Victor Ponta l-a intrebat pe ministrul Educatiei de ce sunt inchise scolile in Bucuresti, in conditiile in care se circula normal

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 27 ianuarie 2014, 12:42 Actualitate | Esenţial

Premierul Victor Ponta i-a cerut luni ministrului Educatiei, Remus Pricopie, sa discute din nou cu primarul general al Bucurestiului, Sorin Oprescu, chestiunea inchiderii scolilor, in conditiile in care in Capitala se circula normal.

Intr-o interventie a ministrului Educatiei, in cadrul unui comandament de urgenta reunit la Palatul Victoria, si in care acesta prezenta situatia scolilor inchise la nivel national, primul ministru l-a intrebat pe Remus Pricopie de ce scolile raman inchise in Bucuresti.

"La solicitarea primariei (generale), pentru a putea degaja in timp util strazile", a raspuns ministrul Educatiei, care a precizat ca a vorbit duminica seara cu Sorin Oprescu si cu inspectorul general, iar "solicitarea a fost sa ramana inchise scolile".

"Mai vorbiti odata ca sa nu tinem totusi lumea acasa decat daca este absolut necesar", i-a replicat Victor Ponta.

Ministerul Educatiei a anuntat, duminica, ca unitatile de invatamant vor fi inchise luni in 27 de judete si municipiul Bucuresti.

Amintim ca Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti (ISMB) a anuntat in urma cu o zi ca toate scolile si gradinitele din Capitala vor fi inchise luni si marti. "Avand in vedere conditiile meteorologice nefavorabile, conducerea Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti a decis sistarea cursurilor unitatilor de invatamant preuniversitar (prescolar, gimnazial si liceal) din Municipiul Bucuresti pentru datele de luni, 27 ianuarie 2014 si marti, 28 ianuarie 2014", se arata intr-un comunicat al Inspectoratului.

ISMB a precizat ca "aceasta decizie a fost luata la recomandarea Institutiei Prefectului si Primariei Capitalei si cu informarea MEN. Reluarea cursurilor in Municipiul Bucuresti va fi anuntata, din timp, printr-un comunicat de presa".

Si Ministerul Educatiei Nationale (MEN) a anuntat in urma cu o zi ca "a decis ca, pentru siguranta elevilor, a insotitorilor acestora si a personalului didactic si nedidactic, sa inchida, luni, 27 ianuarie, toate unitatile de invatamant din judetele/municipiul Bucuresti, care s-au aflat aceste zile sub atentionare de cod galben si portocoliu". "In ceea ce priveste municipiul Bucuresti, decizia de inchidere a unitatilor de invatamant preuniversitar este valabila atat pentru ziua de luni, 27 ianuarie, cat si pentru ziua de marti, 28 ianuarie", a precizat MEN.

Duminica seara, in cadrul comandamentului de iarna de la Guvern, ministrul Educatiei Nationale, Remus Pricopie, a declarat ca in cursul zilei de astazi, 27 ianuarie, Ministerul va face publica o actualizare a listei judetelor in care scolile vor ramane inchise si marti, 28 ianuarie.

Totodata, in cursul zilei de astazi, 27 ianuarie, Universitatea din Bucuresti, Universitatea din Pitesti si Universitatea  Valahia din Targoviste si-au intrerupt activitatea, dupa cum a anuntat tot MEN. Si Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA) a anuntat ca examenele stabilite pentru luni si marti vor fi reprogramate, "avand in vedere conditiile atmosferice nefavorabile si cele de trafic ingreunat". Examenele vor fi reprogramate si anuntate in timp util de secretariatele facultatilor, a precizat SNSPA.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

22291 vizualizari

  • +34 (40 voturi)    
    Normal? (Luni, 27 ianuarie 2014, 12:46)

    Alnaibii [utilizator]

    Unde se circula normal in Bucuresti, coane Ponta? Poate la tine pe strada, ca au venit sa ti-o curete. De pe straduta mea nu se poate iesi, ca au bagat plugul numai pe bulevard, si toate strazile laterale sunt blocate cu munti de zapada. Oamenii merg pe strada, ca pe trotuar nu a curatat nimeni. Eu am facut de doua ori mai mult pana la serviciu.
    Iesi pe strada si vezi ce este, nu mai comenta din restaurante.
    • -7 (23 voturi)    
      Pai ce strada are prioritate? (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:04)

      dnicu [utilizator] i-a raspuns lui Alnaibii

      Oriunde in lume intai se dezapezesc arterele principale apoi cele secundare. Iar prioritate au tot timpul strazile cu mijloace de transport in comun.
      • +15 (17 voturi)    
        da, ma (Luni, 27 ianuarie 2014, 14:00)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

        asa-i cum spui tu, insa nu asta se dezbate aici.
        ci faptul ca pentru Pontocchio, Bucurestiul se rezuma la arterele principale.
    • +3 (5 voturi)    
      yabadabadooo (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:10)

      cooler [utilizator] i-a raspuns lui Alnaibii

      Noul val de ninsori care se va abate miercuri peste partea de sud a Romaniei! 20 de litri de precipitatii pe m2 sub forma de ninsoare vor cadea miercuri cu un vant de doar 9m/s dar care va atinge si 21m/s in rafala. Temperatura resimtita de catre om va varia intre minus 9C si minus 16C. Acum si pe astromet punct ro puteti urmari soarta noului ciclon care vine dinspre Marea Mediterana!
    • +4 (12 voturi)    
      @alnaibii (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:51)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui Alnaibii

      Vezi ca obligativitatea curatarii trotuarelor revine locatarilor din zona si nu primariei sau firmelor de dezapezire. Faptul ca sunt incompetenti peste tot (primarie / guvern / etc) nu va scuteste de pus mina pe lopata....
      • +2 (8 voturi)    
        corect (Luni, 27 ianuarie 2014, 14:48)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        Exact asta voiam sa spun si eu.

        In locurile in care nu pot intra plugurile (mari sau mici) si pe trotuare...munca patriotica te scoate din zapada.

        Ieri seara in sect 3 am vazut inclusiv pluguri mici (din acelea montate pe camionete sau 4 x 4)- asta pe strazile secundare. Deci nu doar pe strazile principale au deszapezit.

        Plus ca solidaritatea umana totusi functioneaza: am vazut oameni ramasi blocati cu masina care erau ajutati de oameni sa sape, impinga etc.
        • +3 (9 voturi)    
          in America nu am vazut munca patriotica (Luni, 27 ianuarie 2014, 17:11)

          misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          in America nu am vazut munca patriotica..
          daca este vorba de democratrie, nu ar trebui sa fie la fel peste tot?
          Fac munca patriotica pana la urma, dar platesc atatea taxe si impozite, ca si cel care sta la bulevard!
          hai sa fim seriosi, nu comunisti!
          ca au facut astia lege, ca fiecare sa ia lopata si sa dezapezeasca trotuarul e una, si ca nu e corecta e alta!
          Ca si cu furtunile care ne rup pomii, dealtfel!
          Daca sunt pe strada principala, vin si ridica pomii cazuti, daca sunt pe strazi secundare, sa ii ridice asociatia de locatari, dar daca asociatia vrea sa taie un pom care nu are ce cauta acolo, nu are voie..
          sa stam stramb si sa cugetam drept!
          • +2 (4 voturi)    
            zau, bre? (Luni, 27 ianuarie 2014, 18:22)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui misa2002_2006

            eu sunt acum plecata in vacanta si m-a sunat vecinul sa ma anunte ca a nins si ca a curatat zapada si din fata casei noastre... tu de care America vorbesti?
            • 0 (0 voturi)    
              zaboo [utilizator] (Joi, 30 ianuarie 2014, 14:09)

              misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

              ce vecin bun ai!
              da' despre faptul ca eu am prins pe unul care arunca zapada de pe locul lui de parcare, pe locul meu de parcare si curatat de mine!
              Despre ce Romanie vorbim?
              daca erai acasa, cate lopeti dadeai voluntar?
              De-aia am ajuns in stadiul in care am ajuns..o Romanie de cacat...
              ca se casca gura repede la ce mananca guvernul... ia de plateste la taxe si impozite si accize si rovigniete si apoi treci si la munca voluntara sa ii faci curu mare lu Pontalau si sleapca lui de incapabili..aia cu buzunarele pline si la restaurant si tu cu buzunarele batute de vant si la munca voluntara.
              stii ce? cand o sa il vad pe Ponta dand la lopata voluntar, o sa dau si eu, umar la umar cu el!
              pana una alta avem aceleasi drepturi si indatoriri, toti!
      • +14 (16 voturi)    
        da' CUM de nu?????? (Luni, 27 ianuarie 2014, 15:09)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        Adica sa puna mana locatarii pe lopata sa curete zapada pe care au dat-o NESIMTITII care au mers cu lama si le-au transformat trotuarele in munti de zapada, nuuu...???!!!

        "Curatatul zapezii" inseamna si sa TRANSPORTI zapada de unde ai "curatat-o" - NU sa o arunci in curtea (citeste: pe trotuarul sau pe strada) altuia, ca un NESIMTIT!!
        • -2 (2 voturi)    
          @ Codruta N (Marţi, 28 ianuarie 2014, 6:27)

          adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Da, sa puna mina daca au fost atit de "inteligenti" incit sa accepte aceea LEGE. Daca nu iti convine o poti contesta... desigur DUPA ce platesti amenda ca nu o respecti....

          O zi cit mai placuta!
      • -3 (5 voturi)    
        pai nu batea Banciu campii ieri (Luni, 27 ianuarie 2014, 15:33)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        ca el plateste taxe ca sa nu faca nimic? sa dea altii zapada...
        • +2 (6 voturi)    
          Apăi dacă te uiţi (Luni, 27 ianuarie 2014, 18:31)

          Kute [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          în gura unora de teapa lui Banciu...
          • -1 (1 vot)    
            ca sa am o parere (Luni, 27 ianuarie 2014, 21:59)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Kute

            tre' sa ma uit, tu cum procedezi?
      • 0 (0 voturi)    
        nelămurire (Marţi, 28 ianuarie 2014, 11:10)

        Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        Și trotuarul atașat parcului Bordei de cine ar trebui curățat, de cîinii vagabonzi care locuiesc în parc? Că vizavi e ambasada Chinei și probabil ei sînt deasupra lucrurilor lumești precum (amenzile pentru ne)curățarea zăpezii de pe propriul trotuar.
        Din ce am văzut pînă acum, majoritatea blocurilor și magazinelor au curățat. Problema e cu spațiile „nimănui”, pentru că așa e la romîni, cum se termină spațiul propriu, cum ne apucă „nu e treaba mea domne, să facă altul”.
      • +1 (1 vot)    
        este, dar de ce? (Marţi, 28 ianuarie 2014, 12:11)

        edx [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        Doar pentru ca asa zice statul? Trotuarele sunt proprietatea primariei, platim impozite si taxe locale pentru utilizarea drumurilor (care inseamna strazi + trotuare) deci in mod normal este responsabilitatea lor.
        Faptul ca eu am iesit si mi-am dat zapada din fata casei este ALEGEREA mea, dar nu poate fi OBLIGATIA mea de a curata PROPRIETATEA altcuiva.
  • +32 (34 voturi)    
    Papagalul chiar nu gindeste (Luni, 27 ianuarie 2014, 12:48)

    Kap [utilizator]

    Avind in vedere ce e pe trotuare in 90% din cazuri, asta chiar daca ar gindi nu si-ar da seama. Si astea sint limitele lui, nu-i trece prin cap ca sint copii care nu ajung la scoala cu X5-ul!
    • +14 (14 voturi)    
      fraza "Probleme viorele, probleme ?" (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:48)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Kap

      ar trebui sa o inlocuiasca pe cea cu Costel .

      asta pe linga ca-i batut de soarta nici vremea nu tine cu el .
      • +11 (11 voturi)    
        iarna e basista (Luni, 27 ianuarie 2014, 15:34)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        si viscolul taliban ;)
    • +3 (5 voturi)    
      aha (Luni, 27 ianuarie 2014, 14:52)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Kap

      Si care e problema lu Ponta daca lumea nu iese la lopata sa curete trotuarele?

      Primariile au angajati care sa dea la lopeti, in rest fiecare cu lopata din dotare. Sa te uiti la pozele alea din 1950-1960-1970 (cand era zapada, nu ca acum) sa vezi cum iesea toata lumea la deszapezire.
      • 0 (4 voturi)    
        Legea nu se aplica (Luni, 27 ianuarie 2014, 15:51)

        Kap [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        Nu conteaza prea mult din vina cui e zapada pretrotuar, ideea e ca situatia e nasoala iar responsabilitatile si pirghiile le au autoritatile!
        Exact ca in cazul parcarilor neregulamentare, unde primaria si politia nu isi fac treaba si se circula cum se circula, la fel si cu trotuarele, degeaba dai vina pe cetatenii lenesi daca nu ii si sanctionezi. Si din amenzi platesti zilierii care dau zapada in locul proprietarilor.
        Cine-i de vina ca autoritatile nu-si fac treaba?
        Pro... aaa inteligentii care i-au votat pe alde Oparescu si copyTonta!
  • +23 (27 voturi)    
    incompetenta (Luni, 27 ianuarie 2014, 12:52)

    dum_i [utilizator]

    Incompetenta, haos, coruptie, mitomanie - numele tau este ponta.

    Sa vedeti ca o sa fie cand vine cutremurul. Doar ca atunci o sa fie vorba de vietile noastre.
    • +13 (15 voturi)    
      daca te linisteste cu ceva (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:29)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Cladirea Guvernului este incadrata la grupa I de risc seismic.
      Cu putin noroc...
    • +6 (8 voturi)    
      Poate (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:39)

      Kute [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      ne scapă de calamitatea asta. Dacă nu pot oamenii, s-o îndura Cel de Sus!
  • +26 (28 voturi)    
    Tipic (Luni, 27 ianuarie 2014, 12:56)

    MagnusLucian1320675938794 [anonim]

    S-a trezit Ponta din betia de weekend, si a aflat ca luni e zi de lucru? Mai bine stam noi acasa si ne bagam picioarele in tot statul asta, care isi baga picioarele in noi si mainile in buzunarele noastre, si minciunile pe televizor in fiecare seara!
  • +25 (27 voturi)    
    Daca ninge in Bucuresti...USL inchide orasul (Luni, 27 ianuarie 2014, 12:59)

    Gryphus [utilizator]

    un guvern mai incompetent ca asta n-am vazut
  • +26 (28 voturi)    
    Lenes intirziat (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:01)

    Daniels22026 [utilizator]

    Reprosurile sefilor lenesi inhiba spiritul de initiativa.

    Daca Ponta ar fi fost activ ieri, ar fi putut influenta decizia autoritatilor. Dar premierul a fost in weekend.
    • +7 (9 voturi)    
      nu! a fost la relaxare la un meci de baschet (Luni, 27 ianuarie 2014, 14:00)

      misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      nu! a fost la relaxare la un meci de baschet..intre 2 intalniri la comandamentul de urgenta, unde toate erau bune si curgrea miere si zahar, omul se relaxa la un meci de baschet..
      asa arata el respectul fata de cei ramasi in nameti din cauza incompetentei lor!
      au stat oamnei blocati in trafic pt ca au inchis drumuri inaine de a fi necesar, preventiv, ca sa nu mai moara oameni..
      nu ati auzit declaratia lui?
      daca salveaza vietei nimeni nu vede, daca moare un om, toti sar in capul lor si sunt trasi la raspundere! ce ziceti de pontarel?
  • +17 (19 voturi)    
    Mai Copy Paste!! (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:04)

    Ponta [utilizator]

    In mintea ta aia intortocheata nu ai reusit sa lasi cativa KB in cache pentru a putea gandi??
    Sau nu esti inzestrat cu astfel de posibilitati??
  • +19 (27 voturi)    
    Discutia (pe surse).. (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:05)

    czr [utilizator]

    Pictor Vonta intreaba:
    "De ce le-ai inchis? Exlpica!..
    Poate ti-au zis copii ceva, poate te-au injurat.."

    Romulus Procopiu raspunde:
    "Numai Basescu e de vina.. A facut scoli exact pe unde ninge iarna!"
    • +6 (6 voturi)    
      superb! (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:31)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui czr

      Caragiale traieste din nou!
      Mai incearca si baga si niste injuraturi de mama!
    • +11 (13 voturi)    
      ninsoarea e basista! (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:37)

      Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui czr

      deoarece ninsoare pune mari probleme lui Ponta decretez ca ninsoarea e si ea basista!
  • +21 (23 voturi)    
    A fost absolut necesara inchiderea scolilor ! (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:06)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Mai intreaba-l si pe Nichita de ce le-a inchis la Iasi.
    Acolo a fost doar cod galben, iar stratul de zapada are vreo 10-15 cm...

    Intr-adevar, astazi a fost "liniste" ca intr-o duminica pe strazile capitalei.
    Dar mai cred ca Ponta nu stie ce inseamna pentru traficul rutier din Bucuresti niste zeci de mii de parinti care-si duc copiii la scoala...
    Pe-al lui il duce bona...
    • +5 (7 voturi)    
      azi da, maine nu (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:34)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Azi a fost bine ca nu s-a mers la scoala in Bucale sau alte orase, totusi a nins in continuare si nu se circula deloc bine. Maine insa ar cam fi cazul sa... back to school, intr-o tara normala autoritatile si-ar face treaba, dar...
  • +18 (20 voturi)    
    Ponta (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:10)

    RTK [utilizator]

    Pentru ca zapada si pentru ca incompetenta.
  • +5 (5 voturi)    
    Sarbatori Nationale (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:19)

    AndreiVig [utilizator]

    Bine ca nu au declarat zilele cu ninsoare ca fiind sarbatori nationale!
  • +14 (14 voturi)    
    Viorel si zapada (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:21)

    Goe_de_Romania [utilizator]

    Pentru ca:
    - nu toti parintii isi permit sofer la scara pentru copii lor. - 99.99% din parinti nu isi permit bone filipineze;
    - 99.99% nu-si permit sa-si duca copii la scoala privata
    - nu toti stam in Central Park;
    - pe stradute nu e dezapezit;

    Viorel, nu crezi ca ar fi mai util sa dezapezim si apoi sa comentam.
  • +12 (12 voturi)    
    prostie mare (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:23)

    heraasku [utilizator]

    se circula normal????
    bai, intre blocuri nu poti face 10m in 5 min din cauza zapezii. in statiile de autobuz si de tramvaie zapada e de 1m inaltime. cobori din autobuz direct in zidul de zapada. la refugiile de tramvai nu se mai deslusesc marginile bordurilor, risti sa-ti alunece piciorul sub tramvai.

  • +10 (12 voturi)    
    Circulatie normala (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:29)

    Komentator [utilizator]

    Constat pe zi ce trece ca avem un PM complet lupt de realitate.
    Unde se circula normal? Sa vina in sectorul 5 la pretenul Marean sa vada circulatie normala.

    Bine.PA.
  • +14 (14 voturi)    
    Cum deschide gura.... (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:34)

    titirica [utilizator]

    cum scoate o prostie.
  • +6 (6 voturi)    
    a vrut sa faca pe durul (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:45)

    bucurflorin [utilizator]

    , vezi doamne, el in calare pe situatie. nu a reusit decat sa se faca de ras, inca odata.
  • +6 (8 voturi)    
    Cate cosuri (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:50)

    Florin Cj [utilizator]

    Cate cosuri a marcat asta ieri? Mi-a scapat informatia asta..
  • +8 (8 voturi)    
    pai astuia ii trebuie ochelari de cal, (Luni, 27 ianuarie 2014, 13:54)

    misa2002_2006 [utilizator]

    pai astuia ii trebuie ochelari de cal,altfel nu vede bine!
    pe bulevarde s-o circula, nu s-o circula, dar in nici un caz pe trotuare, (cel putin dimineata asa statea treaba) pt ca primaru' nostru drag a pus ca zapada de pe bulevard, sa fie aruncata pe trotuare..
    sub zapada e gheata..daca nu esti atent iti rupi gatul..ii doresc domnului Ponta sa isi rupa gatul si el pe o pojghita de gheata, ca sa inteleaga care este riscul in care lasi copiii pe strazi nedezapezite si nedate cu sare.
    Apoi intre blocuri, zapada ajunge si pana la genunchi..pe unde o vrea sa treaca copiii, ca sa ajunga la scola...copiii lui or avea sofer personal si o sta la drum principal,, de unde sa stie saracu', ca prostimea se lupta cu nametii!
    Un guvern de incapabili, care la comandament dadeau date ca totul este ok, iar in realitate lucrurile stau cu totul altfel!
    Jos minciuna!
    Jos guvernul plin de incapabili si puscariabili!
    Jos Primarul Bucurestiului si primarul sect 6!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    indiferent cum se circula (Luni, 27 ianuarie 2014, 14:00)

    asdff [utilizator]

    Intrebarea asta ar fi trebuit pusa inainte de inchidere, nu dupa.
  • +2 (4 voturi)    
    Constanta (Luni, 27 ianuarie 2014, 14:07)

    MirceaDude [utilizator]

    In Constanta nu e nici macar pic de zapada. Copii sunt obligati sa stea acasa. Inclusiv gradinitele sunt inchise. Asa ca parintii trebuie sa stea acasa cu copii, sa nu munceasca.

    Bai copylot, raspunde la intrebarile de mai jos:

    Plateste guvernul baby sitter???
    Cine plateste ziua pierduta de munca?

    Am auzit ca si maine se inchid gradinitele si scolile. Ce facem? Sta acasa toata lumea acasa?
    Propun, sa sta acasa copii cu bunicii, iar parintii sa mearga cu coctailuri Molotov la guvern si sa se faca curatenie cu CIUMA de acolo!
    • +6 (6 voturi)    
      e zapada la Constanta (Luni, 27 ianuarie 2014, 14:30)

      covrig [utilizator] i-a raspuns lui MirceaDude

      Bre, nea Dude! E naspa ca te-ai certat cu sefu' ca sa stai cu copilu' acasa. da' uita-te pe geam si fa o corectie la mesajul de mai inainte, ca ne trezim cu turistii la plaja p-acia si nu stiu cum o sa-i scoatem din zapada.
  • +10 (10 voturi)    
    iresponsabila intrebare... (Luni, 27 ianuarie 2014, 14:13)

    U_swamp [utilizator]

    Ponta, esti intreg la minte? Daca plozii matale sint transportati la scoala sau gradinita cu 4x4 cu sofer, nu inseamna ca asa se intimpla in toate familiile bucurestene. Te-ai uitat macar la cum arata o statie RATB? Stii ca pietonii circula inca pe carosabil? Cum sa supui un copil unui astfel de risc?
  • 0 (6 voturi)    
    Nesimtire!!! (Luni, 27 ianuarie 2014, 15:04)

    vuka [utilizator]

    Dl. Ponta, daca ieri era la guvern si nu la baschet, ar fi putut participa la luarea deciziei de a inchide sau nu scolile.
  • +3 (3 voturi)    
    de chichi! (Luni, 27 ianuarie 2014, 15:20)

    Codruta N [utilizator]

    Pt. ca, d.ex., poate oricand sa inceapa o noua ninsoare sau / si viscol, in timp ce copiii sunt la scoala, de AIA!!

    Trec peste faptul ca ORICUM se circula greu - si ca prioritate ar trebui sa aiba echipele de deszapezire, urgentele, oamenii care merg la lucru (aprovizionare, servicii etc.), nu mai trebuiesc incurcati si cu copiii care, la urma-urmelor, sunt MULT mai in siguranta acasa!

    bleahhh... am avut si eu sefi din astia care se dadeau "dãshtepti" si "cu autoritate" - uite, ASA ajunge omu' sa nu mai lucreze decat ca free-lancer!
  • +4 (4 voturi)    
    PONTA= DOREL (Luni, 27 ianuarie 2014, 22:22)

    BME [utilizator]

    asta nu vede muntii de zapada de pe trotuare, din statiile ratb si de la treceriile de pietoni????? In general copii muritorilor de rand merg la scoli si gradinite pe jos , cu ratb , dusi de manuta de bunici. Ar fi fost cumplit sa-i vezi azi dimineata pe pitici si bunici innotand prin zapada.
    DORELEE, MISCA-TE MAI CU TALENT CA SA PUTEM DUCE COPII LA SCOALA
  • 0 (0 voturi)    
    Inceperea scolii (Marţi, 28 ianuarie 2014, 9:17)

    ValentinaMelente [anonim]

    Nu se circula deloc bine. Este inuman sa cobori din mijloacele de transport in troiene de zapada. Vorbim totusi de copii, iar apropierea vacantei si vremea urata nu ii va aduce in numar prea mare la scoala.
    Vreti sa creasca numarul persoanelor cu fracturi si luxatii?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version