Victor Ponta vrea sa infiinteze un comitet de interventie in situatii de urgenta care exista deja

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 22 ianuarie 2014, 16:44 Actualitate | Esenţial

Victor Ponta
Foto: Guvernul Romaniei
Premierul Victor Ponta a anuntat miercuri ca va fi infiintat, în cel mai scurt timp, la nivelul guvernului, comitetul interministerial de intervenţie în situaţii de urgenţă, coordonat de vicepremier. Aceasta este masura pe care premierul vrea sa o adopte pentru a nu se repeta esecul inregistrat in cazul accidentului aviatic din Muntii Apuseni. Insa, un astfel de comitet ar trebui sa functioneze deja, avand in vedere ca exista inca din 2004 acte normative privind infiintarea unui organism interministerial de gestionare a situatiilor de urgenta. Singura diferenta fata de ceea ce functioneaza deja sau ar trebui sa functioneze este ca acest comitet ar fi coordonat la nivel de vicepremier si nu de premier cum este prevazut in prezent.

In aprilie 2004 a fost aprobata Ordonanta de Urgenta 21 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta. Potrivit acestuia, sistemul are in compunere: comitete pentru situatii de urgenta, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, servicii publice comunitare profesioniste pentru situatii de urgenta, centre operative pentru situatii de urgenta, comandantul actiunii. Printre comitetele pentru situatii de urgenta se numara si Comitetul National pentru Situatii de Urgenta si comitetele ministeriale.

Tot in 2004, in luna octombrie, a fost aprobata Hotararea de Guvern 1489 privind organizarea si functionarea Comitetului National pentru Situatii de Urgenta. Potrivit acesteia, Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă se constituie şi funcţionează ca organism interministerial de management, sub conducerea nemijlocită a ministrului administraţiei şi internelor şi în coordonarea primului-ministru, în cadrul Sistemului Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă.

Comitetul Naţional se compune din:
  • a) preşedinte: ministrul administraţiei şi internelor;
  • b) vicepreşedinte: un secretar de stat din Ministerul Administraţiei şi Internelor;
  • c) 1 membri: un secretar de stat de la fiecare minister sau un adjunct al conducătorului fiecărei instituţii publice centrale prevăzute în anexa nr. 1 şi inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă;

Practic, ceea ce propune acum premierul este infiintarea unui comitet care ar trebui sa existe deja. Singura diferenta fata de ceea ce functioneaza deja sau ar trebui sa functioneze este ca acest comitet ar fi coordonat la nivel de vicepremier si nu de premier cum este prevazut in prezent.

"Voi înfiinţa, în cel mai scurt timp, la nivelul guvernului, comitetul interministerial de intervenţie în situaţii de urgenţă, coordonat la nivel de vicepremier, în care alături de vicepremierul pe probleme de ordine publică şi siguranţă naţională să fie direct implicaţi, în toate situaţiile de acelaşi gen, secretarul de stat Raed Arafat şi şeful ISU, alături de reprezentanţi ai tuturor celorlalte instituţii, fie guvernamentale, fie neguvernamentale, pentru ca în viitor asemenea situaţii să poată să fie evitate şi intervenţia să se facă mai rapid şi mai eficient", a declarat miercuri Victor Ponta.

Potrivit HG 1489/2004, Comitetul Naţional asigură îndeplinirea atribuţiilor principale prevăzute la art. 20 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, precum şi a atribuţiilor şi sarcinilor stabilite prin alte dispoziţii legale în vigoare.

“Victor Ponta propune azi praf în ochi – înființarea unei comisii guvernamentale pentru situații de urgență. Dar acest comitet există potrivit OUG 21.2004 și HG 386/2006. Mă mir că domnul Ponta nu ne propune să își înființeze un Guvern că el nu știe că acum conduce un Guvern”, a declarat miercuri Catalin Predoiu, prim-vicepreședintele PDL.

Premierul Victor Ponta a anuntatmiercuri ca a decis inlocuirea din functie a secretarului de stat din Minsiterul de Interne Catalin Chiper si ca a  solicitat Ministerului Transporturilor inlocuirea directorului general si directorului de operatiuni Romatsa, ca masuri in urma accidentului aviatic din Apuseni de luni. De asemenea, Ponta a anuntat ca va solicita in Consiliul Supram de Aparare a Tarii inlocuirea sefului STS. El a catalogat interventia autoritatilor de luni drept un esec, apreciind ca "au existat in operatiunea de cautare si salvare deficiente inacceptabile care la nivelul opiniei publice si eu personal le consider ca producind indignare justificata."


Citeste mai multe despre   






















10684 vizualizari

  • +75 (77 voturi)    
    Ar fi amuzant daca nu ar fi trist: (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 16:48)

    UnOarecare [utilizator]

    "in 2004 a fost aprobata HG.1489 privind organizarea si functionarea Comitetului National pentru Situatii de Urgenta. .... în coordonarea primului-ministru"

    Adica mortii aia trebuie sa-i multumeasca lui Pontocopy ca a coordonat asa bine salvarea lor??!!!!
    • +60 (62 voturi)    
      Lasa ma (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:07)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Zi mersi ca nu stia pontache de comitetul cu pricina...
      Ca la cita harababura era deja, fix Ponta mai lipsea la comanda sa ne explice cum e Basescu de vina ca ninge la munte si cum rusii nu vor sa ne dea coordonatele avionului ca i-a luat ioana basescu lu' Gazprom prea multi bani pe autentificari.
      • -9 (19 voturi)    
        Pune un om de pe strada sa-ti spuna coordonatele! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 18:02)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Sugestie pentru Hotnews:

        Puneti oameni de pe strada, alesi la intimplare, sa va spuna Latitudinea si Longitudinea data de GPS-ul mobilului lor.

        Veti vedea ca in 95% din situatii persoanele chestionate nu vor fi capabile sa va zica coordonatele si asta din cauza ca programele preinstalate de GPS sunt greoaie in ceea ce priveste obtinerea Latitudinii si Longitudinii ca valoare numerica!
        • +10 (12 voturi)    
          Dumitrica, poate ai dreptate cu procentul ala... (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 20:20)

          Ion B [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Totusi, pentru niste oameni mai deosebiti cum sunt medicii, nu cred ca astfel de aplicatii sunt greoaie. Inteleg ca au fost sub soc si au reactionat mai mult cu subconstientul.
          Pe de alta parte pentru astfel de zboruri, chiar daca aparatele sunt noi, ar trebuii sa existe o procedura "in caz de".
          Pur si simplu asa a fost sa fie. Dumnezeu sa-i ierte si bine ca au fost si supravietuitori.
          • +2 (2 voturi)    
            Dumitrica fara frica (Joi, 23 ianuarie 2014, 14:45)

            Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

            un brav cautator de cunoscatori de posesori de telefoane.Stie el ca pe strada umbla oameni care nu stiu cum e cu longitudinea in proportie de 95%.Nu zice Dumitrica deunde a extras procentul asta.Deaia este Dumitrica fara frica ca minte fara frica.
        • +12 (14 voturi)    
          Dar oamenii aia specializati ??? (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 20:36)

          Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Da, sunt convins ca ai dreptate cu ceea ce spui - dar oare cand vom termina cu INCOMPETENTII NUMITI POLITIC care nu sunt in stare sa-si faca treaba ? Despre asta e vorba pana la urma ! De o tara condusa 'dupa ureche' - la toate nivelurile ... Mi se pare absolut jenant ca niste oameni teoretic SPECIALIZATI (!!) - care nu sunt in stare sa localizeze - intr-un fel sau altul - niste oameni aflati intr-o stare critica ... Mai ales ca avem - asa cum spunea cineva - jdemii de 'comitete si comitii' care stiu doar sa ia banii dar nu sunt in stare sa faca NIMIC la o adica ...
        • +10 (10 voturi)    
          esti (Joi, 23 ianuarie 2014, 8:14)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          de o prostie si rea intentie incomensurabile.
          din dorinta ta absurda de a gasi justificari actualilor guvernanti, aduci numai argumente stupide.
          chiar daca omul de pe strada nu stie, cel de la 112 trebuia sa stie cum sa-l indrume pe cel de la care putea sa obtina informatiile vitale in cel mai scurt timp.
          aseara la pro tv, buhnici a facut o demonstratie mai mult decat edificatoare.
          ca exercitiu de imaginatie, inchipuieti si singur ce s-ar fi intamplat si cat de repede i-ar fi gasit, daca ar fi fost vorba de prea iubitii tai guvernanti si nu de niste oameni normali, fara vreun statut privilegiat.
        • +3 (3 voturi)    
          de acord (Joi, 23 ianuarie 2014, 9:02)

          levierul [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          sunt complet de acord ca 95% nu stiu ca pot sa gaseasca coordonatele gps in telefonul lor, dar daca suna la 112 ar putea sa fie indrumati cum sa gaseasca aceste coordonate.
          E foarte simplu:
          112: - ce telefon aveti?
          apoi operatorul cauta pe google direct ... how to find GPS using Samsung Galaxy S14!
        • +5 (5 voturi)    
          Draga Dumitrica, (Joi, 23 ianuarie 2014, 10:28)

          Ponta [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          In oarecare masura ai dreptate si spun asta intrucat in Romania este "fashion sau trendy" sa ai un smartphone cat mai performant, nefiind important a cunoaste toate aplicatiile preincarcate. este suficient sa-l expui pe o masa de restaurant sau bar etc. pentru imagine.
          Revenind la transmiterea unor coordonate GPS cu ajutorul "mobilului" este o stupizenie ajungandu-se aici datorita incompetentei guvernarii din ultimii 23 ani - varful incompetentei fiind "COPY PASTE".
          Cum poti a te gandi sa ceri unor persoane care, devin datorita sortii victime ale unor accidente (de automobil sau avion) sa trimita coordonatele exacte ale pozitionarii in respectiva zonageografica folosind un mobil.
          De soc post traumatic s-a auzit??
          Chiar medic fiind nu inseamna ca esti un supraom care in acele momente devine super RAMBO.
          Uitati de filmele cu acel erou care, dupa primirea a jumate de magazie (incarcator) in piept si mai stiu eu unde reuseste sa rapuna jumatate din efectivul atacatorului, coordoneaza catva sateliti pentru a facilita interventia colegilor di trupele speciale etc. si isi mai salveaza si iubita ce era cu doi pasi deja facuti spre cealalta lume.
          Oameni buni cadem in ridicolul ridicolului!!!!
          Oamenii aceia - medici - au suferit un soc, de care noi nu am avut parte si sa ne fereasca dumnezeu de asemenea nenorociri.
          Esentialul este ca s-au prapadit doi OAMENI, iar incompetenta GUVERNULUI prin ai sai MINISTRII este omniprezenta. Uitati-va cu s-a musamalizat inreaga afacere!!!!
          Cred ca este cazul SA NE TREZIM DIN LETARGIE!!!
        • +4 (4 voturi)    
          cine zice ala e! (Joi, 23 ianuarie 2014, 11:14)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          daca TU nu esti in stare [asta se vede din postari] inseamna ca nimeni nu e in stare? Dr.Zamfir a avut CINCI convorbiri cu 112 asa ca daca nu s-ar fi priceput ar fi cerut ajutor.
          PS. Dar le bubui bre! S-o fi marit simbria?
          • 0 (0 voturi)    
            pai... (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:28)

            gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            uite ce spune un pilot despre treaba cu coordonatele si care a fost marea problema:
            http://www.pesurse.ro/2014/01/22/ce-s-a-intamplat-cu-adevarat-in-cazul-avionului-ca/#news
    • +39 (41 voturi)    
      ... (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:16)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      e dus cu pluta pe canal.

      e pierdut ... nu avem cum sa il recuperam.
      • +14 (16 voturi)    
        Pai pare logic la un plagiator, (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 21:46)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        adica vrea sa faca o clona a comitetului de urgenta.
        Pai daca la asta se pricepe....
    • +46 (48 voturi)    
      :) (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:20)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Prin urmare, pana acum era coordonat de premier, de acum incolo va fi coordonat de vice-premier.
      Ponta face ce stie mai bine - paseaza responsabilitatea :)
      • +4 (4 voturi)    
        dar, (Joi, 23 ianuarie 2014, 9:17)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        avand in vedere existenta acelui comitet inca din mandatul lui bombo, 2004, comitet care ar fi trebuit sa functioneze sub directa conducere a primului ministru, recte azi ponta, acesta nu are nicio apasare vizavi de ceea ce s-a intamplat? doar acarii paun demisi este suficient?
      • 0 (0 voturi)    
        pai... (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:09)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        reinventeaza roata, dar conform hotararii de guvern Nr. 1489 din 9 septembrie 2004, publicata in MO cu NR. 884 din 28 septembrie 2004, este primul responsabil...http://www.legex.ro/Hotararea-1489-2004-47141.aspx
    • +37 (41 voturi)    
      comitete şi comiţii (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:30)

      FFF T [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Comitete şi comiţii pe banii contribuabilului, degeaba, că tot nu funcţionează.
      Nu de comitete şi comiţii avem nevoie, Viorelule, ci de funcţionari care să-şi facă treaba când e cazul!
    • +20 (22 voturi)    
      Da, da! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:55)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Si marmot...
      Bai, mai bine ai face ceva bun pentru tara asta!
      Demisioneaza, ba!
    • +4 (8 voturi)    
      Ampla campanie de educare in GPS! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:57)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Ar trebui declansata o ampla campanie de educare a celor care au smartphonuri sa invete cum se pot transmite coordonatele GPS pentru ca la majoritatea telefoanelor inteligente este greu si pentru un individ exersat sa-si gaseasca Latitudinea si Longitudinea ca cifre care se pot dicta la telefon sau trimite prin SMS.
      • 0 (0 voturi)    
        mai simplu (Joi, 23 ianuarie 2014, 8:37)

        break_noon [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        mai simplu ar fi instalarea unei aplicatii pentru situatii de urgenta, care sa afiseze informatii utile (pozitie, alte chestii), eventual o baliza, care sa se conecteze odata la cateva minute la retea, pentru a fi mai usor de detectat, etc.
        • 0 (0 voturi)    
          si mai simplu (Joi, 23 ianuarie 2014, 11:54)

          Inuka [utilizator] i-a raspuns lui break_noon

          Si mai usor ar fi ca instutiile statului sa isi faca treaba si sa afle coordonatele prin mijloacele tehnice existente care sunt suficiente.
          Apelul la 112 poate fi dat si de un copil, batran sau persoana neaflata in deplinatatea capacitatiilor fizice sau de gandire in acel moment care sa foloseasca aplicatii sau sa trimita coordonate gps.
          Se asta exista serviciul de urgenta 112 in toata lumea!!
    • +8 (10 voturi)    
      pai... (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 18:07)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      sa traga sertaru' sa scoata dosaru'...
    • +23 (27 voturi)    
      Viooreleeeeee....Pleaca! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 18:49)

      Bakerman [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      du-te invartindu-te!

      Am un vocabular bogat dar nu gasesc un cuvant care sa te descrie.......
      • +25 (27 voturi)    
        Love it, man!! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 20:25)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Bakerman

        Adica esti "speechless".
        Eu sinccer, dupa cautari indelungate dar si sub influenta domnului Liiceanu, am gasit cuvantul:
        L I C H E A.
    • 0 (16 voturi)    
      Au primit jurnaliştii "ordinul pe unitate"? (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 18:59)

      kasandra [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      1. În primul rând, viaţa celord ecedaşi în accident ar fi putut fi salvată dacă nu exista toată cacofonia şi incapacitatea unor instituţii. Acum, toţi aruncă pisica moartă în curtea vecinului. Ruşine!

      2. Situaţia nu justifică totuţimanipularea grosieră a publicului. OUG 21 din 2004 priveste sistemul naţional de intervenţie în situaţii de urgenţă. Dar ce este o situaţie de urgenţă? Nu ce îşi închipui pitpalacul.
      Articolul 2 alineatul a din OUG nr.21 spune:
      " situaţia de urgenţă - eveniment excepţional, cu caracter nonmilitar, care prin amploare şi intensitate ameninţă viaţa şi sănătatea populaţiei, mediul înconjurător, valorile materiale şi culturale importante, iar pentru restabilirea stării de normalitate sunt necesare adoptarea de măsuri şi acţiuni urgente, alocarea de resurse suplimentare şi managementul unitar al forţelor şi mijloacelor implicate!

      http://ro.scribd.com/doc/32043997/Oug-21-2004-Sistemul-National-de-Management-Al-Situatiilor-de-Urgenta

      Asta este definiţia legală a unei situaţii de urgenţă, nu ceea ce pretinde isteria bine orchestrată a unora!

      Tragedia respectivă a implicat 7 persoane, din care două au decedat. Tragic, dar nu situaţie de urgenţă. Declararea unei situaţii de urgenţă în situaţia vizată acum ar fi fost ilegală. Nu a fost un fenomen d eamploare şi intensitate mare. De intensitate şi amploare este doar manipularea executată acum de "conservele" din presă.
      Dumnezeu să-i ierte pe cei plecaţi! Cei care au greşit acum să plătească. Şi noi să ne păstrăm luciditatea şi neuronii funcţionali.
      • +10 (12 voturi)    
        18 e suficient? (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 19:50)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

        ...cred că a fost suficient pentru a face un mega circ televizat pe seama cadavrelor trupurilor neînsuflețite ale celor decedați...
        Atunci, la aeroport nu mai aveai loc de miniștri, prim miniștri, șefi ai parlamentului...
        acum ne asigurau din limuzine și studiouri tv ca accidentații sunt salvați și stau la căldurică..

        De acestă dată se ocupau de circul de la Iași din 24 ianuarie...la care se va duce tot guvernul și mai bine de jumătate din parlament
        • +3 (3 voturi)    
          poate cade (Joi, 23 ianuarie 2014, 9:19)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

          avionui cu ei prin munti.
          sa vezi ca in secunda doi ii si gaseste. nu in 6 ore.
      • +12 (14 voturi)    
        Erorare majora!! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 19:55)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

        Pai ce este un accident aviatic ca acesta? Chiar tu citezi: "Articolul 2 alineatul a din OUG nr.21 spune: " situaţia de urgenţă - eveniment excepţional, cu caracter nonmilitar, care prin amploare şi intensitate ameninţă viaţa şi sănătatea populaţiei". Pai cei din avion nu sunt populatie si sunt in pericol? Sau de acum ne legam de numere: daca sunt peste 25 e populatie, daca sub 24 nu? Nu esti absurd??
        • 0 (0 voturi)    
          pai... (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:05)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          if x<24 then Do y
          if x>25 then Do z
          if x=25 Then Do Nothing????
      • +3 (5 voturi)    
        in principiu, ai dreptate (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 21:06)

        safalax [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

        dar, au murit 2 oameni. daca era ''mihaela, dragostea mea'' cred ca mergea si sistemul.
        la ce dracu dam bani pe diverse, daca nu le folosim.
      • +8 (10 voturi)    
        O freci ca si Pontochio postac USList! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 21:21)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui kasandra

        Si uite de ce zic asta:
        "eveniment excepţional, cu caracter nonmilitar, care prin amploare şi intensitate ameninţă viaţa şi sănătatea populaţiei"
        1.Prabusirea unui avion este "eveniment exceptional" ca doar nu e ceva normal si cotidian.
        2.Prin natura lui acest eveniment "ameninta viata populatiei" - da, nu toata populatia Romaniei de 20 milioane dar cred ca doar un nazist ar spune ca poti lasa sa degere de vii 7 oameni pt ca numai de la x mii in sus e situatie de urgenta. Apropo daca era tatal sau fata ta acolo la fel spuneai?
        Deci sigur eu imi pastrez neuronii functionali dar le dublez functia logica cu umanitate, numai comunisti si nazisti vedeau oamenii statistic, mii au murit in 89 ca asta sa nu se mai intample in Romania! Asa ca daca poate e cazul sa te intrebi ce inseamna OM si ce inseamna votac inept sau oneros.
    • +3 (3 voturi)    
      bre, dar naiv esti! (Joi, 23 ianuarie 2014, 11:12)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Min-Ciu-Nel a dat o gargara "impu....tita" ca sa se scoata pe sticla si sa cada pe spate de iubire audienta lui A3: ia te uita ce frumos, destept si alert e premierul, asa ca sa-l votam!
      Urmeaza sa anunte cum va scalpa in piata publica pe Opris (ca de DEZASTROE nu se atinge ca e nevoie de smen la votarea din mai).
  • +50 (52 voturi)    
    Mai oameni buni, (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 16:52)

    geodor [utilizator]

    Pe bune, citesc si am senzatia ca citesc "Times new roman" ! Cascadorii Rasului. Noroc cu bannerul Hotnews de sus. Am crezut ca cineva a scris articolul sa faca glume cu noi. Dar m-am linistit imediat. Doar vorbim de Victor Ponta!
    • +36 (38 voturi)    
      . (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:12)

      Andrei__ [utilizator] i-a raspuns lui geodor

      Dă "TImes New Roman" faliment daca mai ramane Ponta PM. Nu pot ei nascoci lucrurile pe care le face omul asta zi de zi.
  • +41 (43 voturi)    
    inca o dovada...... (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 16:52)

    translativus [utilizator]

    ....a incompetentei "stralucitoare" a acestui tragic personaj.

    Habarnamismul, indolenta, minciuna, falsul, plagiatul si obraznicia fara limita, este caracteristica de baza a politicienilor "emanati" de "democratia parlamentara".

    Vai de noi !
    • -2 (4 voturi)    
      emanați (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 19:09)

      max# [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      de poporul român mai precis
  • +41 (43 voturi)    
    ... (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 16:55)

    JeSuisRoumain [utilizator]

    Asta mineaza chiar incompetenta insasi. Are si incompetenta mandria ei... cu un plagiator.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu cred (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 18:47)

      yesn [utilizator] i-a raspuns lui JeSuisRoumain

      Ar fi bine sa mimeze dar.....din pacate e realitatea cruda
  • +32 (34 voturi)    
    inventarea rotii a x oara (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 16:55)

    florin_f [utilizator]

    pai un plagiator ce poate face deca a descoperii ce deja este descoperit :)) daca ramanea el la bisnita cu telefoane mobile ce usurare ar mai fi fost pentru tara asta.
  • +27 (29 voturi)    
    vai de noi (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 16:55)

    Andrei__ [utilizator]

    Propun sa se infiinteze un comitet care sa-i demita automat pe cei care se fac vinovati de neglijenta criminala. Doar nu va asteptati de la Stroe sa-si dea demisia?
  • +35 (37 voturi)    
    Era de asteptat (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 16:57)

    Electorul [utilizator]

    La cat timp pierde prin televiziuni nu are timp sa-si citeasca fisa postului ca sa stie ce are de facut. El inventeaza roata si apa calda.
    • +3 (3 voturi)    
      Derbedeul plagiator, mincinos, incompetent si impe (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:03)

      HunterHunter [anonim] i-a raspuns lui Electorul

      Derbedeul plagiator, mincinos, incompetent si impertinent crede ca el nu are absolut nicio alta treaba in calitatea de premier decit sa apara la televiziuni si sa repete aceleasi minciuni, dezinformari, intoxicari, manipulari, aberatii si magarii.
      Lichelele incompetente care au pus acum mina pe putere nu se pricep la absolut nimic.
      Singurul crieriu pentru nominalizarea in guvern a fost cit de mult l-au injurat si l-au insultat pe Presedinte.
      Acum, aceste nulitati impertinente cred ca singura lor treaba este sa-si piarda zilnic vremea pe la televiziuni, pentru a continua propaganda, minciunile si insultele adresate Presedintelui.
  • +24 (26 voturi)    
    Nu ma mir !!!!!! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 16:58)

    polonyca [utilizator]

    Saracu' , omuletul asta e ....varza !!!!!!!
  • +38 (40 voturi)    
    Mitomanul in actiune (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:01)

    Inuka [utilizator]

    Pacaliciul asta mai minte mult?
    La evenimentul din Muntenegru ce "comisie interministeriala" a functionat? Sau acolo a fost o comisie temporara de vara cum sunt corturile de politie vara pe litoral?
    Pacalicii care se dadeau mari in cordonarea salvarii, realizata exclusiv de muntenegreni, ca pazeau acum?
    De ce nu s-au intalnit din nou ca sa coordoneze un eveniment de pe teritoriul tarii noastre?
    Sper ca toti cei care au votat pelagra asta sa aiba nevoie de ajutorul statului la un moment dat si sa il primeasca la fel cum au facut-o si acesti doctori. Poate atunci le vine mintea la cap.
  • +27 (29 voturi)    
    E nevoie (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:03)

    ouyang [utilizator]

    de un serviciu coordonat de vicepremier pentru ca asa cum se stie deja Domnul Ponta nu raspunde la telefon cand e in Miami, sau daca pleaca brusc cu aeronava nou nouta in vizite private iar nu are timp de raspuns la telefon, doar de dat mesaje pe facebook.

    In sfarsit o initiativa buna. E din cursul CocaCola de delegare a responsabilitatii? Felicitari. PM-ul dovedeste inca o data ca e om citit.
  • +35 (37 voturi)    
    Ponta - responsabil!! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:03)

    Adrian.. [utilizator]

    De ce sa isi asume el conducerea unui astfel de comitet pt situatii de urgenta ?!?
    Nu mai bine il pune pe vice-premier?!

    Ce sa mai zic de faptul ca habar nu are ce responsabilitati ii revin... :))

    Jos Basescu! El e vinovat, in fond, de tragedia aviatica: daca nu era el in viata, Ponta era fericit si responsabil, in fruntea comitetului pt urgente. ( cam asta gandeste Ponta)
  • +19 (21 voturi)    
    Caragiale, Ion Luca (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:05)

    benicio [utilizator]

    "Zaharia Trahanache, prezidentul Comitetului permanent, Comitetului electoral, Comitetului şcolar, Comiţiului agricol şi al altor comitete şi comiţii".
    • +3 (5 voturi)    
      da-da... (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 18:10)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      "si da-i lupta neicusorule, si zurgalaii zdringa-zdranga si zdranga-zdringa"....se aude un clopotel?
  • +13 (15 voturi)    
    Propun (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:09)

    ouyang [utilizator]

    ca fiecare minister pe langa minstru sa aiba si ministru secund sau de ce nu chiar tertiar, ca sa fim siguri ca unul din ei va delega responsabilitatile mai jos de ei si un numar considerabil de secretari de stat si vicesecretari de stat. Astfel, in caz de nevoie, putem concedia responsabilii de dezastre, dar sa ramana aparatul functional. sa nu fie nevoie de noi numiri generatoare de certuri in alianta minune.
  • +12 (14 voturi)    
    ca la romani (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:11)

    goto [utilizator]

    asta arata de fapt cat de bine stiu sa conduca politicienii nostrii.
    maine va propune sa se faca un astfel de comitet la nivel european.
    si poate ne explica si noua care ar fi utilitatea acestui comitet, ce ar aduce el in plus astfel incat sa nu se mai intample ce s-a intamplat. din ce vad eu nu ar face decat sa ingreuneze un pic pt ca cei care ar trebuii sa reactioneze urgent ar trebuii sa raporteze situatia si acestui comitet.
    deci ca la romani: hai sa mai facem un comitet, birocratic bineinteles.ca sa fie acolo.
  • +18 (20 voturi)    
    Ponta este (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:14)

    Kepler [utilizator]

    responsabil de cele 2 morti prin faptul ca a `distribuit' la TV vesti neconfirmate, cum ca au fost deja gasiti.
  • +21 (23 voturi)    
    Bataie de joc pe fata! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:15)

    triciupa [utilizator]

    Individul asta este inegalabil. Atat de multa incompetenta, ignoranta si lipsa de respect adunate intr-un singur om frizeaza absurdul. Cum e posibil asa ceva? Da, stiu, uite-asa-bine, e posibil!
  • +14 (16 voturi)    
    si-a luat mana (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:41)

    MihneaR [utilizator]

    O data in plus ca nu vrea raspundere.
  • +7 (9 voturi)    
    Ponta era ocupat pe la Antene (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:43)

    uluit [utilizator]

    In traducere: Asta se numeste pasarea responsabilitatii!
    Ponta nu are nimic pe constiinta, fiindca n-are. El este produsul politic al mentorului sau Nastase, aflat in puscarie (pentru a doua oara).

    Se impune Demisia, pentru incompetenta criminala.
    Ponta, se aude?
  • +1 (3 voturi)    
    Deh (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 17:58)

    ty [utilizator]

    Dandanache: Eu, familia mea, de la patuzsopt... luptă, luptă si dă-i, si dă-i si luptă...
  • +7 (9 voturi)    
    deci (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 18:26)

    dum_i [utilizator]

    Deci ca sa inteleg, el era prin lege presedintele actualului comitet pentru situatii de urgenta, asa ca s-a decis sa se duca la televizor sa ne zica despre persecutiile lui nastase.


  • +3 (5 voturi)    
    localizarea vehiculelor (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 18:30)

    nedumeritul [utilizator]

    exista firme de transport marfa si calatori private care au pe fiecare vehicul un emitator GPS conectat la sateliti si astfel in orice moment patronul stie unde se afla masina, autobuzul, accidentat sau nu.Abonamentul lunar este destul de ieftin.
    Daca era montat un astfel de sistem la calea ferata acum am sti unde sunt cele 1000 de vagoane lipsa.
    Statul Roman a cheltuit sume mari pentru astfel de echipamente si iata ca nu functioneaza....sau institutiile statului se saboteaza intre ele. Se pare ca toata societatea romaneasca e construita pe ura si dusmanie...cea ce s-a intamplat e mai mult decat lipsa de competenta...
  • +3 (5 voturi)    
    asta-i soarta lui, scrie lucrari (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 19:09)

    __alex__ [utilizator]

    care exista deja si creeaza 'chestii' deja facute de altii.
  • +6 (8 voturi)    
    ponta (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 19:16)

    mihail nica [utilizator]

    propun un guvern condus de vice-premier. ponta sa plimbe vorbele pe la televiziuni si sa-si faca poze cu pinguini.
  • +6 (8 voturi)    
    Pai... (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 19:25)

    eek [utilizator]

    Ponta are dreptate, trebuie facut un comitet. Dar l-as denumi "Comitetul de blamare in situatii de urgenta".
    Cand se intampla ceva grav se faca demiteri si executii televizate acolo, ca aia sunt vinovati!
    Ca doar d-aia ii platim, nu?!
  • +4 (6 voturi)    
    toate la un loc (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 19:38)

    timp tamp [utilizator]

    Incompetență, inconștiență, incultură, indiferență, indolența,... impostură, impotență, impolitețe, ...
  • +5 (7 voturi)    
    sa ne fereasca (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 19:40)

    zigot [utilizator]

    dumnezeu de prostul care vrea sa munceasca;
    citez din memorie, nu plagiez
  • +5 (7 voturi)    
    cum ne aparam de statul asta impotent, (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 19:41)

    fosta zoezoe [utilizator]

    atrofiat, politrucizat ???!!! Asta e intrebarea .Uite ca daca nu face bine cetatenilor, poate face (in anumite situatii) rau !
  • +4 (6 voturi)    
    omul bun (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 20:39)

    liviusmaximus [utilizator]

    pe bune ca omul nu e mincinos sau rau intentionat. e doar prea prost pt ocazia pe care i-a oferit-o istoria si baronimea.
  • +9 (11 voturi)    
    ce stim? (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 20:51)

    Luisa [utilizator]

    Ca toate avioanele de pe teritoriul Romaniei, romanesti sau straine, sunt teoretic monitorizate permanent de catre Compania Nationala ROMATSA, care are un program special de calculator pentru asta.
    Ca ROMATSA e platita de EUROCONTROL (ca sa faca treaba buna), iar salariile acolo ajung la…20.000 de euro pe luna.
    Ca ROMATSA a refuzat sa foloseasca un software european standard, pe care ar fi putut sa-l obtina gratis din Marea Britanie sau Germania.
    Ca au preferat sa plateasca 415.000 de euro in 2009 unei firme romanesti, TEAMNET (http://www.teamnet.ro/), pentru un software facut de comanda in Romania.
    Ca aceeasi companie, TEAMNET, a mai facut si softul pentru 112, de localizare a apelurilor de ajutor (care de asemenea a dat chix alataieri).
    Ca aceeasi companie, TEAMNET, a mai castigat acum cateva zile un contract de 46 de milioane de euro, pentru digitalizarea cartilor funciare din 9 judete (clientul fiind Agentia Nationala de Cadastru).
    Ca TEAMNET apartinea grupului ASESOFT al lui Sebastian Ghita (prietenul lui Ponta, deputat PSD si patron la Romania TV).
    Ca Sebastian Ghita, ajuns deputat, i-a dat-o lui Bogdan Padiu, unul din programatori (care apare acum ca actionar principal).
  • +3 (5 voturi)    
    in pana mea (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 21:35)

    gopo111 [utilizator]

    pai astia nu mai au elicoptere prin tara, sau daor pt ei astia "speciali " sint bune, de ce nu au ridicat un elicopter de la o baza a armatei sa ii caute cred ca era mai usor , ponta oricum e dus cu pluta sa speram ca il vedem curind la sapoca in camasa de forta
  • +4 (6 voturi)    
    Habar nam Ponta fuge de orce raspundere (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 21:45)

    andreesanu [utilizator]

    Cit iti trebuie tie Ponta sa pricepi ca tu Ponta nu te pricepi la nimic nu valorezi nici cit o ceapa degerata,esti o hahalera depasita,debitezi numai prostii .Pina unde vrei sa ajungi ???,sa te arunce lumea pe geam din palatul Victoriei !!!,or pleci ca orce loaza cu coada intre picioare !!!,orcum pleaca,dute invirtindute cu toata lioata ta de lichele si hahalere.
  • +5 (7 voturi)    
    Hahahaha (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 21:52)

    OmulNou [utilizator]

    Ponta chiar habar n-are ce se intampla in tara lui, hahahahaha, e complet pe dinafara. Ce oameni pot exista pe planeta asta!
  • +4 (6 voturi)    
    d-l primministru (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 22:02)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Nu prea are cunostinta ce are in subordine si ce functioneaza in tara..impresia este de omu nepotrivit la locul nepotrivit..
  • +8 (10 voturi)    
    pont (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 22:15)

    revolutionhd [utilizator]

    "Imi pare rau ca s-a intamplat in timpul mandatului meu tragedia", a spus Stroe.

    Romani, bucuresteni, Oameni, TREZIREA!
    Tara noastra este in putrefactie, statul este la pamant.
    Indiferenta ne omoara.
    Sa inlaturam trantorii!
    Cati sa mai moara din cauza indiferentei? ne mananca cainii,mortii se cara cu calul(Iovan) se fura cu vagoanele ...
  • +7 (9 voturi)    
    guvern (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 22:16)

    revolutionhd [utilizator]

    DEMISIA!
  • +7 (9 voturi)    
    pana cand ?! (Miercuri, 22 ianuarie 2014, 23:48)

    dkz [utilizator]

    maimuta ponta loveste din nou!
  • +10 (10 voturi)    
    Diversiune crasa! (Joi, 23 ianuarie 2014, 5:03)

    hotnewsfil [utilizator]

    Diversiune ordinara.
    Viorel, inghesuit in coltul ringului, de fatarniciea, de iresponsabilitatea si incompetenta lui, incerca inca o diversiune : in loc sa raporteze amanuntit cum nu s-au aplicat, in cazul dezastrului aviatic din Apuseni, prevederile hoatararii de guvern (HG) din 2004, prin care erau stabilite toate masurile pe care trebue sa le ia guvernul si autoritatile subordonate, in cazul unor dezastre aviatice, in loc ca el si ministrii condusi de el, sa isi asume incalcarea acelei HG, Viorel incearca sa scape smechereste de invinuire, facand abstractie de existenta acelui act normativ de importanta nationala, si hotarand, eroic, infiintarea unor comisii si comitete noi, avandu-le ca sarcini exact pe cele prezavute in HG veche de zece ani.
    Pentru aceasta gafa enorma, poporul ar trebui sa iasa in strada si sa ceara demisia ministrilor plini vinovati (MAI, Aparare, Transporturi, MS), toti politicieni de frunte, ai USL - cei care nu au aplicat HG in cauza, in frunte cu el, plagiatorul mitoman.
    Gafa il include si pe prea mult laudatul Arafat.
  • +8 (8 voturi)    
    Daca Ponta avea stofa de lider (Joi, 23 ianuarie 2014, 6:47)

    John M. [utilizator]

    el pleca imediat de la TV, se ducea la guvern si zicea, "Atentie, comanda la mine" si impreuna cu serviciile speciale si-ar fi facut datoria.
    Dar el e un papa-lapte, dar mai ales un nesimtit caruia i-a pasat mai mult de imaginea lui, decat de viata unor oameni mult superiori lui, atat profesional cat si moral.
  • +3 (3 voturi)    
    propunere ! (Joi, 23 ianuarie 2014, 8:48)

    pita [utilizator]

    auziti , dle p.m. mai bine ar fi ca in loc de comitetul interministerial in frunte cu vicele , sa infiintezi un nou guvern, dar din care sa NU FACI PARTE , deoarece se vede treaba ca te AUTOEXCLUZI din cel prezent , nu vrei sa-ti asumi rolul de p.m , fiind un iresponsabil , arogant , vrei sa te lupti cu Basescu , iar cand lipseste nu mai stii ce sa faci ! faci tara de ras , nu mai vorbesc de popur !
  • 0 (0 voturi)    
    Prim-Ministrul STANESCU... (Joi, 23 ianuarie 2014, 8:49)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Prim-Ministrul STANESCU: pricuror
    activist da Partid si da Stat !
    Asta se intampla daca la putere ajung ACTIVISTII !
  • +1 (1 vot)    
    stie el ce stie (Joi, 23 ianuarie 2014, 8:57)

    thebblack [utilizator]

    cu vicepremierul la butoane, indiferent de cat dura operatiunea de salavare sau chiar daca se organiza vreo operatiune de salvare, toti 7 ar fi votat la vara.
  • +1 (1 vot)    
    .... (Joi, 23 ianuarie 2014, 9:12)

    tirolez [utilizator]

    alti sefi, alte sporuri la salariu etc. Dar daca lumea e proasta si accepta toate magariile lor. Aia de la romatsa nu au fost la miami si alte excursii? Dar presa tace, nu?
    Si acum ce masuri s-au luat? Doar demisia unuia care probabil va fi mutat maine pe un alt post la fel de caldut.
    Nu-i nimic, sa munceasca 1 milion de fraieri sa-i duca in spate pe toti, sa le plateasca masinile scumpe, benzina, excursiile. Ca nea Costica si tanti Veta sunt multumiti cu o galeata de plastic si 2 pungi de zahar la 4 ani. Bravo!
  • +1 (1 vot)    
    alt articol rusinos (Joi, 23 ianuarie 2014, 9:21)

    DanielC [utilizator]

    Ma refer la modul in care e scris articolul. Orice scuza sa apara titluri idioate. Hotnews este una dintre cele mai serioase publicatii online. Incetati cu articole defaimatoare si inutile. "Premierul nu stia ca acu 10 ani alt premier a constituit o comisie si cand a fost chemat de urgenta de presa, a declarat ca se va constitui aceasta comisie" Da, intr-adevar. DEMISIA... Pentru ce in aceasta situatie?
  • +8 (8 voturi)    
    victor viorel ponta (Joi, 23 ianuarie 2014, 10:49)

    Mark2009 [utilizator]

    In cazul "plagiatului", viorel, a schimbat Comisia de Etica, singura abilitata de guvern sa analizeze lucrarea de doctorat, a inlocuit'o cu una politica PSD si a primit raspunsul pe care'l astepta.
    In calitate de coordonator al Comitetului Ministerial pt SU, acelas viorel, se tinea de glumite antibasiste cu Madalina Puscalau, la B1 TV.
    viorel, nu numai ca nu a coordonat actiunea din Apuseni, dar a si incalcat grav prevederile HG 741/2008, in toate privintele ce'i reveneau: Coordonarea ministerului de interne, a ministerului de transport, coordonarea si sustinerea actiunii de cautare, etc
    Demisia
    Dosarul penal deschis de procurori, in cazul tragediei din Apuseni, sa'l includa pe viorel, cap de lista.
  • +3 (3 voturi)    
    Comitetului National pentru Situatii de Urgenta. . (Joi, 23 ianuarie 2014, 10:57)

    misa2002_2006 [utilizator]

    Dar acest cap de ou, in loc sa faca sa functioneze in parametrii normali acest comitet, mai infiinteaza unul pentru a mai plati niste terminati, care sa faca ce fac si cei care formeaza Comitetul National pentru Situatii de Urgenta.. adica, nimic, adica sa plimbe pisica moarta de la unul la altul..
    Cap de ou, daca nu esti in stare sa gestionezi ce ai deja format si ce ar fi suficient daca ar functiona corect, da-ti demisia!!!!!!!!
    Dar tu nu stii ce-i aia rusine si nu o sa vedem demisia ta pe masa..probabil ca tot pe Basescu il vezi vinovat si acum..
    In facultatea care ai facut-o ti s-a predat doar lectia cum sa arati cu degetul spre altii care sa fie vinovati, pentru a scapa tu de vina...
    Cand ai jurat cu mana pe Biblie ca vei proceda in folosul poporului, probabil ca te gandeai la alt popor, nu la cel roman...
  • +2 (2 voturi)    
    Abdul - Reloaded! (Joi, 23 ianuarie 2014, 11:27)

    NeculaiBuhai [utilizator]

    Zalutam cu rezbekt, Jefu...din nou!
    Petrecut la Romania zarbatori bagâne munte, bazut groaza de vemei vrumoase la chiaburi. Analizat bromlem construit aigea pod, bataie de djoc la roman, renuntzat blan aruncat aer-cadeam singur, tir trecut noaptea pod spaga polizizt platit.
    Urmarit BROTV emiziune Romania, te ingrozesc! - facut frica la mine. Astia romani are tupeu nu gluma ! Urgent trebuie recrutat, jefu ! Imaginatie mare la roman aveam. Furat tot, ramas fara paduri, adus dezert fara broblem la europa, bregatit transbort camile in viitor la roman.
    Inderesat educatie cobil sbaga la scoala dam, brofesor subarat ghiul aur vrut. Tupeu mare aveam, Jefu!
    Vazut delevizor, boliticieni belit bobor lasat cur gol strada, iejit strada ioc, avut bretenzii viazta buna.
    Aparat zbor brabusit, locatzie padurar la baston detectat, siztem blan urgenza cacat, murit de vrig! Blan la noi atacat aer, mare zuccez aveam-elicobter nu zburam noabtea, telenovela bierdeam.
    Draga Jefu, bobor disperat aruncat aer, exblodat budelie, ramas cur gol la iarna juma cartier.
    Aicia la Romania, mult cretin zubarat!
    Asta romani botrivit recrutat -imbrajdiad europa, facut braf intre ei, noi razboi castigat.
    Lasam roman continuam blan decazut tzara in rahat, bolitician bascalie mentzineam. Telebiziune bagat emiziuni, brosteam bobor, lazat zula goala magzim zece ani!
    Jefu cacat be mine de frica !
    Blecat Romanie, lazat zingur diztrugeam!
  • +1 (1 vot)    
    se deschid posturi noi (Joi, 23 ianuarie 2014, 11:30)

    ZaiR [utilizator]

    stay tune!! in curand pe linkedin, bestjobs si myjobs se va deschide o noua pozite pentru cele mai interesante pers de sex feminin in vederea ocuparii noului post de secretar in cadrul aparatului primului sinistru al tarii. Aceasta pozitie are ca cerinte obligatorii de buna dispunere lipsa lenjeriei intime prin care sa se imbunatateasca lingusierea cabinetului sus prezentat. Ca plus se accepta si filme +18ani pentru stabilirea baremului de calitati necesare atat pe timpul zilei cat si al noptii
  • +4 (4 voturi)    
    Derbedeul plagiator, mincinos, incompetent si impe (Joi, 23 ianuarie 2014, 12:56)

    HunterHunter [anonim]

    Lichelele incompetente, care au pus acum mina pe putere, nu se pricep la absolut nimic.
    Singurul crieriu pentru nominalizarea in guvern a fost cit de mult l-au injurat si l-au insultat pe Presedinte.
    Acum, aceste nulitati impertinente cred ca singura lor treaba este sa-si piarda zilnic vremea pe la televiziuni, pentru a continua propaganda, minciunile si insultele adresate Presedintelui.
    Derbedeul plagiator, mincinos, incompetent si impertinent crede ca el nu trebuie sa faca absolut nimic in functia de premier, doar sa apara la televizor si sa debiteze aceleasi minciuni, obraznicii si magarii.
  • +3 (3 voturi)    
    Statul degeaba. (Joi, 23 ianuarie 2014, 13:33)

    Sandman [utilizator]

    Astia nu sunt in stare sa coordoneze deszapezirile ca lumea si se apuca de infiintat comitete si comitii! Datul cu parerea este intr-adevar un sport national.
    Chelului tichie de margaritar ii trebuie!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri