VIDEO UPDATE Trenuri anulate si intarzieri mari. CFR a introdus limitari de viteza de 50km/h pe tronsoanele Bucuresti - Ploiesti si Bucuresti - Fetesti

de Red. Stiri     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 12:15 Actualitate | Esenţial

Gara nord
Foto: Hotnews
Mai multe trenuri au fost anulate, potrivit informatiilor CFR. Aproape toate trenurile ce trebuiau sa soseasca in Gara de Nord din Bucuresti, sambata dimineata, au intarzieri mari, unele de peste 200 minute. Mai multe garnituri sunt blocate de ore bune la semnal foarte aproape de Bucuresti, in gara Chitila. Alte trenuri sunt oprite la plecare in Gara de Nord.

Ora 19.00 Arges: Trenul inzapezit cu 20 de calatori a fost deblocat.

Potrivit reprezentantilor Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) Arges, toti cei 20 de calatori care se aflau in tren sunt in afara oricarui pericol. Cinci dintre ei, care locuiau in apropiere, au fost transportati cu autospecialele de interventie, iar ceilalti 15 si-au putut continua drumul cu trenul.

Ora 17.30
Un tren de persoane in care se afla 20 de calatori a ramas inzapezit, sambata, in satul Coltu din comuna Ungheni, in zona de sud-vest a judetului Arges, informeaza Agerpres. Potrivit reprezentantilor Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Arges, la fata locului intervin pompierii militari si jandarmii, sprijiniti de voluntarii de la serviciul local pentru situatii de urgenta.

Ora 16.00 Doua trenuri cu aproape 130 de calatori au fost oprite sambata dupa-amiaza in Gara Buzau dupa ce sinele de cale ferata s-au rupt in dreptul localitatii buzoiene Cilibia.

"Cursa 5105 Buzau - Faurei, cu 30 de calatori, si IR 1571 Bucuresti - Faurei - Galati, cu aproximativ 100 de calatori, au fost oprite in Gara Buzau, dupa ce doua sine de cale ferate au fost rupte in dreptul localitatii buzoiene Cilibia", a declarat pentru Agerpres purtatorul de cuvant al ISU Buzau, Marius Sarbescu.

Ora 13.40 Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA a introdus limitari de viteza de 50km/h pe tronsoanele Bucuresti - Ploiesti si Bucuresti - Fetesti din cauza ninsorii viscolite, a anuntat compania intr-un comunicat, citat de Agerpres.

De asemenea, CFR precizeaza ca pe sectiile de circulatie Bucuresti Baneasa - Lehliu - Fetesti, Faurei - Urziceni si Ploiesti Sud - Urziceni - Ciulnita - Calarasi trenurile sunt tractate cu locomotive Diesel, din cauza vantului foarte puternic.

Circulatia feroviara la nivel national se desfasoara in conditii de iarna, iar in jumatatea de sud a tarii trenurile circula in conditii de viscol si ninsoare abundenta.

"La intrare in Complexul Bucuresti Nord, personalul feroviar intervine pentru curatarea si verificarea macazurilor care sunt acoperite de zapada viscolita. Intarzierile inregistrate de trenurile care sosesc si pleaca in/din Gara de Nord sunt generate de circulatia cu limitare de viteza de 50 km/h pe anumite sectii de circulatie din parcurs si de intervalele de timp necesare pentru interventia personalului feroviar in linie curenta pentru curatarea si verificarea macazurilor. In conditii normale de trafic, trenurile intra in Gara de Nord la un interval de 6 minute insa, in prezent, din cauza zapezii viscolite care acopera macazurile, trenurile intra la un interval de 30-40 de minute, deoarece este necesara interventia personalului pentru a deszapezi macazurile pentru fiecare tren in parte", se mai spune in comunicatul CFR.

De asemenea, CFR informeaza ca in functie de evolutia fenomenelor meteorologice se va reduce numarul garniturilor pe anumite tronsoane feroviare din jumatatea de sud a tarii, fiind mentinut in grafic un numar de trenuri necesar adaptat la conditiile meteo nevaforabile si la solicitarile publicului calator.

Potrivit CFR, pasagerii care au achizitionat bilete la trenurile anulate vor fi redirectionati catre trenurile aflate in circulatie conform graficului. Solicitarile de restituire a contravalorii biletelor pentru perioada 24 - 27 ianuarie se vor derula astfel: - se va restitui intreaga contravaloare a biletelor la solicitarea pasagerilor (pentru parcursul neefecutat) la trenurile care inregistreaza intarzieri; - in situatia in care apar modificari in circulatia trenurilor la care pasagerii au bilete valabile, se pot efectua calatorii la alte trenuri sau pe alte rute fara plata diferentelor tarifare. De asemenea, in situatia anularii unui tren, pasagerii vor fi redirectionati catre alte trenuri care au aceleasi destinatii. In trenuri se pot cumpara bilete la tariful de la casele de bilete, in situatia in care pasagerii nu au timp sa-si cumpere din cauza modificarilor de circulatie.

"Intrucat exista in continuare posibilitatea aparitiei de modificari/perturbari in circulatia trenurilor, rugam pasagerii ca, inainte de calatorie, sa se informeze despre conditiile meteo si sa apeleze telefonic Gara CFR din localitatea de plecare pentru informatii actualizate despre mersul trenului cu care intentioneaza sa calatoreasca", se mai spune in comunicat.

Potrivit CFR, companiile feroviare tin legatura operativ si centralizat astfel incat personalul de serviciu din trenurile aflate in parcurs si cel din gari sa colaboreze in luarea celor mai potrivite masuri pentru prevenirea situatiilor neplacute pentru calatori.



Ora 12.00 Potrivit CFR, citat de Agerpres, trenul R 8012 care circula in relatia Fetesti - Bucuresti Obor a fost anulat pe sectia Ciulnita - Bucuresti Obor, trenul 8011 care circula intre Bucuresti Obor si Constanta a fost anulat pe intreaga relatie, iar trenul 8014, care circula pe relatia Fetesti - Bucuresti Obor a fost anulat pe tronsonul Ciulnita - Bucuresti Obor.

Calatorii care aveau bilete pentru trenurile Regio anulate vor fi preluati de trenurile Interregio aflate in circulatie, precizeaza CFR.

De asemenea, din cauza ninsorii viscolite au fost introduse limitari de viteza de 50km/h pe relatiile Chitila - Peris si Crivina - Brazi, iar pe sectia de circulatie Bucuresti Baneasa - Lehliu - Fetesti trenurile sunt tractate cu locomotiva Diesel.

Operatorul feroviar recomanda calatorilor sa se informeze despre conditiile meteo si sa apeleze telefonic Gara CFR din localitatea de plecare pentru informatii actualizate despre mersul trenului cu care intentioneaza sa calatoreasca intrucat exista in continuare posibilitatea aparitiei de perturbari in circulatia trenurilor, mai ales in jumatatea de sud a tarii unde circulatia feroviara se desfasoara in conditii de iarna.



Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

13156 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    cfr (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:07)

    nimrod [utilizator]

    Bine ca trenurile nu zboara...
    • +5 (5 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:50)

      florinelul [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      daca Harry Potter ar fi treubit sa ia trenu spre Hogwarts din Gara de Nord probabil ca n-ar mai fi ajuns niciodata si s-ar fi inscris la scoala aia unde se dau cadouri la bodyguarzi.
    • -1 (1 vot)    
      stai linistit... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:50)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      tot 6 ore le-ar fi luat... pe vremea asta probabil mai mult
      • 0 (0 voturi)    
        fara intarzieri (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 16:44)

        razvanus [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Daca nu ar fi vreme urata trenurile fac maxim 3 ore de la Bucuresti la Constanta.
        • +1 (1 vot)    
          lasa ca acum vreo 9 ani (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 18:58)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui razvanus

          au fost ceva ploi cu inundatii si am facut din Costinesti in Bucuresti Nord 12 ore! ajungeam in SUA in timpul asta! am sunat la ProTv si a sunat si cineva de acasa la ceva tv (am uitat care) si li s-a rupt tuturor!
  • +5 (5 voturi)    
    parazapezi naturale (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 13:32)

    fit [utilizator]

    Statul sa planteze fasii de paduri de-a lungul soselelor, si cailor de acces precum caile ferate, in locul parazapezilor. Asa sunt peste tot in Bulgaria, Germania, Austria, Italia. Astfel zapada nu mai ajunge pe sosea si este micsorata si puterea viscolului. In Romania sunt numai campuri intinse, fara portiuni de paduri care sa rupa viscolele.
    • 0 (0 voturi)    
      dar se fura si pomii! (Duminică, 26 ianuarie 2014, 9:21)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui fit

      Dupa 1990, am vazut cum a disparut in numai doi ani paduricea de linga calea ferata de Constanta, in Voluntari. Parazapezile acelea naturale ar dispare la fel de repede ca cele metalice pentru sosesle ...
  • +10 (10 voturi)    
    limitari de viteza de 50km/h (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:05)

    thebblack [utilizator]

    adica accelereaza?
    • 0 (0 voturi)    
      bravo (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 23:54)

      ticolico [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      corect. nu va mai plangeti ca ie greu in rumunica. adicatelea daca in miej de iarna trenurili merge cu 50 la ora ie bine, ie foarte bine. vara sta pa loc.
  • +2 (4 voturi)    
    ce PUII mei??? (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 14:53)

    Codruta N [utilizator]

    Suntem in Mileniul III - si nu au niste instalatii automate de incalzire a macazelor??? Nici macar in PRINCIPALA gara a tzarii, aflata in mijlocul unui mare oras??

    Vai de capu' lor de scartzani! Nu stiu sa dea banii decat pe TZEPE!!
    Pana la urma l-au bagat pe Nicolaiciuc la zdup? Sper sa urmeze si altii... >:
    • 0 (2 voturi)    
      Unde vezi u puii? (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:32)

      cooler [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Intra si vezi prognoza, o sa ramai surprins cand o sa vezi ce veselie vine! Va ninge pe indelete, chiar e asa de greu sa intri pe acelas astromet punct ro si sa tragi o privire asupra prognozei inainte de a scrie aberatii?
  • +3 (3 voturi)    
    Vremurile lui Ponta -inapoi la postalion !!! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:35)

    andreesanu [utilizator]

    De risul curcilor ,toti inainte noi inapoi !!!
    Sau politica leninista - un pas inainte si doi inapoi aplicata cu succes de ilustrul, nemaipomenitul si genialul Ponta !!!
    Asa ca poftesc pe vornic Dragnea si spatar Oprea sa treaca la lopata la dezapezit ca tot nu-s in stare de mai mult.
  • +2 (2 voturi)    
    Dar Pupaza din tei ce pazeste ma rog ??? (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:39)

    andreesanu [utilizator]

    I-a poftim si matale coconita Manescu si vezi de ce surugii de la calea ferata dorm !!!,ca doar na-i fi tragind si dumitale vrun pui de somn acu la vremurile astea de isbeliste ???.
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:41)

    Guest2131 [utilizator]

    CFR a introdus limitari de viteza sau a majorat viteza la 50 Km/h? Pentru ca la cum circula trenurile noastre asta ar putea fi considerata o ridicare a plafonului de viteza, nu o scadere...
  • +3 (3 voturi)    
    Propun... (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:45)

    ddaann [utilizator]

    infiintarea Ministerului Isteriei Nationale. Iarna in ultimii ani nu este mai lunga de cateva saptamani. Si cand vine prinde pe toata lumea "actionand". Se lucreza pe efect nu pe cauza. Masuri simple ca: garduri pe portiunile sensibile de drumri si cai ferate, update la automatizarea din anii 80 a caii ferate pot rezolva in mare masura inzapezirile. Si daca se circula cu masina in conditii de iarna, ce? Pentru cei cu multi ani pe permis, cred ca isi mai amintesc cum se circula iarna pe fagasuri cu zapada pana la scutul Daciei.... M.I.N un minister de care Caragiale ar fi mandru. Cu o groaza de treaba, nu numai iarna.....
  • +3 (3 voturi)    
    Victor ponta (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 15:47)

    basistu_de_serviciu [utilizator]

    tocmai a anuntat in direct, in timp ce dădea un interviu la o televiziune unde ii dădea replici dure presedintelui , că situatia din tara este sub control si că afara nu ninge sau bate vântul , totul este defapt manipulare ”bă,sistă” . De asemeni , a prezentat si rubrica meteo unde a anuntat că de mâine românii pot merge linistiti la plajă .
  • +4 (4 voturi)    
    Cica s-au rupt sinele de cale ferata (Sâmbătă, 25 ianuarie 2014, 18:04)

    Wanheda [utilizator]

    pe langa Buzau....intr-o tara membra UE, paralizata complet la primul viscol.
    Unde-i to'arasha comandanta de detasament Ramona?
  • 0 (0 voturi)    
    Multumim din inima lui Ilici! (Duminică, 26 ianuarie 2014, 9:27)

    hot news [utilizator]

    Restrictia de viteza trebuie privita in perspectiva: daca eram in Japonia anilor 1960, cu trenurile-fulger cu peste 240 la ora, era ceva cumplit! La fel in franta anilor 1989, cu TGV-ul!
    Chiar si in Romania interbelica, locomotiva cu aburi depasea curent o suta la ora, iar trenul ajungea la Constanta in doua ore.
    Recordul a fost depasit in perioada de varf a comunismului, prin 1974 aratase la Tv un tren de pasageri ce mergea cu peste 120 la ora pe portiunea dreapta spre Constanta. Apoi am inceput sa ne platim datoriile, iar viteza a tot scazut ...
    Iarf acum in democratia ORIGINALA instaurata de Ilici dupa 1990, trenurile fac 4 ore pina la Constanta si 6 pina la Mangalia in mod NORMAL, asa ca niunfel de viscol si de reducere de viteza nu ne mai pot surprinde ...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi