VIDEO Pungesti / gaze de sist: jandarmii instituie zona speciala de siguranta, protestatarii acuza violente, Chevron lucreaza intre reprizele de violenta

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 8 decembrie 2013, 10:54 Actualitate | Esenţial

Chevron a reluat, duminica dimineata, operatiunile din perimetrul Silistea - comuna vasluiana Pungesti, la mai putin de o zi dupa ce suspendase temporar, sambata la pranz, lucrarile de amplasare a unei sonde in vederea explorarii gazelor de sist, pe fondul  protestelor din zona. Sambata, in jur de 400 de localnici au rupt cordonul de jandarmi si au patruns pe perimetrul Chevron unde lucrau muncitorii. Protestele de sambata au culminat cu daramarea zidului ce imprejmuia terenul concesionat Chevron, dar si cu ridicarea unor protestatari care au fost dusi la politie si audiati. O parte dintre ei au fost acuzati de ultraj si tulburarea linistii publice si amendati. Duminica, dupa anuntul Chevron privind reluarea lucrarilor, localnicii au incercat sa se mobilizeze pentru un nou protest, insa au acuzat abzurile jandarmilor. Ei sustin ca nu au fost lasati sa iasa din case fara sa fie perchezitionati si chestionati. "La fiecare casa sta cate un jandarm. Nici in drum nu avem voie sa iesim fara sa dam socoteala jandarmilor.", a declarat un locuitor din Pungesti citat de Agerpres. De asemenea, autoturismele care circula de drumul judetean care face legatura intre Vaslui si Pungesti sunt in continuare oprite iar conducatorii auto sunt intrebati unde merg si cu ce scop. Explicatia Jandarmeriei: comuna vasluiana Pungesti a fost declarata zona speciala de siguranta publica. Potrivit unui ordin al Jandarmeriei, in zonele in care au loc manifestari violente se impun masuri speciale, a declarat pentru Agerpres un reprezentant al Jandarmeriei.

-----------------------------------

Ora 18.46: Tanarul din Brasov transportat la spital cu o ambulanta SMURD in urma protestelor de sambata, de la Pungesti, care acuza ca a fost lovit de jandarmi in piept, a fugit din spital imediat dupa ce i s-a facut radiografie si medicii au constatat ca nu suferise leziuni, informeaza Mediafax.

Potrivit medicilor de la Spitalul Judetean de Urgenta (SJU) Vaslui, tanarul din Brasov care a ajuns la unitatea medicala in urma confruntarilor cu jandarmii de la Pungesti a fost diagnosticat, in urma consultului de specialitate si pe baza propriilor declaratii, cu traumatism toracic minor,

Ora 17.58: Comuna vasluiana Pungesti a fost declarata zona speciala de siguranta publica. Potrivit unui ordin al Jandarmeriei, in zonele in care au loc manifestari violente se impun masuri speciale, a declarat pentru Agerpres un reprezentant al Jandarmeriei. "Potrivit ordinului, in zona sunt intensificate masurile specifice de prevenire si combatere a faptelor antisociale si de mentinere a starii de liniste si ordine publica. In zona sunt create dispozitive si sunt detasate echipaje de interventie si patrule, pentru a se crea un climat de liniste si siguranta pentru cetateni", a declarat purtatorul de cuvant al Gruparii de Jandarmi Mobila Bacau, mr. Marius Taranu.

Ora 17.42: Multi localnici din Pungesti reclama "abuzuri" ale Jandarmeriei, sustinand ca nu sunt lasati sa iasa din case fara sa fie perchezitionati si chestionati. "La fiecare casa sta cate un jandarm. Nici in drum nu avem voie sa iesim fara sa dam socoteala jandarmilor. Nu intelegem pe cine apara ei aici, in slujba cui actioneaza", a declarat un locuitor din Pungesti citat de Agerpres.

De asemenea, autoturismele care circula de drumul judetean care face legatura intre Vaslui si Pungesti sunt in continuare oprite iar conducatorii auto sunt intrebati unde merg si cu ce scop.

Reprezentantii Inspectoratului de Jandarmi Judetean au precizat ca "se actioneaza pentru asigurarea linistii si ordinii publice" si ca vor explica intr-un comunicat de presa situatia de la Pungesti.




Chevron Romania si-a reluat duminica dimineata activitatile de explorare din Silistea, comuna Pungesti (judetul Vaslui), dupa ce sambata dupa-amiaza le oprise din cauza protestelor care au culminat cu distrugea unui gard imprejmuitor. Cateva sute de protestatari - in jur de 400, potrivit agentiilor de presa - adunati in comuna vasluiana Pungesti au rupt, sambata la pranz, cordonul de jandarmi si au patruns pe perimetrul Chevron unde muncitorii lucrau pentru amplasarea unei sonde de explorare a gazelor de sist.
  • Citeste aici si cronologia evenimentelor de sambata de la Pungesti.












15782 vizualizari
  • +48 (90 voturi)    
    solidaritate (Duminică, 8 decembrie 2013, 11:19)

    Mos Andrei [utilizator]

    Ieri am fost la Pungesti. Ce-am vazut acolo e ridicol pentru un stat european. Cu totii stim ca acolo e o zona defavorizata, una din cele mai sarace din UE. Dar in loc sa fie sustinuta comunitatea si ajutata sa se dezvolte, Guvernul le otraveste fantanile, iar apoi daca se opun, sunt trimise trupele de jandarmi sa ii forteze sa accepte.
    Putul de forare se construieste chiar la iesirea din sat. Imposibil sa nu fie poluata apa pe care locuitorii si copiii lor o beau zilnic.
    Oamenii sunt deznadajduiti deoarece caile legale de lupta le sunt blocate, in schimb lucrarile avanseaza.

    Ieri au rabufnit si au rupt gardurile care imprejmuiesc terenul pe care se construieste sonda. Nu pot sa-i laud... violenta si incalcarea legilor nu ii ajuta, dar cand vorbesti cu ei si le simti disperarea nu mai poti sa-i condamni. Fac si ei ce pot. Sunt oameni simpli.

    Am vorbit si cu jandarmi si politisti. Ei zic ca sunt si ei oameni, au copii, rate la banci, le e frig ca si noua. Cand ii intrebi de abuzuri, zic ca ei nu au vazut nimic. Cateva ore mai tarziu, dupa lasarea serii, cand presa a plecat, trupe de jandarmi au intrat in forta in casele oamenilor, sa mai aresteze pe cativa.

    Va zic sincer, nu pot sa stau sa ma uit doar si sa ies cu prietenii la bere cu ideea ca aia sunt la sute de km distanta si nu-i cunosc. Simt ca daca nu fac nimic inseamna ca sunt de acord cu ce se intampla.
    • +29 (59 voturi)    
      Interese (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:07)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      In 999 de cazuri din 1000, eu nu aprob violenta. Chiar mai putin de-atit.

      Dar impotriva poluarii se justifica violenta. E vorba de supravietuire. Ce inseamna amenda sau puscaria fata de viata? Nimic. E un sacrificiu pentru viata. Sacrificiu nu e vreo placere, dar iata, e o afacere absolut necesara. Oricum am lua-o e o lupta INTRE viata si moarte, PE viata si moarte.

      Daca intreaga lume, 7 miliarde de oameni vor sa afecteze sanatatea taranilor din Pungesti, ei trebuie sa se apere. Vremea vorbelor a trecut. Chevron e o comapanie moderna care se misca foarte rapid. Daca taranii nu se opun cu forta, NU au nici o alta sansa. Ei lupta pentru noi toti. Dar noi sintem prea prosti sa ne intelegem asta. Interesele taranilor din Pungesti sint de fapt interesele noastre, ale tuturor romanilor si tuturor tarilor din lume.
      • -17 (55 voturi)    
        credeam (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:18)

        verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        ca am trecut de etapa in care pentru unii EXPLORARE si EXPLOATARE era tot aia...m-am inselat.
        Prostia si dezinformarea localnicilor e in egala masura de vina ca si opacitatea Chevron + Guv. Ro , pentru situatia creata.

        Dar la romani orice ocazie este binevenita pentru a-si aduce aminte cum s-a batut Stefan cel Mare cu turcii .
        • +19 (57 voturi)    
          Simulezi (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:56)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

          Simulezi ca nu stii adevarul. Exploatarea gazelor de sist nu este vreo stiinta de avangarda cu efecte necunoscute. Stii bine ca exploatarea gazelor de sist aduce bogatie pe moment si moarte pe viitor. Tu ai ales bogatia, aici si acum. Taranii aia chipurile prosti au ales curatenia mediului, sanatatea si viata pe termen lung.

          Intre tine si taranii prosti din Pungesti, ii aleg pe tarani. Sint bucuros ca nu mai pot fi pacaliti. Ma gindesc cum sa-i ajut practic, nu numai din tastatura.
          • +15 (21 voturi)    
            Asediu total! (Duminică, 8 decembrie 2013, 19:40)

            MarianEugen [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            Daca jumatate e adevar, am pus-o!... Suntem mai rau decat in comunism. Nici in Ucraina nu e o situatie ca asta, iar ei sunt in pragul revolutiei. Astia trebuiesc distrusi inainte sa distruga Romania!
            • 0 (2 voturi)    
              sigur ca da, aici nu mai este vorba de gaze (Luni, 9 decembrie 2013, 9:28)

              CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui MarianEugen

              ci de incalcarea grava a libertatilor!
              In timpul comunismului, adica in anii 60-70-80 pe care ii stiu eu, NU a fost asa ceva. Poate doar la final, in decembrie 1989, cind erau interzise "grupurile mai mari de trei persoane" iar militianul mergea pe strada impreuna cu un soldat cu AKM-ul! Cui ii este dor de acea perioada?!
          • -4 (10 voturi)    
            EXPLORARE!!!!!!!!! (Luni, 9 decembrie 2013, 0:36)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            acolo se incearca explorare, deci CAUTAREA gazelor, nu EXPLOATAREA! Dioamne, cata nerusinare poate zace in voi, mitingistii mercenari!!!!!
            • +3 (5 voturi)    
              Ok (Luni, 9 decembrie 2013, 8:05)

              Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Bun, acolo se face explorare. Dar care este finalitatea explorării dacă nu exploatarea?! Vine Chevron și face explorare gratuit, ca să ne facă nouă un cadou?
            • +4 (6 voturi)    
              Gresit (Luni, 9 decembrie 2013, 8:46)

              Cristi_B [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Nu-mi spune tu ca Chevron este dispus sa investeasca milioane de dolari in explorare fara ca sa si exploateze ulterior!...

              Asta sa i-o spui lu CUCU!

              Nici o companie petroliera nu ar baga bani in explorare fara sa recupereze ulterior toti banii investiti in explorare...

              Informati-va mai intai si nu mai puneti botul la vrajelile lui Ponta!
          • -3 (5 voturi)    
            ??? (Luni, 9 decembrie 2013, 8:19)

            panaite [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            Ce bogatie pe moment a ales el ? Bogatia lui Chevron ? E atat de greu de priceput ca ”independenta energetica” e o minciuna propagandistica ? Ca in loc sa cumparam de la rusi gaz rusesc vom cumpara de la americani gaz romanesc la acelasi pret ?
          • +1 (5 voturi)    
            mai este un spect (Luni, 9 decembrie 2013, 9:26)

            CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            cind spui "aduce bogatie pe moment", trebuie precizat ca bogatia asta este pentru Chevron, nu pentru Statul roman, care ia redevente minuscule, si nu pentru localnicii din Pungesti, care nu primesc nimic!
            DACA eram in SUA, macar poluarea era "pe bani", asa este pe gratis!
        • +9 (27 voturi)    
          pai... (Duminică, 8 decembrie 2013, 17:01)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

          esti naiv...amice...
          primo: daca-ti inchipui ca odata infipte frezele acolo si gazele gasite Chevron va mai pleca de-acolo...
          secundo: daca chiar crezi ca explorarea este mai putin nociva decat exploatarea...in cazul gazelor de sist vreau sa spun...google it mate!
      • +29 (53 voturi)    
        cred ca ai pus punctul pe i (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:41)

        CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Satenii din pungesti nu privesc lucrurile de la distanta, detasat, din spatele tastaturii, ca noi. Ei sunt acolo, iar extractia prin fracking le va otravi LOR apa, le va lua orice posibilitate de subzistenta.
        Daca eu as fi un pensionar bohgat care s-a retras la tara, OK, comand apa plata care imi este livrata cu drona Amazon, ca pot sa imi permit!
        Dar pentu localnici, apa este sursa de subzistenta, daca le-o pui in pericol, nu o sa le pese nici daca jandarmii trag direct cu munitie de razboi! Ce au de pierdut!?
      • -9 (29 voturi)    
        eco-anarhisti......uniti-va..!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Duminică, 8 decembrie 2013, 17:13)

        la'tziganubelicos [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        sub drapelul rosu victorios al moscovei.........

        apropos baieti nebunatici....de ce nu alergati sa opriti forajele GAZPROM din banat, efectuate prin firma de casa sarbeasca NIS........ha..? am uitat.... acolo nu aveti interes financiar.
        • +10 (16 voturi)    
          Bolsevicii lui Ponta bat Taranii (Duminică, 8 decembrie 2013, 18:19)

          alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

          Mai Bolsevicule vezi ca trupa lui Ponta e Moscovita

          cea care bate taranii

          Toti de-acolo sunt bolsevici

          Ilici Iliescu cu tata-sau si unchiu-sau ilegalisti moscoviti ,
          Nevasta Cernasov a lui Nastase
          Naum bunicul lui Ponta
          Roman redactor la Radio Mocova cand trupele Romane mureau la Stalingrad
          Brucan redactor la Scanteia in 46 cand dadea condamnari la moarte manisto-bratienistilor prin ziar

          Astia de mai sus si Urmasii lor bat Taranii la Pungesti smechere....

          Nu ti putin rusine obrazului sa ne faci pe noi bolsevici cand trupa alor tai au fost agenti moscoviti din tata-n fiu ...care au inecat in sange tara asta si azi si in anii 50...?

          Nu mai spune baliverne pe-aici...
          • -3 (7 voturi)    
            balivernele iti apartin in totalitate...roscatule (Duminică, 8 decembrie 2013, 22:08)

            la'tziganubelicos [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

            stramosii tai pe care ii inferezi acum, iliescu, brucan, etc. ti-au atarnat secera si ciocanul de gat cand te-ai nascut, ca sa le fii urmas in ale diversiunii, sa te dai drept aparator al naturii, cand de fapt tu aperi interesele rusiei........inca dela rev. din dec. ;89, scoseserati capul, ca teroristi, voi eco-anarhistii sunteti urmasii detasamentelor de legionari, care, ca si acum , provocau dezordinea in stat ,la comanda lui stalin......rusine sa va fie , obraznicaturilor.
        • +5 (17 voturi)    
          Vezi ca dezinformezi... (Duminică, 8 decembrie 2013, 18:57)

          _cutare [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

          NIS nu are inca o sonda de exploatare a gazelor de sist, chiar daca au asta in plan. Nu iese lumea in strada decat daca exista ceva concret. Asa ca termina cu dezinformarea legata de rusi si banii pe care ii iau babele din Pungesti ca sa-si apere pamantul. Daca e asa de buna exploatarea gazelor de sist, atunci de ce a fost interzisa in 15 state americane, de Franta, Bulgaria, Ungaria si altele? Tot rusii si-au bagat si acolo coada?

          Si uite aici ceva legat de exploatarile NIS: http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-15823926-compania-nis-parte-gazprom-nu-gasit-deocamdata-petrol-exploatabil-comercial-jimbolia-doar-gaze-concentratie-mare-co2.htm
    • +21 (41 voturi)    
      nu este vorba de etica sau morala (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:38)

      CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      Aici nu e vorba de considerente morale, sau de solidaritate fata de cei din Pungesti!
      Este vorba, simplu, de apararea libertatii, a democratiei - daca nu face nimic, maine jandarmii o sa intre peste MINE, daca Guvernul crede ca sub blocul meu sunt rezerve exploatabile ...
    • -9 (37 voturi)    
      du-te la culcare mosule...... (Duminică, 8 decembrie 2013, 14:59)

      la'tziganubelicos [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      spui numai nazbatii si-ti explic: daca nu dezvolti economic o regiune, in special industrial, de unde sa ai bani la buget sa platesti, sanatatea, invatamantul. armata, pensionarii etc....du-te mai bine la o bere, sau daca te doare asa mult degradarea naturii, pune-ti capul tau crets sa gandeasca si vino cu proiecte de dez. ec, fara sa alterezi natura, ok, f. bine...........transmite mesajul asta si pretenarilor tai eco-anarhisti, ca nu dezordinea dezvolta economic o tara ci idei concrete de munca serioasa,ca in rest cu scriptologi ca tine.................ajungem la sapa de lemn.
      • +3 (13 voturi)    
        Tu esti anarhist (Duminică, 8 decembrie 2013, 18:22)

        FaraCoruptie [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

        Adeptii ecologiei nu sunt anarhisti.
        Anarhisti sunt cei ce vor sa distruga natura pentru niste dolari.
        Tara noastra e suficient de bogata sa traim toti decent, fara foraje, explozii, poluari.
        Rechinii internationali ti-au bagat tie in cap ca alternativa lor e singura pt bunastare. O mare minciuna. Se vor imbogatii managerii de la Chevron plus cativa politicieni corupti. Apropo, salariul CEO-ului de la Chevron e de 32,000,000 $.
      • +6 (16 voturi)    
        penibil daca n-ar fi periculos.. (Duminică, 8 decembrie 2013, 18:29)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

        deci fara dezvoltare industriala nu se poate trai? pune mana pe o harta a Europei si uita-te mai atent care sunt zonele cu cel mai ridicat nivel de trai si cam ce industrii au? in ziua de azi, tarile care traiesc din exploatarea de materie prima sunt tarile lumii a 3-a..

        in realitate sunt foarte multi romani care au idei, proiecte, investitii in activitati economice ecologice. sunt o gramada de solutii pentru dezvoltarea economica a tarii fara sa ne atingem de natura.
        daca guvernul USL are reusi sa combata evaziunea fiscala macar la nivelul la care ajunsese Ungureanu in aprilie-mai 2012, ar fi suficient ca sa nu mai avem deficit bugetar anul urmator. daca ar fi in stare sa privatizeze cateva companii mari care oricum sunt pe minus, ar avea bani sa termine la Cernavoda unitatile 3 si 4.. si am deveni complet independenti energetic!
        pe de-o parte ne sufoca cu taxe si coruptie, pe de alta fura tot ce a mai ramas de furat. treziti-va! in satul ala de amarati este practic instituita legea martiala. guvernul asta isi permite sa faca ce nu-si permitea nici ceausescu..
        • -1 (5 voturi)    
          cred ca vezi harta ec. a europei.....la resou. (Duminică, 8 decembrie 2013, 22:19)

          la'tziganubelicos [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          germania, franta , anglia......etc. nu au industrie ??, vb . ca un turist baiete, mai corect ca un habarnamist in ale economiei, banuesc ca nu ai vazut / lucrat in viata ta la o linie tehnologica................nu vreau sa mai continui, ca nu am cu cine discuta, numai vb. goale spui, baiete.invatate probabil la emisiunile tv.
          • +4 (6 voturi)    
            te faci ca nu intelegi (Luni, 9 decembrie 2013, 1:00)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

            industria e una, inseamna prelucrare, inseamna produs finit la care adaugi inteligenta, manopera, creativitate, exploatarea materiilor prime e alta, inseamna nimic, inseamna cel mai ieftin lucru posibil pe care-l poti obtine din pamantul si mainile tale, sa-ti vinzi ceea ce gasesti in mod natural pe sau sub pamantul tau.
          • 0 (0 voturi)    
            interesante exemple (Luni, 9 decembrie 2013, 17:33)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

            intamplator sau nu, cel mai probabil din igoranta (clar cine este 'habarnistul') ai ales sa-mi insiri 3 tari in care legislatia nu permite exploatarea gazelor de sist. in Franta este efectiv interzisa prin lege, in Germania si UK este imposibila pentru ca nimeni nu doreste sa promoveze legislatie in domeniu.
            de fapt una din cela mai mari magarii facute de guvernul Ponta este tocmai aceasta lacuna legislativa. daca Boc si Ungureanu au incercat sa promoveze o legislatie cat de cat in domeniu inainte sa-si dea acordul pt explorari, Ponta pur si simplu le-a dat liber astora de la Chevron fara nici o lege specifica, una care sa asigure protectia mediului, care sa controleze sursele de apa si tratarea deseurilor..
        • -2 (4 voturi)    
          N-ai gasit alt exemplu? (Luni, 9 decembrie 2013, 9:45)

          auch [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Tocmai guvernul Ungureanu l-ai gasit de dat de exmplu intr-o discutie despre Chevron si gaze de sist? Directorul SIE cu nevasta sponsorizata de OMV si prim-ministrul care a concesionat Chevronului perimetrele din Dobrogea? Cel caruia nu i se pare anormal ca ANRM la adauge la legea petrolului gazele conventionale, din varful pixului? Cel care a iesit sa-si anunte candidatura la prezidentiale sperand ca manipuleaza protestele din strada incat sa-si creasca el capitalul p[olitic? Cel caruia nu i se pare nimic anormal sa incheie acorduri pt explorarea-exploatarea resuselor NEREGLEMENTATE prin lege? Fractura logica e grava de tot, iar incercare de capitalizare politica e jalnica.
          • 0 (0 voturi)    
            ma tem ca nu inteleg (Luni, 9 decembrie 2013, 16:46)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui auch

            ce legatura are insiruirea ta de subiectiva de actiuni ale lui MRU cu ce am scris eu? oricate bile negre ai insira tu acolo, realitatea fiscala nu o contrazici si eu m-am referit strict la nivelul de colectare a taxelor. ala l-a crescut, astia n-au fost in stare nici macar sa-l tina la acelasi nivel.. dupa un an si jumatate de guvernare.
            cel mai probabil, PDL l-a tradat pe Ungureanu tocmai pentru ca schimbarile de la ANAF loveau in mod egal in hotii din toate partidele.
      • 0 (2 voturi)    
        xxxxxxxxxxx (Luni, 9 decembrie 2013, 9:38)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

        M-ai umplut de respect cu viziunea ta de dezvoltare economica, desteptule. Uita-te cat de dezvoltat e Congo, cel plin de resurse, si care sunt urmarile colonizarii francezilor si belgienilor acolo. Uita-te si care sunt rezultatele dupa coruptia instaurata de Mobutu si continuata de angolezii care s-au visat si ei stapani pe resursele congolezilor. Daca vrei sa dezvolti zona, deschide combinatele alea de fire si fibre in care sa PRELUCREZI ceva, nu doar otravesti mediul si DEPOPULEZI zona.
    • -4 (22 voturi)    
      Vorbim sa n-adormim... (Duminică, 8 decembrie 2013, 17:48)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      Guvernul sa investeasca in zona defavorizata?! Guvernul poate doar sa declare o zona defavorizata si sa acorde facilitati fiscale care sa deschida apetitul investitorilor. Dar Romania sufera cronic de lipsa de investitori si o stim bine dar ne facem ca uitam.
      Moldoveni fara cap, le-a bagat Dumnezeu norocul in casa si ei, nestiind ce sa faca cu el, se traduiesc din rasputeri sa-l arunce afara, in noroi...
      Ma uit la fotografie si nu simt nicio compasiune pentru acesti indivizi, nu vad decat fata hidoasa a prostiei.
    • +3 (5 voturi)    
      asta e romania (Duminică, 8 decembrie 2013, 21:38)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      asta meritam. ca am stat 23 de ani cu mana in buzunar. "La fiecare casa sta cate un jandarm. Nici in drum nu avem voie sa iesim fara sa dam socoteala jandarmilor. Nu intelegem pe cine apara ei aici, in slujba cui actioneaza" RASPUNS: IN SLUJBA BAIETILOR CARE AU LUAT SPAGA.
    • +2 (4 voturi)    
      Pacat ca nu simt si altii (care ar trebui!) (Luni, 9 decembrie 2013, 0:37)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      Ce ti-e si cu Avocatul Poporului....cand ti-l trebuie pentru popor, ia-l de unde nu-i.....doarme in papucii guvernului, DAR e platit gras din banii poporului (nu?)
      Chiar e legal sa fi urmarit, timorat, legitimat, etc (cum sustine update-ul de la ora 17,42) ?

      Mi-aduc aminte de inca unul ce eticheta intr-un alt decembrie drept fapte antisociale cateva proteste.
      Ma tem ca se va ajunge iar la ..haiducie...daca cei ce trebuie sa apere interesele poporului apara doar aplicarea unor legi dubioase (vezi discutiile/detaliile legate de obtinerea terenului)
    • +1 (1 vot)    
      romanii au vrut la guvernare criminalii din 1989 (Luni, 9 decembrie 2013, 14:49)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      sa fie sanatosi; voi, platitori de taxe, puteti pricepe ce va asteapta? voi intelegeti ca Ion Iliescu a adus la Bucuresti minerii sa darame un guvern legitim si sa bata populatia? voi pricepeti ca Ion Iliescu a anuntat, in decembrie 1989, 60.000 morti? intelegeti ca atat era planul? intelegeti ca Romania va deveni foarte repede, un nou Pungesti?
      jandarmii trebuie sa stie ca romanul dela pungesti ii plateste salariul; jandarmul trebuie sa stie ca exista in caen meseria de gardian, insa in sistemul privat..
      totusi, daca romanul a vrut usl la guvernare, sa fie sanatosi...criminali la guvernare...
  • +34 (62 voturi)    
    Jos guvernul !!! (Duminică, 8 decembrie 2013, 11:28)

    Daniels22026 [utilizator]

    Ceea ce se intimpla la Pungesti este lupta pe viata si pe moarte. Chevron trebuie sa-si recupereze pierderile. Iar satenii trebuie sa-si recupereze sanatatea si pamintul.

    Guvernul uslamist a ales banii cu orice pret. Guvernul nu intelege nimic despre poluare si clima, despre sanatatea pamintului, a apei si a aerului. Guvernul vrea bani si reprezinta indiferenta Romaniei fata de ecologie si sanatate. Guvernul reprezinta goana romenilor dupa avutie cu orice pret.

    Guvernul Ponta a stopat investitiile in energie regenerabila, Si promoveaza gazele de sist impotriva interesului national si a pomisiunilor electorale. Guvernul acesta trebuie sa cada.
    • +16 (42 voturi)    
      în plus (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:10)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      La Pungești mai este o miză: presa, care devine pe zi ce trece tot mai slabă și mai prost informată, ca să nu zic oarbă. De pe Facebook sau Tweeter afli mult mai multe, mult mai repede și mult mai complet. Se vede că este tot mai puțin Hot în Hotnews.
      • -3 (33 voturi)    
        Mazeta (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:36)

        Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Doar si numai pentru ca Mazeta isi exprima adeziunea cu protestatarii si ar trebui sa intelegeti ca totul e o mare minciuna.
        Acum, sa fim sinceri , citi dintre protestatarii pe care I-am vazut cu totii carind bite si steaguri , cocotati pe gardul de fier, stiu macar sa isi scrie numele. ( probabil ca Mazeta stie sa scrie si sa citeasca. Dar cam atit.)
        Nu mi vorbesc de intelegerea procesului de foraj.
        Daca insa exista dovezi ca acest ip de foraj este periculs, protestati impotriva celor care au dat autorizatii si nu imotriva unei companii.!
        Citi oare dintre cei care protesteaza violent sau nu, au insa idee de cit sint de poluate apele noastre in general.
        Citi dintre ei stiu de buna seama ca la periferia oraselor masinile golesc fosele oamenilor si varsa continutul direct pe cimp sau in apele curgatoare????
        Hoardele nu au habar, ele stiu insa foarte multe despre foraj. Probabil ca oricum nu fac deosebire intre forajul classic si cel de exploatarea gazelor de sist.
        Oricum nu ar conta. Rezultatul este otravirea apelor infestate si asa cu nitriti.
        • +10 (32 voturi)    
          Acum ori niciodata! (Duminică, 8 decembrie 2013, 14:17)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          Chevron actioneaza acum. Se misca bine, legal, foarte rapd. Nu mai e timp de vorbe.

          Pe vremea cind taranii astia vor cistiga cev in veo instanta, exploatarea de la Pungesti se va fi terminat deja. Iar Chevron nu va putea purifica apa subsolului nici daca ar investi toti banii din lume.

          Taranii trebuie sa-si salveze viata ACUM!!!! Acum ori niciodata!
        • -3 (17 voturi)    
          "...cit sint de poluate apele noastre..." (Duminică, 8 decembrie 2013, 17:57)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          ... ca si pamantul cu gunoaie, moloz...
          Asta arata cu rpisosinta cat de educati sunt romanii nostri, cat de constienti sunt de existenta mizeriei in viata lor, atat la propriu cat si la figurat.
          Tot protestul asta este o farsa cinica, fata hada a prostiei.
        • -2 (8 voturi)    
          Daca ai un studiu concret legat de poluarea apelor (Duminică, 8 decembrie 2013, 19:05)

          _cutare [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          ... in Romania, posteaza-l. Altfel tot ce faci aici este sa dezinformezi. Si oricum, nitritii sunt mult mai putin poluanti comparativ cu substantele folosite in fracturarea hidraulica.

          Nu are rost sa discutam aici technicalitati, dar daca 15 state american, Franta, Germania, Ungaria, Bulgaria au interzis exploatarea gazelor de sist, eu zic ca avem deja motive intemeiate nu sa le interzicem complet, dar macar sa le reglementam cum trebuie si sa lasam comunitatile direct afectate sa decida daca doresc sau nu asa ceva...

          Sursa pentru cele spuse de mine mai sus este: http://www.financiarul.ro/2013/10/21/exploatarea-gazelor-de-sist-prin-fracturare-hidraulica-ar-putea-declansa-un-dezastru-ecologic-in-romania/
        • -5 (9 voturi)    
          stai (Duminică, 8 decembrie 2013, 20:34)

          bec [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          linistit, toti postacii arhicunoscuti ca mazeta, evoche, codruta, si altii primesc aprecierea econazistilor sponsorizati de gazprom, Strins uniti cu pensionarii ceausisti si popimea burtodoxa vor sa mentina Romania intr-un soi de ev mediu national comunist perpetuu. Saracii de ei, ca nu toti sint platiti de gazprom, majoritatea sint ''idioti utili'' si ''tovarasi de drum'', dupa expresia marelui lor preot lenin, cred ca daca au smartfonuri si se dau pe feisbuc sint tare trendy si foarte cool, desi in realitate doar divaisurile si hainele ii deosebesc de pensionarii ceausisti, in rest gindesc absolut la fel. Ghinionul lor este ca nici macar ponta nu poate renunta la niste contracte foarte importante pentru tara, riscurile ar fi prea mari, inclusiv pentru regimul pedeserist.
          Asa ca, foaie verde si-o lalea, gazul se va exploata. Am folosit o expresie neaosista ca sa fiu in ton cu pasunismul general al bietilor '''activisti'', de fapt niste simpli semidocti frustrati, la fel de usor de manipulat ca restul privitorilor de antene, Cel putin aia nu se cred altceva. Si acum repetam cu totii:
          Foaie verde si-o lalea, gazul se va exploata..
    • +13 (21 voturi)    
      Total de acord si in plus (Duminică, 8 decembrie 2013, 17:48)

      Radu75 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      in baza carei legi jandarmeria se poate implica atat de activ in apararea proprietatii unei firme private? Cum e posibil ca pe banii contribuabililor sa fie detasate asemenea forte acolo, sa fie organizate filtre, sa fie legitimate persoanele care trec pe acolo? Nu este astfel incalacat un drept constitutional, acela de libera circulatie? Nu poturla cat ma tin plamanii pe drumurile patriei? Firma respectiva nu are decat sa-si plateasa pe banii ei gardienii care sa-i apere proprietatea, eventual, dar in nici un caz nu e admisibil ca o armata de jandarmi sa intimideze cetatenii!
    • -1 (1 vot)    
      fff. bine, jos..... (Duminică, 8 decembrie 2013, 22:24)

      la'tziganubelicos [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      cu cine il inlocuesti si cu ce program economic......tot cu inchis uzine si fabrici ca stramosul vostru bolsevic, ilievici.......kgb-istul nr. 1, din romania ?/
  • +14 (26 voturi)    
    Autostrada prioritara pina la Pungesti sa care gaz (Duminică, 8 decembrie 2013, 11:36)

    dumitrica [utilizator]

    Autostrada prioritara a lui Sova, Nadlac-Sibiu-Brasov-Bacau ar trebui prelungita pina la Pungesti ca sa se poata cara gazul pe ea repede.
  • +27 (47 voturi)    
    proprietate privata (Duminică, 8 decembrie 2013, 11:39)

    Goe_de_Romania [utilizator]

    Ce cauta jandermeria pe proprietatea privata a taranilor din Pungesti? De ce nu intreaba jandarmeria pe cei de la chevron despre actele de asa zisa concesiune?
    • +15 (25 voturi)    
      proprietatea e un moft! (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:43)

      CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui Goe_de_Romania

      Asa a declarat tovul Ilici, mentorul lui Ponta, cel care a dezlantuit ofensiva jandarmilor asupara satenilor din Pungesti!

      Exista totuis si o proprietate buna, ce trebuie aparata - ce a lui Chevron!
  • +21 (41 voturi)    
    Faceti custi din gardul acela! (Duminică, 8 decembrie 2013, 11:48)

    dumitrica [utilizator]

    Faceti custi din gardul acela si bagati-i inauntu pe cei de la Chevron si pe toti care ii sustin.

    Citat: "protestelor care au culminat cu distrugea unui gard imprejmuitor."
  • +25 (31 voturi)    
    multumim (Duminică, 8 decembrie 2013, 11:49)

    silvia_sunei1385883132370 [utilizator]

    Cel putin avem sansa de a fi informati noi cei din tara care suntem departe de Pungesti...,ce se mai intampla
    acolo !! Dupa prezentarea sumara la tv nu am sti mare
    lucru ???!!! Se pare ca solidaritatea romanilor este ...,
    pusa la indoiala !
    • +7 (15 voturi)    
      Pungesti, video 7 decemnrie (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:59)

      Lilianamaria [utilizator] i-a raspuns lui silvia_sunei1385883132370

      http://www.youtube.com/watch?v=-Qnznd_5hiw

      Aparatul de represiune al lui ponta, jandarmeria Romana bat satenii de la Pungesti...
      • -6 (20 voturi)    
        ffff. bine..... (Duminică, 8 decembrie 2013, 15:02)

        la'tziganubelicos [utilizator] i-a raspuns lui Lilianamaria

        sa nu se mai lase manipulati de lichelele, eco-anarhiste
        • +11 (15 voturi)    
          lichele useliste (Duminică, 8 decembrie 2013, 15:09)

          Lilianamaria [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

          lichelele = ponta si guvernul
          • +1 (11 voturi)    
            ok....... (Duminică, 8 decembrie 2013, 16:01)

            la'tziganubelicos [utilizator] i-a raspuns lui Lilianamaria

            lichele.......guvernul usl si eco-anarhistii, evident nu ca aliati.........sau mai stii, ce idei se flutura prin cancelarii.
  • +18 (24 voturi)    
    Citiţi materialul: (Duminică, 8 decembrie 2013, 11:53)

    Iorest [utilizator]

    Citiţi despre gazele de şist şi relaţia Chevron cu politica românească: "Din Pennsylvania până-n Bârlad": http://fracking.casajurnalistului.ro/

    Hotnews, ţineţi-ne la curent, sunteţi singura sursă care poate prezenta lucrurile la adevărata lor gravitate. Nicăieri problema Pungeşti nu e tratată pe prima pagină.
    • +8 (16 voturi)    
      nu iti fa sperante. (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:24)

      fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

      sunt mai recomandate retelele de socializare decaa coruptele agentii de stiri.
      http://www.timesnewroman.ro/politic/10897-presa-serioasa-ignora-abuzurile-de-la-pungesti-ne-antrenm-sa-stam-capra-ca-vin-alegerile
  • +23 (35 voturi)    
    Un numar important de jandarmi? (Duminică, 8 decembrie 2013, 12:01)

    NoMore [utilizator]

    De ce nu ne spuneti si ce-au "operat" jandarmii ieri seara prin Pungesti? De ce nu spuneti ca in continuare sunt filtre peste tot si mai multi jandarmi decat localnici?
  • +21 (33 voturi)    
    inca putin... (Duminică, 8 decembrie 2013, 12:02)

    DanDare [utilizator]

    Şi în locul jandarmilor vor apărea contractori privaţi ca în Irak, cu glonţ pe ţeavă.
    • 0 (4 voturi)    
      ce (Duminică, 8 decembrie 2013, 20:35)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui DanDare

      bine ar fi...
  • +25 (29 voturi)    
    pungestenii..... (Duminică, 8 decembrie 2013, 12:06)

    translativus [utilizator]

    ....daca vor sa isi rezolve problema, ar trebui sa scandeze doar impotriva USL si a parlamentarilor, pentru ca ei sunt adevaratii vinovati si nu impotriva Chevron.

    Pun pariu ca daca vor incepe o campanie de demonstratii impotriva guvernului, a USL si a parlamentului, amenintand ca nu ii vor mai vota niciodata, situatia va incepe sa se schimbe in favoarea lor.
    De asemenea, aceasta campanie impotriva politicienilor la putere, va trebui extinsa la toata tara.
    Astfel se va constientiza si de catre alegatori dar si de catre politicieni ca "alesii" SUNT ANGAJATII SI NU STAPANII NOSTRI si ca daca vor actiona impotriva poporului, vor fi "zburati" de la conducere si nu vor mai fi alesi niciodata.

    Sa vedeti atunci ce repede se vor misca !
    • 0 (2 voturi)    
      Nu restrange (Luni, 9 decembrie 2013, 10:05)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      aria politica doar la USL! decat daca vrei sa incerci o alta manipulare de doua parale. Chevronul era deja aici cand a ajuns USL-ul la putere, adus de aia dinainte. Toata clasa politica negociaza interesul tarii doar in genunchi, cu fruntea la buric, inventeaza axe in care isi imagineaza ca ar avea vreun cuvant de spus. Setea de putere n-are nimic a face cu dragostea de tara si cu abilitatea de a face ceva pentru ea.
  • -18 (38 voturi)    
    atentie......eco-anarhisti....... (Duminică, 8 decembrie 2013, 12:06)

    la'tziganubelicos [utilizator]

    urcati pe metereze, nu pierdeti ocazia sa va aratati muschii......doar nu va plateste rusnacul degeaba.
    • +12 (30 voturi)    
      Vorba lunga (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:15)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

      Mi-am riscat viata in 1989 ca sa ma califici tu eco-anarchist? Ce parere ai? Care-i raspunsul correct?

      Ai fi uimit sa afli ca nu regret nimic din 1989. Daca asta-i buba, ca tu sa ma califici drept anarhist. atunci nu regret nimic.

      Iar astazi e timpul sa pun iarasi mina pe ciomag, ca in 1989. Ce crezi, ce voi alege intre ecologie si spinarea ta indoita?

      Nu o lua ca pe o amenintare. E vorba de viata si de moarte. Ti-am cerut, inca frumos, sa respecti mediul si sanatatea mea. Dar si sanatatea ta si a copiilor tai. Intelegi? Foarte bine. Nu intelegi? Cam atita cu vorba lunga. Ma obligi sa incalc legea pe spatele tau. Am mai facut-o in 1989. inca ma tin puterile.
    • -2 (24 voturi)    
      Cat iei pe zi pentru aberatiile astea? (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:43)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui la'tziganubelicos

      Cat iei pe zi pentru aberatiile astea?
      • -6 (18 voturi)    
        CAT IEI SI TU...... (Duminică, 8 decembrie 2013, 15:05)

        la'tziganubelicos [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        ECO-OBRAZNICIE......................
  • -10 (40 voturi)    
    Localnicii sunt prostiti (Duminică, 8 decembrie 2013, 12:08)

    mircea_cjn [utilizator]

    Eu nu vad o baba care n-are lemne si care nu stie ce sa mai dea la animale sa fuga pe vai si campii sa smulga gardurile Chevron-ului !

    Compania americana are toate aprobarile legale.
    Cine vrea sa protesteze sa mearga la cei care au emis aceste autorizatii. Guvern, consilii judetene.
    • +13 (19 voturi)    
      Chevron (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:21)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      are aprobare doar pt EXPLOATARE, si asta pe cale conventionala din cate inteleg ( adica fara injectare de chimicale in pamant ) .

      Am impresia ferma ca aceasta informatie nu a ajuns sau nu a fost explicata pentru localnici, si personal nu exclud ca acolo sa fie si agitatori cu interese obscure ( asa cum nu exlud nici bunele intentii ale altor protestatari ) .

      Pungesti e rezultatul intalnirii dintre prostie, dezinformare, opacitate la nivel de Guvernare si comunicare corporativa si institutionala.

      De la faza cu "teroristii " , s-a prins lumea ca petardele prind bine in Romania.
      • +1 (9 voturi)    
        Doar EXPLOATARE ? (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:36)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

        Sau doar EXPLORARE ?
        • -3 (15 voturi)    
          Explorare, nu exploatare! (Duminică, 8 decembrie 2013, 17:45)

          Marigold [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          De unde atata agitatie pentru o explorare, prin metode conventionale, greu de inteles! Atata drama si dezinformare cum rar s-a mai vazut. Cine urmareste lucrurile acestea din presa straina, s-ar putea sa se intrebe: dar unde este satul acesta, undeva in Africa?

          Adica o companie straina in mod legal concesioneaza un teren aflat in proprietatea privata a primarului unui sat din Romania pentru a face lucrari de explorare a subsolului, si o intreaga revolutie se isca pe Facebook cum ca vin strainii sa le otraveasca fantanile satenilor din Pungesti. Sa le otraveasca cu ce, mai exact? Ca nu se folosesc niciun fel de substante in faza aceasta, de explorare. Si legat de apa din fantani, e deja plina de nitriti de la ingrasamintele aplicate fara discernamant, exact cum spune cineva mai sus. Dar am o intrebare pentru cei convinsi ca cineva vrea sa-i omoare si sa le ia bogatiile din subsol: ce veti face daca se descopera ca nu exista resurse care ca justifice investitia de exploatare pentru gaze de sist in zona aceea? Daca in final, compania va spune 'ne pare rau pentru deranj, nu putem face exploatarea aici, ar fi fost frumos dar din pacate asta e situatia. Oricum, zona este frumoasa si salbatica, asa ca avem convingerea ca se vor gasi alte variante de dezvoltare. Va uram succes !' Ce veti spune atunci, ca e mai bine asa, fara resurse naturale exploatabile?
      • -3 (3 voturi)    
        vezi ca esti pe dinafara? (Luni, 9 decembrie 2013, 0:41)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

        n-ai habar care e deosebirea intre explorare si exploatare dar combati puternic! apropo, ai vreun loc de munca serios, sau traiesti din postari basiste?
    • +13 (19 voturi)    
      nu uita (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:25)

      fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      ca terenul acela e obtinut ilegal de primar.
    • +8 (22 voturi)    
      Fara optiuni (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:29)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      Chevron trebuie sa inteleaga. E vorba de protectia mediului. Iar locuitorii din Pungesti trebuie sa se apere.

      In fond si in definitiv ce despagubiri le-a oferit Chevron-ul acelor locuitori? Daca ar fi dupa mine as cere 1 million de dolari minim. Numai in cazul mi-as lua catrafusele si as pleca undeva fara exploatari de sist.

      Cit le-a oferit Chevronul taranilor? Nimic. Dar guvernul Romaniei cit le-a oferit? Nimic. Si atunci cum sa plece ei de-acolo? Unde sa plece oamenii aia. Sacrificiul lor este deplin justificat. Vor muri cu zile daca ramin acolo si permit exploatarea gazelor de sist. Oamenii aia n-au nici o otiune civilizata. Trebuie sa lupte cu bita. Acum, nu miine sau poimiine.
      • 0 (2 voturi)    
        Esti naiv sau? (Luni, 9 decembrie 2013, 10:20)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        "Chevron trebuie sa inteleaga"? :)))) Chevron are de platit 10 miliarde de dolari despagubiri Ecuadorului tocmai din cauza problemelor de mediu create acolo. Pe actionarii Chevron ii doare la basca de mediul nostru. Chevron si prietenii lor frakisti au facut lobby (reusit) sa scoata din cele 3 legi americane (apa curata, aer curat, apa potabila) referirile la activitatea de fracking si monitorizarea impactului ei asupra mediului din 2005. Acuma, daca in 2015 americanii insista sa bage si astea la lege, dupa 10 ani de rezultate dezastruoase, normal ca se orienteaza spre alte tari unde NU E REGLEMENTATA in lege activitatea de fracking.
        P.S. Chevron este cel mai mare poluator al planetei, dintre toate companiile de profil oil&gas (n-am facut eu statistica)
    • +1 (1 vot)    
      si atunci... (Luni, 9 decembrie 2013, 9:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      d c tovarasu ponta pune militia pe oameni?!
      el a fos invatat de tovarasu iliescu sa dea cu paru (vezi mineriada) nu sa explice...
      pe langa asta exploatarea gazele de sist este insuficient cerceata pentru a se spune cu certitudine ca este sigura (si avand in vedere documentare cu oameni fara miros si gust si animale moarte prin zonele de exploatare as tinde sa cred ca nu este intr-adevar sigura... ma rog asta nu inseamna ca nu o sa fie declarata sigura)

      ar accepta ca guvernul sa exploateze rosia montana si pungesti cand chiar vor avea ce pierde. ca sa traduc: se strica natura intr=uana din zone.... 20 de ani ponta, 15 crin, 5 fiecare parlamentar (vb. de puscarie ca sa fie clar) + confiscarea averilor.... atata timp cat ei dau niste legi, dar daca se intampla ceva nu raspunde nimeni eu nu dau 2 parale pe ce spun ei. politicienii nu au NICI O RESPONSABILITATE !!! daca ar avea probabil nu ar fi lucrurile atat de naspa!
  • +1 (19 voturi)    
    autism (Duminică, 8 decembrie 2013, 12:11)

    Mazeta [utilizator]

    Dacă până și pe Hotnews oamenii au început să ia partea pungeștenilor, este limpede că cineva de la PR-ul Chevron încasează bani degeaba.
    • +7 (19 voturi)    
      Nu-ti face iluzii (Duminică, 8 decembrie 2013, 15:05)

      Pooky [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pe Hotnews nu s-a schimbat nimic.

      In acest caz particular, majoritatea parerilor cititorilor Hotnews sunt impotriva Chevron si a guvernului care a acordat avize impotriva vointei localnicilor si as spune, in dezacord cu vointa majoritatii romanilor.

      Asta nu inseamna ca sunt multi pe-aici care asteapta cu sufletul la gura sosirea Gazprom, cum eronat ai putea tu sa crezi.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu, dar (Luni, 9 decembrie 2013, 10:21)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

        sunt multi pe-aici care incearca sa fractureze activitatea chevron de activitatea MRU, crezand ca timpul sterge memoria. Iete ca nu sterge!
  • +6 (6 voturi)    
    ? (Duminică, 8 decembrie 2013, 12:20)

    NoMore [utilizator]

    https://www.facebook.com/photo.php?v=788597527822819
  • +11 (19 voturi)    
    FORTZA PUNGESTIIIIII!!! (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:22)

    Moro01 [utilizator]

    Luptati si castigati!!!
  • -4 (12 voturi)    
    votu-n bot (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:34)

    catalin72 [utilizator]

    Mi-e mila de ei ,dar taranii din Pungesti au fix ce au votat !
    • -1 (1 vot)    
      cum adica, au ce au votat? (Luni, 9 decembrie 2013, 9:50)

      CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

      Anul trecut, oamenii au votat cu Ilcii, dar nu din drag, ci de disperare.
      In particular, pedesereul promitea STOPAREA cianurilor si a exploatarii gazelor prin fracking !
      Acum Ponta procedeaza exact pe dos fata de ce a promis in campanie. Cu ce sunt de vina taranii din Pungesti?
      • +1 (1 vot)    
        Pai... (Luni, 9 decembrie 2013, 11:29)

        catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui CristioanM

        Imediat dupa preluarea puterii ,in mai 2012 ,USL-ul si-a dat arama pe fata !Trebuie sa fi mai mult decit naiv sa crezi ca Ponta e impotriva exploatarii gazelor de sist cind el l-a angajat ca si consilier pe gen Clark...
        Cind vezi ca au existat comune in Dolj in care au fost mai multi turisti in duminica referendumului decit in Brasov nu-ti pui niciun semn de intrebare ???
  • +15 (25 voturi)    
    Ma tot gandesc... (Duminică, 8 decembrie 2013, 13:42)

    Metatron [utilizator]

    Oare ce s-ar intampla ca tot romanul, cu mic cu mare sa hotarasca, uite asa subit, sa faca o excursie la Pungesti si sa le aminteasca jandarmilor cei falnici ca si ei sunt de fapt...tot romani?
    Apoi sa le aminteasca celor din Guvern ca nu este bine sa te joci cu rabdarea unui popor. Este chiar periculos. Nu de altceva dar lucruri din astea nu se uita si cand vine votul te trezesti ca nu mai intri in Parlament.
    PUNGESTENI VA MULTUMESC PENTRU CA MI-ATI ARATAT CE NEAM MINUNAT SUNTEM IN ESENTA SI CE TRADATORI NE CONDUC.
  • 0 (12 voturi)    
    aici prea se vede totul in alb/negru (Duminică, 8 decembrie 2013, 14:25)

    botea [utilizator]

    Nu gasesc comentarii mai nuantate si deloc de specialitate. Pacat. Am ramas la nivelul primitiv pro/contra, sus/jos, stanga/dreapta samd.
    Ma-ntorc pe Revista 22, unde inca se mai mentine un oarecare standard jurnalistic.
    • -4 (12 voturi)    
      e oarecum normal (Duminică, 8 decembrie 2013, 17:06)

      Vlad C [anonim] i-a raspuns lui botea

      Pentru ca 90% din comentarii sunt facute de postacii pro-USL si postacii anti-USL.

      Este foarte vizibil, cand un articol nu este interesant pentru postaci, zero comentarii.

      Cand are cea mai mica legatura cu politica, comentariile curg valuri.

      Hotnews, in conditiile astea, mai bine ati inchide de tot comentariile.

      A, si faptul ca un comentariu care are 51 voturi negative si 50 positive este ascuns este de o tampenie maxima.

      Ar trebui sa fie un procent de genul 75%-80% voturi negative, nu 50%, si aplicat dupa ce se strange un minim de macar 10 voturi.

      Asa cum e acum, nu se vede in comentarii decat opinia majoritatii, ceea ce nu este corect.

      Dar problema principala sunt postacii care vin in valuri.

      Uneori este amuzant, vine prima echipa de postaci la vot, toate comentariile echipei adverse au cate 20 de voturi negative, si ale lor cate 20 pozitive.

      Un pic mai incolo intra echipa adversa de postaci, sa voteze si brusc situatia devine exact pe dos...

      Asta este. La fel cum la diverse proteste nu iese aproape nimeni in ultimii ani, asa si la comentarii foarte rar apar comentarii neplatite.

      Revenind la problema cu gazele de sist, personal consider ca, atat timp cat in SUA se exploateaza pe scara larga aceste gaze, si nu au fost probleme majore, nu vad de ce noi ar trebui sa ne abtinem.

      Economia noastra nu merge atat de bine incat se ne permitem sa fim mai catolici decat Papa.

      Dar mai sunt unii care zic ca nu ne ajuta pe noi cu nimic exploatarea gazelor, ca numai Chevron profita, ca noi ramanem cu praful de pe toba, etc, etc, etc. In acest caz, astept cifre.

      Asta ar trebui sa faca Hotnews, sa obtina cifre. Atat pentru gaze, cat si pentru alte proiecte gen Rosia Montana.

      Sa stim clar, ce procent din banii rezultati din exploatari raman in Romania, si cat este profit care iese din tara, si despre ce sume vorbim, daca se poate estima.

      Evident este importanta si problema de mediu. Daca la Rosia problemele par reale, in schimb pentru gaze chiar nu vad probleme.
  • +3 (11 voturi)    
    au votat (Duminică, 8 decembrie 2013, 14:28)

    votuluniversal [utilizator]

    Persoanele sau grupurile nu isi exercita suveranitatea in nume propriu. Suveranitatea poporului se exercita prin organe reprezentative , constituite prin alegeri libere. Cum au votat locuitorii din Pungesti , Vaslui la ultimele alegeri: locale 2008 -primar psd-58%, locale 2012- primar psd 64%, consiliul judetean -psd 56%, parlamentare 2012- usl 64 %. Au ales si acum culeg. Solutia este aceasta : http://www.petitieonline.net/petitie/66712148
    • +8 (12 voturi)    
      Pomisiunile PSD/ USL ... (Duminică, 8 decembrie 2013, 15:30)

      DanDare [utilizator] i-a raspuns lui votuluniversal

      din campaniile electorale la Pungesti, Vaslui, Romania, ziceau ceva de exploatarea gazelor de sist / Chevron ?

      Ca poate oamenii au votat cu gandul si speranta la altceva, nu la otrava.
      Atentie, sa nu judecam in alb / negru ca atunci ne pripim cu concluziile !
    • +2 (2 voturi)    
      am mai raspuns o data la asta! (Luni, 9 decembrie 2013, 9:53)

      CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui votuluniversal

      Da, au votat cu Ilici, mie nu imi place, dar este dreptul LOR!
      Insa nu au votat o persoana, ci niste promisiuni electorale, care acum nu sunt respectate de loc!
      Ti se pare normal?
    • 0 (2 voturi)    
      Dragutza (Luni, 9 decembrie 2013, 10:26)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui votuluniversal

      la referendumuri locale/nationale ce se exercita? suveranitatea prin reprezentanti? Mai pune un picutz mana pe Constitutia aia. Si apoi intreaba-te de ce nu sunt lasati Pungestenii sa organizeze un referendum? Oare tocmai din cauza ca ar fi constitutional si deci mai greu de ignorat?
  • +7 (9 voturi)    
    pungesti (Duminică, 8 decembrie 2013, 14:51)

    rar [utilizator]

    jos guvernul
  • +6 (10 voturi)    
    are Chevron autprizatie de la Ministerele responsabile? (Duminică, 8 decembrie 2013, 15:51)

    Goe_de_Romania [utilizator]

    stăzi, 15:49In baza caror autorizatii exploreaza chevron? A vazut cineva vreun act oficial semnat de Ministerele responsabile? In baza caror documente intervine jandarmeria? De unde stie jandarmeria ca partea vatamata nu sunt locuitorii din Pungesti?
  • +3 (9 voturi)    
    COMENTARII ! (Duminică, 8 decembrie 2013, 16:17)

    silvia_sunei1385883132370 [utilizator]

    Comentarii , comentarii peste comentarii ???
    Unde va este solidaritatea, voi tineri ai acestei tari ??
    Cum aparati viitorul vostru si al copiilor vostri ???
    Este mai usor in fata calculatorului , la caldurica...,cu
    o cafea,postand diverse ´´pareri´´!!! Nu asa va aparati
    viitorul !!Nu asa sunteti solidari cu cei de la Pungesti!
    Azi la ei , maine la noi...,uite asa ne vand astia,bucata
    cu bucatica de nu simtim ´´nimica´´!!!!!!
  • +17 (23 voturi)    
    Democratie europeana (Duminică, 8 decembrie 2013, 16:38)

    Koczka [utilizator]

    Consiliul local Pungesti a emis doua hotarari prin care interzice explorari si exploatari de gaza de sist. Prefectura Vaslui a splicitat instantei si a obtinut anularea acestor hotarari. Consiliul Europei a emis o rezolutie prim care recomanda guvernelor sa tina cont de vointa comunitatilor locale in ceea ce priveste avizarea unor astfel de lucrari. Punct. De ce nu se sesizeaza UE si Curtea Europeana de justitie de la Luxemburg despre aceasta situatie ? Adevarul este ca toate aceste organisme europene sunt instrumente ale corporatiilor imternationale
    Nu au decat interese materiale. Guvernul roman si Justitia dim Romania s-au comportat in acest caz ca instrumente ale corporatiei Chevron. Asa ca simulacrul de democratie a incepit sa puta. In baza carei legi este restrictionata circulatia cetatenilor pe drumuri publice ? De ce este nevoie de autorizatie pentru adunari spontane de cetateni pe proprietati particulare ? Etc.
  • +5 (7 voturi)    
    Cenzura la Greu, Bataie la Greu (Duminică, 8 decembrie 2013, 18:10)

    alex4321 [utilizator]

    1. Cenzura la Greu:

    Cenzura facuta de Politie (presa n-are acces, oamenii n-au acces)

    b. Cenzura Facuta de Guvern (nimic pentru populatie nici o explicatie, doar felicitari pentru jandarmi ca ua batut la greu taranii)

    c. Cenzura facuta de Toata Presa aservita (inclusiv de cei care se bat cu pumnul in piept ca sunt independenti ca Realitatea si dau 2 minute "la stiri" ca sa para "independenti")

    2. Apoi Care "proprietate" a lui Chevron?

    Un teren proprietatea Comunei Pungesti Furat de Primar?
    Si luat cu japca la schimb fraudulos cu altul din alt sat ? Ca apoi sa fie dat lui Chevron?

    Si DNA-ul care ii carpa in mana politicului si inchide ochii la frauda asta!

    Cum inchide ochii si la hotiile de la Rosia Montana (vezi datul gratuit al licentei, redeventa "bacsis", lege cu dedicatie data de lobbisti etc..),

    3. Apoi zeci de mii de euro varsate in buzunarele politicienilor si a oamenilor de casa ai acestora, in buzunarele Televiziunilor ca s adevina jenante si in buzunarele asa zisilor "academicieni" ca Vulpe si Cheliosul cu "Ceata la TVR de la Revolutie"

    4. Apoi Un politic care ignora Hotarararea Comunitatii Locale dintr-o zona a tarii noastre care hotaraste ca pe teritoriul Comunei lor sa nu le fie pusa sanatatea in pericol ...
    Uitati-va ca "au facut ceva" pe Referendumul Democratic al Localnicilor...mai rau ca in Coreea de Nord

    5. Apoi, un politic care ignora normele elementare de protectie a mediului si a sanatatii propriei populatii?

    Nu intamplator bunicul lui Ponta, Naum lucra in aparatul bolsevic impus de Stalin in Romania : aschia nu sare departe de trunchi....bateau jandarmii la tarani atunci la colectivizare : bat jandarmii la tarani acum la gazele de sist....

    Nimic nou sub soare in gandirea bolsevicilor si a urmasilor lor.....

    Traim mai rau ca in Papua-Noua-Guinee....
    • 0 (2 voturi)    
      Sunt intrut otul de acord (Luni, 9 decembrie 2013, 10:43)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      cu ce ai scris mai sus, doar ca as vrea sa fac precizarea ca nu DOAR Ponat si Guvernul USL sunt de vina - desi ei sunt acum "in flagrant". Autotii morali si initiatorii trebuie cautati in partea cealalta a esichirielui. Dar sorgintea comunisto-securista este aceeasi, dupa cum bine stim.
      • 0 (4 voturi)    
        Subscriu 100% (Luni, 9 decembrie 2013, 11:35)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui auch

        Subscriu 100%

        Basescu, MRU $ comp ===

        Plagiatorul, Ilici, Nastase, Dragnea & comp

        + Maior ca sa nu-l uitam nici pe "eco-anarhist"

        Lobbisti jenanti
  • +8 (12 voturi)    
    jandarilor (Duminică, 8 decembrie 2013, 18:15)

    negue [utilizator]

    Eu i-as intreba pe "jandarmi" de ce n-au instituit astfel de "zone de siguranta" si in orasele cu cel mai mare grad de criminalitate din Romania?

    De exemplu, avem in topul oraselor nesigure Bucurestiul sau Galatiul. Ati auzit de instituirea unor astfel de masuri speciale in aceste orase?

    Vedem la stiri aproape zilnic cum interlopii se rafuiesc in centrul orasului cutare, fara ca vreun organ sa intervina si sa ia vreo masura. In schimb la amaratii astia din Vaslui v-ati dus cu sutele peste ei.

    chevronule, sa-ti iei paznici platiti de tine, nu de romani!
  • +6 (8 voturi)    
    Zona speciala de siguranta publica??? (Duminică, 8 decembrie 2013, 18:24)

    Ricochet [utilizator]

    Ce e aia " zona speciala de siguranta publica" domnilor jandarmi platiti din salariile de mizerie ale cetatenilor din Pungesti, intre altele?
    Ce-ar fi sa ne informati si pe noi care e baza legala, cine si cand a decretat ca un sat din Romania numit Pungesti a ajuns "zona speciala" in care va puteti face de cap ca pe vremea lu' Ana Pauker?
    • -1 (1 vot)    
      Din pacate (Luni, 9 decembrie 2013, 10:45)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui Ricochet

      este legal, este prevazuta prin legilslatia noastra chestia asta.
      Ce este insa ambiguu, este cine este PUBLICUL in cazul asta, caruia "i se asigura" linistea si ordinea? Ca Chevronul e privat, nu public...
  • -1 (1 vot)    
    intrebare (Duminică, 8 decembrie 2013, 18:36)

    intentii_bune [utilizator]

    Nu vreau sa fiu inteles gresit, urmaresc evolutia evenimentelor de la Pungesti de ceva vreme si ce nu am reusit sa aflu de nicaieri: proprietatea de pe care se fac exploatarile a cui este? Cheveon sau a localnicilor?
    • +2 (2 voturi)    
      tot intentii bune si aici (Duminică, 8 decembrie 2013, 20:48)

      Marigold [utilizator] i-a raspuns lui intentii_bune

      Din cate am citit, terenul pe care se afla acum utilajele este proprietatea privata a primarului satului respectiv si a fost concesionat in mod legal de catre companie.
      • 0 (2 voturi)    
        Ai inteles gresit (Luni, 9 decembrie 2013, 11:41)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Marigold

        Ai inteles gresit

        Terenul e al Comunei

        Si a fost furat de primarul PSD (prin schimb ilegal de terenuri cu unele ale cumnatului sau ce se aflau in comuna vecina)

        Deci Chevronul a concesionat un teren furat
        si prin urmare a concesionat ceva ilegal..

        (pentru asa ceva Gigi e la puscarie...ca exemplu similar )
  • +9 (9 voturi)    
    ponta&co. (Duminică, 8 decembrie 2013, 18:39)

    m.hain [utilizator]

    Ponta, sa traiesti
    la Rosia sau la Pungesti!
  • +8 (10 voturi)    
    Pe cand legea martiala? (Duminică, 8 decembrie 2013, 20:06)

    minus [utilizator]

    Nu ai o rasuflatoare de gaze de sist in ograda, nu ai voie sa misti din casa.
    Vorba aia: unde-i lege, nu-i tocmeala!
  • +6 (8 voturi)    
    acum se vede (Duminică, 8 decembrie 2013, 20:40)

    gopo111 [utilizator]

    cit de mult chevron a platit pt a face afaceri in Romania, daca mickey mouse ponta a trimis jandarmi sa ii bata pe alegatori pe care psd ul lui se baza, renunta el la voturi pt bani, oricum jandarmii care au batut lumea ar trebui investigati si dati in judecata , ceea ce se intimpla in pungesti e jenant pt Romania care credeam ca iesise din comunism dar se pare ca nu, ne-am infundat mai mult, in neocomunismul lui ponta si compania
    • -1 (7 voturi)    
      de acord (Duminică, 8 decembrie 2013, 20:49)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

      Pe jumătate ai înțeles. Acum întreabă-te și de ce tace cucul și vei afla și restul de adevăr.
    • +3 (3 voturi)    
      in fond este logic (Luni, 9 decembrie 2013, 9:58)

      CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

      Ponat POATE sa isi permita sa trimita jandarmii sa rupa gura celor care l-au votat (asa cum s-a aratat chiar aici in discutii, satenii din Pungesti au votat in mod consecvent cu pedesereul) deorece are certitudinea ca oricum data viitoare nu il vor mai alege, pentru simplul motiv ca vor fi morti!
      Unii sunt neinformati asupra efectelor extractiei prin fracking, dar premierul, o fi el plagiator, insa nu e chiar asa timpit incat sa nu stie!
  • +5 (7 voturi)    
    romania (Duminică, 8 decembrie 2013, 21:05)

    adonis84 [utilizator]

    tara lui papura voda ... Pentru asta se platesc taxe la stat, sa te "protejeze" jandarmeria. Ce-i de mirare cand avem un plagiator sef la conducere.
  • 0 (0 voturi)    
    http://chevrontoxico.com/ (Duminică, 8 decembrie 2013, 21:40)

    tz3p3s [utilizator]

    http://chevrontoxico.com/
  • +9 (9 voturi)    
    Pro-Pungesti (Duminică, 8 decembrie 2013, 21:42)

    Protoss [utilizator]

    Cum sa impingi o femeie de 70 sa cada jos, apoi sa o iei pe sus si sa o arounci pur si simplu in remorca camionului de jandarmi? Unde sunt oamenii aia fara minte care au votar ca flamanzii USL? au si recunoscut ca o parte sunt chiar in comuna Pungesti, majoritatea au votat cu Ponta iar el isi bate joc de ei si de tara.
  • +3 (7 voturi)    
    cateva clarificari EXTREM de necesare: (Duminică, 8 decembrie 2013, 23:21)

    Un Anarhist Moderat [anonim]

    1. culpabilizarea si/sau demonizarea chevron este fie o tampenie fie o tentativa ordinara de manipulare - ei nu fac altceva decat sa-si urmareasca interesul care este legitim IN CONDITIILE IN CARE ACTIVITATEA LE-A FOST AVIZATA SI APROBATA CA ATARE...

    2. in aceste circumstante devine evident ca principalii vinovati sunt AUTORITATILE care la diverse paliere si sub diverse forme au dat OK\urile

    este peste puterea mea de intelegere DE CE protestele perfect justificate dealtfel din punctul de vedere al motivatiilor nu sunt indreptate catre cei care sunt responsabili cu adevarat de aceastga situatie... cei care trebuie sa dea socoteala PE PERSOANA FIZICA!!! - si vor da mai devreme sau mai tarziu - sunt cei care in calitate de reprezentanti ai autoritatilor au avizat si aprobat activitatile chevron... asa ca protestele ar trebui tinute in curtea primarului, in curtea prefectului, in curtile diversilor ministrii care au semnat aprobarile si asa mai departe...
  • 0 (4 voturi)    
    GASLAND (Luni, 9 decembrie 2013, 3:49)

    Uciga-lToaca [utilizator]

    Cina inca mai are dubii despre pericolul explorarii gazelor de sist, e invitat sa vizioneze documentarul GASLAND cu subtitrare in limba Romana.

    http://www.youtube.com/watch?v=XQcIAhG49y8
  • +2 (2 voturi)    
    oameni (Luni, 9 decembrie 2013, 4:57)

    gopo111 [utilizator]

    care au votat psd-ul de acolo din sat au ce au vrut de la ponta si compania, curva aia de prim ministru ia vindut, dar nu pe 30 de arginti cred ca pe ff multi bani, ca pe el nu il intereseaza interesul omului de rind ci interesul propriu, buzunarul este primul ca de aia a "calcat" pe cadavrul colegului lui cind era procuror sa ajunga unde e si sa isi umple buzunarele impreuna cu acoliti lui
  • -1 (5 voturi)    
    Documentati-va (Luni, 9 decembrie 2013, 8:10)

    chinezu25 [utilizator]

    Se EXPLOREAZA oamenii buni..."se sapa" mai pe romaneste, se cauta sa se vada daca se gaseste ceva acolo, pericolul este zero. Am forat in zona respectiva si in special toata Moldova sonde de explorare dar nicaieri nu au iesit oamenii in strada sa ne opreasca. Aici taranii sunt platiti sa iasa in strada cu un kg de carne si o tuica...
    • -2 (2 voturi)    
      Se eploreaza cu 58 de substante cancerigene (Luni, 9 decembrie 2013, 11:28)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui chinezu25

      Se eploreaza cu 58 de substante cancerigene

      care se injecteaza in sol si apa la presiuni uriase

      Urata paine mananci....

      Bei tu apa cu substantele alea?

      Daca nu vrei s-o bei
      de ce vrei sa se injecteze in pamantul taranilor romani din Pungesti?

      N-ai pic de jena?
  • +2 (2 voturi)    
    poporul, ceausescu, romaniiiiia. (Luni, 9 decembrie 2013, 9:54)

    liviu_ [utilizator]

    partidul, ceausesc.... etc :)
    ma antrenez! haideti cu totii ca intr-acolo ne indreptatm

    ma rog o sa cie poporul, victor ponta, jadarmeriiiiia ....
    • -1 (3 voturi)    
      Il compari pe Ceausescu cu Ponta? (Luni, 9 decembrie 2013, 11:26)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ideea e buna:
      Dar sa-l compari pe Ceausescu cu Ponta?
      Ceausescu era barbat, nu sluga...cu toate pacatele lui.

      Ponta e un obbist care face
      sluj pe la anticamerele multinationalelor si trimite jandarmii ca sa bata bietii taranii, de cum pocneste Chevronul din degete spunand
      "Chevron a suspendat"
      care in traducere inseamna
      "Ponta, aport !"

      Practic in istoria noastra,
      el se compara doar cu
      aia care au impuscat taranii la 1907

      Lozinca corecta este:
      Chevronul, Pontilescu, Jandar-mi-i-i-ia !
      ----------------------------------------------------
      Nota: am taiat o silaba de la Jandarmerie ca sa rimeze...

      Cantecul lui Ponta Plagiatorul ar suna asa:
      ==============================

      Din veacuri au vandut aceasta tara
      Si toti ai lui din veacuri au visat
      Aceasta mizerabila bataie
      Pe care o traim infrigurati !

      El implineste ce-au visat Naumii
      Si duce mai departe visul lor
      Spre spolierea acestei tari si-a lumii
      Spre bucuria marelui Chevron.

      Refrenul:
      Chevronul, Pontilescu, Jandarmi-i-i-ia !
      Chevronul, Pontilescu, Jandarmi-i-i-ia !

      Avem in fruntea noastra fiu al tarii
      Cel mai urat si cel mai blestemat
      Ce-n tara pana-n departarea zarii
      E injurat de oameni si spurcat.

      Si-aceste trei cuvinte blestemate

      Cuvinte demne de un tradator
      Le vom purta in inima sapate
      Pana la moarte-n anii viitori.

      Refrenul:
      Chevronul, Pontilescu, Jandarmi-i-i-ia !
      Chevronul, Pontilescu, Jandarmi-i-i-ia !

      Melodia o gasiti aici:
      http://www.youtube.com/watch?v=gK40UlBn8Mo
  • 0 (0 voturi)    
    nesupunere in fata chevron (Joi, 26 decembrie 2013, 13:42)

    marius59 [utilizator]

    Fratilor cat o sa ne mai lasam calcati in picioare de Ponta si de anturajul lui? Nu intelege-ti ca in Pungesti oamenii sunt tinuti ostatici de Ponta si ai lui? Trebuie sa iesim toti in strada sa oprim abuzul asta . Azi se intampla in Pungesti maine ne trezim ca nu putem nici in bucuresti sa mai iesim din casa
  • 0 (0 voturi)    
    Pungesti (Joi, 9 ianuarie 2014, 11:11)

    BudDan [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=LtyBEw85Z-w&feature=youtu.be


Abonare la comentarii cu RSS

In cazul unui ordin de mobilizare pentru cetatenii romani, ati raspunde chemarii la arme?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Depinde de situatie
  • Nu
  • Nu stiu / Nu raspund



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version