VIDEO Proteste fata de proiectul Rosia Montana, a 12-a duminica: Jandarmii i-au oprit pe manifestanti in zona Parcului Cismigiu si le-au cerut sa se legitimeze

de I.R.     HotNews.ro
Duminică, 17 noiembrie 2013, 20:42 Actualitate | Esenţial

Uniti Salvam - a 12-a duminica, protestatarii sunt la Parlament
Foto: Facebook/ Rezistenta Urbana
Protestatarii fata de proiectul Rosia Montana din Capitala care au plecat, duminica seara, in mars de la Universitate spre Palatul Parlamentului au ajuns la Unirii si s-au asezat pe carosabil, blocand circulatia la intersectia cu Bulevardul I.C. Bratianu, transmite Mediafax. Este a 12-a duminica de proteste.

UPDATE 21.30 Jandarmii au oprit marsul pe Bulevardul Regina Elisabeta, in zona Parcului Cismigiu, le-au spus protestatarilor ca participa la o adunare publica nedeclarata, ca au incalcat in mod repetat normele legale si le-au cerut sa pregateasca actele de identitate pentru a se legitima.

Protestatarii le-au spus jandarmilor ca sunt penibili, ca i-au oprit abuziv si ca le sunt incalcate drepturile, scandand "Jandarmeria apara hotia" si "Libertate". In timp ce jandamii se pregateau sa ii legitimeze, manifestantii au ascultat melodia "Don't worry, be happy".

Strada Elie Radu, pe care au mers protestatarii spre Bulevardul Regina Elisabeta, a fost blocata de fortele de ordine in ambele capete.

Circulatia pe Bulevardul Regina Elisabeta a fost reluata, in zona fiind echipaje de politie si masini de interventie ale Jandarmeriei.



UPDATE 20.50 Cateva sute de persoane protesteaza la Parlament.

Circulatia rutiera a fost blocata atat spre bulevardului I.C. Bratianu, cat si spre bulevardul Corneliu Coposu si Splaiul Independentei.

Protestatarii scandeaza "Libertate" si "Uniti, salvam toata Romania".

Protest Uniti Salvam - Jandarmii au incercuit protestatarii
Foto: Facebook/ Rezistenta Urbana
Jandarmii au format un cordon in jurul protestatarilor si le cer sa elibereze carosabilul.

Manifestantii care se opun proiectului de la Rosia Montana s-au strans initial in zona statuilor de la Universitate, unde au afisat bannere cu mesajele impotriva exploatarilor miniere cu cianuri si a gazelor de sist.

Dupa aproximativ doua ore de protest la Universitate, in jurul orei 19.15, cei cateva sute de protestatari au plecat spre Palatul Parlamentului. Acestia au mers pe strazile din Centrul Istoric, dupa ce au fost opriti de jandarmi sa iasa pe Bulevardul Bratianu.

Jandarmii au facut un cordon pe carosabil, la intersectia bulevardelor Natiunile Unite si Libertatii, pentru a-i impiedica pe protestatari sa ajunga in Piata Constitutiei. Protestatarii i-au ocolit insa pe jandarmi, pe trotuare, si au continuat sa mearga spre Piata Constitutiei, blocand Bulevardul Libertatii.

Jandarmii i-au somat sa elibereze strada, pentru ca participa la o adunare publica neautorizata si au incercat sa ii opreasca in parcarea din Piata Constitutiei, insa din Bulevardul Libertatii acestia au intrat pe Bulevardul Unirii, blocand circulatia.

------------------------------------------------

Protestele au inceput dupa ce Guvernul a aprobat, in 27 august, proiectul de lege care reglementeaza exploatarea minereurilor din perimetrul Rosia Montana, documentul fiind transmis Parlamentului spre dezbatere.

Manifestantii cer interzicerea exploatarilor cu cianuri in Romania, includerea zonei Rosia Montana in patrimoniul UNESCO, dar si interzicerea explorarilor si exploatarilor gazelor de sist.

Comisia parlamentara speciala a respins, luni, cu 17 voturi "pentru" si doua abtineri, proiectul Guvernului pentru exploatarea miniera de la Rosia Montana.

Comisia a considerat, potrivit raportului, ca proiectul de lege nu acopera in mod satisfacator toate cerintele complexe privind cadrul desfasurarii activitatii de exploatare a resurselor minerale in Romania si, in consecinta, a propus respingerea acestuia. Avand in vedere carentele legislatiei actuale, care nu tine cont de specificul unor proiecte de anvergura proiectului minier in discutie, Comisia a recomandat completarea cadrului legislativ cu masuri care sa stimuleze implementarea unor proiecte miniere de asemenea amploare.

Premierul Victor Ponta declara, dupa sedinta USL in care s-a decis ca proiectul de lege transmis de Guvern sa fie respins de catre Comisia parlamentara speciala, ca proiectul minier de la Rosia Montana se va face in baza Legii cadru care urmeaza a fi elaborata de Legislativ.























5922 vizualizari

  • -35 (51 voturi)    
    care este beneficiul ? (Duminică, 17 noiembrie 2013, 21:10)

    NicolaeBara [anonim]

    eu sunt de parere ca protestele nu aduc niciun beneficiu Rosiei Montane, o zona cu somaj de 80% si multe probleme, care se pot rezolva prin investitii, nicidecum prin proteste
    • -1 (5 voturi)    
      protest cu solutii, va rugam (Luni, 18 noiembrie 2013, 12:01)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeBara

      trebuie sa putem protesta cand nu suntem de acord cu ceva, dar hai sa venim si cu solutii alternative, ca sa protestam doar de dragul de a fii cool, nu ajuta, evident, la nimic
      • +1 (1 vot)    
        solutia nr. 1 (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:41)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui andinny

        Zona sa nu mai fie MONOINDUSTRIALA ! Apoi voi servi si o lista de solutii simple.
    • +1 (1 vot)    
      schimbati textele (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:40)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeBara

      pe bune, nu vedeti ca textele voastre nu suna "natural"?
  • -31 (47 voturi)    
    uitati cum se salveaza Rosia Montana! (Duminică, 17 noiembrie 2013, 21:43)

    nicupanait [utilizator]

    Blocand o piata, clar, nu salvezi Rosia Montana.Nici protestele nu-si au rostul, dar e dreptul fiecaruia sa-si exprime opinia, chiar daca nu e informata.
    • -22 (26 voturi)    
      Rosia se salveaza prin minerit (Luni, 18 noiembrie 2013, 0:52)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui nicupanait

      e clar deja ca Rosia Montana se salveaza prin repornirea mineritului, asta si cer oamenii de acolo de ani de zile!
      • +1 (1 vot)    
        oamenii de acolo? (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:42)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        care oameni de acolo cer asta ? si chiar daca ar fi asa, cum ar putea decide oamenii locului ca furtul licentei este ok pt tara ?
  • -26 (36 voturi)    
    Politia apara mitocania (Duminică, 17 noiembrie 2013, 22:39)

    petre2000 [utilizator]

    Revoltator cum 2 politisti pe motocilete au iesit bruc in fata mea pe stada Anghel Saligny si m-au fortat sa dau inapoi cu masina 250m, avand bebelus in masina si fiind obligat sa ascult strigatele politiei si injuriile a 50 razvratiti protestatari. Politia sa aiba in vedere ca e platita din banul public si nu cred ca nu pot sa fugareasca cativa mitocani care nu stiu sa-si expuna parerile civilizat. Suntem 5.000.000 contribuabili carora ni se scuipa in fata de catre protestatari RM fara a interveni aceste organele competente sa sa ia masuri nu sa-i apere si sa-i escorteze ca pe vedete. Sa va fie rusine ca sufocati banul public. Amendatii si luati masurile necesare sa protesteze civilizat si in liniste.
    • -18 (24 voturi)    
      se cred deasupra legii (Luni, 18 noiembrie 2013, 0:55)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui petre2000

      de acord, prea mi se pare ca protestatarii anti Rosia Montana au ajuns sa se creada deasupra legii! de ce nu sunt in stare sa faca un protest legal? sau ei doar asa stiu sa se exprime? daca blocheaza circulatia si incurca pe toata lumea?
      • +10 (14 voturi)    
        Protestul e legal! (Luni, 18 noiembrie 2013, 8:04)

        lucianr [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Faptul ca se fac abuzuri in Romania, nu inseamna ca protestul e ilegal. Toate protestele au fost legale, dar dupa cum se vede din ce scrieti, imi dau seama ca va uitati doar la antene .
        • +9 (13 voturi)    
          Sau ca sunt slugile (Luni, 18 noiembrie 2013, 10:14)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui lucianr

          RMGC si ale talharilor din fruntea tarii. Cei de mai sus par a nu baga in seama hotiile de la varf. Ei vad doar ca niste cetateni protesteaza impotriva abuzurilor. Ma gandesc ca alaturi de indignarea cu care privesc manifestatiile de protest ar putea sa puna si niste metode ALTFEL de a-I opri pe guvernanti sa faca ce vor muschii lor.
        • 0 (0 voturi)    
          au blocat circulatia (Marţi, 19 noiembrie 2013, 0:17)

          Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui lucianr

          nu, nu e legal protestul, nu l-au anuntat, au blocat strazile si au blocat circulatia de parca numai ei ar fi in Bucuresti. ti se pare normal? ca mie nu
      • -11 (13 voturi)    
        Da da si utilizatorul "un drac" sa gandeasca (Luni, 18 noiembrie 2013, 9:33)

        petre2000 [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Ca sa se mai gandeasca m-as mira, ca daca lor nu le trebuie autorizatie de ce eu trebuie sa fiu tratat asa care circulam regulamentar.? Nu e civilizat sa organizeze colo in parcul izvor unde nu deranjeaza pe nimeni sau la policolor unde nu e aglomeratie, NU LA POLURILE URBANE. Ca si poluarea asta fonica e mai rea ca cianura. De la necaz si stres mor milioane in lume de la cianuri poate cativa teribilist ce beau cianura cu cola.
        • +1 (3 voturi)    
          de la furt mor si mai multi (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:44)

          liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui petre2000

          acest protest este impotriva FURTULUI in primul rand.
      • -11 (11 voturi)    
        Scuze e un dac (Luni, 18 noiembrie 2013, 9:34)

        petre2000 [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Asta nu a fost cotropit si mu m-ar mira sa aiba sub 30 de ani la revolutie sa fi fost putoi
    • +14 (22 voturi)    
      Stii ce e revoltator? (Luni, 18 noiembrie 2013, 1:51)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui petre2000

      Ca in loc sa citesti macar o singura data in viata ta Constitutia Romaniei, te plangi de un caz particular, irelevant. Dreptul la protest este constitutional, nici cei din decembrie 89 nu aveau autorizatie.Vrei liniste pentru "bebelusul" tau? Vezi sa nu tiuie.
      • -7 (13 voturi)    
        Ba da revolutionari mai sunteti (Luni, 18 noiembrie 2013, 9:26)

        petre2000 [utilizator] i-a raspuns lui un dac

        In 89 nu erau 50 de facebook-eri care au iesit in strada luni de-a randul pentru o cauza "nobila" Ia iesiti voi 14 ani in fiecare duminica si apoi sunt de acord si eu sa se inchida cu RM. Daca esti revolutionar de ce nu ai iesit in 1997 cand se transfera licenta. De ce i-ai lasat pe fraierii aia sa investeasca in casele oamenilor, locuri de munca, eliminarea poluarii culturale (refacerea galeriilot romane) foraje, studii. De ce? Sau mai e o varianta platiti voi protestatarii pentru toate astea. Sa vinda tactu casa, masina, tu calculatorul si " aifonu" bicla. Sau daca nu stiai in 97 ca nu aveai " fata de carte" protesteaza acum pentru ce va ruina tara peste 15 ani ca draga doamne stii. Hai scimbati sloganu. Asta e RM ramane o afacere esuata pentru" prostestatari
        • +2 (2 voturi)    
          ooooo... (Luni, 18 noiembrie 2013, 12:02)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui petre2000

          Deci NU erai doar "un bucurestean care circula cu masina si copilul" - ci un personaj care, intre doua biberoane date copilului a AVUT timp sa citeasca TOATE minciunile RMGC (bineinteles, NU si depozitiile celorlalti, care au mers la Comisia Parlamentara") :P

          Ca sa vezi! Ce surpriza...! :D
          • +2 (2 voturi)    
            deh.. (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:00)

            Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            apoi e mai complicat sa citeasca raportul academiei sau al cercetatorilor care recomandau zona ca fiind din patrimoniul unesco.
        • +1 (1 vot)    
          97 ? (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:48)

          liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui petre2000

          tu, informat fiind in 97 despre transferul ILEGAL al licentei, ce ai facut ? vrei sa o declaram prescrisa ? eventual sa ne cerem scuze pt ca unii din noi sunt "putoi" si nu suporta sa vada ca de 23 de ani va lasati FURATI si PROSTITI ?
    • +2 (2 voturi)    
      sa protesteze civilizat si in liniste ? (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:43)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui petre2000

      protestele linistite sunt ca mineritul fara licenta...
  • +19 (29 voturi)    
    ... (Duminică, 17 noiembrie 2013, 22:49)

    Airwaves [utilizator]

    Nu faceti altceva decat sa puneti carbuni pe focul ce alimenteaza presiunea din oala.

    Si cand o sa faca "bum", nu o stiti pe unde sa va mai ascundeti, sobolanilor USL-isti!
    • +8 (8 voturi)    
      Mai corect ... (Luni, 18 noiembrie 2013, 9:58)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

      ... "sobolanilor politicieni".
      • -1 (1 vot)    
        .... (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:01)

        Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        mai exista alte aprtide care fac politoca din tara asta in afara de USL?
  • +28 (36 voturi)    
    De necrezut! (Duminică, 17 noiembrie 2013, 23:08)

    marki [utilizator]

    „Jandarmii i-au somat sa elibereze strada, pentru ca participa la o adunare publica neautorizata.”

    Serios? De când asta? De când li se interzice reprezentanților societății civile să-și ceară drepturile în stradă, atunci când cei aleși nu-i mai reprezintă?
    Când „cel mai cinstit guvern” (în frunte cu cel mai mare mincinos!) lucrează de zor și cu spor împotriva intereselor propriului popor?
    Când sunt călcate în picioare drepturi elementare constituționale?
    Când o clasă politică, coruptă până în măduva oaselor a devenit trompeta „investitorilor strategici”, pentru care se „pregătește” o altă legislație, o supra-legislație, după chipul și asemănarea RMGC?
    • -18 (22 voturi)    
      nene... (Luni, 18 noiembrie 2013, 0:08)

      Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui marki

      Matale ești un rebel dar nu cu r ci cu t...în orice țară civilizată N-AI VOIE SĂ BLOCHEZI STRADA că vine poliția și te rupe cu bătaia- care societate civilă, aia plătită cu ora de Soroș ?
      • +15 (15 voturi)    
        ce stii mata despre civilizatie? (Luni, 18 noiembrie 2013, 9:03)

        Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

        Presupun ca pentru dumneata, civilizati, au fost vandalii condusi de dogaru, direct( indirect, de cei de la putere, acum)in 2012, nu_i asa?
        • -2 (2 voturi)    
          Prietenă, civilizația.... (Luni, 18 noiembrie 2013, 12:10)

          Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

          Ca să-ți spun drept, tu ieși din peșteră și eu îți fac voios semn cu mâna din căsuță. Neplăcere mare cu PDL-iștii ăștia cu idei fixe- eu n-am discutat nimic de dl.Dogaru și nici nu știu cine e respectivul...dacă te referi la ăia care au ieșit să-l apere pe Arafat (și eu printre ei)- ei aveau un obiectiv inteligent.
      • +3 (5 voturi)    
        ABSOLUT! (Luni, 18 noiembrie 2013, 12:04)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

        Si in Franta Politia ii "rupe cu bataia" pe fermierii care blocheaza strazile cu animalele lor, cerand cele mai mari subventii agricole de la UE! :P
        Mai, ce le mai "ai" cu "civilizatia"! Mai-mai sa creada omu' ca chiar (sic) ai avea ceva in comun cu ea :P
        • -2 (2 voturi)    
          Codruța, mai pune și tu mâna pe carte... (Luni, 18 noiembrie 2013, 12:11)

          Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Închipuie-ți că am văzut în direct la Paris cum bat ăia din jandarmerie exact pe motivul blocării străzilor. Dacă importam și noi 50 de jandarmi francezi nu mai discutam de alde hipsteri...
          • 0 (0 voturi)    
            importam si protestatari (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:50)

            liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

            poate importam si cativa baieti care incendiaza masini...compari mere cu pere !
            • 0 (0 voturi)    
              Avem noi Crăciunul nostru... (Luni, 18 noiembrie 2013, 21:06)

              Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

              Pe papagalul ăla încă nu l-au dat afară din învățământ ? Pot să pun pariu că jenantul venea cu studenții la manifestație...
          • 0 (0 voturi)    
            pai NU pe cartile de joc! (Luni, 18 noiembrie 2013, 20:24)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

            Asa cum pui TU!!

            Inchipuie-ti ca am fost SI EU prin Paris si am nimerit o astfel de demonstratie! Si... CE sa vezi? Jandarmii nu "bateau" pe NIMENI!!

            Apropo: stiu ce e greu pentru cei care citesc doar carti de joc dar poate reusesti sa zici aici: ce e aia "hipster"?
            • 0 (0 voturi)    
              Codruțo, pa... (Luni, 18 noiembrie 2013, 21:02)

              Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              Demonstrațiile legale și fără blocarea drumului sunt una- demonstrațiile ilegale și cu blocarea drumurilor sunt interzise în orice țară, în orice oraș și probabil că și în zona Sant-Denis unde sunt sigur că ai avut treabă.
      • +1 (1 vot)    
        MA LASI... (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:49)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

        Unde zici tu ca se intampla asta ? In SUA, Madrid, Canada, Polonia ? Nuuuu, in Burkina Faso, la taticul vostru Frank Timis.
        • 0 (0 voturi)    
          Da de ce vrei tu să fi lăsat ? (Marţi, 19 noiembrie 2013, 17:09)

          Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

          Nu e nici igienic și discutăm despre lucruri pe care eu le-am văzut (bătaie cât cuprinde în Germania- la Stuttgart și la Paris) iar matale habar n-am.
    • -15 (23 voturi)    
      de ce nu fac protest legal? (Luni, 18 noiembrie 2013, 0:53)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui marki

      am si eu o intrebare. de ce acesti "reprezentanti ai societatii civile" nu pot sa faca un protest legal? fara sa blocheze circulatia, sau macar cu notificare, ca nu e complicat? mi se pare ca singurul lor scop e sa faca scandal, altfel ar face un protest legal
      • -7 (13 voturi)    
        Nu sunt in stare (Luni, 18 noiembrie 2013, 10:09)

        petre2000 [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Mai lica ei sau trezit de capul lor nu au un cap si asta doare. Sunt haotici i-am vazut pe strazi m-au blocat pe Anghel saligny la cismigiu si alergau precum oile speriate, se loveau de masini unii urlau ca li se schimba legea, altii huua altii urlau la mine sa ma dau din drum de parca eu i-am incurcat si totul s-a intamplant instant ca erau fugari pe strazi sa ajunga la izvor
      • +3 (3 voturi)    
        Postaci, dar... mulți! (Luni, 18 noiembrie 2013, 11:32)

        marki [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Sunteți în eroare, ca de obicei...
        De Constituție ați auzit?

        ARTICOLUL 30 - Libertatea de exprimare
        (1) Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare in public, sunt inviolabile.
        (2) Cenzura de orice fel este interzisa.
        (3) Libertatea presei implica si libertatea de a infiinta publicatii.
        (4) Nici o publicatie nu poate fi suprimata.
        (5) Legea poate impune mijloacelor de comunicare in masa obligatia de a face publica sursa finantarii.
        (6) Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine.
        (7) Sunt interzise de lege defaimarea tarii si a natiunii, indemnul la razboi de agresiune, la ura nationala, rasiala, de clasa sau religioasa, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violenta publica, precum si manifestarile obscene, contrare bunelor moravuri.
        (8) Raspunderea civila pentru informatia sau pentru creatia adusa la cunostinta publica revine editorului sau realizatorului, autorului, organizatorului manifestarii artistice, proprietarului mijlocului de multiplicare, al postului de radio sau de televiziune, in conditiile legii. Delictele de presa se stabilesc prin lege.

        ARTICOLUL 31 - Dreptul la informatie
        (1) Dreptul persoanei de a avea acces la orice informatie de interes public nu poate fi ingradit.
        (2) Autoritatile publice, potrivit competentelor ce le revin, sunt obligate sa asigure informarea corecta a cetatenilor asupra treburilor publice si asupra problemelor de interes personal.
        (3) Dreptul la informatie nu trebuie sa prejudicieze masurile de protectie a tinerilor sau securitatea nationala.
        (4) Mijloacele de informare in masa, publice si private, sunt obligate sa asigure informarea corecta a opiniei publice.

        http://legeaz.net/constitutia-romaniei/articolul-30-constitutie
      • +1 (1 vot)    
        check please (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:50)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        toate protestele au fost notificate primariei !
    • +13 (13 voturi)    
      Pe Dogaru, (Luni, 18 noiembrie 2013, 6:15)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui marki

      L-au acceptat sa faca ce a vrut el si cat avrut fara sa-l legitimeze sau sa-l trimita acasa. Depinde pt cine protestezi. Romani iesitzi catzi mai mutzi si n-au ce sa va faca!!!!Eu daca as fi acolo as iesii de fiecare data.
  • -21 (25 voturi)    
    numarul e in scadere (Luni, 18 noiembrie 2013, 0:54)

    Lica.lica [utilizator]

    vad ca numarul protestatarilor este din ce in ce mai mic, cei care mergeau la proteste s-au informat si au vazut ca este un proiect benefic pentru Rosia Montana si pentru Romania, acum au mai ramas probabil doar cei platiti sa protesteze sau cei care merg la distractie in fiecare duminica
    • +10 (12 voturi)    
      Cit de grav... (Luni, 18 noiembrie 2013, 8:08)

      lucianr [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      Cit de grav e sa fii neinformat si mai ales spalat pe creier... Faptul ca poporul roman nu e unit, asta e revoltator. Mereu in istorie miscarile importante au plecat de la citva oameni luminati si au ajuns sa fie marcante pentru timp si pentru istorie. Faptul ca sunt din ce in ce mai putini nu e pentru ca acel proiect este benefic, ci, pentru ca multora le este frica. Cizma USL sta pe gitul lor sau va sta pe gitul lor.
    • +15 (15 voturi)    
      Lica.lica (Luni, 18 noiembrie 2013, 9:06)

      IonFromRaion [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      Ce faci aicea bre? Fugi repede la sediu RM ca se da prima de porc.

      Toti tovarasii s-au asezat la coada numai tu ramai naiba pe dinafara...
    • +8 (8 voturi)    
      spre satisfactia ta,ha.... (Luni, 18 noiembrie 2013, 11:07)

      luci30 [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      or sa duduie Apusenii nostri de dinamitari,camioane de mare tonaj,escavatoare...ptr. ca vom cistiga sute de milioane,si mi se flutura prin fata ochilor aceasta suma in prag de scumpiri majore....du-te ma cu postarile tale de doi banii...daca crezi ca vom avea 78% din cistig...se ajunge la procentul asta tot prin impozitarea colaterala platita de ghici?NOI.
    • +2 (2 voturi)    
      si ce daca (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:03)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      si ce daca numarul de manifestanti este in scadere. esti naiv daca tu crezi ca asta reprezinta ceva.
    • +1 (1 vot)    
      benefic (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:53)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      Te rog, daca vrei sa meriti banii pe care ii castigi, reformuleaza ineptiile astea de fraze. Nu introduce cuvinte precum "benefic", intr-o fraza care vrea sa para normala si dezinteresata. Pt ce naibii va platesc aia, ca le faceti mai mult rau decat bine...
  • +16 (20 voturi)    
    mda (Luni, 18 noiembrie 2013, 1:00)

    I [utilizator]

    jandarmii si alti militieni ar fi bine sa afle ca acea piata/strada a fost construita de oameni si nu de ei. Oamenii au dreptul de a protesta! Prostia cu autorizatia a fost introdusa doar pentru a controla aceste demonstratii. Nu uitati tovarasi ca poporul e suveran! altfel e nevoie de inca o revolutie.
    • -10 (14 voturi)    
      Baaaa (Luni, 18 noiembrie 2013, 10:00)

      petre2000 [utilizator] i-a raspuns lui I

      A fost construita de apolodor SA nu de oameni si cu banii pe care ii datorai la stat ca nu ai facut cred vreo donatie ci ai platit doar taxe si impozite si atat. Asta e obligatoriu in orice stat civilizat si in alea foarte civilizate e si mai mult de plata de atat ai taxa de centru, taxa de orasean, taxa de bogatan, taxa de mediu, amenzi de te caci pe tine ex. austria 2180 euro pentru poluareprin exces de viteza 10 km peste limita de 100 pe autostrada aglomerata si vezi e mai mare de un salariu adik la noi cam 3000 ron. Asa ca nu ai facut-o tu sau eu ca nu e gestionat tot banu lor a statului asa cum trebuie nu e vina noastra dar taxele nu sunt ale noastre sunt a statului. Cum nici 10% la biserica nu sunt ai tai sunt a lui Dumnezeu. Tu nu ai facut nimic in plus ai dat maxim ce ti se cuvenea. Ai renovat vreodata o camera din spital, un pachet la orfelinat, ai ajutat un batran cu bani lunar? sincer,? Ps ce scriu traiesc
      • +10 (10 voturi)    
        Am incercat sa-ti citesc postarea... (Luni, 18 noiembrie 2013, 10:32)

        Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui petre2000

        cred ca trebuie sa te intorci la scoala prin clasa a III-a, a IV-a... Cat despre taxele si impozitele care nu sunt ale tale ci ale statului, sau "ai dat maxim ce ti se cuvenea" ce sa mai zic: noaptea mintii!!!!
  • +20 (24 voturi)    
    ați votat USL, să fiți sănătoși (Luni, 18 noiembrie 2013, 2:06)

    visio [utilizator]

    asta mai puteți spera; altfel, a început era impozitelor și taxelor; să îl dați jos Plagiatorul cu forța vă face iresponsabili și anarhiști; acum 1 ani ați avut posibilitatea legală și civilzată să scăpați de slugile comuniste ale familiei analfabete; nu ați vrut; acum suportați autostrăzi suspendate și impozite pe stâlpii Renel sau Enel, sau...
    cel mai bine e să mergeți la casele voastre și să va pregătiți pentru filmul Stalin Reloaded...păcăt că vo sunteți actorii...asta meritați; proștii ăia care au murit în 1989 nu au știu ce este computerul sau tableta ori smartphone-ul; voi ați știut, și ați votat Comunismul....
    • +5 (7 voturi)    
      De acord.. (Luni, 18 noiembrie 2013, 5:28)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Bun comentariu..Am votat, condus citeva ore la un consulat desi nu mai traiesc de mult in Rom. Trebuie votat raul cel mai mic. Nu ne putem permite sa stam acasa, daca vem un dram de constiinta. Democratia inseamna implicare.
    • -8 (12 voturi)    
      Pacat a ducem toti asta (Luni, 18 noiembrie 2013, 10:04)

      petre2000 [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Asa e m-as fu bucurat sa se tina cont si de votul nostru dar am fost minoritari si asta e suportam asta sa inteleaga si Prostestatarii RM sunt minoritari si sa se conformeze. Daca ies in strada 12 mil asta e sa nu se mai faca platim toti penalitati si e decizia poporului nu a 50 de facebookeri
      • 0 (2 voturi)    
        democrația este o realitate plăcută (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:56)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui petre2000

        când electorii inteligenți reprezintă 50%+1 dintre cei cu drept de vot; cum proștii nu folosesc prezervativu,l pentru că nu știum cum se procedează, e foarte greu să îi aduci la un nivel de înțelegere a realităților cât de cât rezonabil...
        ești conștient că orice revoltă socială demonstrează, dacă mai era nevoie, că majoritatea românilor nu au inteligența ca o preferință personală; îți dai seama ce tragedie ar fi fost pt politiceni ca mațul românului să ceară salariul net lunar de 3000 eur? românul e atât d eușor de prostit încât resimți urgența impulsului de a verifica grădinile zoologice; mai sunt toate viețuitoarele acolo sau nu?
        nu contează că sunt 50 blogeri sau 500000; contează că la 4 ani orice societate civilizată organizează alegeri; diferența este o singură zi dintre alte 1400 zile; în acea zi îți organizezi viitorul; apropo, la alegerile următoare USL va fura voturi la fel cum a făcut și până acum, deci ne mai așteaptă încă 4 ani de comunism; revin la ideea principală: în 2013, la 23 ani de când am renunțat la ceaușeștii analfabeți, suntem guvernați de Plagiatori, Turnători și Criminali...
        o mostră mai bună de inteligență din partea acestui popor de retardați ce vrei? orice societate își permite să întrețină 15% de idioți; însă 60% reprezintă un eșec total, chiar și pentru Dumnezeu.
      • +1 (1 vot)    
        penalitati cui ? (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:55)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui petre2000

        ce penalitati mai ? Cui ? Penalilor care au lansat aceasta companie pe bursa neavand licenta de exploatare si avize de mediu ? Au curaj sa se judece ?
    • +3 (3 voturi)    
      De unde stii tu pe cine au votat protestatarii? (Luni, 18 noiembrie 2013, 10:36)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui visio

      .....
      • -1 (3 voturi)    
        scutește-mă de lamentări penibile (Luni, 18 noiembrie 2013, 11:50)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

        vă cunosc mai bine decât vă cunoașteți voi înșivă; mergeți la părinții voștrii să vă explice ce bine au trăit ei pe vremea ceuașeștilor; abia în ultimii ani a fost mai nasol; ce e foarte grav, este că voi fi întrebat de copii mei de ce trebuie să plătească datoriile făcute de mine și bunicii lor; le voi spune adevărul: au bunici retardați și părinți care luptă cu politicieni corupți, cu proștii din aceeasi generație.
        ați iești în stradă pentru ce? să nu fure RM? oricum o vor fura pt că pot și pt că sunt la putere; trebuia să ieșiți în stradă la momentul votului, să strigați în gura mari ”Jos Slugile Comuniste”...asta trebuia să faceți...
        au venit minerii de v-au bătut și aveți Primar General din partidul care a adus ”cârtițele” în oraș; asta după ce în Decembrie 1989 a ordonat măcelărirea celor care strigau ”Libertate”; la referndumul de anul trecut, bucureștenii au votat 60% pt demiterea lui Băsescu; ca și în 1989 ați votat la supărare; ok, îl dsați jos pe Băsescu și ce face după? ah, votăm USL plin de Turnători, Plagiatori și Criminali..
        România anului 2013 este guvernată de Comuniști; îmi spui că nu vă cunosc? mă lași?
        părerea mea este să vă reveniți până nu umple pușcăriile cu voi; dreptul la liberă exprimare este Standard, însă abuzarea de acest drept se numește anarhie; mergeți l acasele voastre și plătiți impozitele impuse de Turnători, Plagiatori și Criminali...ce jalnici sunteți...
        • +1 (1 vot)    
          n-am inteles nimic (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:57)

          liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui visio

          poate ca jumatate din cei care protesteaza au capatat drept de vot de anul trecut pana acum. e o problema daca incep sa aiba o parere ? e o problema daca unii au parinti care regreta comunismul, iar ei ii considera letargici pt ca, asa cum ii sfatuiesti tu acum, au stat 50 de ani fara sa faca NIMIC ?
  • +8 (10 voturi)    
    Jandarmeria, inima țării (Luni, 18 noiembrie 2013, 7:03)

    Garett [utilizator]

    Care bate, bate, bate!
    Cam greu să-i explici unui jăndar cum e cu dreptul la libera exprimare enunțat în Constituție când el a citit doar manualul de utilizare al bastonului! :D
    Și probabil și pe ăla doar pe litere...
  • +11 (11 voturi)    
    Proteste contra taxelor si impozitelor (Luni, 18 noiembrie 2013, 9:49)

    LucianLazar [anonim]

    Impotriva noilor taxe si impozite cand protestam? Asteptam sa ne jupoaie comunistii de tot ce mai avem?
  • -9 (13 voturi)    
    Prostestatarii oare se vad in oglinda? (Luni, 18 noiembrie 2013, 9:51)

    petre2000 [utilizator]

    Saracii eu in locul lor as fi cantat "vreau o tara ca afara" unde exploateaza si culmea in cativa ani adica am apuca sa vedem si noi or sa aiba poluare 0 . Pentru asta as protesta si eu sa avem si noi mai multe panouri solare, eoliene sa poata si cel de rand sa faca un asemenea proiect pe 5000 mp ai lui nu numai strainii. In bulgaria gasesti locuri de casa unde au facut parc fotovoltaic la noi merg doar alea de 10 mw ca sunt costurile mari pentru astea mici. Asta cauza sa luam dividente pentru aia 25% de la RMGC adica sa nu fie capusata, sa luam redeventa, sa ramana bani si in localitate la primarii nu toti la bucuresti, sa se incurajeze turismul minier in zona. Sa se construiasca sosea , pensiuni de catre romani nu doar hotelurile Rmgc, sa pape si gurile noastre pe langa ei. Si in 25 ani sa putem prosti mari investitori sa aduca bani in Romanica si pe urma sa facem din sursele noastre da sa avem. Acum avem doar datorii datorii si FMI, si Berd, si contributii la Ue, si ce mai avem?
  • -2 (4 voturi)    
    protestul = o moda (Luni, 18 noiembrie 2013, 11:59)

    andinny [utilizator]

    Protestele au ajuns sa fie doar o moda, niciunul nu stie ce inseamna sa fii miner si sa traiesti din greu, doar isi fac poze pe net si... gata...salvarea e servita!
    • +1 (1 vot)    
      UPS, ESTI MINER ? (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:58)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      Tu ce minezi ?
    • 0 (0 voturi)    
      da' tu STII? :D (Luni, 18 noiembrie 2013, 20:15)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      Stii "ce inseamna sa fii miner si sa o duci greu"?

      Apropo: meseria de "miner" NU e obligatorie! Se pot face si alte meserii, nu mai suntem in Evul Mediu si nici in secolul XIX :D
  • +4 (6 voturi)    
    ha,ha...!! (Luni, 18 noiembrie 2013, 12:10)

    Codruta N [utilizator]

    A schimbat registrul, firma de PR a RMGC: acum, baga la greu postaci care sa se planga ca protestatarii le blocheaza strazile pe care circula, vezi-Doamne, cu bebelusul in masina samd. - azi-maine, or sa vina cu textul ca mergeau cu soacra la spital :P
    Sunt curioasa care va fi etma urmatoare, de postaceala >:)
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:59)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      dar in continuare au frazeistica tradusa pe google :) le este lene sa faca texte pt parlament, tv sau postari. le refolosesc in situatii nepotrivite si se vad din avion. nici nu-i nevoie sa mai verifici ip-uri, etc :)
  • -2 (2 voturi)    
    nevoie disperată (Luni, 18 noiembrie 2013, 16:12)

    Leonid.Budge [utilizator]

    România are nevoie disperată de această dezvoltare. Salariul mediu pe zi este mai mic decât cel din Canada petrece pe o sticlă de vin bun. România este cea mai săracă țară din Europa. România are nevoie de bani pentru sănătate și bani pentru educație. Ceea ce România nu are nevoie este mai prost plătite locuri de muncă cules fructe de padure de ciuperci și de sezon. România avea nevoie de locuri de muncă bine plătite, care fac o contrinution pentru societatea românească are nevoie de Rosia Montana si are nevoie de ea azi.
    • +2 (2 voturi)    
      Iar tu... (Luni, 18 noiembrie 2013, 16:51)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Leonid.Budge

      ai nevoie disperată de o gramatică a limbii române. Sau ești unul din cei 33 de roșcovani cu lămpașe, care „nu vor decât să muncească”?

      Ce penibili sunteți!
    • +1 (1 vot)    
      vin bun? (Luni, 18 noiembrie 2013, 20:01)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Leonid.Budge

      pai, sa producem vin bun pt canada si sa renuntam la a ne preface ca un srl inventat peste noapte, fura licenta si devine mare investitor. Gabriel a facut anul trecut profit 2 mil usd, primind de la statul roman 4 mil !!!!! O FI BINE ?
  • -3 (3 voturi)    
    mari beneficii (Luni, 18 noiembrie 2013, 16:14)

    Leonid.Budge [utilizator]

    457,000,000 dolari în taxe
    590,000,000 de dolari în drepturi de autor
    1246000000 dolari la stat ca dividende
    3257 de milioane de dolari în salarii, combustibili, consumbale, a petrecut cea mai mare parte în România
    2101 de milioane de dolari in capital
    Gabriel ajunge să păstreze 26% din venituri
    • 0 (0 voturi)    
      "drepturi de autor"??? (Luni, 18 noiembrie 2013, 20:17)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Leonid.Budge

      Pentru CE? Pentru "publicitate mincinoasa"???
      Sau... din lipsa de activitati mineresti s-au apucat cei care tzipa pe la televizuini "noi nu stim sa facem decat minerit" sa-si scrie memoriile? :P
  • -2 (2 voturi)    
    RM will be Built (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:17)

    Leonid.Budge [utilizator]

    Rosia Montana will be constructed. It is in the interests of the people of romania and will create many jobs and pay funds to the state budget.
  • +1 (1 vot)    
    reclama TV (Luni, 18 noiembrie 2013, 21:17)

    TRABI [utilizator]

    Ati vazut reclama TV prin care ne ameteste tot adunand cat va castiga statul Roman ?
    Pai , ce hotie !
    Socoteala are trei mari defecte : 1. Nu incepe prin a ne arata care este venitul anual al companiei de carton care va patrona aurul ; 2. Nu se estimeaza prin procedura, cati bani din afacere parasesc Romania ;
    3. Redeventa este % din profit , profit pe care nu-l va putea controla statul Roman niciodata si bineanteles ca va fi declarat de doi bani
    Ce mai , reclama este pentru USL-isti , PDL-isti ,
    .....- isti , pentru loazele lor .
    Sa nu-i lasam fratilor ; ne fac prosti pe direct...si nu numai in acest caz . Unele generatii au platit cu sange ca sa ne mai pastreze si noua ceva --noi ce lasam urmasilor nostri ? . Suntem in plin razboi economic - sa nu cedam !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri