FOTOGALERIE VIDEO Peste 2.000 de manifestanti au protestat pentru a doua zi la Piata Universitatii impotriva Guvernului si exploatarii de la Rosia Montana / Sloganul zilei: Ponta, esti un lingou

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 2 septembrie 2013, 16:59 Actualitate | Esenţial

FOTOGALERIE Protest anti RMGC in Piata Universitatii (foto C-tin Barbu)
Piata Universitatii a fost pentru a doua zi scena protestelor impotriva exploatarii aurifere de la Rosia Montana si impotriva Guvernului Ponta, care a aprobat proiectul si l-a trimis catre Parlament. Peste 2000 de manifestanti au scandat lozinci impotriva guvernului Ponta si a RMGC. Protestatarii au reusit pe seara sa-i pacaleasca pe jandarmi si sa ocupe carosabilul pe bulevardul Elisabeta in dreptul Universitatii, zeci de autobuze si troleibuze fiind blocate. Jandarmeria a asigurat doar perimetrul protestelor, dar nu a intervenit pentru evacuarea celor cateva sute de protestatari care au continuat sa cante pana in jurul ore 4 dimineata. Nu s-au semnalat incidente majore.




------------------------------------

Evenimentele zilei
:

Ora: 02:20 Aproximativ 200 de protestatari continua sa ocupe carosabilul in zona Universitatii si sa cante.

Ora: 01:30 In piata mai sunt circa 300 de protestatari. Carosabilul ramane ocupat. Autobuzele au fost nevoite sa se retraga pe o ruta ocolitoare, iar troleibuzele au fost tractate spre garaj.

Slogan folosit in piata
Foto: Hotnews
Ora 23:48 Protestatarii au lasat sa treaca un singur troleibuz pe care era scris sloganul "Ponta esti un lingou"

Ora 23:34: Protestatarii nu au eliberat carosabilul, iar jandarmii nu intervin.

In piata se afla si cunoscutul revolutionar Nicolae Dide care a fost implicat si in protestele din iarna lui 2012 din Piata Universitatii

Ora 23:20 Jandarmii ii roaga pe protestatari sa elibereze o banda de carosabil pentru a putea debloca mersul autobuzelor. Acestia au refuzat scandand "fara violenta".

Protest inedit pe biciclete
Foto: Hotnews
Ora 23:15 O forma inedita de protest: circa 30 de protestari dau ocol carosabilului in fata jandarmilor care asista impasibili.

Ora 23:00 Zeci de autobuze si troleizbuze sunt blocate pe Blvd. Elisabeta

Ora 22:15 Circa 2.000 de protestatari ocupa carosabilul pe Blvd. Regina Elisabeta de la intersectia cu Calea Victoriei pana la sensul giratoriu de la Universitate. Se scandeaza "Rosia Montana-vine Revolutia" si "Uniti salvam Rosia Montana". Zona este inconjurata de jandarmi.

Ora 22:00 Protestatraii au ocupat carosabilul in zona Universitatii blocand sensul de mers pe Bulevardul Elisabeta. Acestia s-au prefacut initial ca parasesec piata Universitatii spre Romana, dar s-au intors pe strazile laturalnice si au ocupat carosabilul. Manifestantii bat cu peturi si scandeaza lozinci, iar jandarmii i-au inconjurat fara sa-i oblige sa elibereze carosabilul. Nu sunt incidente semnalate.

Ora 21.45: Multi dintre protestatari s-au asezat pe trotuar si scandeaza lozinci anti-Rosia Montana, lovind ritmic asfaltul cu pet-uri goale. In Piata Universitatii au mai ramas circa 400 de manifestanti

Ora 21.45: Multi dintre protestatari s-au asezat pe trotuar si scandeaza lozinci anti-Rosia Montana, lovind ritmic asfaltul cu pet-uri goale. In Piata Universitatii au mai ramas circa 400 de manifestanti

Ora 21.30: Un grup de manifestanti a plecat pe trotuar dinspre Piata Universitatii spre Piata Romana

Ora 21.15: Numarul protestatarilor a inceput sa scada. Un grup scandeaza "Romanie, nu esti colonie!"

Ora 21.05: Numarul protestatarilor din Piata Universitatii variaza, grupuri de manifestanti plecind si altele venind.

Ora 20.54: Alte sloganuri strigate de manifestanti:
  • Romania nu e de vinzare!
  • Nu corporatia face legislatia
  • Stop sistemului capitalist
  • Stop fascismului corporatist
  • Cistigati-va arul la jocurile olimpice

Ora 20.34: Reporterii HotNews.ro aflati in Piata Universitatii estimeaza numarul manifestantilor la circa o mie. Au aparut si sloganurile politice, similare cu cele din ianuarie 2012: "Toate partidele - aceeasi mizerie!"

Ora 20.25: Cordonul de jandarmi a ajuns pe carosabil. Spatiul de la Fintina de la Facultatea de Arhitectura a devenit neincapator pentru manifestanti. Numarula cestora a depasit 600, dar aproximarea e dificila din cauza intunericului

Ora 20.20: Dragos Tanase, director general Rosia Montana Gold Corporation, a declarat pentru HotNews.ro, legat de propunerea ca problema Rosia Montana sa fie transata printr-un referendum national, ca "ne mentinem pozitia ca referendumul din 2012 e cel relevant. Comunitatea din Rosia Montana e cea in masura sa decida pentru ca e comunitate miniera, in zona miniera, care va beneficia de majoritatea investitiilor. Tocmai faptul ca sint mineri din tata-n fiu ii face sa inteleaga cit de bine proiectata e mina de la Rosia Montana, cit de sigura e, de aceea au votat DA in proportie de doua treimi la referendumul din decembrie 2012".

Ora 20.00: In Piata Universitatii s-au strins circa 600 de protestatari, care scandeaza ironic "Antena 3 e aici?", aluzie la faptul ca postul controlat de Dan Voiculescu nu a dat in prima zi de miting nici o stire. Pe linga demisia guvernului Ponta, protestatarii au cerut si demisia presedintelui Basescu. Manifestantii striga lozinci la adresa presei, pe care o acuza ca s-a lasat cumparata.





Ora 19.45: Protestatarii cer oprirea procesului legislativ din Parlament. La un moment dat un grup a cerut organizarea unui referendum national, apoi altul a cerut sa nu se organizeze un astfel de referendum. Numarul manifestantilor a trecut de 400, transmite reporterul HotNews.ro de la fata locului. Manifestantii au inceput sa scandeze lozinci anti-guvernamentale: "Guvernul Ponta nu reprezinta tanara generatie!"

Ora 19.25: S-au strins circa 300 - 400 de manifestanti, majoritatea tineri. In Piata Universitatii au aparut si cordoanele de jandarmi. Ce scandeaza protestatarii:
  • Jos Guvernul Ponta
  • Iesiti din casa daca va pasa
  • Presa/pres
  • Naiba sa va ia pe toti ca ne-am saturat de hoti
  • Jos tradatorii si vanzatorii
  • Jos sclavia




Ora 19.05: In piata s-au strins circa 150 de protestatari




Ce spun protestatarii:

"Protestez impotriva exploatarii miniere, este o mare hotie, o batjocura, am fost si ieri si voi mai veni daca e nevoie" - Tiberiu

Piata Universitatii - banner impotriva presei
Foto: Hotnews
"Protestez impotriva Gold Corporation, nu mi se pare normal sa umple tara de cianuiri si sa se vinda ce este acolo atit de ieftin. E vorba de metale rare care nu sint trecute in contract si al caror pret e foarte mare. S-ar putea obtine mai mult, se distrug vestigiile istorice" - Bogdan

Ora 18.46: Numarul protestatarilor a ajuns la circa 50. Ei au inceput sa strige "Rosia Montana nu e de pomana"

Ora 18.28: In Piata Universitatii, la Fantana de la Arhitectura, s-au strans pana acum circa 20 de protestatari, dintre care unul poarta un steag tricolor
------------------------------------


Pe una dintre paginile de pe FB "Revolutia incepe la Rosia Montana" au confirmat prezenta circa 10.000 de persoane, iar o pagina similara - peste 1000 de persoane.

"Cetatenii isi rezerva dreptul de a se apara in fata abuzurilor  de orice fel. Piata Universitatii (Fantana) incepand cu ora 17.00 - 18.00 - 19.00, cum scapa fiecare de la munca. Haideti sa spargem blocajul mediatic si sa aducem cat mai multi oameni in strada", se arata in anuntul postat pe una dintre paginile de pe Facebook.


In jur de 3.000 de persoane au protestat duminica seara in Piata Universitatii fata de proiectul de exploatare miniera de la Rosia Montana, avizat pozitiv de Guvernul Ponta in urma cu cateva zile. Fara sa aiba o autorizatie de protest, manifestantii s-au adunat in jurul orei 17:00 la fantana din Piata "21 Decembrie 1989" de langa Universitate, iar dupa 2-3 ore au pornit spre Piata Victoriei, unde au cerut demisia Guvernului. Protestatarii au revenit apoi in Piata Universitatii, de unde au inceput sa plece abia dupa miezul noptii. Circulatia rutiera intre Piata Universitatii si Piata Victoriei a fost blocata timp de cateva ore.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "I-am caftit pana am obosit si eu". Educatoarele care isi dadeau sfaturi pe Facebook despre cum se snopesc orfanii

Apar acuzatii extrem de grave la adresa unor educatoare din Constanta, banuite ca ar fi snopit in bataie cativa orfani dintr-un centru de plasament. Femeile au intrat in atentia ''Directiei pentru Protectia Copilului'' dupa ce pe un site de socializare ar fi vorbit, fara frica, despre tratamentele socante aplicate elevilor.








17248 vizualizari
  • -15 (37 voturi)    
    Sa nu uitati! (Luni, 2 septembrie 2013, 17:08)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Foarte important sa militati si pentru scaderea impozitelor!!!!!!
    • +31 (37 voturi)    
      eeeee... (Luni, 2 septembrie 2013, 18:02)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      acum razi, cand erau aia 100 de revolutionari platiti de felix urlai ca vai ce abuz se face ca nu ii baga nimeni in seama.
      • -1 (23 voturi)    
        Adica tu esti de acord? (Luni, 2 septembrie 2013, 20:31)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Toate scumpirile de pana acum la gaze apa curent etc sunt in regula dar daca vorbim de Rosia Montana hopa in strada ?
        • +24 (24 voturi)    
          Parerea mea (Luni, 2 septembrie 2013, 22:15)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          Manifestatiile anti-RM nu sunt exclusive cu alte manifestatii.

          Unele probleme ne scot in strada, altele din pacate nu. Insa orice iesire in strada are potentialul de a creste civismul cetatenilo atata timp cat sunt si raman pasnice.
          • +1 (13 voturi)    
            parerea mea (Marţi, 3 septembrie 2013, 9:42)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

            Ca sunteti iar manipulati.
            Am vazut ca s-a ajuns pana acolo incat cei ce merg in strada nu vor referendum.
            Este cel mai democratic mod de a ne spune TOTI parerea, nu?
            De ce trebuie sa fie parerea doar a 2-3 mii de oameni ce sunt in strada?
            Simtul civic al romanilor se reduce doar la probleme punctuale ce sunt cool in acel moment.
            Nu i-am vazut indignati cand guvernul are numai hoti, plagiatori sau incomptibili. Acest aspect este irelevant pt ei. Iesim in strada ca am auzit de cianura si suna rau...
            Ok, nu se va face proiectul RM. Asa, si? Mai departe? Am rezolvat problemele noastre?
            Sunteti naivi... au iesit mai multi la combinatul Oltchim si? Ce-au rezolvat? Atunci i-ati sustinut pe acei oameni? V-a durut la basca!!!
            Ps: ca sa nu existe dubii, nici eu nu sunt de acord cu acest proiect dar sunt probleme mult mai grave in acest moment pe care le ignorati cu desavarsire...
            • +4 (8 voturi)    
              Am mai zis (Marţi, 3 septembrie 2013, 9:59)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              Sunt probleme chiar mai grave decat prostia actualului guvern.

              Zilnic mor oameni de cancer, de gripa chiar, ba chiar muscati de caini. Asta nu inseamna ca trebuie sa privim numai o problema.

              Fiecare e liber, ca de-aia s-a murit in '89, sa manifeste pentru ceea ce crede ca e ok dpdv-ul lui. Asa au facut si antenizatii in iarna 2011-2012 si nimeni nu poate contesta dreptul de a manifesta. Putem discuta de oportunitatea, de corectitudinea principiilor/ideilor pentru care sun organizate respectivele manifestatii.

              Daca sun probleme atat de grave, haideti sa le discutam si sa le aducem in fata oamenilor si sa-i lasam pe ei sa decida daca vor sa iasa in strada pt ele.

              Evident, faptul ca guvernul are numai hoti dovediti nu ii deranjeaza atat de mult pe conationalii nostri cat ii deranjeaza acest proiect.

              Zici ca suntem manipulati, nu te pot contrazice. Insa cineva a investit mult in manipularea asta. Nimeni nu ne "manipuleaza" insa sa protestam impotriva infractorilor din guvern/parlament.

              Si daca nu se protesteaza impotriva lor, nu cred ca e corect sa interzici tu sau altcineva alte manifestatii.

              Bottom line:
              Romanii stiu si simt ca orice voteaza tot hoti vor ajunge sus (o mentalitate care tb schimbata urgent, daca ma intrebi pe mine). Insa legat de RM simt ca pot face ceva concret legat de sanatatea mediului respectiv. O fi rau, o fi bine? Ne va spune viitorul.

              PS: RM e un cartof fierbinte in mana lui Ponta, pus poate abil de Base. Ar putea insemna caderea guvernului, de ce nu? Mai ales daca manifetatiile anti-RMGC vor continua si vor lua amploare.
              • +5 (7 voturi)    
                ce am spus eu (Marţi, 3 septembrie 2013, 10:20)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

                A spus vad si Dragos Paul Aligica imediat intrun articol pe hotnews. A aparut dupa comentariul meu. Evident altfel scris si mai detaliat.
                Nu cred ca am scris ca interzic cuiva sa manifesteze. Hai sa nu deviem.
                Spuneam doar ca acest proiect nu rezolvanimic din adevaratele probleme.
                As sustine pana in panzele albe manifestatii pt aplicarea punctului 8 de la timisoara. Dar am auzit oameni care o datasustineau acest punct ca iliescu a fost un presedinte bun. Dar are o problema cu proiectul RM. Despe asta vorbesc cand spun de manipulare.
                Romanii au ajuns sa creadaca voteaza tot hoti sau corupti pt ca sunt prea indolenti sa se informeze corect. Vad doi ca au furat de la doua partide si generalizeaza pt ca le este mai comod. Nu sunt de acord ca toti fura. Asta este o gandire simplista. Vrem sa ne fie mai bine trebuie sa pierdem si noi un pic de timp sa ne informam. Nu o facem apoi ne dam doctori ca stim noi ca politicienii fura. D-aia suntem unde suntem, pt ca suntem indolenti si carcotasi...
              • -1 (3 voturi)    
                Da (Marţi, 3 septembrie 2013, 11:38)

                Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

                Iarna asta vom avea niste facturi la gaze de nici RM nu ne va mai incalzi ! Chestia asta nu doare mai tare ?
                • +4 (4 voturi)    
                  Doare (Marţi, 3 septembrie 2013, 11:52)

                  nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                  Dar tot nu inteleg, e concurs de dureri?

                  De ce legam unele de altele? Sunt si eu de acord ca sunt dureri mai mari, dar ce sa fac? Sa scot eu oamenii in strada?
                • -1 (5 voturi)    
                  nu intelegi (Marţi, 3 septembrie 2013, 12:08)

                  sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                  problema asta nu da bine pe facebook. asta nu este atat de cool in fata prietenilor tai...
                  asa a fost si cu arafat si mereu o sa existe cate-o cehstie cool s-o promovezi pe facebook.
                  e o chestie de turma. daca un ong-ist mai cunoscut arunca ceva pe facebook, sar toti si dau like ca sa ne mandrim in fata prietenilor ca suntm cool.
                  majoritatea hanar nu au de problema RM sau de restul problemelor.
                  de doua zile stau in straga si striga si ocupa carosabilul, dar nu vad sa se organizeze sa faca o lista de cereri, sa stea in ture sa obtina semnaturi de la trecatori. nu!
                  ne dam intalnire la fantana si facem ce???
                  deviem atentia de la alte probleme. asta facem. ca RM o sa mearga inainte.
              • +1 (1 vot)    
                nu e un cartof pus de base (Marţi, 3 septembrie 2013, 15:33)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

                a luat'o singur in mana..

                a folosit multimea sa'l scoata pe boc, acum, cu aceleasi slogane, pededistii vor sa'i scoata pe liberali.

                cade guvernul ponta, vine tot ponta, cu alta majoritate, promitzand sa nu dea drumul la rosia montana.
                si tot ii va da drumul, dupa ce scapa de labarali si'si consolideaza pozitia.
                o majoritate mai mica, in parlament, le va permite sa ingroape si modificarea constitutiei, regionalizarea si le va deschide drumul spre puterea totala, adica si cotrocestii.
                cu cotrocesti, viktoria, justitia si procuratura generala, au cam tot.
                daca au procurorii, baga spaima si in judecatori.
                si atunci, se va ajunge la era varanica.

                pe la latrine, e liniste, n'au mai iesit cu tembeliziunea in strada, ca in iarna lui 2012. asta spune tot.

                se insista cu ponta si demisia, aaa ?!
            • +7 (9 voturi)    
              mai tarziu va fi prea tarziu... (Marţi, 3 septembrie 2013, 10:15)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              referendum? ca sa gasesti acest articol pe hotnews trebuie sa-l cauti undeva la subsolul site-ului.. desi alte cateva stiri de ieri inca mai sunt in top, protestul pare irelevant. la fel va fi si daca se ajunge la referendum. oamenii vor vota fara sa inteleaga ce se voteaza. vor vota pentru locuri de munca si bani la buget pentru ca atat vor afla din mass-media. nu vor auzi de exproprieri, de redeventa infima, de legile modificate ca RMGC sa nu mai depuna garantii de mediu decat pentru un an, de lacul de cianuri fara izolatie, de faptul ca in mine asemanatoare in alte colturi din lume lucreaza doar cateva sute de oameni, de faptul ca vestigiile romane si muntii aia superbi ar putea atrage o gramada de turisti daca in loc de RMGC statul ar lasa firmele de turism sa foloseasca spatiul.
              • +2 (8 voturi)    
                exact acelasi lucru (Marţi, 3 septembrie 2013, 10:49)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                putem spune si de cei ce sunt in strada. stii tu ca ei sunt mai corect informati decat cei ce vor vota la referendum?
                dar eu spuneam altceva. problemele noastre sunt mult mai multe si mai importante in momentul de fata decat acest proiect.
                acest proiect nu ajungea in faza asta daca romanii nu votau acest mincinos. anul trecut le-a promis ca va opri acest proiect. acum el scoate proiect de lege :)
                cand ai o problema nu te duci la efect ci la cauza. acest colos din parlament controlat de doia oameni ieresponsabili vor face mult mai mult rau acestei tari decat va face acest proiect. acesta este o infima parte din ce au facut sau vor face.
                si cu gazele de sist a spus la fel si acum da autorizatii de mediu.
                da, ai dreptate, va fi prea tarziu sa mai facem ceva. acesta este doar inceputul. si nu pt proiectul RM ci pt proiectul Romania...
        • +12 (16 voturi)    
          Te impiedica cineva sa protestezi? (Luni, 2 septembrie 2013, 23:46)

          fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          Banuiesc ca nu esti singurul care are problemele enumerate de tine. Solidarizati-va si protestati.
          • +10 (12 voturi)    
            Ce coincidenta!...:) (Marţi, 3 septembrie 2013, 8:03)

            MarianEugen [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

            Interesant!
            O data cu aparitia "revolutionarului" Nicolae Dide intre manifestantii anti exploatarii aurifere de la Rosia Montana, au aparut si scandarile "Jos Basescu!", "Toti sunt la fel!" si "PDL+USL=aceeasi mizerie!"

            Aveti grija baieti, "tovarasii" sunt mari mesteri in denaturarea oricarei miscari impotriva lor!
          • -4 (4 voturi)    
            Nu ma impiedica nimeni. (Marţi, 3 septembrie 2013, 11:31)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

            Mi se pare totusi ciudat sa iesi pentru o problema care nu te afecteaza direct, iar pentru problemele enumerate mai sus sa stai acasa. Nu ti se pare bizar acest lucru?
        • 0 (0 voturi)    
          ceata si fum (Marţi, 3 septembrie 2013, 12:56)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          metoda garantata.
      • 0 (2 voturi)    
        si astia sunt..impulsionati. (Marţi, 3 septembrie 2013, 12:56)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        majoritatea, militanti.
        ong affiliate cu psd.

        tineretul ala organizat ca la stadion, nu miroase a ingrijorati de soarta copiilor lor....
    • +8 (12 voturi)    
      nu se poate (Luni, 2 septembrie 2013, 18:40)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      trebuie platiti ai lui dogaru !
    • -1 (3 voturi)    
      au altceva mai imprortant de facut ! (Marţi, 3 septembrie 2013, 12:54)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      :)))

      multi, habar n'au unde este rosia montana.
      localnicii stau si se mira, ce are toata tzara impotriva lor.
      ei, pe ei, nu'i intreaba nimeni ?!
    • 0 (2 voturi)    
      nu va lasati ! (Marţi, 3 septembrie 2013, 12:58)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      guvernul ponta 2 tre' sa pice.

      sa vina guvernul ponta 3 ! :))
      un govern al popo'ului !
      totul pentru tzara !:))
  • +16 (28 voturi)    
    astazi vom fi mai multi (Luni, 2 septembrie 2013, 17:11)

    lyth [utilizator]

    e si normal, e revolutia noastra, a celor tineri!
    sunt campiile noastre si muntii tot ai nostrii
    nu, nu-nteleg altii ce cauta plecati, in m-tii vostrii
    parvenitilor, voi chiar credeti c-am uitat
    cu ce v-ati ocupat si cine sunteti de fapt?
    nici o maicuta n-a spalat camasile ce s-au patat
    pe campul de lupta cu sangele vostru varsat
    asa ca degeaba vreti sa fiti voi stapanii lumii
    pentru ca noi, romanii, nu ne-am uitat strabunii
    • +5 (7 voturi)    
      iar astazi, mai multi ca ieri! (Marţi, 3 septembrie 2013, 10:51)

      lyth [utilizator] i-a raspuns lui lyth

      Pana Sambata vom fi peste 8 000. Adevarata revolutie romaneasca incepe cu Rosia Montana!
    • 0 (0 voturi)    
      mai multi (Marţi, 3 septembrie 2013, 14:18)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui lyth

      vine si galerai stelei ?
      ca aia fac sarea si piperul.
      poate iese ca anult trecut...
      • 0 (0 voturi)    
        vin sau nu, care-i problema? (Marţi, 3 septembrie 2013, 14:56)

        lyth [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        e libertatea fiecaruia dintre noi sa lupte pentru ceea ce crede, vreau sa mentionez insa ca din cei peste 2000 de protestatari, multi au venit cu copiii lor, multi au venit cu bicicletele, am vazut si cativa caini (omologii lui Kanellos din Grecia :) ), oameni din toate clasele sociale ... e mitingul tuturor romanilor informati!
  • +48 (52 voturi)    
    O mare rugaminte! (Luni, 2 septembrie 2013, 17:20)

    un dac [utilizator]

    Incetati cu "protest neautorizat". Primarul din Barlad anul trecut era impotriva gazelor de sist (ca intreg USL-ul care a daramat un Guvern cu aceste doua subiecte fierbinti) si a autorizat (a si participat) protestul in centru. Acum este pentru gazele de sist (ca intreg Guvernul, sucit la 180 de grade) si le-a interzis manifestantilor sa organizeze un mars sau sa se stranga in centru.
    Asta este important. In aceasta tara am ajuns sa traim, cu o manipulare mediatica fara precedent.

    Autorizat sau neatorizat, ideea este ca a fost un protest pasnic. Nici protestele din 89 nu au fost autorizate!
    • +15 (21 voturi)    
      stiti ce-i interesant (Luni, 2 septembrie 2013, 21:05)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Ca multi din cei ce sunt in strada acum au votat usl-ul anul trecut. Acum sunt "impartiali"...
      • +15 (15 voturi)    
        Nu-i bai (Luni, 2 septembrie 2013, 22:18)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Se trezesc si ei incet-incet.
        USL are de trecut o constitutie prin mana noastra, e chiar f bine ca sunt votaci uselisti si hater-i.
      • +5 (15 voturi)    
        nu-i nimic interesant. base tot cu rmgc era (Marţi, 3 septembrie 2013, 0:07)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        ponta sau base, rezultatul era acelasi. ambii sunt corupti. partea aia este interesanta numai pentru tine, basist convins. pentru mine este interesant ca exista reactie civica. felicitari protestatarilor. sunbt atat de departe fizic de ei:((((
        • +3 (5 voturi)    
          gandire simplista (Marţi, 3 septembrie 2013, 9:27)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          De altfel o vad mereu la uslistii spalati pe creier...
          Base n-a trimis proiectul in parlament.base n-a dat un proiect de lege. Base cel mult a ridicat problema sa fie discutata.
          Plagiatorul tau a dat o mica lovitura de stat sipt acest proiect fiind atunci impotriva si voi creduli ati pus botu. Base n-a spus o data una si apoi alta.
          Plagiatorul vostru va joaca pe dejte si voi habar nu aveti.
          Apropo, tu cu cine esti de acord? Cu rpim ministru ponta sau cu deputatul ponta? Ca eu amo dilema :))))
          Asa ca nu incerca sa-i bagi in aceiasi oala.
          • -1 (5 voturi)    
            base a sustinut activ proiectul (Marţi, 3 septembrie 2013, 9:45)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            ...pe toate canalele. sa spui doar ""...a ridicat problema sa fie discutata"" este ca si cum l-ai spala de pacate. el a sustinut proiectul in forma secreteziata pe toate canalele de televiziune si pe toate ziarele.
            PS. ponta nu este al meu
      • +4 (4 voturi)    
        ce vei tu "interesant"?! (Marţi, 3 septembrie 2013, 9:55)

        CristioanM [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Nus tiu daca sunt impartiali sau nu, oamenii sunt CONSECVENTI.
        Si nu este vorba de politician x sau y, consecevnta este fireasca, pt ca nici anul trecut si nici peste 5 ani, nu POTI sa bei apa cu cianuri sau cu chimcalele din fracking!Lume a protestat si protesteaza contra proiectelor RMGC si Chevron, in forma lor actuala.
        Anul trecut, pedesereul s-a dat mare ecologist, si a castigat alegerile SI pentru ca promitea stoparea acestor proiecte otravitoare!
        Din moment ce nu ii respecta promisiunile, este perfect FIRESC ca lumea sa iasa di nou in strada!
        inclusiv - sau mai ales - cei care I-au votat anul trecut.
        Ecuatia este foarte simpla, DACA pedesereul isi respecta promisiunile electorale, ATUNCI alegatorii sai ar fi fost multumiti, nu aveam de ce sa vina acum la proteste.
        Este perfect firesc, nu e nimic "interesant"!
      • -1 (5 voturi)    
        Lasa ca ... (Marţi, 3 septembrie 2013, 9:57)

        Un_Oarecare [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Nici cu PDL-Basescu nu mi-e "rusine". Eu, spre exemplu, am votat basescu si PDL constant la toate alegerile, constient de teoria raului cel mai mic. Si rasplata? Pai Basescu propune referendum daca sa furam sau nu tara! Pai de ce nu propune referendum daca vrem sau nu sa violam femeile si daca protesteaza sa avem voie sa le si omoram cu toporul! Jenant! Toti sunt cumparati! Probabil nu voi mai vota, sau voi vota partide extremiste de acum inainte! Nu se poate cu clasa politica actuala, vanduta complet!
    • +4 (4 voturi)    
      Rog atentie... (Marţi, 3 septembrie 2013, 11:55)

      Sting [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      ...cateva structuri si-au trimis deja oameni in piata, ma refer la acei ''revolutionari''. Se vor amesteca si vor fura protestul, il vor denatura.

      Ar fi bine daca ne-am delimita de acestia. Explicit.
  • +45 (47 voturi)    
    10.000 impotriva clasei politice ! (Luni, 2 septembrie 2013, 17:35)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Ne-am pricopsit cu o gashca de hoti care-si spun "politicieni" si care conduc Romania dupa bunul lor plac, fara sa dea socoteala nimanui. Jos cu ei !
  • +6 (6 voturi)    
    vrem asa ceva? (Luni, 2 septembrie 2013, 17:39)

    euros [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=bgbAHrYqZVg&feature=youtu.be

    http://www.acad.ro/rosia_montana/pag_rm04_decl.htm
  • +10 (32 voturi)    
    eu protestez impotriva celor care protejeaza cainilor vagabonzi (Luni, 2 septembrie 2013, 17:39)

    ovidiu35 [utilizator]

    cianura nu a ucis azi pe nimeni. dar prostia si nepasarwa criminala politicienilor a omorat
    azi un copil de 4 ani. in Bucuresti, Romania, Uniunea Europeana. Putea fi copilul tau , doctor Plg Ponta!
    • +22 (26 voturi)    
      ambele sunt motive de protest (Luni, 2 septembrie 2013, 20:11)

      altheia [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      "Cianura nu a ucis pe nimeni?"

      Cred ca glumesti !
      • -9 (11 voturi)    
        eh (Luni, 2 septembrie 2013, 22:12)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui altheia

        Oricat de nefericit ar suna, realitatea e ca pana acum n-a murit nimeni din asta si ne dam de ceasul mortii pt drobul de sare. Nu spun ca e ok, nu asta e ideea, dar uite ca sunt oameni care mor muscati de caini, in afara de zecile de mii anual care au nevoie de tratament foarte scump, si nu iese nimeni in strada, ba chiar sunt o proportie foarte mare care le tine partea. Desi e ceva care ne afecteaza viata zi de zi si fara echivoc. Banuiesc ca asta a vrut sa zica anteriorul comentator.
        • +11 (11 voturi)    
          Ce are sula cu prefectura? (Luni, 2 septembrie 2013, 22:38)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui hollow

          De ce daca mor copii muscati de caini trebuie sa avem mine pe baza de cianuri? Ca nu vad legatura.

          Cu siguranta mor mult mai multi de cancer, zilnic! Asta inseamna ca nu trebuie rezolvate si alte probleme, cum ar fi cea a cainilor?

          Hai sa nu amestecam lucrurile ca iese terci necomestibil.
    • +12 (12 voturi)    
      Cianura nu a ucis (Luni, 2 septembrie 2013, 22:21)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Asta in primul rand e de pus pe perete :))

      Doi la mana, cainii au ucis din nepasare, de acord.
      Tot din nepasare va ucide si cianura si la fel te vei indigna, ca de obicei, tardiv si inutil...

      Macar sa invatam ceva si sa nu mai repetam.
  • +22 (24 voturi)    
    Si la Cluj se striga! (Luni, 2 septembrie 2013, 17:59)

    calinsab [utilizator]

    www.turdanews.net

    http://www.turdanews.net/articole/actualitate/26410-protest-de-amploare-la-cluj-napoca-pentru-rosia-montana-video.html

    de ce televiziunile nu transmit asta? raspunsul il veti da chiar voi! ... se mai striga si jos guvernul... oare de ce?
  • +13 (13 voturi)    
    ... (Luni, 2 septembrie 2013, 18:03)

    rocknum [utilizator]

    pentru cei carora li se rupe inima de "amaratii aia" de prin zona...

    http://www.salvatirosiamontana.com/
  • +20 (20 voturi)    
    un argument (Luni, 2 septembrie 2013, 18:22)

    eu2012 [utilizator]

    Am descoperit declaratia lui Ponta din 2011:

    http://www.mediafax.ro/politic/ponta-proiectul-rosia-e-si-va-fi-blocat-pentru-ca-nu-toti-politicienii-pot-fi-cumparati-ca-basescu-8842830

    Pe langa faptul ca ne dezinformeaza zilnic (ca sa nu zic romaneste) mai dovedeste inca odata cat de fara scrupule este el/sunt politicienii.

    Sunt sigur ca daca astazi vor fi iar proteste, diseara va mai scoate o pasarica din gura.
  • -13 (33 voturi)    
    LoL (Luni, 2 septembrie 2013, 18:39)

    HP [utilizator]

    Ca la protestele din iarna lui 2012. O gramada de inutili care protesteaza fara sa aiba habar, interes direct sau orice altceva i-ar putea califica.

    Ar fi tragic ca oamenii din Rosia sa petreaca inca o decada de mizerie si foame pentru ca niste studenti, adica niste indivizi care n-au lucrat o zi in viata lor (practica la McDonald's si la Orange nu inseamna doi bani) si care o freaca pe Facebook de la mama de acasa, dupa o noapte in club - sa isi dea cu parerea.

    Cui ii pasa ce are de zis un neica-nimeni din Bucale despre un proiect minier din Ardeal ?

    Vedeti ca mai sunt cateva zone cu peisaj selenar, cam peste tot unde se folosesc extractii de suprafata - cariere si lacuri de decantare.

    Nu mai aproape de peste munte, la Rosia Poieni. Si cam tot judetul Hunedoara.

    Deh, la FanFest nu se explica toate astea.

    Hipioti nenorociti, o sa va mancati de sub unghii. Faceti-va toti apicultori, pescari, puneti blidul jos si dansati, ca atata stiti: party, love, peace, egalitate si salvati vama veche.

    Inutililor.

    Noroc ca sunt doar o mana de nespalati la Universitate, in loc de 10.000. Nici sa protestati ca lumea nu sunteti capabili.
    • -2 (14 voturi)    
      nu sint inutili (Luni, 2 septembrie 2013, 22:18)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

      sint prosti utili cuiva
      Cand vad sligane ca
      Jos sistemul capitalist!
      sau
      Jos fascismul corporatist!
      deja vad cam cine ii utilizezaza pe bietii aiuriti.
      • +6 (10 voturi)    
        Stai asa (Luni, 2 septembrie 2013, 23:31)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Una e "sistemul capitalist" si alta e oferirea pe tava a resurselor.

        1. NU cianurilor!
        2. Statul roman, adica noi, romanii, suntem proprietarii acelor zacaminte, deci daca va fi sa se exploateze cumva acele zacaminte, oricat de "comunist" ar suna (ATENTIE! nu e numai aur! e mult mai mult acolo!), atunci: Statul roman = 80%, RMGC = 20%. Scurt si la obiect.

        Eu unul nu sunt de acord sa imi vand proprietatea simbolica de la RM cu 6% sau cat o fi. Aici e diferenta, e vorba de cerere si oferta: unul [destept] cere, altul [prost] da aproape pe gratis.
    • +7 (15 voturi)    
      ? (Luni, 2 septembrie 2013, 22:41)

      Ranton [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Eu am trecut acasa de la birou si am facut si dus inainte sa merg acolo ;)
  • +18 (22 voturi)    
    ... (Luni, 2 septembrie 2013, 20:33)

    Aphex [utilizator]

    Doamne ajuta sa fie asta inceputul unei noi revolutii ..
    • +5 (9 voturi)    
      asa sa fie. sa o spui intr-un ceas bun (Marţi, 3 septembrie 2013, 0:11)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Aphex

      clica politica de la presedinte si PM in jos trebuie sa pice!
  • +8 (18 voturi)    
    Proiect de interes național pe naiba (Luni, 2 septembrie 2013, 20:41)

    Rntmpx [utilizator]

    Zice ăla de la RMGC: "Comunitatea din Rosia Montana e cea in masura sa decida pentru ca e comunitate miniera, in zona miniera, care va beneficia de majoritatea investitiilor."

    Și atunci de ce Guvernul Ponta a declarat proiectul "DE INTERES NAȚIONAL", formulare sub care se ascund toate abuzurile proiectului de lege? Proiectul e cel mult de interes privat și local, nicidecum național!
    • +1 (3 voturi)    
      Interes national (Marţi, 3 septembrie 2013, 7:22)

      Xorxe [utilizator] i-a raspuns lui Rntmpx

      Foarte bun argumentul!
  • +15 (21 voturi)    
    Sa Fim Uniti! (Luni, 2 septembrie 2013, 20:44)

    alex1234 [utilizator]

    Sa Fim Uniti!

    Nu va mai acuzati de "basism" si "USL"-ism :
    Toti sunt niste escroci si tradatori de tara!

    N-ati vazut asta de 23 de ani?

    Protestati uniti pentru viitorul copiilor nostri!

    Resursele Tarii sunt ale noastre si ale urmasilor nostri!

    Nu lasati niste tradatori sa le dea pe nimic!

    Sa Fim Uniti!
  • +12 (14 voturi)    
    re hp... (Luni, 2 septembrie 2013, 20:48)

    luci30 [utilizator]

    si crezi ca inutilii aia nu ar vrea un loc de munca???poate nu in minerit,dar un loc de munca dintre cele un milion promis de ponta si care la un an de la alegeri n-a miscat nimic in pe +ci doar pe -
    • -12 (22 voturi)    
      Sunt sigur (Luni, 2 septembrie 2013, 22:01)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui luci30

      Sunt sigur ca ar vrea. Sa invete, sa puna burta pe carte si sa se specializeze si vor avea. Ei au o sansa reala, cu facultatea.

      Pe cand amaratii aia de la munte nu stiu si nu pot face altceva decat minerit, din tata in fiu, de mii de ani.

      Pe rosieni nu ii vezi sa iasa in strada si sa protesteze impotriva studentilor sau impotriva investitiilor si proiectelor care dau sansa oamenilor sa se angajeze si sa puna o paine pe masa copiilor.

      Asa sunt tinerii de azi. Prosti si ingamfati.
      • +11 (13 voturi)    
        re hp (Luni, 2 septembrie 2013, 22:23)

        luci30 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        sa nu-mi spui ca rosienii sunt ACUM condamnati....au fost condamnati in urma cu 15 ani,cind regiunea a fost declarata monoindustriala....dupa 15 ani daca imi scri ca mai sunt apti de munca in minerit cianuric da-mi voie sa ma indoiesc,iar cei tineri s-au orientat demult spre alte plaiuri si meserii.Sa nu-mi argumentezi ca muntenii aia ,,amariti,, au stat incremeniti in timp si spatiu repornirea minelor .
        • +1 (3 voturi)    
          nu numai tinerii... (Marţi, 3 septembrie 2013, 10:39)

          Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui luci30

          Majoritatea au plecat din Roșia de mult, de cînd și-au vîndut casele către RMGC. Iar cei care au rămas sînt împotriva proiectului. Un „amărît” din cei care au rămas voia să deschidă o pensiune (deși, culmea, nu era ce învățase „din tată-n fiu, de mii de ani”) și statul nu i-a dat voie din cauza zonei monoindustriale.

          Dl HP e puțin supărat pe „tinerii de azi”, „inutili”, „neica-nimeni”, „hipioti nenorociti”, „nespalati”, „prosti si ingamfati”, dar cred că nu realizează că ei sînt cei care vor plăti peste 15 ani dacă moștenesc lacul de cianuri. O să-i plătească și dumnealui pensia, că hipioții sînt darnici.
      • +13 (15 voturi)    
        Usor cu pianul (Luni, 2 septembrie 2013, 22:33)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Rosienii o sa roada un ciolan fara carne. Nici cu cianuri nu o sa-i lase pt ca nu sunt calificati. Maxum vor da la tarnacop pt salariul minim subrezindu-si sanatatea si distrugandu-si mediul.

        Ia vezi pozitia si argumentele Academiei Romane in primul rand. Dupa ce se raspunde cel putin la toate acele puncte concret si satisfacator, de-abia atunci putem vorbi constructiv.

        PS: legat de rosieni, fara sa-i cunosc si fara sa vreau sa-i jignesc, fac o singura remarca: romanul e specialist in furatul caciulii si in vinderea pe 2 lei.

        Undeva tb sa tragem linie si sa schimbam paradigma. Ca o fi acuma, ca o fi cu alt prilej, cu cat amanam asta, cu atat vom fi mai prosti si mai saraci.
      • +12 (16 voturi)    
        Esti sigur? (Luni, 2 septembrie 2013, 23:19)

        roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Hai sa-ti explic eu, ca te dai destept p-acilea. Sunt impotriva RMGC din mai multe motive:
        - locurile de munca oricum nu sunt pe o perioada lunga de timp (5 ani ?), decada aia de mizeria va fi de fapt un secol de mizerie avand in vedere ca nici macar turism nu va mai avea rost sa faci acolo dupa ce termina aia de "recoltat". Poate vrei tu sa te duci la inot acolo, iti iau bilet all inclusive. Cam cum ii vezi tu pe amaratii astia de azi dupa 5-10 ani cand aia inchid sandramaua si pleaca? Milionari in euro din minerit?
        -5.2 miliarde de euro e cam cat castiga Romania din urma exploatarii in folosul amaratilor alora de la Rosia Montana? Cam aceeasi suma s-a obtinut in 2007-2013 din fonduri europene in conditiile in care rata de absorbtie abia a atins 20%. Asa ca suma asta e cam mica in comparatie cu ce ar trebui absorbit prin proiecte europene.
        - am ramas fara paduri, avem destule halde si alte zone poluate,avem destule orase cu un aer infect. E timpul sa mai zicem si NU poluarii.
  • +11 (13 voturi)    
    Fain și nostim (Luni, 2 septembrie 2013, 21:48)

    Amoredivino [utilizator]

    Ce este super haios - RMGC au dat un purcoi de bani să strămute populație, să aranjeze referendum local, să plătească publicitate deșănțată pe toate canalele, să mituiască primari și consilieri, să renoveze primării și mai ales să „ungă” toată clasa politică de la stânga la dreapta și vice-versa.
    Iar la final nu se vor alege decât cu un mare NIMIC! proiectul va eșua și Gabriel Resources își va lua picioarele la spinare. Și f***t și cu banii luați!
    Începe să-mi placă România din ce în ce mai mult!
    • -4 (6 voturi)    
      Nu prea cred asta! (Marţi, 3 septembrie 2013, 0:31)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

      Ce-ai spus tu e valabil pt noi , romanii. Se pare ca si in acest contract statul va plati daca nu -l respectam. Ponta avansa o suma cam prea mare , dar noi oricum suntem saraci , dar sa mai platim si penalizari.
  • +8 (8 voturi)    
    va scriu de la fata locului (Luni, 2 septembrie 2013, 21:48)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Acum par sa fie in jur de 2000 protestatari, pasnici, televiziunile filmeaza, Realitatea pregateste un interviu si le da instructiuni la cei ce ii va intervieva...si sunt si din galerii
  • +6 (6 voturi)    
    se ocoleste, (Luni, 2 septembrie 2013, 22:02)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Acum ce s-a blocat la universitate la facultatea de istorie bulevardul
  • +10 (16 voturi)    
    Cateva nuante pt HP si altii ca el! (Luni, 2 septembrie 2013, 22:27)

    un dac [utilizator]

    Daca minerii din Rosia Montana fac asta "din tata in fiu, de mii de ani", cum poti sa promovezi ceva care dureaza doar 15 ani, dupa care adio minerit?
    Daca este declarat proiect de interes national, de ce trebuie sa decida doar minerii care ar face orice pentru un loc de munca, indiferent de consecinte?
    Cum puteti sa declarati despre studentii Romaniei, singurii care mai aduc ceva glorie tarii, ca sunt hipioti nenorociti, ingamfati, inutili etc?

    Rog din nou HN sa fie echidistant. Referendumul la care face referire domnul de la Rosia Montana nu a intrunit cvorumul, desi a fost organizat in aceeasi zi cu alegerile si desi oamenii de acolo sunt spaguiti cu case, nu doar cu ulei si faina.
  • +2 (10 voturi)    
    de acord (Luni, 2 septembrie 2013, 22:39)

    adonis84 [utilizator]

    usl si pdl aceeasi mizerie... Sper sa ii scoatem pe astia din bârlog, sa dispara.
  • +9 (11 voturi)    
    Aurul Baia Mare (Luni, 2 septembrie 2013, 23:13)

    jbstg01 [utilizator]

    Isi mai aduce cineva aminte?
    Sau a fost ceva ce nu caracterizeaza activitatea de exploatare a aurului, poluarea , dezastrele, etc ,etc.
    cum era in filmele comuniste: asta nu caracterizeaza activitatea tovarasului....
    • +13 (15 voturi)    
      Cum sa caracterizeze? (Luni, 2 septembrie 2013, 23:51)

      roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui jbstg01

      Pai n-ai auzit ca va fi exploatat in deplina siguranta? Mai au putin si promit ca vor reconstrui si muntele cu tot cu vestigii si vegetatie dupa ce il vor dinamita :D
  • 0 (10 voturi)    
    Hai si cu dansul pinguinului (Luni, 2 septembrie 2013, 23:46)

    Businessman [utilizator]

    Daca tot s-au apucat de hora.
  • -4 (10 voturi)    
    Stop sistemului capitalist (Luni, 2 septembrie 2013, 23:57)

    Trojan.H [utilizator]

    Cel mai tare ma oftic ca Iliescu si nepotii lui din USL fac kaka pe ei de ris vazind citi dobitoci au reusit sa adune in strada, pe linga sobolanii veniti cu sarcini precise.
    • +6 (10 voturi)    
      Daca atata intelegi tu (Marţi, 3 septembrie 2013, 3:04)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Daca atata intelegi tu

      inseamna ca n-a avea

      rost sa avem o tara si sa fim un popor

      noroc ca nu toti is ca tine
  • +16 (18 voturi)    
    pe realitatea sunt scandalizati de proteste (Marţi, 3 septembrie 2013, 0:05)

    jackalphonse [utilizator]

    ca nu este respectata presa. de parca presa a respectat protestele si protestatarii. nu vorbesc de proteste, voerbesc de conflicte si galagie. realitatea tv este clar deranjata de proteste. o trag cu totii ca protestele sunt impotriva guvernului si atat. de parca se protesteaza pentru indemnizatii sociale. m a n i p u l a r e
  • +3 (7 voturi)    
    jurnalistii pot fi lucizi si impartiali. felicitar (Marţi, 3 septembrie 2013, 0:38)

    jackalphonse [utilizator]

    citesc cu mare satisfactie un articol care nu face diferente intre partide si prezinta situatia asa cum este. presa inca mai poate. draga presa, te chemam langa noi la proteste!
    http://www.gandul.info/politica/cui-ii-e-teama-de-piata-universitatii-basescu-da-sah-cu-referendumul-invalidabil-ponta-ingroapa-rosia-montana-in-parlament-pana-dupa-prezidentiale-11286905
  • +7 (9 voturi)    
    Afara cu canadienii din tara (Marţi, 3 septembrie 2013, 2:55)

    Ozymankos [utilizator]

    Cel mai simplu lucru din lume e sa scoit aurul din pamant
    Ai nevoie numa de un tarnacop de o lopata si vagoanele si sinele de cale ferata si stalpii de len sunt deja acolo ,facuti de Ceausescu
    e cu mult mai iefitn decat sa lucri cinstit la munca campului sau sa faci microprocesoare sau chiar decat sa vinzi marijuana si hasis la coltul strazii
    Prin urmare acesti hoti internationali trebuie dati afara fara ezitare din Romania
    guvernul Ponta trebuie s aimpuna o redeventa de 90% pt toate hotiile de la aurul de la Rosia Montana,petrolul de la Petrom ,OMV si Marea Neagra si gazel date rusilor
    totul trebuie nationalizat si americanilor sa li se dea un ultimatum de 24 de ore pt a-si scoate toti soldatii de plus din Romania
    aia 2000 si ceva
    si ambasadorul dat afar cu suturi in fund
    • 0 (4 voturi)    
      Corect BRAVO (Marţi, 3 septembrie 2013, 6:52)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Ozymankos

      Corect BRAVO

      Afara Afara cu Hotii Din Tara !
    • +1 (1 vot)    
      mi-a (Marţi, 3 septembrie 2013, 11:18)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Ozymankos

      placut, prostanacii au cazut in capcana, crito si neocomunistii nu au simtul umorului, e inca una din marile lor calitati, pe linga prostia agresiva.
  • +4 (6 voturi)    
    Multumim!! (Marţi, 3 septembrie 2013, 7:59)

    samka [utilizator]

    Hotnews, multumim ca v-ati revenit si ca ati inteles ca in esenta protestam pentru o presa, o Romanie si o lume curata! Nu mor caii cand vor cainii :)
  • +5 (7 voturi)    
    Exploatare fara cianuri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Marţi, 3 septembrie 2013, 7:59)

    Kron [utilizator]

    http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/chimi-tii-romani-au-descoperit-o-tehnologie-de-exploatare-a-aurului-i-argintului-fara-cianuri-solutia-ecologica-pentru-rosia-montana-14151
  • +1 (1 vot)    
    Rosia Montana (Marţi, 3 septembrie 2013, 14:36)

    Dr.Man [utilizator]

    Este inadmisibil ca un zacamant de aur sa fie lichidat intr-o generatie lasand in urma un habitat devastat, risc de catastrofa ecologica si nimic in economia nationala.
    Principial rezervele de minerale nu se concesioneaza unor straini si nu se exploateaza pradalnic. Rezervele cu valoare strategica se eploateaza cu masura, niciodata pina la epuizare. Induistria miniera trebuie relansata ca industrie nationala fie si cu bani de inprumut daca altfel nu se poate.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică