VIDEO Victor Ponta: Proiectul Rosia Montana este inchis. Protestele si-au atins scopul. In mod sigur nu va exista raspunderea Guvernului daca va exista un proces

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 9 septembrie 2013, 14:02 Actualitate | Esenţial

Premierul Victor Ponta a declarat luni ca proiectul de exploatare a aurului de la Rosia Montana "este inchis" si ca protestele de strada si-au atins scopul. Victor Ponta a precizat, vizibil suparat, ca nu a existat in USL o discutie despre respingerea acestui proiect, "dar s-au antepronuntat liderii". Primul ministru a precizat ca s-a deplasat la Parlament pentru a se "asigura ca dl Antonescu pune rapid pe ordinea de zi (proiectul de lege privind Rosia Montana), se respinge, la fel va fi si la camera". Anuntul premierului vine la o ora dupa ce Crin Antonescu a declarat sa se opune proiectului. Sedinta birourilor permanente ale Senatului si Camerei pentru infiintarea unei comisii speciale pentru Rosia Montana, programata pentru luni, a fost anulata dupa declaratiile celor doi lideri USL.

UPDATE 14:50: Primul ministru, intrebat daca a avut o discutie cu Crin Antonescu: "Nu, nu am apucat. Partea de dezavantaje: era o investitie pe care statul roman nu o poate face. Trebuiau investiti la inceput 1,5 miliarde, bani pe care statul roman nu ii are. Poate peste 5 ani, peste 6 ani sa ii avem sa ii investim noi. Pana la urma Parlamentul de-aia e Parlament. Cei de la Rosia Montana, din 1998 dar mai ales din 2005 de cand e Traian Basescu presedinte au avut promisiuni ferme ca proiectul se va face. Cu siguranta vor cere despagubiri, nu stiu cat. Tinand cont de faptul ca exista o majoritate parlamentara impotriva, proiectul se va respinge. Probabil ca o sa platim toti si cred ca e corect sa spunem acest lucru. Banii publici sunt tot de la cetatenii acestei tari. E o procedura intreaga, de 10 ani de zile, pe care sigur ca era mai bine sa o inchidem din timp."
----------------------------------
UPDATE 14:48: Victor Ponta: "Nu vrem sa prostim oamenii, la 11:00 sa anunta ca sustinem si la 1:00 sa nu mai sustinem proiectul. (...) Domnul Blaga si Antonescu au spus dinainte ca sunt contra. Atunci trebuie sa intram rapid la Senat - sigur, pe procedura normala, la comisii. O decizie pe un proiect atat de controversat trebuie luat de institutia suprema a tarii - de aceea am trimis proiectul la Parlament. Sa discute cu proiectul de lege pe masa. Din moment ce nu exista sprijin parlamentar, nu are rost sa tinem oamenii incurcati. Intra la Senat, se respinde, intra in procedura de urgenta si la Camera."
-----------------------------------
UPDATE 14.37: Victor Ponta a declarat ulterior ca vor exista cereri de despagubiri din partea companiei de la Rosia Montana, dar "in mod sigur nu va exista raspunderea Guvernului daca va exista un proces". "Eu nu stiu cit vor cere despagubiri, dar probabil ca vor cere. La PSD fiecare voteaza cum crede de cuviinta".
-----------------------------------

Declaratiile acordate de prim ministru ziaristilor aflati la Parlament vin la cateva ore dupa ce Crin Antonescu, co-presedinte al USL, a anuntat ca se opune proiectului Rosia Montana.

"Am vazut declaratia (lui Crin Antonescu, n.r.), cred practic ca in acest moment proiectul este inchis", in conditiile in care si Vasile Blaga, liderul PDL, s-a pronuntat impotriva si "nici in PSD nu eram foarte clar intr-o directie sau in alta".

Primul ministru a precizat ca s-a deplasat la Parlament pentru a se "asigura ca dl Antonescu pune rapid pe ordinea de zi (proiectul de lege privind Rosia Montana), se respinge, la fel va fi si la camera".

Victor Ponta a avertizat insa ca "in mod cert vor exista procese" cu investitorii de la Rosia Montana: "Nu vreau ca eu personal sau alti ministri sa fim acuzati de subminarea economiei nationale. Vreau ca Parlamentul sa decida".

Intrebat daca liderul PNL, Crin Antonescu, s-a consultat cu el inainte de a anunta public ca se opune proiectului Rosia Montana, Ponta a raspuns: "Nu, nu ne-a consultat".

"Sunt convins ca presedintele senatului va lua toate masurile, initiem rapid ... In momentul in care e clar majoritatea impotriva, nu mai are rost sa lungim lucrurile. Este foarte clar ca acum decizia a e luata si haideti atunci la Senat sa inchidem cat mai repede proiectul. Senatul in procedura de urgenta sa respinga proiectul, il trimite la Camera (Deputatilor), il respinge si Camera si cu asta basta", a subliniat el.

  • Citeste aici declaratia in care Crin Antonescu a anuntat ca se opune proiectului Rosia Montana
















Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Abandonat la 3 luni intr-un spital din Giurgiu, Max a fost adoptat de un cuplu australian. De ce vrea acum sa vina in Romania

Un tanar roman, abandonat pe cand era bebelus intr-un spital din Giurgiu, se aventureaza, de la capatul lumii, din Australia, in calatoria vietii.
81300 vizualizari
  • +14 (32 voturi)    
    Yeeeeeeeeeeey!!! (Luni, 9 septembrie 2013, 14:03)

    rape [utilizator]

    Victorieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
    • +33 (33 voturi)    
      pana la alegerile prezidentiale (Luni, 9 septembrie 2013, 14:26)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui rape

      si-a dat seama ca Antonescu trebuie sa candideze la anul. dupa o sa uite iar cum si-au uitat propriul program de guvernare dupa ce au fost alesi - ex. pct 8 in care ziceau ca nu vor Rosia Montana.
      • +17 (17 voturi)    
        demisia Guvernului ceva? (Luni, 9 septembrie 2013, 16:32)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Dupa taraboiul acesta, deputatul Victor Ponta poate cere demisia premierului Victor Ponta? Multumesc.
        • +10 (10 voturi)    
          Ponta a luat mita pt. Rosia Montana (Luni, 9 septembrie 2013, 17:09)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Citat Ponta: „O să plătim toţi, la un moment dat vom plăti cu toţii”

          Este evident ca atitudinea aceasta de avocat disperat al proiectului Rosia Montana a lui Ponta vine de la faptul ca a luat mita pentru a promova proiectul.
          • +13 (13 voturi)    
            nu plătim nimic! (Luni, 9 septembrie 2013, 17:27)

            FFF T [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Ponta pare că-i imploră pe-ăştia de la RMGC să dea Statul în judecată!
            De ce să plătim despăgubiri pentru nişte politicieni iresponsabili care le.au promis o afacere? Ei, poftim!
            • +6 (6 voturi)    
              Prost negociator... (Luni, 9 septembrie 2013, 21:26)

              cititoare [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

              Nu trebuia sa zica nimic! Ce l-a apucat sa zica ca o sa trebuiasca sa platim?? Asta ii atita si mai tare pe cei de la Gabriel Resources sa ne dea in judecata si sa ceara despagubiri imense, pentru ca ei stiu ca noi acuma ne asteptam la asta si ne-am resemnat.
              • +5 (5 voturi)    
                Politicieni imbecili si corupti (Marţi, 10 septembrie 2013, 8:40)

                oilman [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

                DPDV comercial romania nu respecta niste prevederi contractuale legale, va fi dat statul in judecata, va pierde si va plati ... contribuabilul. Evident Ponta, un idiot corupt si obraznic, nu era cazul sa faca 'negociere in reverse' si sa zbiere in presa ca statul va plati, etc .... Problema cu Rosia Montana este ca astfel de contracte trebuiesc facute cu diligenta, cu companii MAJORE competente gen sa zicem Newmont Mining, Barrick, BHP Billiton samd - companii care pot sa dezvolte proiecte miniere responsabil si sa asigure garantiile de mediu - dar cu potiticienii romani problema e ca e mult mai usor de lucrat cu companii ad-hoc care se adapteaza mai usor la sistemul de spaga din Romania ...Oare n-ar fi o idee buna de umblat mai atent la toti cei amestecati, direct sau indirect, cu Gabriel Resources si gasca din jurul lor ? Cred ca s-ar afla chestii interesante.
              • -1 (1 vot)    
                ca si cum... (Marţi, 10 septembrie 2013, 12:05)

                cami_p [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

                ca si cum investitorii nu stiu ca trebuie sa platim ca nu am respectat partae nostra de indatorire... nus tiu pe ce lume traiti. oricum, proiectul era mai bun decat sa pastram saracia si sa mi platim si niste miliarde
        • +2 (6 voturi)    
          Statul plateste penalitati pentru asta? (Luni, 9 septembrie 2013, 17:18)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          La cat se pot ridica penalitatile in aceasta situatie?

          Pt ca s-ar putea sa u fie chiar o victorie!

          PS:

          Intr-o maniera foarte pragmatica USL se foloseste de supararea latenta din societate pentru a-si credibiliza actiunile!

          Cand Basescu a taiat 25% a folosit supararea pentru a rasturna PDL si implicit pe Basescu!

          Acum cand avansa proiectul RM, s-a folosit de proteste, (la care amicul Remus a pus umarul) si atentie: a DECLARAT adica a hotarat de la sine putere ca statul se opreste aici!

          Dupa modelul Grajdan, si Gold Corporation o sa friga o despagubire de sute de milioane... de unde evident, si politicul mananca cateva procente!
      • 0 (0 voturi)    
        praf (Marţi, 10 septembrie 2013, 11:56)

        cami_p [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        totul e de imagine is campanie, dar proiectul ramane perfect in picioare si are si avizele
    • +46 (50 voturi)    
      Nu-i nici o victorie... la cit minte micul muc (Luni, 9 septembrie 2013, 14:32)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui rape

      nu m-ar mira sa nu smechereasca ei ceva asa incit sa inchida gura poporului si sa lase o portitza deschisa .

      Oricum protestele nu trebuie sa opreasca pina cind nu se anuleaza si autorizatiile pt gazele de sist ..... Nu cred ca RO va mai avea apa potabila dupa inceperea exploatarilor de gaze .
      • +18 (18 voturi)    
        intradevar..... (Luni, 9 septembrie 2013, 15:13)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        ....nu este nicio victorie inca.
        Pasul inapoi, l-au facut cu gandul la alegerile pentru PE, unde si plagiatorul mincinos dar si kkrau isi au consoartele pe liste cu candidati.

        Totodata plagiatorul a aruncat pisica responsabilitatii unui eventual proces cu firma respectiva in curtea demonstrantilor iar de platit, "vom plati cu totii".
        Deci, asa dupa cum ne-au obisnuit timp de 23 de ani, indiferent de cate prostii, furaciuni sau escrocherii fac, "alesii" nu au nicio vina.

        De aceea am ajuns in aceast marasm economic si moral si nu vom putea iesi din el decat prin schimbarea sistemului politic parlamentar si trecerea la administrarea statului prin contract.

        Pana atunci, pastrand acest sistem politic dusmanos, nu facem altceva decat sa ii schimbam pe smecheri intre ei si sa ne facem aceleasi iluzii desarte pe care le-am avut timp de 23 de ani.
      • +17 (19 voturi)    
        "Cainii vagabonzi" urmatorul pe lista (Luni, 9 septembrie 2013, 15:19)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Daca politicienii nu sunt in stare sa rezolve problemele, hai sa le luam pe rand cate una pe saptamana...
        • +4 (4 voturi)    
          Da chiar... (Luni, 9 septembrie 2013, 21:27)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui rov

          O s-o tinem intr-un protest tot restul anului... Luam fiecare lege una cite una si gata.
    • +31 (31 voturi)    
      aiurea (Luni, 9 septembrie 2013, 14:34)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui rape

      or sa ingroape proiectul prin comisii si n-or sa dea niciun aviz. ramane cum am stabilit si exact cum tot spun pe aici.
      sunt profesionisti in a a runca praf in ochi oamenilor si totul se va stinge. proiectul o sa apara cand o sa fie cazul...
      • +31 (31 voturi)    
        O sa apara (Luni, 9 septembrie 2013, 14:45)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Dupa votarea Constitutiei.
        Au nevoie deocamdata de pulime sa treaca noua Constitutie, apoi vor face si desface ei totul in tara asta.
        • +9 (9 voturi)    
          erata la ...vor face (Luni, 9 septembrie 2013, 15:29)

          PopaPius [anonim] i-a raspuns lui nano2k

          ...vor fura...
          • +6 (6 voturi)    
            Imi asum erata (Luni, 9 septembrie 2013, 15:48)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui PopaPius

            Am vrut doar sa fiu mai elegant in exprimare :)
      • +31 (31 voturi)    
        pe ce se bazeaza (Luni, 9 septembrie 2013, 14:55)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        tonta cand sustine ca rmgc va cere despagubiri, dar ca acestea nu privesc guvernul? daca nu exista vreun contract semnat cu vreo autoritate a statului roman, cui va cere rmgc despagubiri? taranilor din rosia montana?
        • +4 (10 voturi)    
          pai... (Luni, 9 septembrie 2013, 15:25)

          cris34 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          vor cere despagubiri pentru explorarile si studiile facute pana acum, in care au investit foarte multi bani si pe care le-au facut in urma unor promisiuni ca afacerea se va incheia, adica se va bate palma. Deja acolo sunt angajati oameni. Cu asta am raspuns, iar asta nu inseamna ca sunt de acord cu proiectul.
          • +10 (10 voturi)    
            Riscul meseriei (Luni, 9 septembrie 2013, 15:36)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cris34

            Nu i-a pus nimeni sa investeasca daca nu a fost inca aprobat nimic, nu? Le-a pus cineva pistolul la ceafa sa bage bani?

            La costurile astea o sa puna si spagile date pana acuma?
          • +9 (11 voturi)    
            Care oameni angajati? (Luni, 9 septembrie 2013, 15:43)

            Bunicutza [utilizator] i-a raspuns lui cris34

            Dupa cum spunea ieri la Ziua Mineritului insusi dl. primar Furdui, angajatii RMGC sunt angajati cu contract de munca pe perioada determinata de trei luni, care le expira in septembrie. Oricum nu prea aveau ce face pe acolo, mai alungau cate un ziarist nedoriit, mai intampinau cate o comisie parlamentara, mai puneau de cate o demonstratie de sutinere, si, desigur, d-na Sanda tragea clopotele la morti
            Lasand la o parte gluma, guvernul ar trebui sa se gandeasca serios sa ridice statutul de zona monoindustriala pentru Rosia Montana si sa incurajeze intr-un fel sau altul dezvoltarea in alte directii a economiei locale. Acuma serios, dupa cata reclama i s-a facut in presa mondiala, sunt sigura ca vor fi destui turisti doritori sa vina acolo, cu conditia sa gaseasca un loc de cazare decent. Daca zona ar primi 10000 de turisti pe an, (adica daca fiecare din cei 400 de angajati RMGC ar caza in medie 25 de turisti pe an) ceea ce nu e mult, si fiecare ar lasa in medie 500 de euro pentru servicii turistice de o saptamana, ceea ce iarasi nu este foarte mult, ar intra in zona 5 000 000 de euro anual numai din turism. Fara a pune la socoteala locurile de munca create in costructii si alte servicii.
            Numai vointa sa fie!
            • -1 (1 vot)    
              Bunicutza (Luni, 9 septembrie 2013, 21:05)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Bunicutza

              Esti de o naivitate induiosatoare si cifrele tale sint demne de Alice in Wonderland.
              Aia cu 10.000 de turisti pe an este posibila numai ca este o cifra extrem de mica. Un sat cu 400 pensiuni ar fi ceva ce probabil doar in zonele schiabile din Austria intalnesti. Zona de care zici tu ar putea avea maxim 4-5 pensiuni cu cate 20 de locuri si cate maxim 5 angajati.
              Propui dupa aceea ca fiecare turist sa cheltuie cate 500 euro pe saptamana. Pe ce? Eu dau in anual aprox 2500 euro pentru 3 persoane 10 zile concediu all incusive. Daca reduc la 7 zile ar insemna ca total cheltui cam 583 euro pe saptamana de persoana(din care 200 euro e biletul de avion) Poti tu sa imi spui ce pot sa imi ofere pensiunile de la Rosia Montana de banii astia? Vor face un all inclusive cu bai de namol si turism de cariera peste deal la Rosia Poieni?
              Ce spui tu este wishfull thinking si nu tine de foame.
          • +5 (7 voturi)    
            Au primit aviz pentru cianuri? (Luni, 9 septembrie 2013, 15:50)

            CatalinPetrica [anonim] i-a raspuns lui cris34

            Au primit aviz pentru cianuri?
          • +2 (2 voturi)    
            aveau deja informatiile (Luni, 9 septembrie 2013, 19:34)

            revo [utilizator] i-a raspuns lui cris34

            S-a facut pe vremea lui ceasca, in anii ' 85, un studiu serios, in profunzime, al perimetrului. Documentatia a fost cumparata de RMCG de la bun inceput, stiau sigur ce se gaseste acolo. Aurul este de doar 1,5 g/ tona, in schimb alte metale rare sunt cacalau.
            Apropo, imi vine sa plang - vremea lui ceasca a ajuns etalon!! Iti vine sa crezi asa ceva?!
        • +11 (11 voturi)    
          stie el ce stie (Luni, 9 septembrie 2013, 15:31)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          doar exista un sova in guvern si alt sova avocat de casa al Rosia Montana Gold Corporation :)
    • -14 (24 voturi)    
      gandeste si tu putin (Luni, 9 septembrie 2013, 14:52)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui rape

      ce victorie? pentru cine? proiectul asta inseamna cateva miliarde de dolari la bugetul de stat, alte cateva miliarde in economie, inseamna reecologizarea zonei, inseamna investitii in patrimoniu, inseamna CATEVA MII de locuri de munca in zona, unde somajul e foarte ridicat. oamenii cer de ani de zile pornirea proiectului, iar in economie e nevoie de INVESTITII, nu de respingerea lor!
      • +7 (9 voturi)    
        Corect! (Luni, 9 septembrie 2013, 15:27)

        Sy [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Locuitorii zonei vor deschiderea exploatarii de la Rosia Montana. Este ca in bancul ala cu babuta pe care o ajuti sa treaca strada si ea nu vrea. Sau cu cetatenii Republicii Moldova care nu vor sa se uneasca cu Romania (conform referendum si n sondaje),iar noi o tinem intr-una cu Podul de flori....
      • +4 (4 voturi)    
        bai postace rmgc (Luni, 9 septembrie 2013, 18:03)

        ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        ai apucat sa-ti vinzi actiunile inainte de cadere? Ca, in ciuda a ceea ce minte Pontanocchio, cei car vor trebui sa plateasca despagubiri sunteti voi, astia de la RMGC, pentru incalcarea drepturilor si libertatilor rosienilor si pentru distrugea de obiective culturale, istorice si naturale.

        No, apai vezi-ti de drum, ca-i bai mare !
      • +1 (1 vot)    
        contract pe perioada determinata (Luni, 9 septembrie 2013, 19:42)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        lica.lica, te rog spune-ne in soapta, numai noua astora de aici, tu cum ai contractul? Pe perioada determinata, nedeterminata, esti platit la bucata, la ora, esti cu drepturi de autor?
        De ce nu militezi pentru ridicarea statutului de zona monoindustriala? Cum zicea cineva zilele trecute: o fabrica de pantofi nu s-ar putea deschide acolo? Adica oamenii aceia sunt retardati, nu ar putea munci si altceva, nu sunt in stare decat sa dea cu tarnacopul in subteran si apoi sa bea toti banii la crasma?
      • 0 (0 voturi)    
        paguba (Marţi, 10 septembrie 2013, 12:28)

        cami_p [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        acum va insemna niste miliarde paguba la buget daca nu il aproba. adica ne provocam singuri pierderi in loc sa alegem castigul
    • +9 (9 voturi)    
      Nu!~ (Luni, 9 septembrie 2013, 15:23)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui rape

      Inca nu este victorie!
      Victorie va fi cand vor fi plecati de mult!
      Alti politicieni, in nici un caz comunisti si apropiati ai acestora!
      Fara pesede, fara pedele, fara pece, fara limberali, ....
      Ce bine era daca nu murea Coposu!
    • +7 (7 voturi)    
      Victorie amara (Luni, 9 septembrie 2013, 15:27)

      PopaPius [anonim] i-a raspuns lui rape

      Ponta si guvernul USL-is s-au spalat pe miini mai ceva ca Pilat.
    • +7 (7 voturi)    
      Stai ca nu e victorie (Luni, 9 septembrie 2013, 15:49)

      CatalinPetrica [anonim] i-a raspuns lui rape

      Nu este victorie, au spus ca probabil vor votata parlamentarii impotriva acestei legi, ponta nu a retras legea, nu au anulat autorizatiile, nu au dat lege impotriva cianurilor.

      Sunt conditii elegante prin care se poate ca statul roman sa scape fara penalitati.
      Se da o lege prin care se interzic utilizarea cianurilor, sau se modifica legea revedentelor si in cazul in care se folosesc cianuri revedenta este de 95% sunt multe forme legale
      • +4 (4 voturi)    
        hallo (Luni, 9 septembrie 2013, 18:02)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui CatalinPetrica

        nu poti da o lege interzicerea cianurilor dupce tot tu guvern, ai aprobat explorare si exploatarea folosind cianurile....ca nu esti pe mosia lu' mama.

        Asa ca pana una alta, mie unul nu-mi mioasa a-bine.
  • +16 (26 voturi)    
    trăgând linie (Luni, 9 septembrie 2013, 14:04)

    Mazeta [utilizator]

    Politicienii își vor păstra șpăgile, presa va rămâne cu banii din publicitate, România va plăti clauze de reziliere de 2mld. dolari, în timp ce RMGC va vinde afacerea către o corporație și mai mare, care va da șpagă politicienilor, va cumpăra presa...
    • +15 (19 voturi)    
      calculul e altul (Luni, 9 septembrie 2013, 14:27)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu exista companie care sa poata mitui guverne si institutii media cu sume echivalente cu pierderile de capital electoral in Romania.
      • +12 (14 voturi)    
        S- o crezi tu ... din valoarea de 20 mld (Luni, 9 septembrie 2013, 14:37)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

        de euro doar aurul ce ar fi urmat sa se extraga din R Montana statul ar fi primit 1 mld . Restul de metale nu s-au luat in calcul ..... direrenta minima de 19 mlrd euro .

        Din acesti 19 mlrd de euro cit crezi ca s-au platit pina acum de catre RMGC pt acest proiect pt promovare , lucrari , spaga ....??? citeva sute de mil euro ... deci mai pot plati si nu vor renunta asa usor la aurul de la noi .

        Ar trebui anulata si legea exploatarilor miniere
    • +34 (34 voturi)    
      mai simplu (Luni, 9 septembrie 2013, 14:28)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Dupa alegerile prezidentiale de la anul, o sa reapara iar proiectul si Ponta si USL o sa spuna ca au respins o varianta nu programul.
    • 0 (0 voturi)    
      80% corect! (Marţi, 10 septembrie 2013, 14:03)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ultimul punct este perfect posibil, dar nus tiu cait de probabil.
      Insa primele enuntate de tine sunt CERTE!
      - Politicienii (nu doar cei de azi, toti care s-au succedat de peste 15 ani incoace) raman cu shpagutzele
      - Presa ramen cu banii de contracte (publicitatatea este doar o partea, cea vizibila)
      - Canadienii dau inn judecata Statul roman
      - si castiga: un miliard, doua, cinici? Nu putem sti de pe acum;
      - sigur e CINE va plati acesti bani: noi, contribuabilii!
      - afacerea este deja super-profitabila pentru canadieni, castiga despagubiri de, sa zicem, doua miliarde, FARA SA FACA NIMIC!
      Sigur ca valoarea zacamintelor de la Rosia Montana este cu ordine de marime mai mare, insa este clar preferabil sa scoti doua miliarde fara sa faci NIMIC decat sa obtii 80 de miliarde doar dupa ce ai exploatat vreme de 16-20 de ani zacamintele ...
  • +43 (43 voturi)    
    dar acum ca tot ne-am mobilizat (Luni, 9 septembrie 2013, 14:05)

    draq [utilizator]

    Hai sa facem o lista cu ce altceva mai e in neregula in momentul asta. Ma bucur ca va e frica domnilor, asa si trebuie
    • +25 (25 voturi)    
      Gazele de sist (Luni, 9 septembrie 2013, 14:29)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui draq

      Cu care o sa provoace poluare si cutremure. in UK au oprit exploatarea gazelor de sist dupa ce au generat un cutremur puternic cu ele.
    • +9 (9 voturi)    
      Alta buba: (Luni, 9 septembrie 2013, 14:31)

      Melio [utilizator] i-a raspuns lui draq

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15516592-guvernul-ponta-industria-tutunului-povestea-continua-scrisoarea.htm
    • 0 (0 voturi)    
      Lista scurta (Marţi, 10 septembrie 2013, 14:07)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui draq

      1. valoarea absolut ridicola a redeventelor.
      ramane de stabilit cit va fi o valoare pe care sa o putem considera ACCEPTABILA, dar este clar ca acele 6% este derizoriu!

      2. Primim 4 sau 6 la suta din CE?
      De ce se vorbeste doar de aur si argint?

      3. asigurarile
      Firma ce face exploatarea ar trebui sa aiba o asigurare la o companie de asigurari FOARTE MARE.
      Ce garantii avem ca vor face re-ecologizarea DUPA ce s-a incheiat exploatarea si au plecat?
      iar in caz de catastrofa ecologica, cine plateste miliardele de Euro despagubiri internationale?
      Cum recuperam banii de la o casuta postala din Jersey?
  • +29 (31 voturi)    
    Orice, numai... (Luni, 9 septembrie 2013, 14:05)

    Andor74 [utilizator]

    1. Nu-mi dau demisia!
    2. Carati-va acasa!
  • +20 (22 voturi)    
    Sa citesti si sa nu crezi... (Luni, 9 septembrie 2013, 14:06)

    Geo.B [utilizator]

    Sa vezi si sa nu crezi, sa citesti si sa nu crezi...
    In cazul lui Ponta chestia asta e valabila ad-literam, la cat de mult a mintit in ultima vreme mi se pare prea frumos ca sa fie adevarat, ma tem sa nu fie iar vreo smecherie...
    • 0 (0 voturi)    
      hopa-mitica (Luni, 9 septembrie 2013, 19:53)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

      corect, tontacul e mitoman. Este o boala, nu este o insulta. Maine, cel tarziu, o sa spuna exact invers.
      Desi, aici s-ar putea sa fie vorba si despre o parte frumusica care i-ar intra in buzunarele, via madam sova, din despagubirile pe care le va cere RMCG. Cum o da, e bine pentru el. Ca sa nu mai spun ce bine da la electorat.
  • +30 (30 voturi)    
    daca e asa usor (Luni, 9 septembrie 2013, 14:08)

    sorin3 [utilizator]

    Daca e asa de usor sa , daca le e asa de frica, de ce nu fac romanii proteste mai des? la fiecare nesimtire a guvernantilor?
  • +11 (11 voturi)    
    Yupiiiiii (Luni, 9 septembrie 2013, 14:10)

    un dac [utilizator]

    astept detalii inainte de a comenta decizia lui Ponta, cum se grabesc ei sa ia "caimacul", dar daca e pe bune, ma bucur enorm.

    Astept cu si mai mult interes o dezbatere reala despre acei oameni, nu a vrut nimeni din cei aflati in strada ca rosienii sa moara de foame.
    Astept ca presa sa-si revina si sa faca analize echidistante. Sa dezbatem solutii pentru zona, sa analizam alte mijloace de deschidere a minelor etc.
    • +1 (1 vot)    
      am avut dreptate? (Luni, 9 septembrie 2013, 16:00)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      s-a rezolvat cu RM, baia mare si deva merg linistite mai departe :)
      iar proiectul RM o sa zaca prin sertarele parlamentului pana data viitoare :)
      si voi credeti ca este victorie???
      s-au grabit sa-l arunce in media ca sa creeze panica sa aiba de partea lor "vointa populara" si acum se grabesc sa-l inchida. acesta a fost scopul si l-au realizat. iar voi ati fost folositi!
      a fost manipulare ca la carte :)
      • +1 (1 vot)    
        Ca sa fim siguri ca e for real... (Luni, 9 septembrie 2013, 21:38)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Trebuie sa dea lege de interdictie a mineritului.
  • +16 (18 voturi)    
    hm (Luni, 9 septembrie 2013, 14:10)

    NL [utilizator]

    Facem pariu ca minte?
  • +25 (27 voturi)    
    A intrat frica in USL (Luni, 9 septembrie 2013, 14:11)

    Andradda [utilizator]

    Cacarau declara una, Plagiatorul alta..
    Cred ca se tem ca protestele sa nu ia amploare si pe alte domenii si de aceea isi imagineaza ca daca acum renunta la proiectul RM vor fi inabusite toate protestele..
    Mai pe romaneste spus, USL a cam dat de dracu!
    • 0 (0 voturi)    
      da/ nu (Marţi, 10 septembrie 2013, 14:11)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Da, minte.
      da, este o reactie provocata de frica.
      Da, se tem ca protestele sa nu ia amploare.
      Nu, nu au dat de dracu!
      Tocmai ca au reusit sa detensioneze situatia!
      Daca nu faceau pasul acesta inapoi, iar protestele se radicalizau, ATUNCI poate ca a rfi dat de dracu.

      Este o retragere strategica, o tentativa de "prostire" a manifestantilor.
      Procedeaza la fel ca Tovarasul, care pe 21 decembrie striga din balcon "stati linistiti la locurili voastre!"
  • +20 (20 voturi)    
    Proiectul Rosia Ponta-na (Luni, 9 septembrie 2013, 14:11)

    HotDog [utilizator]

    sau cum ne vad politicienii mai pe nimic!
  • +34 (34 voturi)    
    gargara (Luni, 9 septembrie 2013, 14:14)

    be_real [utilizator]

    Continuati protestele pana cand parlamentul respinge proiectul cu publicare in Monitorul Oficial.
    Astia sigur au un plan in spate cu limbajul asta duplicitar.
  • +23 (25 voturi)    
    se teme ca demonstratiile sa nu evolueze (Luni, 9 septembrie 2013, 14:14)

    Marius2013 [utilizator]

    Ingroapa proiectul acum pentru a calma spiritele, se teem ca demonstratiile sa nu ia amploare si sa devina el tinta lor principala. Proiectul de la Rosia Montana va fi reluat altadata sub alta forma mai voalata cand se vor calma spiritele potentialilor demonstranti. Disputa Ponta - Antonescu pe prezidentiabilitate salveaz a pe moment Rosia Montana. Urmeaza etapa a doua...
    • +10 (10 voturi)    
      la mustata (Luni, 9 septembrie 2013, 14:34)

      buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui Marius2013

      au scapat la mustata. ma mir ca protestele nu au luat o turnura antiguvernamentala. au fost atenti sa nu agreseze protestatarii, sa-i lase in pace. desi s-a strigat anti-guvern, protestele in sine au ramas concentrate pe subiectul RM. la capitolul asta au jucat bine, nu ca pdl, care a pus bata pe ei si i-a intaratat si mai tare. daca intrau in forta in ei, azi ponta anunta demisia
  • +24 (24 voturi)    
    Stati un pic! (Luni, 9 septembrie 2013, 14:16)

    jbstg01 [utilizator]

    VVP doar crede , pentru ca s-au pronuntat liderii!
    Pana nu se va publica in mod oficial, dati-mi voie sa cred ca e doar o manevra de adormire a atentiei protestatarilor.
    Sa vedem faptele. abia apoi vom crede vorbele!
  • +24 (28 voturi)    
    mergem mai departe (Luni, 9 septembrie 2013, 14:17)

    FFF T [utilizator]

    - interzicerea mineritului cu cianuri. Vrem natură, nu cianură!
    - moratoriu pe exploatarea gazelor de şist! Refuz, rezist, nu vreau gaze de şist!
  • +18 (22 voturi)    
    Ponta este las, alternative are? (Luni, 9 septembrie 2013, 14:18)

    Cristiann80 [utilizator]

    Mesajul lui Ponta de respingere a proiectului Rosa Montana este unul las, nu vrea sa-si asume nimic, de asta nu guverneaza in relalitate, nu are proiecte, nu are nicio viziune de viitor, pentru ca vrea sa ramana la stadiul de a fi non stop la tv, mintind si aratand ca el este omul bun, curat si ca nu face nimic, nu clinteste nimic pentru a nu supara prostime, adica o lasa sa zaca in saracie si cu asta basta! Voturile sa vina, ca de ele au nevoie mafiotii lui Ponta, in rest ura si la gara prostovanilor! Isi zic ei ranjind.
    • +9 (9 voturi)    
      pai de ce sa si asume ceva.. (Luni, 9 septembrie 2013, 14:30)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      cind vin alegerile la anul.....
  • +12 (12 voturi)    
    si pe urmà ? (Luni, 9 septembrie 2013, 14:23)

    the [utilizator]

    banii plàtiti ca despàgubire de statul roman, se vor impàrti pe shestache ...
    Toatà lumea multumità,
    USL - ce verde era valea mea si ce presedinte intelept o sa fiu in ea,
    Romania capàtà bile albe pentru simtul civic, tineret mandria tarii si nonviolentà
    mai ramane sa rezolvam nonviolent cainii comunitari
    si CFR Calatori, cà de CFR Marhà (sic) am scàpat

    da, poate, totusi explodeazà màmàliga !!!
  • -9 (19 voturi)    
    base nu da nicio declaratie? (Luni, 9 septembrie 2013, 14:24)

    jackalphonse [utilizator]

    este o palma peste fata data lui basescu. el, conducatorul , care a facut trafic de influenta pentru rmgc, se bucura nespus cand castanele erau scoase din foc cu mana altuia. daca poanta si antoana, doi mincinosi ordinari, chiar renunta la proiect de teama electoratului (nu din alt motiv), base ramane iar singur sa ne explice cum sta treaba cu cateva sute de locuri de munca de importanta nationala.
    • +14 (16 voturi)    
      Interesant cum toti (Luni, 9 septembrie 2013, 14:38)

      jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      uslistii sustin turbati ca Base are toata puterea in tara.Cu toate astea , nici cu Boc, nicicu VVP nu a putut trece proiectul Rosia Montana al carui sustinator fervent spuneti voi ca este.Pai , stimabililor, ori are ori nu aare puterea, hotarati-va!Sau cand nu va convine o are si cand nu , e raspunzator ca a sustinut un proiect.
      Macar el nu s-a sucit la 180 grade!
      • +2 (4 voturi)    
        las-o cu "usl-isti" si "basisti" (Luni, 9 septembrie 2013, 18:31)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui jbstg01

        las-o cu "usl-isti" si "basisti"

        concentreaza-te pe ce trebuie sa obtinem Toti!


        Uniti Salvam Rosia Montana

        Uniti Opriti Gaze de Sist

        Nu suntem uniti ne vor scuipa in cap iarasi!

        Sa Fim Uniti!
        • 0 (0 voturi)    
          basistii si uslistii nu au limite (Luni, 9 septembrie 2013, 21:05)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          daca preaiubitul zice da, da este, fara sa gandeasca.
          base=poanta=antoana=...=trusturi de presa=coruptie
  • -17 (25 voturi)    
    e normal sa condamnati oamenii la saracie? (Luni, 9 septembrie 2013, 14:26)

    Lica.lica [utilizator]

    si cu oamenii din Rosia Montana cum ramane? de ei de ce nu va pasa? mor de foame cu aurul blocat sub pamant, ei cer de ani de zile pornirea acestui proiect! vreti sa ii condamnati la saracie si somaj? e normal?
    • +19 (19 voturi)    
      ii condamnam (Luni, 9 septembrie 2013, 14:32)

      jbstg01 [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      la viata!Pe ei si pe urmasii lor.Ti se pare putin lucru?
      • -2 (2 voturi)    
        :)))))) (Luni, 9 septembrie 2013, 15:51)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui jbstg01

        iti dai seama ce fericire pe ei ca vor fi saraci muritori de foame, dar in viata?
    • +11 (15 voturi)    
      RM e vedeta tarii! (Luni, 9 septembrie 2013, 14:37)

      buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      Acum cu protestele, Rosia Montana a capatat o faima nationala si chiar internationala! De aici inainte, daca rosienii vor intr-adevar dezvoltare, turismul il au ca si asigurat. Stau in cel mai cunoscut si mai mediatizat sat din Romania!!
      • -12 (18 voturi)    
        vino inapoi in realitate (Luni, 9 septembrie 2013, 14:50)

        Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

        ce turism visezi? zona e poluata de fosta exploatare a statului, infrastructura e inexistenta, patrimoniul e in stare de degradare, somajul e de 80%, cum sa faci turism in conditiile astea? problemele astea se rezolva prin PORNIREA proiectului minier
        • +5 (5 voturi)    
          end of the game (Luni, 9 septembrie 2013, 15:56)

          buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

          mai pe intelesul postacilor RMGC: proiectul vostru nu se va face NICIODATA in Romania. mai bine va cautati altceva de lucru. uite, chiar nu e asa de rau sa ramaneti someri decat sa aveti locuri de munca de mercenari ai cianurii.
    • +13 (13 voturi)    
      Activitate alternativa (Luni, 9 septembrie 2013, 14:50)

      Lucris [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      Le sugerez localnicilor sa apeleze la fondurile europene si sa treaca la agroturism. Sigur vor avea clienti, la cata faima are acum localitatea lor. Ca sa nu mai vorbim la cata sanatate vor avea... Daca ei nu stiu cum sa scrie documentatia, ii ajut cu mult drag. Gratuit.
      • -2 (2 voturi)    
        Of Doamna, (Luni, 9 septembrie 2013, 15:52)

        miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

        tu ai fost acolo sa vezi zona? E dezastru.
        • +7 (7 voturi)    
          alternativa RMGC (Luni, 9 septembrie 2013, 16:01)

          buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

          interesant argument! nu se poate face turism pentru ca zona e poluata. prin urmare sa o poluam de tot, sa o distrugem pana la capat ca sa avem locuri de munca in frumoasa activitate de distrugatori ai mediului. atunci sa facem toata romania un mare lac de deseuri toxice al Europei ca sa avem toti locuri de munca
          • 0 (0 voturi)    
            Eu ma refeream (Luni, 9 septembrie 2013, 21:53)

            miguelito [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

            la faptul ca zona e deja poluata. Ce turist vine intr-o zona poluata? E greu sa gindesti.
      • 0 (0 voturi)    
        nu stiti ca acolo este un (Marţi, 10 septembrie 2013, 8:16)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

        dezastru ecologic in urma exploatarilor anterioare , de pana in 1989 ? Ce nu inteleg e daca se protesteaza ca "suntem vanduti" sau ca suntem vanduti(...) pe prea putini bani ???????? Nici "jos capitalismul" nu inteleg !! Care capitalism ca in Romania nu e decat mafie ...
  • +14 (14 voturi)    
    Frica! (Luni, 9 septembrie 2013, 14:29)

    demaGOGU [utilizator]

    ar fi o prostie sa se renunte acum la proteste, trebuie mers pana la capat, aka demisia/demiterea!
    • +2 (2 voturi)    
      Corect (Luni, 9 septembrie 2013, 15:47)

      Cocosulgarlic [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Sa ne amintim ca Ceausescu a zburat cand a inceput sa anunte marirea pensiilor de urmas si ajutoarelor sociale. Daca romanii nu intrezareau atunci mai mult decat atat, eram condusi si acum de esalonul 1 al PCR, in loc de esalonul 2:)
  • +6 (6 voturi)    
    Operatie dureroasa, fara anestezie 'locala'. (Luni, 9 septembrie 2013, 14:31)

    hotnewsfil [utilizator]

    Este foarte duroroasa aceasta decizie luata de Ponta, fara anestezie 'locala'.
    Rana nu se va vindeca pana la alegerile de anul viitor. Atunci o vor deschide alegatorii din acele locuri si va curge sange mult..
    Alti alegatori, de prin alte locuri, vor trage invataturi din suferinta celor din 'acele locuri' si vor fi protectivi fata de Ponta, il vor feri sa mai sangereze, din alte rani ramase deschise (promisiuni neonorate, minciuni sfruntate).
  • +11 (11 voturi)    
    USL-ul a clacat! (Luni, 9 septembrie 2013, 14:32)

    Sani [utilizator]

    ar fi bine ca la viitoarele alegeri romanii sa nu mai creada ca un partid sau altul este mesia.

    asa au crezut in 1990 cu iliescu & fsn.
    asa au crezut in 2012 cu urmasii acelora din '90 (ponta & antonescu + usl).

    ar fi bine ca toti politicienii & toate partidele sa fie constienti ca nu li se permite orice.
    si asta de psd la pdl, de la pnl la miscarea populara.

    ps: slab acest ponta. slab si prost. si mincinos. si nesimtit.
    e terminat ca politician!
  • +15 (15 voturi)    
    Cine a facut declaratia? (Luni, 9 septembrie 2013, 14:36)

    omezu [utilizator]

    Victoras primul-ministru sau Viorel deputatul?
  • +8 (12 voturi)    
    Stati ca nu-i asa! (Luni, 9 septembrie 2013, 14:36)

    mamarutza2 [utilizator]

    Proiectul nu trebuie respins in Camerele Parlamentului, trebuie retras! Nu-i nicio victorie! Poate sa zica dl. Ponta si dl. Antonescu ca sunt impotriva, dar Parlamentul sa voteze DA. Apoi vor iesi ca doua floricele si vor spune ca ei nu au putut sa-si controleze colegii.
    Proiectul acesta este ILEGAL, NU TREBUIE sa ajunga in dezbatere parlamentara.
    Protestele trebuie continuate pana la solutia corecta.
  • +8 (10 voturi)    
    Pinochio mincinos (Luni, 9 septembrie 2013, 14:41)

    avalansa [utilizator]

    Cine il crede?
    Ne vedme in strada pana se publica in monitorul oficial....
  • +10 (10 voturi)    
    cine-l crede pe asta? (Luni, 9 septembrie 2013, 14:48)

    Ruhe [utilizator]

    La cat "loby" sub forma de saci de euroi a facut RMGC si la cat de flamanzi si de penali sunt parlamentarii romani, eu aproape as paria ca proiectul trece de Parlament. Ponta si cu Antonescu s-au spalat pe maini, ei ar fi fost impotriva, dar nu s-a putut.
    Il credeam pe cuvant numai daca retragea proiectul.
  • +6 (6 voturi)    
    demisia! (Luni, 9 septembrie 2013, 14:50)

    dass [utilizator]

    nu e chiar asa dottore ponta..cum adica "si cu asta basta".nu,nu..vrem demisia, ticalosilor!
    • -2 (2 voturi)    
      demisia (Luni, 9 septembrie 2013, 14:54)

      dass [utilizator] i-a raspuns lui dass

      Si demisia lu' basescu, bineinteles. ca sustinator al proiectului...
  • +7 (7 voturi)    
    Nu va bucurati, ci profitati de moment. (Luni, 9 septembrie 2013, 14:55)

    aplolitic [utilizator]

    Ponta este cumva personajul ala penibil care a spus Nu exploatarii, apoi a revenit, dand aviz pozitiv proiectului, ca mai apoi, presat de aceste proteste sa spuna ca in calitate de prim-ministru este de acord cu legea, dar ca deputat nu o va vota.
    Antonescu, om politic care-si respecta breasla si se schimba si el asemeni cameleonului. Va amintiti cu totii promisiunea lui de a iesi din politica nu?
    Si acum va intreb, aveti incredere in spusele lor? Haideti sa continuam protestul pana vor renunta si la exploatarea gazelor de sist. Nu cu vorbe asa cum o fac acum, ci cu fapte.
  • +8 (8 voturi)    
    de fatada (Luni, 9 septembrie 2013, 14:55)

    cosminbut [utilizator]

    s-a hotarat sa iasa si el repede cu o declaratie impotriva proiectului dupa ce toti ceilalti s-au repliat in urma protestelor. i-a fost frica sa nu ramana cu imaginea de ultim aparator al proiectului. mare mucea, acest mare om politic, conducator de guvern.
  • +9 (9 voturi)    
    pacaleala (Luni, 9 septembrie 2013, 14:55)

    bedexe [utilizator]

    E doar din gura, nu si pe hartie. Adica, nu e nimic oficial scris.

    asa cum e si cu referendumul pentru exploatare: a fost invalidat datorita prezentei insuficiente (43%).

    Probabil ca asta e unul din motivele pentru care vor sa modifice legea referendumului.
  • +8 (8 voturi)    
    din nou (Luni, 9 septembrie 2013, 15:02)

    mamarutza2 [utilizator]

    mesajul acesta a fost ster mai devreme:

    Proiectul nu trebuie respins in Camerele Parlamentului, trebuie retras! Nu-i nicio victorie! Poate sa zica dl. Ponta si dl. Antonescu ca sunt impotriva, dar Parlamentul sa voteze DA. Apoi vor iesi ca doua floricele si vor spune ca ei nu au putut sa-si controleze colegii.
    Proiectul acesta este ILEGAL, NU TREBUIE sa ajunga in dezbatere parlamentara.
    Protestele trebuie continuate pana la solutia corecta.
  • +9 (9 voturi)    
    atentie, nu e o victorie inca!!! (Luni, 9 septembrie 2013, 15:20)

    cipoc [utilizator]

    pana proiectul nu este respins si declarat respins in monitorul oficial nimic nu are nici o valoare! nici o declaratie , nici un gest, nici un plagiator nici un dublu repetent nimic!!!
    pana la aparitia proiectului respins in monitorul oficial trebuie sa ramanem uniti si cel mai important atenti!!! vigilenti!!! sa nu ne lasam pacaliti si cuprinsi de emotie!!!
    nu este nici o victorie pana nu vedem monitorul oficial cu proiectul respins!!!
    si mai important trebuie sa iesim din nou in strada impotriva gazelor de sist!!!
    si cel mai important atentie la votul din aceasta zi!!!
    desi antonescu si ponta au spus ca vor retrage proiectul de lege, daca votul va fi la vedere avem o sansa! daca nu atunci proiectul va trece!!!
    atentieeeeee!
    nu va lasati pacaliti!!!
  • -7 (7 voturi)    
    Hip, hip, ura!!!! (Luni, 9 septembrie 2013, 15:54)

    miguelito [utilizator]

    Si acum cu totii pe la casierie sa platim despagubirile catre RMCG. Localnicilor le dam ceva, sau de ei nu ne intereseaza?
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta si Antonescu - USL (Luni, 9 septembrie 2013, 16:20)

    gazuldebasist [utilizator]

    Pentru toate minciunile sistematice si atitudinea fatarnica, n-o sa mai pupati voi voturi pin-o iesi aurul de la Rosia Montana de buna-voie la suprafata!
  • +1 (1 vot)    
    da (Luni, 9 septembrie 2013, 16:22)

    DanIonita [anonim]

    este normal, ei nu pot avea pretentia ca pentru bunastarea lor proprie de moment sa sufere mult mai multa lume si asta (posibil) timp de generatii.
  • 0 (2 voturi)    
    Au invins cei din Dorohoi (Luni, 9 septembrie 2013, 16:34)

    Parzivall [utilizator]

    Restul s-au infrant, ura ura, ura traiasca propaganda, feisbukuk si iuyubul, mijloace de informare superbe, fara indoiala.
  • +4 (4 voturi)    
    Locurile de munca (Luni, 9 septembrie 2013, 16:35)

    MariaPopescu1 [anonim]

    In aproape toata tara, vechile industrii au disparut, iar in locul fabricilor, au aparut cartiere de vile.
    Numai la Combinatul Chimic de la mine din oras, au disparut 3000 locuri de munca, de la fabricile textile, alte mii de locuri de munca, etc. Toate astea in ani. Oamenii s-au reprofilat, inginerul chimist vinde costume, profesoara de fizica si-a facut atelier de incaltaminte, mecanicul si-a deschis atelier de schimb ulei sau resapat cauciucuri...Multi au plecat din tara si isi asigura existenta in lumea larga.
    Nimeni nu e legat cu forta intr-un anumit loc.
    Uite, mai inainte se anuntau peste 10 mii locuri de munca vacante in tara.
    Cate locuri de munca ar asigura RMNG?
  • +2 (4 voturi)    
    Sa Fim Uniti! (Luni, 9 septembrie 2013, 17:17)

    alex1234 [utilizator]

    Sa Fim Uniti!

    Sa continuam sa fim uniti:

    sa nu ne mai certam ca "usl-isti" si "basisti" ,

    sa incetam orice divizare intre noi pe aceste subiecte

    neimportante.

    Pe de o parte suntem noi cei de care o gasca politica

    corupta isi bate joc de 23 de ani iar sus la conducere

    sunt ei o gasca de trdatori de tara si hoti care

    controleaza mass-media

    Ei Stiu doar Doar de Frica Prostestelor Noastre Unite

    Sa Fim Uniti! Sa Ramanem Uniti!



    Nu va incredeti in declaratiile unora si ale altora : pana

    la votul final de respingere pot fi multe smecherii ale

    puterii
  • +4 (4 voturi)    
    Cum adica "Parlamentul decide" (Luni, 9 septembrie 2013, 17:55)

    hic sunt leones [utilizator]

    In ce lume traim, dom-le sef al executivului?
    Parlamentul face legi - de aia se numeste "unica autoritate legiuitoare a tarii".
    Ma uit la art. 73 Constitutie categorii de legi) si nu vad nicaieri precizate avizarea exploatarilor sau privatizarilor; in schimb vad la art. 102, alin 1 ca Guvernul "asigura realizarea politicii interne [...] a tarii". Guvernul s-a ocupat de eliberarea avizelor - nu Parlamentul - Guvernul a eliberat licentele de exploatare, tot Guvernul le-a transferat catre GR (prin Tariceanu si Berceanu) si tot Guvernul - prin Victor Ponta de data asta - a facut oferta si proiectul de lege care sa permita inceperea exploatarilor.

    De ce sa plateasca "tot poporul"si nu doar Guvernul care sa recupereze ulterior banii de la toate persoanele implicate?

    Eu chiar vreau ca GR sa actioneze in instanta statul roman - reprezentat de Guvernul Romaniei (si nu de Parlament) - pe care sa-l usuce de bani poate asa se sesizeaza autoritatile judiciare romanesti si deschid cercetarile pentru a atrage raspunderea cel putin administrativa, nu a Parlamentului, nu a "poporului" ci a lui... Victor Viorel Ponta - responsabil pentru faptele Guvernului Romaniei.
  • +3 (3 voturi)    
    atentie la Mincinos (Luni, 9 septembrie 2013, 17:56)

    Razvan_M [utilizator]

    Acum a vorbit in calitate de parinte. Mai tarziu s-ar putea sa actioneze in calitate de PM, de Parlamentar, de sot al nevestei, de cap al familiei, de doctor in drept, de presedinte al PSD, de copresedinte al USL, de copilot sau de simplu cetatean.
  • +3 (3 voturi)    
    demisia!! (Luni, 9 septembrie 2013, 17:57)

    nenumit [utilizator]

    Nu vrem sa va mintim dar nu stim sa facem altfel!!

    Afara cu tot jegul, demisia, ne-am acrit de tupeul vostru de nesimtiti corupti!!
  • +2 (2 voturi)    
    e ceva in neregula (Luni, 9 septembrie 2013, 21:27)

    revo [utilizator]

    toate televiziunile-trompeta au schimbat foaia: toate urla pe toate tonurile, cu scheme, grafice si urlatori de profesie cat de rau, pagubos si periculos este proiectul pentru tarrrra si poporrrr. Cu exceptia Kanal D, care isi respecta in continuare obligatiile fata de clientul platitor de reclama, RMGC.
    Pana azi dupa-masa toti aia, care acum fac spume la microfon, faceau reclama la proiect. Ca sa vezi minune: pana in seara asta, nicio televiziune nu a stiut nimic! Acum toate au ecranele pline informatii despre evaluari de materii prime rare (care nu au fost luate in calcul la redevente, of course), evaluari de costuri, de locuri de munca, cu consumul de cianuri si cat ar costa inchiderea exploatarii etc. Bineinteles, toate datele indica o mare teapa data Romaniei!! Iar ei, mititeii, care au umflat milioanele pentru reclama si sustinere, nu au stiut nimic pana in seara asta.
    Deci, ceva este in neregula. Cine a initiat, in ce scop si cine se foloseste de protestele din strada?
  • +1 (1 vot)    
    Aoleu , (Luni, 9 septembrie 2013, 22:50)

    micul [utilizator]

    s-a dus dracu milionul ala de locuri de munca !
  • 0 (0 voturi)    
    victorie? (Marţi, 10 septembrie 2013, 10:40)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Demisia guvernului si alegeri anticipate ar fi o victorie.

    Tara condusa din strada este o victorie?
    Victime inocente!!!
  • 0 (0 voturi)    
    penibil (Marţi, 10 septembrie 2013, 11:55)

    cami_p [utilizator]

    asta e premier, care n-are coloana vertebrala deloc si se suceste de pe o zi pe alta? conteaza galagia unor activisti sau situatia ecnomiei de aici inainte? penibil


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri