Ionel Blanculescu, consilierul premierului Ponta: Scutul antiracheta de la Deveselu si majorarea numarului de soldati americani fac din Romania o tinta perfecta

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 3 aprilie 2014, 16:48 Actualitate | Esenţial


Ionel Blanculescu
Foto: HotNews / DP
Consilierul onorific al premierului Victor Ponta, Ionel Blanculescu, afirma ca scutul antiracheta de la Deveselu si majorarea numarului de soldati americani fac din Romania o "tinta perfecta (...) nelipsita de acum inainte din niciun plan de atac armat".

"Scutul antiracheta de la Deveselu si, acum, escaladarea inarmarii tarii noastre, prin prezenta manevra americana, nu fac altceva decat sa contribuie la desavarsirea calitatii de tinta perfecta pentru Romania", a spus Ionel Blanculescu, pentru ziarul Bursa.

Aceasta a criticat festivitatile dedicate aniversarii a 10 ani de la aderarea Romaniei la NATO si a afirma ca tara noastra traverseaza un "moment complicat", in care  "comentariile si pozitiile de fericire si implinire nationala" sunt "deplasate".

"Am constatat ca un sentiment de fericire a cuprins patria, la anuntul acestei vesti, de parca SUA ar fi anuntat ca in Romania vor fi desfasurate 600 de noi proiecte economice, generatoare de locuri de munca si prosperitate, asezonate de echipamentele industriale aferente. Cred ca ar trebui sa fim mai responsabili, chiar daca acceptam aceasta noua desfasurare de forte militare, macar sa o facem in liniste si cu regretul aferent escaladarii cursei inarmarii in zona si nu a celei economice, datatoare de nivel de trai sporit", a spus acesta, pentru Bursa.

In replica, europarlamentarul Sebastian Bodu ii cere primului ministru sa-l demita pe Ionel Blanculescu, avand in vedere declaratiile "iresponsabile" ale acestuia.


Bodu afirma ca "ambasadorului nostru la NATO i-au fost deja solicitate explicatii care l-au pus intr-o pozitie diplomatica mai mult decat jenanta" si ca, daca nu renunta la serviciile lui Blanculescu, Victor Ponta "valideaza" declaratia consilierului sau.

 Iata mai jos mesajul postat de Sebastian Bodu pe contul sau de Facebook:

"Domnule Prim-ministru Victor Ponta,

Avand in vedere recentele declaratii iresponsabile ale consilierului Dvs. onorific, Ionel Blanculescu, referitoare la inoportunitatea consolidarii calitatii Romaniei de membru al NATO, va solicit in mod public sa renuntati la serviciile lui. Este inadmisibil ca, odata cu aniversarea a 10 ani de la aderarea Romaniei la NATO si in contextul in care stabilitatea zonei noastre este amenintata militar de o Rusie din ce in ce mai agresiva, un consilier al premierului sa faca afirmatii de o gravitate extrema la adresa singurului punct de sprijin al securitatii nationale. Afirmatia d-lui Blanculescu, conform careia consolidarea calitatii noastre de tara-membra a NATO ne transforma intr-o "tinta perfecta pentru un atac militar" este de natura sa ridice semne de intrebare in cancelariile aliatilor nostri cu privire la angajamentul Dvs. ca premier, si, implicit, al Romaniei, fata de alianta politico-militara care ne garanteaza integritatea frontierelor.

In cazul in care nu veti da curs acestei solicitari, va atrag atentia ca implicit validati afirmatiile consilierului Dvs., punand Romania in situatia de a fi privita ca un membru instabil. In acest context, va aduc la cunostinta ca ambasadorului nostru la NATO i-au fost deja solicitate explicatii care l-au pus intr-o pozitie diplomatica mai mult decat jenanta. Nu uitati ca art. 5 din Tratatul Nord Atlantic prevede nu doar dreptul unui stat membru de a fi aparat de toate celelalte ci, implicit, si obligatia de a participa la apararea altuia, iar afirmatiile consilierului Dvs. vor fi automat interpretate ca o dezangajare a Romaniei ce poate periclita solidaritatea care uneste membrii NATO".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16314 vizualizari

  • +111 (123 voturi)    
    /// (Joi, 3 aprilie 2014, 16:54)

    nano2k [utilizator]

    Adica vine americanu' sa te apere de rusi (tot un oficial roman a zis zilele astea ca Rusiei ii trebuie cam 12 ore sa ne ocupe daca vrea) si noi ce facem?

    Javrele astea de socialisti ar trebui exilate.
    • +54 (60 voturi)    
      Păi ideea (Joi, 3 aprilie 2014, 17:56)

      Băsistude Serviciu [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      bolsevicilor de ne conduc azi e alipirea de mama Rusia . Nu se pune problema ”să ne ocupe rusii” , ne alipim singuri . Cât dureaza să organizeze ăstia un referendum .
      Declaratia acestui individ , consilier al primului plagiator , nu face decât să arate incă odata directia . Spre Rusia . Ce NATO , ce UE .
      • +32 (34 voturi)    
        Ca sa scape de puscarie, PSD vinde tara la rusi! (Joi, 3 aprilie 2014, 20:02)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Băsistude Serviciu

        Ponta si baronii locali din PSD sunt in stare sa ne vanda rusilor pentru a ne impune o dictatura de catifea, in care democratia sa fie ca la Putin in tara. Devalizarea e continua, baronii fura tot ce se poate, totul de ordinul sutelor de milioane de euro. Conform sloganului PSD-ist, totul se face pana la capat!...
        • +22 (24 voturi)    
          Pentru asemenea declaratie (Vineri, 4 aprilie 2014, 1:00)

          sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Blanculescu sa-si dea Demisia! Toata lumea de la vest impinge inspre Rusia...Insusi Putin ofera toate motivele vestului sa vina mai in forta catre stepa lui ba inca mai si plateste pentru asta si se trezeste cate unul vorbind.
        • +4 (4 voturi)    
          OK, da de unde "de catifea"?! (Vineri, 4 aprilie 2014, 11:01)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Este perfect adevarat ce spui, pedesereii stiu bine ca in UE ar intra la inchisoare, asa ca prefra alipirea la Maica Rusia!
          Insa te contrazic, sub Putin dictatura nu va fi de loc de catifea, aia era pe vremea lui Eltsin!
          Acum tzarul nu mai are de ce sa mimeze democratia, pumnul de fier va fi foarte vizibil, modelul Coreei de Nord este mult mai atragator pentru el. Singura diferenta este ca :dujamnii regimului" nu vor fi dati la caini, ci la tigrii de Amur!
    • +57 (63 voturi)    
      exact (Joi, 3 aprilie 2014, 17:58)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Blanculescu demonstreaza inca o data, daca mai era nevoie, cat de /// ignorant este.

      Rusia a dat dovada de agresivitate impotriva Romaniei de nenumarate ori, in trecut, desi nu aveam cine stie dotari militare care sa ne faca tinte perfecte. Ori poate tocmai aia e problema ... cu cat esti mai slab, cu atat risti si fii atacat mai des de barbari precum rusnacii.

      Pe de alta parte, strategia de descurajare a invaziilor prin cresterea puterii militare a dat intotdeauna rezultate:
      - a fost strategia aleasa de Finlanda in WW2, cand desi invadati de rusi, au reusit sa-i respinga si sa le cauzeze pierderi enorme
      - e strategia urmata de Taiwan de peste 60 de ani (pentru a descuraja o posibila invazie chineza)
      - e strategia urmata de Polonia in ani recenti pentru a descuraja o posibila invazie ruseasca precum cea din WW2
      • +18 (18 voturi)    
        sa nu uitam (Vineri, 4 aprilie 2014, 0:18)

        barbatdetreaba55 [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

        ca la "sinuciderea" constructorului, in piscina, ipochimentul inventa op de acoperite
        mincinosi si hoti, numele voastre? PSD
      • +10 (10 voturi)    
        blanculescu (Vineri, 4 aprilie 2014, 10:16)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

        un prost cu pene de paun.
        din mare expert economic, financiar, a ajuns si mare expert in probleme de aparare si siguranta nationala. ca expert financiar, blanculescu ar trebui sa aiba o incredere mai mare ca investitorii straini, in special din tzarile partenere, vor avea mai multa incredere in Romania.

        atac armat.
        da, in atacuri teroriste, este posibil. dar, de aia avem institutiile statului, sa ne apere de atacuri teroriste, dar si de hotii din interior.

        cat despre un atac militar, este taman invers. probabilitatea scade.
        pentru ca orice atac asupra romaniei, este un atac la nato. nicio tzara pe teritoriul careia au sttionat trupe americane, n'a fost vreodata atacata.

        si cine ar putea sa ne atace ?
        rusii ?!
        pai nu suntem noi prietenii cei mai buni ai chinejilor ?!
        sper ca domnul dragnea va iesi cu asigurari. :))
        • +1 (1 vot)    
          raspuns gigel 123 (Vineri, 4 aprilie 2014, 18:44)

          LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui nash pandelica

          Corect - ce face bani din omul fara de caracter precum Blanculescu.De fapt tot guvernul Ponta ar trebui sa-si dea demisia si sa ne lase in pace deloarece Ponta si ai lui reprezinta un dezastru pt romani
    • +42 (44 voturi)    
      tinte (Joi, 3 aprilie 2014, 18:07)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      sper doar ca DNA si celelalte institutii sa-si faca treaba ca la carte in urmatoarea perioada. doar asa se poate curata Romania
    • +41 (43 voturi)    
      Ponta-Plagiatorul, Blanculescu...au sânge rusesc. (Joi, 3 aprilie 2014, 18:15)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      ce e așa greu de priceput?
      • +22 (22 voturi)    
        Ai dreptate! (Joi, 3 aprilie 2014, 21:15)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui visio

        Acestia sunt agentii rusilor. In ultima vreme actioneaza clar la comanda bolsevicilor disperati ca nu mai au pe cine mulge.
    • +17 (17 voturi)    
      unde gaseste asa scursori (Vineri, 4 aprilie 2014, 0:15)

      barbatdetreaba55 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      vv pompa?
    • +7 (7 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 4 aprilie 2014, 7:45)

      [anonim] i-a raspuns lui nano2k

    • +7 (7 voturi)    
      despre javre (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:56)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      ăştia, când ajung ţucălarii câte unui bandit, îi poartă vorbele. adică nu ponta a zis, ci blănculescu... şi ăla, doar în nume personal.
      dacă nu-l dai afară după aşa o declaraţie, e clar de unde vine ea.

      să nu-l aibă pe băsescu în coastă, ce i-ar trimite ei pe americani acasă şi ar scoate, din nou, drapelul chinezesc, împreună cu cel rusesc...
    • +6 (6 voturi)    
      De la Blanculescu... (Vineri, 4 aprilie 2014, 9:18)

      Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      ... securist /// de armata, ce pretentii aveti? A fost reactivat pe timpul lui Iliescu sa fie sigur ca raman codite.
      • +2 (2 voturi)    
        asa pm, asa consilier (Vineri, 4 aprilie 2014, 16:03)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

        adica, dupa mintea astuia, daca esti vecin cu un talhar, iti fugaresti rudele si prietenii, iti omori cainele si deschizi usile si geamurile ca sa nu devii o tinta perfecta.
        Doamne, cum ii aduna Pesedeu pe toti astia?
  • +85 (93 voturi)    
    Periculos de incompetenti (Joi, 3 aprilie 2014, 16:55)

    catalin72 [utilizator]

    Sau poate nu fac decit sa-si arate adevarata "fata" ! La urma,urmei ,Viorel insusi a refuzat sa se intilneasca cu d-na Nuland ,aparind apoi zambitor la un post tv apartinind unui fost securist ...deci nu se anunta nimic bun !
    • +58 (60 voturi)    
      nenernicii astia ar sta capra la rusi (Joi, 3 aprilie 2014, 17:39)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

      sa scape de DNA...
      • +3 (3 voturi)    
        succint si clar! (Vineri, 4 aprilie 2014, 11:06)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Am mai spus, dar repet - tu ai formulat foarte succint situatia.
        Unii din "tinerii" pedesere, precum Ponta si Geoana, nu cred ca ii IUBESC pe rusi, dar pentru ei este singura solutie posibila, deoarce intr-o societate normala, responabila, cum este UE, ei vor ajunge rapdid la pushcarie, unde il vor intalni pe Bombo si altii din vechea grada ...
  • -100 (112 voturi)    
    in sfarsit cineva (Joi, 3 aprilie 2014, 16:55)

    destanga [utilizator]

    Pune punctul pe I
    Felicitari pentru obiectivitate domnule Blanculescu.
    • +62 (64 voturi)    
      De adaugat (Joi, 3 aprilie 2014, 17:08)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      La asa-zisa obiectivitate imbecilitatea si prostia, cele mai mari amenintari la adresa sigurantei nationale a Romaniei.
    • +67 (69 voturi)    
      /// ! (Joi, 3 aprilie 2014, 17:12)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      Dragule, cu sau fara americani in Ro tot tinta perfecta suntem!
      Din 1812 suntem tot timpul tinta rusilor.

      Iar unul dintre motive este numarul prostilor care nu stiu niciodata de unde bate vantul si reusesc ca urmare tot timpul sa se ude!

      Faptul ca tu te uzi nu ma prea intereseaza.
      Dar daca un //// de PM si un /// de consilier vorbeste. asta da, ma enerveaza.
      Ceea ce zice acest nemernic are a face cu mesajele care le transmite atat catre aliati cat si catre potentialii inamici.

      PS: matale te-ai apucat de rusa si vrei sa-ti cumperi o Volga?
      Vezi poate mergi la ski pe la Soci...daca mai ramane ceva de statiune pana la iarna viitoare!
      Eu prefer Austria!
      "Ponial" bai rusnacule?!
    • -32 (48 voturi)    
      eh (Joi, 3 aprilie 2014, 17:16)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      Blănculescu are misiunea de a spune la urechea lui Ponta vorbe dulci despre RMGC, Chevron & co. Fii sigur că mr. Lobby nu spune nimic cu capul lui.
      • +7 (9 voturi)    
        Mazetoooo (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:04)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Mazeto, tu esti? De cand nu mai aplauzi tu cu balele curgand tot ce debiteaza P$D-ii si haita lor?
      • +1 (1 vot)    
        raspuns mazeta (Vineri, 4 aprilie 2014, 18:51)

        LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Vad ca banii primiti ca raspindac A3 si RTv te fac din ce in ce mai idiot oare crezi ca te crede cineva nu meriti banii de raspindac Inafara de puncte negative altceva nu primesti de la internet - ore nuti de gandit ca cei care te citesc nu iti dau decat puncte nergative ? Oare nu iti e rusine ? porcului oricum nu e rusine
    • +53 (57 voturi)    
      Vino sa-ti dam diploma (Joi, 3 aprilie 2014, 17:26)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      De coada de topor rusa (sovietica, de fapt) si de doctor mirositor al obielelor rusesti!
    • +34 (36 voturi)    
      SI TU ESTI LA FEL... (Joi, 3 aprilie 2014, 17:29)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      De "luminat" ca escrocul asta, care ar trebui sa-i tina companie lui nastase (stie el de ce! - daca nu intrebati-l pe Temesan).
    • -42 (48 voturi)    
      N-ai cu cine (Joi, 3 aprilie 2014, 17:46)

      Patton [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      Marea masa nu intelege! Dupa ei, Blanculescu e iresponsabil si nu Basescu, care nu rateaza nicio oportunitate de a trimite sageti catre rusi.

      Romanii au impresia ca noi suntem razboinicii luminii si, mai presus de toate, ne-am nascut cu dreptatea in mana! La o adica ii facem arsice pe rusi, este?
      • -24 (34 voturi)    
        noroc (Joi, 3 aprilie 2014, 18:02)

        destanga [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        Ca e Becali in puscarie ca altfel mama mama ce le faceam noi rumanii la rusi.
      • +7 (7 voturi)    
        Noroc (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:02)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        Noroc cu voi, care stiti bine ca pozitia corecta a Romaniei este in genunchi, pupand varful papucilor lui Putin! Reprezentati tot ce e mai jalnic in poporul asta care nu mai are nici un pic de mandrie!
        DA, noroc cu Base ca mai e cineva vertical! Daca eram toti ca voi poporul asta vorbea turceste acum!
        • +6 (6 voturi)    
          Stiu ei pe naiba (Vineri, 4 aprilie 2014, 10:40)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

          Sunt simpli propagandisti, fac si ei o rubla cinstita. Nu le place dolarul sau euroiul, traiasca yuanul si rubla!

          Tot 'nainte, tovarasi!
        • +1 (1 vot)    
          rspuns Encounter (Vineri, 4 aprilie 2014, 18:58)

          LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Encounter

          Corect ca il pupa pe Putin deaorece in Rusia nu e DNA de care sa le fie frica. In Rusia atata timp cat il aplauzi pe Putin poti sa furi cat de mult poti fara frica La fel si in China cu care Ponta/Dragnea vrea sa ne infratim. Le e frica de UE unde hotia si minciuna se pedepseste.
      • +6 (6 voturi)    
        Unde e problema? (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:57)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        De ce sa nu aruncam sageti catre rusi?
        Ne-au fost niste "pretini" in trecut si noi nu stim?
        Ne-au dat ei un tezaur si noi nu stim?
        Nea-u dat ei teritorii si noi le-am refuzat?
        Ce ii tot aperi pe rusi?

        PS: mai canta la alta masa.
      • +5 (5 voturi)    
        Oare (Vineri, 4 aprilie 2014, 9:41)

        bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Patton

        Uita-te oleaca peste gard, la Republica Moldova. Independenta... cu armata rusa pe teritoriul ei. Independenta aia o vrei?

        Tocmai faptul ca acceptam ajutorul americanilor iti contrazice argumentele tale penibile. Tare mult a slabit scoala de propaganda rusa.
    • +5 (5 voturi)    
      Ce faci ? (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:55)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui destanga

      Intri in tagma tradatorilor de tara ?
      Adica tu vrei sa iesim din NATO si sa stam in pielea goala in fata Ursului ?
      Ori esti njaiv ori tradator.
      Acum se foloseste "turnesolul".
      Putem depista pe agentii lui Putin din Romania.
      Blanculescu, Ponta , .... si unii " de stanga " .
  • +34 (40 voturi)    
    taci /// din gura .... (Joi, 3 aprilie 2014, 16:55)

    rakleta [utilizator]

    Le scoti di putu gandirii. Te-a intrebat cineva ?
  • +65 (75 voturi)    
    Bodu are dreptate (Joi, 3 aprilie 2014, 16:56)

    CosminMaricari [utilizator]

    Să-și dea demisia.

    E de ajuns că-i cel mai cinstit Guvern, nu e necesar să fie și cel mai inteligent.
  • -41 (49 voturi)    
    intrebare (Joi, 3 aprilie 2014, 16:58)

    srpc [utilizator]

    in ce consta greseala lui Blanculescu? istericii pronato chiar nu stiu ca orice obiectiv militar este o tinta pentru inamic? cat despre oferta de rachete in loc de investitii (si vize!) americane nu cred ca e cazul sa mai comentez; Marele Licurici e dornic, pofta buna adoratorilor sai.
    • +29 (33 voturi)    
      ai mare dreptate (Joi, 3 aprilie 2014, 17:55)

      ember [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      pe principiul asta am fi mai in siguranta daca am desfiinta armata de tot, asa nu mai au rusii nici o tinta in tara asta, crezi ca am fi in siguranta?
    • +5 (7 voturi)    
      Minima logica (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:06)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Scurt/2: daca Ucraina era in NATO sau daca avea scutul pe terioriul ei, acum era intreaga. Mai ai nevoie si de un desen?
  • +33 (39 voturi)    
    Comunism,bolsevism,panslavism (Joi, 3 aprilie 2014, 17:03)

    takada [utilizator]

    "Atunci dragi tovarasi, fosti si actuali comunisti, sa ne indreptam cu incredere si cu inima deschisa catre fratele nostru mai mare de la rasarit!Tot inainte tovarasi,viitorul e in mainile fratelui nostru si numai cu el vom prospera si multilateral dezvolta! "

    Rusinea e un lucru minor pentru natangii care conduc guvernul si care au langa ei asemenea specimene nespalate si necuratate de comunism.
    Individul in cauza dupa cum ii spune si numele e gol pe dinauntru.
  • +59 (69 voturi)    
    tinta perfecta..... (Joi, 3 aprilie 2014, 17:04)

    translativus [utilizator]

    ....am fost mereu, de-a lungul istoriei noastre dar acum suntem o tinta care are in spate cea mai puternica organizatie politico-militara a planetei si care poate riposta energic orcarui atac dusmanos.

    Probabil ca Blanculescu face parte dintre cei ne-numiti, care au niste "datorii" si care, odata cu evenimentele din Ukraina au fost "activati" (poate SRI si SIE ar trebui sa verifice)

    Total de acord cu domnul Bodu !
  • +40 (42 voturi)    
    De unde a re-inviat asta///? (Joi, 3 aprilie 2014, 17:04)

    oilman [utilizator]

    Cu bolshevicii lui Putin se poate negocia doar ditr-o pozitie de forta./// Deveselu si USMC fac dimpotriva Romania mai putin probabila ca destinatie a unui atac al rusilor. Dupa ce a frat cit a putut cum Blanculescu a devenit expertul in probleme sovietice al lui Ponta ?
  • +36 (38 voturi)    
    deci (Joi, 3 aprilie 2014, 17:04)

    ggna [utilizator]

    Poza lui Viorel cu Ianukovici matale Balnculescule i-ai facut-o, nu-i asa?
    Esti cel mai prost economist din cati am vazut, dar nu m-am gandit ca aceasta "calitate" e generala...
  • -36 (48 voturi)    
    de acord cu dl blanculescu (Joi, 3 aprilie 2014, 17:06)

    SergiuAnghel000 [utilizator]

    mi se pare stupida frenezia inarmarii si dizlocarii de trupe la noi in tara. Trebuie mai multa ratiune ca n-a venit nimeni sa ne dea bomboane, ci sa semene samanta de scandal.
    Nu spun eu cum e mai bine, pt ca nu stiu, vom vedea, dar cu siguranta frenezia asta ca vin americanii si ne salveaza mi se pare prosteasca, se pare ca n-am invatat nimic din istorie.

    Bine ca l-ati scos pe bodo de la naftalina sa-si dea si el cu parerea
    • +3 (3 voturi)    
      Cine a zis? (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:09)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui SergiuAnghel000

      Cine a zis ca americanii sunt cu mult mai buni decat rusii? Nici nu-mi pasa, insa sunt sigur ca maica Rusia nu va indrazni sa faca vreun pas militar in directia asta. Si intre noi fie vorba, nu pierdem nimic ca-i avem aici.
    • 0 (0 voturi)    
      pentru Sergiu Anghel (Vineri, 4 aprilie 2014, 19:43)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui SergiuAnghel000

      dar frenezia mobilizarii armatei Rusiei la granita Ucrainei, cum iti pare ?
  • +35 (37 voturi)    
    Tristetea fostilor securisti (Joi, 3 aprilie 2014, 17:07)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Reciclati in analisti si consilieri ce inghit cu greu orientarea occidentala a Romaniei. Ipochimentul slab la minte trebuie imediat demis sau ponta sa-si asume atitudinea anti-occidentala si impotriva partenerilor din NATO a unui menbru in guvernul Romaniei
  • +35 (37 voturi)    
    De aceea ne duce mafia PSD spre Rusia (Joi, 3 aprilie 2014, 17:07)

    Trojan.H [utilizator]

    Ca sa ne protejeze. Bietii oameni, i-am injurat aiurea.
  • +32 (34 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 3 aprilie 2014, 17:09)

    tenere [anonim]

  • +34 (36 voturi)    
    IDIOTUL DE SERVICI (Joi, 3 aprilie 2014, 17:09)

    spectator47 [utilizator]

    din cel mai cinsit (cu bani) guvern,HUO!
  • +32 (32 voturi)    
    ce face bautura + indoctrinarea din om (Joi, 3 aprilie 2014, 17:10)

    linarel [utilizator]

    de acu' inainte cind vorbesti sa o faci cu gura inchisa ionele

    tara condusa de idioti notorii........
  • -27 (45 voturi)    
    Din pacate (Joi, 3 aprilie 2014, 17:10)

    KostasP [utilizator]

    Consilierul lui ponta are dreptate. Romania a devenit o tinta majora pt rusia. Asta n-ar constitui o problema daca ue si nato ar avea o pozitie comuna si ne-echivoca la adresa rusiei. Si aici ma refer la germania si franta care au "criticat" cu jumatate de gura rusia, lasand sa se inteleaga ca nu sint de acord cu politica americana in zona. Din acest motiv situatia geo-politica actuala nu ne confera siguranta si ar trebui sa fim mai diplomati in relatia noastra cu rusia (indiferent daca ne place sau nu). Cineva intreba cine sint prietenii rusiei. Am sa enumar cine nu sint (pt ca sint mai putini): polonia, tarile baltice, romania. In celelalte tari, rusia are o influenta puternica si asta ar trebui sa nelinisteasca guvernul de la bucuresti. Politica nu echivaleaza cu prietenia ci cu interesele politice.
    • +3 (3 voturi)    
      Se vede formarea de om in genunchi (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:13)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Din ce scrii, se vede ca tu chiar crezi ca pozitia normala a unei natii e in genunchi, asteptand ca ceilalti sa o tradeze, pentru ca ea ar face-o.
      NATO e o organizatie care are obligatia sa apere integritatea teritoriala a membrilor sai.
      Dar tu te astepti sa nu o faca, pentru ca esti reprezentantul acelei parti dintre oameni care nu isi respecta promisiunile sau obligatiile si deci crezi ca toti sunt la fel! Multumesc lui Dumnezeu ca nu e asa!
    • +1 (5 voturi)    
      Romania (Vineri, 4 aprilie 2014, 9:44)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      A fost, este si va fi o tinta majora pentru Rusia. Doar gascanii cred ca, daca nu vom "deranja" pe nimeni, vom fi lasati in pace.

      Pana acum americanii au fost singurii aliati ai Romaniei care n-au incheiat pacte cu inamicii pe la spatele nostru.
  • +36 (38 voturi)    
    nu-i de mirare (Joi, 3 aprilie 2014, 17:12)

    condrescu [utilizator]

    asa premier asa consilier.... parca fara americani eram plaja din Hawaii. Tot in aceeasi zona de interese suntem si fara ei, dar eram mai 'sitting dacs' ..sa zic asa ... lasa nene, ca de zeci de ani tot asteptam sa vina americanii... welcome
  • +41 (43 voturi)    
    Doamne ce oameni! (Joi, 3 aprilie 2014, 17:15)

    Matrafirefox [utilizator]

    Apara-ne doamne de Blanculescu! Omul asta, judecand dupa ce a putut sa scoata din el, e agent rus! El spune exact ce spune Vocea Rusiei.
  • +28 (30 voturi)    
    PAI (Joi, 3 aprilie 2014, 17:17)

    Point [utilizator]

    asta ar cam fi si punctul de vedere al iresponsabiluilui ranjit,se pare.daca nu ma insel purtatoru' de palavre asta,a mai scos niste ineptii,si tot degeaba.ahhh acum mi-a picat fisa...vin alegerile si pontalau' are nevoie de ceva malai,/// se fataie pt niste boabe hehehe.
  • +35 (37 voturi)    
    .....un mic studiu ... (Joi, 3 aprilie 2014, 17:20)

    cbogdan [utilizator]

    Studiati putin cine este Blanculescu si totul o sa fie clar. Ma mir ne pierdem vremea cu comentarii la comentariile acestui personaj.
  • +33 (35 voturi)    
    da (Joi, 3 aprilie 2014, 17:20)

    I [utilizator]

    poate cu o punga pe cap sa nu vedem nimic nu o sa ne atace nimeni... :)) de unde vin guvernantii astia? aaa... 70% i-au ales.
    • +26 (30 voturi)    
      70 % din 40 % (Joi, 3 aprilie 2014, 17:46)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui I

      sa stie si desteptii care nu-si murdaresc timpul sa vina la vot.
      • +10 (12 voturi)    
        adevarat (Joi, 3 aprilie 2014, 19:01)

        I [utilizator] i-a raspuns lui rov

        daca nu renunti nici la un weekend ca sa votezi...
  • +31 (33 voturi)    
    pt destanga (Joi, 3 aprilie 2014, 17:25)

    Ovidiiiiius [utilizator]

    Astia destanga nici macar nu sunt socialisti, doar fostii comunisti.
  • +27 (35 voturi)    
    Bai, fir-ar sa fie... (Joi, 3 aprilie 2014, 17:26)

    Prostu' satului [utilizator]

    ... da' dom Blanculescu nu era de-ai nostri, de-aia care sustineau la disperare proiectele RMGC si Chevron???
    Acu' s-a dat cu dusmanu'???
  • +38 (40 voturi)    
    Consilier "onorific"? - buna gluma (Joi, 3 aprilie 2014, 17:27)

    uluit [utilizator]

    Observ ca-n partea PSD se practica functia "onorifica"... mai e unu' presedinte "onorifc"... pe nume kIliescu... ala care a facut scoala la rusi, de-a invatat cum sa ne aplice noua democratia "originala" (de tip ruso-oligarhic), implementata cu batele minerilor.

    Il astept pe Ponta (aghiotantul puscariasului Nastase) sa infiereze cu manie proletara actiunile tarului Putin.
    Asa nu se mai poate tovarasi.

    PS - Blanculescu a preluat si el din mesajul lui Lavrov. Si cand te gandesti ca: are si el "adeverinţa CNSAS" cu nr. 25, inca din 2002 de necolaborare cu secu si "certificat cu atestare F.B.I." te bufneste rasu' :)
  • +37 (39 voturi)    
    Ionel, Ionelule (Joi, 3 aprilie 2014, 17:39)

    Bittick [utilizator]

    o tinta pentru cine? pentru prietenii tai de la est? Daca ti-e asa frica, ia-l pe Victor de manuta si fuguta in Transnistria...
  • +36 (38 voturi)    
    Blanculescu Demisia !!! (Joi, 3 aprilie 2014, 17:41)

    dragos234 [utilizator]

    Ne mai miram de ce nu suntem tratati si respectati ca Polonia. Uite de asta.
  • -25 (39 voturi)    
    tehnic, declaratia este corecta (Joi, 3 aprilie 2014, 17:42)

    demaGOGU [utilizator]

    politic insa este "incorecta", probabil i se va cere demisia...
    • +2 (2 voturi)    
      Tot gresita este (Vineri, 4 aprilie 2014, 9:45)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Tehnic suntem o tinta perfecta inca de la migrarea rusilor in regiune, acum sute de ani. Scutul american ne face o tinta mai greu de atacat.
  • +38 (40 voturi)    
    Iluminatul cu trese vechi, Blanculescu tutzarul ! (Joi, 3 aprilie 2014, 17:59)

    Plagarus [utilizator]

    Pe vremuri era bagat intensiv in seama Bogdan Baltazar (acum nu se mai poate), de Blanculescu.
    Sigur este si dansul DOCTOR - cugetari Blanculescu:
    1)" Avand in vedere ca exista 1,5 milioane de oameni care lucreaza la negru si, prin urmare, si foarte multi "bani negri", cererea creste pe piata carburantilor." !!!!!
    2) " România va fi “într-o profundă criză economică” până în anul 2015, în condiţiile în care din 2012 statul va începe să plătească împrumutul de la FMI şi de la celelalte instituţii internaţionale, iar bugetul va fi extrem de restricţionat."
    3) "Există perspectiva unui veritabil tsunami bursier la nivel mondial. Este exact ce s-a întâmplat în SUA, când colapsul bursei americane din 2008 a provocat prăbuşirea burselor din lume"
    4) " Sarea noas­tră se află într-un mare pericol de a fi pierdută de sub controlul statului. Este aproape o certitudine, pentru că «Salrom» (n.r. Compania Naţională a Sării) este deţinută în proporţie de 48,99% de Fondul Proprietatea, care are o prezenţă străină de 52%
    Printre aceste state se numără Germania şi Austria. România nu se află sub incidenţa Directivei, întrucât sarea noastră are altă formulă chimică.
    Romania tara cu o alta chimie...???!!! "
    5) " situaţia fără precedent din Cipru este benefică pentru economia românească " !!!
    Cum Dumenezeu indrazneste Blanculescu sa vorbeasca de combaterea evaziunii fiscale? cand el a creat cel mai periculos precedent in istoria
    fiscalitatii din Romania: facturile fiscale fictive, vandute la kg in Europa si s-au dat cele mai mari tunuri in materie de rambursare TVA. A desprins Garda Financiara si Vama din ministerul de finante si a facut rahatul bici... Cica el e consultant in afaceri...inca mai spera ca functioneaza schemele din 2004 ?!
    Dupa ce ne recomanda sa ne purtam frumos cu Rusia spune ca sanctiunile luate de SUA si UE nu sunt "democratice " !!!!???

    Fata de cele de mai sus ( mai sunt multe altele ) este sau nu un bou " analistul " si sfatuitorul lui Mousetzunache ?
  • +34 (36 voturi)    
    ce fel de consilier ? (Joi, 3 aprilie 2014, 18:01)

    LiviuMaftei [anonim]

    Tovarășul Bănciulescu parcă consilia pe alte probleme pe dottore.Î-mi dau seama ce ghiveci este în echipa de consilieri a mitomanului.Rezultatele se văd în situația actuală a României.
  • +33 (35 voturi)    
    Hm... (Joi, 3 aprilie 2014, 18:08)

    Kor [utilizator]

    Inca una dintre "cartusele oarbe" lansate de PSD &. Devine din ce in ca mai clara optiunea social democratilor nostri, in general, si a lui Ponta, in special, pentru reorientarea politicii noastre spre Est. E o tactica arhicunoscuta aceasta de a lansa, periodic, cate un balon de sapun pentru a testa piata politica si pentru a-i obisnui pe romani cu ideea. A fost ales, de data asta, un bagator de seama, un consul onorific, ca sa arunce petarda. La o adica Ponta se poate dezice usor de aceste declaratii. Ce poltron, ce filistin, Ponta asta.
  • +34 (36 voturi)    
    consilieri sovietici (Joi, 3 aprilie 2014, 18:09)

    HN_reader [utilizator]

    RAZVETKA, asa numesc rusii consilierii trimisi sa "dicteze" politicienilor din tarile subjugate. Asa se numeau in anii '50 cand au infiintat securitatea, si la fel se numesc si azi. Domnule Blanculescu, cum te alinta Ponta ? Razvedka, asa e ?
  • +31 (33 voturi)    
    Tacerea e un raspuns (Joi, 3 aprilie 2014, 18:29)

    catalin72 [utilizator]

    Vad ca Ponta n-a declarat nimic...probabil inca se cearta Victor cu Viorel ce sa declare :)
  • +25 (27 voturi)    
    avand in vedere ca tara aceasta a noastra (Joi, 3 aprilie 2014, 18:52)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    avand in vedere ca tara aceasta a noastra este condusa de hoti si incompetenti, iar milioane asteapta sa li se dea si voteaza pentru un mic , o bere, o galeata si o bricheta...
    si avand in vedere ca proprietarii de diplome luate la apelul bocancilor de la PRIVATELE UNIVERSITARE sun ministri, consilieri, derutati si sanatorii...
    nu inteleg ingrijorarea dlui (botezat infantil) Ionel
    care a facut documentari in
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Ionel_Bl%C4%83nculescu
    Documentări și schimburi de experiență Paris, Londra, Roma, Geneva, Bruxelles, Madrid, Atena, Milano, Berlin.
    NU la Moskva !?
  • +27 (29 voturi)    
    problema e.. (Joi, 3 aprilie 2014, 18:57)

    Pretorian [utilizator]

    Ca toti ticalosii si dobitocii din jurul acestui guvern nefast comenteaza.
  • +26 (28 voturi)    
    Draga Consigliere (Joi, 3 aprilie 2014, 19:12)

    minus [utilizator]

    Ca sa nu mai fim tinta, te poti sacrifica. Ma refer la faptul ca rusii apreciaza pupaturile. Abilitatea de a face genoflexiuni si mustata stufoasa sunt avantaje, asa ca poti purcede la actiune....
  • +11 (13 voturi)    
    Afară! (Joi, 3 aprilie 2014, 19:31)

    taranistu [utilizator]

    Dă-l afară, Ponta.
    • +1 (1 vot)    
      pe cine ? (Vineri, 4 aprilie 2014, 12:25)

      HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      Sa-l dea Ponta afara pe consilier ?
      Dar n-ar fi mai logic sa-l dam noi afara pe Ponta cu tot cu consilieri ? Eventual sa-l trimitem in desert si sa nu se mai intoarca ?
  • +10 (10 voturi)    
    mai nea ''blandule'' (Joi, 3 aprilie 2014, 19:50)

    pita [utilizator]

    am crezut ca dupa ce ai trecut prin operatiunea de ''reesapare'', te-ai asezat cu picioarele pe sol si ca din contabilul de altadata ai devenit economist de'' tip nou'',
    adica cel agreat de pontache , pacat ca dadu-si cu dreptul in stangul ,( dar sigur ca pe placul plagiatorului)
    deoarece, altfel te da afara !
  • +16 (18 voturi)    
    Briciul lui Occam: (Joi, 3 aprilie 2014, 19:53)

    ipolitic [utilizator]

    cea mai simplă explicație pentru un fenomen este de preferat.
    Spion rus, razvetka, securist, kagebist reactivat....
    Chestii complicate. Explicatia cea mai simpla si cea mai veridica
    e ca pur si simplu este un idiot.
  • +12 (12 voturi)    
    Un discurs demn de un comunist (Joi, 3 aprilie 2014, 20:02)

    marius112 [utilizator]

    A vorbit limba lu' Ponta prin gura astuia.Ponta transmite mesaje prin oamenii lui. Iliescu,Nastase,Ponta spun ca dusmanul lor cel mai mare este justitia.nu Basel. Esti cu ponta esti sfant,esti contra esti cel mah mare tiran,un bun exemplu e Crin. Cum Antonescu nu a mai fost cu ei,cum e Basist
  • +12 (14 voturi)    
    ... (Joi, 3 aprilie 2014, 20:36)

    dragos234 [utilizator]

    Pana si Ceausescu a avut mai mult curaj sa infrunte URSS decat epigonii astia pe care i-a lasat in urma lui.
  • +14 (16 voturi)    
    odios !! iata fata comunismului !! (Joi, 3 aprilie 2014, 21:12)

    solar [utilizator]

    cand eram membri ai tratatului de la varsovia nu eram tinta pentru ...nimeni?iata cum se dau de gol sutele de mii de votanti comunisti din romania care au vrut sa-l dea jos pe basescu!! iata restauratorii comunismului cum stau la panda in romania !! iata cei care au furat voturi ca in 1945 dupa care au urmat canalul cu miile lui de morti si detinuti politici!! s-a intamplat nici mai tarziu nici mai aproape de anul 2012 !! iata fata odioasa a comunismului pe care l-am suportat 50 de ani in romania!!
    afara cu blanculescu din guvern !! jos guvernul ponta!
    jos comunismul !! traiasca statele unite ale americii !!!
    nu mai vreau sa traiesc vremurile cand am vazut cu groaza cum soldatii rusi fugeau dupa propria mea mama sa o violeze !! era cea mai frumoasa femeie din satul in care m-am nascut!! asa sa le ajute dumnezeu celor care nu cred ce scriu aici!!
  • +14 (16 voturi)    
    Lumina de la rasarit (Joi, 3 aprilie 2014, 21:34)

    Teris [utilizator]

    Se mai mira cineva de ce n-a venit Ponta la Cotroceni la aniversarea aderarii si de ce a fugit in sala, la sedinta de la parlament?!
    Simplu:
    a) s-a sfatuit cu Blanculescu
    b) sa nu se supere Putin prea tare
    c) de ce tinta cu americani in tara, cand ar fi asa de cald sub plapumioara ruseasca?!...
  • +14 (16 voturi)    
    kgb.ist (Joi, 3 aprilie 2014, 23:55)

    timp tamp [utilizator]

    Blănculescu provine din armata comunistă, care avea ca dușman NATO, el reprezintă interesele trădătorilor de neam, recrutați de Militaru, pe lângă demnitarii statului, vezi și cazurile cătălin voicu, lupoi, dogaru, vochină, cico dumitrescu, dumitru Iliescu...
  • +14 (14 voturi)    
    capul plecat, sabia nu-l taie, nu-i asa nu-i asa, (Vineri, 4 aprilie 2014, 3:49)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Blatulescule ? Prin tine ne testeaza cumva Pompa ? Caci nu vad de ce te exprimi public in alte chestiuni decat cele economice ! Chiar si consilier "onorific" ar trebui sa-ti fie interzis (contractual sau moral) sa te exprimi public pe alte teme.Parca despre acciza nu te-am auzit sa ne spui cat e de buna ! Nu pot pune aici cuvintele potrivite pentru tine !
  • +4 (4 voturi)    
    mda, uslasi (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:40)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    Ucraina nu a avut nici scut nici soldati americani si uite că au fost mai mult decât o tinta, au fost ocupaţi de ruşi, georgia la fel, acum cine îi explică lui blanculescu că e cazul sa demisioneze ?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu trebuie sa demisioneze ca a vorbit (Duminică, 6 aprilie 2014, 17:22)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      la ordin ! El si alte sute de consilieri au ordin sa argumenteze cum pot mai bine apropierea de mama lor rusia.Sau poate nici nu e nevoie de vre-un ordin caci grajdani pe ADN, mai numerosi decat visam lucreaza cu armele din dotare sa ramana in gratiile dlui Pompa (similar l-am vazut acum acateva luni pe Frundo cu o declaratie gratuita ,la fel de inexplicabila contra UE)!
  • +3 (3 voturi)    
    nene (Vineri, 4 aprilie 2014, 8:58)

    sabo [utilizator]

    ..te tradeaza gura! dara daca nu avem americani pe aici...tinta care este romania ar fi si mai facila
    ...da atunci am fi victime sigure!
    puteati fi secretar la yalta!
    mai este si acum o "yalta"
  • +3 (3 voturi)    
    atitudine (Vineri, 4 aprilie 2014, 9:04)

    aaabbbccc [utilizator]

    politica strutului cred ca e cea mai buna in viziunea strategului Ponta
  • +4 (4 voturi)    
    Parerea mea (Vineri, 4 aprilie 2014, 9:10)

    virgil popisteanu [utilizator]

    dupa umila mea parere tipul e omul rusilor...
    a inceput cu studii militare in epoca comunista dupa care si-a schimbat brusc orientarea si a facut la studii in vest (economie si informatica).
    Ce sugereaza el aici? Sa vina rusii in loc, ca sa nu mai fim tinta? Sau poate sa nu avem nicio metoda de a ne apara (nu opunem nicio rezistenta nu avem 'eroi').
    Scutul ala de la Deveselul ii deranjeaza pe rusi extrem de tare, deci isi face efectul foarte bine.

    ps: numiti va rog o circumstanta in care rusii au putut sa ne faulteze si nu au facut-o
  • +4 (4 voturi)    
    FSB in action ? Anno Domini 2014 ! (Vineri, 4 aprilie 2014, 9:18)

    LegatusAugusti [utilizator]

    Dupa 1989 ciorile mioritice KGB-iste s-au vopsit roz-bombonel, caramel si cu alte culori "democrate" ! Din cand in cand cate una uita si caraie "anti" pe malurile Dambovitei.
    PSD, e partid socialist, of course ! Sa moara mama ! Stie si nea Gicu vecinul de la 4. Chinezii au fost, au promis ca vor mai veni ! Rusii ? Cand vin rusii cu "investitiile" ? Asta intreaba mereu nea Gicu ! Auzise el ceva in tinerete (cand vin americanii ?) . Nu mai stia insa precis din ce directie trebuie sa vina cineva !
    Bun, cu socialismul din partid am lamurit-o. Problema mare este ce inseamna D? Nea Gicu auzise la birt (cand se facea cinste pentru alegeri) ca "baietii" sunt democrati. Ieri a iesit un scandal monstru cu vecinul de la 2. Asta spunea ca D vine de la derbedei, ca sunt arestari pe banda rulanta pentru hotie, santaj, trafic & co. Mai ceva ca la aripa liberala a KGB-ului.
    De ciuda nea Gicu a plecat iar la birt. Pe banii lui !
    Ce inseamna democratia !
  • +4 (4 voturi)    
    se apropie vizita la Kremlin (Vineri, 4 aprilie 2014, 9:29)

    Wladislav [utilizator]

    Declaratia dlui Blanculescu da apa la moara speculatiilor (pana acum) privind o iminenta vizita a premierului VV Ponta la Moscova.
    - abtinerea premierului de a critica in termeni duri anexarea Crimeei de catre Rusia;
    - mirarea Ucrainei fata de lipsa de reactie a premierului Ponta;
    - balmajeala de politica externa axata pe "parteneriatul" cu NATO lansata de VVPonta in engleza (sic);
    - straduinta guvernului VVPonta de a ajuta financiar Alro (detinuta de un tycoon rus) pentru a nu mai plati certificate verzi, cu efect devastator pentru pentru populatie;
    - lipsa de reactie a guvernului Ponta fata de prabusirea otelariilor Mechel care a lasat pe drumuri mii de angajati (in alte circumstante VVPonta ar fi cerut demisia unui asemenea guvern impotent);
    - lalaiala vizavis de explorarea gazelor de sist, specifica unui premier iresponsabil, dar indrumat sa mearga la Washington ca sa "dea un semnal pozitiv" (in rest, nicio luare de pozitie ferma, vizionara, explicativa pentru prostime);
    - vizita vice-premierului Dragnea in China, aliatul Rusiei in "cestiunea Crimeei";
    - vizita ministrului de externe Corlatean la Moscova, vazuta ca preambul al vizitei lui VV Ponta.
  • +3 (3 voturi)    
    Nea Blanculescule... (Vineri, 4 aprilie 2014, 10:27)

    coco04 [utilizator]

    Parca ii dadeai cu finantele si economia.
    Mind your own business!!
  • +2 (2 voturi)    
    tinta perfecta (Vineri, 4 aprilie 2014, 11:07)

    Bolovanul [utilizator]

    tinta perfecta eram daca eram in afara NATO si UE.
    daca nu eram inclusi in cele 2 strucuturi am fi fost exact ce cei din Ucraina.
    • +1 (1 vot)    
      si (Vineri, 4 aprilie 2014, 12:53)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      chiar putin mai rau..intrcat asa de tare ii ikubesc rusii pe NESLAVI!
      cam ca si pe caucazieni!
      am avut o bafta istorica prin retragerea trupelor, pe timpuil lui Dej
  • +2 (2 voturi)    
    lobbyst de pe langa ponta (Vineri, 4 aprilie 2014, 11:31)

    ciocolata [utilizator]

    s-a trezit si asta sa-si dea cu opinia. imbecilul ce crede, ca Ro a intrat in nato sa imparta flori si medicamente prin africa si asia? da' ce nato e organizatie flower-power sau afiliata greenpeace? normal ca am devenit o tinta a rachetelor balistice nucleare rusesti inca de acum exact 10 ani. probabil ca ne-au mai alocat vreo 10 focoase suplimentare pt. deveselu, dar ce mai conteaza
  • +2 (2 voturi)    
    Ar trebui sa fii cretin... (Vineri, 4 aprilie 2014, 11:49)

    Lucky1 [utilizator]

    ... ca, mai inainte de a declara ceeace a declarat dl. Blanculescu, sa nu tii seama de proaspata experienta a Ucrainei care, desi poseda garantiile tuturor (Rusia, UE, SUA) privind integriatea sa teritoriala ca si conditie a renuntarii de catre Ucraina la arsenalul sau nuclear, totusi, aceste garantii nu au constituit un impediment pentru Rusia sa ocupe Crimea - teritoriu apartinand legal Ucrainei.
    Singura garantie solida pentru Ucraina ar fi fost sa fie membra a NATO, tocmai ce acum acest somnambul cu afinitati de strateg se face ca nu observa....
  • +2 (2 voturi)    
    Omu habar nu are pe ce lume traieste (Vineri, 4 aprilie 2014, 13:57)

    C.Petrescu [utilizator]

    Omu arata cat de analfabet este. In primul rand orice tara de pe pamantul asta face parte dintr un plan militar oricare ar fi el prin faptul ca tara respectiva exista. Apoi fiind in Europa musai esti intr un angrenaj politico militar, era mai bine sa fii fim fii ploii ca Ucraina? Omul este dus cu pluta..Scutul de la Deveselu nu poate fi atacat, ci doar luat in consideratie in orice scenariu de lupta. Daca il ataci el intercepteaza racheta cu care este atacat ca asta e rostul lui, sa intercepteze rachete si eventual sa distruga sateliti de spionaj militar aflati pe orbite joase. Trebuie sa fii idiot sau beat sa ataci o astfell de baza anti balistica, pt ca e ca si cum te ai arunca singur in gura lupului. Nu faci decat s-o provoci sa isi testeze capabilitatea. Ce oameni are si Ponta ...numai ifosele sunt de ei..prosti cu spume...
  • +1 (1 vot)    
    comentariu Blanculescu (Vineri, 4 aprilie 2014, 18:39)

    LiviuDrula [anonim]

    Sunt uluit cum de un om capabil ca Dl Blanculescu a ajuns consilierul unui plagiator mincinos total incapabil sa conduca si sa ia hotarari corecte.Poate ciolanul carnos l-a convins dar a dec azut in ochii romanilor mai ales de incercarea de a ne lipi de rusi su chinezi unde comunismul si dictatura este in floare. Rusine Dle Blancilescu-ce vei face cand in carind Ponta & echipa va disparea ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by