Lucian Bolcas, avocatul lui Adrian Nastase, a fost propus judecator la CCR

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:31 Actualitate | Esenţial

Lucian Bolcas
Foto: Agerpres
Lucian Bolcas este propunerea Senatului Romaniei pentru functia de judecator al Curtii Constitutionale, anunta B1Tv. Bolcas ar urma sa ocupe locul ramas vacant dupa plecarea Iuliei Motoc, ce urmeaza sa depuna juramantul ca judecator la CEDO pe 18 decembrie. Lucian Augustin Bolcas (71 de ani, avocat), este avocatul lui Adrian Nastase si a fost deputat PRM in doua legislaturi: 2000-2004 si 2004-2008. In perioada 2000-2004, Bolcas a fost si liderul grupului parlamentar al PRM din Camera Deputatilor. In anul 2010 a fost exclus din PRM, inscriindu-se ulterior in PSD Ilfov. Dupa ce a fost propus de Senat ca judecator la CCR, Bolcas mai are un singur pas pentru a fi numit la Curtea Constitutionala: el trebuie sa fie votat de plenul Senatului.

"Am fost propus de PSD. Evident ca voi accepta, este o onoare", a confirmat Bolcas pentru Mediafax. Intrebat cand anume va fi numit, el a declarat ca "probabil saptamana viitoare, deoarece pe 18 decembrie expira mandatul Iuliei Motoc". "Am fost propus nu in locul doamnei Motoc, ci pe propriul meu loc", a adaugat Lucian Bolcas.

"Pentru mine care am o lunga cariera juridica a fost ceva deosebit. Pentru un jurist, o asemenea pozitie reprezinta incununarea intregii sale carierea. Eu imi iubesc dincolo de limite profesia si mi-am inchinat intreaga viata. Un prieten mi-a spus ca <in sfarsit s-a facut dreptate>. M-a emotionat ceea ce mi-a spus. Sunt multe care trebuie schimbate, sunt multe care trebuie pastrate", a declarat Lucian Bolcas miercuri la Romania TV.

"Deviza mea in viata este cum sunt ce am fost, voi fi cum sunt", a declarat fostul deputat miercuri dimineata la B1 Tv. Intrebat daca in urma propunerii este sigur de numirea sa la CCR, Bolcas a raspuns ca "Nu, aceasta siguranta nu poti sa o ai, pentru ca ar insemna o obraznicie, o infatuare."

Premierul Victor Ponta declara, pe 2 octombrie, ca va exista un candidat comun al USL care sa o inlocuiasca pe Iulia Motoc la Curtea Constitutionala.

Iulia Motoc anunta, duminica, pe Facebook, ca mai are doar o saptamana ca judecator la Curtea Constitutionala, dupa care va pleca judecator la CEDO. "Ultima saptamana ca judecator al Curtii Constitutionale. Pe 18 decembrie voi depune juramantul ca judecator al CEDO, la Strasbourg", scria Iulia Motoc pe contul sau de Facebook.

Lucian Bolcas a facut parte din echipa de avocati care l-a aparat pe Adrian Nastase in dosarul Trofeul Calitatii, in care fostul premier a fost condamnat, in iunie 2012, la doi ani de inchisoare cu executare.

Fost deputat si fost prim-vicepresedinte al PRM, el a fost exclus din Partidul Romania Mare la data de 9 martie 2010, dupa ce Corneliu Vadim Tudor l-a acuzat de "tradarea" intereselor formatiunii politice.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

9788 vizualizari

  • +59 (67 voturi)    
    fost PRM-ist (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:35)

    edif [utilizator]

    e clar, mafiotii USL incaleca si CCR
    • +36 (44 voturi)    
      pai (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:16)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui edif

      mai bine il pun direct pe nastase. macar stim o treaba.
      • +2 (2 voturi)    
        Cum? (Joi, 12 decembrie 2013, 2:29)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Cum dizolvi parlamentul? NU exista nici un fel de procedura...
        • +4 (4 voturi)    
          Protestezi (Joi, 12 decembrie 2013, 9:35)

          JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

          Ca bulgarii, ca ucrainenii...
    • +27 (33 voturi)    
      preluarea Institutiilor Statului (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:19)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui edif

      pentru ca nu le pot desfiinta, le preiau "legal"...ca exemplu, asa vor sa faca cu DNA prin scoaterea parlamentarilor din randul functionarilor publici...
      oricum, USL trebuie sscos in afara legii; este urmasul legitim al PCR-ului, a lui Stalin, a Comunismului...
      Comunismul este o insulta la adresa inteligentei, nu conteaza cine o poseda; fauna, flora, tehnologie nano, Comunismul este o insulta si o anomalia care trebuie corectata urgent.
      ca idee personala, as desfiinta usl, as reforma justitia incepand cu judecatorii corupti, si curatenia de primavara...
      ne trebuie indivizi competenti, educati si crescuti in democratie; alde Plagiatori sau Cacarai ori Udrea si Boc nu sunt indivizi inteligenti si nu avem ce invata dela ei.
      muncind pentru un om inteligent, vom trai decent; de 23 ani muncim pentru prosti si vedem foarte bine cum traim, cum ne ajungem cu banii...
      • +10 (14 voturi)    
        Gresit (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:19)

        beckk50 [utilizator] i-a raspuns lui visio

        PCR este o aripa rupta din PSD, care s-a reintregit in 1990. PSDisti au condus romania si in comunismul din perioada PCR, si dupa '89!
    • +12 (16 voturi)    
      in perfida "democratia parlamentara"..... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:38)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui edif

      ....unde judecatorii CCR sunt numiti de catre politicieni, este posibila orice marsevie.

      In sistemul "Administrarii Statului prin Contract", judecatorii CCR sunt alesi prin vot secret de catre magistrati si astfel se realizeaza o totala independenta a CCR fata de politic si o impartialitate garantata a acesteia.

      CCR are un singur scop - prin avizele sale obligatorii, asigura respectarea constitutiei in legislatie .
    • +13 (19 voturi)    
      De curiozitate... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:47)

      Lucian P. [utilizator] i-a raspuns lui edif

      uitati-va la acest video scurt in care ponta spune cu gura lui ca au dorit control politic asupra DNA-ului. Nici nu mai e loc de comentarii. Acum reusesc cu CCR-ul... http://www.youtube.com/watch?v=bNl2RikUmpA
    • +20 (26 voturi)    
      Romania Mare (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:51)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Odata cu Iulia Motoc se duce in groapa si CCR. Un nationalist bolshevik din vechea garda a PRM, exact ce avea nevoie USL pentru a fi siguri si de CCR. Ca popor, asa votam asta meritam. Codul penal violat, CCR umpluta cu rahat, o opozitie de catifea care se bcura ca cei citiva parlamentari pe care ii mai are plus mina de primari pot si ei sa fure ca alesii majoritatii. Bravo Romania, tot inainte.
    • +17 (21 voturi)    
      ma intreb, (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:06)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui edif

      cum se face ca toti mancatorii de cacao de la latrine ajung in posturi importante?
    • +13 (17 voturi)    
      Era clar din 2007 (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:14)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui edif

      De cind cu filmuletul cu copilul batut de Basescu era clar ca asta doreste mafia. Si a durat citiva ani pina au pus mina pe putere. Acum, cu 70% in parlament, fac ce vor ei. Deja au modificat codul penal in favoarea lor, acush dizlva dna/ani (sau ma rog, le comaseaza, vad ei ce fac. CCR deja e rezolvat.

      Cu un popor care proslaveste plagiatorii, mitomanii, lenesii, repetentii hotii, turnatorii, n-ai cum face reforma. Daca poporul asha vrea sa fie condus, asha va fi condus. Incet, incet ne vom decupla de burghezo-mosieria hulpava din uniunea europeana si vom fraterniza cu marele prieten de la rasarit. Oricum poporul asta n-are nici o legatura cu valorile statului de drept sau ale economiei de piata.
  • +52 (56 voturi)    
    Mai rau nici ca se putea! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:37)

    pedepsitorul [utilizator]

    S-au terminat oamenii capabili de se propun numai oameni compromisi?
    • +22 (26 voturi)    
      Revine Nastase (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:27)

      Cindrel [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      E clar, revine Bombonel in forta!
      Incepe prin introducerea unui ramolit, fara sira spinarii, dar in momentul in care s-a pregatit terenul ( vezi ce se intampla acum, in Parlament), Inalt Prea-Sinucisul, curat si neprihanit, va fi impodobit cu roba CCR-ului. In mod sigur,
      Tonta, dupa ce va calca si prin birourile pe unde mentorul lui, ( Bombonel) n-a ajuns, adica Palatul Cotroceni, se va retrage la aceasi institutie. Doar este un distins magistrat, cu "masterat" la Catania si "doctorat" la Cornu. Nu-i asa ?
      • +6 (10 voturi)    
        Hadrian, cred ca se joaca cu focul! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 13:23)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

        Ei o dau in combinatii institutionale si legalizari de combinatii infractionale, dar cred ca daca ii vede Romania instalati ( chipurile legal) apare un Kiev 2 sau cel putin Taxim!
  • +45 (49 voturi)    
    Peremistul asta (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:38)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    rosu inchis, la CCR?!
    Asta da cea mai buna guvernare!
    Cat de orbi sunt romanii?!
  • +42 (46 voturi)    
    felicitari (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:41)

    dum_i [utilizator]

    Au ales o lichea de frunte.
  • +42 (46 voturi)    
    A3 (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:42)

    Rasmus [utilizator]

    un mancator de kkt de la A3
    ultimul care iese pe la Nadlac sa stinga lumina!
    • +19 (23 voturi)    
      :)) (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:34)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      de ce sa o stinga? lasa sa o plateasca aia care i-au votat pe comunisti, nu?
  • +37 (41 voturi)    
    Nici ca se putea mai bine... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:43)

    Lucian P. [utilizator]

    decat avocatul lui Nastase la CCR... Vai de noi si de tara asta...
    • -19 (23 voturi)    
      UN AVOCAT! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:22)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Lucian P.

      Nu poate fi facut vinovat pentru ca a aparat cauza clientului sau, indiferent cine este si cum se numeste acesta! Fiecare invinuit, acuzat, inculpat are dreptul legsl la un aparator! Asa se intampla in orice tara normala! Voi pentru ce fel de tara pledati?!
      Dupa ce l-ati votat ca niste disperati pe Ion Iliescu, comunistul cu fata umana, pentru ca Ion Ratiu si Radu Campeanu nu mancasera salam cu soia! Dupa ce l-ati votat pe Emil Constantinescu cel fara de vina si prihana! Dupa ce l-ati votat pe vajnicul capitan Traian Basescu, care a lasat tara fara flota si a pus nava ROMANIA pe usccat, acum ati devenit toti "de dreapta", sunteti disperati sa-i gasiti pe "bolsevicii" care au dus tara de rapa.
      • +14 (20 voturi)    
        Bunicule, (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:52)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        nu mai intelegi nimic. Poate te-ai ramolit , deci nu ai nici o vina ca nu mai intelegi. Voi avea rabdare cu tine.
        Nu e problama ca Bolcas e avocat. Problema este profilul moral al acestui individ. Ai inteles ?
        P.S. Incearca sa renunti la stereotipiile ideative ( de ex.: Basescu-flota).
        • -1 (5 voturi)    
          Deci, va asumati situatia au ba?! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 13:17)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          Eu sunt GRANDFATHER, dar in cei 24 de ani de post-comunism am votat numai cu "dreapta"! Voi care ati votat asa cum se poate vedea si cu ochiul liber, va asumati esecul democratiei in Romania?!
          • +6 (10 voturi)    
            Noi intelegem ca ai votat cu "dreapta"... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:40)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

            Puteai folosi si stanga pentru a stampila, important era sa nu votezi cu USL-ul.. Intelegem ca "dreapta" ta a fost PNL-ul lui Antenescu. Bravos!
            • +2 (2 voturi)    
              Nu sunteti capabili?! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 22:59)

              GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Alius

              Sa raspundeti la o intrebare si sa va asumati o situatie?! Atunci ati meritat si meritati sa pierdeti, loserilor!
              • -1 (1 vot)    
                Care situatie? (Joi, 12 decembrie 2013, 2:18)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

                Cine este loser? Bai asta care il numesti aici pe omul securitatii in Occident, Campeanu, alaturi de Ratiu. Se vede cat de dreapta esti si cat de winner esti (poate wiener).

                Auzi la asta: Campeanu.. Du-te bai cu wieneri-i tai si te culca. Ai votat cu dreapta.. Am vazut ce ai votat.
        • +2 (2 voturi)    
          Eu pot sa renunt! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 22:54)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          Dar sunt destui care nu vor uita si nu-l vor ierta! Eu voi fi si atunci, ca si acum, doar un anonim privitor de la galerie! Un vechi adagio spune ca toate revolutiile si-au "devorat" conducatorii! Si revolutia romana nu face exceptie de la regula!
      • +12 (16 voturi)    
        Un mancator de ciocolata pe la A3. (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:53)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Numai cand auzi ce spune impreuna cu argatii de pe la A3 efectiv stai si te intrebi cu cat este platit s-o faca. Asadar, tu ai dreptate doar din punctul de vedere profesional, caci despre linguseala la fundul turnatorului nu ma poti contrazice.
      • +15 (19 voturi)    
        tataie (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:56)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Orice avocat are, dpmdv, o vina morala daca alege sa tina partea unui infractor cu o vina certa. Dar nu asta e cel mai grav .

        Cel mai grav e ca mos Bolcas asta e de ani de zile pe post de mobila in studio la A3, combatant umar la umar alaturi de ai lui Felix impotriva statului de drept. Omul a validat in anul 2012 o asa zisa "lovitura de stat" cu certe valente anti-constitutionale.
        Si acum e bun de pus la CCR ? Este un scuipat aruncat in obrazul romanilor.
  • +37 (41 voturi)    
    Doamne fereste-ne! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:46)

    avint [utilizator]

    E clar, Gasca se-ntareste.

    Ne intoarcem la era Iliescu-Nastase.
    • +26 (30 voturi)    
      gruparile infractionale mizeaza (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:54)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui avint

      ca Poporul e Adormnit, insa huiduielile de la Iasi adresate lui Dottore nu pot fi ignorate, la 22 decembrie sa celebram cu tact..is cu multa actiune !
      • +14 (18 voturi)    
        te rog, nu iti face iluzii (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:29)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        huiduielile de la Iasi erau in proportie de 90% din cauza rosia montana si chevron. copy-ponta i-a incitat pe credulii de verzi ani la rand, acum culege roadele

        cand vine vorba de democratie, stat de drept, traseu european, pe hipsteru' tree hugger il doar in scoartza
        • -9 (13 voturi)    
          așa este (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:38)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          Băsiștii, papiciștii, ccriștii, aniștii n-au reușit să strângă niciodată în ultimii ani mai mult de câteva zeci de persoane. De-aia erau și așa ofticați la un moment dat, că oamenii protestează pentru Roșia Montană, nu pentru a le apăra idolii.
        • +9 (13 voturi)    
          probabil, insa pe mine (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:39)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          ma doare in "scoartza" pentru ca nu vreau sa assist la un exod al Ultimilor Oameni Civilizati din Romania si sa raman cu manelarii si USLamishtii !!! e de rau daca se intampla asa !
  • +29 (33 voturi)    
    politician sau judecator (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:47)

    levierul [utilizator]

    avocatii sunt interzisi la functii politice in multe state. Este o conditie a democratiei, ca cei care ataca legile sa nu le si faca. Este cumva o contradictie in a angaja lupu paznic la stana, ca el se pricepe cel mai bine la asta.
    Acum e si mai rau. Avocatul ajuns senator, deci implicat in politica la varf, membru prin comisii juridice, ajunge in final judecator.
    O contradictie a democratiei mai mare. Judecatorul politician. Asta cred ca este o practica interzisa oriunde in lume, nu doar un statele democratice.
    Cat sa intelegeti cum sta treaba asta, ganditi-va ca in anii impunerii comunismului, judecatorii nu erau si politicieni.
  • +25 (31 voturi)    
    Paula Iacob vrem! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:52)

    Martinezu [utilizator]

    Sa faca tandem cu Bolcas.!

    Ma intreb daca cumva romanii primesc ceva in paine.
    Vad ca sint anesteziati cu totul.
    Au mai ramas sa protesteze ecologistii care nu au treaba cu ce se intimpla in jurul lor.
    In rest????
    Ce face opozitia? Mai exista ea?
    De ce nu se organizeaza nimeni sa faca opozitie daca asta nu mai exista????
    Unde sint vocile intelectuale??
    Mai au sa isi voteze alesii parlamet pe viata pentru ei si copii lor, amnistie generala si gata.
    • +4 (8 voturi)    
      pai opozitia e ZERO (Miercuri, 11 decembrie 2013, 13:44)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Pentru ca din moment ce esti NEafiliat la USL esti basist. Si daca esti basist este RAU ... BAD BOY.

      Asta am intalnit de la oameni care chipurile sunt cititi.
      Ce pretentii sa am de la ceilalti ? Nada.
  • +27 (31 voturi)    
    scarba (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:54)

    adicos [utilizator]

    Ma duc sa vars...
  • +24 (28 voturi)    
    Deviza lui Bolcaș (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:55)

    Tescovin [utilizator]

    Cum să fiu ce-aș fi fost, dacă sunt cum sunt ?...
  • -19 (29 voturi)    
    nimic surprinzator (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:56)

    demaGOGU [utilizator]

    mandatul USL dat de 70% dintre votaci a fost clar: de-basificarea justitiei
    • +19 (25 voturi)    
      etapa 1 : debasificarea (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:17)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      etapa 2 : Felixizarea .

      Vad ca multi sunt scandalizati, si pe buna dreptate , de numirea unui fost PRM-ist de frunte si avocat al lui Nastase.
      DAR, oare voi nu stiti ca acest Bolcas este element de decor si trompeta de incredere la televiziunea de propaganda A3 de ani de zile ?
      • +8 (12 voturi)    
        felixizarea a inceput prin TVR 3 (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:44)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        e limpede ca asa se procedeaza, pe usa din dos
    • +9 (13 voturi)    
      de-basificare (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:26)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      tare, deci tu consideri ca de-basificare = aservire totala. pe cale de consecita, basificare = independenta. nu pot sa nu fiu de acord cu tine.

      dar vezi ca aia care au votat USL n-au primit aceasta traducere cand s-au dus sa voteze, deci nu-mi vorbi mie de mandat
    • +15 (19 voturi)    
      mandat clar (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:26)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      mandatul USL dat de 70% dintre votaci a fost clar:distrugeti TOT ce s-a realizat in tara asta dupa ce a scapat de ilici.cand un popor mananca excremente pe paine de la antena 3 si le simte ca pe un festin regesc, nu-l poate astepta decat un singur lucru - sa mora de foame ,in afara lumii civilizate, precum merita.
  • +21 (31 voturi)    
    Cat misto voi face de de colegii USL-isti :-))))) (Miercuri, 11 decembrie 2013, 10:57)

    neagoe [utilizator]

    Nu pot sa cred ca prostia poate fi impinsa dincolo de acest moment. Stiu cativa USL-isiti convinsi care nu vor putea da ochii cu mine, la cat misto isi vor incasa fara sa poata replica...

    Nu exista un personaj politic mai abject si mai protector cu infractorii decat Bolcas. Daca alte personaje din PSD puteau fi argumentate, Bolcas este una din petele pe care colegii mei, votanti USL, au recunoscut-o fara exceptie ca fiind rusinoasa, izoland-o la exceptii. Ca e exceptia care se dovedeste regula in USL ...

    Scurtez, a venit prima "victima" si vreau sa ma delectez. :-))))))))
    • +10 (14 voturi)    
      Bravo ție (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:08)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      ...că te distrezi și te simți bine. Noi ceilalți ce facem ?
      • +4 (8 voturi)    
        USL-asi, mare dezamagire, nu-i asa? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 13:20)

        neagoe [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Nu as fi crezut! Cea mai inversunata USL-ista a strigat: "Bolcas!?!" Nu m-a crezut si a intrat pe stiri. E furibunda. M-a injurat !!! Un deliciu.

        Oare prostia va fi impinsa peste acest moment?

        Este clar ca USL-ul nu poate produce ceva mai bun decat ceva ce a fost avortat chiar si de PRM-ul lui Vadim.

        Acum, in CCR, Bolcas e ca o stampila a "calitatii" supreme a PSD+PNL pentru 9 ani!

        :-)))
    • +11 (15 voturi)    
      :)) (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:40)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      iti spun sincer eu nu inteleg ce inseamna usl-isti convinsi. adica astia inca mai cred ca usl e bun de ceva? in afara de a-l injura pe basescu? haita asta ne va duce aproape de exit-ul din UE, asta pe langa strategia de saracire generala. stim cu totii ca sunt lepre care stiu doar sa stea cu mana intinsa (votacii usl). astia se pliaza la fix pe strategia usl: sa luam de la aia de muncesc sa dam la boschetarii care sunt punctuali la carciuma :D
    • +1 (3 voturi)    
      ! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 17:20)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Cred ca te-ai distra si mai bine daca ar fi numita Paula Iacob, nu crezi? Astia ar putea sa schimbe si legea gravitatiei cu 70% in parlament ( intentionat am scris cu litera mica)
  • +15 (23 voturi)    
    subscriu (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:02)

    ggna [utilizator]

    La tot ce s-a spus, dar .... nu se poate unul mai tanar? Avand in vedere ca-i un mandat de 9 ani? Sau pe cate unii nici Dumnezeu nu-i atinge...
    • +13 (17 voturi)    
      unul mai tanar, unul mai batran (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:15)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui ggna

      ponta uite ce tanar si voinic e, si iti pare mai rasarit? daca e ceva, e si mai rau decat nastase; la fel si antonescu.

      scena politica romaneasca imi arata cat se poate de clar ca varsta chiar nu conteaza -- si tinerii si batranii se compromit in egala masura.

      daca romanii ar avea spirit civic macar o zecime din cat au vecinii nostri de la nord, ar fi fost revolutie inca de vara trecuta si ponta, antonescu, felix si ceilalti din gasca lor ar fi fost acum judecati pentru inalta tradare si tentativa de lovitura de stat.

      dar romanii sunt preocupati cu rosia montana si gazele chevron, nu cu maruntisuri de-astea cum ar fi statul de drept sau integrarea europeana (cine crede ca noi suntem deja parte din UE, pass me the joint)
  • +9 (13 voturi)    
    stai matale... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:10)

    luci30 [utilizator]

    prin Cismigiu sau Herastrau,chibiteaza la un sah sau table...ca toata experienta ta este fix-pix la epoca actuala....te-ai format si perfectionat intr-o epoca de trista amintire....du-te nene si deapana amintiri comuniste cu Iliescu,de pe cind se faceau colectivizari fortate,sau cu Nastasecare se vrea pe el -si alti asemenea lui-mai presus de lege!
  • +9 (13 voturi)    
    hohoho!!! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:23)

    oximoron [utilizator]

    chiar ma intrebam oe unde o fi cainele peremist...Vadimache mai traieste??


    Incep sa ma intreb daca nu cumva romanii sunt dragota pe ascuns, chimicale prin paine, apa..e.tc....alta explicatie logica nu gasesc.
  • +9 (13 voturi)    
    un personaj sinistru (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:26)

    Adrian1 [utilizator]

    un personaj sinistru!
  • +11 (15 voturi)    
    E gata si CCR-ul (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:33)

    Trojan.H [utilizator]

    In urma unor asemenea agresiuni la care este supusa populatia nu ramine sa facem decit ce face orice fiinta vie atunci cind este agresata: sa atace sau sa fuga.
    Asadar, proteste masive in strada, nesupunere civica, revolutie armata sau plecarea din tara. Din pacate lipsa de viziune a lui Basescu in privinta mass-media si anihilarea PDL-ului de catre gruparea tradatorilor lui Blaga ne lasa sa purtam un razboi fara organizatori si, mai rau decit atit, fara mijloace de comunicare/propaganda.
    P.S. Pentru una care sa grabit sa lase CCR-ul pe mina mafiei, desi Romania se afla intr-o perioada extrem de grea, doamna Iulia Motoc primeste exagerat de multe like-uri pe Facebook.
    • +1 (3 voturi)    
      Oops! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:01)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      "sa grabit"? hmm, trebuie sa schimb cafeaua...
  • +5 (9 voturi)    
    :)) (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:45)

    unnene [utilizator]

    ar fi bine sa vedem partea plina a paharului :)) bine ca nu l-au pus pe nemuritorul iliescu sau mai rau pe bombonel. dar ce mi-e una ce mi-e alta si mumia asta e din acelasi aluat. exista suspiciuni ca tutankamon asta a colaborat cu securitatea si ca face presiuni ca dosarul lui sa fie tinut la blat.
  • +9 (13 voturi)    
    Daca maine ar fi alegeri (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:46)

    fghr [utilizator]

    USL ul ar lua tot 70% , tara este plina de prosti fuduli...
    • +1 (7 voturi)    
      maine (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:00)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui fghr

      ar lua mai mult de 70%, opozitia e knock-out si nu is va reveni prea curand
  • -9 (15 voturi)    
    F bine !!! Debasificarea Justitiei !!! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:48)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Debasificarea justitie !!! Inca putin si scapam de Masa-Verde !!!
    • +13 (19 voturi)    
      Debasificare?! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:00)

      EMP [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      Cate miselii si furturi credeti ca puteti justifica in numele luptei anti-Basescu?
      Si, fara sa fiu specialist, cred ca o persoana care foloseste termenul "debasificare" ar trebui sa-si faca programare la un psiholog. Ati auzit de termenul "monomanie"?
      • +5 (11 voturi)    
        nu te-ai lamurit ? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:22)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui EMP

        Astia sunt in stare s-o tina 100 de ani cu " greaua mostenire" . pacat ca se refera la perioada Boc - Tariceanu - MRU si deloc la cea Iliescu - Nastase.
  • +11 (15 voturi)    
    sa iesim in strada (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:52)

    rakleta [utilizator]

    Altfel nu se poate!!!
    Somnul natiunii naste monstri.
    • -4 (12 voturi)    
      Iesiti. Cine nu va lasa ? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:24)

      #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator] i-a raspuns lui rakleta

      Intre timp treceti si pe la chioshc sa-mi luati si mie un pachet de tigari.
  • +11 (15 voturi)    
    De ce Bolcas? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:55)

    EMP [utilizator]

    De ce nu-l propun direct pe Nastase?!
    Nu stiu ce ma revolta mai mult, nesimtirea PSD-ului sau prostia celor care le-au dat votul.
  • +13 (17 voturi)    
    bataia mare (Miercuri, 11 decembrie 2013, 11:56)

    Gobelin [utilizator]

    va fi anul viitor pe Constitutie.
    grija USL este sa populeze CCR cu personaje gen latraul Bolcas, ca sa poata trece mizeriile pe care le propun ei pe post de Constitutie.
  • +11 (15 voturi)    
    Era previzibil... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:03)

    nicanor [utilizator]

    Pe principiul "pleaca unul de-al lor, vine unul de-ai nostri", era clar ca vor trimite o fosila comunista in locul Iuliei Motoc. M-as fi asteptat la Valer Dorneanu sau la Muraru, insa a fost preferat acest avocat corupt si inacrit, pana in maduva. Spune-mi cu cine te insotesti, ca sa-ti spun cine esti...
    Este probabil recompensa lui Nastase, dupa ce a fost aparat cu dintii de aceasta hoasca. Si cine stie pentru mai ce matrapazlacuri a facut pentru el si noi nu le stim...
  • +9 (15 voturi)    
    A3 uber alles (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:19)

    Plagarus [utilizator]

    Inca o " relicva" PRM,prezentata drept, prospatura PSD,coleg de breasla cu Kim Vorel,pupilul infractorului Bombonel ,aparat de vajnicul Bolcas !
  • +7 (13 voturi)    
    nu inteleg (Miercuri, 11 decembrie 2013, 12:28)

    moby dick [utilizator]

    Chiar nu se gaseau persoane la 40-50 ani, cu o cariera profesionala impecabila, care sa impuna respect ? Au preferat in schimb o persoana in varsta, compromisa moral, care in schimbul unei batraneti linistite va accepta orice mizerie propusa de partid.
    O sa ne intoarcem la "linistea" de pe vremea lui Iliescu si Nastase. Ia spuneti repede, cati demnitari si inalti functionari publici au infundat puscaria pe vremea celor doi ?
  • +4 (8 voturi)    
    mazeto (Miercuri, 11 decembrie 2013, 13:00)

    hmara [utilizator]

    Vai de capul tau. Nu ai fost prea vocal cu marirea accizei. Ai absentat. Ai fost la sedinta, stim.
    Vorbesti cu voie.
    La un moment dat, se strica si cheita cu care esti intors. Sau nu va avea cine s- o mai invarta.
  • +6 (10 voturi)    
    Paharul se umple incet incet (Miercuri, 11 decembrie 2013, 13:44)

    747 [utilizator]

    Sper sa nu mai dureze cat a durat in anii '80

    Sper sa-i vad pe Mickey Mouse, Ilici, Bombo & Co urland la microfon: Alo, cetateni, asezativa la locurile voastre !!!!
    VINE in curand si clipa asta! Doamne ajuta!
  • +2 (8 voturi)    
    proprunere de jud.CCR (Miercuri, 11 decembrie 2013, 13:55)

    bref [utilizator]

    Mandatul de judecator la CCR este de 9 ani.Personajul propus este deja prea batran pentru urmatorii1-2 ani asa incat peste 9 ani poate fi o amintire. Este necesar sa nu angajeze pensionari in aceasta functie, pentru ca CCR nu este loc de dormit.
    Am avut un personaj propus de Iliescu,unul predescu care la un moment dat,dormaea la carciuma in fata unui pahar cu vin.Dementa senila este o afectiune frecventa peste 80 ani,asa ca o vom vedea pe asta daca ramane propunerea cu acest batran.
  • -1 (11 voturi)    
    :) (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:11)

    Gigi Kent [utilizator]

    Orice jurist care nu este prieten cu Elena Udrea si nu merge impreuna cu aceasta la concertele lui Robert Turcescu este neavenit in CCR.

    USL-ul sa se potoleasca si sa puna oameni "obiectivi" si neinregimentati politic cum este doamna Motoc, domnul Zegrean (care a fost politician PDL dar nu mai este) sau domnul Morar (care l-a ajutat pe TB sa scape de niste dosare dar nu il mai ajuta de cand Justitia e independenta si nu mai avem MCV-ul).

    Astia care l-au aparat pe Nastase (fara succes pentru ca a fost condamnat) nu au voie deoarece daca esti de la PSD si esti corupt e de porc, daca esti de la PDL esti ab initio curat ca lacrima.
    • +3 (7 voturi)    
      Wow, gigele! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:47)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Am crezut ca voi astia ca tine, demagogu, evoque etc, dupa ziua de ieri, ati fugit in munti sa va regrupati si sa luptati impotriva dictaturii basiste, asta dupa ce ati dat foc la ogoare si ati otravit fantanile.

      Imi era teama ca aia care semneza Mazeta au ramas singuri impotriva basistilor. Uite ca m-am speriat degeaba: oameni de bine ca tine si cei enumerati nu dispar asa usor, sunt ca matraguna.

      Bine ai revenit! Totusi, ca sa revin la "subiect", da: daca esti de la PSD esti corupt. S-a vazut din plin ieri si s-a vazut ce viitor isi doresc cei de la PSD. Asa esti si tu.
      • -3 (7 voturi)    
        Apropo de viitor (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:36)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Cand dl Basescu va avea probleme mari cu justitia (maxim in 2 ani) eu nu o sa ii condam si avocatul in solidar cu el. Toti avem dreptul la un avocat intr-un proces chiar si penal. SI nici nu o sa-l consider "corupt" pe avocat pentru simplul motiv ca avocatul nu este functionar public (chiar si inainte de modificarile celebre).
        • +3 (5 voturi)    
          Probleme cu justitia? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 18:33)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Cand gigele? Ca tocmai ai tai de i-ai votat i-au dat imunitate totala.
          • +1 (3 voturi)    
            Astia bubuie (Miercuri, 11 decembrie 2013, 21:53)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            A fost tare asta.
            Uslamalele bubuie de prosti ce sunt, e greu sa educi pe cineva care a absentat primii 7 ani de acasa.

            Dar bine ca s-au intors in forta sa improaste in continuare. Idei putine si fixe, omul nou pesedisto-uselisto-manelist.
    • +2 (8 voturi)    
      Gigi (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:52)

      747 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Mi-e mila de tine, cat de superficial poti sa gandesti.
      • -4 (6 voturi)    
        :) (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:33)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui 747

        Pro-fundule!
      • +2 (4 voturi)    
        Dupa cum vezi (Miercuri, 11 decembrie 2013, 21:54)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui 747

        Mila e inutila, ciuma rosie are un singur remediu sigur: eradicarea.
        • +2 (2 voturi)    
          cel tarziu pe 22 decembrie (Joi, 12 decembrie 2013, 9:20)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          se poate face un RUG cu acesti indivizi, seul rezultat din acest rug sa devina lumanari la Catedrala Manturii Neamului !
          • +3 (3 voturi)    
            De acord (Joi, 12 decembrie 2013, 9:46)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Dar cine sa-l faca daca nu noi?
            • +2 (2 voturi)    
              pai noi (Joi, 12 decembrie 2013, 10:14)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

              mazeta,evoque,  gigi kent si alte cozi de topor vor avea sesiune de plans..
  • +3 (5 voturi)    
    <br> (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:04)

    andreesanu [utilizator]

    La ce-l propuneti !!!,intii trimiteti-l la control medical ,la virsta care o are ce-i mai trebuie CCR ???
    Asta nu-si termina mandatul.
    Si apoi este avocat !!!,cine-l face judecator peste noapte ??? si inca la CCR !!!,
  • +3 (5 voturi)    
    Devine tot mai clar (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:29)

    Peter OttoWolff [anonim]

    Hotzii shi aparatorii hotzilor in fatza. Cine se astepta la altceva de la USL? Treptat CCR devine o hazna USL-ista, intai mdm Pizniceru, cea cu autostopul la mashina beizadelei Nastase, intimata penalului VLASOV, acum Bolcas, aparatorul lui Nasty, curat fractziune Nastase, ca din intamplare. Cum zicea poetul: la trecutu-tzi mare, mare viitor!
  • -2 (6 voturi)    
    titlul artiolului (Miercuri, 11 decembrie 2013, 18:18)

    Dr.Man [utilizator]

    Demersul juridic cere ca impricinatii sa aiba avocati. Ce relevanta are faptul ca Juristul Bolcas, carea fost si procuror si judecator, cariera completa, este "avocatullui Nastatse" ?, Si Ramaru a avut avocat....
  • +3 (5 voturi)    
    Dl Bolcaș, ce pogrom aveți în seara asta? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 18:33)

    Cocofifi [utilizator]

    Aveți o clientelă politică aleasă (Năstase, Vântu, etc).

    Ați reușit să-l înfuriați până și pe Vadim, până v-a exclus din Partidul România Mare

    Ați ales PSD ca să nu pierdeți dreptul la ciolan (ce traseism penibil, să sari din tigaie direct în foc)...

    În plus, mai sunteți și un antisemit convins (vezi raportul institutului Elie Wiesel).

    Și cu asta, credeți că ne putem aștepta la obiectivitate ca judecător la CCR?

    De aceea, vă întreb din nou: Ce pogrom aveți în seara asta?
  • 0 (2 voturi)    
    Fosila ? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 20:45)

    silvia_sunei1385883132370 [utilizator]

    Sper ca nu acest USL-ist pana in maduva oaselor !!!
    Avem oameni tineri , capabili ..,nu au loc de acesti pensionari ??? De ce nu joaca table cu Iliescu ???
  • -2 (4 voturi)    
    Bolcas la CCR (Miercuri, 11 decembrie 2013, 22:20)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Daca singura sursa pentru autor este B1, eu ma indoiesc ca el poate intelege ceva. As vrea totusi sa-i spun ca numai in timpul stalinismului un avocat care acorda asistenta juridica un infractor era "infierat" de tovarasi. Eu cred ca Dl. Bolcas a dovedit in toate cazurile acea competenta si echilibru necesare pentru un asemenea post. Sunt putini cei care pentru a-si apara parerile si principiile renunta la o pozitie de partid calduta, asa cum era cea din PRM. Pe de alta parte, eu nu l-am auzit niciodata pe Bolcas sa faca propaganda gratuita pentru un anume partid. Asadar eu ii felicit pe cei din USL ca nu au ales un politruc, o paparuda sau un maimutoi si ca l-au propus pe acest profesionist cu o prodigioasa cariera.
    • +2 (4 voturi)    
      cu ce ochelari ati privit bolcasul ? (Joi, 12 decembrie 2013, 0:17)

      PBuzau [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

      Sa ne traiesti tovarase Ludovic.
      Ati uitat ca domnul in cauza fost gunoierul sef al vestirului tribun comunistoid CV Tudor, ca rasistul vocal al PRM-ului, ca a fost unul din militantii loviturii de stat din 2012, ca a fost sluga vestitilor hotomani Nastase si Becali, ca a fost si ce dracu n-a fost in viata lui afara de paparuda si maimutoi la toate televiziunile.
      S-auzim de bine

      P
  • +2 (2 voturi)    
    bolcas la CCR (Joi, 12 decembrie 2013, 8:55)

    marcel69 [utilizator]

    sigur dracul a fost pus sef la depozitul de tamaie,nu ne ramane decat sa fugim din tara asta pana mai gasim locuri,,daca nu te integrezi in casta hotilor nu poti trai aici,, ,ei se cred foarte isteti ca si cei din piete cu palarii mari si negre au impresia ca nimeni nu-i ,,gineste,, ,ce matrapazlicuri fac,dar....ei fac asta atata timp cat oamenii cu coloana vertebrala dau din umeri si spun,,ce putem face?,,.Din pacate asta e ceea ce traim pe viu .
  • +2 (2 voturi)    
    bolcas la CCR (Joi, 12 decembrie 2013, 9:04)

    marcel69 [utilizator]

    bine i-a zis Presedintele nu stiu in mod deliberat sau in necunostinta de cauza BOLHAS nu bolcas ceea ce in lb.maghiara inseamna PURECOSUL. In istoria tarii numele de Bolcas este unul de seama in infaptuirea Marii Uniri in timp ce acest ,,bolhas,, este o fosila raspanditoare de jigodie
  • 0 (0 voturi)    
    Este o onoare (Joi, 12 decembrie 2013, 10:05)

    hepcallvasile1278490666411 [utilizator]

    A fi judecator la CCR este o onoare pentru un jurist care astfel dupa o activitate indelungata ajunge in elita profesionala din justitie.
    Pentru a accede la aceasta pozitie este necesar sa indeplinesti in principal doua conditii :
    -Sa fii un profesionist desavarsit
    -Sa fii o persoana de o moralitate impecabila
    In ceea ce priveste activitatea domnului Bolcas , domnia sa este alaturi de G. Frunda si ceilalti "specialisti " afiliati in calitate de consilieri ai U(niunii) S(alvati ) L(ichelele) , artizanul "Revolutiei Borfasior ' din vara , actiune care in ciuda protestelor Europei civilizate este continuata de un parlament servil care prefera sa distruga o tara decat sa permita clici imorale organizata intr-o structura de tip mafiot , sa raspunda in fata justitiei pentru activitatile lor ilegale.
    Domnul Bolcas nu este demn sa ocupe aceasta functie pentru ca nu are statura morala si profesionala necesara pentru a -si indeplini in mod onest mandatul .
  • 0 (0 voturi)    
    Eu credeam (Joi, 12 decembrie 2013, 21:39)

    Ellias [utilizator]

    ca justitiarii ar trebui sa fie APOLITICI...acum e clar: partidele la putere, isi pun oamenii lor..si-atunci sa vezi furaciuni la drumul mare. Vai de mama noastra.
  • 0 (0 voturi)    
    mandat de 9 ani ajunge la 80 de ani (Joi, 12 decembrie 2013, 22:58)

    mango [utilizator]

    O rusine,ganditi-va ca mandatul este de 9 ani! Va fi ca si Predescu pe la 80 de ani sa ne spuna ce este sau nu constitutional-A fost procuror inainte de a fi avocat vreo 10 ani de prin 1967 pana prin 1976 ani cumpliti, pedepse grele pe la canal si ani grei de puscarie cu judecati la fata locului( juristii stiu ce vorbesc) Ce mai la CCR langa vreo trei juristi de duzina domnul Morar si Mona Pivniceru raman cei mai titrati si deci cei mai valorosi restul e tacere.Unde sunt vremurile cand acolo era Lucian Mihai sotul doamnei Stanoiu? Ne intoarcem in vremea lui Axinte Gaspar si a lui Cochinescu(care i-a fost coleg de generatie lui Bolcas.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă