Incident la Bacau, de Ziua Nationala: Cativa tineri, dusi cu duba la sectie dupa ce au afisat un banner

de Gabriel Pop     HotNews.ro
Duminică, 1 decembrie 2013, 15:05 Actualitate | Esenţial

Bannerul afisat la manifestarile de la Bacau
Foto: Hotnews
Incident major si probabil unic la nivel national in municipiul Bacau de 1 Decembrie. Jandarmeria din Bacau a facut uz de forta pentru a ridica cativa cetateni care afisasera un simplu banner in Piata Tricolorului, acolo unde s-au tinut manifestarile de Ziua Nationala. Cum oamenii au refuzat sa dea jos bannerul, jandarmii bacauani au rupt afisul si i-au bagat cu forta in duba.

"Adevarata Romanie se afla in strada, nu la microfon" - scria pe un banner afisat de cativa cetateni din Bacau, la circa 50 de metri in fata oficialitatilor care isi tineau cuvantarile de Ziua Nationala.

Acest fapt i-a enervat pe comandantii Jandarmeriei Bacau, care si-au trimis subordonatii sa dea jos afisul. Jandarmii le-au cerut celor cativa tineri care tineau bannerul sa paraseasca locul, iar dupa ce acestia au refuzat, i-au bagat cu forta in duba Jandarmeriei si i-au dus la sectie.

Tinerii cu bannerul, dusi la sectie
Foto: Hotnews
Cetatenii prezenti in piata au fost uimiti de incident, acesta desfasurandu-se in fata tuturor celor care au asistat la parada. Doar cativa dintre spectatori au protestat fata de abuzul fortelor de ordine.

Tinerii, care in acest moment se afla la una din sectiile Jandarmeriei Bacau, sunt cei care protesteaza, in Bacau, impotriva proiectului minier de la Rosia Montana.





















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

9796 vizualizari

  • +42 (44 voturi)    
    faptul ca ceilalti spectatori NU au (Duminică, 1 decembrie 2013, 16:02)

    __alex__ [utilizator]

    protestat impotriva abuzului jandarmilor dovedesc ca au aceeasi mentalitate de berbec ca si jandarmii si cei din tribuna.

    Tinerii s-au inselat, imi pare rau pentru ei. Si pentru mine....
    • +30 (32 voturi)    
      De OI (Duminică, 1 decembrie 2013, 16:24)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Turmă, duși cu cnutul! Sclavi în simțuri și cu mințile legate!
  • -42 (48 voturi)    
    in ziua asta (Duminică, 1 decembrie 2013, 16:08)

    victor L [utilizator]

    gasesc ca au procedat bine jandarmii.
    E o zi deosebita, nu zi de proteste de toate felurile.
    Dece nu au protestat, par egzamplu, impotriva plagiatului lui Ponta? ce are Bacaul cu Rosia Montana?
    • +25 (27 voturi)    
      dar ce are coruptia cu Bacaul? (Duminică, 1 decembrie 2013, 16:59)

      Rumpelstilstikin [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      ce legatura are coruptia clasei politice cu Bacaul? ce legatura are cu Bacaul modul in care sunt atribuite contracte pe spaga si legi cu dedicatie? ce legatura are faptul ca presa din Roamania este in mana unor oameni cu o agenda politica? pe cei din Bacau nu-i afecteaza toate acestea, nu? ei traiesc intr-un alt univers, nu? unii inca nu au inteles ca Rosia Montana este un simbol si ca oamenii ies in strada din motive generalizate
      • -4 (20 voturi)    
        eu scriam (Duminică, 1 decembrie 2013, 17:22)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui Rumpelstilstikin

        despre Bacau si Rosia Montana; unde pomeneam de coruptie?
        Plagiatul lui Ponta nu e coruptie, este furt.
        Si daca mori cu gindul la Rosia Montana si nu te deranjeaza plagiatul prim ministrului iti meriti soarta.
        • +8 (8 voturi)    
          DOAR asta e problema Romaniei?! (Duminică, 1 decembrie 2013, 18:06)

          Rumpelstilstikin [utilizator] i-a raspuns lui victor L

          Daca doar plagiatul lui Ponta te deranjeaza, iti meriti soarta si ti se pare, in acelasi timp, ca oamenii care protesteaza impotriva lui si impotriva clasei mpolitice sa fie ridicati si dusi cu duba, iti meriti soarta.
    • +13 (13 voturi)    
      Detergentul minune (Duminică, 1 decembrie 2013, 18:43)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Frate, nu stiu cu ce detergent te-au spalat pe creier, da' le-a reusit bine de tot...
      In primul rand, eterna poveste a anti-protestatarilor - "trebuia sa protesteze impotriva a orice altceva decat au facut-o", cu varianta "daca n-au protestat cum vreau eu, inseamna ca nu e bine, sunt vanduti/prosti etc".
      Doi, dupa ce te-ai uitat tu indelung la poza aia, ai tras concluzia ca tinerii aia demonstrau impotriva proiectului RMGC??? Asa ti se pare tie ca scrie pe bannerul ala, Rosia Montana???
      Drept e ca aici si autorul a bagat ultimul paragraf exact ca nuca-n perete...
      Trei, in opinia ta daca afisau un banner asa, dupa inima ta, "Jos plagiatorul Ponta", jandarmii ce-ar fi facut, ar fi stat si s-ar fi uitat indiferenti, ba poate chiar aplaudau??? Adica pe jandarul sef l-a deranjat doar o aluzie la stapanii lui politicieni suficient de tare incat sa--i salte pe tinerii respectivi, dar daca se luau direct de sefu' al mare, statea cu mainile-n san?
      Daca-i salta ca protestau impotriva lui Ponta, atunci presupun ca jandarii erau rai, nu? Asa, daca i-a saltat cam degeaba, sunt buni... tu te vezi ce scrii???
      Ma vad silit sa te citez - cu oameni ca tine chiar ca ne meritam soarta...
      • 0 (0 voturi)    
        imi pare rau ca ai perfecta dreptate! (Luni, 2 decembrie 2013, 9:28)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Afirmatia din final este perfect corecta, si este foarte trista.
        Culmea, eu sunt de acord ca "nu era cazul ca de Ziua nationala sa protesteze impotriva cianurilor", insa NU DESPRE ASTA E VORBA, comportarea abuziva a jandarmilor e fost fat de protest in general, pentu ca bannerul acela nu zicea absolut nimic de RMGC, ci despre populism si clasa politica in general, este mult mai aproape de "plagiaturl lui ponta" decat de "dezastrul de la Rosia montana"!
  • +38 (42 voturi)    
    "Adevarata romanie..... (Duminică, 1 decembrie 2013, 16:17)

    translativus [utilizator]

    ....se afla in strada, nu la microfon" !
    Felicitari bacauanilor pentru curajul de a spune acest adevar. Cine spunea ca Moldova doarme somnul cel de moarte ?
    Bravo bacauanilor !!!!
    Nu ii mai lasati pe mincinosi sa va vrajeasca !
    "Alesii" sunt angajatii, nu stapanii nostri !!!!
  • +32 (36 voturi)    
    INCA EXISTA COMUNISTI. (Duminică, 1 decembrie 2013, 16:19)

    CristiRu [utilizator]

    Este o opinie a unora care,poate au motive sa creada ca cei care vorbesc la microfon in aceasta zi nu ii reprezinta.... Mai trist este ca au fost ridicati ...doar ca au deranjat pe cineva anume . Asta este o actiune de COMUNISTI . Domnule comandant al jandarmeriei ati facut un lucru demn de demisie. Am 44 de ani si sunt sigur ca in interiorul dumneavoastra se afla ceva din perioada comunista . Acei tineri trebuie sa fie demni si sa continue sa raspunda ( legal, sa dati in judecata institutia ) in fata actiunii efectuate de jandarmeria din Bacau.
    Respect pentru cei care au curajul sa raspunda la actiunile politicienilor care nu resprezinta interesul cetatenilor.
    • 0 (0 voturi)    
      CORECT! (Luni, 2 decembrie 2013, 9:31)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui CristiRu

      Ai dreptate, trebuie ins asublinita clar ca te referi la COMUNISM in sensul de regim totalitar, represiv, in care cine stiga ceva pe strada este slata urgent si bagat in duba, si nu de optiune politica, de social-democratie ... adica nu este vorba de comunismul care se refera la impartirea echitabila a veniturilor, ci de cel care se refera la ... impartirea de bite in cap celor care indraznesc sa protesteze!
  • +5 (5 voturi)    
    demisii (Duminică, 1 decembrie 2013, 18:05)

    Francisc 1 [utilizator]

    nu se simte nimeni ?
  • +7 (7 voturi)    
    Respect (Duminică, 1 decembrie 2013, 18:46)

    nano2k [utilizator]

    Cum ii putem sustine pe acei tineri de la distanta?
    • +8 (8 voturi)    
      Cautati-ne (Duminică, 1 decembrie 2013, 21:29)

      FlorinSuciu [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Intrati pe pagina noastra de facebook pentru a ne cunoaste mai bine https://www.facebook.com/groups/bacaulupta/
      • 0 (0 voturi)    
        bravo, Bacau! (Luni, 2 decembrie 2013, 9:32)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui FlorinSuciu

        Felicitarfi pt atitudine, si sustinere - cit este posibil de la distanta ...
  • +12 (12 voturi)    
    In virtutea unei scuze, (Duminică, 1 decembrie 2013, 20:00)

    soundtrack [utilizator]

    anume ca e ziua nationala, poti lasa orice borfasi, hoti, turnatori, banditi sa-ti tina predici despre cat de bine o duci sub jugul lor!
    Protestele nu au sarbatori si concedii!
    Daca va plac capusele pe care le-ati votat, sa nu va mai planmgeti, comunisti cu 2 clase , care va semnati cu degetul!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Mai e o Romanie (Duminică, 1 decembrie 2013, 20:58)

    Wanheda [utilizator]

    Care se boldeste ziua intreaga la Latrina 3, e asistata social si se bucura la orice bucatica ii pica...in plus.
  • +8 (8 voturi)    
    Manipulare ieftina (Duminică, 1 decembrie 2013, 21:01)

    un dac [utilizator]

    Domnule Gabriel Pop,
    Domnule Victor L,

    ce legatura are acel banner cu Rosia Montana?
    Treceti prea usor peste un eveniment de o gravitate fara precedent: incalcarea ziua in amiaza mare a dreptului la exprimare. Nu scrie nicaieri pe acel banner despre RM. Este un banner de mult bun simt, adevarat pana la lacrimi.
    Este irelevant ca acei oameni protesteaza si pentru salvarea Rosiei Montane. Este un abuz fara margini.
    Hotnews trebuie, in numele cititorilor, sa ceara o pozitie oficiala din partea autoritatilor. Ne-am intors cu 24 de ani in urma. Este foarte grav.
    • -4 (4 voturi)    
      @ un dac, (Duminică, 1 decembrie 2013, 21:49)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      tu ai citit articolul?
      Uite cum se incheie: "Tinerii, care in acest moment se afla la una din sectiile Jandarmeriei Bacau, sunt cei care protesteaza, in Bacau, impotriva proiectului minier de la Rosia Montana."
      Eu comentam ce scrie in articol si nu pareile tale ori ale lui @ Rumpelstilstikin.
      In plus, trebuie sa suporti consecintele actiunilor tale, nu sa crezi ca in virtutea dreptului la libera exprimare , te poti comporta cum vrei. Nu esti singur pe lume.
      • +4 (4 voturi)    
        Victore! (Duminică, 1 decembrie 2013, 22:25)

        un dac [utilizator] i-a raspuns lui victor L

        tocmai pentru ca am citit articolul mi-am intitulat comentariul: "manipulare ieftina"!
        Citeste ce a scris si "prostul satului", cam la concluzia lui am ajuns si eu.
        Un abuz este un abuz si asta este ditamai abuzul.
        Ce nu pricepi?
        Si de cand consecintelor actiunii de a protesta impotriva RMGC trebuie sa se concretizeze in mersul cu duba? Esti real???
      • +3 (3 voturi)    
        dupa aceeasi logica (Duminică, 1 decembrie 2013, 22:51)

        Rumpelstilstikin [utilizator] i-a raspuns lui victor L

        ..nici dumneata nu ai voie sa scrii aici ce vrei pentru ca nu esti singur pe lume. Toata deosebirea intre ei si dumneata este ca ei si-au exprimat parerea pe un banner, iar dumneata pe un site public de stiri.
  • +9 (9 voturi)    
    pt tineri (Duminică, 1 decembrie 2013, 21:22)

    gopo111 [utilizator]

    asa se comporta militia comunista, nu ai voie sa vorbesti sa iti spui parerea nimic, asa vrea pt Romania comunisti care nu au plecat niciodata de la putere , ii supara adevarul, mai tare ca oricind, militieni aia ar trebui concediati impreuna cu cei ce au dat ordinul sa dea afisul jos
    • +2 (2 voturi)    
      IMI PARE BINE?! (Luni, 2 decembrie 2013, 9:42)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

      Suna sinistru asa ceva?
      Vreau sa spun ca eu imi amintesc si ce era bine in comunism, si ce era rau, foarte rau, in anii '80.
      Dar cei tineri vad doar "mandrele realizari", precum metroul, cartierele de blocuri , centrala de la Cernavoda si autostre incepute inainte de 1989, barajele hidorcentralelor, etc, in vreme ce frigul, foamea, lispa de libertate specifice anilor '80 NU SE VAD.
      De aceea, evenimentul de la Bacau este binevenit, le arata celor tineri cum e ra inainte de 1989: probelma era nu ca exista nemultumiri, acestea pot fi oricand, ci ca NU AVEAI VOIE SA LE SPUI!
  • +11 (11 voturi)    
    Multumim pentru sustinere (Duminică, 1 decembrie 2013, 21:36)

    FlorinSuciu [utilizator]

    Dragi romani de pretutindeni, astazi bacauanii au suferit poate cel mai marsav atac impotriva dreptului la exprimare. Asa cum s-a spus in unele comentarii noi nu am protestat pentru Rosia Montana. Noi am fost saltati de catre jandarmi (cu forta) pentru ca am avut curajul sa aratam oficialitatilor un adevar crunt: Adevarata Romania e in strada nu la microfon.

    Acest adevar a durut atat de tare incat bannerul a putut fi tinut la vedere doar un minut. Imediat jandarmii au intervenit cu forta si 7 dintre noi au fost urcati in dube si dusi la sectia de politie. Acolo am primit fiecare cate o amenda de 500 lei pe care o vom contesta. Mai mult, vom depune plangere penala la Parchet impotriva jandarmilor pentru lipsire de libertate si abuz in serviciu.

    Acest incident de la Bacau arata celor care vor sa vada ca libertatea de exprimare nu exista oricand si oriunde.
    • +4 (4 voturi)    
      nu e de ajuns (Duminică, 1 decembrie 2013, 23:46)

      eem [utilizator] i-a raspuns lui FlorinSuciu

      Trebuie facuta reclamatie la Curtea Europeana a Drepturilor Omului. http://www.echr.coe.int/
      Este clar o incalcare a drepturilor omului si cineva trebuie sa raspunda.
      Nu conteaza pentru ce se protesta, dreptul la libera exprimare este garantat.
  • +5 (5 voturi)    
    definitie (Luni, 2 decembrie 2013, 0:57)

    methalman [utilizator]

    Ganditi-va care este definitia democratiei si apoi raspundeti-mi la intrebarea: Ce au facut gresit?

    Ii deranjeaza adevarul?????

    Nu mai e cazul sa discutam de educatie civica!!!
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Luni, 2 decembrie 2013, 12:59)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    sunt din bacau, dar am plecat cu prima ocazie ivita. din pacate spui moldova si tragi apa. si gand te gandesti ca marele carmaci vrea sa ne uneasca cu Republica Moldova ma face sa ma gandesc serios sa o sterg si din tara...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version