Romanii din cadrul Universitatii Cambridge critica retorica premierului Cameron fata de imigranti descriind-o ca 'periculos de asemanatoare' cu ura nazista

de I.C.     HotNews.ro
Vineri, 3 ianuarie 2014, 9:55 Actualitate | Esenţial

Retorica cu privire la un aflux de romani si bulgari in Marea Britanie este "periculos de asemanatoare" cu "abordarea de tip sperietoare" adoptata de unele regimuri, inclusiv cel nazist, potrivit unei societati din cadrul Universitatii Cambridge, relateaza site-ul periodicului The Cambridge News, potrivit Mediafax.

Presedintele Cambridge Romanian Society, Radu Bumbacea, care se referea la cei care detineau puterea in tari ca Germania, Rusia si Ungaria in anii '30, l-a criticat dandu-l ca exemplu pe David Cameron, condamnand atitudinea alarmista a acestuia si a altor politicieni cu privire la o inasprire a politicilor in domeniul muncii, intrate in vigoare de la 1 ianuarie, vizand Romania si Bulgaria.

"Deplangem atat reactia politicienilor, cat si a unor institutii media, inclusiv The Daily Mail ori The Sun", a declarat studentul la matematica de la Trinity College pentru The Cambridge News. "Cu siguranta nu este un raspuns matur la o situatie. Se astepta o abordare mai echilibrata din partea Whitehall-ului si premierului (britanic David Cameron), care a studiat la Oxford", a subliniat el.

"Este mult prea usor sa adopti o abordare de tip <<sperietoare>> in perioade de criza, dar este necesar sa ne amintim ca o abordare periculos de asemanatoare a fost utilizata acum 79 de ani si a lasat Europei cicatrici psihologice adanci", a adaugat Bumbacea.

"Astazi sunt cele doua tari ale noastre, maine ar putea sa fie Turcia sau Serbia. Daca masurile Guvernului vor depasi limita, suntem convinsi ca cetatenii britanici si UE vor condamna masurile", a continuat el.

Societatea preconizeaza ca in Marea Britanie nu va veni "un numar neobisnuit" de romani, "pentru simplul motiv ca <<visul>> de a munci in strainatate s-a diminuat, iar limba engleza nu este atat de apropiata gramaticii sau lexicului limbii romane", apreciaza Bumbacea. Romanii vor continua sa vina in Marea Britanie la studii si sa munceasca in posturi bine platite, ca cele din domeniul IT, afirma societatea.

In opinia lui Bumbacea, asemenea schimburi sunt avantajoase economiilor celor doua tari, iar daca exista locuri libere pe piata muncii este necesar ca ele sa fie ocupate, fiind logic ca, in cazul in care nu exista britanici suficient de calificati intr-o anumita profesie, alti cetateni UE sa se mute in aceasta tara pentru a ocupa posturile respective. El a citat date potrivit carora firme britanice au obtinut in Romania profituri in valoare de cel putin 3,7 miliarde euro.

Cameron a adoptat in graba masuri noi prin care sa se asigure ca, de la 1 ianuarie, imigrantii din UE nu vor putea sa solicite ajutoare sociale in primele trei luni de la sosirea in Marea Britanie. In plus, persoanele care cersesc si cele fara adapost pot fi deportate si li se poate interzice accesul in tara pentru o perioada de 12 luni.





















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

6875 vizualizari

  • -18 (36 voturi)    
    ma tem ca (Vineri, 3 ianuarie 2014, 10:23)

    victor L [utilizator]

    formularea protestului este "periculos" de asemanatoare cu propaganda lagarului socialist.
    Daca "retorica" prim ministrului Cameron ar fi macar asemanatoare cu retorica nazista, miine am afla ca grupul de protestatari a fost arestat; si mai departe se sparie gindul ce poate face nazistul de Cameron.
    (Retorica nazista numai "abordarea de tip sperietoare" nu a fost :P )
    Si, iarasi, ma tem ca protestatarii nu sint decit pe aceiasi lungime de unda cu "nazistul" Cameron, raspunzind in acelasi stil. De felul: noi, urmasii comunismului nerealizat din cauza voastra, nu avem teama de nazismul vostru.
    Hai la lupta cea mare, Planeta s-o cucerim.
    • +11 (25 voturi)    
      Hmmm (Vineri, 3 ianuarie 2014, 11:45)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Bravo victoras!:))
      Ce bine ca sar slugile sa justifice orice deraiere democrata a liderilor tarilor europene...
      Cum mai sar =romanassii= sa-i apere pe strainii care-i jignesc pe romani...
      Cum mai vad =victorasii= numai comploturi socialiste impotriva =democratilor= ...
      Cum de este plina natiunea asta de slugi care cad in fund de emotie in fata strainilor indiferent ce fac si spun...indiferent daca sunt antidemocrati.
      • -3 (13 voturi)    
        @ MRSmrs, (Vineri, 3 ianuarie 2014, 14:38)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        daca citeai mai atent, daca ai cunoaste retorica fostilor comunisti, ai sti ca orice nu le convine este gest "fascist ori nazist".
        Eu nu ii apar pe englezi, ci respect realizarile lor si ale inaintasilor.
        Iar intrarea in UE nu ne da orice drept; asta-i o iluzie: nu poti fi egal cu neamtul ori englezul. Si au dreptul sa-si protejeze tara. Au muscat-o destul cu multiculturalismul.
        In plus, daca iti recitesti textul vei observa ca esti plin de venin si lipsit de argumente.

        Traiesti intr-o tara unde prim plagia, pardon, prim ministru este un plagiator si tu taci. Vrei respectul englezilor?
        • +4 (4 voturi)    
          ai dreptate...as vrea sa i vad ... (Sâmbătă, 4 ianuarie 2014, 2:07)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui victor L

          pe romani invadati de negrii, arabi,bulgari, albanezi si tiganii din alte tari ...sunt curios de discursul celor care acum sunt deranjati de declaratiile tarilor din vest care se pling de hotii din romania si bulgaria, nu de cei care muncesc si sunt integrati in societate..
        • +2 (2 voturi)    
          Tu ai castigat respectul? (Sâmbătă, 4 ianuarie 2014, 19:03)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui victor L

          In primul rand al englezilor,unde cred ca lucrezi..
          Esti un om platit(poate bine,habar n-am) dar de Craciun stai si scrii pe un site romanesc.
          Asta ca poate numai la pub ai fost invitat de un englez.
          Comentezi deespre cine si cum tace in tara.Dar tu o aperi de departe numai si numai prin postari.
          Atat.
          Si din cand te duci la votul romanesc, inghitind gogosi rosii sau portocalii..
          Si sperand sa devii un bun englez..
    • +1 (1 vot)    
      imparatul e goooool! (Sâmbătă, 4 ianuarie 2014, 16:20)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      ...adica lucrurile ar trebui sa fie simple: orice guvern are nu doar dreptul ci DATORIA sa-si protejeze cetatenii de abuzuri. Si ce altceva decat abuz inseamna parazitarea sistemului de ajutoare sociale din orice tara?
      Si atunci sunt de acord cu aceste masuri, care de fapt sunt doar paleative. Fiindca, fariseilor care ii condamnati pe englezi si germani ca incearca sa se protejeze, va faceti ca nu intelegeti (sau poate chiar nu intelegeti si atunci nu sunteti ipocriti ci doar idioti) ca de fapt cei care au de suferit sunt romanii cinstiti care incearca sa castige o paine muncita si cinstita in alta tara. Si romanii la fel de cinstiti si de muncitori care fac acelasi lucru in Romania, dar trebuie sa suporte oprobiul si insultele din cauza hotilor care fac imaginea afara.
      Asta este adevarul.
  • -5 (21 voturi)    
    PONTA si ANTONESCU au dus ROMANIA in urma cu 20 an (Vineri, 3 ianuarie 2014, 11:08)

    SRA [utilizator]

    Dar dece nu critica politica lui PONTA neo nazista ?!

    Libertatea de circulatie este ua si dreptl la sejour si munca se face pe baza de contract si nu profi de ajutor social ilegagal sau ilicit.

    ROMANII cu meserii recunoscute si de care sunt nevoie sunt bine primiti si ntegrati, chiar si in ELVETIA.

    ROMANII au diplôme care nuservesc la nimic, fara valoare profesionala !

    Programul UE, GARANTIES JEUNESSE trebuie sa profesionalizeze tinerii si sa-i faca apti de integrare in UE. ROMANIA a primit 400 milioane EURO si trebuie sa-i fructifice n proiecte viabile si nu de type DRAGNEA !
    • +3 (9 voturi)    
      hodoronc tronc (Vineri, 3 ianuarie 2014, 12:33)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Si ar putea sa critice faptul ca nu avem deloc zapada sau ca ziua are 24 de ore.
      Ar putea critica o multime de nazbatii care iti trec prin cap, doar ca de data asta se pare ca discutia era despre emigrantii romani si David Cameron.
      Ramai pe faza, sigur va critica si 'politica neonazista a lui ponta'.
  • +14 (26 voturi)    
    Parerea mea (Vineri, 3 ianuarie 2014, 12:10)

    CezarN [utilizator]

    Asupra unui aspect as vrea sa insist eu in aceasta poveste.
    Atitudinea extremist-populista a multor politicieni din Marea Britanie, Franta, chiar si Germania nu face decat sa ne arate ca acest rau necesar - politicianul de anvergura medie si submedie - este facut din aceeasi bucata de rahat si in tarile asa-zise avansate, si in Romania noastra cea de toate zilele. Ei cauta sa isi castige notorietatea si, prin urmare, voturile in cele mai la indemana si, moral, jenante moduri. In acest caz, pe seama unor sarmani pauperizati chiar de politicienii omonimi din Romania. Ei sunt de o lasitate degradanta, caci daca acesti imigranti ar fi avut drept de vot in UK, aceeasi politicieni i-ar fi asteptat cu flori si fanfara, nu cu fotoreporteri si scaunul electric.
    Cu toate acestea, este foarte clar ca viata politica din regat are alte standarde, mai ridicate, decat viata politica din Romania. De pilda, imi imaginez ca acelasi politician care face circ la aeroport, sau prim-ministrul care pune paie pe foc pusi in fata unor acuzatii de plagiat precum cele aduse lui Ponta si-ar da demisia in secunda numarul doi. De ce? Caci tocmai spuneam ca si ei sunt facuti din acelasi aluat ca si Ponta. Simplu, pentru ca ELECTORATUL din UK nu este facut din acelasi material ca si electoratul din Romania (pasta de mici). Si mai ales pentru ca elitele din UK nu sunt facute din acelasi material din care sunt facute elitele din Romania si au stiut sa castige increderea poporului si atunci cand ele striga "Hotul!", ei bine, sunt crezute de electorat care va sanctiona orice partid care tine in brate un politician cu stigmatul plagiatului lipit pe frunte de catre societatea civila.
    • +1 (11 voturi)    
      Despre standardele UK (Vineri, 3 ianuarie 2014, 14:23)

      La Tour Eiffel [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Un parlamentar englez a fost condamnat anul trecut la cateva luni de inchisoare cu executare pt frauda. A fraudat chiar parlamentul prin niste facturi false de cateva mii de lire. Parlamentarul respectiv nu numai ca nu si-a dat demisia dar dupa executarea pedepsei a revenit in parlament. Care a fost argumentul lui? Ca nu exista nici o lege care sa-l oblige la demisie!!!! Ce zici de standardul asta? Asa ca in loc de lozinci si critici la adresa conationalilor tai mai bine ai pune mana si ai mai citi ce se mai intampla prin lume. Si mai lasa conspectarea discursurilor lui bas.
      • +1 (7 voturi)    
        Faci o greseala de logica (Vineri, 3 ianuarie 2014, 16:22)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

        Anume confunzi pe "EXSITA UN parlamentar englez care nu si-a data demisia..." cu "TOTI parlamentarii romani acuzati de frauda nu si-au dat demnisia cu exceptia celor care prin demisie au incetinit justitia (Voiculescu) si a lui Basescu - sic! -(care si-a dat demisia pentru a putea fi anchetat). Existenta unui caz de EXCEPTIE in UK nu scuza REGULA din Romania.

        Opinia mea precedenta nu are legatura cu Basescu, ci cu realitatea.
    • +1 (1 vot)    
      agitatie (Sâmbătă, 4 ianuarie 2014, 12:26)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Va agitati degeaba.. ce se intampla e politica pura..ascensiunea partidelor extremiste necesita masuri extreme din partea partidelor traditionale pt a-si pastra electoratul..restul e can can
  • +5 (15 voturi)    
    reductio ad Hitlerum (Vineri, 3 ianuarie 2014, 12:29)

    josusl [utilizator]

    ... se numeste aceasta abordare, care incearca, prin analogii exagerate fata de crimele naziste, sa discrediteze adversarul de idei. E de acum un clasic al retoricii...

    Oricat de antipatice ne-ar fi declaratiile lui Cameron, trebuie sa intelegem ca daca nu ar spune/ar da impresia ca nu face nimic, ar da apa la moara adevaratilor extremisti din UK, care abia asteapta sa preia tema anti-imigranti romani/bulgari ca sa mai ciuguleasca niste puncte la alageri si sa obtina niste pozitii de putere. Asta ar avea consecinte dramatice in primul rand asupra imigrantilor in cauza...
  • +3 (11 voturi)    
    Agitatii pur propagandistice! (Vineri, 3 ianuarie 2014, 12:58)

    hotnewsfil [utilizator]

    Alarmarea populatiei din UK prinde din cauza cetatenilor romani de care se ciocnesc tot timpul pe strada, in metrou, in asezarile improvizate mizerabil in parcuri, mai toti cersetori, scandalagii, multi profitori de pe urma ajutorului social pe care il acorda statul englez, unii chiar prinsi la furat.
    Rudele acestora, ramase in tara, se poarta la fel.
    Rezistenta la regulile vietii civilizatie, la educatie, la preluarea modelelor bune din societate, inradacinata de-alungul secolelor de inapoiere (mult timp ca sclavi),face ca purtarea reprobabila le-a intrat in instinct, instinct care nu mai face loc ratiunii.
    In aceasta atmosfera 'la vedere', reactiile izolate, ale vreo doi, trei romani harnici, care fac cinste lor si tarii, in universitatile din UK, nu au niciun rasunet in publicul bastinas (englezi, scotieni, irlandezi, galezi), nu atenueaza cu nimic impresia dezastroasa pe care 'activistii' o fac strada.
    Dupa '89, guvernele au facut unele incercari de a rezolva imensa problema a romilor (imensa prin complexistate si prin opozitia romilor). Romii vor mancare, vor bani, vor sa li se dea apartament, adica in contradictie cu vechiul proverb chinez, ei vor un peste pentru azi, nu se lasa invatati sa pescuiasca, sa aiba pesti pentru intreaga viata. Ei vor sa li se dea bunuri materiale, nu vor sa dea macar un pic de buna-vointa, prin colaborare, spre binele lor.
    Puzderia de ONG, aparute ca ciupercile dupa ploaie, toaca bani din ajutoare de la stat si de la UE, nu au rezultate semnificative.
    Recent, smecherul de Ponta, impins de la spate catre 'greii' activisti, avid dupa voturi, nu numai ca a dat atacul la regalisti, dar a pus ochii si pe romi.
    S-a asociat cu un cantaret rom de mare succes, umblat oprin lume - Daminan Draghici- care avand bani, vrea si o inobilare politica, vrea in parlamentul nostru si, mai bine, in cel al UE. Au facut programul 'Ferentari', plin de promisiuni bombastice, au promis ca vor rezolva problema romilor in doi timpi si trei miscari.
  • +8 (12 voturi)    
    Cenzura (Vineri, 3 ianuarie 2014, 14:49)

    Rhadoo [utilizator]

    Si eu studiez in Marea Britanie, sunt presedintele societatii romanesti de la Universitatea din Kent. Am avut ocazia sa-mi exprim parerea intr-un interviu acordat unui ziarist local despre ce se va intampla incepand de la 1 ianuarie, daca sunt de acord sau nu cu informatiile transmise in presa cu privire la venirea romanilor si bulgarilor. Am dat raspunsuri logice, similare cu cele exprimate de Radu, exceptand doar comparatia cu nazismul. Nici pana in ziua de azi nu mi-au fost publicate opiniile, ceea ce inseamna ca anumitor politicieni nu le sunt pe plac opinii contrare lor.
    • +5 (5 voturi)    
      probabil (Vineri, 3 ianuarie 2014, 15:16)

      coor [utilizator] i-a raspuns lui Rhadoo

      nu bei aceeasi bautura ca ei , respectiv aceeasi cantitate ( sic ) !!!
  • 0 (10 voturi)    
    Marea Britanie? (Vineri, 3 ianuarie 2014, 15:21)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Ne intrebam azi, noi cetatenii din Marea Britanie si din UE: ce fac romanii, acum dupa 01 ianuarie 2014? Vor invada Marea Britanie?
    Cum sa-i invadam noi pe cei din Marea Britanie dupa ce:
    1. Am luptat cu arma in mana sa nu invadeze Hitler Marea Britanie( in al doilea razboi mondial).
    2. Am suportat cu stoicism 45 de ani de comunism, dupa ce Wiston Churchill ne lasat si ne-a vandut in bratele comunismului sovietic, tradand toate tratatele semnate cu Romania si cu Regele Mihai, inrudit cu casa regala birtanica.
    3. Tot noi am daramat comunismul, tot cu arma in mana, in timp ce britanicii se uitau la televizor.
    4. Romanii nu vor veni in Anglia, pentru ca daca sunt angajati, romanii au productivitate dubla decat autohtonii.
    5. Are Marea Britanie o morala istorica?

    Today, we ask the citizens of the United Kingdom and the of UE, now what do the citizens of Romania after January 1, 2014?
    We will invade the United Kingdom?
    How do we invade the United Kingdom after:
    1. We struggled with gun in hand not to invade the United Kingdom by Hitler (in WWII).
    2. We have suffered with stoicism 45 years of communism, after Wiston Churchill left sold us into the arms of Soviet Communism, betraying all signed treaties with Romania and with King Michael, a member of the Royal House of the United Kingdom.
    3. Again, all we have destroyed communism, all with gun in hand, while Britons were watching on television.
    4. The citizens of Romania won't come to England, because if they are employees in England , the citizens of Romania double productivity than so many elements of the citizens of United Kingdom. This is the real problem!
    5. The United Kingdom has a historical morality?
    • +2 (4 voturi)    
      Eu cred altfel (Vineri, 3 ianuarie 2014, 16:36)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      1. Noi am fostaliatii nemtilor in prima parte a razboiului, cand Hitler se caznea sa invadeze UK. Am fost aliatii aliatilor abia din 1944, cand Hitler si Germania (si Romania) erau deja ingenunchiati.

      2. Pai, chiar asta-i problema noastra, anume ca "am suportat ,cu stoicism" comunismul, in timp de ungurii, cehii si polonezii s-au revoltat si au avut curajul sa spuna NU.

      3. Aici lucrurile stau aproape INVERS. Datorita lui 2) a trebuit ca toate marile puteri sa-si trimita miii de agitatori in RO ca sa faca in sfarsit mamaliga sa explodeze. 90% dintre romani au privit evenimentele din 1989 la televizor in timp ce oamenii rusilor, englezilor, francezilor, americanilor, nemtilor, ungurilor chiar se cazneau sa-l dea jos pe Ceausescu, caci comunismul nu l-au putut darama in RO, romaniii votandu-l permanent de atunci si pana acum.

      4. Ar fi bine sa demonstreze aceasta productivitate in RO, nu in UK sau Germania. Meritul pentru aceasta productivitate(mai mare decar o are romanul in RO, nu mai mare decat a autohtonilor) este al managerilor englezi sau germani, nu al muncitorilor romani sau de aiurea.

      6. Istoria NU are morala.
    • +2 (2 voturi)    
      Este putin important acum (Vineri, 3 ianuarie 2014, 21:14)

      Tudor_Al [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      Trebuie sa ne schimbam daca vrem sa fim egali cu ei. Intrebarea este: ce efort facem pentru asta ?
    • +1 (1 vot)    
      da (Vineri, 3 ianuarie 2014, 22:26)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      noi am luptat de partea nemtilor vreo patru ani, deci ce zici matale e fals. Nu churchill ne-a vindut rusilor, poate doar daca armata britanica ar fi inceput un razboi cu rusii in '45, ceea ce poporul britanic n-ar fi acceptat sub nici o forma, am fi sacapat de rusi, altfel am fost foarte zelosi in procesul instalarii comunismului, deci fals. Nu noi am darimat comunismul, daca era dupa noi acum il slaveai pe nicusor ceausescu, ci gorbaciov, clar inca un fals. Plina de falsuri national comuniste postarea matale, iti mai ramine s-a zici si pe aia cu the ducks come from the trucks, ca sa fie totul perfect.
    • +2 (2 voturi)    
      What the fuck? (Sâmbătă, 4 ianuarie 2014, 2:21)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      Au luptat romanii ca sa nu fie invadata Marea Britanie? Omule, tie ti-a predat istoria Elena Ceausescu?
      A vandut Churchill Romania? Cum? Era a lui sa o vanda? E induiosator delirul celor care afirma ca Romania a fost VANDUTA, ca si cum nu rusii ne-ar fi ocupat, ci ar fi fost rugati de catre englezi/americani sa o faca.
      Am distrus comunismul? Hai ca esti simpatic, zau asa. La fel de simpatic ca si comunismul cu fata umana al lui Iliescu.
      La punctul 4 continua deriva logica. Asadar romanii sunt de doua ori mai productivi decat englezii. Atat de productivi sunt romanii incat nu mai au ce face pe acasa, asa ca de prea mult bine pleaca prin alte tari, sa le arate si alora cum se munceste.

      Iar ca sa fie gluma completa ti-ai mai si tradus aberatiile intr-o romgleza de doua ori mai buna decat a lor.
    • 0 (0 voturi)    
      AI DREPTATE "SUPRAVETUITORULE"! (Duminică, 5 ianuarie 2014, 1:14)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      1. Britanicii sunt niste ingrati si au uitat ca sute de piloti romani s-au inrolat in 1940 in RAF si inghesuiti in carlingile avioanelor lor "Spitfire" si "Hurricane" l-au facut de ras pe Reichsmarschall-ul Hermann Göring si l-au obligat pe Hitler sa abandoneze planul de invadare a Marii Britanii(Seelöwen - Leul de mare) si sa treaca la planul "B"(Barbarossa) de invadare a URSS! Iar Churchill a fost obligat sa recunoasca "contributia romanilor": „Niciodată atât de mulţi nu au datorat atât de mult, atâtor de puţini”
      2. Iata cum a negociat Churchill cu Stalin procentele de influienta: „Să reglăm afacerile din Balcani. Armatele voastre se află în Romania şi Bulgaria. Noi avem interese, misiuni şi agenţi în aceste ţări. Să evităm fricţiunile, pe motiv că nu au nici o raţiune. În ceea ce priveşte Marea Britanie şi Rusia, ce-aţi zice de o predominanţă a voastră în Romania de 90%, de o predominanţă a noastră de 90% în Grecia şi de o egalitate, câte 50%, în Iugoslavia” Churchill a propus si Stalin a fost de acord!
      3. Nu-ti face iluzii desarte! Regimurile comuniste din tarile Tratatului de la Varsovia s-au prabusit in urma intalnirii si intelegerilor de la Malta intre liderul sovietic Mihail Gorbaciov si presedintele american George Bush Sr.! Britanicii faceau si ei parte din "schema"! Revolutia romana a fost cea mai televizata, iar Ceausescu si Ceauseasca au fost singurii lideri comunisti executati! Toti ceilalti, dupa procese spectacol(televizate), au sfrsit bine-merci beneficiind de pensiile lor babane!
      4. Romanii sunt deja in Marea Britanie si contribuie cu sarg la PIB-ul UK! nu te lua dupa ce spun politicienii! Si ai lor sunt la fel de mincinosi ca si ai nostri!
      5. Eu iti propun ca drept "represalii" pentru ingratitudinea si lipsa de morala a british-ilor sa-l declaram pe Printul Charles "persona non-grata" si sa-i "nationalizam" propretatile imobiliare din Transilvania! Si sa-i retragem si dreaptul de a mai afirma ca este un urmas al lui Vlad Tepes! That is it!
  • +1 (5 voturi)    
    Cameron, quo vadis!? (Vineri, 3 ianuarie 2014, 16:36)

    Azra [utilizator]

    Premierul Cameron este unul dintre cei mai slabi si mai anti-europeeni pe care i-a avut Marea Britanie de cand a devenit membra a UE!
    De cand este prim ministru nu am notat macar o singura initiativa sau propunere constructiva cu care sa fi venit la nivelul UE. Intotdeauna se plaseaza pe pozitia de "Gica contra", fara sa puna ceva constructiv in loc, in orice problema sau initiativa care se discuta la nivelul UE! Practic, Marea Britanie nu mai conteaza in UE, asa cum o facea cu stralucire pe vremea, sa zicem, a Margaretei Thacher, cand macar se stia ce se vroia de la Uniunea Europeana! Nu serveste cum trebuie nici macar interesele UK! Ca sa nu mai vorbim despre ceea ce face pe plan intern in Marea Britanie. Vai voua britanicilor!!
  • +2 (2 voturi)    
    Parerea mea (Vineri, 3 ianuarie 2014, 21:13)

    Tudor_Al [utilizator]

    Citind unele comentarii de nmai jos, realizez ca Romanii sunt foarte buni la istorie, reusesc sa gaseasca argumente vechi de zeci de ani pentru a-si justifica greselile prezentului.

    Imaginea deplorabila a romanilor din afara este rezultatul tiganilor care fura, cersesc si locuiesc in conditii insalubre. Daca cititi ziarele din UK veti observa ca marea majoritate a oamenilor nu ne doresc colo si nici macar in Europa. Greseala este ca Romania a lasat tiganii sa se intituleze rromi. Acum suntem 100% identificati cu ei, inclusiv de catre oamenii educati din UK.

    Invit toti patriotii care nu inteleg asta sa faca o plimbare pe pe podul Westminster si o sa dea peste 10 grupuri de tigani care joaca alba-neagra cu turistii IN FIECARE ZI. Invit aceeasi patrioti sa vina in WINDSOR pe strada principala care da la castelul regal si sa vada tiganca care cerseste acolo in fiecare weekend. 100 de romani daca viziteaza Windsor nu vor fi remarcati, dar ea va fi intotdeauna ROMA/ROMAN pentru localnici.

    Problema este ca toti acesti netrebnici trimit bani in tara si invit aceeasi patrioti sa treaca prin satele tiganesti sa vada ce palate se construiesc acolo cu bani din cersit, furat, escrocat. Guvernul Romaniei ar putea sa schimbe asta si sa anihileze retelele astea mafiote dar nu face nimic. Iar cand romanii nu vor sa faca nimic, se ascund in spatele legilor europene.

    Atata timp cit aceste lucruri vor continua, vom continua sa fim paria Europei.
    • 0 (0 voturi)    
      Eu invit patriotii romani... (Duminică, 5 ianuarie 2014, 22:27)

      mcris [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      ...sa se plimbe prin centrul Capitalei, de exemplu intre Parcul Cismigiu si Universitate, ca sa-si "decoreze" incaltamintea cu rahat de caini vagabonzi. Doar atat.
  • +2 (2 voturi)    
    da (Vineri, 3 ianuarie 2014, 22:27)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    au invatat foarte repede libajul corect politic, adica neocomunist, studentii romani din uk. Vai de capul nostru cu asemenea papgali.
  • +1 (1 vot)    
    Sunt curios daca... (Vineri, 3 ianuarie 2014, 22:31)

    MihaiDumitrescu [anonim]

    .... aceste aberatii efemere gen MRSmrs, stiu cine este Radu Bumbacea. Inainte sa-l faca "sluga' a plagiatorului, e bine sa afle ca este unul dintre acei baietzi cu care se mandres ei in orice imprejurare (sigur pot gugali ca sa afle de ce). Vai de voi, ma, postaci de profesie ...
  • +3 (3 voturi)    
    no England :D (Vineri, 3 ianuarie 2014, 22:56)

    AlexandruMunteanu2 [anonim]

    nu zic, or fi englezii mai civilizati ca noi si bla bla bla... dar pe de alta parte... cine are super job, medic sau altele de astea, putea sa plece lejer si inainte, oricum isi gasea imediat de lucru... cine nu, nici acum nu cred ca se grabeste, sau nu musai spre anglia
    eu is sofer pe tir, am norocul sa lucrez la firmal hartl, care e austriaca, deci firma super tare, cu salariu bun, pentru romania, si oricum mai bun decat as avea ca emigrant in anglia
    deci de mine sa nu se teama, ca nu ma duc nici sa le iau joburile, si nici sa traiesc din ajutorul de somaj sau ce-o mai fi :D
  • 0 (0 voturi)    
    Comunicat de Presa (Luni, 13 ianuarie 2014, 22:55)

    CambridgeRomanianSociety [utilizator]

    Recent, articole din presa romaneasca au publicat unele comentarii oferite in numele comitetului Societatii Romanilor din Cambridge (Cambridge Romanian Society - CRS). Dorim sa mentionam ca acele afirmatii nu ii apartin presedintelui societatii, ci i-au fost atribuite in mod eronat, acestea nereprezentand nicidecum pozitia societatii. Comitetul regreta inconvenientele cauzate membrilor societatii precum si orice opinii inoportune exprimate la adresa institutiilor si politicienilor britanici. In urma unei discutii avute intre membrii societatii privitoare la piata muncii din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord pentru muncitorii romani, constientizam ca traim o perioada dificila in Europa si ca guvernele lupta pentru bunastarea natiunilor lor, cel britanic nefacand exceptie. In acelasi timp, sustinem viziunea deschisa a Uniunii Europene referitoare la ocuparea fortei de munca si la imigratie care pana acum au fost benefice atat pentru economia Marii Britanii, cat si pentru cea a Romaniei (http://www.economist.com/blogs/blighty/2013/12/what-britain-forgets?fsrc=scn%2Ffb%2Fwl%2Fbl%2Fromaniaisbooming). Societatea CRS include cativa membri care fac parte din sistemul Universitatii Cambridge, fiind implicati in admitere, invatamant si cercetare, toti fiind foarte bine priviti si contribuind substantial la educatia superioara, cercetarea si societatea din Marea Britanie in ansamblu. Vom continua sa ne implicam, in masura abilitatilor noastre, in promovarea dialogului si intelegerii reciproce si bineinteles in ajutarea la integrarea studentilor romani veniti in Cambridge.

    Comitetul CRS


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi