VIDEO Traian Basescu, despre accidentul din Apuseni: Demiterea directorului STS si trecerea serviciului la MAI nu sunt viabile/ Localizarea se putea face in 30-35 de minute

de Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 2 februarie 2014, 17:23 Actualitate | Esenţial

Traian Basescu la sedinta CSAT
Foto: Presidency.ro
Presedintele Traian Basescu a declarat ca premierul Victor Ponta a solicitat in sedinta Consiliului Suprem de Aparare a Tarii desfasurate duminica demiterea directorului Serviciului de Telecomunicatii Speciale, Marcel Opris, si trecerea STS la Ministerul Afacerilor Interne, seful statului precizand ca "niciuna dintre variante nu este viabila". Potrivit presedintelui, politicienii au lansat o "minciuna publica" de natura sa discrediteze "o institutie a statului care si-a facut datoria", pentru ca STS nu are nici echipament si nici dreptul legal pentru a face localizarea exacta a locului accidentului.



In ceea ce priveste accidentul aviatic din Apuseni, seful statului a aratat ca esecul actiunii de salvare a fost cauzat de lipsa se coordonare in conformitate cu reglementarile in vigoare. "Comandamentele cerute de lege nu s-au constituit nici la Ministerul Transporturilor, nici la Ministerul de Interne", a declarat Basescu, aratand ca responsabilitatea celor doua institutii amintite "nu poate fi data la o parte".
  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT principalele declaratii ale presedintelui

Principalele declaratii facute de Traian Basescu:

  • N-as fi dorit sa vorbesc la stadiul acesta despre accidentul de aviatie din Apuseni. Dar solicitarea premierului m-a obligat legal sa organizez o sedinta CSA
  • Voi reveni in zilele urmatoare cu detalii, la 18:00 am intalnire cu FMI. Vreau sa fac doar o declaratie legata de capacitatea statului.
  • S-a creat in mod nedrept dupa accident impresia ca statul roman nu este capabil sa actioneze in situatii de urgenta.
  • Eu am coordonat actiunile statului roman in situatii de urgenta atuncii cand atributiile o cereau.
  • Institutii ca MApN, Directia de Informatii a Apararii, SRI, SIE, Aviatia militara, cand s-au aflat in diverse situatii de urgenta si au fost sub coordonarea mea, ne-am atins obiectivele.
  • Doua dintre situatii sunt arhicunoscute: eliberarea ziaristilor din Irak si aducerea in tara a lui Omar Hayssam.
  • Statul are capacitate sa intervina in situatii extrem de dificile.
  • Ceea ce a deosebit actiunile care vizau securitate nationala de actiunea din Apuseni a fost coordonare si necoordonare.
  • Actiunea din Apuseni nu a fost coordonata in conformitate cu reglementarile  in vigoare. De aceea a fost un esec, asa cum a definit-o si prim-ministrul.
  • In aceste zile s-a instalat public prn persistenta unor minciuni ideea ca STS trebuia sa faca localizarea exacta a locului accidentului. Este o minciuna. STS nu are nici echipamente pentru asa ceva , nu are nici dreptul legal sa faca mai multe decat a facut.
  • Prin reglementari, STS preia, prin linia de apelul de urgenta, informatiile de la operatorii de telefonie. STS are capacitatea sa spuna exact punctul de la care s-a facut apelul telefonic cand se face dupa un telefon fix.
  • In momentul in care apelul la 112 se face de pe un telefon mobil, STS primeste indicatorul celulei de la operator.
  • Ceea ce STS-ul primeste de la operator e un spatiu de identificare pe telefonie mobila.
  • Aici sunt cei 200 km patrati pe care STS-ul i-a transmis drept informatia conform tuturor procedurilor in astfel de cazuri.
  • Actiunea din Apuseni a fost un esec.
  • In aceste zile am asistat la o minciuna publica lansata de politicieni care e de natura sa discrediteze o institutie a statului care si-a facut datoria.
  • Eu nu pot intra in jocul demiterilor pentru ca da bine la public sau la politicieni.
  • STS-ul nu are niciun mijloc tehnic de identificare a telefoanelor mobile.
  • Ceea ce s-a spus public este o minciuna.
  • Va fi o mare dezamagire pentru cei care au propagat minciuna, oameni politici si oameni care au aparut la televizor.
  • Cei care mint ca pe telefonie mobila STS-ul putea sa dea mai multe informatii.
  • In conditii de coordonare, institutiile statului roman sunt capabile sa faca fata actiunilor de salvare.
  • Daca s-ar fi lucrat institutional, si la MAI s-ar fi instituit comandamentul din care fac parte, un mare numar de institutii ale statului - cand pui la un loc informatiile de la STS, SRI - daca se puneau la un loc si informatiile radar de la Aviatia militara si de la Romatsa, cu certitudine localizarea s-ar fi putut restrange la un spatiu foarte mic.
  • Comandamentele cerute de lege nu s-au constituit nici la Ministerul Transporturilor, nici la Ministerul de Interne.
  • Acum la mine in birou daca pun la un loc informatiile primite in primele 30-35 de minute pot face localizarea fara probleme.Totul este coordonarea.
  • Cazul este in ancheta Parchetului.
  • Vreau sa cred ca avem rabdare pana la incheierea anchetei pentru a avea un punct de vedere bazat pe lege privind respectarea sau nerespectarea in aceste situatii.
  • Lipsa de coordonare nu cere schimbarea regulamentelor. Ceea ce trebuie sa facem in viitorul imediat este sa respectam legislatia pe care o avem.
  • Cu siguranta institutiile statului ar fi capabile sa actioneze cu suficienta promptitudine.
  • La terminarea CSAT va pot spune ca desi in CSAT s-a prezentat legea dupa care functioneaza STS-ul si protocoalele, a fost si punctul de vedere al SRI care a confirmat faptul ca STS nu are capabilitati mai mari decat sa arate perimetrul in care ar putea fi detectata o aeronava, primul ministru a solicitat trecerea STS la MAI si destituirea directorului STS.
  • Cred ca niciuna dintre variante nu este viabila.
  • In ceea ce priveste directorul Opris, el nu este om politic. Nu poti sa il tratezi ca pe om politic care poate fi schimbat ca sa dea bine.
  • Si el si la SIE sunt oameni care au facut o cariera militara si nu imi pot permite sa imi bat joc de ei.
  • As face o similitudine intre acest caz si ce face Guvernul cu prefectii.
  • Deszapezirea s-a facut de catre oamenii acestia prin lungi comandamente la televizor, penibile de multe ori, care nu aveau decat scopul sa ascunda ca nu au utilaje.
  • Mai mult, sa dai afara prefectii cand contractele de deszapezire le fac presedintii de Consilii Judetene carora nu le poti spune o vorba.
  • Iarasi, CNADNR-ul este cel care inchiriaza utilaje.
  • Este dezonorant acest mod de a lucra. Cand ei stiu ca contractele sunt la presedintii de CJ care au facut achizitiile publice legal sau ilegal, e o dezbatere in presa.
  • Ei bine, structurile de securitate nationala nu pot intra in aceasta morisca.
  • Nu as avea niciun fel de menajamente in fata unui sef de serviciu care ar gresi. Dar aici suntem in fata unei mari minciuni publice.
  • Atributiile STS-ul sunt legate de determinarea celulei de perimetru in care se afla telefonul mobil, nu a punctului fix.
  • Exista alte institutii care puteau determina.
  • Daca exista cineva care dovedeste ca STS-ul avea atributii mai mari in acest caz, va asigur ca nu voi sta nicio clipa pe ganduri in ceea ce priveste demiterea directorului Opris.
  • Alte institutii au capabilitati si va asigur ca daca ar fi stat la o masa ar fi putut determina locul accidentului.
  • A fost o harmalaie, din acest motiv acei oameni nu au putut fi ajutati.
  • Responsabilitatea MAI, a Ministerului Transporturilor, nu poate fi data la o parte.
  • Am coordonat aceste institutii ale statului in conditii sau pentru obiective mult mai grele si nu a existat niciun rateu. Au capabilitati, dar trebuie coordonate. Institutiile statului trebuie cunoscute.
  • In legaura cu prefectii: Mascarada televizata a comandamentelor nu face decat sa fie o acoperire pentru banii nemeritati si nemunciti care se vor da firmelor clientelare care au contracte de deszapezire, iar in locul lor a deszapezit Armata.
  • As propune Guvernului sa constate neindeplinirea atributiilor si sa dea banii de deszapezire Armatei si Jandarmeriei.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

15990 vizualizari

  • +55 (61 voturi)    
    nici nu era nevoie (Duminică, 2 februarie 2014, 17:44)

    chiuariu [utilizator]

    s-a vazut si din luna (pardon, de la moskova) ca statul roman e perfect incapabil sa actioneze in situatii de urgenta.
    • +18 (24 voturi)    
      precizare (Duminică, 2 februarie 2014, 19:30)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

      guvernul roman de amatori e perfect incapabil sa actioneze in situatii de urgenta !
      Guvernul USL condus de VV Ponta este o brigada artistica de agitatie cu spectacole televizate demne de Cluburi Muncitoresti si Camine Culturale !
      • -2 (2 voturi)    
        Precizare: Cand suni la 112 iti raspunde STS (Luni, 3 februarie 2014, 14:26)

        Bambina [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

        Iata ce sta in spatele minciunii ca STS nu receptioneaza telefoanele mobile !!! Am inteles ceva extraordinar !!! Cand sun la 112 nu raspunde Salvarea sau ISU ci.... STS-ul !!!! Ce cauta STS in salvarea pe care o cred eu operanta??? Daca am apendicita, raspunde operatoarea de la STS???? Mai sa fie !!! Imi vine rau !!! Basescu a zis ca STS nu are nici o doatre pentru identificarea locului unde ma aflu in suferinta. Incredibil !! Atunci de ce raspunde la telefon o angajata STS daca formez 112??? Basescu asta este incooerent! Pe bune !
    • +16 (24 voturi)    
      RESPECT!!! (Duminică, 2 februarie 2014, 22:00)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

      Traian Basescu le-a dat o lectie guvernantilor cum trebuiau sa coordoneze o stare de urgenta si a demontat un film ce rula pe toate ecranele privind deszapezirea esuata.
    • -1 (1 vot)    
      STS nerusinati ! (Luni, 3 februarie 2014, 15:58)

      Bambina [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

      STS cat de nerusinati sunteti!!! Cum, voi trebuia sa primiti coordonatele de la un prabusit cu avionul ??? Incompetentilor...!!! sau sunteti niste sabotori??? ce ne credeti pe toti prosti??? Voit nu ati vrut sa colaborati cu celelalte institutii care se zvarcoleau in coordonatele pe care voi cu nerusinare le-ati transmis pentru o arie adiacenta zonei... zicand ca atata ati putut !! STS, asculta comanda la mine: Mars la Ministerul de Interne !!!!
  • +75 (93 voturi)    
    In asemenea situatie Dottoru' trebuia sa isi dea (Duminică, 2 februarie 2014, 17:52)

    Wanheda [utilizator]

    DEMISIA. Nici macar coordonator prost n-a fost pt ca n-a coordonat nimic, il doare-n paishpe de vietile oamenilor.
    A fost bun vinutzul de la restaurant Viorele? Ce-ai baut? Bordeaux de 20 de ani? sa iti aduca aminte de bagabontiile pariziene?
    • +26 (40 voturi)    
      EU CER ACEST LUCRU.... (Duminică, 2 februarie 2014, 18:51)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      d-e-m-i-s-i-a, de cateva luni, numai ca HN cenzureaza acest tip de cereri! Ma mir ca ai reusit!
    • +27 (39 voturi)    
      pai.... (Duminică, 2 februarie 2014, 18:55)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      la "bashcheti" l-a durut pe "il dottore"...
      HOTARARE Nr. 1489 din 9 septembrie 2004
      Art. 1
      (1) Comitetul National pentru Situatii de Urgenta, denumit in continuare Comitet National, se constituie si functioneaza, potrivit legii, ca organism interministerial de management, sub conducerea nemijlocita a ministrului administratiei si internelor si in coordonarea primului-ministru, in cadrul Sistemului National de Management al Situatiilor de Urgenta.
      Basescu are, iar , dreptate!
      • -1 (15 voturi)    
        aia se refera la altceva (Duminică, 2 februarie 2014, 21:58)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

        ai uitat sa faci 2 precizari foarte importante :

        1. nu ai postat si punctul 2 al acelui articol, ai fi vazut ca primul ministru nu face parte din Comitetul National pentru Situatii de Urgenta.

        2.situatia de urgenta la care se refera acea hotarare este definita in oug 21/2004 la art.2 ::

        "a) situaţia de urgenţă - eveniment excepţional, cu caracter nonmilitar, care prin amploare şi intensitate ameninţă viaţa şi sănătatea populaţiei, mediul înconjurător, valorile materiale şi culturale importante, iar pentru restabilirea stării de normalitate sunt necesare adoptarea de măsuri şi acţiuni urgente, alocarea de resurse suplimentare şi managementul unitar al forţelor şi mijloacelor implicate; "

        in cazul accidentului nu era vorba de amenintari la viata populatiei, s.am.d., iar pentru restabilirea starii de normalitate nu era necesara, in acest caz, alocarea de resurse suplimentare..
        in acest caza era foarte simplu : cineva, probabil STS-ul sau Romatsa, trebuia sa localizeze locul prabusirii sau locul de unde se sunase la 112.
        daca s-ar fi stiut locul, in 30 minute se ajungea acolo.
        asa cum spune si basescu, STS-ul a indicat o arie care nu continea locul prabusitrii. restul e cancan.
        • +3 (9 voturi)    
          cati trebuie sa moara? (Duminică, 2 februarie 2014, 23:54)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          ca sa fie considerat "eveniment excepţional, cu caracter nonmilitar, care prin amploare şi intensitate ameninţă viaţa şi sănătatea populaţiei"? 10, 100, 1000?
          Ca daca se prabusea un avion mai mare aveai 10, 100, 1000.
          Asa, doar 7? Bleah, ma duc la restaurant sa mananc un pui la ceaun, beau un vin sfant.
          • 0 (2 voturi)    
            ia mai citeste hotararea aia (Luni, 3 februarie 2014, 11:04)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            scrie acolo, in hotarare, si de "prevenire" deci nu trebuie sa moara nimeni. este suficient sa fie vorba de o "amenintare". doar ca hotararea la care faci referire are in vedere acte de terorism.
            deci, nu trebuie sa moara nimeni, dar accidentul aviatic nu face obiectul acelei horarari citate de tine.
      • 0 (6 voturi)    
        pai nu era... (Duminică, 2 februarie 2014, 22:54)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

        ... "situatie de urgenta" - aia era definita clar prin lege, n-ai citit decat un paragraf din legea aia? De ce?
    • -9 (17 voturi)    
      Tot asa va plateste? (Duminică, 2 februarie 2014, 20:32)

      jaffu [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Am renuntat de ceva timp sa mai postez (in contextul in care citesc articolele de pe site) din cauza ca cei cu mintea spalata si odihnita nu merita tratati cu prea multa atentie,poate doar daca sunt prea multi.Azi insa,dupa ce am vazut elucubratiile lui super BASE (cica el in 35 min gasea coordonatele...ha,ha,ha...poate daca era nenea Jack Daniels si tanti Nutzi cu el!!!) mi-am aruncat ochii pe comentarii si am constatat ca aceleasi nume de acum cateva luni continua sa apere un individ si o camarila care au indatorat tara pentru multi ani.Cati bani primiti domnilor,pentru aceasta treaba murdara?
      • +9 (13 voturi)    
        Chiar asa. (Duminică, 2 februarie 2014, 22:44)

        nico2 [utilizator] i-a raspuns lui jaffu

        Si de ce mai postezi? Daca ai ceva de spus pe marginea subiectului esti liber sa o faci. Nu este super Base. Probabil ca te deranjeaza faptul ca omul asta spune ce s-a intamplat de fapt.
    • +14 (24 voturi)    
      Ponta, pericol national.. (Duminică, 2 februarie 2014, 21:57)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Accidentul este folosit ca pretext sa-si subordoneze Seviciile. Devine din ce in ce mai evident ca nu s-au coordonat ptr ca nu au avut interesul as o faca. Daca mureau toti le-ar fi priit de minune. Din pacate, motii s-au interpus.... Astia vor scoate Romania din EU. Arafat s-ar putea sa aiba un rol precis. Nu m-ar mira sa fie spion. Si o spun cu responsabilitate. Serviciile in mina unui cetatean palestinian, mie mi se pare extrem de suspect. Asta se vrea, Departamente noi coordonate de oamenii lui Voiculescu caruia Ponta ii e subordonat. Trebuiesc inchisi toti in frunte cu Ponta ptr subminarea securitatii nationale..Iar POnta stie ca daca nu se misca suficient de repede va avea soarta mai rea ca a lui Nastase. Sau noi sau borfasii prorusi, antieuropeni..
      • -1 (1 vot)    
        Cine nu a avut interesul??? STS??? (Luni, 3 februarie 2014, 15:24)

        Bambina [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        Eu asta am inteles foarte bine: dr. Zamfir a sunat dupa 15 minute de la prabusire la 112. Cu cine a vorbit el??? Cu operatoarea STS ! ce vreti voi mai basistilor??? Daca STS este primul care afla de accident, nu STS este primul vinovat ca nu a dat la ISU coordonatele exacte??? Sunati si voi la 112 si operatoarea STS va zice imediat: sunteti in...
        Lipsa interesulului este clar in ograda STS... Oare o fi intampltor sau pentru ca Basescu a fost plecat din tara, STS a zis...mai dai in masa ca au ateriozat bine si traiesc !!!
  • -40 (66 voturi)    
    e grav ! (Duminică, 2 februarie 2014, 17:58)

    ics_11 [utilizator]

    daca suni la 112 nu se poate sti unde esti !!
    se poate afla unde esti doar daca se face un comandament conform legii, se ia legatura cu romatsa si cu armata si se asigura un flux continuu de informatii !!
    astfel, la 35 de minute de la apel, basescu ar putea ssti unde esti !!
    stupid !
    • -33 (53 voturi)    
      Nu ai dreptate! (Duminică, 2 februarie 2014, 18:26)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Ai uitat de chip-ul woodrea!
      Primul identificat!
    • +3 (9 voturi)    
      i auzi (Duminică, 2 februarie 2014, 19:17)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      si de ce sa stie Basescu in 35 de minute unde esti ? E obligatia lui Basescu prin lege sa stie asta ?

      tu pana la urma n ai facut decat sa repeti ce a zis Basescu.
    • -8 (18 voturi)    
      Asta-i minciuna lui Basescu (Duminică, 2 februarie 2014, 20:08)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      1. Asta-i minciuna lui Basescu

      "cu STS care nu poate localiza pe nimeni si pe nimic"

      la care pun botul toti portocalii

      2. Tot asa cum la minciunile Plagiatorului
      bun botul rosulii

      (care statea la B1 ca un papagal nesimtit in timp ce aia mureau cu zile dupa care facea glume prin restaurante)


      3. Tot asa cum pe Zamfir toti il cred un erou
      desi o fata de 23 de ani a murit de frig langa el si langa doctorul Ianceu si asta la zero grade celsius
      repet la zero grade celsius si nu la -30% Celsius
      (veza accuweather) (repet DE FRIG nu de la lovituri)

      Cum e ca tu sa ai echipament de motociclist si sa nu-l dai jos de pe tine si sa o incalzesti pe fata macar 10 minute ?

      Cum e sa-l gaseasca taranii pe Iovan DOAR In Tricou fara ca cineva sa nu fi pus nimic pe el timp de 6 ore?

      E de rau clar !
      • +4 (4 voturi)    
        fata nu putea fi miscata (Duminică, 2 februarie 2014, 22:59)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Avea fractura de coloana cervicala.
        In afara de asta, CUI i-ar fi folosit daca ar fi murit si doctorul si fata?

        Sa te vad eu dupa in soc, dupa un accident de avion - sa vad, CAT de neiampomenit actionezi?
    • +11 (19 voturi)    
      Ai dreptate! (Duminică, 2 februarie 2014, 20:10)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Tocmai de aceea, prostalaul vostru a spus ca oamenii aia au fost gasiti!
      "Slava, Domnului", parca asa a spus nenorocitul ala de comunist!
      Comunistul si... Dumnezeu!
      Sa/mi aduc aminte cate preoti au murit in inchisorile lor?!
      Javra!
      Nenorocitul de bunuca/su, ilici, macar se dadea... liber cugetator!
      Prosti mai sunt romanii si prost mai aleg!
      Capete seci!
  • +62 (66 voturi)    
    se confirma..... (Duminică, 2 februarie 2014, 18:02)

    translativus [utilizator]

    ....inca odata incompetenta criminala a unor politicieni, care isi folosesc functiile doar pentru atingerea scopurilor personale.

    Asta este realitatea demonstrata in care acest sistem politic perfid a tarat societatea.
  • -40 (62 voturi)    
    Totusi cu ce se ocupa STS-ul daca nu poate localiz (Duminică, 2 februarie 2014, 18:09)

    alex4321 [utilizator]

    Totusi cu ce se ocupa STS-ul daca nu poate localiza

    NIMIC SEMNIFICATIV?

    De ce se MAI pompeaza bani in STS ?

    APOI, daca Basescu zboara ca Presedinte deasupra

    Apusenilor e la mana oricarui terorist

    TIMP DE 7 ORE, caci STS-ul nu

    poate identifica prin Acel Triunghi al Bermudelor

    Romanesc nici un obiect zburator cu vreo precizie

    semnificativa ?

    Daca e asa STS-ul trebuie desfiintat de urgenta

    cu Opris cu tot identificarea sa fie trecuta la Armata.
    • +20 (26 voturi)    
      Lasa mistificarile Latrinei3 (Duminică, 2 februarie 2014, 18:54)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      si "goagal' it !
    • +9 (13 voturi)    
      ti-a explicat Basescu mai bine ca oricine (Duminică, 2 februarie 2014, 19:18)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      STS preia de la operatorii de telefonie mobila o informatie si o da mai departe. Nici mai mult nici mai putin decat ce zice legea.
      • -1 (1 vot)    
        STS nu rebuie sa gestioneze 112 (Luni, 3 februarie 2014, 15:31)

        Bambina [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        Pentru ca STS este o institutie inutila daca poate da coordonatele unei suprafete de 200kmp. Ce cauta STS gestionar al 112 ...??de ce face doar pe postasul??? Sa ramana doar cu siguranta nationala...daca vin dusmanii sa ne cotropeasca ! Care dusmani??? Ca noi oricum vom chema americanii !!!! STS este inutil si aici. Pai atunci sa ramana doar gestionarul telefoanelor scurt mai frate !!!! Atat !!!
      • 0 (0 voturi)    
        STS este doar posta!!!! (Luni, 3 februarie 2014, 18:24)

        Bambina [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        Bravo responsabilitate!!!! Postasul STS!!! sa dam pe e-mail de acum incolo si sa renuntam la postas!
    • +9 (11 voturi)    
      Pai, (Duminică, 2 februarie 2014, 19:27)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      conform atributiilor, STS asigura COMUNICATIILE, nu localizarea apelurilor, (daca nu crezi, cauta atributiile STS-ului sa te lamuresti), chiar daca idolii tai cauta sa arunce pisica moarta in curtea vecina!
    • -5 (13 voturi)    
      Corect (Duminică, 2 februarie 2014, 20:36)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      si nu inteleg de ce sunt atatea aprecieri negative , pt. ca intrebarea e legitima ,superserviciul superaccesorizat STS ce pazeste ? (seful STS e tot ala care se lauda ca in 5 secunde de la un apel pe mobil , se localizeaza !!!! ). Uitasem ca pe-aci Base are trecere , deh, PDL-ul ...
    • +10 (14 voturi)    
      Dar mulți (Duminică, 2 februarie 2014, 20:48)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      care comentează ca să se afle în treabă și nu înțeleg că STS nu are treabă cu avioanele căzute, iar precizia localizării este dată de un sistem pe care în și un absolvent de bac l-ar rezolva ... dar un usl-ist, în nici un caz!
      • 0 (0 voturi)    
        STS nu a luat Bac-ul ? (Luni, 3 februarie 2014, 18:26)

        Bambina [utilizator] i-a raspuns lui dan63

        Mai Dane, din postarea ta rezulta ca STS nu a luat bac-ul1
    • +9 (13 voturi)    
      Rationamentul tau e de invidiat (Duminică, 2 februarie 2014, 21:11)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      Nu stii cu ce se ocupa STS dar trebuie desfintat. Superb. Armata saraca nu are serviciu de identificare. Superb.
    • +13 (17 voturi)    
      cu comunicatiile, alex, cu comunicatiile... (Duminică, 2 februarie 2014, 22:08)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      ...se ocupa STS-ul.
      Si comunicatiile au functionat. Nu a functionat COORDONAREA! Aia de care raspundea primul-ministru.
      • 0 (0 voturi)    
        Tocmai,Pponta nu putea coordona STS-ul (Luni, 3 februarie 2014, 18:28)

        Bambina [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

        Tocmai, Ponta nu putea coordona STS-ul...ce e greu de inteles in lipsa coordonarii? crezi ca Opris s-ar fi lasat coordionat de ponta??? hai fii serios...nu gandesti deloc.
    • +11 (17 voturi)    
      STS nu se ocupa cu LOCALIZAREA (Duminică, 2 februarie 2014, 22:12)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      STS-ul asigura asigura functionarea comunicatiilor dintre institutiile statului, securizarea comunicatiilor intre ministere, buna functionare a serviciului 112, etc
      • -3 (7 voturi)    
        pai uite ca n-a asigurat!! (Duminică, 2 februarie 2014, 23:01)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        "buna functionare a serviciului 112" NU a fost asigurata!
        Pur si simplu, serviciul de localizare 112 NU A FUNCTIONAT!!
        • 0 (2 voturi)    
          Ai sunat tu si nu ti s-a raspuns? (Luni, 3 februarie 2014, 11:31)

          Tiberian [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          ..
    • +3 (5 voturi)    
      Spune Legea 92/96 (Duminică, 2 februarie 2014, 22:51)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      STS se ocupă cu telecomunicațiile speciale.
      Protecția reprezentanților statului se face cu mijloace și după proceduri inaplicabile zborurilor civile.

      Responsabilitatea pentru tragedia din Apuseni a fost deja identificată, dar e greu de acceptat, mai ales când cei vizați sunt prin definiție iresponsabili.

      Discuțiile sunt tardive pentru cei afectați. Puțin bun-simț și o gândire în perspectivă ar fi, însă, binevenite.
  • +56 (68 voturi)    
    previzibil (Duminică, 2 februarie 2014, 18:16)

    evoque [utilizator]

    reactia președintelui este normala. Degeaba sau agitat unii precum apa minerala pentru ca demiterea sefului sts a fost o cerinta eminamente politica.
    • +52 (60 voturi)    
      "eminamente politica" (Duminică, 2 februarie 2014, 18:36)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      solicitarea lui Ponta de intrunire a CSAT. Am aflat totusi 2 lucruri: actiunea de caurare nu a fost coordonata si ca procuratura s-a apucat de treaba.
      • +6 (8 voturi)    
        pai... (Duminică, 2 februarie 2014, 19:03)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui ty

        abia acum ai inteles ca n-a fot coordonare? cate zile au trecut?
        poate asta te va lamuri:
        HG Nr. 1489 din 9 septembrie 2004...!
        desteapta-te romane!
        • +1 (1 vot)    
          A spus Ponta la B1 ca actiunea de cautare (Luni, 3 februarie 2014, 13:48)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

          nu a fost coordonata? Pacat ca nu am urmarit emisiunea. Ce inseamna sa fii bine informat.
    • +6 (12 voturi)    
      Toate acuzele împotriva STS (Duminică, 2 februarie 2014, 20:51)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      sunt pe VORBE, raportul însușit de pONTA, adică un document, un înscris, spune cu torul altceva. Procuratura, atât de hulită de uslinoși, îi va da dreptate STS-ului!
  • +59 (61 voturi)    
    Sunt curios oare de ce ??? (Duminică, 2 februarie 2014, 18:31)

    banateanul. [utilizator]

    Nu a rostit nici-un nume Presedintele ? Oare din cauza ca Parchetul a inceput sa lucreze la un Dosar privind cazul ,si sunt nume sonore in ancheta ?
    • +8 (10 voturi)    
      Sa speram (Duminică, 2 februarie 2014, 19:00)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

      Si sper sa fie in dosar si Plagiatorul incompetent care in loc sa-si faca datora difuza informatii false!
      Daca se luau dupa el mocanii aia si se intoceau ii gaseau "coordonati" abia dupa ce mureau toti prin congelare
    • +5 (7 voturi)    
      pai... (Duminică, 2 februarie 2014, 19:05)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

      ce rost avea ? ar fi sarit usl-ul ca iar justitia e "ghidonata"...! numele sunt stiute deja de tot romanul "impartial"...!
    • +7 (9 voturi)    
      pai... (Duminică, 2 februarie 2014, 21:02)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

      ce rost avea sa rosteasca niste nume....functiile sunt in vizor, deci numele, cunoscute...
    • +8 (10 voturi)    
      tocmai (Duminică, 2 februarie 2014, 21:58)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

      pentru ca este in derulare o ancheta a procurorilor nu a pronuntat nume.
  • +45 (55 voturi)    
    Plagiatorul vinovat . (Duminică, 2 februarie 2014, 18:31)

    veto [utilizator]

    Ce este ciudat ca Presedintele nu a pomenit ca seful celulei de criza conform legii trebuia sa fie Ponta , de ce il apara ?
    • +44 (54 voturi)    
      a cui e treaba sa stabileasca vinovatii? (Duminică, 2 februarie 2014, 18:35)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui veto

      nu cred ca a lui Base
    • +25 (35 voturi)    
      nu il apara (Duminică, 2 februarie 2014, 18:52)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui veto

      e logic ca Ponta va pleca, de buna voie sau nu. La Bombonel. Situatia e grava. E vorba de doua vieti omenesti, nu de doua oua... Ponta e complice la crima prin neglijenta. Neglijenta in serviciu, acela de a nu se implica, preferand BIRTUL in locul raspunderii asumate in fata poporului.Ponta nu-si merita poporul, nici macar votantii usl... Trebuie sa plateasca in fata legii. Daca Parchetul a inceput ancheta, Ponta iese vinovatul nr. 1. Daca-l numea Presedintele s-ar fi zis ca e "influenta politica". Acum intelegi, sau tu crezi ca el a facut tot ce se putea face?
    • +8 (10 voturi)    
      Corect (Duminică, 2 februarie 2014, 19:03)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui veto

      Pontochio era la "carma" dar am vazut ca se pricepe mai mult la marketingul blugilor!
    • +5 (7 voturi)    
      pai... (Duminică, 2 februarie 2014, 19:06)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui veto

      de unde reiese ca-l apara? justitia sa-si faca treaba!
  • +48 (60 voturi)    
    Responsabilitatea de coordonare la baschet (Duminică, 2 februarie 2014, 18:34)

    Mihailas [utilizator]

    Sper ca dl.Ponta si echipa lui au castigat meciul de baschet in timp ce Aura Ion si Adrian Iovan luptau pt. viata lor cu frigul si ranile, sperand sa primeasca un minim ajutor de la instititiile Statului...poate ar fi murit impacati daca ar fi stiut ca echipa d-lui Ponta a castigat meciul de baschet,. iar toti studentii d-lui Donciu Bogdan, sef ROMATSA aflat la examinare in Politehnica, ar fi luat note de trecere...
    Niste criminali...alta apreciere nu-mi vine in minte!
    • +9 (13 voturi)    
      ai dereptate (Duminică, 2 februarie 2014, 19:42)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Mihailas

      inconstienti,cinici,iresponsabili cocotati in fruntea tarii printr-un concurs fatal de imprejurari; nu isi asuma nici o eroare, nici o gresala ci cu tupeu si nesimtire o tine pa aceeasi coarda disonanta a incriminarii altora; niste nenorociti care nenorocesc o tara inreaga.
  • -7 (23 voturi)    
    normal (Duminică, 2 februarie 2014, 18:40)

    Joseph_Lacroix [utilizator]

    cum sa il demita doar vin europarlamenterale , are nevoie de el ca de aer , nu mai are timp sa il dreseze pe altul, cum vreti sa iasa desteapta lu tata europarlamentar, dar udrea, dar secara, dar macovei dar...

    Dobitocul ala de Opris daca ar fi avut Cojones ar fi facut o ancheta interna ar fi facut un raport pe care il facea public intr-o conferinta de presa si dadea afara niste agarici, in felul asta nu se ajungea la mascarada asta.
    • +5 (11 voturi)    
      Minte de uselist (Duminică, 2 februarie 2014, 21:28)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Joseph_Lacroix

      Asa, arunca mizerie fara dovezi. Sau ai dovezi? Prezinta-le!

      Daca Opris isi incalca atributiile, sa fie demis pentru aceasta, nu pt ceva ce i se nazare plagiatorului sau tie. Dar asta e metoda bolsevistica: mistificare si apoi gasirea unui motiv oricat de fantezist pentru a lichida.
      • -3 (9 voturi)    
        8 voturi de caciula (Duminică, 2 februarie 2014, 23:32)

        Joseph_Lacroix [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        in perioada alegerilor europarlamentare sts a pus la dispozitie o serie de telefoane unor baieti care numarau(estimau sa fim indulgenti) cate voturi a primit cea mai iubita fiica a natiei, iar reprezentantii pdl aveau norma ca din fiecare localitate sa stranga 8 voturi, acestea au venit in mare parte din urna mobila. cei care erau cu ea dadeau raportul si spuneau cate au facut iar la cotroceni se se faceau estimarile si calcule de cate voturi mai avea nevoie. iar acolo unde se putea se dadeau telefoane si se faceau presiuni ca sa se stranga mai multe. Declaratii facute de unul din PDL google it- membru marcant
        • +4 (6 voturi)    
          Deci ai dovezi (Luni, 3 februarie 2014, 9:11)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Joseph_Lacroix

          Fa o plangere penala asa cum s-a facut impotriva lui Dragnea desteptatorul-de-mort-din-Teleorman.

          Eu personal nu apar persoane ci principii. Cine a gresit/furat sa plateasca. Tot ce iti ziceam e ca Opris trebuie demis pentru ceea ce a facut, cu dovezi pe masa, nu pentru ceea ce ii pune in carca plagiatorul. Face sens pentru tine?
    • +10 (12 voturi)    
      Si Ponta vrea STS-ul. (Duminică, 2 februarie 2014, 22:28)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui Joseph_Lacroix

      De ce oare? USL a fost in stare sa fraudeze referendumul de demitere al Presedintelui fara STS in subordine. Ce se va intampla daca il trece? Smecheria cu 7,4 milioane de votanti impotriva este cel mai bun ex. Se pare ca realitatea este alta dar nu vom avea ocazia sa aflam ptr ca USL-ul controleaza cam tot.
  • +21 (25 voturi)    
    dottore (Duminică, 2 februarie 2014, 18:43)

    Captain Obvious [utilizator]

    Coordoneaza mai bine chindiile(orgiile) pe care le face in restaurantele lui gino iorgulescu
  • -10 (24 voturi)    
    SI CARE ESTE ROLUL PRESEDINTELUI?! (Duminică, 2 februarie 2014, 18:46)

    GRANDFATHER [anonim]

    In cazul producerii unui dezastru de mai mica sau de mai mare amploare! Institutia prezidentiala si titularul ei are rolul de comentator post-factum?!
    La aproape doua saptamani de la producerea catastrofei aviatice si doar dupa ce primul ministru a solicitat convocarea CSAT, presedintele catadixeste sa faca o declaratie in care in fapt confirma incapacitatea "serviciilor" din Romania sa faca o localizare precisa pe teritoriul national!
    De pe pozitia pe care o detine, domnul Basescu, ar fi putut apela, in extremis, pe presedintele Obama(partenerul strategic), care la randul sau ar fi putut sa ceara NORAD(North American Aerospace Defense Command) coordonatele precise ale locului prabusirii avionului cu cei doi piloti si cinci doctori! Se spune ca satelitii NORAD pot sa localizeze un individ si sa-i faca o fotografie "tip pasaport" de la 300Km inaltime!
    Ar fi fost solutia cea mai rapida si mai eficienta, mai ales ca din pozitia sa de comandant suprem, domnul presedinte Traian Basescu ar fi trebuit sa stie care sunt limitele tehnice ale aparaturii aflate in dotarea STS, care a localizat punctul prabusirii cu o precizie de 200 de kilometrii patrati!
    Domnul presedinte Basescu nu poate sa-si aroge astazi, la doua saptamani de la catastrofa aviatica, rolul de analist si comentator al modului de functionare a institutiilor statului, atata timp cat una din primele obligatii si prerogative prevazute in fisa postului pe care il detine este aceia de COORDONATOR al institutiilor statului in situatii deosebite! Unde a fost si ce a facut domnul Basescu luni, 20 ianuarie, in asa numita "ora de aur", cand victimile catastrofei aviatice erau TOATE inca in viata?! Dar in orele si zilele urmatoare?!
    • +6 (14 voturi)    
      Presedintele a asteptat o analiza atenta (Duminică, 2 februarie 2014, 20:59)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      Pai el credea ca Doottore se descurca. Nu e Dottore cel mai tare din parcare?
      Cat despre fisa postului Presedintelui iti recomand calduros sa citesti Constitutia...acum repede pana n-o schimba Cacaru'. Ca ala-si face Constitutie de Somn...pe langa iluziile onirice in care el e Presedinte, poate doar la el in baldachin sa fie Presedinte, desi am dubii.
      • -1 (7 voturi)    
        bãi, ce le stie Archaeocyathus...!! (Duminică, 2 februarie 2014, 23:25)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Ai zice, ba ca-i miner, ba ca-i securist, ba ca-i specialist in politica globala :P

        Sunt curioasa, CARE dintre geologii pe care si-i luase consilieri Milica Constantinescu (sau pe care i-a pus in functii "securistice") era de fapt cârtitza lui Basescu (de a ajuns Milica sa zica "m-au invins serviciili") :P

        Cin' sa fie? Cin' sa fie? >:)))
        • +1 (5 voturi)    
          Wrong answer. (Luni, 3 februarie 2014, 1:00)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Ar trebui sa te gandesti la "varsta" inainte si dupa, sa-ti pui intrebari.
          Cat despre Constantinescu, jos palaria, a vazut cloaca, a vazut ca pute...a plecat.
          La fel si eu, cand n-am mai rezistat putorii guvernantilor si autoritatilor...am plecat.
          Papati-va intre voi, curand.
    • +4 (8 voturi)    
      pai... (Duminică, 2 februarie 2014, 21:05)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      coane, faci o mare confuzie...Romania este republica, dar semi-prezidentiala...
      • -2 (6 voturi)    
        OK! SI?! (Duminică, 2 februarie 2014, 23:21)

        GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui gab0iu

        Vrei sa spui ca domnul Presedinte Basescu e presedinte cu jumatate de norma si in momentul producerii evenimentului se afla in "timpul liber &de odihna legal"?! Esti amuzant, dar habar nu ai!
    • +11 (15 voturi)    
      Președintele era in afara țării (Duminică, 2 februarie 2014, 21:30)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      Dacă i s-ar fi cerut ajutorul, l-ar fi dat, de buna seama.

      Dar nu uitați că guvernul era - cel puțin la nivel declarativ - călare pe situație. A durat, din păcate, o vreme până să-și dea seama că nu e ca-n filme. Din aceeași realitate vine și fotografia tip buletin.

      Dincolo de toate, tragedia rămâne. Este o proiecție la intensitate maximă a dramei prin care trece o țară condusă încăpută pe mâna iresponsabililor.
    • +5 (11 voturi)    
      Ce spune legea? (Duminică, 2 februarie 2014, 22:24)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      Declaratia Presedintelui a fost provocata de cererea PM Ponta de modificare a structurilor statului prin trecerea STS in subordinea Guvernului.Se pare ca STS nu are, prin lege, cum sa localizeze telefoanele mobile. Ptr acest lucru se apeleaza la alte structuri ale statului. Daca asa a fost facuta legea nu avem ce face. Din HOTARAREA Nr. 1489 din 9 septembrie 2004 se pare ca pisica cade pe PM Ponta si demisionarul Stroe. Acum a inceput jocul premierului la cacealma. USL ii va gasi vinovati pe raniti, pe romani, pe cine vrea muschiul lui. Are in spate un colos media si nu are cum sa greseasca. In cazul de fata Presedintele nu poate sa treaca peste PM decat daca acesta din urma cedeaza coordonarea SNMSU.
      • -3 (5 voturi)    
        pai nu are cum sa localizeze, prin lege (Duminică, 2 februarie 2014, 23:28)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui nico2

        Prin lege, el trebuia "doar" sa faca serviciul de localizare 112 sa fie FUNCTIONAL - adica sa faca sa functioneze sistemul prin care sa localizeze altii, cine i-o fi imbracat...

        Ori, serviciul de localizare 112 NU functioneaza, desi STS l-a raportat ca functional!!

        STS a RAPORTAT FALS!!
    • +12 (14 voturi)    
      Rolul presedintelui ca rolul presedintelui... (Duminică, 2 februarie 2014, 22:28)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      Da ce ne facem cu rolul tau de postac?

      Toata lumea iti da textele de lege in care scrie ca era treaba ministrului de interne care trebuia sa asigure "nemijlocit" (Iadica fara nici un intermediar) rolul de conducere a operatiunii, sub subordonarea Primului Ministru (cine oare o fi ala?) iar postacii USL au primit tema de casa sa intrebe "unde era Presedintele".

      Era in vizita de stat in Israel, coada de topor ce esti. Iar daca tot vrei sa bagi institutia presedintelui in oala atunci aminteste-ti ca in lipsa presedintelui locul i-l tine presedintele senatului. Adica alalalt cap sec al USL-ului.

      Departamentul dezinformare al Antenelor incearca sa se bage peste tot. Nu v-ar lua odata justitia capul sa vezi atunci cum alergati ca niste gaini taiate.
      • -4 (8 voturi)    
        nu le sti, dar le potrivesti! (Duminică, 2 februarie 2014, 23:10)

        GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui denvarel

        Domnul Presedinte s-a intors ieri din "vizita de stat" din Israel?!
        Conform Constitutiei in vigoare, Art.80, Alin.2,
        "Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate. "
        Aceste prerogative reprezinta esenta functiei prezidentiale, iar titularul le exercita permanent pe toata durata mandatului, fara sa fie nevoie de o sesizare speciala din partea altei autoritati sau institutii! Presedintele detine si execita aceste prerogative de jure si de facto! El se autosesizeaza si actioneaza in virtutea prerogativelor legale ale mandatului sau!
        Aici nu este vorba despre sincopele coabitarii dintre Presedinte si Primul-ministru ci de cetatenii Romaniei, care l-au ales de doua ori prin votul lor pentru functia suprema!
        Preluarea si exercitarea prerogativelor prezidentiale de catre Presedintele Senatului este strict reglementata de catre Constitutie (Art.98, Alin.1), iar "vizita de stat" nu este mentionata, ceea ce inseamna ca domnul presedinte Basescu se afla la data si la ora catastrofei aviatice, in deplinatatea exercitarii prerogativelor sale constitutionale!
        Nu stiu si nu ma intereseaza ce fac sau ce vor face "Antenele", dar daca nu-ti mai "prasesti" cultura si limbajul, o sa-l rog pe webmaster sa-ti introduca o interdictie la postare! Ti-e clar!
        • +2 (2 voturi)    
          Tupeu si nesimtire cat cuprinde (Luni, 3 februarie 2014, 11:48)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

          "Prasitul culturii si limbajul" si fondul ideii sunt doua lucruri diferite.

          Pe fond argumentatia ta este lipsita de logica , partinitoare si propagandistica.
          1 Presedintele era in Israel intr-o vizita de stat vad ca nu ma contrazici dar amintesti cand s-a intors de parca are vreo importanta pentru evenimentul in discutie.
          2 Nu vad cum rolul de "mediator" scris in constitutie ar depasi rolul de "Coordonator" sau de "conducere nemijlocita" a celulei de criza care trebuia asumat de catre Prim Ministru si respectiv Ministrul de Interne prin lege. Dupa parerea ta Presedintele ar fi trebuit sa se intoarca din strainatate si sa preia operatiunea? Iar cei desemnati prin lege sa rezolve treaba sa stea sa-l astepte cateva ore (eventual chiar la restaurant) pana vine el sa-i "medieze"?

          Daca te-am jignit prin exprimarea precedenta afla ca nu asta a fost intentia mea. Intentia mea este mult mai urata fata de voi, cozile de topor care v-ati adus obolul la instaurarea celei mai corupte si incompetente conduceri a Romaniei din istoria moderna. Dar mi-o cenzurez!

          Te rog sa scrii redactorilor Hotnews sa-mi blocheze contul. Este tipic voua sa va ascundeti in spatele oricaror argumente pentru a va putea realiza scopul propagandistic. Daca se inchide A3 este bineinteles cenzura, daca revarsati minciuni toata ziua este libertate de exprimare. samd

          Un adevar spus alaturi de o injuratura ramane un adevar iar o minciuna spusa doct ramane o minciuna. Pretentiile tale de a fi tratat cu respect in timp ce reversi minciuni propagandistice sunt parte a unui tupeu specific postacilor USL.

          Raporteaza-ma aici: http://www.hotnews.ro/contact

          Vrei sa ma exprim mai clar?
          • +1 (3 voturi)    
            AM INTELES: ESTI FAN BASESCU! (Luni, 3 februarie 2014, 13:33)

            GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui denvarel

            Dar cred ca ti-ai ales prost momentul sa iti faci publica "stima si mandria pentru faptele marete ale mult stimatului conducator, cel mai iubit fiu al poporului!" Tocmai acum cand codurile lui Boc&Predoiu(trecute pe sub masa, prin asumarea raspunderii si semnate si promulgate de presedinte fara nici o obectie) l-au lasat pe domnul presedinte Basescu fara celebra imunitate!
            Iti dai seama ca un "morar" se poate autosesiza si deschide un dosar de ancheta "in rem"(pentru anchetarea faptelor), urmand ca la expirarea mandatului, asa cum spunea si sefa DNA, sa se poata continua ancheta "in personam"!
            ATENTIE! Prin aceasta procedura penala nici un inalt functionar al statului(ministru, secretar de stat, etc.) si nici un demnitar al statului(presedinte, senator, deputat) nu se mai pot sustrage unei anchete penale! Organele de ancheta penala se pot sesiza din oficiu sau la solicitarea persoanelor fizice sau juridice, care reclama o lezare a drepturilor lor!
            Domnul presedinte este "titularul" unor dosare "inghetate" de catre domnul Daniel Morar pe motiv de imunitate, dar in baza celor doua coduri care au intrat in vigoare la 1 februarie, ele pot fi "dezghetate" procedural, ancheta facandu-se "pe fapta" si - deocamdata - nu "pe persoana"! Trebuie sa subliniez ca toti cei care ocupa functii publice si lucreaza cu bani publici au o mare problema! Trebuie sa-si coase buzunarele, sa lucreze "cu mainile curate" si tinandu-le pe masa(nu pe sub masa), sa vorbeasca numai ce trebuie si cand trebuie, tare si clar, pentru ca se inregistreaza, sa aiba grija ca totalul achizitiilor si platilor sa nu depaseasca niciodata totalul veniturilor legale realizate!
            Parerea mea este ca trebuie sa privesti politica si pe politicieni cu detasare! Ei, politicienii, nu sunt amicii nostri, dar nici adversarii nostri! E sunt, doar, "angajatii" nostri pe un contract determinat si limitat in timp! Asa merg lucrurile in democratie!
            • +2 (2 voturi)    
              Usor cu pianul pe scari (Luni, 3 februarie 2014, 14:02)

              denvarel [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

              Codurile au fost initial adoptate prin procedura de urgenta in timpul guvernului Boc.
              Intre timp au fost un pic modificate, prin august 2013, de parlamentul condus de USL!. Condus de Ponta!

              Promisiunile catre toate institutiile (interne si internationale) facute de acest guvern de modificare a codurilor prin OUG, au fost brusc uitate de plagiator care a lansat ideea ca nu are nici in clin nici in maneca cu aceste coduri. Mai mult decat atat: juca un teatru ieftin aratandu-se surprins de graba cu care se trageau semnale de alarma sustinand ca era prima data cand a auzit de ele. Idee pe care vad ca o preiei si tu pe nemestecate, semn al faptului ca esti postac.

              USL-ul a modificat codurile lui Predoiu si Boc. In 2013! Codurile adoptate in prezent sunt opera comuna, nu doar a guvernului BOC. Pentru a le aprecia si responsabiliza corect faptele trebuie gasite lucrurile neconforme din CP si stabilite cui apartine geneza lor! Legii initiale ori sunt modificarile facute de USL!

              Si dovada finala ca nu esti dacat o coada de topor:
              Eu nu am mentionat niciodata numele de Basescu in discutie. M-am referit intotdeauna la functia de Presedinte. Nu vad nici cand am adresat vreo oda sau vreo lauda cuiva, nici macar functiei de presedinte.

              Functia de Presedinte a fost si va fi si dupa Basescu. Eu nu i-am luat apararea lui "Basescu". Am acuzat incercarea ta de disculpare fortata a primului ministru si a ministrului de interne.

              Un sfat:
              Daca-i transformati e toti cei care nu sunt de acord cu voi in "basisti" o sa aveti o mare problema. Pana acum
              ati reusit deja sa ostilizati ireconciliabil cele doua tabere: lumea este acum impartita intre basi-sti si usl-isti. Problema voastra (pe care nu ati vazut-o) sta in numarul lor. Si in capacitatea lor financiara. Daca "basistii" pun de o greva fiscala nu mai aveti cu ce hrani uslistii iar aceia va vor sari in cap. In 2 luni nu mai aveti nimic, nici uslisti, nici basisti, nimic altceva decat o mare multime care va va lua capul.
              • 0 (0 voturi)    
                OK! AM INTELES: ESTI FAN! (Luni, 3 februarie 2014, 16:48)

                GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui denvarel

                Eu nu te-am facut "basist", eu am spus ca esti "fan Basescu"! Am retinut ca te deranjeaza si am modificat: "ESTI FAN!"
                Constat ca folosesti pluralul! E pluralul majestatii sau folosesti pluralul ca sa dai impresia ca sunteti mai multi si sa-ti faci curaj!
                Ai grija ce spui si in numele cui vorbesti! Puteti sa incercati, la limita si in disperare de cauza, sa faceti voi, "basistii" si o greva fiscala! Presupun ca va asumati paternitatea, efectele si consecintele legale! Destabilizarea tarii poate fi o mare gaselnita in capetele(observi pluralul) infierbantate ale unora, dar ma indoiesc ca cineva serios din tara asta ar achiesa la o asemenea aiureala! Si-apoi presupun ca sti ca Romania nu este singura pe lumea asta si nu e in situatia sa faca ceva de capul ei, nici macar greva fiscala!
                Okay, cu greva fiscala cred ca am lamurit-o! Urmatoarele idei geniale care sunt?! Va retrageti in munti si va organizati in detasamente de "partizani"?! Organizati miscarea haiduceasca populara?! Sau declansati razboiul intregului popor (basist) impotriva poporului roman?!
                ATENTIE! Vezi ce (mai) spui, pentru "serviciile" ar putea sa se autosesizeze si sa-ti deschida un dosar de "ascultare"...in personam!!!
                • 0 (0 voturi)    
                  Pai folosesc pluralul. Ce? Esti singurul postac? (Luni, 3 februarie 2014, 17:08)

                  denvarel [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

                  Au saracit departamentele de propaganda si ai ramas singur pe baricade?

                  Nu ai raspuns nici macar unei idei din cele pe care le-am ridicat dar m-ai facut repede "fan" basescu desi am scris acest nume doar cand am afirmat ca nu am pomenit numele Basescu.

                  Cat priveste numarul iar te inseli. Nu sunteti asa multi, vocali poate dar multi nu sunteti. Sunt mult mai multi cei care vor o legislatie corecta si bine aplicata, la ei ma refeream cand spuneam ca sunt sanse de o greva fiscala. Nu crezi ca la un moment dat vor spune "Stop, de la mine nu mai vede statul roman nici un ban pana nu face ce trebuie sa faca un stat: sa gestioneze resursele statului, in spiritul si litera legilor"?
                  Pai sanatate nu, situatii de urgenta gestionate de la restaurant, justitie cu zabala, invatamant ioc dar catedrale si biserici de 4 ori mai multe decat spitale si scoli la un loc. Nu crezi ca "basistii", aia care mai si muncesc in tara asta, se vor satura sa plateasca a mai mult de jumatate din munca lor, luna de luna pentru aceste servicii proaste?

                  Si ca veni vorba de "basisti": Venind de la tine acest apelativ devine o lauda. E ca si cum ai spune "Elita"
  • 0 (4 voturi)    
    bravo... (Duminică, 2 februarie 2014, 19:02)

    pita [utilizator]

    Base , se aude clantanitul dintilor ,dincoace de Carpati!
  • -3 (7 voturi)    
    dreptate totala nenumitului (Duminică, 2 februarie 2014, 19:15)

    U_swamp [utilizator]

    Ii dau dreptate: nimic din ce ma poate afecta pe mine, pe famiglia mea si interesele camarilei mele nu este VIABIL! Am zis!
  • +3 (7 voturi)    
    Pontak (Duminică, 2 februarie 2014, 19:21)

    LEX LEX [anonim]

    Eu spun sa-si faca analizele......cred ca trage liniutze pe nas......si are "neuronul"...in plina transformare de monstru PSD.......doar a invatzat de la Socru.......care si el a fost inregimentat de Bunea Stancu.........
  • +13 (15 voturi)    
    Va veni o zi (Duminică, 2 februarie 2014, 19:22)

    feisbuk [utilizator]

    Va veni o zi cand caii mari pe care sta cocotat dottore vor trage pe dreapta iar Victor Viorel va fi cautat de Procuratura. Nici Nastase nu a scapat iar acesta este mult mai finut si inteligent. Poate ca nu va intra la bulau pentru Apuseni, poate nu pentru magaria cu Rompetrol, dar va intra sigur.

    Cei din SRI, STS, DNA sau judecatorii nu uita insultele si flegmele transmise zilnic de Victor Viorel, un prim ministru cu un tupeu nemarginit.

    Mai vorbim in 2-3 ani.
  • +6 (12 voturi)    
    Localizare - detalii tehnice (Duminică, 2 februarie 2014, 19:34)

    mdesteptu [utilizator]

    Localizarea unui apel GSM ( nu cred sa fie acoperire 3G in padurea respectiva) se face, in Romania, numai pe baza ariei de acoperire ESTIMATA de operator, pe baza detaliilor tehnice ale emitatorului si ale hartii digitale utilizate pentru calcul. Operatorii nu investesc in harti precise, in afara marilor orase. Mai mult, aria de acoperire a unei astfel de celule este foarte mare, comparativ cu o celula urbana. Pe baza unui parametru numit TA (timing advance), localizarea se poate restrange la o banda circulara de 500m latime cu o eroare de +/- 20%. Deci localizarea este din start aproximativa.
    In Statele Unite operatorii au fost obligati sa instaleze, la fiecare celula, echipamente specializate care maresc precizia localizarii 911 de 2-3 ori. Nu e cazul in RO.
    Daca ar fi existat coordonare, operatorul de telefonie ar fi putut adauga informatii suplimentare precum nivelul de semnal al celulelor vecine, ceea ce, teoretic, ar fi restrans aria de cautare. Dar inca o data, daca harta folosita nu e precisa, daca parametrii statiei de emisie nu sunt la zi, daca modelul de propagare nu este precis, atunci marja de eroare este mare, de la bun inceput. Deci nu poti acuza STS-ul, cand de la bun inceput, sunt cunoscute limitarile tehnice.
    • +2 (6 voturi)    
      Localizare (Duminică, 2 februarie 2014, 22:53)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui mdesteptu

      Tot circul asta cu STS putea fi stins daca Vodafone dadea o declaratie de presa privind posibilitatile lor tehnice de localizare a terminalului GSM din acea zona (dispunere celule).
    • -2 (10 voturi)    
      ba ESTE cazul, in RO!!! (Duminică, 2 februarie 2014, 23:39)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mdesteptu

      Aveam OBLIGATIA negociata cu UE sa facem sistemul de localizare 112 functional, inca de acum vreo 5 ani!!
      STS trebuia sa se ocupe de asta!!
      STS a raportat ca sistemul functioneaza!
      Sistemul de localizare NU a functionat!!

      STS a raportat FALS!!
      • 0 (0 voturi)    
        standarde USA vs EU (Marţi, 6 mai 2014, 23:00)

        mdesteptu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        N-ai inteles ce am explicat!

        112 functioneaza la standarde EU.
        Eu am spus ca in USA standardele sunt mult mai ridicate, iar operatorii sunt obligati sa investeasca masiv, pentru a face fata acestor standarde!
  • +7 (11 voturi)    
    STS (Duminică, 2 februarie 2014, 19:36)

    Leinad [utilizator]

    Asa cum reiese si din denumirea acestui serviciu, Serviciul de Transmisiuni Speciale, el se ocupa cu altceva. Mai precis, asigura functionarea transmisiilor speciale (securizate) intre institutiile statului. Acestea trebuie sa fie functionale non-stop. Cam asta este atributia principala.
    Cat despre responsabilitati... sunt multe capete grele (la propriu si figurat) care trebuie sa cada si sa intre dupa gratii pentru multi, multi ani. De ce? Pentru ca nu si-au facut datoria fata de doi cetateni ai acestei tari. Sunt platiti cu bani grei din banul public, din banii nostri, ai contribuabililor. Deci, trebuie sa lucreze pentru noi si in interesul nostru. Nu, ca majoritatea politicienilor, ei lucreaza pentru ei si in interesul lor.
    Mare pacat, ca presedintele Romaniei (indiferent cum s-o numi el) nu are posibilitatea demiterii primului ministru. In acest fel, Romania nu mai este republica semiprezidentiala, este republica parlamentara. Daca o mai fi si republica, ca pe nici un act oficial nu este trecuta denumirea de "Republica Romania" ci doar simplu, Romania.
    • +1 (7 voturi)    
      Si daca (Duminică, 2 februarie 2014, 23:54)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Leinad

      asta e responsabilitatea lui,atunci ce pastele masii au mai preluat serviciul 112,sa asculte cum se tanguie romanii cum nu-i ajuta nimeni si ei,sts-istii sa nu intervina?
  • +10 (12 voturi)    
    Victoras a convocat CSAT (Duminică, 2 februarie 2014, 19:40)

    Kingred [utilizator]

    deoarece isi dorea sa scoata vinovat pe altcineva si nu USL ... El este constient ca acest accident aviatic si ce a urmat dupa ,cu salvarea si demiterea ministrului de interne, a zdruncinat puternic imaginea USL, fiind puternic mediatizat si prezentat extrem de emotional in presa ... Si cum sa salveze imaginea USL..?? Asa cum stie el ... dand vina pe Traian Basescu ... dar nu direct caci nu putea..asa ca a ales unul din oamenii din preajma lui ... Sigur, si-ar fi dorit sa fie Elena Udrea ... sau Emil Boc... sau macar Vasile Blaga ... dar n-a fost sa fie...de acesta data a cazut acest Opris ... Nu stiu cat de vinovat este Opris...vom vedea dupa ancheta procurorilor, daca stabilesc un vinovat, sau mai multi, responsabili de acest accident si de organizarea masurilor de salvare, (care au fost un dezastru si nu un esec ... esec este in sport...nu cand mor oameni) si dupa hotararea instantelor, insa observ ca de un an si noua luni tot dau vina pe altcineva, ei nefind vinovati de nimic... TB va pleca din decembrie...ma intreb asa o s-o tina in continuare pana la capat ...?? De vina e TB si/sau oameni lui..?? Sigur, STS in urma votului din Parlament de maine va trece la MI si normal il va demite pe Opris chiar saptamana viitoare ..asta sa fie oare dreptatea pana la capat...gasirea vinovatilor in curtea altora caci vorba aia ... noi suntem toti niste cinstiti ...??
    Insa am o intrebare mai simpla..ok..sunt toti vinovati si trebuiesc demisi ...dar intreb..ce ar trebui sa se intample ca un prim ministru sa-si dea demisia...cea de onoare desigur ??
    De plagiat nu..
    de esecul referendumului de suspendare a presedintelui nu,
    de esecul planulului USL de guvernare din toata aceasta perioada nu,
    de esecul privatizarilor Oltchim si CFR nu,
    de marirea accizelor la combustibili nu,
    de "martea neagra" nu,
    de condamnarea unui membru al guvernului nu,
    de moartea unor oameni in acel tragic accident nu,
    de dezapezirea asta tragi-comica nu...
    atunci...in care caz ...??
  • -3 (9 voturi)    
    Nu ma mir. (Duminică, 2 februarie 2014, 20:05)

    Cetateanu [utilizator]

    Dl Presedinte e mintit de Opris. ( nu inteleg 1. DE CE il crede, 2 Ce face dl Fota) _ nu-i folosesc gradu caci ar insemna sa intinez onoarea multor ofiteri adevarati.
    Daca dl Presedinte ar fi dat pe goagal ar fi vazut imediat adevarul si nu s-ar mai fi facut de ras:
    http://www.112.ro/index.php?pag=9
    • +4 (8 voturi)    
      Serios? (Duminică, 2 februarie 2014, 22:40)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      Ia citeste ce scrie la link-ul pe care l-ai postat:
      Apelul la 112 va fi preluat de alt operator de telefonie mobilã care are acoperire în zona respectivã;
      - apelul de la un telefon mobil cu cartelã reîncãrcabilã nu furnizeazã identitatea dumneavoastrã. Rãspundeţi corect la întrebãrile operatoarULUI si daţi amãnunte despre locaţia exactã a urgenţei (puncte de reper).
      • -3 (7 voturi)    
        analfabet? (Duminică, 2 februarie 2014, 22:44)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

        Avea dr. Zamfir cartela? Si e vorba despre IDENTITATE. Basisti - analfabeti!
  • +5 (9 voturi)    
    comentariu (Duminică, 2 februarie 2014, 20:09)

    marinbaboi1371135744313 [utilizator]

    Romani ! Nu va mai mirati Porcoponta licreza cu curu nu cu capu ! El era fetita lui Nastase si produsul lui.ROMANIE,ROMANIE<rau ai ajuns ! 1989-2014=25 ANI...DEGEABA ? !
  • +6 (10 voturi)    
    intrebare (Duminică, 2 februarie 2014, 20:22)

    rezis [utilizator]

    Sa ne inchipuim la ce s-au gindit cei din familia Aurei Ion dupa ce au vazut declaratiile dlui Basescu si apoi declaratiile in conferinta de presa USL! Cred ca putina speranta ce venea din prima conferinta s/a risipit total in timpul celei de-a doua! Oare disperarea acestor oameni are vreun sens? Oare PM Romaniei isi da seama de aceste lucruri? Se pare ca nu...
    • +2 (4 voturi)    
      banuiesc ca nu cinfundati armata cu dusa (Luni, 3 februarie 2014, 0:23)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui rezis

      sau oprea -cei doi analfabeti ? Si daca nu-i confundati atunci eu nu vad nimic scandalos (pentru familie si pentru noi, cei care suntem alaturi de familie si care v-om iesi in strada in 8 februarie pentru victime -daca guvernul nu ne va obliga sa iesim mai devreme) in ce a spus Presedintele .
  • +7 (13 voturi)    
    despre localizare (Duminică, 2 februarie 2014, 21:02)

    nedumeritul [utilizator]

    Nerusinarea cu care unii deformeaza realitatea acuzand STS ca nu a localizat precis telefoanele mobile, ma ingrozeste gandind ca acestia vor ajunge candva la conducerea tarii.Ei stiu bine ca mint si totusi o fac intr-un cor penibil.
    Un telefon mobil cand vrea sa se conecteze la retea, ia legatura cu prima antena a celulei vodafone celula care o aude dar nu poate determina locul unde se afla telefonul mobil.Tot ce poate sti celula vodafone este ca telefonul cu care vorbeste se afla la o distanta auzibila din jurul ei care poate fi intr-un cerc cu raza de pana la 20 km.Aceasta este informatia pe care a primit-o STS care a coroborat informatiile de care dispunea si a eliminat din cerc zonele in care era putin probabil sa se afle apelantul.
    STS declara ca nu are echipamente speciale de goniometrare a locatiei telefonului apelant.Eu ii cred.
    Vreau sa va spun ca constructorii de avioane au prevazut pentru astfel de situatii un emitator radio care porneste automat ,transmite continuu un semnal SOS de cerere de ajutor si transmite datele: cel putin cine este,coordonatele locatiei unde se gaseste.Pe epava noastra acest emitator functiona si la 2 noaptea cand nu mai era nimeni la epava si cei de la ROMATSA au dat telefon la cei din zona cerand sa se mearga la epava si “sa opriti semnalul ca ne deranjeaza in casca” In cazul in care cei care receptioneaza semnalul(cel putin 5 sateliti rusesti specializati si tot atatia americani au receptionat decodificat si arhivat semnalul) nu-l inteleg ,pot goniometra cu echipamente destul de simple si ieftine pentru a determina locatia precis.Astfel de echipamente trebuie sa aiba ROMATSA care raspunde de “puiul ei avionul”,armata si eventual politia. STS pretinde ca nu are.
    Scenele pe care le vad la Antena 3 sunt de un grotesc caragialesc. Astia vor sa nu fie ascultate telefoanele dar cer STS sa determine exact unde se afla cand vorbesc la telefon.
    (ceva de genul :tradare ,dar sa stim si noi”)
  • +1 (7 voturi)    
    STS-ul nu este cumva... (Duminică, 2 februarie 2014, 21:13)

    Sting [utilizator]

    ...serviciul care se ocupa si cu inregistrarile si stenogramele? Oare nu o fi asta miza de fapt?
  • +8 (10 voturi)    
    STS la MAI (Duminică, 2 februarie 2014, 21:22)

    Ar3s [utilizator]

    Intregul sistem a devenit o ciulama. Cu situatii de urgenta cu tot.
    Cum spunea cineva mai sus, politicienii se bat pe functii in interes de grup. Nicio nenorocire nu va schimba acest lucru.
    Acest serviciu STS, trebuie sa faca parte dintr-o institutie de Comunicatii Nationale, alaturi de Televiziunea Nationala, Casa Radio si cate structuri nationale de comunicatii or mai fi.
    STS trebuie sa colaboreze direct cu institutii ca SRI, MAI, structurile desemnate pentru situatii de urgenta, precum si cu structurile de informatii din sistemul militar/economic.
    Prin Lege, STS trebuie sa aiba acces la toate informatiile operatorilor privati in comunicatii.
    Institutia Comunicatiilor Nationale trebuieste subordonata Sefului Statului (a nu se confunda cu presedintele politic). Seful statului trebuie sa fie decident si trebuie sa fie seful intregului sistem social. Acest sistem social, este total diferit de sistemul militar/economic.
    Cam asta trebuie sa fie pozitia Serviciului de (tele)comunicatii speciale in STAT.
    A trece STS in subordinea MAI este o prostie! Asta discuta astia in CSAT?!
  • -4 (10 voturi)    
    lauda de sine (Duminică, 2 februarie 2014, 21:26)

    ics_11 [utilizator]

    in cat timp a localizat basescu si sinstitutiile "coordonate" de le pe ziaristii din Irak si pe Haysam ?
    nici una din aceste actiuni nu s-a desfasurat contra timp.
    pe langa saptamanile in care s-au derulat aceste 2 actiuni cu care se lauda basescu, cele 7 ore de gasire a avionului sunt un mare succes.
    • +4 (6 voturi)    
      Glumesti? (Duminică, 2 februarie 2014, 22:39)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Glumesti probabil. Este evident ca epava se putea localiza intr-o ora cel mult prin concursul tuturor institutiilor statului - armata, mai, transporturi, sri etc.Dupa cat stiu atat jurnalistii cat si Haysam au fost cautati in afara Romaniei si aici nu se poate compara cu situatia din tara.
      • -1 (5 voturi)    
        exact ! (Duminică, 2 februarie 2014, 23:09)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui nico2

        ai pus punctul pe i. situatiile nu sunt comparabile. dar basescu le compara.
  • +14 (18 voturi)    
    Daca am fi.. (Duminică, 2 februarie 2014, 21:34)

    KostasP [utilizator]

    ...In situatie de front, iar conducatorii actualului guvern ar fi comandanti, ar sfarsi toti impuscati in spate de propriile trupe. Pe linga faptul ca sunt incompetenti si incapabili aceste specimene sint niste oameni slabi, vanitosi si lipsiti de coloana vertebrala. Mi-ar fi rusine ca barbat sa ma asociez in orice fel cu aceste personaje. De aceea toti cei care ai sustin nu au respectul meu de la bun inceput pt ca ai consider la fel de "valorosi" ca si cei pe care ai sustin. A, si inca ceva, Ramona Manescu este mai "barbat" decat toti barbatii din usl la un loc. In partea cealalta se pozitioneaza Presedintele Basescu, care este si se comporta ca un comandant adevarat. Nu veti ajunge niciodata la inaltimea lui. Ponta si Antinescu sunt niste pigmei comparativ cu el.
  • +3 (5 voturi)    
    Guvernul NU a respectat legea!! (Duminică, 2 februarie 2014, 23:10)

    bobo123 [utilizator]

    Art. 4
    (1) In vederea gestionarii situatiei de urgenta generate de producerea unui accident de aviatie civila au competente urmatoarele structuri:
    a) Comitetul ministerial pentru situatii de urgenta din cadrul Ministerului Transporturilor (MT), denumit in continuare Comitetul ministerial;
    b) Centrul operativ pentru situatii de urgenta din cadrul MT, denumit in continuare Centrul operativ;
    c) Centrul de coordonare a operatiunilor de cautare si salvare a aeronavelor aflate in pericol si a supravietuitorilor unui accident de aviatie produs in FIR-Bucuresti, din cadrul Regiei autonome "Administratia romana a serviciilor de trafic aerian" - ROMATSA (ROMATSA), denumit in continuare Centrul de coordonare - ROMATSA;
    d) comitetele judetene si Comitetul municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta;
    e) inspectoratele judetene pentru situatii de urgenta;
    f) Centrul maritim de coordonare a actiunilor de cautare si salvare de vieti omenesti pe mare din cadrul Autoritatii Navale Romane, denumit in continuare Centrul Maritim de Coordonare;
    g) administratorii aerodromurilor;
    h) centrele unice de preluare a apelurilor de urgenta - 112.
    (2) Finantarea activitatii Centrului de coordonare - ROMATSA se asigura din veniturile proprii ale ROMATSA.
  • -4 (4 voturi)    
    Un lucru este clar, (Duminică, 2 februarie 2014, 23:57)

    xrogo [utilizator]

    Ponta da o hotarare de guvern,STS trece la MAI sub comanda lui Arafat si apoi se descotoroseste de Opris si gasca de generali incapabili.
  • +2 (4 voturi)    
    traducerea evenimentelor I (Luni, 3 februarie 2014, 0:26)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    *text scris la 1 februarie

    Pilotul Adrian Iovan trebuia sa se intoarca din drum in momentul in care a observat givrajul, conform procedurilor in astfel de situatii:
    http://www.mediafax.ro/social/prodecan-facultatea-de-inginerie-aerospatiala-iovan-poarta-raspunderea-producerii-accidentului-11961465

    Aura Ion a murit cu zile
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/dezvaluiri-aura-ion-putea-fi-salvata-chiar-si-la-patru-ore-de-la-accident-1079612.html
    http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/tragedia-din-apuseni-ultimele-cuvinte-ale-aurei-ion-cand-se-zbatea-intre-viata-si-moarte--38251.html
    http://www.ziuanews.ro/stiri/adrian-iovan-si-aurelia-ion-au-murit-aura-ion-putea-fi-salvata-a-murit-dupa-miezul-noptii-112575
    http://www.ziare.com/victor-ponta/premier/ponta-spune-ca-victimele-accidentului-aviatic-au-murit-la-scurt-timp-legistii-il-contrazic-1279208

    insa nu trebuia sa se afle in avion:
    http://adevarul.ro/news/eveniment/ofiterul-aura-ion-nu-raportat-pleaca-avionularmata-sterge-urmele-1_52e9409dc7b855ff56e869f6/index.html

    Nu a fost fost activat comitetul ministerial pentru situatii de urgenta.

    Reprezentantii autoritatilor au actionat bezmetic. Orgoliul si concurenta au 'functionat" din plin.
    http://www.tolo.ro/2014/01/22/ce-ceata-deasa-care-e-drumul-catre-casa/

    Medicul Radu Zamfir nu a reusit sa comunice, la 112, coordonatele exacte ale locului accidentului. Persoanele aflate la capatul liniei telefonice nu au reusit sa-i explice medicului ce are de facut in acest sens, respectiv sa descarce o aplicatie anume de pe telefonul mobil.

    Operatorul de telefonie mobila nu a avut suficiente antene amplasate in zona, localizarea precisa nu a putut fi realizata prin triangularea semnalului a trei celule.

    MAPN reusise sa determine distanta dintre ultima pozitie cunoscuta a avionului si locul prabusirii: 2 km.
  • +2 (4 voturi)    
    traducerea evenimentelor - II (Luni, 3 februarie 2014, 0:27)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16474202-exclusiv-informatia-cheie-scoasa-din-raportul-guvernului-despre-accidentul-aviatic-ministerul-apararii-determinat-distanta-dintre-ultima-pozitie-cunoscuta-avionului-locul-prabusirii-2-romatsa-nu-cerut.htm

    insa informatia a fost exclusa din raportul sintetic dat publicitatii.

    Autoritatile nu au raspuns la intrebarea daca MAPN era cu platile la zi in cazul sistemului ELT (echipamente de locatie pentru situatii de urgenta) - Moscova.
    http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/comisie-sistemul-de-avertizare-al-avionului-prabusit-functiona-la-momentul-gasirii-epavei--122578.html

    Tehnica speciala de localizare, apartinand Ministerului de Interne, Serviciului Roman de Informatii, dar si altor structuri din sistemul de siguranta nationala, nu a fost utilizata. Calitatea de membru NATO nu a fost fructificata, prin apelarea la mijloacele tehnice sofisticate ale acesteia.

    Localnicii au fost primii ajunsi la fata locului, generand un sentiment public de faliment al statului si de revolta fata de moartea a doi oameni, dintre care unul putea fi salvat daca s-ar fi intervenit coordonat, precis si la timp.
    http://www.gandul.info/stiri/marturie-dupa-accident-coordonatorul-national-pentru-transplant-de-trei-ori-mi-s-a-spus-ca-au-fost-gasiti-prima-data-la-vreo-ora-si-jumatate-11965332

    Victor Ponta a comis greseli in serie, premierul Liviu Dragnea una impardonabila.
    "Înainte de a pleca din studioul tv, premierul Ponta a primit un sms în care anunţa că persoanele implicate în accidentul aviatic din judeţul Cluj au fost găsite. „Am primit un mesaj despre persoanele accidentate, au fost găsite în sfârşit. Da, au fost găsite Acum am primit şi eu mesajul, acum se organizează evaluarea. Doamne ajută să fie cu succes operaţiunea”, a anunţat Victor Ponta la ora 21.21."

    Cu acest gand in minte, s-a indreptat spre restaurant, pentru a participa la reuniunea informala cu ziaristii acreditati la PSD.
  • +3 (5 voturi)    
    traducerea evenimentelor - III (Luni, 3 februarie 2014, 0:28)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Ponta a fost dezinformat - un minim instinct politic l-ar fi impiedicat sa mai dea curs acelui eveniment, daca ar fi stiut cum stau lucrurile in realitate.
    Ulterior, desi a primit informatii noi prin sms, nu s-a retras de indata de acolo, ci a mai ramas o vreme la povesti si glumite.
    http://www.gandul.info/politica/reconstituirea-cum-au-trait-luni-premierul-ponta-si-presedintele-basescu-momentul-prabusirii-avionului-in-apuseni-11968234

    Gestul vicepremierului Dragnea este incalificabil.
    *Pentru a-si reabilita imaginea, acesta a prestat un joc de scena cu ocazia comandamentului de iarna, intr-un efort de intrare in logica decentei si a compasiunii umane.


    Liviu Dragnea nu a avut nicio tresărire când a aflat de moartea lui Adrian Iovan
    "Andi Manciu (Mediafax), despre care exista informatii ca a fost la fata locului, a scris luni seara urmatoarele pe contul sau de Facebook: "ASTA trebuie sa v-o spun! I-am spus unui oficial de cel mai înalt rang ca Iovan a murit potrivit Salvamont, la ureche. El a continuat apoi conversatia lui de protocol, de doi lei jumate... A continuat sa rada si sa se simtă bine. NU a avut nicio tresărire!....(sunt mâhnit si scârbit). PS: unii stiu la cine mă refer", referindu-se la Liviu Dragnea.
    http://www.realitatea.net/victor-ponta-i-liviu-dragnea-au-continuat-sa-chefuiasca-dupa-ce-au-aflat-de-accidentul-aviatic_1366122.html

    Nu intra in sarcina presedintelui Traian Basescu interventia intr-o astfel de situatie. Incercarea unora de indreptare a atentiei catre Administratia Prezidentiala nu are justificare.

    Tacerea presedintelui, post-eveniment, este, insa, suspecta. Fie acesta pregateste o interventie publica dupa parcurgerea concluziilor raportului de specialitate in CSAT, fie manifesta spirit de solidaritate cu institutiile publice din sistemul de siguranta nationala implicate in operatiunile de salvare, a caror imagine a fost sever afectata. Una dintre variante poate s-o implice si pe cealalta.
  • +4 (6 voturi)    
    traducerea evenimentelor - IV (Luni, 3 februarie 2014, 0:29)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Intreaga prestatie a ministrului de Interne, Radu Stroe, in intervalul de timp amintit, a fost halucinanta. Demisia sa tardiva nu a avut nicio urma de onoare.

    In concluzie:
    - accidentul nu trebuia sa se intample;
    - studenta nu trebuia sa faca parte din echipa medicala;
    - institutiile statului trebuiau sa intervina prompt si calificat;
    - ministrul Stroe trebuia sa taca si sa faca, in calitate de coordonator al celulei de criza;
    - comunicarea publica despre stadiul operatiunilor de salvare trebuia sa se desfasoare la nivel de experti desemnati;
    - Victor Ponta nu trebuia sa mearga la restaurant;
    - Liviu Dragnea trebuia sa fie OM.

    Statul roman, in ansamblu, a suferit serioase prejudicii de imagine in fata partenerilor europeni si euro-atlantici.

    Slabiciunile institutionale manifestate in cazul accidentului aviatic vor face obiectul unei analize specializate, la nivelul Departamentului Securitatii Nationale si CSAT. Structuri apartinand unor cancelarii interesate, neprietene, vor proceda similar, dar in scopuri opuse.
    http://talmaciul.blogspot.ro/2014/02/cazul-tragediei-aviatice-din-muntii.html
    https://www.facebook.com/pages/Talmaciul/287762091374847
  • +2 (6 voturi)    
    ne punem cu combinatul de minciuni al usl (Luni, 3 februarie 2014, 0:39)

    fosta zoezoe [utilizator]

    care e ponta ? Si copii mei stiu (de pe net) ca principalii vinovati sunt ponta si dusa la care trebuie sa se adauge -sigur-multi altii ! Sa indice ponta articolul de lege care spune ca sts are responsabilitatea de localizare in situatia asta !
  • +1 (1 vot)    
    Care 30-35 de minute? (Luni, 3 februarie 2014, 6:29)

    coco04 [utilizator]

    Receptoarele GPS lucreasa in secunde.Era suficient ca pilotul avionului sau unul din pasageri sa aiba un receptor GPS sau avionul sa fi fost dotat cu GPS si sa transmita coordonatele printr-un telefon mobil sau printr-un alt aparat de transmisie din dotare.As spune ca asta ar lua maxim 5 minute.
  • +5 (7 voturi)    
    Localizare (Luni, 3 februarie 2014, 10:29)

    Lovilutia [utilizator]

    Aria unui cerc cu raza de 7,5 km este de 176 kmp.
    Este insa exclus ca avionul sa fi zburat INAPOI. Asta reduce aria la jumatate, 88 kmp. Este exclus sa fi facut si viraje mai mari de vreo 15 grade fata de directie initiala de miscare. Asta mai reduce de 6 ori suprafata : vreo 15 kmp. Plus ca prabusirea nu se facea pe verticala, ci intr-un zbor planat., Deci, din cei 7,5 km se mai reduc cel putin 3. Raman probabil cel mult 4 kmp unde este probabil sa fi cazut avionul.
  • -1 (1 vot)    
    haha (Luni, 3 februarie 2014, 12:55)

    liviu_ [utilizator]

    nu renunta la omu lui... nu ma asteptam altceva de la base...

    evident vietile a 2 oameni au devenit un razboi politic ieftin din care toti incearca sa castige si pe toti (base, ponta si restu) ii doare in dos de fapt de morti


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri