VIDEO Traian Basescu, despre schimbarile din Guvern: Iohannis, un castig pentru Executiv. De data asta nu s-a facut un aranjament la GRIVCO

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 8 februarie 2014, 19:03 Actualitate | Esenţial

Presedintele Traian Basescu a declarat sambata seara, pentru B1TV, ca intrarea edilului de Sibiu, Klaus Iohannis, in Executiv ar reprezenta un castig pentru Guvernul Ponta. Seful statului e mai afirmat ca formula Guvernului nu a mai fost, de data aceasta, decisa la GRIVCO (Grupul industrial Voiculescu si Compania SA).

Presedintele Traian Basescu se afla la Cluj-Napoca unde va lua parte duminica la o dezbatere organizata de Fundatia Miscarea Populara. Alaturi de el se afla primarul orasului, Emil Boc.

"Eu cred ca Iohannis e un castig pentru Guvern, trebuie sa aiba grija cum le aranjeaza, cu incompatibilitatea. Altfel, el este experimentat in administratie si de data asta vine in Guvern fara sa fie facut aranjamentul la GRIVCO, ceea ce e bine. Prima data cand a vrut sa vina premier ii spusese tat'su mare, turnatorul Voiculescu, acum nu", a declarat Traian Basescu.

Intrebat daca va semna memorandumul cu FMI, asa cum sustine premierul Victor Ponta, presedintele a raspuns: "Cred ca dl Ponta viseaza frumos, probabil ca asta i-a spus Medvedev la Soci".



Presedintele Traian Basescu este asteptat, duminica, la o dezbatere publica pe care PMP o va organiza la Cluj-Napoca si la care va participa si primarul Emil Boc, a declarat vineri pentru Agerpres, presedintele PMP Cluj, Adrian Papahagi.

Papahagi a precizat ca nu poate da detalii despre prezenta presedintelui Traian Basescu, invitatiile fiind adresate de Fundatia Miscarea Populara.

"Nu pot nici sa confirm, nici sa infirm. Organizarea este facuta de Fundatia Miscarea Populara si nu pot eu sa va dau detalii din astea. Domnul Boc a fost invitat in calitate de vorbitor, ca universitar si edil al orasului nostru", a spus Adrian Papahagi.

Fundatia Miscarea Populara va organiza, duminica, la Cluj, dezbaterea publica intitulata "Statul de drept - intre modelul european si realitatea din Romania". La dezbatere si-au anuntat participarea membri fondatori ai Fundatiei Miscarea Populara (Prof. dr. Marian Preda, Elenina Nicut, Daniel Funeriu), lideri si deputati ai Partidului Miscarea Populara (Eugen Tomac, Teodor Baconschi, Elena Udrea, Cristian Preda).

Stirea se actualizeaza

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

7090 vizualizari

  • -32 (54 voturi)    
    Hmmm (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 19:17)

    MRSmrs [utilizator]

    ''De data asta nu s-a facut un aranjament la GRIVCO''...da ca atunci cand basescu mergea cu ''caciula in mana''(citat din basescu) la grivco+voiculescu.:))
    • +31 (45 voturi)    
      Toti incepeti cu Hmmm... (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 19:32)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      ... si apoi debitati o timpenie. Cind a fost Basescu cu caciula in mina la grivco?
      • +16 (24 voturi)    
        Iohannis e periculos. Vrea sa ajunga premier. (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 20:24)

        Argon [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Klaus Iohannis are ambitia sa devin premier. Un asemenea om este foarte periculos pentru Ponta.

        Faptul ca atit Ponta cit si Basescu declara ca actualul primar al Sibiului ar fi un cistig pentru guvern tine de motive foarte diferite. Presedintele doreste ca Iohannis sa submineze puterea lui Ponta iar acesta din urma lanseaza mesaje inselatoare pentru a nu-i refuza direct lui Antonescu propunerea de ministru de interne.

        In realitate Ponta deja le-a comunicat lui Sova, Zgonea si Ilie Sirbu sa-l atace pe Iohannis pentru ca Antonescu sa fie nevoit sa-i retraga candidatura.

        Klaus Iohannis nu va ajunge ministru de interne. Ramine la primarie.
      • -4 (24 voturi)    
        Hmmm (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 20:28)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui ac

        ''Razvan Dumitrescu : Apropo de GRIVCO, dumneavoastra ati fost vreodata la GRIVCO?
        Traian Basescu (luat prin surprindere) : Nu.
        Dumitrescu : Nici in 2004?
        Basescu (face ochii mari si da din umeri): Sau cred...cred ca...cred ca am fost cand am discutat intrarea PC-ului in...
        Dumitrescu : In iunie 2004, da?
        Basescu : Da.
        Dumitrescu : Ati fost la GRIVCO dupa localele din 2004.
        Basescu : Dupa intrarea PC-ului in alianta.
        Dumitrescu : Exact, ati fost la GRIVCO dupa alegerile locale, cand PC-ul luase un scor destul de bun: vreo 6 sau 7 la suta. Cand l-au avut, imi aduc aminte, pe Dick Morris consultant.
        Basescu (incercand sa evite raspunsul): Nu mai stiu.
        Dumitrescu : Si cand dumneavoastra ati castigat detasat, alegerile in Bucuresti in 2004.
        Basescu : Da.
        Dumitrescu : Care e diferenta daca dumneavoastra ati mers la un om politic la GRIVCO si altii merg acum?
        Basescu : Domnule Dumitrescu, m-am ascuns?
        Dumitrescu : Nu.
        Basescu (zambeste): Nu. Au fost toate televiziunile acolo, da?
        Dumitrescu (aproba): Sigur.
        Basescu : Deci eu acuz lipsa de transparenta cand se iau decizii. Toata lumea stia ca ma duc cu caciula in mana sa mai gasesc cateva voturi pentru a avea majoritate in Parlament. Nu m-am ascuns. N-a fost o decizie decat legata de ideea compromisului pe care trebuia sa il fac pentru a realiza o majoritate parlamentara.
        Dumitrescu : Poate nu a fost secret, dar o fi moral sa discutati cu un mogul? Ca Voiculescu.
        Basescu : Nu stiu daca la ora aceea era inventat termenul 'mogul'. In mod cert, nu.
        Dumitrescu : Dar obiceiurile lor erau inventate.
        Basescu (da din cap): Nu stiu.''
        Cauta si citeste nu mai spune povesti.:)))
        • +1 (5 voturi)    
          Hhhhhhhhmmmmmmmm (Duminică, 9 februarie 2014, 7:34)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          Vise Placute !
        • +1 (7 voturi)    
          Amnezie monsher... (Duminică, 9 februarie 2014, 7:51)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          Preacuratul/niciodata securist nu mai recunoaste nimic....Nu it mai bate capul cu un fost....
      • -9 (19 voturi)    
        Hmmm (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 21:52)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Astept scuze daca nu esti postac ce se zbate pentru o farama de mancare aruncata de stapan...
        • +3 (7 voturi)    
          Asteapta (Duminică, 9 februarie 2014, 7:58)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          O gasesc pe blogul lui Voiculescu (ce surpriza) si cam atit. Daca eu pun pe net miine ca te-ai facut verde, e si adevarat?
      • -4 (16 voturi)    
        FARA "Hmmm..."! (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 22:13)

        GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui ac

        'Toata lumea stia ca merg cu caciula in mana pentru a obtine niste voturi' spunea Traian Basescu pe 26.11.2009 despre vizitele sale la Grivco (declaratia este publica, o gasiti la o simpla cautare pe Google).
      • -9 (19 voturi)    
        problemele infractorului Basescu (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 23:45)

        AIKO100 [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Infractorul Basescu a uitat cand a facut aranjamente politice la Grivco ???
        • 0 (4 voturi)    
          hmmmmmmmmhmhmhm (Duminică, 9 februarie 2014, 6:57)

          verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui AIKO100

          a facut aranjamente sau a luat ordine ? e o diferenta de nuanta, importanta.
          Eu personal imi pun bazele mai mult intr-un tatuc care e capabil sa "il faca" la o adica pe unul ca Voiculescu decat unul care poate sa fie si frumos, si destept, si elocvent si tot ce cauta puristii zilele astea, dar nu are nici o parghie sa se tina tare in fata grangurilor.
        • 0 (0 voturi)    
          Cand a fost condamnat ? (Luni, 10 februarie 2014, 16:24)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui AIKO100

          Denumirea de infractor se aplica doar celor condamnati de justitie (nastase, fenechiu). Cand a fost condamnat Basescu ? Si ponta a comis o infractiune dovedita (plagiatul) dar nu a fost condamnat in justitie asa ca este corect sa i se spuna plagiator incompetent (lucruri dovedite) nu infractor (inca nu a fost condamnat dar oamenii de bun simt mai au nadejde). Deci invata mai curand exprimarea corecta in limba Romana si apoi posteaza.
      • -2 (8 voturi)    
        aveti aici trei date (Duminică, 9 februarie 2014, 10:07)

        Loda [utilizator] i-a raspuns lui ac

        http://www.realitatea.net/voiculescu-basescu-a-fost-de-trei-ori-la-grivco-in-2004-netransparent_689495.html
        Si daca spuneti ca Voiculescu minte (e clar ca nu ar fi prima data) ,popositi asupra citatului :
        ,, “Unde minte Traian Băsescu? Minte atunci când spune că vizitele lui la Grivco din 8 iunie 2004 (ora 19), 9 iunie 2004 (ora 18) şi 21 iunie 2004 (ora 9.30) au fost transparente. Fals! Au fost vizite private, fără presă la poartă, ''
        Deci domnul Basescu nu neaga vizitele in sine ci faptul ca ar fi fost facute pe ascuns.
        • +1 (7 voturi)    
          Nu cred ca am fost clar (Duminică, 9 februarie 2014, 16:04)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui Loda

          Aici nu e vorba daca Basescu s-a dus sau nu s-a dus undeva, cind era vorba de consultari, negocieri etc. Nu e nici un secret ca partide, lideri, membri de partid fac asta inainte si dupa alegeri.
          Aici era vorba de "desemnarea" (a se citi la ordinul lui) unui vicepremier de la grivco. Lucru care NU s-a mai facut prin negocieri sau la lumina zilei. Eu cred ca sint niste situatii diferite intre a negocia o majoritate in parlament si de a pune oamenii "nostri". Dv nu credeti? Sau e doar fapta in sine, nu si intentia?
          Victor Ponta e acum la Soci vorbind cu Medvedev. Sa-l acuzam de tradare?
    • +22 (34 voturi)    
      Basescu, un DOMN DESTEPT! (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 19:37)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      Iohannis e un pampalau neamt care a furat si care cand vorbeste, o data la 3 ore, spune prostii. Antonescu vorbeste incontinuu dar spune numai prostii. Un tandem de doi lei. Cat despre numirea lui Iohannis, e foarte buna pentru ca astfel va dispare si acest mit de om serios si bun administrator..Iohannis isi va da in sfarsit masura neputintei pe care a ascuns-o atat de bine pana acum!. Mai ales ca isi mai pastreaza si functia de primar! Daca statea la cutie, era mai periculos,... se pare ca sunt disperati daca l-au aruncat in prima linie. Celelalte trei numiri, Atanasiu, Nicolaescu si Busoi, sunt doar trei chiftele reincalzite pe post de felul doi...
    • -13 (25 voturi)    
      Hmmm (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 22:04)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      ''Intrebat daca va semna memorandumul cu FMI, asa cum sustine premierul Victor Ponta, presedintele a raspuns: "Cred ca dl Ponta viseaza frumos, probabil ca asta i-a spus Medvedev la Soci"
      Un atac prostesc la adresa lui Medvedev/Rusiei si care demonstreaza ca Romania are un santierist pe post de ''presedinte''.
      El crede ca politica adevarata este ca intalnirile lui de la golden blitz.
      • +1 (3 voturi)    
        Nuuu, politica e la o vodki cu Putin (Duminică, 9 februarie 2014, 11:27)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        aia e adevarata, unde e duc astia sa linga cizmele oligarhilor, ca nu-i cauta, ca UE, la furaciuni.
    • +2 (4 voturi)    
      >>>>>>>>>>> (Duminică, 9 februarie 2014, 5:11)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      Cred ca oricine incearca sa iti citeasca nickul ajunge in timp sa te numeasca "marasm".
    • 0 (0 voturi)    
      Gresesti (Luni, 10 februarie 2014, 16:19)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      Data aceasta e in contrast cu data cealalta cand un infractor (plagiat dovedit) incompetent a fost numit prim ministru ca sprijin pentru un alt infractor mort de frica deoarece i se apropia termenul la tribunal.
  • -17 (29 voturi)    
    cine sa stie mai bine decat el ? (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 19:33)

    adrian8 [utilizator]

    cum se fac aranjamentele la grivco ... ?
    • +9 (17 voturi)    
      O fi cum zici (ca sa nu te supar) (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 20:43)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Dar lui i-a trecut de mult. Alti in schimb saliveaza cand aud de grivco. Deh convingeri comune.
      • -4 (6 voturi)    
        Oare? (Duminică, 9 februarie 2014, 10:16)

        Loda [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Daca ai doi acare au facut o crima (sa zicem) si unul a facut-o ieri iar celalat acum 10 ani ,al doilea nu mai e criminal fiindca ,,i-a trecut" ? Pai si lui Nastase ,,i-a trecut" ,din 2004 nu mai fura, de ce o fi azi in puscarie ?
        • +3 (3 voturi)    
          Acest "Oare?" al tau (Duminică, 9 februarie 2014, 15:45)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Loda

          la ce se refera? Nu prea se potriveste cu ce ai mai scris.
        • 0 (0 voturi)    
          Pe drum ai pierdut logica (Luni, 10 februarie 2014, 16:26)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Loda

          .
    • +8 (8 voturi)    
      cum cine? (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 21:28)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      patronul antenelor
  • +26 (30 voturi)    
    pe felix l.a trimis la pușcărie (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 19:35)

    timp tamp [utilizator]

    pe feliz l.a atras în capcană si apoi l.a teimis la pușcărie deoarece varanul a băgat ghearele până la capăt în avuția tării, și l.a lasat și pe nastase la mâna justiției, ajuns acum la a doua încarcerare
    Deci 2-0 pentru băse, bravo lui
  • +20 (28 voturi)    
    ei na (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 19:41)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    "Iohannis, un castig pentru Executiv."
    Cineva sa ma lumineze ,asta a fost ironie sau pe bune?
    • +26 (28 voturi)    
      Stii ce a fost? (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 19:51)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

      A fost Basescu, exact ca-n vremurile lui "bune"
      Nici laie nici balaie, nici alba nici neagra, nici vara nu-i ca iarna.
      Acum n-au decat sa-si bata ei capul cu Johamnnis.
      Basescu oricum e obligat sa tina cont de legile in vigoare, atunci cand (si daca) numirea lui Johannis va ajunge pe biroul sau.
      In rest, e doar teatru ieftin.
    • +20 (22 voturi)    
      Divide et Impera (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 20:10)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

      Este sah la plagiator. Daca vor sa il contrazica pe Basescu, il enerveaza pe Somnorila, care se pare ca a incurcat pastilele, fiindca e cam activ de vreo 3 zile. Daca sunt de acord cu Basescu, nu e de bine pt electorat, plus ca deja tata socru a avut de obiectat.

      Urmatorul care va primi sah va fi partidul national al penalilor.

      Si uite asa, un om face mai multa opozitie bolii numite USL, decat 4-5 partide la un loc.
    • +6 (8 voturi)    
      PENTRU EXECUTIV, NU PENTRU ROMANIA! (Duminică, 9 februarie 2014, 0:47)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Bazil.the.3rd

      Deci, e (pe bune) o ironie!
  • +26 (32 voturi)    
    No more GRIVCO (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 20:10)

    Fane Babanu [utilizator]

    Basescu sa-I dea Dumnezeu sănătate, a fost printre cei care nu au făcut plecaciuni la GRIVCO , Ilievici Nastase&co, Patriciu, Vantu etc. De aceea si-a adunat atatia dușmani pentru ca a spus tot timpul adevarul. A fost primarul Capitalei si a făcut ordine, a fost ministrul Transporturilor si a făcut ordine iar ca si președinte a fost cel mai bun. Nu ne-a adus mineri in București , nu a făcut plecaciuni regelui si nu a pupat in dos .russia.
    • -7 (15 voturi)    
      Hmmm (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 22:01)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Fane Babanu

      ''Basescu sa-I dea Dumnezeu sănătate, a fost printre cei care nu au făcut plecaciuni la GRIVCO''
      Ha,ha,ha !!! :))
      Sfanta naivitate...
      =Dumitrescu : Care e diferenta daca dumneavoastra ati mers la un om politic la GRIVCO si altii merg acum?
      Basescu : Domnule Dumitrescu, m-am ascuns?
      Dumitrescu : Nu.
      Basescu (zambeste): Nu. Au fost toate televiziunile acolo, da?
      Dumitrescu (aproba): Sigur.
      Basescu : Deci eu acuz lipsa de transparenta cand se iau decizii. Toata lumea stia ca ma duc cu caciula in mana sa mai gasesc cateva voturi pentru a avea majoritate in Parlament. Nu m-am ascuns. N-a fost o decizie decat legata de ideea compromisului pe care trebuia sa il fac pentru a realiza o majoritate parlamentara.
      Dumitrescu : Poate nu a fost secret, dar o fi moral sa discutati cu un mogul? Ca Voiculescu.
      Basescu : Nu stiu daca la ora aceea era inventat termenul 'mogul'. In mod cert, nu.
      Dumitrescu : Dar obiceiurile lor erau inventate.
      Basescu (da din cap): Nu stiu.''
      • +2 (6 voturi)    
        fereste-te de cetateanul (Duminică, 9 februarie 2014, 11:20)

        Joiner [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        care a citit o singura carte in viata lui !!!

        Ne intoxici cu un dialog obosit ... toti au umblat si vor umbla cu tertipuri... in toata lumea asta nu este un lider "imaculat" ... da esti atat de puternic sa recunosti ca ai gresit, ai taria asta???
        asta e un caracter de lider nu Ponta care fuge de raspundere (multiple exemple pe tot parcursul guvernarii lui) si la propriu si la figurat ca un adevarat las !!!!!
        CE A FACUT PONTA ponta&usl&pnl INTR-UN AN JUMATE ???? ITI SPUN EU>>>>NIMIK (nu pot sa scriu mai mare sa va sara in ochi)
      • +1 (5 voturi)    
        Nenica, reiterezi aceeasi chestie (Duminică, 9 februarie 2014, 11:30)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        asta n-a fost raspuns, ci copy paste. Cred ca nu-ti iei banii pentru asta.
        • 0 (0 voturi)    
          Hmmm (Luni, 10 februarie 2014, 22:45)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Stiu ca basistii vor sa ascunda dovezile minciunilor facute de stapanul lor...asa ca eu doar postez dovada care-l incrimineaza pe mincinos.
          Daca va doare, puteti sa va smiorcaiti ca basescu...:))
          PS.Tara este mai bine condusa daca nu se ocupa nimeni de ea decat cand era condusa de baseescu si cu degetelui lui, boc.
          Macar nu se mai prabuseste.:)
    • +14 (20 voturi)    
      Asa-i frate (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 22:07)

      Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui Fane Babanu

      Si inca ceva. Basescu a fost primul demnitar român care a condamnat cu subiect și predicat comunismul în mod public de la tribuna Parlamentului. Din momentul ala a început totul de fapt. Șobolanii roșii împrăștiați strategic în mai toate partidele dar cu preponderență în PSD i-au pus gând rău. Acela a fost momentul în care Băsescu a pus tamaie pe coada diavolului neocomunist.
    • -5 (15 voturi)    
      REMEMBER (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 22:29)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Fane Babanu

      - "Reducerea fondului de salarii pentru tot aparatul bugetar din Romania cu 25 %, iar pana la sfarsitul anului sefii de institutii au obligatia sa faca selectia si sa-i aleaga pe cei mai buni!"
      - "Aceasta masura trebuie luata de la 1 iunie."
      - "Toate salariile vor fi afectate, inclusiv salariul minim, insa Guvernul va compensa diferenta, astfel incat salariul minim sa nu scada sub 600 de lei."
      - "Veniturile obtinute de la Stat vor fi impozitate cu procente foarte mari."
      - "Ajutorul de somaj se reduce cu 15%"
      - "Este previzibila o reducere a pensiilor cu 15%."
      - "Se va proceda si la reducerea masiva a subventiilor."
      • +7 (9 voturi)    
        ponta procedează ca un șuț (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 23:08)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        ponta lașu ne ia banii din buzunar pe nesimțite ca un șuț(hoț de buzunare) veritabil, azi o acciză, mâine un impozit, apoi o taxă, o mărire de taxa, acciză peste acciză și tot așa până ve 99% din venituri ajung în buzunarelor și mafioților de la putere.
        cu injumâtățirea ratelor pe lângă faptul că un sfert din banii obținuți se duc tot la draqnea să.i distribuie baronilor, iar peste doi ani când ratele se vor tripla vă va lua avutul din casă și apoi casa cu totul.
        Băsescu a ieșit deschis și a stus bugetarilor, vă iau un sfert de salariu, ponta ca orice laș face legi mafiote pentru spolierea românilor.
        • +2 (4 voturi)    
          Pai asta si e! geniala porecla (Duminică, 9 februarie 2014, 11:32)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

          Ponta SUTZUL! Ca e simpatic la bobor, nu pare om rau, nu ti da in cap, a mai sutzuit el o teza de doctorat ceva...dar nu-I baiat rau. E de comitet. Dupa ce-ti ia portofelul, l-a golit de bani, ti-l arunca-n zapada intr-o curticica linga ceva de ciine, ca sa nu mai alergi dupa acte si sa schimbi yalele (daca n-ai facut deja toate astea cind te anunta vreun gasitor...).
        • 0 (0 voturi)    
          Hmmm (Luni, 10 februarie 2014, 22:47)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

          Mda...sutul impotriva talharului care a dat cu bata in cap Romaniei/romanilor .
          Oare cine este mai rau?
      • +4 (10 voturi)    
        Daca imi permiti ... (Duminică, 9 februarie 2014, 0:31)

        Fane Babanu [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        In momentul in care toata Europa este in criza si daca examinezi cu atentie in tarile respective au fost socialisti la putere (spania, portugalia, grecia, romania ... ¿coincidenta? ) , tu cum redresezi economia daca ajungi la putere dupa Iliescu manalarga? Nu e normal sa iei masuri pentru a strange cureaua? Logic ca este blamat Basescu pentru ca a incercat sa repare ce au stricat socialistii dar nu a facut nimic din ceea ce nu au facut celelate tari europene (mai putin Islanda). Hai sa deschidem ochii si sa vedem cine fura (si-i ia DNA) si cine incearca sa faca ceva. De ce se ascunde Iliescu de dosarul revolutiei si al mineriadei? De ce a ajuns Nastase la parnaie? De ce se ascunde Felix controlatorul? De ce un prim ministru demonstrat plagiator si mincinos nu isi da demisia? Cum se poate ca un fost ministru al justitiei care a promovat actualele coduri (Predoiu) sa aiba nesimtirea de a candida presedinte. Basescu a tinut piept SINGUR la toata haita de hoti . Eu m-am saturat de hotia din Romania si vreau deputatii, senatorii, oamenii politici alesi sa faca legile pentru toata lumea si nu doar in avantajul lor.
        • -2 (6 voturi)    
          Toata Europa (Duminică, 9 februarie 2014, 1:28)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Fane Babanu

          In tarile scandinavice sistemul de guvernare si toata filozofia politica e de stanga, mai socialisti nu exista.
          Ei de ce n-au avut criza ?
          Cat despre Romania, criza asta nu e ca ciuma, nu vine din cer, e o consecinta a unor politici economice dezastruoase.
          Cine a fost la putere din 2004 incepand ? PD, PNL, PLD, PDL - deci "dreapta".
          Au luat masuri doar in al 12-lea ceas.
          Daca erau asa de competenti nu ar fi fost nevoie de masurile respective.
          • +1 (5 voturi)    
            Grecia? (Duminică, 9 februarie 2014, 15:21)

            cinic [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Grecia, Portugalia, Irlanda, Spania? tot dreapta? UK, USA tot dreapta?
            Si tu cum de nu ai luat un Nobel pe economie vazandu-te cu solutiile geniale in buzunar? Sau Voinea/Chitoiu/Vosganian?
            • +1 (3 voturi)    
              lol (Duminică, 9 februarie 2014, 16:57)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui cinic

              Eu i-am raspuns /// de dinaintea mea, care ma aburea cu "doar tarile socialiste au intrat in criza".
              In Spania si Grecia sunt la putere guverne de dreapta care au adancit si mai tare criza.
              Mai usor cu propaganda basista a "statului asistential", ca popoarele sunt formate din oameni, si toti au drept de vot, nu doar "elitele" si primarii.
          • -1 (1 vot)    
            Imi racesc gura de pomana cu oameni ca tine (Duminică, 9 februarie 2014, 21:28)

            Fane Babanu [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Daca vrei sa imi contraargumentezi atunci fi scurt si la subiect. Tot ceea ce am scris este adevarat. Erau socialistii la putere in Spania timp de 7 ani si au dus tara in ciza cheltuind mai mult decat isi permiteau? La fel in celelalte tari date exemplu si s-a creat un efect domino. Doar anumite personaje denatureaza istoria si nu vor sa recunoasca. NU e o rusine daca iei si citesti in wikipedia despre criza ...
            • 0 (0 voturi)    
              Incerca sa citesti ceva mai mult (Luni, 10 februarie 2014, 16:31)

              Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Fane Babanu

              decat wikipedia (care nu are un sistem de validare a informatiei deci orice tampenie poate fi scrisa acolo)
          • 0 (0 voturi)    
            Nu exista nici o legatura (Luni, 10 februarie 2014, 16:29)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Intre guvernele din tarile scandinave - lecuiti de mult de socialism si infractorii comunisti de la noi ce uzurpeaza numele de socialisti. daca nu vezi deorsebirea intre cele mai responsabile guverne si un guvern cleptocrat profund corupt atunci esti si tu iremediabil pierdut.
        • -2 (6 voturi)    
          Hmmm (Duminică, 9 februarie 2014, 9:48)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Fane Babanu

          Mereu au fost ''crize'' cand au fost dreptacii la putere...taranistii, pedelacii....
          Lasa gargara.
          • 0 (2 voturi)    
            Orice economist (Luni, 10 februarie 2014, 16:34)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            cu un minim de cunopastere a istoriei economiei iti va spune ca in toate cazurile crizele sunt generate de guverne de stanga ce cheltuiiesc nesabuit pe programe sociale. Vin apoi cei de dreapta si iau masurile necesare dar nepopulare apoie la iesire din criza stanga tipa ca ca dreapta a adus criza. Crizele sunt datorate guvernelor ce au administrat tarile cu 5-10 ani inaintea declansarii crizei nu a celor aflate la guvernare in momentul aparitiei acesteia.
            • 0 (0 voturi)    
              Hmmm (Luni, 10 februarie 2014, 23:10)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

              Mda....asa de bine ''repara'' dreptacii economia ca inchid sute de mii de firme.
              Daca ai intelege economie, ai intelege si de ce sua nu iau masuri de austeritate....
              Lipsa fluxului de bani duce la o contractare a economiei...si totul se duce in jos, dar cine sa te inteleaga...
            • 0 (0 voturi)    
              Hmmm (Luni, 10 februarie 2014, 23:12)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

              =Voci de prim rang de la Bruxelles au admis ca strategia de austeritate implementata incepand din 2010 "a ajuns la limita".

              Jose Manuel Barroso, presedintele Comisiei Europene, unul dintre pilonii celebrei "troika", ce a impus austeritatea in Europa, citat de La Tribune, a afirmat ca doctrina bazata pe austeritate, in numele unui asa zis viitor sanatos, "a atins limitele".

              Declaratia lui Barroso este o forma prin care se recunoaste esecul politicii de austeritate, care - se dovedeste pe zi ce trece - ca nu a adus beneficiile prognozate pe hartie.

              Analiza cotidianului citat depaseste cadrul politic si se duce spre efectele concrete ale politicilor aplicate cu incapatanare de dreapta din Uniunea Europeana, in frunte cu Barosso, si merge la o analiza a starii reale in care se afla institutiile democratice europene si cele care garantau bunastarea locuitorilor din UE.

              Dezbaterea este seaca si la obiect. Starea de sanatate generala in UE este cea mai proasta din ultimii zece ani. Imaginea partidelor de guvernamant (de dreapta) s-a prabusit, iar politicile de dreapta sunt asociate de cetatenii UE cu austeritatea si sunt eliminate din optiunile de vot.

              Criminalitatea si evaziunea au crescut la cote fara precedent din 2000 incoace, iar fundamentul economic pe care s-a bazat politica de austeritate s-a dovedit fals.=
        • -2 (4 voturi)    
          Adevarat graiesti (Duminică, 9 februarie 2014, 11:23)

          Joiner [utilizator] i-a raspuns lui Fane Babanu

          Da in rautatea lor nu mai percep adevarul... viata i-a lovit prea puternic.
          Pacat de poporul roman!!!
  • -4 (20 voturi)    
    la lucrarile PMP (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 20:21)

    clarice [utilizator]

    Participa conferentiar academician chimist de renume mondial Elena Udrea viitor candidat la presedentie,restul e umplutura pentru fraieri.
    Tara asta chiar o merita.
    • +7 (13 voturi)    
      nu a plagiat ca tonta (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 23:12)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      uslașii ne-au procopsit cu un purcoi de plagiatori, neșimțiți, bădărani, golani, tâlhari la drumul mare, incompetenți, jigodii ca baronii de brăila, teleorman, vrancea, buzău și golanii derbedei de constanța...și nu uita de paul&shark
      • -3 (7 voturi)    
        Nu (Duminică, 9 februarie 2014, 1:31)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

        Cui ii pasa ca a plagiat Ponta ? De aia traiesti tu mai bine sau mai rau ?

        Vorbiti de parca inaintea USL-ului curgea lapte si miere.

        Sunt toti la fel de incompetenti. Nu a exista guvern al Romaniei care sa faca o schimbare cat de mica in bine pentru oameni.

        Niste dezastre prin rotatie.

        Trebuie sa fii greu de cap si amnezic incurabil ca sa compari raul mic cu raul mare si sa ii votezi alternativ la 4 ani.

        De aia suntem vai de capul nostru, ca jumatate voteaza Basescu, cealalta voteaza Iliescu si dupa 4 ani uita cat de rai au fost cei de dinainte.
        • 0 (0 voturi)    
          "Cui ii pasa ca a plagiat Ponta ?" (Luni, 10 februarie 2014, 18:37)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Pentru tine e normal ca alesi neamului sa faca legi care sa-i scape pe puscariabilii alesi de parnaie?
      • 0 (4 voturi)    
        Hmmm (Duminică, 9 februarie 2014, 9:51)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

        Nttttt....a plagiato pe ciociolina!:))
      • 0 (4 voturi)    
        Precizare (Duminică, 9 februarie 2014, 10:12)

        Loda [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

        Nu a facut-o ,pentru ca tocmai aparuse cazul Ponta.Singura a spus ca in intocmirea referatelor pentru docotoratul la care era inscrisa, era ,,ajutata' de profesori si de alti colegi (Intre timp a renuntat).Daca doriti va caut citatul in care doamna facea afirmatiile respective privind ,,ajutorul" privit ca ceva foarte natural.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu meritati minus - Jos lacoma din Plescoi (Duminică, 9 februarie 2014, 11:33)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      sa nu ne-o mai bage nimeni pe git pe cocoana asta. Zoe a lu' conu' Trahanache era o lady pe linga ea!
    • 0 (0 voturi)    
      E chair o alegere buna (Luni, 10 februarie 2014, 16:37)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      comparativ cu un plagiator mitoman sau un repetent lenes patent. tara insa merita ceea ce a votata un guvern de infractori intitulat "cel mai cinstit guvern". Cum or fi ceilalti uslinosi deja ne dau fiori.
  • -3 (9 voturi)    
    Iohannis o miniune pentru Romania (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 23:07)

    hopsinoi [utilizator]

    Iohannis Presedintele Romaniei. Sper sa nu se compromita sau se lasa compromis de Plagiatorul Ponta.

    Iohannis stai departe de Plagiator, nu ai ce cauta langa el, nu gresi ca Crin - nu sta la masa cu ei.
    • -1 (7 voturi)    
      Hi,hi,hi! (Duminică, 9 februarie 2014, 0:08)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Ai vazut tu vreun presedinte al Romaniei care habar n-are sa scoata doua vorbe si cand le scoate sa spuna prostii??? :)))
      • +1 (1 vot)    
        Singura prostie a lui Basescu se numeste Udrea (Duminică, 9 februarie 2014, 11:34)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        nu pot sa-i gasesc alta!
      • 0 (0 voturi)    
        Eu da (Luni, 10 februarie 2014, 16:39)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ceausescu si pupilul lui Ilici Iliescu (cred ca se exprima mai bine in rusa dar eu nu cunosc limba asa ca am judecat dupa "opera" penibila din Romana).
  • -5 (13 voturi)    
    base, murdaresti tot ce atingi (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 23:13)

    jackalphonse [utilizator]

    as fi preferat sa nu-ti aud opinia
    executivul este varza cu sau fara iohanis
    • 0 (0 voturi)    
      "executivul este varza cu sau fara iohanis" (Luni, 10 februarie 2014, 18:42)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      .
  • +7 (7 voturi)    
    Cu si fara Johannis (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 23:38)

    Koczka [utilizator]

    rezultatul e acelasi. Aceiasi /// care gasesc vehicule de propagare a ideologiei lor mincinoase. Nici PMP - ul nu e solutie pentru Romania deoarece chiar a fost declarat ca vehicul de revenire in politica a unor rejectati de realitatea sociala si politica din Romania. Numai cu oameni noi, nepatati si neatarnati intereselor straine si a mafiei interne se poate construi ceva.
    • -2 (4 voturi)    
      Asa e! ne-o baga iar pe git pe frunza de milioane (Duminică, 9 februarie 2014, 11:35)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      de euro! cind sint atitia tineri talentati in Romania! A fost o rusine!
  • 0 (0 voturi)    
    mizele zilei de luni (Duminică, 9 februarie 2014, 1:20)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Cu noua sa gaselnita de limbaj ("discutii tehnice", "detalii tehnice" - urmeaza "tehnicalitati" la rand), premierul Ponta trage de timp, in asteptarea evaluarilor interne realizate de consilierii si apropiatii sai.
    http://www.mediafax.ro/politic/ponta-iohannis-este-un-castig-pentru-guvern-dar-deciziile-tehnice-legate-de-pozitii-le-discutam-cu-calm-12044379
    http://www.realitatea.net/ponta-am-prezentat-tehnic-la-usl-ce-s-a-discutat-cu-fmi-e-adevarat-e-tehnic-poate-nu-se-retine_1374583.html

    1. Klaus Iohannis nu este o galusca usoara de inghitit;

    2. PSD-ul isi doreste foarte mult Ministerul de Interne. Mentalitatea infractionala si linia de gandire comunista ale acestui partid pun foarte mult pret pe Interne si pe Administratie, ca arme ce pot fi utilizate la alegeri;

    3. Din punctul de vedere al imaginii publice, Ponta va fi sfatuit de consilieri sa nu cedeze foarte usor in fata avalansei de nominalizari a Partidului National Liberal, in special la cea privindu-l pe neamtul Iohannis.

    Cu toate aceste trei elemente de analiza in fata, Ponta va cauta o solutie de "compromis" care va avea in centru Ministerul de Interne.

    Doua mize mari:

    1. Klaus Iohannis, ca jucator puternic ce poate deveni lider politic absolut in ochii romanilor, detronandu-i pe Ponta, Antonescu si Basescu in sondaje, in cursul acestui an electoral, si urcand PNL-ul;

    2. Ministerul de Interne, in perspectiva alegerilor.

    Preluarea portofoliului de Interne de catre pesedisti si izolarea lui Iohannis in Guvern pare cel mai plauzibil scenariu pentru ziua de luni, care se anunta tumultuoasa, cu multe declaratii si contre politice.

    Mersi, pa!
  • -3 (7 voturi)    
    Pe bune? (Duminică, 9 februarie 2014, 11:52)

    Gigi Kent [utilizator]

    Cat de ipocrit sa fii sa te duci la Cluj sa faci "aranjamente" pentru un partid in momentul in care tu ar trebui sa fii neimplicat politic si sa te legi de "aranjamentele" altora. Sau stati ... ale lui sunt "transparente" fiindca sunt televiziunile la poarta si nici mogulii nu erau moguli pana nu i-a "inventat" el ... Un presedinte de tot rasul.
    • 0 (0 voturi)    
      Urmeaza altul care va fi de tot plansul (Luni, 10 februarie 2014, 16:40)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      .


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri