Studentii de la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine - sectia Limbi Moderne Aplicate si de la Facultatea de Administratie si Afaceri au obtinut o medalie de aur si 7 medalii de bronz la concursul international Markstrat, a anuntat Universitatea din Bucuresti. La competitia de simulare online pe probleme de marketing au participat 79 de studenti si 14 cadre didactice din Marea Britanie, Germania, Polonia, Finlanda, Olanda, Franta, Spania si Romania.

Concursul international Markstrat s-a desfasurat in perioada 25 ianuarie - 1 februarie 2014 la University of the West of Scotland, Paisely, in Marea Britanie. Aceasta a fost a XVI-a sesiune Markstrat, organizata de consortiul DUKENET.

Echipa Universitatii din Bucuresti a fost formata din 8 studenti de la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, sectia Limbi Moderne Aplicate si masteratul Cultura si Limbajul Organizatiilor Europene, si de la Facultatea de Administratie si Afaceri:

  • Eduard Popescu - medalie de aur
  • Alexandra Murgu - medalie de bronz
  • Andreea Birsan - medalie de bronz
  • Izabela Tranca - medalie de bronz
  • Vlad Aurelian Popescu - medalie de bronz
  • Nicoleta Sava - medalie de bronz
  • Medeea Mavru - medalie de bronz
  • Miruna Ghimis - medalie de bronz

Echipa a fost condusa de conf. dr. Diana Ionita si prof. dr. Magdalena Platis-Iordache, care au obtinut medalii de aur, informeaza Universitatea din Bucuresti intr-un comunicat remis HotNews.ro.

In cadrul programului Markstrat, studentii au luat parte timp de o saptamana la 11 runde de simulare pe probleme de marketing in limba engleza, online, fiind coordonati de catre profesori/instructori din tarile participante.

Au fost testatecunostintele de limba engleza, limbajul terminologic specific domeniului marketing, conceptele teoretice de marketing si management, competentele IT, dar si modul de lucru in echipa, viteza si spontaneitatea luarii de decizii sau gasirii de solutii, munca in regim de stres, competenta de autoevaluare si de reactie in situatii limita.

Strategia folosita de catre firma virtuala conceputa de studentii Universitatii din Bucuresti a impresionat juriul in urma rapoartelor intermediare predate la sfarsitul fiecarei runde si a prezentarii finale.

Din experienta anilor anteriori, o astfel de distinctie deschide usile companiilor multinationale la angajare, facand diferenta dintre absolventii Universitatii din Bucuresti si alti candidati, precizeaza universitatea.

Rezultatele inregistrate anii trecuti de Universitatea din Bucuresti la concursul Markstrat:

  • 2013: trei medalii de aur (din cele trei maximum posibile), doua medalii de argint si trei medalii de bronz
  • 2012: doua medalii de aur, doua de argint si doua de bronz
  • 2011: doua medalii de aur si sapte medalii de de bronz
  • 2010: o medalie de aur, o medalie de argint si 3 medalii de bronz

Dukenet este o retea care a fost infiintata acum 16 ani si cuprinde universitati din Europa (Danemarca, Tarile de Jos, Finlanda, Franta, Germania, Italia, Spania, Suedia, Marea Britanie, Norvegia, Romania, Polonia). Din anul 2008, Universitatea din Bucuresti a devenit partener cu drepturi egale, urmand sa trimita anual studenti din departamentele si facultatile mentionate la un stagiu intensiv de strategii de marketing.

Amintim ca specializarea Limbi Moderne Aplicate din cadrul Facultatii de Limbi Straine a fost anul trecut cea mai cautata specializare de la Universitatea din Bucuresti, cu 92 de candidati pe un loc. Si in 2012 aceasta specializare a fost cea mai cautata din Universitatea din Bucuresti, cu 77 de candidati pe un loc.

Citeste si: