori oameni care nu v-au citit cu atentie.
    • +2 (2 voturi)    
      De facto (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:55)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      E mana lui Mazare
      • 0 (0 voturi)    
        Ce-si face omul cxu mana lui :)) (Marţi, 8 aprilie 2014, 23:50)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        LMAO
    • +1 (1 vot)    
      E mana UE! (Marţi, 8 aprilie 2014, 22:35)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Nu-si mai permit europenii sa lase coruptia sa zburde in curte.Au trimis agenti f. buni si au OK si de la departamentul USA, nu e de shaga!!!
      Cale libera la arestat comunisti corupti, rusnaci moguli si mongoli! Lenea si hotia sunt contagioase, UE pierde bani prin 'leaks'-urile comise de imoralii de stanga si se asigura ca sunt limitate si reduse in RO si fostele state din blocul satanist.
  • +24 (30 voturi)    
    sa vezi plansete (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:20)

    dan [anonim]

    Nu exista om nevinovat care sa fie tratat astfel.
    Si asta o stiu toti cei care ii vor lua apararea.
    Ma si gandesc cum o sa planga el in inchisoare, ca Copos (cacofonia, ca sa se stie) : Sunt NEVINOVAT....
    • +7 (11 voturi)    
      ! (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:14)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Da, aveti dreptate,e nevinovat si, desigur, bolnav copt. N-ati vazut?Toti sunt dintr-o data foarte bolnavi si au nevoie de internare si tratament numai in strainatate. Incerc sa ghicesc ce boala il macina pe Mazare:)))
  • +40 (44 voturi)    
    interesant (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:23)

    draq [anonim]

    a-nceput curatenia de primavara
  • +41 (47 voturi)    
    Puteau macar sa-l lase sa manance, (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:27)

    Matrafirefox [utilizator]

    ca va avea o zi lunga la politie. Adio Neptun, Che Guevara, Hitler si alte personaje intruchipate de Mazare.
  • +49 (55 voturi)    
    Finnaly!!!!! (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:28)

    capingura srl [anonim]

    In fine l-au saltat si pe buruiana asta leshioasa. Felicitari DNA. Dar, din cate vad, DNA-ul nu l-a lasat sa isi ia si basca de lider maximo. Dezgustatoare creatura. Bai constantenilor ce-i cu voi? Cum ati putut vota o chestia ca asta?
    • +13 (17 voturi)    
      lasa ca nici noi (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:20)

      Trubac [anonim] i-a raspuns lui capingura srl

      parca noi sintem mai breji, de fapt mai toata tara…daca tot voteaza cu PSD si Ponta ce sa mai zicem…
      In Bucuresti e anaflabetul de Vanghelie…alta panarama. Cum poate sa fie asta un primar nu pot sa inteleg
    • +13 (17 voturi)    
      nu-l vrea nimeni (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:24)

      Alexa [anonim] i-a raspuns lui capingura srl

      Dar nu'l voteaza decat babele si mosii, ca ei primesc ajutoare de la Mazare, si doar ei au ramas in Constanta. Noi, aia mai tineri, ne-am carat de mult. Si in plus, n-are nimeni curaj sa concureze cu asta, ca intra peste tine in casa si-ti rupe picioarele, in cel mai bun caz.
      • 0 (0 voturi)    
        Ti-aduci aminte cin a facut Brick-ul? (Marţi, 8 aprilie 2014, 20:56)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Alexa

        I-a barat drumul celui din zona Delfinariu, ca nu mai putea omul sa se aprovizioneze nici cu "papucul". Abuz de putere ptr eliminarea concurentei.
    • +11 (15 voturi)    
      raspuns (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:42)

      Stef [anonim] i-a raspuns lui capingura srl

      mazare a inventat reteta cu galeata de zahar, faina si biscuiti la pensionari si tigani.

      arata-mi tu un oras din tara asta unde segmentele astea 2 nu sunt peste 80% din orice grup de votanti.

      dar in final noi suntem vinovati de calitatea liderilor pe care ii avem
  • -1 (9 voturi)    
    "un cititor Hotnews" (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:37)

    asdf [anonim]

    Hai, ca asta e cea mai tare... :)
  • +8 (14 voturi)    
    Nu-i nimic (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:38)

    omezu [utilizator]

    Sa comande mancarea "la pachet" ca oricum, acolo unde se duce el, are dreptul la unul pe saptamana! :))
  • -20 (26 voturi)    
    Base la puscarie (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:38)

    xamanx20 [anonim]

    Din decembrie se asteapta venirea lui Base la Rahova!!!!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      Orice vinovat sper sa ajunga acolo (Marţi, 8 aprilie 2014, 23:55)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui xamanx20

      insa ce nu inteleg e de ce-i votati voi pe acesti corupti PSD PC UDMR UNPR PNL care jefuiesc Romania adica si pe voi si urmasii vostrii. Macar PDL si Basescu au deblocat justitia, ce se intampla acum era de neconceput inainte de Basescu.
  • +8 (12 voturi)    
    inclinatia (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:43)

    Ion [anonim]

    pentru travesti pe care o are cu siguranta o sa ii fie de folos pe la rahova.. sau din contra :)
  • +16 (20 voturi)    
    Protectie (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:45)

    dc [anonim]

    De fapt i-au facut un bine, ca sa nu-l lichideze asasinii platiti in vacanta de Paste din Madagascar.
  • +8 (14 voturi)    
    asa-i trebie lui mazare si la toti baronii (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:47)

    santander [anonim]

    bravo DNA
    mai trebuie sa urmeze si altii si e loc destul la racoare pentru toti
    acest personaj numai primar nu se poate numi
    primarul trebuie sa fie gospodarul localitatii,nu capusa ei
    a venit timpul sa scape romania de asemenea indivizi
    la mititica cu ei pentru timp indelungat
    daca nu au loc (conditii solicitate)se pot transforma rapid unitatile militare desfiintate in penitenciare(toate au perimetru inchis,foisoare,cantina,apa si canalizare centrala termica,lipsescdoarGRATIILE) deci loc se face rapid
    si sa stea acolo pina vine generatia care acum are sub 30 ani la cirma tarii
    sa urmeze si ceilalti baroni
  • +12 (18 voturi)    
    "King Julien" de Romania (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:47)

    AlisCuPar [utilizator]

    a fost chemat la o filmare la DNA. In curand pe marile ecrane: MADAGASCAR 4: Radu Mazare fata cu DNA. Nu ratati !
  • +5 (11 voturi)    
    si zicea ca-i fac felu` in Madagascar (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:48)

    Madagascar [anonim]

    Urla ca urmeaza sa-i faca felul in Madagascar :)).
    Oricum ii dau drumu in 2-3 zile, dar baremi mai baga putin frica in el.
  • +11 (17 voturi)    
    intrebare (Marţi, 8 aprilie 2014, 16:56)

    corvus coraX [utilizator]

    Antena 3 este de acord?!
  • -21 (25 voturi)    
    asta e justitie???? (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:00)

    destanga [utilizator]

    L-au saltat dintr-un restaurant PRIVAT ,ca pe un borfas traficant de droguri.
    Tiganii stau si vand tigari la colt de strada facand evaziune si nu-i mai salta nimeni.
    Daca se dovedeste ca e nevinovat cu imaginea publica cum ramane???
    • +14 (20 voturi)    
      Pai ala e borfas mai stangaciule (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:30)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      Dar daca se dovedeste ca-i vinovat? Care imagine publica? Aia de gagicar destrabalat de Litoral?
    • +13 (17 voturi)    
      Cu justitia cum ramane? (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:30)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      Daca nu vrei justitie libera esti anti-Romania si pro-securisti. Nu l-ar fi arestat daca nu aveau dovezi.
    • +16 (18 voturi)    
      ahahahaha (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:35)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      spune-mi ce intelegi prin restaurant PRIVAT si ce implica acest restaurant PRIVAT!~
      genial.... pe bune...mai scrie :)!!
  • +17 (21 voturi)    
    Multumesc DNA! (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:03)

    EMP [utilizator]

    Parca incepe sa se mai curete tara asta.
  • +22 (28 voturi)    
    Bravo DNA , bravo domnule Basescu (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:04)

    Bogdan [anonim]

    Singurul presedinte care a demascat mafia, a reusit sa in pedepsesca pe Nastase, mafia fotbalului, acum Mazare.
    Doamne ajuta,
    • +18 (24 voturi)    
      Nu e Basescu (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:31)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Tot ce a facut Basescu a fost sa dea procurorilor libertatea de politic, libertatea de a-si face treaba fara "supravegherea" vreunui politruc.
  • +17 (23 voturi)    
    psd la mititica (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:06)

    bucurflorin [utilizator]

    o sa deschida psd o sucursala la puscarie. o sa faca alegeri si speram sa iasa ponta sef de celula
  • +17 (23 voturi)    
    Woooohaaaaa!! (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:14)

    bula_19 [utilizator]

    Inca unul!! Traiasca DNA!! Pe cat de palid, ineficient si penibil e guvernul asta, pe atat de bine se misca mecanismele anticoruptie.

    Hai ca se poate, tinem pumnii!!
    • -3 (7 voturi)    
      DNA (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:07)

      was [anonim] i-a raspuns lui bula_19

      Pacat ca la alegeri nu se poate vota DNA, doar partide de genul ASF, CNSA etc.
  • -10 (16 voturi)    
    Question... (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:23)

    Expat021 [anonim]

    I have followed the news of so many arrests of Romanian politicians for some time. It is widely assumed that many (PSD) politicians (on local, county and country level) are to be considered highly corrupt and it is good to see some more progress. I personally completely dislike everything that PSD stands for, and Ponta in my opinion is just a puppet on a string as prime minister.

    BUT ....to me it seems too much of a coincidence that lately almost solely PSD/PNL politicians are being prosecuted by DNA?

    During the time that PDL was in power it was widely known that this party on a large scale also demanded and received bribes (most importantly in the Ministry of Transportation led by Berceanu).

    Therefore, I can't seem to imagine why in the last 2 years DNA has not gone after Elena Udrea, Vasile Blaga, Radu Berceanu (!) and other PDL/PMP politicians

    Are they really being protected from being investigated?

    Or do we need to assume that the above mentioned politicians have never ever committed a crime by arranging bribes or getting other financial compensation while being in power?

    Before half of Hotnews flags me down with ”dislikes”, ask yourself the question how come only one part of the political system is being prosecuted for the last 2 months, while the other part is hardly being touched (apart from Ridzi)

    I am wondering if anyone here can shed some light on this. Are all former PDL people in power corruptless and completely clean?
    • 0 (6 voturi)    
      There are some cases... (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:36)

      Razvan S. [utilizator] i-a raspuns lui Expat021

      ...like these:
      http://www.mediafax.ro/social/fostul-deputat-pdl-sorin-buta-urmarit-penal-pentru-operatiuni-financiare-incompatibile-cu-functia-12242736,
      http://www.mediafax.ro/social/stelian-fuia-audiat-la-dna-voi-aduce-documente-pentru-a-arata-ca-sunt-nevinovat-11936646,
      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-15565481-ioan-oltean-dna-deputatul-pdl-este-audiat-legatura-presupuse-fapte-coruptie.htm,
      http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Justitie/Medicul+Molnar+Geza+consilier+local+in+Aiud+a+fost+arestat+pentr
    • +7 (11 voturi)    
      hahaha (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:10)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Expat021

      The propaganda bureau of PSD is always at work... In any language :)) Money is good in any currency :))
  • +3 (13 voturi)    
    No, of course not (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:33)

    Matrafirefox [utilizator]

    but it makes sense to start with the worst of the worst, because they do the most damage and get to the others later.
  • +27 (31 voturi)    
    Aprob (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:35)

    Stef [anonim]

    Da! sunt din Constanta astept momentul asta de 10 ani de zile. sper sa aiba si o finalitate
  • -2 (12 voturi)    
    vid (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:36)

    maxon [anonim]

    cu ce ai filmat frate? cu bricheta..??
  • -10 (16 voturi)    
    ... (Marţi, 8 aprilie 2014, 17:57)

    klaudyuxxx [utilizator]

    mai sa fie, cum incep alegerile, cum incepe activatea DNA. Sunt convins ca Mazare nu e sfant, dar e lamentabil din partea lor sa intarzie arestarile pana in astfel de momente
  • +11 (15 voturi)    
    Supa-crema de Mazăre (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:10)

    rockerul [utilizator]

    Draga Raducu , imi pare rău ca n-ai papat la prânz , dar o sa prinzi cina după apelul de seara la Jilava ! Gata băieți , ajunge , sa raspundeti toți pt magariile făcute ! Bravo DNA , curaj si forța va doresc !
  • -8 (12 voturi)    
    E interesant (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:30)

    vasile [anonim]

    Ce repede l-au reperat la restaurant autoritatile romane...Cand s-a prabusit avionul in munti cred ca nu aveau mandat de ascultare si interceptare sa vaza pe unde e avionul :)
    Daca voi, postacilor lui Basescu credeti ca veti scapa asa usor de jupan...cred ca va inselati. Dar mai avem putin pana in decembrie si scapam de cancer. Pana atunci trebuie sa facem nitica chimioterapie. :)
    • 0 (0 voturi)    
      P$D-istilor (Marţi, 8 aprilie 2014, 19:15)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      Voi tot pe a voastra o tineti "Basescu in sus, Basescu in jos" pentru ca altceva nu aveti. Pe de alta parte, baronii P$D vor curge garla direct la parnaie indiferent de ce faceti. Cu cat P$D-ul e mai disperat ca se strange latul justitiei in jurul lor, cu cat apar mai multi postaci pro-P$D, care acum cativa ani nici nu existau. Daca stau bine sa ma gandesc, postacii P$D-isti au iesit la iveala cam in acelasi moment cu Ponta, hmm, poate ca nu e o coincidenta.
  • +3 (9 voturi)    
    Auzi mazetutzo, (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:45)

    Ponta [utilizator]

    Mazarica riiiiiica,
    Du-te-n rahoviiiiiica,
    Si stai acoliiiiica,
    Pan' te-oi satura!

    Nu prea cochetez cu poezia, dar nu cred ca ar suna rau cu un pic de intonatie!
    Daca doriti vreo corectura - please feel free.
  • +5 (9 voturi)    
    cine mai urmeaza? (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:49)

    outside_the_wall [utilizator]

    Inalt Preahotia Sa Teodosie, Arhiconoscutul Tomisului?
  • -1 (3 voturi)    
    premiul pentru cea mai buna regie de doi bani (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:53)

    Montesquieu [utilizator]

    vad ca toata lumea ignora poate cel mai important lucru, intrebarea scarbita, de final, a "operatorului" de ocazie:

    si cam ce gust poate sa-ti lase sistemul din tara asta? zi tu...

    cam ce gust poate sa ne lase acest spectacol grotesc cu plimbarea tuturor alesilor aiurea cu jandarmi din trupele de interventie pe la dna de unde seara sunt lasati sa plece liberi pentru ca instanta respinge cazurile procurorilor ca fiind nefondate.

    pentru cineva cu o minima cultura juridica toate aceste butaforii indica poate seria celor mai mari abuzuri din justitie de pana acum.
    puteti spune orice dar atata vreme cat de'alde berceanu, videanu, stolojan umbla relaxati pe strada in timp ce toata tabara politica opusa face pelerinaj la dna de ani de zile, asta nu mai e justitie, e ceva mult mai grav: justitie comandata

    felicitari basescule, ai reusit sa dai Romaniei insasi definitia statului mafiot: o tara ale carei institutii au fost infiltrate sau chiar acaparate in intregime de grupuri de interese economico-financiare.

    sper totusi ca la un moment dat vom avea pe masa judecatorilor si dosare precum flota, casuneanu, mihaileanu, alro, lukoil, luxten, nis petrol, nana etc
  • -1 (1 vot)    
    Dar la referndum? (Marţi, 8 aprilie 2014, 18:59)

    Raju [utilizator]

    A condus Mazare la referendum o grupa de dezbracate prin Constanta spre biroul de vot? Cum de alegatorii au ales un asemenea mascarici?
  • +1 (1 vot)    
    Chereches zis kake asteapta DNA -ul si in Baia Mar (Marţi, 8 aprilie 2014, 19:21)

    nos [anonim]

    DNA, va asteptam si in Baia Mare.Sper ca nu l-ati uitat pe Chereches.
  • 0 (2 voturi)    
    Fuga de sub escortă (Marţi, 8 aprilie 2014, 19:34)

    yoko ono [utilizator]

    Ce bine era dacă încerca să fugă de sub escortă ..
    Scăpam de niște luni-ani de circ cu (un) clovn
    Pfui ! Era cât pe aici să scăpăm !!!
  • +1 (1 vot)    
    Sa vina inapoi PDL-ul (Marţi, 8 aprilie 2014, 20:08)

    Gigi Kent [utilizator]

    Eu vreau sa vina inapoi la putere cei din perioada 2009-2012 (fara PSD). In perioada respectiva nu a mai existat coruptie in Romania. Nici Curtea de Conturi nu a mai facut nici un raport negativ. Nici DNA-ul / PICCJ nu au mai arestat pe nimeni prevenitv, nici nu dosar de mare coruptie nu s-a mai deschis. Era bine pe atunci. Doar astia de prin Europa ce erau anti-basisti si ne stresau in continuare cu MCV-ul si cu Schengenul. Dar probabil ca s-au lamurit si ei ca numai regimurile PSD-PNL sunt corupte.
  • +1 (3 voturi)    
    N-ati inteles (Marţi, 8 aprilie 2014, 22:45)

    KostasP [utilizator]

    De fapt DNA vrea sa-i salveze viata lui mazare si sa-l scape de asasinii care-i pusesera gand rau in madagascar. Acum nu mai pleaca in vacanta, e salvat.
  • +1 (1 vot)    
    Astia de la DNA (Marţi, 8 aprilie 2014, 22:58)

    xrogo [utilizator]

    L-au saltat pe Mazare ca sa afle si ei minunea pe care a facut-o acest primar in Constanta,a construit locuinte sociale cu doar 286 euro/apartament si-i intereseaza cat o fi dat mita Mazare ca acest pret sa fie asa minuscul.
    Hai ca-i de rasul curcilor,daca construia cu 1000 euro/apartament cred ca=l felicitau,asa l-au saltat!!!
    • -1 (1 vot)    
      Socoteala... (Miercuri, 9 aprilie 2014, 5:35)

      Lovilutia [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ... e asa : tot 1000 costa, doar ca 714 intra in buzunarul lui.
  • +1 (1 vot)    
    Imi place (Marţi, 8 aprilie 2014, 23:52)

    Gigi Kent [utilizator]

    Imi place ca am fost cenzurat definitiv pe HN.ro. Cred ca si daca zic "Buna!" mesajul meu nu este postat. Nu cumva sa contina vreun "atac" ascuns in subinteles ... daca e vorba despre Elena Udrea de exemplu? :D
  • -1 (1 vot)    
    penibil (Miercuri, 9 aprilie 2014, 7:07)

    unguru [anonim]

    Victoras ,Mazare,Nicosor Constantin si restu Baronilor PSD sufoca DNAul.Daca nu me exprimam votu masiv inpotriva PSDului,justitia va ajunge pe mana Baronilor PSD.In PSD nu exista politician necorupt iar daca PSD-UL castiga alegerile suntem vai de mama noastra si e vina noastra exclusiv pentru ca unii voteaza pe galeti sau pe cativa lei Singura alternatuiva este Crin si PNLul.
  • -1 (1 vot)    
    Tot PSD-ul la puscarie (Miercuri, 9 aprilie 2014, 10:06)

    Alex [anonim]

    Se arata adevarata fata a psd-stilor , baroni , infractori , evazionisti , specializati in furtul banilor publici . Daca la alegeri nu vom vota impotriva lor , primul lucru pe agenda lor va fi subjugarea justitiei si a mass-media si astfel nu vom mai scapa de ei . Comunistii de la psd vor deveni din nou un partid -stat si ne va lua 20 de ani sa scapam de ei si sa traim si noi intr-o Romanie pentru romani .
  • -1 (1 vot)    
    BARONII PSD (Miercuri, 9 aprilie 2014, 10:17)

    gibryll [anonim]

    Se spune ca PSD este pe primul loc in sondaje. Oare romanilor le place sa fie condusi de gasca aceasta de Baroni rosii care saptamanal sunt saltati de DNA pentru infractiuni de coruptie, de furt, trafic influenta si altele....??? Acest reprezentant al constanteniilor isi face vacante extravagante si danseaza toata noapte prin cluburi cu "acele fete darnice"pe bani cui credeti..??..doar nu din salariul de primar..?? din banii obtinuti prin coruptie si mita!!! La alegerile care urmeaza trebuie sa sanctionam aceasta baroniada PSD care acum isi face de cap dupa ce au ajuns la putere prin votul romaniilor!!!
  • -1 (1 vot)    
    Dottore (Miercuri, 9 aprilie 2014, 10:28)

    Mr M [anonim]

    Si Radu Mazare, ca si la toti cei din PSD li se strange funia in jurul gatului. A venit momentul sa plateasca fiecare pt mizeriile facute pana acum. Acum Mazare, urmeaza Ponta!!!
  • -1 (1 vot)    
    Justitia sa isi faca datoria (Miercuri, 9 aprilie 2014, 10:39)

    mihu [anonim]

    Era si cazul sa afl;am si noi toate combinatiile si toate nepotismele pe care le face Victor Ponta impreuna cu toti baronii locali pe care ii tine in brate incontinuu! nu e normal ca prim ministru sa vii pe posturile de stiri si sa ne dai de inteles ca justitia nu isi face datoria!! sper ca romanii sa va sanctioneze la urmatoarele alegeri!!
  • -1 (1 vot)    
    .... (Miercuri, 9 aprilie 2014, 10:45)

    Nikoss [anonim]

    Asa face Ponta cand nu isi mai sustine oamenii care l-au deranjat.Apare dosar dupa dosar, declaratii la DNA.Mazare a fost mai precaut experienta isi spune cuvantul, este foarte greu sa scape de el din “liga profesionista”.Sigur si-a asigurat libertatea si Ponta nu-si va permite sa se “dezica” de el si daca isi va permite o sa-l urmeze pe Nastase.
  • 0 (2 voturi)    
    Taran (Miercuri, 9 aprilie 2014, 10:47)

    RotaruAndrei [anonim]

    Mazare pane aici ti-a fost, oare ce ai sa faci u de 1 mai :))) o sa-ti dorul pescarusii:))) Bine i-ati facut, asta nu are ce cauta in politica:D
  • 0 (2 voturi)    
    PSD (Miercuri, 9 aprilie 2014, 10:56)

    Marissa [anonim]

    Aceasta tara este in aceasta perioada pur si simplu sufocata de PSD si partenerii lor de furt UDMR si UNPR, nu ia luat mult PSD-ului sa se intoarca la vechile obiceiuri din era Nastase. Trebuie sa scapam de acesti indivizi oripilanti precum Victor Ponta, Radu Mazare, Adrian Duicu, Gabriel Oprea si altii. Ponta trebuie oprit sa isi treaca legea gratierii prin Parlament si astfel sa isi scape ceata de hoti de inchisoare.
  • -1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 9 aprilie 2014, 11:11)

    Marissa [anonim]

    Radu Mazare este un exemplu perfect de conducator PSD, asemenea intregului partid, acesta se foloseste de functia pe care o are si de contactele sale nu pentru a servi interesul alegatorilor lui ci pentru propriile interese si ambitii. Asemenea oameni trebuiesc opriti, masinaria corupta a PSD trebuie distrusa daca vrem sa avem vro sansa sa ducem o viata decent in aceasta tara.
  • -1 (1 vot)    
    andrei.balaban@yahoo.com (Miercuri, 9 aprilie 2014, 11:17)

    Constantin AndreiBalaban [anonim]

    Romania sufera din cauza oamenilor de tipul lui radu mazare,constantinescu,duicu ,sa nu mai spun de ponta.Romania sufera de 25 de ani din cauza acestor comunisti, a partidului stat PSD.Sa-si faca treaba justitia.Problema e in felul urmator:daca nu votam masiv impotriva PSD,acestia pun mana pe justitie si isi fac de cap inca 25 de ani.Ma ingrozesc cand ma gandesc la asa ceva.Voi mai puteti suporta aceasta mizerie?plus ca,vor vota legea amnistitiei si vor scoate jumatate din infractorii Romaniei.Sa ne fereasca Dumnezeu de ciuma rosie,partidul comunist PSD!
  • -1 (1 vot)    
    . (Miercuri, 9 aprilie 2014, 11:30)

    Marissa [anonim]

    A inceput sa fie deranjat PSD-ul de prezenta domnului Mazare.Si acum sa fie un dosar, un drum pe la DNA si tot asa…Dar nu scapa PSD-ul de Mazare
  • -1 (1 vot)    
    un suc rece (Miercuri, 9 aprilie 2014, 11:33)

    Suc [anonim]

    trebuia sa ii invite si pe aia la masa oricum ce era asa graba!
  • 0 (2 voturi)    
    buna ziua (Miercuri, 9 aprilie 2014, 11:35)

    raul [anonim]

    Romania este sufocata de Ponta,Mazare,Constantinescu,Duicu si toti reprezentanti PSD,trebui sa votam impotriva PSD la alegerile europarlamentare si prezidentiale din acest an, alfel toata tara va cadea in mainile persoanele cercetate de DNA,Oare ne mandrim cu asfel de persoane?
  • 0 (2 voturi)    
    jos psd (Miercuri, 9 aprilie 2014, 11:35)

    AliceMihaela [anonim]

    Pe zi ce trece descoperim noi abuzuri facute de pesedisti. Se pare ca se repeta isoria din perioada 2000-2004 si tinde sa devina din nou un partid-stat, prin controlarea oricarui jurnalist liber, controlarea justitiei, inchiderea trusturilor de presa. Anul acesta avem ocazia sa scapam de acest cancer pesedist care ne impune din nou un regim dictatorial.
  • 0 (2 voturi)    
    . (Miercuri, 9 aprilie 2014, 11:50)

    mihnea [anonim]

    Daca nu vom vota masiv impotriva PSD-ului, la alegerile europarlamentare si prezidentiale, DNA-ul va fi acaparat tot mai mult de reprezentantii PSD.
  • 0 (2 voturi)    
    la puscarie! (Miercuri, 9 aprilie 2014, 12:44)

    GianiConstantin [anonim]

    in sfirsit era si cazul la cit a furat mafiotul asta in constanta merita 25990 ani de puscarie .
  • 0 (2 voturi)    
    si toti ajung acolo (Miercuri, 9 aprilie 2014, 13:51)

    AdinaRamona [anonim]

    Se duc psdisti unul cate unul acolo unde le este locul si acolo unde merita .
  • 0 (2 voturi)    
    Jos PSD ! (Miercuri, 9 aprilie 2014, 15:13)

    Ovidiu [anonim]

    Mai nou in toata presa din Romania auzim de reprezentantii PSD-ului si de dosarele lor in care sunt cercetati , audiati etc.Va trebui sa votam impotriva PSD-ului la europarlamentare si prezidentiale , altfel intreaga justitie va fi condusa in totalitate de PSD.
  • -1 (1 vot)    
    !!! (Miercuri, 9 aprilie 2014, 17:28)

    Isa3 [utilizator]

    Mai devreme sau mai tarziu va plati pentru infractiunile lui. Si daca zice ca nu ii este teama de inchisoare, foarte bine, speram ca va fi viitorul lui culcus. Avem nevoie de oameni demni, nu de toti coruptii din PSD.
  • -1 (1 vot)    
    !!! (Miercuri, 9 aprilie 2014, 17:28)

    Isa3 [utilizator]

    Mai devreme sau mai tarziu va plati pentru infractiunile lui. Si daca zice ca nu ii este teama de inchisoare, foarte bine, speram ca va fi viitorul lui culcus. Avem nevoie de oameni demni, nu de toti coruptii din PSD.
  • -1 (1 vot)    
    Acelasi.. (Miercuri, 9 aprilie 2014, 17:48)

    pseudonim01 [utilizator]

    Am ajuns si la acest lucru…Daca nu vom vota masiv la alegerile europarlamentare si prezidentiale din acest an , probabil ca justitia va ajunge in intregime pe mainile lor, va trece legea amnistiei si gratierii prin Parlament.
  • -1 (1 vot)    
    Coruptia.. (Miercuri, 9 aprilie 2014, 17:51)

    pseudonim01 [utilizator]

    Acesti oameni precum Victor Ponta , Radu Mazare , Nicusor Constantinescu, nu merita sa conduca DNA Romania , nu merita sa deregleze total lucrurile , nu avem nevoie de ei sa ne incurce cu absolute nimic, cea mai buna alternative e sa votam masiv impotriva PSD la alegerile Europarlamentare si Prezidentiale din anul acesta.
  • -1 (1 vot)    
    DNA. (Miercuri, 9 aprilie 2014, 17:52)

    pseudonim01 [utilizator]

    DNA Romania e sufocata de PSD-ist , cei mai incapabili oameni reprezinta directia nationala anti coruptie? Cel mai corupt partid din Romania e PSD si tot PSD sufoca DNA, e un vis prost , o realitate trista..
  • -1 (1 vot)    
    mazare (Miercuri, 9 aprilie 2014, 21:48)

    Solomon [anonim]

    Ponta impreuna cu aliatii sai,urmasi ai fesenistilor,la randul lor urmasi ai comunistilor de seama de alta data,nu fac altceva decat sa continue regimul impus de Basescu prin guvernarea dezastruoasa si catastrofala a pedelistilor…romanii trebuie sa se trezeasca la realitate sis a constientizeze ca cele doua forte oculte pd-l si psd nu fac altceva decat sa distruga in continuare Romania…
  • -1 (1 vot)    
    Forta PNL (Miercuri, 9 aprilie 2014, 22:16)

    Liliana [anonim]

    O rusine, acest om sa fie unul dintre reprezentatii tarii?
    Mi se face tot mai multa scarba de PSD, PDL si restul partidelor mincinoase.
    E clar unde merge votul meu , pentru singurul partid care din punctul meu de vedere se confrunta cu probleme reale . Sustin partidul PNL .
  • -1 (1 vot)    
    PSD (Miercuri, 9 aprilie 2014, 23:29)

    Heny [anonim]

    Cei din PSD nu se mai satura de scandaluri si de manipularea structurilor importante ale romaniei in favoarea lor. Acesti "vampiri" ai tarii noastre nu pot trai fara sa fure. Cea mai sigura alegere in momentul de fata este PNL.
  • -1 (1 vot)    
    jos psd (Miercuri, 9 aprilie 2014, 23:55)

    mihai [anonim]

    prea s-a dat in spectacol discoteci bani,femei, acum inchisoare..asa e un primar psd.. voi alege liberalii in continuare!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by