VIDEO Victor Ponta a prezentat in Parlament noul acord cu FMI: Nu exista nicio obligatie sau intentie de crestere a fiscalitatii. Cota unica se mentine. Mihail Neamtu i-a dat premierului o punguta cu bani strigand "Ponta, tradatorul!"

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 17 septembrie 2013, 17:18 Actualitate | Esenţial


Premierul Victor Ponta a prezentat marti, in fata Camerelor reunite ale Parlamentului, principalele elemente ale noului acord cu Comisia Europeana, Fondul Monetar International si Banca Mondiala. Potrivit primului-ministru, proiectul final de scrisoare de intentie a fost trimis la Fondul Monetar International pe 12 septembrie. In prezentare, seful Guvernului a precizat ca documentul nu vine cu nicio obligatie sau intentie de crestere a fiscalitatii, adaugand ca se mentine cota unica de 16%. Ponta a mai afirmat ca acordul nu prevede nicio obligatie de a impozita persoanele fizice autorizate sau drepturile de autor, e o cerinta veche a partenerilor internationali.

Discursul premierului a fost intrerupt in primele minute de catre presedintele Partidului Noua Republica, Mihail Nemtu, care a venit langa Ponta strigand "Ponta tradatorul, salvati tricolorul!" si a lasat o punguta cu bani pe tribuna de la care acesta vorbea.




Ora 18:18 Prezentarea acordului cu FMI s-a incheiat.

Erdei Doloczki Istvan (UDMR):

  • Consideram ca o astfel de intelegere preventiva este necesara si benefica economiei romanesti, deoarece asigura un grad mare de credibilitate, in conditiile in care nu creeaza povara suplimentara cetatenilor acestei tari, cel putin asa credem din informatiile pe care le detinem.
  • Este necesara luarea unor masuri urgente de relansare a economiei, prioritizarea corecta a finantarii programelor si proiectelor incepute si nefinalizate pentru reducerea arieratelor, relansarea reabilitarii infrastructurii rutiere si de cale ferata si relansarea programelor de reducere a numarului de someri prin crearea de noi locuri de munca.
  • Am retinut cateva lucruri legate de fiscalitate - largirea bazei de impozitare, adica extinderea platii CASS si dupa venituri realizate din chirii, respectiv impozitarea obiectelor de lux, adica introducerea unui nou timp de impozit pe unele obiecte considerate intr-adevar de lux sau marirea accizelor la unele produse. Consideram ca sunt masuri suportabile pentru cetateni, cu atat mai mult cu cat nu se vorbeste despre reducerea numarului de angajati, de desfiintarea locurilor de munca.
  • Intentia Guvernului de a realiza o privatizare partiala in sistemul energetic prin vanzarea la bursa a cate unui pachet minoritar de actiuni in companiile energetice din tara s-ar putea sa fie o masura care sa asigure veniturile necesare la buget, iar pentru ca aceste intreprinderi sa asigure o functionare eficienta aceasta masura trebuie luata, in opinia noastra, cu mare grija, astfel ca sectorul energetic sa ramana neaparat sub controlul national. (sursa: Agerpres)

Varujan Pambuccian (grupul minoritatilor nationale):
  • Trebuie sa remarcam un lucru pozitiv: din punct de vedere macroeconomic astazi Romania este o tara de invidiat. Daca ne uitam la cum arata indicatorii macroeconomici ai tarilor considerate puteri mari economice si comparam cu indicatorii nostri constatam ca suntem o tara de invidiat.
  • Probabil ca atunci va trebui sa regandim mecanismul monetar, sa reinventam foarte multe lucruri, sa fim creativi. Deocamdata mergem asa cum scrie la carte, cu un acord care rau nu face, face bine si ne da timp si timpul asta e foarte pretios si va trebuie sa-l folosim, sa ne pregatim cum trebuie pentru ce urmeaza.
  • E bine ca nu crestem taxele si impozitele. Va propun sa avem discutii si despre perioada care urmeaza, asa cum se face in parlamentele multor tari si e bine sa gasim o solutie echilibrata, rationala, cu sanse ca impactul a ceea ce urmeaza sa fie cat mai mic asupra Romaniei. (sursa: Agerpres)

Andrei Gerea (PNL):
  • Scrisoarea de intentie prezentata astazi, dupa cele din 2009 si 2011, confirma progresele considerabile inregistrate de Romania privind reducerea dezechilibrelor macroeconomice si necesitatea sustinerii in continuare a reformelor structurale in curs de derulare.
  • Vorbim de un nou acord de tip preventiv cu o valoare totala de aproximativ doua miliarde de euro, care nu sunt accesati din start, dar care ofera incredere pe pietele internationale si pot sustine astfel programul economic convenit pe perioada 2013-2015.
  • Suntem pe drumul cel bun, acesta a fost mesajul partenerilor internationali FMI si BM cu prilejul vizitei de lucru din luna iunie, anul curent.
  • Suntem credibili si seriosi in respectarea angajamentelor, ceea ce pune astazi Romania intr-o situatie favorabila daca ne raportam la alte state europene, fapt care ne permite sa abordam un nou acord atat de benefic pentru societatea romaneasca.
  • Efectele pentru populatie ale semnarii acestor acorduri in 2009 si 2011 s-au lasat asteptate, pe cand din 2012 incoace efectele acestor acorduri s-au regasit in pensii si salarii, dar si in economie, fara a atrage fonduri din aceste acorduri de tip preventiv. (sursa: Agerpres)


Ora 18:17 Gheorghe Ialomiteanu (PDL)
  • Acordul pe care l-ati incheiat e din iulie in presa, nu ma acuzati pentru ce nu am facut, si cred ca l-ati tradus in limba romana pentru multi ministri din cabinetul dvs

Ora 18:15 Victor Ponta

  • Intentionez sa utilizez aceasta procedura si pentru acordul cu UE 2014 - 2020.
  • Cred ca este extrem de necesara si utila aceasta noua procedura in care Parlamentul este informat.
  • Practic toate grupurile parlamentare si-au exprimat sustinerea pentru nou acord, vreau sau apreciez si colaborarea cu PDL si cu dl Ialomiteanu
  • Va rog sa apreciati ca v-am pus la dispozitie acest acord in limba romana. Faptul ca l-ati dat la presa nu a fost foarte frumos
  • Impozitarea averilor suplimentare care nu se justifica mi se pare o idee foarte buna, desi s-ar putea sa se supere unii colegi de-ai dvs
  • Dl ministru, va rog doar sa nu-mi raspundeti in engleza

Ora 18:00 Maria Grapini (PC):

  • Acest acord da increderea atat investitorilor straini, cat si romani, ca arieratele mostenite, suficient de mari, nu vor mai fi si vor exista bani la buget pentru a fi platite
  • Ne-am asumat sa facem platile pentru fondurile europene blocate de atata timp

Ora 17:41 Marian Neacsu (PSD):
  • Pentru prima oara cand discutam un memorandum, avem in fata un prim-ministru si un guvern, si nu un teanc impersonal de documente.
  • Regret gestul colegilor nostri introdusi nu stiu cum, sunt colegi de-ai nostri de politica.
  • Ceea ce s-a intamplat aici se demnostreaza o data in plus ca acolo unde nu exista discernamant, vointa, parlamentarism adevarat, exista astfel de derapaje.
  • Nu stiu ce voiau sa cumpere acei domni cu argintii tradarii. Cu siguranta nu opozitia parlamentara sau un acord cu FMI.
  • Ma surprinde ca acum sunteti extrem de vocativi din banci, dar la celalate trei memorandumuri nu ati solicitat guvernelor de atunci sa spuna ce contineau.
  • E pentru prima oara cand un Memorandum nu contine taieri, ci masuri de relansare.
Ora 17:39 Premierul si-a incheiat discursul. Incep dezbaterile.

Ora 17:20 Victor Ponta prezinta noul acord cu FMI:
  • Prezint in fata plenului intentia guvernului de a avea un nou acord preventiv cu Comisia Europeana (CE), Fondul Monetar International (FMI) si Banca Mondiala (BM).
  • Consider ca deciziile importante pentru intreaga tara trebuie luata dupa consultarea sau informarea Parlamentului.
  • Am considerat extrem de necesar si util sa va prezint situatia actuala, stadiul negocierii si implicatiile unui eventual nou acord intre guvern si FMI.

Din sala se striga "Ponta tradatorul, salvati tricolorul!". Mihail Neamtu a venit langa premier strigand sloganul amintit si a pus pe tribuna de la care vorbeste o punguta cu bani.

Ponta reactioneaza: "Eu totusi va rog sa returnati banii dlui Neamtu, poate are nevoie pentru constituirea noului partid. Domnia sa a spus ca din lipsa de bani nu a fost ales in partid, si nu din lipsa de voturi, si nu as vrea sa fie lipsit de resursele necesare."

Premierul isi reia discursul:

  • Va reamintesc efectele in cadrul acordului incheiat de fostul guvern si incheiat de guvernul pe care il conduc.
  • S-au reintregit salariile, s-a returnat contributia la Sanatate pentru pensionari, salariul minim a crescut la 800 lei.
  • Am iesit din procedura de deficit excesiv si am redus deficitul pe sistemul ESA.
  • Am garantat imprjumuturile autoritatilor locale.
  • Pentru prima oara de la intrarea in UE, am dat imprumuturi din Trezorerie pentru finantarea fondurilor europene.
  • Absorbtia fondurilor a fost triplata, la 22% in acest moment, fiind deblocate toate programele operationale, cu exceptia celui pentru cresterea competitivitatii.
  • Acesta ar fi al treilea acord consecutiv incheiat cu CE si FMI.
  • La primul acord, s-a utilizat un imprumut de 20 de mld, al doilea a fost cu adevarat preventiv iar al treilea acord propus are o valoare de 4 mld euro, o suma care nu va fi folosita de Romania decat in cazuri cu totul si cu totul exceptionale.
  • Romania se imprumuta azi mult mai ieftin decat tarile din regiune.
  • Imi doresc ca acest acord sa fie ultimul incheiat cu institutiile internationale, dupa criza din 2009 Romania se afla intr-o perioada de insanatosire fiscal-bugetare.
  • Mi-as dori ca peste doi ani sa putem spune ca Romania nu mai are nevoie de niciun fel de acord cu institutii internationale.
  • In mod sigur, semnalul dat de Romania ca si-a finalizat cu bine acordurile precedente e unul de stabilitate si predictibilitate, care ofera siguranta investitorilor si bancilor.
  • In baza acestui nou acord, cofinantarea nationala pentru fonduri europene va beneficia de schema top-up, reprezentand o economie anuala de peste un miliard de lei.
  • Care sunt obligatiile si avantajele obtinute de Romania:
  • Nu exista nicio obligatie sau intentie de crestere a fiscalitatii.
  • Se pastreaza cota unica de 16%, exista situatii in care putem aplica scaderi de fiscalitate, cum e TVA-ul la paine.
  • Daca va fi un succes, il vom continua si la alte produse alimentare, pentru a arata ca acea teorie care spune ca o fiscalitate redusa duce la incasari mai mari se poate verifica si in Romania.
  • Pentru obtinerea scaderii TVA, au crescut accizele la alcool si bunuri de lux, o decizie corecta care isi va dovedi ratiunea economica.
  • Referitor la obligarea persoanelor care obtin venituri din chirii de a plati CAS, intra in vigoare de la 1 ianuarie 2014, este limitata la 5 salarii medii, si compenseaza contributiile de asigurari de sanatate acordate pensionarilor.
  • Se prevede majorarea garantiilor de stat la 8 mld lei in 2014.
  • In acest moment, marea problema pentru firmele private e accesul dificil la credit.
  • Statul se poate imprumuta la preturi rezonabile, lasand disponibilul bancilor pentru piata interna.
  • Toate marile proiecte vor fi finantate de institutii internationale.
  • Acordul prevede continuarea cresterii venitului minim garantat si o alocatie pentru incalizarea locuintei pentru venituri sub 650 lei pe luna pe membru de familie.
  • Nu exista privatizari majore: listarea 15% Compania energetica Oltenia, 10% Hidroelectrica, implicarea capitalului privat in companiile energetice.
  • Acordul nu prevede nicio obligatie de a impozita persoanele fizice autorizate sau drepturile de autor, e o cerinta veche a partenerilor internationali.
  • Nu avem o asemenea obligatie, impreuna putem gandi un sistem fiscal care sa largeasca baza de impozitare.
  • Prin angajamentele asumate, propunem un mod transparent prin care sa asiguram stabilitate si predictibilitate, necesare pentru cresterea economica si dezvoltare.
  • Am negociat, ministrii de Finante si Buget, extrem de mult si bine lucrurile pe care Romania le poate asuma.
  • Este extrem de important sa stiu ca acest acord este unul insusit de clasa politica.
  • Vreau sa reiterez ca toate deciziile importante ale guvernului trebuie sa fie prezentate, ratificate de Parlament, fie ca e vorba de politica externa, decizii importante economic.
  • Guvernul administreaza tara, decizia apartine romanilor, si dvs sunteti reprezentantii legitimi ai lor.
Initial, dezbaterea era anuntata la ora 16,00, fiind amanata ulterior pentru ora 17,00. Premierul a inceput prezentarea acordului  la ora 17,20.

Autoritatile romane si reprezentantii FMI si ai Comisiei Europene au ajuns la un acord la nivel tehnic in privinta noului program de tip preventiv, care va fi pe o perioada de 24 luni, a anuntat, recent, seful misiunii FMI, Andrea Schaechter.

Asistenta financiara va fi de patru miliarde euro, acordata in mod egal de FMI si Comisia Europeana. Noul acord stand-by de tip preventiv trebuie aprobat de board-ul FMI in luna septembrie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8927 vizualizari

  • +20 (20 voturi)    
    o intrebare (Marţi, 17 septembrie 2013, 17:34)

    jescu [utilizator]

    Ce inseamna ca s-au garantat imprumuturile locale ? Asta inseamna ca un primar poate imprumuta 10 miliarde de euro si guvernul garanteaza ca ii returneaza el ?
    • 0 (16 voturi)    
      Noul acord cu FMI trebuie respins (Marţi, 17 septembrie 2013, 18:47)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Ne imprumutam de la FMI doar ca sa returnam banii inapoi cu dobinda. La fiecare miliard luat dam doua inapoi, cel pe care l-am imprumutat si nu l-am folosit plus miliardul dobinda. Asta este escrocherie, inginerie financiara.

      Ca si in cazul Rosia Montana, unde nu este clar deloc de ce Romania trebuie sa aprobe exploatarea aurului de catre o firma straina, nici in situatia noului acord cu FMI nu este evident de ce trebuie semnat un asemenea document.

      Citat Ponta: "Acesta ar fi al treilea acord consecutiv incheiat cu CE si FMI. La primul acord, s-a utilizat un imprumut de 20 de mld, al doilea a fost cu adevarat preventiv iar al treilea acord propus are o valoare de 4 mld euro, o suma care nu va fi folosita de Romania decat in cazuri cu totul si cu totul exceptionale."

      Acel imprumut de 20 miliarde de la primul acord a fost folosit majoritar pentru salvarea bancilor straine de la faliment si a avut consecinta diminuarea cu 25% a salariilor.

      Al doilea acord cu FMI inteleg ca nu a folosit la nimic. A fost asa preventiv.

      Al treilea, tot la fel, va fi folosit doar in situatii exceptionale.

      Concluzie:
      Luam imprumuturi doar ca sa le returnam cu dobinda, fara a le folosi la nimic!
      • +21 (21 voturi)    
        Nu suntem in pozitia sa respingem ceva (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:19)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Dupa alegeri, toate institutiile de Stat s-au primenit "politic", in pozitiile cheie, cu oamenii de partid.

        Nu se face nimic cu economia gri sau neagra
        (subterana) din Romania. Dar absolut nimic!

        Statul are nevoie de bani la buget, impozitele sunt "fara numar" pentru contribuabil, iar antreprenorii gasesc mereu portita legala sa ramana in zona gri a impozitelor. Si, in continuare, avem Stat asistential pentru o buna parte din cei 7,4 milioane de votaci.

        Statul Roman este o manea, suntem deja in clivaj major fata de alte tari din blocul ex-comunist - Polonia, Cehia, de exemplu. Bugetarii sunt ca plaiesii, stau bine insurubati in scaune.

        Parlamentul tarii este o adunatura de smecheri care prefera zona gri si afacerile grase, de casa.

        Asta este Romania dupa 24 de ani de democratie. Preferam, in continuare, mersul pe sarma.
        • -5 (9 voturi)    
          Important: Rusia a anulat pensiile private (Marţi, 17 septembrie 2013, 23:04)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Clop

          Aproape nimeni nu va mai primi din 2014 pensii private in Rusia. Acestea s-au dovedit catastrofale pentru economie. A se vedea articolul: "Russia to Save $11Bln by Canceling Most Funded Pensions".
        • -8 (14 voturi)    
          Romania nu e stat asistential nici pe departe (Marţi, 17 septembrie 2013, 23:12)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Clop

          Statul asistential este acela in care se poate trai din Ajutor Social. Un exemplu ar fi Canada unde din circa 700$ Ajutor Social pe luna poti sa-ti inchiriezi o camera, sa-ti cumperi mincare si alte lucruri stric necesare, si asta in Montreal nu dincolo de paralele 66.

          In Romania nu poti trai din ajutor social in Bucuresti sau alt oras mare. Deci Romania nu este stat asistential nici pe departe.
          • +6 (10 voturi)    
            ba este (Miercuri, 18 septembrie 2013, 1:23)

            gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Nici nu iti inchipui cu cat de putin pot sa traiasca unii oameni in Romania, nu uita ca spre deosebire de Canada aici multi oameni nu platesc chirie.
      • +9 (15 voturi)    
        Mai grav - n-ai citit acordul? (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:47)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Mai grav - n-ai citit acordul?

        Luam imprumutul ca sa semnam ca vindem tot ce

        mai avem

        Nuclearelectrica

        Hidroelectrica

        Transelectrica

        Romgaz

        Transgaz

        Elcen
      • +1 (3 voturi)    
        putina (incultura) si multe urlete! (Miercuri, 18 septembrie 2013, 11:29)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        dumitrica, poate vorbesti cu un elev de liceu economic. La 4% dobanda, DUBLAREA se intampla dupa OPTSEPREZECE ANI!!! deci aia cu luam unul si dam 2 inapoi in doi ani e aberatie inculta economic!
        Acord stand0by inseamna ca NU tragi bani decat daca ai nevoie!
  • +26 (34 voturi)    
    ponta demisia!!!! (Marţi, 17 septembrie 2013, 17:41)

    Blue_James [utilizator]

    ...victor viorel ponta, demis si arestat pentru tradare de tzara!!!
    • +14 (20 voturi)    
      Corect ! Bravo ! (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:48)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Blue_James

      La Puscarie cu Tradatorii de Tara !
      • -4 (16 voturi)    
        base,poanta,isarescu,stolojan,P.roman (Marţi, 17 septembrie 2013, 23:05)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        si multi altii, la puscarie
        • +10 (16 voturi)    
          Exact (Miercuri, 18 septembrie 2013, 0:31)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Exact...incepand cu marele Ilici ...primul tradator din lunga serie incompletea de mai sus....
          • +1 (1 vot)    
            da, ilici si isarescu de doua ori (Miercuri, 18 septembrie 2013, 10:20)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            lista ar fi mult mai lunga, dar nu avem spatiu de scris
  • -28 (34 voturi)    
    In sfarsit Ro are prim-ministru (Marţi, 17 septembrie 2013, 18:12)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Dupa bobu (ceasca) si boc (bas) in sfarsit nu ne mai e rusine cu prim-ministrul Ro. Cat despre nimeni care ne-a arat ca penibilul n-are limite e de remarcat doar ce jalnic a ajuns bas daca e nevoit sa trimita pe nimeni sa faca circ. Daca nici pe tanti nutzi nu se mai poate baza ...
    • +23 (27 voturi)    
      IDIOT... (Marţi, 17 septembrie 2013, 18:48)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Ai fost. la fel esti si acum! Si nici nu te vei schimba!
    • +23 (23 voturi)    
      cam cetos (Marţi, 17 septembrie 2013, 18:50)

      Aramis [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      se vede din turnul ala
    • +15 (17 voturi)    
      Impresie artistica (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:45)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Parlamentarii nu au avut altceva de facut, la prezentarea raportului, decat sa caste gura. Pierdere de vreme pe banii publici.
    • +5 (5 voturi)    
      se pare ca (Miercuri, 18 septembrie 2013, 8:08)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      din varful turnului eiffel unde te-ai cocotat, ceea ce vezi este afectat de raul de inaltime si de izolarea in imaginile televizate cu carnatul asta fara cojones si cu nasul mai lung decat al lui pinochio.
      coboara in mizeria vietii noastre si poate exista vreo sansa sa percepi realitatea : miscari de strada cu real mii de oameni (necoordonati de incrancenarea partinica de a se catara la butoanele puterii, ca alta platforma de partid nu au), greva ratb, metrorex, medici si inca o sa mai fie, pentru ca "regele e gol".
    • +2 (2 voturi)    
      Mie imi e scarba de acest premier! (Miercuri, 18 septembrie 2013, 10:47)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      PONTA este cel mai PROST SI SLAB premier pe care l-a avut tarisoara asta vreodata. Si cel mai HOT, dupa mentorul sau Nastase, bineinteles!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Bravo Turnule! (Miercuri, 18 septembrie 2013, 13:04)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Dragule, Turnul Eiffel este in Paris.
      Parisul este capitala Frantei
      Franta este mult in fata noastra si foarte departe de gandirea ta.

      Iti propun sa-ti schimbi pseudonimul, cu unul mai potrivit.
      Ex: Kim Ir Sen, Mao, Stalin, Pyongyang.

      In rest, te invit sa postezi cat mai des.
      Alaturi de Evoque, Mazeta, etc...esti cel mai bun agent publicitar al opozitiei.
      Nu stiu daca asta vrei sau nu, dar ...continua!
  • -5 (23 voturi)    
    Vai (Marţi, 17 septembrie 2013, 18:23)

    adi_b_razzor [utilizator]

    Ponta ca Ponta - putine ma mai surprind de la el. Dar Neamtu?? De cand si pana unde a ajuns asa de clovn? Cred ca era un baiat bun, dar prin contagiere de la politica damboviteana, isi face "reclama" prin mizerii din astea? P-lease !
    • +9 (19 voturi)    
      Sa-i spui Tradatorului ca-i tradator (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:43)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

      Sa-i spui Tradatorului ca-i Tradator

      nu e o chestiune de limbagiu !

      Cum vroiai sa-i spuna ?

      "D-le Tradator dati-mi voie sa va spun ca esti Tradator"

      asa vorbesti tu cu Hotii care-ti prada casa?
      • +4 (10 voturi)    
        ma lasi? (Marţi, 17 septembrie 2013, 23:25)

        adi_b_razzor [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        D-le, eu nu ii apar pe hotii care ne prada casa. Dar nici nu fac cocina din casa. Parlamentul Romaniei este o insutitutie a statului roman indiferent de circarii din el. Sa le fie rusine si hotilor si lui Ponta si lui Neamtu ca isi bat joc de valorile romane pentru interese proprii - ca unul cu aurul si altul cu publicitatea, nu ma intereseaza. In ziare, la i-Realitatea si Antene aruncati cu excremente (verbale sau fiziologice) daca vreti. Dar in Parlament fiti oameni in primul rand si romani ! Cer prea mult? Sau ce ne mai desparte de sedinte de parlament cu pumni si imbranceli, a la Ukraina sau Coreea? Sa ne vedem pe CNN iarasi ca ce tara "democrata" avem?
        • +2 (10 voturi)    
          Daca Hotii iti fura din casa? (Miercuri, 18 septembrie 2013, 0:30)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

          Mai prietene nu te mai da pe din dos

          Daca vin Hotii si iti fura din casa?

          Pai, iei matura la ei sau o bata sau ce-ti vine la mana si iti aperi avutul
          si ii injuri de mama focului , nu ?

          Sau tu "ca sa nu faci cocina" (ca sa te citez)
          le spui

          "Domnilor Hoti haideti sa vorbim civilizat..."

          Pe cine vrei sa prostesti?

          Ei, daca ti-ar fura "tie din casa ta" altfel s-ar pune

          problema si pentru tine, nu-i asa?

          Deci tu nu simti Romania ca si Casa ta...asta-i

          necazul tau si al nostru....

          Cand fiecare dintre noi va simti ca Romania

          "E Casa Lui" sa vezi ca nu va mai avea nimeni

          tupeul s-o fure !

          Din pacate unii de pe la noi nu simt asta....
          • -2 (6 voturi)    
            Nu am cu cine (Miercuri, 18 septembrie 2013, 1:20)

            adi_b_razzor [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            D-le, cu expressi de genul " a da pe din dos" dovediti ca sunteti la acelasi nivel (de mahala) cu circarii care se VOR politicieni, parlamentari. Metafora dvs. are limitele ei, fie ca vreti sa acceptati fie ca nu. Eu vorbesc de sec. XXI, Parlament (cica) al unui stat membru UE. Daca dvs. vreti sa iesiti cu furcile pe strada si sa faceti politica de Ev Mediu, va urez succes. Dar nu imi puteti spune ca ma reprezinta pe mine, ca roman, ca ACEASTA este casa mea, Romania etc etc. Ce ar fi daca maine 250 de parlamentari vin toti la sedinta cu metafore, pungute, steaguri etc? Va rog sa ma lasati cu nostalgiile Vlad Tepes sau poate ne spuneti cu cine ati votat in 2002 - "vadim curata tara de hoti etc etc". Daca vreti stat militarizat sau de guerilla, mergeti va rog in egipt sau in alte parti.
            • +3 (5 voturi)    
              unu fura o tara de 10 Miliarde (Miercuri, 18 septembrie 2013, 9:31)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

              Unu fura o tara de 10 Miliarde

              si tu vorbesti de "limbajul academic"?

              Eu n-am sa iesim "cu furci" "vadim" etc..
              asta-i prosteala tip Tapalaga cu Mioriticii
              care-s prosti ca nu se lasa Cianurati
              cred ca ai vazut meetingului ca e civilizat
              chiar daca n-ai dat pe-acolo

              Deci abtine-te sa bagi chestii si acuzatii de-astea de la tine...ca nu tine
              Mai spune ca suntem leginari si sau platiti de Soros si esti Iliescu-2

              Apoi ca sa stii si tu:
              "Sa-i spui Nesimtitului ca-i Nesimtit
              nu-i o chestiune de limbagiu"
              (Mihai Eminescu)

              Asa ca mai incet cu smecheria cu "limbajul academic pe scari" si mai pune mana si citeste-l pe Eminescu.

              Apoi, stii si tu, ca daca unul iti fura casa
              nimeni nu-i vorbeste Hotului frumos
              asa ca n-are rost sa faci pe-aici pe smecheru....

              In loc sa acuzi Hotia...ne prostesti
              ca nu vrem sa vorbim "academic" Hotilor?

              Apoi sa pui egal intre Hotie si intre vorba
              care-i spune Hotului ca e Hot, e alta smecherie care nu tine.

              Las-o balta !
              • -1 (1 vot)    
                pfff (Miercuri, 18 septembrie 2013, 16:47)

                adi_b_razzor [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

                Get a life ! A real one !

                (jumatate din comentariile de pe articolul asta sunt ale tale. Daca esti asa de zelos si fan(atic) Neamtu, poate cand cresti mare te insori cu el.
            • 0 (4 voturi)    
              "a o da pe din dos" nu e injuratura (Miercuri, 18 septembrie 2013, 9:40)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

              Loc. adv. De-a-ndoasele(a) sau pe de-a-ndoasele(a) = altfel de cum trebuie, de cum e firesc, anapoda; întors invers; cu spatele înainte, de-a-ndăratele(a); Cu dosul în sus = invers de cum e normal, de cum trebuie; în mare dezordine. În dos = în lipsă, în absență, fără să fie de față. ◊ Expr. A scăpa pe (sau prin) ușa din dos = a scăpa cu mare greutate (și pe căi necinstite) dintr-o încurcătură. A intra pe (sau prin) ușa din dos = a obține o favoare (pe căi necinstite, prin protecție). A da dos (la față) sau a da dosul = a se retrage; a fugi; a o șterge. A întoarce cuiva dosul = a se întoarce cu spatele la cineva în semn de supărare; a rupe relațiile de prietenie (cu cineva).

              --------------------------------------------
              A scăpa pe (sau prin) ușa din dos = a scăpa cu mare greutate (și pe căi necinstite) dintr-o încurcătură
              ---------------------------------------
              A scăpa pe (sau prin) ușa din dos
              = a o da pe (sau prin) ușa pe din dos
              = a o da ... pe din dos
              a scăpa cu mare greutate (și pe căi necinstite) dintr-o încurcătură
              ---------------------------------------


              1. te rog citeste DEX-ul inainte sa acuzi
              si mai invata Limba Romana ca se pare
              ca la tine in vocabular
              "dos=homosexual" sau "fund" si-atat

              2. In 2002 n-au fost alegeri !

              3. In piata n-ai fost nici acuma nici in '90
              asa ca abtine-te sa vorbesti de altii.
  • -12 (20 voturi)    
    neamtu (Marţi, 17 septembrie 2013, 18:57)

    evoque [utilizator]

    o nulitate fara vreun rost sau vreun viitor in politica romaneasca.
    De la scrisorile lui tomac, la punguta lui neamtu se vede clar ca oamenii astia sunt sub nivelul grupei pregatitoare.
    Domn' presedinte gasiti domnule niste oameni mai acatarii, serios ca pana acum doar cu boc a fost cat de cat mai bine ca ii mergea gura precum la predicatori.
    • +5 (19 voturi)    
      "Nulitatea" i-a spui Tradatorului ca-i Tradator (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:44)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      "Nulitatea" i-a spui Tradatorului ca-i Tradator

      Dar tu care-ai votat cu Tradatorul ?

      Cum te simti? Bine ?
    • +7 (13 voturi)    
      Sa nu ne spui (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:46)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ca esti indragostit de Ponta.
  • +15 (25 voturi)    
    Bravo! (Marţi, 17 septembrie 2013, 19:19)

    adisor2007 [utilizator]

    Asta opozitie,nu parlitul de Blaga!!!
    • +14 (22 voturi)    
      Corect ! Trebuie sa li se spuna Tradatorilor (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:46)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui adisor2007

      Corect !

      Trebuie sa li se spuna Tradatorilor

      ca-s Tradatori !

      Sa li se spuna pe sleau in fata fara ocolisuri !

      Bravo Neamtu !
  • -8 (16 voturi)    
    intrebare... (Marţi, 17 septembrie 2013, 19:29)

    republicanu [utilizator]

    Dle Dan Tapalaga ce se-ntampla daca Dl Neamtu era si mai suparat si scotea pistolul sau in saculet avea antrax sau H2SO4 fumans sau...
  • +8 (16 voturi)    
    g shock (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:37)

    Googol [utilizator]

    ce făcuși neamțule? vrei să treacă ponta pe diazepam- supozitoare?
  • +12 (14 voturi)    
    ce a fost asta ? (Marţi, 17 septembrie 2013, 20:58)

    Dacii [utilizator]

    ataat !? mai putin de o ora de discutii in care nu s-a zis nimic concret? unde sunt avantajele ?! ca nu creste TVA ? ce dracu de tara de invidiat, ca ne mananca cainii pe strazi .. de unde macrostabilitate, ca nu producem autohton mai nimic, noroc ca suntem iefini si vin firmele din vest sa produca ieftin... astfel avem locuri de munca ... din tot textu ala nu am citit decat imprumut, alocatie de incalzit, TVA pe paine dar MACROECONOMIC SUNTEM DE INVIDIAT ! Vai de capu vostru si de aia care il sustineti pe copilul ala prostan de ponta.
    • +3 (3 voturi)    
      care discutii? (Miercuri, 18 septembrie 2013, 11:34)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Dacii

      se putea cumva schimba o singura litera la scrisoare? [am convenit eu cu tine sa-i dam doua palme lui X; are X vreun cuvant?]
      Oricum aceea e minimul! daca vrea sa impoziteze ochelarii cu 5% nu-l opreste FMI...
  • +4 (10 voturi)    
    aaah, mihail neamţu... (Marţi, 17 septembrie 2013, 21:55)

    Nicolae Kidman [utilizator]

    s-a găsit cine...
  • -3 (9 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 17 septembrie 2013, 22:40)

    [anonim]

    • +4 (16 voturi)    
      Credeam ca zici despre Ponta (Miercuri, 18 septembrie 2013, 0:23)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui

      Credeam ca zici despre Ponta

      Pai bine ma unu da tot Aurul Tarii pe Gratis

      strainilor desi ca functie in Stat

      are functie "de Mana Dreapta a lui Decebal"

      ca sa intelegi mai bine

      Iar unu (Neamtu) vine si-i zice

      "Ma Iuda, Ma Hotule si Tradatorule !"

      Si tu vii aici si zici

      "Ma ce urat vorbeste Neamtu !"

      Deci pe tine te doare-n cot ca se fura Aurul

      pentru care a murit Decebal nu?

      Ce sa mai zic atunci...ai zis tu tot
      • -2 (2 voturi)    
        :) (Miercuri, 18 septembrie 2013, 7:12)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        daca tu asta ai inteles din istorie, ca decebal a murit ca sa nu se fure aurul....
        • 0 (2 voturi)    
          Aurul e si "o metafora" Prietene (Miercuri, 18 septembrie 2013, 10:21)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          Tu ai citit cat s-a serbat la Roma si ce si cat s-a
          construit cu aurul din Dacia?
          Nu stii din cate vad.

          Stii ca Decebal a deviat albia raului Sargetia
          Deci a deviat raul a ingropat tot Aurul din
          Tezaurul Tarii in albia Raului
          si apoi a pus raul sa curga la loc?
          Nu stii din cate vad.

          Stii ca Bicilis un sfetnic apropiat a lui Decebal
          (un fel de Ponta) s-a dus
          si le-a spus Romanilor unde e ascuns aurul
          si le-a dat aurul pe nimic?
          Nu stii din cate vad.

          Astea le-au scris romanii si grecii nu dacii...
          deci nu e propaganda A3, B1, RTV

          3. Apoi Aurul e si "o metafora" Prietene
          cand zici Aur zici moartea lui Decebal
          si jalea taranilor de 2000 de ani.
          zici "galben aurul campiei"
          aur = e tot ce e mai drag pentru noi
          in tara noastra (inclusiv aurul fizic)

          Alburnus Maior e atestata pe vremea lui Decebal
          (putin dupa , practic imediat dupa cucerire romanii au navalit la minele de aur, ca si Gold-ul azi)

          Alburnus Maior e numit "California Antichitatii"
          nu de noi de istoricii germani ai Imperiului Roman


          si asta e doar inceputul intamplarilor
  • +3 (3 voturi)    
    Si clauzele abuzive? (Miercuri, 18 septembrie 2013, 9:08)

    D-or [utilizator]

    Spoliind populatia, se submineaza si economia.

    Lovituri din toate directiile... cit o s-o mai incasam?
  • +3 (3 voturi)    
    Lectia 'la zi' data de duhovnicul de casa. (Miercuri, 18 septembrie 2013, 9:37)

    hotnewsfil [utilizator]

    Aseara, cand a ajuns acasa, duhovnicul sau 'de familie', sfantul intre sfintii parlamentului - Ilie Sarbu,
    starostele acestora, sfetnicul si formatorul de caractere al celor treisute de ingeri nevinovati (cu aripioarele crude, inca in crestere), bagati in parlament de legile bine ticluite de canaliile batrane, imputite in rele, Ilie Sarbu l-a imbratisat mandru pe ginerica Viorel si l-a blagoslovit cu vorbe de sfanta lauda : 'bravo, mai michiduta, asa de vreau, dracusorile; i-ai intors cum te-am invatat vorbele lui Basescu, ai ingrosat bine tovalul obrazului, te-ai facut ca ploua; ti-a zis el ca esti un mincinos, i-ai replicat tu, in gura mare : 'Basescu e cel mai mare mincinos, nu poate sa traiasca daca nu minte, Base e cel mai mare dusman la Romaniei, al tuturor romanilor, ii uraste pe toti romanii fiindca l-au facut ilegitim, prin vot, vrea sa ii distruga pe toti inainte de a spala putina de la Cotroceni'.
    Asa sa faci, orice ti s-ar spune, sa le-o dai imediat inapoi : daca iti zice una, tu sa raspunzi pe loc: 'ba tu, ba tu, ba tu', 'cine zice ala e'; ai inceput sa te coci, mai michiduta, pentru scaunul de la Cotroceni, toti tovarasii mei care tin ferm fraiele parlamentului sunt de acord ca, imediat dupa alegerile pentru parlamentul UE, sa anuntam poporul ca tu ii vei fi presedinte, sa le facem figura liberalilor; ti-o spun pe-aia dreapta, mai michiduta, Neamtu te-a cam lovit azi in moalele capului, a cam avut dreptate cu ce ti-a aruncat catre amvonul la care te aflai; ai fost gata-gata sa te clatini dar te-ai tinut tare, asa cum te-am invatat, te-ai cam facut tu ca varul dar ai scos armele tale bune la toate : 'ba tu, ba tu, cine zice ala e' si ai dat-o inainte cu citania; cine dracu', Doamne, iarta-ma, i-o fi informand pe al de Neamtu, cu secretele noastre cele mai de taina?; o sa vorbesc cu Hrebe sa afle cine-i tradatorul, sa facem o sedinta de infierare, sa-l aruncam in strafundurile iadului, in cazanul cu smoala, sa vada Neamtu cum pedepsim noi Iudele.
  • +3 (3 voturi)    
    Smecheria cu "facem locuri de munca" (Miercuri, 18 septembrie 2013, 10:09)

    alex1234 [utilizator]

    pe luna
    -----------
    1000 de muncitori x 400 EU / luna = 400.000 eu/luna

    pe an
    -------
    400.000 EU/luna x 12 luni = 4.800.000 EU/an

    pe 10 ani
    ------------
    4.800.000 x 10 ani = 48.000.000 mil EU / 10 ani

    pe 20 ani
    ------------
    48.000.000 x 2 = hai 100.000.000 mil EU / 20 ani

    Pai Romania a luat 20 de miliarde imprumut intr-o zi
    Ca sa va dati seama ce suma colosala a luat

    Cu banii aia ii platea pe acesti 1000 de muncitori
    4000 de ani adica de pe vremea lui
    oamenilor din pesteri si pana azi

    calcule:
    100 mil EU (pt. 1000 de muncitori pe 20 de ani)
    500 mil EU (pt. 1000 de muncitori pe 100 de ani)
    2.000 mil EU (pt. 1000 de muncitori pe 400 de ani)
    20 miliarde de EU (pt.1000 de muncitori pe 4000 de ani)

    Dar nici pe departe Nu vor fi 1000 muncitori
    timp de 20 ani...

    Deci pentru 100 milioane de euro pentru un iluzoriu
    20 de ani x 1000 de muncitori

    si 6% redevente noi dam 17 miliarde EU pe gratis?

    (ca aia cu 25% din profit e "smecheria profitului zero")

    ------------------------------------------------------------
    Propun sa se Puna o TAXA de 1 EU pe luna
    Tuturor salariatilor din Romania sunt
    aprox. 5 - 5.5 milioane in Total
    ------------------------------------------------------------
    si cu 4 mil EU pe luna (cat se vor colecta pe real)
    sa fie ajutati in primul rand toti
    Capii de familie care nu au de lucru in zonele Mono-Industriale
    4.000.000 EU / 400 EU-luna/om = 10.000 de oameni
    In Nevoie care pot fi ajutati VESNIC nu 1000
    pe 20 ani.
    ADICA PUTEM AJUTA 10 ROSII MONTANE
    CU 400 EU/de om pe luna
    ------------------------------------------------------

    ASTA ca sa terminam cu smecheria "bacsisului"
    cu "locurile de munca"
    • +1 (1 vot)    
      usor cu vorbele! (Miercuri, 18 septembrie 2013, 11:38)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      a luat BNR 12 mld si ii restituie din surse proprii [lasa-ma sa-l cred pe Isarescu si pe tine]. Daca te uiti in executia BUGETARA ai sa vezi ca de buget s-a restituit cam 200 mil, restul pana la 2 mld l-a facut BNR.
      Iar cele 12 mld din tezaurul BNR erau ca sa previna un atac pe leu.
  • +1 (1 vot)    
    CAS, CASS pe chire! Halal social democrat e Ponta! (Miercuri, 18 septembrie 2013, 16:08)

    gerard [utilizator]

    Oare Ponta intelege fraza ce i-a iesit pe gura? "Referitor la obligarea persoanelor care obtin venituri din chirii de a plati CAS, intra in vigoare de la 1 ianuarie 2014, este limitata la 5 salarii medii, si compenseaza contributiile de asigurari de sanatate acordate pensionarilor". Vorbele astea chiar ar trebui sa fie traduse in limba romana!
    Preconizatul impozit forfetar anual urmeaza sa ia hotelierilor (care in fapt inchiriaza camere de hotel) doar o suma egala cu valoarea "chiriei" incasate intr-o singura zi! Pe cand unui proprietar care-si inchiriaza de nevoie garsoniera si se muta la copii i se ia 17% din totalul sumelor incasate ca chirie, adica intreaga chirie pe mai mult de 2 luni! Halal social democrat acest Viorel Ponta! Cum dracu' sa diminueze evaziunea fiscala cu masuri asa de idioate?!
  • 0 (0 voturi)    
    Politica lui Ponta (Miercuri, 18 septembrie 2013, 20:22)

    Alistar44 [utilizator]

    Trebuie sa intelegeti D-le Ponta ca sunteti un personaj complet expirat şi trebuie sa plecati in magistratura, POLITICA NU ESTE PEBTRU ORICINE.
    Dvs va place numai puterea si banii . oricum obţinute, char ruinând ţara-


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by