Poftiti la masa, domnilor ministri! Cum arata o cina intr-un spital romanesc din 2013

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Luni, 18 noiembrie 2013, 16:38 Actualitate | Esenţial

Vlad Mixich
Foto: Cristian Stefanescu
“Sindromul ministrilor” este un fenomen psihologic interesant, care se manifesta in special la acei politicieni care au petrecut deja o anumita perioada de timp intr-unul dintre scaunele moi ale puterii si ajung sa piarda contactul cu realitatea.

Ei asculta si inregistreaza ca reale doar parerile acelor consilieri pe a caror loialitate pot conta, dar a caror obiectivitate este indoielnica. Cu timpul, aceste personaje dezvolta o mentalitate de transee, in care toti cei din afara ministerului/guvernului/institutiei sunt perceputi ca avand un singur scop in viata: sa-i atace personal pana la distrugere.

In astfel de conditii orice critica constructiva, orice dialog, devine inutil. Din nefericire, acest sindrom poate fi observat din ce in ce mai des si la membrii guvernului Ponta. Din fericire exista un remediu, ieftin si simplu.

Asadar domnilor ministri, pentru un contact nemijlocit cu realitatea din afara birourilor dumneavoastra, va poftesc la o cina intr-un spital de stat din Romania anului 2013.




In cele doua galeti, colorate intr-un rosu apetisant, se afla ceaiul care urmeaza sa fie servit pacientilor. Maglavais-ul din dreapta are o provenienta incerta si autorul fotografiei nu a indraznit sa-l testeze. Feliile de paine (care nu se vad in imaginea publicata) sunt armonios ordonate intr-un lighean asezat dedesubt.

Fotografia a fost facuta saptamana trecuta intr-un important spital din Craiova, aflat in subordinea directa a Ministerului Sanatatii condus de Eugen Nicolaescu.

Este politicianul care, tot saptamana trecuta, incercand sa-i convinga pe medici si asistenti sa nu intre in greva generala, facea “un apel catre profesionistii din sistemul sanitar sa dea dovada de responsabilitate fata de pacienti si sa nu afecteze, prin actiunile lor, buna functionare a sistemului sanitar”.

Pofta buna, domnule ministru Eugen Nicolaescu.

Ministrul Finantelor, Daniel Chitoiu, anunta in urma cu o saptamana ca salariile medicilor rezidenti vor fi crescute cu 100-150 de Euro impozabili (desi din declaratia premierului Ponta s-ar intelege ca nu sunt impozabili, dar pe cine sa mai credem?). Masura este inutila si de o ipocrizie fara margini: cu 100 de Euro in plus la un salariu mediu de 300 de Euro/luna traiul rezidentilor nu va deveni unul onorabil.

Exodul lor din tara va continua, posturile din spitalele universitare vor continua sa ramana inchise pentru cei fara pile, plicurile pacientilor vor continua sa ingrase conturile sefilor de clinici care castiga uneori si de 100 de ori mai mult decat medicul tanar alaturi de care lucreaza. Dar nu-i nimic, caci guvernul Ponta va putea clama in studiourile TV ca a marit salariile medicilor rezidenti.

Pofta buna, domnule ministru Daniel Chitoiu.

Si poate ii explicati si sefului dumneavoastra, premierul Victor Ponta, de ce afirmatia sa “sper sa reusim [sa dam rezidentilor] in jur de 150 Euro lunar, ceea ce inseamna aproape venitul pe care-l au in acest moment rezidentii pe toata durata rezidentiatului” dovedeste ca habar nu avea la momentul declaratiei despre veniturile reale si problemele unui medic tanar care profeseaza in Romania.

Si daca tot a venit vorba de Victor Ponta, domnia sa are un mod cel putin special de a calcula bugetul alocat in 2014 pentru sanatatea romanilor. Acest buget a fost in acest an de 9,7 miliarde de lei, iar in 2014 va fi de 7,8 miliarde lei. O scadere limpede, doar ca premierul Victor Ponta ne baga degetele in ochi: “Sa fie foarte clar, sunt mai multi bani in 2014 decat in 2013”.

Cum asa? Din cele 9,7 miliarde din 2013 domnul Ponta scade vreo 3 miliarde – datoriile pe care statul a trebuit sa le achite in contul medicamentelor neplatite catre companiile farma. E vorba asadar de bani pentru medicamente. Adica pentru Sanatate. Nu pentru altceva. Aceasta precizare poate parea inutila, dar logica speciala practicata de premierul Romaniei ne obliga la astfel de sublinieri.

Realitatea devine nesemnificativa si poate fi invartita si rasucita pana ce ea se muleaza pe dorintele politicianului. Nemaivorbind de faptul ca pentru plata firmelor de medicamente s-au gasit trei miliarde la buget, dar pentru salariile medicilor tineri sau pentru conditii decente asigurate pacientilor din spitalele de stat nu se gasesc cateva zeci de milioane.   

Pofta buna, domnule prim-ministru Victor Ponta.  

Si daca doriti cumva ca, dupa o masa copioasa, sa va spalati pe maini sau sa va relaxati cu o baie fierbinte, puteti alege linistiti din facilitatile prezentate mai jos.



Toate fotografiile de mai sus sunt facute de pacienti in spitalele romanesti de stat ale anului 2013. Daca doriti sa ne trimiteti fotografii din spitale le puteti incarca pe www.medalert.ro, alaturi de o sesizare.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

32754 vizualizari

  • +37 (37 voturi)    
    conditii (Luni, 18 noiembrie 2013, 16:50)

    Claudiu [anonim]

    Parerea mea ca cetatean al Romaniei este ca in Africa sunt conditii mai bune. Am ajuns la aceasta concluzie datorita documentarelor vazute la TV.
    • +30 (30 voturi)    
      Colentina (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:19)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

      "Am ajuns la aceasta concluzie datorita documentarelor vazute la TV "... bine ca nu ai avut pe cineva internat la Colentina. Nu aveai nevoie de nici un documentar.
      • +1 (1 vot)    
        M (Marţi, 19 noiembrie 2013, 9:39)

        x [anonim] i-a raspuns lui tanar_pensionar

        Totusi la Colentina mancarea nu este asa rea, dar este cam putina. Vine in tipla de la o firma de catering dar in cantitati reduse.
        • 0 (0 voturi)    
          Mancare putina? (Joi, 21 noiembrie 2013, 0:52)

          Lucian [anonim] i-a raspuns lui x

          In spital, nu iti da nimeni mancare sa te saturi. Nicaieri in lumea asta, decat daca esti la o clinica privata.
  • +29 (29 voturi)    
    BRAVO, inca o serie de medici scapati in OCCIDENT (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:00)

    aditu [anonim]

    Ieri a fost concurs de rezidentiat in Bucuresti capitala falimentului si al ipocriziei politicianiste romanesti. Dragi Medici, Germania este tara unde Spitalul de stat arata ca unul privat in Romania (va relatez din propria experienta), ei va asteapta cu bratele deschise, de ce? pentru ca in Germania se poate ca un Director de spital, sa nu FURE fondurile care i se aloca si le investeste pentru spital. Si pentru ca aici un medic este pretuit nu doar prin salariu ci pentru ceea ce face si pentru performanta.
  • +36 (36 voturi)    
    : ( (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:03)

    arthur_l [utilizator]

    felicitari pentru articol.

    asta inseamna libertatea presei si libertatea de exprimare.
    • +25 (27 voturi)    
      Ai si tu dreptate... (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:37)

      dandra [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

      DAR, consider ca nu este suficient.
      Astfel de articole, fara follow up, sunt ca si petitiile online sau razvratirile pe facebook. Sunt fix ca un scuipat in ocean sau ca o insecta pe parbriz.
      Bine ca se iese in strada pentru rosia montana sau gaze, sau alte resurse naturale, dar nu se iese in strada masiv, pentru adevaratele probleme:
      educatie, sanatate, infrastructura.
      Avem batrani care mor de foame in azile si spitale, copii care fac zeci de km pentru a ajunge la scoala, profesori prost platiti, doctori care fug in afara, biserici inutile si prea multe: de ce nu se iese in strada pentru asa ceva?
      Credeti voi ca Ponta sau USL sau Predesintele, o sa citeasca acest articol si sa o zica:" da bah, astia au dreptate, ce prost am gandit"?
      Nici vorba: o sa se intoarce la legile lor, la semnaturile lor, la casele, masinile si afacerile lor. Ei nu dau doi bani pe acest articol sau pe cititori?
      Credeti voi ca mancatorii de mici si ascultatori de manele sau amaratii care primesc ulei si faina la alegeri, stau pe net, pe hotnews si citesc astfel de articole? Fi sigur ca nu si prin urmare, nimic nu se va intampla. Inca! Eu tot sper ca schimbarea va veni in curand.
      • +7 (7 voturi)    
        La fel ai si tu dreptate.. (Marţi, 19 noiembrie 2013, 9:47)

        citizen_of_the_world [utilizator] i-a raspuns lui dandra

        DAR, datoria jurnalistului este sa ne informeze in mod corect si obiectiv. In cazul de fata, datoria a fost indeplinita. Restul nu mai este responsabilitatea jurnalistului, ci a NOASTRA. Atata timp cat nimeni nu ia initiativa sa schimbe ceva, ci doar asteptam si speram sa vina schimbarea, sansele sunt foarte reduse sa se si intample ceea ce ne dorim.
        • 0 (0 voturi)    
          de parca noi nu stim (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:32)

          Ellias [utilizator] i-a raspuns lui citizen_of_the_world

          ce poti intalni in spitalele romanesti. Din pacate, eu am lucrat intr-un spital, undeva in centrul tarii, iaar dupa revolutie, cand am vazut cum doctorii pretind bolnavilor marci si dolari americani..si nu oricarui bolnav..ci amaratului de la tara, care in viata lui nu a vazut un dolar sau o marca, am preferat sa plec ca altfel ii puneam mana in gat doctorului si-l sugrumam. Am plecat peste ocean, numai sa fiu cat mai departe de mizeria umana care se intalneste in Romania printre cei care ar trebui sa "schimbe" ceva in sanatate, invatamant, etc ..desi imi plange inima de cate ori citesc/vad asa ceva. Mi-as dori sa mai vina un Tepes sa ii puna la punct pe toti infractorii "alesi" de poporul roman sa isi bata joc de noi.
        • 0 (0 voturi)    
          Bravo Vlad Mixich!! (Vineri, 22 noiembrie 2013, 4:59)

          emigrant [utilizator] i-a raspuns lui citizen_of_the_world

          Idee buna sa facem poze si sa trimitem neincetat la autoritati...Poza facuta de D-l Mixich sa fie din spit 2 in Craiova? Baia in special imi aduce aminte de niste amintiri neplacute acolo. Mai ales sa nu mai acceptam impertinenta personalului medical. Cine nu are empathy ptr bolnav sa plece. Si ma refer mai ales la infirmiere si asistente medicale...
      • -1 (5 voturi)    
        ai si n-ai si tu dreptate... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:38)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui dandra

        Se scrie corect "fii sigur".
        Si Rosia Montana si gazele sunt importante.
        Daca pentru tine bisericile sunt inutile, nu inseamna ca ele sunt inutile pentru toti. Nu te vad revoltat(a), de exemplu, ca sunt de zeci si sute de ori mai multe case de pariuri, sali de jocuri si shopuri de etnobotanice decat acele biserici care-ti stau tie in ochi.
        • +6 (6 voturi)    
          Biserici (Marţi, 19 noiembrie 2013, 14:09)

          Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

          Nu are mare legatura cu subiectul, dar macar pentru casele de pariuri nu platesc eu! iar alea (spre deosebire de biserica) platesc impozite si inca ridicate!
        • +2 (2 voturi)    
          Problema e (Marţi, 19 noiembrie 2013, 14:47)

          cestmoi [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

          ca avem biserici care ne costa si pielea de pe noi, si popi care vin la slujba cu bemeveul, iar in spitale se moare de foame si de boli pentru care statul nu vrea sa plateasca tratamentul si de dezinteres al doctorilor platiti in batatie de joc! Bisericile cu popi fara har pot fi la fel, sau mai periculoase decat casele de pariuri si etnobotanicele! Iar credinta, si asta ti-o spune cineva care crede, n-are nevoie de intermediari care rastalmacesc si iau in deradere toate invatamintele lui Iisus...
      • +2 (2 voturi)    
        Considerati (Marţi, 19 noiembrie 2013, 13:05)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui dandra

        ca daca se realizeaza proiectul RMGC (alta talharie a politicienilor asupra cetatenilor romani) se rezolva toate problemele pe care le-ati insirat mai sus?
        Va asigur ca aceia care protesteaza de doua luni in tara sunt revoltati de absolut toate magariile care se petrec in tara asta. N-ati observant la manifestatiile profesorilor, ale medicilor, ale studentilor si pancarte pentru salvarea Rosiei Montana?
    • +14 (16 voturi)    
      da (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:50)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

      cit o mai fi si asta, ca dupa ce va castra justitia, ponta va avea de grija si de presa independenta, dupa modelul guru-lui sau bombonel, care si acum il sfatuieste numai de bne.
      In momentul ala, adio tapalaga, mixich si altii, putini, citi mai au curaj sa scrie profesionist despre realitatile regimului.
  • +37 (39 voturi)    
    no problem, there is no sugar (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:12)

    dan [anonim]

    lasa ca avem catedrala neamului de 400 mil euro si mii de biserici.
    mai aveti tupeul sa va intrebari de ce se serveste ceaiul cu galeata?
    • +22 (24 voturi)    
      Ceaiul se serveste cu galeata alaturi de aghesma (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:15)

      UltimulStingeLumina [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Romanul pastorit de preasfintii parinti isi face 7 cruci, spune de 7 ori "Doamne ajuta" si "Cum o vrea Domnul", da cu ceai si cu agheasma pe toate bolile, vilele, masinile si afacerile pe care le are, lasa scoala lui "uciga-l toaca" si se duce cu inima curata la vot si la toate pomenile lumesti si bisericesti.
      Asa ca ... domnilor doctori si viitori doctori, aveti dreptate. Eu nu pot sa va spun decat drum bun prin ce colturi de lume veti ajunge voi!
      Eu mai stau pe-aici sa-mi indeplinesc menirea din nickname :)
  • +18 (40 voturi)    
    fara comentarii..... (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:16)

    Maria [anonim]

    In schimb hranim cainii cu o groaza de bani si se moare de mila maidanezilor, care ne mananca de vii, prin centrul oraselor!( ca de periferii sau alte locuri, nu mai discutam!)Apropo, ati remarcat cumva cat sunt de grasi toti maidanezii?? zici ca sunt porci de Ignat..din aia, hraniti f bine! Nu ai sanse in spital nici macar sa te mentii cu mancarea lor, daramite sa ajungi ca un om normal..
    • -4 (20 voturi)    
      Cucoana, mata ai o obsesie. (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:31)

      ValT [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      Dumneata crezi cu adevarat ca din cauza hranei maidanezilor se intampla ce se intampla?
    • +11 (11 voturi)    
      Nu intelegeti cum trebuie grasimea maidaneza (Luni, 18 noiembrie 2013, 22:05)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      Nu sunt fan maidanezi, dar sunt un observator cat sa va replic: cainii sunt "grasi", iar asta inseamna un summum de maladii. Cainii sunt in majoritate bolnavi - pernele adulte pe 4 picioare pe care le vedeti au artroze, parazitoze si sunt asa tocmai din cauza bolilor, a frigului de iarna, a lipsei de nutrienti de calitate din hrana. Unii, datorita problemelor hormonale induse prin castrare. Catelandrii sufera toti de subnutritie + parazitoze.

      Problema din spitalele romanesti ramane; la fel, problema alocatiei copiilor din Romania care, anul viitor, ramane "cum ne'am inteles", nu sunt bani pentru copii, dar se vor gasi pentru campanii politice si pentru votacii fara demnitate.

      Managementul spitalelor in Romania este unul creativ si spun asta cu minima indulgenta.Avem, de asemenea problema bolnavilor cronicizati care sunt in numar mare, iar preventia este la cote infinitezimale.
      • +3 (3 voturi)    
        Vor fi bani (Marţi, 19 noiembrie 2013, 13:13)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Clop

        si pentru salariile marite ale primarilor care in marea lor majoritate ii vor mana la vot pe amarasteni ca sa-i sprijine pe mai marii zilei.
        Ma revolta ingrozitor aceasta marire pe care Dragnea o clameaza fara pic de jena. Oare va disparea vreodata de pe scena politica acest personaj care al carui tupeu nu are nici o limita?
        • +1 (1 vot)    
          Da, evident (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:28)

          Clop [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

          Mi se pare catastrofal pentru tara ca Dragnea si USL-ul sa fie cei care orchestreaza descentralizarea.
          Sper ca justitia sa dovedeasca toate chichitele si Dragnea sa ajunga unde merita. Si varanul, de asemenea.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai obsesii ? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 21:23)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      Daca dispar TOTI cainii din Ro , o vei duce TU mai bine? Vor veni medicii inapoi si vom trai mai bine?Mai bine ai numara politicienii corupti din cauza carora traim prost.
  • +23 (25 voturi)    
    Asta-i Romania (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:32)

    bogdan1477 [utilizator]

    Asha pretuim medicii, dindu-le 8-900 ron in perioada rezidentiatului. Deci dupa 6 ani de studiu. In timp ce garcea de la circulatie, de exemplu, ia 2000 lei/luna. Atit dam, atit vom primi.
    In Germania, un medic cistiga in medie 8000 eur net. Cei buni vor pleca afara, ca doar nu-s timpiti sa refuze un trai indestulator in europa civilizata pentru 800 de lei pe luna si conditii mizere in Romania. Iar n oi vom ramane cu cei mai slabi, cei pe care nu-i vrea nimeni in vest. Si dupa ai ne vom mira de ce -s asha de slabi.
    • -10 (26 voturi)    
      Cai verzi ... (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:12)

      soros [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

      Un pic de informatie nu strica, mai ale ca, caii verzi nu umbla pe pereti !
      Un medic fara functie in Germania cistiga 2-3.000 Euro , net. O chirie cu intretinere costa 1000-1500 EURO sau mai mult. Nu mai visati cu ochii deschisi ca ramineti orbi.
      • +28 (30 voturi)    
        Matematica (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:42)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui soros

        Din 3000 EUR scazi 1500 EUR şi rămâi cu 1500 EUR în mână. Asta în Germania.

        Din 900 RON (220 EUR) scazi 200 EUR (chiria pentru o garsonieră) şi rămâi cu 20 EUR pentru o lună, incluzând mâncare, întreţinere, haine, ca să nu mai vorbim de cărţi şi alte mijloace de informare specifice meseriei, care pot ajunge la peste 1000 EUR bucata.

        Pe scurt: stai jos, nota 4.
        • +2 (2 voturi)    
          tot nota 4 (Marţi, 19 noiembrie 2013, 13:12)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

          Si dv tot nota 4, cu multa ingaduinta. Ati uitat sa adaugati cateva adevaruri elementare: cei care castiga mii de euro in Germania au intrat la medicina dupa o selectie foarte riguroasa, au invatat de s-au spart in timpul facultatii, nu au avut 5 sesiuni de restante si au avut profesori foarte buni,nu ciurucurile din universitatile de medicina de la noi -cu cateva exceptii care nu reusesc sa salveze nivelul foarte scazut. Ati uitat sa adaugati ca la noi sunt mai multi absolventi decat necesarul si ca salariile sunt aliniate cu cele ale altor profesii, asa cum in Germania nu numai un absolvent de medicina are acel salariu ci si alti absolventi. O diferenta notabila care nu v-a trecut prin cap. Spre informarea dv un tanar care ramane preparator in universitate sau chiar asitent,nu castiga mai bine ca un medic, aceeasi chestie pentru toti ceilalti absolventi.
          Daca am avea mai putine facultati de medicina, mai putini absolventi si bine pregatiti, atunci ar putea exista si salarii mai bune. Dar daca se vrea cantitate si nu calitate,ca toti cei intrati in UMf-uri sa-si poata completa normele, nu se poate mai bine. Interesant e si faptul ca acesti tineri absolventi de medicina nu se plang de calitatea proasta a predarii si a profesorilor din facultati. Plagiatori, impostori, oameni promovati pe pile, nepotism, spaga, toate acestea sint cunoscute si totusi, tinerii nu se pling, nu au iesit in strada sa denunte ca au profesor plagiator, de exemplu.
          • 0 (0 voturi)    
            ooof ooof mai mai (Marţi, 19 noiembrie 2013, 15:27)

            DarianB [anonim] i-a raspuns lui T-Ora

            pai studenteii nostri nu au c*aie suficiente sa iasa in strada sa se planga de un profesor pt. ca stiu ca daca ar face asta, tot ei ar iesi prost. daca dai un search mic pe google cu "spaga umf" ai mai mult decat suficiente exemple de oameni care se plang din cauza profesorilor corupti din universitatile de medicina si farmacie. studentii nu ies in strada pt ca oricum ar iesi degeaba, nu i-ar baga nimeni in seama si tot mumiile putrezite ar iesi in castig de cauza. trebuie reformat din radacini tot sistemul, dar pana o sa se intample lucrul asta in romania... o moara si or sa se nasca generatii si generatii de pilosi si pile la conducere.
            • 0 (0 voturi)    
              a sta si a se uita (Marţi, 19 noiembrie 2013, 22:18)

              T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui DarianB

              Sa stai si sa te uiti nu este o solutie. In tara asta, am impresia ca cei mai multi stau si asteapta ca altii sa se manifeste, altii sa rezolve problemele, eventual sa se intample o minune si totul sa se schimbe in bine.
              Studentii ar trebui sa stie ce vor si sa actioneze in consecinta. Un invatamant de calitate proasta nu poate decat sa le faca rau. Nu sunt constienti de acest lucru, sa suporte consecintele: o tara indobitocita in care valorile nu mai sunt recunoscute si impostura a ajuns lege.
              • 0 (0 voturi)    
                Bravo (Joi, 21 noiembrie 2013, 0:57)

                Lucian [anonim] i-a raspuns lui T-Ora

                Nu mai e nevoie de cuvinte. Sa suporte consecintele. Bravo.
          • +1 (1 vot)    
            Oh vai! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:08)

            war4peace [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            Comentariul unui adevărat român. Bravo!
            1. Selecţia iniţială pentru medicină e mult mai puţin importantă decât eliminarea pe parcurs a "merelor stricate".
            2. Numărul de absolvenţi nu are de ce să scadă nivelurile salariale; acestea se acordă pe criterii de performanţă, nu cantitate. Singurul impact pe care numărul mare de absolvenţi îl are este concurenţa. Repetaţi după mine: CONCURENŢA. Chiar vi se pare că sunt prea mulţi doctori în ţară? Serios? Pe bune? Poate n-aţi fost niciodată în vizită prin zonele rurale ale ţării...
            3. Salariile NU SUNT aliniate cu alte profesii. Asta e o minciună gogonată. Cum se poate pomeni de alinierea profesiilor când un absolvent a 6 ani de facultate de medicină umană câştigă mai puţin decât un paznic de noapte cu 8 clase?
            • 0 (0 voturi)    
              precizari (Marţi, 19 noiembrie 2013, 22:15)

              T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

              Eliminarea pe parcurs, la medicina si in alte specializari, e la fel ca si selectia initiala, adica aproape inexistenta. Profesorii au tot interesul sa aiba studenti cat mai multi, finantarea facandu-se pe "cap de student", salariile lor depinde de acest lucru. Concurenta e si ea aproape inexistenta, faceti bine si interesati-va cum se ajunge cadru didactic in universitatile de medicina sau medic intr-un mare spital: jumatate cel putin sunt neamuri, relatii ale celor care sunt deja in universitati. Nu sunt medici in zonele rurale ale tarii pentru ca nu vor sa se duca. Domnul Mixich a dat niste statistici intr-un articol recent si Romania sta foarte bine la capitolul medici la mia de locuitori, la fel de bine ca Anglia si mult mai bine ca Germania, Franta, de exemplu. Salariile sunt aliniate cu ale altor bugetari, luati tagma profesorilor, si in preuniversitar si in universitar. Nu comparati cu politicienii si ce se intampla in privat, aici sunt diferente si bineinteles ca e de tot rahatul ca un primar agarmat sa castige de 3-4-5 ori ca un medic sau un profesor.
              Greseala pe care o faceti este sa considerati tagma medicala ca una care are dreptul la anumite avantaje cand de fapt nici efortul intelectual, nici tinuta morala a personajelor nu merita aceste avantaje. Nu acum si nu in felul acesta. Trebuia ca medicina sa redevina cum era pe vremuri , la un anume nivel si pe urma discutam de privilegii.
              • 0 (0 voturi)    
                Din contră (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 1:36)

                war4peace [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

                Dumneata confunzi cauza cu efectul. Ceea ce se vede acum este un efect al tuturor anilor de salarii mici şi bătaie de joc aplicată medicilor.
                Unde sunt criteriile de performanţă? Unde este feedback-ul pacienţilor (care trebuie să fie obligatoriu prezentat pacientului la externare)? Unde sunt avantajele acordate medicilor care lucrează în zonele defavorizate? Unde sunt gărzile umane, nu cele de 24-48 de ore, când un medic e în ultimul hal de obosit şi riscă să facă, involuntar, greşeli grave care pot ucide pacienţii? Unde sunt pedepsele aspre aplicate celor care greşesc grav sau repetat?

                Medicina era vai de capul ei şi pe vremuri.
                • 0 (0 voturi)    
                  cititi cu atentie! (Miercuri, 20 noiembrie 2013, 10:48)

                  T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

                  Cititi cu atentie primul meu comentariu: vorbesc de cauze mai mult decat de efecte. Amintesc examenul de admitere de la medicina care e bataie de joc dpdv al calitatii, sutele de locuri cu taxa unde intra aproape oricine- au ramas locuri si in toamna-, pregatirea f slaba a profesorilor care antreneaza pregairea slaba a studentilor , deci medici slab formati, plagiatul ca mod de a-ti face o cariera, tolerat la cote foarte inalte in UMF-uri, spaga omniprezenta la examenele din timpul facultatii, spaga si relatiile pentru ocuparea posturilor din universitati si spitale mari. Toate acestea sunt cauze, nu efecte. Pe urma, mi se pare ridicola pretentia medicilor sa lucreze numai in orase. In definitiv este o meserie despre care se stie de la inceput ca nu se face numai la oras, dimpotriva, si mi se pare normal ca atunci cand nu termini cu rezultate bune sa te duci sa profesezi si in locuri mai putin sau chiar deloc cerute. Cum spuneam, toata lumea are pretentii, indiferent de cum a intrat la facultate si de cum a terminat facultatea.
                  Incercati sa gasiti scuze pentru niste situatii care nu sunt normale in nici o tara.
    • 0 (0 voturi)    
      8000 Eur net? (Joi, 21 noiembrie 2013, 0:55)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

      De unde scoti numerele astea? Sunt si eu curios. Un medic castiga, in medie, 4000 Eur impozabili, din care plateste chiria si stilul de viata. Incetati, ma, sa mai credeti in povesti cu zane.
  • +19 (19 voturi)    
    felicitari D-le Vlad ....rusine Guvernantilor (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:36)

    geocrin [utilizator]

    Rusine guvernantilor dinainte si mai cu seama, celor de astazi condusi de un om de vorbe mari si fapte mici, aceta se numeste Ponta.
    Domnilor , pai daca venim noi la putere,.... noi facem si noi dregem.
    In afara de marirea taxelor si a preturilori la absolut toate produsele, nu vedem nici o schimbare..... in bine.

    RUSINE si pentru noi care v-am votat totala dezamagire.
  • +18 (18 voturi)    
    ZERO COMPASIUNE MINIMĂ FAȚĂ DE SEMENI (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:52)

    pointless man [utilizator]

    - adică NU furat chiar totul. „Mie să-mi fie bine, pe restul (românilor) poa´ să-i ia dracu !” Valabil și la minister(e), și la spitale, și la primării și... peste tot.

    NU SÎNTEM O NAȚIUNE !
  • +19 (19 voturi)    
    De ce nu sunt bani (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:57)

    vlad.pe [utilizator]

    Sunt 2 categorii de medici: cei tineri care se zbat sa prinda un post in spital si care traiesc dintr-un salariu mizerabil si a 2-a categorie, a medicilor in varsta care pe langa salariul de la spital sunt recompensati cu salarii de la Facultatea de Medicina desi nu tin nici un curs, salariu si de la Colegiul Medicilor, desi nu fac nimic pentru medicii tineri si rezidenti, exemplu marele primar Sorin Oprescu.

    Va intrebati de ce in spitale nu sunt bani desi noi toti cotizam lunar ? Uitati-va la medicul Bradisteanu, membru PSD, cate procese are pe rol, ce avere are si cum opereaza doar vedete, un simplu cetatean nu este operat de acest doctor pe motiv ca nu sunt materiale sau nu functioneaza aparatura ...

    Va intrebati de ce in spitale nu sunt bani ? Uitati-va la numarul clinicilor private conduse de persoane dubioase, clinici care au sedii la parterul unui bloc de la marginea Capitalei sau in Centrul Vechi intr-o cladire cu bulina, unde se stampileaza Buletine de trimitere emise in numele unor pacienti fictivi, buletine completate anterior de medicul de familie cu datele de identificare a unor pacienti care nu au mai fost la cabinetul medical de ani buni. Buletine de trimitere sunt apoi decontate de CAS, nu se consuma reactivi, nu se pierd bani cu analize sau operatii, banii intra in buzunarul medicului de familie, a medicului specialist, a secretarei care gestioneaza acest sistem si in buzunarul arabului de serviciu.
  • +19 (19 voturi)    
    remember 1989 (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:48)

    vlady1989 [utilizator]

    Suta asta de euro care li se da medicilor rezidenti este exact ca si suta de lei pe care o oferea Ceausescu poporului in ultimele zile din 1989...
    • +8 (8 voturi)    
      Solutia (Luni, 18 noiembrie 2013, 23:27)

      dutch [anonim] i-a raspuns lui vlady1989

      Si a murit impuscat.....
      Asta a fost finalul.
  • -4 (6 voturi)    
    C-asa-i in tenis ! (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:54)

    Troller [utilizator]

    Nu sunt off-topic. Si nici nu vreau sa fac reclama dar .... oare cat costa un iPhone 5 ?
    • +6 (6 voturi)    
      Un pic off-topic totusi (Marţi, 19 noiembrie 2013, 9:43)

      citizen_of_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Troller

      Nu vad ce relevanta are telefonul pacientului care a facut poza cu subiectul articolului.
      • +1 (1 vot)    
        Dar cum sa nu ... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:20)

        Troller [utilizator] i-a raspuns lui citizen_of_the_world

        Cred ca telefonul ala face "contrast" prea mare.... Intre alb si negru... in rest ii foarte bun ca poate fi schimbat cu un ecograf de Craciun. Contrastul motiveaza pe multi... si pe mine ... si pe tune ... uita-te la mine, uita-te la ce terci mananca astia. As fi fericit daca macar UN SINGUR cititor al s-ar hotara sa se alature protestelor cadrelor medicale ... dar n-ai sa vezi.
  • +4 (20 voturi)    
    vaaaaiii... da' CE fotografii frumoase...! :D (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:54)

    Codruta N [utilizator]

    Pai daca pun eu aici niste foto (sau filmulete) cu toaletele din oarece spitale din RESEDINTE DE JUDET (nu mai zic de orasele mici!!) vomitati trei zile!!

    In alta ordine de idei: daca vin ãstia la masa, nu uitati sa NU afle personalul ala din spitale ca le vine "cineva la masa" - ca s-ar putea sa serveasca totusi niste mese copioase si cu feluri speciale din... mancarea furata de la pacienti (ca doar n-or sa plece cei de la bucatarie, zilnic, cu sacosele goale pe acasa >:)

    Pe de alta parte: DE CE va referiti numai la PSD? Sper ca NU vreti sa ziceti ca pe vremea PD situatia ar fi fost mai breaza!! Sa nu uitam ca, in plus MIZERIA aia de Boc a INCHIS o GRAMADA de spitale!! multe din ele modernizate cu bani de la sponsori si de la comunitatea locala!! Si ca in felul asta a TAIAT "accesul la sanatate" a o GRAMADA de oameni, din zone izolate geografic!! Sper sa isi ia, in timpul vietii, "plata" pe masura!!

    Si rectificare: 150 euro impozabili in plus la salariu nu inseamna "100 euro in plus" ci, de fapt, doar vreo 65 euro in plus! :(
    • +4 (4 voturi)    
      nu sunt impozitabili ! (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:21)

      Troller [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      asta e ultima versiune. Chiar, bonurile de masa ?
      • 0 (0 voturi)    
        asa sa fie! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:01)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Troller

        Dar nu prea vad eu cum or sa se abtina sa-i impoziteze :(
        • 0 (0 voturi)    
          Sunt foarte capabili ! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:01)

          Troller [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Dupa probabil 10 ani de amenitari nereusite ca vor lua bonurile de masa, in sfarsit, cineva a reusit. Cine ? Cine a votat, bineinteles.
  • +12 (12 voturi)    
    trist... (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:46)

    costica [anonim]

    Numai ca habarnistul de Ponta va gasi el o explicatie in stilu-i propriu si caracteristic si in final o sa auzim ca "e bine ca nu-i mai rau", cum era-n vremea lui Boc si a lui Basescu, din anii trecuti....
    Si sa nu uit sa adaug nemuritoarele "vom face" si "vom drege" si "analizam" si "discutam" si "pentru anul viitor va fi mai bine si bani mai multi" si "peste 5 ani Romania va fi la nivelul UE"...... si alte nazbatii politicianiste de 2 bani jumate....
    Si o sa vedem aceste imagini triste si peste 10 ani....
    Trist.....
  • +8 (8 voturi)    
    wow (Luni, 18 noiembrie 2013, 20:31)

    methalman [utilizator]

    Dar vai, cata indignare...ONLINE!
    Rupem tastaturile cu cat de rau e la noi in tara dar cand e vorba de iesit in strada, ies aceleasi persoane mereu!

    Hai sa lasam ipocrizia!
    • +4 (4 voturi)    
      merge si cu online-ul (Luni, 18 noiembrie 2013, 22:58)

      florinelul [utilizator] i-a raspuns lui methalman

      pe www.medalert.ro domnul Mixich si alti jurnalisti, lucrand in voluntariat, au strans o gramada de plangeri din spitalele si clinicile romanesti. din cate am citit, sunt si cateva solutionate sau cel putin ajunse la urechile autoritatilor. o parte importanta a reformarii sistemului de sanatate o reprezinta simpla recunoastere (de catre politicieni, doctori, cotizanti) a declinului grav in care se afla spitalele romanesti, dar si conduita profesionala a personalului.
  • +17 (17 voturi)    
    Spital din Alba-Iulia (Luni, 18 noiembrie 2013, 20:35)

    Alina Muntean [anonim]

    In 2010 am fost internata 3 zile cu fetita. Mi-a fost SILA de ceea ce am vazut in spital: pungile de gunoi erau reconditionate, toaleta devenise locul de fumat, aparate murdare, mancarea oribila. Doctorita de garda era de o aroganta infinita, si a trebuit sa astept sa-si termine conversatia particulara la telefon inainte de a-mi acorda atentie.
    Fiindca am prins Rusaliile, ni s-a oferit un plus, ca o gustare, un pachet de biscuiti mai de Doamne-ajuta. Bineinteles, in spital erau internati doar oameni de la tara, romi, muncitori. Cei care se descurcau financiar mai bine preferau internarea la domiciliu.
    In conditiile in care platesc lunar asigurare medicala obligatorie, mi se pare o enorma bataie de joc tot ceea ce se intampla in si cu spitalele romanesti
  • +11 (11 voturi)    
    cine-a pus galeata-n drum (Luni, 18 noiembrie 2013, 21:35)

    Colebil Clinton [utilizator]

    Ha ha!! Am vazut galetile alea intr-un alt spital, in alta parte a tarii, acum vreo sase ani. Diferenta e ca din galeti se servea si ciorba si felul doi iar seara si dimineata, tot in alea venea si ceaiul. Trei zile am uitat de foame...
  • +11 (11 voturi)    
    Sfidător! (Luni, 18 noiembrie 2013, 21:47)

    marki [utilizator]

    Lipsa de decență a guvernanților a depăsit orice limită. Și pentru ca totul să fie de un cinism marca Ilf și Petrov, în aceeași zi în care apare excelentul articol-semnal al lui Vlad Mixich, aflăm cu stupoare că:
    „Cei 586 de deputati si senatori din actuala legislatura si-au angajat 2.265 de persoane la birourile parlamentare, recordul fiind de 16 angajati la un parlamentar, iar suma pe care alesii o deconteaza, lunar, de la Camera si Senat, pentru remunerarea acestora depaseste trei milioane de lei, scrie Mediafax.”

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-16052156-parlamentarii-2-265-angajati-pentru-care-deconteaza-lunar-peste-3-milioane-lei-deputatul-psd-ninel-peia-primul-
  • +6 (6 voturi)    
    Lista de compensate (Luni, 18 noiembrie 2013, 22:31)

    Pacienta [anonim]

    Domnule jurnalist, ce parere aveti despre evaluarea dosarelor medicamentelor compensate publicata la fnalul saptamanii trecute intr-o varianta mai mult decat restransa? Suntem pacienti care asteapta anumite medicamente de ani de zile iar in ultimele luni am auzit tot felul de mesaje. Cand colo, lista publicata cuprinde doar cateva dosare evaluate. Ce sa mai intelegem noi, oamenii de rand? Va impartasesc gandurile!
  • +9 (9 voturi)    
    Prea trist pt vorbe..... (Luni, 18 noiembrie 2013, 23:22)

    Viata la tara [anonim]

    90 % din spitalele din provincie arata asa. Romania nu inseamna numai Bucuresti. Toata lumea '' neavizata" vorbeste de spaga si salariul Prof dr X , unicat in Bucuresti. Astea-s reperele de spaga pt neavizati si rautaciosi.
    Un medic bun se formeaza greu si cu multe sacrificii, insa valoarea actului medical este vazuta prin prisma galetilor sau toaletelor infecte.
    Ff bine ca se mai scriu articole si despre viata banala, nespectaculoasa a celor din provincie. Oamenii acestia traiesc adevarate drame sau mor pina a fi primiti la o unitate corespunzator dotata.
    Toate spagile, drumurile, relatiile si pilele duc la Bucuresti. De acolo incepe dezastrul.
  • +10 (10 voturi)    
    horror !!!! (Luni, 18 noiembrie 2013, 23:52)

    rockerul [utilizator]

    Buna seara , arata ca singura masa data intr-o puscarie .... din pacate , asta este realitatea !!! Ma intreb de ce naiba mai platesc dari la stat pt sanatate .... as prefera sa contribui la sanatate pt un sistem privat , chiar mai mult ca la cel de stat , dar sa stiu ca voi avea parte de un tratament decent - nu luxos - din toate pctele de vedere , atunci cand voi avea nevoie de un serviciu medical .... Norocul meu este ca sunt medic in sistem privat , independent , traiesc decent , fara fite si excese . Nu am plecat din tara pt ca am vrut sa reusesc aici , dar voi pleca de aici daca ne vom apropia de vremurile nenorocite comuniste , deocamdata inca suntem in socialism , in eterna tranzitie . Medicii trebuie platiti , nu umiliti cu 2-3 sute de euro !!!! Sunt convins ca un stagiar sau rezident castiga mai putin ca femeia de servici cu vechime ......asa aveam eu in 96 in stagiatura ...
  • +8 (8 voturi)    
    24 de ani de bataie de joc !!! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 2:34)

    andreesanu [utilizator]

    Mucosi ,imaturi ,neterminatii,toata sleha de gura casca azi isi da cu presupusul ,toti se pricep ,toti cinta dupa ureche ,nimeni nu mai asulta !!!,parca sunt beti,nauci de atita glorie care i-a plezit peste noaptea ratiunii romanilor. Sanatatea a ajuns la disputa ,la alegerea ,la cum se nimereste la le mai pica din intimplare.
    Daca ai furat destul !!!,poti sa-ti cauti de sanatate oriunde ,la ce sa astepti in leprozeriile astea !!!.
    Care mincare !!!,cu asa ceva nici nu te ridici din pat nici sanatos !!!,dapoi dupa nu stiu ce alta cufureala or
    operatie,iar daca mai esti si ofticos deja cauta-ti luminare pe unde-i pusa .
  • +4 (4 voturi)    
    ai deschis cutia pandorei.... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 8:51)

    maia27 [anonim]

    situatia e si mai grava. in spitalul de urgente din Bacau, unii bolnavi sunt legati de main, ca sa nu-si scoata sondele sau branulele, mancarea li se trateste pe o noptiera soioasa si dupa vro 2 ore, personalul ia farfuria si comenteaza: iar n-ai mancat azi!!!!!!!!!!!!!!!!!! de remarcat ca mancarea este adusa ca in imaginea de mai sus, deci acolo nu e o neglijenta, ci un mod de a trata bolnavii impusa de undeva. mergeti prin spitale domnilor ziaristi si filmati cu telenonul. apoi plasati imaginile pe internet. cruciti occidental si luiati premiul Pulitzer.
    • +4 (4 voturi)    
      alimente dubioase sub sigla UE (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:45)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui maia27

      la fel e si-n afara spitalului. Batranii si bolnavii merg acasa dupa externare si primesc de la primarie ... ajutoare de la UE. Nu? Grija pentru oamenii saraci de la tara si pentru batranii singuri e capitol separat in discursul tuturor; prima pe dreapta.
      Incercati sa deschideti, sa priviti si sa mirositi (fara sa gustati!) o conserva de carne data de primarii sub forma de "ajutor UE". Un jurnalist sa aduca o astfel de conserva la sediul unei televiziuni si sa-l invite pe oricare ministru s-o serveasca la cina. Sau sa i-o puna la pachet pentru parintii sai. Jenant!
    • 0 (0 voturi)    
      de ce? (Joi, 3 decembrie 2015, 14:46)

      unumaka [anonim] i-a raspuns lui maia27

      de ce pacientii isi smulg sondele si perfuziile?
  • +5 (5 voturi)    
    Alaea jacta est ! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:11)

    Suleiman Nenorocitul [anonim]

    Concluzia:

    o tara distrusa de talharii care au condus-o !
  • -2 (4 voturi)    
    cina spital (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:52)

    @ [anonim]

    cu un sprijin de 70% aceasta sleahta uselista de oportunisti isi dau pe fata adevaratele intentii. cu potopul de minciuni adresate pdl, au pus mana pe putere. mai repede decat s-ar fi asteptat unii dintre cei mai infocati sustinatori au ajuns sa-i crititce extrem de dur. hraparetii de putere fac totul pe dos fata de ce au promis cand erau in opoz. fac tot ce pot pt a ingropa si bruma firava de industrie ce exista in roimania. cred ca singurii care se mai bucura sunt pensionarii si beneficiarii pomenilor electorale. pensionarii la randul lor vor resimti cat de curand pe propria pielea ca asa numita crestere a pensiei se va dizolva in inflatie, datorita cresterii preturilor urmare masurilor inflationiste prin impozitarea industriei. mult indragitii de usl si sustinatori fara rezerve a acestei haite acum ii critica si regreta mult hulita guv pdl. iata rezultatul guv de un an si jumatate a haitei condusa de megamincinosul ponta.
    • 0 (4 voturi)    
      ca sa vezi! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 12:12)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui @

      De parca pe cand PD era la putere ar fi fost altfel!!
  • +3 (3 voturi)    
    spaga (Marţi, 19 noiembrie 2013, 16:38)

    nicu [anonim]

    Buna ziua,
    sa va povestesc pe scurt o intamplare altfel comica daca nu ar fi tragica petrecuta acum 2-3 saptamani in spitalul din Bacau.Tata,in varsta de 87 ani internat in acest spital si operat de colecist avea nevoie de o pijama de schimmb.Fratele meu fiind in vizita a solicitat inei infirmiere schimbarea pijamalei pe motiv ca era murdara.Raspunsul este usor de ghicit-NU AVEM PIJAMALE,ADUCETI DE ACASA-Banukind de ce nu gaseste o pijama curata in ditaai spitalul judetean fratele ii strecoara in buzunar o bancnota de 5 lei.Dupa cateva minute infirmiera se intoarce doar cu bluza.Bineinteles ca dupa completarea spagii cu inca 5 lei au fost adusi si pantalonii.Nu mai suntem oameni fratilor,suntem doar robii banilor.
    Multumesc.
    • 0 (0 voturi)    
      spaga (Joi, 3 decembrie 2015, 14:49)

      unumaka [anonim] i-a raspuns lui nicu

      daca sunteti corecta de ce nu spuneti si ce spaga ati dat la doctor?ati dat 5 lei? mara gaura in buget.da, aveti dreptate:trebuia sa vi arunce in cap acesti bani infirmiera.este o jignire.fati sute de euro spaga la doctori si pentru 5 lei va plangeti.va este frica sa spuneti ceva de doctori.dc? va e frica sa nu pateasca ceva pacientul?
  • +1 (1 vot)    
    si uite ca unii sunt muti (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:33)

    Daniel [anonim]

    va prezint mai jos mail-ul trimis de catre mine la mai multe institutii, persoane, presa, presedinte:

    "
    Me
    To dirrp@ms.ro,presa@ms.ro,presa_ms@yahoo.com, and 8 More...

    Today at 3:28 PM

    Buna ziua,

    As ruga Institutia pe numele ei de Ministerul Sanatatii sa-mi ofere raspunsuri la intrebarile de mai jos.

    Din cate se vede in raspunsul celor de la OPC se pare ca ei protejaza CONSUMATORUL... dar nu si pe cel din spitale.

    Domnilor PRESA ( PRO TV, PRIMA TV, TVR, ANTENA, REALITATEA....etc) cand ati realizat reportaje despre spitale v-ati asigurat ca s-au remediat cele relatate de voi ? Sau ati crezut in minciuni ? Degeaba aratam cu degetul daca nu si urmarim ca acest lucru sa se faca.

    Imi iubesc tara, dar am fost nevoit sa plec din cauza ca-mi ofera minciuna, promisiuni si mizerie.

    Best Regards,
    ___________
    Daniel Negrea

    Phone: +447831533267

    E-mail: d2n131@yahoo.com

    ''cand stii cat valorezi, nu te opri pana nu obtii ce ti se cuvine''

     Hide message history

    On Tuesday, November 19, 2013 1:19 PM, reclamatii <reclamatii.bacau@opc.ro> wrote:

    Bună ziua,

    În conformitate cu legislaţia în vigoare, verificarea activităţii spitalelor şi a actelor personalului medical nu este de competenţa Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor.

    Pentru sesizarea dvs., vă rugăm să vă adresaţi Direcţiei de Sănătate Publică, Casei Judeţene de Sanătate, Colegiului Medicilor sau/şi autorităţilor publice locale unde unde îşi are sediul spitalul reclamat.
    Vă mulţumim pentru încrederea acordată!

    CJPC Bacau
    ----- Original Message -----

    From: Negrea Daniel

    To: office@anpc.ro ; biroupresa@anpc.ro ; iasi@opc.ro ; reclamatii.botosani@opc.ro ; reclamatii.iasi@opc.ro ; reclamatii.neamt@opc.ro ; reclamatii.suceava@opc.ro ; reclamatii.bacau@opc.ro ; reclamatii.vaslui@opc.ro ; timis@opc.ro ; reclamatii.timis@opc.ro ; reclamatii.arad@opc.ro ; reclamatii.caras-severin@opc.ro ; reclamatii.hunedoara@opc.ro ; cluj@opc.ro ; r
    • 0 (0 voturi)    
      Raspuns Reclamatie Ministerul Sanatatii (Marţi, 17 decembrie 2013, 14:48)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Si ca sa vedem un "raspuns frumos", va poftesc sa cititi ce-i mai jos:

      COMUNICAT

      PRIVIND VERIFICAREA ACTIVITĂŢII DESFĂŞURATĂ LA NIVELUL

      SPITALULUI JUDEŢEAN DE URGENŢĂ PLOIEŞTI

      Comisia mixtă de control în urma efectuării controlului, cu rezerva că responsabilitatea pentru veridicitatea înscrisurilor şi a documentelor anexate la raport revine atât conduceriiSpitalului Judeţean de Urgenţă Ploieşti cât şi persoanelor care le-au elaborat, întocmit şi avizat, după caz, face următoarele

      CONSTATĂRI:

      Potrivit prevederilor HG nr. 529/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti se afla în subordinea Consiliului Judeţean Prahova.

      •Verificarea aspectelor menţionate de medicul Dan OPREA, angajat al Spitalului Judeţean de Urgenţă Ploieşti, Secţia Chirurgie II în articolul apărut în presă

      Referitor la materialul de presa care a stat la baza demararii actiunii de control si care a fost prezentat domnului dr. Oprea Dan, acesta in nota de relatii data comisiei mixte de control nu recunoaste ca fiind emis de el. El scrie in Nota de relatii ca la acel material denigrator la adresa spitalului in care lucreaza a avut o replica care o ataseaza la Nota de relatii.

      Ataşează articolul din TELEGRAMA.ro postat de doctorul Dan OPREA în data de 17.11.2013 prin care scoate în evidenţă următoarele: Îi este ruşine să spună unde lucrează, adică în spitalul „groazei”, „morţii” cum este denumit de comunitatea locală.

      Domnul manager dr. Adrian STRAMBEANU in Nota de relatii referitor la materialul de presa care a stat la baza demararii actiunii de control si care i-a fost prezentat, spune ca “o ancheta declansata este in derulare, pana acum avand loc discutii cu medicii chirurgi de pe sectia unde lucreaza domnul doctor Oprea Dan”, ancheta care nu a fost prezentata ca finalizata pana la terminarea actiunii de control.

      Pacat ca nu va pot trimite totul
  • 0 (0 voturi)    
    Acvariu si Pian (Marţi, 19 noiembrie 2013, 19:33)

    Iluce [utilizator]

    Asta am gasit intr-un spital mic situat pe o strada oarecare intre doua imobile in Paris in urma unei vizite la o ruda. Dupa formalitatile de la receptie ( unde mergeti, la etajul cutare, a doua usa pe stanga, etc) am urcat la etaj unde am fost intampinati de un pian unde cine avea talent putea canta si un impunator acvariu de cateva sute de litri cu pesti viu colorati. Nu mai vorbesc de personalul de acolo, holuri si saloane.
    Vise taica, vise pentru noi!
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari pentru articol ! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 20:32)

    keiser_soze [utilizator]

    avem multe de aratat acestor...hm...politicieni (mult, mult spus) asadar inundati presa cu astfel de articole ! si mai ales cu fotografii !
    si, visez eu la o gluma pe seama lor, sa le inlocuim masa de pranz de la guvern cu mancarea din spitale ! ca sa ne distram si noi !
  • 0 (0 voturi)    
    grav... (Joi, 21 noiembrie 2013, 10:39)

    Mario [anonim]

    Este foarte grav ce se intampla. Sistemul sanitar este mai praf decat era in '89.
  • 0 (0 voturi)    
    sanatate (Joi, 28 noiembrie 2013, 13:05)

    marin [anonim]

    scurt si la obiect referitor la SPITALUL JUDETEAN PLOIESTI.....ANGAJARI DE LA 500 DE EURO...PLATA CATRE DOCTORI CAT DE MARE....personalul auxiliar plimbaret pe la magazinele din afara spitalului de parca nu ar avea servici...farmacii..magazine de mancare ...si magazine 38ooo de mii...gandaci..toalete..schimb de cearceafuri..saltele murdare..unstensile de ani de zile in dotare....lista este lunga...boala cronica....si managerul nu vede nimic...este total in afara serviciului...salvarea intra cu greu la urgente....policlinica vai de mama ei in asteptare si dotare....spital tip morga...pacienti cumpara medicamente pe bani lor..spitalul nu asigura nimic...totalmente moarte curata...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri