Victor Ponta: USD sustine ideea ca STS sa treaca sub control parlamentar

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 17 februarie 2014, 17:10 Actualitate | Politic

Premierul Victor Ponta a declarat, luni, ca Uniunea Social Democrata sustine ideea deputatului Varujan Pambuccian ca Serviciul de Telecomunicatii Speciale (STS) sa treaca sub control parlamentar, transmite Agerpres.

"Am avut o discutie la initiativa liderului de grup, domnul Pambuccian, intr-un domeniu pe care il cunoaste foarte bine si in care poate da sfaturi bune, si anume cel al telecomunicatiilor. Domnul Pambuccian mi-a propus in numele grupului ca la proiectul de lege privind STS sa incercam sa gasim in Parlament o formula chiar mai buna decat cea propusa de Guvern, si anume serviciul 112 care peste tot in Europa este la Ministerul de Interne sa treaca la Ministerul de Interne, iar STS sa fie sub control parlamentar. Din punctul de vedere al Uniunii Social Democrate, pentru ca stiam de acest proiect si l-am discutat astazi si cu ceilalti colegi, cred ca o idee chiar mai buna decat a Guvernului si impreuna, in Parlament, vom incerca sa mergem pe aceasta formula", a spus Ponta la finalul unei intalniri cu grupul parlamentar al reprezentantilor minoritatilor nationale.

El a precizat ca ii va consulta si pe liberali, dar si pe reprezentantii celorlalte grupuri parlamentare in legatura cu aceasta propunere, astfel incat solutia sa fie una europeana si cat mai putin disputata politic.

"Legat de 112 este o solutie absolut europeana (...), iar legat de un serviciu ca STS, la fel ca SRI, la fel ca SIE, sub control parlamentar in mod sigur e modul de organizare care sa asigure cat mai multa impartialitate si transparenta. (...) Domnul Pambuccian mi-a spus ca va lucra impreuna cu ceilalti parlamentari de profil la amendamente la proiectul de lege al Guvernului si am spus ca grupurile noastre parlamentare sustin o modificare a proiectului in acest sens", a adaugat Ponta.

Pambuccian: Propunerea de trecere a STS sub control parlamentar, o chestiune logica, nu una politica
    
Liderul grupului parlamentar al minoritatilor nationale, deputatul Varujan Pambuccian, a aratat la randul sau ca propunerea sa privind trecerea STS sub control parlamentar este logica, nu politica, in felul acesta urmand a-si exercita controlul asupra serviciului respectiv atat Puterea, cat si Opozitia.

"Consecinta cea mai importanta (...) este ridicarea oricarei suspiciuni de oricare parte, pentru ca in aceasta formula, sub control parlamentar, si Puterea si Opozitia isi pot exercita controlul asupra serviciului respectiv. (...) Cred ca e logic, pentru ca rolul STS este sa securizeze convorbirile care utilizeaza mijloace electronice intre toate institutiile statului si atunci e normal ca si Puterea si Opozitia sa aiba un control asupra felului in care se realizeaza aceasta securizare, in asa fel incat sa nu existe niciun fel de suspiciuni de nicio parte. Cred ca este firesc asa", a explicat Pambuccian la finalul intalnirii pe care reprezentantii grupului parlamentar al minoritatilor nationale au avut-o cu premierul Victor Ponta.

El a dat exemplu SRI si SIE, afirmand ca aceste doua servicii se afla tot sub control parlamentar.

Pambuccian a apreciat ca propunerea sa este "o chestiune de logica, nu e o chestiune politica".

"Poate este si o forma de a nu mai folosi institutiile statului in lupta politica, lucru la care eu personal tin foarte mult. E pacat ca s-a ajuns in situatia asta", a sustinut Varujan Pambuccian.

In ceea ce priveste situatia serviciului de urgenta 112, deputatul s-a pronuntat pentru punerea sa sub coordonarea Ministerului de Interne.

"Firesc este sa fie acolo unde sunt toate institutiile care se ocupa de interventii in situatii de urgenta si astea toate sunt la Ministerul de Interne, cum sunt peste tot in lume", a aratat Pambuccian.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2799 vizualizari

  • +29 (35 voturi)    
    Adica sub controlul puslamalelor (Luni, 17 februarie 2014, 17:20)

    Wanheda [utilizator]

    Ca Parlament in Romania a ajuns sinonim cu Cuib de Vipere, Cartierul Hotilor, Gasca Analfabetilor.
    • +11 (17 voturi)    
      Parlamentul = PSD+UNPR+Antena 3 (Luni, 17 februarie 2014, 17:59)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      PSD+UNPR+Antena 3 si UDMR au MAJORITATEA in Parlament deci ei ar decide cine e viitorul SEF al STS.

      Dan Voiculescu va decide viitorul sef al STS
    • +11 (17 voturi)    
      Corect (Luni, 17 februarie 2014, 18:23)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Parlamentul este o adunatura de hoti.
      Acuma au atata tupeu ca incearca sa modifice Constitutia sa o faca pentru parlamentari hoti.
      Parlamentul este adapost pentru hoti.
      Vezi cazul Cosma.
      Tupeul este la maxim si isi bat joc de orice moralitate in politica .
      Tupeul lor depaseste limitele valorilor morale europene si Statul Roman s-a vazut pus in imposibilitete sa se apere de loviturile aplicate de gasca asta de infractori.
      Modifica legile ca sa fie permisa infractiunea.Modifica organizarea statului ca sa nu mai poata fi urmariti hotii.
      Stat mafiot o sa ajungem.
      Ca in Kosovo.Acolo primulministru face si camatarie si cere taxa de protectie de la comercianti. Si politia nu ii face nimic ca el este seful politiei.Si nici parlamentul nu il demite.ca parlamentarii sunt recuperatorii lui.Statul ideal.
      Furi cat poti si tot tu te cauti si nu te gasesti
  • +19 (25 voturi)    
    Rica Ginerica (Luni, 17 februarie 2014, 17:24)

    Frank777 [utilizator]

    Are 4 ghisee.
    Un ghiseu la care da relatii ca premier.
    Unul la care da relatii ca copresedinte USL
    Unul la care da relatii ca copresedinte USD
    Unul la care da relatii ca presedinte PSD
    Personalitate multipla ajunge in situatii aberante cand ca presedinte PSD sta la coada la ghiseul copresedintelui USD sa ceara relatii dar ghiseul este inchis.
    Cate o data ca premier sta la chiseul USL da nu vine nimeni.
    Tot umblind pe la ghisee si tot negasindu-se neglijaza guvernarea si se pomeneste cu tot felul de intreprinderi ca zboara de la ministere in curtea SGG .El nu stie nimic in calitate de PSD.Ca USL nu poate comenta.Ca USD nu se baga.Ca premier zice ca le-a lasat cineva pe pres la SGG a sunat si a fugit.
  • +16 (22 voturi)    
    ?! (Luni, 17 februarie 2014, 17:25)

    corvus coraX [utilizator]

    Uniunea Sinistrilor Derbedei....
    • -1 (1 vot)    
      USD (Marţi, 18 februarie 2014, 9:18)

      digi [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      United States Dollars....cat mai multi eventual; cred ca-i reprezinta cel mai bine
  • +10 (16 voturi)    
    Ponta - premierul indirect (Luni, 17 februarie 2014, 17:39)

    OmulNou [utilizator]

    Ca-n orice retea de trafic de influenta, nu e bine sa faci tu ceva, mai bine sa faca subalternii, ca sa nu se ajunga la tine. Asa Ponta poate sa zica, uite nu e STS-ul in buzunarul meu, dar il poate controla indirect prin amicii lui parlamentari. Dar stai putin si Ponta e parlamentar, sau nu mai e? Ca nu mai stiu la cate personalitati sunt in capul ala patrat al lui.
  • +10 (16 voturi)    
    care e logica? (Luni, 17 februarie 2014, 17:41)

    goto [utilizator]

    in afara de a fi sub controlul politic al puterii, care este logica acestei schimbari?
    da, e normal ca 112 sa fie la interne. asta se poate face usor si fara probleme si nimeni nu ar comenta. dar pe politicieni ii roade de fapt ca nu pot controla acest serviciu. dragilor, sts-ul este o institutie a statului si acolo trebuie sa ramana. de ce trebuie sa aiba cineva controlul acestui serviciu? acest serviciu nu se ocupa decat cu securizarea transmisiilor oficiale, deci nu are de ce sa se afle sub controlul nimanui. poate doar a csat-ului sau a unei alte institutii a statului independenta politic si cu organizare clara.
    • +5 (15 voturi)    
      ehe (Luni, 17 februarie 2014, 17:46)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui goto

      tocmai aici e durerea, ca STS, dupa cum s-a scapat MRU, poate denatura rezultatele alegerilor la centralizarea datelor! de aia trag toti cu dintii si cu ghearele de el :))
      • +2 (6 voturi)    
        ... (Luni, 17 februarie 2014, 20:52)

        non-stop [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        srpilica, unde s-a scapat MRU? ai un link, ceva? ai bacalaureatul? ca daca il ai, ar trebui sa sti ca STSul nu poate manipula nimic; daca modifici niste date introduse deja in sistemul de contabilizare a votului, modificarile lasa urme care nu mai pot fi sterse niciodata, decat the hard way...
        ei vor sa puna mana pe STS ca sa afle cnpurile celor care NU AU VOTAT si sa bage in urne voturi pe numele celor care nu au votat. data trecuta, dragnea nu a avut acces la listele celor care au votat deja si a bagat in urne, in alte localitati, cnpurile unora care votasera deja in localitatile lor,.... pricepi? nu STSul fraudeaza alegerile, ci partidul.
        • -2 (4 voturi)    
          Aha! Asa ati facut in 2009.... (Luni, 17 februarie 2014, 21:19)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui non-stop

          Ca prea spui cu siguranta....
          • -1 (1 vot)    
            ... (Marţi, 18 februarie 2014, 9:06)

            non-stop [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            in 2009 nici un partid nu a avut acces la STS,... era condus, ca si acum, de un independent desemnat de CSAT.... acum, cand o sa fie pe tarlaua parlamentara, acum sa vezi fraude,... doar nu o sa stea zgonea si dragnea, si oricine are puterea in parlament la momentul alegerilor, cu frica DNA-ului in coaste. deci, daca vrei sa ajuti partidele sa fraudeze masiv alegerile, dai STSul pe mana partidelor, simplu!
      • 0 (2 voturi)    
        "dupa cum s-a scapat MRU" (Luni, 17 februarie 2014, 21:39)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Nu ca ar fi si adevarat.
  • +8 (12 voturi)    
    USD? nu USL? (Luni, 17 februarie 2014, 17:46)

    Luke [utilizator]

    in caz ca nu-i o gresala la redactie e un semnal clar ca-i inca o palma/avertizare pt crinulet ca usd nu-i doar o alianta electorala pt europarlamentare.
    inainte trebuia sa ajunga sub controlul vre-unui ministru liberal? daca-si aduce cineva aminte, ca derbedeii astia nu merita efortul sa caut si oricum probabil o mai intorc de cateva ori.
  • +7 (13 voturi)    
    Treceti STS la secretariatul general al guvernului (Luni, 17 februarie 2014, 17:46)

    ty [utilizator]

    Se poate schimba usor seful.
  • +6 (8 voturi)    
    LEGEA 92/1996 spune : (Luni, 17 februarie 2014, 18:14)

    mihail nica [utilizator]

    " Art. 2 - Activitatea S T S este controlata de Parlamentul Romaniei, prin comisiile pentru aparare, ordine publica si siguranta nationala."
    A INVENTAT ROATA !
  • +11 (15 voturi)    
    haha (Luni, 17 februarie 2014, 18:30)

    ws [utilizator]

    plagiatorul nu stie ca sts ESTE deja sub control parlamentar.

    astia sunt o gasca de hoti usor retardati.

    ws
  • +7 (11 voturi)    
    Tara-i neguvernata si " doctorul " vrea STS-ul eut (Luni, 17 februarie 2014, 18:34)

    Plagarus [utilizator]

    Numai tichia de margaritare ii lipsea l'u mosetzunache ? Astia din USL sufera de intoxicatii cu indigo ?
    Din panseurile mitomanului Victor Viorel : "Daca esti cinstit, poti sa inveti, dar degeaba esti competent daca vrei sa vii intr-o functie doar ca sa furi si sa te imbogatesti. Si pot sa va garantez, pentru ca eu cred ca acest Guvern pe care eu il voi propune Parlamentului si Romaniei va fi, repet, cel mai cinstit Guvern pe care Romania l-a avut", a subliniat Victor Ponta, 2012
  • +3 (7 voturi)    
    o idee (Luni, 17 februarie 2014, 18:47)

    Sword [utilizator]

    Cred ca ar putea sa-l transfere si la SRI, s-ar mai elimina niste redundante (prietenii stiu de ce !).

    SRI este sub control parlamentar (cel putin teoretic), este componenta a sistemului national de aparare, are specialisti si competente in domeniu.

    Cred ca si din punct de vedere financiar ar fi o oportunitate, caracterul secret al activitatii ambelor entitati fiind un avantaj pentru inglobarea STS in SRI.
    • -1 (1 vot)    
      sts (Marţi, 18 februarie 2014, 14:10)

      mihail nica [utilizator] i-a raspuns lui Sword

      STS - nu-i serviciu de informatii. A-l ingloba intr-un serviciu de informatii - o mare gresala.
  • +6 (8 voturi)    
    normal (Luni, 17 februarie 2014, 18:48)

    da_nutts [utilizator]

    Sts protejeaza comunicatile ,deci vor si parlamentari sa vorbeasca fara grija ,fara fie interceptati de smenuri, spagute ,etc altfel patesc ca nastase,fenechiu ,etc.
  • +6 (8 voturi)    
    Ops! (Luni, 17 februarie 2014, 19:19)

    un-buburuz [utilizator]

    Acest Varujan D'Artagnan devine tot mai vizibil.
    Cica musiu e mare specialist IT, asta fiind si motivul pentru care michimaus pomeneste de un anume "domeniu pe care il cunoaste foarte bine". O fi, maica. Daca ai internet la domiciliu si cont de feisbuc, esti peste medie in materie de IT.
    Da'musiu e in Parlament ca reprezentat al minoritatilor nationale, nu ca inginer IT si aici avem o problema. Ca reprezentat al minoritatilor nationale (susceptibile la abuzuri din partea majoritatii, tocmai de asta, prin lege, au locuri asigurate in Parlamentul Romanaiei, indiferent de pondere) nu faci jocurile partidului aflat la putere. In privinta asta, parlamentarii minoritatilor au o indelungata "experienta", pentru ca ei au votat intotdeauna ce a pohtit puterea. Atunci nu esti indreptatit sa te intrebi de ce mai avem nevoie de ei, atata timp cat, uite, sunt tot timpul de acord cu ceea ce le prescrie majoritatea? A se vedea si

    http://adevarul.ro/news/politica/cand-pierdut-crin-antonescu-sprijinul-psdd-1_5300bcf1c7b855ff5663b27f/index.html

    (cititi-l, e o poveste interesanta despre modul in care voteaza astia legile, in spiritul dragostei lor netarmurite fata de patrie, cea care le-a oferit locuri gratuite in Parlament)

    Avem armeni buni si armeni rai. Din prima categorie, eu il stiu pe Harry Tavitian, un artist desavarsit. Politrucii armeni intra, ca si in cazul celor romani, in a doua categorie. Cu o mica diferenta: fata de romani, ei au locurile asigurate din oficiu in Parlament.
  • +7 (9 voturi)    
    eu personal NU sunt de acord ! (Luni, 17 februarie 2014, 19:47)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    eu personal NU sunt de acord !
    Care este opinia CSAT în contextul apartenenței României la NATO ?
    CCR ce opinie are ?
  • +3 (5 voturi)    
    HAI MAI pONTA (Luni, 17 februarie 2014, 20:15)

    greatza_de_comunisti [utilizator]

    treci si CSAT-ul sub control parlamentar ce mai astepti? ba chiar te rog trece tot sub control parlamentar, si pe dacia na si tot ce mai vrei tu, in curand iti zboara capul si tie.....nu mai e mult asa ca profita pana poti ca p urma vei fi un nul absolut, acum esti doar un zero barat
  • +1 (3 voturi)    
    Daca nu era Bacali la zuhause (Marţi, 18 februarie 2014, 2:55)

    Wanheda [utilizator]

    Il si propunea sef la STS.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version