VIDEO Traian Basescu: Am promulgat bugetul de stat pentru ca Guvernul a fost de acord sa amane cu 3 luni acciza la motorina si benzina/ Nu se rupe USL, puteti sa va faceti linistiti sarbatorile

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 18 decembrie 2013, 15:45 Actualitate | Esenţial

Traian Basescu
Foto: HotNews / DP
Presedintele Traian Basescu a anuntat miercuri ca a promulgat legea bugetului de stat dupa ce Guvernul a fost de acord sa amane cu 3 luni acciza la motorina si benzina. Seful statului a precizat ca isi va asuma amanarea acestei taxe in fata misiunii Fondului Monetar International si a Comisiei Europene, adaugand ca in discutiile cu reprezentantii creditorilor internationali are drept obiectiv convingerea acestora ca acciza poate fi evitata complet. "Nu voi valida nicio scrisoarea catre board-ul FMI in care e vorba de majorarea accizei", a reiterat Basescu.

"Convingerea mea e ca cele 3 luni vor fi prelungite pentru totdeauna", a precizat presedintele. Basescu a remarcat, razand, ca acciza la carburanti ar urma sa intre in vigoare la 1 aprilie: "Sigur e o pacaleala, e o poanta."

Intrebat ce garantii a primit de la seful Executivului ca acciza va fi amanata, Traian Basescu a aratat ca Ponta si-a dat cuvantul de onoare, adaugand ca spera ca se va tine de cuvant.

Anuntul vine la capatul unor intalniri succesive intre liderii USL, pe fondul tensiunii din alianta la guvernare. De asemenea, declaratia presedintelui vine dupa ce premierul Victor Ponta si ministrul Finantelor, Daniel Chitoiu, s-ar fi aflat la Palatul Cotroceni miercuri dupa-amiaza.

Basescu a vorbit si despre tensiunile din alianta de guvernare aratand ca nu crede in ruperea USL ci mai degraba considera recentele atacuri reciproce drept "jocuri de forta". "Deci nu se rup, dar deocamdata se sicaneaza", a afirmat seful statului adaugand ca "nu se rupe USL, puteti sa va faceti linistiti sarbatorile".



Iata principalele declaratii facute de presedintele Traian Basescu:
  • Am promulgat bugetul de stat
  • Am facut acest lucru pentru ca Guvernul a fost de acord sa amane cu 3 luni acciza la motorina si benzina.
  • Suspendarea aplicarii pe termen de 3 luni inseamna 600 milioane lei mai putin in bugetul de stat.
  • E o suma foarte mica in raport cu excesele care sunt in buget, care pot fi ajustate in foarte multe zone ale bugetului, unde sunt bani in exces, fie ca vorbim de banii de la ministerul domnului Dragnea, fie la serviciul datorii externe.
  • Sunt resurse foarte mari pentru ca aceasta taxa barbara sa nu fie introdusa.
  • Obiectivul meu nu a fost legat de o confruntare, ci de a corecta o greseala.
  • Atat FMI cat si Comisia Europeana au gresit, incarcand excesiv cu o taxa suplimentara consumul de motorina si benzina.
  • Cand va veni misiunea FMI si CE voi fi cel care isi asuma amanarea acestei taxe.
  • Impactul ar fi fost pe cei mai saraci dintre romani.
  • Sunt convins ca taxa poate fi evitata complet. Acesta va fi obiectivul meu in discutiile cu FMI si CE.
  • Nu voi valida nicio scrisoarea catre board-ul FMI in care e vorba de majorarea accizei.
  • Ma bucur ca Guvernul a luat o decizie inteleapta. Creeaza premisele sa colaboram in 2014.
  • Daca se consolideaza si capacitatea ANAF de a diminua evaziunea fiscala, am convingerea ca spre mijlocul anului putem sa incepem primii pasi pentru reducerea CAS. Totul e sa vrem.
  • Dar cu diminuarea dorintei de a privi bugetul ca pe un instrument de a servi baronii locali ca o traditie, toate partidele care construiesc bugetul au facut-o si cu gandul la sustinerea in an electoral. Toate Guvernele au facut-o.
  • Baronii locali sa priveasca cu multa atentie si indrazneala al fondurile europene.
  • Convingerea mea e ca cele 3 luni vor fi prelungite pentru totdeauna.
  • (Rizind) Ce inseamna 3 luni? Cand ar urma sa fie prima de zi de introducere a taxei? (un jurnalist ii raspunde: 1 Aprilie) Sigur e o pacaleala, e o poanta.


Intrebare: Ce garantii v-a oferit premierul?

T. Basescu: Cuvantul de onoare.

Intrebare: Credeti in cuvintele premierului?

T. Basescu: Sa speram ca se va tine de cuvint.

Intrebare: Daca se va reintroduce acciza, ce efecte va avea?

T. Basescu: Reintroducerea accizei trebuie facuta in urma unei intelegeri cu FMI si UE. Desi se stia disputa interna pe aceasta tema, cele doua institutii si-au mentinut neutrlitatea. In ianuarie reluam discutia pe aceasta tema. Eu v-am spus ca nu voi aproba niciodata un mandat care va prevede cresterea accizei la combustibil.

Intrebare: Va mentineti declaratia prin care le-ati cerut demisia premierului si celor doi sefi ai parlamentului?

T. Basescu: Orice actiune in folosul Romaniei, inclusiv aplicarea de pedepse infractorilor, este necesara. Deci imi mentin punctul de vedere ca cei care ascund infractori trebuia sa plateasca.

Intrebare: Ati vorbit azi si de benzina si de motorina. E pentru ambele?

T. Basescu: Asta am spus. Premierul a promis ca imediat dupa promulgarea bugetului va amina acciza.

Intrebare: Situatia din USL e exploziva, il veti desemna din nou pe Ponta premier?

T. Basescu: Eu nu cred in ruperea USL. Cred ca pot fi niste jocuri de forta. De aceea m-am si bucurat ca am ajuns la un acord cu premierul, pentru ca riscam sa vedem ca pentru televiziune liberalii pleaca si nu avem vot pe buget. Deci nu se rup, dar deocamdata se sicaneaza.

Nu se rupe USL, puteti sa va faceti linistiti sarbatorile






















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

16262 vizualizari

  • +33 (33 voturi)    
    habemus (Miercuri, 18 decembrie 2013, 15:49)

    omidius [utilizator]

    Avem un nou guvern?
    • -53 (61 voturi)    
      Ce s-a intimplat cu Basescu? La 17:15?! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:04)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui omidius

      Noi eram obisnuiti cu declaratii ale presedintelui la ora 18:30. A baut gaz ce s-a intimplat cu el de vorbeste la 17:15?
      • +33 (39 voturi)    
        tov Dimitrica Romania (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:19)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        a Invins USLamul, asta e o realitate care sa iti intre bine in memeaca ta !
        • -21 (29 voturi)    
          Tot nu a arata Basescu banii lui Dragnea (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:28)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Basescu tot nu a demonstrat cum pot banii lui Dragnea (1.7 miliarde Euro, dositi de acesta pentru campanie electorala) sa inlocuiasca taxa de 7 eurocenti/litru combustibil.

          Mai mult, Basescu zicea ca el gaseste bani (si vine cu o lista concreta a locurilor de provenienta a acestora) care ar putea inlocui cu virf si indesat taxa de 7 eurocenti astfel incit aceasta sa nu mai fie necesara deloc. Nu am vazut acea lista!
          • +27 (31 voturi)    
            ai omis ceva (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:36)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Zicea ca in caz de i se cere, va argumenta. I-a cerut guvernul, parlamentul sau USL acest lucru?
            • -14 (22 voturi)    
              Taxa de 7 centi sta in cuvintul lui Ponta?! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:46)

              dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

              Din ce zice Basescu inteleg ca Ponta si-a dat doar cuvintul ca nu va introduce taxa de 7 eurocenti pe litru de combustibil pina la 1 Aprilie 2013. Totusi legal, nimeni nu il opreste sa nu o puna. Deci taxa poate fi aplicata de la 1 Ianuarie 2014 stiut fiind faptul ca Ponta nu are nici un cuvint.

              Nu a obtinut nimic Basescu. A pierdut razboiul cu Ponta.
              • +9 (13 voturi)    
                lol (Miercuri, 18 decembrie 2013, 21:24)

                mircearh [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                eu zic ca Ponta a pierdut demult razboiul, dar fiecare are dreptul la optimism.. :) .
            • -13 (19 voturi)    
              Da i s-a cerut lui Basescu (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:53)

              dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

              Ponta, guvernul si parlamentul, prin reprezentantii sai, au sustinut ca nu exista surse pentru a acoperi neinstaurarea taxei de 7 centi.

              Basescu a zis ca exista, dar nu a dat lista de locuri de unde ar putea proveni banii. Daca spunea care ar fi sursele financiare capabile sa inlocuiasca taxa de 7 eurocenti atunci Ponta renunta la ea imediat.
              • -15 (21 voturi)    
                hehe (Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:09)

                Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                Mâine vine FMI și îi bate cap în cap pe amândoi: „Scoateți mah banii, că vă ia mama Fitchului! Ați făcut pace pe banii noștri?!”
              • +4 (8 voturi)    
                cand? (Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:14)

                Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                unde? cum?
                • -14 (18 voturi)    
                  Deci Basescu saraceste romanii ca nu i s-a cerut! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:39)

                  dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                  Deci Basescu a fost de acord cu introducerea taxei de 7 centi/litru pentru simplu motiv ca cei care voiau sa o introduca nu i-au cerut lista alternativa de surse de finantare. Daca i-o cereau Basescu da lista si taxa de 7 centi nu mai era introdusa.

                  Frumoasa logica.
                  • +8 (12 voturi)    
                    ?! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 19:18)

                    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                    De unde ai scos timpenia aia?
                    • +5 (9 voturi)    
                      nu-ti bate capul (Miercuri, 18 decembrie 2013, 21:30)

                      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                      Dumitrica e greu de urmarit si uneori imposibil de inteles. Plus ca are o maniera categorica de a face afirmatii de parca ar fi doldora de acte si dovezi pt fiecare cuvant pe care il scrie.
                  • +6 (10 voturi)    
                    dumitrica, dumitrica... (Miercuri, 18 decembrie 2013, 21:24)

                    roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                    pana si palaria de postac ti-e cam mare. Daca nu intelegi abtine-te, te faci de bacanie...
                  • +1 (1 vot)    
                    Lista (Joi, 19 decembrie 2013, 8:27)

                    Encounter [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                    Am sa presupun (e o presupunere absurda, dar eu sunt optimist) ca intrebarile tale vin din dorinta de a te informa nu din dorinta de a lovi cu orice pret in Dl Basescu, asa ca iti reamintesc ca Dl Presedinte a dat deja destule indicii publice referitoare la locurile de unde se mai poate reduce hotia pentru a elimina cresterea taxei. Crestere care (FYI) va afecta mult mai multi oameni decat eliminarea unor surse de furt pentru ciracii uslamisti. Suplimentar, pe poanta nu-l intereseaza ideile Dlui Presedinte pe principiul (enuntat deja public) "daca zice Basescu nu poate fi bun", asa ca (precum un copil prost) ne sacrifica pe noi toti pe altarul egoului sau care creste (nejustificat) constant. Concluzie: Base i-a transmis in mod public deja indicii lui poanta, insa poanta are de arvunit campania electorala. Apropo, cearta de acum din usl, cum crezi ca s-a stins? Indiciu: s-au promis noi privilegii pentru mai marii "ofensati". De unde crezi ca se vor acorda? Da, exact, de la cei care platesc taxe. Te numeri printre ei?
              • +17 (19 voturi)    
                Le-a explicat lui Poanta si ai lui.. (Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:16)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                de cateva ori, in direct, de unde se pot gasi acele sume de bani.

                "Ponta, guvernul si parlamentul, prin reprezentantii sai, au sustinut ca nu exista surse pentru a acoperi neinstaurarea taxei de 7 centi." Pai de ce a acceptat sa amane taxa daca nu exista surse?
              • +5 (9 voturi)    
                banii incasati pt. acciza..... (Joi, 19 decembrie 2013, 0:19)

                oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                sunt destinati baronilor locali, pt. camp. electorala din 2014 si nu pot fi luati din sursele indicate de basescu,pt. ca ar fi un furt grosolan din buget.....ai inteles?......banii astea din acciza, cica s-ar dat pt. amenajarea drumurilor din tara, care drumuri........nu le va verifica nimeni daca s-au facut s-au nu.
          • +9 (29 voturi)    
            Superb Presedintele! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:37)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Si uita asa Traian Basescu a devenit salvatorul romanului de rand asuprit de hotia USL...:)
          • +7 (13 voturi)    
            ma mir ca nu esti atent........... (Joi, 19 decembrie 2013, 0:11)

            oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            la una din conf. de presa de la ora 18.30,s-au explicat care ar putea fi sursele financiare......basescu cand vb. stie ce spune.
          • +1 (1 vot)    
            a promis (Joi, 19 decembrie 2013, 8:03)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            ca va arata cand vine femeiu cu uniunea in ianuarie.
            pana vin aia, le trece si indigestia de la craciun si cea cauzata de cat rahat mancat la sfarsit de an.
            palavramentarii vor fi la ski pana in feb. asa ca se poate discuta cu minkiea mai limpede, fara bruiajul lui zgornea si cacarau.
      • +23 (29 voturi)    
        In capul tau sunt numai automatisme! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:21)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Pe mine ma ingrijoreaza fiecare declaratie a Presedintelui, decand au ajuns la guvernare Gigeii si Plagiatore.. ma astept numai la furaciuni!

        Dar uite ca PNLul nu mai joaca guvernarea in pozitia ''mama iedului'', isi da seama cat de mari sunt riscurile complicitatii cu mafiotii!

        De aceea PNL nu-si permite sa voteze legea Amnistierii sau a Super-Imunitatii!
        • +5 (9 voturi)    
          vorbim de pnl chinez, (Miercuri, 18 decembrie 2013, 19:21)

          fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

          ca doar asa ar putea fi ultimul care "sa-si dea seama..." E parte dar a realizat ca ne-am urnit masiv noi, cetatenii si UE in a intelege !
      • +23 (27 voturi)    
        ca sa nu mai stati voi peste program (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:23)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        :)))
      • -24 (32 voturi)    
        Basescu vorbeste pagini intregi si nu zice nimic (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:32)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Iar o sa vorbeasca Basescu despre o multime de subiecte, asa cum o face de cel putin 3 ori pe saptamina, fara sa zica nimic nou.

        Iar va vorbi despre incercarea PSD de a face cadou TVR lui Voiculescu. Acesta va fi subiectul principal al conferintei.
        Pe urma va ataca si problema MTR (Muzeul Taranului Roman), asta ca o noutate datind de ieri si totodata motiv de noua criza politica majora in Romania.

        Un alt subiect va fi trecerea la RA-APPS a unei aripi a cladirii parlamentului ceea ce va insemna ca o parte din Casa Poporului poate fi privatizata ca orice imobil RA-APPS.
        • +38 (42 voturi)    
          Prietene ... (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:41)

          TheTrinitY [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Du-te frate cu ai tai comunisti si lasa-ne pe noi, basistii, sa ne vedem de ale noastre.

          Prietene, BA prietene, macar Basescu zice adevaru. Catre populatie.
          Icoana la care tu te inchini alde nea Ponta .. in afara de nume nu zice nimic adevarat. Sau concret.
          TU chiar crezi ca atatea ambasade si prim ministri si atata mass-media .. toti sunt tampiti cand il critica ?
          Uita-te in oglinda, si mare grija ce votezi data viitoare !
        • +20 (24 voturi)    
          vad ca esti bine informat (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:42)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          spune ne de banii de la Crescent, cand ii vede Trezoreria Statului ? care crescent ? pai uite acilea..e film hbo, baieti finutzi seriosi,,http://www.youtube.com/watch?v=-SR0lXbiaWk
        • +15 (17 voturi)    
          pai si nu e adevarat? (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:55)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Daca deja ai habar de infractiunile pe care USL incearca sa le comita, de ce ti se pare imprevizibil?
        • +22 (28 voturi)    
          Basescu vorbeste cel mai bine dintre politicieni! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:35)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          N-a comis greseli gramaticale, a argumentat temele in discutie cu articole de lege, nr., pagina, paragraf. Nu va puneti voi, piticanii cocosate, cu un comandant.
        • +10 (16 voturi)    
          Vad ca le "ghicesti" de fiecare data.. (Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:18)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          ..Ce-ar fi sa te duci tu in locul lui Basescu si sa incerci a face acele conferinte de presa? La ce ora vrea muschiuletul tau.
        • +10 (14 voturi)    
          MAI FA UN STUDIU... (Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:49)

          schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          de fezabilitte pt. autostrazi! Zi-ne pe unde e bine si pe unde nu e bine sa ne deplasam,
        • +6 (10 voturi)    
          baaaaaaaaaaa...... (Joi, 19 decembrie 2013, 0:22)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          numai aberatii ies din tine.......du-te la culcare ca poate ai obosit si tu.
      • +17 (21 voturi)    
        Ii accepta demisia (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:41)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        pontalaului, care este problema!?
      • +14 (20 voturi)    
        Hi-hi-hi (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:33)

        rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Dar cu tine ce este la ora asta? Faceti ore suplimentare sa va dea usl banii de porc?
        • +6 (10 voturi)    
          Porcii nu au nevoie de bani... (Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:19)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui rad_prostii

          ei doar dau cu ratul...
      • +5 (9 voturi)    
        Ca sa va linisteasca a iesit la 17:15 (Miercuri, 18 decembrie 2013, 20:12)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Ati fost cam agitati azi.
      • +3 (7 voturi)    
        Dumitricaaaa... (Joi, 19 decembrie 2013, 1:25)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        exibitionistii isi expun in public organele genitale. Tu iti expui in public prostia in toata splendoarea ei. Eu mor de ras.
      • -2 (2 voturi)    
        oricum (Joi, 19 decembrie 2013, 7:58)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        a pierdut startu, copilotii deja se produsesera pe sticla.

        secretul semnarii, nu a fost cedarea lui base, ci, inca odata, dovada ca pune mai presus interesul tzarii. secretul este in ultimul raspuns, anume ca s'a evitat un nou vot la care liberalii ar fi votat contra, urmat de criza guvernamentala, taman inainte de craciun.
        ceea ce n'ar fi dat deloc bine.
        cu guvernare a la dottore, tot mai bine decat caderea guvenrului.
        caci, base nu l'ar mai fi numit pe dottore si s'ar fi ajuns la anticipate, in iarna.

        probabil ca psd in alianta cu aliatii sateliti ai varanului si ai ghinararului de popota, cu sprijin udmr, ar fi format o majoritate care ar fi pus pe tapet un candidat la presedentie din psd, cu mult timp inainte de alegeri, cu sanse mari sa castige.

        lasandu'i impreuna, se macina reciproc pana la parlamentarele ioropene. se mai erodeaza, se mai fac de rahat in fatza alegatorilor, pierd din voturi ambele aripi socialiste.
        sau, pardon, fiecare colt al patrulaterului rosu.
        un patrulater cam scalciat, oricum.

        avamdu'i impreuna, este ca la gradinita, sunt mai usor de supraveheta, ca cine stie, separat, ar da foc la casa. :))
        al mai razgaiat dintre ei, dottore, are deja o cutie de chibrituri pe care o flutura pe deasupra capului.
    • +17 (19 voturi)    
      Nu..... (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:48)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui omidius

      ....nu vom avea un nou guvern.
      Asa cum am anticipat, a intervenit "comisia de impaciuire", le-a umplut, celor doi pitici, pantalonii cu bocanci si s-au "impacat" de ochii lumii.
      Se pare totusi ca plagiatorul mincinos a incasat mai multe pentru ca i-a cam cazut fata si daca i-a recunoscut el lui kkrau ca "a pierdut controlul", inseamna ca cineva se pregateste sa ii ia locul. O fi Dragnea ?

      Dupa cearta lor flecara,
      Pentru a noastra tarisoara,
      Cum ca tara este a mea, ba a mea, ba nu, ba da,
      Varanu'n barba radea
      gandind ca o puslama :
      Prostilor !
      E tara mea !
      HaHaHaHaHaHaHa !
  • +22 (28 voturi)    
    URA (Miercuri, 18 decembrie 2013, 15:51)

    Cindrel [utilizator]

    Basescu ne aunta la ora 17,15, in direct, ca Tonta si-a depus mandatul !
    • +25 (29 voturi)    
      5995 de oameni (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      vreau si DIZOLVAREA PARLAMENTULUI, un Cadou Frumos pentru Romania altminteri http://www.petitieonline.net/petitie/10022136/semnaturi/pg60
  • +21 (23 voturi)    
    haida de (Miercuri, 18 decembrie 2013, 15:55)

    moka [utilizator]

    ca doar nu si-o fi dat demisia dom' Prim - Ministru...
    • +23 (25 voturi)    
      Bine Ar fi (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:11)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui moka

      impreuna cu Penalii din Parlament...Maine se Joaca Finala la Tenis, Nastase vs Romania..sa vedem cat ia Nastase DUPA fileu..
    • +17 (19 voturi)    
      Ciolanul (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:15)

      spanac [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Nu lasa amaratii si golanii astia ciolanul asa usor. Crezi ca degeaba s-au lins in coor atata timp cei de la PNL si PSD?
  • +21 (27 voturi)    
    le mai da o lectie (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:09)

    radiola [utilizator]

    De cum se conduce o tara.
    • -3 (11 voturi)    
      lol (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:27)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui radiola

      am crezut ca treaba cu acciza este o chestiune de principiu peste care nu se poate trece, pentru care se refuza semnarea tratatului cu FMI. Se pare ca e doar un moft care dureaza 3 luni.
      • +2 (8 voturi)    
        Mowgli (Miercuri, 18 decembrie 2013, 20:18)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Citeste articolul nu doar titlul.
  • -14 (22 voturi)    
    crucisatorul (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:12)

    demaGOGU [utilizator]

    dupa ce a distrus toata Ro va anunta ultima "reusita": destructurarea USL
    • +11 (17 voturi)    
      e o reusita (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:16)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      care TREBUIE salutata si de Tine, Mazeta, evoque,finutza, jiji kent si altii ca Tine !
    • +17 (19 voturi)    
      chiar ca demagogu (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:32)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      aia doi idioti se cearta de cateva zile, base nu spune nimic si tu tragi concluzia ca este reusita lui?
      ai dat in carti? in cafea? cum ai aflat? :))
      nici eu si sigur nici base nu-si doreste destructurarea usl-ului. astia doi pitpalaci trebuie sa plateasca impreuna pentru distrugerea tarii.
      de doua saptamani ne-au dat circ pe paine si mariri de taxe. si tu dai vina pe base... ce dracu sa mai zic? :)
    • +4 (8 voturi)    
      NU, ASTA TREBUIE SA FIE VICTORIA NOASTRA! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 19:36)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Nimeni nu trebuie sa ne ia bucuria asta !
    • +5 (7 voturi)    
      USL se distruge singur (Miercuri, 18 decembrie 2013, 20:20)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      De ce sa-si mai bata capul presedintele cu el?
    • +4 (8 voturi)    
      Votacii ca alde tine (Miercuri, 18 decembrie 2013, 21:33)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      fara valori si principii solide de viata au distrus tara. Distrugerea a inceput cu asa zisa revolutie si venirea la putere a reptilianului ilici.
      "Mama voastra de intelectuali, a venit si vremea noastra a celor prosti, sa conducem". Iti suna cunoscut?
    • +1 (7 voturi)    
      pentru asta (Miercuri, 18 decembrie 2013, 21:33)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ar merita inca un mandat. Daca ar reusi cumva sa bage PSD in pamant l-as pune pe viata.
  • +21 (23 voturi)    
    Doresc ... (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:17)

    spanac [utilizator]

    Doresc sa gasim pe cineva care sa fie in stare sa conduca tara asta. Nu e greu, sunt alte popoare care o fac deja cu succes. La noi doar mascaricii si bisnitarii au sarit in frunte si au ajuns sa ne conduca.
    • +14 (16 voturi)    
      Eu eu (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:33)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui spanac

      Desi as castiga mai putini bani ca prea prim ministru, m-as baga, sincer, ca sa nu plec din ro. mi-e groaza de viitor (cel putin de viitorul copilului)
    • +16 (18 voturi)    
      ai perfecta dreptate dar ..... (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:29)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui spanac

      Ai perfecta dreptate dar "mascaricii si bisnitarii " au fost ALESI ! Democratia functioneaza (cum functioneaza, imperfect) numai unde exista alegatori EDUCATI (care stiu valoarea votului si nu-l tranzactioneaza pe galeti, malai, etc)
      • +13 (15 voturi)    
        asa e (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:42)

        spanac [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        Am spus ca-mi doresc sa fie altfel dar sunt constient ca majoritatea celor care voteaza sunt "lemn". Si generatiile care vin din urma sunt la pamant, acolo e problema.
  • +29 (35 voturi)    
    Noi, cetateni ai Romaniei, cerem (Miercuri, 18 decembrie 2013, 16:26)

    it_s__not_news [utilizator]

    Noi, cetateni ai Romaniei, cerem:

    1. REFORMA SISTEMULUI POLITIC

    1.1 Concedierea in masa a politicienilor (LUSTRATIA GENERALA, punctul 8 de la Timisoara, extins).

    1.1. Este interzis de a candida sau de a ocupa functii publice persoanelor care:
    i / Au facut parte din nomenclatura comunista
    ii/ Au facut parte din fostul aparat de represiune comunist (Securitate), indiferent de functie si rol
    iii / Au condus Romania din 89 pina acum (senatori, deputati, consilieri judeteni, primari, consilieri locali, viceprimari, vice-presedinti ai consiliilor judetene, presedinti de CJ, presedintii Romaniei, parlamentari EU)
    iv/ Au ocupat functii executive din 89 pina acum: prefectii, ministrii, primul ministru

    1.2. Introducerea de minime criterii morale
    i / nu au voie sa candideze cei care sint condamnati penal in prima instanta la data electorala
    ii/ nu au voie sa candideze cei care sint condamnati penal definitiv
    iii/ nu au voie sa candideze cei care comit fapte ce nu sint de natura penala dar contravin normelor academice sau normelor profesionale

    1.3/ Modificarea legilor electorale
    i/ Trebuie sa poti constitui un partid cu 10 oameni.
    ii/ Micsorarea pragului electoral la 1%.
    iii/De-permanentizarea: Nimeni nu are voie sa candideze pentru mai mult de 2 mandate la aceeasi functie. Valabil pentru cei alesi direct.
    iv/Materialul promotional electoral nu poate depasi 1.5 EUR/buc (insigne, brichete, etc)
    v/Marirea pedepselor pentru frauda electorala, de la 25 ani - viata.

    1.4/ Parlamentul
    i/ Respectarea referendumului, o singura camera si 300 parlamentari
    ii/Imunitatea parlamentara: restrinsa la opiniile politice
    iii/Separatia puterilor in stat: Parlamentul nu are cum se substitui puterii judecatoresti. Blocarea cercetarilor penale sa nu mai fie la latitudinea parlamentului.
    iv/Parlamentarii condamnati in prima instanta sa fie automat exclusi
    v/Posibilitatea alegatorilor de a retrage mandatul unui parlamentar
  • +10 (18 voturi)    
    Iepurasul isteric (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:15)

    Troller [utilizator]

    Iepurasul isteric era la restaurant: "Vreau o friptura !". Chelnerul intreaba: "Doriti si niste cartofi prajiti!" Iepurasul isteric: "Comentezi ?"
    Tot asa, articolul asta spune ca Basescu va da declaratii la ora 17:15, e 17:10 si deja peste 30 de comentarii ! Ha ha ! Efectul Basescu, ce o sa va faceti fara el ? Chiar si USL e nebun dupa Basescu, au justificarea esecului lor la guvernare, Ponta declara entuziast: Basescu va mai sta 11 luni (a se citi, de-aia merge prost), alt uslamist declara ca Basescu va fi intr-o functie importanta si dupa, deci fara griji, cine va fi de vina ? Basescu
  • +11 (15 voturi)    
    Furtuna intr-un pahar cu apa ! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:30)

    Troller [utilizator]

    Comparand puterea de cumparare a romanilor cu restul UE, benzina ar trebui sa fie 1 leu 50, comparativ cu puterea de cumparare a cetatenilor SUA, benzina ar trebui sa fie 70 bani. Ce credibili sunteti voi cu aia 7 centi !
  • +7 (11 voturi)    
    Sarbatori linistite! - asigurare de la Basescu (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:34)

    andrei.s [utilizator]

    Dupa declaratia lui Traian Basescucare ne asigura ca USL isi va pastra integritatea, ce putem noi intelege?
    Asa, logica elementara. In ciuda evenimentelor care determina breaking news-uri cu ruperea USL, se pare ca Antonescu, agitat cum pare, va urma strategia prezidentiala.

  • +9 (13 voturi)    
    Inceputul sfarsitului USL-ama (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:36)

    Sani [utilizator]

    Dragi USL-amisti, acesta este inceputul sfarsitului.

    Ponta s-a dus cu steagul alb la Basescu,
    Chiar si acest Ponta va trebui sa se tina de cuvant acum. Daca nu, caderea va fi si mai rapida.

    Domnu' Voiculescu, ati belit-o!
    Se stie acum cine este SEFU'!

    "Marele proiect USL pe faras".
    Ma intreb, va fi tras si Iliescu in valtoare?
    Atunci si numai atunci, RO va putea sa spere intr-o schimbare!
  • +12 (18 voturi)    
    BASE E GENIAL (Miercuri, 18 decembrie 2013, 17:43)

    arheopterix [utilizator]

    Numai un geniu politic este in stare sa manevreze ca EL.Totusi cum s-a mai vazut de la extaz la agonie (in politica -de la sublim la ridicol )nu e distanta prea mare . BASE OCHII IN PATRU! ,pUSLamaleleau o mie de alifii. PS eu tot nu sunt de acord cu atitudinea LUI fata de Regele Mihai , de Monica Macovei , de Plesu
    • +3 (7 voturi)    
      ok , dar sa precizam ca : (Miercuri, 18 decembrie 2013, 20:05)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

      1 nu s-a referit la regalitate ci la regele mihai (a carui haita regala e jalnica)
      2 Dna Monica Macovei a avut cea mai palida reactie (a trebuit sa intru pe blog sa vad ce zice) si m-au palit si pe mine niste ganduri..
  • +7 (13 voturi)    
    Inca.. (Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:07)

    nsolomon [utilizator]

    nu li s-a rupt apa... :) Basescu asteapta.. Ce nas, ce om.. :)))
  • +9 (11 voturi)    
    inca una pt ponta, de la crin :) (Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:19)

    liviusmaximus [utilizator]

    " Noi i-am spus ca nu e normal sa dai o ordonanta de urgenta ca ti-a fugit un grup parlamentar. Il cautam si dam de el" :)distractivi azi...
  • +4 (10 voturi)    
    Niste ciumpalaci pt. proteste? (Miercuri, 18 decembrie 2013, 19:03)

    ssgl [utilizator]

    Nu ies niste ciumpalaci in Piata Univ. sa protesteze ca Basescu nu a fost de acord cu o noua taxa guvernamentala?!
  • +4 (6 voturi)    
    amanarea ma sperie (Miercuri, 18 decembrie 2013, 19:14)

    manoman [utilizator]

    daca se amana cu trei luni, inseamna ca taxa este trecuta in NOUL cod fiscal!?
    ???
  • +6 (8 voturi)    
    nu va fi nici o acciza, ponta nu poate recunoaste (Miercuri, 18 decembrie 2013, 20:14)

    fosta zoezoe [utilizator]

    ca a mintit .Iar noi, cetatenii am fi de accord cu acciza daca s-ar folosi vre-o data toti banii europeni pentru autostrazi ! Am vazut cu totii ca dupa ce a spus ponta ca vor folosi banii pentru autostrazi (pe ideea ca ne doare pe toti asta) si Base a tras semnalul au inceput cu drumuri nationale , judetene ...Urmau probabil sa pretinda ca astupe gropi din ulite in final !
  • +9 (9 voturi)    
    tara din lumea a treia... (Joi, 19 decembrie 2013, 0:13)

    cco [utilizator]

    care nu are capacitatea sa se sustina prin productie reala, export de bunuri si servicii. incearca mariri de impozite si taxe (aplicate oamenilor de rand in mod direct) si vanzare de resurse naturale (lemn, aur si ce se mai gaseste). politica de evul mediu; "gandita" de politicieni incompetenti.
  • +4 (8 voturi)    
    Intalnirea dintre un om serios si o paiata! (Joi, 19 decembrie 2013, 3:59)

    hotnewsfil [utilizator]

    Presedintele Traian Basescu - un om serios, versus Ponta - 'o paiata'.
  • +1 (1 vot)    
    I se rupe... (Joi, 19 decembrie 2013, 8:38)

    periscop [utilizator]

    ... marinelului și de USL, și de "bobor", și de toate ; scopul său este să-și apere pielea. Cum își va pierde imunitatea, cum o s-o dea în bară... Sper să tragă după el toată pleava asta de-și zice cu emfază : "clasa politică"!
  • -1 (1 vot)    
    Intrebare catre 70% (Joi, 19 decembrie 2013, 9:37)

    Sani [utilizator]

    Bai votanti USL, sunteti multumiti?
    V-au placut pe plac?
    Daca nu, votati pe altcineva? Pe opozantii acestora carevasazica!

    Aaah, ma scuzati, domniile voastre cautati ingeri in politica romaneasca si daca nu-i gasiti, va luati jucariile si spuneti clasicul "Toti sunt la fel".
    In fapt cred ca acest sablon vine tot din "laboratoarele" KGB & USL.
    Dragilor, oamenii nu sunt la fel, deci nici oamenii-politicieni.
    Ingeri? Gen Nicu Steinhardt si Maica Teresa?
    Cautati fratilor in politica inca 1000 de ani....timp in care va vor conduce mitocanii care pozeaza pe post de ingeri.

    Alesii vostri: Ponta & Antonescu...niste derbedei adolescentini care confunda televizorul cu biroul in care ar trebui sa lucreze pentru fraierii care i-au ales.
    Noaptea mintii cum ar spune D-na Pora.
  • +2 (2 voturi)    
    ce frumooooosss.... (Joi, 19 decembrie 2013, 12:40)

    Codruta N [utilizator]

    Ia-ta-L pe Base, Salvatorul Tzarii... vine Craciunul si musai cadem in extaz... ce Om! cate Tarie, cat Devotament... cate si mai cate... cate aparitii "pe sticla"...
    Si iata-L SI pe Ponta, Salvatorul Tarii... ce Om! ce Mare Caracter!!! cum s-a sacrificat El si a stiut sa faca un compromis... cum si-a sacrificat "baronii"... "pentru Binele Poporului"... >:)

    Intrebare nevinovata: CE "buget" a aprobat Basescu? Cel care includea veniturile din acciza?
    Sau unul din care a disparut acciza (care ORICUM nu se stia precis ce venituri aduce, dupa cum chiar Sova a zis la TV) si, in consecinta au disparut si cheltuielile prevazute, aferente acestot venituri?

    Au reusit cei doi Mari Oameni de Stat sa faca calculele instantaneu? si sa corecteze bugetul? si sa-l REsupuna aprobarii in Parlament samd.?

    Sau... bugetul a ramas in varianta propusa de pontac - si in consecinta ramane si acciza? >:)
  • -1 (1 vot)    
    Thank you, Mr.Prez... (Joi, 19 decembrie 2013, 13:36)

    John M. [utilizator]

    Generos ca intotdeauna, atat cu prostii din casa nebunului, dar mai ales cu Poporul Roman.

    God bless you!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri