STENOGRAME Procurorii DNA: Guvernul a adoptat o ordonanta de urgenta care face jocurile de influenta in scandalul de coruptie Carpatica Asigurari. Daniel Chitoiu este initiatorul OUG

de Redactia investigatii     HotNews.ro
Miercuri, 29 ianuarie 2014, 18:30 Actualitate | Esenţial

Daniel Chitoiu
Foto: AGERPRES
 documente
(29 Ian 2014) PDF, 180KB
Guvernul a adoptat o ordonanta de urgenta pentru a introduce un criteriu de incompatibilitate care sa-l dea jos pe un vicepresedinte al Autoritatii de Supraveghere Financiara, in urma influentei altui membru al conducerii ASF, Marian Mirzac, care urmarea sa protejeze astfel interesele firmei de asigurari Carpatica, acuza procurorii Directiei Nationale Anticoruptie. In interceptarile puse la dosar, Mirzac il indica pe ministrului Finantelor, Daniel Chitoiu, drept posibil initiator al ordonantei de urgenta.

Procurorii descriu un context in care, in octobrie 2013, Marian Mirzac, membru al consiliului Autoritatii de Supraveghere Financiara, se afla in "razboi fatis" cu vicepresedintele de atunci al ASF, Daniel Tudor.

Conform procurorilor, Mirzac ar fi vrut postul de vicepresedinte pentru a putea proteja mai bine interesele firmei de asigurari Carpatica, iar pentru asta ar fi urmat sa se foloseasca si de relatia pe care o avea cu presedintele ASF, Dan Radu Rusanu, fost vicepresedinte al PNL, finul ministrului Finantelor, Daniel Chitoiu, si al sotiei acestuia, Laura Chitoiu, urmarita penal si ea in dosar.

"Cel de-al doilea obiectiv urmarit de MIRZAC MARIAN, respectiv, crearea unui pol de influenta in cadrul A.S.F., si chiar ocuparea functiei de vicepresedinte al Autoritatii de Supraveghere Financiara, situatie din care ar fi putut proteja in mod deplin interesele S.C. CARPATICA ASIG S.A., a presupus din partea inculpatului eforturi canalizate in principal in sfera factorului politic.

documente
Astfel, inculpatul MIRZAC MARIAN, care declarase un razboi fatis invinuitului TUDOR DANIEL GEORGE, a intervenit si a sustinut prin prisma relatiilor pe care le avea cu presedintele A.S.F.  (cunoscut in mediul colocvial al apropiatilor acestuia ca fiind ¬unchiul¬) initierea si adoptarea unei Ordonante de urgenta de catre Guvern, care sub pretinsa indeplinire a exigentelor Comisiei Europene, a avut drept obiectiv introducerea unor incompatibilitati ce l-au obligat pe numitul TUDOR DANIEL GEORGE sa isi prezinte demisia", sustin anchetatorii.

Ce a facut Guvernul? Rolul premierului Ponta, al vicepremierului Chitoiu si al ministrului Voinea

Incompatibilitatea pe care ar fi dorit-o Mirzac impotriva lui Daniel Tudor urma sa fie adoptata in Parlament printr-o lege de modificare a OUG 93/2012, privind infiintarea ASF.

Presupusele planuri au fost insa date peste cap in 16 octombrie 2013, cand senatorii din Comisiile economica si de buget-finate s-au opus.

Atunci, s-ar fi trecut la planul B - Guvernul urma sa introduca incompatibilitatea care sa il demita pe Tudor de la ASF, printr-o ordonanta de urgenta.

"In conditiile in care amendamentul privind reglementarea unei incompatibilitati care sa-l vizeze exclusiv pe invinuitul TUDOR GEORGE-DANIEL nu era agreat de membrii celor doua comisii, s-a promovat o noua incompatibilitate (care, de asemenea, il viza exclusiv pe invinuitul TUDOR GEORGE-DANIEL), promovarea acesteia facandu-se printr-un proiect de Ordonanta de urgenta, proiect care a fost introdus pe lista suplimentara a sedintei de Guvern din chiar dimineata zilei de 16 octombrie 2013. Acest proiect a fost adoptat de Guvern, devenind Ordonanta de urgenta nr. 94/2013 din data de 16 octombrie 2013, publicata in monitorul Oficial nr. 643 din 18 octombrie 2013", acuza procurorii DNA.

"Cercetarile efectuate in cauza au evidentiat faptul ca inculpatul MIRZAC MARIAN cunostea aceste demersuri si urmarea maximalizarea sanselor de ¬reusita¬ a adoptarii acestui act normativ", mai afirma anchetatorii.

Prin OUG 94/2013, Guvernul a introdus o noua conditie pentru membrii Consiliului ASF: “o experienta profesionala în domeniul financiar, al institutiilor de credit si/sau al institutiilor financiare nebancare de minimum 9 ani ani de la data absolvirii studiilor" relevante in domeniile de activitate ale Autoritatii. De asemenea, s-a introdus conditia ca membrii Consiliului ASF sa nu fie rude sau afini pana la gradul al treilea cu membrii Biruourilor penamenante ale Parlamentului. In plus, numarul membrilor Consiului ASF s-a redus de la 11 la 9.

In 17 octombrie 2013, Daniel Tudor a anuntat ca renunta la postul de membru al Consiliului ASF, intrucat sotia sa, Doina Tudor, era senator. Ea nu era, insa, membru al Biroului permanent al Senatului.

Ordonanta de urgenta la care fac referire procurorii este semnata de premierul Victor Ponta si contrasemnata de vicepremierul Daniel Chitoiu si de ministrul delegat pentru buget, Liviu Voinea.

De asemenea, nota de fundamentare a ordonantei ii are ca semnatari pe Chitoiu si pe Voinea.


De altfel, intr-o discutie - interceptata de anchetatori - intre Mirzac si Laura Chitoiu, sotia ministrului de Finante, Mirzac il indica pe Daniel Chitoiu ca posibil initiator al ordonatei de urgenta carea avea sa-l dea jos pe viecpresedintele ASF Daniel Tudor.
In discutia din 15 octombrie, Laura Chitoiu il intreaba pe Mirzac cine a fost cu ideea emiterii ordonantei de urgenta de catre Guvern.

Mirzac ii raspunde ca proiectul ar fi putut pleca chiar de la sotul ei, vicepremierul Daniel Chitoiu.
"Da. Uite... de la cine, dar s-ar putea sa fi plecat chiar de la Dan (referire la Chitoiu Daniel, ministru al finantelor publice - nota procurorilor), ca probabil el e initiatoru. El mi-a zis, ca l-am intrebat ¬Ai fost la el?¬ si a zis ¬Nu, nu, nu, ca era la guvern. Nu stiu unde naiba a fost... mi-a zis ca ...era la guvern", a raspuns Mirzac, potrivit stenogramei depuse la dosar.

Mai jos prezentam o parte din stenograma convorbirii Laura Chitoiu - Marian Mirzac, din 15 octombrie 2010, cu o zi inainte de publicarea ordonantei de urgenta in Monitorul Oficial.

CHITOIU LAURA MIRZAC MARIAN: Alo!
CHITOIU LAURA: Ce faci? Poti sa vorbesti?
MIRZAC MARIAN: Uite... Da. Sunt acasa.
CHITOIU LAURA: A, esti acasa?
MIRZAC MARIAN: Ihi.
CHITOIU LAURA: Auzi, ai mai aflat ceva? Ai mai vorbit cu domnu presedinte (referire la Rusanu Dan Radu, presedintele Autoritatii de Supraveghere Financiara) cand s-a intors?
MIRZAC MARIAN: Ma, da. Am vrut sa te sun, dar nu stiam daca e bine sa te sun. Da, am vorbit cu el. A fost acolo, a semnat s-a plecat mai departe, la Justitie, sa ia avizu si sa... ma rog, totu-i in regula pana acuma si mi-a mai zis o chestie care mi s-a parut destul de interesanta si bine facuta: faptul ca au trimis deja, in acelasi timp, si adresa catre Comisia Europeana in care au scris ce masuri au intreprins..
CHITOIU LAURA: Ihi-ihi! Ca sa-i linisteasca si pe aia.
MIRZAC MARIAN: Evident. Una, ca sa-i linisteasca si pe-aia si doi: ca sa creeze deja o stare ca ᅡTrebuie facuta ca uite le-am scris la aia ca am facut-o. Nu mai ne jucam de-a alba-neagra, ca daca le-am spus la aia c-am facut-o si iara o frecati pe-aicea si o ametiti, iese mult mai urat decat a iesit pana acuma! ᅡ stii?
CHITOIU LAURA: Ihi. A, o idee buna, cine-o fi avut ideea?
MIRZAC MARIAN: Da. Uite... de la cine, dar s-ar putea sa fi plecat chiar de la Dan (referire la Chitoiu Daniel, ministru al finantelor publice), ca probabil el e initiatoru. El mi-a zis, ca l-am intrebat ¬Ai fost la el?¬ si a zis ¬Nu, nu, nu, ca era la guvern. Nu stiu unde naiba a fost... mi-a zis ca ...era la guvern.

CHITOIU LAURA: ...cine... Si deci aia-si urmeaza cursu, nu?
MIRZAC MARIAN: Da, a zis ca maine, sa vada cum iese maine din sedinta si dup-aia, dupa masa, se duce el la senat si anuleaza partea a doua.
CHITOIU LAURA: A, mi-a zis si mie toate... Da, dar maine are si sedinta aia la noi, ca io l-am intrebat dac-o mai tine pe asta a noastra, stii? Si a zis c-o mai tine, ca el ar fi trebuit sa se duca acolo, la senat, mai devreme, nu?
MIRZAC MARIAN: Pai nu stiu cand e sedinta. Uite ca am zis ca ma uit pe internet dar.... Cred ca-i undeva dupa masa, pe la 3, aia.
CHITOIU LAURA: Ihi.
MIRZAC MARIAN: De obicei, dar chiar ma uit acuma sa vad, dar cred ca-i aia dupa amiaza.
CHITOIU LAURA: Deci e bine in... asa. Tu zici ca-i bine, nu?
MIRZAC MARIAN: Da, da, da.
CHITOIU LAURA: Ca aia intra maine. Ihi.
MIRZAC MARIAN: Da, da, da. Pai daca a trimis-o si aia toate avizele...
CHITOIU LAURA: Inseamna c-or fi aflat si astia, nu?
MIRZAC MARIAN: Gasca?
CHITOIU LAURA: Ihi.
MIRZAC MARIAN: Pai cred ca da. Din moment ce¬
CHITOIU LAURA:...nu, dar or fi aflat mai de mult sau astazi?
MIRZAC MARIAN: Pai...
CHITOIU LAURA:...adica e posibil sa fi aflat mai de mult?
MIRZAC MARIAN:...pai nu ti-am povestit ca a aflat mai de mult? Adica din moment ce-a aflat alalaltu,¬. Ti-am povestit, nu, cu vechimea, cu alea?
CHITOIU LAURA: Pai da, da, stiu, stiu, dar ei poate sperau ca n-o da!
MIRZAC MARIAN: Nu, din moment ce ala...
CHITOIU LAURA:...stiau c-o da?
MIRZAC MARIAN:...era disperat si spunea ¬Domne, fa vechimea mai putina si nu asa in sus¬ stia clar ca se face.
CHITOIU LAURA: A, stia, stia clar. Io am crezut ca astazi au aflat!
MIRZAC MARIAN: Nu. Se stia... Pai dar se stia de la sedinta trecuta, stiau aia, ca e varianta sa se dea asta si tot ii spunea ¬Dar de ce vrei sa dai asta domne? Las-o sa mearga asa!¬. Deci stiau de atuncea ca urmeaza sa... Na, monitorizeaza si ei indeaproape situatia, ca...
CHITOIU LAURA:...e! Normal.
MIRZAC MARIAN:...mi-a zis ca a tipat ala ca de ce atata vechime si nu mai putina, nu stiu ce si nu stiu cum... Era clar ca...
CHITOIU LAURA: ¬auzi, dar tu n-ai vazut modelu, nu? N-ai vazut cum a iesit.
MIRZAC MARIAN: Cum arata? Nu, dar io l-am¬
CHITOIU LAURA: Ihi. Adica a ramas cu 10 ani, cu astea sau a mai lucrat pe el?
MIRZAC MARIAN: Pai nu ¬ si-a zis ¬Domne, este fix toate cerintele pe care mi le-au cerut ei.¬ Deci e clar.
CHITOIU LAURA: Ihi. Bine. Hai ca vorbim maine atunci.
MIRZAC MARIAN: Bine. Hai!
CHITOIU LAURA: Hai mersi! Pa-pa-pa!
MIRZAC MARIAN: N-ai de ce! Ceau !Pa-pa!¬.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

22601 vizualizari

  • +98 (100 voturi)    
    romania chiar e condusa de un grup infractional (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 18:56)

    warchild [utilizator]

    suntem furati prin toate mijloacele posibile. Bravo DNA! intrebarea e de ce restul poporului asta nu iese dracu in strada? Suntem condusi de odraslele esalonului doi al PCR si comunismul a revenit la putere, mai putrnic ca niciodata in ultimii 24 de ani. Repet, ce dracu mai asteptam sa iesim in strada? PET-uri si miscari eco gen Rosia Montana? wtf? astea sunt parfum pe langa ce ne asteapta acum...
    • +40 (42 voturi)    
      sambata se protesteaza (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:06)

      21unas [utilizator] i-a raspuns lui warchild

      https://www.facebook.com/events/638312282895623/641250302601821/?ref=notif&notif_t=plan_mall_activity
      • -29 (31 voturi)    
        Lui Chitoiu de la Calarasi i se trage! (Joi, 30 ianuarie 2014, 0:00)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui 21unas

        99% din oamenii cu functii cit de cit importante pot fi prinsi facind diverse ilegalitati daca cineva sta si le asculta telefoanele. Inregistrari ale unor discutii cum sunt cele dintre Marian Mirzac si Laura Chitoiu pot apare in legatura cu aproape orice afacerist, director, ziarist, sef de echipa, etc., tinind cont ca se inregistreaza toate conversatiile telefonice si mesajele SMS. Daca DNA-ul doreste cu tot dinadinsul sa scormoneasca in ce ai vorbit la mobil in ultimii ani, pina la urma, iti gaseste o fapta penala.

        Stenogramele scurse in presa si care o incrimineaza pe nevasta ministrului finantelor sunt o razbunare pe acesta si totodata un avertisment dat de Traian Basescu: "Atentie, DNA va trinti dosar oricui nu isi vede de treaba si isi baga nasul in afacerile mele!"
        • +17 (17 voturi)    
          I se trage de la sforile pe care le trage! (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:27)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Am ajuns acum sa analizam motivele pentru care cad in urmarire penala, indivizi care fix s-au cocotat in functii pentru a se imbogati din banii pe care romanii ii platesc fortat si obligatoriu!

          Partea tehnica a finante, agricultura proiecte europene... est doar un paravan pentru imbogatire!

          Dar devalizarea Statului, pe care o urmarim in direct sub conducerea USL-ului este mai clar furtul viitorului copiilor nostri!

          Iar acest furt, se face in timp ce Romania, plateste credite grase direct prin Statul Roman, si indirect prin cetatenii care muncind doar pentru hrana si caldura (idem si puscariasii) sunt nevoiti sa faca credite pentru a cumpara produse, astfel ajungand bani din nou la Buget de unde ii sifoneaza Ponta!

          Sau, cand te duci la spital si gasesti doi pacienti intr-un pat jegos cu cearceafuri rupte, sau cand la scoala vezi un profesor cu demnitate care se milogeste pt fondul scolii, atunci sa stii ca viitorul tau a fost furat deja cu ceva ani in urma!

          Vreti conditii europene, sambata trebuie sa facem ca-n Ucraina!
        • +5 (7 voturi)    
          asa si? (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:32)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Daca nu exista suspiciuni asupra ta, nu te verifica nimeni. Deci despre ce vorbim?
        • +11 (11 voturi)    
          ai o gandire profund gresita!!!! (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:32)

          warchild [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          daca nu ai facut nimic ilegal DNA DIICOT samd nu au cum sa iti gaseasca nimic sa-ti impute... pentru ca esti CINSTIT.
          Pe de alta parte rolul DNA DIICOT samd este sa gaseasca toate acele fapte de natura penala din activitatea oricarui cetatean si sa le sanctioneze in limitele legale.

          E ceva ce nu ai inteles din ce am scris mai sus? vrei o schema logica, un desen explicativ, ceva?
          • +3 (3 voturi)    
            e vorba de dumitrica (Joi, 30 ianuarie 2014, 13:02)

            verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui warchild

            omu' are un fel de a gandi mai special si cumva mereu la Basescu ajunge.
        • +10 (10 voturi)    
          PM (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:55)

          mgu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Stenogramele sunt atuul procurorilor.Le dau drumul in presa pentru a nu se mai putea pune presiune pe ei;odata ajunse in presa vor fii urmarite pe toate caile,cu scopul,de a nu se inchide dosarul.Apoi,cei de la DNA,crezi dta ca se uita la toate gainariile celor mici?Cred ca te inseli,ele urmaresc in principal sume de bani,trefic de influenta,cumparare de influenta,coruptie.
        • +9 (9 voturi)    
          oops, recunoaste ! (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:13)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          deci dumitrica RECUNOASTE ca 99% dintre uslamistii LUI, fac ilegalitati. E un pas inainte.
          Iar TB e mare, caci a prevazut cu vreo sase luni inainte de Nana ca Marzac si Chitoiu vor baga OUG.
          PS. nu tot la SIbiu prim-procurorul a fost acum vreo doi ani arestat pt. afaceri cu Carabulea?
          O fi si Johannis pe acolo? Prim-vice PNL, Chitoiu vice-pres PNL si vice-premier, DR Rusanu finantatorul PNL.....
        • +2 (2 voturi)    
          Cea ce sustii tu ca ar fi zis Basescu (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:00)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          unde a aparut la vocea rusiei sau la a3.
        • 0 (0 voturi)    
          nu de-acolo inca nu (Joi, 30 ianuarie 2014, 19:16)

          liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          la povestea cu comisia cec, pacaliciul asta a spus ca CEC este pe pierdere, desi directorul arata documente care spuneau altceva. In ianuarie a iesit raportul. CEC a avut PROFIT DUBLU IN 2013 ! Iar acest pacalici, este in continuare ministru, dupa ce a subminat banca al carei proprietar este statul ! pt asta, in afara demisiei, ar trebui sa fie anchetat.
    • +56 (60 voturi)    
      OK (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:14)

      nova [utilizator] i-a raspuns lui warchild

      COD ROSU DE REVOLTA ! Hadeti in strada !
      • +25 (27 voturi)    
        chiar m-as duce (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:13)

        was [utilizator] i-a raspuns lui nova

        Cred ca chiar a venit vremea sa facem ceva pentru o adevarat schimbare. Pare o utopie, pentru ca toate sforile sunt asa de compactate parca ar fi o gamalie, toata clasa politica, administrativa si chiar si o parte din mediul privat este putreda.
        Trebuie totusi sa incercam sa facem ceva.
        Personal, o sa ies in strada daca macar 5000 de oameni protesteaza, sunt scarbit de mersul lucrurilor in aceasta tara, chiar daca din fericire calitatea vietii mele este "satisfacator", ceea ce multi dintre cei "saptezeci la suta" nici nu pot imagina. -- si aici am ajuns la cuvantul cheie: EDUCATIA -- de asta duce lipsa marea majoritate a maselor, inghite orice, ca-i prst. Ce sa-i faci? Educa-l.
      • -27 (31 voturi)    
        Bafta (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:48)

        Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui nova

        O sa fiti maxim 15 oameni .Sa luati niste haine groase sa nu raciti.
      • +1 (1 vot)    
        ok (Joi, 30 ianuarie 2014, 13:28)

        banalu [utilizator] i-a raspuns lui nova

        chiar daca abia mai pot merge vin si eu
        n.
    • +39 (41 voturi)    
      ce mai asteptam ?..... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:37)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui warchild

      .......de ce nu iesim in strada ?

      De un sfert de secol ii tot schimbam dar cloaca se impute din ce in ce mai tare.
      S-a ajuns la suprema obraznicie incat nici rezultatul valid al unui referendum nu mai este luat in seama, pentru ca nu convine politicienilor !
      Degeaba ii tot rotim intre ei, realitatea crunta ne demonstreaza zilnic asta.

      Vinovatii nu sunt ei ci acest sistem politic ticalos care are la baza minciuna electorala nepedepsita si in care sunt ocrotiti si incurajati toti escrocii.
      Daca vrem intradevar o viata normala, trebuie sa schimbam acest sistem politic perfid, cu un altul in care hotii, mincinosii, escrocii si incompetentii sa nu poata avea acces la puterea in Stat !

      Cand vom intelege aceasta necesitate, abia atunci vom avea o sansa reala pentru o viata normala.
      • +3 (3 voturi)    
        guvern corupt (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:27)

        proletara [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        politicieni mincinosi! primarul din ploiesti cica ar fi promis o pensie municipala prostilor de pensionari ..asa ca prin promisiuni mincinoase (tipatite pe o carte postala pusa in cutia postala ) si prin furt de voturi l-au dat jos pe primarul corect..si l-au pus pe actualul urmarit penal ..care a gasit posibilitatea sa mareasca pretul la incalzire - nu mai putem plati facturile - si sa premieze fotbalistii de la petrolul , ca sunt saraci ..!!
    • +31 (33 voturi)    
      Asta este! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:11)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui warchild

      70% dintre romani (cei prosti sau prostiti) au pus botul!
      Dictatura prostiei isi spune cuvantul!
      Mersi usele si latrine!
    • -21 (25 voturi)    
      e stare de alertă și cod roșu (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:30)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui warchild

      Dacă va ieși cineva pe stradă va ajunge la pușcărie, pe durata stării de alertă se pot restânge o serie de libertăți, între ele circulația cetățenilor.
    • +6 (6 voturi)    
      cui spui? (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:09)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui warchild

      spune asta celor 4,2 mil din dec. 2012 care i-au adus la putere. Vor recunoaste ca au gresit? ceva rude sau prieteni printre cei 4,2?
    • +4 (4 voturi)    
      BRAVO D N A !! (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:53)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui warchild

      noi postam si ei ne furta, fara rusine! Nu se mai poate! nu au limite, nu au masura .ne sfideaza in fiecare moment! nu stiti care ar fi singura solutie ? Inca o revolutie..dar sa nu fie din confiscata de al doilea esalon ultra-comunist!!
  • -41 (53 voturi)    
    nu ma intereseaza daca (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 18:57)

    Gustav666 [utilizator]

    familia Chitoiu, marzaci sau alte personaje sunt golani sau nu, o va stabili justitia.
    In schimb, sunt al naibii de curios cum apar in presa stenograme din dosarele procurorilor aflate in faza de urmarire penala.
    Si, curios, nu l-am auzit nici macar pe Ponta reclamand la CSM asemenea fenomene.
    • +33 (45 voturi)    
      scop (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:14)

      Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Scopul scuza mijloacele. Iar daca scopul e sa aflam cat de mare e mafia, atunci nu vad de ce si pe cine (in afara de mafie, desigur) ar deranja publicarea stenogramelor.

      Iar matale, Gustav, ar trebui sa-ti pese infinit mai mult despre cat de mafioti sunt chitoii, marzacii si alte ramuri ale famigliei. De observat si cum ii consideri doar niste simpli "golani". Nu golani, mafioti e termenul corect.
    • +32 (42 voturi)    
      Nu e niciun mister (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:33)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Procurorii DNA depun un referat pentru justificarea începerii urmăririi penale. Acel referat este public. Și de-acolo extrage presa stenogramele.

      Și e bine de reținut că referatele nu conțin toate dovezile împotriva învinuiților, ci doar o bază pe care urmează a fi dezvoltat cazul.
      • -19 (31 voturi)    
        unde (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:49)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        depun procurorii referatul, frate?
        Mi se pare mult mai cinstita explicatia de mai sus: scopul scuza mijloacele.
        • +13 (19 voturi)    
          adn (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:17)

          Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Iti lipsesc chiar si cele mai elementare notiuni, s-ar parea. Plus ca te agati aiurea de ce am zis. Nu's ce te mai chinui, nu-i mai usor sa privesti in continuare la gadea pe antena3?

          Bineinteles ca procurorii depun referat la Judecatorie (sau la Tribunal? uite, Cosmin de mai sus pare in tema). Mi-as dori ca DNA-ul sa fie si judecatorul cazurilor de coruptie. Din pacate nu e asa. Astfel ca procurorii solicita cuiva inceperea urmaririi penale a mafiotilor. Plus o retinere mica, sa se obisnuiasca la loc cu verdeata.

          Serios acum, asta te mananca pe tine: de ce aflam noi cum lucreaza mafia?
          • -6 (14 voturi)    
            Tu vb de dosare si urmarire penala (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:27)

            Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

            Bineinteles ca procurori nu cer nimanui sa inceapa urmarirea penala. Eu nu inteleg de ce daca nu sti si nu te pricepi de ce dracu vorbesti? Procurori cer arestarea cuiva si pe aceasta cerere se pronunta un judecator.procurorii fac cereri la judecatori pentru perchezitii dar niciodata pentru inceperea urmaririi penale.puneti-va cu burta pe carte si dupa aia va astept sa discutam.
            • +10 (14 voturi)    
              gramatik (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 22:25)

              Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

              Nu am ce discuta cu de-astia care habar nu au sa scrie ori sa se exprime. Ca de exemplu: "nu sti". Eu stii ce nu inteleg? Daca nu STII sa scrii (a se observa i-urile), de ce dracu vorbesti? Cine crezi ca te baga in seama? Mai bine pune-te tu cu burta pe carte. Sper ca nu studiezi dreptul, ar fi tragic.

              Asa e, procurorii incep (spre disperarea postacilor) singuri urmarirea penala. Ramane deci misterul care va macina pe voi raulgonzales, gustav139, hor: cine a dat drumul la stenograme? Si, mai ales, cum ne permitem noi, cetateni simpli, sa aflam cum si cat de mult ne fura mafia uselista si angajatoare de postaci?
              • -11 (13 voturi)    
                Postac basist (Joi, 30 ianuarie 2014, 0:21)

                Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

                Pe mine nu ma macina nimic.
                In celalat post al tau ziceai ca bineinteles ca procurorii depun referate la judecatorie si colegul tau cosmin este in tema.acum spui ca procurorii incep urmarirea penala singuri.esti foarte coerent.......
                Esti penibil!!!!!! Eu nu stiu sa scriu ca nu am trecut un i in postarea respectiva si am mai vazut si alte greseli de genu recitind postarile mele si ale altora, dar sunt coerent in ceea ce spun. Mai bine sa uit niste i decat sa vb fara sa am habar despre un anumit subiect.faptul ca vb despre subiecte care nu le cunosti este dovada ca esti un om de rea credinta si vrei sa induci in eroare persoane care nu sunt avizate.de ce sa faci asta? [editat de moderator]
                • +10 (12 voturi)    
                  avocate (Joi, 30 ianuarie 2014, 1:31)

                  Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

                  E bine ca acolo la drept te invata cum sa ataci persoana. Te mulezi pe ce se intampla acum in Romania. Sau ti-o fi editat moderatorul mesajul din cauza de prea multa buna crestere de care dai dovada?

                  Nu-l cunosc pe "CosminMaricari", iar coleg mi-ar putea fi numai daca ar fi angajat la o firma de pe alt continent. Din cate imi stiu colegii, nu e.

                  Calitatea in care comentez aici e de cetatean al Romaniei. Inca sunt cetatean, dar probabil plecam toti in scurt timp si vor ramane doar fanii usl, platiti au ba, care se intristeaza cand mai vad un peste mare prins in plasa.

                  Adevarul este ca da, voi sunteti coerenti in a va intreba de ce noi, fraierii platitori de taxe si votanti, aflam cum este manipulata aceasta tara de catre mafia uselista.

                  Si repet ce am scris mai jos: PAGUBITI CARPATICA ASIG, aveti cui sa multumiti ca nu v-ati primit banii. Familia chitoiu, ea sefa prin asf, el ministru, asistati de rusanu capul asf si de ponta, capul guvernului, v-au mai scuipat inca o data in gat! Iar problema unora nu e de ce au facut-o, ci de ce am aflat noi...
              • 0 (4 voturi)    
                tu esti tot postac. pari chiar disperat. (Joi, 30 ianuarie 2014, 8:36)

                Hor [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

                judecind dupa calitatea argumentelor.
        • -8 (14 voturi)    
          Pe langa referat mai depun si oua (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:02)

          Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Asa am auzit.
          Sunt multi care nu stiu cum merge un dosar desi toata lumea vb de justitie si dosare penale.
          In unele dosare urmarirea penala este inceputa de politisti si confirmate de procurori.acestea sunt niste dosare care se afla in ancheta proprie a politistilor si nu am auzit sa faca referate pentru justificare.dar poate asta este noua moda.:))))))
          • +3 (7 voturi)    
            nu vrei sa ne explici cum e cu NUP in parlament? (Joi, 30 ianuarie 2014, 0:28)

            warchild [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

            adica aviz negativ pentru inceperea urmaririi penale? Neinceperea Urmaririi Penale - pentru borbely ...
            http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-16426864-szepessy-szabolcs-fost-consilier-lui-borbely-laszlo-trimis-judecata-dna-pentru-trafic-influenta.htm

            oamenii cu un coeficient de inteligenta cat al tau sunt tare obositori...
          • +4 (4 voturi)    
            bre, gonzalea (Joi, 30 ianuarie 2014, 8:45)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

            vezi ca cineva ti'a pus puntu pe y:
            dece te inciudeaza ca s'a descoperit furaciunea, mai mult ca a fost facuta.

            ar fi o explicatie, ca esti parte din ea.
            sau ca esti advocatu' ghiavolului.

            sau, unul din harmalaia de acoperire, pro bono sau pro $$$.
            latrinist de'al ui badea, gadea, ursu.
        • +15 (19 voturi)    
          gustave, lasa-ne (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:10)

          Floorin [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          ..ti-a fost explicat cu subiect si predicat. nu mai fa pe prostu'. Daca chiar nu crezi, mai intereseaza-te si ai sa afli ca asa e.
          • -9 (17 voturi)    
            Lasa vrajeala ca te faci de ras..... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:18)

            Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui Floorin

            Ma baiete du-te si bateti coasa in alta parte.tu cu cel care a spus enormitatea cu referatu de justificare nu stiti nimic despre justitie dar nu-i problema.ia un cod penal si unu de procedura penala si citeste dupa care mai discutam
        • +10 (14 voturi)    
          La judecatorie (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:20)

          CatalinPetrica [anonim] i-a raspuns lui Gustav666

          Se depun la judecatorie si acolo este public, si matale poti sa ceri sa vezi dosarul
          • -4 (12 voturi)    
            Ce nu intelegi din cuvantu secret??? (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:33)

            Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui CatalinPetrica

            Tu nu poti sa vezi nici un dosar in faza de urmarire penala.dupa terminarea urmariri penale i se prezinta materialul de urmarire penala invinuitului.daca se pune in miscare urmarirea penal si este sesizata instanta cu trimitere in judecata dosarul devine public.dar cp si cpp nu este secret se poate citi.
        • +1 (3 voturi)    
          daca taceai.... (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:15)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          referatul prin care se cere retinerea si arestarea este PUBLIC - la judecator. Iar orice judecator are ziaristi in jur sau grefieri care pt. o cafea dau telefon la ziaristi.
      • -10 (18 voturi)    
        Ha ha ha (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:57)

        Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Te pricepi la justitie cum se pricepe EBA la .....
        Unde depune DNA referatu pentru justificare cand incepe urmarirea penala????DNA depune un referat poate la hotnews dar nu este si legal.
        Sa sti si tu ca pana la trimiterea in judecata dosarul este secret.
      • -4 (10 voturi)    
        @negue si @cosmin (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 23:59)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Sunteti total pe alaturi, boys. Referatele procurorului se inainteaza judecatorului numai odata cu propunerea de arestare preventiva sau la trimiterea in judecata. Pana atunci, mucles, nu are voie sa transpire nimic din dosarul de cercetare penala. Ori aici nu avem nici cerere de arestare preventiva si cu atat mai putin, trimitere in judecata.
        Asa ca nu va mai dati cu parerea unde n-aveti habar si concentrati-va pe ce stiti cel mai bine: mafia, uslamul, plagiatorul, Rusia, comunism si Base esti cel mai tare.
        • +8 (12 voturi)    
          breaking news (Joi, 30 ianuarie 2014, 1:38)

          Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          Breaking news pentru tine, boy! Mare parte din haita este in acest moment retinuta si urmeaza a fi prezentati TB cu propunere de arestare preventiva. Retinuti sunt: liderul carabulea si executantii marzac si mustatea.

          Uite cum facem: tie nu-ti convine ca ii fac mafioti pe preferatii tai usl. Ne uitam la voturile de pana acum sa vedem cati sunt de acord cu mine ca suntem condusi de o mafie?

          Doamne-apara cu "Base cel mai tare", departe de mine. Dar probabil, prin prisma activitatii tale, te-ai confruntat cu multi comentatori ce sustineau asta. E de inteles. Trebuie totusi remarcat ca un singur om, cu greselile si bubele lui mari, reuseste sa va tina in tensiune pe toti, de la liderii mafioti pana la ultimul comentator pro-usl.
        • +3 (3 voturi)    
          te felicit si pe tine pt. abordare! (Joi, 30 ianuarie 2014, 7:52)

          Hor [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

          marea problema e ca toti se pricep la orice! la asta ii duce mass-media, le da impresia ca, cunosc orice subiect. Asta ii face usor de manipulat.
          Pentru multe dintre ele iti trebuie scoala si nu putina... dar lumea cometeaza la orice.
          Interesant este de remarcat ca "democratii" sunt cei care considera ca justita e cea "facuta" de procurori. Ca in perioada comunista.
          Tot ei te considera dusman, daca ai alta parere decit a lor. Ca in perioda comunista!

          Aici suntem la comentarii si pentru mine asta inseamna ca, dupa ce comentam articolul, putem comenta si postarile, dar nu e cazul sa ne jignim sau sa ne varsam frustrarile, sub protectia anonimatului.
    • +1 (9 voturi)    
      Ai perfecta dreptate! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:11)

      Hor [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Urmarirea penala e decisa de procuror. Sa ne fie clar: nu e justitie! Justitie e cind spune instanta ceva si ramine definitiv si irevocabil. Prin aparitia presupuseor interceptari in presa, impreuna cu explicatile procurorilor (gen cine e ala si cine e ala, ce a vrut de fapt sa spuna) respectivii sunt pusi la zid. Nu ma intereseaza lapidarea lor, ma intereseaza sentintele!
    • +1 (1 vot)    
      pai ar trebui sa ne intereseze (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:17)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      pentru ca stiam de mult ca cei care se inscriu in partide politice sint golani, dar acum apar dovezi si exista sansa ca ei sa fie bagati la puscarie, pentru prima data in 100 de ani de istorie a Romaniei.
  • +45 (47 voturi)    
    Latzul (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 18:57)

    FlorinCupcea [anonim]

    Ponta, ce simti la incheietura s-ar putea curind sa nu fie un ceas :D
    • +21 (23 voturi)    
      apropo de ceas (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:46)

      Piticot9 [utilizator] i-a raspuns lui FlorinCupcea

      nu stiu cati au remarcat ce poarta plagiatorul. Doar eu am remarcat un Breguet, un Ulysse Nardin, parca si un Patek, un Blancpain... Ceasuri de peste 10.000 - zece mii euro bucata! Si e de inteles... in aceasta perioada efectiv ninge cu bani pt borfasii din varf....
  • +36 (38 voturi)    
    <br> (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:01)

    marcus61 [utilizator]

    Dureros este ca ei se simt indreptatiti sa formeze un grup infractional organizat fiindca poporul voteaza disciplinat si aprobator partidul mama.
    Singurul care face pe opozantul este Basescu, dar lasa ca scapam noi de el.
    A....mai sunt cativa ziaristi si niste basisti care le tin isonul pe net, dar nu se sinchisesc ei de asta.
    Vorba ceea de pe vremea comunismului: "Insufletiti de mobilizatoarele chemari ale tovarasului, am raspuns cu abnegatie si spirit revolutionar pentru faurirea ....."

    Poate auzim si de bine.
    • +30 (32 voturi)    
      asa-i (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:07)

      Rasmus [utilizator] i-a raspuns lui marcus61

      Traian Basescu, singurul partid de opozitie din Romania. Asa a fost si pe vremea lui Nastase
  • +35 (37 voturi)    
    Grup infractional organizat (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:02)

    strelka [utilizator]

    Cel putin 90% din politicieni fac parte dintr-unul din grupurile infractionale organizate care au ca scop principal protejarea propriei gasti. Clasa politica este adevarata cangrena a Romaniei. Pina nu scam de aceasta generatie degenerata nici o sansa sa mearga lucrurile bine.
    • +11 (15 voturi)    
      ceea ce (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:31)

      Ar3s [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      doresti dumneata se numeste razboi civil. Nu cred ca gasesti un politician din cei 90% mentionati, dispus sa piarda tot. Amploarea unui asemenea razboi ar face ca ceea ce se petrece in Ucraina sa para o simpla galceava.
      • +7 (9 voturi)    
        da, poate razboi civil (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:21)

        was [utilizator] i-a raspuns lui Ar3s

        Scopul scuza mijloacele, cum spunea mai sus un cetatean.
        Nu sunt sigur ce vrei sa spui prin postul tau, asa ca nu te votez.
        Oricum, cumva trebuie schimbati toti cei care trag sforile, dar problema este ca nu prea gasim inlocuitori, adica avem doua variante de alegere: rosu sau rosu.
        • +3 (5 voturi)    
          pilula rosie (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 23:29)

          Ar3s [utilizator] i-a raspuns lui was

          Prin postul meu am dorit sa atrag atentia asupra faptului ca trebuie intelegi foarte bine ce-ti doresti. Ulterior, nu mai este cale de intoarcere.
          In situatia data, lovit, sistemul politic, ce abia se tine in picioare, nu se va mai ridica niciodata din mocirla ideologiilor rasuflate! Nu exista ,,inlocuitori".
          Cu totul diferit, o alta filozofie a organizarii sociale este pregatita sa ia locul. Mult mai puternica, mai functionala.
          Cred ca intelegi ce inseamna acest lucru...daca alegi pilula rosie (razboiului), va trebui sa te bati nu numai cu aceste clanuri politice din batatura noastra. Creezi diferente foarte mari, pe care Lumea nu este pregatita sa le inteleaga, sa le accepte.
          Desi sunt unul din atatia romani ce-si doresc cu disperare redobandirea demnitatii, cred ca trebuie sa aveam un pic de rabdare. Vom scapa de ei mult mai usor.
        • +1 (1 vot)    
          alt erudit? (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:19)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui was

          in care razboi civil din istoria au murit doar clasa politica?
          Ai studiat istorie cu kkrau?
    • +11 (13 voturi)    
      100% usl (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:44)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      de asta poti fi sigur
    • -4 (6 voturi)    
      Poate te cred (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 22:10)

      Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      Daca imi spui si definitia grupului infractional organizat.poate invat ceva nou.ca mai sus am invatat niste lucruri interesante. :)) cu procurorul care face referate de justificare.poate invat ceva si de la tine.
    • 0 (0 voturi)    
      si cum scapam? (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:19)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      Si cum scapam repede? boala lunga , moarte sigura!
      Exista putine solutii si majoritatea nu sint "crestinesti"
    • +2 (2 voturi)    
      PM (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:03)

      mgu [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      Uitati-va la moacele lor,la Ponta,Chitoiu,Rusanu,C Stefanescu,Voinea ,Nicolaescu,Grapini si va dati seama ca au stat in opozitie 10 ani,departe de ciolan,au mincat la "impinge tava"au mers cu Loganul-fara antemergator,si-au luat costum odata pe an.Lihniti baietii!Daca nu-i votau fraierii, de-s inghetati acuma,mureau in opozitie.De nu-i votau aia, de-s inzapeziti acum,erau troieniti in datori pe la banci.
  • +19 (21 voturi)    
    interesant... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:04)

    popcorn monta [utilizator]

    basescu tiranul ataca din nou :)...suspendareaaaa
  • +29 (31 voturi)    
    chitoiul si chitoaica (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:06)

    FPop2013 [utilizator]

    Chitoiul si Chitoaica....2 simboluri ale coruptiei uslinoase.
    • +18 (20 voturi)    
      La famiglia..... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:03)

      conul [anonim] i-a raspuns lui FPop2013

      ......chit - chit. Personaje de desene...... animate... de ganduri necurate.
  • +25 (27 voturi)    
    PONTA (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:07)

    clarice [utilizator]

    Simti un miros de catuse????????
  • +25 (27 voturi)    
    Agramatii! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:07)

    TreiClase [utilizator]

    Cele mai agramate stenograme sunt cele ale politicului. Strigator la cer cat de agramati sunt niste analfabeti care ne reprezinta tara.
    • +11 (13 voturi)    
      Sint inculti, rai, prosti si ticalosi si ei conduc (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 22:43)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui TreiClase

      ei conduc fiindca genul asta de suboameni a fost adus si promovat de intaiul analfabet al tarii, de cumplita amintire.
      Acestia nu au scrupule si fura ca-n codru, ziua-n amiaza mare!
      BRAVO DNA!
  • -30 (34 voturi)    
    Lui Chitoiu i se trage de la Nana - Calarasi (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:07)

    dumitrica [utilizator]

    Stenogramele scurse in presa si care o incrimineaza pe nevasta ministrului finantelor sunt o razbunare pe acesta si totodata un avertisment dat de Traian Basescu: "Atentie, DNA va trinti dosar oricui nu isi vede de treaba si isi baga nasul in afacerile mele!"

    Pe de alta parte, infractori cum este Chitoiu merita oricind dosare penale.
    • +27 (29 voturi)    
      da (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:34)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Si in stenograme e base cu glasul chitoaicei :)
      Ce-i mai spalati voi inventand aberatii...
      Cand o sa recunoasteti ca ati votat un usl plin de hoti?
      • +19 (23 voturi)    
        clanul chitoilor, parte a famigliei usl-iste (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:00)

        FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Ca bine zici. Presedintele si-a subtiat vocea si scoate vocalize imitand-o pe chitoaica! Saraca de ea, ce prigonita e biata chitoaica! :)))
    • +8 (10 voturi)    
      Zau? ce subtil esti matale! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 22:45)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      tot Basescu i-a pus sa fure si sa se joace cu LEGEA in folosul propriu.
    • 0 (0 voturi)    
      Acelasi pretins citat (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:17)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Cine ti-a zis ca l-a zis Basescu?
      Sau poate ai cosmaruri.
  • +12 (14 voturi)    
    furt legal (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:08)

    mihail nica [utilizator]

    hotulneprins e omcinstit
    • +1 (1 vot)    
      dar cu hotul prins ce facem? (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:22)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui mihail nica

      uite, ca nu mai e neprins...
  • +21 (23 voturi)    
    Niste borfasi (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:10)

    Cristi1x2 [utilizator]

    Borfasi au fost, borfasi sunt inca si inca vor mai fi daca nu iesim odata la vot si sa le dam peste bot definitiv!
    • -1 (3 voturi)    
      la vot? (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:24)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Cristi1x2

      ce legatura are votul si ce poate schimba el?
      La vot vei avea de ales intre Ponta - plagiator, Antonescu - incult ranchiunos, Blaga - fost sef al vamilor in periodele de glorie ale embargourilor, MRU - fost sef de servicii secrete etc.
      ce poti rezolva prin vot?
      • +1 (1 vot)    
        la vot (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:50)

        proletara [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

        pierdem vremea degeaba , mai draga! educatia e la pamant votul reflecta nivelul de civilizatie al unei natiuni..usl a fost votat ca pe vremea lui iliescu ....prietenul meu hehehe .. fara educatie , invatamant.. moare natiunea romana. .prostia este la baza alegerilor comuniste usl iste
  • +29 (31 voturi)    
    Se stringe latul (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:12)

    KostasP [utilizator]

    In jurul gatului lui ponta. Incet, incet se apropie ziua cand va fi mai intai chemat ca martor la dna iar mai apoi pus sub invinuire cu cerere de ridicare a imunitatii. Incepe sa devina interesant. Are you feeling the heat, you blip-blip-blip?
    • 0 (0 voturi)    
      politicieni lacomi !! (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:46)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      noroc ca cei mai lacomi si imprudenti sunt prinsi ! m-am crucit cand am auzit la radio ca fetita aia , ritzi, i a vorbit in parc, cu ala care canta "ti-am dat un inel" ....bine ca au condamnat-o.oare .mama ei nu i-a citit cele 10 porunci ? le va citi la inchisoare..poate i le va citi si explica bombonel . sau mai bine becalli !
      dragnea, fenechiu, chitoiu, ponta, .sunteti baieti destepti dar nu aveti nici un dumnezeu! cititi cele 10 porunci !! demisia !
  • +25 (27 voturi)    
    pro (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:16)

    Eugen_ [utilizator]

    Incredibil! Si eu care credeam ca Chitoiu e pus ministru pentru cat de profesionist este, arata, paseste si vorbeste. Sunt uimit, nu ma asteptam :)

    Iar noi stam in case, privim la teve la coduri rosii, ponti jucand baschet si prefecti durandu-i la bascheti. Daca mai stam mult, vom sta apoi pentru totdeauna capra. Si mi-e teama ca deja e prea tarziu...
    • 0 (0 voturi)    
      est deja trop tard (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:37)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

      mon cher! si e frig, ger suntem o natiune flamanda, obosita , sleita de puteri .. mai rau ca pe vremea lui ceausescu !!
  • +28 (30 voturi)    
    carcera (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:24)

    dum_i [utilizator]

    Trebuie taiat capul sarpelui cat mai repede : ucigasul studentei impreuna cu tot guvernul lui de analfabeti mafioti si sefii de clanuri de consilii judetene. Ori ei ori noi. E evident pentru oricine cu putina judecata.
  • +24 (26 voturi)    
    De necrezut (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:27)

    Viceversa [utilizator]

    Mai produce efecte ordonanța respectivă? Mai este ministru domnul Chițoiu?
  • +16 (18 voturi)    
    de ce are nevoie carpatica (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:47)

    yellowdog [utilizator]

    de protectia politicului?

    ce inseamna asta pt ce asigurati la carpatica?

    care e motivul real pt care carpatica se foloseste de infractorii usl?
    • +5 (7 voturi)    
      Bune intrebari (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 22:47)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      si interesante. Imi adduce aminte de o banca a fostilor securisti, mai demult "columna".
  • +18 (20 voturi)    
    guvernul ponta da un oug (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:56)

    yellowdog [utilizator]

    pentru a inlatura un om!
    acest guvern reprezinta doar interesele personale ale ministrilor si acolitilor, in rest doar mimeaza ca ar fi un guvern. infractori de drept comun au ajuns sa conduca destinele noastre
    • +2 (2 voturi)    
      mai face ceva guvernul (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:25)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      Ponta creste taxe ca sa aiba ce fura.
      Din pacate istoria se repeta si noi nu am invatat decit bolile nu si remediile.
  • +5 (7 voturi)    
    Cod rosu!!! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:43)

    AlinBarna [utilizator]

    Adevaratul cod rosu!!! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=544150965693054&set=a.110390672402421.16889.100002944671939&type=1&theater
  • +10 (12 voturi)    
    Chitz, chitz, chitz (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:48)

    Wanheda [utilizator]

    Ce mici incepem sa fim.
  • +14 (16 voturi)    
    am spus-o, (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:20)

    ws [utilizator]

    o repet: noi suntem o natie de antenisti, motive de revolta violenta sunt destule, dar cand se da adunarea sunt 100 de oameni care protesteaza impotriva abuzului.

    mircea badea daca isi incordeaza putin muschii scoate mai multi oameni in strada decat toata opozitia la un loc.

    asa ca singura mea speranta e dna, cat o mai exista.

    respect morar, respect kovesi.

    ws
  • +13 (15 voturi)    
    Prietenii (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:30)

    Un cititor [utilizator]

    Prieten bun este Dl Carabulea cu Iohannis, Iohanis cu PNL, Antonescu cu Iohannis, Chitoiu cu Ponta . De altii nu mai spun.
  • +8 (10 voturi)    
    Ponta da ordonante pentru Mafia (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 23:07)

    Trojan.H [utilizator]

    Nu e bine, domnu' Ponta!
  • +8 (10 voturi)    
    Liberalii sunt ori tampiti ori infractori ! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 23:14)

    Amatorul USL [utilizator]

    Cei care sunt si una si alta au cazut in categoria inaltilor functionari publici si demnitarilor !
  • +5 (7 voturi)    
    pagubitii carpatica asigurari (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 23:36)

    Eugen_ [utilizator]

    Voi astia care ati avut ghinionul de nu fi despagubiti de rca carpatica asig, uite cui trebuie sa multumiti: familiei chitoiu (ea mare sefa la asf, el mare ministru) si lui ponta, cel care semneaza ca primarul tot ce-i baga chitoii sub nas!
  • +5 (7 voturi)    
    Stat mafiot. (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 23:43)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Cam asta inseamna legea. Grupurile infractionale au preluat puterea si fac legea pentru ei. Va dati seama ca noi suntem stat membru NATO??? Si vrem in Schengen??? Este posibil asa ceva? Europa ce face? SUA ce face? Romanii ce fac? Cei care voteaza ce fac?
    • +4 (4 voturi)    
      schengen (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:28)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Cum sa fi primit in schengen cind la noi pt un BMW si un concediu la mare sau citeva termopane chinezesti se mituieste un ministru, al sportului, al telecomunicatiilor, sau al finantelor si chiar primul ministru.

      Respect Daniel Morar, respect Laura-Codruta Kovesi, respect Monica Macovei!
  • +6 (6 voturi)    
    Capul hidrei din ASF este Dan Radu Rusanu (Joi, 30 ianuarie 2014, 7:33)

    PaoloCesarini [utilizator]

    Cel care organizeaza de fapt caracatita coruptiei din ASF este Dan Radu Rusanu, nasul "integrului" vicepremier Daniel Chitoiu. Recomand procurorilor DNA sa verifice bine legatura dintre Dan Radu Rusanu si Dan Adamescu.
    Acolo este coruptia de mari proportii in forma continuata. Coruptie de multe milioane de euro care au finantat partial PNL. Acolo este adevarata miza! Povestea cu Carpatica este o nimica toata in comparatie cu ceea ce s-a intamplat la Astra Asigurari in relatia oneroasa cu Dan Radu Rusanu.
  • +3 (3 voturi)    
    Cel mai cinstit guvern (Joi, 30 ianuarie 2014, 8:16)

    catalin72 [utilizator]

    Cred ca ,in curind ,or sa-si mute sediul de la Antena 3 la Rahova!
    • +3 (3 voturi)    
      guver (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:29)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

      Prim ministru - plagiat
      vicepremierii au dosare penale, ministrul transporturilor e in judecata etc...
  • +3 (3 voturi)    
    LE CONVINE ! (Joi, 30 ianuarie 2014, 8:30)

    LegatusAugusti [utilizator]

    Va dati seama ca noi suntem stat membru NATO??? Si vrem in Schengen??? Este posibil asa ceva? Europa ce face? SUA ce face? Romanii ce fac? Cei care voteaza ce fac?
    ========================================
    Noilor "stapani" le convine:
    -resurse ieftine;
    -piata de desfacere fara concurenta;
    -forta de munca cata vrei (ieftina);
    -specialisti cu duiumul (ieftini);
    -trupe (cu mortii de rigoare) trimise pe alte continente;
    -docilitate din partea sefilor (de trib) locali;
    -etc-etc-etc

    Romanii ?
    Poti spune (dupa 25 de ani) care sunt "bunii" si care sunt "raii" in politica romaneasca ? Eu , nu !
    Dertbedeii comunistoizii s-au raspandit in n partide creand iluzia democratiei. Scopul: pastrarea puterii si privilegiilor. Restul e decor pentru vest. Nu conteaza pretul ! Daca vorbesti, iesi in strada.......te asculta cineva ? Poate "serviciile". Si sunt 7 (sapte) !

    Rezultatul: am fost si suntem un stat de tip clientelar. Mafiot ! Asta este parerea mea intima dupa multe decenii de viata in Romania !
  • +3 (3 voturi)    
    asa e actuala Romanie (Joi, 30 ianuarie 2014, 9:23)

    marcel69 [utilizator]

    o tara unde coruptia si politicienii suparati sunt de domeniul cotidianului,eu cred ca in curand nu ne va mai mira nimic ,adica vom fi imuni la orice magarie politicianista si ne va ridica semne de intrebare normalitatea.As vrea sa-i felicit pe votantii d-lui Ponta ,,sa traiti bine v-ati atins telul comunistoid!,,. principala noastra grija a devenit ;sa nu-i suparam pe mariile sale politichiste.(ce face un chist in organism?)
    • +2 (2 voturi)    
      de ce fac asta (Joi, 30 ianuarie 2014, 10:31)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui marcel69

      De ce ne paraziteaza?
      De ce tradeaza?
      De ce nu-si doresc altceva in afara banilor?

      Cum dracu de sint atit de multi?
      De ce nu ne putem organiza impotriva lor, desi cunoastem adevarul de atitia ani?
      • 0 (0 voturi)    
        Guvernul (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:09)

        proletara [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

        si politicienii, in general, traiesc in lumi paralele , fata de lumea reala!! Au lumea lor, traiesc mai bine decat familiile regale.. sunt imuni la orice protest..Nu vor pleca de buna voie de pe redutele cucerite furand voturi si mituind oameni manipulabili.
        Astia nu au nici o meserie, nu au o pregatire pentru a munci cinstiti.. Fac opolitica de mici, pe langa Iliescu, Nastase..ce sa invete de la acestia ..
      • +1 (1 vot)    
        BRAVO DNA .. (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:18)

        proletara [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

        Fara o JUSTITIE libera ROMANIA se va parabusi .. suntem deja amenintati ca natiune..tinerii pleaca de scarba si saracie ..batranii mor din cauza saraciei, educatia si sanatatea sunt la cel mai scazut nivel Speranta noastra este in ANI, DNA ..Justitie..si inca o REVOLUTIE!!
  • +6 (6 voturi)    
    Se pare că PNL a ajuns cel mai (Joi, 30 ianuarie 2014, 9:31)

    marga 2 [utilizator]

    corupt partid din guvernare.Culmea este că președintele acestui partid vrea să candideze la alegerile pentru președinția țării !
    Antonescu este exponentul penalilor,pe care îi protejează cu toate forțele.Dacă PDL a fost de fiecare de acord cu ridicarea imunității membrilor săi,PSD și PNL fac zid în jurul penalilor săi.
    Se pune întrebarea:de ce PDL este considerat cel mai corupt partid ?Pentru că are curajul să ia atitudine în cazul cînd i se cere CORECTITUDINE și RESPECTAREA LEGII ?
    • 0 (0 voturi)    
      Stiu (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:58)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui marga 2

      nemernicii ca au majoritate in Parlament..stiu ca Ponta semneaza tot ce i se pune sub nas..Sunt multi si uniti ..O haita numeroasa.. Cu ce poti sa-i opresti de la jaf?? Au bani, au majoritate, nu au opozitie ( ce motiune de cenzura ar trece ??) ..si ne fura, ne fura ..Ucraina ne-a dat un exemplu .. E de urmat exemplul lor..
    • 0 (2 voturi)    
      Guvern corupt ! (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:14)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui marga 2

      PDL nu este perceput ca cel mai corupt partid..Are si el cateva uscaturi ..din pacate, dar nu este leader la coruptie ! PDL ar trebui sa coaguleze toate fortele de dreapta ..sa construiasca o Opoozitie sanatoasa , pentru interes NATIONAL. In cine sa mai avem incredere ??
  • +7 (7 voturi)    
    Sleahta de infractori din guvern (Joi, 30 ianuarie 2014, 9:47)

    OmulNou [utilizator]

    Jos cu infractorii, la inchisoare!
  • +3 (3 voturi)    
    S-au inmultit postacii pro-USL (Joi, 30 ianuarie 2014, 9:52)

    OmulNou [utilizator]

    Vad ca sunt din ce in ce mai multi postaci pro-USL, care cauta sa distraga atentia de la grupul infractional organizat din guvern. Totul va iesi la iveala, si cu noile coduri penale care vor fi dezastruoase, tot va iesi la iveala toata coruptia, toate contractele paguboase cu statul, toate licitatiile masluite, tot.
  • +2 (2 voturi)    
    Porcii la cocina trag! (Joi, 30 ianuarie 2014, 11:19)

    Amatorul USL [utilizator]

    Asa si Chitoiu la Rahova!
  • 0 (0 voturi)    
    guvern corupt (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:32)

    proletara [utilizator]

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=544150965693054&set=a.110390672402421.16889.100002944671939&type

    ce_i asta mama ?? scrie-ti sa intelegem si noi, senioarele ..trecute de 75 ani!!
  • 0 (0 voturi)    
    guvern foarte corupt (Joi, 30 ianuarie 2014, 12:34)

    proletara [utilizator]

    dar despre fenechiu nu stiti nimic ?? ca azi este ziua din urma..sa scrieti aici ..
  • 0 (0 voturi)    
    Cu borfasii,cu derbedeiisi prostii nu se guverneaz (Vineri, 31 ianuarie 2014, 3:33)

    andreesanu [utilizator]

    Haimanale,derbedei,pamblicari ,jagardele,curve ,hoti ,gasti,adunate in graba ,puse pe jaf si-au zis partide si pe seama unor legi scremute pe genunchi s-au inregistrat legiferindu-si prezenta la jaful ,la distrugerea Romaniei.
    Prostiti de dimineata pina noapte,indobitociti de manipulari prin TV de garsoniera in limbaj de mahala,romanii au ajuns sa le plingi de mila:asistati social dupa ce i-au scos la pensie sau i-au aruncat in drum vinzind fabricile pe te mir ce ,flaminzi,rupti in cur si-n coate,imbatriniti si deznadajduiti nu mai sunt in stare nici sa se revolte.
    Putinii romani care-i mai duce capul la ceva incearca sa reziste pentru ca au batrinii de care sunt legati or cite un copil ce trebuie sa termine o scoala,
    in rest majoritatea au plecat,vor munci pentru alte natii,iar copii lor nu vor sa mai stie de tara ,de Romania.
    Aici ne-au adus golanii haimanalele si hotii cocotati la guvernare ,in parlamente si cei mascati in politicieni.
    Trezestete romane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri