VIDEO Reactia SUA la scandalul presiunilor din Justitie: Este esential ca numirile la DNA sa fie rezultatul unor proceduri corecte si al consultarilor / Ne exprimam admiratia si aprecierea pentru activitatea excelenta desfasurata de Lucian Papici si de Mariana Alexandru

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 4 octombrie 2013, 18:30 Actualitate | Esenţial


Duane Butcher, insarcinat cu afaceri ad interim
Foto: Hotnews
Ambasada SUA cere ca numirea inlocuitorilor procurorilor DNA Lucian Papici si Mariana Alexandru sa fie "rezultatul unor proceduri corecte si al consultarilor". Reamintim ca procurorul general Tiberiu Nitu l-a inlocuit pe Lucian Papici (care a instrumentat dosarul lui Liviu Dragnea) de la sefia sectiei Anticoruptie din DNA cu un alt procuror fara a avea o recomandare de la sefa DNA, asa cum o cere regulamentul de functionare al institutiei. In prima reactie publica dupa ce premierul Victor Ponta a declarat ca Lucian Papici a fost inlocuit la conducerea unei sectii a DNA pentru ca este "procuror basist", Ambasada SUA isi exprima "admiratia si aprecierea pentru activitatea excelenta" a lui Papici si a Marianei Alexandru - adjuncta sa. Ambasada SUA indeamna actorii constitutionali sa coopereze si sa se consulte pe acest subiect, din enumerarea institutiilor si persoanelor implicate lipsind Guvernul si premierul.

Reamintim ca informatia oficiala despre indepartarea procurorului Lucian Papici din functie, la o saptamina dupa ce fusese delegat pe functie pentru trei luni, a fost data de premierul Victor Ponta intr-o emisiune la RTV. El a sustinut ca Lucian Papici a fost inlocuit pentru ca e "procuror basist" si "a facut dosare politice". El si-a mentinut declaratia si a doua zi.

Imediat dupa anuntul facut de Ponta, DNA a transmis printr-un comunicat de presa ca inlocuirea lui Lucian Papici si Mariana Alexandru cu alti doi procurori s-a facut fara "recomandarea prevazuta expres" in regulamentul de ordine interioara al institutiei, recomandare din partea sefului DNA.

La o zi dupa inlocuirea lui Papici si a Marianei Alexandru, presedintele Traian Basescu l-a acuzat pe premierul Ponta ca "a intrat cu bocancii in Justitie".




Reactia completa a ambasadei SUA la scandalul presiunii puse de Victor Ponta pe DNA
:

În calitate de aliat NATO şi partener apropiat, Statele Unite impărtăşesc obiectivul guvernului României de  asigurare a independenţei şi a profesionalismului sistemului de justiţie şi luptă împotriva corupţiei. Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) este o instituţie de o importanţă vitală în aceste eforturi.
 
Ne exprimăm admiraţia şi aprecierea pentru activitatea excelentă desfăşurată de domnul Lucian Papici şi de doamna Mariana Alexandru. Este esenţial ca numirile înlocuitorilor acestora, care au o importanţă crucială, să fie rezultatul unor proceduri corecte şi al consultărilor, astfel încât DNA să continue să fie condusă de procurorii cei mai competenţi, curajoşi, cu realizări remarcabile în lupta împotriva corupţiei. Îndemnăm toate părţile implicate: procurorul şef al DNA, procurorul general, ministrul Justiţiei, Consiliul Superior al Magistraturii şi preşedinţia, să coopereze şi să se consulte în legătură cu acest subiect.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















8519 vizualizari

  • +39 (43 voturi)    
    PM (Vineri, 4 octombrie 2013, 18:34)

    cititor9 [utilizator]

    Au "uitat" sa-l listeze pe PM:"Îndemnăm toate părţile implicate: procurorul şef al DNA, procurorul general, ministrul Justiţiei, Consiliul Superior al Magistraturii şi preşedinţia, să coopereze şi să se consulte în legătură cu acest subiect."
    Adica exact pe cel care s-a dat in spectacol.
    • +41 (49 voturi)    
      mda..... (Vineri, 4 octombrie 2013, 18:54)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui cititor9

      .....si americanii astia......niste basisti.
      Adica strofocarea zilnica pe la tv a plagiatorului nu au luat-o in seama si nici cosmarurile din somnul plin de prapastii ale kkraului nu i-a interesat.

      Ce mai aliati !?
      • +29 (33 voturi)    
        e bine si asa..... (Vineri, 4 octombrie 2013, 19:18)

        nova [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        bunicii nostril I-au asteptat pe americani in '45 si ei vin numai acum....
        • +22 (26 voturi)    
          Ciudat (Vineri, 4 octombrie 2013, 22:41)

          max# [utilizator] i-a raspuns lui nova

          Acum e democrație dar vocea societății civile nu se aude, noroc e că urmăresc cu mare atenție SUA si Comisia Europeană și au o înțelegere mult mai profundă asupra evenimentelor. La noi sunt alte preocupări de urgență majoră. Vorba aia, "uniți salvăm"...numai că unele mai asteptă.
          • +4 (4 voturi)    
            din nefericire..... (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 10:25)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui max#

            .....acele "unele", cum ar fi si gasirea unui nou sistem politic care sa il inlocuiasca pe acesta si care sa fie in folosul cetateanului si nu impotriva lui, inca nu isi gasesc ecoul in societatea civila.

            Toti injuram biciul care ne loveste, fara sa intelegem ca de fapt cel care il manuieste este vinovat de rautatile pe care le traim.
            Cand vom intelege acest simplu adevar, abia atunci vom avea sanse la o viata normala.
          • +3 (7 voturi)    
            In strada sau la Serviciul Pasapoarte! (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 11:45)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui max#

            Probabil ca Ponta se va intalni cu cineva la aeroport cand va merge in USA care sa-l conduca la hotel. Apoi va fi singur sau cu Daciana, dragostea mea!
            Ponta si Antonescu isi doresc destramarea DNA pentru a-i scapa pe penalii si borfasii din USL care devalizeaza tara.
            Cianura dictaturii pe care USL o pregateste romanilor e mai nociva decat cea de la Rosia Montana. Daca nu intelegem asta si nu iesim in corpore sa dam jos acest guvern de hoti si penali, vom imbatrani pe strazi caci nimeni nu ne va baga in seama sau in puscarii, cand vor avea toata justitia la picioare!
          • +3 (3 voturi)    
            Societate inca primitiva...si saraca.. (Duminică, 6 octombrie 2013, 22:13)

            Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui max#

            ...in care problema aurului mobilizeaza,,,cele mai idealiste ...NU...de unde evidenta semi-docta a unor manifestanti corporatisti evident slugi "en-vogue" ale capitalismului global !!
            In fiece zi slujesc Corporatiile Multinationale, iar seara se refuleaza in Piata...Tara trista plina de humor...
    • +28 (30 voturi)    
      ce inseamna in Romania PM? (Vineri, 4 octombrie 2013, 21:14)

      gabistoian [utilizator] i-a raspuns lui cititor9

      In toata lumea, PM inseamna Prim Ministru, un personaj politic respectat, de obicei. In Romania, aceste initiale pot desemna: Primul Mincinos, sau Ponta Mitomanul, sau ...orice altceva decat o persoana onorabila careia sa-i pese de altcineva decat de structura mafiota ce o conduce.
      • +1 (3 voturi)    
        am un dubiu! (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 13:36)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui gabistoian

        e mitoMan sau MitoCan sau amandoua? ca de mincinos se vede cu ochiul liber....
    • +14 (16 voturi)    
      Ponta se baga in seama (Vineri, 4 octombrie 2013, 22:05)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui cititor9

      El nu are nici un rol in desemnarea procurorilor,. Cica abuzeaza de pozitia sa pentru indepartarea lor din functie. Metehne de dictator.
    • +5 (7 voturi)    
      smecherii perverse (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 8:01)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui cititor9

      de ce nu l-a demis nitu pe procurorul papici cu o zi mai devreme? simplu: ponta l-a lasat sa trimita rechizitoriul lui dragnea la kovesi (deci: proces penal si, probabil condamnare), scapand de acesta; apoi, le-a transmis penalilor din partid ca a luat masuri pentru ca asa ceva sa nu se mai intample.
      in cateva luni, acesta este al doilea caz de imixtiune brutala a vremelnicului prim ministru in procedurile procurorilor: cazul bacalaureatului de la liceul bolintineanu si acum. chiar nu exista nici un text de lege care sa sanctioneze asa ceva?!
    • -1 (1 vot)    
      Hmmm (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 12:05)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui cititor9

      -Americanii sa o lase mai usor cu =justitia=..in cazul ucigasului lui Teo Peter au demonstrat ca ei nu cunosc asa ceva. Au scos ucigasul din tara, au fugit cu el si l-au spalat....
      -Acum ca base si ponta(cele doua poluri de putere) intevin in justitie este evident. base a intervenit mereu fatis si si-a pus toate slugile sa faca =justitie=. Multe dosare ale =curatului= presedinte au fost spalate de acesti indivizi care (cica) fac justitie.
      -Dosarul referenumului a fost facut de slugile basescului ca sa spele rusinea demisului.
      Nu am vazut sa se verifice cum a =castigat= bese multe alegeri pe "timp de noapte" dar acum ancheteaza lumea ca niste procurori stalinisti.
      Oricum rusinea =alesului=(salvatului de demitere) nu poate fi spalata de oamenii sai din =justitia= sa.
  • +38 (44 voturi)    
    eu aştept (Vineri, 4 octombrie 2013, 18:34)

    ampersand [utilizator]

    Eu aştept reacţia - sau poziţia - colegului nostru Mazeta faţă de reacţia SUA.
  • -42 (54 voturi)    
    yesssir! (Vineri, 4 octombrie 2013, 18:44)

    Mazeta [utilizator]

    Până nu de mult americanii ne trimiteau tot felul de specimene, dar acum nu mai au nici ambasador la București. Oare nu-i mai interesează colțul ăsta de lume sau sunt chiar atât de faliți?
    • +33 (37 voturi)    
      poti mai mult daca te scremi (Vineri, 4 octombrie 2013, 19:08)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Chiar nimic de Basescu de data asta, fa un efort pretene
    • +25 (27 voturi)    
      daca era pe bune (Vineri, 4 octombrie 2013, 19:11)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      iti trimiteau o maimuta ambasador.
    • +15 (19 voturi)    
      M-ai dezamagit (Vineri, 4 octombrie 2013, 22:55)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Bag-o p'aia cu americanii si nemtii basisti.
      Hai, asta a fost cam fâsâita... ampersand e sigur dezamgit si el...
    • +9 (11 voturi)    
      defapt sufera (Vineri, 4 octombrie 2013, 23:01)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      USA sufera de Basism precoce in faza 1. Parintele Basismului(Ciuvica) spune ca acest cancer se poate extinde si in faza 2. Eu tind sa-i dau dreptate avand in vedere in ce criza i-a adus Basismul.
    • -13 (21 voturi)    
      Duane Măcelarul (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 0:37)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      De unde a apărut și BUTCHER (mercenar/măcelar) ăsta care își închipuie că poate da lecții de bună-purtare aici pe plaiul mioritic când la ei Securitatea americană împușcă o femeie neînarmată cu copilul de 3 ani lăngă ea în mașină - în plină zi, la Washington în centru!?
      • +8 (12 voturi)    
        Sa vezi ce curaj (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 1:25)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        la el, indrazneste sa da lectii ,si cui ? noua Romanilor, dar nu stie ca noi am inventat sau mai bine zis bunele maniere este apanajul NOSTRU !!!!
      • +8 (12 voturi)    
        aaaaa, asa ma (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 1:30)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        da, ai dreptate, atunci putem si noi sa facem ce vrem. vezi c-ai uitat-o pe aia cu basistii si sa zici si ceva de chioru si flota.
      • +2 (4 voturi)    
        Degeaba te miri ca n-ai intelege (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 1:33)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        Lectiile de buna purtare oricum.

        "Carey was the woman behind the wheel of a black Infiniti coupe with Connecticut license plates that tried to breach an outer security checkpoint at the White House Thursday afternoon. After police swarmed the car with guns drawn, Carey led authorities on a frantic chase through central Washington and died after being shot near the Capitol."
    • +1 (3 voturi)    
      de cand..... (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 13:38)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      USA cam renunta la ambasador. Vazand ce scrie mazeta au zis ca e inutil sa mai incerce in RO.
  • +36 (40 voturi)    
    Nu ne vindem coruptii! (Vineri, 4 octombrie 2013, 18:49)

    Daniels22026 [utilizator]

    Nu ne vindem coruptii!

    Uslamistii vor scoate steagurile pe case. Hotia este obiceiul nostru stramosesc. Nimeni nu ne poate predica cinstea in tara noastra.
    • +10 (12 voturi)    
      Ne pricepem mai bine la hotie. (Vineri, 4 octombrie 2013, 22:10)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Hotii nostri sunt mult mai competenti decat cinstitii nostri, de aceea sunt si votati.
  • +41 (45 voturi)    
    foarte clar, concis dar prea diplomat (Vineri, 4 octombrie 2013, 18:55)

    Lovelock [utilizator]

    Retinerea diplomatului ii poate face cinste oriunde altundeva in EU, numai in Ro nu!

    Multe lucruri se pot citi (si ar trebui citite) in acest comunicat, dar NU vor fi, pentru ca e mai simplu sa le ignoram.

    1. Prin faptul ca acorda calificativul ”excelent” activitatii demisilor Papici si Alexandrescu arata ca cei care au fortat demisia sunt niste dobitoci iresponsabili
    2. Prin faptul că indeamna la respectarea procedurilor si mentioneaza EXPLICIT care sunt acestia (PM nu este printre ei) arata ca pana acum procedura corecta a fost incalcata
    3. Prin faptul că spune ca DNA este ”institutie vitala” arata ca diatribele cu basisti, macoveisti si moraristi sunt niste mizerii care provoaca dezgust la nivelul Departamentului de Stat (inamicul nr.1 a lui Antonescu et co.)

    Asta, in mare. restul sunt mai mult sau mai putin detalii
  • -17 (21 voturi)    
    Unde a scuipat Ponta a pupat Obama, sters rusinea (Vineri, 4 octombrie 2013, 19:02)

    fLoreign [utilizator]

    Caci, nu-i asa, Ponta este boierul cel rau.
    • +14 (16 voturi)    
      Da ma, ce chestie (Vineri, 4 octombrie 2013, 23:00)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

      Vezi ma ce chestie? Acolo unde scuipam noi pe valorile proprii pupa strainii, ma, asa cum fac si cu padurile noastre: unde taiem noi, vin altii sa admire si sa ne spuna ce tara frumoasa avem.

      Pt ca altii sunt invatati sa cultive si sa caute frumosul, nu ca noi, care ne nastem in gunoi si minciuna si nu suntem in stare de mai mult.


  • +24 (26 voturi)    
    abuzuri (Vineri, 4 octombrie 2013, 19:07)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Abuzurile lui Ponta vor continua el cauta scandaluri pentru a acoperi nepriceperea personala si furtisagurile zilnice ale camarilei, sale.Vinovati suntem noi toti ca-l acceptam
  • +19 (21 voturi)    
    ... (Vineri, 4 octombrie 2013, 19:10)

    TopCat [utilizator]

    oare "vocea Rusiei" ce reactie are? :)
    • +12 (14 voturi)    
      raspuns (Vineri, 4 octombrie 2013, 20:52)

      Lovelock [utilizator] i-a raspuns lui TopCat

      din cate vad, nu exista nimic legat de romania din 14 septembrie.
  • +15 (17 voturi)    
    Ce vrei bre "americanule" (Vineri, 4 octombrie 2013, 20:45)

    falcoind [utilizator]

    Declaratia la un sprit a lu Copy-paste, Cacarau si restu neamului.

    "Nu vezi ca incepuse justitia sa prinda curaj, trebuia sa ii oprim pe nenorociti astia de judecatori care cred ca pot sa se lege de noi. Noi astia cinstiti care din 89 incoace am stris cu sudoarea "frunti" averi peste averi , noi astia cistiti care pt a obtine un doctorat am copiat teza altuia. noi astia cistiti care pt a ramine in scaun am chemat si mineri in bucuresti doar doar or gasi ceva carbune. Nu vezi ca incepiau sa prinda curaj nenorocitii si ne bagau la zdup cum crezi ca putem permite asa ceva, acum i-am invatat mine sa stie ca daca se pisa impotriva noastra mars afara cu ei si punem in loc un lingau de al nostru ca avem destui. Mai un pic si se legau si de "tatuca" Ilici si il bagau la ani lui, la un pic de racoare sa nu se strice, esti nebun cum sa permitem asa ceva. Noi cel mai cistit cuvern al tuturor timpurilor din Romania cum crezi ca o sa dam voie justitiei sa fie independenta."

    Apropo sa furi pt ca iti este foame sau familiei ii este foame si cei care ar trebui sa te conduca defapt te sug pina la os nu e o rusine, Da sa furi doar pt a obtine un titlu si apoi cind esti prins sa nu ai nici macar onoarea de a te retrage din viata publica denota un caracter infect. Dar asta e 70% din cei care au mers la vot pe astia i-au vrut. Dormiti in continuare in pace nu va stresati vedeti doar bine USL-ai si restu jigodiilor vechiaza. Somn usor natiune dar nu te mira ca somnul tau naste mostri.
    • -1 (1 vot)    
      Gandire buna dar (Vineri, 4 octombrie 2013, 23:40)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      gramatica catastrofala!
  • +19 (21 voturi)    
    base a avut iar dreptate (Vineri, 4 octombrie 2013, 21:33)

    adamy [utilizator]

    dar cine sa_l inteleaga? 15-20%? Romanii nu inteleg ce s-a intamplat. Pacat ca doar istoria si noi cei 15-20% il vom retine pe base un adevarat luptator pentru independenta justitiei.
  • +14 (16 voturi)    
    Ponta=persona non grata pentru Casa Alba (Vineri, 4 octombrie 2013, 22:07)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Dupa aceasta reactie a ambasadei SUA sper ca PSD-ul va intelege ca Ponta nu mai are nici o sansa la presedintie...Capisci?
    • 0 (0 voturi)    
      Adica (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 13:30)

      Ferry [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean-roman

      Nothing personal it's only business...
  • +8 (12 voturi)    
    dracul si tamaia (Vineri, 4 octombrie 2013, 22:20)

    revo [utilizator]

    "Statele Unite impărtăşesc obiectivul guvernului României de asigurare a independenţei şi a profesionalismului sistemului de justiţie şi luptă împotriva corupţiei" - chestia asta e mortala! O ironie fina, dar mai ales un avertisment.
    Guvernul, Parlamentul, USL si independenta justitiei = dracu si tamaia.
    Eu zic ca e bine. Cred ca din acest moment putem spera. Si as vrea ca dl. Gordon, care i-a dat OK-ul Tontului pt. rasturnarea guvernului MRU si pt. lovitura de stat, s-o ia bine peste bot si sa nu se mai amestece daca nu se pricepe la politichia plaiurilor dambovitene.
  • -9 (15 voturi)    
    aparatorii, gen gitenstein, viitori lobisti? (Vineri, 4 octombrie 2013, 22:58)

    jackalphonse [utilizator]

    sunt de acord ca ponta s-a bagat cu cizmele in justitie, sunt de acord ca presedintele a facut-o la randul lui motivat sau nu. dar chiar NU ma intereseaza sa-si bage nasul sua in tot ce se intampla aici deparca am fi colonia lor.
    rusine base, ca iti tot aduci gardieni straini, viitori lobisti. in fapt, mafioti. sa-ti fie chevronul de cap
  • +9 (11 voturi)    
    Repetitio (...est mater studiorum!) (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 1:23)

    solar [utilizator]

    un raspuns... (joi, 3 octombrie 2013, 21:55) am participat cu intreaga mea familie la "evenimentele" din 1989 nu pentru a da lustru si girul unui comunist precum ion ilici iliescu la fel de odios ca toata clica data jos in decembrie 1989 . revolutia romana din decembrie 1989 inceputa aici in banat , trebuie dusa pana la capat.
    24 de ani de deturnari, diversiuni, manipulari promisiuni fara acoperire, cumparari si , nu in ultima instanta, tradari ale scopului clar enuntat- jos comunismul- au fost suprasuficienti de suportat,
    daca este justificata si posibila repetat orice organizare si chemare la demonstratii pentru adevar si democratie , atunci cel putin atat de indreptatita este , din nou- chemarea timisoarei!! tot pe facebook si tot pe internet. spiritul timisoarei nu a murit odata cu anii scursi de atunci.
    jos comunismul !!
    nu !!socrismului psd-ist din banat.
    banateni ! nu va uitati eroii cazuti in lupta cu comunismul.
    rabdarea voastra a avut atunci o limita.acum , inca 24 de ani adaugati la ignorarea cererilor voastre legitime, nu au fost de ajuns?

    jos guvernul ponta! jos usl!!
    destul!!
    fara comunism in romania!
    ps !! rog hotnews sa nu cenzureze.imi asum responsabilitatea tuturor cuvintelor prezente aci!
  • +3 (3 voturi)    
    PM (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 8:37)

    silviust [utilizator]

    Aha, deci aşa se spune "Puie Monta" în termeni diplomatici.
  • 0 (4 voturi)    
    Mr Butcher(Macelaru), (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 11:22)

    GRANDFATHER [anonim]

    "În calitate de aliat NATO şi partener apropiat, Statele Unite impărtăşesc obiectivul guvernului României de asigurare a independenţei şi a profesionalismului sistemului de justiţie şi luptă împotriva corupţiei."
    OK, si?! "Partenerul" SUA are vreun drept asupra modului cum executivul roman guverneaza Romania?! Am scapat cu mare greutate de tutela "fratilor de la Rasarit" si ne-am pricopsit cu tutele "unchiului Sam"?! Chiar nu suntem in stare(nu avem dreptul!) sa ne guvernam singuri fara ca vreun Barroso, Merkel, Reding, Gordon sau Butcher sa-si dea cu parerea?!
    De 500 de ani tot felul de "patrioti"(suflete de sluga!) se tot duc cu jalba-n protap pe la succesivele "Inalte Porti", care ne-au "tutelat"(citeste: jefuit!), umbland cu paratul si denigratul propriei tari! "Marele Licurici" sa-si vada mai bine de "barna" din ochiul sau si sa ne lase pe noi sa ne rezolvam cum stim mai bine problemele si saracia noastra! Obstinatia cu care tot felul de "parteneri" se considera indreptatiti sa-si dea cu parerea despre ce si cum se intampla in RO imi aduce aminte de o replica severa a europarlamentarului britanic Nicel Farage, adresata lui Barroso si Van Rompuy: "Pai, cine dracu' va credeti voi?!"
  • 0 (4 voturi)    
    Ponta - doctor in Minciuni (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 12:01)

    Irist [utilizator]

    Oare cand se va lamuri si 'Boborul' ca Victoras n-are minte dar minte de cum se trezeste?! Poate explica cineva de ce nu scade in sondaje USL si Ponta(dupa atatea prostii facute)? Exista vreun institut de sondare care sa stie sa puna intrebarile coerct si sa dea si rezultatele reale?? M-am saturat de rezultate date de Inscop, Avangarde si tot felul de institute aparute in curtea USL!
  • +2 (4 voturi)    
    Jos labele de pe DNA (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 12:18)

    AdrianCinta [anonim]

    http://www.petitieonline.com/cerem_csm_sanctionarea_procurorului_general_al_romaniei
    • 0 (0 voturi)    
      DNA nu a fost desfintat, dimpotriva! (Duminică, 6 octombrie 2013, 13:37)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui AdrianCinta

      Daca legea de organizare si functionare a DNA-ului prevede clar ca persoana(procurorul) care a fost desemnata pentru functia de sef al acestei institutii nu poate exercita aceasta functie mai mult de doua mandate a cate 3(trei) ani fiecare, atunci domnul Laurentiu Papici, ca sef al unei institutii de aparare a legii si legalitatii a statului roman, ar fi trebuit, cu detasare si seninatate, ca un adevarat profesionist, pe 21 septembrie, la incheierea celui de-al doilea mandat, sa organizeze o intalnire festiva cu colegii sai, carora sa le multumeasca pentru colaborare si sa se puna la dispozitia sefului sau ierarhic pentru o alta misiune! Asa ar fi trebuit sa se intample in mod normal, daca...!
  • +2 (4 voturi)    
    Ponta bolnav grav după putere (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 12:32)

    Alistar44 [utilizator]

    Ar trebui ca asemenea indivizi bolnavi după putere să fie înlocuiţi, deoarece puterea în mâna lor ese ca o bombă pe care aceştia nu ştiu să o folosească.
    Dacă a început aşa , acest individ periculos poate duce România în colaps exact acum când e nevoie de măsuri bine gândite de redresare..
    Davă nici ai lui nu-l vor, nici aliaţii lui PNL-işii şi nici ceilalţi, acest şobolan prins în colţ trebuie strivit cu bocancul, să nu scape.
  • +2 (4 voturi)    
    Tara de adormiti (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 13:02)

    Vlad-I [utilizator]

    Mentalitatea mioritica paguboasa ne costa scump, societatea civila doarme,vai de noi, trebuie sa intervina amabasada USA ca sa ne aduca aminte separarea puterilor in stat.

    Unde sunt protestatarii de la rosia montana ? sunt revoltati de otravirea a 2 km patrati si nu-i intereseaza dezatrul unei tari intregi ?

    Faptele lui Dragnea sunt de o gravitate deosebita, legitimitatea conducatorilor in democratie sta in vot, fara el sunt oameni obisnuiti, a falsifica masiv votul, inseamna ca guvernantii stau acolo ilegal. Insasi esenta democratiei este votul.
    • -1 (1 vot)    
      Hmmm (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 15:48)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Nu vorbi de democratie prin vot cand stapanul tau bese crede in =democratia= fara vot.
      El a instigat lumea sa NU voteze ca sa se ia decizii cum vrea el.
      bese vrea sa conduca tara fara VOT ...
  • +1 (1 vot)    
    E un pas inainte (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 15:00)

    Bogdanu [hotnews.ro]

    Americanii dau un exemplu, avand politicienii corupti si ei, dar care respecta votul si datatorii de vot. Daca tot avem politicieni corupti, macar sa faca efortul sa ramana nevazuti, atunci cand fac ilegalitati. La noi, din pacate, aceasta practica este inca dorita.
    Mai departe, remarci personale, in speech ul politic(procuror basist), sunt non-diplomatice, ori politicianul, mai ales cel de top(cum ar fi primul ministru) este un diplomat desavarsit, reusind sa-si stapaneasca emotiile.
  • 0 (0 voturi)    
    Numirea lui R.F. Kennedy (Duminică, 6 octombrie 2013, 15:02)

    rollotoma [utilizator]

    Daca as fi jurnalist, l-as fi intrebat pe ambasador, daca numirea lui Robert F. Kennedy in functia de procuror general al SUA de catre fratele sau - presedinte al SUA era sau nu rezultatul unor proceduri corecte si al consultarilor.
    • 0 (0 voturi)    
      Procurorul general Robert F. Kennedy (Luni, 7 octombrie 2013, 12:05)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui rollotoma

      In 1960 a coordonat cu success campania prezidentiala a fratelui sau, John Kennedy. Dupa alegerea acestuia, a fost numit procuror general al cabinetului prezidential Kennedy. Ca si procuror general a castigat respectul pentru eficienta si perseveranta si nonpartizanismul cu care a administrat departamentul de justitie.
      In septembrie 1962, Robert Kennedy a trimis trupe Marshal la Oxford pentru a pune in aplicare decizia judecatoreasca de inscriere a primului student de culoare - James Meredith - la Universitatea Mississippi. Revolta ce a urmat inscrierii lui James Meredith, s-a soldat cu doi morti si sute de raniti.
      Robert Kennedy considera dreptul la vot ca fiind principala injustitie rasiala. In consecinta, a colaborat cu presedintele John Kennedy la scrierea actului privind drepturile omului. Aceasta a trecut de parlament abia dupa asasinarea presedintelui din 22 noiembrie 1963
      .La scurt timp dupa moartea presedintelui Kennedy, Robert Kennedy si-a dat demisia din functia de Procuror General, candidand cu success pentru a fi senator al Statelor Unite.
      In martie 1968 Robert Kennedy si-a anuntat candidatura din partea partidului democrat. Campania sa a adus speranta americanilor, profund nemultumiti de violentele manifestate pe teritoriul Statelor Unite, cat si de ororile razboiului din Vietnam. Dupa castigarea primul scrutin, Robert Kennedy a fost asasinat pe 5 iunie 1968, murind in ziua urmatoare la varsta de 42 de ani.
    • 0 (0 voturi)    
      Structura guvernului SUA (Luni, 7 octombrie 2013, 17:22)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui rollotoma

      - Guvernul federal american, numit Administrație, este condus de Președintele Statelor Unite. Președintele este ales o dată la 4 ani, aceeași persoană putând deține maximum 2 mandate. Deciziile executive sunt luate de președinte, iar membrii Cabinetului sunt oficial considerați consilieri ai președintelui pe domeniile legate de responsabilitățile oficiilor lor. Cabinetul include vicepreședintele și 15 șefi ai departamentelor executive. Aceștia sunt secretarii pentru Agricultură, Comerț, Apărare, Educație, Energie, Sănătate și Servicii Umane, Securitatea Patriei, Locuințe și Dezvoltare Urbană, Interne, Muncă, de Stat, Transport, Finanțe, Afacerile Veteranilor, și Justiție.
      - Secretarul pentru Justiție este numit în engleză Attorney General (literal Avocatul General), el fiind responsabil de numirea și suspendarea procurorilor federali, precum și de reprezentarea legală a Statelor Unite.
      - Doctrina lui Obama: Te omor!
      Actualul Procurorul general al Statelor Unite, Eric Holder, a analizat recent, in fata studentilor de la Universitatea de Drept Northwestern, doctrina politicii externe potrivit careia Barack Obama are autoritatea de a ucide orice cetatean american pe care il considera o amenintare la adresa securitatii nationale.
      Oficialul american a incercat sa explice astfel omorarea clericului de origine americana, Anwar al-Awlaki, anul trecut, in septembrie, precum si uciderea altor doi cetateni americani, in timpul mandatului lui Obama.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by