Damian Draghici: Britanicii ar trebui sa fie mai ingrijorati de bancherii care fura miliarde decat de cersetorii romi. Un grup de conservatori din Regat ii cere premierului Cameron sa activeze o clauza de salvgardare a UE

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 30 decembrie 2013, 17:53 Actualitate | Esenţial

Damian Draghici
Foto: Hotnews
Britanicii ar trebui sa fie mai ingrijorati de bancherii care fura miliarde de lire decat de romii care cersesc monede pe strazi, afirma Damian Draghici, consilier al premierului Victor Ponta, intr-un interviu acordat The Times si preluat de editia britanica a Huffington Post.

In acest interviu, care vine pe fondul disputelor aprige din Marea Britanie legate de ridicarea restrictiilor pentru romani si bulgari, incepand cu 1 ianuarie 2014, Damian Draghici spune ca majoritatea romilor vrea sa se integreze si cere ca britanicii sa acorde o sansa acestei minoritati.

In opinia sa, nu este de asteptat o migratie masiva a romilor in Regat.

"Romii care cersesc pe strazi sunt evidenti pentru ca ii vedem, cer o lira sau un euro si ne deranjeaza. Cu toate acestea, unii oameni din banci fura miliarde de euro si nimeni nu ii vede pentru ca ei sunt la etajul 60", sustine acesta, in interviul acordat The Times.

Draghici, care este consilier pe problema minoritatii roma, crede ca doar 2.000 pana la 3.000 de romi vor calatori in aceasta iarna in Marea Britanie.

"70% dintre romii care au plecat din Romania in ultimii zece ani sunt integrati. Au copii care merg la scoala si se comporta ca cetateni activi si contribuabili in locurile in care se afla".

Comentariile sale vin in conditiile in care un grup de membri de varf ai conservatorilor s-a alaturat solicitarilor ca David Cameron sa extinda controalele asupra romanilor si bulgarilor care doresc sa intre in regat.

Membrii Conservative Grassroots, o retea a membrilor de partid, sunt cei mai recenti dintre aceia care cer adoptarea unui amendament care sa prelungeasca restrictiile si dupa Anul Nou.

Premierul conservator se afla sub o presiune din ce in ce mai mare, pe fondul ingrijorarilor legate de un val masiv de imigrare.

Intr-o scrisoare deschisa, acestia ii cer lui Cameron sa foloseasca o clauza de salvgardare a UE care ar putea, in opinia lor, sa extinda restrictiile pentru romani si bulgari pana in 2018, invocand "circumstante economice exceptionale".























4152 vizualizari

  • -21 (31 voturi)    
    bravo (Luni, 30 decembrie 2013, 17:58)

    radiola [utilizator]

    Ar merita sa fie ministru de externe.

    De 10 ori bravo

    Asa trebuie procedat cu UE.
    • +12 (20 voturi)    
      Domnule sau doamna, gresiti (Luni, 30 decembrie 2013, 18:45)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui radiola

      Cind ti se aduce o acuza, politicos nu e sa raspunzi "ba pe a mamei tale", cel putin la nivelul asta. Chiar daca pp ca are dreptate (desi sint niste relativizari de facut aici), la nivelul asta nu te comporti tiganeste, clar ?
    • +19 (25 voturi)    
      Ministrul vostru (Luni, 30 decembrie 2013, 18:51)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui radiola

      Eu sunt roman si vreau ministru de externe roman.
      Tu poti sa iti alegi ce ministru vrei dar roaga-l sa nu ne fure numele istoric.
      Incearca sa gasesti un ministru cinstit care sa nu foloseasca un termen de camuflaj, care face trimiteri la Cetatea Eterna.
      Roman, Romania, Rumelia,Rumania au legatura cu Roma, nu cu Indul.
      • +11 (13 voturi)    
        sunt absolut de acord ! (Luni, 30 decembrie 2013, 19:53)

        periscop [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

        Şi mai e ceva: dacă nu mai e voie să li se spună pe nume, atunci de ce nu se foloseşte formula "rromi", cum parcă se legiferase. Dacă e egalitate, atunci să respecte legile şi minoritarii, ca să nu fie discriminare pozitivă!
  • +10 (22 voturi)    
    Doar e consilier de dottor (Luni, 30 decembrie 2013, 18:06)

    Wanheda [utilizator]

    la ce sa te astepti de la el; draghiciule, cum poti sa faci asemenea afirmatii in legatura cu bancherii? Nu-ti trebuie niste dovezi solide in asemenea caz? Sau hai sa hahaim ca vine Anul Nou si poate europenii o sa considere declaratia un pamflet.
    • -1 (19 voturi)    
      Hmmm (Luni, 30 decembrie 2013, 18:52)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Vai, vai...te deranjeaza ca altii nu sunt slugi ca tine in fata hotilor cu bani.
      Vrei dovezi?
      Pentru cine s-au imprumutat statele ca sa le ofere bani?
      Cine sunt singurele =firme=/=afaceri= care in capitalism primesc bani de la stat daca nu fac profit?
      Cine a adus omenirea in stare de criza?
      Poate vrei dovezi scrise de la banci eventual, in care sa-si recunoasca vina....
      • +4 (10 voturi)    
        Mdah, dovezi, grozave dovezi (Luni, 30 decembrie 2013, 20:28)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        Bibicule, cand am avut nevoie de imprumut, cu ani in urma, l-am luat cu cateva procente interest si atata tot. Cum e in Romania cu bancherii, camatari legali dealtfel? Cat e dobanda si cate 1001comisioane ai pe langa? Trist asa-i?
        Despre ce criza vorbesti? Ca eu nu stiu ce-i aia. Daca nu te duce capul normal ca esti crizat always, ca o veritabila uslamaua.
        • -1 (13 voturi)    
          Hmmm (Luni, 30 decembrie 2013, 22:04)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Vad ca raspunzi ca un adevarat basist...adica daca nu ai argumente jignesti.
          Este tipic celor care nefiind ajutati de inteligenta recurg la singurul lor =argument= care se foloseste in lume lor, cea =dupa blocuri=.:))
          Faptul ca nu ai auzit de criza mondiala produsa de banci in sua si apoi exportata in toata lumea spune totul despre tine...vezi la nivelul unei gaini
          Poate criza creditelor sub-prime este ceva necunoscut pentru tine...mai pune mana macar pe =goagle= daca la carti ai alergie.:))
          • +1 (7 voturi)    
            Am trecut cu brio prin ea (Luni, 30 decembrie 2013, 23:00)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            Nu m-a atins. Panimayu? Ai spus ca omenirea a fost atinsa de criza, ei bine eu ti-am raspuns ca nu toata. N-am cum sa fiu basist, is plecat de p[rea mult timp ca sa poata fi valabila afirmatia.
            Dar tu esti Dofttorist? De le iei personal, ca afirmatia mea era doar generala...mai sus.
            • -1 (1 vot)    
              Hmmm (Marţi, 31 decembrie 2013, 13:56)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

              Si la mine afirmatia era generala...toti care sunt basisti adera la =cultura= familiei lui basescu...deci te incadrezi. :)
              Daca nu te intereseaza politica din Romania nu inteleg de unde stii tu cine este basist sau dottorist?!
              =Ai spus ca omenirea a fost atinsa de criza, ei bine eu ti-am raspuns ca nu toata.= te rog sa dai un exemplu care-ti sustine teza...pana atunci eu consider ca minti.
              La multi ani!
              • 0 (0 voturi)    
                Am dat exemplu personal (Marţi, 31 decembrie 2013, 16:39)

                Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                E adevarat ca aici criza a tinut doar 6 luni, dar in anul de criza am castigat cu 25% mai mult decat in anul dinainte. Si mai stiu cazuri. Chiar nu am nici un interes sa mint. Poti sa dai un search, sa vezi ca in Canada nu a dat faliment nici o banca si crestere economica a fost si pe timp de criza. Alberta, in afara de oilfield n-a simtit criza.
                LMA.
                • 0 (0 voturi)    
                  Criza (Joi, 2 ianuarie 2014, 8:57)

                  Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                  Cand a inceput criza imediat companiile (chiar care nu erau afectate direct de imobiliare) au micsorat salariile ca deh ... e criza. In acelasi timp faceau insa profit gras care se reflecta prin bonusuri generoase. Asadar am inceput sa nu cred in criza. De fiecare data cand mi se spunea ca o companie nu isi permite ceva din cauza crizei spuneam ca nu cred in ea si sa imi ofere un alt motiv caci nu pot sa imi motiveze prin ceva in ce nu cred eu. Rezultatul: si eu am castigat din ce in ce mai bine, indiferent de criza sau nu.

                  DA: exista o criza - de abia la inceput - criza energetica (petrolul) insa nu despre ea vorbesc companiile. Deci va inteleg perfect.
          • 0 (0 voturi)    
            conform logicii tale (Joi, 2 ianuarie 2014, 14:31)

            Tiger1 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            cel mai mare basist e Badea.Ca el nu are argumente si jigneste!Hai sa nu ne mai impartim in basisiti si antibasisti.Fiecare are parerile sale.Bune sau rele.Asta nu-l face pe respectivul basist sau antibasist.Poti pricepe asta?Ca dai de inteles ca esti ajutat de inteligenta.
  • +12 (24 voturi)    
    Deocamdata (Luni, 30 decembrie 2013, 18:13)

    SRA [utilizator]

    DeocamdataBritanicii snt la ei acasa si Romii au venit sa fure , sa cerseasca si sa profite deajutorul social din GB.

    ROMII si ROMANII trebuiesa inteleaga sa aiba o meserie sa fie cautata, stiuta sisa nu astepte locuri de munca de la alti.

    Ei pot sa si le creeze singuri daca respecta MUNCA, MERITUL, COMPETITIA si COMPETITIVITATEA !!!

    Cu ce sunt obligati BRITANICII sa se ocupe de ROMI sau ROMANI si dece nu GUVERNUL ROMANIEI sa-i integreze, formeze profesional ?

    Atunci eivor merge unde este nevoie de utilitatea lor si vor fi bine primiti.

    M-am referit si la ROMANI, toti vin cu diplôme cumparate si nu stiu nici o meserie, cei care sunt caabili sunt bine integrati.

    Omul care s-a exprimat sa lase vrajeala la usa cortului sau !
  • -1 (17 voturi)    
    asa e, mafia bancara e mai tare decat toate (Luni, 30 decembrie 2013, 18:17)

    Plasmaticus [utilizator]

    In sfarsit ceva logic venit si dinspre premierul mafiot
    • +3 (19 voturi)    
      Tu ai in cap imaginea camatarilor romani (Luni, 30 decembrie 2013, 18:55)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Plasmaticus

      care nu au nici in clin nici in maneca de-a face cu bancherii din Anglia.
      Si esti hilar afirmand ca de la Dottor poate veni ceva logic, sa apesi butonul Copy, e ceva mecanic si o poate face si un debil mintal.
      • +5 (7 voturi)    
        Gresesti ! (Luni, 30 decembrie 2013, 19:25)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Fiu-meu cind avea sub un an pe delete o apasat. Si mi-a ***** un document nesalvat.
      • -1 (3 voturi)    
        e, nu, ca or fi mai breji americanii... (Luni, 30 decembrie 2013, 23:03)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        De UNDE a inceput "riza", de fapt? Ca eu parca imi amintesc de niste Mari Nume de camatari (= "bancheri") de prin SUA, nu din UE si nici din Romania!! :P

        Cat despre "bancherii din Anglia"... cauta pe goagãl, dupa "anchete+banci+UK"
  • +14 (18 voturi)    
    cind a acordat acest individ.. (Luni, 30 decembrie 2013, 18:24)

    exilatul [utilizator]

    interviul...dupa masa de craciun sau inainte...""70% dintre romii care au plecat din Romania in ultimii zece ani sunt integrati. Au copii care merg la scoala si se comporta ca cetateni activi si contribuabili in locurile in care se afla"".....si din ce minoritate face parte...ca prea seamana cu aia care au "speriat vestul"...
  • +6 (14 voturi)    
    ai uitat ceva nene (Luni, 30 decembrie 2013, 18:33)

    timp tamp [utilizator]

    Ai uitat politicienii, parlamentarii si guvernantii nene Draghici. Ai uitat ca avem cel mai corupt si mafiot parlament di lume? Totul se datoreaza lui Tonta plagiatorul minciunos
  • +14 (22 voturi)    
    mai incet cu tambalul de stanga ... (Luni, 30 decembrie 2013, 18:37)

    DoruDragan [anonim]

    Londra este printre altele unul din cele mai importante centre bancare mondiale. Bursa de la Londra este un reper al afacerilor mondiale. Anglia este locul unde s-a inventat capitalismul, locul unde a avut loc prima revolutie burgheza cu vreo 200 de ani inaintea altora. Nu aveti nici o sansa sa-i convingeti pe englezi cu astfel de argumente puerile. Englezii nu sunt deranjati de imigrantii care s-au integrat ci (in mod evident) de cei care nu vor cu nici un chip sa se integreze si umplu strazile cu cersetori, mizerie, prostitutie si furtisaguri. Si nu stiu de ce am impresia ca astia nu ajung asa ... de capul lor, mergand pe jos sau cu caruta !?!?!?!?
    • +4 (6 voturi)    
      Bravo, domnule! (Luni, 30 decembrie 2013, 19:05)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui DoruDragan

      Excelent comentariu.
  • +10 (12 voturi)    
    ... nici o sansa (Luni, 30 decembrie 2013, 18:41)

    Matusalem [utilizator]

    eu nu m vazut nici o tara din lume inafara de SUA in care s-au integrat ! ...aici ori au devenit americani la propriu ori au disparut ! ...sistemul socialist din EU nu le permite sa e integreze ! .... un sistem american le permite :) .... sau altfel dispar ...easy
    • +7 (11 voturi)    
      Eu unul (Luni, 30 decembrie 2013, 20:22)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Matusalem

      M-am integrat destul de bine in Cehia. Dar problema mea e ca nu m-as putea reintegra inapoi in Romania. Nici nu va fi cazul insa.

      Ideea e ca integrarea cere vointa si putere. Nu e deloc usoara. Nicaieri in lume. America insa fiind deja pestrita si formata din multi, multi imigranti are o alta atitudine fata de imigratie si integrare.
      • -2 (2 voturi)    
        domnule (Luni, 30 decembrie 2013, 23:30)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

        doctor fly, undeva ceva nu e in regula cu ''multi imigranti are o alta atitudine fata de imigratie si integrare.'' Poate ca au, nu are, cred ca e scapare...
        • +1 (1 vot)    
          America (Marţi, 31 decembrie 2013, 12:30)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          "America insa fiind deja pestrita si formata din multi, multi imigranti are o alta atitudine fata de imigratie si integrare."

          America ... are .... Got it? Poate ca am facut eu fraza prea lunga...
  • +10 (14 voturi)    
    asta e din ciclul (Luni, 30 decembrie 2013, 18:46)

    demaGOGU [utilizator]

    corb la corb nu-si scoate ochii.
  • +19 (23 voturi)    
    Numele inventat al unui popor (Luni, 30 decembrie 2013, 18:57)

    Robert M [utilizator]

    Numele acestui popor a fost inventat special pentru a se face confuzie.
    Nu exista izvoare mai vechi de o suta si ceva de ani care sa ateste acest nume, totul este o cacealma.
    Jocul acesta ii pune pe romani intr-o postura proasta, astfel ca sunt asociati in intreaga lume cu India.
    Fiecare popor trebuie sa isi poarte cu mandrie numele si sa nu-si ascunda originile.
    Urmasii hindusilor trebuie sa renunte la numele furat pe nedrept de la romani si sa fie mandri de istoria lor milenara.

    Impacarea dintre popoare se face bilateral, nu unilateral.
    Romanii au facut multe concesii, au acceptat multe nedreptati insa acum e vremea ca si ceilalti sa arate ca pot renunta la un nume folosit pe nedrept.
    • +10 (10 voturi)    
      Corect (Luni, 30 decembrie 2013, 19:54)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Nu numai pe Romani i-a neindreptatit ci si pe Italieni. Roma le e capitala...
  • 0 (8 voturi)    
    Iar se umflă rânza... (Luni, 30 decembrie 2013, 19:18)

    un-buburuz [utilizator]

    ..."patriotului naționale" în țuțerii michimausului.
    S-ar zice că britanicii habar n-au cum sa-si administreze "milioardele".
    Să să dea rumânilor, că știu ei mai bine, mâncați-aș!
    Iar pentru cei câțiva naivi care îi tot dau cu "mafia bancară"(sunt câțiva mai sus) o corectare: nu există așa ceva, oameni buni. Există doar fraieri care acceptă orice condiții pentru împrumut la bancă.
    Homo homini lupus. Daca n-ar fi oile, lupii ar muri de foame (în caz că nu se apucă de cultivat morcovi).
    • -1 (3 voturi)    
      pai nici "hoti" nu exista ;) (Luni, 30 decembrie 2013, 23:07)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui un-buburuz

      Exista doar fraieri care isi lasa portofelul, neglijent, la indemana oricui vrea sa il apuce :P
  • -3 (13 voturi)    
    londra e capitala mondiala a camatariei (Luni, 30 decembrie 2013, 19:46)

    Plasmaticus [utilizator]

    Mai lasati o moarta cu onorabilitqtea mafiei bancare din city ul londonez, care controleaza FED ul american, iar acesta face politica economica mondiala prin dolarul gaunos. Lasati ma cu mafiotii bancari din londra care au finantat atat bolsevismul , cat si rapacitatea capitalista. Ei stau la baza crizei noastre.
    • +2 (10 voturi)    
      Lenea si statul falimentar (Luni, 30 decembrie 2013, 20:56)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Plasmaticus

      is la baza crizei tale.
      • 0 (0 voturi)    
        E 2014... (Miercuri, 1 ianuarie 2014, 11:54)

        Dacos [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        si mey, postacule, mai lasa-ne cu gargariselile tale portocalo-PPE-SUE. Ioropa e un tigru de hartie. Omu' a facut si el ce-l duce mintea si indicătiile de la varza de Bruxelles. Ne-a numit "comunitate". Dumnealui nu ne mai considera popor de mult timp, dar s-ar putea sa aiba o surpriza!
    • +1 (1 vot)    
      atit (Luni, 30 decembrie 2013, 23:32)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Plasmaticus

      ai inteles matale din orientul in care traiesti, o fi rusia, o fi bielorusia, din spiritul capitalismului, oricum tot la mina acelor bancheri vei fi, din fericire pentru restul lumii.
  • +9 (11 voturi)    
    acest mesaj este nepotrivit, ca sa nu zic mai mult (Luni, 30 decembrie 2013, 20:45)

    verdeata [utilizator]

    dl Draghici se umfla degeaba. Ar trebui sa inteleaga ca pe britanici ii deranjeaza cersetoria ca mod de viata, incompatibil cu demnitatea umana. De aceea, in locul dsale, as fi cerut tiganilor sa se integreze, nu sa se deznationalizeze ci sa se integreze, adica sa faca parte din societate in mod constructiv. Desigur, stiu, sunt si tigani care s-au integrat, cinste lor.

    Eu am avut o parere buna despre dl Draghici pana sa aflu ca este consilierul plagiatorului si pana sa emita riposta asta neinspirata.
  • +4 (8 voturi)    
    urgent (Luni, 30 decembrie 2013, 21:37)

    burebista [utilizator]

    Schimbarea numelui de rrom in TIGAN
    Noi Romani nu putem fi confundati cu Tigani ca nume . Se aude PARLAMENTUL .Iar tu mai iliescovici si tu mai petrica sa va fie rusine tradatorilor de tara .
    • 0 (2 voturi)    
      sau si mai bine:) (Marţi, 31 decembrie 2013, 3:13)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      schimbarea denumirii de Roman in Dac
      ca in definitiv aici nu e Imperiul Roman ,ca Roma e capital Italiei si nu a Romaniei:)
      de fapt Eminescu a fost asasinat tocmai pt ca el vroia unirea tuturor dacilor intr-o Dacie mare
      cautati pe youtube asasinarea lui Eminescu
  • +6 (8 voturi)    
    "ambasadorii" de imagine ai Romaniei (Luni, 30 decembrie 2013, 21:40)

    Teh-nik [utilizator]

    Din afirmatia stimabilului nostru conational intelegem ca cersetoria ar fi o activitate totalmente inofensiva si de trecut cu vederea functie de imprejurari. Apoi nu te trimite nimeni peste mari si tari fara nici o calificare pe piata muncii sa stai cu mana intinsa poate pica ceva, sa consumi din apa , adapostul de noapte, hrana si alte "socialuri" pentru care altii muncesc si platesc taxe, ca in final sa-ti mai suporte nesimtirea si comportamentul antisocial. Asadar cei ce se simt lezati sau amenintati au dreptul sa faca ceea ce cred de cuviinta in ceea ce-i priveste, degeaba se supara d-nul Draghici. Poate ne lamureste dumnealui ce fel de valori morale au si respecta conationalii nostrii de etnie roma, ca eu pana acuma n-am inteles de la nici un lider de opinie al lor, care ar fi acestea, ca sa stim o treaba sa ne corectam si noi si totodata sa nu le mai faca nici europenii atatea probleme. Nu de alta, dar poate e vorba de cinste , omenie, respect pt semeni , pentru munca, mediu inconjurator s.a. si noi nu stim!
    • +1 (1 vot)    
      Punctul pe i, excelent! (Luni, 30 decembrie 2013, 22:58)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Teh-nik

      V-as mai da niste plusuri pentru acest comentariu dupa "metoda Catalin Voicu" :-).
  • +6 (6 voturi)    
    nu stiu altii cum sunt... (Luni, 30 decembrie 2013, 21:42)

    liviusmaximus [utilizator]

    Dar eu am fost azi la supermarket. Plin de cocalari semi-romi veniti in vacanta. Galagiosi, nepoliticosi, inchipuitzi, etc, etc. Mi-am amintit de vacantele "afara" in care incerc un sentiment de jena cand ii intalnesc. Sunt de acord cu orice masura menita sa le permita sa plece din romania. Locuri de vacanta mai izolate voi gasi mereu...
  • +7 (9 voturi)    
    Mai bine mai suflai un pic în nai, "maestre"... (Luni, 30 decembrie 2013, 21:46)

    Cocofifi [utilizator]

    ... era mai bine decât să-ți dai cu părerea de chestii de care nici nu ai habar!

    De când n-ai mai trecut prin Londra? Îi vedeai pe protejații matale spălându-și rufele în fântânile arteziene de la Marble Arch sau dormind în St. James Park în speranța că va trece Regina pe-acolo și-o să le dea casă și beneficii pă de-a moaca...

    Cât despre bancherii britanici, n-ai matale grijă! Aici se dă ora exactă în Europa pentru tranzacții financiare (bursa de la Londra e exact între cele din Tokyo și NY, așa că au un avantaj enorm).

    Ei n-au nevoie să fure, au toți bonusuri enorme pentru că absolut toți, de la șeici până la magnați ruși vin la Londra ca să le fie administrate portofoliile financiare...

    Aici e diferența! Ei fac bani plimbând banii altora, noi nu suntem să-i administrăm nici pe ai noștri!

    Mai bine ia un do de jos. Dacă nu-l găsești, roagă un prieten să ți-l ciordească.
  • +7 (9 voturi)    
    Țiganii să se facă bancheri! (Luni, 30 decembrie 2013, 22:28)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Sunt și integrați, pot fura și bani.
  • +2 (2 voturi)    
    Simon says... (Marţi, 31 decembrie 2013, 0:21)

    Ricochet [utilizator]

    Cel mai votat comentariu la articolul din dailymail.co.uk pe tema interviului lui Draghici dovedeste cat de bine ne cunosc englezii:

    "If the Romanian government spent more time creating better living conditions and jobs and developed a good international and desirable image of the country instead of lining their own pockets we wouldn't have this problem in the first place."

    Guvernul roman este deci preocupat sa-si umfle propriile buzunara in loc sa se ocupe de crearea de locuri de munca si conditii de viata si de dezvoltarea unei imagini bune a Romaniei in ochii lumii.

    Hmm... Unde naiba am mai auzit eu asta?!
  • +4 (4 voturi)    
    Tobosarul colorat al " doctorului " Viorel (Marţi, 31 decembrie 2013, 8:01)

    Plagarus [utilizator]

    70 % dintre rommii din Romania sunt " integrati " pe langa bancomatele din toata Europa, asa ca bancherii ar trebuii sa " fure " mai putin sa aiba si alogenii astia de o paine mai alba !
  • +3 (3 voturi)    
    In ajutorul obiectivului Damian! (Marţi, 31 decembrie 2013, 8:29)

    hotnewsfil [utilizator]

    Damian Draghici: Britanicii ar trebui sa fie mai ingrijorati de bancherii care fura miliarde decat de cersetorii romi.
    Damian a uitat sa strecoare cuvantele 'si hotii', inaintea cuvantului 'romii'. O scapare "obiectiva".
  • +2 (2 voturi)    
    Cu glanda, cu gena! (Marţi, 31 decembrie 2013, 8:35)

    hotnewsfil [utilizator]

    Romanii mai putin scoliti, atunci cand nu pot sa defineasca boala cuiva, obisnuesc sa spuna despe bolnav : 'e cu glanda'.
    Similar, mai putin scolitii din Anglia (sunt si pe acolo!) spun despre romii care castiga un ban cinstit, in strada : 'astia sunt cu gena'.
  • +2 (2 voturi)    
    mai Draghici (Marţi, 31 decembrie 2013, 15:52)

    ggna [utilizator]

    du-te inapoi la toba ta si lasa-neeeeeeeeeeeeeeeee!
  • 0 (0 voturi)    
    apoi avem si noi (Joi, 2 ianuarie 2014, 14:26)

    Tiger1 [utilizator]

    prostii nostri.O replica imbecila, care ar trebui sa aiba drept consecinta indepartarea lui din postul respectiv.Dar nu vom vedea asta pentru ca in guverul de ''cinstiti '' cine se aseamana se aduna!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version