Reactie dura a Comisiei Europene fata de masurile anti-imigratie anuntate de David Cameron: Marea Britanie risca sa devina o tara "nesuferita"

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 27 noiembrie 2013, 14:42 Actualitate | Esenţial

Laszlo Andor
Foto: Comisia Europeana
Comisarul european pentru ocuparea fortei de munca, Laszlo Andor, a declarat miercuri ca Marea Britanie risca sa devina o "tara nesuferita" in UE (nasty country in original), scrie The Guardian, citind BBC Radio. "Retorica unilaterala nu ajuta, pentru ca risca sa prezinte Marea Britanie ca o tara nesuferita in UE. Noi nu vrem asta", a spus Andor. Comisarul european a mai spus ca anuntul premierului Cameron de a limita drepturile migrantilor din UE sint produsul unei "isterii" si reprezinta o "reactie nefericita".

Theresa May, ministrul britanic al Afacerilor Interne, a reactionat ulterior, citata de Guardian: "Comisia Europeana greseste daca crede ca e doar o problema a Marii Britanii: alte state membre, precum Germania, Olanda, Austria, sint de asemenea preocupate de problema liberei circulatii in UE".

Reamintim ca premierul Marii Britanii, David Cameron, a anuntat o reducere drastica a "turismului pentru beneficii", spunand ca imigrantii UE nu vor mai putea sa aiba pretentii la sprijin din partea platitorilor de taxe pe termen nelimitat, potrivit BBC News

Cameron a declarat ca britanicii sunt "profund ingrijorati" de nivelurile de migratie din Bulgaria si Romania, pentru care se vor ridica restrictiile pe piata muncii incepand cu 2014.

El a pus sub semnul intrebarii si principiul libertatii de circulatie in cadrul UE, precizand ca acest drept nu poate fi "neconditionat".

Ce schimbari a anuntat Cameron:
  • Noii imigranti nu vor primi ajutoare de somaj in primele trei luni.
  • Platile vor fi sistate dupa sase luni, exceptie facand situatia in care acestia au o sansa "reala" de a se angaja
  • "Testul pentru locuinta" obisnuit, pentru a se stabili eligibilitatea pentru beneficii, va fi inasprit si va fi introdus un prag minim pentru venituri
  • Cei care nu isi cauta de munca vor fi expulzati si nu se vor putea intoarce mai devreme de 12 luni (aici fiind inclusi cei care cersesc)
  • Amenzile pentru angajatorii care nu platesc salariul minim vor creste de patru ori.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

4593 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    Nesuferiti? Good! (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 15:04)

    333 [utilizator]

    Ce părere au britanicii:

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-25114890

    - citiţi Comentariile (apăsaţi pe Comments şi apoi pe Highest Rated)

    ,,So what! it's about time people stopped seeing the UK as a easy option!"

    ,,I would rather our Country be known as the "nasty Country" than be known as the "soft touch Country" to every economic migrant on the planet"

    ,,I have just accepted a job in the Netherlands, I have checked and if I lost my job or didn't have a job to go to, they wouldn't pay me benefits so why should the UK be forced to?"

    ,,Good and not before time, who cares what they call us, people in this country should be put before any other EU nation by THIS country, let them go and beg somewhere else."
  • -5 (9 voturi)    
    nagyon io, Laci bacsi! (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 15:07)

    stefan2008 [utilizator]

    Macar bine ca avem un ungur care sa le zica englezoilor cam care este impresia generala despre ei! ;)
    • 0 (2 voturi)    
      mai mare rusinea (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 15:26)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      cuvant de baza... nu stiam ca se scrie cu "j" :P
  • 0 (6 voturi)    
    Benefits. (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 15:25)

    Stephen Davies [anonim]

    Cameron should follow EU Law. It is very clear how it works.
    No-one can claim benefits in another EU Country without a valid E303 form issued from their own Country. Under EU Law 803/2004, they are only entitled to benefits at the same rate they would receive in their own Country, no right to Housing, tax credits, nor Child benefits are payable under this Law, and after 3 Months the benefits are stopped and if they cannot provide a proof of managing to support themself they will be sent Home.
    Obnoxious. Yes, you can claim Benefits in Netherlands if you take your E303 with you. This is EU Law.
    • +2 (2 voturi)    
      ok (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 16:15)

      Vlad C [anonim] i-a raspuns lui Stephen Davies

      No problem with that.

      However, the hysteria induced by part of your media and politicians is more than obnoxious.

      This is starting to look like a parody of the South Park episode where they keep repeating "Dey turk err jurbs".
    • -1 (3 voturi)    
      British double standards are sickening... (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 18:23)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Stephen Davies

      I pity my fellow Romanians who have anything to do with your soon-to-be Sharia state. Here in Romania we may not respect European values 100%, but at least we don't have: honor killings; Sharia law; violent Muslim propaganda; the rape of non-Muslim girls by organised Muslim gangs; the list goes on.

      And yet, go figure! Eastern European immigrants claiming unemployment benefits in your country are your top concern!
  • +2 (8 voturi)    
    Si credeti ca-i doare pe englezi in cot !!! (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 15:27)

    andreesanu [utilizator]

    Cind au de cistigat englezii,americanii ,francezii sunt prezenti ,atenti ,politicosi ,manierati.
    Dar adevarata fata a englezilor este aroganta,infatuarea,sila de cel care vine nepoftit,neinvitat.
    Am fost acceptati in UE ca gisca de jumulit,ca vaca de muls,ca piata pentru solduri.Pentru englezi am fost buni cind le-am cumparat ciururile,ruginiturile,vechiturile de fragate;am fost buni cind am dat pe temir ce CS Galati lui Mithal sponsorul lui Tony Blaer. Anglia isi poate permite inca multe inclusiv sa sfideze UE ,asa ca restul e apa de ploaie,latrat la luna .
  • 0 (6 voturi)    
    pai, cine e atit de generos (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 15:29)

    victor L [utilizator]

    incit sa accepte ""turismul pentru beneficii""?
    Ne revoltam impotriva celor ce nu il mai accepta, doar pentru ca nu mai putem beneficia de el :P
    Ce este rau si inacceptabil aici?
    "Ce schimbari a anuntat Cameron:

    Noii imigranti nu vor primi ajutoare de somaj in primele trei luni.
    Platile vor fi sistate dupa sase luni, exceptie facand situatia in care acestia au o sansa "reala" de a se angaja
    "Testul pentru locuinta" obisnuit, pentru a se stabili eligibilitatea pentru beneficii, va fi inasprit si va fi introdus un prag minim pentru venituri
    Cei care nu isi cauta de munca vor fi expulzati si nu se vor putea intoarce mai devreme de 12 luni (aici fiind inclusi cei care cersesc)
    Amenzile pentru angajatorii care nu platesc salariul minim vor creste de patru ori."
    Mda, vin la tine acasa si esti obligat sa imi dai mincare si un pat de dormit. Doar pentru ca iti fac onoarea sa te vizitez.
    Perfect.
    • +6 (6 voturi)    
      teoretic Tu ai dreptate (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 16:15)

      Alor [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      dar nu uita ca aceste masuri au fost luate datorita ridicarii restrictiilor de a muncii in UK de la 1.o1.2014 pentru ronani si bulgari. De toate aceste masuri de protectie sociala au beneficiat de ani si ani toate natiile pamantului indieni, pakistanezi,etc, etc , etc de s-a umplut UK-ul de ei, si ce sa vezi nu sa ofuscat nimeni . Dar de la 1 ian. din cauza romanilor si bulgarilor se v-a scufunda Britania, le va scadea Pib-ul, vor fi adusi englezii in pragul saraciei...
      • +2 (4 voturi)    
        pai (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 16:50)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alor

        ia vezi matale cit au stat smecherii laburisti la putere si au impartit pomeni la puturosi pentru ca altceva nu stiu si pentru a-si crea eventuali alegatori, asa cum fac toti smecherii socilaisti din lume, ca doar nu dau de la ei, ci de la cei care muncesc si platesc taxe.
  • +5 (7 voturi)    
    Am ramas mirat (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 15:43)

    Porcurorul General [utilizator]

    "Noii imigranti nu vor primi ajutoare de somaj in primele trei luni." - nasty country

    In Cehia de exemplu, ai drept la ajutor de somaj de abia dupa 12 luni cotizate in ultimii 2 ani iar ajutor de somaj primesti maxim 5 luni in interval de 2 ani. Si cu toate astea nu am auzit sa se planga Comisia Europeana. In plus piata muncii pentru romani e deschisa din 2007 parca.
    • +6 (8 voturi)    
      e ceva ce pute (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 16:23)

      zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      in afirmatia lui cameron ...nici un imigrant din R sau Bu, sau Polonia sau Germania nu primeste un cent ajutor de somaj daca nu are lucrat minim un an....asa ca nu stiu ce aberezea englezul insa apreciez atitudinea europenilor.
    • +4 (4 voturi)    
      Problema este ca se refera la cetatenii UE... (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 17:11)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      Ori nu poti sa faci reguli diferite pentru cetatenii tai si pentru cei din alte state UE alte reguli. Altfel de ce sa nu interzicem si noi cumparatul de pamant de catre straini de la 1.01.2014...? Daca se accepta acest tip de discriminare... sa se accepte pentru toti!
  • +5 (5 voturi)    
    Oare cat va mai dura aceasta isterie din... (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 15:52)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Marea Britanie? A mai fost una, cand urma sa invadam Regatul Unit la 1 ianuarie 2007. Nu s-a intamplat! NU mai spun ca romanii si bulgarii reprezinta un procent infim in totalul de imigranti/neautohtoni din aceasta tara.
    Eu inteleg ca Londra a fost in flacari prin 2011, dar nu romanii si bulgarii i-au dat foc. Dar suntem un cal de bataie excelent!
    • +3 (3 voturi)    
      yeah... suntem prosti si buni de tap ispasitor (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 19:35)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

      corect !!!

      poate ca MAE ar trebui destituit in grup organizat si schimbat cu adevarati profesionisti !

      ce avem acu' nu ne reprezinta asta e clar.
  • +3 (5 voturi)    
    Comisia lui peste... (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 16:37)

    MirceaDude [utilizator]

    Ca de obicei membrii comisiilor europene vorbesc cand trebuiau sa taca. Eu locuiesc in Cehia din 2006 si muncesc cu contract de munca permanent. Iata cum e aici:

    Somaj: doar daca ai contribuit. Daca nu, mars.

    Beneficii pentru copil (alocatie parentala): daca ai muncit in ultimele 12 luni inainte de nasterea copilului. Se acorda pana copilul face 3 ani parca.

    Alocatie copil: se acorda din oficiu oricarui copil.

    Credit la banca: numai pt angajatii cu contract permanent, dupa minim 3 luni parca.

    Asigurare sanatate: numai pentru persoanele angajate. Daca esti casatorit, iar sotia nu munceste, trebuie sa isi plateasca singura asigurarea. Copii au asigurare gratuita.

    Sunt total de acord cu David Cameron, de altfel sunt de parere ca ar trebui sa fie impuse astfel de conditii in orice tara civilizata si numai astfel se va putea stopa cersetoria si fuga dupa ajutoare.

    Cine vrea ajutor sa munceasca. Cine are intr-adevar nevoie de ajutor nu se apuca sa emigreze, isi vede de treaba lui.
    • -2 (4 voturi)    
      camerun si legea (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 16:59)

      zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui MirceaDude

      nu mai bine deschizi gura atunci cand esti in deplina cunostinte de cauza asupra legii privind somajul in UK?
      Nu de alta dar nici pana acum, imigrantii care nu munceau, nu primeau un cent...asta asa, ca minima idee.
      • +2 (6 voturi)    
        la munca! (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 17:23)

        MirceaDude [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

        Esti cumva vreunul dintre milogii care incearca sa fure statul?
        • +1 (5 voturi)    
          legea-i lege (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 17:35)

          zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui MirceaDude

          sunt in cetatean european care lucreaza intr-o tara europeana si care doreste sa fie tratat ca atare , sa se respecte legea si sa nu fie mintit/manipulat...

          Pentru cunostinta lu' mataluta, e o alta tara decat Ro.
  • +4 (4 voturi)    
    LOL (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 16:38)

    JohnR [utilizator]

    Legea romana pentru romani e mult mai dura decat masurile britanicilor, iar beneficiile de somaj mult mai mici in Romania. E de bun simt sa se protejeze de abuz. Doar sa dea drumul la munca romanilor corecti si platitori de taxe.
    • +4 (8 voturi)    
      Aiurea...... (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 16:55)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      Niste aroganti......asta sunt !!!! Ei doresc de fapt , numai sa cumpere pamant de la noi , cat mai mult si cat ma rpd !!! In rest....noi suntem buni .....de stat acasa ca sa muncim pamantul lor !!!! Asta e ideea , nu fiti fraieri....!!!
      • +1 (1 vot)    
        Te... (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 18:12)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        opreste ceva sa cumperi pamant in Albion? Cele patru puncte pe care le-am citit in acest reportaj, presupunand ca este realist si nu are lacune prea mari, imi par absolut normale. Nimeni din postaci insa nu sesizeaza ca premierul britanic a luat in acelasi timp si o masura impotriva muncii la negru, si pentru o protectie impotriva abuzurilor si exploatarilor cu salarii mai mici. M-am saturat de fiecare data cand ma duc in vest si spun ca sunt roman sa-mi vad interlocutorul facand doi pasi in spate.
  • +5 (5 voturi)    
    Ce nu se vede! (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 17:32)

    mimo [utilizator]

    Ce nu se vede in nici un articol despre acest subiect: din cauza presei tabloide (Daily Mail, Daily Express, The Sun), britanicii vad numai tigani prezentati ca romani. Pentru britanici nu exista o deosebire, iar daca incerci sa le explici, nu le pasa.
    Pentru ei Romania = Tiganie.
    Tabloidele au articole zilnice despre subiect. Majoritate cititorilor (nu prea scoliti, dar multi si opinionati), cred fiecare cuvint si fiecare poza.
    • +2 (4 voturi)    
      dezinteres (Miercuri, 27 noiembrie 2013, 17:50)

      zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui mimo

      pe mine nu ma intereseaza ce crede englezul care nu e capabil sa citeasca mai mult de 2 randuri si nu-l duce neuronul?
      Eu vreau sa vad unde scrie ca orice cetatean EU primeste HEATH CARE GRATIS ce teritoriul UK?
      Eu sunt cetatean roman, rezident de Luxemburg cu asigurare medicala nationala (adica de luxemburg) si pentru deplasari internationale (in interiorul EU si si in afara compania la care lucrez, imi plateste o asigurare extra AXA, cu care sunt acoperit in cazul in care ajung doamne feri prin UK si pe spitale...altfel, englezii nu imi ofera nici un penny.

      Asta e problema mea...de unde atatea minciuni struntate???

      In plus, nu e normal si adminisibil ca pe unii cetateni EU sa-i tratezi intr-un fel si pe altii in alt fel.
      • 0 (0 voturi)    
        NHS (Joi, 28 noiembrie 2013, 1:17)

        Sar Castic [utilizator] i-a raspuns lui zapada reloaded

        NHS ofera servicii gratuite tuturor vizitatorilor si rezidentilor. In schimb primesc acelasi tratament pentru cetatenii Britanici peste hotare (nu peste tot, dar in general asa e).
        De aici vine o parte din isterie, fondata sau nu. Orice persoana care locuieste in UK se poate inregistra la un doctor.
        Si ar trebui sa te intereseze ce gindeste Britanicul de rind, mai ales cind aude ca esti Roman!
        M-ar interesa ce face MAE in privinta acestor opinii? Nu numai in UK, dar si in restul lumii.
        Pina acum nu am vazut nici o miscare.
        Prima ar fi sa se renunte la termenul de rom, rrom, roma etc. Aia sint tigani si atit. Daca ei cred ca e un termen peiorativ, n-au decit sa isi schimbe atitudinea, comportarea si sa-l schimbe intr-unul pozitiv!
        • 0 (0 voturi)    
          NHS (Joi, 28 noiembrie 2013, 13:46)

          zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui Sar Castic

          daca ei au un sistem care sa le permita tuturor ratacitilor HEALTH CARE FREE e problema lor si nu are nimic de-a face cu esti cetatean EU sau nu . Uitandu-ma pe statistica trasmisa chiar de BBC, sunt doar 141. 000 romani+ bulgari, comparativ cu Africa 625.000, India 422.000, si peste un mil. altii (pentru cine este interesat de date clare se poate uita la cifre).
          Deci, poate ca ar trebui sa-si reviziuasca frumos legile si prioritatile si nu sa dea vina pe romani+ bulbari de tota relele lor.

          M-am saturat sa tot aud din partea englezeasca ca romanii si bulgarii sunt de vina.

          Ultimul paragraf, foarte bine punctat...e de urmarit ce face MAE in toata afecerea asta ca daca iarasi romanii e lasat ciuca-bataii, nu imi ramane decat cu proxima ocazie sa-mi schimb cetatenia.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică