VIDEO Radu Stroe a demisionat din functia de ministru de Interne

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 23 ianuarie 2014, 13:22 Actualitate | Esenţial

Radu Stroe
Foto: AGERPRES
Radu Stroe a demisionat din functia de ministru de Interne, anunta agentia Mediafax, dupa ce Crin Antonescu declarase cu o zi in urma ca acesta "a comunicat catastrofal". Liderul PNL, Crin Antonescu, a avut, la Guvern, o discutie cu premierul Victor Ponta, la finalul careia ministrul de Interne, Radu Stroe, a fost chemat in biroul lui Ponta.



Radu Stroe va sustine o conferinta de presa la ora 15, potrivit unui comunicat al Ministerului de Interne.

Demisia vine dupa accidentul aviatic in care si-au pierdut viata doua persoane, pilotul Adrian Iovan si studenta la medicina Aura Ion. Ministerul de Interne a fost criticat pentru modul in care a actionat in acest tragic accident, in care echipele de salvare au ajuns la victime la peste cinci ore dupa prabusirea avionului.

Radu Stroe nu considera marti ca are vreo vina pentru modul in care s-a intervenit la acest accident aviatic: "Imi pare rau ca s-a intamplat in timpul mandatului meu tragedia", se marginea acesta sa declare, a doua zi dupa accident.

Ministrul era pregatit sa participe la comandamentul de iarna care a inceput la ora 13.00 si a venit in acest sens la Palatul Victoria, dar, odata ajuns la sediul Guvernului, a fost informat sa se prezinte la cabinetul premierului Ponta, de unde tocmai plecase liderul PNL, Crin Antonescu.

Stroe nu a mai iesit din biroul lui Ponta, comandamentul de iarna a inceput, iar surse oficiale au precizat ca acesta a demisionat.

La randul sau, vicepremierul Liviu Dragnea, care a fost si el prezent la Ponta, a anuntat ca Stroe urmeaza sa sustina o declaratie de presa in acest sens.

Majoritatea din cei peste 40 de lideri PNL, vicepresedinti si membri ai Biroului Permanent, contactati de Mediafax, au evitat sa aiba un punct de vedere fata de oportunitatea depunerii mandatului de catre ministrul Radu Stroe, totusi cinci exprimandu-se clar in favoare unei demisii.

La nivelul conducerii PNL o serie de vicepresedinti sau lideri de filiale sunt in favoarea ideii ca ministrului de Interne, Radu Stroe, sa-i fie solicitata demisia din aceasta functie ca urmare a modului in care a fost gestionata interventia in cazul accidentului aviatic din Apuseni.

"Ar trebui sa plece, dar nu e singurul vinovat. Cei doi nu ar fi murit daca se intervenea la timp. Nu Chiper (secretar de stat in MAI - n.r.) trebuia sa fie la carma, ci Stroe. Asta e o gluma ca l-au demis pe Chiper", a declarat unul dintre vicepresedintii PNL pentru Mediafax.

Un alt lider de filiala a sustinut ca implicarea ministrului de Interne ar fi trebuit sa fie majora, dupa cum sefii de consilii judetene sunt obligati moral sa fie implicati suta la suta in situatiile de calamitati, cum sunt inundatiile sau inzapezirile.

"Trebuie sa-i fie retras sprijinul politic, nu e admisibil. Si atunci cand au fost inundatii, si atunci cand au fost zapezile, eu m-am implicat de fiecare data in teren chiar si atunci cand nu aveam o functie la nivelul judetului", a mai spus unul dintre vicepresedinti.

Pe de alta parte, un alt lider al PNL este de parere ca pe langa remanierea lui Radu Stroe este necesara si demisia ministrului Transporturilor, Ramona Manescu.

"Radu Stroe e bleg, da declaratii de copil. Responsabilitatea pentru astfel de situatii este legal la Ministerul Transporturilor, unde nu s-a facut o celula de criza pentru o astfel de situatie. Astept remanierea si a lui Stroe, dar nu se poate ca ministrul Transporturilor sa nu se ocupe personal dupa ce a aflat ca e un accident", a sustinut liderul PNL.

Un alt vicepresedinte PNL considera ca Stroe ar trebui sa demisioneze doar "daca ar fi fost seful STS si ar fi dat coordonate aiurea".

Cea mai mare parte a membrilor conducerii PNL au refuzat, insa, sa aiba un punct de vedere legat de oportunitatea unei demisii a ministrului de Interne. O parte dintre acestia au precizat ca momentul discutiei efective asupra acestui subiect trebuie sa fie la Delegatia Permanenta a PNL de la inceputul lunii februarie, mentionand ca nu se pot "antepronunta".

Alti lideri asteapta pozitia presedintelui PNL, Crin Antonescu, in cadrul reuniunii partidului.

"Indiferent cine ar fi ministru de Interne, cred ca nu este vina lui in primul rand, avem servicii de informatii, avem STS. Greseala ar fi a ministerului daca nu-i doteaza (...) Salvamont ar fi fost primul serviciu care ar fi trebuit anuntat, nu SMURD. Sunt convins ca a fost o bulibaseala de nedescris", a afirmat un alt lider PNL.

De asemenea, unii dintre vicepresedinti au sustinut ca "ministrii nu pot fi schimbati precum camasile", iar pentru o eventuala demitere trebuie sa se astepte rezultatele anchetei asupra accidentului aviatic.

"Hai dom'le, terminati cu chestiuni din astea, terminati", a fost reactia unui alt membru al conducerii PNL.

Liderul PNL Crin Antonescu a declarat, miercuri, ca afirmatiile lui Radu Stroe despre accidentul aviatic sunt "un exemplu de comunicare catastrofala", mentionand ca va propune conducerii PNL "masuri politice radicale", el mentionand si ca Ramona Manescu nu a comunicat deloc in aceasta perioada.

Intrebat, intr-o interventie la Realitatea TV, cum comenteaza faptul ca Radu Stroe a spus ca isi reproseaza ca tragedia de la Cluj s-a intamplat in mandatul sau si ca la nivelul Ministerului de Interne nu s-a constituit o celula de criza, Antonescu a raspuns: "Cu tot respectul pentru domnul Stroe si cu toata colegialitatea, este un exemplu de comunicare catastrofala, de natura sa starneasca revolta in conditii de nemultumire publica".

El a mentionat ca face o distinctie intre modul in care s-au intamplat lucrurile la Ministerul Transporturilor si la Ministerul de Interne.

Antonescu a mentionat, totusi, ca Ramona Manescu nu a comunicat deloc in aceasta perioada.

Antonescu a tinut sa precizeze ca va propune conducerii PNL "masuri politice radicale" in acest caz, dar a precizat ca discutiile si deciziile se poarta si se iau in interiorul partidului.

El a criticat comunicarea "catastrofala" a tuturor autoritatilor implicate in operatiunile de salvare in urma accidentului aviatic, precizand ca este posibil ca si premierul sa fi primit informatii eronate.

De asemenea, liberalul a tinut sa sublinieze ca in cursul zilei de miercuri nu s-a pus nici in partid si nici de catre premier problema demiterii ministrului Stroe.

























14326 vizualizari

  • +23 (23 voturi)    
    atentie cine vine la Interne! (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:25)

    FFF T [utilizator]

    sa nu ne trezim cu vreun securist sau mafiot.
    • +25 (25 voturi)    
      Imi pare rau (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:47)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      ca sa intamplat ca acest individ sa fie ministru in timpul asta.
      • +13 (13 voturi)    
        Mie imi pare rau (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:35)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        pentru ca a demisionat in timpul mandatlui sau!
        Nesimtitul!
        • +2 (2 voturi)    
          Mai mult ca sigur.... (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:23)

          conul [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          ......e mana lui Basescu :-)
          • +2 (2 voturi)    
            :) ! (Vineri, 24 ianuarie 2014, 4:43)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui conul

            Ai crezut ca nu este el vinovatul? :))
            • 0 (0 voturi)    
              asta nu se poate domnilor (Vineri, 24 ianuarie 2014, 23:39)

              Ellias [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

              sa fie demis stroe in mandatul lui. Aici e o "demitere politica" domnilor..si in spatele ei..e Basescu :) :) :) :) Numai Base face asemenea "ghidushii" sa-i schimbe pe ministrii din functie tocmai cand le este mai bine :P
      • +8 (8 voturi)    
        dar, va fi ... (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:51)

        titiacs [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        pe lista europarlamentarilor pnl dupa madam kakarau si norika !
      • +5 (5 voturi)    
        hmm (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:02)

        e.o. [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        Cea mai penibilă declarație. Dovada că nu are ce căuta în politică.

        Nu trebuia să-i pară rău, nu trebuia să-si dea demisia ci să vină cu un set de măsuri ca acest lucru să nu se mai întâmple _vreodată_.
  • +26 (26 voturi)    
    Cam tarziu... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:25)

    Sandman [utilizator]

    One down, many others to go!
    • +5 (5 voturi)    
      il asteptam (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:24)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Sandman

      cu demisia si pe cel care si-a facut cel mai cel guvern.
      el, toanta - omul lipsit de cojones (a se citi simtul responsbilitatii si curajul deciziei), cel care conform hg din 2004 emis de coordonatorul lui de doctorat, bombo insusi, in vigoare si azi, trebuia sa convoace si sa conduca din postura de prim ministru pe care o ocupa, celula de criza.
  • +33 (35 voturi)    
    in sfarsit.... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:26)

    translativus [utilizator]

    ....a plecat primul incompetent.
    Sa vedem cine urmeaza si mai ales cand va incepe ancheta penala impotriva lor.

    Astept si demisia plagiatorului.
    • +10 (10 voturi)    
      Ha! (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:56)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Ponta e ca Iliescu, o sa aiba mandat de 13 ani minim. Ponta e dispretuit de toata lumea normala, dar ii soptesc la ureche slugile sa nu se lase ca face "treaba buna". Nu mai conteaza ce crede populatia, nu mai conteaza ce cred cancelariile straine, ci numai ce contracte cu statul se pot obtine.
  • +33 (35 voturi)    
    PNL si USL pierd! (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:27)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    E o recunoastere ca sunt niste tampiti si incompetenti de ultima speta!
    • +9 (9 voturi)    
      nu, nicidecum! (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:21)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Fii sigur ca Ilici nu va pierde nimic.
      O sa sacrifice cativa. ministri sau alti functionari, preferabil de la PNL, si atit
      In rest, are numai de castigat:
      - face epurari masive la STS, care este "a lui Basescu"
      - prin ordonanta de urgenta, vor fi alocate mai multe miliarde de Euro pentru noi echipamente, mai performante. Nu se intreba nimeni de ce s-a cheltuit atit cu aparatele si programele actuale, care NU AU FUNCTIONAT!
      - vor pomulga legi ce resting drepturile si libertatile cetatenesti, "pentru protectia noastra". De exemplu, mobilele vor fi urmarite 24/24, fara mandat, pentru eventualitaea ca posesorul s-ar prabusi cu avionul si trebuie salvat rapid ...
    • -7 (7 voturi)    
      vezi tu ... (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:37)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      asta cam inseamna demisie de onoare , ai gresit si iti dai demisia ..nu zici ca ai gresit dar ramai acolo agatat de scaun cu 'suvita' ...
      • +1 (1 vot)    
        te inseli (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:27)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        stroe nu era la palatul victoria pentru a-si da demisia ci pentru a participa la comandamentul deszapezirii.
        atat onoare a avut incat numai dupa ce a fost la "istructajul" lui ponta, abia dupa aia si-a dat demisia.
        ce onoare sa aiba un om care spune ca-i pare rau ca accidentul aviatic s-a intamplat in mandatul sau?
        l-a auzit si vazut o tara intrega.
    • +1 (1 vot)    
      Oameni buni, (Vineri, 24 ianuarie 2014, 4:48)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      se vede dela o posta, ca pe aceasta gasca nu-i intereseaza doar ce pot suge din visteria Statului!
  • +36 (36 voturi)    
    Tot cu presiuni (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:27)

    AK-47 [utilizator]

    Tot in urma presiunilor presei libere si a indignarii oamenilor de rand a trebuit ca dl. Stroe sa isi dea demisia.

    Rusine !!
    • -9 (11 voturi)    
      macar a dat demisia .. (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:38)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

      altul .. nu zic cine .. cu toata presiunea si indignarea oamenilor (chiar 7 milioane) tot nu a prezentat demisia ...
      • +5 (5 voturi)    
        Hmm... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:22)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        ... voi nu intelegeti ca sunteti spalati pe creier cu cele 7 milioane? Nici 4 nu cred ca au fost, si acelea "fortate" de popi enoriasilor...
        Restul? FRAUDA.
        • -2 (2 voturi)    
          bine mai ...:) (Joi, 23 ianuarie 2014, 20:02)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          spalati sunt aia care cred ca altceva ...
          cate voturi fraudate au fost ? dovedite , nu presupuneri .

          dar hai sa zicem ca tine (de dragul discutiei) .. 4 mil au sis DA si cateva sude de mii au zis NU .... si el tot nu a depus demisia de 'onoare' .

          sa nu imi zici de absenti ..ca pe logica aia , e presedinte ilegitm ca a fost votat de 5 mil si restul nu l-au vrut (pana la 20)
          • 0 (0 voturi)    
            dar de ce nu spui (Vineri, 24 ianuarie 2014, 23:46)

            Ellias [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            nimic de demisia "iubitului" tau premier, caruia i-i s-a dovedit de profesori universitari plagiatul, iar el continua sa faca pe shmecherashul la guvern? Ce a facut guvernul asta de cand a "fost ales" in afara de-a se vaicari ca ii bate la koor Base? Spune cu exemple clare, ce a facut? Hai sa te vad adriane tata. Acum da-ti examenul de "maturitate" si da-ne exemple clare..ca asta cu 4 sau 7 mil de votanti care au vrut sa-l dea jos pe Base nu tine. Stii bine ca sunt pe rol dosare de fraudare electorala...asa ca..lasa-ne.
    • +9 (9 voturi)    
      I-a zis-o Crinut (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:59)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

      Stroe a plecat fiindca asa i-a zis Crinut lui Ponta, nu ca ar avea Stroe vreo urma de onoare.
  • +28 (28 voturi)    
    demisie și pușcărie (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:28)

    visio [utilizator]

    ce să fac cu demisia? mâine vine altul care mai omoară 2 oameni; deci, demisie și pușcărie...
  • +25 (25 voturi)    
    Liberalii sunt acum la mina lui Basescu (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:30)

    dumitrica [utilizator]

    Sa vezi ce sicane le va face Basescu liberalilor, ca si in cazul demisiei lui Fenechiu.

    Va dura saptamini pina presedintele se decide sa aprobe un nou ministru de interne si se va lasa cu dosare penale.
    • +14 (14 voturi)    
      bine face! (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:20)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      numai prosti si fudui gaseste pnl-ul asta sa-i puna ministri!
    • +8 (8 voturi)    
      foarte bine le face (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:50)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      sa se astampere cu numirea de tampiti si spagari, e cel mai corupt si incapabil guvern de la prim plagiatorul cap pana la tzatza grapinii si sluga daniel prepeleac de la agricultura...astia trebuiesc impartititi in doua cete>in smintiti si in misei...
  • +30 (30 voturi)    
    stroe (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:30)

    dum_i [utilizator]

    Lui stroe probabil ca i s-a comunicat sa demisioneze, avand in vedere impactul mediatic pe care l-a avut esecul regimului ponta de a ii salva pe oamenii aia.

    In momentul asta sunt aproape 60000 de oameni care au dat like paginii comemorative a studentei de medicina. SI sa nu ne facem iluzii, toti stiu cine a fost de vina.

    Sa nu uitam, au fost gasiti la 5 ore, dar nu de autoritati ci de sateni care s-au organizat singuri.
    • -5 (7 voturi)    
      Cine a fost de vina ? (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:09)

      Troller [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Sa zicem ca pilotul !
      • +8 (8 voturi)    
        nu, uslasule (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:28)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Troller

        de vina au fost cei care conduc aceasta tara, cei care sunt la carma acestui sistem infect care promoveaza numai incompetenti.
        • -2 (2 voturi)    
          o fi asa .. (Joi, 23 ianuarie 2014, 20:03)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          ca pana sa vina astia totul merge perfect ..sistemul era perfect .
  • +13 (13 voturi)    
    pai si la alegeri (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:30)

    tenere [utilizator]

    cine le mai acopera furaciunile?

    e retoric, comunistii au resurse infinite, pentru joburile astea e bataie mare la ei
  • +18 (18 voturi)    
    Stroe a jurat stramb pe Biblie! (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:31)

    pedepsitorul [utilizator]

    Stroe e jurat stramb!

    A spus ca isi pune toata priceperea pentru propasirea poporului roman!

    Odata ajuns ministru s-a lepadat de problemele romanilor. probleme care i-au deranjat linistea mandatului sau!

    http://www.youtube.com/watch?v=or2J_56QF1Q

    Stroe, esti un tradator si un fost ministru impostor!

    PS: Cum se pedepseste incalcarea juramantului?
    • +9 (9 voturi)    
      N-aveti dreptate!!! (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:12)

      Aprod [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Stroe n-a jurat strimb! Atit se pricepe, atit stie! Toate gunoaiele vor functii, Mertane, conturi, vile etc! cred ca de vina sint cei care-i propun si aproba sa ocupe functii nemeritate.Fara nici un pic de competenta in domeniu, peste noapte este ministru!in alte timpuri erau oameni care se pregateau pentru astfel de functii.Acum???? Sa vedeti cum o sa ia primul om din PNL si-l va pune MINISTRU. Am trait vremuri mai bune...rusine voua USL PNL PDL PSD etc
  • -13 (13 voturi)    
    aha (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:31)

    Mazeta [utilizator]

    Rezultat la pauză: Ghiță-Opriș 1-2.
    • +6 (6 voturi)    
      esti pe tratament ? (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:47)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      altfel nu se explica
  • +22 (24 voturi)    
    antena 3 cere imperativ (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:31)

    clarice [utilizator]

    Demisia seful STS ,care incurca rau planurile alegerilor de anul asta,el transmite numaratoarea voturilor.
    Stroe nu a demisionat din bun simt a fost fortat .
    Ciuma rosie lucreaza foarte cinic.
    • -5 (7 voturi)    
      alegeri nealegeri... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      si seful sts ar trebui sa plece...
      impreuna cu ministrul transporturilor si altii ceva mai mici...
      nici pala de la mapn sau primuministru ar trebui exclusi din ecuatie
      • +5 (5 voturi)    
        citeste raportul OPREA (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:53)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        timp de 25 minute nimeni nu a telefonat la 112, arafat a dat dispozitii dupa ureche la ISU...
        • -2 (4 voturi)    
          relevanta?! (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:28)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

          si sts a gresit... nustiu ce nu e clar in toata distractia asta
          acuzati pe oricine numai amicii lu base sa nu pice vinovati... arafat a anuntat isu... atat, nu a dat dispozitii... si daca este vinovat sa plece si el nici o problema dar pe langa romatsa, mai, mt , igsu, de vina este si sts

          pe langa asta raportul guvernului este o gluma proasta. chiar sa vrei nu poti face un raport decent la asa ceva in 2 zile

          pe situl asta totul pana se critica , chiar si indirect pdl...
          cat de penibili puteti fi?!
          tot politicul primeaza... jenant...
          cand era nicolaescu de exemplu... la pdl (ma rog coalitia pnl-dpl) era foarte bine ce facea el... acum e foarte rau... mama impartialitatea asta...
          e mai important un rahat de partid politic care fura decat toata lumea decat incompetenta unora care au dus la 2 oameni morti cu zile...
          • +1 (1 vot)    
            Cum sa plece Calafat, (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:43)

            MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            mai draga? Pai, cine mai declanseaza revolutii dogariste sa dea tiranul jos, cine mai e decorat de acelasi tiran si pe cine mai voteaza romanii, drept cel mai mare roman? Mai reflecteaza si retrageti cuvintele!

            E umor negru, nu va impacientati! I-ati facut statuie unui socialist palestiniano-roman, iubitor de beneficii capitaliste.
  • -13 (15 voturi)    
    Hotnews (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:32)

    George1ul [utilizator]

    Pentru voi şi alţii ca voi
    tot nu e bine! V-ar fi plăcut să fie demis...
    • +14 (14 voturi)    
      Păi chiar a fost demis ! (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:44)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui George1ul

      Sau îți place să te lași înșelat de aparențe ?
  • +8 (8 voturi)    
    in sfarsit... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:32)

    liviu_ [utilizator]

    era cazu...

    totusi nu cred ca e suficient... trebuie sa ne asiguram ca cei vinovati vor plati si ca asa ceva nu se va mai intampla!!!
  • +3 (7 voturi)    
    Ponta = ministru de interne interimar (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:32)

    dumitrica [utilizator]

    Nu ar fi exclus ca Ponta sa faca citeva saptamini un stagiu de ministru de interne interimar ca este specializat in interimaturi.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:56)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Ups, o idee personala! Asta nu cred ca a fost pe agenda.
    • +4 (4 voturi)    
      Cred ca a fost interimar la toate! (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:50)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      daca incepea Urmarirea lui Dragnea si Sova...
  • +6 (6 voturi)    
    stroe (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:35)

    mihail nica [utilizator]

    si ce primeste in schimb ?ca astia fac troc.nimic nu-i gratis in usl.
  • +15 (15 voturi)    
    urmeaza... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:35)

    lucyan [utilizator]

    nicolaescu, manescu.... si ponta...
    acum ori niciodata!
  • +19 (19 voturi)    
    La revedere, drum bun! (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:38)

    Le Meow [utilizator]

    Chiar nu mai conteaza ce vrajeli are in program pentru conferinta de presa. A avut ocazia sa-si dea demisia de onoare (imediat dupa ce accidentatii au fost gasiti de padurari in loc de institutiile din subordinea lui), a pierdut-o.

    Adevaratul lui punct de vedere il stim: i se rupe sufletul ca accidentul ala nenorocit s-a intamplat taman in mandatul sau, cand statea si el mai linistit si-si vedea de smenuri. (Nu putea, dom'le, sa i se intample altui ministru de interne? Ghinionul dracului!) Acum e doar o actiune de dregere a busuiocului.
  • +19 (21 voturi)    
    Super, dar sa raspunda si penal! (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:38)

    Motzic [utilizator]

    Si il vrem si pe Arafat, Manescu, Dusa! Penal idem!
    • +1 (1 vot)    
      si ei! (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:36)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui Motzic

      Arafat era aseara la A3 de-a dreptul ridicol cu laudele si osanalele aduse...salvatorilor! Dar, parca era pe alta lume si lui nu-i spusese nimeni ca niste tarani au fost salvatorii! Puterea i-a luat si lui mintile...taaare mi-e teama ca o sa ajungem sa-i dam dreptate lui Basescu...
      • +1 (1 vot)    
        de ce? (Joi, 23 ianuarie 2014, 17:10)

        Andrei__ [utilizator] i-a raspuns lui ggna

        De ce teama? Din cate vad eu, Basescu e singurul om politic care-si merita functia actuala. Ceialalti se pare ca nici n-au calificarile necesare pentru a spala pe jos in parlament.
  • +9 (9 voturi)    
    evident... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:38)

    liviu_ [utilizator]

    mai e si aia de la transporturi, apararea... + aia de la isu, sts etc care au "coordonat" actiunea...
    vinovati mai sunt inca multi...
  • +22 (22 voturi)    
    Insuficient (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:40)

    dandra [utilizator]

    demisie+fara drept de pensie grasa de ex-ministru timp de 10 ani.
    pensia lui sa ajunga la familia fetei decedate.
  • +5 (5 voturi)    
    Un neprofesionist, (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:49)

    DanMoruzi [anonim]

    un ministru "slab",numit pe criterii politice si ca atare un bun executant al deciziilor venite de la sefii de partid si executiv.Demisia lui este de fapt o demitere facuta de cei doi prin a-i "suci" mana.Altminteri tipul,de o amoralitate certa,nu ar fi plecat nici sa-l fi picat cu ceara .Ati vazut ce mirat era cand a fost chestionat la geamul masinii despre celula de criza ? "Care celula ,ce criza ?!..."Habar nu avea de abilitatile,competentele si obligatiile sale derivate din functie.
    Neprofesionist,slab si lipsit de abilitati de comunicare,intepenit intr-n soi de autoapreciere gaunoasa si nefondata.
  • +11 (11 voturi)    
    Acum (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:58)

    flippy [utilizator]

    Acum ar trebui sa iesim in strada pentru a-si da tot guvernul demisia.Acum doi ani s-a iesit pentru Arafat! Acum ar trebui si pentru incompetenta lui!
  • +11 (11 voturi)    
    Tare ! (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:58)

    LegatusAugusti [utilizator]

    Tare echipa lu' Crinu:

    -Fenechiu (binefacerea transformatoarelor de Iasi)
    -Barbu (...cultura.......aurul......si ardelenii)
    -Vosganian (economie lirica)
    -StRoE (de la Pungesti in Apuseni....drama nationala in 2 acte)
    -..........................

    Crinule , cu ce liberalisti mai mergi maine la carnatii cu fasole lata (fiarta cu bulion) a lui nea Nechita de Iasi ? Se da si vin fiert !
    Mai bine intri in PSD si esti de-ai casei !
    • +7 (7 voturi)    
      ..... mai urmează... (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:57)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui LegatusAugusti

      înşiră mai departe....niciolaescu, manăescu,...
  • +9 (9 voturi)    
    vinovatii (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:58)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Ponta ...Manescu...Arafat..afara si la puscarie!
  • -7 (7 voturi)    
    are vreo relevanta (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:02)

    evoque [utilizator]

    raul este facut si merge inainte, cu demisia sau fara demisia lui stroe sistemul nu se schimba.
  • +9 (9 voturi)    
    ... (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:07)

    tirolez [utilizator]

    vedeti ca are efect reactia publicului. pacat ca dormim de multe ori, de aceea s-a ajuns in situatia asta. Adevarat ca nici presa nu reflecta tot, in loc de divortul/nunta anului mentionate chiar in prime-time, poate ar fi bine sa aflam ce se mai intampla cu piesa avionului de la bacau, cine mai pleaca de la romatsa la training la miami. Aia trebuiau sa-si dea primii demisia. Si banii pe training.
  • +10 (10 voturi)    
    dezamagitor (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:09)

    Picsius [utilizator]

    ..ca pana nu apare ceva la TV si o pagina de facebook cu 60000 de like-uri nu misca nimeni nimic.

    Si cat de simplu era sa procedeze corect si sa-si culeaga laurii dupa. Dar astia chiar sunt nesimtiti si vor totul fara sa ridice un deget
  • +6 (6 voturi)    
    vrajeala (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:12)

    unnene [utilizator]

    aceasta demisie are un scop precis, nu e vorba nici de onoare nici de ceva de genul asta. i s-a ordonat sa demisioneze ca sa fie pusa presiune pe seful STS care nu-i lasa pe ei sa fure pe la alegeri. jegosenia nu are limite la sacalii astia din usl.
    • -10 (10 voturi)    
      Seful STS! (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:20)

      Supravietiutorul [utilizator] i-a raspuns lui unnene

      Seful STS trebuia sa fie demis, a doua zi dupa numire!
      Acum, cu atat mai mult!
      • +7 (7 voturi)    
        mda... (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:32)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

        a doua zi dupa numirea lui ponta premier, nu? ca doar asta asta scopul usl-ului, sa puna control pe toate institutiile statului, sa poata mafiotii lucra in voie...
        ei uita ca nu se poate, sts-ul a transmis datele foarte repede, atat cat a putut sau cat le-a permis sistemul si demiterea nu o sa poata avea loc, mai ales ca trebuie unanimitate, la csat, nu la anatema3...
        • -4 (4 voturi)    
          Incompetenta! (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:17)

          Supravietiutorul [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

          Eu vorbesc despre incompetenta! Vrei sa te convingi?
      • +4 (4 voturi)    
        serios? (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:36)

        unnene [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

        eu am explicat rationamentul meu, tu? argumente ceva?
      • +7 (7 voturi)    
        De ce? (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:01)

        OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

        De ce? Ca asa a zis Ponta, cum lucreaza el de obicei, fara nicio justificare? Ca sa puna mana Ponta si pe STS sa-i fie de folos la alegeri?
  • +11 (13 voturi)    
    Demisia nu este suficienta! (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:18)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Demisia nu este suficienta, deoarece "neglijenta in serviciu" trebuie anchetata de Parchet.
    Raspunderea trebuie asumata, chiar daca este si penala.
    Astept Parchetul!....
    • +4 (4 voturi)    
      DNA nu parchetul lui Nita (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:59)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      parchetul general e al uslasilor, DNA+ul trebuie sa se bage..
  • +6 (6 voturi)    
    Astept si alte demisii! (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:23)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Astept si demisia Ministrului Finantelor, Ministrului Agriculturii si a oricarui ministru care este cunoscut ca incompetent. Astept demisiile Secretarilor de Stat pe care i-au adus acesti ministri.
  • +7 (7 voturi)    
    PNL (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:41)

    mos ion roata [utilizator]

    nu a avut decat niste ccaricaturi pe post de ministru dar asta intrece orice imaginatie.Tarziu,prea tarziu a venit demisia!
  • +6 (6 voturi)    
    Nu-i destul (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:48)

    Andrei__ [utilizator]

    Omul asta nu mai are ce cauta intr-o functie de conducere din guvern si nici macar din propriul partid. A dat dovada de nepasare, de neglijenta si de incompetenta crasa.

    Nu-i destul! Trebuie sa mai cada niste capete. Nicolaescu, Ponta, toti!
  • +4 (4 voturi)    
    Niciodată nu e prea târziu (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:02)

    jr.vastro [utilizator]

    E bine că până la urmă i-a venit mintea la cap. Era culmea nesimțirii să nu-și prezinte demisia. Nu a făcut mai nimic la conducerea MI, pentru reformarea și îmbunătățirea muncii. POLIȚIȘTII merg în acțiune tot cu bidonul de benzină sau motorină, sunt bine monitorizați pentru a nu consuma un gram în plus, în timp ce șefii și ceilalți funcționărași de pe la birouri (de regulă rude, cumetri, nepoți, fii și cunoștințe apropiate ale șefilor de jos și de sus, care mai de care, mai incompetent și mai nepotrivit pentru funcția ocupată)se plimbă cu mașinile unității după bunul plac, fără a da socoteală la consumul de combustibil. Acesta este doar unul din aspectele negative, care persistă de multă vreme, sunt altele și mai grave ce afectează operativitatea, calitatea și finalitatea muncii polițiștilor, aspecte pe care d-l Stroe fie că nu le-a știut, fie că nici nu a vrut să le cunoască. Bine că MAI a scăpat de un conducător politruc și incompetent pentru această funcție de mare complexitate.
  • +2 (2 voturi)    
    Panicati rau, liberalii! (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:22)

    Primula [utilizator]

    Ieri, Crin Antonescu spunea intr-o interventie telefonica la o televiziune ca masurile radicale nu pot fi luate decat la partid, la inceputul lui februarie, si ca nu are de gand sa se pronunte dinainte in legatura cu vreo demisie a lui Stroe. Si atunci de ce atata graba?!? Pentru ca pana la intrunirea liberalilor, revolta populatiei fata de ei se va amplifica, ceea ce va avea ulterior implicatii asupra imaginii intregului partid, iar alegerile europarlamentare bat la usa! Felicitari presei, aceasta demisie este fortata de luarea de pozitie a jurnalistilor, care s-au implicat exceptional in a critica lipsa de preocupare a guvernantilor pentru viata romanilor! Cat despre Stroe, i se va gasi un loc bine platit in alta parte. Culmea arogantei si nesimtirii, ma intreb pana cand vor mai fi suportati acesti oameni de nimic!
  • +1 (1 vot)    
    In realitate (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:25)

    AlinBarna [utilizator]

    Acum, pe bune, stim cu totii proverbul "De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere..". Nu?.. http://alinbarna.wordpress.com/2014/01/23/ce-ar-fi-zis-radu-stroe-daca-era-baiat-istet/
  • +1 (1 vot)    
    Demisie de onoare (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:00)

    Nationalistul [utilizator]

    ar fi fost daca ar fi venit de la dvs, nu asa ca v-au fortat cei din partid!
    Rusine sa va fie!
  • +2 (2 voturi)    
    Se destramă cuplul comic Stroe și Vasilache? (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:15)

    Cocofifi [utilizator]

    Uite-așa rămânem fără "marii comici" care ne "încântă" zilnic la Ora veselă.

    Stroe a dispărut, măcar parțial, din peisaj. Se pregătește și Vasilache (sau altcineva cu aceeași inițială)?
  • +1 (1 vot)    
    ROMATSA e subordonata Transporturilor (Joi, 23 ianuarie 2014, 17:04)

    UnOarecare [utilizator]

    N-ar trebui sa dea dovada de bun simt si jurista madam Manescu, ministareasa de la Transporturi si sa-l urmeze pe Stroe? Ca ei raspund si de ce ELT-uri si de ce a facut Romatsa, etc...
    • -2 (2 voturi)    
      pe logica ta .. (Joi, 23 ianuarie 2014, 20:10)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      la orice accident pe sosele , trebuie demisia : sef politie , ministru , primministru , presedinte .
      • +1 (1 vot)    
        Oare? (Vineri, 24 ianuarie 2014, 15:34)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Scoate-ti ochelarii de Latrinist3 si mai citeste odata.
        De exemple ELT-ul nu era corespunzator desi norma e schimbata din 2009, ar fi dat imediat coordonate precise.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version