VIDEO Iulia Ionescu, adolescenta disparuta in urma cu 4 zile, a fost gasita

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 februarie 2014, 19:48 Actualitate | Esenţial

Iulia Cristina Ionescu, eleva in varsta de 15 ani disparuta miercuri in Capitala in drum spre scoala, a fost gasita sambata dupa-amiaza. Reprezentantii CFR au declarat pentru Mediafax ca adolescenta a fost identificata de un angajat CFR intr-un tren in care a urcat la Suceava, venind spre Bucuresti. Iulia Ionescu a fost coborata din tren de politie la Focsani.

Politia Romana a anuntat, intr-o conferinta de presa, ca "minora disparuta pe data 12 februarie 2014 pe raza Politiei Capitalei este in acest moment in custodia Politiei Romane si se indreapta spre Bucuresti".

In cursul zilei "am reusit sa stabilim ca minora se afla in judetul Suceava, o echipa specializata a reusit sa identifice minora si in momentul de fata se deplaseaza cu aceasta spre Bucuresti", a precizat Petre Toba, chestorul-sef al Politiei Romane.

Iulia Cristiana Ionescu a fost gasita si cu sprijinul SRI, a subliniat Toba.

Seful Politiei Romane a precizat ca fata a fost gasita de politisti, nu de un angajat al CFR.

"Din datele pe care le avem pana acum, minora nu a fost victima niciunei infractiuni", a precizat chestorul-sef. Acesta a adaugat ca adolescenta a cooperat din primul moment cu autoritatile si ca "de abia astepta sa ajunga acasa la familie".

In momentul in care a fost identificata de catre politie, fata era imbracata in aceleasi haine in care a disparut, a adaugat reprezentantul Politiei Romane. Precizarea vine ca raspuns la o intrebare a presei, in contextul in care purtatorul de cuvant al CFR Calatori a declarat pentru Mediafax ca, atunci cand a fost gasita, Iulia Ionescu era imbracata in vesmant bisericesc.


  • Seful de tren: Fata disparuta era insotita de un calugar in gara Suceava, dar a urcat singura in tren
Iulia Ionescu ar fi fost insotita in gara din Suceava de un barbat in straie monahale, care i-a cumparat biletul de tren pentru Bucuresti, fata urcand singura in tren, dupa ce si-a dat jos hainele calugaresti, in prezent fiind in audieri la Focsani, a declarat pentru Mediafax Cornel Grigoriciuc, seful trenului international Moscova - Bucuresti.

Potrivit sursei citate, fata s-a dezbracat de aceste straie inainte sa urce singura in tren, ramanand in haine civile - pantaloni si o jacheta neagra, ea urcand apoi singura in tren.

Seful de tren a spus ca, in momentul in care a ajuns la fata cu controlul biletelor, a stat de vorba cu ea dupa ce a recunoscut-o ca ar fi adolescenta disparuta, moment in care fata a devenit agitata si si-a sunat mama, spunandu-i ca se intoarce acasa, la Bucuresti.

Fata avea bilet pe ruta Suceava - Bucuresti, care i-a fost cumparat de catre calugar la casa de bilete din gara Suceava, a declarat Florin Catana, seful Politiei TF Suceava.

"S-a eliberat un bilet la ghiseu pentru un barbat in haine monahale. Nu s-a prezentat nicio fata la ghiseu", a spus Catana.

Seful de tren a anuntat Politia la 112, insa adolescenta a fost preluata imediat de o patrula a Politiei Transporturi, aflata in trenul respectiv.
  • Patriarhie: Nu avem deocamdata informatii ca Iulia Ionescu ar fi fost la vreo manastire din Suceava
Potrivit Mediafax, purtatorul de cuvant al Patriarhiei Romane, Constantin Stoica, a declarat ca imediat dupa aflarea vestii ca fata a fost gasita si ca a urcat in tren la Suceava, unde era imbracata in haine de calugarita, Patriarhia a contactat Arhiepiscopia Sucevei si Radautilor sa verifice daca Iulia Ionescu a plecat de la o manastire de acolo.

Pana in acest moment, nu s-a confirmat ca fata ar fi fost la o manastire din zona, dar verificarile continua, a mai spus Stoica.
  • CFR Calatori: Iulia Ionescu a fost gasita intr-un tren
Purtatorul de cuvat al CFR Calatori, Alina Predescu, a declarat pentru Digi 24 ca fata s-a urcat la Suceava in trenul de Moscova-Bucuresti-Sofia. Adolescenta calatorea cu bilet catre Bucuresti.

"Tanara de 15 ani - Iulia Ionescu - disparuta saptamana trecuta in Bucuresti, a fost identificata in cursul acestei seri, in jurul orei 16:53, de seful trenului international 383 Moscova - Bucuresti Nord - Sofia, la plecarea din statia Pascani. Seful de tren a anuntat imediat organele de Politie, care au urcat in tren in statia Bacau si au coborat cu tanara in statia Focsani" informeaza CFR Calatori, potrivit Agerpres.

Oficiali ai Inspectoratului General al Politiei Romane si ai Ministerului Afacerilor Interne vor sustine o conferinta de presa pe aceasta tema la sediul Directiei Generale a Politiei Municipiului Bucuresti.

Fata era imbracata in vesmant bisericesc, a mai spus Predescu.

Conform unor surse, adolescenta si-ar fi sunat mama in cursul zilei de sambata, plangand, si a rugat-o s-o ierte. Iulia i-ar mai fi spus mamei ca se intoarce acasa din pelerinaj.

*************

Amintim ca Iulia Ionescu s-a despartit de mama ei, miercuri, in jurul orei 12:00, la gura de metrou Eroilor, urmand ca fata sa mearga la Colegiul "Sfantul Sava", de pe strada Berthelot, unde studia in clasa a IX-a, insa ea nu a mai ajuns la scoala.

Eleva in varsta de 15 ani de la Colegiul National "Sf. Sava" din Bucuresti data disparuta oficial incepand de joi, la 24 de ore dupa ce nu a mai ajuns la scoala, ar fi fugit de acasa si ar fi lasat un bilet in care isi explica gestul, anunta Realitatea Tv. La o zi dupa ce tanara a fost data disparuta de politisti si la doua zile dupa ce aceasta a plecat de acasa a aparut informatia ca mama fetei ar fi gasit un bilet in care adolescenta a scris "Vremea este frumoasa, eu am plecat la manastire...".

La nivelul Politiei Capitalei a fost constituit un grup de lucru compus din directorul adjunct al Politiei Capitalei pe linie de investigatii criminale, seful Politiei Sectorului 5 si cate un reprezentant din partea Directiei de Investigatii Criminale a Politiei Romane si a Departamentului de Informatii si Protectie Interna.

Duhovnicul elevei a fost audiat de politisti si a prezentat anchetatorilor continutul unui mail in care fata de 15 ani il anunta ca doreste sa se calugareasca, potrivit unor surse din Politie.

Potrivit surselor citate, preotul parhoh al Bisericii "Santul Nicolae" Militari, Visarion Alexa, a declarat politistilor ca stia de la Iulia Cristina Ionescu faptul ca aceasta intentiona sa urmeze "o viata monahala" si chiar a pus la dispozitia anchetatorilor un mail primit de la fata in varsta de 15 ani, in care il anunta ca doreste sa plece la o manastire.

In acest context, sursele citate au precizat pentru Mediafax ca politistii au facut o adresa catre Patriarhia Romana pentru a se verifica daca eleva a ajuns la vreuna dintre manastirile din tara. Manastirile nu primesc minori si in cazul in care tanara ar ajunge la o manastire, pasul urmator, potrivit regulamentului, fiind de a anunta autoritatile.

Politistii i-au mai audiat pe parintii fetei, care au dat detalii cu privire la comportamentul si anturajul acesteia. Totodata, ei au luat imaginile surprinse de camerele din zona statiei de metrou Eroilor.

In urma verificarilor, politistii au stabilit ca, in seara zilei de miercuri, adolescenta a ajuns la un magazin din Sectorul 1, unde si-a vandut telefonul mobil, un iPhone 5, si lantisorul din aur. Identificat de autoritati, barbatul care a cumparat telefonul si lantisorul minorei a fost audiat si a povestit ca, ulterior, le-a vandut mai scump unei alte persoane.













VIDEO Fiul unui primar din Suceava a luat 10 la romana, la evaluare nationala. Ce au aflat inspectorii cand s-au uitat pe lucrare

DNA verifica lucrarile de la Evaluarea Nationala intr-un oras din Suceava. Lucrarea de la romana, notata cu 10, a baiatului primarului este diferita ca scris fata de cea de la matematica.
26027 vizualizari
  • -16 (28 voturi)    
    si totusi... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:00)

    liviu_ [utilizator]

    se pare ca informatia nu a fost confirmata oficial...
    iar ne aruncam sa povestim finaluri fericite inainte de vreme cum s-a mai facut acu o luna si ceva?!
    • +55 (85 voturi)    
      ora de religie trebuie scoasă urgent din curriculă (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:50)

      FFF T [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Se vede ce înseamnă copil "inteligent" în sistemul românesc de învăţământ, da? Un copil fără simţ critic, luat de valul religios, care nu-şi înţelege viaţa, familia, comunitatea.

      Şcoala românească nu pregăteşte indivizi autonomi, pregăteşte roboţi care memorează tone de informaţii fără să le digere şi care sunt vulnerabili la tentaţii extremiste sau fundamentaliste, başca fundamentalist religioase.
      • -26 (46 voturi)    
        /// (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:47)

        romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        de unde stii tu, sau oricine altcineva de pe aici daca nu cumva ''valul religios'' nu i-a salvat deja viata????
        • +9 (15 voturi)    
          faceti... (Duminică, 16 februarie 2014, 9:45)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          ......aceiasi enorma confuzie intre religie si DUMNEZEU !

          Va indemn serios sa lecturati Biblia sau Coran-ul sau si mai bine, pe amandoua. Veti observa ce mare prapastie este intre ce ni se cere acolo si ce suntem indemnati sau obligati prin traditii sa facem, de catre cei care se considera "slujitorii Domnului".

          Daca vrei sa te rogi lui Dumnerzeu, "nu te ruga in piata publica, sa te vada lumea cat de credncios esti tu, caci aceasta iti va fi rasplata.
          Intra in camaruta ta, trage usa dupa tine ca sa nu te vada nimeni si acolo te roaga pentru ca Dumnezeu, din ascuns, te aude".

          Daca "preotul duhovnic" i-ar fi spus fetei aceste cuvinte ale lui Mesia, cu siguranta ca aceasta si-ar fi dat seama ca nu trebuie sa se calugareasca pentru a avea dragostea lui Dumnezeu.
          Din pacate, "duhovnic-ul" o invata cum sa se inchine la idoli de lemn "care nu aud, nu vad si nu simt".

          Cine are minte, sa inteleaga !
          • +1 (1 vot)    
            Apropo de roboti (Duminică, 16 februarie 2014, 13:39)

            Sham [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Exact. Ce are ea nevoie sa afle e ca Dumnezeu nu ne cere sa ne izolam si sa ducem vieti de sihastrii pentru a-L cunoaste, sau pentru a face ceva pentru El. Putem fi in slujba lui in societate, fiind cea care are imediata nevoie de El.

            Este trist.
        • +5 (7 voturi)    
          religia trebuie introdusa la facultate :)) (Duminică, 16 februarie 2014, 11:01)

          dottore [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          Cei de la educatie sunt niste lasi. Biserica si-a facut calculele si are nevoie de multi spalati pe creier pentru catedrala de 1 miliard de euro la care nu doneaza decat babele. E nevoie de o generatie noua de cotizanti care sa intretina lacasul ce va fi folosit de politicieni pentru nunti, botezuri si inmormantari.
          Dumnezeu abia asteapta sa faca un credit Prima Casa ca sa se mute aici!
      • -23 (43 voturi)    
        Poate religia a salvat-o. Se putea mult mai rau. (Duminică, 16 februarie 2014, 0:17)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        Atitia adolescenti se sinucid sau fac lucruri ireparabile. Macar fata asta a gasit pe cineva care s-o asculte, s-o protejeze, s-o puna pe linia de plutire si apoi s-o povatuiasca spre casa.

        Ce puteau face calugarii? Sa-i intoarca spatele, s-o alunge?
        Ar trebui sa le multumim ca au avut grija de ea.
        • +10 (16 voturi)    
          ce puteau sa faca calugarii? (Duminică, 16 februarie 2014, 1:32)

          errine [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Sa anunte imediat autoritatile ca la usa manastirii s-a prezentat un minor. Legea asta spune. Nu sa o faci pachet si sa o urci singura in tren ca sa scapi de scandal. Daca la usa ta ar suna un copil si ti-ar spune ca vrea sa stea la tine, tu nu ai anunta imediat? L-ai tine 3 zile, apoi l-ai urca intr-un tren si l-ai trimite nesupravegheat spre celalalt colt al tarii? Apoi ai zbiera pe la televiziuni ca nu a fost niciodata la tine? Numai niste fiinte iresponsabile fac asta.
          P.S. Biserica Ortodoxa a declarat ca fetita nu a stat la nicio manastire. Deci nu a ajutat-o nimeni asa ca nu avem cui sa multumim.
        • +17 (27 voturi)    
          puteau (Duminică, 16 februarie 2014, 8:41)

          thebblack [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          sa anunte politia ca au gasit-o atunci cand le-a batut la poarta, nu sa astepte 4 zile.
          • 0 (12 voturi)    
            Hmmm (Duminică, 16 februarie 2014, 9:32)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

            Mda...ca apoi fata frustrata sa fuga de acasa pe unde nimerea.
            daca nu rezolvi ''boala'' degeaba oa dai pe mana politiei.
            • +1 (7 voturi)    
              ihi (Duminică, 16 februarie 2014, 11:12)

              thebblack [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

              pentru ca biserica e cea mai in masura sa rezolve "boala" fetei.
              • -1 (3 voturi)    
                Hmmm (Duminică, 16 februarie 2014, 22:24)

                MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

                Tu stii ceva despre copii sau doar te bagi in vorba?
                Eu am un prieten calugar (de peste 10 ani) care stie despre viata mai multe decat tine...in perioada de dinainte de calugarie facuse 2 facultati si iesise si locul 10 in Europa la sah juniori.
                Nu mai bate campii ca nu mai sunt calugarii pe care-i stia bunica ta.
                • -1 (1 vot)    
                  asa, si? (Luni, 17 februarie 2014, 8:44)

                  thebblack [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                  si eu stiu un preot. super baiat. educat, facultati, bun simt, omenie. si mai stiu inca vreo 30 care sunt exact opusul. si probabil raportul se mentine si la calugari. cel putin. sa imi asum riscul cu biserica zici tu?
                  • 0 (0 voturi)    
                    Hmmm (Luni, 17 februarie 2014, 12:29)

                    MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

                    Riscul?
                    Ce risc?
                    Apoi eu vorbesc despre calugari...nu preoti, care sunt alta categorie.
                    • 0 (2 voturi)    
                      ... (Luni, 17 februarie 2014, 13:02)

                      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                      riscul de abuz asupra unui copil cu mintea ratacita.
                      • -1 (1 vot)    
                        Hmmm (Marţi, 18 februarie 2014, 9:48)

                        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

                        Abuz?
                        Ce abuz?
                        Cred ca faci tu abuz de cuvinte negandite...
                        PS.De unde ai dedus ca acel copil are ''mintea ratacita''?
                        • 0 (0 voturi)    
                          ... (Vineri, 21 februarie 2014, 23:26)

                          thebblack [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                          la 15 ani are duhovnic. la 15 ani fuge de acasa la manastire. tu cum ai numi chestia asta? eu o numesc un copil care in lipsa unei baze solide (cum ar fi educatia parintilor) a ales o extrema (care de prea multe ori s-a dovedit periculoasa sau nociva). chestia asta se numeste lipsa de discernamant. sau minte ratacita.
        • 0 (0 voturi)    
          trebuia (Luni, 17 februarie 2014, 6:03)

          vizirul [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          sa anunte familia si autoritatile; au facut inca odata dovada egoismului, a ignorantei si a rfelei credinte.
      • +21 (39 voturi)    
        eu vor... (Duminică, 16 februarie 2014, 0:36)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        robotei care sa-i voteze... d-aia si incurajeaza atata religia...
        din pacate asta e rezultatul... copii care vor avea nevoie de consiliere psihologica, poate chiar psihiatru si fanatici religiosi
      • +8 (8 voturi)    
        deci ma simt ofensat (Duminică, 16 februarie 2014, 1:16)

        giigi [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        am facut Sava. cred ca si acum, ca si atunci, majoritatea copiilor "inteligenti" sunt inteligenti. crizele de identitate adolescentine se intampla de cand haul,
        daca fugea cu vreun baiat cateva zile, cum a punctat de-altfel si taica-su, n-avea piper sa apara in presa..
        • 0 (0 voturi)    
          S (Duminică, 16 februarie 2014, 13:40)

          Sham [utilizator] i-a raspuns lui giigi

          Cata dreptate ai, din pacate.
      • -8 (22 voturi)    
        In schimb (Duminică, 16 februarie 2014, 5:42)

        CatalinPetrica [anonim] i-a raspuns lui FFF T

        In schimb recomanzi valul emo, sau poate pe cel de genul bianca dragusanu sau care gen anume? Te rog sa imi spui care din astea este mai sanatos decat religia?
        Fetele care pleaca de acasa ajung de obicei pe mana proxenetilor, aceasta fata avand o cultura religioasa a apelat la o manastire si a fost evitatata astfel o tragedie..

        ///, ei nu pot analiza si alternativa
        • +6 (6 voturi)    
          insight (Duminică, 16 februarie 2014, 12:00)

          cipset [anonim] i-a raspuns lui CatalinPetrica

          nu mai petrica, directia este catre autodezvoltare, introspectie, insight, gandire critica, AUTONOMIE A gandirii!!!!
          • +2 (2 voturi)    
            cred ca.... (Duminică, 16 februarie 2014, 13:47)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui cipset

            ....ar trebui sa le "traduceti" ! Pentru multi, ceea ce ati postat, este o adevarata "chinezarie".

            Vorba aceea ; Multi "vede", putini "cunoaste" !
      • +2 (6 voturi)    
        nu exista atatea (Duminică, 16 februarie 2014, 10:11)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        plusuri cat as fi vrut sa ti dau! Ma bucur ca exista inca, putini, dar e speranta, oameni cu discernamant in Romania...
      • +3 (5 voturi)    
        suntem pregatiti? (Duminică, 16 februarie 2014, 10:50)

        octaav [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

        Din pacate, poporul roman e prea ne-educat ca sa poti scoate religia de tot.

        Eu as face asa:
        - as incerca sa invat copiii sa-si puna intrebari si sa gandesca singuri (ore de logica si de dezbateri)
        - as incerca sa invat copiii valorile morale (fara legatura cu pedepse divine si alte alea)
        - as scadea gradual ideea de a practica religia in scoli (asta se intampla la ora de religie) si as incerca sa predau istoria religiilor

        Dupa ce ai vreo cativa ani in directia asta, dupa ce testele PISA arata ca nu mai suntem ultimii in Europa (sau printre ultimii), atunci putem crede ca incepem sa avem oameni educati care sunt capabili sa judece singuri.

        Pana atunci, cineva trebuie sa faca asta pentru ei si sa le zica ce e bine si ce e rau. Si asta face biserica. Si mai face si o multime de bani pe langa.
        • +1 (3 voturi)    
          S (Duminică, 16 februarie 2014, 13:43)

          Sham [utilizator] i-a raspuns lui octaav

          Daca religia ar fi analizata si cercetata, nu cred ca ar mai fi expresia lipsei de educatie.
    • +36 (52 voturi)    
      in loc de educatie civica in scoli (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:05)

      lucadd [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      poftim educatie religioasa pe paine...si daca nu va pocaiti cu totiiii...veti arde in flacarile iaduluiiii...voi si parintiiiiii si stramosiiiiii stramosilor vostri...fetele sa se faca maicuteeee si baietii calugari....daca nu va paste pe toti apocalipsaaaaa....
      Bravos natiune la cat mai multe biserici si capele...
      • +19 (33 voturi)    
        eu astept... (Duminică, 16 februarie 2014, 0:37)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

        ///...
        doar atat a mai ramas...

        auzi si tu "duhovnicul nu isi reproseaza nimic" când nu iti reprosezo nimic inseamna oric ca esti incompetent, ori ca stii ca ai gresit. când ceva iese prost nu ai cum sa nu-ti reprosezi nimic
        • -1 (9 voturi)    
          Hmmm (Duminică, 16 februarie 2014, 9:38)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Si ce ar trebui sa-si reproseze?
          Ca vine cineva la el debusolat de viata in ''societate'', de ''valorile'' actuale ale societatii de consum, de viitorul sumbru pe care-l prevede si el il ajuta moral in timp ce familia, prietenii, etc il lasa la voia intamplarii....asta ar trebui sa-si reproseze?
          Se vede ca ''valorile'' vostre nu trec de nivelul dragusanu, playboi, dan negru, etc.
          • +4 (8 voturi)    
            hmmm (Duminică, 16 februarie 2014, 12:31)

            ggna [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            Mie nu mi s-a parut deloc ca era lasata "la voia intamplarii de familie" (si eu imi duc fata de 13 ani pana in statia de autobuz si dupa aia se duce singura spre scoala...ii lasata la voia intamplarii??? trebuie sa-mi fac probleme?) Dar! Cu siguranta nu as fi de acord sa se vada cu vreun "duhovnic" fara stirea mea! Chiar si cu stirea mea! Daca are probleme, mergem la psiholog, psihiatru...la 2, la 3...cati or fi nevoie, daca eu nu ma descurc cu "domnisoara"! Dar sa-si trimita mailuri cu un nene care nu-i de varsta ei, nu sunt de acord! Oricum, scandalul e cat casa...mai asteptati o zi doua si o sa vedem!
            • -1 (1 vot)    
              Hmmm (Duminică, 16 februarie 2014, 22:25)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui ggna

              Crezi prea mult in psihologi....iar aici nu este cazul de psihiatru.
        • +4 (6 voturi)    
          Chestiunea "duhovnicului" (Duminică, 16 februarie 2014, 11:15)

          Clop [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          "Duhovnicul" fetei trebuie sa fie parintii. Ce cauta un tert in aceasta ecuatie numita familie?

          De cand se spovedesc copiii?

          De ce nu este macar unul dintre parinti persoana căreia adolescenta îi încredințează toate tainele, gândurile, intențiile sale intime?

          Cum pot parintii sa agreeze imixtiunea unui tert, pe post de confesor sau parinte spiritual?!! in relatia cu copilul lor?
    • +30 (52 voturi)    
      mănăstirea, bat-o vina! (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:13)

      0m [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      oare din puct de vedere legal, duhovnicul ei nu se face responsabil pentru această escapadă?? nu cumva ar trebui tras la răspundere??
      • +28 (40 voturi)    
        calugarul din gara, nu duhovnicul (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:36)

        apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui 0m

        ala in loc sa anunte politia calugarii au preferat sa o trimita acasa cu trenul
        s-au gandit ca poate nu se afla ca a stat la o manastire in timp ce familia o cauta disperata
        • +11 (25 voturi)    
          si ala... (Duminică, 16 februarie 2014, 0:39)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

          halal valori morale...
          sunt tare curios ce s-a intamplat in acele 4 zile... nu ar strica si un certificat medico-legal.. sper sa ma insel!
        • +1 (3 voturi)    
          Ma mir ca in cazul asta ginditi corect (Duminică, 16 februarie 2014, 12:15)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

          ca atunci cind vine vorba de statul de drept, n-o mai faceti!
      • +23 (31 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 23:48)

        Sihastrul [anonim] i-a raspuns lui 0m

        Duhovnicul ei e putin cam prea staruitor intr-ale credintei cu tinerii in general si mai ales cu tinerele... Are in cercul sau de apropiati inclusiv psihologi si ar fi putut sa discute fie cu parintii, fie sa-i recomande fetei un psiholog, fara sa incalce nicidecum regula tainei spovedaniei. Oricum, e si un avertisment pentru parintii care-si tarasc duminical copiii la biserica. Fortarea lucrurilor nu duce niciodata la nimic bun.
      • +6 (16 voturi)    
        aprob.. (Duminică, 16 februarie 2014, 0:38)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui 0m

        aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu
      • +4 (8 voturi)    
        Duhovnicul ei... (Duminică, 16 februarie 2014, 10:05)

        Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui 0m

        a încercat să mă sărute pe gură la spovedanie şi îi tot dădea înainte cu "hai să te duc la mănăstire la Comana, să vezi ce frumos e" ... undeva înspre 10 noaptea. Eu am o vîrstă şi ştiu ce înseamnă asta, dar era doar o problemă de timp pînă să ajungă la un copil cu aburi în cap care să creadă că aşa ceva e normal.
  • +57 (63 voturi)    
    Aha... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:07)

    Andradda [utilizator]

    A fost gasita in timp ce se intorcea acasa ))))
    Bravo.
    Asta da celula de criza...
    • +27 (29 voturi)    
      bine punctat (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:29)

      johnmibb [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      a umblat cateva zile in pelerinaj fara sa fie gasita....au gasit-o cand se intorcea acasa, daca nu o vedea nasul in tren o astepta maica-sa pe peron in gara.
    • +18 (24 voturi)    
      Ar trebui sa-i fie rusine acestei fete! (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:55)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Ca a avut niste planuri, ca a vrut sa se duca unde s-a dus, e treaba ei.
      Dar putea macar sa le scuteasca pe bunica si pe mama de grijile pe care si le-au facut.
      Un telefon, un sms sa le anunte ca e bine, ar fi fost de ajuns.
      Dar, la 15 ani are toate scuzele.
      Bine ca e sanatoasa.
      • +1 (3 voturi)    
        :)) (Duminică, 16 februarie 2014, 12:22)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        nu putea. isi vandu-se aifonu.
    • +12 (14 voturi)    
      Bate, (Duminică, 16 februarie 2014, 5:27)

      naica [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      bate toba tobosar si proslaveste-l pe generalui oprea,ca merita efortul.
      • +3 (3 voturi)    
        merite (Duminică, 16 februarie 2014, 11:48)

        k7 [utilizator] i-a raspuns lui naica

        ....cand e vorba de o actiune reusita ...... cu totii sunt "vrednici" ....iar in cazul unui esec......"nu ma simt vinovat cu nimic"
  • -15 (37 voturi)    
    Felicitari (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:10)

    KostasP [utilizator]

    Tuturor celor implicati in gasirea fetei!
    • +20 (26 voturi)    
      Felicitari Cui? (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:38)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Felicitari Cui? Nimanui

      N-ai auzit-o ca a gasit-o sefu de tren in urma mediatizarii de la TV?

      Felicitari sefului de tren

      Felicitari mass-media

      ATAT
  • +34 (38 voturi)    
    Pelerinaj (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:12)

    Amoredivino [utilizator]

    La manastirile din nordul Moldovei.
    Cam 4 zile-ti ia un tur complet.
    • +4 (6 voturi)    
      da pelerinaj la focarele de ignoranta (Duminică, 16 februarie 2014, 12:17)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

      si de batut cimpii! Asta nu e religie ci CUMPLIT MESTESUG DE TIMPENIE!
  • -4 (32 voturi)    
    ///...cum să pleci de nebună (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:28)

    visio [utilizator]

    cum să nu spui părinților ce vrei să faci? vă dați ce educație familială precară are această fată?
    • +21 (23 voturi)    
      in frunte cu bunica... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:03)

      Matraguna [utilizator] i-a raspuns lui visio

      principala persoana in educatia ei bisericeasca....
      o auzeam ce interviu a putut da.... ///... asa a invatat-o din biblie ca din povestile nemuritoare....

      poate se vor trezi putin la realitate si parintii cu ocazia asta....

      bine ca a aparut... e pacat si de ce va urma pentru psihicul fetei cu toata agitatia si televiziunile pe cap....
      • +8 (10 voturi)    
        Protectia Copilului ce pazeste? (Duminică, 16 februarie 2014, 1:52)

        apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui Matraguna

        ar cam trebui sa se implice cei de la Protectia Copilului, e destul de clar ca mediul habotnic in care traieste trebuie schimbat!
      • +3 (5 voturi)    
        In Biblie, in Vechiul Testament (Duminică, 16 februarie 2014, 12:18)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Matraguna

        nu se bat cimpii despre mersul la minastire!
    • -4 (14 voturi)    
      educatie precara?????? (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:45)

      CafeaTare1309092215328 [anonim] i-a raspuns lui visio

      Dar tu iti dai seama ce limitat esti? daca e cu depresie? daca a dat schizofrenia in ea sau o alta tulburare psihica? daca i s-a intamplat ceva si era f confuza in urma intimplarii? uita-te la tine ce superficial gandesti, dar astepti de la o pustoaica super desteapta sa gandeasca fara a gresi.
  • +28 (34 voturi)    
    interesant... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:32)

    Matraguna [utilizator]

    vesmant bisericesc.... exact cum a plecat de acasa...

    ca noroc ca "fetele bisericesti" au fost alertate sa alerteze autoritatile daca apare fata....
    • +29 (39 voturi)    
      vai dar stai... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:08)

      Matraguna [utilizator] i-a raspuns lui Matraguna

      ... ca s-a modificat stirea conform politiei - era imbracata in hainele in care a disparut....
      probabil ca dadea chiar foarte rau pentru celula de criza si toti "sfintii" daca aparea in hainele bisericesti in care a vazut-o angajatul CFR la inceput...
      • +4 (4 voturi)    
        pai... (Duminică, 16 februarie 2014, 1:27)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Matraguna

        aici lucrurile se complica...
  • +34 (58 voturi)    
    BINE C-A GASIT-O... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:42)

    schroedinger [utilizator]

    SI POATE INCETATI DREAQULUI SA NE MAI ASASINATI CU STIRI DE GENUL ASTA!
    Ce innebuniti o tara intreaga cu o pubera de 15 ani care a luat-o razna!
    Asta e efectul regiliei in scoli!
    • -21 (49 voturi)    
      sefu'... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:11)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Mai degraba e efectul divorturilor...si a altor binefaceri ale vietii moderne lipsite de morala si biserica.

      Fata asta s-a apropiat de biserica pentru ca parintii sunt divortati si se teme sa isi faca o viata de mirean- de ce sa isi faca un prieten si sa se marite daca ea a vazut in familie ca parintii au divortat? De-aia vrea la manastire, capisci?

      In fine, bine ca se intoarce acasa teafara. Parintii...sa faca bine sa isi refaca familia ca au copil de crescut. "La bine si la rau...pana moartea ne va desparti"...nu?
      • -11 (19 voturi)    
        evident ..... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:50)

        cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        Pentru unii fanatici antireligiosi era mai bine sa fi fugit in Spania (spre exemplu) decat sa faca o tura de destresare la manastiri.
        • +6 (8 voturi)    
          pai... (Duminică, 16 februarie 2014, 1:30)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

          de fanatici antireligiosi n-am auzit...de fanatici religiosi insa e lumea plina...
      • +20 (24 voturi)    
        .... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 23:00)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        si un topor in cap tot moarte se cheama. dar parca prefer totusi divortul.

        "se teme sa isi faca o viata de mirean". cu asta spui totul. biserica e cauza, nu efectul. si intoarcerea la biserica nu face decat sa completeze cercul vicios.

        fata asta nu este victima lipsei bisericii in viata oamenilor ci din contra, a prezentei mult prea pregnante. in lipsa explicatiilor aberante despre ce inseamna divortul parintilor ei oferite de biserica, acest fapt divers pur si simplu nu ar fi existat.
        • -4 (6 voturi)    
          :) (Duminică, 16 februarie 2014, 8:51)

          Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

          Sper ca iti dai seama ca esti intr-un cerc de explicatii in care te contrazici singur.

          Divortul exista si in si in afara bisericii, traumele psihologice asociate ei de asmenea. Biserica ortodoxa nu demonizeaza divortul...

          Asteapta sa dea fata declaratii si o sa vezi :)
          • +2 (6 voturi)    
            tocmai (Duminică, 16 februarie 2014, 11:32)

            thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

            divortul exista numai in afara bisericii. aceasta il tolereaza pentru ca pur si simplu nu ii poate exclude si antagoniza pe toti cei divortati. ar fi cale sigura spre propria disparitie.

            traumele respective puteau fi rezolvate mult mai simplu de catre parinti dinainte de divort sau macar un pic dupa. si nu, nu la biserica se rezolva traumele respective.
            • 0 (0 voturi)    
              hm (Duminică, 16 februarie 2014, 18:55)

              Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

              Preotii au voie sa divorteze, nu sunt caterisiti daca au un divort... daca ar fi cum spuneti dvs. si biserica ar accepta divortul doar pentru a nu-si pierde credinciosii- fiti siguri ca in cadrul bisericii nu ar fi acceptat acest lucru si preotii divortati ar fi expulzati din biserica.

              Eu zic sa va mai informati legat de dogmele ortodoxe. Doar la catolici exista anatema divortului.
              • 0 (0 voturi)    
                "pana moartea ne va desparti" (Duminică, 16 februarie 2014, 23:01)

                thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

                sau cu acordul preotului. despre ce vorbim aici?
    • +23 (27 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:41)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      religia predata in scoli, de semidocti habotnici fara carte si fara vocatie, dar mai ales fara respectul ce=l datoreza statutului de "dascal".
  • +2 (22 voturi)    
    Nu fiţi răi! (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 20:52)

    Ionutzelu [utilizator]

    Englezii nu l-au găsit pe tătăiţă ăla din România vreo 3-4 zile. Şi eu au dat nişte sute de milioane de lire pe camerele de supraveghere de pe străzi şi pe soft-ul din spatele lor.
    • +9 (17 voturi)    
      US-ATSA (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 23:36)

      Sihastrul [anonim] i-a raspuns lui Ionutzelu

      Iar pentru pilotul Postelnicu americanii au restrans aria de cautari, dupa cinci zile la 200km patrati. Lumea asta are prea multa incredere in tehnologie. Astia nu vor ceva moti acolo?...
      • +2 (2 voturi)    
        ? (Duminică, 16 februarie 2014, 12:50)

        Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Sihastrul

        Da' avionul asta nu a cazut in Atlantic? Cam greu sa gasesti ceva ce se indreapta spre fundul baltii.
  • +33 (37 voturi)    
    Au inceput deja contradictile! (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:06)

    gazania [utilizator]

    N-a fost in haine de calugarita, n-a gasit-o CFR, mai e putin si nici n-a disparut .Mult circ din cauza unor parinti care nu-si cunosc deloc copilul, care culmea, le-a scris clar ce vrea sa faca.Bine ca ACUM au facut celula de criza dar la prabusirea avionului, nu.Parinti paranoici, nici nu ma mir ca bietul copil vrea sa plece. Auzi la tata, forte extremiste!
    • 0 (12 voturi)    
      consider (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:47)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui gazania

      plecarea la manastire la 15 ani un gest extrem! Scuza-ma, ai copii?
      • +6 (6 voturi)    
        Unul realizat si bine educat! (Duminică, 16 februarie 2014, 1:18)

        gazania [utilizator] i-a raspuns lui ggna

        Gestul asta extrem vroia sa-l faca de 3 ani si parintii STIAU de el.Au refuzat sa creada , au innebunit o tara cu rapirea, sechestrarea, cand de fapt lasase bilet ca pleaca la manastire.Parintii sunt primii vinovati , au ingradit-o prea mult Indirect imi dai dreptate , de ce vrea un copil sa plece la manastire?
  • +47 (49 voturi)    
    amanet (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:19)

    arthur_l [utilizator]

    deci stati linistiti.
    se vand tigari si alcool minorilor, se vand etnobotanice si tot ce vreti voi, iar mai nou daca doar acum ati aflat, mucea de copil de 10 ani va poate vinde tot din casa la AMANET.
    ca si fata asta a vandut un iphone 5 de vreo 1400 de lei si un lantisor de vreo 600 de lei deci 2000 de lei pe cat credeti ??? exact pe 600 de lei.
    cica ala de la amanet, urma sa imi aduca buletnul. eu am crezut-o ca e minora.
    patronul amanetului de ce nu returneaza suma si de ce nu e amendat de asa zisul anaf sau fisc??? pai pentru ca NU EXISTA LEGE IN TARA ASTA. legea e facuta pentru prosti si fraieri.
    statul nu are bani de sanatate, educatie, pensii, cultura dar are bani sa le dea la rusanu cate 12000 de euro salar pe luna.

    aaa da stati linisti ca am avut crestere economica.

    sa faca careva o comparatie intre carte 1984 al lui orwell si 2014

    sa vedeti ca totul e adevarat si cartea aia a fost scrisa in 1945 mi se pare.
    • +6 (6 voturi)    
      subscriu (Duminică, 16 februarie 2014, 3:04)

      andix [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

      nu stiu de ce dar mi se par ca cel de la amanet a cam facut ceva infractiuni daca nu chiar chestii de cod penal. se vede de la o poasta ca e minora plus nu vinzi asa un lantisor de aur.
    • +3 (3 voturi)    
      Exact! Nici un post TV n-a pus pct. pe i (Duminică, 16 februarie 2014, 12:20)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

      Au voie minorii sa fac astfel de acte de dispozitie?
  • +3 (33 voturi)    
    dreptul la viata privata (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:23)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Este o adolescenta. Ziaristi, televiziuni, telespectatori : sa o lasam sa-si traiasca adolescenta. Are dreptul la viata ei privata.
    Este nevoie de respect si decenta.
    • +11 (15 voturi)    
      viata privata dar sa fie cautata?~ (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:24)

      CafeaTare1309092215328 [anonim] i-a raspuns lui B.T. Alexandru

      Zau? dar si cand o cauta toata lumea si era speriata o tara intreaga ca a patit ceva, trebuia sa o lasam in pace ca e decizia ei? esti sigur ca stie ce vrea si nu cumva s=a intimplat ceva cu ea din moment ce spune ca vine apocalipsa?!
    • +3 (3 voturi)    
      Parintii nu si-au dorit asta! (Duminică, 16 februarie 2014, 1:30)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui B.T. Alexandru

      Totul a fost supradimensionat aici, mai ales celula de criza, dar nu poti lasa la latitudinea ei asta. Inseamna ca ar trebui s-o lasam la manastire, cum vrea ea.Din acest moment ar trebui sa se mai opreasca tv .
  • +11 (23 voturi)    
    Bine ca e sanatoasa (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:28)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Asta e tot ce conteaza.
    • +9 (11 voturi)    
      noul film (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:24)

      arthur_l [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      hai ca va mai dau inca o stire.

      care credeti ca va fi urmatorul film despre romani dupa moartea domnului lazarescu si dupa dealuri???

      ati ghiciti va fi flmul despre accientul din apuseni si filmul despre fata asta plecata de acasa, si bineinteles filmul dupa cioaca.

      deci tema filmului care va castiga toate premiile de la cannes despre romania va fi pe unul din cele trei subiete.

      bine ca e sanatoasa.

      iar maicasa ar trebui amendata putin ca asa e legea in roamania.

      si-a neglijat copiul minor si cine stie ce i-a mai bagat in cap.
      • +5 (7 voturi)    
        "maicasa ar trebui amendata" (Duminică, 16 februarie 2014, 1:49)

        apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

        cred ca Protectia Copilului ar trebui sa se autosesizeze, sa vada in ce mediu traieste copilul, daca a putut sa creada ca vine apocalipsa si salvarea e la manastire
  • +31 (43 voturi)    
    poooahh... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 21:36)

    ggna [utilizator]

    Sa vezi ce scandal iese cu popii astia! Pai cand i-a trimis fata popii aluia mailul? Si de ce nu i-a spus parintilor IMEDIAT ce fata i-a spus ca vrea sa plece de acasa???? Si, ca o curiozitate, de unde avea fata mailul popii??? Bag eu seama ca fetele bisericesti tot o dau cu "fata a ales drumul cel bun", fara a constientiza ca era MINORA!!!
  • +19 (21 voturi)    
    ce este mai trist (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:05)

    zmeurat [utilizator]

    ca sunt atitia copii care dispar de acasa, si multi dintre ei chiar sunt rapiti si vinduti , pentru ei nu mai face nimeni celula de criza.Acesti copii ce vina au? Doar ca nu sunt olimpici sau ca nu au niste parinti descreierati ! Sau doar ca sunt o cantitate neglijabila in ochii politicienilor?
    In ceea ce o priveste pe aceasta fata, cred cu tarie , ca aceasta are mare nevoie de un consult psihiatric si trebuie luata din familia care a impins-o la aceste gesturi necugetate.
    In al doilea rind cred ca acesti parinti - mai degraba militieni, dupa comportament - trebuie internati de urgenta si pusi urgent sub tratament.
    Cind stii ca copilul tau are probleme de genul "vreau sa ma calugaresc" si tu singurul lucru pe care stii sa-l faci este sa o supraveghezi ca pe o hoata inseamna ca esti o isterica sau o psihopata si in primul rind tu ca mama ai probleme la etajul superior.Nici nu vreau sa ma gindesc prin ce torturi psihice va trece acest copil cind va ajunge acasa, si probabil ultima solutie va fi suicidul.Imi pare sincer rau pentru aceasta fata.
    • +9 (9 voturi)    
      psihiatria populara (Duminică, 16 februarie 2014, 8:41)

      chis_tina [utilizator] i-a raspuns lui zmeurat

      ar trebui o psihiatrie populara explicata pentru a "recunoaste de la distanta" ce ar putea sa nu fie normal. Altfel, totul ramane la confidentialitate doctor-pacient, deci nu se spune nimic.......

      Multumim unor psihiatri tineri care explica "la ziare" unele lucruri......
    • +1 (1 vot)    
      Dom'ne, de ce cobesti? (Duminică, 16 februarie 2014, 12:22)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui zmeurat

      in mare zici bine dar chiar asa?
  • +15 (23 voturi)    
    religia , o plaga a societatii (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:06)

    rakleta [utilizator]

    Rolul ei a trecut de mult ....
  • +28 (36 voturi)    
    Amin! (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:26)

    corvus coraX [utilizator]

    Iată unde duce continua spălare a creierelor celor tineri, proces în care statul român alături de BOR perseverează!
  • 0 (16 voturi)    
    saraci parinti (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:30)

    burebista [utilizator]

    Ce problema si spaima a facut aceasta fatuca ,iar acei incostienti care au ademenit-o trebuie trasi la raspundere .O ri ce ar fi ei popi ,calugari treaba lor dar ei cum or putut fi asa inconstienti sa nu stie ca parinti fetei puteau si muri de spaima sau inebuni ,slaba minte .acesta este un mare pacat in fata lui Dumnezeu ,
  • +15 (21 voturi)    
    Fata e minora (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:32)

    Parzivall [utilizator]

    A se observa iresponsabilitatea pochilor din Romania. N-ar fi de mirare sa auzi de cazuri de pedofilie ca de abuz emotional e plina tara.
  • -2 (16 voturi)    
    niste rai... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 22:35)

    thebblack [utilizator]

    e-aveti voi cu fata daca ea a vrut sa se calugareasca...
  • +23 (29 voturi)    
    parerea mea... (Sâmbătă, 15 februarie 2014, 23:50)

    ashic [anonim]

    religia e cea mai mare scuza pentru incompetenta. tot ce se intampla rau sau bun : "ASA A VRUT DUMNEZEU".Nu frate ti-o faci cu mana ta ! saraca fata a luat o pe cai gresite ! :( , parinti prea autoritari !
  • -9 (17 voturi)    
    r (Duminică, 16 februarie 2014, 0:22)

    DraganLaserararu [anonim]

    As vrea sa apuc ziua in care Eba se calugareste...sau macar gagica aia a lui Columbeanu, dar...astea nu au conceptii de genul...si cine le critica?Ftata nu se simtea bine in societatea asta /// si nu pricepea nimic din ce se intampla in jur in calugarie era un refugiu, departe de lumea asta snoaba...ce e rau in asta?:)
  • 0 (4 voturi)    
    mah, copiii mosului! (Duminică, 16 februarie 2014, 3:40)

    NL [utilizator]

    Dati-o incolo de treaba, unii arunca vina pe religie, altii pe duhovnic, altii pe parinti, altii o dau in politica, altii sint ironici... Hai sa ne bucuram ca fata asta a ajuns acasa, ca nu i s-a intimplat nimic rau. Ca n-am avut parte de o stire uitata sau de una rea. Cine stie ce o fi fost in capul ei, in sufletul ei? A fugit de acasa, a pus pe jar o tara intreaga. Bine ca a pus-o, in felul asta am realizat ca e bine sa avem grija de astia mici si altfel decit inchizindu-i intr-o cusca si punindu-i sa ne dea SMS cind ajung la scoala.
    Si hai sa-i cautam pe ceilalti care lipsesc.
  • +20 (22 voturi)    
    Carente enorme, ale parintilor si ale scolii! (Duminică, 16 februarie 2014, 5:17)

    hotnewsfil [utilizator]

    Parintii culeg ce seamana.
    Mama Cristinei ne spunea ca aceasta este 'un copil cuminte', ca se duce cu bunica, de mana, la biserica, duminica.
    Mama in cauza nu observase ca fiica ei este o adolescenta, o varsta cu fragilitati specifice, ca trebue tratata, respectata ca atare?
    Mama Cristinei nu stia ca fiica ei este un om diferit de ea, cu propriile opinii, cu propriile aspiratii in viata, care are propria parere despre fiecare din parintii ei, despre cauzele si efectele despartirii lor asupra sufletului ei?
    Cristina i-a cerut iertare mamei.
    Mama ar trebui sa ii ceara iertare Cristinei, fiindca nu a stiut sa si-o apropie, sa o cunoasca, sa si-o faca prietena. Mama, poate realizata profesional, nu este inca realizata ca parinte. Culege ce a semanat!
    Cei doi parinti n-au prea avut timp, aplecare pentru cunoasterea copililui lor, adolescenta (nu copilul!) Cristina.
    Noi folosim, de multe ori, cuvantul 'copil', in loc de fiu/fiica chiar si atunci cand 'copilul' este un adult de cincizeci de ani.
    In alte limbi, este exclusa aceasta confuzie (vezi engleza).
    Parintii ar trebui, multi dintre ei, sa fie instruiti ca parinti, sa cunoasca psihologia fiecarei varste a fiului/fiicei lor, sa stie ca acesta/aceasta este diferit(a) de fiecare dintre ei, ca, odata ce intra in contact cu scoala, se dezvolta intr-un mediu necunoscut lor (doar banuit de ei), ca instruire si ca socializare cu profesorii si colegii lor, ca personalitatea fiului/fiicei lor se dezvolta permanent, educatia data de parinti este numai o parte (cea primara) pe care o primeste fiul/fiica lor, la care se adauga educatia scolara si cea pe care i-o da socializarea, acestea, impreuna, avand sa ii defineasca personalitatea aflata in continua dezvoltare
    Si profesorii ar trebui sa fie scoliti in aceasta privinta, a cunoasterii si respectarii elevului/elevei
    Primitivismul "educatiei" prin religie trebue sa fie abandonat in scoala. Nu icoanelor pe pereti, nu predarii religiei in scoli, altfel decat ca istorie!
    • +7 (7 voturi)    
      In cele mai violente scoli e plin de icoane (Duminică, 16 februarie 2014, 12:24)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Profesorii se duc la ore dupa 20 de minute de cind a sunat si cite si mai cite!
  • +20 (24 voturi)    
    Copila indoctrinata cu religie medievala (Duminică, 16 februarie 2014, 6:32)

    dana_s [utilizator]

    Cum sa ai, in zilele noastre, duhovnic, inca de la 12-15 ani ?
    Ce este un duhovnic ? O persoana straina pe mana careia te dau parintii, care nu sunt in stare sa te faca sa deosebesti binele de rau ?
    Copila nu poate discerne asupra faptului ca a pleca de acasa intr-un pelerinaj insuficient pregatit si comunicat familiei, este un lucru rau ?
    Cum se poate asta, la 15 ani ?!
    Iar duhovnicul ala, daca tot exista, de ce nu a ajutat-o sa faca diferenta, sa o invete ca tu, copil fiind, NU procedezi asa ?
    Nu premeditezi un "pelerinaj", mintind, vanzandu-ti din lucruri ca sa faci rost de bani etc.
    Sau domnul duhovnic dorea sa faca prozeliti, dorea ca acel copil sa nu judece niciodata cu propriul lui cap, sa nu aiba incredere in el insusi, ci sa fie dependent de el si biserica lui - vad ca i-a dat si email-ul - o fi avand indicatori de performanta de indeplinit, cu cat mai multe suflete ademenite, cu atat mai eficient in parohie.

    E la moda sa ai duhovnic ? De unde vine asta ? Din scoala ?
    Afara cu religia din scoli.

    PS. Multumesc CFR Calatori.
  • +14 (18 voturi)    
    poate ne trezim (Duminică, 16 februarie 2014, 7:02)

    Francisc 1 [utilizator]

    terminati pana nu e prea tarziu cu indoctrinarea religioasa! ce s-a intamplat acum a avut un final fericit dar acum vreo luna studentu ala din bucuresti nu a sfarsit asa vesel , s-a inecat in dambovita.
  • +13 (13 voturi)    
    ce stire (Duminică, 16 februarie 2014, 8:55)

    hop [utilizator]

    bucurie mare ,politia competente,dar,in RO.sint 7 posturi de stiri,care,asteapta,cite o Nenorocire care sa tina tara cu sufletul la gura,adevarat foarte important,dar...opriti-va ca nu vezi la tv.decit babe violate,hoti de fier vechi,vecini care se bat cu alti vecini,pasarici pline de silicon...dar ce ne doare pe toti !!!Economia,Nivelul de trai,Politica Fiscala,Saracia ce domneste in tara,sint lucruri fara importanta?Mass MEdia are rol educativ,care unde se regaseste in Tara asta?a fugit de acasa o fata,bine ,rau,nu stiu,dar terminati cu isteriile,sint copii care nuau ce sa manince,sint directorila ASF care iau salarii de 40000eur/luna?e posibil???
  • +7 (7 voturi)    
    ma intreb (Duminică, 16 februarie 2014, 9:09)

    maia27 [utilizator]

    ma bucur ca totul s-a terminat cu bine. dar nu pot sa nu-mi pun o intrebare: cine este acest copil pentru care premierul, vicepremierul oprea, in persoana, politia, vama, patriarhia, armata, firmele de telefonie, sri, cfr-ul, presa, televiziunea, oamenii simpli s-au agitat atat de mult? pentru niste doctori care prevalau organe si salvau vieti nu a depus nimeni nici cel mai mic efort. ce gust amar trebuie sa aiba parintii aurei ion......dar si cei ai celor 25 de copii disparuti
    • +2 (2 voturi)    
      vb aia... (Duminică, 16 februarie 2014, 12:15)

      Matraguna [utilizator] i-a raspuns lui maia27

      cand te frigi cu supa... sufli si-n iaurt...
      doar ca au suflat cam degeaba.... pana la urma fata tot a ajuns pe la ceva biserici iar de acolo a fost sfatuita sa mearga acasa....

      oricat incearca autoritatile si popii sa dreaga busuiocul.... in gara se pare ca s-a vazut clar ca un fel de popa a luat biletul iar mai apoi urcata in tren spre casa....

      acum protectia copilului ar trebui sa miste putin
      gogomanii din celula de criza sa mai dea drumul la supapa .... cand am vazut ce declaratii fasonate dau imi era sila...
      si politia sa se concentreze mai mult pe felul in care fata minora! a reusit sa isi amanete ca-n targ bunurile...

      copii dispar zilnic.... mi-as dori cel putin la fel de multa agitatie si pentru gasirea lor! ..... m-am saturat sa vad mascarici dandu-se cu fundul de o "celula de criza" in toata media .... in frunte cu BOR sa nu uitam!
  • +8 (8 voturi)    
    Carente, ale parintilor si ale scolii! (Duminică, 16 februarie 2014, 9:21)

    hotnewsfil [utilizator]

    Parintii culeg ce seamana.
    Mama Cristinei ne spunea ca aceasta este 'un copil cuminte', ca se duce cu bunica, de mana, la biserica, duminica.
    Mama in cauza nu observase ca fiica ei este o adolescenta, o varsta cu fragilitati specifice, ca trebue tratata, respectata ca atare?
    Mama Cristinei nu stia ca fiica ei este un om diferit de ea, cu propriile opinii, cu propriile aspiratii in viata, care are propria parere despre fiecare din parintii ei, despre cauzele si efectele despartirii lor asupra sufletului ei?
    Cristina i-a cerut iertare mamei.
    Mama ar trebui sa ii ceara iertare Cristinei, fiindca nu a stiut sa si-o apropie, sa o cunoasca, sa si-o faca prietena. Mama, poate realizata profesional, nu este inca realizata ca parinte. Culege ce a semanat!
    Cei doi parinti n-au prea avut timp, aplecare pentru cunoasterea copililui lor, adolescenta (nu copilul!) Cristina.
    Noi folosim, de multe ori, cuvantul 'copil', in loc de fiu/fiica chiar si atunci cand 'copilul' este un adult de cincizeci de ani.
    In alte limbi, este exclusa aceasta confuzie (vezi engleza).
    Parintii ar trebui, multi dintre ei, sa fie instruiti ca parinti, sa cunoasca psihologia fiecarei varste a fiului/fiicei lor, sa stie ca acesta/aceasta este diferit(a) de fiecare dintre ei, ca, odata ce intra in contact cu scoala, se dezvolta intr-un mediu necunoscut lor (doar banuit de ei), ca instruire si ca socializare cu profesorii si colegii lor, ca personalitatea fiului/fiicei lor se dezvolta permanent, educatia data de parinti este numai o parte (cea primara) pe care o primeste fiul/fiica lor, la care se adauga educatia scolara si cea pe care i-o da socializarea, acestea, impreuna, avand sa ii defineasca personalitatea aflata in continua dezvoltare
    Si profesorii ar trebui sa fie scoliti in aceasta privinta, a cunoasterii si respectarii elevului/elevei
    • +2 (2 voturi)    
      se spune... (Duminică, 16 februarie 2014, 12:17)

      Matraguna [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      ca genetica incarca pistolul, iar mediul apasa tragaciul... parintii au alte prioritati se pare...
  • +6 (6 voturi)    
    indoctrinare (Duminică, 16 februarie 2014, 9:48)

    Francisc 1 [utilizator]

    vom avea cazuri de astea din ce in ce mai des daca nu devenim rationali si lasam religia duminica la biserica si batrinilor!
  • +4 (4 voturi)    
    "interesul national" oprea, cel care intoarce (Duminică, 16 februarie 2014, 10:08)

    fosta zoezoe [utilizator]

    armele la fiecare 3ani si 1/2, si care se lupta din greu cu fiecare fraza prefabricata pe care naduseste din greu, mai avea un pic si alerta si NATO !Sa-l vedem gasind si pe ceilalti disparuti la fel de repede.
  • +7 (7 voturi)    
    SRI (Duminică, 16 februarie 2014, 10:20)

    Airwaves [utilizator]

    Auzi, la astia... "fata a fost gasita si cu sprijinul SRI". Te doare mintea. Iti sangereaza creierul. Bai, nene, iarasi facem ca si in cazul padurarului? Fata a fost recunoscuta de un calator care a alertat autoritatile. Ce sri, ce celula de criza? Ce comandament si ce filtre? Sunteti praf. Toate "autoritatile"statului sunteti praf si pulbere! Ce nevoie mai avem de voi din moment ce, INTOTDEAUNA, cetateanul simplu este cel care rezolva diversele probleme?

    Sa te tii nene la prima calamitate! Sa te tii bine de tot!
  • +4 (4 voturi)    
    nu indoctrinare, ci neintelegere (Duminică, 16 februarie 2014, 10:34)

    fghh [utilizator]

    Ce s-a intamplat nu are nicio legatura cu religia. Problema o reprezinta ignoranta cu care este tratat divortul si copiii cu parinti divortati, in Romania.
    Daca divortul e comandat de Biserica pentru ca aduce atingere unei iluzorii 'familii traditionale', societatea condamna divortul pentru ca 'afecteaza copiii'.
    Sunt, ambele, adevaruri, dar nu motive de condamnare a unei realitati sociale.
    Iar copilului trebuie sa i se explice: mama si tata nu s-au mai inteles, s-au hotarat sa divorteze, iti place sau nu, trebuie sa intelegi ca nu sunt doar parinti, ci si oameni sexuati, care au nevoie de o viata a lor dincolo de atributiile lor de parinti. Vor ramane parintii tai si daca nu formeaza un cuplu. Au dreptul sa traiasca divortati, sa se recasatoreasca etc.

    Peuntru un copil caruia nu i s-a spus adevarul astfel, divortul poate deveni o trauma. Si sa blocheze la nivelul lui dezvoltarea afectiva si sexuala, in perioada cea mai importanta pentru acestea: adolescenta.
    Astfel, optiunea acestei fete pentru viata monahala nu a fost o consecinta a indoctrinarii religioase, ci dimpotriva opozitia fata de ideea de cuplu, relatie amoroasa, viata sentimentala, rezultate din modul gresit in care a inregistrat divortul parintilor, au fost cauza optiunii ei pentru religie.
    Puteti gasi acest fenomen explicat in cartile psihanalistei franceze Francoise Dolto si, in general, in psihanaliza.

    Din pacate, societatea romaneasca nu are pe niciun plan disponibilitate pentru a rezolva astfel de probleme. Parintii fac adesea greseala sa nu discute deschis despre divort cu copiii si sa isi asume o vina pentru acesta; psihologii nu ajung sa discute suficient cu copiii si parintii din familii divortate; opinia publica, mai ales de la clasa de mijloc in sus, valorizeaza atat de puternic familia biparentala incat la moda este un discurs al unei false 'protejari' a copilului, desi pastrarea lui intr-o realitate artificiala nu reprezinta protectie, ci privare de abilitati esentiale de viata.
  • +14 (14 voturi)    
    crendinta anilor 50 in secolul 21 si efectele ei (Duminică, 16 februarie 2014, 10:44)

    vali2 [utilizator]

    Deci ca efect a faptului ca e foarte credincioasa ea a ajuns sa-si doreasca sa plece de-acasa?? Tot ceea ce se confirma e faptul ca in credinta inoculata tinerei sunt niste derapaje grave legat de modelul omului in viata.

    In primul rand, vinovata e biserica prin faptul ca nu si-au actualizat deloc dogma la secolul 21. Si inainte sa sara credinciosii cu reply-uri acide, i-as uga sa asculte tot ceea ce se zice si numai la o liturghie. Decum la o nunta sau botez (gen femeie spurcata 7 zile dupa nastere, interzicerea avortului.. etc)

    As indrazni sa dau vina si pe parintii care nu i-au limitat accesul la religie avand in vedere ca la 12 ani, din acelasi motiv, fata a vrut sa fuga de acasa.
  • +4 (6 voturi)    
    am si eu o curiozitate. (Duminică, 16 februarie 2014, 12:03)

    Crop [utilizator]

    A cui e fata? De unde au avut parintii acces sa o dea in presa asa repede? De regula pe la noi prin tara mai dispare cate un copil odata pe saptamana, dar nu gasesc anuntul cu acel copil pe hotnews. Al cui copil este acesta?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi