Un ONG protesteaza fata de "cadourile" facute de Guvern Bisericii: Guvernantii actuali ignora criza din sistemul sanitar, pentru a imbogati Biserica

de C.Z.     HotNews.ro
Vineri, 27 decembrie 2013, 12:37 Actualitate | Esenţial

Preoti ortodocsi
Foto: USER UPLOADED
Asociatia Secular-Umanista din Romania critica alocarile bugetare facute de Guvern in favoarea Bisericii Ortodoxe Romane, in conditiile in care Executivul ar ignora criza din sistemul sanitar.

Intr-un comunicat remis vineri catre HotNews.ro, organizatia non-guvernamentala aminteste ca duminica, 29 decembrie 2013, se implinesc 150 de ani de la adoptarea legii de secularizare a averilor manastiresti.

Cu aceasta ocazie, Asociatia Secular-Umanista din Romania "atrage atentia asupra principiilor secularismului si a importantei apararii acestora in societatea romaneasca" si indeamna publicul la o "Zi de Actiune Laica".

"Astazi, prioritatile politicienilor sunt cu totul altele. Biserica a primit la ultima sedinta de Guvern 10 milioane de lei, in plus fata de cele 20 de milioane deja alocate pe 11 decembrie. De asemenea, pe 18 decembrie, BOR a primit in administrare printr-o ordonanta de urgenta si Complexul hotelier "Bradul" din Covasna (hotel, restaurant, baza de tratament, teren de sport, parc amenajat, izvor de ape minerale), impreuna cu 2.3 hectare de teren", reclama asociatia.

La randul sau, vicepresedintele ONG-ului, Toma Patrascu, cere cultelor religioase din Romania sa se autofinanteze in loc sa primeasca fonduri de la Guvern.

 "Alexandru Ioan Cuza a folosit averile manastiresti pentru intretinerea scolilor si spitalelor, dar guvernantii actuali ignora criza din sistemul sanitar pentru a imbogati Biserica. Trebuie sa le trimitem un mesaj clar: Vrem spitale, nu catedrale! Vrem o Romanie laica! Cultele religioase trebuie sa se autofinanteze din contributiile voluntare ale credinciosilor!", a declarat Toma Patrascu, vice-presedintele Asociatiei Secular-Umanista din Romania", spune Patrascu, citat de comunicatul asociatiei.

Pe 29 decembrie, organizatia ii invita pe romani sa scrie mesaje pro-laicitate pe panouri si sa se fotografieze alaturi de ele in fata unei institutii publice, cum ar fi Parlamentul, un consiliu judetean sau o primarie.

Protestatarii respectivi sunt rugati sa publice apoi fotografiile pe conturile lor de pe retelele sociale si pe pagina de Facebook a evenimentului, https://www.facebook.com/events/187590848102898.

De asemenea, romanii sunt invitati sa-si tipareasca si sa-si afiseze mesajele la intrarea in blocul in care locuiesc sau, daca merg cu masina in oras, sa le expuna pe luneta automobilului, intr-un loc vizibil.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

7111 vizualizari

  • +65 (67 voturi)    
    Jaful în favoarea bisericii trebuie să înceteze (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:04)

    felis_tigris [utilizator]

    Cu tot respectul pentru enoriaşi şi B.O.R., acest jaf trebuie să înceteze. Jaful îşi are originile din decembrie 1998 şi continuă şi azi. Trebuie să spunem STOP şi acţionăm ca atare. Ce legătură are credinţa cu jaful sub egida credinţei? Trebuie să acţionăm! Biserica trebuie să fie pentru enoriaşi, nu pentru îmbuibaţii din B.O.R.
    • +5 (17 voturi)    
      nu e BOR de vina.. (Vineri, 27 decembrie 2013, 14:09)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      oamenii simpli care se duc la biserica si accepta sa fie ghidati spiritual de salariatii BOR SRL au avut si vor avea nevoie intotdeauna de cineva care sa-i ghideze. ca e tovarasul cel mai iubit, popa sau altcineva, nu prea conteaza pentru ei. in acest context, biserica ortodoxa romana doar umple un gol in societate. nu rezolvam nimic daca alt guvern nu le-ar mai da atatia bani.. s-ar descurca pe alte cai. singura solutie pe termen lung este educatia. nu toti crestinii sunt atat de usor de dus de nas si minoritatea celor care au un pic de scoala vad foarte bine cat de departe este biserica de ceea ce pretinde a fi. din pacate sunt mult prea putini, si ceilalti, din categoria "prosti dar multi", cu greu mai pot fi scosi din ignoranta lor, insa urmatoarea generatie, daca ar beneficia de o educatie adecvata, ar putea intelege ce se intampla de fapt si ce se ascunde in spatele unor vorbe goale. probabil ca de acceea urmasii comunistilor au facut toate eforturile in ultimii 25 de ani sa impedice orice reforma in educatie.
      • +13 (17 voturi)    
        pai cum?? (Vineri, 27 decembrie 2013, 16:39)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        CUM sa "beneficieze de educatie adecvata", cand in scoala, in loc sa faci educatie estetica, fizica, statistica, biologie samd. faci... "religie"??
        • -6 (8 voturi)    
          no hai sa vorovim (Sâmbătă, 28 decembrie 2013, 10:52)

          tepes [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Mai Codruta iar vorbesti in dodii.Pai daca faci o ora pe saptamina religie ce ai putea patii?Poate vrei ore de sex sau de futurologie sau cine stie ce.Cei asa de mult o ora?mai stai si tu linistita farasa-ti zboare gindul la alte placeri.
          • +3 (3 voturi)    
            doar o ora (Sâmbătă, 28 decembrie 2013, 16:30)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui tepes

            dar tu ti-ai lasa copilul o ora pe saptamana sa i se explice de ce unii sunt atei? sau o ora pe saptamana sa i se povesteasca despre religia musulmana si sa-l invete sa se roage la Allah?
    • -15 (21 voturi)    
      cata indignare (Vineri, 27 decembrie 2013, 15:28)

      Marcelica2013 [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      "Iar Iuda Iscarioteanul, unul dintre ucenicii Lui, care avea sa-L vânda, a zis:
      Pentru ce nu s-a vândut mirul acesta cu trei sute de dinari si sa-i fi dat saracilor ?
      Dar el a zis aceasta, nu pentru ca îi era grija de saraci, ci pentru ca era fur si, având punga, lua din ce se punea în ea."

      Asadar nu pt ca a primit biserica cateva milioane nu avem spitale si scoli, ci pt ca hotii de la butoane inventeaza permanent motive de a mai face rost de ceva bani pt bagat in buzunar.

      Ca sa va faceti o idee despre marimea 'darului' facut bisericii, 30 de milioane de lei (6.5mil euro) sunt cam egale cu costurile schimbarii gazonului de pe national arena de la constructie pana azi.
      • +23 (27 voturi)    
        Ca sa va faceti o idee despre marimea 'darului' (Vineri, 27 decembrie 2013, 15:48)

        Liolikk [utilizator] i-a raspuns lui Marcelica2013

        Cu darul asta intretineai un an de zile 1643 de copii intr-un orfelinat, cu 50 RON/zi. Sau plateai 568 de medici un an de zile cu 1000 EUR/luna! Sper sa vad o declaratie din partea BOR prin care refuza politicos "darul" USL-ului, motivand prin faptul ca nu poate sa-l accepte in conditiile in care celelalte culte sunt ignorate - un bun simt elementar!
        • -9 (15 voturi)    
          un preot tine 400 orfani (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:03)

          mihai.toma [utilizator] i-a raspuns lui Liolikk

          stiati ca parintele tanase tine vreo 400 orfani?
          • +11 (15 voturi)    
            E o regula ? (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:26)

            Liolikk [utilizator] i-a raspuns lui mihai.toma

            Sau o exceptie ?
      • +7 (7 voturi)    
        Protest ! (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:13)

        buji [utilizator] i-a raspuns lui Marcelica2013

        Pe linga sumele alocate l-e mai da,in administrare,si un hotel!Oare sunt asa de istoviti dupa ce au"muncit"sa adune bani de la prosti si vaduve sarace in zilele de sarbatoare incit acum trebuie sa se relaxeze la restaurant, Spaa,parc si teren de sport ?Daca ar fi de la mama PM nu m-ar deranja dar cum ea nu are si da de la noi toti cu o nonsalanta criminala, sunt indignat profund.De ce nu ar beneficia niste amariti ce nu au unde locui si se dau popilor care,oricum,nu au maini decit de luat,au cele mai somptuoase case din fiecare sat,locul cel mai privilegiat la pomene,mincarea cea mai buna,primesc locuri de casa cele mai bune prin concesionare pe 49 ani,etc.Protestele ar trebui sa fie majore,exceptind pe babele satelor care nu pot fi convinse de rapacitatea popilor!
    • -8 (14 voturi)    
      ONG-ul in cauza...traeste din pomana statului.. (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:27)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      ......atunci de ce protesteaza, ca mai primeste si altul pomana.?/.......cata labareala.,

      ....daca s-ar desfiinta toate ong-urile, precum , pro-cutucutu ,pro -ecoanarhiste,pro-cocioabe de patrimoniu ........s-ar economisi ceva bani,......este?
      • +10 (12 voturi)    
        de unde ai scos asta (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:58)

        CiprianCucu [anonim] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Esti obisnuit sa vorbesti inainte sa gandesti, sau nu gandesti de obicei?

        Ce legatura are statul cu ONG-urile? Unde-ai vazut tu ca-s finantate de la buget?
        • -1 (3 voturi)    
          din ce traesc ...din furt, mai rau. (Vineri, 27 decembrie 2013, 21:00)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui CiprianCucu

          probabil ca traesti in patagonia, de asta nu gandesti, .....doar muncesti.ha..ha...ha.
  • +23 (31 voturi)    
    revoltător (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:11)

    Mazeta [utilizator]

    Statul român este jefuit tocmai de cei care ar trebui să îl protejeze. Cum să fie cedate gratuit hoteluri și vile? Ar trebui ca instituțiile abilitate să ia atitudine. De exemplu SRI.
    • +19 (21 voturi)    
      hotel cu SPA (Vineri, 27 decembrie 2013, 14:26)

      FFF T [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Complexul hotelier primit cadou de la Guvern este faimos pentru SPA-ul din interior. Se pare ca popii prefera botezul in SPA mai nou, cu masaj inclus.
    • +16 (20 voturi)    
      Mazetuta revoltata (Vineri, 27 decembrie 2013, 14:52)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Bai Mazeta, cateva observatii:
      1. Matale esti cam confuz....in general
      2. Contracatul BOR - FSN/FDSN/PDSR/PSD/USL a fost semnat de Ion Iliescu si Prea-Fericitul din acea vreme....continuat de politrucii din ambele tabere.
      Ex: In 1996, in satul Lupoaia, langa Zalau, mie mi s-a oferit un calendar cu Ion Iliescu in curtea bisericii...cam ilegal carevasazica...
      3. Taci din gura, ca fara ajutorul BOR, Iliescu si camarila lui n-ar fi distrus tara....iar USL n-ar fi fost la putere....
      ...deci despre ce vorbesti bre, USL-amistule?!

      PS: Putin al Rusiei tot asa face, continuand traditia tarilor rusi. Ortodoxia este aliatul de nadejde al dictatorilor rasariteni....mai draga!
      • +8 (8 voturi)    
        PS: Putin al Rusiei tot asa face, (Vineri, 27 decembrie 2013, 16:08)

        Liolikk [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        All we want is - Pussy Riot ! :)

        http://ro.wikipedia.org/wiki/Pussy_Riot
      • -5 (7 voturi)    
        ok si acum (Vineri, 27 decembrie 2013, 17:30)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        la ultimele alegeri ce ai primit ? Doar ca s-a schimbat culoarea din rosu in portocaliu e mai bine?
  • +17 (21 voturi)    
    10 mil de lei, in plus fata de cele 20 de mil (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:17)

    misa2002_2006 [utilizator]

    astia cred ca daca dau bisericii banii, biserica se va ruga pt spalarea pacatelor lor mai cu patos si vor fi iertati! biserica si-a depasit de mult atributiile in Romania, dar nimeni nu baga de seama, sau nu protesteaza ca este bagata si in politica si in afaceri! Biserica invarte sume uriase de bani, care nu se pot controla.. si gestioneaza terenuri pe care nimeni nu le contesta..oare de ce?????????
    • +12 (12 voturi)    
      Ai amnezie? (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:21)

      felis_tigris [utilizator] i-a raspuns lui misa2002_2006

      Jafurile astea nu întâmplă de acum, ci din 1989...
  • +30 (30 voturi)    
    Explicatie (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:22)

    Octavian48 [utilizator]

    Biserica primeste multi bani pentru ca la sate biserica face politica. Avand in vedere procentul mare de populatie rurala este de inteles de ce guvernul ar redirectiona fonduri si favoruri catre biserica
    • +15 (17 voturi)    
      Of, doamne! (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:40)

      felis_tigris [utilizator] i-a raspuns lui Octavian48

      Biserica nu are dreptul de a face politică, alta de a proslăvi pe Dumnezeu şi a îndemna la fapte bune. B.O.R. nu face asta; B.O.R. are o atitudine de sectă, vor doar bani.

      Şi în era interbelică, B.O.R. avea bani, dar parcă îi păsa mai mult de enoriaşi: păstorea şcoli, păstorea spitale, centre pentru nevoiaşi.

      Acum s-au adaptat perfect la noua societate: să ne fie nouă bine, membri B.O.R., care este treaba noastră cu cei în suferinţă. Nouă să ne fie bine, restul, n-au decât să se facă popi, să le fie bine! Ruşine B.O.R., asta trebuie să înceteze!
    • -3 (3 voturi)    
      si in orase se face politica in biserici (Vineri, 27 decembrie 2013, 16:22)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Octavian48

      si nu doar in cele ortodoxe, in toate cultele, altfel cum crezi ca ajung primari, consilieri, deputati sau senatori de diferite confesiuni neoprotestante, diferenta este ca doar celor ortodocsi, li se interzice sa candideze.
  • +18 (18 voturi)    
    notiunea de "feudalizare" a Romaniei (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:26)

    lucadd [utilizator]

    incepe intradevar sa prinda substanta cu conturarea celor trei ordine sociale tot mai inegale
    1. politicienii si mass media prietena (imunitate, acces la resurse, privilegii, etc)
    2. clerul (scutiri impozite, acaparare patrimonii, fundamentalism ortodox, obscurantism, monopol educatie)
    3. poporul (cu tot mai putin timp de gandire si reflectie, mare consumerist, se indobitoceste si devine marele platitor de impozite si taxe pentru celelalte doua ordine )
    Worst case scenario
    • +10 (10 voturi)    
      Este clar (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:38)

      Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      La nivel de conducere BOR a facut pactul cu diavolul USL. Tot raul spre bine. Cand USL isi va frange gatul si BOR va intra la mult asteptata reforma.
      Da! Reforma in BOR este absolut necesara intrucat ea nu mai slujeste de mult principiile si valorile promovate de Iisus Hristos, Fiul Celui pe care pretinde ca-L slujeste: Dumnezeu.
      • +4 (4 voturi)    
        nu intra! (Vineri, 27 decembrie 2013, 16:46)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

        Face pact si cu aceia care or sa vina dupa USL ;)
        • +1 (1 vot)    
          Este posibil (Sâmbătă, 28 decembrie 2013, 8:09)

          Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Este posibil sa aveti dreptate, insa in cazul asta, se va alege praful si pulberea in urmatorii 20 de ani de aceasta biserica. Dar eu cred si sper ca se va reforma. Sunt totusi multi preoti care doresc asta. Exista deja o miscare ascunsa in interior care lucreaza la acest aspect. Ceva cu siguranta se va intampla in urmatorii 5 ani.
  • +18 (18 voturi)    
    Se cuvin cateva precizari (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:37)

    bigbrother [utilizator]

    Banii dispar si in alte gauri negre din economie, deci nu doar biserica este vinovata de lipsa banilor pentru sistemul sanitar iar biserica se imbogateste. Chestia asta cu vrem spitale si nu biserici e ca si cu vrem spitale si nu stadioane, strazi sau cine mai stie ce.

    Cred ca problema trebuie pusa altfel:
    1. Ce facem si cand facem ceva cu banii existenti
    2. Legea trebuie sa se aplice tuturor

    Eu cred ca in acest moment ne-am facut "plinul" de biserici. Cine doreste biserica, sa o faca pe banii lui, va fi ctitorit in acea biserica si i se va sti numele peste veacuri. Amin. Deci fara pomeni de la stat, terenuri, hoteluri, paduri date catre biserici. RA-APPS administreaza bunurile poporului roman, nu ale guvernantilor.

    In plus, acordarea de "cadouri" de acest gen ar trebui sa fie interzisa definitv pentru ca este discriminare religioasa + nu se justifica, BOR este foarte departe de situatia in care are nevoie de ajutor din partea statului roman, ba din contra, daca ar plati impozite, s-ar aduce multi bani la buget. Cred ca e momentul sa dea MULT mai mult inapoi poporului decat sa stranga pentru ei.

    Iar legea chiar trebuie sa se aplice tuturor. Oricine obtine bani prin folosirea bunurilor in aceasta tara, se impoziteaza. Exista o totala opacitate in privinta veniturilor BOR, o lipsa totala de fiscalitate si de control in privinta bunurilor existente. Pomenile electorale fortate, gen cea din Covasna nu fac decat sa starneasca ingrijorare si deceptie in comunitate. Hotel de 5 stele cu spa, masaj etc pentru preoti..pana la urma nu e rau sa fi preot. Dar nu unul mic dintr-un sat uitat de lume, ci unul din elita, ca sa aiba parte de toate cele lumesti.

    Asa ca voi sustine orice demers care va cere impozitarea averilor BOR. Imi doresc ca statulul preotului sa fie similar al profesorului din invatamantul romanesc, cu tot ce decurge de aici. Iar BOR sa fie considerata institutie privata care trebuie sa plateasca impozite.
  • +9 (9 voturi)    
    o mina se spala pe cealalta.... (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:41)

    geocrin [utilizator]

    Atit pentru guvernanti cit si pentru popi un singur lucru conteaza mentinerea la putere.

    Exemplele sunt multe.....
    http://www.youtube.com/watch?v=6if-DXrKoyc

    Tara este plina de smecheri si de naivi.
    Asta este Romania noastra.
  • -13 (17 voturi)    
    acelasi ONG, acelasi text (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:45)

    mihai.toma [utilizator]

    ce titlu enigmatic, "un ONG".. ar trebui scris "acelasi ONG" protesteaza in pentru ca <bla bla>, impotriva BOR.
    ..
    nu se mai mentioneaza ca proprietatile BOR au fost confiscate de comunisti, si in procent f. mic returnate BOR, o baga pe aia cu spitalele, cu scolile.. de parca BOR e ministru sanatatii si educatiei, si din cauza lor e dezastru acolo.. asa-i?
    • +11 (15 voturi)    
      ori (Vineri, 27 decembrie 2013, 14:10)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui mihai.toma

      nu intelegi, ori nu vrei sa intelegi despre ce e vorba in propozitie.

      ps. fiecare sa-si finanteze singur halucinatiile
      • -3 (7 voturi)    
        BOR o sa-si poata finanta singura cheltuielile (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:06)

        mihai.toma [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

        BOR o sa-si poata finanta singura cheltuielile daca-si primeste inapoi averile manastiresti confiscate abuziv.. fii sigur de asta,
        ce spui tu e ca si cum i-ai lua unui taran pamantul si apoi il inviti sa-se finanteze singur,.. pai, dupa ce i-ai luat pamantul, din ce sa se finanteze??
        • +7 (11 voturi)    
          ceea ce a facut cuza a fost corect (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:22)

          gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui mihai.toma

          bor are averi de miliarde de euro, profituri de milioane de euro, nu plateste impozite si tu ai tupeul sa insinuezi ca nu se poate intretine si e normal ca statul sa pompeze bani la greu?
          de cand e problema statului sa se ocupe de religia unor cetateni?
          • -5 (9 voturi)    
            'unor' cetateni? adica peste 80% = 'unii' ? (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:30)

            mihai.toma [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

            nea gica, religia 'unor cetateni' ? care "unor", alora peste 80% din populatia tarii?
            • +2 (6 voturi)    
              stai linistit (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:37)

              gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui mihai.toma

              80% nu inseamna toti cetatenii, deci e corect spus "unor". oricum procentul nu e chiar asa de mare, dar chiar daca ar fi, repet, de cand e problema statului sa se ocupe de religia unor cetateni?
          • +1 (3 voturi)    
            cuza, a secularizat averea ... (Vineri, 27 decembrie 2013, 21:06)

            oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

            manastirilor subordonate bisericilor din grecia......
            ....trebuie sa te documentezi temeinic, cand debitezi chestiuni nestiute.
        • +3 (3 voturi)    
          despre ce confiscari vorbesti... (Vineri, 27 decembrie 2013, 19:57)

          vizirul [utilizator] i-a raspuns lui mihai.toma

          despre secularizarea averilor facuta de A.I.Cuza? In rest BOR ar fi trebuit sa retrocedeze bunurile confiscate de regimul comunist de la biserica greco-catolica, bunuri pe care BOR le foloseste abuziv si in prezent.Cat despre bunuri imobiliare- paduri, terenuri, imobile, se pare ca ati primit mai mult dacat s-ar fi cuvenit. Si daca, prin absurd, ati primi vaste terenuti agricole, cine vi le-ar lucra? robii tigani?
    • +13 (17 voturi)    
      aha (Vineri, 27 decembrie 2013, 14:17)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui mihai.toma

      Daca tu te imbolnavesti, ajungi la spital, si cei de-acolo n-au cu ce sa te trateze fiindca n-au bani si tu stii ca s-au dat 30 de milioane de lei (300 de miliarde de lei vechi) bisericii pentru nimic, n-ai fi si tu un pic suparat? Sau daca ai copii la scoala si scoala iti cere tie bani pentru reparat acoperisul/varuit/cumparat creta si tu stii ca s-au dat 300 de miliarde bisericii, din nou pentru nimic, nu te-ai oftica? PF Daniel isi face monstruozitatea aia din curtea Casei Poporului, un monument tiranic in curtea altui monument tiranic, nu te vindeca de nimic, nu ii invata nimic pe copii.
      • -4 (8 voturi)    
        20 mld EUR e evaziunea... (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:08)

        mihai.toma [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        daca 20 miliarde eur e evaziunea, cat fura politicienii? .. stai tu linistit ca nu din cauza donatiei asteia e greu in scoli si spitale.. compara tu 20 miliarde cu 7 mil eur.. poti?
  • -5 (13 voturi)    
    mlnr (Vineri, 27 decembrie 2013, 13:51)

    octavianracu [utilizator]

    Interesant, de ce acelaşi ONG nu se revoltă faţă de darurile Guvernului oferite Marei Loje Masonice?

    "Un teren în suprafaţă de 2.500 metri pătraţi de pe Bulevardul Expoziţiei din Capitală, din vecinătatea complexului Romexpo, a fost acordat de Guvern Marii Loje Naţionale spre folosinţă gratuită pentru 49 de ani, pentru construirea unei clădiri "de interes public".

    Terenul, administrat de către Regia Patrimoniului Protocolului de Stat (RA-APPS), a fost cedat pentru Asociaţia "Marea Lojă Naţională din România", printr-o hotărâre aprobată în ultima şedinţă de guvern.

    Terenul are o valoare de inventar de peste 2,1 milioane lei"
    • +1 (9 voturi)    
      Nota (Vineri, 27 decembrie 2013, 14:56)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui octavianracu

      Dragule, ca observatie:
      1. Alexandru Ioan Cuza a fost probabil mason....in orice caz s-a invartit in aceste cercuri.
      2. Unirea de la 1918 s-a facut datorita masonilor romani si relatiilor acestora cu Marea Loja franceza.

      Hai mai pune mana pe istorie, nu doar Ceausescu, Iliescu, Stefan si Mihai au fost in tara asta!

      Deh, cand auzi de cultura iti vine sa iei pistolul nu-i asa?
      • -1 (3 voturi)    
        ahaaaaaa.....deci pt uni "se poate".... (Vineri, 27 decembrie 2013, 21:12)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        dar pt. cei care au pastrat fiinta nationala , precum biserica, nu "se poate".
      • 0 (0 voturi)    
        Mda (Sâmbătă, 28 decembrie 2013, 8:18)

        Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Asa este, doar ca masonii despre care vorbiti erau cu adevarat patrioti, cu plecaciune in fata lui Dumnezeu si a tarii lor. Cei de astazi sunt doar niste...oportunisti, ce-l slujesc cu mare avant pe singurul lor stapan si domn: banul. Marea majoritate.
        Cat despre cultura ce sa mai vorbim. Intr-o tara in care sistemul educational este la pamant, intr-o tara in acre toate valorile sunt inversate, intr-o tara in care de dimineata pana seara in presa si televiziune sunt scoase in evidenta doar lucrurile rele, nu mai este loc de cultura. Acest aspect este de fapt cauza reala al decaderii Romaniei de astazi si daca nu se intampla nimic, a celei de maine.
  • +12 (14 voturi)    
    Trebuie sa munceasca cineva, totusi (Vineri, 27 decembrie 2013, 14:11)

    PopaPius [anonim]

    Daca sistemul sanitar e in colaps, va dati seama ce munca va fi pe capul popilor. Si trebuie sa fie in forma deceniul urmator...
  • +8 (10 voturi)    
    proiect pentru BOR - orfelinate in fiecare oras... (Vineri, 27 decembrie 2013, 14:59)

    dadan [utilizator]

    Am o idee de proiect maret pentru BOR - cate un orfelinat aflat sub patronajul si administrarea bisericii in fiecare oras din tara - sunt sigur ca au si mijloacele si posibilitatea sa o faca, au atatea imobile in fiecare oras pe care le folosesc in folos personal ca si case patriarhale ori ceva de genul... sunt sigur ca asa ar castiga inimile oamenilor si ar castiga si mai multa virtute in fata Domnului decat proiectul faraonic catedreala neamului....
    Sunt atatia copii orfani in tara asta iar bosii din BOR se lafaie in haine aurite cu lanturi de aur si masini scumpe de parca ar fi vedete hip-hop ... sunt sigur ca o retea atat de complexa precum biserica ortodoxa poate misca masele sa ajute un proiect de orfelinate iar oamenii ar da cu drag donatii ... decat pentru catedrala faraonului Daniel
    • +6 (6 voturi)    
      ar putea,......dar popii au alte prioritati (Vineri, 27 decembrie 2013, 15:52)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Sunt perfect de acord ca ar putea, daca, ar vrea.
      Dar prioritatile sunt cu totul altele, ai mentionat bine in comentariu.
      Preotii, nu mai suntcei de altadata,cind preotul, profesorul si doctorul satului erau respectati ei erau cei care ajutau oamenii ii luminau, ori astazi preotul a devenit popa si face si el ce poate.

      http://www.youtube.com/watch?v=6if-DXrKoyc

      Nu-i interes pentru oamenii nevoiasi, si din pacate sunt foarte multi in Romania.
    • +5 (7 voturi)    
      nuuuuuu.....!!! (Vineri, 27 decembrie 2013, 16:52)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      ATAT ar mai trebui: niste bieti copii orfani, spalati pe creieri de popi si de dascali...!!!
      Nu, nu, nu!
      Daca tot e sa "faca" ceva, mai bine sa faca centre de asistenta pentru batrani!
      Si sa NU le puna conditia sa isi "doneze" casa catre BOR pentru a fi primiti acolo, asa cum fac, de exemplu, in Suceava!!
  • +5 (5 voturi)    
    este prea mult! (Vineri, 27 decembrie 2013, 16:18)

    FundatiaSperanta [anonim]

    Prioritatile statului de drept trebuie sa fie altele:
    INVATAMANT.....SANATATE .
    Ce facem cu acei copiii care platesc ,,politele"celor care le-au dat viata...?
    DOMNULE, PRIM MINISTRU....NU DEZAMAGITI!
  • -7 (7 voturi)    
    Cine&nbsp; îi platește (Vineri, 27 decembrie 2013, 17:21)

    Un cititor [utilizator]

    Pe  ăștia care strigă împotriva bisericii?
    • +4 (6 voturi)    
      nu trebuie sa fie platiti de nimeni (Vineri, 27 decembrie 2013, 18:29)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      e de ajuns sa-si foloseasca creierul
  • +7 (11 voturi)    
    Pomana cu banii mei?! (Vineri, 27 decembrie 2013, 17:57)

    Ricochet [utilizator]

    Stie cineva care este (in caz ca existe vreunul!) temeiul juridic pe care se bazeaza aceasta pomana electorala?
    Cine, sau ce ii permite lui Ponta sa arunce in acest fel cu banii, munciti din greu, ai cetatenilor?
    • -2 (2 voturi)    
      Dar daca nu muncesti? (Sâmbătă, 28 decembrie 2013, 11:02)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Ricochet

      Lasa domnule populismele ieftine ca nici nu sti ce pierzi.
  • +1 (3 voturi)    
    rusine (Vineri, 27 decembrie 2013, 19:33)

    parker [utilizator]

    Ne indignam degeaba daca Ponta este situa pe I loc in preferintele romanilor. Poate sa ne vanda si pe noi ca nu se schimba nimic.
    De ce face Ponta asemenea tampenii care irita pe oamenii cu bun simt? Pt ca nu pt populatie s-a cocotat in varful puterii ci s-a faca ce vo muschii lui. Rusine!
    • +1 (1 vot)    
      credeti in sondajele vre-unei institutii (Sâmbătă, 28 decembrie 2013, 12:20)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui parker

      din Romania ? Eu nu !
  • +1 (1 vot)    
    Romania sucita (Sâmbătă, 28 decembrie 2013, 11:59)

    Vlad-I [utilizator]

    Cine a mai vazut ca un partid socialist sa fie asa de bisericos, iar un ghevarist sa poarte in loc de AK 47 o icoana.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version