Victor Ponta: Soferii din Constanta au ignorat avertizarile, voi verifica ce sanctiuni sunt in Vest sau SUA

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 30 ianuarie 2014, 11:19 Actualitate | Esenţial

Restrictiile de circulatie nu au fost respectate in Constanta, iar soferii au ignorat semnalele politiei si au plecat la drum in viscol dupa care au cerut ajutor autoritatilor, a afirmat joi premierul Victor Ponta, adaugand ca va verifica ce sanctiuni sunt aplicate in Europa de Vest sau SUA in astfel de cazuri.

"Oamenii nu au ascultat si nu au respectat solicitarea autoritatilor si au plecat pe drum, i-am scos azi-noapte din zapada. In momentul in care esti oprit de politie si treci pe langa politie, te duci in viscol, dupa care suni la televizor ca esti blocat in viscol, ai si tu o responsabilitate. Nu as fi vrut sa se spuna ca e vina autoritatilor pentru ca unii nu respecta regulile. O sa ma uit ce se intampla in Europa de Vest sau in America, care sunt sanctiunile pentru cei care nu respecta avertizarile autoritatilor si o sa fiti uimiti cat de dure sunt", a spus Ponta, potrivit Mediafax.

El a aratat ca vrea sa faca din nou un apel la responsabilitate catre soferii din zonele afectate de zapada, aratand ca autoritatile trebuie sa isi faca treaba, dar si populatia trebuie sa respecte legea.

Autoritatile au intervenit in judetul Constanta, de la instituirea codului rosu, pentru salvarea a peste 200 de persoane blocate in zapada si pentru asigurarea asistentei medicale de urgenta in zeci de cazuri, iar joi dimineata sunt izolate 13 localitati, toate drumurile fiind inchise in continuare.

Potrivit datelor furnizate de Comandamentul pentru Situatii de Urgenta Constanta, in ultimele 12 ore au fost salvate din zapada 206 persoane, iar 36 de persoane au fost asistate medical.























4491 vizualizari

  • +19 (23 voturi)    
    Copy-Paste nu se dezminte (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:22)

    Tescovin [utilizator]

    Ăsta vrea să copieze până și sancțiunile care se dau în alte țări. Nu ești, bre, în stare să-ți asumi ceva pe cont propriu ? 20 de lovituri pe talpă cu funia udă, 374.83 lei amendă, recitat Luceafărul cap-coadă pe dinafară, ceva, orice, da' să vină din căpșorul personal !
    • +15 (17 voturi)    
      Culmea nesimtirii! (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:20)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Dar la pedepsele "aplicate in Europa de Vest sau SUA" pt coruptie si dare/luare de mita de ce nu te uiti?
    • 0 (0 voturi)    
      raule ! (Joi, 30 ianuarie 2014, 19:33)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      ce rau e asta in situatii "de urgenta" ! mai pontanacule, uita-te la reglementarile din norvegia/danemarca/finlanda - acolo ninge mai mult de 3 zile/an. sa vezi care-i timpul admis de deszapezire pe diverse straturi de zapada, viteze ale vantului, etc. nr de utilaje si tip/100 km, etc. totul in detaliu. acolo se castiga contractul, doar daca iti asumi clauzele. fara sa chemi armata, fara sa golesti fondul de rezerva. si apoi, poti impune sanctiuni similare. si politistii pe langa care au trecut soferii ce-au pazit ? ca doar e stare de urgenta ?
  • +24 (30 voturi)    
    Am verificat.. (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:24)

    czr [utilizator]

    Sanctiunile sunt (mult) mai mici decat cele pentru plagiat..
    • +7 (11 voturi)    
      poate ca, (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:23)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui czr

      cu ocazia asta, a privitului spre vest sau americani, da si el un copy-paste dupa ceea ce inseamna sef de guvern.
      ca ai au si noi, ioc.
  • +9 (15 voturi)    
    pai... (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:28)

    Xorciser [utilizator]

    Ce sanctiune...in primu rand sa plateasca toata operatiunea (pluguri, oameni etc) dupa aia amenzi/suspendari de permise/cazuri penale daca e cazul...
  • +24 (30 voturi)    
    ma lasi poanta ce esti... (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:30)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    sanctiuni ca in vest???

    dar drumuri si autostrazi ca in vest???
    dar un guvern ca in vest?
  • +18 (24 voturi)    
    Te uiti la vecini? (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:30)

    Suricata de curte veche [utilizator]

    Cu alte cuvinte: "noi suntem cazuti in cap, in anul 2014 inca nu stim sa folosim furculita".
    Cu ocazia asta, poate se uita si cum se fac legile, cum e cu justitia, cum e cu respectarea legii de catre toti cetatenii, cum se conduce o tara,
  • +18 (22 voturi)    
    Infantil (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:31)

    catalin72 [utilizator]

    Hai mah Viorele,cum sa-i ameninti pe soferi c-o sa le aplici legile din SUA ??? Chiar asa infantil esti ?
    Sanctioneaza-i pe politistii care n-au aplicat legea ,cea din Romania ! Spre mirarea ta ,sa sti ca in Codul Rutier sint reglementate astfel de situatii !
  • +23 (27 voturi)    
    Pinochio (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:33)

    AK-47 [utilizator]

    Vezi ca in Vest sau in SUA nu se sterg datoriile companiilor private si dupa aia se baga accize pe combustibili ca sa se aduca bani la buget.

    Dupa ce ca esti tara saraca si n-ai de unde, tu iti permiti sa stergi datorii de sute de milioane de euro si apoi te umfli in pene ca sa ii sanctionezi tot pe amaratii din popor ?

    Demisia, plagiator mincinos ce esti !!!
  • +18 (22 voturi)    
    nu uita (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:34)

    Tejveer [utilizator]

    ...sa verifici si pentru plagiat.
  • +21 (23 voturi)    
    ! (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:34)

    CTGOnline [utilizator]

    Nu sunt de acord cu soferii care au incalcat recomandarile si pentru care s-au cheltuit bani aiurea. Dar tu Dottore, de ce invoci chestii din EU si SUA doar cand iti convine?
  • +15 (19 voturi)    
    Orice "sanctiuni sunt in Vest sau SUA" (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:34)

    ty [utilizator]

    sunt stipulate in legi. Legile nu sunt modificate pompieristic in functie de interesele de imagine a unui politician.
  • +13 (19 voturi)    
    really? (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:35)

    ValentinV [utilizator]

    Verifica te rog si cum actioneaza ei in astfel de conditii si ce masuri se iau, ce utilaje folosesc si asa mai departe.
    Normal ca e simplu sa inchidem toate autostrazile si drumurile, problema e rezolvata.
    Mai verifica si cum e starea asfaltului la ei dupa o iarna grea si cum e la noi si aplica sanctiuni.

    Si mai verifica si cum isi fac politicienii treaba la ei si cum o faci tu.
  • +13 (17 voturi)    
    Pai cine te mai crede, mincinosule?? (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:37)

    Mr.J-H [utilizator]

    Chiar nu intelegi ca esti perceput pe buna dreptate ca fiind un mincinos de 2 lei??

    Ia zi, cum e cu contractele alea de deszapezire "care au fost semnate toate anul trecut"??
    • +4 (6 voturi)    
      :)) (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:10)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui Mr.J-H

      Probabil ca au fost semnate tot ca in vest. Vestul salbatic.
  • +11 (17 voturi)    
    nu se poate abtine (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:39)

    gigi1 [utilizator]

    Trebuie sa plagieze si sanctiuni acum.
    Pai ori exista o lege care prevede sanctiuni ori nu, inventeaza ponta acum legi ca a zis el la tv ceva si nu l-a ascultat nimeni?
  • +2 (14 voturi)    
    Avem de a face cu 2 lucruri nocive (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:40)

    felis_tigris [utilizator]

    Pe de-o parte există impotenţa autorităţilor de a deszăpezi drumurile.

    Pe de altă parte avem de a face cu nişte şoferi de-a dreptul idioţi, care s-au încumetat să circule pe nişte drumuri închise.

    Scorul: 1-1, un scor trist!
  • +6 (10 voturi)    
    In Vest sau USA (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:40)

    dKleine [utilizator]

    Ii impusca direct!!!!!!!!!
  • +11 (13 voturi)    
    sanctiuni (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:42)

    Inuka [utilizator]

    Sunt curios si care sunt sanctiunile pentru autoritatiile abilitate sa curete drumurile sau sa salveze oamenii sinistrati in accidente in caz ca nu isi fac datoria.
    Oare si-or da demisia in "Vest sau in SUA" daca nu isi fac treaba si oameni mor cu zile din cauza incapacitatii si imbecilitatii lor?
  • +12 (16 voturi)    
    Sigur, sanctiuni (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:42)

    danco [utilizator]

    Ca numai la sanctiuni le e capul. In rest s-au rezolvat toate.
  • +8 (10 voturi)    
    !!! (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:43)

    Alnaibii [utilizator]

    Va verifica. Si ce? Va impune sanctiuni? Nu, pentru ca in romania nu se aplica legile, iar cand e cineva sanctionat, tipa ca e dosar politic. Are destule exemple printre prietenii lui.
  • +10 (14 voturi)    
    Excelenta idee! (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:43)

    TDB [utilizator]

    Ii sugeram lui Tonta sa verifice in Vest sau in SUA sau in Canada sau in tarile nordice si cum se face deszapezirea pe acolo, cum se aloca contractele, cum se aplica penalitati contractorului daca serviciile nu sunt prestate la standardul de calitate agreat, cum circula ,utilajele continuu pentru a impiedica zapada sa se depuna. Tonta si ai lui sunt sub cod rosu de incompetenta, coruptie si lipsa de idei; n-avem solutii, deci inchidem - drumuri, scoli, localitati intregi. Atat de simplu sa inchizi ! S-au platit sume uriase din bani publici pentru deszapezire la diversi bufoni, dar interventiile le face in fapt armata ?! Dupa standardele lui, ar trebui ca tarile scandinave de pilda sa fie blocate si izolate 6-7 luni pe an, la cat ninge acolo.
  • +10 (12 voturi)    
    Legile astea (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:44)

    TurmentatuTheThird [utilizator]

    Trebuie să verifice ce sancțiuni se pot conform legilor din România. Nu conform celor din vest (fie ele și de peste Atlantic).

    Pentru că dacă am aplica legea din vest, Ponta ar fi avut "legal" patalamaua de plagiator pusă în frunte.

    Sau poate nu era nici un echipaj de poliție, oamenii nu se mai uită la televizor că na... cu televizorul ai mințit poporul, astfel încât au plecat la drum. Să le dăm tuturor sancțiuni. Că nu au stat toți în casă cum ar fi vrut Ponta.
  • +8 (12 voturi)    
    Doar Copy-Paste stie? (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:44)

    Miky60 [utilizator]

    Inca o dovada de incompetenta! "Marele premier" nu stie sa faca li si regui ? Trebuie doar Copy-Paste din afara, fara sa judece? Daca a facut Copy-Paste pentru o diploma, acum si in viata stie tot la fel?
    La puscarie cu tot guvernul in frunte cu Ponta si toti baronii locali!
  • +10 (12 voturi)    
    /// (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:45)

    feisbuk [utilizator]

    Daca ANM iti spune ca ai cod portocaliu si foarte probabil cod rosu peste Constanta, OPRESTI navetistii de la Nord (Ovidiu, Palazu), Sud (Lazu) si Vest (Valul lui Traian) de Constanta INCA DE DIMINEATA, ca sa nu ajunga in oras.

    Nu ii lasi la munca in oras dimineata si seara le spui ca nu mai pot pleca acasa.

    Marea majoritatea lucreaza in mediul privat si nu isi permit sa lipseasca. Nu se pot fofila de frica pierderii locului de munca.

    Dar daca onor guvernul responsabil - adica o AUTORITATE - blocheaza drumurile de dimineata, oamenii stau acasa linistiti. Nimeni nu pleaca de placere. In plus, daca tu si bolovanul de Sova ati fi reusit macar pt o zi sa deschideti raahtul ala de autostrada, in conditiile in care au fost doua zile fara ninsori si viscol, poate ca magazinele si supermarketurile nu ar fi fost aproape goale iar oamenii ar fi avut provizii.

    ps: sunt si iresponsabili de care vorbeste Ponta dar marea majoritate sunt cei care lucreaza in Constanta si fac naveta.
  • +10 (14 voturi)    
    ce tampenie... (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:53)

    T34 [utilizator]

    /// Asta nu intelege ca oamenii au nevoie sa circule, fie vara, fie iarna! Toti avem probleme in alte localitati, unele dintre ele foarte urgente.
    Platim o taxa de drum pentru a putea circula pe el! Transportatorii trebuie sa isi care marfurile, ca altfel murim cu totii de foame, izolati de zapada!
    Drumurile sunt impracticabile fiindca firmele USL-iste care au prins contracte de deszapezire incaseaza bani si nu fac nimic. Trenurile sunt anulate peste tot in tara. Aeroporturile sunt inchise. Cum naiba are tupeu individul asta sa iasa cu asemenea declaratii in presa?!!
    Mai bine ar vedea cum se deszapezaste in Canada si nordul SUA cu 500 de dolari pe Km, ori in tarile nordice (cele mai scumpe din lume) cu 1500 Euro / Km - adica acolo unde-s cu adevarat ierni, nu posirca de la noi - in loc sa isi framante neuronul cum sa amendeze cetatenii.

    Pana si in R. Moldova se deszapezeste mai eficient decat la noi. Am fost acum cativa ani la Chisinau, iarna, pe viscol si zapada, si drumurile pana acolo erau curate. Dar, in schimb, pe marginea tuturor drumurilor erau movile de nisip si sare din 50 in 50 de metri, primariile si autoritatea lor de drumuri scoteau asistatii social sa le imprastie inainte de ninsoare pe carosabil, iar autocamioanele Kamaz cu lame ale firmelor de deszapezire patrulau peste tot. La noi, am vazut in toamna la inundatiile de la Zorleni, cum asistatii social stateau cu berea in mana in mijlocul drumului, facand misto de pompierii care le desfundau santurile!!
    Vai de tara asta, cu asa conducatori!!

    Observatie: daca jandarmii bat babe si copii la Pungesti ca "blocheaza drumul si astfel incalca dreptul la libera circulatie al cetatenilor" pentru a impiedica o companie privata sa-i otraveasca, nu ar trebui ca si Ponta sa-si ia niste capete in gura pentru ca, prin incompetenta si coruptia lui si a celor de sub el, impiedica cetatenii din toata tara sa circule?!
  • +10 (14 voturi)    
    Guvernul lui Papura Voda (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:56)

    Mark2009 [utilizator]

    Innainte de a se uita la Vest, Pinochio, trebuie sa'si dea demisia.
    Nu cunoaste legea si nici atributiile guvernului.
    Prin cinismul sau, ne spune clar ca ochii lui sint cu azimutul, Est, si se va uita la West, doar pentru a ne crunt pedepsi.
    Demisia, Pinochio !
  • +8 (12 voturi)    
    Daca tot te uiti ..... (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:01)

    conul [anonim]

    ....... spre vest, vezi si ce fel de utlaje si in ce numar se utilieaza acolo pentru deszapezire. Pote te uiti si cum/cand se incheie contractele de deszapezire si ce dotari trebuie sa aibe o astfel de firma. Poate te uiti si ce se intampla cu cei din guverne care nu isi fac treaba in astfel de situatii. Poate te uiti si la costurile/km de drum dezapezit. Da ' pana la urma de ce te uiti spre vest ? Parca iti placeau Rusia si China. Uita-te si pe la ei Si dupa aia umple-ne ecranele tv cu pontisme.
  • +6 (8 voturi)    
    Cand (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:08)

    Gabi M [utilizator]

    il verifica pe Sova cu CNADNRul lui asupra contractelor pentru deszapezire incheiate fara licitatie in 24dec.,24si 25 ian?
  • +3 (5 voturi)    
    Totul este bine! (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:10)

    Constantin3 [utilizator]

    D-nul Ponta fara sa vrea atinge o mare problema,
    sanctiuni ca in vest si drepturi ca in est pentru populatie.
    Guvernantii nu inteleg (in princiipal PSD-ul) ca trebuie intai create conditiile de circulatie din vest si apoi sanctiuni similare.
    Intai trebuie sa coste Km de dezapezire la fel ca in statele ,,civilizate,, si apoi sa se gandesca Ponta cum aplica sanctiunile si la ce nivel.
    Nu mai vorbesc de raportul sanctiune si salarii!
    Acesti tineri care ne conduc pe langa ca nu au pregatirea teoretica sau macar experienta managementului public, nici macar nu au bunavointa sa guverneze decent, stafurile lor de campanie stiu un singur lucru, PARTICIPAREA LA EMISIUNILE TV CU ORICE PRET.
    De fapt aceasta guvernare USL se caracterizeaza simplu: IRESPONSABILITATE.
  • -5 (7 voturi)    
    Aici sunt de acord cu el (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:29)

    A_Radu [utilizator]

    Romanii trebuie sa se obisnuiasca cu ideea ca democratia inseamna si responsabilitati si respectarea legii, nu doar libertati si drepturi ...
    Sunt mult prea multi semeni de-ai nostri care stau la TV sau pe net si dau din gura in timp ce stratul de zapada din fata casei e gros ...
    Schimbarea porneste de jos in sus ... cand marea majoritate dintre noi vor pune mana si VOR FACE ei pt ei si comunitatea lor atunci vor sti si cu cine sa voteze la alegeri, cu cei care fac , nu cu cei care promit ca fac ...
  • +2 (2 voturi)    
    Halucinant sau datator de speranta? (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:46)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Daca plagiatorul vrea sa vada ce sanctiuni sint in Occident ca sa le aplice celor care au ignorat avertizarile, e halucinant, tinind cont mai ales de pregatirea sa juridica (ris de curci universal!). Daca vrea sa se informeze ca sa introduca noi regulamente in Romania, e un excelent inceput! Sa afle apoi ce le fac americanii plagiatorilor, politicienilor acuzati de coruptie sau de frauda electorala si posturilor de televiziune care dezinformeaza si calomniaza.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Joi, 30 ianuarie 2014, 14:19)

    thebblack [utilizator]

    apreciez toate observatiile din comentariile de mai sus, cu incapacitatea de a gasi solutii proprii corecte, incapacitatea de a aplica solutiile deja existente in legislatia romaneasca, incapcitatea de a aplica si/sau cauta ce fac aia in vest si pentru alte bube pe care le are el insusi, incapacitatea de a organiza o deszapezire ca lumea.

    totusi trebuie sa zic ca indivizilor care au ignorat avertismentul politiei si au trecut de mai departe le-as da o singura sanctiune. atunci cand suna la 112, le-as raspunde "datorita conditiilor meteo nu putem interveni exact acum, dar in mod sigur dupa ce se linisteste furtuna si se topeste zapada vom veni in ajutorul dumneavoastra. la multi ani!"


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri