VIDEO Traian Basescu: Constat ca liderii USL s-au intors nervosi din concediu. / Somajul e in crestere. A venit timpul ca domnul Ponta sa guverneze, nu sa televizeze si nu sa se lupte politic. / Nu sunt in campanie, eu nu mai candidez la nimic

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 26 august 2013, 17:05 Actualitate | Esenţial

Presedintele Traian Basescu a criticat, intr-o declaratie de presa facuta luni la Palatul Cotroceni, guvernarea USL, el invitandu-l pe primul ministru "sa guverneze, nu sa televizeze si nu sa se lupte politic". Seful statului a afirmat ca liderii USL "s-au intors nervosi din concediu", adaugand ca "Daca n-au timp sa mearga in tara datorita conducerii tarii prin televiziuni, acolo pare a fi locul lor de munca, vreau sa le dau citeva informatii grave." Traian Basescu a vorbit despre "somajul in crestere", dar si despre proiecte de infrastructura, inclusiv autostrada Transilvania si tronsonul de metrou din Drumul Taberei, acuzand Executivul de "incapacitate". "Ce nu intelege Victor Viorel Ponta, ca si foarte multi analisti, e ca nu sunt campanie. Eu nu mai candidez la nimic. (...) Oricit s-ar supara guvernul, imi voi face un obicei din a-i invita sa guverneze", a subliniat seful statului.

Declaratiile sefului statului:


Mica mea conferinta de presa este ocazionata exact de incheierea vacantei liderilor USL care, dupa cum vedeti, imediat ce s-au intors au reusit, dupa 45 de zile, sa dea o nominalizare pentru Transporturi.

Este un progres.



Singurul lucru pe care-l constat e ca s-au intors nervosi din concediu.

Poate se calmeaza afland situatia tarii, lucru care pe mine ma ingrijoreaza.

In aceasta vara am avut mai mult timp sa stau de vorba cu oamenii, sa merg prin tara.

Daca n-au timp sa mearga in tara datorita conducerii tarii prin televiziuni, acolo pare a fi locul lor de munca, vreau sa le dau citeva informatii grave.

Somajul e in crestere, romanii sunt tot mai mult preocupati de siguranta locului de munca si tot mai multi se intreaba daca-si pierd sau nu locul de munca.

Cind acest guvern condus de Victor Viorel Ponta a preluat guvernarea, somajul conform ESA era 6,7%. In luna iunie 2013, tot conform ESA, somajul ajunsese la 7,6%.

Deci cresterea exporturilor nu inseamna si crestere de locuri de munca, iar acesta e un efect al amputarii investitiilor din bugetul de stat.

Mai e un lucru pe care incerc sa-l anticipez: in iunie, somajul pe masuratori ESA era 7,6%, dar in iulie Romania a mai inregistrat un plus de 29.000 de someri, ceea ce imi permit sa anticipez ne va arata cifra pentru iulie in jur de 8 procente. E un prag extrem de riscant si crearea de locuri de munca e esentiala.

Relansarea investitiilor din bani europeni si de la bugetul de stat trebuie sa fie o preocupare majora a guvernului.

Nu se poate sa priveste o crestere cu 29.000 de persoane a somajului in perioada de vara; ar fi fost de asteptat o scadere a somajului pe vara.

Un alt semnal de alarma extrem de serios este legat de faptul ca investitiile straine pe primele 6 luni au scazut cu aproape 20%. ceea ce inseamna ca simulatan cu reducerea investitiilor din bugetul de stat, acesta e rezultatul: crestere de somaj.

Ma ingrijoreaza faptul ca pina acum, desi intram in septembrie, guvernul nu a finalizat o forma acceptabila pentru acordul de parteneriat cu Comisia Europeana pentru dupa 2014.

As vrea sa va dau citeva remarci din observatiile Comisiei Europene:

"Acordul de parteneriat propus de guvernul Romaniei e necorelat cu programul de reforma".

Tot Comisia remarca faptul ca Guvernul are lipsa de capacitate de analiza.

E un lucru pe care categoric si eu il sustin fara rezerve: Guvernul nu are capacitate de analiza asupra situatiei de moment a tarii si pentru viitor.

Tot CE remarca faptul ca acordul de parteneriat propus de guvern e necorelat cu politicile UE 2014-2020.

Mai este un lucru asupra caruia tin sa atentionez public guvernul: in prima parte va vorbeam de somaj, si amintesc tutror factorilor responsabili ca la ultimul Consiliu European s-au stabilit citeva masuri pentru reducerea somajului in rindul tinerilor.

S-au alocat 6 miliarde euro care trebuie cheltuiti in 2014-2015, deci in 24 de luni pentru reducerea somajului la tineri. Mai mult, Comisia Europeana a primit sarcina sa aloce 2 miliarde euro aceluiasi porgram, deci sint 8 miliarde de euro.

Asta inseamna ca la ora asta Guvernul trebuia sa aiba programe gata pregatite sa fie implementate de la 1 ianuarie 2014. Va pot spune si regiunile pentru care avem bani alocati: sud-Muntenia (cele 7 judete), Centru (6 judete) si Sud-Est (6 judete).

Este, cred eu, o convingere a liderilor USL si a guvernului ca pot substitui munca serioasa in folosul oamenilor si a rezolvarii problemelor lor cu emisiuni televizate. Dar ii atentionez ca ne apropiem de 8% la somaj. Nici in criza, sub guvernul Boc, nu am avut asemenea somaj, iar nepasarea, convingerea ca poti supravietui la nesfirsit prin aroganta, prin batalia cu presedintele, ii face sa nu dea atentie problemelor importante ale tarii.

Pentru combaterea somajului, tot la ultimul Consiliu European, s-a stabilit lansarea unui program lasant de Banca Europeana de Investitii. Banca a primit sarcina ca de cite ori un stat membru finanteaza locuri de munca pentru tineri din fonduri de coeziune, BEI sa cofinateze.

Deci sint mecanisme puse la dispozitie de UE care ar fi putut scadea somajul in Romania, iar superficialitatea Guvernului nu face decit sa duca la efecte inverse pentru ca nu acceseaza fonduri europene.



Cred ca e un lucru extrem de grav. Azi, odata cu depunerea juramintului de catre doamna Ramona Manescu, am mentionat citeva lucrari care sint prioritare, in opinia mea.

Metroul in Drumul taberei a devenit o calamitate pentru cetateni si poate printr-o colaborare intre primarul Manescu si sotia sa, ministrul Ramona Manescu, sa se reia lucrarile.

Tronsonul Nadlac-Arad are o bucata realizata in proportie de 80%. Ar putea sa ne prinda iarna cu acel tronson realizat. Cealalta parte este realizata in proportie de peste 35%, si din noiembrie autoritatile n-au facut o noua licitatie.

Un semnal de alarma special il trag pentru Autostrada Transilvania, si pina la urma fac un apel la presa.

Daca vorbesc de aceste tronsoane, ma refer pe de o parte la obiective de investitii, pe de o parte la locuri de munca.

Pe Autostrada Transilvania s-a procedat ca si la tronsonul Nadlac-Ard, adica fara cap.

S-a reziliat contractul fara sa se puna ceva in loc. Din acest motiv sint zone care se degradeaza, si eu le-am vazut. De exemplu, podul peste Gilau la Somesul mic, mai trebui doar citeva bretele si pus asfaltul. Asa a fost abandonat, si acum se degradeaza.

Guvernul nu finalizeaza lucrarea pentru citeva milioane de lei.

Asta inseamna incapacitate.

De asemenea, sint foarte multe picioare, piloni de poduri turnate, la care betonul a ramas 1,5-2 in afara. Dar va imaginati ce se va intimpla cu acel fier, si o intreaga lucrare va trebui reluata.

Nu mai vorbim despre pasajul peste drumul judetean, abandonat din ziua in care s-a reziliat contractul cu Bechtel.

Viaductul de 1700 metri e viaductul la Suplacu de Barcau, e cel mai spectaculos esec. Mai trebuie citeva zeci de milioane date ca sa fie dat in functionare. Ce veti vedea pe toate santierele sint milioane de tone de materiale de constructii, toate acelea se vor fura, se vor pierde.

M-am interesat si daca exista un contract cu o firma de paza: exista, dar in putine locuri am vazut paznici. O sa vedeti ca a inceput procesul de indoire a fier-betonului pentru valorificare.

Acestia au fost bani multi pierduti, si mai trebuie doar citeva milioane pentru dare in functiune.

Guvernul ingroapa bani pe Autostrada Transilvania, dar mareste fiscalitatea.

Cred ca rezilierea contractului a fost un lucru bun in principiu, dar sa nu pui nimic in loc e lipsa de simt managerial.

Fac un apel la guvern, si voi avea tot mai des interventii care sa arate realitatile. N-o sa le expun pe toate intr-o zi.

A venit timpul ca domnul Victor Viorel Ponta sa guvernze, nu sa televizeze si nu sa se lupte politic.

Ponta este co-presedinte USL, dar inainte de toate e premier. Si cred ca romanii sint mai putin interesati de ce crede Victor Viorel Ponta ce crede despre presedinte, si ar vrea sa auda cum relanseaza investitiile, cum utilizeaza fondurile UE.

Ce nu intelege Victor Viorel Ponta, ca si foarte multi analisti, e ca nu sunt campanie. Eu nu mai candidez la nimic.

Oricite procente as avea, e adevarat ca sunt cam in crestere, ele nu ma mai ajuta la nimic. Nu mai sint dadaca unui partid parlamentar.

Mi se pare ca nervii lui Crin Antonescu, ai premierului Ponta, utilizarea unor etichetari nepotrivite arata o nervozitate inutila.

Cred ca ar trebui sa fie calmi.

Ii atentionez: drumul pe care merge tara este un drum periculos, pentru ca Guvernul nu-i stabileste traseul. Exista riscul ca dupa sacrificiile enorme din 2010-2011, sa devina ceva repetabil.

Riscam sa alunecam din nou intr-o situatie dificila economic. Nu-mi doresc asta, nu suntem pe punctul acesta, dar daca vom continua sa transforma totul intr-o iresponsabila lupta politica, putem pricinui daune romanilor.

Nu ma incalzeste cresterea economica datorita recoltei bune, pentru ca la anul s-ar putea sa avem recolta slaba, dar ma ingrijoreaza cresterea somajului.

Oricit s-ar supara guvernul, imi voi face un obicei din a-i invita sa guverneze.


Intrebari:


Q: Cind guvernul Ponta 2 s-a instalat, ati spus ca va luati mina de pe Executiv. In aprilie va declarati optimist. Lucrurile pare ca s-au schimbat. Cita incredere mai aveti ca guvernul poate face bine?

A: Eu am girat orice guvern la instalare. Am fost optimist cit s-a stat in obiectivele asumate. Dar faptul ca guvernul are politici absolut de neacceptat, ma face sa nu mai am incredere in capacitatea acestui guvern de a valorifica sacrificl romanilor. Deocamdata nu mai am incredere, dar nu am ce face. Sint niste politicianisti. Eu incep sa ma conving ca sint incompetenti, nu inteleg ce se intimpla cu tara pe care o au in mina.

Cum nu accept nici minciunile despre controlul presedintelui asupra DNA: Crin Antonescu, Victor Ponta, vasile Blaga sa aiba grija de infractorii din partidele lor.

L-am auzit pe Victor Ponta spunind ca presedintele i-a facut dosar lui Bradisteanu. Un om extrem de limitat in capacitatea de a intelege cum functineaza statul.


Q: Vorbeati de procentele dumneavoastra ca nu mai folosesc nimanu. Nici macar Miscarii Populare?
A: Nu.

Q: Se vorbeste raspicat de o actiune in Siria. Ce parere aveti?
A: Ne vom pozitiona dupa ce aflam rezultatul inspectiei ONU. Nici noi nu putem accepta gazele toxice.

Q: Pe fondul lipsei de comunicare cu premierul, ati primit semnale de la parteneri europeni legate de functionarea pactului?
A: Si daca le-as fi primit si daca nu, tot nu vi le-as fi spus.

Q: In ce masura mai sta in picioare pactul de coabitare?
A: Pactul sta in picioare, pentru ca el se sprijina pe prevederi constitutionale.

Q: La ce mai foloseste pactul de coabitare?
A: N-ati vrea sa-l intrebati pe patronul dumneavoastra (Sebastian Ghita - RTV) cum vede el chestia asta? El il mai duce pe Ponta prin cate-un concediu, RTV e o televiziune la dispozitie.

Q: Cum catalogati gestul lui Crin Antonescu de a pleca inaintea discursului dumneavostra? (la ceremonia de investire in functie a Ramonei Manescu - n.red.)
A: Intr-un singur fel: nu va ajunge niciodata presedinte, pentru ca nu stie sa respecte aceasta functie. Si, in fond, era o ceremonie dedicata colegei sale.























10982 vizualizari

  • -49 (53 voturi)    
    hehe (Luni, 26 august 2013, 17:22)

    Mazeta [utilizator]

    - Domnule, președinte, chiar așa, semnați tot ce vor ei?
    - Da, dar ce semnătură frumoasă am!
    • +47 (49 voturi)    
      Am tot auzit bocete (Luni, 26 august 2013, 17:52)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pe la comentariile din diverse artcole cum ca ai fi ramas la Miami.
      Iata ca le-ai aratat lor ce patriot esti!
      Ai aparut la fix sa faci comentarii chiar inainte de inceperea declaratiei domnului Presedinte.
      In loc de banc mai bine ne spuneai ce va zice in declaratie, ca vaz ca le stii pe toate ca un om mare...
      • +21 (23 voturi)    
        imi asum durerea (Luni, 26 august 2013, 18:13)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

        baiul este ca atat evoque cat si mazeta sunt bine platiti sa spele mintea celor "cucernici" USLamishti..baiul este ca TREBUIE sa iesim in strada !!!!
      • +21 (23 voturi)    
        are target (Luni, 26 august 2013, 19:12)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

        sa aiba primul comentariu :)
        oricum, base a inceput sa-i ia la pumni politici pe cei doi iresponsabili.
        cu cifre, date, nume. lucuri pe care usl-ul o sa le contracareze cu injurii, mistouri si ironii ieftine. ei nu le au cu cifrele dovada ca mergem din ce in ce mai rau. ei stiu doar sa apara la tv si sa faca pe clovnii.
        se intoarce roata... usor usor :))
    • +27 (29 voturi)    
      cat e diurna la Miami ? (Luni, 26 august 2013, 18:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      si unde ai fost cazat ?
    • +20 (22 voturi)    
      Sincer, esti penibil! (Luni, 26 august 2013, 20:09)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Dar probabil ca asa sunteti voi!
      Din fericire, oamenii se mai si trezesc!
      Si daca vine un 1907, nu prea va vad bine!
  • +41 (45 voturi)    
    Welcome to Miami, ami, ami.... (Luni, 26 august 2013, 17:42)

    Sani [utilizator]

    Cred ca este planificat un atac la Ponta care in 45 de zile n-a prea facut nimic legat de CFR Marfa.

    Ah, pardon, a fost la Miami.

    PS:
    Bai fraieri 70%: sunteti multumiti de indivizii pe care i-ati catarat fruntea tarii?
    • +28 (28 voturi)    
      Cam asta e la 13 luni dupa ... (Luni, 26 august 2013, 18:05)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      13 luni dupa lovitura de stat ratata de USL : Manele ,smecherasi de cartier cu umor de 2 lei si CV furat (VP) ,repetenti mereu turmentati fara talent , bun simt si cei sapte ani de-acasa (CA) , turnatori comunisti ajunsi prin mijloace dubioasa si ilegale la averi imnese (Felix) primari si ministri puscariabili , cetateni care nu mai inteleg nimic ,promisiuni neimplinite ,generatii intregi plecate peste hotare care au sa lipseasca tarii ( lipsesc deja medicii si inginerii!!) , alte generatii si anume bunicii si parintii nostri care traiesc din pensii de rahat dupa o viata muncita fara rost ( sa pare cel putin) ,
      escroci ajunsi la putere prin coruptie si cunostinte ,......as putea continua la nesfarsit .
    • +19 (19 voturi)    
      1.000.000 de locuri de munca (Luni, 26 august 2013, 21:04)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      ... in opt ani, zice ministrul marilor proiecte, tipul ala destins care nu gaseste, in original, marele contract de autostrada.

      Fraierii nu citesc si nu inteleg nimic. Ei asteapta ajutoare si promisiuni colosale.
    • +13 (15 voturi)    
      Probabil ca da (Luni, 26 august 2013, 21:57)

      CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Altfel gestul lui Antonescu ar trebui sa-i puna pe ganduri. Te-ai vazut cu semnatura pe contract, intorci spatele si pleci si ti se rupe de protocol, reguli, principii. Ura si la gara. Ne vedem cand mai am nevoie de voi.
      • +18 (20 voturi)    
        Cine, ce, despre Domnul Crin (Luni, 26 august 2013, 22:51)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui CristiC.

        - CTP: "Un politician gaunos". "Submineaza justitia, submineaza statul".
        - Andrei Plesu: "O nulitate"; "mereu sigur pe locvacitatea lui fadă".
        - Sever Voinescu: "O patachina".
        - Florin Zamfirescu: "Doar o carcasa".
        - Florin Negrutiu: "Acest om cu privire fixă care se doreşte preşedintele României". "Ridicol si absurd". "N-a avut vreun scrupul să se înconjoare de turnători notorii la Securitate, precum Dan Voiculescu sau Sorin Roşca Stănescu".
        - Dan Tapalaga: "Un contorsionist nevertrebat".
        - C. Nistorescu: "Un personaj subtire".
        - Marian Sultanoiu: "Zambetul acela abulic de fericire".
        - Lelia Munteanu: "Aud sticleţii din colivia pe care al doilea om în stat o poartă fudul pe umeri, în loc de căpăţână".
        - I Cristoiu: "Şi cînd te gîndeşti că, în 2009, eram gata cu toţii să-l luăm în serios pe Crin Antonescu, politicianul candidat la preşedinţie care ne făgăduia Revoluţia Bunului simt".
  • -13 (19 voturi)    
    Recviem..... (Luni, 26 august 2013, 17:46)

    cristian_n [utilizator]

    Mai degraba....
    ""A plecat"" fratili meu...
    • +18 (18 voturi)    
      Vanghelie?! (Luni, 26 august 2013, 20:23)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      CAre este?!
  • +38 (38 voturi)    
    bine ca ne informeaza presedintele... (Luni, 26 august 2013, 18:49)

    ..13 [utilizator]

    Ce tara - te doare mintea...

    Am remarcat ca acest guvern are capacitte scauta de analia si drept urmare de unde nu este nici nu ai ce sa ceri - dar trebuie un pic de curatenie!

    Iti spune Presedintele unde urmeaza sa fie alocati banii pe proiecte ca acest guvern tace ca un peste...

    Vad ca pestele a inceput sa fie curatat - ca de obicei de la coada - astept momentul cand se va ajunge si la capul imputit!
  • -30 (36 voturi)    
    ce legatura are ? (Luni, 26 august 2013, 19:07)

    ics_11 [utilizator]

    ce legatura are acest discurs cu atributiile constitutionale ale presedintelui ?!!!
    care atributie din cele prevazute indeplineste cand tine acest discurs : politica externa, conducator al armatei, numirea de procurori si judecatori, sau care ?!
    foloseste acest discurs la bunastarea romanilor sau doar lui personal ?!
    el nu a fost in concediu pe banii nostri (chermeze la neptun, slujbe la biserica nu stiu pe unde, festivaluri s.a.m.d) ?!
    • +26 (28 voturi)    
      nu intelegi ceva (Luni, 26 august 2013, 19:32)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      si eusi tu si noi toti putem sa spunem asta. este dreptul constitutional al fiecarui cetatean sa-si spuna parerea despre cine ne conduce.
      si acest discurs foloseste la informarea celor ca tine care habar nu au ce se intampla. care gasesc nod in papura (la ce foloseste discursul) in loc sa citeasca cifrele cu atentie, in special cele legate de somaj.
      de ce altii nu au voie sa isi dea cu parerea? de ce de exemplu nu ai fost la fel de indigant cand crizelul a intrat in politica externa cand cu scandalul cu ungurii? ca nu este atributia lui politica externa. ai vazut tu ca noi sa-i reprosam ca nu are voie sa vorbeasca?
      numai voi aveti o problema cu parerile ce nu sunt in linia comunistilor din usl.
      pe viitor nu mai pune intrebari inepte. incearca sa intelegi democratia nu s-o inventezi tu dupa bunul plac al usl-ului.
      • -12 (16 voturi)    
        inventez democratia ?! cifrele ?! (Luni, 26 august 2013, 22:07)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        eu nu inventez democratia : majoritatea (de ex. 7.4 mil.) decide. nimic mai mult sau mai putin

        in ce priveste somajul nu vad nici o tragedie. pai ce, 7.6% la suta e mult ?! pai cine din lume nu cunoaste metoda rapida de reducere a somajului, aplicata chiar de basescu ?! este foarte simpla si basescu o poate aplica oricand : se reduc salariile la bugetari cu 25%, se mareste tva-ul cu 5% si se aloca banii astfel economisiti la "investitii" (adica bazine si pationoare la sate). poti creea astfel circa 250.000 de locuri de munca instantaneu. ajunge somajul 3%, nu 6.5 cu cat se lauda basescu ca l-a lasat.

        se pare ca tu ai uitat niste cife interesante:
        - au crescut exporturile
        - a crescut productia industriala
        - deficitul bugetar este foarte mic
        - cursul valutar (mai tii minte ce tipau unii anul trecut pe vremea asta ?!) este mai mic decat anul trecut si este stabil
        - dobanzile la credite au scazut

        pe viitor nu mai vorbi despre cifre luand in calcul doar pe cele care le vrei tu, trebuie sa privesti in ansamblu. economia nu are numai cifre "bune" sau numai "rele", sa stii si tu !
        • +12 (12 voturi)    
          cifre... (Luni, 26 august 2013, 23:03)

          CRK [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          hai sa ne uitam concret... de crescut au crescut, e drept. Acum... sa vedem cu cat:
          http://www.insse.ro/cms/files/statistici/comunicate/comert_ext/a13/ce05r13.pdf

          Cerceteaza aici, prima pagina... uita-te atent cam din ce an par plafonate graficele alea legat de exporturi, pune-ti intrebarea ce s-a intamplat in anul ala. Acum da putin inapoi si uita-te atent in perioada 2009-2011. Nu ti se pare ca avem totusi o crestere vizibila comparat cu ce zici tu?
        • +15 (15 voturi)    
          hahaha (Marţi, 27 august 2013, 2:52)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          voi astia din usl faceti vreo scoaa speciala de mintit? :)))
          in primul rand, tot ce ai enumerat tu s-a intamplat si in guevrnarea boc dar atunci tipati ca nu este bne. acum va laudati cu realizarile lui.
          sa le luam pe rand:
          - eporturile sunt in crestere de vreo 2 ani si mai bine. si se datoreaza in primul rand productiei de masini. vezi cifrele. asta nu este o realizare a lui ponta. asa a primit-o:)
          - productia industriala a crescut la fel de pe vremea lui boc, luna de luna. anul acesta am avut ce-a mai abrupta SCADERE din europa
          http://economie.hotnews.ro/stiri-finante-15173884-romania-inregistrat-mai-cea-mai-abrupta-scadere-din-productiei-industriale.htm
          pe asta a facut-o praf...
          - deficitul bugetar INCA este mic pt ca a lasat santierele in paragina. a scos banii de la investitii ca sa scoata bine deficitul. si asta pt ca nu-l lasa nici fmi-ul nici comisia europeana. sa nu uitam ca tot usl-ul a lasat in 2008 al doilea deficit bugetar din Europa. de 5,7 dupa grecia.si ai vazut unde a ajuns grecia.
          - eu tin minte cat se tipa anul trecut, dar tu mai tii minte cat era cand a venit la guvernare ponta? pe 27 aprilie cand a cazut guvernul MRu euro era 4.3747. cat este acum???
          - dobanzile la depozite, nu la credite au scazut si asta datorita bnr-ului, nu guvernului mincinosilor. si asta s-a intamplat si in perioada boc.
          mai vrei sa vorbim de alte cifre de care crezi ca nu vreau sa vorbesc?
          economia in perioada ponta NU are cifre bune. nu mai are. toate se duc in jos. o parte au mers din inertie, precum productia industriala pana cand s-a dus in cap.
          dar observ ca pt tine nu este problema somajul desi anul trecut la caderea guvernului mrs se striga ca somaj de 5% este mult si trebuie dat jos guvernul.
          eu stiu maimulte decat tine pt ca nu ma informez doar de la latrine. pune mana si informeaza-te cand mai vrei sa discutam cifre :)
    • +19 (21 voturi)    
      pai ar fi asa (Luni, 26 august 2013, 19:33)

      be_real [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Art 80 (2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.
      • -8 (14 voturi)    
        mediere (Luni, 26 august 2013, 22:03)

        geo12 [utilizator] i-a raspuns lui be_real

        DA, la asta se pricepe Basescu cel mai bine: la mediere! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      • -8 (12 voturi)    
        intre ce puteri a mediat prin acest discurs ?! (Luni, 26 august 2013, 22:07)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui be_real

        intre puterea sa si dorinta sa ?!
    • -14 (20 voturi)    
      Da ... (Luni, 26 august 2013, 19:34)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      ... dar e mai usor de infierat cu manie proletara un concediu facut la Miami pe banii sotiei decat cumparatul de barcute si frecatul de 'colo 'colo cu elicopterul SRI si benzina din bani publici prin tara. Te oftici?

      Plus ca in calitate de parinte al natiunii dl. Basescu are dreptul sa-si dea cu parerea despre orice. La fel cum si noi avem dreptul sa nu-l bagam in seama.
    • +24 (26 voturi)    
      pune-ti neuronii in functie si ai s-o vezi ! (Luni, 26 august 2013, 19:41)

      Arthemisa [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Asta te preocupa pe tine? Daca aceasta conferinta de presa poate fi incadrata la vreuna din atributiile constitutionale? Nu crezi ca e mai important continutul discursului? Incearca sa judeci daca are dreptate sau nu ! Poti sa-l critici cat vrei, atat timp cat critica ta este corecta si constructiva. Iubitii tai - ponta si cacarau merita sa fie judecati pentru subminarea economiei nationale , la ce se intampla in tara asta de cand au preluat guvernarea ! Presedintele a fost prea finut, fata de ce merita cei doi indivizi si trupa lor G.I.O. ( a se citi grup infractional organizat) .
      Da' cum ai putea sa vezi tu asta , cand esti deja spalat pe creier ! Trezeste-te !! In curand , noi astia care inca mai platim impozite, o sa va lasam sa va spalati pe cap cu ei !
      • -9 (13 voturi)    
        platesti impozite ?! (Luni, 26 august 2013, 22:21)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Arthemisa

        tit nu ti-a taiat basescu veniturile cu 25% ?! ar trebui sa ti le taie. asa vei plati impozite mai mici!! :))))))))
    • +24 (26 voturi)    
      voi sunteti dusi bah (Luni, 26 august 2013, 19:45)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      daca basescu a fost pe banii tai la neptun Ponta si Antonescu pe banii cui au fost ma in USA? Vai de capu vostru de uslodioti...
      • -10 (14 voturi)    
        altfel (Luni, 26 august 2013, 22:41)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        eu pun altfel intrebarea : daca antonescu si ponta au fost pe banii lor, basescu pe banii cui a fost ?!
        • +7 (7 voturi)    
          serios? (Marţi, 27 august 2013, 7:54)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          adica tu crezi ca Antonescu si Ponta au bani de mers la Miami din acitivitati legale? Din care ma? Ce stiu sa faca? Hai, ca Ponta a mai avut o meserie, a fost procuror, prost dar a fost, insa Antonescu ce stie sa faca ma? Sau merge pe banii lu nevasta-sa care nevasta are tot felul de contracte cu Patriciu si alti indivizi care sunt abonati la banii statului? Aia nu sunt banii lor, agariciule, sunt tot banii statului, Pic si Poc daca ar iesi din politica ar muri de foame.
    • +21 (23 voturi)    
      Cam asta mai prietene... (Luni, 26 august 2013, 20:32)

      CRK [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate. (Articolul 80 - Constituţia României)
      • -9 (13 voturi)    
        ce a mediat ?! (Luni, 26 august 2013, 22:08)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui CRK

        tu numesti asta "mediere" ?! care au fost institutiile intre care a "mediat" ?!
        • +18 (18 voturi)    
          din nou... (Luni, 26 august 2013, 22:29)

          CRK [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          repet... "buna functionare a autoritatilor publice". A insirat in discurs mai multe deficiente, din punctul lui de vedere, ale guvernului. Pentru majoritate nu pot decat sa-i dau dreptate.
          Tu zi-i cum vrei... "proasta functionare", "deficiente", nu cred ca s-a abatut de la ce presupune functia de presedinte. Sau daca vrei sa inchizi ochii si sa mergi inainte... linistit. Eu nu vreau.
          • -9 (11 voturi)    
            acum am inteles ce spui (Luni, 26 august 2013, 23:18)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui CRK

            pentru tine "insirarea unor deficiente", inseamna medire. eu credeam, probabil gresit, ca inseamna "repros".
            adica daca eu spun ca tu :
            - nu esti capabil sa vezi si alti indicatori
            - sustii orbeste pe intaiul scandalagiu al tarii
            - interpretezi aiurea cuvintele abatandu-te de la intelesul lor din dex
            atunci inseamna ca "mediez".
            • +12 (14 voturi)    
              indicatori (Marţi, 27 august 2013, 0:06)

              CRK [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              ti-am raspuns mai sus... legat de indicatorii tai minunati, care crede-ma... nu te ajuta in discutia asta.
              Sustin orbeste? Mai degraba te opui tu orbeste, judecand dupa mesajele tale.
              Iar de interpretat... cred ca am interpretat corect... nu vad scandalul produs. Doreai probabil sa nu zica nimic daca guvernul face prost ceva si sa urmarim doar indicatorii tai "superbi".
              Cand ti se zic punctele slabe ai face bine sa le remediezi pe cat posibil fara resentimente. E in interesul tarii si al nostru in general... in rest... la indicatori cat mai buni.
              • -1 (3 voturi)    
                la ce nu ajuta indicatorii ? (Marţi, 27 august 2013, 12:10)

                ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui CRK

                la ce nu ajuta indicatorii ?! la mediere?!
                pe basescu il ajuta la mediere ?!
                in ce priveste indicatorii mei minunati ti-am raspuns si eu mai sus, dar nu e publicat post-ul : datele tale sunt vechi, si faci referire la o medie, nu la valori absolute. iar somajul e ridicat doar temporar, ca urmare a absolventilor care urmeaza sa se angajeze.
                se pare totusi ca nu toate postarile mele sunt lasate de hotnews sa apara in pagina.
                • 0 (0 voturi)    
                  prietene (Marţi, 27 august 2013, 14:29)

                  gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

                  care indicatori? indicatorii mei imi spun ca acum un an cumparam telemeaua cu 13-15 lei, acum e 20 sau mai mult. lasa-ma cu indicatorii tai, s-au scumpit multe, multe, multe, inflatia este din ce in ce mai mare. am 3 prieteni carora li s-a scazut salariul si 2 cunoscuti care abia supravietuiesc, unul e instalator altul lacatus, din iarna abia au gasit cate-o lucrare sa nu moara de foame, efectiv. am fost ieri cu taxiul si mi-a zis soferul ca au scazut incasarile la 20% din ce era acu 2-3 ani. ce tot aburesti tu acolo ba cu indicatori, e dezastru in tara si nu mai e mult si explodeaza mamaliga
      • -8 (12 voturi)    
        a mediat ?! (Luni, 26 august 2013, 22:14)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui CRK

        asta este mediere sau scandal ?!
        un scandalagiu, asta este basescu din 2005 incoace.
    • +21 (25 voturi)    
      ma tot intreb, (Luni, 26 august 2013, 20:48)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      voua postaci USL nu va e rusine sa murdariti tastatura cu mizeriile voiculesciene? Nu de alta dar asta nu mai e chiar normal....
  • +21 (21 voturi)    
    Basescu (Luni, 26 august 2013, 19:40)

    wasabi [utilizator]

    iara le-a dat cu terenul in cap ...ca la fotbal.
  • +22 (24 voturi)    
    atributii preș (Luni, 26 august 2013, 19:43)

    DePourcelis [utilizator]

    - veghează la buna funcționare a institutiilor statului... Nu ți-e de ajuns?!
    Cum poti sa demonstrezi ca acest ”discurs” folosește bunăstării pesonale a lui Base?
    La chestia cu concediul n-ai înțeles ni`ka:
    Pe cei doi popândăi i-a durut in pix de treburile țării (unul afirma ca 10 zile a avut telefonul închis , celălalt a reconfirmat ca n-are nicio treabă prin țara asta).
    Stii, cumva, că Base a fost la mare pe blat, chiulind de la serviciu? Cere pontajul (dacă se face) băselului ....
  • +29 (29 voturi)    
    Oare Base forteaza (Luni, 26 august 2013, 19:45)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    o noua suspendare si demiterea astfel incat sa avem Prezidentiale anticipate si USL sa nu poata beneficia de pragul de 30% pentru adoptarea Constitutiei, tinand cont ca doresc referendum odata cu primul tur al Prezidentialelor? Sau mai degraba se manifesta in voie stiind ca urmeaza si europarlamentare, iar USL nu mai vrea sa deschida un nou front de lupta. Din cate se pare, cum o dai USL nu iese bine. Ori il demit si avem anticipate, iar referendumul de revizuire a Constitutiei va fi cu prag de 50%+1 daca mentin ideea referendumului simultan cu primul tur si astfel Constitutia pica. Ori nu il demit si avem Prezidentiale la termen impreuna cu referendum de revizuire, dar pana atunci Crin Antonescu va scadea puternic in sondaje.

    Incerc sa imi imaginez 2 ani cu Cacarau Presedinte si Plagiatore Premier si nu pot. Nu imi pot imagina un asemenea cosmar. Treziti-va, ba!
  • -18 (24 voturi)    
    Presedintele se baga singur in seama! (Luni, 26 august 2013, 20:35)

    GRANDFATHER [anonim]

    Contand pe faptul ca majoritatea romanilor s-au intors recent din concediu, presedintele le-a tinut un discurs de constatare&informare despre starea natiunii! Trebuia sa justifice intr-un fel cheltuielile facute cu vizitele electorale facute la targurile, iarmaroacele, sambrele, taberele de vara si inmormantarile minoritarilor, unde a fost transportat, pe bani publici, cu elicopterul!
    A parut extrem de ingrijorat si preocupat de aparitia in luna iulie a inca 29 de mii de someri inregistrati, dar ca si alta data a omis sa-i aminteasca pe cei vreo 3 milioane de romani, care au luat calea bejeniei din 2005 incoace, care daca s-ar intoarce acum cu totii in patria mama - "sa traiti bine" - ar baga Romania in incapacitate de plata, adica in faliment! In rest presedintele a vorbit despre bucatile de autostrada, podurile si viaductele nefinalizate de competentele si performantele guverne Boc, care nu au fost in stare sa absoarba in 5 ani decat 7% din frondurile puse la dispozitia Romaniei de catre UE ! In paranteza fie spus, somerii inregistrati in iulie sunt in cea mai mare parte, absolventii de liceu care nu au promovat bacalaureatul in prima sesiune si care s-au gandit sa beneficieze de dreptul legal de a primi niste bani moca timp de 6 luni, desi nu au muncit nici o zi si nu au cotizat la fondul de somaj! Un al doilea esalon se va inscrie in somaj dupa incheierea celei de-a doua sesiuni de BAC! Asa se intampla in fiecare an in iulie si septembrie, dar pentru presedinte pare o noutate absoluta! Oare consilierii prezidentiali(platiti din bani publici)de ce nu il informeaza pe presedinte?! Sau tentatia manipularii este atat de mare incat populimea votanta inghite orice pe nemestecate?! A inceput campania electorala, neoficial si pe sest, pentru europarlamentare si TATA FACE CAMPANIE ELECTORALA LUI FATA EBA?!
  • +17 (19 voturi)    
    Cine nu a înțeles (Luni, 26 august 2013, 21:04)

    Xtrek [utilizator]

    ceea ce a spus atât de clar TB, musai trebuie să repete grupa mică de la grădiniță. Până acum de la guvern am aflat doar chestii rozalii, cum că au absorbit mai multe fonduri UE decât Boc în trei ani și că vor crea un milion de noi locuri de muncă. Acum aflăm că de fapt stăm din ce în ce mai rău cu șomajul, deși ar exista niște fonduri speciale (moca) pentru reducerea șomajului măcar în rândul tineretului. Chestia asta deranjează tare lătrățeii usliști. Las'că vine el dottore în prepararea gogoșilor și o să spună la latrina3 care e adevărul. Pe care îl știm de fapt cu toții. Băsescu e de vină! Ah, și minte cu nerușinare! Ia priviți aici niște statistici "reale" (bine coafate în laboratorul de scatologie a3).
    Să aveți poftă!
    • -9 (13 voturi)    
      ia uite aici niste indicatori : (Luni, 26 august 2013, 22:44)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Xtrek

      - au crescut exporturile
      - a crescut productia industriala
      - deficitul bugetar este foarte mic
      - cursul valutar (mai tii minte ce tipau unii anul trecut pe vremea asta ?!) este mai mic decat anul trecut si este stabil
      - dobanzile la credite au scazut
      - inflatia este la minimul de dupa 1990
      - somajul a crescut pentru ca nu s-au angajat inca absolventii din acest an
  • +16 (18 voturi)    
    Iarasi arunci fumigene? (Luni, 26 august 2013, 21:46)

    KostasP [utilizator]

    @Nico-lache:Cei mai multi romani au ales calea imigrarii in timpul guvernarii ilici si constantinescu nu dupa 2005. Sau poate ai fost unul dintre protejatii guvernarii nastase caci numai ei o duceau bine si au poate ce sa regrete din vremurile alea.
    • -7 (7 voturi)    
      Verba volant, scripta manent ! (Marţi, 27 august 2013, 1:53)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui KostasP

      Au emigrat din Romania:
      - Anul 2000. ultimul din mandatul lui Emil Constantinescu: 49.332 emicranti;
      - Anul 2004, ultimul din al doilea mandat a lui Ion Iliescu: 215.646 emigranti;
      - Traian Basescu, primul mandat, 2005-2009. "Sa traiti bine!"
      - 2005: 194.196 emigranti;
      - 2008: 215.605 emigranti;
      - 2007: 553.162 emigranti;
      - 2008: 325.198 emigranti;
      - 2009: 172.369 emigranti.
      TOTAL: 1.460.530 emigranti.
      Sfatul preşedintelui Băsescu pentru românii din străinătate: “Nu vă întoarceţi acasă”
      Preşedintele Traian Băsescu a declarat, sâmbătă seara(19.05.2012), la o întâlnire cu românii din Chicago (SUA), că "trebuie recunoscut cinstit" că România nu poate să asigure cetăţenilor ei plecaţi în afara ţării salariile şi nivelul de trai din ţările capitaliste dezvoltate, ca să îi determine să se întoarcă înapoi. El a subliniat că, în prezent, Guvernul, Preşedintele şi Parlamentul României se "bat zi de zi" pentru liberul acces al românilor pe pieţele de muncă din UE şi în mod deosebit din Marea Britanie, Franţa, Germania, Spania, Italia, "unde salariile sunt mult mai mari". "Aceasta e contradicţia: unii spun să vină românii înapoi acasă, iar şomajul nostru este 7,4%, salariul mediu în România este 300 de euro, să spunem, 400 de dolari", a spus preşedintele.
      REPET: Locotenente pe loc repaus! Citeste, documenteaza-te, dupa care mai vorbim!
      • +11 (11 voturi)    
        bai nicolache (Marţi, 27 august 2013, 3:46)

        ny1 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        dar cei care au emigrat ca mine inainte de 2000( eu in 98) unde-i pui?????
        Sau m-ai pus in 2008???? ca sa dea bine la numerele tale.

        LOL arata si de unde ai luat statistica asta
        • 0 (0 voturi)    
          Imi cer scuze ny1 ! (Marţi, 27 august 2013, 19:24)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui ny1

          Dar limita de 2000 de caractere nu mi-a permis sa prezint exaustiv toate datele legate de emigratia romaneasca postdecembrista!
          Datele statistice sunt ale INS! Eu am plecat prima oara din RO in aprilie 1991 si am ajuns in West Sussex UK! A doua oara am plecat in 2003 si am ajuns in Houston, Texas, USA! Aici am stat un an! Mi-am cumparat o "vechitura" de VOLVO 240GL cu care am vizitat New Oleans, Dallas, San Antonio, El Paso, Ticson, Phoenix, San Diego si Los Angeles! Am stat cate o saptamana la Washington si New York! Vorba cantecului din "West Side Story": E frumos in America, daca ai bani in America!
  • +9 (11 voturi)    
    Re: lache (Marţi, 27 august 2013, 3:20)

    KostasP [utilizator]

    Ca intotdeauna omiti esentialul, dar m-am obisnuit cu asta: dosarul de imigrare pt australia/nz/canada (caci numai tarile astea primesc oficial imigranti) dureaza si dura si inainte intre 3 si 5 ani. Deci acum fa socoteala (ca la asta vad ca te pricepi) cati au ales sa plece si mai ales cand. Acum intelegi, profesore? Vezi te rog si recomandarea mea din articolul cu arme chimice. Succes!
    • 0 (0 voturi)    
      Rautatile tale nu ma ating! (Marţi, 27 august 2013, 19:38)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui KostasP

      Ambiguitatile si baiguielile tale nu fac nici cat o ceapa degerata! Eu ti-am citat din documenrele oficiale ale statului roman si din declaratiile publice ale lui Traian Basescu! Ti-am demonstrat cu cifre oficiale ca cei mai multi Romani si-au parasit tara in "epoca Basescu" ! Si ca acelasi Basescu ii indemna chiar anul trecut sa nu se intoarca in Romania! Isi da si el foarte bine seama ca daca ar reveni in tara toti romanii plecati din 2005, el ar trebuii sa caute de urgenta o nava cu care sa plece pe mare!
  • +1 (1 vot)    
    o iesire de KO a lui Basescu (Marţi, 27 august 2013, 12:03)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    i-a trimis pe sefii usl direct in sedinta convocata de ciclopul Voiculescu.

    O fi un semn.
  • 0 (0 voturi)    
    @nicolache (Miercuri, 28 august 2013, 1:31)

    KostasP [utilizator]

    Nimeni nu detine adevarul absolut. Adevarul este intotdeauna undeva la mijloc. In general romanii ar trebui sa se respecte reciproc mai mult. Departe de mine gandul sa provoc altcuiva nervi. Cateodata insa sar calul si imi cer scuze daca s-a intimplat asta. Numai bine.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version